Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Is Rivals tegenwoordig nog meer toxic geworden of ligt het aan mij? Ik ken de mensen die try-hard bezig zijn voor squad-battles e.d. Maar ik speel vanochtend een paar potjes tegen (ogenschijnlijk) spelers die niet bezig zijn voor objectives, maar die spelen ook toxic zeg. Drop back etc en alle replays en celebrations afkijken. Zonde.

Benieuwd naar de rewards van donderdag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fraaank schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:25:
Is Rivals tegenwoordig nog meer toxic geworden of ligt het aan mij? Ik ken de mensen die try-hard bezig zijn voor squad-battles e.d. Maar ik speel vanochtend een paar potjes tegen (ogenschijnlijk) spelers die niet bezig zijn voor objectives, maar die spelen ook toxic zeg. Drop back etc en alle replays en celebrations afkijken. Zonde.

Benieuwd naar de rewards van donderdag!
Is het ooit in Rivals niet toxic geweest dan? ;)

Ik ken het sinds oktober niet anders dan dat het volzit met try harders, shushende, replay volledig terugkijkende gamers. Het is maar net waar je je plezier vandaan haalt. Ik heb drop back ooit een keer geprobeerd maar dat is dus echt niet mijn ding. Pak tegenwoordig 41212 (2) narrow ipv wide en al tikki takki naar voren toe. Korte passes en snel combinerend richting de 16. Kennelijk is parking the buss super effectief maar dodelijk saai wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:02:
Advies / tips gevraagd!

Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..

Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)

Wat heb ik op de bank aan untradeables:
- Nesta 92 (prime icon pack :/ )
- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.

De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!

Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart :+

Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?

Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
Welke formaties speel je?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:12

bebopper

I'm an absolute beginner...

** waarschuwing ** zeikmodus aan ** doorscrollen als je er niet tegen kunt ** even luchten ** herhaling **

Voor (zeer) matige spelers zoals ik die in divisie 10 rondhangen is het echt compleet naar de haaien, alleen maar objectives teams die zich hebben laten zakken en die dus ook heel veel losses hebben en daarom fijn met mij gematcht worden. Gewoonweg veel te goed voor mij, ook met hun objectives teams. Hoe moet ik dan ooit nog wegkomen daar onderaan uit divisie 10? Heb een tijd in divisie 9 gespeeld en daar kwam ik op een gegeven moment tegenstanders tegen van hetzelfde niveau, op dit moment in 10 zijn ze echt veel beter.

Wat een eikels die zich laten zakken en wat een eikels bij EA dat ze die objectives in rivals proppen.

Zo, dat heb ik weer even fijn neergedumpt, herhaling van een herhaling van een herhaling, maar goed, daar had ik al voor gewaarschuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:31

lasharor

7 december 2004

bebopper schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:26:
** waarschuwing ** zeikmodus aan ** doorscrollen als je er niet tegen kunt ** even luchten ** herhaling **

Voor (zeer) matige spelers zoals ik die in divisie 10 rondhangen is het echt compleet naar de haaien, alleen maar objectives teams die zich hebben laten zakken en die dus ook heel veel losses hebben en daarom fijn met mij gematcht worden. Gewoonweg veel te goed voor mij, ook met hun objectives teams. Hoe moet ik dan ooit nog wegkomen daar onderaan uit divisie 10? Heb een tijd in divisie 9 gespeeld en daar kwam ik op een gegeven moment tegenstanders tegen van hetzelfde niveau, op dit moment in 10 zijn ze echt veel beter.

Wat een eikels die zich laten zakken en wat een eikels bij EA dat ze die objectives in rivals proppen.

Zo, dat heb ik weer even fijn neergedumpt, herhaling van een herhaling van een herhaling, maar goed, daar had ik al voor gewaarschuwd :P
Ik heb een hele tijd geen fifa meer gespeeld (Laatste was 17 geloof ik) maar met rivals kom ik met een redelijk team echt niet verder dan divisie 6 terwijl ik in 17 zonder al te veel moeite in divisie 1 zat. Als ik tegen teams met normale spelers moet spelen win ik meestal wel.

Het zijn de regenboog teams die de fun een beetje verpesten. Ik moet super veel moeite doen om een bal goed te leggen voor mijn spits terwijl de tegenstander met zijn Icon gewoon die bal uit de draai in de kruising schiet.

Dat maakt het spel eerlijk gezegd wel een stuk minder leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
SterqVerhael schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:54:

Als ik een lijstje moet maken van de meest irritante spelers om tegen te spelen:
1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
Daniel James!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3

Hoe moet ik dan ooit nog wegkomen daar onderaan uit divisie 10? Heb een tijd in divisie 9 gespeeld en daar kwam ik op een gegeven moment tegenstanders tegen van hetzelfde niveau, op dit moment in 10 zijn ze echt veel beter.
Toch een kwestie van beter gaan spelen, en wellicht de juiste spelers gebruiken, hoe ziet je team eruit? ik ben van 10 naar 5 geklommen in 4 maanden. 8-9 was idd pittig maar gewoon volhouden. Dragbacks oefenen, fakeshots etc. 👍

[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 05-05-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
lasharor schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:30:
[...]

Ik heb een hele tijd geen fifa meer gespeeld (Laatste was 17 geloof ik) maar met rivals kom ik met een redelijk team echt niet verder dan divisie 6 terwijl ik in 17 zonder al te veel moeite in divisie 1 zat. Als ik tegen teams met normale spelers moet spelen win ik meestal wel.

Het zijn de regenboog teams die de fun een beetje verpesten. Ik moet super veel moeite doen om een bal goed te leggen voor mijn spits terwijl de tegenstander met zijn Icon gewoon die bal uit de draai in de kruising schiet.

Dat maakt het spel eerlijk gezegd wel een stuk minder leuk...
Is niet te vergelijken met jaren terug uiteraard.... beheers de meta dat is stap 1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
K kom zelf ook nauwelijks uit 9 weg.. telkens als l bovenin zit verlies k weer 🤣

Ach ik word steeds beter in het spelletje lezen. Das ook wat waard!

K merk vooral dat ik het vervelend vind dat de upgrades van je team zo achterlijk duur zijn. Maar met een gemiddelde rating van 90 mag k niet klagen

[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 05-05-2020 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:58
Advies / tips gevraagd!

Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..

Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)

- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.

De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!

Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart :+

Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?

Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
1 naam voor de spits: Richarlison tots. Snel, bewegelijk en een gruwelijk schot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
Advies / tips gevraagd!

- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko

- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
De Gea en Laporte zou ik niet gebruiken, dan kun je beter voor de combi ter Stegen en FB Boateng gaan en dan Gatusso naar het midden opschuiven voor Boateng op fullchem. Of de combi Soyuncu met Van der Sar is ook prima, dan zou je nog de Ndidi SBC kunnen doen om je middenveld compleet te maken.

Jimenez lijkt me in deze fase van het spel geen bruikbare speler, al helemaal niet op CAM. Een fijne high rated speler voor in een SBC, meer niet. Je hebt best een ruim budget, ik zou het meeste in een goede spits steken. TOTS Richarlison werd genoemd, dat is een goede optie. Je hebt genoeg keuze in de Premier League nu TOTS uit is, Aguero vind ik persoonlijk erg fijn, maar weet niet of dat gaat passen qua coins. Aubameyang en Zaha kan ook, afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank

Hoe ziet je team eruit en hoe speel je? Speel zelf ook 9 van de 10x niet volgens de meta trouwens. Dan maar ten onder, maar wel leuker voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:27
Kan iemand mij een spts aanraden vergelijkbaar met ben yedder speciaal, ik vind hem geweldig met wegdraaien enzo em het schieten uit alle hoeken, maar wil x wat anders maar wel het makkelijk bewegen draaien en schieten, heb ong 1 mil

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Advies / tips gevraagd!

- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko

- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
Deze squad is wel lekker : https://www.futbin.com/20/squad/15611511 heb je nog munten over ook om eventueel een betere CV te nemen. TOTY de Ligt ?

Ik heb je vorige keer toegevoegd op de PS , speel eens een potje tegen me. Dan kan ik kijken of ik je kan helpen om beter te worden. Ik speel pas dit jaar op de PS4 en pas een half jaar echt serieus Fifa zoals WL etc.

Ik zit nu standaard in div 4/5, had hoger gekund maar test ook veel uit in rivals. Ik haal standaard Goud 3 in de WL zonder problemen ( zelfs 2 laatste weken zonder problemen ) en zit nu 1 win van goud 1 vandaan steeds. En dan moet ik nog meesstal iedere keer 20+ potten spelen op zondag. Weet 100% zeker als ik een keer alles normaal kan verdelen dat goud 1 geen probleem is.

De volgende punten hebben wij vooral geholpen een betere speler te worden :

1. DE BELANGRIJKSTE - Maak je niet druk en hou je rustig ook al sta je b.v. 2-0 achter. Zeker die enorme pressure teams kunnen tegen je scoren in de eerste helft. Maar in de 2de helft kan je ze helemaal weg spelen omdat ze kapot zijn.
2. Wat zijn jouw sterkste punten ? Verdedigen , aanvallen etc ? Ga uit van je eigen sterke punten en werk aan je zwakte. Ik zelf ben redelijk goed in verdedigen en kansen afmaken. Vroeger ramde ik vanuit elke stand op doel, dat werkt niet. Nu wacht ik gewoon op een kans dat ik weet dat hij 90% zit en dan schiet ik pas.
3. Leer de simpele skill moves zoals een fakeshot, dragback, ballrol etc. Een fakeshot met versnelling in de 16 en dan schieten is echt zo moeilijk te verdedigen en kan je enorm veel mee scoren :) Dit heeft mij zelf vooral heel veel verder geholpen :)
4. Schrik niet van bizarre teams met goede icons etc. Vroeger stond ik al 1-0 achter als ik z'n team zag, maar de gene die de controller bestuurd maakt het echte verschil :) Sommige van die gasten hebben alleen hun pappies credit card geleend en kunnen er geen klote van :+
5. Wees zelf kritisch, we zijn niet allemaal top 100 spelers. Kijk je goals terug wat er fout gaat of juist goed. Kijk op internet naar betere spelers hoe ze spelen etc.

Kijk maar wat je er mee doet, zeg niet dat voor jouw werkt maar ik ben er een betere speler door geworden.

En eerlijk, door de discussie met fifanoob vorige keer ben ik wel realistischer naar me eigen gezeik gaan kijken. Je kan inderdaad zeiken over hoe schijt de gameplay soms is, maar nu ik me er aan aanpassen scheelt mij een hoop frustratie + speel beter. Wil niet zeggen dat ik hem overal gelijk in geeft maar hij had wel zeker goede punten :)

Buiten deze lading tekst om :+

Wat zijn die SB toch verschrikkelijk saai :O Net met dat USA team de token gehaald en gelijk Perez zijn objectives gehaald. Nu nog die CONMEBOL token vrij spelen hebben we dat ieder geval gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:39:
Kan iemand mij een spts aanraden vergelijkbaar met ben yedder speciaal, ik vind hem geweldig met wegdraaien enzo em het schieten uit alle hoeken, maar wil x wat anders maar wel het makkelijk bewegen draaien en schieten, heb ong 1 mil
Dalglish, Butra, Atal, Neymar ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:39:
Tots vardy, birthday Rashford

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Advies / tips gevraagd!

- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko

- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
https://www.futbin.com/20/squad/15612550

Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
buurman3 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:00:
[...]

Is niet te vergelijken met jaren terug uiteraard.... beheers de meta dat is stap 1
Hoeft niet, want ik speel totaal niet volgens de "meta" en toch zit ik in Div 2.

Je hebt een beetje pech dat de nieuwe swaps net zijn uitgekomen en ook dat ze nu die objectives hebben, want de weken voordat de nieuwe swaps kwam speelden veel mensen die alleen het voor de swaps doen niet of ze waren weer naar boven geklommen zodat ze betere rewards kregen. Afhankelijk van wat je doel is moet je misschien even de komende 2 weken geen rivals spelen, want dan zijn de meeste tryhards alweer klaar met wat ze willen en zijn het weer meer mensen die echt in die Div horen. Maar als je naast een Div omhoog ook de objectives wil doen moet je helaas op het moment beetje door de zure appel heen bijten.
Wat je ook zo kunnen doen maar dodelijk saai is is gewoon veel SB wedstrijden doen met de AI op de hoogste stand, want dan wordt je wel beter in het lezen van de wedstrijden en waar er kansen liggen. Als ik het goed onthouden heb zou Ultimate in SB vergelijkbaar moeten zijn met Div 1/2/3 in rivals, dus als je die kan winnen of gelijk kan spelen zal je ook spelers die zich af hebben laten zaken moeten kunnen bij benen of pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
buurman3 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:51:
[...]

Tots vardy, birthday Rashford
Die vardy van 95 bedoel je das toty toch? Of.. Iemand nog ideeën? Martinez roze kaartje mss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:58:
[...]

Die vardy van 95 bedoel je das toty toch? Of.. Iemand nog ideeën? Martinez roze kaartje mss
Z'n TOTGS kaartje is echt al briljant, zijn roze (FS) denk al helemaal!

Verwacht overigens ook een totssf kaart voor hem alleen geen idee wanneer Seria a aan de beurt is, vast na Bundesliga & League 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
@SterqVerhael
@Wulfric92

Hebben jullie de kwartfinale al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:39
Bedankt voor jullie reacties! TOTSSF Richarlison is inderdaad wel een erg interessante optie. Ik nijg zelf meer naar een team met Ter Stegen dan een met Van Der Sar. In dat geval zal Ter Stegen - Boateng en misschien Koeman wel een mooie optie zijn, ik kan natuurlijk altijd kiezen om zijn kaart te upgraden naar een betere versie. De Ligt TOTY is ook mooi, groene link met Sandro, Koeman en misschien een Serie A doelman TOTS. Keuzes, keuzes.. Gelukkig verloopt de Boateng SBC niet haha.
Bossie schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:58:
[...]

Welke formaties speel je?
Ik speel 4-2-3-1, 4-1-2-1-2 narrow en 4-4-2! Dus ik gebruik graag een CAM die ook als ST uit de voeten kan, of andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Lol, ik heb net al mijn spelers uit de Belgische League verkocht omdat ik dacht dat die League SBC niet meer zou komen en nu zijn er "leaks" die zeggen dat er 3 nieuwe League SBC's komen. Je zal vast zien dat de Belgische er vast bij zit |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk dat volk in fifa , ben met me pauper first owner pl team objectives aan het doen. Kon ik een team tegen met alleen al mid daglish, cam if Neymar , potm yedder, mbappe if en toty allison. Kom 1-0 voor, penalty mee , discutabel maar okey 2-0. Word 2-1 door en schijt kluts bal door natuurlijk yedder. Maak daarna 3-1 en uitgespeeld zonder problemen , gaat hij me een bericht sturen dat ik alleen win door die penalty echt wtf :+ je hebt een beter team , minder balbezit , minder schoten op doel en je verliest wat met een veel beter team wat mis ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zitten wat hapsnurkers online zeg.. heb nog nooit een bericht gehad trouwens 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:39
SterqVerhael schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:54:
Voor iedereen die trouwens Moments Sané heeft, zijn vrije trappen zijn echt insane. Heeft me al zo vaak een goal opgeleverd. Mensen slapen echt op die kaart.

Weet iemand dit trouwens? Kan je (los van die optie die je krijgt vanuit die doelstellingen) je clubnaam nog een keer wijzigen? Of zal ik moeten wachten tot Fifa 21? :+

Als ik een lijstje moet maken van de meest irritante spelers om tegen te spelen:
1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
Nou, toch Ben Yedder. Net ook weer : Mijn team-Ben Yedder 2-4....... :( :( :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Grimaldo TOTS is wel echt een aanrader kost niet veel (volgens mij 50k).

Ik had hiervoor tierney (futures stars) maar grimaldo op 8 chem is wel echt een stuk beter!

[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 06-05-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
mar101 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:20:
[...]

Jimenez lijkt me in deze fase van het spel geen bruikbare speler, al helemaal niet op CAM. Een fijne high rated speler voor in een SBC, meer niet. Je hebt best een ruim budget, ik zou het meeste in een goede spits steken. TOTS Richarlison werd genoemd, dat is een goede optie. Je hebt genoeg keuze in de Premier League nu TOTS uit is, Aguero vind ik persoonlijk erg fijn, maar weet niet of dat gaat passen qua coins. Aubameyang en Zaha kan ook, afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven.
Toch heb ik een leuk verhaal voor je. Ik heb een volledig untradable premier league team (als fitness team) en had voor de grap Jimenez op CAM gezet. Tijdens het eerste potje 3 keer gescoord :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
N2LSWw schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 09:41:
[...]

Toch heb ik een leuk verhaal voor je. Ik heb een volledig untradable premier league team (als fitness team) en had voor de grap Jimenez op CAM gezet. Tijdens het eerste potje 3 keer gescoord :+
Wittebroodsweken.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
3 wedstrijden en 5 goals in rivals vind ik nog wel prima maar het is niet zo dat hij heel bewegelijk is. Perez daarentegen is op zich wel een leuke toevoeging. Vond het ook wel leuk om na een wedstrijd met mijn fitness team (waar alleen moments Sane, Pope en RTTF Gomez uit SBCs komen) een bericht te krijgen dat ik geld uit geef aan fifa points. Untradable objective en SBC team met een gouden Henderson en Cancelo kost ook echt een godsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik ben een aantal BPL TOTSSF nodig voor mijn nieuwe team. Is het handig om deze nu te kopen of morgenochtend na de rewards?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:39
Wulfric92 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:22:
Grimaldo TOTS is wel echt een aanrader kost niet veel (volgens mij 50k).

Ik had hiervoor tierney (futures stars) maar grimaldo op 8 chem is wel echt een stuk beter!
Ik heb Grimaldi ook al een tijdje. Prima speler inderdaad, ook op 8 chem!

Ik heb ook Jimenez en Perez vrijgespeeld en uitgeprobeerd. Jimenez heeft wel een goed schot, maar is niet echt flexibel. Perez is dat wel, maar die had ik als rechtsbuiten en daar heb ik ook Daniel James en die laatste speelt voor mij persoonlijk lekkerder. Voor Jimenez had ik Aguero, maar dan is Aguero toch echt wel een stukje beter naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
misschien nog een kleine tip voorkomt een mogelijke dubbele.

Doe vrijdagavond eerst de BPL tots SBC en open daarna je player picks pas.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Wii4all schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:08:
misschien nog een kleine tip voorkomt een mogelijke dubbele.

Doe vrijdagavond eerst de BPL tots SBC en open daarna je player picks pas.
Of je doet hem nu? Want hij is al uit namelijk! Had Traoré.

Moet zeggen dat een 88 rated squad mij wel meevalt, had hem wel op 89 of 90 verwacht van die schurken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik dacht dat hij vrijdag pas kwam

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:35
Mag niet klagen na mijn richarlison pack. Maar de tots sbc zijn echt een scam. Tot nu toe uit alle tots sbc's de spelers met de minste waarde... Krijg die soyunku uit de premier League tots dat is echt een dikke teleurstelling zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:25:
Mag niet klagen na mijn richarlison pack. Maar de tots sbc zijn echt een scam. Tot nu toe uit alle tots sbc's de spelers met de minste waarde... Krijg die soyunku uit de premier League tots dat is echt een dikke teleurstelling zeg
Het is naief als je meer verwacht, maar daarom gaan we zeker wel een gokje wagen.
edit: SBC gedaan met untradables (voornamelijk oude storyline kaartjes, Vardy terug )

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 06-05-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
1x raden alisson |:(

In FIFA 19 1x raden.... Goed geraden Alisson 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik skip mooi de SBC. Kan wellicht nu wel mijn 86-88 fodder kwijt. Zie Runthefutmarket enkel Rashford, Vardy, Rashford, Vardy, Wan Bissaka, Henderson packen. Geen Aguero, geen KdB, geen Virgil, Son.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Flits, blauw, belgische vlag... KDB
Yeah!!!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
simons schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:03:
Flits, blauw, belgische vlag... KDB
Yeah!!!
Congrats, dikke pull.

Ondertussen gaan gouden Neymar/Messi door het putje op xbox :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga niet aan de sbc beginnen vind veel coins voor een gok. Bewaar ze liever voor een goede serie a speler :) weet iemand wanneer tots serie a uit komt ?

Nog 1 token kan ik me icon pack openen. Waarschijnlijk weer een zware teleurstelling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Joosie200 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:10:
[...]

Congrats, dikke pull.

.... dank je maar ik kan er feitelijk niks mee :(
Voor het eerst in jaren geen PL team en ja dan dit...

Alle gouden gaan na tots voor nop weg, altijd zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:11
Ik had afgelopen week 60 x 86 spelers gekocht, maar die stijgen helaas niet. Hopelijk volgende week wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:14:
[...]

Zie momenteel Neymar zowat in ieder potje voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
t mac schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:17:
Ik had afgelopen week 60 x 86 spelers gekocht, maar die stijgen helaas niet. Hopelijk volgende week wel :z
Ik zit ook nog te wachten tot mijn 25 SBC fodder dan eindelijk verkocht gaan worden. Voordeel in de tussentijd is base Cruyff mooi gezakt. Dus dat compenseert weer. Denk hoe langer ik wacht, tegen de tijd dat de Bundesliga/Ligue 1 en La Liga zijn geweest dat je leuk icons kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
t mac schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:17:
Denk dat iedereen het te veel geld vind om een grote kans te hebben op de keeper Henderson. Het hangt heel erg af van welke league het vanaf vrijdag is en wat de eisen volgende week zijn want de PL is natuurlijk wel de populairste competitie. Maar hoop uiteraard voor je dat je ze allemaal met winst kan lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:15
Joosie200 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:01:
Ik skip mooi de SBC. Kan wellicht nu wel mijn 86-88 fodder kwijt. Zie Runthefutmarket enkel Rashford, Vardy, Rashford, Vardy, Wan Bissaka, Henderson packen. Geen Aguero, geen KdB, geen Virgil, Son.
Haha ik kijk ook even.1 keer Mahrez en Alisson gezien, alleen maar Engelse spelers. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Messje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:35:
[...]

Haha ik kijk ook even.1 keer Mahrez en Alisson gezien, alleen maar Engelse spelers. :X
Wint nu zelfs een weddenschap dat er 2 Engelse spelers achter elkaar kwamen voor 10 subs. Laat wel zien hoe lastig het is om een andere te packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Vraagje, heb eigenlijk altijd met al mijn spelers individueel op 10 chem gespeeld. Maar in hoeverre merk je het in game als je met 2 spelers met 7 chem speelt. Team chemistry is nog steeds 100. Zou me hoop coins schelen ivm untradeables 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

Wat heb je dan wel? Het is zo makkelijk om 1 speler in de te passen. Stel je hebt een Serie A team dan zet je 'm naast Mertens en hij is al 8 chem met 2 rode lijnen en 1 gele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Dani05 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:54:
Vraagje, heb eigenlijk altijd met al mijn spelers individueel op 10 chem gespeeld. Maar in hoeverre merk je het in game als je met 2 spelers met 7 chem speelt. Team chemistry is nog steeds 100. Zou me hoop coins schelen ivm untradeables 😀
Check futbin, kan je precies zien wat het doet. 7-8 chem is zo goed als geen verschil met 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:55:
[...]
Wat heb je dan wel? Het is zo makkelijk om 1 speler in de te passen. Stel je hebt een Serie A team dan zet je 'm naast Mertens en hij is al 8 chem met 2 rode lijnen en 1 gele.
Ik heb een frans, ligue1/laliga hybride.
Zit geen Belgische speler in, zou Carasco verhaallijnspeler er in kunnen zetten, maar zou dan Futbirth Costa er uit moeten halen ... en die bevalt mij enorm.
Zal eens moeten kijken na tots wat er over is van de warchest met achterlijk veel coins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeleNL
Gegokt en gelijk gespeeld. Adama Traore uit de PL SBC. Ik had geen spelers nodig van LB/RB,LM of RM positie. Maar het is in ieder geval een hele goede supersub, had het erger kunnen treffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
simons schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:15:
[...]

Zit geen Belgische speler in, zou Carasco verhaallijnspeler er in kunnen zetten, maar zou dan Futbirth Costa er uit moeten halen ... en die bevalt mij enorm.
Zal eens moeten kijken na tots wat er over is van de warchest met achterlijk veel coins
Zelfs al zou je hem er meteen in wisselen dan krijgt hij 5 chem en met zijn 99 stats zal die dan vast nog erg goed zijn.

Edit:
Lol volgens Futbin zou hij als hij 5 chem krijgt en het team 100 heeft alsnog een rating van 97 hebben op het middenveld met de Basic chemstyle

[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 06-05-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
simons schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:15:
[...]

Dan koop je 1 andere PL speler erbij. Als je een beetje puzzelt krijg je ze beide wel op 8 chem. En als zelfs dat niet lukt... Waarom heb je de SBC dan gedaan? Want er zat niet eens een Franse TOTS speler in het team dus een andere speler had je dan ook niet in kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:29:
[...]
Dan koop je 1 andere PL speler erbij. Als je een beetje puzzelt krijg je ze beide wel op 8 chem. En als zelfs dat niet lukt... Waarom heb je de SBC dan gedaan? Want er zat niet eens een Franse TOTS speler in het team dus een andere speler had je dan ook niet in kunnen passen.
Uhm wellicht wat verwarrend maar Aguero, Richarlison, van Dijk (de ligt/frenkie) waren makkelijker in te passen dan een Belg. Er zijn amper goede belgen in fifa20.
En ach wat betreft wel of niet doen van de sbc, spel loopt op zijn einde, Ligue1 en Laliga kan ik sbc nog doen, beetje spelen daarna is het wel klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Wel grappig fifa is het enige spel waarbij ik in de toekomst kan kijken, van de 6 potjes, hen ik 8x een bal raar verspild op het middenveld hij deed iets wat ik niet wou en ja hoor 8x gezegd nu zorgt ea dat ik een doelpunt tegen krijg en heb 8x gelijk gehad, #fifamaffia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik speel al jaren toto, zo jammer dat je geem toto kan spelen op fifa was ik nu miljonair 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:10:
[...]

Congrats, dikke pull.

Vraag me af of Neymar een grote upgrade is tov Sane aangezien hij op de vleugel zal blijven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:07:
[...]

Vraag me af of Neymar een grote upgrade is tov Sane aangezien hij op de vleugel zal blijven
De normale gouden Neymar is erg gemakkelijk om van de bal af te zetten, heeft totaal geen body. Denk dat je daar op de vleugel meer problemen mee gaat hebben dan in het midden waar je meer ruimte hebt om te dribbelen of rond te passen voordat de verdediger dichtbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:44
Is er al bekend wanneer tots voor serie A en of rest van de wereld dus eredivisie enzo komen?

Heb 1.8 miljoen op de bank staan om straks een leuk teampie mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Het is naief als je meer verwacht, maar daarom gaan we zeker wel een gokje wagen.
edit: SBC gedaan met untradables (voornamelijk oude storyline kaartjes, Vardy terug )
Ik verwacht ook niet meteen een mane etc. Dat al helemaal niet. Maar een trent of wan bisaka had ik al leuk gevonden.
En ga ook alle tots sbc doen de coins maken mij niet meer uit en blijf ook het gokje wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Waarom heb je de SBC gedaan dan eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:29:
[...]

Ik verwacht ook niet meteen een mane etc. Dat al helemaal niet. Maar een trent of wan bisaka had ik al leuk gevonden.
En ga ook alle tots sbc doen de coins maken mij niet meer uit en blijf ook het gokje wagen ;)
Ik zou een Alisson, Adama of een van de backs zonder moeite kunnen inpassen in mijn team.
Ik verwacht Henderson (GK) en Soyuncu morgen in mijn Player Picks maar misschien zit er een leuke verrassing tussen :)

Heb 1.1 miljoen op de bank, Pedro/Gotze zijn beide bruikbaar voor mijn team, laat de BL maar komen.
Zit er niets leuks tussen, dan is er vast wel iets te vinden tussen de crashed icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 23:11:
[...]

Ik zou een Alisson, Adama of een van de backs zonder moeite kunnen inpassen in mijn team.
Ik verwacht Henderson (GK) en Soyuncu morgen in mijn Player Picks maar misschien zit er een leuke verrassing tussen :)

Heb 1.1 miljoen op de bank, Pedro/Gotze zijn beide bruikbaar voor mijn team, laat de BL maar komen.
Zit er niets leuks tussen, dan is er vast wel iets te vinden tussen de crashed icons.
Ik kan niks inpassen behalve de Bruyne en van dijk. Dus hoop dat ea me een keer iets leuks
Gunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Gister de PL TOTS sbc gedaan en trok Richarlison uit het pakketje. Erg blij mee :-D

Dit is mijn team voor nu. Wil zsm Hierro gaan vervangen, maar eigenlijk speelt hij altijd goed. Twijfel ook voor wie ik hem dan zou moeten vervangen, iemand een suggestie?

https://www.easports.com/...Id=kL69CfXhnTwEo:FFA20PS4

[ Voor 34% gewijzigd door RoeKoe op 07-05-2020 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:13:
Gister de PL TOTS sbc gedaan en trok Richarlison uit het pakketje. Erg blij mee :-D

Dit is mijn team voor nu. Wil zsm Hierro gaan vervangen, maar eigenlijk speelt hij altijd goed. Twijfel ook voor wie ik hem dan zou moeten vervangen, iemand een suggestie?

https://www.easports.com/...Id=kL69CfXhnTwEo:FFA20PS4
PIM Hierro is echt bizar goedkoop momenteel, zit zelf met een soortgelijk issue (Bundlesliga team, Luiz, Boateng, Ramos achterin) maar wacht ff Bundes TOTSSF af voordat ik een keuze maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 17:12

bebopper

I'm an absolute beginner...

Dani05 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:54:
sjakieman schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:57:
[...]
Check futbin, kan je precies zien wat het doet. 7-8 chem is zo goed als geen verschil met 10.
Met een lagere chem heeft het wel ook minder impact om er een chem style op te zetten, deze hebben alleen hun volle impact bij 10 chem, met minder chem ook minder impact van de chem style. Kun je ook bekijken op futbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zag dat er bij de League SBC als beloning ook TOTSSF bijzitten tegenwoordig, gelukkig had ik de serie A al nagenoeg klaar staan dus ben benieuwd of daar wat leuks in gaat zitten :)

Verder bouw k niet meer aan m'n team tot serie a losgaat (na BL & L1???) Btje sparen, btje sbc doen 🤣 btje aanrommelen 🤣

Zit alleen te denken. Moet ik nu m'n tradeble serie a verkopen (hateboer SS, Douglas costa FB, lasagna FB) of wachten tot de release is van serie a.. je weet nooit wat er komt en wat het kost haha twijfel..

Hoop echt op een Allan TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor de companion app liggen de servers eruit op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
Zojuist de BPL TOTSSF sbc gedaan. Komt daar Richarlison uitlopen. :D Zijn Shapeshifter was al ziek goed, dus deze kaart zal helemaal top zijn. Alleen nog even een team om heen kopen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:45:
Zag dat er bij de League SBC als beloning ook TOTSSF bijzitten tegenwoordig, gelukkig had ik de serie A al nagenoeg klaar staan dus ben benieuwd of daar wat leuks in gaat zitten :)

Verder bouw k niet meer aan m'n team tot serie a losgaat (na BL & L1???) Btje sparen, btje sbc doen 🤣 btje aanrommelen 🤣

Zit alleen te denken. Moet ik nu m'n tradeble serie a verkopen (hateboer SS, Douglas costa FB, lasagna FB) of wachten tot de release is van serie a.. je weet nooit wat er komt en wat het kost haha twijfel..

Hoop echt op een Allan TOTS
Dan kan je denk ik het beste gewoon even heel veel TOTS Predictions opzoeken van Serie A, als je er 5 naast elkaar legt kan je altijd wel uitgaan dat als dezelfde in 80% terugkomen er ook later in zitten.

Ben zelf momenteel ook allerlei League SBC aan het klaarzetten tot het laatste team omdat de prijzen nu relatief laag zijn (Bundesliga, MLS, Liga NOS, Eredivisie, Serie A, La Liga momenteel klaar) bij de Franse nog 4 te gaan, Turkijke nog 2. Saudi sla ik over vanwege één zo'n megaduur team + Al Soma heb ik niks aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:53:
Voor de companion app liggen de servers eruit op het moment.
Lijkt inmiddels te werken, untradeable Mahrez uit Rivals Rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:11:
[...]

Lijkt inmiddels te werken, untradeable Mahrez uit Rivals Rewards.
Mahrez TOTS?
Anders prima fodder voor een SBC als je hem niet kwijt kunt in je elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:30:
[...]

Mahrez TOTS?
Anders prima fodder voor een SBC als je hem niet kwijt kunt in je elftal.
Dat is de enige Mahrez die momenteel in packs zit.
Rashford (AWB in zelfde pick) en Kovacic uit player picks, samen met Vardy en Mahrez deze week, dat word een leuke puzzel :+

edit: TAA, Robertson en Alisson gekocht tijdens de rewards dip. Als het niet leuk speelt gaan ze na het weekend toch weer voor een hogere prij weg,

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 07-05-2020 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:09:
[...]

Dat is de enige Mahrez die momenteel in packs zit.
Rashford (AWB in zelfde pick) en Kovacic uit player picks, samen met Vardy en Mahrez deze week, dat word een leuke puzzel :+
Niet eens Henderson of Alisson, geen slechte picks.

Ik had niks uit Rivals. Was rank 4 lol, heb misschien twee potjes met een FO objective team gedaan en het daar bij gehouden. Ben nog nooit rank 4 geeindigd maar meh /care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
ik kreeg alisson uit me picks, best wel blij mee:)

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Ik ga maar even niet over me Player picks klagen deze week :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBYMeOwQGrcRSP49HPIow_06K6Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pWDOM9HMtf0dZ6Hxgxy9kRvs.png?f=user_large

De andere pick was TAA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Jemig krijg Hamdallah en Maicon uit mijn goud 3 rewards... WL ben ik van genezen houd het wel bij de SBC's komende weken :)

Edit:
Dan maar wat spelers gekocht, leek me we leuk om keer met salah en trent te spelen aan de rechterkant :)
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Gisteren even als test met die soyunku gespeeld rivals maar die verdedigt zo slecht nog niet die zit er goed tussen voelt beter aan als scream pique.

[ Voor 60% gewijzigd door FidoDido op 07-05-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 07:39
Niet heel ontevreden over mijn player picks. Ondanks goud 3 in ieder geval 2x een PL TOTS keuze, heb nu Wan-Bissaka 90 en Soyuncu 88. Gisteren al Alisson uit de SBC dus heb mijn team maar wat omgegooid, nu vooral PL spelers in de basis: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Pvqe9-oQLedtvOizUDBTNt2QWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MhRIxF4Kt7GJgMbgP8IJpBTo.png?f=user_large

Niet slecht voor een volledig untradeable team vind ik zelf. Heb ook nog 2m coins over om eventueel mee te verbeteren, eerst maar even de Bundesliga TOTS afwachten.
Heb ook de objective Jimenez als supersub, maar denk dat Werner beter speelt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjakieman
Na 3 teleurstellingen (Wan-Bissaka uit de SBC en Kovacic en Soyuncu als player picks) komt opeens Aguero uit het tradable jumbo player pack van de goud 1 rewards! :)

Nu de twijfel... Hij past op zich in het team maar ik kan 'm ook verkopen en meerdere versterkingen halen. Lastig!

[ Voor 26% gewijzigd door sjakieman op 07-05-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Het jeukt wel op m'n werk. Wil eigenlijk wel m'n player picks weten, maar het is leuk om dat in-game te doen. Keuzes, keuzes, keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:29:
Het jeukt wel op m'n werk. Wil eigenlijk wel m'n player picks weten, maar het is leuk om dat in-game te doen. Keuzes, keuzes, keuzes.
We horen tijdens de lunchpauze wel wat er in je picks zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Pff mijn geluk zit nog niet mee. 1.4 mil aan pakketjes uitgegeven en 1 tots 85...

Player picks kovasic en Henderson (keeper), G1 geëindigd... En uit de tots bpl sbc ook kovasic :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Player picks

kovasic
Alisson

Gegarandeerde pack Alisson

Goud 1.

Packs niks qua waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Ik heb Arnold, maar heb zn shapeshifter en Zanetti ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik zie de prijzen van de PL TOTSSF behoorlijk schommelen. Vanmorgen ging Vardy voor 700k weg, nu 780k, Richarlison ging ook voor 1.6mln, nu 1.75mln. Zou dit het beste moment nog zijn om mijn slag te slaan voordat ze uit pack gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:39:
Ik zie de prijzen van de PL TOTSSF behoorlijk schommelen. Vanmorgen ging Vardy voor 700k weg, nu 780k, Richarlison ging ook voor 1.6mln, nu 1.75mln. Zou dit het beste moment nog zijn om mijn slag te slaan voordat ze uit pack gaan?
Zou het inderdaad nu doen, ze gaan morgen uit de packs dus verwacht dat ze alleen maar duurder gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Zou het inderdaad nu doen, ze gaan morgen uit de packs dus verwacht dat ze alleen maar duurder gaan worden.
Rewards is normaalgesproken het laagste punt, ik zie dat de kaarten die vanochtend gehaald heb ook al leuk omhoog zijn gegaan.

Denk dat dit het gaat worden, speel 442/4231 :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Twijfel nog ff tussen Marcos Alonso en Robbo op LB. Hierro lijkt me simpelweg beter dan Puyol en is voor chem van Ramos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:15:
[...]

Rewards is normaalgesproken het laagste punt, ik zie dat de kaarten die vanochtend gehaald heb ook al leuk omhoog zijn gegaan.

Denk dat dit het gaat worden, speel 442/4231 :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Twijfel nog ff tussen Marcos Alonso en Robbo op LB. Hierro lijkt me simpelweg beter dan Puyol en is voor chem van Ramos.
Robbo is tradable en Alonso niet natuurlijk. O en zelfs in m'n lunch niet geopend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Hamdallah en Soyuncu als playerpicks. Valt vies tegen helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantz
Fraaank schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:25:
Robbo is tradable en Alonso niet natuurlijk. O en zelfs in m'n lunch niet geopend haha
Wil je de teleurstelling zo lang mogelijk uitstellen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 23-09 09:18
Hier hadden we Robertson in de playerpicks :)
Ik had TOTS VVD en TOTS TAA al, dus deze past er mooi in, maar dan moet ik ook Gomez TOTS hebben en die prijs is behoorlijk geëxplodeerd :o

Nu staan daar TOTY de Ligt en Alex Sandro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:44:
Hier hadden we Robertson in de playerpicks :)
Ik had TOTS VVD en TOTS TAA al, dus deze past er mooi in, maar dan moet ik ook Gomez TOTS hebben en die prijs is behoorlijk geëxplodeerd :o

Nu staan daar TOTY de Ligt en Alex Sandro.
Ik zou die twee lekker laten staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 23-09 09:18
Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:48:
[...]

Ik zou die twee lekker laten staan :)
Ja misschien doe ik dat wel, robertson als supersub kun je overal op t middenveld of achterin neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
Ik zie iedereen Henderson CM packen, dus ik denk die linkt nog wel met Arnold en gok het erop ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRCs0jteNfWlsmqAmANhen29zg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpzFNytVUfBd8xAhBu5KOrQW.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig de SBC met untradeables kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
De player picks vielen voor mij tegen helaas, heb voor mijn verdediging geen versterkingen nodig, maar kreeg als BPL picks Alisson en Soyuncu. De gok genomen met de Guaranteed BPL TOTS, kwam er nog een keer Alisson uit... :( Gelukkig is hij wel 97 rated, dus dat is wel fijn voor in een SBC en eentje kan ik wel achter de hand houden als ik Van Dijk nog eens wil uitproberen.

Gelukkig kwam er daarna wel een meevaller met het openen van de packs, bij het openen van 2 Jumbo Rare Player Packs van de Goud 1 rewards kwam uit de eerste pack Adama TOTS eruit lopen. Denk niet dat hij in mijn basisteam terecht komt, misschien even uitproberen in m'n fitness team en als hij niet bevalt volgende week ergens verkopen als hij uit packs is.

In de tweede pack zat zowaar de eerste Icon die ik ooit in Fifa gepackt heb, Prime Bergkamp! In deze fase van het spel helaas geen bruikbare speler meer, en veel levert hij ook niet meer op, net boven de 400K aan coins op PC. Maar alle coins zijn meegenomen, kijken of ik hem in de WL periode kan slijten, dan ga ik weer richting de miljoen coins. Heeft het spelen tot Goud 1 toch nog wat opgeleverd.

Voorlopig blijf ik met hetzelfde team spelen als vorige WL spelen, het is goed in balans in zie niet echt upgrade mogelijkheden voor de hoeveelheid coins die ik heb. Aangezien ik aardig wat Bundesliga untradables in m'n club heb, hoop ik dat tijdens de BL TOTS ik nog een mooie toevoeging voor het team kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
t mac schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:09:
Ik zie iedereen Henderson CM packen, dus ik denk die linkt nog wel met Arnold en gok het erop ;(

[Afbeelding]

Gelukkig de SBC met untradeables kunnen doen.
Is altijd nog beter dan mijn Kovacic in beide :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:49:
[...]

Is altijd nog beter dan mijn Kovacic in beide :p
Dacht dat ik op youtube had gezien dat je dubbele kaarten in PES kon gebruiken om deze te upgraden.
Zou wel handig zijn als er "iets" mee zou kunnen in FUT, ook al is het alleen maar een SBC pile ofzo.

Pagina: 1 ... 143 ... 185 Laatste