DeeleNL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:02:
Advies / tips gevraagd!
Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..
Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)
Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)
Wat heb ik op de bank aan untradeables:
- Nesta 92 (prime icon pack

)
- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline
Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.
De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!
Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart
Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?
Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.
Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]
Thanks!
Deze squad is wel lekker :
https://www.futbin.com/20/squad/15611511 heb je nog munten over ook om eventueel een betere CV te nemen. TOTY de Ligt ?
bebopper schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:26:
** waarschuwing ** zeikmodus aan ** doorscrollen als je er niet tegen kunt ** even luchten ** herhaling **
Voor (zeer) matige spelers zoals ik die in divisie 10 rondhangen is het echt compleet naar de haaien, alleen maar objectives teams die zich hebben laten zakken en die dus ook heel veel losses hebben en daarom fijn met mij gematcht worden. Gewoonweg veel te goed voor mij, ook met hun objectives teams. Hoe moet ik dan ooit nog wegkomen daar onderaan uit divisie 10? Heb een tijd in divisie 9 gespeeld en daar kwam ik op een gegeven moment tegenstanders tegen van hetzelfde niveau, op dit moment in 10 zijn ze echt veel beter.
Wat een eikels die zich laten zakken en wat een eikels bij EA dat ze die objectives in rivals proppen.
Zo, dat heb ik weer even fijn neergedumpt, herhaling van een herhaling van een herhaling, maar goed, daar had ik al voor gewaarschuwd

Ik heb je vorige keer toegevoegd op de PS , speel eens een potje tegen me. Dan kan ik kijken of ik je kan helpen om beter te worden. Ik speel pas dit jaar op de PS4 en pas een half jaar echt serieus Fifa zoals WL etc.
Ik zit nu standaard in div 4/5, had hoger gekund maar test ook veel uit in rivals. Ik haal standaard Goud 3 in de WL zonder problemen ( zelfs 2 laatste weken zonder problemen ) en zit nu 1 win van goud 1 vandaan steeds. En dan moet ik nog meesstal iedere keer 20+ potten spelen op zondag. Weet 100% zeker als ik een keer alles normaal kan verdelen dat goud 1 geen probleem is.
De volgende punten hebben wij vooral geholpen een betere speler te worden :
1.
DE BELANGRIJKSTE - Maak je niet druk en hou je rustig ook al sta je b.v. 2-0 achter. Zeker die enorme pressure teams kunnen tegen je scoren in de eerste helft. Maar in de 2de helft kan je ze helemaal weg spelen omdat ze kapot zijn.
2. Wat zijn jouw sterkste punten ? Verdedigen , aanvallen etc ? Ga uit van je eigen sterke punten en werk aan je zwakte. Ik zelf ben redelijk goed in verdedigen en kansen afmaken. Vroeger ramde ik vanuit elke stand op doel, dat werkt niet. Nu wacht ik gewoon op een kans dat ik weet dat hij 90% zit en dan schiet ik pas.
3. Leer de simpele skill moves zoals een fakeshot, dragback, ballrol etc. Een fakeshot met versnelling in de 16 en dan schieten is echt zo moeilijk te verdedigen en kan je enorm veel mee scoren

Dit heeft mij zelf vooral heel veel verder geholpen
4. Schrik niet van bizarre teams met goede icons etc. Vroeger stond ik al 1-0 achter als ik z'n team zag, maar de gene die de controller bestuurd maakt het echte verschil

Sommige van die gasten hebben alleen hun pappies credit card geleend en kunnen er geen klote van
5. Wees zelf kritisch, we zijn niet allemaal top 100 spelers. Kijk je goals terug wat er fout gaat of juist goed. Kijk op internet naar betere spelers hoe ze spelen etc.
Kijk maar wat je er mee doet, zeg niet dat voor jouw werkt maar ik ben er een betere speler door geworden.
En eerlijk, door de discussie met fifanoob vorige keer ben ik wel realistischer naar me eigen gezeik gaan kijken. Je kan inderdaad zeiken over hoe schijt de gameplay soms is, maar nu ik me er aan aanpassen scheelt mij een hoop frustratie + speel beter. Wil niet zeggen dat ik hem overal gelijk in geeft maar hij had wel zeker goede punten
Buiten deze lading tekst om
Wat zijn die SB toch verschrikkelijk saai

Net met dat USA team de token gehaald en gelijk Perez zijn objectives gehaald. Nu nog die CONMEBOL token vrij spelen hebben we dat ieder geval gehad