Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:57:
Beetje aan het bieden op TAA en Robertson. Zien of ik de TOTSSF goedkoper dan hun TOTY kan krijgen en dan verpatsen net onder TOTY prijspeil.

Easy money. Maar het lijkt wel alsof de pack weight dik is want er is een enorme toename qua aanbod.

TAA voor 450k, RB voor 390k. Flink goedkoper dan hun TOTY kaarten. Op xbox.
Tuurlijk zijn die goedkoper, ze zijn beide op de markt waarbij het aanbod van de TOTS groeit en de TOTY altijd betere stats heeft.

De vraag is alleen hoeveel goedkoper de TOTS gaat worden, blijkbaar heb ik met 750k het goed gegokt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou niet meer wl gaan spelen , kreeg net ineens enorme lag 2de helft van me 2de pot. Speelde die tegenstander helemaal kapot maar duurde ineens weer half uur voordat ik een reactie kreeg. Daarbij ging het happeren dan word ik bang voor dc,s :+

Ga nu 2-0 geen centje pijn, ga morgen ochtend vroeg verder nu ff die klote sb objectives halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Position changes en Chemistry styles kaartjes zijn enorm gestegen, als je nog populaire kaartjes hebt dan zou ik ze zeker listen. Shadow gaat bijvoorbeeld nu voor 25k ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:08:
[...]

Tuurlijk zijn die goedkoper, ze zijn beide op de markt waarbij het aanbod van de TOTS groeit en de TOTY altijd betere stats heeft.

De vraag is alleen hoeveel goedkoper de TOTS gaat worden, blijkbaar heb ik met 750k het goed gegokt :)
TOTY = TOTS in het geval van Alisson, Robertson, Alexander Arnold en zo nog meer kaarten. Qua stats een -1 op defence en +1 op dribbel of pace en das dat. Dus zo bijzonder zijn die TOTY kaarten dan ook niet meer.

Enfin, Engelse squad erbij gepakt en ze spelen soepel. De 99 Virgil, KDB en Aguero zijn de interessantere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:05:
Position changes en Chemistry styles kaartjes zijn enorm gestegen, als je nog populaire kaartjes hebt dan zou ik ze zeker listen. Shadow gaat bijvoorbeeld nu voor 25k ...
Dat is de Max bin. Ze zijn heel vaak niet eens te krijgen. Vanochtend toevallig snel een kaartje kunnen snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:28:
[...]

TOTY = TOTS in het geval van Alisson, Robertson, Alexander Arnold en zo nog meer kaarten. Qua stats een -1 op defence en +1 op dribbel of pace en das dat. Dus zo bijzonder zijn die TOTY kaarten dan ook niet meer.
Dan nog is het aanbod van TOTS groeiende terwijl het aanbod TOTY gelijk blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
EA jongen...zulke dingen kosten me dan bijna de wedstrijd:

[ Voor 38% gewijzigd door Fraaank op 01-05-2020 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:52:
EA jongen...zulke dingen kosten me dan bijna de wedstrijd:

[YouTube: Thanks EA]
Dat veroorzaakt cr7 gewoon :) zonder dolle je word zo gek van dat soort praktijke :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mbt PL TOTS:
- Vardy heeft ook een WF upgrade
- Adama heeft een WF upgrade
- Auba heeft een WR upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dag begint goed 3 wedstrijden gespeeld alle 3 serieus goede tegenstanders direct. Gelukkig wel 2 van de 3 gewonnen.

Me loss was ook weer mooi stond 1-1 in de 90min. Toen dacht Laudrup op de rand 16 a die brandt hoef ik niet mee te lopen ...... 1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Hoe staat het ervoor heren.
Heb van fifanoobde uitslag binnen. Van de rest nog niks.
Zou fijn zijn als er maandag halve finales bekend zijn.

Ok de poulewedstrijden zijn soort van gespeeld.
Alleen in poule C moet er nog een beslissingswedstrijd komen tussen @Wulfric92 en @Traeces.
Winnaar van die friendly gaat tegen Frantz spelen, verliezer van die friendly moet tegen sterqverhaal.

kwartfinale wordt een best of 3, doelsaldo doet niet mee. Bij gelijkspel na 90 minuten rekenen we die stand als uitslag, verlenging telt in de eerste 2 wedstrijden niet mee.

Win je de eerste 2 ben je door.
Win je de 1e en speel je de 2e gelijk (of andersom) dan ben je ook door.
win je de 1e en verlies je de 2e, of speel je allebei de wedstrijden gelijk dan komt er een derde beslissingswedstrijd. Blijft dit gelijk na 90 minuten en de verlenging dan gaat de winnaar van de penalty's door.

kwartfinale gaat als volgt.
1=fifanoob-patrick_d_gts
2=sterqverhaal-C2
3=C1-Frantz
4=pompi-bossie

1/2e finale wordt
Fifanoob tegen wedstrijd 2
wedstrijd 3 tegen wedstrijd 4

poule Afifanoobfifanoobbeanbeanbossiebossiepunten
FifanoobXx
uit 2-1 thuis 3-16
beanxx
bossiethuis 1-3uit 1-2xx0

poule Bsterqverhaalsterqverhaalfrantzfrantzcubertcubertpunten
sterqverhaalXxthuis 2-0uit 1-0thuis 2-1 uit 4-112
frantzuit 3-3thuis 8-3xxthuis 0-1uit 0-24
cubertuit 1-2thuis 1-4thuis 3-3uit 3-8xx1

poule Cdarretjedarretjevestendridvestendridtraecestraecespunten
darretjeXxuit 1-2 thuis 2-13
vestendridxx
traecesthuis 2-1uit 1-2xx3

poule Dpompipompimeru94meru94patrick_d_gtspatrick_d_gtspunten
pompiXxuit 5-2 thuis 4-06
meru94xx
patrick_d_gtsuit 0-4uit 2-5xx0

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@fifanoob
@Frantz
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie
[/quote]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:39
Ik had zo’n 50 packs opgespaard en net even geopend. Op Handanovic NIF en Ihiekwe TOTSSF niets meer dan 85 rated spelers gepackt. Als laatste het onverhandelbare Jumbo Permium Player Pack van de 200 rival wins geopend die al weken in de store staat, komt daar dit even uitlopen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oPDbLzGK7X6GovexYPnpmEez0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jq4iDdOmqf5Zkd20hfqaXgiQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
DeeleNL schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:24:
Ik had zo’n 50 packs opgespaard en net even geopend. Op Handanovic NIF en Ihiekwe TOTSSF niets meer dan 85 rated spelers gepackt. Als laatste het onverhandelbare Jumbo Permium Player Pack van de 200 rival wins geopend die al weken in de store staat, komt daar dit even uitlopen:

[Afbeelding]
Nice, gefeliciteerd! Heerlijke stats heeft hij, zou ik ook best willen krijgen in m'n player picks volgende week. :+ Past hij in je team, of ga je het team ombouwen? Gelukkig zijn er genoeg opties om een hybrid te maken met de vele Man City kaarten die zijn uitgekomen, FB Cancelo in een 4-5-1 heb je al full chem, of met spelers als Fernandinho, KdB en Aguero, de TOTS versies van de laatste twee zijn wel een beetje prijzig helaas.

Hier is de eerste dag van de WL goed gegaan, vrijdag afgesloten met 10-2. Zaterdag vind ik altijd een lastige dag in de WL, meestal meer lag en irritantere tegenstanders, maar we gaan het zien. Ik weet ook niet of ik morgen tijd heb om te spelen, dus zo veel mogelijk vandaag proberen te winnen. Liefst ga ik weer voor Goud 2.

Weet iemand trouwens hoe die regel in elkaar zit voor Goud2+? Krijg je dan een gegarandeerde TOTS speler uit een major league in je player picks? Want begin volgende week wordt de Saudi League gereleased, toch? Als dat de regel is zal ik vast wel die prachtige keeper van Sheffield in m'n player picks krijgen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:49:
[...]
Weet iemand trouwens hoe die regel in elkaar zit voor Goud2+? Krijg je dan een gegarandeerde TOTS speler uit een major league in je player picks? Want begin volgende week wordt de Saudi League gereleased, toch? Als dat de regel is zal ik vast wel die prachtige keeper van Sheffield in m'n player picks krijgen... :+
Idd

https://www.ea.com/games/...-the-season-so-far-totssf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik probeer wat rival swaps te unlocken met de 9 first owner Serie A spelers. Ik speel normaal div. 5/6, door de vele swap wedstrijden te spelen met een minder goede selectie en tegen afgezakte tegenstanders ben ik zelf ook gedegradeerd naar div 7. Bizar hoeveel goede tegenstanders je daar tegen komt, ik heb deze fifa nog niet eerder in 7 gestaan maar dit is echt bizar. En die tegenstanders met een zilveren squad en die dan voor de aftrap al leaven zijn helemaal verschrikkelijk. Hier moet EA echt wat tegen doen, hoe moeilijk is het om 5 sec de tijd te nemen voor een eigen goal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:49:
[...]

Nice, gefeliciteerd! Heerlijke stats heeft hij, zou ik ook best willen krijgen in m'n player picks volgende week. :+ Past hij in je team, of ga je het team ombouwen? Gelukkig zijn er genoeg opties om een hybrid te maken met de vele Man City kaarten die zijn uitgekomen, FB Cancelo in een 4-5-1 heb je al full chem, of met spelers als Fernandinho, KdB en Aguero, de TOTS versies van de laatste twee zijn wel een beetje prijzig helaas.

Hier is de eerste dag van de WL goed gegaan, vrijdag afgesloten met 10-2. Zaterdag vind ik altijd een lastige dag in de WL, meestal meer lag en irritantere tegenstanders, maar we gaan het zien. Ik weet ook niet of ik morgen tijd heb om te spelen, dus zo veel mogelijk vandaag proberen te winnen. Liefst ga ik weer voor Goud 2.

Als ik zo op forum heb gelezen waren de pp echt totaal niet slecht. Had zelf 2x een 93 uit me goud 2 rewards.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Het lijk mij zo fijn als ik een keer met 2-0 achtersta dat dan de passing er compleet mee stopt bij m'n tegenstander...Gek genoeg heb ik dat alleen precies verkeerd om. Is er ergens een verborgen switch waarmee je dit kunt activeren (ineens een upload aanzetten of iets)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Fraaank schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 17:15:
Het lijk mij zo fijn als ik een keer met 2-0 achtersta dat dan de passing er compleet mee stopt bij m'n tegenstander...Gek genoeg heb ik dat alleen precies verkeerd om. Is er ergens een verborgen switch waarmee je dit kunt activeren (ineens een upload aanzetten of iets)?
Je kan gewoon 10 euro naar ea overmaken dan switchen ze het zo weer om..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit vat mijn WL tot nu vanmiddag ook ongeveer samen, passing is ontzettend random momenteel icm erg trage gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
Nesta uit mijn Prime Icon Pack. Het was een gok, maar het packen van Mahrez TOTSSF verzacht dit verlies wel een beetje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
DeeleNL schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:53:
Ik probeer wat rival swaps te unlocken met de 9 first owner Serie A spelers. Ik speel normaal div. 5/6, door de vele swap wedstrijden te spelen met een minder goede selectie en tegen afgezakte tegenstanders ben ik zelf ook gedegradeerd naar div 7. Bizar hoeveel goede tegenstanders je daar tegen komt, ik heb deze fifa nog niet eerder in 7 gestaan maar dit is echt bizar. En die tegenstanders met een zilveren squad en die dan voor de aftrap al leaven zijn helemaal verschrikkelijk. Hier moet EA echt wat tegen doen, hoe moeilijk is het om 5 sec de tijd te nemen voor een eigen goal?
Ik ervaar precies hetzelfde. Vorige fifa speelde ik eigenlijk constant in divisie 4 met af en toe een uitstapje naar divisie 3. Deze fifa kom ik niet hoger dan divisie 6. Het is zelfs zo erg dat ik momenteel heen en weer pendel tussen divisie 7 en 8. Nu stopte ik er vorig jaar ook wel veel meer tijd in, maar fietsen verleer je niet, dat zal met fifa in principe toch ook moeten gelden. Hoop dat EA dat volgend jaar toch anders gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 17:24:
[...]

Je kan gewoon 10 euro naar ea overmaken dan switchen ze het zo weer om..
Ah dat is het, thanks! Kan dat ook in de vorm van fifa-punten denk je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Fraaank schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 19:00:
[...]

Ah dat is het, thanks! Kan dat ook in de vorm van fifa-punten denk je?
Ja hoor het is maar net waar jij in gelooft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is er al iemand die Dalglish, Bergkamp etc heeft uit swaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie...
Ik heb nu Barnes moments 91 met een jager in mijn team en ben zeer tevreden. Ik gebruik hem voornamelijk in de spits.. Maar nu vraag ik mij af of je echt verschil merkt met zijn 89 kaart. Het verschil in coins is namelijk bijna 400k...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 22:38:
Wat denken jullie...
Ik heb nu Barnes moments 91 met een jager in mijn team en ben zeer tevreden. Ik gebruik hem voornamelijk in de spits.. Maar nu vraag ik mij af of je echt verschil merkt met zijn 89 kaart. Het verschil in coins is namelijk bijna 400k...
Ik zou die 400k pakken, zeker nu met TOTS:
https://www.futbin.com/20/compare/45568/13217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ga ik dat maar doen! Thnx!
Vanmiddag Di Maria birthday verkocht. Daarvoor in de plaats Cornet winterrefresh gehaald. Verschil in coins is 760k! Maar Cornet is echt boven verwachting fijn man!!

Offfff moet ik Simon tots halen ipv Barnes? Simon als spits is dat wat?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2020 22:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Pressing aanzetten en/of overschakelen naar een andere opstelling die zijn opstelling countert... En verder helpt het dat iemand soms minder scherp wordt bij een (ruime) voorsprong.

Als het opeens niet meer loopt of juist wel is voor mij altijd verklaarbaar door de tactiek wisseling van mij of van de tegenstander. Daarom is het ook zo belangrijk om minstens 4 verschillende opties onder de knoppen te hebben zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
sjakieman schreef op zondag 3 mei 2020 @ 01:23:
[...]

Pressing aanzetten en/of overschakelen naar een andere opstelling die zijn opstelling countert... En verder helpt het dat iemand soms minder scherp wordt bij een (ruime) voorsprong.

Als het opeens niet meer loopt of juist wel is voor mij altijd verklaarbaar door de tactiek wisseling van mij of van de tegenstander. Daarom is het ook zo belangrijk om minstens 4 verschillende opties onder de knoppen te hebben zitten.
Heeft helaas daar vaak niet mee te maken. Merk vandaag dat ik blijkbaar FB Boateng te vaak heb gebruikt. De man gaat op geen een bal meer af (90 aggression is te laag?) en stapt er zelfs vanaf. Ik stond 7-3, sta nu 8-8. Krijg van die knullige goals weer tegen, ballen afpakken moet ik minimaal 4x doen voordat ik de bal fatsoenlijk weg kan krijgen. FS Kean beukt prime Cannavaro en FB Boateng van de bal alsof ze van papier zijn. Doe ik dat terug krijg ik een pingel tegen... Prima EA, dan ga ik niet voor Goud 2, want dat wil je natuurlijk niet. Tijd om de portemonnee te trekken blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:23:
[...]

Heeft helaas daar vaak niet mee te maken. Merk vandaag dat ik blijkbaar FB Boateng te vaak heb gebruikt. De man gaat op geen een bal meer af (90 aggression is te laag?) en stapt er zelfs vanaf. Ik stond 7-3, sta nu 8-8. Krijg van die knullige goals weer tegen, ballen afpakken moet ik minimaal 4x doen voordat ik de bal fatsoenlijk weg kan krijgen. FS Kean beukt prime Cannavaro en FB Boateng van de bal alsof ze van papier zijn. Doe ik dat terug krijg ik een pingel tegen... Prima EA, dan ga ik niet voor Goud 2, want dat wil je natuurlijk niet. Tijd om de portemonnee te trekken blijkbaar.
Waarom vraag je om soort van advies hier als je er toch niks mee doet?

Sjakieman legt het perfect uit maar nee in jouw hoofd ligt het aan ea en ben je te eigenwijs om maar iets te veranderen.

Gokje volgende week speelt dat bandje weer opnieuw af..
en maar raar vinden dat ze niet beter worden in het spel..

@sjakieman goede uitleg/tips hoor, jammer dat ie er niks mee doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:37
sjakieman schreef op zondag 3 mei 2020 @ 01:23:
[...]

Speel niet zoveel meer, maar heb ook minimaal 3 opstellingen onder de knop:
4-4-2 (sinds kort mijn startopstelling)
4-2-3-1 met opkomende backs als tegenstander met 11 man voor het doel gaat liggen
4-2-2-2 om wat meer van buiten de 16 te gaan schieten als ik niet door de verdediging kom.
4-3-3 maar gebruik ik eigenlijk nooit.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
fifanoob schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Sjakieman legt het perfect uit maar nee in jouw hoofd ligt het aan ea en ben je te eigenwijs om maar iets te veranderen.

Het stukje waar die om advies vraagt. Heb ik dat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:32:
[...]

Speel niet zoveel meer, maar heb ook minimaal 3 opstellingen onder de knop:
4-4-2 (sinds kort mijn startopstelling)
4-2-3-1 met opkomende backs als tegenstander met 11 man voor het doel gaat liggen
4-2-2-2 om wat meer van buiten de 16 te gaan schieten als ik niet door de verdediging kom.
4-3-3 maar gebruik ik eigenlijk nooit.
4231-wide (park the buss, hoewel ik vaak liever in 442/4231 verder ga)
4231
442 3 depth
442 8 depth
433-2 alles of niets :+

Ik snap de opmerking van Frank wel, zojuist ook een potje waarbij ik bij rust met 1-1 sta (69% balbezit, 7 shots on target vs 1 van hem, gelijkmaker van hem uiteraard in blessuretijd). Tegenstander gooit de knop om, 3412 volle bak pressure en vervolgens gaan we met 4-4 verlengen (hij scoort 3 maal vanaf kick-off).

De gameplay is simpelweg momenteel erg random, en dat maakt elk potje weer anders, passing is een drama. Helaas speelt WL simpelweg niet zo goed als de potjes die ik voor het toernooitje hier onderling heb gedaan, maar het verschil is simpelweg te groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Ik vraag nergens om advies of denk je oprecht dat ik vraag om een knop voor delay? Kom op man. Sarcasme over internet is lastig, maar dacht dat dit er toch echt dik bovenop lag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:23:
[...]

Ik denk toch dat het er vaker iets mee te maken heeft dan je denkt. Ik ben geen geweldige Fifa speler maar win vaker dan ik verlies (in de WL win ik gemiddeld 2/3e van mijn wedstrijden: goud1). In een aantal dingen ben ik heel slecht, zo kan ik geen enkele skill move en scoor ik al sinds FIFA 1997 moeilijker dan mijn tegenstander. ;)
Maar in tactiek ben ik wel goed, beter dan de meeste top 100 spelers als ik af ga hun tactiek videos die ze soms op youtube zetten. Dat komt omdat ik in eerdere Fifa's vaak mijn eigen tactiek maakte en dat ik vaak op coop gespeeld heb met minimale zoom en maximale height. Als je weet hoe het werkt en je hebt zo'n totaal overzicht dan merk je heel snel waarom het opeens niet meer loopt. er is inmiddels zoveel mogelijk met de tactiek. Zie bijvoorbeeld deze video waarin je aanvallend 41212(2) speelt maar zonder bal met een 442 verdedigd: YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post.... Ik gebruikte iets vergelijkbaars al wat langer en het werkt echt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor jou of iemand anders een winnende opstelling is want dat hangt vooral van je eigen speelstijl af.

Er zijn 4 dingen die EA wel doet en deels is dat goed en deels niet. Zo is de passing in en rond de 16 slechter dan ergens anders op het veld. Dit zit er al in sinds ik FUT speel en dit is ook alleen maar goed want anders zou iedereen tiki taka spelen. Daarnaast is je passing achterin slechter als je bij een voorsprong achterin gaat rond spelen. Ook dit is wat mij betreft alleen maar positief.

Wat ik zelf een minder positief punt vind, maar geen groot probleem, is dat nieuwe spelers in de 1e 5-10 wedstrijden veel beter lijken te spelen dan ze zijn. Dit werkt trouwens ook voor spelers die je een tijd niet gebruikt hebt. Daarom lijkt jouw Boateng misschien minder goed dan bij de start.
En dan het grootste probleem, de verbinding... Hier zijn vaker discussies geweest of Fifa 19 of Fifa 20 nu beter is. Volgens mij is Fifa 20 in de basis gewoon beter. Minder OP skillmoves of manieren om te scoren en je moet echt verdedigen ipv het de AI het te laten doen. Het probleem is alleen dat dat laatste pluspunt direct het grootste minpunt wordt bij een slechte connectie. Ik heb normaal geen probleem in het 1 vs 1 verdedigen en verdedigen tegen skillmoves maar bij een slechte verbinding is dit af en toe onmogelijk. Omdat mijn tiki taka speelstijl direct ook niet meer werkt gaat mijn winrate direct een heel stuk omlaag. Zo speel ik regelmatig in het weekend tussen 12 en 2 en de connectie is dan perfect en ik win dan direct 75-80 procent. In de middag heb ik soms al moeite om de 50% te halen. Mijn zoon heeft trouwens een andere speelstijl. Hij doet veel meer skillmoves en is bij een slechte connectie veel beter dan mij maar bij een goede connectie veel minder. Maar goed, volgens mij is die connectie binnen 1 wedstrijd niet zo'n probleem. Niet dat je begint met een goede en dat de 2e helft de connectie veel minder is. Daarom denk ik dat dit meer aan de tactiek van de tegenstander ligt. En misschien ook nog een beetje omdat je denkt dat iets gaat gebeuren en daarom zelf zenuwachtiger gaat spelen zodat het ook echt gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:39
sjakieman schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:00:
[...]

Ik denk toch dat het er vaker iets mee te maken heeft dan je denkt. Ik ben geen geweldige Fifa speler maar win vaker dan ik verlies (in de WL win ik gemiddeld 2/3e van mijn wedstrijden: goud1). In een aantal dingen ben ik heel slecht, zo kan ik geen enkele skill move en scoor ik al sinds FIFA 1997 moeilijker dan mijn tegenstander. ;)
Maar in tactiek ben ik wel goed, beter dan de meeste top 100 spelers als ik af ga hun tactiek videos die ze soms op youtube zetten. Dat komt omdat ik in eerdere Fifa's vaak mijn eigen tactiek maakte en dat ik vaak op coop gespeeld heb met minimale zoom en maximale height. Als je weet hoe het werkt en je hebt zo'n totaal overzicht dan merk je heel snel waarom het opeens niet meer loopt. er is inmiddels zoveel mogelijk met de tactiek. Zie bijvoorbeeld deze video waarin je aanvallend 41212(2) speelt maar zonder bal met een 442 verdedigd: YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post.... Ik gebruikte iets vergelijkbaars al wat langer en het werkt echt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor jou of iemand anders een winnende opstelling is want dat hangt vooral van je eigen speelstijl af.

Er zijn 4 dingen die EA wel doet en deels is dat goed en deels niet. Zo is de passing in en rond de 16 slechter dan ergens anders op het veld. Dit zit er al in sinds ik FUT speel en dit is ook alleen maar goed want anders zou iedereen tiki taka spelen. Daarnaast is je passing achterin slechter als je bij een voorsprong achterin gaat rond spelen. Ook dit is wat mij betreft alleen maar positief.

Wat ik zelf een minder positief punt vind, maar geen groot probleem, is dat nieuwe spelers in de 1e 5-10 wedstrijden veel beter lijken te spelen dan ze zijn. Dit werkt trouwens ook voor spelers die je een tijd niet gebruikt hebt. Daarom lijkt jouw Boateng misschien minder goed dan bij de start.
En dan het grootste probleem, de verbinding... Hier zijn vaker discussies geweest of Fifa 19 of Fifa 20 nu beter is. Volgens mij is Fifa 20 in de basis gewoon beter. Minder OP skillmoves of manieren om te scoren en je moet echt verdedigen ipv het de AI het te laten doen. Het probleem is alleen dat dat laatste pluspunt direct het grootste minpunt wordt bij een slechte connectie. Ik heb normaal geen probleem in het 1 vs 1 verdedigen en verdedigen tegen skillmoves maar bij een slechte verbinding is dit af en toe onmogelijk. Omdat mijn tiki taka speelstijl direct ook niet meer werkt gaat mijn winrate direct een heel stuk omlaag. Zo speel ik regelmatig in het weekend tussen 12 en 2 en de connectie is dan perfect en ik win dan direct 75-80 procent. In de middag heb ik soms al moeite om de 50% te halen. Mijn zoon heeft trouwens een andere speelstijl. Hij doet veel meer skillmoves en is bij een slechte connectie veel beter dan mij maar bij een goede connectie veel minder. Maar goed, volgens mij is die connectie binnen 1 wedstrijd niet zo'n probleem. Niet dat je begint met een goede en dat de 2e helft de connectie veel minder is. Daarom denk ik dat dit meer aan de tactiek van de tegenstander ligt. En misschien ook nog een beetje omdat je denkt dat iets gaat gebeuren en daarom zelf zenuwachtiger gaat spelen zodat het ook echt gebeurd.
Goed verhaal en ik denk dat je gelijk hebt. Net in ieder geval door tijdens de wedstrijd te switchen tussen de verschillende opties onder mijn knoppen een wedstrijd volledig ten onrechte gewonnen omdat ik 2 min. voor tijd nog ff de 4-3 scoorde uit een counter!

Maar los van dat ga ik eens op je tips over het passing letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:51:
[...]

Ik vraag nergens om advies of denk je oprecht dat ik vraag om een knop voor delay? Kom op man. Sarcasme over internet is lastig, maar dacht dat dit er toch echt dik bovenop lag.
lees niks anders dan geklaag van jou. maar oke als dat sarcasme is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel wel lekker vandaag goede verbinding. Alleen wat een toxic volk is er weer online , je merkt weer dat iedereen als een gek speelt voor de player picks .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:12:
[...]

lees niks anders dan geklaag van jou. maar oke als dat sarcasme is..
@sjakieman ook voor jou

Luister, als ik met 152 man in een Warzone-server zit en ik schiet, schiet ik. Als ik 1 op 1 speel en ik druk op schiet en het duurt een volle seconde klopt er gewoon iets niet of heb ik het mis?

Tactiek is leuk maar valt compleet, maar dan ook compleet in het water als je last heb van delay.

En het vragen om een knop voor delay klinkt mij wel sarcastisch, maar weet je, als je het niet fijn vind om te lezen, dan heb je zo'n knop op je muis zitten...o ja, scrollwiel.

Het is WL, dat staat gewoon garant voor mensen die even goed willen gallen over hoe goed deze miljardengame speelt. Dus of je blijft hier weg in het weekend of je negeert mijn verhaaltjes gewoon, want ik ben namelijk lang niet de enige die hier klaagt over de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maarre, Bergkamp of Dalglish ? :)
Welke keuzes heeft iedereen hier gemaakt en wat zijn de ervaringen met de gekozen spelers > 12 tokens.

@sjakieman
Ik volg Neilsguides ook en hoewel ik niet alles probeer vind ik het wel altijd interessent om te horen waarom bepaalde keuzes gemaakt worden. met deze 41212 lukte mij eerder deze week vrijwel niets, maar zoals jezelf opmerkt zijn dit soort tactieken het best met goede gameplay.

Deze WL is in ieder geval high dept/pressure de meest voorkomende tactiek bij mijn tegenstanders. Zou haast denken dat iedereen de tactic van RTFM heeft gekopieerd :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cubert20
lol iemand anders moet wegblijven omdat jij wil klagen.
En nu even aan zelfreflectie doen aub
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:39:
[...]

@sjakieman ook voor jou

Luister, als ik met 152 man in een Warzone-server zit en ik schiet, schiet ik. Als ik 1 op 1 speel en ik druk op schiet en het duurt een volle seconde klopt er gewoon iets niet of heb ik het mis?

Tactiek is leuk maar valt compleet, maar dan ook compleet in het water als je last heb van delay.

En het vragen om een knop voor delay klinkt mij wel sarcastisch, maar weet je, als je het niet fijn vind om te lezen, dan heb je zo'n knop op je muis zitten...o ja, scrollwiel.

Het is WL, dat staat gewoon garant voor mensen die even goed willen gallen over hoe goed deze miljardengame speelt. Dus of je blijft hier weg in het weekend of je negeert mijn verhaaltjes gewoon, want ik ben namelijk lang niet de enige die hier klaagt over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:58:
Welke keuzes heeft iedereen hier gemaakt en wat zijn de ervaringen met de gekozen spelers > 12 tokens.

@sjakieman
Ik volg Neilsguides ook en hoewel ik niet alles probeer vind ik het wel altijd interessent om te horen waarom bepaalde keuzes gemaakt worden. met deze 41212 lukte mij eerder deze week vrijwel niets, maar zoals jezelf opmerkt zijn dit soort tactieken het best met goede gameplay.

Deze WL is in ieder geval high dept/pressure de meest voorkomende tactiek bij mijn tegenstanders. Zou haast denken dat iedereen de tactic van RTFM heeft gekopieerd :D
Kom eigenlijk amper high dept of pressure teams tegen ? En als ze zo spelen heb ik ze tot nu toe allemaal op een 4-0 nederlaag getrakteerd omdat ze als een gek aanvallen.

De matchmaking is vandaag wel echt apart , krijg eerst 2 gouden teams tegen die waren zo slecht rq na 10 min ingame. Daarna een serieus goede speler met prime eusebio etc waar ik met pijn en moeite 2-0 van win. Net weer een tegenstander die bizar slecht is na 40 min 3-0 voor weer rq.

Edit : helaas geen ervaring met jouw spelers :) zou persoonlijk voor dalglish gaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 03-05-2020 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

@sjakieman ook voor jou

Ik ontken ook niet dat er delay is. Maar als je in de 1e helft een goede connectie had dan denk ik niet dat het daaraan ligt als het in de 2 helft niet meer loopt.

Overigens is zelfs d.m.v. je camera instellingen en tactiek je spel beter te maken als er delay is. Maar goed, ik stop dan liever met spelen op dat moment en speel wel weer als de connectie beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman

@sjakieman

Die 41212 was even wennen maar vind 'm wel leuk om te spelen. Niet dat ik er nog geweldig veel succes mee had maar dit filmpje vond ik wel heel mooi om te laten zien wat er allemaal mogelijk is.

Tactic van RTFM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sjakieman

De 442 high depth:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101

@sjakieman

Als je twijfelt tussen Bergkamp en Dalglish, dan zou ik 100% voor Dalglish gaan. En dit komt van een grote Bergkamp fan IRL. Vorige Fifa had ik zijn Prime vrijgespeeld, deze Fifa had ik hem als leenspeler, maar helaas komt hij niet goed tot zijn recht in Fifa. Hij dribbelt niet fijn, wordt te gemakkelijk van de bal gezet. Zijn schoten en passing zijn wel perfect, het is alleen lastig om hem in posities te krijgen waarbij dat eruit komt. Dalglish lijkt me een soort Butra met 4* skillmoves, wel de ideale spits in deze meta.

Zelf heb ik domme keuzes gemaakt voor de Icon Swaps deze periode. Ging eerst voor de Prime Icon Pack, daar kwam Lehmann uit terwijl ik al VdS had. Jens mocht gelijk in de Ramos SBC. 8)7
Vervolgens nog weinig opties over, ik had een icon CAM nodig, ik had geen zin om nog alle Icon Swaps te grinden voor Kaka, ben toen voor Laudrup gegaan. Beetje hetzelfde verhaal als met Bergkamp, ik denk vanwege z'n lengte + bodytype voelt hij log aan, het mooie is dat hij wel nog regelmatig een doelpuntje meepakt, bijna elk schot is een doelpunt. Het ging ook beter toen ik hem op "Stay forward" had gezet bij speler instructies, daarvoor stond hij vaak net voor Alaba, mijn linksback. :+

Vandaag twee prima wedstrijden gehad in de WL, het kan zo random zijn. Eigenlijk was ik in beide wedstrijden de mindere speler, maar had het betere team en FB Griezmann kon het verschil voor me maken, hij is zo dodelijk voor het doel. Sta nu op 16 wins, met nog 6 wedstrijden te gaan. Vanavond maar even kijken of ik die laatste win kan binnenslepen voor Goud 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
cubert20 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:11:
lol iemand anders moet wegblijven omdat jij wil klagen.
En nu even aan zelfreflectie doen aub

[...]
De eerste beschuldig kwam toch echt niet van mijn adres af volgens mij...

Tijd om weer ontopic te gaan
sjakieman schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:14:
[...]

Ik ontken ook niet dat er delay is. Maar als je in de 1e helft een goede connectie had dan denk ik niet dat het daaraan ligt als het in de 2 helft niet meer loopt.
Ik zal stoppen met klagen (voor dit weekend), maar lees Reddit en zelfs dit topic erop na hoevaak er ook tijdens wedstrijden delay optreedt. GameChangers hebben een latency-counter tijdens FIFA en maken hier ook regelmatig melding van.

[ Voor 23% gewijzigd door Fraaank op 03-05-2020 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:33:
[...]

[...]

Ik zal stoppen met klagen (voor dit weekend), maar lees Reddit en zelfs dit topic erop na hoevaak er ook tijdens wedstrijden delay optreedt. GameChangers hebben een latency-counter tijdens FIFA en maken hier ook regelmatig melding van.
Ik ben het er wel mee eens, je kan het na afloop ook altijd duidelijk zijn aan je shots %.

Passing is zwaar assisted, die je pasjes gaan ondanks de latency vaak toch alsnog naar een medespeler, maar als mijn shots % opeens <65% ofzo is dan weet je het wel want je doet niets anders dan in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:33:
[...]

[...]

Ik heb het zelf ook ervaren, gelukkig niet al te vaak, maar het kan zeker gebeuren dat tijdens de wedstrijd of bij het begin van de tweede helft opeens het lagfest begint. Zelf heb ik wel het vermoeden dat spelers dit bewust kunnen triggeren door hun verbinding te vertragen (download aanzetten, NetLimiter, etc.).

Heb je in de laatste patchnotes op PC gelezen dat je in het menu een optie krijgt om realtime je ping naar de server weer te geven tijdens de wedstrijd? Voor nu kan dat nog niet worden aangezet voor reguliere spelers. Ben wel benieuwd naar deze feature, hopelijk kun je dan ook zien wat de latency van je tegenstander naar de server is. Dan zou je kunnen zien of iemand zijn verbinding aan het manipuleren is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
[...]

@sjakieman ook voor jou

in warzone als jij schiet komt de kogel ook niet direct aan. Daar zit verschil in, soms moet je er iets voor mikken soms niet. Ook daar heb je delay. Zeker na de laatste patch is de lagg behoorlijk vergroot in warzone.
En ook dat verhaal heb ik hier al meerdere keren uitgelegd maar ach. Jij blijft liever zeuren dan dat je je aanpast aan de game zelf weten. Wordt je nooit beter, maakt mij niet uit hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
fifanoob schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:04:
[...]

in warzone als jij schiet komt de kogel ook niet direct aan. Daar zit verschil in, soms moet je er iets voor mikken soms niet. Ook daar heb je delay. Zeker na de laatste patch is de lagg behoorlijk vergroot in warzone.
En ook dat verhaal heb ik hier al meerdere keren uitgelegd maar ach. Jij blijft liever zeuren dan dat je je aanpast aan de game zelf weten. Wordt je nooit beter, maakt mij niet uit hoor.
Joh laat hem lekker zeuren, heb er geen probleem mee hoor, stoor me er meer aan dat je recht wil praten wat krom is. :+
We kunnen er lang en kort over praten maar het is gewoon een slecht spel waar je je inderdaad aan moet aanpassen maar zo zou dat niet moeten zijn. Dus dat is frustrerend, dat wil hij hier uiten prima toch, vind je het irritant scroll je door toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
G1 is binnen :) Gameplay was leuk vandaag op een paar potten na. Laatste pot 11-1 gewonnen... Mijn spelers vlogen over het veld en bij hem kwam geen pass aan.

Met dit team(pje) gedaan
https://www.easports.com/...Id=fIwwqlaInTuHe:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:39
jerommeke96 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:03:
[...]

Joh laat hem lekker zeuren, heb er geen probleem mee hoor, stoor me er meer aan dat je recht wil praten wat krom is. :+
We kunnen er lang en kort over praten maar het is gewoon een slecht spel waar je je inderdaad aan moet aanpassen maar zo zou dat niet moeten zijn. Dus dat is frustrerend, dat wil hij hier uiten prima toch, vind je het irritant scroll je door toch.
+1

Goed verwoord.

Hier net TOTSSF Jimenez vrijgespeeld. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:35
Nou zilver 1 is binnen nog 11 wedstrijden over is kijken of gold 3 nog wil straks.

Het is sommige potten wel echt een comedy maar dat is inmiddels wel bekend helaas. Je voelt zodra je de wedstrijd begint al hoe een potje wordt. Je kant het letterlijk voorspellen :p zitten gelukkig nog wel is normale potjes tussen dan is het ook leuk spelen, winnen of verliezen dan ook geen moeite mee :)

Had ndidi sbc gedaan dat is toch wel een ontzettend fijne cdm en zeker zijn prijs waard. Brand tots is op cam wel een ontzettend leuke speler voor die prijs eigenlijk een koopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
mar101 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:53:
Heb je in de laatste patchnotes op PC gelezen dat je in het menu een optie krijgt om realtime je ping naar de server weer te geven tijdens de wedstrijd? Voor nu kan dat nog niet worden aangezet voor reguliere spelers.
Dit is dus gewoon wat er verkeerd is aan EA. De feature zit er in, maar nog niet voor "normale" spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:29:
[...]

Dit is dus gewoon wat er verkeerd is aan EA. De feature zit er in, maar nog niet voor "normale" spelers.
Nou en, je hebt er simpelweg niets aan.
Dan heb je tijdens de game opeens latency spikes, dan word dat zichtbaar maar dat veranderd voor het resultaat niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Hebben er al mensen ervaring met henderson tots? Wou komende week een nieuw team samenstellen, en daarbij sissoko birthday naast kante (90) gaan gebruiken in een 4231. Twijfel nu om henderson ipv sissoko te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:03:
[...]

Welkom in de wereld van online gamen..
Ik praat niet recht wat krom is, ik probeer mensen leren om te gaan met iets wat krom is! Je kan wel iets proberen recht te krijgen wat krom is maar dat werkt niet.
Dit is hoe EA zijn games maakt, zo zal het altijd blijven met EA. Ik zeg nergens dat ik het goed vindt, maar ik vind het goed genoeg vergeleken met andere opties ( pes ) .
En ik mag daar mijn mening over uit, prima toch, vind je het irritant scroll je door..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:36:
[...]

Nou en, je hebt er simpelweg niets aan.
Dan heb je tijdens de game opeens latency spikes, dan word dat zichtbaar maar dat veranderd voor het resultaat niets.
En bovendien zegt het ook nog niks over de verbinding van je tegenstander..
Als de 1 met ping 20 speelt en de andere met ping 110 ja dan zal het echt niet soepel lopen maar hey je hebt wel ping 20!
Ze zouden een filter van mij mogen inbouwen dat je ook kan "eisen " dat je tegenstander minimaal ping 50 heeft ofzo zoniet dat je dan liever langer zoekt tegen iemand die dat wel minimaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:20:
[...]

Als ik dit zie:
Reactions 81
Ball Control 75
Dribbling 68
Weak foot 2*

Deze drie stats brengen zijn leuke stats voor agility en balance compleet naar beneden. Zeker met zijn lengte. Hij heeft ook geen lean body type, dus hij zal aan de bal en in je eigen 16 alsnog zwaar aanvoelen ben ik bang.

Dan is dit eigenlijk niet goed genoeg voor dit stadium van de game. Dus Goode, lijkt me toch niet zo good. :+

[...]

Julian Brandt voor 160k
Benrama voor 70k
Thiago voor 118k.
Nou heb hem goed kunnen testen dit weekend en hij is zeker net zo goed als mijn veel duurdere verdedigers die ik al had! Ondanks zijn lengte is hij heel bewegelijk, hij voelt echt heel soepel aan. Zelfs aan de bal, wat ik niet verwacht had. Kreeg wel 1 tegendoelpunt door zijn 2 WF maar eigenlijk was dat meer mijn fout omdat ik daar teveel risico nam (gelukkig stond ik al 2 doelpunten voor). Ben hem vergeten te testen bij aanvallende corners omdat ik ze altijd kort neem. Maar uiteindelijk is het gewoon 1 van de top verdedigers wat mij betreft. Ik zou er niet mijn team voor omgooien natuurlijk maar als hij al in je team past dan is het een geweldige optie voor deze prijs (zoek er wel 1 met shadow)!

https://www.futbin.com/20/player/48177/charlie-goode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hoe bevalt Litmanen uit icon swaps 3? Ben bezig met de single player swaps en dat gaat op legendary al zo tergend langzaam.. Ik denk dat ik na 4 single player swaps wel klaar ben met de objectives. Dan maar geen prime icon pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
fifanoob schreef op zondag 3 mei 2020 @ 18:13:
[...]

En bovendien zegt het ook nog niks over de verbinding van je tegenstander..
Als de 1 met ping 20 speelt en de andere met ping 110 ja dan zal het echt niet soepel lopen maar hey je hebt wel ping 20!
Ze zouden een filter van mij mogen inbouwen dat je ook kan "eisen " dat je tegenstander minimaal ping 50 heeft ofzo zoniet dat je dan liever langer zoekt tegen iemand die dat wel minimaal heeft.
Dit zou briljant zijn, zeker omdat wij in NL goed internet hebben en het al eerder is bewezen dat EA de verbinding naar de slechtere aanpast dus dan zijn wij minder de pineut. Daarnaast zal niemand voor een verbinding van 30+ met 4 balkjes kiezen als je even quiet en opnieuw zoekt een met <20 en 5 balkjes vind, zoals nu al het geval is dus dan versoepel je dat. Al zal EA dat nooit doen onder de noemer dat het niet competitief is want dan krijg je tegenstanders uit een kleine groep waardoor het voor sommige mensen te gemakkelijk wordt. Verder hebben ze bijvoorbeeld in de VS last van een kleine groep spelers en moeten spelers soms meerdere keren in dezelfde WL tegen dezelfde tegenstander spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Pompi schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:52:
[...]

Dit zou briljant zijn, zeker omdat wij in NL goed internet hebben en het al eerder is bewezen dat EA de verbinding naar de slechtere aanpast dus dan zijn wij minder de pineut. Daarnaast zal niemand voor een verbinding van 30+ met 4 balkjes kiezen als je even quiet en opnieuw zoekt een met <20 en 5 balkjes vind, zoals nu al het geval is dus dan versoepel je dat. Al zal EA dat nooit doen onder de noemer dat het niet competitief is want dan krijg je tegenstanders uit een kleine groep waardoor het voor sommige mensen te gemakkelijk wordt. Verder hebben ze bijvoorbeeld in de VS last van een kleine groep spelers en moeten spelers soms meerdere keren in dezelfde WL tegen dezelfde tegenstander spelen.
Er was een tijdje terug ook al op Reddit een post van iemand die bekend was met de netwerk techniek die EA gebruikt. Hij zei wel dat het mogelijk was dat ze de speler met gebruiken als een soort van basis. Jij hebt bijvoorbeeld 8ms en de tegenstander 100ms. Al jouw input krijgt dan een vertraging van 92ms. Dit zou "hardcoded" zijn om het zo maar te zeggen en geld dus ongeacht of je eigen ping veranderd. Dit verklaard dan ook waarom je soms echt heel veel vertraging hebben.

Mijn gemiddelde ping is tussen de 8 en 12ms. Lijkt mij echt heel sterk dat ik dan veel last moet hebben van delay. Daarnaast is FIFA ook het enige spel waar het lijkt alsof mij controller kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 09:18
Nou dat was weer een enerverende weekend league, net aan goud 3 binnen weten te halen. Tijdens het weekend mijn team nog een upgrade gegeven: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Het speelde veel beter dan vorige week qua lag en daardoor echt een paar hele leuke potten gespeeld. Helaas toch een paar potjes gehad die ineens in slomotion stand gaan, nadat ik voor ben gekomen en de tegenstander dus makkelijk terug komt. Ik heb echt het idee dat gebruikers expres de verbinding vertragen als ze merken dat je beter bent. Het gebeurt me zovaak dat ik ruim voor kom, dan gaat het spel op pauze en daarna is het zo traag als ....
Vandaag de laatste pot (die ik moest winnen) maar eens via 4G gespeeld en ja hoor, totaal geen lag alles loopt als een trein, terwijl mijn ping veel hoger is. Dat is toch niet normaal...

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-05-2020 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G3 met 14-7, achteraf gezien ging het wel prima ondanks dat ik de fout had gemaakt om op zaterdagmiddag te beginnen.

Meerendeel van mijn losses zijn van die irritante vertraagde potjes waarin je het gevoel hebt dat je vast zit en je tegenstanders moeiteloos elke halve kans binnenwerken. Ik heb meerdere spelers met max pace, maar als de tegenstander met bal aan de voet sneller is dan jouw max pace speler zonder bal dan gaat het erg lastig worden :)

Dadelijk maar eens kijken of G2 mogelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
18-12 goud 2 dus :) opzicht tevreden zeker aangezien ik vandaag 23 potten moest spelen :) Niveau qua tegenstanders was wel een stuk hoger dan vorige week. Ook enorm veel irritante gasten die echt alles deden om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@cubert20
2-2 & 2-1 tegen @Pompi

Twee gelijk opgaande potjes waarbij de gelukkigste heeft gewonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 07:39
Dit weekend ook maar weer eens weekend league gespeeld. Weer goud 3 weten te halen wat ook wel een beetje mijn standaard niveau is geloof ik. Moet wel zeggen dat vrijdagavond/zaterdagochtend mijn wins/losses een beetje onregelmatig waren. Ging van 7/4 naar 7/9 en uiteindelijk op zaterdag naar 10/10. Vandaag daar in 5 potjes al goud 3 gehaald en uiteraard op de allerlaatste pot ruim verloren om net geen goud 2 te halen.
Ik vond het qua lag/delay allemaal wel mee vallen. Alleen vrijdagavond een paar echt vervelende potten gehad.

Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat er hier mensen zijn die dit bijna iedere week kunnen opbrengen :9 . Het is dat ik wat extra kansen wil hebben op een TOTS of in ieder geval een hoge rated kaart voor SBC's, maar normaal zou ik hier echt niet voor gaan.
Hoop aan het einde van TOTS een leuk team neer te kunnen zetten en verwacht dat ik dan weer een paar jaar oversla en weer wat andere leuke games ga spelen. FIFA vind ik qua content prima, maar raak iets te verslaafd aan al die objectives en dergelijke, waardoor ik eigenlijk niet meer toekom aan andere games die ik leuk vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gold 2 met 17-9 :)
Ene laatste potje stond ik 2-0 voor met nog 15minuten op de klok, tot mijn verbazing alsnog nat gegaan met 2-3 met uiteraard de 2-3 na de extra tijd :)

Vervolgens in het volgende potje meteen na de 1-0 een RQ :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:58
Sinds een tijdje eindelijk weer elite 3 gehaald en 23-6 geëindigd :) Nu hopen op leuke dingen a.s. donderdag met de Premier League nog in de packs O-) Lastigste pot was tegen een volledig zilver / goud team van Steaua Boekarest, toen ik goud 1 binnen had.

[ Voor 25% gewijzigd door theman36 op 03-05-2020 23:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
Goud 2 had ik eerder vandaag binnen, met nog 5 wedstrijden te gaan ben ik toch maar voor Goud 1 gegaan, de dubbele Jumbo Rare Player Packs zijn wel een mooie bonus nu de BPL TOTS er nog is. Daarnaast vind ik de wedstrijden zondagavond wel het fijnst, een stuk minder tryhard teams.

Zo stond ik in m'n eerste wedstrijd 1-0 achter en gaat m'n tegenstander in de 89e minuut nog vol op de aanval. Vervolgens scoor ik in de counter diep in blessuretijd, wel zuur voor hem. In de verlenging kom ik 2-1 achter en alsnog blijft hij doorgaan met aanvallen. Uiteindelijk win ik met 3-2, gezien de hoeveelheid kansen ook wel verdiend, maar alsnog respect voor de tegenstander. Je hebt voldoende gastjes die al vanaf de 60e minuut beginnen met tijdrekken als ze voorstaan.

De volgende twee wedstrijden ook gewonnen, dus Goud 1 in de pocket. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Heb goud 3 nog binnen weten te halen aangezien ik nog 11 potjes zondagavond had, heb ik letterlijk elke wedstrijd dat ik 1-0 achter kwam meteen geleaved (niet mijn ding maar ja tijd besparing :) ) uiteindelijk nog maar 8 potjes nodig gehad van de 11, zaten er 3 tussen waarvan ik binnen 30 speelminuten op 3-0 kwam en de tegenstanders weg gingen :)

Denk met meer inspanning ik goud 2 makkelijk had kunnen halen maar ging ook met de mindset erin van zilver 1 en prima en niet constant zitten frustreren denk dat dit mijn eerst WL was dat ik hooguit maar 2/3x ff pissig was.

Na maanden geen WL vielen wel paar zaken echt op, het is geen verdedigen meer wat er gebeurt je ziet spelers elkaar echt omver beuken of tegen elkaar in lopen het ziet er echt lomp en klunzig uit.
Ook regelmatig weer gehad dat je echt 3/4 nodig heb om een bal af te pakken en ook van die vieze kluts goals, dat je de bal gelukkig via een speler voor de goal krijgt.
En ook met de taktieken de ene wedstrijd zie ik mijn speler fel en actief jagen of voor de man kruipen en de andere wedstrijd staan ze als zoutzakken op het valt dat je denkt DOE IETS.
Dit gaat natuurlijk 2 kanten op want de wedstrijden die voor mij makkelijk gingen zie ik dit alles ook bij de tegenstanders.
Heb veel met de zelfde formatie en taktiek gespeel maar er zat echt verschil in wedstrijden hoe dit werd uitgevoerd dat klopt voor geen ene meter.

Al met al toch prima kunnen vermaken maar elke weekend de komende weken met TOTS dat weet ik nog niet :) blijft toch veel tijd kosten, wacht de rewards wel of of ik er van genees of enthousiast wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik vond het de meest zweterige WL van dit jaar. Iedereen wilde dit weekend spelen voor de rewards en dat was wel duidelijk. Vooral zaterdagmiddag, zondagmiddag en -avond was de verbinding om te huilen. Dat heeft mijn spel wel echt beïnvloed helaas. En ja, de tegenstanders hebben er vast ook last van, alleen normaal maak ik meer kans tegen iemand met Prime Eusebio en Neymar in zijn elftal. Is de verbinding crap, dan merk ik dat meer met spelers die gewoon net iets minder meta (agile, etc) zijn. Uiteindelijk gespeeld tot Goud 2 (17 wins en 6 losses volgens mij).

Geen zin om nog door te gaan voor Goud 1, al had dat er wel in gezeten met het aantal potten dat ik nog over had. Nu heb ik in ieder geval in beide picks een guaranteed EPL player. :)

Dit was mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/15556951

Speel 4-2-3-1 ingame. Iedereen op volle chem, behalve Willian en Havertz, respectievelijk 6 en 8.
Havertz is dodelijk in de 16, maar is niet snel en niet beweeglijk. Ayoze vind ik een net niet speler. Die is in dit stadium van de game niet goed genoeg, omdat hij op ieder punt eigenlijk wel iets mist. Maar heb wel een aantal leuke goals met 'm gemaakt. Ndidi beviel me heel goed. Fernandinho ook wel.

Overigens waren Fernandinho en Gulacsi bij mij rood, want dat waren mijn picks van afgelopen donderdag.
Als je kijkt naar mijn verdedigende linie (zie linkje hierboven). Dan zijn dat spelers met op hun basiskaart - zonder chemstyle - al zieke verdedigende stats. Bijna alles in de 90 of daar tegenaan. Een aanvaller heeft meestal max. 50/60 defending. Dan wil ik vooral mijn verdedigers meer wendbaar maken voor het R2+L2 verdedigen (dus de agility en balance boosten, gecombineerd met hogere pace). Dan is de engine chemstyle de meest logische keuze. Staand tackelen, slidings maken en onderscheppen kunnen ze vanuit hun basisstats toch al ziek goed t.o.v. de aanvallers. Wat ze minder goed kunnen is meedraaien, etc. Dus dat wil ik zo veel mogelijk compenseren met een chemstyle.

Mijn hidden gem blijft trouwens Zakaria op rechtsback. Wat is die man ziek goed op die positie. Gewoon een soort Gullit. :+

[ Voor 26% gewijzigd door SterqVerhael op 04-05-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SterqVerhael Waarom Zakaria niet centraal dan heb je de beste verdedigende work rates in je team daar.
Ramos doet het prima op RB en zijn aanvallende work rates komen daar ook meer tot zijn recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:44:
@SterqVerhael Waarom Zakaria niet centraal dan heb je de beste verdedigende work rates in je team daar.
Ramos doet het prima op RB en zijn aanvallende work rates komen daar ook meer tot zijn recht.
Dat heb ik geprobeerd, maar ik vind Ramos links centraal i.c.m. Boateng rechts centraal en Zakaria rechts zoveel beter.

Zakaria voelt ingame veel wendbaarder ook en dat heb ik liever op de flank. Kwestie van voorkeur i guess.

[ Voor 11% gewijzigd door SterqVerhael op 04-05-2020 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand er ook last van met moments Alex Sandro dat hij ze vent vaak kwijt is of staat te dekken op 2 meter afstand ? Ook valt me op dat hij zomaar ineens auto instapt. Heb daar alleen last van met Alex Sandro me andere verdedigers doen dit niet. MIsschien door ze workrates ?
SterqVerhael schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:13:
Ik vond het de meest zweterige WL van dit jaar. Iedereen wilde dit weekend spelen voor de rewards en dat was wel duidelijk. Vooral zaterdagmiddag, zondagmiddag en -avond was de verbinding om te huilen. Dat heeft mijn spel wel echt beïnvloed helaas. En ja, de tegenstanders hebben er vast ook last van, alleen normaal maak ik meer kans tegen iemand met Prime Eusebio en Neymar in zijn elftal. Is de verbinding crap, dan merk ik dat meer met spelers die gewoon net iets minder meta (agile, etc) zijn. Uiteindelijk gespeeld tot Goud 2 (17 wins en 6 losses volgens mij).

Geen zin om nog door te gaan voor Goud 1, al had dat er wel in gezeten met het aantal potten dat ik nog over had. Nu heb ik in ieder geval in beide picks een guaranteed EPL player. :)

Speel 4-2-3-1 ingame. Iedereen op volle chem, behalve Willian en Havertz, respectievelijk 6 en 8.
Havertz is dodelijk in de 16, maar is niet snel en niet beweeglijk. Ayoze vind ik een net niet speler. Die is in dit stadium van de game niet goed genoeg, omdat hij op ieder punt eigenlijk wel iets mist. Maar heb wel een aantal leuke goals met 'm gemaakt. Ndidi beviel me heel goed. Fernandinho ook wel.

Overigens waren Fernandinho en Gulacsi bij mij rood, want dat waren mijn picks van afgelopen donderdag.

[...]

Als je kijkt naar mijn verdedigende linie (zie linkje hierboven). Dan zijn dat spelers met op hun basiskaart - zonder chemstyle - al zieke verdedigende stats. Bijna alles in de 90 of daar tegenaan. Een aanvaller heeft meestal max. 50/60 defending. Dan wil ik vooral mijn verdedigers meer wendbaar maken voor het R2+L2 verdedigen (dus de agility en balance boosten, gecombineerd met hogere pace). Dan is de engine chemstyle de meest logische keuze. Staand tackelen, slidings maken en onderscheppen kunnen ze vanuit hun basisstats toch al ziek goed t.o.v. de aanvallers. Wat ze minder goed kunnen is meedraaien, etc. Dus dat wil ik zo veel mogelijk compenseren met een chemstyle.

Mijn hidden gem blijft trouwens Zakaria op rechtsback. Wat is die man ziek goed op die positie. Gewoon een soort Gullit. :+
Dit was ook echt mijn zwaarste WL dit jaar ik kwam echt heel veel goede tegenstanders tegen + mensen die alles deden om te winnen.

Zondag overdag had ik 0,0 problemen met de verbinding alleen tussen 6 en half 8 merkte ik een vertraging in me spelers.

Ben maar 1x echt weggespeeld deze WL dat was me laatste potje, goede speler met een insane goed team :) Als ik van z'n speler verlies heb ik er geen problemen mee, z'n gast die weigert aan te vallen en weer 1 pisgoal maakt vind ik 10x zo erger.

Me centrale duo is echt bizar goed met TOTS godin en TOTY de Ligt, hoevaak die nog ff net een bal wegschoffelen is niet normaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 04-05-2020 08:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Voor iedereen die trouwens Moments Sané heeft, zijn vrije trappen zijn echt insane. Heeft me al zo vaak een goal opgeleverd. Mensen slapen echt op die kaart.

Weet iemand dit trouwens? Kan je (los van die optie die je krijgt vanuit die doelstellingen) je clubnaam nog een keer wijzigen? Of zal ik moeten wachten tot Fifa 21? :+

Als ik een lijstje moet maken van de meest irritante spelers om tegen te spelen:
1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.

[ Voor 53% gewijzigd door SterqVerhael op 04-05-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:54:
Voor iedereen die trouwens Moments Sané heeft, zijn vrije trappen zijn echt insane. Heeft me al zo vaak een goal opgeleverd. Mensen slapen echt op die kaart.

Weet iemand dit trouwens? Kan je (los van die optie die je krijgt vanuit die doelstellingen) je clubnaam nog een keer wijzigen? Of zal ik moeten wachten tot Fifa 21? :+

Als ik een lijstje moet maken van de meest irritante spelers om tegen te spelen:
1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
0.Ben Yedder

Je kunt hem alleen met de doelstellingen 1x wijzigen, op naar volgende FIFA dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Fraaank schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:04:
[...]

0.Ben Yedder

Je kunt hem alleen met de doelstellingen 1x wijzigen, op naar volgende FIFA dus!
Ok, thanks. :)

Vind Ben Yedder inmiddels niet goed genoeg meer. Wellicht zijn shapeshifter wel, maar die ken ik niet en kom ik niet vaak tegen. Heb zelf zijn POTM en die is niet houdbaar meer in dit stadium van de game. Te slap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
Momenteel niet echt een extreem irritante speler, eerst stond zeker POTM Yedder op 1 maar die is inderdaad momenteel een stuk minder. Denk toch inderdaad wel Kante en zeker zijn TOTY variant.

Neymar heb ik eigenlijk nooit problemen mee, die zet je zo van de bal af :)

Qua linie :

Keeper : Moments de Gea / Ter stegen
Verdediging : Maldini ( CV )
Middenveld : Kante
Aanval : Mbappe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021

1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
Son en Werner en Luis Hernández scoren altijd tegen mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
1. Kanté.
2. Neymar.
3. Ogbonna.
4. Eusebio.
5. Gullit.
Voor mij:
1. Aguero
2. Aubemeyang
3. Dalglish
4. Vardy
5. Rashford

Waar anderen een Neymar of Yedder hekelen, is dat voor mij Aguero. Ongrijpbaar, met een irritante rotkop :+ Aubemeyang/Rashford/Vardy hoewel specswise verre van de beste vind ik godsgruwelijk irritant om tegen te spelen. Hoe ik me ook probeer te verdedigen tegen die spelers, ze slalommen rond mijn middenveld en verdediging zo de 16 in.

Dalglish ben ik nu vaker tegen gekomen in WL en is gewoon niet te stoppen. Heel balvast, loepzuiver dus gegarandeerd raak als hij de bal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:13:

[...]

Vergelijk je nou de defending stats van een aanvaller met een verdediger??? De defending stats van een aanvaller zegt toch niks??

Je vergelijkt appels met peren..
En dat bedoelde ik in eerste instantie al, je kan daarom niet zeggen dat jij verdedigers 10x zo goed zijn in verdedigen dan de tegenstander zijn aanvallers.
Hoe hoger de dribbel bv hoe moeilijker om een aanvaller af te stoppen. Dat heeft dus NIKS met de defending stats te maken van een aanvaller...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@FidoDido eens, zoals vaker opgemerkt zou ik haast denken dat ze code hergebruikt hebben van Madden :+
Het is bizar hoe vaak mijn centrale aanvaller die ik als aanspeelpunt gebruik simpelweg door een verdediger ondersteboven word gekegeld.

Daarentegen, sneller zijn dan een aanvaller om vervolgens af te snijden/ball shielden is vaak een vrije trap tegen.

Iemand nog tips mbt een CB naast Boateng, heb goede ervaringen met Hernandez maar Alaba lijkt weer beter qua stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
jullie nog tips met het handelen? ik zelf koop fitness kaarten in voor 1200/1300 en verkoop het tijdens weekend league met 1800 gemakkelijk. maar kost wel veel tijd om dit te doen, ook omdat ik nog geen toegang heb tot de web app transfermarkt, dus moet elke keer de ps4 opstarten om weer alles op de transferlijst te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:55:
[...]

En dat bedoelde ik in eerste instantie al, je kan daarom niet zeggen dat jij verdedigers 10x zo goed zijn in verdedigen dan de tegenstander zijn aanvallers.
Hoe hoger de dribbel bv hoe moeilijker om een aanvaller af te stoppen. Dat heeft dus NIKS met de defending stats te maken van een aanvaller...
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat bijna alle verdedigers die ik heb al zeer hoge defending stats hebben dus het niet nodig is om die te boosten. Als je al 95 stand tackle hebt, waarom zou je dan daar 99 van willen maken bijvoorbeeld. Daar merk je relatief weinig van in mijn ogen. Waar je meer van merkt is het boosten van de stats die minder goed zijn vanuit de basiskaart van de speler. :)

Dat even ter toelichting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Bossie schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:29:
Gold 2 met 17-9 :)
Ene laatste potje stond ik 2-0 voor met nog 15minuten op de klok, tot mijn verbazing alsnog nat gegaan met 2-3 met uiteraard de 2-3 na de extra tijd :)

Vervolgens in het volgende potje meteen na de 1-0 een RQ :)
Grappig, ik had dit dus precies andersom gisteren. Ik stond 2-0 achter tot minuut 75 en boog m nog om tot 3-2 winst door in minuut 80, 86 en idd minuut 90 nog te scoren. Speelde ook vanaf minuut 25 met 10 man, omdat mijn otamendi zijn Christiano Ronaldo in vieren schopte (per ongeluk).

Was mijn eerst WL deze fifa. Goud 3 geëindigd, niet ontevreden mee. Speelde leukere potjes als wat ik ben gewend in rivals.

Nu hopen op een leuke kaart donderdag.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Ik pack vanochtend uit mijn SB rewards, die ik alleen voor icon swaps had gedaan, een TOTSSF Kevin de Bruyne :D

edit: kaartje is wel echt lekker. Speel hem nu in de spits en gaat goed, alleen of het 3,2miljoen goed is weet ik nog niet. Kan mijn team behoorlijk upgraden voor dat geld. Ik wacht even af wat ik uit mijn g1 pakketjes haal en uit de guaranteed PL sbc. Dan gooi ik het misschien wel om.

[ Voor 56% gewijzigd door hmr op 04-05-2020 16:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fraaank
Heb vanmiddag toch maar Ndidi gedaan, al is het alleen maar Omelette du Fromage te roepen elke keer als ie aan de bal komt. Hopen op een goede pull met WL-rewards (express try-hard voor goud 2 gegaan deze week ipv goud 3) om te linken. Heb ook nog shapeshifters Mahrez en FB Sané om te linken verder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FidoDido
LOL van het weekend 5 jumbo player packs geopend ter waarde van 500k niet hoger dan 84 rated. Denk doe nu even 1 upgrade pack premier league via de web app, zit daar gewoon richarlison tots in... wtf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FidoDido schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:20:
LOL van het weekend 5 jumbo player packs geopend ter waarde van 500k niet hoger dan 84 rated. Denk doe nu even 1 upgrade pack premier league via de web app, zit daar gewoon richarlison tots in... wtf :)
Congrats. Kreeg crap spul: een dubbele Egan die ik al untradeable had. Verder 78-80 rated. Goeie deal EA goeie deal :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Laatste Patch notes en die staan weer vol met loads en loads of bullcrap. Ze zeggen o.a. dat de server in Amsterdam staat terwijl spelers die een pingtrace uitgevoerd hadden in Rotterdam uitkwamen, een bedrijf als EA kan niet Amsterdam zeggen als het Rotterdam is zoals toeristen soms doen. En verder liegen ze ook in het stukje "Why Does FIFA 20 Use Game Data Centers?" als je het onderzoek van die Reddit user mag geloven want ze zeggen het volgende:
The advantage of playing online with a game data center is that it handles the distribution of gameplay information to all of the involved players. The game and game data center look to collect inputs at a set interval of time, then the game data center sends this information back to everyone else in a match. This happens at the same time for all players, with the players’ individual connections determining when they receive that data.

So if one player is streaming 4K movies and is trying to play on a weak WiFi signal, their experience may be impacted by these factors, but it shouldn’t impact anyone else in that match. The game data center still sends the information at the same interval.
Vooral dat dik gedrukte komt dus totaal niet overeen met wat een verbindingsonderzoek al maanden geleden heeft uitgewezen.

Echt schandelijk hoe ze hun eigen straatje weer schoon proberen te vegen, net zoals al die tweets dat je maar je eigen router opnieuw moet opstarten als je verbindingsproblemen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:56:
cubert20
2-2 & 2-1 tegen @Pompi

Twee gelijk opgaande potjes waarbij de gelukkigste heeft gewonnen.
Zou je niet perse de gelukkigste noemen hoor, je had een erg goede verdediging en die hoge diepe ballen waren om één of andere manier niet te verdedigen dus gewoon perfecte tactiek en uitvoering. Je kwam ook niet voor niks in beide wedstrijden als eerste op voorsprong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@cubert20 ik en darretje hebben onze beslissing pot gespeeld.

Gelijk 2-2 , hierna verlening gelijk. Dus penalty’s genomen en hierbij heb ik gewonnen.

@Wulfric92 zeer leuke potten waren het !

En Jezus wat is die Pim Seedorf goed van je zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 04-05-2020 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Traeces schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:04:
@cubert20 ik en darretje hebben onze beslissing pot gespeeld.

Gelijk 2-2 , hierna verlening gelijk. Dus penalty’s genomen en hierbij heb ik gewonnen.

@Wulfric92 zeer leuke potten waren het !

En Jezus wat is die Pim Seedorf goed van je zeg.
Ja idd, ging op en neer! Netjes gedaan! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Vind het best interessant om verder te volgen hoor. Maar vanaf nu kunnen jullie de rest hopelijk zelf wel regelen?
Spreek vanaf de halve finale onderling af of je een best of 3 of een best of 5 oid wil doen.
Er moeten nog 2 kwartfinale wedstrijden gespeeld worden.
Streefdatum is dat de finale 15 mei gespeeld wordt.

kwartfinale wordt een best of 3, doelsaldo doet niet mee. Bij gelijkspel na 90 minuten rekenen we die stand als uitslag, verlenging telt in de eerste 2 wedstrijden niet mee.

Win je de eerste 2 ben je door.
Win je de 1e en speel je de 2e gelijk (of andersom) dan ben je ook door.
win je de 1e en verlies je de 2e, of speel je allebei de wedstrijden gelijk dan komt er een derde beslissingswedstrijd. Blijft dit gelijk na 90 minuten en de verlenging dan gaat de winnaar van de penalty's door.

kwartfinale gaat als volgt.
1=fifanoob-patrick_d_gts
2=sterqverhaal-darretje
3=traeces-Frantz
4=pompi-bossie

1/2e finale wordt
Fifanoob tegen wedstrijd 2
wedstrijd 3 tegen Bossie

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@fifanoob
@Frantz
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@SterqVerhael
@Bossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
Naar jullie advies kleine aanpassing in tacktiek en team gedaan.

Lasagne gehaald naast belotti. Belotti speelt alles op balanced en Lasagne get in behind. Lasagne heeft me echt verrast, knalt alles erin tot op heden.

Ook casemiro naast Ramsey op t middenveld gezet als puur verdedigen.
https://www.futbin.com/20/squad/15455155
Lijkt nu ineens meer balans in te zitten :)

Heb de startopstelling nu op 4-2-3-1 staan en alleen casemiro niet op 10 chem. Ik kon geen opstelling vinden met alles op 10. Mocht 1 van jullie hem weten hoor ik t graag

Thnx voor de tips :)

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 05-05-2020 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Advies / tips gevraagd!

Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..

Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)

Wat heb ik op de bank aan untradeables:
- Nesta 92 (prime icon pack :/ )
- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.

De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!

Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart :+

Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?

Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.

Plaatje bij het praatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7S7vme3VdmjGBv6uQJMPLTzZ9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQ7ksEv38UHmehtLrjEBA1fI.jpg?f=fotoalbum_large

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
gebruik futbin eens om een team te maken. die geeft al handige suggesties
DeeleNL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:02:
Advies / tips gevraagd!

Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..

Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)

Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)

Wat heb ik op de bank aan untradeables:
- Nesta 92 (prime icon pack :/ )
- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline

Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.

De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!

Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart :+

Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?

Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.

Plaatje bij het praatje:
[Afbeelding]

Thanks!
Pagina: 1 ... 142 ... 185 Laatste