Advies / tips gevraagd!
Ik loop een beetje vast in mijn keuze voor nieuwe spelers. Tot een week geleden speelde ik met een Serie A / Icon squad met Alexis Sanchez LM en Politano 89 RM, de laatste leek voorlopig nog zeker van zijn positie tot ik afgelopen weekend dus Mahrez TOTGSSF packte. Afgelopen donderdag Felipe Anderson TOTSSF als Player Pick, deze verdient ook een plek in de selectie, ten koste van Alexis dus. Op deze manier word ik toch de hoek van de PL ingedreven, niet erg natuurlijk..
Momenteel heb ik onderstaand untradeable team staan waarbij de volgende spelers er zeker in moeten blijven:
- Zanetti
- Sandro
- Anderson
- Mahrez
- Gattuso (speelt ondanks zijn lage prijs op Futbin gewoon erg goed voor mij, zowel op CDM als CB)
Twijfelgevallen:
- Koeman
- Sissoko
- Laporte (niet echt uitgeprobeerd, iemand een idee of hij op dit moment van de game nog meerwaarde is?)
Wat heb ik op de bank aan untradeables:
- Nesta 92 (prime icon pack

)
- Ter Stegen NIF
- Van Der Sar 89
- Belotti storyline
- Hagi storyline
Voor mijn gevoel werkt bij deze FIFA een combinatie van 1 fysiek sterke, grote CB en 1 wat snelle, meer behendige CB goed. Koeman start als CB maar vind ik beter op CDM/CM, met zijn drive naar voren, soort Nainggolan in Icon jasje.
De Gea Moments lijkt leuk voor mijn team, echter heb ik wat reviews gelezen/bekeken maar ik twijfel, zeker aangezien er ook een 92 Ter Stegen beschikbaar is voor 150k. En de NIF van Ter Stegen vind ik fijner dan die van De Gea!
Ik heb een budget van zo’n 2.7mln coins en bijna Jiménez TOTSSF binnen, misschien kan hij als CAM/ST dienen? Al zijn zijn 3*SM 4*WF niet optimaal natuurlijk. Maar het blijft een gratis kaart
Wie kan mij voorzien van advies dat op dit moment in de game een meerwaarde voor mijn team is. Over Nesta twijfel ik. Hij is groot, fysiek sterk, maar voor mijn gevoel niet beter dan Koeman of Gattuso op CB. Grote kans dat Ter Stegen een TOTS kaart krijgt (?), dan kan ik die inpassen in mijn team, met misschien (over een paar weken) Umtiti LVL 30 storyline?
Verder zie ik in Ogbonna FB, Boateng FB en Soyüncü wel als potentiele kandidaten om de achterste linie te versterken.
Plaatje bij het praatje:
Thanks!