Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:33
K vond in het begin van het spel objectives erg leuk om te doen omdat alle teams dan nog wel te behappen zijn kwa stats haha.

Nu was het gewoon strijden voor het leven en dat is ook leuk. Dan is het al een overwinning om in je eigen divisie te blijven 🤣

En tsja je laten afzakken snap k. Voor mij als simpele speler is fifa 20 een prima game met soms gekke fratsen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:58
Frantz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:14:
[...]

Ik zou hem zelf ook niet gebruiken. Blinkt alleen uit in passing. Als hij goede shooting of defending stats had dan was het wel een bruikbare speler.
Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt in een CM, maar voor mij ziet Thiago er prima uit als box-to-box middenvelder. Naast zijn passing is zijn dribbling echt idioot goed voor een CM. Zelf ben ik van plan een anchor chemstyle voor hem te gebruiken, dan is hij defensief sterk genoeg, met 98 interceptions als uitblinker. Hij heeft ook relatief hoge acceleration, dus zal hij lekker snel aanvoelen. En 90 stamina komt ook goed van pas als CM.

Enige reden dat ik nog niet met hem speel, is omdat ik wat spelers moet verkopen om m'n nieuwe team gereed te krijgen. Zo moet het nieuwe team eruit gaan zien: https://www.futbin.com/20/squad/15440762

En dan ingame speel ik zo: https://www.futbin.com/20/squad/15440766

Goretzka SBC moet ik nog completen, maar heb aardig wat high rated untradables opgespaard. Vandaag bij de player picks had ik Pereira 91, die ik nog even wil bewaren en in m'n reserve team wil gebruiken wat een Brazilian / BPL hybrid is. Bij de tweede pick moest ik kiezen tussen Courtois en Busquets. Had wel graag Courtois uitgeprobeerd, omdat ik laatst tegen hem speelde en hij de meest onmogelijke saves maakte. Hij past qua chem helaas niet in mijn team en ik heb al Van der Sar untradable, dus ben toch maar voor Busquets gegaan, aangezien hij wat makkelijker in SBC's te gebruiken is voor goede chem.

Sinds gisteren heb ik Prime Moments Laudrup vrijgespeeld, maar ben nog niet echt onder de indruk van hem. Hij heeft zeker wel pluspunten, zijn passing en schoten zijn prima. Voor zijn relatief lage balance en strength is hij nog aardig balvast, waarschijnlijk door zijn bodytype.

Maar dat bodytype is ook gelijk de oorzaak van zijn grootste nadeel. Ondanks dat hij geweldige dribbel stats heeft, voelt hij niet soepel aan bij het dribbelen. Het lijkt ook alsof de animaties van skillmoves 3x langer duren, waardoor het voor de tegenstanders een stuk makkelijker is om erop te anticiperen. Iets waar alle lange, brede spelers last van hebben in Fifa, denk aan spelers als Bale, Ibra, etc. Een ander raar fenomeen wat ik ook zag in de review van Nick van runthefutmarket, is dat hij zich soms heel raar positioneert. Hij speelt bij mij op CAM, maar af en toe zakt hij heel diep terug op het middenveld. Dan wacht ik tot hij een diepterun maakt, maar hij blijft dan gewoon hangen, heel vreemd. Gelukkig doet hij dat niet te vaak.

Zijn voorganger Prima Okocha beviel me beter, maar met zijn verkoop krijg ik zo'n 300K erbij, die ik momenteel goed kan gebruiken. Laudrup kan zich de komende tijd nog bewijzen, als hij blijft tegenvallen dan kan hij altijd nog als high rated speler in een TOTS SBC... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franubis
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik wil best mijn beloning openen van de WL. Echter wil ik liever wachten tot morgen de PL TOTS uitkomt of maakt dat niks uit? Bestaat mijn spelerskeuze altijd uit TOTSSF van afgelopen week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:19
Franubis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:28:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik wil best mijn beloning openen van de WL. Echter wil ik liever wachten tot morgen de PL TOTS uitkomt of maakt dat niks uit? Bestaat mijn spelerskeuze altijd uit TOTSSF van afgelopen week?
Player picks zijn inderdaad altijd gelockt aan de betreffende week. Eventuele Elite packs nu ook. Alleen normale packs zijn op te sparen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Verrassend...... maar niet heus, weer een speler die al een non-performance kaart had krijgt er nog 1. Alsof De Gea na zijn Futmas kaart echt nog een nieuwe nodig had 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:08:
Verrassend...... maar niet heus, weer een speler die al een non-performance kaart had krijgt er nog 1. Alsof De Gea na zijn Futmas kaart echt nog een nieuwe nodig had 8)7 |:(
Tja, die Mid-Icon SBC voor 400-450k ziet toch ook niemand op te wachten ?

edit: Busquets uit de Garantied SBC.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 30-04-2020 19:28 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01
Bossie schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:14:
[...]

Tja, die Mid-Icon SBC voor 400-450k ziet toch ook niemand op te wachten ?

edit: Busquets uit de Garantied SBC.
Ik kreeg de laagste die Hongaarse keeper dat is toch wel erg teleurstellend sure sbc fodder nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:32:
[...]

Ik kreeg de laagste die Hongaarse keeper dat is toch wel erg teleurstellend sure sbc fodder nu :p
Busquets gaat waarschijnlijk in de Boateng SBC dus ga zeker niet klagen ivm zijn 93 rating.
Wil alleen even afwachten om te zien wat er tijdens de Bundlesliga TOTS nog langs komt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Prima G3 player picks hier :+ zou me bijna doen twijfelen om me dit weekend toch in te schrijven..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxOmOnu8zK8XRquZgfuDhiGB18I=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4osXPd5cJSyrlorfwoEAnee.jpg?f=fotoalbum_small

[ Voor 8% gewijzigd door DeeleNL op 30-04-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De verkoop van SBC fodder begint te lopen. Heb er 25 ingekocht, waarvan er 5 inmiddels verkocht zijn sinds zondag. Als ik alles kwijt raak sta ik dadelijk op 2.1 mil. Goede beslissing tot zover, verder blijft team fitness ook altijd een zekerheidje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

M@cer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:41:
[...]

Dat zal best, maar je kan toch ook wel begrijpen dat ik geen zin heb om een kwartier van mijn spaarzame vrije tijd wil besteden aan iemand die gelijk 2 keer een eigen doelpunt maakt? Daar zet ik die PS4 niet voor aan.

Er zitten in de onderste divisies ook gewoon spelers die niet zo goed zijn en af en toe een potje FIFA willen spelen, het is dan bijzonder frustrerend om alleen maar spelers tegen te komen die dat niet willen.
Dit dus exact, ik ben zo'n speler en voor mij is er geen beginnen meer aan, ik kom veel gewoonweg te goede tegenstanders tegen en hierdoor vaak verliezen omdat er mensen zijn die makkelijk hun objectives willen halen is niet leuk kan ik je vertellen. En bovendien heb ik op deze manier 'not a chance in hell' om zelf die objectives te halen.
SterqVerhael schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:45:
[...]

In mijn ogen ligt dat aan EA. Nogmaals er moet een objective based game mode zijn, want die objectives horen niet thuis in Rivals.

Ga jij maar proberen in divisie 1 of 2 of 3 zo'n objective te halen, dat lukt je never nooit. Bovendien laten spelers uit divisie 1 zich ook afzakken. Dus dan moeten spelers in divisie 2 en 3 maar gewoon met datzelfde probleem dealen en spelers in lagere divisies daarvan gevrijwaard blijven? Dat argument is in mijn ogen niet houdbaar.
Ten eerste: helemaal met je eens, dit hoort niet thuis in Rivals en EA moet dat oplossen. Want spelers zelf gaan dat niet doen.

Maar: omdat de spelers in divisie 1 het doen mogen de spelers in divisie 2 het ook doen etc. etc. en op die manier het probleem naar onderen verplaatsen todat je onderaan aankomt waar spelers zitten die zich gewoonweg niet kunnen laten zakken en dan... die hebben gewoon vette pech? Dat argument is in mijn ogen nog veel minder houdbaar.

Maar goed, Rivals is voor mij sowieso een verloren zaak geloof ik. Had ik 4/5 weken geleden nog ping waardes van hoog in de 20 (waar ik ook niet blij van werd, maar okay), deze veranderden vorige week naar in de 30 en vandaag kreeg ik bijna alleen maar wedstrijden voor mijn neus met een ping van laag in de 50. Uit armoede op een gegeven moment maar wel geprobeerd, maar dat werkt gewoon echt helemaal niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:27:
[...]

Maar: omdat de spelers in divisie 1 het doen mogen de spelers in divisie 2 het ook doen etc. etc. en op die manier het probleem naar onderen verplaatsen todat je onderaan aankomt waar spelers zitten die zich gewoonweg niet kunnen laten zakken en dan... die hebben gewoon vette pech? Dat argument is in mijn ogen nog veel minder houdbaar.
Afbeeldingslocatie: https://thenextweb.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2009/12/pyramid-of-shit-1.jpg

Gevalletje van dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen onder ons die het oneerlijk vinden dat mensen afzakken. Ik speel in divisie 4 en ben nu naar 5 terug gezakt al door normaal die objectives te proberen te halen. Ik kom tegen objectives teams die duurder zijn dan me main team en die is 4 mil waard. ( ook nog
In 5 ) Het is in iedere divisie het zelfde dat er nu betere spelers / teams zitten deal er gewoon mee. Je kan het ook zien als een uitdaging met je kak team te winnen van zo’n ziek goed team / tegenstander.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Simon en Felipe Anderson als player picks! Mag niet klagen! :)
Net nieuwe teams gemaakt op dinsdag, nu weer opnieuw puzzelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
DeeleNL schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:39:
Prima G3 player picks hier :+ zou me bijna doen twijfelen om me dit weekend toch in te schrijven..

[Afbeelding]
Wist niet dat je Felipe Anderson bij G3 kon krijgen. Had ik dat geweten, was ik eerder gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:32
Hebben jullie een vermoeden welke league er morgen online komt? Als ik naar fifa 19 kijk is dat premier league. Zou voor mij een reden zijn om mijn 30 packs nog 1 dag te bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

Klopt helemaal. Maar laat de assholes het dan ook niet proberen goed te praten door te zeggen dat de rest het ook doet, own het gewoon en "be that asshole" 8)

Frustratie neemt soms even de overhand, maar uiteindelijk hoop ik toch vooral dat EA ervan leert en in de toekomst dit soort dingen los van elkaar neerzet. Nu probeer ik de shit van me af te schudden en weer beetje verder te pielen :9
Traeces schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:36:
[...]

Voor de mensen onder ons die het oneerlijk vinden dat mensen afzakken. Ik speel in divisie 4 en ben nu naar 5 terug gezakt al door normaal die objectives te proberen te halen. Ik kom tegen objectives teams die duurder zijn dan me main team en die is 4 mil waard. ( ook nog
In 5 ) Het is in iedere divisie het zelfde dat er nu betere spelers / teams zitten deal er gewoon mee. Je kan het ook zien als een uitdaging met je kak team te winnen van zo’n ziek goed team / tegenstander.
Als je afzakt doordat je objectives speelt, geen enkel probleem mee, dat gebeurt gewoon. Als je bewust enkele divisies omlaag gaat om het voor jezelf dan lekker makkelijk te maken, dan zie je er van beneden af uit als een asshole (en dat ben je dan ook). En dat moet ik inderdaad proberen te zien als een uitdaging en proberen ervan te winnen. Merk trouwens zelf niet zozeer tegen de zieke multi-million teams dat het lastiger wordt, juist bij de 'gewone' gouden teams weet ik dat het meestal niet echt leuk gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hier de laatste swap kaart die ik nodig had binnen gehaald, dacht alles in eigen divisie te kunnen halen maar vandaag toch nog gedegradeerd, ook gelijk thuram ff meegepakt. Laporte half maar die laat ik gaan, geen zin meer.
Canavaro binnen, ook frenkie 94 gekocht. Nu wel ff klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik wacht wel met de rivals swaps. Door die objectives zak ik toch af naar divisie 10. Doe ook alleen nog maar de daily objectives de laatste dagen, meer niet. Geen SB, geen rivals, geen WL. Alleen daily's en handelen in de app. Vind het wel prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:50:
[...]

Klopt helemaal. Maar laat de assholes het dan ook niet proberen goed te praten door te zeggen dat de rest het ook doet, own het gewoon en "be that asshole" 8)

Frustratie neemt soms even de overhand, maar uiteindelijk hoop ik toch vooral dat EA ervan leert en in de toekomst dit soort dingen los van elkaar neerzet. Nu probeer ik de shit van me af te schudden en weer beetje verder te pielen :9

[...]

Als je afzakt doordat je objectives speelt, geen enkel probleem mee, dat gebeurt gewoon. Als je bewust enkele divisies omlaag gaat om het voor jezelf dan lekker makkelijk te maken, dan zie je er van beneden af uit als een asshole (en dat ben je dan ook). En dat moet ik inderdaad proberen te zien als een uitdaging en proberen ervan te winnen. Merk trouwens zelf niet zozeer tegen de zieke multi-million teams dat het lastiger wordt, juist bij de 'gewone' gouden teams weet ik dat het meestal niet echt leuk gaat zijn.
Zal het niet goed praten maar zeker in hoge divisies snap ik het wel. Als ik zie wat ik al voor goede spelers tegen kom in div 4 wil ik niet weten hoe het in 3 en 2 is. In divisie 1 etc is dat gewoon niet te doen. Ik kwam spelers tegen die ik normaal op niveau gold 2 pas tegen kom in de wl.

Je moet gewoon niet laten overbluffen door die gasten en hun teams. Ik krijg net een start team tegen met prime Zidane en mid daglish en dan nog verschillende dure ss uit de Bundesliga + bijbehorend moments kaarten. Die gozer kon er echt geen ene Klote van en stond van 15 min al 2-0 voor met me pauper team.

Doe gewoon je ding en als je niet kan winnen lekker boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:58:
[...]
Doe gewoon je ding en als je niet kan winnen lekker boeiend :)
In Rivals kan ik met die mindset wel spelen. In weekend league absoluut niet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
theman36 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:49:
Hebben jullie een vermoeden welke league er morgen online komt? Als ik naar fifa 19 kijk is dat premier league. Zou voor mij een reden zijn om mijn 30 packs nog 1 dag te bewaren
Morgen komt in ieder geval de Premier League!
Met nog een minder belangrijke competitie (kan eredivisie zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:59:
[...]

In Rivals kan ik met die mindset wel spelen. In weekend league absoluut niet _O-
Why not ? Zeker in wl speel ik mega serieus , juist Rivals boeit me geen hol omdat er geen pijl op te trekken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:02:
[...]

Why not ? Zeker in wl speel ik mega serieus , juist Rivals boeit me geen hol omdat er geen pijl op te trekken is.
Rivals boeit me niet, alleen de icon swaps boeien me om te halen voor een gratis prime icon.

Weekend league is een gevalletje: kijken hoe ver je kunt komen. En er staat met TOTS wel wat op het spel. Zie bij de pack openings dat de red player picks niet je van het zijn, maar de tradeable packs wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:05:
[...]

Rivals boeit me niet, alleen de icon swaps boeien me om te halen voor een gratis prime icon.

Weekend league is een gevalletje: kijken hoe ver je kunt komen. En er staat met TOTS wel wat op het spel. Zie bij de pack openings dat de red player picks niet je van het zijn, maar de tradeable packs wel.
Die pp zijn nu ook wel lekker hoor , zeker voor sbc. Je krijgt alleen high rated kaarten.

Vandaag had ik in me eerste pick de keuze tussen godin en brand en tweede Courtois en bentacour dus zeker niet verkeerd.

Overigens is die godin echt een beest, hij speelt nu met motor moet eigenlijk een schaduw op. Maar schaduw is gewoon niet eens te koop momenteel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
@Joosie200 en @Traeces

Ben deze weken erg blij met de player picks, door de TOTS!

Afgelopen weekend 17-11. (PC versie)

Pique 93 gaat me Pique scream van 90 vervangen.
+
Godin 93 gekozen, boven brandt 90 gekozen.
Brandt past niet in me team en Godin ook niet, maar Godin is in ieder geval 93 voor een toekomstige sbc.

Ben er 3 maand tussen uit geweest (begin december tm begin maart), door teveel FIFA frustratie's.
Nu zijn die frustraties er nog steeds, maar stukje minder, haha.

Voor mij zijn deze player picks zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
He toppers even een adviesje.

Ik struggle wat met m'n team op t moment. Nu zit k te twijfelen om een icon CM neer te zetten voor defensieve taken.

Wat is dan de beste keuze binnen mijn budget (350k)
Veron 90, Keane 90, guardiola 90 of lampard 90

https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Dit is mijn huidige team met casemiro totssf nog op de bank, tradeble zijn hateboer, Martinez en Douglas costa.

Help 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
@cubert20 voor het tweakers toernooi.

Fifanoob vs @Patrick_D_GTS

4-1 en 0-7 beide in mijn voordeel.

De eerste pot stonden we gelijk en klapte bij mij Fut er uit..
Vervolgens opnieuw begonnen met de uitslagen hierboven vermeld.

2e wedstrijd zeer geflatteerd, Patrick pakte een onverwachtse rode kaart in min 30? bij een 0-1 stand volgens mij. Vervolgens maakte ik al vrij snel de 0-2 en toen was de wedstrijd wel een beetje gespeeld en verdere goals beetje geflatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Augy schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:31:

Ik struggle wat met m'n team op t moment. Nu zit k te twijfelen om een icon CM neer te zetten voor defensieve taken.

Dit is mijn huidige team met casemiro totssf nog op de bank, tradeble zijn hateboer, Martinez en Douglas costa.

Help 🤣
Waarom zou je een matige icon halen terwijl je elke serie a mid daar gewoon neer kan zetten? Rodrigo Bentancur TOTS bijvoorbeeld voor maar 46k. Heb je alleen Miranda op 8 chem maar dat verschil merk je echt niet.

Zie dat je Kolarov ook nog hebt... Dan is het helemaal makkelijk: Kolarov erin, wisselen van plek met Ramsey en klaar! Nog 350k om je aanval up te graden!

[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 30-04-2020 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Omdat belotti vervangen moet worden ivm high high stats.. wil naar low/med defending zodat er echt diep word gelopen.

Denk dat ik tots series a even af moet wachten

Cm plek is wat vervelend ivm Miranda als cv. Dan wordt t Lucas Leiva 88 om alles op 10 chem te houden. Of allan rttf

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 30-04-2020 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:54:
Omdat belotti vervangen moet worden ivm high high stats.. wil naar low/med defending zodat er echt diep word gelopen.

Denk dat ik tots series a even af moet wachten
Doe het andersom, zet een van je twee spitsen op balanced of F9 en dan de tweede op get in behind.
Belotti word dan je inzakkende spits, waarbij hij door zijn workrates juist meer in het speel betrokken word.

Martinez is vooral een afmaker, misschien dat je juist hem moet upgraden naar een ander type nu je Belotti hebt. 3 meer swaps en dan had je Dalglish daarvoor kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Augy schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:31:

Help 🤣
Allan RTTF en Nainggolan TOTW Moments op uw middenveld, Lasagne Birthday in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Lasagna dus, autocorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben is even wezen kijken en tot t volgende team gekomen iig tot tots Seria a.

Lineker lijkt een erg lekkere spits te zijn voor wat k zoek en bentancur zorg voor extra voetbal op t middenveld naast Ramsey. Wijzigingen aangepast in de aanval naar wat bossie zei dus belotti op balanced en lineker op het in behind. Eerst Rivals potje ging lekker. Na 20 minuten 4-0 voor met rq

Ergens wil ik eigenlijk ombouwen naar een hybrid maar dat bewaar ik denk maar tot FIFA 21 🤣

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 30-04-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 30 april 2020 @ 23:38:

Lineker lijkt een erg lekkere spits te zijn voor wat k zoek en bentancur zorg voor extra voetbal op t middenveld naast Ramsey. Wijzigingen aangepast in de aanval naar wat bossie zei dus belotti op balanced en lineker op het in behind. Eerst Rivals potje ging lekker. Na 20 minuten 4-0 voor met rq

Ergens wil ik eigenlijk ombouwen naar een hybrid maar dat bewaar ik denk maar tot FIFA 21 🤣
Ik heb Lineker 92 uit de vorige swaps, het is vooral een degelijke afmaker maar vooral in de rol waarin je Belotti zou moeten gebruiken. Zoals hierboven gezegd, pak Lasagna eens als get-in-behind spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman

Hmm Lineker zou duidelijk niet mijn keus geweest zijn. Dat is ook een voorbeeld van een matige icon, maar dan in de spits. En waarom heb je de Icardi SBC gedaan als je deze toch niet gebruikt? Van dat geld had je nu Cristiano Ronaldo kunnen halen.

En voor een hybrid zou ik niet wachten tot Fifa 21. Stel je krijgt straks Son of Messi uit je player picks of de SBC? Dan zorg je er toch gewoon voor dat deze spelers in je team passen? Hybrids zijn zo makkelijk te maken. Voor 8 chem hoeft maar 1 van de 3 lijnen geel te zijn (en de andere 2 rood). Als je dan ook nog Icons hebt dan is het helemaal gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat die betancur bevalt, vond die echt dramatische spelen toen ik me swap tokens aan het halen was. Je kan eventueel lineker vervanger voor hernandez ook een icon en snel en wendbaar met een goed schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx voor alle feedback, k ga even lekker puzzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
Wat is jullie verwachting, zal de markt weer een flinke crash krijgen wanneer het eerste echte totssf uit gaat komen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
100%

Het moment om Icons te kopen of andere special cards die uit packs zijn. Mensen verkopen vaak heel snel als ze een kaart zien die net buiten het coin bereik ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
NLoldebroek schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:02:
[...]

Morgen komt in ieder geval de Premier League!
Met nog een minder belangrijke competitie (kan eredivisie zijn).
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de EFL TOTS tot maandag in packs zitten, misschien kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen? Mocht dat zo zijn dan kan het misschien lonen om je opgespaarde packs pas op maandag te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Markuss schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:35:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de EFL TOTS tot maandag in packs zitten, misschien kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen? Mocht dat zo zijn dan kan het misschien lonen om je opgespaarde packs pas op maandag te openen.
Kans is groot dat er vanavond een major league komt en dan op de dinsdag een minor league erbij of ze droppen vanavond een major en minor league en is EFL eruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Vanavond komen Premier League en Liga NOS. Klokslag 19 uur.

Heb m'n eerste flip al gemaakt. Gisteren Dembele TOTS opgepikt voor 64k, net verkocht voor 78k. Vanochtend Thiago gekocht voor 105. Nu hopen dat die uit packs flink gaat stijgen. Het blijft een gok natuurlijk, maar ik wilde hem sowieso voor mijn team. :)

Edit: zie dat Thiago al naar 116k stijgt. :D

[ Voor 7% gewijzigd door SterqVerhael op 01-05-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Laatst online: 17-12-2022
SterqVerhael schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:39:

Heb m'n eerste flip al gemaakt. Gisteren Dembele TOTS opgepikt voor 64k, net verkocht voor 78k. Vanochtend Thiago gekocht voor 105. Nu hopen dat die uit packs flink gaat stijgen. Het blijft een gok natuurlijk, maar ik wilde hem sowieso voor mijn team. :)

Edit: zie dat Thiago al naar 116k stijgt. :D
Thanks, is het maar even duidelijk. Liga NOS is voor mij niet echt interessant denk ik, de jaarlijkse Alex Telles versie is wel geinig maar de rest is voor mij niet goed. Nog even wachten op de Bundesliga + Eredivisie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
De hidden beast van Liga NOS wordt denk ik Ruben Dias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:39:
Ik verwacht dat Liga NOS komt zodra EFL eindigt op maandag tenzij ik een announcement heb gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:32:
[...]

Ik verwacht dat Liga NOS komt zodra EFL eindigt op maandag tenzij ik een announcement heb gemist ?
Nee, er zit overlap in voor zover ik weet. EA doet dat om de markt nog meer te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:12
Echt, ik ben zo klaar met dit graf spel. Ik heb het weer te druk gehad dus ik moet last minute die thuram en laporte halen. Maar hoe het spel na 3 leuke potjes zo kan omslaan zonder enige reden...echt gewoon zeer bewust van EA. Ho! je gaat te snel, ik maak het even onnodig moeilijk voor je.

Dan win ik nog wel de potjes, maar je merkt gewoon dat de game er alles aan doet om het "interessant" voor je te houden. Alles om de skillgap zo klein mogelijk te maken.

Als ik beter ben dan mijn tegenstander dan moet niet z'n CB opeens uit zichzelf overal tussen gaan zitten. De player moments Davinson Sanchez zat opeens zonder stamina verlies de hele wedstrijd overal tussen. Of ik nou via links of rechts aanviel, hij zat er altijd bij. Gezien de rest van het spel van mijn tegenstander is hij nooit zo goed in verdedigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Terranova schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:02:
Echt, ik ben zo klaar met dit graf spel. Ik heb het weer te druk gehad dus ik moet last minute die thuram en laporte halen. Maar hoe het spel na 3 leuke potjes zo kan omslaan zonder enige reden...echt gewoon zeer bewust van EA. Ho! je gaat te snel, ik maak het even onnodig moeilijk voor je.
Je moet niks in deze game hè...

Wat ga je bijvoorbeeld met die spelers doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:18:
[...]

Dit.

Als je het doet voor SBC fodder voor de aanstaande premier league TOTS vanavond... bespaar jezelf de ergernis.

Ik heb Thuram, Laporte geskipt. Ga ze toch niet gebruiken en ik heb geen zin om zoveel ergenis te hebben voor spul wat ik in een SBC zou stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:18:
[...]

Dat maakt toch helemaal niets uit?

Of is het ok dat EA dit spel zo in elkaar heeft gezet omdat je niet verplicht bent die spelers te halen?

Beetje dezelfde redenatie als: Team A speelde slecht, dus het maakt niet uit dat de scheidsrechter gigantische fouten maakte

[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 01-05-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:27:
[...]

Dit.

Als je het doet voor SBC fodder voor de aanstaande premier league TOTS vanavond... bespaar jezelf de ergernis.

Ik heb Thuram, Laporte geskipt. Ga ze toch niet gebruiken en ik heb geen zin om zoveel ergenis te hebben voor spul wat ik in een SBC zou stoppen.
Hier hetzelfde, zodra ik score through crosses zag was het helemaal duidelijk.
Wel de EFL meegepakt als SBC fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:27:
[...]

Dit.

Thuram past bij mij perfect bij m'n first owned Bundesliga team en laporte krijg je er bijna gratis bij als je het met een bundesliga/fra hybrid doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:44:
[...]

Thuram past bij mij perfect bij m'n first owned Bundesliga team en laporte krijg je er bijna gratis bij als je het met een bundesliga/fra hybrid doet.
Iedereen heeft een ander uitgangspunt. Ik heb een Frans/La Liga/Nederlands team dus kan met beide weinig.

Maar ik snap best waarom je het wilt doen bij een bundesliga/Frans hybrid team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:47:
[...]

Iedereen heeft een ander uitgangspunt. Ik heb een Frans/La Liga/Nederlands team dus kan met beide weinig.

Maar ik snap best waarom je het wilt doen bij een bundesliga/Frans hybrid team.
Haha nou, ik heb geen bundes/fra hybrid hoor. Alleen nu voor de objectives heb ik zo'n team. Maar ik zorg dat ik voor elke competitie een goeie FO squad heb. Wel zo leuk met afwisselen. Daar past Thuram goed bij, want ik heb alleen Plea tot nu toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Haha nou, ik heb geen bundes/fra hybrid hoor. Alleen nu voor de objectives heb ik zo'n team. Maar ik zorg dat ik voor elke competitie een goeie FO squad heb. Wel zo leuk met afwisselen. Daar past Thuram goed bij, want ik heb alleen Plea tot nu toe
Mja, ik doe niks bijzonders met FO squads. Ik heb dan ook crappy FO squads met een rating van 82/83. Handig voor SB objectives, een marteling met rivals. De genoemde spelers zouden wel een goede aanvulling zijn, maar om ze te krijgen ga ik echt niet met zulke crappy teams zwoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:09:
[...]

Mja, ik doe niks bijzonders met FO squads. Ik heb dan ook crappy FO squads met een rating van 82/83. Handig voor SB objectives, een marteling met rivals. De genoemde spelers zouden wel een goede aanvulling zijn, maar om ze te krijgen ga ik echt niet met zulke crappy teams zwoegen.
Ik vergat altijd de helft van de dingen die ik moest doen weer 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Er schijnen ook TOTS nominee kaarten te komen, zoals dat ook gold bij TOTY. Dat zou ik wel nice vinden, want die kaartdesigns waren destijd ook echt tof!

Het betekent ook dat we straks / vanavond 19 uur in packs hebben:
- TOTS EPL
- TOTS Liga Nos
- TOTS EFL
- TOTS Nominees

Oftewel, de kans dat je een EPL TOTS packed is nagenoeg 0%. :+

[ Voor 38% gewijzigd door SterqVerhael op 01-05-2020 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Tsja je haalt "degelijke" SBC kaarten maar binnen voor FO-objectives waarbij je ook weer matige dingen kan binnenhalen (in mijn optiek). Begin van FIFA was het voor mezelf nog wel te rijmen, want heb Zanetti nu nog steeds op RB uit de Swaps, maar de afgelopen Swaps...Heb alleen een Prime Icon pack gehaald, vind het wel best. Uiteraard is het ieder voor zich, maar de tijd die ik moet steken in het halen van bv Thuram...als ik die tijd in andere dingen in FIFA steek (bv Liberator SBC voor een paar 88 rated) dan heb ik daar meer aan en kan ik wellicht andere spelers halen/kopen die ik wel nodig heb (en die niet 3* 3* zijn...kom op EA).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:20:
[...]

Ik vergat altijd de helft van de dingen die ik moest doen weer 8)7
Tja, als dat ze ingame menu nu eens een keer fixen zodat de objectives juist worden weergegeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:05:
[...]

Tja, als dat ze ingame menu nu eens een keer fixen zodat de objectives juist worden weergegeven :X
Is die niet goed dan? Die geeft gewoon netjes de Daily Objectives weer... Ah dat is dus statisch, aangezien die elke dag hetzelfde zijn, stom van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:13:
[...]

Is die niet goed dan? Die geeft gewoon netjes de Daily Objectives weer... Ah dat is dus statisch, aangezien die elke dag hetzelfde zijn, stom van mij.
idd, zou handing zijn welke andere objectives are van toepassing zijn en je progress (i.e. telde dat lobje of cross goal zojuist ook).

edit: Btw, Azpilicueta upgraden naar Boateng of afwachten of die 200k in de zak houden voor BL TOTS ?

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 01-05-2020 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:19:
[...]

idd, zou handing zijn welke andere objectives are van toepassing zijn en je progress (i.e. telde dat lobje of cross goal zojuist ook).

edit: Btw, Azpilicueta upgraden naar Boateng of afwachten of die 200k in de zak houden voor BL TOTS ?
Je bedoelt zoals de meeste moderne games met objectives dit hebben? Even aanvinken met welke objective je bezig bent en je ziet het ten alle tijden? Neh...Dat is iets voor FIFA 22.

Waar ik me ook aan stoor: Je kunt niet overal naar de objectives menu...Why not? In-game snap ik nog, maar als ik in SBC's zit...laat me gewoon even op R3 klikken man...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 28-08 08:23
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:37:
[...]

Hier hetzelfde, zodra ik score through crosses zag was het helemaal duidelijk.
Wel de EFL meegepakt als SBC fodder.
Ik kwam erachter dat je toch best wel makkelijk scored met een cross. Ik ben pas aan het begin van Corona begonnen met FUT. Speelde normaal seizoenen in league 1 of 2. Snap eigenlijk niet waarom ik nooit aan FUT ben begonnen, maar het is verdomd verslavend.

Als 'speciale' kaarten heb ik nu dus Thuram, Laporte en Pope :*) Maar snelle buitenspelers is toch wel key hoor. Dus als je er dan achter komt dat je best makkelijk me een voorzet kunt scoren is dat mooi meegenomen.

Zit nu in divisie 8. En heb bijna de 2000 punten voor de weekend league. Maar verdwijnen die punten eigenlijk weer? Want dan kun je toch nooit elk weekend de weekend league spelen? Of hoe doen jullie dat.

Edit: en ik vind juist die objectives een toffe toevoeging aan FUT. Anders moet je maar gewoon vriendschappelijk gaan spelen toch?

[ Voor 6% gewijzigd door rspoe op 01-05-2020 15:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
rspoe schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:39:
[...]

Ik kwam erachter dat je toch best wel makkelijk scored met een cross. Ik ben pas aan het begin van Corona begonnen met FUT. Speelde normaal seizoenen in league 1 of 2. Snap eigenlijk niet waarom ik nooit aan FUT ben begonnen, maar het is verdomd verslavend.

Als 'speciale' kaarten heb ik nu dus Thuram, Laporte en Pope :*) Maar snelle buitenspelers is toch wel key hoor. Dus als je er dan achter komt dat je best makkelijk me een voorzet kunt scoren is dat mooi meegenomen.

Zit nu in divisie 8. En heb bijna de 2000 punten voor de weekend league. Maar verdwijnen die punten eigenlijk weer? Want dan kun je toch nooit elk weekend de weekend league spelen? Of hoe doen jullie dat.

Edit: en ik vind juist die objectives een toffe toevoeging aan FUT. Anders moet je maar gewoon vriendschappelijk gaan spelen toch?
Je verdient in de Weekend League ook punten. Als je een bepaalde rank haalt hoef je zelfs nooit meer via Rivals punten te halen (als je elk weekend die rank haalt)

Je edit is een beetje te kort door de bocht, maar daar kom je nog wel achter ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gurbuh op 01-05-2020 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:58
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:00:
Tsja je haalt "degelijke" SBC kaarten maar binnen voor FO-objectives waarbij je ook weer matige dingen kan binnenhalen (in mijn optiek). Begin van FIFA was het voor mezelf nog wel te rijmen, want heb Zanetti nu nog steeds op RB uit de Swaps, maar de afgelopen Swaps...Heb alleen een Prime Icon pack gehaald, vind het wel best. Uiteraard is het ieder voor zich, maar de tijd die ik moet steken in het halen van bv Thuram...als ik die tijd in andere dingen in FIFA steek (bv Liberator SBC voor een paar 88 rated) dan heb ik daar meer aan en kan ik wellicht andere spelers halen/kopen die ik wel nodig heb (en die niet 3* 3* zijn...kom op EA).
Ben het met je eens dat sommige speler objectives de moeite echt niet waard zijn, de laatste die ik heb gedaan is FB Bellarabi. Hij is de ultieme supersub en weet regelmatig een wedstrijd voor me te keren. Als ik hem fullchem in mijn team kon krijgen, stond hij in de basis. Maar spelers als Thuram kunnen ze beter laten zitten inderdaad, daar heeft niemand wat aan behalve als SBC fodder misschien.

Met de Icon Swaps heb ik geen problemen wat de keuze betreft, voor ieder wat wils, altijd wel goede defensieve / offensieve opties. Zo was ik de eerste Swaps voor Butra gegaan, anders was ik waarschijnlijk nooit bij hem uitgekomen, maar heb veel plezier van hem gehad. Van der Sar en Seedorf in de tweede, staan nog steeds in de basis, al gaat Seedorf naar m'n reserve team als ik vanavond de Goretzka SBC doe.

Het probleem zit hem meer in het feit dat de Swaps in Rivals gehaald moeten worden, en je het fenomeen hebt van je laten afzakken in divisies om de Swaps makkelijker te halen. Casual spelers die hier de dupe van worden. EA zou een aparte gamemode moeten maken, of anders de Icon SBC's terug brengen.

Een mooie start hier in de WL, 5-0, mede dankzij mijn nieuwe aanwinst FB Griezmann. Wat een heerlijke spits is dat zeg. Eindelijk een spits gevonden die wel goede diepteruns maakt, hij draait zo snel dat je verdedigers makkelijk op het verkeerde been zet en de 5* WF is ook een zege. Ik merkte in het begin dat ik uit automatisme gewend was om de bal voor z'n linker te leggen, maar z'n rechter vind ook prima het netje bij deze kaart. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01
Na 5 maanden geen pot online te hebben gespeeld redelijke wl start. 3-2 waarbij 2 losses kansloos en de wins met 2 vingers in de neus met 2 ragequits.

Wat wel opvalt is dat je ontzettend veel van die botsingen tussen spelers hebt ziet er echt knullig uit en je komt ook in bizarre spel situaties terecht hierdoor.

Had tots Courtois tegen donders die hield er ballen uit zeg, ik rekende ze al maar helaas :p en weet nu als ik hem koop dat die gaat stuntelen haha

Ben benieuwd waar ik eindig na dit weekend houd voor het gemak gewoon zilver 1 in gedachte aangezien goud 2/3 denk wel pittig wordt na zo lange tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:06:
Na 5 maanden geen pot online te hebben gespeeld redelijke wl start. 3-2 waarbij 2 losses kansloos en de wins met 2 vingers in de neus met 2 ragequits.

Wat wel opvalt is dat je ontzettend veel van die botsingen tussen spelers hebt ziet er echt knullig uit en je komt ook in bizarre spel situaties terecht hierdoor.

Had tots Courtois tegen donders die hield er ballen uit zeg, ik rekende ze al maar helaas :p en weet nu als ik hem koop dat die gaat stuntelen haha

Ben benieuwd waar ik eindig na dit weekend houd voor het gemak gewoon zilver 1 in gedachte aangezien goud 2/3 denk wel pittig wordt na zo lange tijd
Had gister 2x die Courtious TOTS tegen en de PM de Gea van beide werd ik echt totaal niet vrolijk :) Die reflexen van die gasten zijn echt bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:08:
[...]

Had gister 2x die Courtious TOTS tegen en de PM de Gea van beide werd ik echt totaal niet vrolijk :) Die reflexen van die gasten zijn echt bizar.
Ah joh, duurt 10 wedstrijden, dan is de tegenstander hem ook weer zat. Eerste 10 wedstrijden vliegen spelers meestal op het veld (of door de goal), en daarna is de nieuwigheid eraf en zie je soms wat voor bagger je in huis hebt gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze mannen moeten het deze WL gaan doen :)

https://www.futbin.com/20/squad/15473730

Hoop dat er een leuke RW uitgebracht word met TOTS serie A, die Lozano kan wel een upgrade gebruiken :)
Als SMS een TOTS kaart krijgt komt die waarschijnlijk i.p.v. Thorsby.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
Langs die 'Endgame' verdediging komt zelfs Thanos niet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:49:
Goede woordgrap :9 Benieuwd hoe Godin zich houd in de WL, gelukkig een schaduw kaartje kunnen snipen vanochtend. Gister met Engine was hij al een monster in Rivals en toen stond de Ligt nog niet naast hem :+

EDIT :

Heb net ook eens SS Mertens en Neymar naast elkaar gelegen maar die schelen echt helemaal niks. Alleen Neymar ze WF en Skills betaal je het dubbele. Daarbij krijg je Mertens ook veel moeilijker van de bal af dan Neymar, die lag door een scheet al op de grond 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Traeces op 01-05-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik zal je vertellen dat ik op bijna al mijn verdedigers een Engine heb, omdat ze verdedigend toch al 10x beter zijn dan de aanvallers waar ze tegenover staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Wie kiezen jullie bij storyline level 15 en waarom?

Hagi
Agudelo
Elyounoussie

K ben er 3 maand tussen uit geweest, heb daarom zelfs helaas geen irritant snelle Kent, voor een link met Elyounoussie ;)

Hagi 5* week foot, als subje lijkt me dan wel wat.
Elyounoussie is niet beter dan Politano.
Agudelo, slechte stamina + balance en niet te linken, heb die Amerikaanse verdediger helaas ook niet, maar die anderen zijn ook niet te linken

In me weekend league team komen ze sowieso niet, maar misschien als sub en soms zijn ze handig voor bepaalde objectives of om een x in Rivals met een ander team te spelen, wat ik ook nog wel eens doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:56:
Ik zal je vertellen dat ik op bijna al mijn verdedigers een Engine heb, omdat ze verdedigend toch al 10x beter zijn dan de aanvallers waar ze tegenover staan.
Hoe beredeneer je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hij is niet de enige, blijkbaar gebruiken veel top100 spelers van FIFA dat ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
toch ben ik benieuwd hoe hij dat beredeneert? Wat vergelijkt hij dan met elkaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:49:
NIF Yedder zie ik dat daarentegen wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hebben ze een mid icon SBC nu opnieuw gedropt vandaag?

Was nog de guaranteed Comunity TOTSS aan het overwegen, maar ik kan dezelfde squad untradeables indienen voor mid icon. Ga ik de 88 squad wel bij elkaar handelen. Mid icon Gullit lijkt me wel wat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:48:
[...]

NIF Yedder zie dat daarentegen wel lukken.
Ja die beukt met ze enorme kracht ze gewoon opzij :+
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 18:01:
Hebben ze een mid icon SBC nu opnieuw gedropt vandaag?

Was nog de guaranteed Comunity TOTSS aan het overwegen, maar ik kan dezelfde squad untradeables indienen voor mid icon. Ga ik de 88 squad wel bij elkaar handelen. Mid icon Gullit lijkt me wel wat :P
Bereid je maar gewoon voor op een inzaghi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik wilde mijn nieuwe TOTS spelers Anderson, Simon en Goode in mijn teams hebben en daarnaast ook mijn beste spelers die ik al had: Goretzka, Cristiano Ronaldo, Messi en Rooney en had weinig budget om wat spelers te kopen. Die 7 spelers kwamen al uit 7 verschillende competities en had geen icons dus een aardige puzzel om het op 100 chem te krijgen zonder zwakke plekken! Dit is het geworden, Misschien niet de beste teams die ik kan maken maar ga nu alleen maar leuke teams maken met de spelers die ik via TOTS krijg zodat ik elke week met nieuwe spelers kan spelen.

https://www.futbin.com/20/squad/15450329 en https://www.futbin.com/20/squad/15452711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:35:
Deze mannen moeten het deze WL gaan doen :)

https://www.futbin.com/20/squad/15473730

Hoop dat er een leuke RW uitgebracht word met TOTS serie A, die Lozano kan wel een upgrade gebruiken :)
Als SMS een TOTS kaart krijgt komt die waarschijnlijk i.p.v. Thorsby.
Waarom Lozano ipv 89 Politano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dik TOTS premier league squad.

https://twitter.com/EASPO.../1256267659311755264?s=19

[ Voor 53% gewijzigd door Joosie200 op 01-05-2020 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zelf TAA gepacked, gelisted voor 750k wegens gebrek aan Futbin info aangezien als ik me niet vergis dat ook ongeveer de prijs van TOTY was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:14:
[Twitter]

Heb zelf TAA gepacked, gelisted voor 750k wegens gebrek aan Futbin info aangezien als ik me niet vergis dat ook ongeveer de prijs van TOTY was.
TOTY was rond de miljoen geloof ik. Maar deze versie is wel minder goed.

Edit: Hmm toch beide 95.

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 01-05-2020 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 18:34:
[...]

Waarom Lozano ipv 89 Politano?
Om de hele simpele reden dat ik nog geen politano heb :p te lui om te onlocken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:15:
[...]

TOTY was rond de miljoen geloof ik. Maar deze versie is wel minder goed.
850k zie ik nu voor de TOTY (TOTS nog niet geupdated), maar moest ook in de initiele hype niet onderbid worden.
Dus express wat lager ingezet, maar wel eerst een compare met het aanbod gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dik elftal, heb juist een lang weekend want 5 mei vrij. Maar niet aangemeld voor weekend league. Dit worden dikke red player picks donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:23:
Dik elftal, heb juist een lang weekend want 5 mei vrij. Maar niet aangemeld voor weekend league. Dit worden dikke red player picks donderdag.
Vergeet niet dat er ook een minor league bijkomt en dat iedereen sowieso Söyüncü en Dean Henderson krijgt, maar kan zelf inderdaad ook niet wachten :*) Je hoopt toch altijd op van Dijk.

Ik ga m'n packs wel later op de avond openmaken en al helemaal geen game spelen... kan amper duplicates omruilen.

[ Voor 15% gewijzigd door Fraaank op 01-05-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:23:
Je kan alsnog aanmelden toch? Ik doe het vaak pas vrijdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slotta packt ff prime puyol en tots Allison in 1 pack waarom heb ik nooit zulke geluk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Vergeet niet dat er ook een minor league bijkomt en dat iedereen sowieso Söyüncü en Dean Henderson krijgt, maar kan zelf inderdaad ook niet wachten :*) Je hoopt toch altijd op van Dijk.

Ik ga m'n packs wel later op de avond openmaken en al helemaal geen game spelen... kan amper duplicates omruilen.
Ja die Soyunco komt in ieders pack. Henderson zou ik wel oké vinden. Zou lachen zijn om idd Virgil te vinden in je packs met Aguero erbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:31:
Slotta packt ff prime puyol en tots Allison in 1 pack waarom heb ik nooit zulke geluk :+
Ja je verwacht het niet bij bekende mensen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:31:
Omdat jij er waarschijnlijk geen maandloon ingooit voor de views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik ga dit weekend ook maar eens packs openen (stuk of 45) Ik speel met een Frans team, maar kan niet meer het geduld opbrengen tot de Ligue1 TOTS.(eind mei)
Bovendien raken mn coins op en qua spelers dunt het nu ook behoorlijk uit, waardoor ik zelfs de simpelere SBC's niet meer uit de club kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:34:
[...]

Omdat jij er waarschijnlijk geen maandloon ingooit voor de views
Maar toch 2 van die bizarre spelers en 88 ederson zat er ook nog bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, nog ff twee swap objectives wegtikken en dan is het onderstaand het team :)
https://www.futbin.com/20/squad-builder/13250710

Boateng doe ik vanavond nog ff, Dalglish komt helaas door de swaps objectives pas na de WL.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 01-05-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Beetje aan het bieden op TAA en Robertson. Zien of ik de TOTSSF goedkoper dan hun TOTY kan krijgen en dan verpatsen net onder TOTY prijspeil.

Easy money. Maar het lijkt wel alsof de pack weight dik is want er is een enorme toename qua aanbod.

TAA voor 450k, RB voor 390k. Flink goedkoper dan hun TOTY kaarten. Op xbox.

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 01-05-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste pot wl weg en het speelt opvallend goed. Had echt een drama verwacht maar dit valt nog niet tegen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Yay! Henderson tradable, i like :P
Pagina: 1 ... 141 ... 185 Laatste