Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Bossie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:17:
[...]

Dat is naar mijn inziens de juiste manier, een sterke verdediger voor de physieke duels etc en een agile verdediger voor de Neymars, Yedders, Messi's etc.

Fifa lijkt het gebrek aan agile CB's enigzins te compenseren door de physieke CB's te laten body-checken zonder daarvoor te fluiten :+
snap jullie gedachte gang wel hoor. Maar ingame kan je niet even zomaar die spelers omdraaien van hey luchtduel nu moet jij of hey dit is een snelle speler nu moet die behendige verdediger hem pakken.
Ik zelf heb gewoon 2 tanks in het hart van mijn verdediging en wil ik behendige cvm spelers hebben die snel kunnen draaien om de pass lijn er uit te halen en te anticiperen op het spel.
Maar goed wie weet werkt het wat je zegt maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Moments Ramos is het beste van beide werelden als je het mij vraagt. Volgens mij andere verdedigers zoals die Sarr (SBC) en Mukiele komen ook aardig in de buurt van die gouden combi van 'agile' en 'tank'.

[ Voor 12% gewijzigd door SterqVerhael op 28-04-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 14:58
Bossie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:17:
[...]

Dat is naar mijn inziens de juiste manier, een sterke verdediger voor de physieke duels etc en een agile verdediger voor de Neymars, Yedders, Messi's etc.

Fifa lijkt het gebrek aan agile CB's enigzins te compenseren door de physieke CB's te laten body-checken zonder daarvoor te fluiten :+
Dat is precies de reden waarom ik niet graag tegen die fysieke CB's als David Luiz, Virgil van Dijk of Boateng speel, want zodra je een pass richting je spits geeft en 1 van die verdedigers staat in de buurt, word je spits compleet omver gelopen zonder dat de scheids ingrijpt. Het afschermen van de bal met L2 lijkt in dit soort situaties ook weinig nut te hebben.

De enige goede oplossing is zorgen dat de bal niet dichter in de buurt dan 5 meter van dit soort verdedigers is, wat nog best lastig is als iemand op dropback speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:13:
[...]

Dat is precies de reden waarom ik niet graag tegen die fysieke CB's als David Luiz, Virgil van Dijk of Boateng speel, want zodra je een pass richting je spits geeft en 1 van die verdedigers staat in de buurt, word je spits compleet omver gelopen zonder dat de scheids ingrijpt. Het afschermen van de bal met L2 lijkt in dit soort situaties ook weinig nut te hebben.

De enige goede oplossing is zorgen dat de bal niet dichter in de buurt dan 5 meter van dit soort verdedigers is, wat nog best lastig is als iemand op dropback speelt.
toch heeft @fifanoob gelijk, je hebt vaak geen invloed op welke van de twee verdedigers juist in bepaalde situaties komt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
fifanoob schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:34:
[...]

snap jullie gedachte gang wel hoor. Maar ingame kan je niet even zomaar die spelers omdraaien van hey luchtduel nu moet jij of hey dit is een snelle speler nu moet die behendige verdediger hem pakken.
Ik zelf heb gewoon 2 tanks in het hart van mijn verdediging en wil ik behendige cvm spelers hebben die snel kunnen draaien om de pass lijn er uit te halen en te anticiperen op het spel.
Maar goed wie weet werkt het wat je zegt maar ik betwijfel het.
Niet altijd nee, maar bij een steekbal achter de verdediging kan je soms wel kiezen. Ook wissel ik wel eens de verdedigers om tijdens de wedstrijd als ik zie dat ik snelheid of kracht aan een bepaalde kant nodig heb.

En nu we het toch over verdedigers hebben... Ik heb Charlie Goode met shadow gekocht voor 18k. Speelt in de Engelse 4e divisie maar heeft wel bijzondere stats! 1,96m met 93 agilty en 85 balance! Hoe is dat mogelijk?? Er is geen enkele 1,90+ speler die bij die cijfers in de buurt komt. Daarnaast nog Ben Whiteman uit de Engelse 3e divisie die qua stats en body type wel wat van Goretzka heeft (voor 15k met anchor). Nu nog een teampje eromheen bouwen en testen in de WL. Waarschijnlijk valt het tegen maar het is leuk om te testen en wie weet kan ik ze met winst weer kwijt als er dan een leuke SBC is waar je TOTS spelers voor nodig hebt. :)

Hebben jullie ook al bijzondere TOTS spelers gezien voor weinig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
ajayi lijkt me ook wel goed alleen lastig te linken
sjakieman schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:20:
[...]

Niet altijd nee, maar bij een steekbal achter de verdediging kan je soms wel kiezen. Ook wissel ik wel eens de verdedigers om tijdens de wedstrijd als ik zie dat ik snelheid of kracht aan een bepaalde kant nodig heb.

En nu we het toch over verdedigers hebben... Ik heb Charlie Goode met shadow gekocht voor 18k. Speelt in de Engelse 4e divisie maar heeft wel bijzondere stats! 1,96m met 93 agilty en 85 balance! Hoe is dat mogelijk?? Er is geen enkele 1,90+ speler die bij die cijfers in de buurt komt. Daarnaast nog Ben Whiteman uit de Engelse 3e divisie die qua stats en body type wel wat van Goretzka heeft (voor 15k met anchor). Nu nog een teampje eromheen bouwen en testen in de WL. Waarschijnlijk valt het tegen maar het is leuk om te testen en wie weet kan ik ze met winst weer kwijt als er dan een leuke SBC is waar je TOTS spelers voor nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:10
Ik had uit een milestonepacket TOTS Ihiekwe en IF Benzema untradeable. Ik heb ook Toney vrijgespeeld. Hopelijk komt er nog een leuke NL SBC waar ik deze spelers voor kan gebruiken. Een TOTS de Vrij ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Zijn er hier mensen die mij de json data van Week 1 - Silver en/of Week 1 - Gold kan sturen? (Console > Network tab), ben zelf momenteel niet in staat Bronze te voltooien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 10:21
En het nieuwe seizoen is weer begonnen, dus er is online weer werkelijk geen moer aan.. Er zijn 2 opties, of je wordt compleet weggespeeld of je scoort zelf en hebt gelijk een disconnect op je scherm..

Ik heb echt een hekel aan die missies bij een nieuw seizoen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
sjakieman schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:20:
[...]
En nu we het toch over verdedigers hebben... Ik heb Charlie Goode met shadow gekocht voor 18k. Speelt in de Engelse 4e divisie maar heeft wel bijzondere stats! 1,96m met 93 agilty en 85 balance! Hoe is dat mogelijk?? Er is geen enkele 1,90+ speler die bij die cijfers in de buurt komt.
Als ik dit zie:
Reactions 81
Ball Control 75
Dribbling 68
Weak foot 2*

Deze drie stats brengen zijn leuke stats voor agility en balance compleet naar beneden. Zeker met zijn lengte. Hij heeft ook geen lean body type, dus hij zal aan de bal en in je eigen 16 alsnog zwaar aanvoelen ben ik bang.

Dan is dit eigenlijk niet goed genoeg voor dit stadium van de game. Dus Goode, lijkt me toch niet zo good. :+
Julian Brandt voor 160k
Benrama voor 70k
Thiago voor 118k.

[ Voor 13% gewijzigd door SterqVerhael op 29-04-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:50:
En het nieuwe seizoen is weer begonnen, dus er is online weer werkelijk geen moer aan.. Er zijn 2 opties, of je wordt compleet weggespeeld of je scoort zelf en hebt gelijk een disconnect op je scherm..

Gister ook 3 potjes Rivals gespeeld, ben lekker gestopt was geen eer aan te behalen. Sommige mensen hebben echt te zieke teams voor die objectives . Gisteren een team tegen met Moments Neuer, Boateng, Hummels, Kimmich, Goretzka en Sane, WR Lainer, POM Werner en Gnabry. Kom ik dan met me gouden betancur en Zielinksi :+

Besloten ook niet verder te gaan met die tokens halen, kost enorm veel tijd + ik word gek van die SB wedstrijden. De spelers die ik kan halen zijn eigenlijk ook geen upgrades voor me team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
jerommeke96 schreef op zondag 26 april 2020 @ 18:21:
Swaps zat aan Cannavaro te denken of toch Maldini?
Ipv Varane 89, die speelt in game rechtsback en Ramos in het centrum.
Iemand advies??
Keus al gemaakt en waarom? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Bossie schreef op maandag 27 april 2020 @ 01:20:
[...]

Idd, heb al even geknutseld :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Waarschijnlijk blijven Brand/Thiago niet en gaat Goretzka een linie terug. Vervolgens kan bijvoorbeeld dmv Pedro dan ook Sane weer terug als LM/RM op een later moment. Havertz blijft sowieso, vervolgens maar eens gaan nadenken wat ik met Swaps nog moet gaan halen.
Ben je er al uit voor je icon swaps?

Ben benieuwd wat (en waarom) anderen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Overigens is die Swaps Single Player objective met die 11 Conmebol spelers nog glitched, dus die kan je beter nog niet doen. Het schijnt dat die wedstrijden niet goed worden geregistreerd, dus dat is helemaal een time waste.

Ik denk dat ik als Ajacied voor Moments Litmanen ga, had ik eigenlijk gelijk moeten doen, maar was bij het vorige seizoen zo slim om voor de Prime Icon pack te gaan. Met als dank Prime Gattuso. :'(

Afhankelijk van mijn rewards donderdag, ik hoop heel erg op Bundesliga TOTS player picks (Thiago, Brandt) zou ik allemaal tevreden mee zijn ga ik eventueel nog Fut Birthday Havertz halen.

[ Voor 21% gewijzigd door SterqVerhael op 29-04-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ben blij dat ik die Icon Pack heb gedaan. 9 van de 10 icons die nu beschikbaar zijn voor de Swaps (zeker als je niet voor 1 hele sterke Icon kiest) vallen weg in het TOTS geweld. Enige voordeel dat ze dan nog hebben in mijn ogen is dat ze geen linkjes nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:50
Weet iemand goede linksback niet al te duur die wel echt achterin blijft, heb nu futmax mendy van real die overal staat behalve linksback en alle duels op sprinten koppen en kracht verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Markvd1984 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:35:
Weet iemand goede linksback niet al te duur die wel echt achterin blijft, heb nu futmax mendy van real die overal staat behalve linksback en alle duels op sprinten koppen en kracht verliest
Wat is je budget en moet het een bepaalde league of nation zijn?

Onder de radar ligt volgens mij Shapeshifter Perreira van Leicester. Dat is echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:40:
[...]

Wat is je budget en moet het een bepaalde league of nation zijn?

Onder de radar ligt volgens mij Shapeshifter Perreira van Leicester. Dat is echt een beest.
Nee niet echt heb veel icons er om heen,
Ik zag grimaldo van benfica en renato sanches weet niet of dat wat is en perreira goede tip, en die andere 2 iemand advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Mendy is ook een med/high (def/att).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:40:
Ben blij dat ik die Icon Pack heb gedaan. 9 van de 10 icons die nu beschikbaar zijn voor de Swaps (zeker als je niet voor 1 hele sterke Icon kiest) vallen weg in het TOTS geweld. Enige voordeel dat ze dan nog hebben in mijn ogen is dat ze geen linkjes nodig hebben.
Daarom ben ik gegaan voor PIM Laudrup in het begin, was toen gewoon een serieuze upgrade. Als ik zie wat er uit die icon packs kom lopen ga ik er ook niet aan beginnen.
Markvd1984 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:45:
[...]

Nee niet echt heb veel icons er om heen,
Ik zag grimaldo van benfica en renato sanches weet niet of dat wat is en perreira goede tip, en die andere 2 iemand advies
Die SS sanches en Perreira zijn echt goed. Wat geen dure opties is en gewoon een degelijk back is IF Digne. Echt heel lang mee gespeeld met een Schaduw kaartje er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Als budget geen issue is: SBC Moments Alex Sandro.

Andere hele goede optie is Fut Birthday Theo Hernandez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:51:
Als budget geen issue is: SBC Moments Alex Sandro.

Andere hele goede optie is Fut Birthday Theo Hernandez.
Theo heb ik gezien maar vind 4,5 ton wel erg veel voor een linksback wat geen icon is wil ong max 2 ton uitgeven ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:39:
Overigens is die Swaps Single Player objective met die 11 Conmebol spelers nog glitched, dus die kan je beter nog niet doen. Het schijnt dat die wedstrijden niet goed worden geregistreerd, dus dat is helemaal een time waste.
bij mij pakte hij de winst gister gewoon.

ik kijk altijd na elke wedstrijd voor de zekerheid...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik moet eerst maar weer eens Amerikaanse, Conmebol, Duitse, Engelse, Franse, Italiaanse en Spaanse, spelers gaan fixen. Heb te weinig untradeable over om welke squad dan ook te fixen. Merk ook dat ik geen fut heb om FUT te gaan doen, 7 tokens voor een prime icon pack is leuk maar niet noodzakelijk. De objective spelers: leuk maar niet noodzakelijk.

De enige noodzaak die er voor mij nog is: 2 mil halen door verkoop van SBC fodder zodat ik Cruyff kan binnenslepen. Zo eind april heb ik het wel even gehad met fifa. Speel op regelmatige basis sinds oktober en echt langer dan een half jaar kan de game me niet blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Markvd1984 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:56:
[...]

Theo heb ik gezien maar vind 4,5 ton wel erg veel voor een linksback wat geen icon is wil ong max 2 ton uitgeven ervoor
Dan 100% Shapeshifter Perreira.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Denk toch maar Canavaro, lees op internet ook de een liefst Canavaro de ander Maldini omdat deze wat groter is.

Eerst maar die kl... tokens binnen halen dat is al een hele klus online pff. Offline makkelijk binnen gehaald, wl ook dus nog 3 te gaan.
Gelukkig veel mensen ook bezig met tokens dus win wel af en toe maar zou zo fijn zijn om eens een normale goal tegen te krijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
jerommeke96 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:33:
[...]

Denk toch maar Canavaro, lees op internet ook de een liefst Canavaro de ander Maldini omdat deze wat groter is.

Eerst maar die kl... tokens binnen halen dat is al een hele klus online pff. Offline makkelijk binnen gehaald, wl ook dus nog 3 te gaan.
Gelukkig veel mensen ook bezig met tokens dus win wel af en toe maar zou zo fijn zijn om eens een normale goal tegen te krijgen :+
Ik had Cannavaro uit m'n Prime Icon Pack, hele goede en solide verdediger!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Je kan je back op stay back instellen bij instructies?
Dan blijft ie achter. Tenzij je hem diep gaat sturen met de 1-2 pass ( l1+x op ps4 )

Heb zelf zambrotta gehad en nu Alex Sandro sbc. 2 beesten die precies doen wat een back moet doen.
Heb mijn backs altjjd op stay back staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Fraaank schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:35:
[...]

Ik had Cannavaro uit m'n Prime Icon Pack, hele goede en solide verdediger!
Lekker hoor, om Cannavaro gewoon uit een prime icon pack te halen! Dat zijn er maar weinigen gegeven! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:20:
[...]

Als ik dit zie:
Reactions 81
Ball Control 75
Dribbling 68
Weak foot 2*

Deze drie stats brengen zijn leuke stats voor agility en balance compleet naar beneden. Zeker met zijn lengte. Hij heeft ook geen lean body type, dus hij zal aan de bal en in je eigen 16 alsnog zwaar aanvoelen ben ik bang.

Dan is dit eigenlijk niet goed genoeg voor dit stadium van de game. Dus Goode, lijkt me toch niet zo good. :+

[...]

Julian Brandt voor 160k
Benrama voor 70k
Thiago voor 118k.
Ball Control 75, Dribbling 68, Weak foot 2* zijn natuurlijk wel een stuk minder belangrijk want je centrale verdedigers moeten de bal natuurlijk gewoon snel inleveren bij het middenveld (of de backs). Reactions kan wel een minpunt zijn maar we zullen zien, 81 is daarnaast ook niet echt laag voor een centrale verdediger. En waarschijnlijk valt hij ook wel tegen maar heb wel zin om ze uit te proberen! Ook zodat ik in de toekomst spelers nog beter kan beoordelen op papier. Zoveel spelers met een echt bijzondere stat verdeling zijn er niet. Zal na het weekend wel laten weten of het mee of tegen viel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:20:
[...]
Julian Brandt voor 160k
Thiago voor 118k.
Die zijn enorm gezakt zeg, vond ze dit weekend al bizar goedkoop en heb ze toen ook al gehaald.

@NLoldebroek
Ik denk dat ik Dalglish ga halen, Rush is een pure spits, Bergkamp vond ik in vorige edities ondanks zijn stats altijd een tegenvaller (wel de beste match voor ST/CAM rollen in mijn 442/4231 gameplans).

Dalglish gaat waarschijnlijk worden, kleine dribbelspits met 5*WF, maar ook een speler waarmee ik nog niet eerder gespeeld heb. Om eerlijk te zijn baal ik ontzettend van Gattuso, aangezien Garrincha een zeer leuke speler is. Dat is natuurlijk de koe in de kont kijken, maar zonder Corona had ik mijn tijd anders besteed en het gelaten bij Gattuso/Laudrup.

[ Voor 52% gewijzigd door Bossie op 29-04-2020 13:06 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
M@cer schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:50:

Ja, echt verschrikkelijk dit. Ben alweer ontzettend veel bronzen teams tegen gekomen die meteen quitten om daarna een team, die overduidelijk bezig is met het grinden van tokens, tegen te krijgen waarbij ik 0,0 kans heb, omdat zij zoals die bronzen teams eerst helemaal zijn afgezakt om daarna maar snel die tokens binnen te harken.. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Gurbuh schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:25:
Zijn er hier mensen die mij de json data van Week 1 - Silver en/of Week 1 - Gold kan sturen? (Console > Network tab), ben zelf momenteel niet in staat Bronze te voltooien :P
Iemand? O-) Het is heel gemakkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
Gurbuh schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:37:
[...]

Iemand? O-) Het is heel gemakkelijk ;)
Misschien ben ik een noob hier in, maar wat voor data is dat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:01
Ik denk erover na om Lewa HL (met engine) te verkopen en Werner POTM weer in te zetten omdat Werner mij toch wat beter bevalt. Wel vreemd aangezien Lewa zijn stats erg goed zijn, maar voor het geld had ik wat beter verwacht of ik ben stiekem toch een pacewhore...

Nu zag ik de Brandt (TOTSSF) en Goretzka Moments kaartjes en deze zijn wel goed in te passen in een full bundesliga team.
https://www.futbin.com//20/squad/14951130

Met de verkoop van Lewa HL kan ik deze spelers halen en MATS 90 verwisselen voor zijn 92 kaart.
Hebben jullie nog tips of kan ik beter een icon inpassen die beter past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:02:
[...]

Die zijn enorm gezakt zeg, vond ze dit weekend al bizar goedkoop en heb ze toen ook al gehaald.
Als morgen de community TOTS uitkomt verwacht ik dat deze 3 en anderen nog veel meer dalen. Tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Prins32 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:45:
[...]

Misschien ben ik een noob hier in, maar wat voor data is dat? 8)7
Is gewoon de 'kale' data die jouw webapp vertelt wat voor objectives er zijn en wat daar allemaal bij hoort aan informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:48:
[...]

Als morgen de community TOTS uitkomt verwacht ik dat deze 3 en anderen nog veel meer dalen. Tijdelijk.
is dat morgen al, ik dacht dat MC TOTS t/m vrijdag was en EFL t/m maandag?
Zou wel handig zijn als EA ergens een schedule beschikbaar zou maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 21:44
Markvd1984 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:56:
[...]

Deze noemt niemand, 2 van de beste backs in de game:

https://www.futbin.com/20...n-augusto-lodi-dos-santos

https://www.futbin.com/20/player/44182/alex-telles

[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 29-04-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
Ik begrijp dat er geen TOTW (moments) meer is? Komt hiervoor nog iets in de plaats?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Prins32 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:14:
Ik begrijp dat er geen TOTW (moments) meer is? Komt hiervoor nog iets in de plaats?
Wat dacht je van TOTS? Die zitten nu ook in de Red Player Picks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:55:
[...]

Als ik EA was zou ik dat morgen na de rewards doen, dan voorkom je dat de TOTS spelers die vrijdag uit packs gaan enorm in prijs stijgen, doordat je aanbod via die SBC enorm kunt sturen. De markt krijgt op donderdag door de rewards een enorme coininjectie, zeker door TOTS. Dus spelers hebben veel meer kapitaal. Meer kapitaal is een enorme prijs opdrijving en dat wil EA normaal gesproken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

Bossie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:55:
[...]

Er komt dus deze week nog een community TOTSSF? Ik dacht dat de verwachting was deze vrijdag PL, volgende week vrijdag Bundesliga en de week erna La Liga (iedere keer met een kleinere league erbij).

Heb een leuke riedel aan pakketjes opgespaard met het idee de tradedable pakketjes te openen wanneer de PL TOTS er is (met de hoop op iets leuks om te verkopen) en de untradedable pakketje te openen wanneer de La Liga TOTS er is (als ik dan wat leuks pak kan ik dat inpassen in mijn La Liga team). ECHTER..... ik kan helemaal niet zien welke pakketjes wel of niet tradedable zijn... :( Dus moet ik nu voor de zekerheid maar wachten met alles tot de La Liga TOTS komt, want untradedable PL spelers heb ik niet zoveel aan.

Of is er ergens toch een manier om te zien of een pakketje tradedable of untradedable is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:15
_Uploader_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:47:
Ik denk erover na om Lewa HL (met engine) te verkopen en Werner POTM weer in te zetten omdat Werner mij toch wat beter bevalt. Wel vreemd aangezien Lewa zijn stats erg goed zijn, maar voor het geld had ik wat beter verwacht of ik ben stiekem toch een pacewhore...

Nu zag ik de Brandt (TOTSSF) en Goretzka Moments kaartjes en deze zijn wel goed in te passen in een full bundesliga team.
https://www.futbin.com//20/squad/14951130

Met de verkoop van Lewa HL kan ik deze spelers halen en MATS 90 verwisselen voor zijn 92 kaart.
Hebben jullie nog tips of kan ik beter een icon inpassen die beter past?
Sahin bevalt me ook goed op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 21:44
bebopper schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:21:
[...]

Er komt dus deze week nog een community TOTSSF?
nee, die is al uitgekomen afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

buurman3 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:25:
[...]

nee, die is al uitgekomen afgelopen vrijdag.
Ja, dat dacht ik dus ook maar
SterqVerhael schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:48:
[...]

Vandaar mijn vraag of er nog een komt (en op donderdag?) Maar misschien dat @SterqVerhael hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 24-09 16:01
kever678 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:54:
[...]

Sahin bevalt me ook goed op het middenveld.
Die -inmiddels verlopen- SBC is net eentje die ik dan weer niet gedaan heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 00:15
_Uploader_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:39:
[...]

Palacios bevalt heel goed, de future stars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
bebopper schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:29:
[...]
Vandaar mijn vraag of er nog een komt (en op donderdag?) Maar misschien dat @SterqVerhael hier iets over kan zeggen?
Sorry mijn bericht was niet helemaal juist, ik bedoelde 'Community TOTS SBC'. Dus de SBC zoals we die nu voor een EFL speler hebben, maar dan voor het betere team, dus met de kans om Gomez, Felipe Anderson, Zaha, etc. te packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:15
_Uploader_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:39:
[...]

Ah, klopt inderdaad...was net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een tool ergens waar ik een aantal high rated kaarten zelf kan invoeren, en de tool dan zelf de SBC verder invult ?

Bijvoorbeeld, ik selecteer een SBC, vul 3-4 high rated untradables die ik heb in, en de tool geeft de goedkoopste optie om de SBC af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Bossie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:50:
Is er een tool ergens waar ik een aantal high rated kaarten zelf kan invoeren, en de tool dan zelf de SBC verder invult ?

Bijvoorbeeld, ik selecteer een SBC, vul 3-4 high rated untradables die ik heb in, en de tool geeft de goedkoopste optie om de SBC af te ronden.
je hebt wel futbin en dan sbc analyzer.
Dan kun je wel zien waar je spelers van hebt en welke opties er dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
Krijgen we morgen weekend League rewards aangezien er geen totw is? Of krijgen we een player pick uit de totssf? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Prins32 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:08:
Krijgen we morgen weekend League rewards aangezien er geen totw is? Of krijgen we een player pick uit de totssf? :7
Player pick uit TOTS. Was vorige week al aangekondigd met de release van TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:25:
[...]

Player pick uit TOTS. Was vorige week al aangekondigd met de release van TOTS.
Zie de EA TOTSSF page voor hoe de rewards opgebouwd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Bossie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:27:
[...]

Zie de EA TOTSSF page voor hoe de rewards opgebouwd zijn.
WL Rank Achieved - Reward Earned

Top 100:
Ultimate TOTW Packs will be replaced with a TOTSSF Pack containing 11 TOTSSF Players from the specified League

Elite 3+:
Elite TOTW Packs will be replaced with a TOTSSF Pack containing 3 TOTSSF Players from the specified League

Gold 2+:
A minimum of 1 TOTSSF item from that week's Friday release will be in any Player Pick packs earned

Silver 2/3:
TOTSSF Player Pick pack rewards will be capped at 88 OVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:46
En goud 3 hoe zien die rewards eruit? Dus de player picks bevatten altijd minimaal 1 totssf speler? En waar bestaat de rest uit of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik had 14 wins dus goud 3, krijg ik dan 1 player pick dat is dus een tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:24

RBH

Markvd1984 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:34:
Ik had 14 wins dus goud 3, krijg ik dan 1 player pick dat is dus een tots
Gewoon hetzelfde als Silver 2/3 alleen dan geen cap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:05
Zit te twijfelen om wl te doen met tots, doe net weer 1 potje online na maanden en erger me meteen kapot :p
Als ik er dan 30 doe niet goed voor de gezondheid haha, meestal toch wel nodig voor goud 2/3
Kan van alles spelen zonder frustratie behalve fifa maar dat zullen er wel meer hier hebben ;)

30 blijf ik toch erg veel vinden houd geen duimen meer over dan.

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 29-04-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:53:
Zit te twijfelen om wl te doen met tots, doe net weer 1 potje online na maanden en erger me meteen kapot :p
Als ik er dan 30 doe niet goed voor de gezondheid haha, meestal toch wel nodig voor goud 2/3
Kan van alles spelen zonder frustratie behalve fifa maar dat zullen er wel meer hier hebben ;)

30 blijf ik toch erg veel vinden houd geen duimen meer over dan.
Ik pak wel de WL mee dit weekend, het lijkt me simpelweg leuker dan mijn laatste swap objective halen met een 82-83 FO Ligue One team |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 17:33
K ben gestopt met de swaps, wat een hel!

Maldini opgepikt en klaar ermee.

Ga nu Keane 90 testen op m'n middenveld als CDM icm Ramsey als opkomende cm. Die Miranda is een topverdediger maar moet wel capriolen uithalen om hem op fullchem in m'n team te krijgen 🤣

Benieuwd of hij bevalt

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 29-04-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:48:
K ben gestopt met de swaps, wat een hel!
is toch leuk, zojuist als extraatje tijdens de swaps de Swashbuckler badge vrijgespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 17:33
🤣🤣 ging k elke dag weer de wei in met m'n 80 rated teams tegen al dat geweld. Vond er niks aan maar ben wel tactisch beter geworden haha

De verhaallijn op lvl 15 kan je ook echt niks mee zeg. Leuk voor de sbc en nog slechte te linken ook. Geen idee wie k moet kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:14:
🤣🤣 ging k elke dag weer de wei in met m'n 80 rated teams tegen al dat geweld. Vond er niks aan maar ben wel tactisch beter geworden haha
Snap ik, dat hele FO is ook schandalig, het is niet te doen zonder packs te openen en je high rated untradeables in je club te houden.

Het speelt wel bizar slecht vanavond zeg, alles duurt 1-2 seconden icm lompe first touches in Rivals.
Met klap op de vuurpijl het laatste potje gelijkgespeeld omdat de tegenstander na het verlopen van de aangekondigde blessuretijd nog maar eens het veld mocht oversteken.

Snap sowieso niet waarom als er twee swap objective teams tegen elkaar spelen je in 93e minuut nog ff wilt scoren zodat je beide lege handen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Augy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:14:

De verhaallijn op lvl 15 kan je ook echt niks mee zeg. Leuk voor de sbc en nog slechte te linken ook. Geen idee wie k moet kiezen
80 rated :o dat zal wel meevallen toch.
Ik vind het ook niet te doen, zelfs mn top spelers spelen af en toe als bronzen speler terwijl ze toch op 10 chem staan.
Nog 3 potjes winnen met de BL en dan ben ik er klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
@Traeces @Wulfric92

Zijn jullie nog een keer in de gelegenheid voor een beslissingswedstrijd?
Dan kan het toernooi doorgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Van het weekend had ik in de WL een tegenstander die in min. 1 zijn keeper aanspeelde, eigen goal scoorde en weg was hij.

Ik stuur een bericht om te bedanken.
Zegt hij:

“Ja ik zit in div. 3, dus laat me degraderen want dan zijn de objectives makkelijker”.

“Gast, dit is WL hoor, maar toch bedankt!”

“Oeps! Nou ja, ik haal toch met m’n ogen dicht Goud 3”.

Dat zijn leuke meevallers :) beetje jammer dat ik alle zeilen moet bijzetten om G3 te halen. Ga toch maar investeren in mijn team komende weken.

Iemand al ervaring met Laporte 90? Ik heb hem sinds vanavond maar nog niet geprobeerd. Speel nog altijd met untradeable Varane NIF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:26
Wat spelen er tegenwoordig voor kansloze kneuzen..... Ik maak 2 eigen goals, laat de tegenstander er nog 2 maken en nog laten ze mij niet even een verdediger een assist geven voor wel geteld 1 doelpunt.... hoe kinderachtig kan je tegenwoordig zijn. Dit gebeurt nu al 4 wedstrijden op rij.

[ Voor 7% gewijzigd door theman36 op 29-04-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
@DeeleNL
Heb ook Laporte, leuk om erbij te hebben, zal niet in basis staan voor weekend league, daar komt hij tekort voor, maar dat is ook niet gek, voor een 'gratis' vrij te spelen kaart. Mooi voor erbij, heb m in me 2de team naast VVD :).

@theman36
Rivals is helemaal sick. EA 'moet' daar toch iets anders op verzinnen, want dit is gewoon waardeloos. 'k haal ze wel, maar daarom zit ik ook expres in divisie 9, anders haal ik de icon swaps nooit binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
NLoldebroek schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:33:
@DeeleNL
Heb ook Laporte, leuk om erbij te hebben, zal niet in basis staan voor weekend league, daar komt hij tekort voor, maar dat is ook niet gek, voor een 'gratis' vrij te spelen kaart. Mooi voor erbij, heb m in me 2de team naast VVD :).

@theman36
Rivals is helemaal sick. EA 'moet' daar toch iets anders op verzinnen, want dit is gewoon waardeloos. 'k haal ze wel, maar daarom zit ik ook expres in divisie 9, anders haal ik de icon swaps nooit binnen.
Ja het is echt nauwelijks te doen... moet alleen nog 2 wedstrijden winnen met een Bundesliga squad en 4 met de Italiaanse comp. Zelf speels ik in divisie 3 en ben ik tot nu toe niet afgezakt maar er is elke wedstrijd wel een enorm niveau verschil. Daarbij kom ik ook haast nooit spelers tegen die aan het grinden zijn voor de swaps omdat het merendeel van die teams al zo goed zijn dat die Icon hun team niet beter maakt. Dacht dus ook even Laporte mee te pakken maar die medewerking is dus ver te zoeken |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
theman36 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:52:
Wat spelen er tegenwoordig voor kansloze kneuzen..... Ik maak 2 eigen goals, laat de tegenstander er nog 2 maken en nog laten ze mij niet even een verdediger een assist geven voor wel geteld 1 doelpunt.... hoe kinderachtig kan je tegenwoordig zijn. Dit gebeurt nu al 4 wedstrijden op rij.
Tsja... Als ik tegen jou had gespeeld dan had ik geen idee gehad wat je nou aan het doen was. Ik zou me alleen maar irriteren dat ik niet even een spannend potje kan spelen door de week. De objectives boeien me totaal niet dus ik zou ook niet weten welke je dan zou moeten halen.

Waar ik in de WL 90% van de potjes leuk vind, kan ik me niet herinneren dat ik een leuk potje heb gespeeld in rivals in de laatste maanden. Speel het dan ook nauwelijks meer. Gisteren had ik echt zin om te spelen met wat nieuwe spelers. 1e potje scoor ik snel 1-0 en de tegenstander is weg. 2e potje scoort de tegenstander snel 2-0 en daarna is hij de rest van de wedstrijd tijd gaan rekken en pauze zetten zodat ik maar snel weg zou gaan. Voor de rest van de week ben ik er dan wel weer klaar mee en is het weer wachten op vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
sjakieman schreef op donderdag 30 april 2020 @ 01:08:
[...]

Tsja... Als ik tegen jou had gespeeld dan had ik geen idee gehad wat je nou aan het doen was. Ik zou me alleen maar irriteren dat ik niet even een spannend potje kan spelen door de week. De objectives boeien me totaal niet dus ik zou ook niet weten welke je dan zou moeten halen.
Ik kan me voorstellen dat je niet weet voor welke objective ik speel maar als ik 2 eigen goals maak in het begin en dan jou nog 2 goals laat maken dan kan er toch wel 1 doelpunt van af? Boodschap lijkt mij vrij duidelijk als ik zo begin aan de wedstrijd. Zelf vind ik rivals ook vrij weinig aan en speel ik veel liever in de WL. Die wedstrijden zijn veel leuker en voelen een stuk soepeler aan dan rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
[b]DeeleNL in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"
Iemand al ervaring met Laporte 90? Ik heb hem sinds vanavond maar nog niet geprobeerd. Speel nog altijd met untradeable Varane NIF.
Geen ervaring mee maar lijkt me vergelijkbaar met RTTF Smalling en Icon Nesta. Vooral interessant als je op drop back speelt, want hij heeft geen snelheid. Ik ga hem dan ook niet vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
theman36 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:19:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je niet weet voor welke objective ik speel maar als ik 2 eigen goals maak in het begin en dan jou nog 2 goals laat maken dan kan er toch wel 1 doelpunt van af? Boodschap lijkt mij vrij duidelijk als ik zo begin aan de wedstrijd. Zelf vind ik rivals ook vrij weinig aan en speel ik veel liever in de WL. Die wedstrijden zijn veel leuker en voelen een stuk soepeler aan dan rivals.
Waarom stuur je dan niet gewoon even een berichtje? Sommige jongens begrijpen er weinig van dat je zomaar eigen goals begint te maken.. Stuur een berichtje dat hij de overwinning mag als jij een assist mag met een verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
theman36 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:52:
Door spelers zoals jij is Rivals echt compleet verpest aan het begin van elk nieuw seizoen.. Speel gewoon en probeer een assist te geven met een verdediger.. Zo moeilijk is het toch niet, als je 2-0 voor staat gooi je een van je verdidigers naar voren en geef een assist.

Ik wil gewoon een paar potjes spelen in mijn spaarzame vrije tijd en zit dan niet te wachten op figuren die met allerlei andere onzin bezig zijn. En die overwinning die je "kado" krijgt ben je de volgende wedstrijd toch weer kwijt als je tegen een of ander ligue 1 team speelt tegen iemand die zich een paar divisies naar beneden heeft laten storten.

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 30-04-2020 09:34 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
M@cer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:30:
[...]

Door spelers zoals jij is Rivals echt compleet verpest aan het begin van elk nieuw seizoen.. Speel gewoon en probeer een assist te geven met een verdediger.. Zo moeilijk is het toch niet, als je 2-0 voor staat gooi je een van je verdidigers naar voren en geef een assist.

Ik wil gewoon een paar potjes spelen in mijn spaarzame vrije tijd en zit dan niet te wachten op figuren die met allerlei andere onzin bezig zijn. En die overwinning die je "kado" krijgt ben je de volgende wedstrijd toch weer kwijt als je tegen een of ander ligue 1 team speelt tegen iemand die zich een paar divisies naar beneden heeft laten storten.
Door EA is Rivals verziekt. Het probleem is dat je je wel moet aanpassen om die objectives te halen. Jij zegt: kom 2-0 voor en ga dan voor objectives, maar de tegenstander gaat daar echt niet aan meedoen en quit vaak bij 2-0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Fraaank schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:36:
[...]

Door EA is Rivals verziekt. Het probleem is dat je je wel moet aanpassen om die objectives te halen. Jij zegt: kom 2-0 voor en ga dan voor objectives, maar de tegenstander gaat daar echt niet aan meedoen en quit vaak bij 2-0.
Dat zal best, maar je kan toch ook wel begrijpen dat ik geen zin heb om een kwartier van mijn spaarzame vrije tijd wil besteden aan iemand die gelijk 2 keer een eigen doelpunt maakt? Daar zet ik die PS4 niet voor aan.

Er zitten in de onderste divisies ook gewoon spelers die niet zo goed zijn en af en toe een potje FIFA willen spelen, het is dan bijzonder frustrerend om alleen maar spelers tegen te komen die dat niet willen.

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 30-04-2020 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Er moet een objective game mode zijn, zodat dit los van Rivals kan worden behaald en het niet door elkaar loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
M@cer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:41:
[...]

Dat zal best, maar je kan toch ook wel begrijpen dat ik geen zin heb om een kwartier van mijn spaarzame vrije tijd wil besteden aan iemand die gelijk 2 keer een eigen doelpunt maakt? Daar zet ik die PS4 niet voor aan.

Er zitten in de onderste divisies ook gewoon spelers die niet zo goed zijn en af en toe een potje FIFA willen spelen, het is dan bijzonder frustrerend om alleen maar spelers tegen te komen die dat niet willen.
Dan doe je dat toch niet? Luister, iedereen heeft last van een pokke game dit jaar. Rivals is helemaal en dan ook helemaal naar de gallemiezen door die Objectives. Geef het een weekje dan is het weer normaal. De enige redelijke mode is de WL, maar daar speelt ook 80% countervoetbal. Draft is wel leuk (op console dan, op PC waar ik op speel ben je 15minuten bezig om een potje te vinden waarbij er niet direct van een glitch gebruik wordt gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
En hoe zijn jullie player picks vandaag?
Ik heb Bernd Leno (88) eruit kunnen halen. Maar waaruit bestaat deze player picks nu? Alle TOTW's en TOTSSF? 8)7

Ik kon namelijk ook kiezen voor Doyle (87) en Williams (86)

[ Voor 74% gewijzigd door Prins32 op 30-04-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Thiago en Benrahma als Player Picks. Niet verkeerd. Thiago leuk voor in een SBC en Benrahma is een leuke supersub. Uit de pakketten helemaal niks, maar dat is bijna elke week zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godin en Bentancur :) In de 2de pick zat ook Courtious 93, achteraf gezien toch beter die kunnen nemen ook al past hij niet in me elftal :) Kan nu we een serieus goed Serie A first owner elftal neer zetten :)

Ben vooral benieuwd naar Godin, qua verdedigende stats en kracht echt een beest. Ff een schaduw opgooien en uitproberen i.p.v. Juan Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Markuss schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:31:
[...]

Waarom stuur je dan niet gewoon even een berichtje? Sommige jongens begrijpen er weinig van dat je zomaar eigen goals begint te maken.. Stuur een berichtje dat hij de overwinning mag als jij een assist mag met een verdediger.
Op de pc gaat dat dus niet in game... anders was dat een gemakkelijke oplossing geweest :P
M@cer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:30:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Ik speel divisie 2 a 3 (momenteel 3) en dan kom je nou niet bepaald makkelijke tegenstanders tegen zoals ik al aangaf. Dat EA je verplicht om deze challenges te behalen in rivals geeft mij nou niet bepaald een keuze als het spelen van een normaal potje niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Fernandinho (had ook kunnen kiezen voor Casemiro) en Gulacsi (had ook kunnen kiezen voor Godin) uit de player picks van Goud 1.

Bewust voor Gulacsi gekozen omdat hij perfect in mijn bundesliga verdediging past en ik misschien Mukiele wil kopen. Fernandinho is altijd bruikbaar in Premier League of Braziliaanse squads.

Geen fantastische picks, maar prima. Bonucci als beste speler uit de packs gehad. Dat is dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frantz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:13:
Thiago en Benrahma als Player Picks. Niet verkeerd. Thiago leuk voor in een SBC en Benrahma is een leuke supersub. Uit de pakketten helemaal niks, maar dat is bijna elke week zo.
Thiago is echt prima als aanvallende/playmaker CDM of CM :)
Snap echt zijn prijs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Had Busquets en Eze. Makkelijk voor in objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
theman36 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:31:
[...]

Op de pc gaat dat dus niet in game... anders was dat een gemakkelijke oplossing geweest :P

[...]

Dat ben ik niet met je eens. Ik speel divisie 2 a 3 (momenteel 3) en dan kom je nou niet bepaald makkelijke tegenstanders tegen zoals ik al aangaf. Dat EA je verplicht om deze challenges te behalen in rivals geeft mij nou niet bepaald een keuze als het spelen van een normaal potje niet werkt.
Sinds de start van fifa zit ik in div 6/7 met heel af en toe een uitschieter naar div 5. Ik heb dan ook altijd zo'n 50/50 winst verlies ratio en ik kom ook niet "bepaald makkelijke" tegenstanders tegen (want ik hoor dus thuis in div 6/7). Als je zo goed bent en je zit in div 3 of 2 dan heb jij ook een 50/50 ratio en is het voor jou ook gewoon te doen zonder als een bange poepert af te zakken naar div 6/7 of nog lager "omdat je dan minder goeie spelers" tegen komt. Ik vind het maar laf en ik vind dat spelers zoals jij het spel verzieken.

Zo, dat is er ook uit. Vanavond maar weer spelen tegen div 2/3 spelers die fijn zijn afgezakt naar div 6 om te grinden :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Prins32 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:37:
[...]

Sinds de start van fifa zit ik in div 6/7 met heel af en toe een uitschieter naar div 5. Ik heb dan ook altijd zo'n 50/50 winst verlies ratio en ik kom ook niet "bepaald makkelijke" tegenstanders tegen (want ik hoor dus thuis in div 6/7). Als je zo goed bent en je zit in div 3 of 2 dan heb jij ook een 50/50 ratio en is het voor jou ook gewoon te doen zonder als een bange poepert af te zakken naar div 6/7 of nog lager "omdat je dan minder goeie spelers" tegen komt. Ik vind het maar laf en ik vind dat spelers zoals jij het spel verzieken.

Zo, dat is er ook uit. Vanavond maar weer spelen tegen div 2/3 spelers die fijn zijn afgezakt naar div 6 om te grinden :+ :+ :+ :+ :+
In mijn ogen ligt dat aan EA. Nogmaals er moet een objective based game mode zijn, want die objectives horen niet thuis in Rivals.

Ga jij maar proberen in divisie 1 of 2 of 3 zo'n objective te halen, dat lukt je never nooit. Bovendien laten spelers uit divisie 1 zich ook afzakken. Dus dan moeten spelers in divisie 2 en 3 maar gewoon met datzelfde probleem dealen en spelers in lagere divisies daarvan gevrijwaard blijven? Dat argument is in mijn ogen niet houdbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
SterqVerhael schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:45:
[...]

In mijn ogen ligt dat aan EA. Nogmaals er moet een objective based game mode zijn, want die objectives horen niet thuis in Rivals.

Ga jij maar proberen in divisie 1 of 2 of 3 zo'n objective te halen, dat lukt je never nooit. Bovendien laten spelers uit divisie 1 zich ook afzakken. Dus dan moeten spelers in divisie 2 en 3 maar gewoon met datzelfde probleem dealen en spelers in lagere divisies daarvan gevrijwaard blijven? Dat argument is in mijn ogen niet houdbaar.
Ik ben het helemaal met je eens dat het aan EA ligt en dat zij een oplossing moeten verzinnen. Moest gewoon even mijn frustratie kwijt :X Want ik heb me van de week kapot geërgerd aan zeer goede first owner teams (bijna alle SBC spelers) waarbij ik echt alle hoeken van het veld heb gezien, dat is echt niet leuk als je dat een paar keer achter elkaar hebt en dat je 100% zeker weet dat ze in een hogere divisie thuishoren. Maargoed, uiteraard ga ik gewoon door met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Prins32 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:37:
[...]

Lezen blijft lastig voor sommige mensen... |:( Ik laat mij en heb mij niet laten afzakken en zit dus gewoon in de divisie waar ik normaliter ook speel, oftewel 2 a 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die schaduw kaartjes zijn ff een partij duur momenteel pfffff, gaat echt nergens meer over. Moest eigenlijk 2 schaduw kaartjes hebben. Dat is dan 50k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:56:
[...]

Lezen blijft lastig voor sommige mensen... |:( Ik laat mij en heb mij niet laten afzakken en zit dus gewoon in de divisie waar ik normaliter ook speel, oftewel 2 a 3.
onafhankelijk van objectives, schommel ik constant tussen 5-6, met af een toe een uitschieter naar 7 zoals met mijn 80 rated Ligue 1 FO team.

Je moet die objectives simpelweg zo snel mogelijk doen nadat ze beschikbaar, aangezien je dan de kans het grootst is dat je tegen andere objective spelers speelt.

De comments mbt ik deed een eigen goal etc snap ik ook nooit, zolang je niet met de tegenspeler hebt gechat dan is het altijd gissen wat de achterliggende gedachte is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Objectives kun je het beste in het weekend doen (dus vaak het weekend nadat ze op vrijdag zijn uitgebracht, omdat ze tot de vrijdag erop lopen). Dan zijn de meeste mensen bezig met WL en heb je dus minder weerstand in rivals. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Ik probeer op mijn eigen niveau (divisie 4) die objectives te voltooien en dan krijg ik na de match gezeik te horen dat ik met mijn klote team tegen zijn normaal team te verdedigend heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meru94 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:20:
Ik probeer op mijn eigen niveau (divisie 4) die objectives te voltooien en dan krijg ik na de match gezeik te horen dat ik met mijn klote team tegen zijn normaal team te verdedigend heb gespeeld.
Daar moet je mooi schijt aan hebben :9 Heb ze vorige zelf ook gewoon in divisie 4 gehaald, was wel serieus pittig maar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Bossie schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:00:
Thiago is echt prima als aanvallende/playmaker CDM of CM :)
Snap echt zijn prijs niet.
Ik zou hem zelf ook niet gebruiken. Blinkt alleen uit in passing. Als hij goede shooting of defending stats had dan was het wel een bruikbare speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 15:19
Volgens mij is het altijd afhankelijk van de tegenstander hoe 'leuk' het is om de objectives te doen. Dat je jezelf bewust laat degraderen door direct te quitten vind ik onwijs irritant, zeker als je dan ook nog te beroerd bent om een eigen doelpunt te maken en de ander de win te gunnen. Ik zelf degradeer overigens ook vaak gedurende objectives, maar dat gaat vrijwel automatisch. Met een minder team ben ik gewoon minder goed. Ik speel iedere wedstrijd voor de winst, maar verlies er gewoon wat meer dan normaal in divisie 8 waardoor ik afzak naar 9.
Op zich ben ik er ook niet op tegen om de objectives in Rivals te houden. Vooral voor 'casual' spelers, waar ik mezelf ook onder reken, is het leuk dat je goede spelers vrij kunt spelen en ondertussen ook gewoon doorspaart voor wekelijkse rewards.

Waar in mijn ogen het grootste probleem in zit is dat er bij veel objectives een 'win' requirement is waardoor het heel aanlokkelijk wordt om jezelf ver te laten degraderen. Op het moment dat je bijvoorbeeld in plaats van 4 wins vereist dat iemand 2.500 rivals punten moet halen met een bepaald team wordt het al veel minder aanlokkelijk om ver te degraderen, aangezien je dan zelfs met een loss al een deel van de objective voltooid, de enige vereiste is dat je de wedstrijd uitspeelt. In dat geval zal de incentive om jezelf ver te laten degraderen naar mijn idee afnemen. Het kost namelijk ook tijd om te degraderen en om weer te promoveren (idee is trouwens niet helemaal van mij, komt uit een video van FC Glorie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Courtois en Thiago als mijn picks voor G1, uit de packs weer troep met als hoogste rating 82.
Aangezien ik met een NL team speel en die objectives niet doe had ik misschien liever meer geluk gehad in mijn packs dan in de picks, want heb niet veel aan deze 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 21-09 20:38
Frantz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:14:
[...]

Ik zou hem zelf ook niet gebruiken. Blinkt alleen uit in passing. Als hij goede shooting of defending stats had dan was het wel een bruikbare speler.
Dan gooi je er toch een hunter of shadow op....Het blijft een CM
Pagina: 1 ... 140 ... 185 Laatste