Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 17:33
K heb lautaro ook al meerdere keren vervangen maar kom tog elke x weer op hem terug

Lautaro - belotti is een fijne combi kwa stijlen en we zien verder wel wat er nog uit komt kwa tots

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 25-04-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:57:
[...]
Heb net Belotti vervangen door Lautaro TOTGS, meteen 2 goals en al vaker gevaarlijk geweest. Zou het dan de H/H workrates van Belotti zijn waar mijn spel niet bij past? Laatste WL met Lautaro had hij 23 goals en 20 assists, dus op zich is hij wel een garantie voor goals. Benieuwd hoe de rest verloopt!
Afhankelijk van het probleem, kun je niets tunen mbv player instructions ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Op Stay forward en behind the lines staat ie nog steeds vaak middenveld. Combineer hem met een lopende spits en je hebt een mooi duo. Bij mij lijkt hij altijd op de goede plek te staan :)

Hij loopt 141 goals uit 101 wedstrijden

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 25-04-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Bossie schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 18:13:
[...]

Afhankelijk van het probleem, kun je niets tunen mbv player instructions ?
Ik heb hem op stay forward en get in behind staan. Maar het loopt niet zo lekker as met Mertinez. Als ik 442 speel heb ik Alexis ook als spits staan, dan heb je 2 H/H naast elkaar, gaat niet werken. Misschien dan kiezen voor Laudrup als spits naast Belotti, en Alexis LM. Ik ga komende weken wat puzzelen, ook afwachten wat er nog aan TOTS spitsen aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Begin van de week had ik een nieuw team gekocht. In de oefenpotjes speelde het wel oke, maar na 8 potten WL het team met een minimale winst verkocht en een nieuw team gekocht. Na nog eens 8 wedstrijden dat team ook verkocht omdat het niet fijn speelde. Soms heb je van die weekenden waarin je heel slecht speelt en daardoor 2x je team verkoopt. Dit is zo'n weekend. Nu even in m'n untradeables kijken om een team samen te stellen zodat ik in elk geval G3 weet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zo ik ben weer in zilver 2 beland...5x op rij verloren. Met of zonder VPN maakt geen bal uit. Spelers hebben op alle stats weer -10 gekregen. Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
Fraaank schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 20:36:
Zo ik ben weer in zilver 2 beland...5x op rij verloren. Met of zonder VPN maakt geen bal uit. Spelers hebben op alle stats weer -10 gekregen. Tof!
Relax jo.
Speelt bij mij vandaag ook beroerd tot nu toe. Denk dat iedereen er last van heeft, alles is erg stroperig. Je bent echt niet de uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Precies wat hierboven staat.

Stroperig en traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
7-2 hier, zal weer slepen worden tot aan die 14 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

Traeces schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 23:42:
[...]

Wil je ook best helpen hoor op de ps4 :)
Speel op PS4. Ga morgen en maandag zeker weer wat potjes willen spelen en hoe meer input ik kan krijgen des te beter :-)

Mijn ID op PS is Bebopper75, zou top zijn als jullie me toevoegen en we een keer een potje kunnen spelen.
Fraaank schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:02:
Nou het VPN-avontuur is begonnen. Sta nu 6-2, wat in weken niet is voorgekomen. Het spel speelt wat trager, maar het lijkt erop dat mijn tegenstander er wel degelijk last van heeft ook.
Hoe heb je dit gedaan, via PC/laptop en een kabeltje of op je router? Wil het ook eens proberen namelijk :-)

[ Voor 27% gewijzigd door bebopper op 25-04-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanavond een sloot met 86-88 spelers gekocht, maar kijken of die omhoog knallen als er nog nieuwe SBC's erbij komen voor een TOTS goodiebag. Was wel het geval bij de fut birthday pack SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 09:23
bebopper schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:37:

Speel op PS4. Ga morgen en maandag zeker weer wat potjes willen spelen en hoe meer input ik kan krijgen des te beter :-)

Mijn ID op PS is Bebopper75, zou top zijn als jullie me toevoegen en we een keer een potje kunnen spelen.
Speel het zelf op de xbox one, dus dat gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 22:33:
Vanavond een sloot met 86-88 spelers gekocht, maar kijken of die omhoog knallen als er nog nieuwe SBC's erbij komen voor een TOTS goodiebag. Was wel het geval bij de fut birthday pack SBC.
Is twijfel achting word natuurlijk ook veel gepakt nu. Je hebt kans dat ze minder waard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:00:
[...]

Is twijfel achting word natuurlijk ook veel gepakt nu. Je hebt kans dat ze minder waard worden.
Tja, dat is een risico die ik wel wil nemen. Ik zie iig al een verhoogde startprijs tov gisteren.

En anders bij de league sbcs.
Verkoop ik de ene week wel de premier league spelers, andere week Bundesliga, Ligue 1, La Liga of serie A.

Heb er 250k in gestopt, kijken of ik er 500k uithaal. Dan kan ik zelfs gaan loeren naar een mid icon Cruyff. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
bebopper schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:37:
Hoe heb je dit gedaan, via PC/laptop en een kabeltje of op je router? Wil het ook eens proberen namelijk :-)
Ik speel op PC ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:54
Kan iemand mij helpen, ik speel 433 met acm, alleen iedere keer als ik in de aanval of op middenveld de bal verlies ligt alles achterin op middenvelders zakken niet in en ze walsen gewoon door mij verdediging iedere keer als ik op o druk ben ik te laat en verdediging is uit balans wat is goede mannier te verdedigen en miss extra knoppen behalve rondje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markvd1984 schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:02:
Kan iemand mij helpen, ik speel 433 met acm, alleen iedere keer als ik in de aanval of op middenveld de bal verlies ligt alles achterin op middenvelders zakken niet in en ze walsen gewoon door mij verdediging iedere keer als ik op o druk ben ik te laat en verdediging is uit balans wat is goede mannier te verdedigen en miss extra knoppen behalve rondje
Verdedigen niet rondje maar L2 (op de playstation) niet happen gewoon voor blijven staan met L2 doet wonderen. Ik speel zelf 4-2-3-1 dat kan ik je echt aanraden qua opstelling. Staat verdedigend goed en aanvallend top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dus als de spitsen op je af rennen l2 gebruiken dan verdedigt die ook? En inzakken dan, middenveld is hagi 89 lampard 92 en ziyech speciaal 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Markvd1984 schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:40:
Dus als de spitsen op je af rennen l2 gebruiken dan verdedigt die ook? En inzakken dan, middenveld is hagi 89 lampard 92 en ziyech speciaal 90
Ja precies.
Ja als dat je middenvelders zijn is het niet in ballans en niet gek dat je overlopen wordt.
Je moet echt een verdedigende man hebben en een all rounder. Ik heb Kante en Ballack als slot met Kante op achter blijven en Ballack neutraal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dus hagi als aanvallender kan lampard neutraal en dan heb ik dus nog een iets verdedigende speler nodig begrijp ik? Of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Markvd1984 schreef op zondag 26 april 2020 @ 13:08:
Dus hagi als aanvallender kan lampard neutraal en dan heb ik dus nog een iets verdedigende speler nodig begrijp ik? Of zie ik dat verkeerd
Ja dat zou al een stuk beter in balans zijn, zo zou je zien dat het verdedigend al een stuk beter gaat dan aanvallend de simpele dingen dragback en dubbelklik pass/voorzet en je gaat heel snel een niveau omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dragback? Dubbelklik pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lucas leiva aan boord gehaald voor bijna niks. Lijkt met catalyst tog een aardig kaart.

Speel met Allan RTTF om Miranda op 10 chem te krijgen maar op de een of andere manier krijg k allan maar niet tot tevredenheid aan t ballen. Tog al de derde x dat k hem in m'n team heb 🤣

Nu maar eens kijken wat Leiva doet als CDM en Ramsey ernaast als aanvallend ingestelde CM

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Word ik net ff haast genaaid door me controller :+

Penalty’s valt me controller ineens uit direct na de melding dat hij haast leeg is. Kon me keeper dus niet bewegen schiet hij precies door het midden :+ penalty reeks nog gewonnen ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe gaan alle WL?

Vond Rivals vandaag soepel spelen voor de verandering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op zondag 26 april 2020 @ 15:16:
Hoe gaan alle WL?

Ik ga 9-9 :| Verlies net even 4x achter elkaar.. niet geheel nodig maar ach, ik weet ondertussen dat ik een voorsprong moeilijk kan vasthouden.

Ik moet zeggen, 1 potje op vrijdag, 12 gisteren en de rest vandaag. Gaat tot nu toe lekker soepel, nog geen extreem rare fratsen meegemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door DeeleNL op 26-04-2020 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe gaan alle WL?

Rivals gaat leuk idd, gisteren wel een aantal vertraagde potjes zoals hier ook opgemerkt werd.
Geen WL, inmiddels 6/12 swaps.

Behalve Gomez TOTS, zouden Thiago of Fernandinho eventueel ook wel in mijn team passen, maar het zijn niet echt grote upgrades. Thiago is evt wel leuk als daar later ook Storyline Pedro bij komt icm Kimmich, Azpi en Ramos.

Zojuist met mijn Bundesliga swaps team tegen een TOTS Busquets/Pique, die moet je niet tegen een snelle behendige spits zetten. De RQ kwam na 30m nadat Werner de 4e binnenliep :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe gaan alle WL?

Ga 9-4, vind serieus goed spelen vandaag tot nu toe. Al die verlies potten waren vrijdag tegen goede tegenstanders wat 50-50 was, dus dat kan gebeuren.

Vandaag buiten die penalty reeks om totaal geen moeite met me tegenstanders. Ronaldo is echt in vorm deze wl. De ligt toty is ook een geweldige aankoop, die gast beukt echt iedereen van de bal af.

Ook al even 2 potten voor de tokens gedaan met een championschip team, pak daar ook gelijk die objectives mee welke mogelijk zijn voor die gratis tots speler.

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 26-04-2020 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moet nog 2 tokens en dan heb k maldini binnen. Die wil k offline gaan doen met SB en idd gelijk die objective even meepakken.

Twijfel of k de Rivals objectives nog even doe. Ligt vooral aan het weer, werkdruk, motivatie en het gezin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:46:
Moet nog 2 tokens en dan heb k maldini binnen. Die wil k offline gaan doen met SB en idd gelijk die objective even meepakken.

Twijfel of k de Rivals objectives nog even doe. Ligt vooral aan het weer, werkdruk, motivatie en het gezin :)
Ik ga nu een gokje wagen met de prime icon pack. Niet zoveel zin om te grinden en gatusso en litmanen voegen niks toe aan me elftal. Overmars vind ik 3x niks dus ze Pim hoef ik ook niet.

Hoeveel tokens zijn er eigenlijk uitgekomen anders is Maldini wel een optie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:20:
[...]
Hoeveel tokens zijn er eigenlijk uitgekomen anders is Maldini wel een optie ?
Twaalf stuks van het vorige seizoen, twaalf stuks van dit seizoen.

Ik vind het jammer dat er geen dertien te halen zijn, anders had ik nog gekozen voor Kaka.

Ik zou kunnen gaan voor Litmanen en Gatusso, maar meer omdat het kan dan dat ik het kan gebruiken. Plus geen zin in lange grind: dus nog 7 icon swaps doorbijten voor een prime icon en ik vind het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Dragback R1 ingedrukt en rechter pook terug halen om bal uit de drukte te halen
Dubbelklik, achterlijn halen 2x kruisje voorgeven of verder vanaf de zijkant 2x vierkantje slingert hij hem voor de lopende spits

Wl vanmorgen 7x winst achter elkaar...nu 2x verlies goud 3 ff halen met nog 1 win dan is het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Had nog wat van vorig seizoen, toen had ik litmanen maar speel niet meer met een CAM tegenwoordig. Die was dus zonde.

Maldini is vooral om Miranda op full chem te krijgen en verder ziet hij er prima uit kwa snelheid en verdedigende kwaliteit.

Kan wel voor iemand anders gaan grinden maar k vind het Rivals spelen met een bananen team tegen die topteams echt weinig aan 🤣 wel in dezelfde divisie gebleven gelukkig (bovenin 9 naar laag 9) en wedstrijden echt overtuigend gewonnen.

Ben vooral benieuwd naar Allan RTTF vs Lucas Leiva TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
MadMoody schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 09:45:
Heeft iemand hier toevallig al ervaring met Godin TOTSSF?

Zit te twijfelen om hem in mijn verdediging te zetten namelijk.

[Afbeelding]
Hij is erg fijn. Ik gebruik hem tot 90 health. Dan gaat hij de volle wedstrijd agressief mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Swaps zat aan Cannavaro te denken of toch Maldini?
Ipv Varane 89, die speelt in game rechtsback en Ramos in het centrum.
Iemand advies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel handig zijn als een Rivals game altijd een winner had, aan een gelijkspel heeft niemand iets mbt objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Pff vanmorgen onbegrijpelijk makkelijk wl potjes.
Nu slaat het echt nergens op, elke bal gaat verkeerd en blijft aan de tegenstander hangen. Al 4 achter elkaar verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:57
virtualite schreef op zondag 26 april 2020 @ 18:10:
[...]

Hij is erg fijn. Ik gebruik hem tot 90 health. Dan gaat hij de volle wedstrijd agressief mee.
Thx, met welke spelers heb je 'm gelinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Kan iemand mij de fitness-glitch uitleggen? Sta vanaf minuut 30 tegen 10 man te voetballen. Minuut 120 zijn zijn spelers fitter dan die van mij, inclusief het uitsprinten van Kent (gebracht minuut 80) door Hernandez in minuut 116...

[ Voor 4% gewijzigd door Fraaank op 26-04-2020 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus Goretzka fb , dat samen met boateng , Kimmich en hummels fb word een feest om doorheen te komen.

Wanneer krijg de serie A weer eens een leuke fb , Bundesliga heeft dit jaar echt veel zieke fb kaarten.

[ Voor 34% gewijzigd door Traeces op 26-04-2020 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:15:
Kan iemand mij de fitness-glitch uitleggen? Sta vanaf minuut 30 tegen 10 man te voetballen. Minuut 120 zijn zijn spelers fitter dan die van mij, inclusief het uitsprinten van Kent (gebracht minuut 80) door Hernandez in minuut 116...
Mijn team speelt al vanaf ongeveer 16:00 alsof het 0 stamina heeft, gaat goed momenteel :)

Bundesliga ziet er idd erg goed uit, lastig aangezien ik BPL speel maar ook 5 Duitse spelers heb, keuzes genoeg in ieder geval. Goretzka is in ieder geval time-boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Bossie schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:42:
[...]

Mijn team speelt al vanaf ongeveer 16:00 alsof het 0 stamina heeft, gaat goed momenteel :)

Bundesliga ziet er idd erg goed uit, lastig aangezien ik BPL speel maar ook 5 Duitse spelers heb, keuzes genoeg in ieder geval. Goretzka is in ieder geval time-boxed.
ipv rivals zou je ook tegen mij kunnen spelen ivm toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:13:
[...]

ipv rivals zou je ook tegen mij kunnen spelen ivm toernooi...
Dat is een goeie, rond 21:00 ff doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:18:
[...]

Dat is een goeie, rond 21:00 ff doen ?
akkoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
MadMoody schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:12:
[...]

Thx, met welke spelers heb je 'm gelinkt?
Speel met Serie A spelers. Met Koulibaly 92 CB

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor het toernooi, @Bossie vs @fifanoob, 2-1 & 3-1 in het voordeel van Fifanoob :)
Helemaal stukgespeeld door ene Cruyff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:42:
[...]

Denk dat er met TOTS allemaal vergelijkbare kaarten komen, als je ziet hoe duur deze Goretzka is... 500k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 05:41
Het is dit weekend wederom de kwaliteit van de verbinding wat de uitslag bepaalt... wat een gaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:20:
Het is dit weekend wederom de kwaliteit van de verbinding wat de uitslag bepaalt... wat een gaar spel.
Ik heb echt totaal nergens last van dit weekend......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 05:41
Traeces schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:43:
[...]

Ik heb echt totaal nergens last van dit weekend......
Dat is wel bizar, ik heb alles meegemaakt, van hakkelende wedstrijden tot enorme button lag tot speler die aanvoelen als sumo worstelaars en ook een paar wedstrijden met een fijne verbinding, dat waren er helaas slechts 6 van de 30 ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:18:
[...]

Denk dat er met TOTS allemaal vergelijkbare kaarten komen, als je ziet hoe duur deze Goretzka is... 500k+
Dit was vorig jaar of daarvoor ook met Goretzka, door zijn body type icm allround stats is hij altijd vrij prijzig.
Ik heb daarom wel gehaald, heb heb een leuk aantal untradeables in kunnen dumpen.

Voor een SBC van deze prijs, zater er wel bijzonder karige packs aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 26-04-2020 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
WL rond half 9 gestopt met 14-14. Laatste potjes gingen bizar slecht, veel last van lag en vreemde delays. Ballen gingen weer alle kanten op en als je dan je tegenstander ziet met een volledig gouden team weet je al dat het geen makkie gaat worden. Alles vloog in mijn goal binnen terwijl Martinez en Laudrup geen bal op goal kregen, hoe anders was dat de eerste 20 potjes van de WL..

Ach, het was weer een waar genoegen. Ik heb mezelf al voorgenomen om de komende weken alleen SB en Rivals te doen. WL is leuk voor een keertje, omdat we nu in quarantaine zitten en weinig tot geen dingen te doen hebben buitenshuis, maar het kost gewoon te veel tijd imo.

Misschien dat ik als Ultimate TOTS in picks zit (geen idee of dat gaat komen?) nog een poging waag. Belangrijk is om plezier te blijven hebben in het spelletje, en dat heb ik niet als ik van te voren weet dat ik een voorsprong waarschijnlijk toch in de 90e minuut ga weggeven :+ Wat dat betreft heb ik genoeg zelfkennis van mijn FIFA kwaliteiten. Desalniettemin ben ik tevreden met G3 met een untradeable team :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Je moet gewoon je creditcard gebruiken want van EA krijg je niets, zelfs als je Aguero heet blijkbaar.
https://www.reddit.com/r/...lking_to_salvio_put_your/

[ Voor 39% gewijzigd door Bossie op 26-04-2020 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 14:58
Bossie schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:31:
[...]

Dit was vorig jaar of daarvoor ook met Goretzka, door zijn body type icm allround stats is hij altijd vrij prijzig.
Ik heb daarom wel gehaald, heb heb een leuk aantal untradeables in kunnen dumpen.

Voor een SBC van deze prijs, zater er wel bijzonder karige packs aan.
Dat is wel een heerlijk kaartje van Goretzka. Zijn NIF kan zelfs nu nog mee heb ik gemerkt in de Icon Swaps, deze FB kaart zit dan wel op endgame niveau. Tijd om mijn middenveld om te gooien, met FB Vidal, TOTS Thiago en FB Goretzka als supertrio. Al moet ik zeggen dat FB Eggestein mij ook erg goed bevalt die nu nog in de basiself staat. Echt een koopje voor wat hij brengt, een H/H middenvelder met 99 stamina, en dan ook nog eens 5* skillmoves en 4* WF. Z'n lage prijs zal wel komen doordat hij lastig te linken is met de meta voorhoede spelers zoals Mbappe, Neymar en Yedder.

Grappig filmpje van Aguero. Zelfs hij krijgt geen cadeautjes van EA. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op maandag 27 april 2020 @ 00:53:
[...]

Dat is wel een heerlijk kaartje van Goretzka. Zijn NIF kan zelfs nu nog mee heb ik gemerkt in de Icon Swaps, deze FB kaart zit dan wel op endgame niveau. Tijd om mijn middenveld om te gooien, met FB Vidal, TOTS Thiago en FB Goretzka als supertrio. Al moet ik zeggen dat FB Eggestein mij ook erg goed bevalt die nu nog in de basiself staat. Echt een koopje voor wat hij brengt, een H/H middenvelder met 99 stamina, en dan ook nog eens 5* skillmoves en 4* WF. Z'n lage prijs zal wel komen doordat hij lastig te linken is met de meta voorhoede spelers zoals Mbappe, Neymar en Yedder.
Idd, heb al even geknutseld :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Waarschijnlijk blijven Brand/Thiago niet en gaat Goretzka een linie terug. Vervolgens kan bijvoorbeeld dmv Pedro dan ook Sane weer terug als LM/RM op een later moment. Havertz blijft sowieso, vervolgens maar eens gaan nadenken wat ik met Swaps nog moet gaan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op maandag 27 april 2020 @ 01:20:
[...]

Idd, heb al even geknutseld :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Waarschijnlijk blijven Brand/Thiago niet en gaat Goretzka een linie terug. Vervolgens kan bijvoorbeeld dmv Pedro dan ook Sane weer terug als LM/RM op een later moment. Havertz blijft sowieso, vervolgens maar eens gaan nadenken wat ik met Swaps nog moet gaan halen.
Leuk team! Je ziet helaas maar weinig BL hybrids, terwijl er inmiddels genoeg prima spelers te krijgen zijn. Ik denk het grootste gemis van de Bundesliga is het ontbreken van een goede spits. Lewandowski zou dat moeten zijn, maar in Fifa kom ik hem nooit tegen, waarschijnlijk omdat hij niet wendbaar / snel genoeg is.

Gebruik je nu Havertz in de spits? Als CAM vond ik hem wel een fijne speler, maar als spits lijkt het alsof hij wat snelheid en wendbaarheid tekort komt voor de echte top. Zijn 5* WF, traits en 90+ composure maken wel weer een hoop goed.

Net nog even op de valreep Goud 2 binnen gehaald voor de gegarandeerde TOTSSF player pick. Ik moet zeggen dat zondagavond / nacht wel echt een goede tijd is om te spelen. Weinig sweaty teams die alleen maar dropback en countervoetbal spelen. Deze avond alleen maar games gehad waarbij beide teams vol op de aanval gaan. Dan is Fifa opeens weer een leuk spel om te spelen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL is 19-11 geworden. Goud 1 was gewoon mogelijk maar moest om half 1 nachts nog 6 potten en was gewoon moe en heel me concentratie kwijt. Hierdoor voorsprongen weg geven gewoon omdat ik domme fouten ging maken.

Uiteindelijk wel tevreden omdat ik gewoon deze WL heel goed speelde :)

Elftal is met me nieuwe aankopen ook gewoon heel stabiel en heel moeilijk doorheen te komen :)

Als er trouwens iemand een goede stabiele keeper zoekt. Handanovic heeft nu nog steeds geen vreemde ketsers gemaakt na 90 potten wl.

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 27-04-2020 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op maandag 27 april 2020 @ 02:13:
[...]

Leuk team! Je ziet helaas maar weinig BL hybrids, terwijl er inmiddels genoeg prima spelers te krijgen zijn. Ik denk het grootste gemis van de Bundesliga is het ontbreken van een goede spits. Lewandowski zou dat moeten zijn, maar in Fifa kom ik hem nooit tegen, waarschijnlijk omdat hij niet wendbaar / snel genoeg is.

Gebruik je nu Havertz in de spits? Als CAM vond ik hem wel een fijne speler, maar als spits lijkt het alsof hij wat snelheid en wendbaarheid tekort komt voor de echte top. Zijn 5* WF, traits en 90+ composure maken wel weer een hoop goed.
Idd, hoewel ik dadelijk nog Bergkamp, Rush of Dalglish kan kiezen uit Swaps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik denk dat ik er maar mee ga stoppen voor deze FIFA. Ik twijfel ook serieus om FIFA21 te gaan halen, de pack weight is dit jaar zo bizar laag. Begrijp me niet verkeerd, ik hoef echt niet elke week een Mbappe, Messi of wie dan ook te packen, maar de enige kaart die ik dit jaar heb gepackt is NIF Kanté.. De rest was allemaal dogshit.

Het voelt gewoon niet rewarding aan, dag in dag uit voelt het meer als een grind en ik vrees dat dat met de aankomende FIFA niet anders zal zijn. En dan nog maar over de gameplay te spreken... Maar goed, dat is al genoeg aangehaald in dit topic. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Als k zo alle teams van BL en PL zie ga k volgende jaar tog voor de BL.

Serie a heeft tog zo zijn beperkingen al is de serie a wel relatief goedkoop.

Voor een eerste jaar veel plezier uit FIFA gehaald en een prima team bij elkaar gezet. Als ik het zo zie word de markt gebombardeerd met OP kaarten dus is het echte FIFA en team bouwen wel voorbij voor dit jaar :p

Volgend jaar met meer ervaring en spel slimheid aan de bak, nu al zin in..

Eerst nog even lekker het jaar uitspelen voor de lol en het plezier 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 27 april 2020 @ 08:55:

Voor een eerste jaar veel plezier uit FIFA gehaald en een prima team bij elkaar gezet. Als ik het zo zie word de markt gebombardeerd met OP kaarten dus is het echte FIFA en team bouwen wel voorbij voor dit jaar :p

De flashback kaarten van de bl zijn bizar goed dit jaar. Als je dat block ziet met boateng, hummels, Kimmich en Goretzka pfff zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Echt niet normaal he haha daar is niet meer doorheen te komen als je een goede speler treft.

PL vind k ook leuk alleen zwaar overpriced imo

Dus denk BL volgend jaar, veel talent daar en kwa transfers zal t weinig worden gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:24:
Echt niet normaal he haha daar is niet meer doorheen te komen als je een goede speler treft.

PL vind k ook leuk alleen zwaar overpriced imo

Dus denk BL volgend jaar, veel talent daar en kwa transfers zal t weinig worden gok ik
Ik heb jaren pl gespeeld maar het inderdaad zwaar overpriced. Volgend jaar begin ik ook gewoon met serie a of bl. Had me pl team toen verkocht en kon echt een veel beter serie a team terug kopen dus dat zegt al voldoende :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:25:
[...]

Ik heb jaren pl gespeeld maar het inderdaad zwaar overpriced. Volgend jaar begin ik ook gewoon met serie a of bl. Had me pl team toen verkocht en kon echt een veel beter serie a team terug kopen dus dat zegt al voldoende :p
Premier League heeft simpelweg veel meer opties per positie en vaak overall meer stats.
Voor de andere leagues kun je vaak redelijk snel een goed team maken en vervolgens gaat de lange grind beginnen voor de 1-2 posities waarvoor maar een top optie is (Ronaldo serie a, Mbappe/Ney La Liga, Reus/Lewa BL etc).

Ik wijk elk jaar al snel af van mijn plan, maar ik zou toch echt eens moeten vasthouden aan bijvoorbeeld een Franse of Braziliaanse hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:38:
[...]

Premier League heeft simpelweg veel meer opties per positie en vaak overall meer stats.
Voor de andere leagues kun je vaak redelijk snel een goed team maken en vervolgens gaat de lange grind beginnen voor de 1-2 posities waarvoor maar een top optie is (Ronaldo serie a, Mbappe/Ney La Liga, Reus/Lewa BL etc).

Ik wijk elk jaar al snel af van mijn plan, maar ik zou toch echt eens moeten vasthouden aan bijvoorbeeld een Franse of Braziliaanse hybrid.
Heb zelfde en kom ieder jaar weer uit op een pl team haha.

Net uit een 7,5k pakketje van sb Rewards chielinni toch weer mooi 50k voor maar 3 Potjes sb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:37:
[...]

Heb zelfde en kom ieder jaar weer uit op een pl team haha.

Net uit een 7,5k pakketje van sb Rewards chielinni toch weer mooi 50k voor maar 3 Potjes sb :)
Ik had een draft token, toch een leuk extraatje van de offline swap objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Denkt iedereen om zijn wedstrijden. Staat tot nu toe weinig ingevuld. uitslagen eventueel naar mij in een persoonlijk bericht dan vul ik ze wel in.

poule Afifanoobfifanoobbeanbeanbossiebossiepunten
FifanoobXx
uit 2-1 thuis 3-16
beanxx
bossiethuis 1-3uit 1-2xx0

poule Bsterqverhaalsterqverhaalfrantzfrantzcubertcubertpunten
sterqverhaalXxthuis 2-0uit 1-0thuis 2-1 uit 4-112
frantzuit 3-3thuis 8-3xxthuis 0-1uit 0-24
cubertuit 1-2thuis 1-4thuis 3-3uit 3-8xx1

poule Cdarretjedarretjevestendridvestendridtraecestraecespunten
darretjeXxuit 1-2 thuis 2-13
vestendridxx
traecesthuis 2-1uit 1-2xx3

poule Dpompipompimeru94meru94patrick_d_gtspatrick_d_gtspunten
pompiXxuit 5-2 thuis 4-06
meru94xx
patrick_d_gtsuit 0-4uit 2-5xx0

kwartfinale gaat als volgt.
1=fifanoob-patrick_d_gts
2=sterqverhaal-C2
3=C1-Frantz
4=pompi-bossie

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@fifanoob
@Frantz
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie

[ Voor 10% gewijzigd door cubert20 op 28-04-2020 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Heb je een PB gestuurd met mijn uitslagen tegen frantz. :)

Weekend league redelijk succesvol verlopen. Gisteravond gestopt op Goud 2 met nog 8 potten te gaan. Vanochtend toch maar vroeg opgestaan om in ieder geval Goud 1 te halen. Dat lukte verrassend genoeg met 3 winsten op rij. Helaas kwam ik daarna tijd te kort om het af te maken, anders was het denk ik nog gelukt om Elite 3 te halen. In ieder geval gestreden voor die 2 extra 100k packs aankomende donderdag en die guaranteed TOTS Most Consistent player picks. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 24-09 16:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

Net Neymar (CL kaartje) opgepikt voor 519k :*)

Nu even puzzelen hoe ik em er het beste in kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:09:

Heb hem dus net optijd verkocht , zwaar gezakt laatste dagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:09:

Niet zoals nu in 41212 lijkt me, ik zou zowel Messi als Neymar zo dicht mogelijk bij het doel van de tegenstander willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Nachtapotheker schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:49:
[...]

Dat is wel bizar, ik heb alles meegemaakt, van hakkelende wedstrijden tot enorme button lag tot speler die aanvoelen als sumo worstelaars en ook een paar wedstrijden met een fijne verbinding, dat waren er helaas slechts 6 van de 30 ofzo.
Zo heb ik het ook gevoeld, afgelopen weken was het veel stabieler naar mijn gevoel.
Deze WL de meest vreemde dingen meegemaakt ook in eigen belang zoals 7 wins achter elkaar zonder dat er echte tegenstand was, maar ook potten die niet te doen waren met als toppunt Ballack die de bal ipv weg koppen keihard in eigen kruising kopt, dat kunstje werd net in Rivals ff herhaald dus gelijk maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twitch prime pack geclaimd. Kreeg ik een of andere nobody totsf loan: Kirk naast Goode totsf als player pick naast martinez en andere crap. Deed de 82-88 upgrade sbc: kwam Promes uit lol.

Ach ja, viel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Augy schreef op maandag 27 april 2020 @ 08:55:

Ik ben gestart met black friday en twee weken later had ik al een geweldig team door vooral de Bundesliga. Enige 2 NIFs die ik nog niet kon betalen waren Reus (geweldige speler, gebruik ik nog steeds) en Lewandowski (die ook niet nodig was want Werner was beter en had ook nog Vardy uit de SBC). Hiermee kon ik direct al naar goud 2 in mijn 1e WL en vond mijn team niet veel onderdoen voor de andere teams die al meer dan 2 maanden voorsprong hadden. Vond het onbegrijpelijk dat niet meer tegenstanders voor een Bundesliga team kozen. Maar goed, dan is dan ook het probleem. Na 2 weken was het alleen nog sparen voor Reus en de meeste speciale kaarten waren verder of te duur of niet goed genoeg. Daarom al snel begonnen aan de hybrids, Speelde sindsdien altijd met minstens 2-5 competities in 1 team (en dat zonder de hulp van legendaries). Volgens mij is dit de beste manier om zo voordelig mogelijk een geweldig team (of 2) bij elkaar te kopen. Deze week nog de Goretzka SBC gedaan, zelfs de NIF zou ik nu nog mee kunnen spelen, dit is elk jaar echt mijn favo mid!

Maar hoewel ik de BL dus zeker aanraad, zijn de flashbacks natuurlijk geen zekerheidje. Misschien worden er volgend jaar wel veel minder interessante spelers gekozen. Ik vind zelf trouwens Alaba SS en Zakaria SS veel beter dan Boateng FB en Hummels FB. Betere stamina en beweeglijker, in deze meta geef ik daar de voorkeur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:31:
[...]
Maar hoewel ik de BL dus zeker aanraad, zijn de flashbacks natuurlijk geen zekerheidje. Misschien worden er volgend jaar wel veel minder interessante spelers gekozen. Ik vind zelf trouwens Alaba SS en Zakaria SS veel beter dan Boateng FB en Hummels FB. Betere stamina en beweeglijker, in deze meta geef ik daar de voorkeur aan.
Heb momenteel een hybrid met BL middenveld/aanval en een laatste linie met Ramos, Azpi, Luiz en Roberto Carlos. Voorin doet Havertz het prima en Kimmich/Goretzka zijn sowieso top op CM.

Heb eigenlijk ff teveel spelers waar ik nog ff tussen moet kiezen. Thiago heb ik vooral om Ramos te linken. Had vorig jaar een rode TOTS Brand die ik echt ontzettend goed vond dus nu ook gepakt. Sane, Ozil/Werner uit mijn vorige setup (Ozil speelt als false nine in 442/CCAM in 4231).

Eigenlijk moeten er dadelijk een paar keuzes gemaakt worden en vervolgens een pacey RW om het af te maken (geen Bellarabi gedaan helaas). Zie wel wat er gebeurt met BL TOTS, verwacht dat een Gnabry/Sancho iets prijziger gaan worden dan de BL spelers in MC en daarnaast is het sowieso afwachten of deze ook RM/RW worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWNmlneFf0dqH5yLJKabs_GpQR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AoW0FmMcdiZiF41dcwQxUmMF.jpg?f=fotoalbum_large

Over Bundesliga gesproken, dit is mijn main team :) alleen de totssf Bundesliga nog afwachten, Mukiele lijkt me een toffe toevoeging :) middenveld is echt heerlijk. Thiago en Palacios zijn lekkere box to box middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
@Bean77
@Vestendrie
@Meru94

Proberen jullie de poule nog af te ronden.
Anders ga ik zonder jullie wedstrijden verder en liggen jullie eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op maandag 27 april 2020 @ 22:59:
@Bean77
@Vestendrie
@Meru94

Ik zou vanavond tegen Bean spelen maar heb verstek laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
cubert20 schreef op maandag 27 april 2020 @ 22:59:
@Bean77
@Vestendrie
@Meru94

Ikzelf ga het ook niet meer redden, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heeft er iemand al ervaring met Lucas Leiva TOTS?

Ik heb namelijk een Braziliaanse serie A cm nodig om miranda op 10 chem te houden en twijfel tussen Allan RTTF & Leiva TOTS

Gevoel zegt Allan maar die valt mij niks op in de wedstrijden.
https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Iemand de gouden tip?

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 27-04-2020 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 27 april 2020 @ 23:07:
[...]

Ik zou vanavond tegen Bean spelen maar heb verstek laten gaan.
Ik had ook met fifanoob afgesproken maar die kwam niet.

Misschien komende dagen even kijken. Anders mogen jullie beide 5-0 winnen reglementair tegen mij.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bean77 schreef op maandag 27 april 2020 @ 23:26:
[...]

Ik had ook met fifanoob afgesproken maar die kwam niet.

Misschien komende dagen even kijken. Anders mogen jullie beide 5-0 winnen reglementair tegen mij.
Ik zou graag nog wel willen spelen.
Echter ben ik ook al sowieso door dus maakt het ook niet zoveel uit. Wel zo handig ivm eindstand van poule wellicht.

Maar het klopt ik was het echt helemaal vergeten.. Dus officieel gezien is die win voor Bean. Want we hadden wel afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
sjakieman schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:31:
[...]

Ik ben gestart met black friday en twee weken later had ik al een geweldig team door vooral de Bundesliga. Enige 2 NIFs die ik nog niet kon betalen waren Reus (geweldige speler, gebruik ik nog steeds) en Lewandowski (die ook niet nodig was want Werner was beter en had ook nog Vardy uit de SBC). Hiermee kon ik direct al naar goud 2 in mijn 1e WL en vond mijn team niet veel onderdoen voor de andere teams die al meer dan 2 maanden voorsprong hadden. Vond het onbegrijpelijk dat niet meer tegenstanders voor een Bundesliga team kozen. Maar goed, dan is dan ook het probleem. Na 2 weken was het alleen nog sparen voor Reus en de meeste speciale kaarten waren verder of te duur of niet goed genoeg. Daarom al snel begonnen aan de hybrids, Speelde sindsdien altijd met minstens 2-5 competities in 1 team (en dat zonder de hulp van legendaries). Volgens mij is dit de beste manier om zo voordelig mogelijk een geweldig team (of 2) bij elkaar te kopen. Deze week nog de Goretzka SBC gedaan, zelfs de NIF zou ik nu nog mee kunnen spelen, dit is elk jaar echt mijn favo mid!

Ben het met je eens wat Goretzka betreft, ben al een aantal jaar een groot fan van hem in Fifa. Zijn postuur en allround stats maken hem een hele fijne middenvelder om te gebruiken, voegt zowel offensief als defensief een hoop toe aan het team.

Heb wel een andere mening over FB Boateng. Was hem zelf een aantal keer tegen gekomen bij een tegenstander en hij kwam in mijn persoonlijke top 3 terecht van meest irritante centrale verdedigers om tegen te spelen, FB David Luiz en Virgil van Dijk zijn de andere twee. Je hoeft niet eens goed te zijn in manual defending met dit soort verdedigers, zodra een bal naar de spits wordt gespeeld, duiken deze verdedigers er automatisch bovenop en wordt de spits uit balans gebracht zonder dat het tot een overtreding leidt.

Stamina en beweeglijkheid zijn voor een centrale verdediger minder relevant. Meer dan 70 stamina heeft een centrale verdediger niet nodig om een wedstrijd zonder problemen uit te spelen. Beweeglijkheid is een pluspunt, maar als het ten koste gaat van kracht en agressie van een centrale verdediger, dan is het dat niet waard als je het mij vraagt. Ik heb Alaba SS wel in mijn team, maar ingame switch ik hem naar de vleugel, voor het centrum komt hij fysiek tekort en heb ik liever Fuchs FB samen met Boateng FB die allebei 90+ strength en aggression hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Sorry voor de late reactie. Ben een tijdje offline geweest, maar ik heb fifa 20 vaarwel gezet ivm gebrek aan een leuk spel en tijd. Ik schrijf mij dus uit het toernooi.

Voor de rest, geniet er nog van en stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
mar101 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 01:31:
[...]

Ben het met je eens wat Goretzka betreft, ben al een aantal jaar een groot fan van hem in Fifa. Zijn postuur en allround stats maken hem een hele fijne middenvelder om te gebruiken, voegt zowel offensief als defensief een hoop toe aan het team.

Heb wel een andere mening over FB Boateng. Was hem zelf een aantal keer tegen gekomen bij een tegenstander en hij kwam in mijn persoonlijke top 3 terecht van meest irritante centrale verdedigers om tegen te spelen, FB David Luiz en Virgil van Dijk zijn de andere twee. Je hoeft niet eens goed te zijn in manual defending met dit soort verdedigers, zodra een bal naar de spits wordt gespeeld, duiken deze verdedigers er automatisch bovenop en wordt de spits uit balans gebracht zonder dat het tot een overtreding leidt.
Boateng Flashback vormt samen met Ramos Moments mijn centrale duo. Daar komt geen muis doorheen. :+ Ik ben zelf nog steeds positief verrast door Winter Refresh Schulz. Die is echt goed.

Wellicht dat mijn tegenstanders uit het toernooi er iets over kunnen roepen, die hebben tegen mij / genoemde spelers ingame gespeeld. Ik heb het zelf niet echt door omdat je meer let op je aanvalsspel dan op je eigen verdediging.

Volgende op mijn lijstje is inderdaad Goretzka. Ter vervanging van Moments Kimmich, die ondanks dat het een soort cheap Kanté is, een beetje te slap is.

Hopelijk krijg ik aankomende donderdag eindelijk een keer goede player picks en wat leuke spelers als reward voor mijn grind naar Goud 1. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 08:36:
[...]

Boateng Flashback vormt samen met Ramos Moments mijn centrale duo. Daar komt geen muis doorheen. :+ Ik ben zelf nog steeds positief verrast door Winter Refresh Schulz. Die is echt goed.

Wellicht dat mijn tegenstanders uit het toernooi er iets over kunnen roepen, die hebben tegen mij / genoemde spelers ingame gespeeld. Ik heb het zelf niet echt door omdat je meer let op je aanvalsspel dan op je eigen verdediging.

Volgende op mijn lijstje is inderdaad Goretzka. Ter vervanging van Moments Kimmich, die ondanks dat het een soort cheap Kanté is, een beetje te slap is.

Hopelijk krijg ik aankomende donderdag eindelijk een keer goede player picks en wat leuke spelers als reward voor mijn grind naar Goud 1. O-)
Ah nog iemand die Schultz met veel plezier gebruikt! Gebruik hem ook al wat weken (icm flashback Boataaang). Toch merk ik wel dat 83 stamina itt RB Zanetti wel een beetje karig is. Mocht er dus een leuke LB uitkomen deze TOTS (ik reken uiteraard op de tendem Malacia/Sinistera) dan gaat ie wel vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Fraaank schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:01:
[...]

Ah nog iemand die Schultz met veel plezier gebruikt! Gebruik hem ook al wat weken (icm flashback Boataaang). Toch merk ik wel dat 83 stamina itt RB Zanetti wel een beetje karig is. Mocht er dus een leuke LB uitkomen deze TOTS (ik reken uiteraard op de tendem Malacia/Sinistera) dan gaat ie wel vervangen worden.
TOTS Alphonso Davies zou ook echt een enorme kaart kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
mar101 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 01:31:
[...]

Stamina en beweeglijkheid zijn voor een centrale verdediger minder relevant. Meer dan 70 stamina heeft een centrale verdediger niet nodig om een wedstrijd zonder problemen uit te spelen. Beweeglijkheid is een pluspunt, maar als het ten koste gaat van kracht en agressie van een centrale verdediger, dan is het dat niet waard als je het mij vraagt. Ik heb Alaba SS wel in mijn team, maar ingame switch ik hem naar de vleugel, voor het centrum komt hij fysiek tekort en heb ik liever Fuchs FB samen met Boateng FB die allebei 90+ strength en aggression hebben.
Misschien onderschat ik Boateng een beetje maar met Zakaria heb ik ook een sterke verdediger ernaast. Die combi bevalt mij het best. In mijn andere team speel in met Juan Jesus UL en Nandez SS. Nandez is normaal gesproken veel te klein als centrale verdediger met zijn 1,72m. Maar op het moment dat ik hem haalde had ik wat weinig budget en hij was op te halen voor 40k. Maar ik zou niets anders meer willen! Het lijkt raar om een soort Kante als centrale verdediger te hebben staan maar hij zit echt overal tussen en is zo snel om fouten te herstellen. En dan merk je echt wel het verschil met zijn 97 stamina of de 70 stamina van een andere verdediger. Ik ben het met je eens dat 70 stamina normaal gesproken genoeg is. Een centrale verdediger gebruikt wat minder in de wedstrijd dan de aanvaller die er tegenover staat. Maar het verschil zit 'm vooral in de eindfase. Niet alleen wordt het steeds makkelijker om de directe tegenstander te verdedigen maar hij kan ook een wissel zoals Kent nog bijhouden in de 90e minuut en dat lukt een CB met 70 stamina echt niet meer. Als er dan ook nog verlenging komt dan zit het helemaal goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:24

RBH

Afgelopen weekend mijn eerste WL gedaan, geëindigd in Goud 3, had nog precies 3 potten over, dus in theorie kon ik nog Goud 2 halen, maar in de eerste van die drie wedstrijden verloor ik al direct, dus helaas.

Al met al geen slecht eerste weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Markuss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:08:
[...]

TOTS Alphonso Davies zou ook echt een enorme kaart kunnen worden.
Die kaart wordt echt geweldig. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meru94
Afgelopen WL geëindigd op 17-6.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 00:38:
[...]

Ik zou graag nog wel willen spelen.
Echter ben ik ook al sowieso door dus maakt het ook niet zoveel uit. Wel zo handig ivm eindstand van poule wellicht.

Maar het klopt ik was het echt helemaal vergeten.. Dus officieel gezien is die win voor Bean. Want we hadden wel afgesproken.
@cubert20 Ik trek mij terug. Geef de wins maar aan @fifanoob en @Bossie . De laatste week is mijn motivatie om fifa te spelen gezakt onder het vriespunt (hoewel ik wel goede resultaten haal vind ik de gameplay schokkend slecht). Dus liever dat 2 gemotiveerde spelers doorgaan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:18
Waarom geef je je op als je je de eerste ronde al terugtrekt. Beetje disrespect richting de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:38:
Waarom geef je je op als je je de eerste ronde al terugtrekt. Beetje disrespect richting de organisatie.
Ik denk dat het merendeel de laatste tijd iets teveel fifa (of elke andere game) hebben gespeeld op de gaten ontstaan door Corona etc wat in te vullen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cubert20
Ok de poulewedstrijden zijn soort van gespeeld.
Alleen in poule C moet er nog een beslissingswedstrijd komen tussen @Wulfric92 en @Traeces.
Winnaar van die friendly gaat tegen Frantz spelen, verliezer van die friendly moet tegen sterqverhaal.

kwartfinale wordt een best of 3, doelsaldo doet niet mee. Bij gelijkspel na 90 minuten rekenen we die stand als uitslag, verlenging telt in de eerste 2 wedstrijden niet mee.

Win je de eerste 2 ben je door.
Win je de 1e en speel je de 2e gelijk (of andersom) dan ben je ook door.
win je de 1e en verlies je de 2e, of speel je allebei de wedstrijden gelijk dan komt er een derde beslissingswedstrijd. Blijft dit gelijk na 90 minuten en de verlenging dan gaat de winnaar van de penalty's door.

kwartfinale gaat als volgt.
1=fifanoob-patrick_d_gts
2=sterqverhaal-C2
3=C1-Frantz
4=pompi-bossie

1/2e finale wordt
wedstrijd 1 tegen wedstrijd 2
wedstrijd 3 tegen wedstrijd 4

poule Afifanoobfifanoobbeanbeanbossiebossiepunten
FifanoobXx
uit 2-1 thuis 3-16
beanxx
bossiethuis 1-3uit 1-2xx0

poule Bsterqverhaalsterqverhaalfrantzfrantzcubertcubertpunten
sterqverhaalXxthuis 2-0uit 1-0thuis 2-1 uit 4-112
frantzuit 3-3thuis 8-3xxthuis 0-1uit 0-24
cubertuit 1-2thuis 1-4thuis 3-3uit 3-8xx1

poule Cdarretjedarretjevestendridvestendridtraecestraecespunten
darretjeXxuit 1-2 thuis 2-13
vestendridxx
traecesthuis 2-1uit 1-2xx3

poule Dpompipompimeru94meru94patrick_d_gtspatrick_d_gtspunten
pompiXxuit 5-2 thuis 4-06
meru94xx
patrick_d_gtsuit 0-4uit 2-5xx0

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@fifanoob
@Frantz
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SterqVerhael
Hulde voor het zo strak regelen Cubert. Mag ook gezegd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
sjakieman schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:15:
[...]

Misschien onderschat ik Boateng een beetje maar met Zakaria heb ik ook een sterke verdediger ernaast. Die combi bevalt mij het best. In mijn andere team speel in met Juan Jesus UL en Nandez SS. Nandez is normaal gesproken veel te klein als centrale verdediger met zijn 1,72m. Maar op het moment dat ik hem haalde had ik wat weinig budget en hij was op te halen voor 40k. Maar ik zou niets anders meer willen! Het lijkt raar om een soort Kante als centrale verdediger te hebben staan maar hij zit echt overal tussen en is zo snel om fouten te herstellen. En dan merk je echt wel het verschil met zijn 97 stamina of de 70 stamina van een andere verdediger. Ik ben het met je eens dat 70 stamina normaal gesproken genoeg is. Een centrale verdediger gebruikt wat minder in de wedstrijd dan de aanvaller die er tegenover staat. Maar het verschil zit 'm vooral in de eindfase. Niet alleen wordt het steeds makkelijker om de directe tegenstander te verdedigen maar hij kan ook een wissel zoals Kent nog bijhouden in de 90e minuut en dat lukt een CB met 70 stamina echt niet meer. Als er dan ook nog verlenging komt dan zit het helemaal goed.
Wel een goed punt dat de combi van een sterke en een kleine, behendige verdediger samen goed kan werken. Je ziet ook wel regelmatig Cannavaro in deze Fifa voorbij komen, je hebt toch bijna niks te vrezen van voorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Die TOTS Mukiele is ook een beest trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:56:
[...]

Wel een goed punt dat de combi van een sterke en een kleine, behendige verdediger samen goed kan werken. Je ziet ook wel regelmatig Cannavaro in deze Fifa voorbij komen, je hebt toch bijna niks te vrezen van voorzetten.
Dat is naar mijn inziens de juiste manier, een sterke verdediger voor de physieke duels etc en een agile verdediger voor de Neymars, Yedders, Messi's etc.

Fifa lijkt het gebrek aan agile CB's enigzins te compenseren door de physieke CB's te laten body-checken zonder daarvoor te fluiten :+

Pagina: 1 ... 139 ... 185 Laatste