Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:27:
Ik wil eigenlijk Neymar nog oppikken voor deze WL. Ik verwacht morgen nog niet te kunnen spelen maar wat denken jullie dat het beste moment gaat zijn? Ik zie op Futbin al een lichte daling en volgens sommige YT’ers gaat er morgen ochtend nog een crash(je) komen, jullie hiermee bekend?
Ik wil eindelijk Koeman 88 kopen maar wacht het ff af. Denk inderdaad dat er nog een crash gaat komen morgen en er gaan veel pakketjes denk geopend worden.

Edit : liggen de servers er uit ?

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 23-04-2020 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Legend11 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:39:
Ik heb net uit de MM Prime icon moments pirlo gepacked. Hierdoor heb ik een budget om mijn team te verbeteren. Nu wil ik mijn cvm verbeteren in de 4-4-2 (2) opstelling. Deze cvm is de aanvallendere cvm naast kante. Nu ben ik aan het twijfelen tussen Seedorf 93 of Matthaus (93). Heeft een van jullie een advies wie ik zou moeten kiezen en waarom?
Ik heb Seedorf 93 en hij heeft een heerlijk afstandsschot maar verdedigend valt hij enigszins tegen, deels door zijn stats en deels door zijn Normal workrate voor verdedigen waar zijn aanvallende workrate High is. Bij mij speelt hij als CM die soms als een extra aanvaller aansluit. Geen ervaring met Matthaus dus kan daar niks over zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik heb net uit de MM Prime icon moments pirlo gepacked. Hierdoor heb ik een budget om mijn team te verbeteren. Nu wil ik mijn cvm verbeteren in de 4-4-2 (2) opstelling. Deze cvm is de aanvallendere cvm naast kante. Nu ben ik aan het twijfelen tussen Seedorf 93 of Matthaus (93). Heeft een van jullie een advies wie ik zou moeten kiezen en waarom?
Neem Ballack maar mee, die heb ik precies in die rol naast Kante. Geweldige speler, scoort af en toe, is sterk en pakt heel veel ballen af.
Seedorf en Matthaus geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Iemand ervaring met Coutinho OTW of zijn 89 IF? Ik zit te kijken naar een nieuwe CAM, Neymar is dus ook een kanshebber, maar aangezien ik tegenwoordig meer 4231 en 41212 speel, zal ik minder langs de vleugels gaan en meer het midden op zoeken. Een snelle dribbelaar (geen 5* vereist want die gebruik ik toch niet :+ ) brengt mij meer dan een logge krachtige CAM.
Traeces schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:52:
[...]

Ik wil eindelijk Koeman 88 kopen maar wacht het ff af. Denk inderdaad dat er nog een crash gaat komen morgen en er gaan veel pakketjes denk geopend worden.

Edit : liggen de servers er uit ?
Ik kom er ook niet in..

[ Voor 32% gewijzigd door DeeleNL op 23-04-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Bedankt allebei, ik ben na wat geschuif en verkoop van spelers uiteindelijk gegaan voor Toty De Jong. Die heeft echt een geweldige kaart lijkt me. Toch bedankt voor het advies !😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je aanvallend wil Seedorf die heeft veel betere aanvallende statistieken, Matthaus is meer de allrounder en ze defence is echt veel beter. Ik zou persoonlijk voor Lothar gaan aangezien Seedorf amper kan verdedigen en je denk overlopen word op het middenveld. Zoals iemand al aangaf ballack is ook een leuke optie of PIM Gerrard.
Legend11 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:27:
Bedankt allebei, ik ben na wat geschuif en verkoop van spelers uiteindelijk gegaan voor Toty De Jong. Die heeft echt een geweldige kaart lijkt me. Toch bedankt voor het advies !😀
Nog betere optie, wou die voorstellen maar qua coins was die veel duurder dan de andere dus dacht laat maar :+

[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 23-04-2020 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:13
Hier een typerende FIFA 20 avond: 4 potjes gespeeld 4x sterker 4x verloren en nu de servers er uit. FIFA 20 in een notendop dus. Was weer een 'leuk' game avondje.

Edit: kom er weer in. Resultaat echter inmiddels 6e verliespot. Ik begin zo langzamerhand radeloos te worden. Dacht ik net de stijgende lijn gevonden te hebben, degradeer ik na 2 avonden alleen maar verliespotten.

[ Voor 39% gewijzigd door Moody2204 op 23-04-2020 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

bebopper

I'm an absolute beginner...

Altijd gezellig onderaan in divisie 10, net met mijn 81 NL team (2e team) nipt verloren van het volgende teampje...

En ik ben ehm... niet zo heel goed, dus dat zegt wel iets over deze speler _O-

Toch jammer dat ik niet gewonnen heb >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AJFqK4ThaGHt_vMl-LM87fuZpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJ2lbqDaI5ZfKduBa5E90n8q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Heb momenteel Kante 91 als cvm, instructies achterblijven en pass eruit halen. Zeer tevreden mee, maar zoals hierboven genoemd de Jong toty, zou die een veel betere optie zijn in deze rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:43:
Hier een typerende FIFA 20 avond: 4 potjes gespeeld 4x sterker 4x verloren en nu de servers er uit. FIFA 20 in een notendop dus. Was weer een 'leuk' game avondje.

Edit: kom er weer in. Resultaat echter 5e verliespot. Ik begin zo langzamerhand radeloos te worden. Dacht ik net de stijgende lijn gevonden te hebben, degradeer ik na 2 avonden alleen maar verliespotten.
Baal er serieus van dat het er uit ligt want speelde serieus lekker vanavond. Kwam wel serieus goede tegenstanders tegen. Alleen wel iets heel vaag speelde tegen een 12 miljoen team waren even goed, stapte dom in 1-0 achter. 20 min ingame later drukt hij opstart en daarna gaat hij weg ...... okey naja tenminste geen loss maar wat een vage actie was nog maar 15 min ingame over :P
bebopper schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:43:
Altijd gezellig onderaan in divisie 10, net met mijn 81 NL team (2e team) nipt verloren van het volgende teampje...

En ik ben ehm... niet zo heel goed, dus dat zegt wel iets over deze speler _O-

Toch jammer dat ik niet gewonnen heb >:)

[Afbeelding]
Als je met alle respect op dat niveau speelt met dat team, dan kan je er echt geen kut van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:56:
Interessant, FIFA zorgt zelfs voor felle discussies hier op het forum. Laten we in deze zware tijd allemaal even lief zijn voor elkaar! 😛

Hoe dan ook, hoe je FIFA ook ziet, het heeft mij goed gedaan ermee te stoppen. Ik mis de elementen van FUT wel. Packs, FUT Draft, ploeteren in de WL. Draft heeft overigens nagenoeg altijd zeer goede verbinding, daar speelde ik met erg veel plezier. Als ik verloor was dat vaak ook goed verklaarbaar, dan speelde ik zelf vaak slecht.

Mijn grootste motivatiepunt om te stoppen was simpel; ik wil graag een spel spelen waarbij ik progressie boek. Deze editie was het voor mij pure willekeur. Ik probeer op allerlei manieren beter te worden en te kijken wat ik fout deed. Dan lijkt het met 21-9 beter en beter te gaan, weekend erop sta je weer op 12-9. Spelers spelen vaak ook met erg veel spelers achterin en dat haalt daarnaast ook een flink deel plezier weg.

Het grote probleem: de gameplay is voor mij dit jaar pure willekeur. De ene wedstrijd maak je effectief af, gaat passen prima en zet je mooie aanvallen op. De andere game staan je spelers zo stil als een standbeeld en spelen ze zo’n 200 procent minder. Dat frustreerde me, omdat ik op deze manier absoluut geen progressie kon boeken. Dat kan deels aan mezelf liggen, maar het heeft zeker óók met de servers te maken. Die zijn al jaren matig. Vorig jaar merkte ik echter dat oefening wel resultaat opleverde; van G2 naar E3 gegroeid. Dit jaar blijf ik maar ploeteren.

Hoe dan ook, of je het nou nog leuk vind of niet, het is accepteren of stoppen. Blijf je spelen, hou rekening met de willekeur. Merk je dat het alleen maar frustreert, stop een paar weken en kom later weer terug! Ik ben nu een tijd gestopt en speel af en toe als ik nog zin heb. Volg het forum ook nog zo nu en dan.
Na 8 verliespotten achter elkaar vanavond zit ik te denken om je voorbeeld te volgen. Ik frustreer me meer dan dat ik er lol aan beleef en ga daardoor hier ook alleen maar lopen vloeken op het spel. Ik heb best een aardig team, speel soms best leuk, heb verscillende opstellingen geprobeerd, zelfs div. 5 gezeten, maar ik kom geen steek verder. Zit nu weer in div. 9. Ik zwabber maar heen en weer. Die willekeur waar jij over spreekt ervaar ik ook, maar kan ik maar moeilijk verkroppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:21:
[...]

Na 8 verliespotten achter elkaar vanavond zit ik te denken om je voorbeeld te volgen. Ik frustreer me meer dan dat ik er lol aan beleef en ga daardoor hier ook alleen maar lopen vloeken op het spel. Ik heb best een aardig team, speel soms best leuk, heb verscillende opstellingen geprobeerd, zelfs div. 5 gezeten, maar ik kom geen steek verder. Zit nu weer in div. 9. Ik zwabber maar heen en weer. Die willekeur waar jij over spreekt ervaar ik ook, maar kan ik maar moeilijk verkroppen.
Vanavond heeft het echt niet aan de servers gelegen toen ze up waren. Het speelde namelijk echt geweldig en snel. Als je 8x verliest achter elkaar moet je het ook echt bij je eigen zoeken. Niet lullig bedoeld maar zeker in die divisies. Zelfs als ze zijn afgezakt komen ze denk Max uit 5.

Ik zit standaard in 4 of 5 maar ben nooit verder gezakt.

Neem desnoods wat van je games op of kijk je herhaling van tegendoelpunten na wat je fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:45:
[...]

Vanavond heeft het echt niet aan de servers gelegen toen ze up waren. Het speelde namelijk echt geweldig en snel. Als je 8x verliest achter elkaar moet je het ook echt bij je eigen zoeken. Niet lullig bedoeld maar zeker in die divisies. Zelfs als ze zijn afgezakt komen ze denk Max uit 5.

Ik zit standaard in 4 of 5 maar ben nooit verder gezakt.

Neem desnoods wat van je games op of kijk je herhaling van tegendoelpunten na wat je fout doet.
Toch kom ik er nu weer niet in hier! Ik kijk regelmatig vooral tegengoals terug. En ik weet dat ik niet de beste speler ben. Toch heb ik avonden dan win ik alles. Maar ook avonden zoals deze en dan verlies ik alles. Dat maakt me radeloos. Want telkens als ik denk dat het lek boven is, heb ik weer 1 of 2 avonden dat niks lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmjL6j_b-hfpJbh4nF1SsxOSsmw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RMWFMTa6zX9zvxzPkvnG2JXF.jpg?f=user_large

Vanavond draft gedaan. Met nieuwe spelers. Aguero, Eusebio, Owen, Douglas Costa, Firmino, Sarr en Ter Stegen in een squad. Vooral Aguero, Owen en Sarr bevielen. Neymar/Mbappe kon ik kiezen maar nu als wissel gebruikt want ken hun gouden kaarttjes al.

Vier potjes gespeeld, packs opzij gelegd voor later vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
fifanoob schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:13:
[...]

Dus jij vond de gameplay in 19 beter?

Jij deed liever 100x la krokettas in een wedstrijd met hoge voorzet vanaf de zijlijn en dan bij de 2e paal in koppen en dit truucje de hele wedstrijd zo door doen?

Want zo werd fifa 19 gespeeld.
En dan had je nog die onmogelijk first time shooting die er vanuit alle hoeken in vloog.
Qua verdedigen hoefde je niks te doen, je liet de AI dat gewoon doen..

Daar kan ik dus echt niet bij he..

Waar in fifa 19 90% van de spelers dit truucje deden en het geen ene reet meer aan was. Heb ik in fifa 20 echt het idee dat alles veel meer in balans is. Veel meer variatie is in de wedstrijden.
Of fifa 18 waar je hoge diepe bal over de verdediging gaf en iedereen aan het pacehoeren was..
Bijna elk fifa had wel een methode wat zo'n beetje altijd wel werkte elke wedstrijd weer.
Ik persoonlijk vind dit de eerste fifa sinds jaren weer die niet zo'n methode heeft.
Zelfs in tijden van corona dat ik veel thuis zit, ben ik nog steeds niet uitgekeken op fifa. Andere jaren hield in Februari al snel op omdat iedereen die ene methode wist die er voor zorgde dat je bijna altijd scoorde.
Yup, gameplay was consistenter en beter in Fifa 19. Een pass kwam doorgaans beter aan. Een middenvelder met high workrate in verdediging ging ook actief achter de bal aan (Prime Vieira uit 19 _/-\o_ ). Verdedigers deden tenminste wat en topspelers kozen ook doorgaans de goede positie uit zichzelf. Het waren geen lantaarnpalen zoals in Fifa 20. Het switchen naar poppetjes was beter. De servers waren minder slecht dan dit jaar (dus dat zegt ook niet veel). Division Rivals was niet verneukt door die icon swaps.

El Tornado crosses deed ik nooit omdat ik dat inderdaad cheap vond, maar koppen is nu zo ver generfd dat het gewoon waardeloos is. Speelde wel graag op corners wat ook echt een wapen van mij was. Prime Icon moments Kluivert heeft er flink wat binnen gekopt. Wat een held was me dat. Die kon met zijn strength tenminste echt een bal vasthouden en niet zo inconsistent dat een speler met 99 strength soms gewoon de bal verliest aan een zilveren speler....

En ja, qua verdedigen kon je de AI gewoon zijn werk laten doen, zoals het hoort. Voetbal is een teamsport en soms wil ik dat andere spelers ook wat uit zichzelf doen (met name verdedigers) en niet als ik wil switchen, dat ik weer het verkeerde ventje krijg en ik dus goals tegen krijg omdat het spel niet goed functioneert.
Ook een normale dieptepass werd doorgaans vaker aan de goede kant van de speler gegeven. Nu is het vaak het geval dat een speler een diepte pass krijgt aangespeeld terwijl ik echt de richting inhoud waar de verdediger niet staat.
Dan is het natuurlijk nog te hopen dat de pass überhaupt naar het juiste ventje gaat en niet dat als ik een dieptepass naar de spits wil geven en naar voren ingedrukt houd richting de spits dat hij hem dan op mijn buitenspeler gaat geven (en ik heb genoeg replays van mij teruggekeken om te zien dat ik wel degelijk de juiste richting aangaf).

Kortom de lijst met slechte punten bij Fifa 20 is voor mij oneindig langer dan die van 19.
Ook het feit dat als ik instel dat ik bij de muziek bepaalde nummers niet wil horen en hij dit dus nooit opslaat :F

Maar eigenlijk komt het er op neer dat EA een van de grootste en rijkste bedrijven is en tegelijkertijd de allerslechtste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 00:35:
[...]

Yup, gameplay was consistenter en beter in Fifa 19. Een pass kwam doorgaans beter aan. Een middenvelder met high workrate in verdediging ging ook actief achter de bal aan (Prime Vieira uit 19 _/-\o_ ). Verdedigers deden tenminste wat en topspelers kozen ook doorgaans de goede positie uit zichzelf. Het waren geen lantaarnpalen zoals in Fifa 20. Het switchen naar poppetjes was beter. De servers waren minder slecht dan dit jaar (dus dat zegt ook niet veel). Division Rivals was niet verneukt door die icon swaps.

El Tornado crosses deed ik nooit omdat ik dat inderdaad cheap vond, maar koppen is nu zo ver generfd dat het gewoon waardeloos is. Speelde wel graag op corners wat ook echt een wapen van mij was. Prime Icon moments Kluivert heeft er flink wat binnen gekopt. Wat een held was me dat. Die kon met zijn strength tenminste echt een bal vasthouden en niet zo inconsistent dat een speler met 99 strength soms gewoon de bal verliest aan een zilveren speler....

En ja, qua verdedigen kon je de AI gewoon zijn werk laten doen, zoals het hoort. Voetbal is een teamsport en soms wil ik dat andere spelers ook wat uit zichzelf doen (met name verdedigers) en niet als ik wil switchen, dat ik weer het verkeerde ventje krijg en ik dus goals tegen krijg omdat het spel niet goed functioneert.
Ook een normale dieptepass werd doorgaans vaker aan de goede kant van de speler gegeven. Nu is het vaak het geval dat een speler een diepte pass krijgt aangespeeld terwijl ik echt de richting inhoud waar de verdediger niet staat.
Dan is het natuurlijk nog te hopen dat de pass überhaupt naar het juiste ventje gaat en niet dat als ik een dieptepass naar de spits wil geven en naar voren ingedrukt houd richting de spits dat hij hem dan op mijn buitenspeler gaat geven (en ik heb genoeg replays van mij teruggekeken om te zien dat ik wel degelijk de juiste richting aangaf).

Kortom de lijst met slechte punten bij Fifa 20 is voor mij oneindig langer dan die van 19.
Ook het feit dat als ik instel dat ik bij de muziek bepaalde nummers niet wil horen en hij dit dus nooit opslaat :F

Maar eigenlijk komt het er op neer dat EA een van de grootste en rijkste bedrijven is en tegelijkertijd de allerslechtste.
Achja smaken verschillen dan zullen we maar zeggen. Ik vond fifa 19 echt 1 van de slechte en meest gescripte fifas.
Het was veel te makkelijk en nogmaals bijna elke wedstrijd was hetzelfde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:46
[...]

Ben het totaal niet eens met je verhaal. Ik snap werkelijk niet dat mensen zo snel vergeten zijn hoe ongelofelijk slecht die gameplay van 19 was. Maargoed smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Niet helemaal eerlijk, want waar is z'n keeper? Als ie geen keeper heeft, is het wel degelijk buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:02:
[...]

Niet helemaal eerlijk, want waar is z'n keeper? Als ie geen keeper heeft, is het wel degelijk buitenspel
Scherp, maar die stond in z’n koal! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 21:44
DeeleNL schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:03:
[...]

Scherp, maar die stond in z’n koal! :+
Weet je dat zeker, dat figuur bovenin zou de scheids kunnen zijn, maar het is wel precies het tenue van de keeper van de 3e kit van man city.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1sINuSzwyBwFCCqd1TRnh9Hg7GI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4l8b1BhzQn5MSemFTmM7YNKq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Ambianz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:05:
[...]

Weet je dat zeker, dat figuur bovenin zou de scheids kunnen zijn, maar het is wel precies het tenue van de keeper van de 3e kit van man city.

[Afbeelding]
Is idd een keeper, zoom maar in! Heeft handschoenen aan. Niet altijd EA de schuld geven hè jongens haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Ambianz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:05:
[...]

[Afbeelding]
Als dat zo is dan heb je helemaal gelijk! Maar, ik betwijfel het, kan het helaas niet meer terug zoeken want het was een screenshot. Reden dat ik twijfel aan buitenspel is dat dit wel vaker fout zit in de game :)
Fraaank schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:07:
[...]

Is idd een keeper, zoom maar in! Heeft handschoenen aan. Niet altijd EA de schuld geven hè jongens haha.
Discussie in 3..2..1.. :') *O*

En nog begrijp ik niet wat zijn keeper daar doet lol. Ik heb dat in vorige versies wel eens gehad dat mijn keeper lekker in het middenveld liep terwijl ik het niet eens door had. Deze editie geen last van trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door DeeleNL op 24-04-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 21:44
Hier toch maar besloten om de tandem Saint Maximin birthday en Cancelo birthday te verkopen. Nu ongeveer 1.7m coins klaar staan. Het plezier om (veel) te spelen is toch wel weg dus ik ga lekker afwachten tot er wat leuke TOTS of ander soort kaarten langskomen, beetje vooruitkijkend op een crash die er mogelijk gaat komen.

Dan ben ik denk ik ook nog van plan als volgende icon swap een prime icon pack mee te pakken, heb eigenlijk geen icons meer nodig op dit moment en wie weet komt er wat leuks uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Of het nou komt door voortijdige einde van het voetbalseizoen, EA die niet veel voor de community doet of m'n eigen gemoedstoestand...Heb niet heel erg veel zin in TOTS. Normaal ben ik in april nog wel redelijk gemotiveerd om te spelen, maar momenteel...Ik denk een combinatie van alles bij elkaar. Helaas ook geen WK-mode etc. TOTSSF zal ook wel (zoals NepentheZ het mooi verwoordde) een reskin zijn van eerdere promo's. EA moet echt wat speciaals doen deze promo (verhoog gewoon WF en SM).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik hoop op een originele TOTS. Niet alleen maar 'gewoon' boosted kaartjes van spelers. Geef ons leuke objectives, milestones, weak foot en skill move upgrades die je kunt verdienen via die weg, originele spelers. Alles om het minder een standaard (TOTS) promo te maken.

Zelfs een speciale TOTS game mode of tournament mode zou ik tof vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door SterqVerhael op 24-04-2020 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:12:
Of het nou komt door voortijdige einde van het voetbalseizoen, EA die niet veel voor de community doet of m'n eigen gemoedstoestand...Heb niet heel erg veel zin in TOTS. Normaal ben ik in april nog wel redelijk gemotiveerd om te spelen, maar momenteel...Ik denk een combinatie van alles bij elkaar. Helaas ook geen WK-mode etc. TOTSSF zal ook wel (zoals NepentheZ het mooi verwoordde) een reskin zijn van eerdere promo's. EA moet echt wat speciaals doen deze promo (verhoog gewoon WF en SM).
Je bedoelt de lijn van de FUT Birthday kaarten doorzetten? Lijkt me een leuk idee. Dan worden ‘onbruikbare’ kaarten ineens interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
DeeleNL schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:14:
[...]

Je bedoelt de lijn van de FUT Birthday kaarten doorzetten? Lijkt me een leuk idee. Dan worden ‘onbruikbare’ kaarten ineens interessant.
Ja zoiets. Heb nu wel ook genoeg Ben Yedders en Mbappes gezien dit jaar. Met Community-TOTS zie je meestal wel wat leuks, maar zijn de upgrades meestal niet goed gedaan. Zeker met allllle promo's die we dit jaar hebben gezien.

Weet je wat ik nog steeds mijn favoriete kaart vind dit jaar? Milestone Politano!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:16:
[...]

Ja zoiets. Heb nu wel ook genoeg Ben Yedders en Mbappes gezien dit jaar. Met Community-TOTS zie je meestal wel wat leuks, maar zijn de upgrades meestal niet goed gedaan. Zeker met allllle promo's die we dit jaar hebben gezien.

Weet je wat ik nog steeds mijn favoriete kaart vind dit jaar? Milestone Politano!
Politano heb ik ook nog altijd in mijn team zitten. Ik zou een upgrade van Alexis Sanchez ook wel zien zitten. Heb hem toch nog altijd in mijn squad ondanks dat ik eraan twijfelde. Maar nu gebruik ik hem meer als LAM/CAM en is levert het veel meer op. Ik zou wel graag een WF upgrade willen zien bij hem, want hij komt met mijn spel wel erg vaak voor zijn linker te liggen. Ook al ben ik niet zo’n skiller, deze kaart kan echt veel in de vierkante meter.

[ Voor 4% gewijzigd door DeeleNL op 24-04-2020 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Nepenthez deed op zijn YT kanaal ook een mooie suggestie: laat spelers met elkaar linken als die ooit bij elkaar in het team hebben gespeeld. Dus bijv. Ozil met Alexis Sanchez.

Mijn gedachte daarbij: hoe langer samen gespeeld, hoe sterker de link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:16:
[...]

Verwacht HELAAS ook dat de bovenstaande heren een TOTS kaart krijgen. Dus dat word nog langere ergeren aan Ben Yedder. Hoop persoonlijk op een leuke ST van Ronaldo, zijn IF is leuk maar dat is een LW en ze SS een RW.

Hoop ook op eens wat andere namen verder, z'n Thorsby b.v. vind ik zeer leuk gevonden toen met objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ambianz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:09:
Hier toch maar besloten om de tandem Saint Maximin birthday en Cancelo birthday te verkopen. Nu ongeveer 1.7m coins klaar staan.
Dan ben ik denk ik ook nog van plan als volgende icon swap een prime icon pack mee te pakken, heb eigenlijk geen icons meer nodig op dit moment en wie weet komt er wat leuks uitlopen.
Ha, zelfde uitgangspunt qua cashflow en icon swap. Al hoop ik vanavond wat leuks te packen zodat ik al snel 1.85/1.9 mil coins krijg voor Cruyff. Eenmaal Cruyff binnen is het seizoen voor mij wel klaar. Kan ik nog proberen om op elke positie een NL icon te krijgen maar meh.

Ik kan nog Yedder otw, Bernat WR en base icon Koeman eruit knallen voor prime icon pack, van Aanholt WR, mid Koeman/Rijkaard. En dan nog Neymar en Messi maar beide spelen te fijn om te laten gaan. Mocht ik uit de prime icon dan een LB/CB krijgen verkoop ik Aanholt/Koeman/Rijkaard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb 2 jumbo rare player packs, (100k), 1 rare player pack (50k), en een trits aan mega pakketjes, etc. klaar staan. Laat die TOTS spelers maar komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:26:
Nepenthez deed op zijn YT kanaal ook een mooie suggestie: laat spelers met elkaar linken als die ooit bij elkaar in het team hebben gespeeld. Dus bijv. Ozil met Alexis Sanchez.

Mijn gedachte daarbij: hoe langer samen gespeeld, hoe sterker de link.
Heb ook nooit gesnapt dat ik niet broers kan linken. Broertjes Hernandez op CB en LB? Broertjes Boateng als CB en CM/ST?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb sinds kort PM Matthaus en ik ben echt heel tevreden met hem! Hij maakt uit zichzelf heel veel acties zowel aanvallend als verdedigend. Zijn 93 versie is natuurlijk wel iets minder maar zal ongetwijfeld net zo goed voelen. Hij is gewoon compleet en dat is precies wat je zoekt volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:27:
[...]

Verwacht HELAAS ook dat de bovenstaande heren een TOTS kaart krijgen. Dus dat word nog langere ergeren aan Ben Yedder. Hoop persoonlijk op een leuke ST van Ronaldo, zijn IF is leuk maar dat is een LW en ze SS een RW.

Hoop ook op eens wat andere namen verder, z'n Thorsby b.v. vind ik zeer leuk gevonden toen met objectives.
Hoevaal zie je nu specials van Mbappe, Neymar etc muv red picks?
SS Yedder is ook een goed voorbeeld.

De tots versies zullen zeer prijzig zijn, de pricedrop van hun reguliere kaarten zorgt ervoor dat je deze 4/5 potjes in WL gaat zien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:21:
[...]

Hoevaal zie je nu specials van Mbappe, Neymar etc muv red picks?
SS Yedder is ook een goed voorbeeld.

De tots versies zullen zeer prijzig zijn, de pricedrop van hun reguliere kaarten zorgt ervoor dat je deze 4/5 potjes in WL gaat zien.
Die IF van Mbappe kom ik redelijk vaak tegen. CAM kaart van Neymar wat minder maar ook niet dat je hem nooit ziet. SS Ben zie ik indd nooit , maar daarin tegen ze OTW en POTM :+ Bedoel meer te zeggen er zijn al 9 versies van Mbappe en 6 van Neymar. Waarom b.v. die Birthday kaart van Mbappe uitbrengen. Z'n Saint Maximin en Bellarabi vind ik veel leuker bedacht. Nu komt er nog zeker weten een TOTS Mbappe heeft die gast 10 kaarten, vind dat zelf beetje teveel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:45:
[...]

Die IF van Mbappe kom ik redelijk vaak tegen. CAM kaart van Neymar wat minder maar ook niet dat je hem nooit ziet. SS Ben zie ik indd nooit , maar daarin tegen ze OTW en POTM :+ Bedoel meer te zeggen er zijn al 9 versies van Mbappe en 6 van Neymar. Waarom b.v. die Birthday kaart van Mbappe uitbrengen. Z'n Saint Maximin en Bellarabi vind ik veel leuker bedacht. Nu komt er nog zeker weten een TOTS Mbappe heeft die gast 10 kaarten, vind dat zelf beetje teveel van het goede :)
Idd, beetje jammer dat dit met Mbappe waarschijnlijk nog 10 jaar gaat doorzetten tenzij hij onherstelbare blessures krijgt.

Maar eens, EA mag wel eens wat meer variatie gebruiken, maar heb het gevoel dat bepaalde spelers voor promo's ook gekozen worden op basis van populariteit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Simpele oplossing voor. Zodra iemand meer dan 5 specials cards heeft, de oudste kaart niet meer beschikbaar maken op de markt. :+

Dan verlies je een partij coins haha, maar dan weet je wel dat een kaart exclusiever blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:00
Die Daramy moments is opzich wel een positieve blik op hoe het wel kan.
Hij heeft die 'Stay and play cup' gewonnen, een fifa toernooi met echte spelers.
Zijn standaard kaart is een 57 rated spits van Kobenhavn, hij is van nationaliteit gewisseld en nu met een moments kaart als beloning voor de winst een flinke boost waardoor hij zelfs met icons etc. als basisspeler te gebruiken is en anders als wissel.
Dat is leuke content, en daar zou veel meer van moeten zijn.

Ben Yedder SS is helemaal niet interessant omdat hij 5 speciale kaarten heeft en zijn OTW, die goedkoper is dan z'n IF met dezelfde rating, veel nuttiger is dan weer een geboost kaartje maar dan als RW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Wl begint weer lekker kunnen ze niet gewoon divisie tegen divisie doen, of echt die skillmoves uitzetten word er zo moe van hooghouden de bal en door mijn hele verdediging, zo iemand mag je toch gewoon in 2en trappen lijkt mij, maar nee je krijgt of geel of rood, aub ipv van die kut trucjes die zonder een kaart niet te verdedigen valt echt bizar dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

[...]
en niet als ik wil switchen, dat ik weer het verkeerde ventje krijg en ik dus goals tegen krijg omdat het spel niet goed functioneert.
Dit dus, ik ben geen goede speler, met name qua verdediging. En ik merk dat je dat allemaal zelf moet doen, wat mij dus slecht afgaat. Als ik dan switch om een doorgebroken speler oid bij te halen dan vliegt ie meestal naar een andere speler waar ik niks aan heb waarna ik gefrustreerd op de switch blijf rammen om wel de juiste speler te krijgen (maar altijd te laat, dit kom dan natuurlijk ook weer deels door mijn eigen geram...).

Weet niet wat het is, maar deze week is het een compleet drama, ik heb nog niet 1 rivals match gewonnen van de ~15 die ik er gespeeld heb en sta helemaal onderin division 10. Normaal gezien ga ik zo 50% winst, 50% verlies, maar ik kan gewoon helemaal niks goed doen. Als ik denk het gaat okay dan volgen er na de 80e minuut een paar volslagen k*tballen van mijn kant, van die pisballetjes ipv een stevige pass (terwijl ik voor mijn gevoel niks anders doe) die onderschept wordt en hoppakee tegendoelpunt en alsnog weer verloren.

Heeft iemand hier misschien een keer tijd om een potje tegen mij te spelen? Met name om eens te kijken wat ik allemaal heel erg verkeerd doe, ik ontvang graag eens feedback op mijn echt grote fouten zodat ik die er iig uit kan proberen te krijgen. Een goede speler zal ik niet worden, maar ik wil van deze frustratie af en iig weer een beetje leuk kunnen spelen. Anders gaat FIFA heel binnenkort niet meer opgestart worden :-(
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:18:
Wl begint weer lekker kunnen ze niet gewoon divisie tegen divisie doen, of echt die skillmoves uitzetten word er zo moe van hooghouden de bal en door mijn hele verdediging, zo iemand mag je toch gewoon in 2en trappen lijkt mij, maar nee je krijgt of geel of rood, aub ipv van die kut trucjes die zonder een kaart niet te verdedigen valt echt bizar dit
Ik herken het gevoel en de frustratie, maar in tweeen trappen mag nog steeds niet, hoe flauw dat ook is :P

[ Voor 14% gewijzigd door bebopper op 24-04-2020 13:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
Denkt iedereen aan de tweakerspoule.

maandag 27 moet de poule afgerond zijn. Zo niet gaat degene door die het meeste de moeite heeft gedaan om de wedstrijden te regelen.
kwartfinale gaat als volgt.
1=A1-B2
2=B1-C2
3=C1-D2
4=D1-A2

Ga ik 4 poules van 3 maken waarbij de eerste 2 van de poule door gaan.
Vanaf dan krijgen we kwartfinales.

Poulewedstrijden beginnen in ieder geval maandag 20 april(mag eerder) en zijn uiterlijk maandag 27 april afgerond.
Je speelt 2x een normale friendly tegen elke tegenstander.
Leenspelers zijn niet toegestaan, trainingsitems zijn niet toegestaan.

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@Bean77
@fifanoob
@Vestendrie
@Frantz
@Meru94
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie

loting.

Poule A
Fifanoob
Bean
bossie

Poule B
sterqverhaal
Frantz
Cubert

poule C
Darretje
vestendrid
traeces

poule D
pompi
meru94
Patrick_D_GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
cubert20 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:55:
Denkt iedereen aan de tweakerspoule.

maandag 27 moet de poule afgerond zijn. Zo niet gaat degene door die het meeste de moeite heeft gedaan om de wedstrijden te regelen.
kwartfinale gaat als volgt.
1=A1-B2
2=B1-C2
3=C1-D2
4=D1-A2

Ga ik 4 poules van 3 maken waarbij de eerste 2 van de poule door gaan.
Vanaf dan krijgen we kwartfinales.

Poulewedstrijden beginnen in ieder geval maandag 20 april(mag eerder) en zijn uiterlijk maandag 27 april afgerond.
Je speelt 2x een normale friendly tegen elke tegenstander.
Leenspelers zijn niet toegestaan, trainingsitems zijn niet toegestaan.

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

Bean77
fifanoob
Vestendrie
Frantz
@Meru94
Traeces
Pompi
darretje92
@Patrick_D_GTS
SterqVerhael
Bossie

loting.

Poule A
Fifanoob
Bean
bossie

Poule B
sterqverhaal
Frantz
Cubert

poule C
Darretje
vestendrid
traeces

poule D
pompi
meru94
Patrick_D_GTS
Woensdag hebben @Patrick_D_GTS en ik 2 leuke potjes gespeeld, uitslagen waren:
code:
1
2
Pompi - Patrick_D_GTS        4-0
Patrick_D_GTS - Pompi        2-5 (deze laatste weet ik niet zeker, dus Patrick als jij hem nog precies weet mag je mij verbeteren)

Helaas nog geen contact kunnen krijgen met @Meru94, zowel hier op tweakers een bericht gestuurd als een vriendschapsverzoek op de PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
bebopper schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:24:
[...]

Dit dus, ik ben geen goede speler, met name qua verdediging. En ik merk dat je dat allemaal zelf moet doen, wat mij dus slecht afgaat. Als ik dan switch om een doorgebroken speler oid bij te halen dan vliegt ie meestal naar een andere speler waar ik niks aan heb waarna ik gefrustreerd op de switch blijf rammen om wel de juiste speler te krijgen (maar altijd te laat, dit kom dan natuurlijk ook weer deels door mijn eigen geram...).

Weet niet wat het is, maar deze week is het een compleet drama, ik heb nog niet 1 rivals match gewonnen van de ~15 die ik er gespeeld heb en sta helemaal onderin division 10. Normaal gezien ga ik zo 50% winst, 50% verlies, maar ik kan gewoon helemaal niks goed doen. Als ik denk het gaat okay dan volgen er na de 80e minuut een paar volslagen k*tballen van mijn kant, van die pisballetjes ipv een stevige pass (terwijl ik voor mijn gevoel niks anders doe) die onderschept wordt en hoppakee tegendoelpunt en alsnog weer verloren.

Heeft iemand hier misschien een keer tijd om een potje tegen mij te spelen? Met name om eens te kijken wat ik allemaal heel erg verkeerd doe, ik ontvang graag eens feedback op mijn echt grote fouten zodat ik die er iig uit kan proberen te krijgen. Een goede speler zal ik niet worden, maar ik wil van deze frustratie af en iig weer een beetje leuk kunnen spelen. Anders gaat FIFA heel binnenkort niet meer opgestart worden :-(

[...]

Ik herken het gevoel en de frustratie, maar in tweeen trappen mag nog steeds niet, hoe flauw dat ook is :P
Sure, lijkt me leuk. Speel je ps4? Mijn psn is ook SterqVerhael. Net als mijn username hier. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:41
Ik weet niet of dit hier al eens voorbij is gekomen, maar hebben jullie ook last van de FUT app (android) dat het niet mogelijk is om alle middenvelders, aanvallers of verdedigers te zoeken? Nu moet er perse een positie gekozen worden. Super irritant vind ik dat. Dit heb ik al een paar maanden...
Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:01:
[...]

Sure, lijkt me leuk. Speel je ps4? Mijn psn is ook SterqVerhael. Net als mijn username hier. :)
Mag ik je ook toe voegen? Wil ook weleens tegen mede-tweakers spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Prins32 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:34:
Ik weet niet of dit hier al eens voorbij is gekomen, maar hebben jullie ook last van de FUT app (android) dat het niet mogelijk is om alle middenvelders, aanvallers of verdedigers te zoeken? Nu moet er perse een positie gekozen worden. Super irritant vind ik dat. Dit heb ik al een paar maanden...
Hoe zit dat bij jullie?
Jup! Werkt inderdaad niet. Ook op de webapp werkt het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Pompi schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:01:
[...]

Woensdag hebben @Patrick_D_GTS en ik 2 leuke potjes gespeeld, uitslagen waren:
code:
1
2
Pompi - Patrick_D_GTS        4-0
Patrick_D_GTS - Pompi        2-5 (deze laatste weet ik niet zeker, dus Patrick als jij hem nog precies weet mag je mij verbeteren)

Helaas nog geen contact kunnen krijgen met @Meru94, zowel hier op tweakers een bericht gestuurd als een vriendschapsverzoek op de PS4
Dit weekend heb ik tijd om te spelen, komt in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

SterqVerhael schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:01:
[...]

Top, erg fijn, heb je net een berichtje gestuurd op PlayStation netwerk om je toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:39:
[...]

Top, erg fijn, heb je net een berichtje gestuurd op PlayStation netwerk om je toe te voegen.
Ik wil ook best een paar potjes doen, ben later vandaag wel online.
Verwacht overigens niet dat de game speelbaar is als TOTS losgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Iemand hier een idee hoe ik mijn ping richting de FIFA servers zou kunnen testen? Heb een beetje gekeken vandaag en volgens mij is de ping op mijn verbinding eigenlijk gewoon sowieso knudde. Zit op telenet in Belgie en zelfs richting de telenet speedtest servers haal ik niks onder de 16. Had ergens gelezen dat de FIFA servers in Rotterdam staan, dus de speedtest servers in Rotterdam ook even getest en daar komt mijn ping iedere keer rond de 30 uit :-(

Verder heb ik onderstaande gevonden in een post op reddit uit 2019;
Test 1: utas.fut.ea.com --> avg ping van 24
Test 2: utas.s2.fut.ea.com --> avg ping van 32

Ook een test gedaan via onderstaande website, waarbij de resultaten er ook niet bemoedigend uitzien (bufferbloat lijkt me iets met je ping en de impact van hoge data down/up load op deze ping?)

http://www.dslreports.com/speedtest/62767810
Afbeeldingslocatie: http://www.dslreports.com/speedtest/62767810.png

Dit is allemaal bekabeld direct op de modem.

Ga sowieso eens contact zoeken met telenet om te vragen of ze er iets aan kunnen doen, misschien een modem upgrade oid?

[ Voor 18% gewijzigd door bebopper op 24-04-2020 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:34:
[...]

Mag ik je ook toe voegen? Wil ook weleens tegen mede-tweakers spelen.
Sure :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 17:12:
[...]

Ik wil ook best een paar potjes doen, ben later vandaag wel online.
Verwacht overigens niet dat de game speelbaar is als TOTS losgaat.
Nja je kan het ook anders zeggen. Het is zo goed als zeker dat de servers eruit vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.dslreports.com/speedtest/62768502

ziet er prima uit voor online gaming toch, dit is overigens via laptop/wifi terwijl de PS4 aan de kabel ligt

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 24-04-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Liggen de servers en futbin er uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:49
Ja haha alles weer plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt alles gewoon nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
PC werkt gewoon, 'k was ook al kwartier voor 19:00 ingame ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fifa werkt weer. Futbin nog overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En wederom speel je wl tegen vardy special die fysiek wint van nesta en koeman 2x achter elkaar hun aan de kant beukt, zo erg is dit *snip* fifa is gewoon ingesteld dat je niet mag winnen

Dat soort taalgebruik mag je heel snel achterwege laten

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 25-04-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 17:58:
http://www.dslreports.com/speedtest/62768502

ziet er prima uit voor online gaming toch, dit is overigens via laptop/wifi terwijl de PS4 aan de kabel ligt
Dat ziet er goed uit ja, je ping is vanaf 6, bij mij pas vanaf 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:30:
En wederom speel je wl tegen vardy special die fysiek wint van nesta en koeman 2x achter elkaar hun aan de kant beukt, zo erg is dit kanker fifa is gewoon ingesteld dat je niet mag winnen
Thats life of fifa >:)

oh ja en voor het K woord, ff tot 10 tellen is beter

[ Voor 7% gewijzigd door NLoldebroek op 24-04-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:15:
Fifa werkt weer. Futbin nog overbelast?
En weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:30:
En wederom speel je wl tegen vardy special die fysiek wint van nesta en koeman 2x achter elkaar hun aan de kant beukt, zo erg is dit kanker fifa is gewoon ingesteld dat je niet mag winnen
Let op je taalgebruik, je bent volwassen... Het is maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Eens sorry jullie hebben gelijk, maar het is gewoon weg niet eerlijk, fut is geweldig het moet alleen eerlijk en erg vaak doet de computer dingen het is gewoon erg, heb al 2 aangetekende mails gestuurd naar fifa forum voor klachten krijg ik terug doen ze niks mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twijfel over die TOTS Godin qua verdedigende stats echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zie dat er best wat TOTS kaartjes goedkoop weggaan. Het is dat de app, webapp en servers logischerwijs traag reageren: maar er zijn denk ik leuke deals te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Joosie200 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:44:
Zie dat er best wat TOTS kaartjes goedkoop weggaan. Het is dat de app, webapp en servers logischerwijs traag reageren: maar er zijn denk ik leuke deals te slaan.
TOTS uit de EFL of de MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kalvin Phillips TOTS, wat een beest is me dat zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Iemand heeft volgens mij weer een bronzen rare speler waar mee ik handel in een SBC oplossing gepropt want opeens is hij extinct. Ingekocht voor 150 coins per stuk en nu al een stuk of 6 verkocht in de 9k tot 10k range. Kaching

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:40:
Eens sorry jullie hebben gelijk, maar het is gewoon weg niet eerlijk, fut is geweldig het moet alleen eerlijk en erg vaak doet de computer dingen het is gewoon erg, heb al 2 aangetekende mails gestuurd naar fifa forum voor klachten krijg ik terug doen ze niks mee
Ze vangen hun geld toch wel.
Proberen niet druk om te maken, je veranderd er echt niets aan en hebt jezelf er alleen maar mee.
Velen kennen dat gevoel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
Yay m'n 1e TOTS. 83 rated untradable EFL keeper :P Compleet kansloos, maar it's something haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Terranova schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:58:
Yay m'n 1e TOTS. 83 rated untradable EFL keeper :P Compleet kansloos, maar it's something haha
Kan in het team voor icon swaps toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
NLoldebroek schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:07:
[...]

Kan in het team voor icon swaps toch? :P
Oh ja dat wel. Maar ik ging ook wel voor EFL spelers. Heb 100+ packs klaar staan. Dus heb zoveel ik kon de silver packs gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:58:
Lucas Leiva, dacht zowaar dat ik een goede drop door de braziliaanse vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:12:
[...]

Geen slechte optie voor Serie A teams

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:12:
[...]

Geen slechte optie voor Serie A teams
Klopt, heb echter al een rode naingoninja en Thornsby for swaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:18:
[...]

Klopt, heb echter al een rode naingoninja en Thornsby for swaps.
Zo heb ik ondertussen ook al leuke teams voor elke competitie. Heb Paqueta ook nog voor Serie A.
Mis alleen nog wat links/rechtsbacks overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:12:
[...]

Mijn hart sloeg even over bij TOTS , Engelse vlag , Helaas 1 of andere RB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 08:58
Tradeable Fernandinho gekregen, helaas niets aan, dus verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeeeej nieuw seizoen :)

We gaan maar beginnen met de offline swaps en zo veel mogelijk punten binnenhalen.

Icardi ziet er leuk uit kwa speed en finishing alleen niet te gebruiken in m'n huidige team.

Packs was natuurlijk niks 🤣

Iig genoeg motivatie om weer even lol te maken met FIFA komende tijd. Vanaaf maar even spelen met een lente bockje erbij

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 24-04-2020 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een gokje genomen. Neymar verkocht ook al vind ik hem geweldig, maar verwacht dat hij komende tijd veel goedkoper gaat worden :) Nu genoeg coins voor TOTY de Ligt dus die gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 09:23
[...]

[...]

Xbox of ps4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

Wil je ook best helpen hoor op de ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:11
Wat een stats van die kalvin philips, wat is het addertje onder het gras (behalve wat lastig te linken) dat zijn prijs niet nog veel hoger is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Heeft iemand hier toevallig al ervaring met Godin TOTSSF?

Zit te twijfelen om hem in mijn verdediging te zetten namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cv0MBbeYIC3DXC7MfrUJM2zMfKo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I84wAtUhIoUHqmiHpFDLUlCd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 09:45:
Heeft iemand hier toevallig al ervaring met Godin TOTSSF?

Zit te twijfelen om hem in mijn verdediging te zetten namelijk.

[Afbeelding]
Hij lijkt me vergelijkbaar met een VVD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is die SS Mertens een lekkere speler zeg. Doet voor mij niks onder voor Neymar alleen ze 4*wf is minder. Enige minpunt is echt ze stamina maar in de 60 min gaat Gervinho er in.

Maar wat een MONSTER is toty de ligt echt heel blij dat ik die genomen heb.

Edit : iemand al ervaring met tots Icardi ? Twijfel om hem te doen aangezien ik geen reserve spits heb momenteel.

[ Voor 18% gewijzigd door Traeces op 25-04-2020 12:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Zojuist in 1 wedstrijd 3x een vrije bal gescoord met R. Carlos. Daardoor ging ik van een 1-3 achterstand naar een 4-3 voorsprong. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frantz schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:31:
Zojuist in 1 wedstrijd 3x een vrije bal gescoord met R. Carlos. Daardoor ging ik van een 1-3 achterstand naar een 4-3 voorsprong. :+
Op welke manier schiet je ze ? Is me pas 1x gelukt er 1 direct te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:33:
Wat is die SS Mertens een lekkere speler zeg. Doet voor mij niks onder voor Neymar alleen ze 4*wf is minder. Enige minpunt is echt ze stamina maar in de 60 min gaat Gervinho er in.

Maar wat een MONSTER is toty de ligt echt heel blij dat ik die genomen heb.

Edit : iemand al ervaring met tots Icardi ? Twijfel om hem te doen aangezien ik geen reserve spits heb momenteel.
Staat een review van RunTheFutMarket op youtube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:34:
Op welke manier schiet je ze ? Is me pas 1x gelukt er 1 direct te scoren.
Dat ligt er aan vanaf waar. Rondom 16 (max 22m) is het gewoon de kruising pakken, denk zo'n 1,5 bar en als je groen kunt timen dan moet je dat doen. Je zou ook naast de buitenste paal kunnen mikken en dan met je rechterpookje er een draai aan kunnen geven zodat er een soort geplaatst schot komt. Het is een kwestie van oefenen, beetje geluk en een goede vrije trappennemer hebben.

Vanaf verder is het vrij moeilijk om er een vrije bal in te schieten, dat lukt me misschien 1x in de 100 potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kolarov SS

Die knalt ze erbij mij nagenoeg altijd in :p

Mikken in de kruising en trappen maar 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:37:
[...]

Staat een review van RunTheFutMarket op youtube.
Heb hem gehaald , kon hen heel goedkoop doen. Serieus goede finisher en heeft echt goede loop acties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Dit weekend weer voor het eerst sinds maanden weer eens WL. Ga nu 5-4, 2 wedstrijden verloren door het missen van 2 pingels en kansen niet benutten. Speel nog steeds met onderstaand team, maar merk dat ik er minder rendement uit haal. Belotti is het voor mij ook nog niet. Maar wie weet draait het nog om en vind ik een manier om hem te bespelen! Meestal wissel ik tussen 4232, 442 en 41212. Het grootste probleem zit hem in het geven van doorzichtige passes. Ballen waarvan je vooraf eigenlijk weet; die wordt onderschept. Te gehaast denk ik.

Pak nu maar even een rustmoment :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blIdxFTcmPYjV8bGOk_cXyHtFMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K432NC3R9TmTY3QgD7CKOZEV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Nou het VPN-avontuur is begonnen. Sta nu 6-2, wat in weken niet is voorgekomen. Het spel speelt wat trager, maar het lijkt erop dat mijn tegenstander er wel degelijk last van heeft ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 14:58
Fraaank schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:02:
Nou het VPN-avontuur is begonnen. Sta nu 6-2, wat in weken niet is voorgekomen. Het spel speelt wat trager, maar het lijkt erop dat mijn tegenstander er wel degelijk last van heeft ook.
Misschien ga ik het ook eens proberen. Ik denk dat je nog het beste kan gaan voor een verbinding via de UK. Dan kom je waarschijnlijk op de EA servers in Ierland te spelen, en is de kans heel klein dat je tegen Zuid-Europese tegenstanders of Oostblokkers wordt gematched.

Tot dusver weinig leuke games dit weekend in de WL. De teams die ik tegenkom zijn zo inspiratieloos, 9 van de 10 keer kom je tegen teams met Mbappe, Neymar, Ben Yedder, Kante, Bakayoko, etc. En de tactieken die gebruikt worden zijn ook bijna altijd hetzelfde. Op drop back spelen met 1-2 bars aan depth, dan snel op de counter via de flanken, zelfs met de beste verdedigers kun je daar niks tegen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 15:21:
Dit weekend weer voor het eerst sinds maanden weer eens WL. Ga nu 5-4, 2 wedstrijden verloren door het missen van 2 pingels en kansen niet benutten. Speel nog steeds met onderstaand team, maar merk dat ik er minder rendement uit haal. Belotti is het voor mij ook nog niet. Maar wie weet draait het nog om en vind ik een manier om hem te bespelen! Meestal wissel ik tussen 4232, 442 en 41212. Het grootste probleem zit hem in het geven van doorzichtige passes. Ballen waarvan je vooraf eigenlijk weet; die wordt onderschept. Te gehaast denk ik.

Pak nu maar even een rustmoment :+

[Afbeelding]
Niet slecht toch goud 3 moet makkelijk te doen zijn :) Ga zelf 6-4 nu maar had gister avond echt serieus goede tegenstanders.Vind ook niet erg om dan te verliezen, alles ook maar met 1 doelpunt verschil. Alles vandaag was geen uitdaging en super simpel met rq gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Nu online
Traeces schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:18:
[...]

Niet slecht toch goud 3 moet makkelijk te doen zijn :) Ga zelf 6-4 nu maar had gister avond echt serieus goede tegenstanders.Vind ook niet erg om dan te verliezen, alles ook maar met 1 doelpunt verschil. Alles vandaag was geen uitdaging en super simpel met rq gewonnen :p
Ik ga nu 7-6, even weer het zonnetje opzoeken. Ben net 5-0 opgerold, 4 doelpunten van Dalglish 87, die houdt binnen de 16 even een paar keer hoog en hop in ‘t haakje. Ongelofelijk, maar ach ik laat het maar gaan ;)

Heb net Belotti vervangen door Lautaro TOTGS, meteen 2 goals en al vaker gevaarlijk geweest. Zou het dan de H/H workrates van Belotti zijn waar mijn spel niet bij past? Laatste WL met Lautaro had hij 23 goals en 20 assists, dus op zich is hij wel een garantie voor goals. Benieuwd hoe de rest verloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:57:
[...]

Ik ga nu 7-6, even weer het zonnetje opzoeken. Ben net 5-0 opgerold, 4 doelpunten van Dalglish 87, die houdt binnen de 16 even een paar keer hoog en hop in ‘t haakje. Ongelofelijk, maar ach ik laat het maar gaan ;)

Heb net Belotti vervangen door Lautaro TOTGS, meteen 2 goals en al vaker gevaarlijk geweest. Zou het dan de H/H workrates van Belotti zijn waar mijn spel niet bij past? Laatste WL met Lautaro had hij 23 goals en 20 assists, dus op zich is hij wel een garantie voor goals. Benieuwd hoe de rest verloopt!
H/h spits vind ik zelf persoonlijk echt klote. Loopt continu uit de spits. Weet niet of dat jouw probleem ook is ?
Pagina: 1 ... 138 ... 185 Laatste