Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
@Frantz Doe het even zo, typen op de playstation lukt me echt slecht :)

Doelpunten tegen waren inderdaad steeds veel op dezelfde manier. Heb op dat soort acties altijd wel veel problemen.
Ik wil dat mijn verdedigers veel dichter op jouw aanvallers staan, in plaats van passief te staan wachten.
Had ook vaak wel het idee dat ik moest instappen soms, omdat jij volgens mij wel ok kan schieten van net buiten de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
cubert20 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:50:
@Frantz Doe het even zo, typen op de playstation lukt me echt slecht :)

Doelpunten tegen waren inderdaad steeds veel op dezelfde manier. Heb op dat soort acties altijd wel veel problemen.
Ik wil dat mijn verdedigers veel dichter op jouw aanvallers staan, in plaats van passief te staan wachten.
Had ook vaak wel het idee dat ik moest instappen soms, omdat jij volgens mij wel ok kan schieten van net buiten de 16.
Ja geen punt. Ik gebruik de App van PS voor het sturen van berichten dus dan gaat het vrij gemakkelijk.
Probeer eens wat minder in te stappen en de aanvaller de keuze te laten maken, dan wordt het al een stuk moeilijker om er door heen te komen. En kijk je tactiek nog eens goed na m.b.t. de lijnen en verdedigende stijl die je gebruikt :)
Ik speel momenteel met 4 aanvallers die allen 5*wf hebben, dus ik hoef niet na te denken met welk been ik kan in principe op elk moment schieten. Het linkje zal ik je per PB toesturen.

Mocht je nog een keer willen spelen dan moet je me gewoon een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
038Zwolle schreef op zondag 12 april 2020 @ 15:03:
Vind het juist wel fijn on te lezen dat ik niet de enige ben. Als ik twijfel on weer te beginnen lees ik het forum en herinner me gelijk weer waarom ik niet meer speel. Pro clubs is de enige modus die ik aangeraakt heb en ik vermaak me ook prima met COD en Netflix. Ik ben een stuk minder gefrustreerd .
Hier ook COD en wat netflix. Heb hoogstwaarschijnlijk een hernia maar van Fifa blijf ik voorlopig lekker af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea heeft het knopje weer gevonden waardoor de servers op volle snelheid draaien. Ineens speel het weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:49
K speel echt nog puur als k er zin in heb.. vandaag heerlijk Rivals gespeeld met wat SB tussendoor.

Gekke dingen gezien maar het helpt om te relativeren.

Die sbc gaat echt nergens over trouwens.. 87 spits op dit moment in t spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:28:
Ea heeft het knopje weer gevonden waardoor de servers op volle snelheid draaien. Ineens speel het weer normaal :)
Thanks, ook ff geprobeerd en de swaps objectives nu afgerond :)
Nu eindelijk spelen met mijn main team tot ehm de volgende swaps objectives :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:24:
[...]

Thanks, ook ff geprobeerd en de swaps objectives nu afgerond :)
Nu eindelijk spelen met mijn main team tot ehm de volgende swaps objectives :+
Nou had eindelijk weer plezier in Rivals ballen kwamen normaal aan en Ronaldo en laudrup konden weer scoren :+ zelf een draft gewonnen *O*

Hahaha nou vrijdag mag je weer beginnen hoor aan die leuke objectives :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
🤣 ik doe even 7 swaps voor maldini en dan vind k t wel prima, die andere ,5 kan je tog niks mee halen :)

Al blijft Juan Jesus RTTF wel echt een eindbaas in mijn team :)

Ben erg aan t zoeken geweest maar wil ik alles op 10 chem houden is eigenlijk alleen Ronaldo nog een echte upgrade (als je de icons even links laat liggen. Of iemand moet nog een goede tip hebben?
https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Manolas fb bevalt ook uitstekend trouwens, alleen dan heb k Miranda niet op 10

Ben erg benieuwd of EA nog wat gaat doen met de live kaarten aangezien er (vermoedelijk) niks meer uitgespeeld word

[ Voor 70% gewijzigd door Augy op 21-04-2020 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:40:
🤣 ik doe even 7 swaps voor maldini en dan vind k t wel prima, die andere ,5 kan je tog niks mee halen :)
YouTube: Crazy Commentator at Bergkamp Goal 1998 HD

niks zegt ie ... :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
echt EA stik er in met je objectives. Doe ik 20 keer een cross in 1 wedstrijd via friendly, telt ie er maar 4. Ik had er al 10 extra gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Laat EA maar eens ophouden met die stomme K*T objectives in rivals, voor mij geen lol meer aan zo. Kom achter elkaar alleen maar hele zware PL teams tegen met spelers die echt heel veel beter zijn (en zeker weten niet in division 10 thuishoren waar kneuzen als ik tegen elkaar moeten kunnen ballen). En dan klaag ik deze keer gewoon eens een keer niet :+ over de lag (die ik helaas ook vanavond nog volle bak had) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Speel niet met een CAM. Dan zou die als CM of spits moet spelen En voor cm is Dennis kwa Def niet fijn genoeg..

Zou die goed tot z'n recht komen in de spits denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:58:
[...]

Speel niet met een CAM. Dan zou die als CM of spits moet spelen En voor cm is Dennis kwa Def niet fijn genoeg..

Zou die goed tot z'n recht komen in de spits denk je?
Dennis is niet de enige optie:
https://www.futbin.com/icon-swaps

Ik speel zelf 442/4231 waarbij een ST wat inzakt in 442 en deze als CCAM speelt in 4231.
Dennis Bergkamp zou dat kunnen, Dalglish ook, Rush is puur een afmaker en functioneert alleen als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:40:
die andere ,5 kan je tog niks mee halen :)
Doe vier vanaf vrijdag erbij en bam: prime icon gratis en voor niks.

Ik moet er dan nog 7 bij halen v/d 12 dus het liefst skip ik de 5 uit Rivals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:37
Hassiebassie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:15:
[...]

Hier ook COD en wat netflix. Heb hoogstwaarschijnlijk een hernia maar van Fifa blijf ik voorlopig lekker af :)
Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik vaker vloek bij COD of bij FIFA ;)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Is dit forum tegenwoordig de uitlaatklep voor de vele mensen die beetje vast zitten qua niveau? Zoveel gezeur enzo op de servers. Ik heb rond de 1300 wedstrijden nu gespeeld. Voornamelijk wl en rivals. En ja natuurlijk heb ik soms ook wel eens dat het traag is maar zo erg als men hier het doet voorkomen..

Zodra men hier een foute pass geeft moet het wel weer aan de servers liggen.. etc etc.
Zodra spelers niet meer de looplijnen maken die men hier verwacht ligt het weer aan de EA want dan heeft EA aan het magische script schuifje gezeten..
Ik heb bv mijn vleugelspelers op VRIJ spel ingesteld. Dus ja die doen niet elke x hetzelfde! Aanpassen aan de situatie net als dat de ene tegenstander wel de passlijn eruit haalt en de andere niet. De 1 zet wel druk en de andere niet.
Dat veranderd per wedstrijd want iedereen speelt anders of heeft een andere opstelling + tacs! Dus mensen moet echt stoppen met er vanuit gaan dat als je de ene wedstrijd de sterren van de hemel speelt en de andere niet dat het wellicht ook aan de tegenstander kan liggen?
En wees eerlijk tegen jezelf, zovaak dat ik mensen easy versla en ze mij nog een berichtje sturen dat de server brak was en dat die ene kans er normaal altijd wel in gaat en nu ging die op de paal ( zo zo 1 kans en die schiet je op de paal wat erg... ) dan kijk ik statistieken. ik 8 schoten 6 op goal hij 3 schoten 1 op doel.. Typisch van die spelers die denken goed te zijn maar eigenlijk helemaal niet zo goed zijn. En in de spiegel kijken? Ho maar.. Nee berichtjes sturen naar de tegenstander dat de servers kut zijn. Volgende x moet ik eigenlijk sturen ja je hebt helemaal gelijk jij bent veel beter doei.

Jammer dat dit gedeelte van het forum zo negatief aan het worden is. Zo slecht als men hier doet voorkomen zijn de servers nou ook weer niet. Ik ben echt geen bijzondere speler maar als ik er mee om kan gaan moet 80% hier dat ook minstens ook kunnen. Maar als ik het hier zo lees is 90% gezeik en gezeur en ligt het bijna altijd aan ea. Als men EA zo haat kap dan gewoon met het spel koop het niet meer.
Of accepteer het en leer er mee om gaan.

[ Voor 42% gewijzigd door fifanoob op 22-04-2020 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik kan morgen (vrije dag) of vrijdagavond. Anders in het weekend ook nog wel wat ruimte.
Frantz schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:04:
[...]

Ja geen punt. Ik gebruik de App van PS voor het sturen van berichten dus dan gaat het vrij gemakkelijk.
Welke app is dat? :)

[ Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 22-04-2020 08:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
fifanoob schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:54:
Is dit forum tegenwoordig de uitlaatklep voor de vele mensen die beetje vast zitten qua niveau? Zoveel gezeur enzo op de servers. Ik heb rond de 1300 wedstrijden nu gespeeld. Voornamelijk wl en rivals. En ja natuurlijk heb ik soms ook wel eens dat het traag is maar zo erg als men hier het doet voorkomen..

Zodra men hier een foute pass geeft moet het wel weer aan de servers liggen.. etc etc.
Zodra spelers niet meer de looplijnen maken die men hier verwacht ligt het weer aan de EA want dan heeft EA aan het magische script schuifje gezeten..
Ik heb bv mijn vleugelspelers op VRIJ spel ingesteld. Dus ja die doen niet elke x hetzelfde! Aanpassen aan de situatie net als dat de ene tegenstander wel de passlijn eruit haalt en de andere niet. De 1 zet wel druk en de andere niet.
Dat veranderd per wedstrijd want iedereen speelt anders of heeft een andere opstelling + tacs! Dus mensen moet echt stoppen met er vanuit gaan dat als je de ene wedstrijd de sterren van de hemel speelt en de andere niet dat het wellicht ook aan de tegenstander kan liggen?
En wees eerlijk tegen jezelf, zovaak dat ik mensen easy versla en ze mij nog een berichtje sturen dat de server brak was en dat die ene kans er normaal altijd wel in gaat en nu ging die op de paal ( zo zo 1 kans en die schiet je op de paal wat erg... ) dan kijk ik statistieken. ik 8 schoten 6 op goal hij 3 schoten 1 op doel.. Typisch van die spelers die denken goed te zijn maar eigenlijk helemaal niet zo goed zijn. En in de spiegel kijken? Ho maar.. Nee berichtjes sturen naar de tegenstander dat de servers kut zijn. Volgende x moet ik eigenlijk sturen ja je hebt helemaal gelijk jij bent veel beter doei.

Jammer dat dit gedeelte van het forum zo negatief aan het worden is. Zo slecht als men hier doet voorkomen zijn de servers nou ook weer niet. Ik ben echt geen bijzondere speler maar als ik er mee om kan gaan moet 80% hier dat ook minstens ook kunnen. Maar als ik het hier zo lees is 90% gezeik en gezeur en ligt het bijna altijd aan ea. Als men EA zo haat kap dan gewoon met het spel koop het niet meer.
Of accepteer het en leer er mee om gaan.
Dat we soms iets te negatief zijn hier heb je wel een punt en voor de duidelijkheid ik ben enorm zelf kritisch. Ik kijk echt enorm veel van me eigen spel terug en ben echt wel eerlijk als ik zelf gefaald heb.

Maar je wilt mij toch niet vertellen dat het de laatste tijd normaal speelt ? Sinds dat corona gezeik is echt gewoon verschrikkelijk. In het weekend en zeker op zaterdag en zondag middag is het gewoon niet te doen.

Pim Laudrup, Headliner Naingolan en Allan UCL live die geen bal normaal meer kunnen passen over 2M.
CR7 en Neymar die ineens allemaal pis rolletjes er uit persen.

Vrijdag avond ( laat ) heb ik de eerste potten WL gespeeld, waar ik gewoon goede tegenstanders tegen had. Sta ik geloof ik 7-1 , zaterdag morgen nog paar gedaan geen problemen 10-1. Zondag middag zag de ellende al bij het loading screen. Geen normale pass, duurt letterlijk een seconde voordat een speler schiet.

Vroeger was het bij mij alleen in de WL maar nu begint die ellende ook al iedere avond in Rivals. Ik wacht tegenwoordig maar tot half 10 avonds dan speelt het tenminste nog redelijk.

We betalen met ze alle grof geld aan EA voor dit spel maar behoorlijke game play overdag ho maar. Is toch te gek voor woorden dat ik in de avond laat of nachts WL moet gaan spelen ? ( en dan hebben we het nog niet eens over de vele server crashes voor vele uren ).

En de reden dat ik het blijf spelen, ik vind FIFA leuk als het gewoon normaal speelt. Gister avond behalve me eerste potjes had ik gewoon enorm veel plezier er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
SterqVerhael schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:29:
[...]
Ik kan morgen (vrije dag) of vrijdagavond. Anders in het weekend ook nog wel wat ruimte.
[...]
Prima, zal dan vrijdagavond of in het weekend worden. Ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd. De app heet PS Messages. Te vinden in de Play Store. Weet niet of die er ook Apple is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:21:
[...]

Dat we soms iets te negatief zijn hier heb je wel een punt en voor de duidelijkheid ik ben enorm zelf kritisch. Ik kijk echt enorm veel van me eigen spel terug en ben echt wel eerlijk als ik zelf gefaald heb.

Maar je wilt mij toch niet vertellen dat het de laatste tijd normaal speelt ? Sinds dat corona gezeik is echt gewoon verschrikkelijk. In het weekend en zeker op zaterdag en zondag middag is het gewoon niet te doen.

Pim Laudrup, Headliner Naingolan en Allan UCL live die geen bal normaal meer kunnen passen over 2M.
CR7 en Neymar die ineens allemaal pis rolletjes er uit persen.

Vrijdag avond ( laat ) heb ik de eerste potten WL gespeeld, waar ik gewoon goede tegenstanders tegen had. Sta ik geloof ik 7-1 , zaterdag morgen nog paar gedaan geen problemen 10-1. Zondag middag zag de ellende al bij het loading screen. Geen normale pass, duurt letterlijk een seconde voordat een speler schiet.

Vroeger was het bij mij alleen in de WL maar nu begint die ellende ook al iedere avond in Rivals. Ik wacht tegenwoordig maar tot half 10 avonds dan speelt het tenminste nog redelijk.

We betalen met ze alle grof geld aan EA voor dit spel maar behoorlijke game play overdag ho maar. Is toch te gek voor woorden dat ik in de avond laat of nachts WL moet gaan spelen ? ( en dan hebben we het nog niet eens over de vele server crashes voor vele uren ).

En de reden dat ik het blijf spelen, ik vind FIFA leuk als het gewoon normaal speelt. Gister avond behalve me eerste potjes had ik gewoon enorm veel plezier er weer in.
Wat is normaal in jouw beleving? De servers zijn in wl eigenlijk altijd zo. En prima te doen.
Kap gewoon met dat gezeik man. Het komt echt zo kinderachtig over. Maar goed je hebt genoeg medestanders hier aangezien iedereen er alleen maar over zeikt.. elk weekend weer.. terwijl ik juist bijna alleen maar wl speel. Heb elk weekend wl gespeeld op 1 weekend na.
Van al die keren heb ik wellicht 2x een middag gehad dat de servers brakjes waren en ik gestopt ben. Al die andere keren dat jij het zo slecht vond vond ik het prima te bespelen.

Maar goed ik hou t wel lekker op discord daar wordt tenminste ook andere onderwerpen besproken ipv zoals het hier 80% over de server gezeik gaat.
Kijk je eigen laatste 19 reacties terug. Alleen maar gezeik .

Ja ea bepaalt dat ik niet mag winnen.
Ja ea heeft weer aan de schuifjes gezeten.
Ja buitenspel goal 100%. Maar toch telt ea hem.
Laat er eens een filmpje van zien dan?

Je hebt t zelf volgens mij niet eens door. Maar het is echt maar dan ook echt kleuter niveau hier aan het worden omdat men niet kan winnen ofzo.

Zo kan ik ook wel dingen uit me duim zuigen.

Ja passes komen niet meer aan. Schoot net 24623x op de paal en hij scoort wel meteen. Ea heeft besloten dat ik moet degraderen.
Die conclusies ook die er uit gehaald worden..
ja want ea heeft echt voorkeur tussen 2 spelers uit dezelfde divisie. Ze doen het expres om jou te pesten. Jij mag niet niveau hoger maar je tegenstander wel...

Realy ??????

[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 22-04-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
Blijf dan lekker in het PES-topic.

[ Voor 122% gewijzigd door Bart ® op 23-04-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:19:
[...]

Wat is normaal in jouw beleving? De servers zijn in wl eigenlijk altijd zo. En prima te doen.
Kap gewoon met dat gezeik man. Het komt echt zo kinderachtig over. Maar goed je hebt genoeg medestanders hier aangezien iedereen er alleen maar over zeikt.. elk weekend weer.. terwijl ik juist bijna alleen maar wl speel. Heb elk weekend wl gespeeld op 1 weekend na.
Van al die keren heb ik wellicht 2x een middag gehad dat de servers brakjes waren en ik gestopt ben. Al die andere keren dat jij het zo slecht vond vond ik het prima te bespelen.

Maar goed ik hou t wel lekker op discord daar wordt tenminste ook andere onderwerpen besproken ipv zoals het hier 80% over de server gezeik gaat.
Dan heb we een verschil van mening over hoe iets hoort te spelen en nog heel veel meer mensen met mij. Ik volg veel youtubers / e-sporters die ook vaak genoeg klagen over hoe alles aanvoelt, ligt zeker allemaal aan ons ?

Maar ik stop deze discussie gelijk, want opmerkingen met kap met dat gezeik man en kinderachtig gaat nergens over. Als je het niet met me eens ben best maar hou het lekker normaal.

EDIT :

Voor de duidelijkheid heb ik ook vaak genoeg aangegeven dat het normaal speelt dus zeg dat er ook ff bij ! Zelfs gister dat later op de avond prima te doen is.

Niet op reageren dan.

[ Voor 41% gewijzigd door Bart ® op 23-04-2020 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Dit helpt natuurlijk ook niet.

[ Voor 93% gewijzigd door Bart ® op 23-04-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een vraagje. Ik heb headliner Ilicic, deze kreeg een upgrade afgelopen woensdag omdat Ilicic in het TOTW Moments zat van 90 naar 91. Maar stel dat Ilicic een TOTSSF krijgt, upgrade mijn headliner dan mee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Niet op de man spelen.

[ Voor 95% gewijzigd door Bart ® op 23-04-2020 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga er dan ook niet op in...

[ Voor 104% gewijzigd door Bart ® op 23-04-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Terug naar Fifa. :)

Wat vinden jullie, Saint Maximin regulier kaart, de MOTM versie of zijn inform 84? Het prijsverschil tussen de drie is enorm / groot. Weet niet zo goed welke kaart op basis van prijs het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:11
SterqVerhael schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:35:
Terug naar Fifa. :)

Wat vinden jullie, Saint Maximin regulier kaart, de MOTM versie of zijn inform 84? Het prijsverschil tussen de drie is enorm / groot. Weet niet zo goed welke kaart op basis van prijs het beste is.
Op dit moment in het spel zal ik niet meer voor zijn reguliere versie gaan ondanks de lage prijs. Vind die om tegen te spelen inmiddels goed te doen. Zijn inform blijft voor mij echter een nachtmerrie wanneer iemand achter knoppen zit die hem goed gebruikt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Heb momenteel onderstaand team en ben op zoek naar mijn volgende (en waarschijnlijk laatste) versterking. Heb de afgelopen weken flink gehandeld en wat pakketjes opgespaard voor de TOTSSF (en ik hoop nu op wat packluck om daar misschien mijn budget wat mee te verhogen). Heb ook besloten dat ik geen zin meer heb om veel tijd te steken in handelen etc. dus vandaar waarschijnlijk mijn laatste upgrade, maar dan wel gelijk een goede :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5tQ0oDgqyhaIXV_RRfHPl3n0bg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xZIo7LZmG0XpiNdE9vSp6ygn.png?f=fotoalbum_large

In de startopstelling 4312 heeft iedereen 10 chem, hierna switch ik naar bovenstaand en soms blijf ik bij de 4312 (maar wissel wel Ramos naar de CB positie).

Budget: ~1,7 miljoen (mogelijk meer als ik iets leuk haal uit de packs met TOTSSF).
In bovenstaand team zijn alleen Suarez, Olaza en Ramos niet verkoopbaar, de rest wel.

Wensen:
  • wil een startopstelling houden met iedereen op 10 chem
  • wil graag een icon toevoegen met 5* WF, skills maken niet uit (daar ben ik sowieso heel slecht in :P )
  • Hazard zou ik het liefste wisselen, hij werkt gewoon niet voor mij, weet ook niet waarom (maar is ook gelijk lastig, want hoe houd ik iedereen dan op 10 chem, zie niet zo snel een icon op LM positie die ik zou willen hebben, of ik moet hem gewoon direct na start wedstrijd wisselen)
  • een leuke speler, hoeft niet perse de beste taktische keus te zijn voor mijn team
Ideeen:
  • Socrates 93 CAM (huidige favoriet, vooral vanwege zijn sterkere fysiek t.o.v. De Pierro)
  • Alessandro Del Piero 94 CAM
  • Pavel Nedvěd 93 CAM (spreekt me veel minder aan)
  • Marc Overmars 92 LM + van Basten 94 ST (ook leuk voor mijn 2e NL teampje)
  • Marc Overmars 92 LM + Socrates 91 CAM of Ruud Gullit 86 CM (moet ik alleen nog kijken wie er nog meer uitgaat, Gullit is in dat geval waarschijnlijk slimmer omdat er toch wat defensieve skills gaan nodig zijn)
Iemand tips / advies/ meningen / betere ideeen?

En als ik echt iets leuks (untradable) uit mijn opgespaarde packs haal, dan veranderd alles weer vrolijk. Het is op dit moment vooral nog voorpret 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:30
ThaAresX schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:36:
Ik heb een vraagje. Ik heb headliner Ilicic, deze kreeg een upgrade afgelopen woensdag omdat Ilicic in het TOTW Moments zat van 90 naar 91. Maar stel dat Ilicic een TOTSSF krijgt, upgrade mijn headliner dan mee of niet?
Even tussen het digitaal bekvechten door ;) :

Een HL kaart krijgt naar mijn weten alleen een upgrade wanneer de betreffende speler een nieuwe inform (of misschien ook MOTM?) krijgt. TOTS wordt niet meegerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:06:
Heb momenteel onderstaand team en ben op zoek naar mijn volgende (en waarschijnlijk laatste) versterking. Heb de afgelopen weken flink gehandeld en wat pakketjes opgespaard voor de TOTSSF (en ik hoop nu op wat packluck om daar misschien mijn budget wat mee te verhogen). Heb ook besloten dat ik geen zin meer heb om veel tijd te steken in handelen etc. dus vandaar waarschijnlijk mijn laatste upgrade, maar dan wel gelijk een goede :D

[Afbeelding]

In de startopstelling 4312 heeft iedereen 10 chem, hierna switch ik naar bovenstaand en soms blijf ik bij de 4312 (maar wissel wel Ramos naar de CB positie).

Budget: ~1,7 miljoen (mogelijk meer als ik iets leuk haal uit de packs met TOTSSF).
In bovenstaand team zijn alleen Suarez, Olaza en Ramos niet verkoopbaar, de rest wel.

Wensen:
  • wil een startopstelling houden met iedereen op 10 chem
  • wil graag een icon toevoegen met 5* WF, skills maken niet uit (daar ben ik sowieso heel slecht in :P )
  • Hazard zou ik het liefste wisselen, hij werkt gewoon niet voor mij, weet ook niet waarom (maar is ook gelijk lastig, want hoe houd ik iedereen dan op 10 chem, zie niet zo snel een icon op LM positie die ik zou willen hebben, of ik moet hem gewoon direct na start wedstrijd wisselen)
  • een leuke speler, hoeft niet perse de beste taktische keus te zijn voor mijn team
Ideeen:
  • Socrates 93 CAM (huidige favoriet, vooral vanwege zijn sterkere fysiek t.o.v. De Pierro)
  • Alessandro Del Piero 94 CAM
  • Pavel Nedvěd 93 CAM (spreekt me veel minder aan)
  • Marc Overmars 92 LM + van Basten 94 ST (ook leuk voor mijn 2e NL teampje
  • Marc Overmars 92 LM + Socrates 91 CAM of Ruud Gullit 86 CM (moet ik alleen nog kijken wie er nog meer uitgaat, Gullit is in dat geval waarschijnlijk slimmer omdat er toch wat defensieve skills gaan nodig zijn)
Iemand tips / advies/ meningen / betere ideeen?

En als ik echt iets leuks (untradable) uit mijn opgespaarde packs haal, dan veranderd alles weer vrolijk. Het is op dit moment vooral nog voorpret 8)
Ik zou persoonlijk niet voor die Gullit 86 gaan die heeft heel weinig stamina. Die overmars heb ik nu een paar x mee gespeeld en vind ik echt niks speciaals. Kan je niet kijken voor Neymar en Socrates ?

Heb even op futbin gegooid wat ik bedoel :) :

https://www.futbin.com/20/squad/15199054 Moet je alleen kiezen voor Suarez of Griezmann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Traeces schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:15:
[...]

Ik zou persoonlijk niet voor die Gullit 86 gaan die heeft heel weinig stamina. Die overmars heb ik nu een paar x mee gespeeld en vind ik echt niks speciaals. Kan je niet kijken voor Neymar en Socrates ?
Thanks, ook zeker een leuk alternatief, ben alleen bang dat ik Neymar niet boven de 7 chem ga krijgen en dan zal de chem style weinig toevoegen. Maar misschien moet ik toch eens kijken om de hele boel meer om te gooien er naar een ESP1 / FRA1 mix team te gaan.

Overmars lees ik inderdaad wel vaker dat ie niet heel speciaal is.

Edit:
LOL, had je futbin linkje nog niet gezien, maar je hebt de boel al op full chem gekregen, duidelijk een stuk beter in puzzelen als ik _/-\o_ Zal alleen wel moeten downgraden naar Socrates 91 anders haal ik het niet qua budget.

[ Voor 15% gewijzigd door bebopper op 22-04-2020 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:28:
[...]

Thanks, ook zeker een leuk alternatief, ben alleen bang dat ik Neymar niet boven de 7 chem ga krijgen en dan zal de chem style weinig toevoegen. Maar misschien moet ik toch eens kijken om de hele boel meer om te gooien er naar een ESP1 / FRA1 mix team te gaan.

Overmars lees ik inderdaad wel vaker dat ie niet heel speciaal is.
Als je zo start zoals ik aangaf start hij gewoon op 10 chem, daarna kan je gewoon ingame van opstelling switchen naar wat fijn speelt :)

Edit : haha je had me linkje dus gemist :P

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 22-04-2020 12:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zonder op deze discussie te willen inhaken, heeft Fifanoob natuurlijk wel een aantal goede punten.
Uiteraard zijn de potjes niet pre-determined bij EA etc maar hebben wel veel items waarop EA wel invloed heeft impact op de online gameplay (i.e. Matchmaking, game-servers, routing etc).

Mijn mening blijft ook dat vrijwel alle rare dingen in game meer latency gerelateerd zijn dan pre-determined etc.
Onderstaande reddit post geeft bijvoorbeeld wel inzicht in dit topic mbt hoe EA lag compensation toepast:
https://www.reddit.com/r/...ysis_lag_compensation_is/

Als we toch gaan relativeren, dan is het toch redelijk eenvoudig?
- Online gameplay is altijd al redelijk matig geweest
- EA past lag compensation toe waarbij de speler met de betere verbinding benadeeld word
- In Nederland hebben we beschikking tot bizar goede internet providers en connectivity
- Momenteel word er simpelweg veel meer gespeeld ivm Corona (en dit heeft waarschijnlijk ook invloed op iedereens humeur).

Op naar Fifa 21 met allemaal nieuwe leuke features en improvements en heeeeel misschien verbeteringen mbt online gameplay :)

Btw, zoals Fifanoob aangaf is de online gameplay een factor waarop je je moet aanpassen, ik heb gisteravond vrijwel alles wat ik speelde gewonnen omdat ik van combinatie voetbal in 442 switchte naar drop/back counter in 4231-2 :+

Dat is misschien minder leuk, maar als je niet snel kan combineren door de gameplay, dan moet een speelstijl pakken waarin dat dus ook niet hoeft. Leuk is anders, maar meer dan dat kun je niet doen als je toch besluit te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 22-04-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
He mannen,

Wat zouden jullie doen

Alison totyn 90 of vd sar 89

Aangezien keepers allemaal flaters maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ter Stegen NIF. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die kan k niet full chem in m'n team krijgen.

Of icon of Braziliaans ;)

https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dan Alison totyn 90, maar volgens mij kan je net zo goed zijn rare gold pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx, ga is proberen of ik verschil merk :)

Altijd leuk wat nieuws in t team :p

Kan als t bevalt altijd nog upgraden naar een beter kaartje

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 22-04-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Plus zijn reguliere kaart gaat wss stijgen richting TOTS, vanwege de strong link met Joe Gomez (die 100% een TOTS krijgt) en VVD (die een PL TOTS krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26
Augy schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:47:
He mannen,

Wat zouden jullie doen

Alison totyn 90 of vd sar 89

Aangezien keepers allemaal flaters maken :p
Ik heb Alison TOTY 97 untradable, maar ik kan maar niet aan hem wennen, altijd meer tegendoelpunten dan ik wil. Dus speel al een tijdje met Lloris UCL Live, die houdt regelmatig de meeste gekken ballen tegen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 02:08
Bossie schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:40:
Zonder op deze discussie te willen inhaken, heeft Fifanoob natuurlijk wel een aantal goede punten.
Uiteraard zijn de potjes niet pre-determined bij EA etc maar hebben wel veel items waarop EA wel invloed heeft impact op de online gameplay (i.e. Matchmaking, game-servers, routing etc).

Mijn mening blijft ook dat vrijwel alle rare dingen in game meer latency gerelateerd zijn dan pre-determined etc.
Onderstaande reddit post geeft bijvoorbeeld wel inzicht in dit topic mbt hoe EA lag compensation toepast:

- EA past lag compensation toe waarbij de speler met de betere verbinding benadeeld word
- In Nederland hebben we beschikking tot bizar goede internet providers en connectivity
- Momenteel word er simpelweg veel meer gespeeld ivm Corona (en dit heeft waarschijnlijk ook invloed op iedereens humeur).

Op naar Fifa 21 met allemaal nieuwe leuke features en improvements en heeeeel misschien verbeteringen mbt online gameplay :)

Btw, zoals Fifanoob aangaf is de online gameplay een factor waarop je je moet aanpassen, ik heb gisteravond vrijwel alles wat ik speelde gewonnen omdat ik van combinatie voetbal in 442 switchte naar drop/back counter in 4231-2 :+

Dat is misschien minder leuk, maar als je niet snel kan combineren door de gameplay, dan moet een speelstijl pakken waarin dat dus ook niet hoeft. Leuk is anders, maar meer dan dat kun je niet doen als je toch besluit te spelen.
FifaNoob zal best wel een punt hebben. Als IT'er ben ik nou eenmaal zeer kritisch op projecten die in mijn ogen falen en zeker omdat ik weet dat het gewoon beter kan en moet. Ik kan me ook niet voorstellen dat er alleen maar stagairs werken bij EA. Dus dat er zoveel fouten in dit spel zitten is gewoon een bewust keuze van EA, geld > gameplay. Dan verdien je ook kritiek.

Dingen zoals DDA zitten gewoon in het spel. Ze hebben er patenten voor en geven bij squad battles ook aan de het niveau kan verschillen van wat je kiest. Dus EA bevestigd het zelfs. Naast dat iedereen die het spel speelt ook gewoon merkt dat het er in zit. Maar naast de klagers in dit topic(hoor ik ook bij) zijn er ook mensen die geen kritiek kunnen hebben op hun favoriete spel, ondanks dat het terecht is. Dus ja daar ga je nooit uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
In Fifa werkt het voor mij zo, zodra je een keeper hebt gevonden die voor jou punten pakt vanaf de 1e wedstrijd, dan moet je bij die keeper blijven. Voor mij was dat in Fifa 19 De Gea. In Fifa 20 is dat Ter Stegen.

Zo heb ik ook een aantal favoriete supersubs. In Fifa 19 had je Onyekuru TOTS die echt OP was, in Fifa 20 zijn mijn go-2 supersubs (zoals zovelen) Adama Headliner en RTTF Kent.

[ Voor 29% gewijzigd door SterqVerhael op 22-04-2020 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:40:

Hij had ook opzicht in genoeg dingen gelijk hoor, denk dat we elkaar ook een beetje verkeerd begrepen als ik voor me eigen spreek. Heb hem nog een dm gestuurd om even de lucht te klaren :) We zijn soms ook een partij zuren mensen onder elkaar :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:43:
In Fifa werkt het voor mij zo, zodra je een keeper hebt gevonden die voor jou punten pakt vanaf de 1e wedstrijd, dan moet je bij die keeper blijven. Voor mij was dat in Fifa 19 De Gea. In Fifa 20 is dat Ter Stegen.

Zo heb ik ook een aantal favoriete supersubs. In Fifa 19 had je Onyekuru TOTS die echt OP was, in Fifa 20 zijn mijn go-2 supersubs (zoals zovelen) Adama Headliner en RTTF Kent.
Heb na sczechny alleen nog maar met sar gespeeld.. leuk om een x te switchen. Potje wat k net speelde deed ie iig goede dingen.

Kwa supersub heb k mackay-steven SS nog.. die maakt hele verdedigingen gek met z'n snelheid 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:43:
[...]

FifaNoob zal best wel een punt hebben. Als IT'er ben ik nou eenmaal zeer kritisch op projecten die in mijn ogen falen en zeker omdat ik weet dat het gewoon beter kan en moet. Ik kan me ook niet voorstellen dat er alleen maar stagairs werken bij EA. Dus dat er zoveel fouten in dit spel zitten is gewoon een bewust keuze van EA, geld > gameplay. Dan verdien je ook kritiek.

Dingen zoals DDA zitten gewoon in het spel. Ze hebben er patenten voor en geven bij squad battles ook aan de het niveau kan verschillen van wat je kiest. Dus EA bevestigd het zelfs. Naast dat iedereen die het spel speelt ook gewoon merkt dat het er in zit. Maar naast de klagers in dit topic(hoor ik ook bij) zijn er ook mensen die geen kritiek kunnen hebben op hun favoriete spel, ondanks dat het terecht is. Dus ja daar ga je nooit uitkomen
Uiteraard zijn die elementen aanwezig maar mijn verwachting is dat deze meer aanwezig zijn in singleplayer dan multi-player/pvp etc. Zo niet, dan kun je Fifa als e-sport sowieso niet serieus nemen (niet dat iemand dat doet).

Het frustrerende is idd dat als je IT-er (voor mij letterlijk IT) vrijwel 7 dagen in de week bezig bent om alles in goede banen te leiden en vervolgens in je vrije-tijd met dit geconfronteerd word :X

Zeker met WL, waarbij ze door de signup icm timeboxed event ze simpelweg inzicht hebben wat de benodige capaciteit zou moeten zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:47
SterqVerhael schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:43:

Eens met je verhaal over de keepers. Ik heb Donnarumma SIF, en dat vind ik 1 van de meest onderschatte keepers in het spel. Ik kom hem bijna nooit tegen bij mijn tegenstanders, terwijl hij me prima bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
SterqVerhael schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:29:
[...]

[...]

Ik kan vandaag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
fifanoob schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:33:
[...]

Even een quote van harribo uit het Pes topic jongens.

Nou ik merkte dat een tijdje geleden al op maar toen waren de reacties dat ze het na die patch beter vonden.
Ik ben het daar nog steeds niet mee eens, gelukkig ben ik dus niet de enige.
Ook Konami heeft bedacht dat er toch maar weer meer rare ai in moest om het spel spannend te houden. Waarom waarom? Zucht
Onrealistisch soms ook

Aldus harribo
Moet je ook de rest quoten he?
Ik stel later bijv dat fifa daarin veel erger is.
Dit was trouwens een moment opname ivm een update, zeer incidenteel.
Ik zeg ook niet dat pes perfect is, zeker niet gezien het aantal online spelers,maar het is een verademing tov fifa. Zeker als ik ook hier het grote aantal frustraties lees.

Maar ik zal jullie verder niet lastig vallen, veel plezier met fifa en zo niet, probeer pes eens, het gaf mij de lol weer terug

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 22-04-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk eens een behoorlijke ToTWM :) Ik weet nu al dat ik als Feyenoorder weer precies Tadic pack 8)7 Die koulibaly zou ik zeer tevreden mee zijn en kan mooi Tomiyasu vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Vandaag toch maar besloten om maar gewoon het vetste elftal te kopen waardoor hopelijk het plezier terug komt.

Bijna al mijn geld is in Matthaus gegaan maar ik ben heel benieuwd hoe hij gaat spelen...
https://www.futbin.com/20/squad/15203816

Tijdens het kijken naar prijzen overigens ook een toty kante voor 1799k kunnen snipen en voor 2025k kunnen verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 22 april 2020 @ 16:14:
Eindelijk eens een behoorlijke ToTWM :) Ik weet nu al dat ik als Feyenoorder weer precies Tadic pack 8)7 Die koulibaly zou ik zeer tevreden mee zijn en kan mooi Tomiyasu vervanger.
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
kw_nl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:20:
[...]

Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik vaker vloek bij COD of bij FIFA ;)
Bij cod zijn campers vervelend. Battle royale lagt soms wel eens, maar zodra er mensen dood of weg gaan wordt het gauw beter :)

Skill based match making zou goed zijn voor Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:55
Nu spelen geen aanrader, balot normaal goud haalt mij overmars pm iedere keer in, wist niet dat het kon haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 08:58
Uit prime icon pack Figo gehaald. Not bad! In m'n Bundesliga team heb ik Rashica nu met 7 chemistry, afhankelijk van de tegenstander wissel ik nog wel eens naar 41212 of 451. Nu even geen geld meer :P Schulz en Lainer zijn heerlijke backs. Enige die me nu stoort is Verstraete, dus ff sparen voor Palacios FS. Nu wissel ik tijdens de wedstrijd Verstraete voor Fred.
Daarnaast lijkt me fb Havertz ook heerlijk, dus ff sparen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pBO3R-EDpiF4x0CSf-A67ZJtCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jl0VpBEInZb53Ybou9HlnZlS.jpg?f=fotoalbum_large

Zie dat ik Werner nog een chemistry style moet geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Messje op 22-04-2020 22:26 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:46
Interessant, FIFA zorgt zelfs voor felle discussies hier op het forum. Laten we in deze zware tijd allemaal even lief zijn voor elkaar! 😛

Hoe dan ook, hoe je FIFA ook ziet, het heeft mij goed gedaan ermee te stoppen. Ik mis de elementen van FUT wel. Packs, FUT Draft, ploeteren in de WL. Draft heeft overigens nagenoeg altijd zeer goede verbinding, daar speelde ik met erg veel plezier. Als ik verloor was dat vaak ook goed verklaarbaar, dan speelde ik zelf vaak slecht.

Mijn grootste motivatiepunt om te stoppen was simpel; ik wil graag een spel spelen waarbij ik progressie boek. Deze editie was het voor mij pure willekeur. Ik probeer op allerlei manieren beter te worden en te kijken wat ik fout deed. Dan lijkt het met 21-9 beter en beter te gaan, weekend erop sta je weer op 12-9. Spelers spelen vaak ook met erg veel spelers achterin en dat haalt daarnaast ook een flink deel plezier weg.

Het grote probleem: de gameplay is voor mij dit jaar pure willekeur. De ene wedstrijd maak je effectief af, gaat passen prima en zet je mooie aanvallen op. De andere game staan je spelers zo stil als een standbeeld en spelen ze zo’n 200 procent minder. Dat frustreerde me, omdat ik op deze manier absoluut geen progressie kon boeken. Dat kan deels aan mezelf liggen, maar het heeft zeker óók met de servers te maken. Die zijn al jaren matig. Vorig jaar merkte ik echter dat oefening wel resultaat opleverde; van G2 naar E3 gegroeid. Dit jaar blijf ik maar ploeteren.

Hoe dan ook, of je het nou nog leuk vind of niet, het is accepteren of stoppen. Blijf je spelen, hou rekening met de willekeur. Merk je dat het alleen maar frustreert, stop een paar weken en kom later weer terug! Ik ben nu een tijd gestopt en speel af en toe als ik nog zin heb. Volg het forum ook nog zo nu en dan.

[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 22-04-2020 22:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 24-09 21:44
Pfff wat een kutservers. Ik mag niet winnen van EA. Bij tegenstander lukt alles bij mij niks. 8 schoten 7 keer op de paal kutspel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
SH-FR schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:56:
Interessant, FIFA zorgt zelfs voor felle discussies hier op het forum. Laten we in deze zware tijd allemaal even lief zijn voor elkaar! 😛

Hoe dan ook, hoe je FIFA ook ziet, het heeft mij goed gedaan ermee te stoppen. Ik mis de elementen van FUT wel. Packs, FUT Draft, ploeteren in de WL. Draft heeft overigens nagenoeg altijd zeer goede verbinding, daar speelde ik met erg veel plezier. Als ik verloor was dat vaak ook goed verklaarbaar, dan speelde ik zelf vaak slecht.

Mijn grootste motivatiepunt om te stoppen was simpel; ik wil graag een spel spelen waarbij ik progressie boek. Deze editie was het voor mij pure willekeur. Ik probeer op allerlei manieren beter te worden en te kijken wat ik fout deed. Dan lijkt het met 21-9 beter en beter te gaan, weekend erop sta je weer op 12-9. Spelers spelen vaak ook met erg veel spelers achterin en dat haalt daarnaast ook een flink deel plezier weg.

Het grote probleem: de gameplay is voor mij dit jaar pure willekeur. De ene wedstrijd maak je effectief af, gaat passen prima en zet je mooie aanvallen op. De andere game staan je spelers zo stil als een standbeeld en spelen ze zo’n 200 procent minder. Dat frustreerde me, omdat ik op deze manier absoluut geen progressie kon boeken. Dat kan deels aan mezelf liggen, maar het heeft zeker óók met de servers te maken. Die zijn al jaren matig. Vorig jaar merkte ik echter dat oefening wel resultaat opleverde; van G2 naar E3 gegroeid. Dit jaar blijf ik maar ploeteren.

Hoe dan ook, of je het nou nog leuk vind of niet, het is accepteren of stoppen. Blijf je spelen, hou rekening met de willekeur. Merk je dat het alleen maar frustreert, stop een paar weken en kom later weer terug! Ik ben nu een tijd gestopt en speel af en toe als ik nog zin heb. Volg het forum ook nog zo nu en dan.
Sluit me er helemaal bij aan. Fifa frustreerde mij ook vaak omdat ik weer allerlei promo's miste vanwege druk met werk etc. Nu ik door veel handelen (gaat ook veel tijd inzitten) een goed team heb, speelt het nog steeds drama.

Sowieso, buiten de punten die jij noemt is de AI soms oliedom, maar met schoten op jouw goal dan doen ze soms echt de meest acrobatische truuks om er tussen te zitten.
Vorig jaar was dat veel beter. Ook het switchen met de L-toets is flink generfd. Kreeg ik vorig jaar doorgaans altijd het juiste ventje, nu krijg ik soms een aanvaller dit niet eens in mijn beeld is als ik mijn 16 probeer te verdedigen. Verdedigers blijven soms maar als zoutzakken staan terwijl vorig jaar ze er echt indoken.

Enfin, de inconsistente gameplay en waardeloze servers doen mij beseffen dat deze Fifa echt veel slechter is dan 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
Misschien ligt het aan mij, maar hoe laat krijg je ook alweer de weekend league rewards vandaag? Ik dacht altijd dat deze tegelijk met de DR rewards kwamen, maar zag ze er niet bij staan. Of heb ik me een uur vergist? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Messje schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:24:
Uit prime icon pack Figo gehaald. Not bad! In m'n Bundesliga team heb ik Rashica nu met 7 chemistry, afhankelijk van de tegenstander wissel ik nog wel eens naar 41212 of 451. Nu even geen geld meer :P Schulz en Lainer zijn heerlijke backs. Enige die me nu stoort is Verstraete, dus ff sparen voor Palacios FS. Nu wissel ik tijdens de wedstrijd Verstraete voor Fred.
Daarnaast lijkt me fb Havertz ook heerlijk, dus ff sparen.

[Afbeelding]

Zie dat ik Werner nog een chemistry style moet geven.
Is het niet handiger om Rashica op full chem te spelen en Figo op 7? Want Figo heeft het minder nodig dan Rashica die de boost beter kan gebruiken omdat hij al een lagere rating heeft. Je kan het dan altijd nog in game omwisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prins32 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:53:
Misschien ligt het aan mij, maar hoe laat krijg je ook alweer de weekend league rewards vandaag? Ik dacht altijd dat deze tegelijk met de DR rewards kwamen, maar zag ze er niet bij staan. Of heb ik me een uur vergist? :-)
Met 5 minuten, het is opgeschoven met DST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204

Perfect verwoord. Dit is precies zoals ik het ook ervaar. In FUT vloog ik tot nu toe heen en weer tussen divisie 5 tot zelfs een keer 9. Dat bevestigt precies wat jij beschrijft. Ik ben alleen wel blijven spelen, maar ik ben gewoon verslaafd aan voetbal en gamen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Nu online
Tadic en Perisic... Kan natuurlijk slechter, maar uiteraard niet wat ik had gehoopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
.

Mijn grootste motivatiepunt om te stoppen was simpel; ik wil graag een spel spelen waarbij ik progressie boek.
Dat had ik dus vorig jaar, precies dé reden ook om te stoppen met fifa.
Hoewel je natuurlijk wel mee moet rekenen dat iedereen progressie boekt he?

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-04-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Harribo schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:29:
[...]

Dat had ik dus vorig jaar, precies dé reden ook om te stoppen met fifa.
Hoewel je natuurlijk wel mee moet rekenen dat iedereen progressie boekt he?
Denk dat jij te weinig progressie boekte dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 01:54:
[...]

Enfin, de inconsistente gameplay en waardeloze servers doen mij beseffen dat deze Fifa echt veel slechter is dan 19.
Dus jij vond de gameplay in 19 beter?

Jij deed liever 100x la krokettas in een wedstrijd met hoge voorzet vanaf de zijlijn en dan bij de 2e paal in koppen en dit truucje de hele wedstrijd zo door doen?

Want zo werd fifa 19 gespeeld.
En dan had je nog die onmogelijk first time shooting die er vanuit alle hoeken in vloog.
Qua verdedigen hoefde je niks te doen, je liet de AI dat gewoon doen..

Daar kan ik dus echt niet bij he..

Waar in fifa 19 90% van de spelers dit truucje deden en het geen ene reet meer aan was. Heb ik in fifa 20 echt het idee dat alles veel meer in balans is. Veel meer variatie is in de wedstrijden.
Of fifa 18 waar je hoge diepe bal over de verdediging gaf en iedereen aan het pacehoeren was..
Bijna elk fifa had wel een methode wat zo'n beetje altijd wel werkte elke wedstrijd weer.
Ik persoonlijk vind dit de eerste fifa sinds jaren weer die niet zo'n methode heeft.
Zelfs in tijden van corona dat ik veel thuis zit, ben ik nog steeds niet uitgekeken op fifa. Andere jaren hield in Februari al snel op omdat iedereen die ene methode wist die er voor zorgde dat je bijna altijd scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgpmBCBIABZ6i5rhHFSeTuYdjDA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eNEtLjf8WnY9ODZrmDIHWmTV.png?f=fotoalbum_large

Ik wil graag dit team maken. Op of aanmerken / verbeteringen hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]

Hateboer voor Dumfries zou ik doen. Eventueel Koeman halen en dan met 5ATB beginnen en hem daarna doorschuiven naar het middenveld. Zie weinig mensen scream St.Juste gebruiken, maar hij leek mij ook altijd wel geinig om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zit nu op 1.75 mil na verkoop van Mbappe. En ik heb tradeable packs gekozen ipv 28k als DR rewards. Bewaar ik voor vanavond in de ijdele hoop dat ik wellicht een tots kaartje eruit haal. Nu nog 100k bij elkaar handelen/spelen en Cruyff is een feit. Naast Messi/Neymar/Overmars/Yedder.

Kan ik me daarna richten op een betere LB/CB achterin.

https://www.futbin.com/20/squad/15222908

Lijkt me wel wat. Moet ik alleen Alex Sandro sbc zien te voltooien verder maar zien wat ik uit het prime icon pack haal.

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 23-04-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:57:
[...]

Hateboer voor Dumfries zou ik doen. Eventueel Koeman halen en dan met 5ATB beginnen en hem daarna doorschuiven naar het middenveld. Zie weinig mensen scream St.Juste gebruiken, maar hij leek mij ook altijd wel geinig om te testen.
Thanks, is Hateboer significant beter dan Dumfries? En welke Koeman raad jij aan?

Hoe denk je over de spits? Prime Moments Nistel, Van Basten? Of toch Bergkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:05:
[...]

Thanks, is Hateboer significant beter dan Dumfries? En welke Koeman raad jij aan?

In mijn ogen wel:
https://www.futhead.com/compare/citp21088y20citp18104y20/

Geen ervaring met Nederlandse Icon-spitsen. Je zou ook FS Malen kunnen proberen?

Heb zelf ervaring met Mid Koeman op het middenveld, is wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:05:
[...]

van basten is iig beter dan van nistelrooy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
[Afbeelding]

Sowieso SS Hateboer in plaats van Dumfries. Dumfries is vergeleken met Hateboer heel gemakkelijk van de bal af te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Beetje irritant dat de prijs voor teamfitness deze week zo hoog is, de afgelopen tijd kon je ze nog gewoon gemakkelijk voor rond de 800 coins inslaan en nu is het 1600+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:58:
Beetje irritant dat de prijs voor teamfitness deze week zo hoog is, de afgelopen tijd kon je ze nog gewoon gemakkelijk voor rond de 800 coins inslaan en nu is het 1600+
Thanks, meteen alles gelist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pompi schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:58:
Ja is inderdaad irritant. Doordeweeks meestal wel goedkoper dan tegen het weekend als de WL weer begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Het meest irritante is dat je in webapp gewoon niet kan zoeken naar Squad Fitness. Gelukkig is de game pas uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
MadMoody schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:01:
[...]

Ja is inderdaad irritant. Doordeweeks meestal wel goedkoper dan tegen het weekend als de WL weer begint.
I know, maar houd het al de hele week in de gaten en het is al de hele week zo. Komt vast doordat de meeste mensen hun packs sparen, maar toch verwacht je niet een verdubbeling van de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Fraaank schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:02:
Het meest irritante is dat je in webapp gewoon niet kan zoeken naar Squad Fitness. Gelukkig is de game pas uit...
Gewoon 1 als transferkandidaat aanmerken, dan kan je zo heel gemakkelijk zoeken maar je kan dan helaas niet snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:31:
[...]

In mijn ogen wel:
https://www.futhead.com/compare/citp21088y20citp18104y20/

Geen ervaring met Nederlandse Icon-spitsen. Je zou ook FS Malen kunnen proberen?

Heb zelf ervaring met Mid Koeman op het middenveld, is wel aardig.
Pompi schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:53:
[...]

Sowieso SS Hateboer in plaats van Dumfries. Dumfries is vergeleken met Hateboer heel gemakkelijk van de bal af te zetten.
Top mannen, erg bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Waarom zon dure keeper ? Je kan beter dan voor zijn mid gaan en voor het overgebleven geld b.v. Frenkie of Virgil upgraden.
cubert20 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:52:
[...]

van basten is iig beter dan van nistelrooy
Zou ook voor van Basten gaan, Van Nistelrooy is net een tank qua bewegen.
Pompi schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:53:
[...]

SS Hateboer is echt geweldig , beste RB die ik dit jaar gebruikt heb. Heb ook Prime Zanetti gebruikt maar die vond ik vele minder.

Die fitness kaartjes zijn de hele week al vrij prijzig. Dinsdag al 1400 waar ik ze normaal oppik voor max 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Thnx voor de headsup. Kan mooi cashen met de squad fitness kaartjes nu. Iig een handelsmethode die wel altijd blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:11
Vanaf wanneer komen de totssf spelers in de packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Verificatie met 14 f*cking plaatjes in de Companion app met op elk plaatje [overdrijving] 87 [/overdrijving]* van die beesten, hoe moet ik dat in godsnaam nog voor elkaar krijgen. Ze zijn knettergek daar bij EA. Dan maar even naar de webapp en inzoomen om te proberen eruit te komen...

* stuk of 4/5 per plaatje schat ik zo, maar wel teveel om het verschil te kunnen zien, soms heb je van die makkelijke verificaties met maar 1 of 2 beestjes, dan is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 15:19
Dani05 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:34:
Vanaf wanneer komen de totssf spelers in de packs?
Morgenavond begint community TOTSSF, dit is over het algemeen nog niet het beste team. Waarschijnlijk komt deze samen met een 'minor league' zoals de EFL.
Vanaf volgende week vrijdag komt waarschijnlijk iedere week een 'Top 5' league + minor league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand hier ervaring met Bergwijn (88). Lijkt mij een goede kaart voor die prijs, helaas wel untradeable.

Ik zoek een sterke, snelle rechtsbuiten met goeie passing. Bergwijn lijkt mij hier ideaal voor maar zie verschillende ervaringen en misschien helpen zijn work rates ook niet mee.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bebopper schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:55:
Verificatie met 14 f*cking plaatjes in de Companion app met op elk plaatje [overdrijving] 87 [/overdrijving]* van die beesten, hoe moet ik dat in godsnaam nog voor elkaar krijgen. Ze zijn knettergek daar bij EA. Dan maar even naar de webapp en inzoomen om te proberen eruit te komen...

* stuk of 4/5 per plaatje schat ik zo, maar wel teveel om het verschil te kunnen zien, soms heb je van die makkelijke verificaties met maar 1 of 2 beestjes, dan is het wel te doen.
Je moet alleen naar het voorste plaatje kijken, de andere zijn alleen afleiding om de bots tegen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
RR21 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:19:
Iemand hier ervaring met Bergwijn (88). Lijkt mij een goede kaart voor die prijs, helaas wel untradeable.

Ik zoek een sterke, snelle rechtsbuiten met goeie passing. Bergwijn lijkt mij hier ideaal voor maar zie verschillende ervaringen en misschien helpen zijn work rates ook niet mee.

Ik hoor het graag!
Functioneert hier erg goed, je moet hem alleen wel door zijn workrates zelf handmatig de diepte in sturen want anders blijft hij maar sjokken. Kan verdedigers goed van de bal afhouden, wat ook fijn is dat hij nu een 2de been heeft in tegenstelling tot zijn andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Pompi schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:19:
[...]

Je moet alleen naar het voorste plaatje kijken, de andere zijn alleen afleiding om de bots tegen te gaan.
Weet ik, maar al die andere beestjes (als het er zo veel tegelijk zijn) maken het wel erg lastig in de Companion app om dat voorste beestje goed te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:11:
[...]

Waarom zon dure keeper ? Je kan beter dan voor zijn mid gaan en voor het overgebleven geld b.v. Frenkie of Virgil upgraden.

[...]

Zou ook voor van Basten gaan, Van Nistelrooy is net een tank qua bewegen.

[...]

SS Hateboer is echt geweldig , beste RB die ik dit jaar gebruikt heb. Heb ook Prime Zanetti gebruikt maar die vond ik vele minder.

Die fitness kaartjes zijn de hele week al vrij prijzig. Dinsdag al 1400 waar ik ze normaal oppik voor max 1000.
Eens wat betreft de keeper, maar wat is dan een goedkoop Nederlands alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:46
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:50:
[...]

Eens wat betreft de keeper, maar wat is dan een goedkoop Nederlands alternatief?
Wat hij al zegt. Gewoon mid vd sar erin zetten. Keepers zijn toch een beetje hit or miss dit jaar. Voor mij is die mid van der Sar iig geweldig.

Overweeg voor de spits trouwens ook is prime moments Bergkamp. Speel ik nu sinds kort mee en die is echt geweldig. Niet de snelste dus boost zn pace (bijv engine zodat ook zn balance en agility omhoog gaat)! Maar dat schot is echt niet normaal + 4* 4*.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
ik weet niet of die al gepost is maar tekkz is top100 met een zilver team :). En wij maar klagen dat onze teams niet goed genoeg zijn :D

[ Voor 10% gewijzigd door harrybeuker op 23-04-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:50:
[...]

Zijn mid variant, keepers zijn redelijk lood om oud ijzer deze Fifa :)
harrybeuker schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:03:
ik weet niet of die al gepost is maar tekkz is top100 met een zilver team :). En wij maar klagen dat onze teams niet goed genoeg zijn :D
[YouTube: WE GOT TOP 100 WITH MY SILVER TEAM!!! FUT CHAMPIONS CHALLENGE HIGHLIGHTS 3! #FIFA20 Ultimate Team]
Had filmpje gezien van Bryan Hessing E-sporter van Heracles, die kwam hem tegen. Hij had pas met penaltys van Tekkz zijn zilver team gewonnen :+ Tekkz is overigens wel echt bizar goed _/-\o_

Iemand overigens ervaring met Koeman 88 als CV ?

[ Voor 54% gewijzigd door Traeces op 23-04-2020 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo dan, wat is dat dan! Zo erg heb ik het gelukkig zelf nog niet meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd had ik deze goal echt niet gescoord. Die speler word echt keihard genaaid en kan er niks aan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
Netjes, netjes.. d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y9eWG47PSV8SEFsiTiiRxuTUjD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j8W8BpbzZ1PH66aiPfihxPsw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik wil eigenlijk Neymar nog oppikken voor deze WL. Ik verwacht morgen nog niet te kunnen spelen maar wat denken jullie dat het beste moment gaat zijn? Ik zie op Futbin al een lichte daling en volgens sommige YT’ers gaat er morgen ochtend nog een crash(je) komen, jullie hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb net uit de MM Prime icon moments pirlo gepacked. Hierdoor heb ik een budget om mijn team te verbeteren. Nu wil ik mijn cvm verbeteren in de 4-4-2 (2) opstelling. Deze cvm is de aanvallendere cvm naast kante. Nu ben ik aan het twijfelen tussen Seedorf 93 of Matthaus (93). Heeft een van jullie een advies wie ik zou moeten kiezen en waarom?
Pagina: 1 ... 137 ... 185 Laatste