Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Overmars gehaald na wat prime icon pack openings gekeken te hebben komt er uit een stuk of 50 packs weinig leuks uit lopen (een keertje Gullit, Butra, Maradonna) Deadeye erop geknald, Neymar gelist. Meteen wat potjes rivals gedaan. Hij is niet zo zichtbaar aanwezig als Neymar op de linkervleugel. Maar zodra ie de bal krijgt is het zoals Sierd zegt: bwaaaaap op de brommer naar de achterlijn. In een druk bezette 16 hield ie goed stand en schoot meteen raak.

Voordeel: nu ik Neymar/Mbappe gelist heb ligt Cruyff in handbereik. Wie weet een mid versie zelfs, want die is niet veel duurder dan zijn base versie. (of andersom de base is in verhouding duur) Neymar/Mbappe hebben me goed gediend drie maanden lang maar nu is het tijd voor Overmars / Cruyff. Ook een leuk tandem al wordt Cruyff dan meer de nieuwe Neymar en Overmars de nieuwe Mbappe. Messi op rechts, Yedder erbij en ik kan wel uit de voeten in de aanval.

Ik ga nog wel de twee overgebleven swaps doen: serie A en ligue 1. Zeven nieuwe erbij doen voor een prime icon pack. Maar dan omdat het kan en boeit het me niks als ik VDS dubbel pack oid.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 18-04-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:40:
Overmars gehaald na wat prime icon pack openings gekeken te hebben komt er uit een stuk of 50 packs weinig leuks uit lopen (een keertje Gullit, Butra, Maradonna) Deadeye erop geknald, Neymar gelist. Meteen wat potjes rivals gedaan. Hij is niet zo zichtbaar aanwezig als Neymar op de linkervleugel. Maar zodra ie de bal krijgt is het zoals Sierd zegt: bwaaaaap op de brommer naar de achterlijn. In een druk bezette 16 hield ie goed stand en schoot meteen raak.

Voordeel: nu ik Neymar/Mbappe gelist heb ligt Cruyff in handbereik. Wie weet een mid versie zelfs, want die is niet veel duurder dan zijn base versie. (of andersom de base is in verhouding duur) Neymar/Mbappe hebben me goed gediend drie maanden lang maar nu is het tijd voor Overmars / Cruyff. Ook een leuk tandem al wordt Cruyff dan meer de nieuwe Neymar en Overmars de nieuwe Mbappe. Messi op rechts, Yedder erbij en ik kan wel uit de voeten in de aanval.

Ik ga nog wel de twee overgebleven swaps doen: serie A en ligue 1. Zeven nieuwe erbij doen voor een prime icon pack. Maar dan omdat het kan en boeit het me niks als ik VDS dubbel pack oid.
Hoop dat hij je bevalt, vond prime overmars gewoon minder dan kent. Heb hem 2x geprobeerd en heel snel weer verkocht. Qua stats lijkt hij geweldig maar ingame vind ik het echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:39:
Nou serieus goed gedaan , als ik optijd had verkocht en daarna weer had ingekocht had ik een miljoen verdiend in paar dagen. Volgend jaar zeker op die craches letten.
Beide keren meer geluk dan wijsheid. Echter wel fijn om te weten dat het waarschijnlijk elk jaar op dezelfde momenten gebeurd. Aangezien ik al heel veel Tax heb betaald ben ik blij dat ik nu een beetje ''terugwin''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is de gameplay toch weer behoorlijk vervelend ivm vanmiddag helaas.
Kom overigens opeens veel 41212-narrows die pressure spelen tegen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Merk ook verschil tussen vanmiddag en vanavond. Mijn Ligue 1 first owner team is qua verdediging rampzalig en dat merkte ik vanavond. Mijn serie A team daarentegen weer wel oke. Morgen maar de overige wedstrijden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:50
Weer even stoom afblazen wl, dacht speel even 1-0 voor erg snel en dan tuurlijk ik heb koeman en rijkaard achter en messi krijgt 4x de bal met blok mee em die hoerenzoon schiet er 4 in het is gewoon niet eerlijk dat messi alles en ook alles mee krijgt in de kluts en blok ook dan nog even herhaling kijken wat ik nooit doe, echt er zijn zulke zielige spelers niet normaal

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
Loting PS4

volgende week maandag moet de poule afgerond zijn. Zo niet gaat degene door die het meeste de moeite heeft gedaan om de wedstrijden te regelen.
kwartfinale gaat als volgt.
1=A1-B2
2=B1-C2
3=C1-D2
4=D1-A2

Er stonden 11 inschrijvingen in de lijst voor de ps4, maar bossie wilde ook wel had hij al gezegd.
Dan zijn dat er inclusief mij 12 inschrijvingen.
Ga ik 4 poules van 3 maken waarbij de eerste 2 van de poule door gaan.
Vanaf dan krijgen we kwartfinales.

Poulewedstrijden beginnen in ieder geval maandag 20 april(mag eerder) en zijn uiterlijk maandag 27 april afgerond.
Je speelt 2x een normale friendly tegen elke tegenstander.
Leenspelers zijn niet toegestaan, trainingsitems zijn niet toegestaan.

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973

@Bean77
@fifanoob
@Vestendrie
@Frantz
@Meru94
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie

loting.

Poule A
Fifanoob
Bean
bossie

Poule B
sterqverhaal
Frantz
Cubert

poule C
Darretje
vestendrid
traeces

poule D
pompi
meru94
Patrick_D_GTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:00
Ik sta op het punt helemaal te nokken met het spel. 70% van de potjes zijn onspeelbaar traag. Er gebeuren de meest bizarre dingen (mogelijk ook door die bagger servers van ze) ben van 5-0 vrijdag avond naar 8-12 gegaan gisteren, dat moet toch niet kunnen... Daarnaast heb ik in die 12 verliespotten wel 30x de paal of lat geraakt. Veel onsportieve spelers ook, bij aanvang van de pot geen lag, kom ik 2-0 voor gaat alles ineens hakkelen, meerdere keren meegemaakt, dat moet gewoon opzet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zo blij dat ik niet die prime icon pack heb gedaan. Heb nu al zoveel nutteloze spelers voorbij zien komen in streams :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 15:19
Traeces schreef op zondag 19 april 2020 @ 08:44:
Ben zo blij dat ik niet die prime icon pack heb gedaan. Heb nu al zoveel nutteloze spelers voorbij zien komen in streams :p
Haha, je hebt groot gelijk, heb er enorm spijt van dat ik niet gewoon voor Gullit+Overmars ben gegaan. Overmars ga ik volgende week alsnog doen, maar Pires uit de prime icon pack was echt heel kut.

[ Voor 12% gewijzigd door [MAUS] op 19-04-2020 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 19 april 2020 @ 07:36:
Ik sta op het punt helemaal te nokken met het spel. 70% van de potjes zijn onspeelbaar traag. Er gebeuren de meest bizarre dingen (mogelijk ook door die bagger servers van ze) ben van 5-0 vrijdag avond naar 8-12 gegaan gisteren, dat moet toch niet kunnen... Daarnaast heb ik in die 12 verliespotten wel 30x de paal of lat geraakt. Veel onsportieve spelers ook, bij aanvang van de pot geen lag, kom ik 2-0 voor gaat alles ineens hakkelen, meerdere keren meegemaakt, dat moet gewoon opzet zijn.
Ik heb het sinds gisteravond in Rivals, mijn spelers hebben opeens een draaicirkel van een vrachtwagen, passing input word regelmatig genegeerd etc.

Ik las laatst een leuke op reddit waarbij werd gezegd dat sommige avonden speel je gewoon erg leuk en dan doet de uitslagen er ook niet toe en sommige avonden ben je alleen maar fouten in de gameplay aan het corrigeren tot je word overlopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[MAUS] schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:42:
[...]

Haha, je hebt groot gelijk, heb er enorm spijt van dat ik niet gewoon voor Gullit+Overmars ben gegaan. Overmars ga ik volgende week alsnog doen, maar Pires uit de prime icon pack was echt heel kut.
Daar was ik dus ook bang voor, dus voor Pim Laudrup gegaan 0,0 spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:46:
[...]

Ik heb het sinds gisteravond in Rivals, mijn spelers hebben opeens een draaicirkel van een vrachtwagen, passing input word regelmatig genegeerd etc.

Ik las laatst een leuke op reddit waarbij werd gezegd dat sommige avonden speel je gewoon erg leuk en dan doet de uitslagen er ook niet toe en sommige avonden ben je alleen maar fouten in de gameplay aan het corrigeren tot je word overlopen.
En nu loopt het uiteraard weer als een zonnetje en win je alles, wat een spel wat een spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Haha heel herkenbaar, de ene x is het een drama en dan andere keer perfect.. zet hem soms ook gewoon uit als alles slecht aanvoelt..

Haal op dit moment meer fun uit SB op legendarisch, dat is tenminste een soort van stabiel.

Nou moet ik zeggen dat t ontbreken van objectives die een btje leuk om te doen zijn ook niet helpt.

Volgende week gelukkig nieuw seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Augy schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:01:
Haha heel herkenbaar, de ene x is het een drama en dan andere keer perfect.. zet hem soms ook gewoon uit als alles slecht aanvoelt..

Haal op dit moment meer fun uit SB op legendarisch, dat is tenminste een soort van stabiel.

Nou moet ik zeggen dat t ontbreken van objectives die een btje leuk om te doen zijn ook niet helpt.

Speel je alles op legendarisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:01:

Mja ik vind tegen de AI nooit veel aan, maar wellicht idd beter dan WL of Rivals, waar niet de speler maar de kwaliteit van de servers bepalend is bij de uitslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
De game is echt op het belachelijke aan toe hoor. Zal wel weer allemaal aan mezelf liggen, maar ik heb nog 7 wedstrijden om goud 3 te halen (1 overwinning nodig). Heb er nu al 5 op rij verloren (met pauzes ertussen), waarbij spontaan er meer dan gemiddeld 100% kansen op de paal en lat gaan. Passes gaan weer met de snelheid van een slak etc etc. Prima EA prima

Ps. dan heb ik het niet eens over de seconde die mijn spelers erover doen om een pass of schot te plaatsen uiteraard. Ik vermoed dat dit m'n laatste WL was, misschien wel m'n laatste weekend FIFA.

[ Voor 21% gewijzigd door Fraaank op 19-04-2020 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
NLoldebroek schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:32:
[...]

Speel je alles op legendarisch?
Nee niet alles, dan win k nooit van een hoger rated team haha. Afhankelijk van de tegenstander varieer ik tussen pro en legendarisch

Het jammere van Rivals is idd gewoon dat de server bepaald wie wint en niet de spelers zelf.. vind verliezen niet erg en doe dat regelmatig haha maar wel op de eerlijke manier en niet omdat er input lag oid is

Moet wel zeggen dat ik t spel veel leuker vind als ik een objective heb en met een andere missie dan alleen winnen de wedstrijd in ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wat een in en in trieste spelers vandaag, 4 potjes rivals en drie keer dat iemand na ~5-10 minuten bij 1-0 voor direct na het doelpunt de verbinding verbreekt om op die manier de wedstrijd te winnen. Echt sportief ja, stelletje kloothommels. (mijn verbinding is het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:35:
Wat een in en in trieste spelers vandaag, 4 potjes rivals en drie keer dat iemand na ~5-10 minuten bij 1-0 voor direct na het doelpunt de verbinding verbreekt om op die manier de wedstrijd te winnen. Echt sportief ja, stelletje kloothommels. (mijn verbinding is het niet)
Ik word net in voice berichten voor kk kakkerlak enzo uitgemaakt en nog meer van dat niveau berichten. Pffffff echt serieus wat een volk heb je op deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:58
Traeces schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:04:
[...]

Ik word net in voice berichten voor kk kakkerlak enzo uitgemaakt en nog meer van dat niveau berichten. Pffffff echt serieus wat een volk heb je op deze wereld.
Ik zet dat altijd uit. Verder heb ik misschien 1 keer een haatbericht gehad, wel genoeg leaves als het na 15 minuten 3-0 staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er weer mee gestopt ongelofelijk wat een kut servers weer. Ga het meeste tegenwoordig maar op vrijdag avond laat spelen dan speelt het normaal altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Traeces schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:25:
Ben er weer mee gestopt ongelofelijk wat een kut servers weer. Ga het meeste tegenwoordig maar op vrijdag avond laat spelen dan speelt het normaal altijd wel goed.
Ik speel ook vaak 's avonds of middernacht. Vooral zondagavond valt het goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:31
Nachtapotheker schreef op zondag 19 april 2020 @ 07:36:
Dat laatste wat je zegt had ik net in een wedstrijd in de WL. In de eerste helft speel ik de tegenstander helemaal zoek, de ruststand van 4-1 was nog geflatteerd. Dan opeens in de tweede helft lijkt het alsof ik een heel ander spel aan het spelen ben. Alles gaat opeens supertraag, mijn spelers reageren totaal niet op de input van mijn controller, en die matige tegenstander komt daardoor terug tot 4-4. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar in de verlenging maak ik de beslissende 5-4 en toch nog de verdiende winst kunnen pakken.

Ik denk dat het probleem niet ligt aan de EA servers, maar aan de slechte internetverbinding van je tegenstanders naar de EA servers en de lag compensatie die dan plaats vindt om het spel synchroon te laten lopen tussen jou en je tegenstander. Dit zal je vast bewust kunnen manipuleren door met programma's als NetLimiter je eigen internetverbinding te vertragen. Daar zou EA vast wel iets aan kunnen doen door bij spelers waarvan de ping opeens omhoog schiet, uit het spel te kicken, een insta-loss te geven en de tegenstander een win.

Heb in ieder geval goud 3 binnen in de WL, vind het zo wel mooi geweest. Lineker gisteren verkocht, hij viel me erg tegen. Zijn rendement lag lager dan mijn nieuwe CAM Okocha, dat zegt wel genoeg. De schade viel gelukkig mee met de verkoop, de prijzen waren behoorlijk gedaald. Een bijkomend voordeel is dat potentiele opvolgers van Lineker ook een stuk goedkoper zijn geworden. Ik twijfel momenteel tussen Prime Moments Hugo Sanchez en FB Griezmann. Sanchez is eigenlijk op alle vlakker wel wat beter behalve de 5* WF en 4* skillmoves van Griezmann, wat natuurlijk wel een belangrijk pluspunt is en hij heeft zowel de flair als finesse shot trait. Voor Griezmann kom ik ook nog ruim 100K coins tekort, dus zal dan m'n club nog wat moeten opschonen of wachten tot de rewards van aankomende donderdag, nog maar de vraag of de prijsdip tot dan aanhoudt. Misschien dat het ook nog verder doorzet met TOTS die eraan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:25:
Ik kan echt werkelijk niets, passing is random en schieten is sowieso onmogelijk.
Zovaak dat ik mijn spits alsnog vrijspeel maar dan duurt het 2-3 voordat er daadwerkelijk geschoten en dan is de blocking crew alweer terug.

@mar101 Dat had ik de afgelopen twee weken ook erg vaak in WL, iemand merkte hier op dat in de rust de connection opnieuw word gechecked door de game en lagcompensation opnieuw gezet word ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 19-04-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
[...]

Voice ook altijd uit staan maar regelmatig krijg je achteraf berichten, goede wedstrijd en welk niveau haal je is nog leuk. Maar er zitten ook malloten die het nodig vinden om je te vernederen als ze dankzij de meest rare ballen gewonnen hebben ff komen vertellen dat je een noob bent :N alsof ik dat zelf niet weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:46:
[...]

Ik kan echt werkelijk niets, passing is random en schieten is sowieso onmogelijk.
Zovaak dat ik mijn spits alsnog vrijspeel maar dan duurt het 2-3 voordat er daadwerkelijk geschoten en dan is de blocking crew alweer terug.

@mar101 Dat had ik de afgelopen twee weken ook erg vaak in WL, iemand merkte hier op dat in de rust de connection opnieuw word gechecked door de game en lagcompensation opnieuw gezet word ofzo.
Heb precies het zelfde , Ronaldo , Laudrup en Neymar kunnen helemaal niks meer. ZUCHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Icon swap met first owner serie A team in de pocket. Nu buffelen met mijn Ligue1 team met knudde verdediging. Zit ik al op 2/9 voor een prime icon pack. Ook weer genoeg punten voor weekend league maar die ga ik verzilveren zodra TOTS in de player picks zit. En dan nog pack ik wss niet boeiende bruikbare spelers op zilver 1.

De nieuwe swap objectives maken het spelen nog de moeite waard. Maar op weekend league en squad battle ben ik wel uitgekeken. Kan ook nog zowel offline als online draft doen. Vond ik een modus die wel leuk was om te doen vanwege je ad random samengestelde elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Dat heb k ook Joosie. De komende swaps en objectives maken t leuk :)

Verder is t altijd hetzelfde liedje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik snap het niet meer hoor,wat is er in godsnaam matching aan mijn 81 teampje continue tegen 91+ teams met minimaal 3 icons te zetten?

Yedder loops gewoon rechtdoor alsof er geen verdedigers staan, geen skill moves niks, gewoon rechtdoor lopen, schieten, scoren, klaar. En ik maar op die knoppen rammen waarna er 2 seconden later als de bal al in het net ligt een speler van mij eens gaat bewegen.

En toch keer op keer weer probeer ik het weer, waarom... Dat is nog de meest interessante vraag van vandaag lol :o , ik weet dat het frustratie tot en met is en toch denk ik, kom even kijken of het nu misschien iets beter gaat. Het maakt trouwens ook geen drol uit of de connectie/ping waarde vooraf ergens laag in de 20 zit of hoog in de 30, het is gewoon een groot lag feestje. En nu stop ik er echt mee voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 08:58
Joosie200 schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:59:
Icon swap met first owner serie A team in de pocket. Nu buffelen met mijn Ligue1 team met knudde verdediging. Zit ik al op 2/9 voor een prime icon pack. Ook weer genoeg punten voor weekend league maar die ga ik verzilveren zodra TOTS in de player picks zit. En dan nog pack ik wss niet boeiende bruikbare spelers op zilver 1.

De nieuwe swap objectives maken het spelen nog de moeite waard. Maar op weekend league en squad battle ben ik wel uitgekeken. Kan ook nog zowel offline als online draft doen. Vond ik een modus die wel leuk was om te doen vanwege je ad random samengestelde elf.
De online swaps stellen niets voor joh. Voor je CL objective zou ik gewoon 1 competitie pakken, dat was 5 potjes met La Liga CL spelers. Je scoort bijna alles wel met Rodrigo en Vinicius voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
bebopper schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:43:
Ik snap het niet meer hoor,wat is er in godsnaam matching aan mijn 81 teampje continue tegen 91+ teams met minimaal 3 icons te zetten?

Yedder loops gewoon rechtdoor alsof er geen verdedigers staan, geen skill moves niks, gewoon rechtdoor lopen, schieten, scoren, klaar. En ik maar op die knoppen rammen waarna er 2 seconden later als de bal al in het net ligt een speler van mij eens gaat bewegen.

En toch keer op keer weer probeer ik het weer, waarom... Dat is nog de meest interessante vraag van vandaag lol :o , ik weet dat het frustratie tot en met is en toch denk ik, kom even kijken of het nu misschien iets beter gaat. Het maakt trouwens ook geen drol uit of de connectie/ping waarde vooraf ergens laag in de 20 zit of hoog in de 30, het is gewoon een groot lag feestje. En nu stop ik er echt mee voor vandaag.
Matching is qua winrate, er wordt niet gekeken naar het team. Die teams winnen dus niet meer dan jij.

Maar vind jij een ping laag in de 20 een lage ping? Ik heb zelfs nog nooit een connectie/ping van boven de 24 gezien. Meestal probeer ik op 10 te spelen en af en toe pak ik er 1 met 16 als het te lang duurt. Boven in de 30 al helemaal niet. Speel jij ook op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:49:
[...]

De online swaps stellen niets voor joh. Voor je CL objective zou ik gewoon 1 competitie pakken, dat was 5 potjes met La Liga CL spelers. Je scoort bijna alles wel met Rodrigo en Vinicius voorop.
Ehm: ik heb UCL/Liga nos/Brazilian/Serie A/La Liga/Premier League / Bundesliga / alle SB swaps al binnen en afgevinkt. ;)

Zit op 11 v/d huidige 12 en heb 10 ingeleverd voor PM Overmars omdat ik na 60 prime icon packs van Nick/runthefutmarket en Nepenthez 6 bruikbare icons eruit zag komen en 54 icons waar ik niks mee kan.

Daarom heb ik tien swaps voor PM Overmars ingewisseld. Plus met verkoop van Neymar en Mbappe heb ik straks genoeg voor Cruyff. Mid Rijkaard teruggekocht voor 340k btw, had hem vorige week nog gekocht voor 360k en verkocht voor 385k.

Op naar een NLse icon team :)F

Of een combola:
https://www.futbin.com/20/squad/15129038

Doe ik de Sandro SBC, knal Overmars voorin naast Cruyff, behoud Neymar op de linkervleugel net als Messi rechts. Hoeft alleen Mbappe nog te sneuvelen, zit inmiddels op 1.4 mil dus kan Neymar gewoon behouden _/-\o_

Alle bankhangers op Bernat na zijn untradeable. Hoop ik dat ik een prime icon middenvelder pak om Bakayoko als wissel aan te kunnen houden en/of een goede LB zoals Carlos om Bernat als wissel te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 19-04-2020 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
2 potjes tegaan nog nu 18 wins, als alles beetje mee zit goud 1,net weer tegen iemand uit zuid Afrika, ging zo snel draaien en kappen bij hem, kwam er gewoon weg niet aan de bal, mendy die sneller was dan mijn overmars echt bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
Denk dat dit mijn nieuwe team wordt: https://www.futbin.com/20/squad/15129823
Pre-game zal iedereen op 10 chem staan. Moet rode Ben Yedder er wel in verwerken omdat ik niet genoeg coins heb om mijn beoogde team te maken. Is er hier iemand bekend met 91 Di Maria of 90 Richarlison?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgende weken ga ik geen wl spelen ben zo klaar met die kansloze servers in het weekend. Je kan verdomme toch niet spelen met seconden vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Voor welke lvl 30 objective speler zijn jullie gegaan? Twijfel echt erg tussen Fred en Belotti...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:39:
Voor welke lvl 30 objective speler zijn jullie gegaan? Twijfel echt erg tussen Fred en Belotti...
Fred, paste prima in mijn BPL team als LCM/LCDM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:39:
Fred. Voor zijn link naar Neymar/Sandro/andere Brazilianen en natuurlijk BPL. Ik heb Neymar al dus Carrasco was meh. En Belotti mja, heb niks met serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Belotti voor m'n serie a team..

Lekkere spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:46
Nou niet alleen online is Fifa20 een raar spel, maar ook offline. Vandaag aan de squadbattles en alles gewonnen. Tot het moment dat ik van goud 1 naar elite 3 dreig te gaan. Net dus 2x een wedstrijd totaal kansloos omdat ik op de paal, lat, rug, teen, hoofd, knie weet ik veel wat schiet. Dus voor mij het zoveelste bewijs dat het scripted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:43:
Nou niet alleen online is Fifa20 een raar spel, maar ook offline. Vandaag aan de squadbattles en alles gewonnen. Tot het moment dat ik van goud 1 naar elite 3 dreig te gaan. Net dus 2x een wedstrijd totaal kansloos omdat ik op de paal, lat, rug, teen, hoofd, knie weet ik veel wat schiet. Dus voor mij het zoveelste bewijs dat het scripted is.
Voor mijn gevoel is dat bewust, zodat per rank de weerstand kunstmatig word verhoogd, netzoals in WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:58
Bossie schreef op zondag 19 april 2020 @ 22:20:
[...]

Voor mijn gevoel is dat bewust, zodat per rank de weerstand kunstmatig word verhoogd, netzoals in WL.
Hou op hoor. Die speculaties die jij maakt gaan helemaal nergens over. Je bent nu al meerdere keren aangesproken door diverse tweakers hier, dat je samenzweringsverhalen omtrent EA nergens op slaan. Ik heb zeker vrienden bij EA dat ik nergens last van heb? Of weet je daar nog een ander smoesje voor.

Ik kan me uberhaupt de laatste keer niet heugen dat jij iets zinnigs toevoegde in dit topic ipv rants en rages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
cubert20 schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:49:

@Frantz

Poule B
sterqverhaal
Frantz
Cubert
Tof!

Ik heb jullie gamertags genoteerd. Zal jullie een uitnodiging sturen via PSN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Solotov schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:37:
[...]

Hou op hoor. Die speculaties die jij maakt gaan helemaal nergens over. Je bent nu al meerdere keren aangesproken door diverse tweakers hier, dat je samenzweringsverhalen omtrent EA nergens op slaan. Ik heb zeker vrienden bij EA dat ik nergens last van heb? Of weet je daar nog een ander smoesje voor.

Ik kan me uberhaupt de laatste keer niet heugen dat jij iets zinnigs toevoegde in dit topic ipv rants en rages.
Uh heb je het over dezelfde @Bossie als ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

In WL word de weerstand kunstmatig verhoogd door de matchmaking (per rank heb je tegenstanders met gelijkwaardige win rates muv de eerste 5).

Waarom zouden Squad Battles niet moeilijker kunnen worden naarmate je in hogere brackets komt, ik win ze vaak probleemloos totdat ik in elite kom of een win nodig hebt om een bracket hoger te komen. Dat kan natuurlijk tussen de oren zitten waarbij het simpelweg de som van points per game is waarbij je alles op ultimate moet spelen om elite 1 en hoger te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:30
[...]

Zie het als een compliment dat je je tegenstander over de zeik geholpen hebt :+ Ik heb ook berichten ontvangen als: “ur f*cking nothing” bla bla. Terwijl je ze met 4-0 van de mat veegt, haha.

Neemt niet weg dat er erg veel trieste figuren op hun zolderkamertje zonder daglicht aan hun console vastgeroest zitten om vervolgens hun frustratie op hun tegenstander af te reageren, wat vaak erg ver kan gaan. Ik probeer het altijd maar te negeren >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:57:
[...]

Zie het als een compliment dat je je tegenstander over de zeik geholpen hebt :+ Ik heb ook berichten ontvangen als: “ur f*cking nothing” bla bla. Terwijl je ze met 4-0 van de mat veegt, haha.

Neemt niet weg dat er erg veel trieste figuren op hun zolderkamertje zonder daglicht aan hun console vastgeroest zitten om vervolgens hun frustratie op hun tegenstander af te reageren, wat vaak erg ver kan gaan. Ik probeer het altijd maar te negeren >:)
Netzoals met echt voetbal waarbij personen soms helemaal veranderen zodra ze op het veld stappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 02:08
[...]

Je weet dat EA patenten heeft voor het aanpassen van de moeilijkheid op basis van specifieke situaties(Dynamic Difficulty Adjustment genaamd) he? Niets samenzweringsverhalen, gewoon keiharde feiten. Maar blijkbaar hebben sommige mensen moeite met kritiek op hun favoriete spel, maar vaak is het gewoon terecht.

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 20-04-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:57:
[...]

Hij voegde me toe in een party en zag al mokum in ze naam staan toen wist ik al hoever het was :+

Ja zo te horen was het ook Max 16 jaar en had papa ze creditcard geleend voor ze team :P zielige mensen op deze wereld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Traeces schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:25:
[...]

Hij voegde me toe in een party en zag al mokum in ze naam staan toen wist ik al hoever het was :+

Ja zo te horen was het ook Max 16 jaar en had papa ze creditcard geleend voor ze team :P zielige mensen op deze wereld haha.
Heel soms merk ik wel eens dat het bij de tegenstander totaal niet loopt en bij mij toevallig net wel. DDA. Was gewoon een keer bij division Rivals. Bericht naar tegenstander gestuurd dat het voor mij erg mee zat (won 5-0 toen hij er mee knokte) en vervolgens met veel moeite en een gelukkige vrije trap 2-3 gewonnen in een friendly tegen dezelfde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Het is tog ook zo dat de ene wedstrijd alles geweldig loopt en aankomt terwijl de andere wedstrijd niks goed gaat terwijl je hetzelfde doet en speelt..

Ik zoek het altijd bij mezelf en vaak ligt het daar ook aan maar je hebt wel van die wedstrijden er tussen zitten dat je net zo goed gelijk kan quitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik ging vanochtend juist free wins weggeven. Had zilver 1 al gehaald (speel niet meer verder dan 11 wins) en was ingelogd om wat spelers te relisten. Vervolgens nog even wat gratis wins weggegeven. Dan krijg je alleen maar liefde over het algemeen. :+

Kreeg allemaal aardige berichten. Maar goed, dat valt te verwachten als je mensen een gratis zege geeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 19 april 2020 @ 22:20:
[...]

Dat denk ik ook, maar vond het verschil erg groot. Ineens lijkt het alsof je er niks meer van kan! Ik zag wel gelijkenissen met de vreemde dingen die online ook gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:25:
[...]

Ik heb tegenwoordig alles disabled, ik rant hier wel :)

Maar toen het nog aan stond (weet ff niet welke versie dat was) gebeurde het regelmatig dat je je tegenstander ook kon horen en dat varieerde soms van simpelweg muziek, laat ff pappa ff met rust want gamen, tot de bekende rants (why is every pass going wrong, i wanted to play to and the ball goes, why !! etc).

Voor welke winnaar is er ook verliezer denk ik dan maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeleNL
Bossie schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:26:
[...]

Ik heb tegenwoordig alles disabled, ik rant hier wel :)

Maar toen het nog aan stond (weet ff niet welke versie dat was) gebeurde het regelmatig dat je je tegenstander ook kon horen en dat varieerde soms van simpelweg muziek, laat ff pappa ff met rust want gamen, tot de bekende rants (why is every pass going wrong, i wanted to play to and the ball goes, why !! etc).

Voor welke winnaar is er ook verliezer denk ik dan maar.
Ik heb er ooit een gehad die was zonder dat hij wist dat ik het hoorde een heel verhaal aan het lullen tegen zijn vriendin: “Ik kijk er echt naar uit schat, dat we straks samen wonen. Echt zin in....” :') etc. etc.

Heb me kostelijk vermaakt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
DeeleNL schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:50:
[...]

Ik heb er ooit een gehad die was zonder dat hij wist dat ik het hoorde een heel verhaal aan het lullen tegen zijn vriendin: “Ik kijk er echt naar uit schat, dat we straks samen wonen. Echt zin in....” :') etc. etc.

Heb me kostelijk vermaakt :+
Ahhww, dat is toch schattig. :+ Ik was het niet trouwens. _O-

Zit er aan te denken om aankomend weekend met een fun squad te spelen. Heb dit weekend zelfs met een non-rare bundesliga squad potjes gespeeld in de Weekend League. De eerste 5 potten en gek genoeg allemaal gewonnen. Had een zilveren linksback, een bronzen spits (een of andere Japanner met 93 pace 8) ..) en mijn beste speler in die line-up was Forsberg. Was hilarisch. oOo

Zoiets: https://www.futbin.com/20/squad/15148590

[ Voor 6% gewijzigd door SterqVerhael op 20-04-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:50:
Het is tog ook zo dat de ene wedstrijd alles geweldig loopt en aankomt terwijl de andere wedstrijd niks goed gaat terwijl je hetzelfde doet en speelt..

Ik zoek het altijd bij mezelf en vaak ligt het daar ook aan maar je hebt wel van die wedstrijden er tussen zitten dat je net zo goed gelijk kan quitten
Zoek heel vaak dingen bij me zelf als fout gaat maar sommige dingen vielen echt niet uit te leggen gister :P in de replays zat ik soms met verbazing te kijken hoe het gebeurde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

sjakieman schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:25:
[...]

Matching is qua winrate, er wordt niet gekeken naar het team. Die teams winnen dus niet meer dan jij.

Maar vind jij een ping laag in de 20 een lage ping? Ik heb zelfs nog nooit een connectie/ping van boven de 24 gezien. Meestal probeer ik op 10 te spelen en af en toe pak ik er 1 met 16 als het te lang duurt. Boven in de 30 al helemaal niet. Speel jij ook op de PS4?
Yep, ook op PS4, als ik een speedtest doe en daarbij de ping bekijk is deze meestal rond de 10, dus mijn verbinding lijkt me okay. Heb de PS ook direct bekabeld op het modem aangesloten om eventuele vertraging door router, wifi etc te voorkomen.

Maar heb nog nooit een tegenstander gehad met een ping onder de 24 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
sjakieman schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:25:
[...]
Ik vind alle ping boven de 20 hoog in Fifa, vanaf 16+ merk ik al vertraging dus de laatste weekenden heb ik alleen wedstrijden gespeeld die rond de 10 ms schommelde. Ik weet niet wat er dit weekend met de servers aan de hand was, maar waar ik de afgelopen weken voornamelijk tegenstanders zag met een ping tussen de 16 en 20 was het nu voornamelijk 20+. Al waren de 10-12 ms wedstrijden die ik speelde wel heel smooth. Hopelijk komt er dat je in kan stellen wat de maximale ping van de tegenstanders mag zijn want kreeg ook af en toe pings van 30+ met dan maar 4 balkjes, maar die wedstrijden ga ik nooit van mijn leven spelen. Waarom zou ik gestraft moeten worden voor het hebben van een goede verbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Pompi schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:48:
[...]

Ik vind alle ping boven de 20 hoog in Fifa, vanaf 16+ merk ik al vertraging dus de laatste weekenden heb ik alleen wedstrijden gespeeld die rond de 10 ms schommelde. Ik weet niet wat er dit weekend met de servers aan de hand was, maar waar ik de afgelopen weken voornamelijk tegenstanders zag met een ping tussen de 16 en 20 was het nu voornamelijk 20+. Al waren de 10-12 ms wedstrijden die ik speelde wel heel smooth. Hopelijk komt er dat je in kan stellen wat de maximale ping van de tegenstanders mag zijn want kreeg ook af en toe pings van 30+ met dan maar 4 balkjes, maar die wedstrijden ga ik nooit van mijn leven spelen. Waarom zou ik gestraft moeten worden voor het hebben van een goede verbinding....
Probleem op PC is dat je niet zoveel keuze hebt. Ben 2x deze WL dezelfde tegenstander tegengekomen, de pool om uit te kiezen is veel te klein.

Overigens heb ik gezegd dat ik geen WL meer ga spelen, maar ik ga dit weekend denk ik toch spelen, maar ik zal eens opzoek gaan naar een VPN en mezelf in Polen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Fraaank schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:21:
[...]

Probleem op PC is dat je niet zoveel keuze hebt. Ben 2x deze WL dezelfde tegenstander tegengekomen, de pool om uit te kiezen is veel te klein.

Overigens heb ik gezegd dat ik geen WL meer ga spelen, maar ik ga dit weekend denk ik toch spelen, maar ik zal eens opzoek gaan naar een VPN en mezelf in Polen neerzetten.
Ik zou dan voor Zweden kiezen, die hebben blijkbaar sinds kort een compleet nieuwe server gekregen waar ze vroeger met eentje in het buitenland verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Pompi schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:27:
[...]

Ik zou dan voor Zweden kiezen, die hebben blijkbaar sinds kort een compleet nieuwe server gekregen waar ze vroeger met eentje in het buitenland verbonden.
Hmmm goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 3 rivals potjes tegen 90+ rated teams te hebben gespeeld uiteindelijk toch de laatste win voor de Ligue One swaps objective binnengehaald :D

Rivals speelt momenteel bizar smooth.

Overigens had een tegenstander Moments Trezeguet in de spits, icm met een snelle behendige speler hadden mijn Ramos/Luiz het bijzonder lastig met hem. Kannonskogel in de benen, niet van de bal af te krijgen en constant de dreiging van het steekballetje naar Yedder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:47:
Na 3 rivals potjes tegen 90+ rated teams te hebben gespeeld uiteindelijk toch de laatste win voor de Ligue One swaps objective binnengehaald :D

Rivals speelt momenteel bizar smooth.

Overigens had een tegenstander Moments Trezeguet in de spits, icm met een snelle behendige speler hadden mijn Ramos/Luiz het bijzonder lastig met hem. Kannonskogel in de benen, niet van de bal af te krijgen en constant de dreiging van het steekballetje naar Yedder.
Nou mag ik jouw verbinding lenen ? Mijn spelers weigeren echt weer alles. Net maakt lozano gewoon ineens een sliding van input die ik net ervoor heb gegeven toen ik wel de bal had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vanavond ook 4 potjes met mijn Ligue 1 team gedaan. Ondanks niet al te lage ping en merkbare vertraging (voelde meer als schaken zoals in weekend league) ze binnen gesleept. Ben ik eindelijk klaar met deze icon swaps. Twee woorden: Neymar ftw. Ik mis Mbappe niet, heb Overmars naast Ben Yedder otw in de spits, Neymar/Messi linker en rechtervleugel.

Ik heb alleen een gokje genomen door een nog goedkopere Rijkaard 88 te halen voor 318k. Wordt ie daarna voor 300 en 310k gelist. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:24:
Vanavond ook 4 potjes met mijn Ligue 1 team gedaan. Ondanks niet al te lage ping en merkbare vertraging (voelde meer als schaken zoals in weekend league) ze binnen gesleept. Ben ik eindelijk klaar met deze icon swaps. Twee woorden: Neymar ftw. Ik mis Mbappe niet, heb Overmars naast Ben Yedder otw in de spits, Neymar/Messi linker en rechtervleugel.
Ik had dat soort potjes tussen 18:00 en 19:00, niets mis mee :0
Nu is het weer turbo fifa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Toch maar even Laudrup PIM opgepikt voor 510k. 3 rival potjes gedaan, 4 goals en 5 assist in div 6 (al wil dat ook niks meer zeggen tegenwoordig). Wat me opvalt is zijn wendbaarheid, loopacties en steek passes. Ik hou hem er voorlopig nog wel even bij! Speelt achter Belotti en Alexis in 41212 of als CAM in 4231.

Had eerst Baggio 91, waar ik in FIFA 19 gek op was, maar ik krijg hem niet zo lekker aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Pompi schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:27:
[...]

Spelen jullie op PS4, en zo ja, hoe gebruiken jullie een VPN connectie icm met je PS4?

Heb al even gegoogled en 2 mogeljikheden gevonden;
1) cross cable met je laptop/PC en die met een VPN verbinden
2) op je router alle verkeer via VPN laten verlopen

Heb zelf een betaalde VPN bij windscribe, werkt wat mij betreft prima, alleen;
1) wordt wat lastig, alleen een werklaptop met netwerk aansluiting en daarop wil ik niet gaan kloten met een VPN (prive laptop heeft geen netwerkaansluiting)
2) heb een UniFi access point en een USG staan en heb al even gekeken, maar kom er eigenlijk niet uit om dit in te regelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
DeeleNL schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:01:
Had eerst Baggio 91, waar ik in FIFA 19 gek op was, maar ik krijg hem niet zo lekker aan de praat.
Toch gek, voor hem zou er in tegenstelling tot Laudrup geen taalbarrière moeten zijn in je serie A squad. :+

Ik heb echt spijt dat ik de prime icon pack heb gedaan i.p.v. gewoon Laudrup, Litmanen of Overmars kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
SterqVerhael schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:00:
[...]

Toch gek, voor hem zou er in tegenstelling tot Laudrup geen taalbarrière moeten zijn in je serie A squad. :+

Ik heb echt spijt dat ik de prime icon pack heb gedaan i.p.v. gewoon Laudrup, Litmanen of Overmars kiezen.
Haha maar ondertussen zijn alleen Alex Sandro, Sanchez, Belotti en Politano de enige Serie A spelers in mijn selectie :*)

Ben wat aan het puzzelen geweest en heb nu Varane NIF en ter Stegen NIF beide untradeable ipv Tomiyasu en vd Sar (o.a. om Sissoko Birthday untradeable op 10 chem te krijgen) en dat bevalt een stuk beter moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:11
Heb een tradeable Kanté toty nominee, maar twijfel om Gattuso binnen te halen. Kan dan de coins van Kanté goed gebruiken. Zou zeggen tussen deze twee zit weinig verschil. Iemand de ervaring hoe dat 'in game' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Dani05 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:19:
Heb een tradeable Kanté toty nominee, maar twijfel om Gattuso binnen te halen. Kan dan de coins van Kanté goed gebruiken. Zou zeggen tussen deze twee zit weinig verschil. Iemand de ervaring hoe dat 'in game' is?
Ik ken Kante toty nominee niet, maar ik ben voor Gattuso PIM met swaps gegaan. In game speel ik hem als CB, om zo Koeman 88 op CDM te hebben vanwege de workrates. Gattuso zit voor mij overal tussen en voelt (met catalyst chem) vrij rap en soepel aan. Probeer alleen geen aanvallers met hem uit te spelen... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
DeeleNL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:13:
[...]

Haha maar ondertussen zijn alleen Alex Sandro, Sanchez, Belotti en Politano de enige Serie A spelers in mijn selectie :*)
Oh, dan is dat de verklaring. Ze kunnen zich allebei niet verstaanbaar maken. :P
[...]
Ben wat aan het puzzelen geweest en heb nu Varane NIF en ter Stegen NIF beide untradeable ipv Tomiyasu en vd Sar (o.a. om Sissoko Birthday untradeable op 10 chem te krijgen) en dat bevalt een stuk beter moet ik zeggen.
Van der Sar 89 is mijn keeper, maar ik vind het helemaal niets. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Ter Stegen maakt Ed Vedette geen cruciale reddingen.

Waarschijnlijk zet ik aankomende tijd of Moments Jarstein of Gulacsi of Neuer in goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
SterqVerhael schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:26:
[...]

Oh, dan is dat de verklaring. Ze kunnen zich allebei niet verstaanbaar maken. :P

[...]

Van der Sar 89 is mijn keeper, maar ik vind het helemaal niets. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Ter Stegen maakt Ed Vedette geen cruciale reddingen.

Waarschijnlijk zet ik aankomende tijd of Moments Jarstein of Gulacsi of Neuer in goal.
Zolang ze hun voeten maar laten spreken ;)

Dat keepers een dingetje zijn deze FIFA is een feit, maar zo inconsequent als vd Sar 89 voor mij heeft gespeeld heb ik er deze FIFA nog geen gehad. Hoge ballen compleet misslaan, nauwelijks reactie op sommige schoten etc. Ter Stegen NIF springt er qua reflexes bovenuit, hij blijft ook nog wel even in de basis staan.

Het is dat Sar een icon is, wat het leuk maakt.. maar als je het niet zou weten zou je bij verschillende momenten denken dat er een bronzen goalie onder de lat staat. Uiteraard is zijn ‘vorm’ niet elke wedstrijd zo bedroevend, maar het valt op dat het bij hem eerder regel dan uitzondering is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
bebopper schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:46:
[...]

[...]

Spelen jullie op PS4, en zo ja, hoe gebruiken jullie een VPN connectie icm met je PS4?

Heb al even gegoogled en 2 mogeljikheden gevonden;
1) cross cable met je laptop/PC en die met een VPN verbinden
2) op je router alle verkeer via VPN laten verlopen

Heb zelf een betaalde VPN bij windscribe, werkt wat mij betreft prima, alleen;
1) wordt wat lastig, alleen een werklaptop met netwerk aansluiting en daarop wil ik niet gaan kloten met een VPN (prive laptop heeft geen netwerkaansluiting)
2) heb een UniFi access point en een USG staan en heb al even gekeken, maar kom er eigenlijk niet uit om dit in te regelen
Ik speel zelf niet via een VPN, maar @Fraaank gaat dat proberen. Misschien kan hij je dus helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor mij ook goed werkte is om indien van toepassing je console op 1080p te zetten ipv van 4k icm boost modus.

Ik bedenk me dat ik net voor corona een nieuwe tv heb gehaald waardoor alle settings waarschijnlijk weer op default/autodetect staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:31:
[...]

Zolang ze hun voeten maar laten spreken ;)

Dat keepers een dingetje zijn deze FIFA is een feit, maar zo inconsequent als vd Sar 89 voor mij heeft gespeeld heb ik er deze FIFA nog geen gehad. Hoge ballen compleet misslaan, nauwelijks reactie op sommige schoten etc. Ter Stegen NIF springt er qua reflexes bovenuit, hij blijft ook nog wel even in de basis staan.

Het is dat Sar een icon is, wat het leuk maakt.. maar als je het niet zou weten zou je bij verschillende momenten denken dat er een bronzen goalie onder de lat staat. Uiteraard is zijn ‘vorm’ niet elke wedstrijd zo bedroevend, maar het valt op dat het bij hem eerder regel dan uitzondering is!
Heb met handanovic voor het eerst een keeper die nog steeds geen vreemde ketsers heb gemaakt. Echt heel eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
[...]

Kan je je team is delen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Zijn jullie ook al wel eens tot aan het onredelijke toe boos geworden op mensen waar je mee in een bid war komt als je gewoon goedkoop een speler wil oppikken :+

Net was er eentje die telkens meteen weer bood op een speler waar ik op bood. Dus ik bood opeens 5k en meteen na een seconde had ie 5100 geboden, veel plezier met je veel te dure spelen en je op autopilot geklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:30:
[...]

Kan je je team is delen?
https://www.futbin.com/20/squad/14427809

Alleen Laudrup is tradeable op het moment. Heb 2.2 mln coins nog over voor wat leuke versterkingen, dus ik wacht TOTSSF nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:00:
[...]

Ho ho! Laudrup heeft ook bij Juventus gespeeld, dus ik denk dat hij ook wel een woordje Italiaans spreekt!

Over die keepers: Ik heb een grotendeels Serie A verdediging en daar bij Donnarumma SIF op doel staan. Naar mijn idee 1 van de meest onderschatte keepers in Fifa 20. Wat niet wegneemt dat ELKE keeper in Fifa weleens rare capriolen uithaalt.

[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 21-04-2020 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Hallo allemaal,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2AEdvwXUF0pN1NzPp-kUYFql-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eX6jcsZUW4AdaJM9qN0ReVCq.png?f=fotoalbum_large

433 wordt ingame omgezet naar 4-2-3-1

*************** Drogba+ ********************
Mane *********** JO+ ********** Bergwijn+
************* Fred+ ** Keane **************
Mendy ** Ramos+ ** Pique+ ** Semedo+
************* Ter Stegen+ ******************

+ = untradable

Wat zouden jullie doen, voor icon(s)?
(k heb nog een De Gea en Virgel van Dijk untradable, gele kaart)

Grootste voorkeur, om te vervangen: JO en Keane (tradable).

1.
Dalglish 16 (5* WF) + Gatusso 7 = 23
Dalglish ipv JO
Gatusso ipv Keane 91, Fred verkies ik boven Keane en is tradable, ca 500a600k.

2.
Bergkamp 16 + Gatusso 7 = 23
Bergkamp ipv JO
Gatusso ipv Keane 91, Fred verkies ik boven Keane en is tradable, ca 500a600k.

3.
Petit 19
Petit ipv Keane 91, Fred verkies ik boven Keane en is tradable, ca 500a600k.

4.
Prime icon pack 9 + Kaka 15 = 24
Kaka ipv JO
En nog 1 suprise

5.
Prime icon pack 9 + Maldini 13 = 22
Maldini voor Pique of Ramos
En nog 1 suprise

6.
Maldini 13 + Puyol 9 = 22
Maldine en Puyol ipv Ramos en Pique

7.
Maldini 13 + Laudrup 9 = 22
Maldini ipv Ramos of Pique
Laudrup ipv JO

Wat zijn je ideeen, heb ook nog 0,7 miljoen beschikbaar (heb in totaal 1,7 miljoen)?
Primaire keus: 1.
Secundaire keuze's: 2 / 3 / 4 / 7

Betreft: Gold 2 niveau speler en PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Echt, speel je een verlaat lunch potje tegen iemand met een goede ping en dan krijg je nog een walgelijk traag potje waar geen pass aankomt, elk schot op de paal gaat en je tegenstander alle geluk mee heeft. Dan is het toch echt voor mij heel duidelijk dat EA dit bewust veroorzaakt.

Of door niet genoeg geld in servers te steken of door bewust mensen te naaien via DDA. Hoe dan ook EA moet echt aangepakt worden. Walgelijk bedrijf.

Hoe kan het dat met goede verbindingen op een tijdstip waar niet veel mensen spelen dat het weer zo tergend traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
@NLoldebroek

EXTRA AANVULLING, op me voorgaande bericht, ter verduidelijking, betreft SWAPS O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
Wanneer kunnen jullie spelen? @cubert20 @SterqVerhael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Zit al op fifa, kan zo wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
cubert20 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:04:
Zit al op fifa, kan zo wel even
Kan je om 19.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Waarsch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Kan al een dik half uur geen tegenstanders vinden in Rivals, raar, normaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 21:44
Wat een beperkt spel is het toch.

Net maar weer voor het eerst sinds een week een game gedaan na de werkdag, het is gewoon dikke stront door een trechter.

Xbox met de kabel aangesloten, vooraf 15 ping en hier in ieder geval snel internet, het is gewoon niet vooruit te branden. Spelplezier weg want zelfs winnen is niet eens leuk meer..

Na de game meteen een enquete gehad, ik denk dat die resultaten voor EA toch schrikbarend zullen zijn, misschien doet ze dat de ogen openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ambianz schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:58:
Wat een beperkt spel is het toch.

Net maar weer voor het eerst sinds een week een game gedaan na de werkdag, het is gewoon dikke stront door een trechter.

Xbox met de kabel aangesloten, vooraf 15 ping en hier in ieder geval snel internet, het is gewoon niet vooruit te branden. Spelplezier weg want zelfs winnen is niet eens leuk meer..

Na de game meteen een enquete gehad, ik denk dat die resultaten voor EA toch schrikbarend zullen zijn, misschien doet ze dat de ogen openen.
Het is echt erg vandaag. EA zal wel gedacht hebben, er spelen minder mensen dus we schroeven de server capaciteit terug. Iets wat een compleet logische gedachte is. Echter is de normale server capaciteit al veel te weinig. Dus het terugschroeven zorgt er voor dat de servers erg traag blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 21:44
Je zou bijna de mogelijkheid moeten bieden om je eigen dedicated server te kunnen hosten. Als je dan als speler een match zoekt wordt de beste server van de 2 uitgekozen met een zo laag mogelijke ping. Het is dan nog steeds aan beide spelers de keuze om de match te starten ja of nee, voordeel is dan dat de ping in ieder geval reëel is. Het is nu compleet nergens op gebaseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:04:
[...]

Het is echt erg vandaag. EA zal wel gedacht hebben, er spelen minder mensen dus we schroeven de server capaciteit terug. Iets wat een compleet logische gedachte is. Echter is de normale server capaciteit al veel te weinig. Dus het terugschroeven zorgt er voor dat de servers erg traag blijven
Het is meer dan traagheid, er is simpelweg een enorme inputdelay. Heb inmiddels 5-6 potjes gehad waarbij vanaf de kickoff meteen ge-scored word.

Mijn spelers staan er wel, maar ze reageren simpelweg niet. hetzelfde met diepe ballen, mijn spelers zijn vaak eerder bij de bal maar dan duurt het twee seconden voordat de bal daadwerkelijk gepakt word :|

Mijn intentie was om mijn laatste twee swap objectives ff bijelkaar te grinden in rivals, maar ben inmiddels al ruim 350 punten naar beneden omdat ik sinds zondag niets meer voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hoe bekijk ik de ping in fifa op pa4? En met welke ping is die goed dat die soepel en fijn speelt en wanneer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:21:
Hoe bekijk ik de ping in fifa op pa4? En met welke ping is die goed dat die soepel en fijn speelt en wanneer niet?
Hier vaak tussen de 8 en 20, maar dat zegt niets over de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het is dat ik gisteren de laatste icon swap objective deed. En omdat ik 5 potjes won op rij ben ik juist terug in divisie 9. Ga nu de bundesliga/Ligue 1/premier league gold rare player packs doen. Bewaren voor vrijdag. De la liga had ik al gedaan en meteen geopend. Slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij moet ik weer degraderen ofzo ? Buitenspel doelpunt( 5x terug gekeken hij staat echt gewoon een meter achter Juan jesus die als laatste stond ), krijg 2 penalty’s tegen terwijl ik niet eens iets doe. Trek net een bal voor Laudrup loopt gewoon als een debiel door ONGELOFELIJK dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:27:
Volgens mij moet ik weer degraderen ofzo ? Buitenspel doelpunt( 5x terug gekeken hij staat echt gewoon een meter achter Juan jesus die als laatste stond ), krijg 2 penalty’s tegen terwijl ik niet eens iets doe. Trek net een bal voor Laudrup loopt gewoon als een debiel door ONGELOFELIJK dit spel.
Mwah, gewoon wat anders doen, baal alleen ontzettend als ik hierdoor dadelijk een swap kaartje te kort kom aan het einde. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik tegen beter zin steeds blijf proberen |:(

Maarre om te compenseren, kun je altijd de nieuwe Moments SBC unlocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:33:
[...]

Mwah, gewoon wat anders doen, baal alleen ontzettend als ik hierdoor dadelijk een swap kaartje te kort kom aan het einde. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik tegen beter zin steeds blijf proberen |:(

Maarre om te compenseren, kun je altijd de nieuwe Moments SBC unlocken :+
Echt hoe verzinnen ze het bij ea haha
Pagina: 1 ... 136 ... 185 Laatste