Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:15
UCL Team of the Tournament spelers kan je die gebruiken als
UCL-themaspelers in je startselectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
boyette schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:02:
Net voor het eerst een paar dagen online seizoenen gespeeld en weer eens terug naar FUT gegaan.. en het is meteen een wereld van verschil..

in online seizoenen gaat alles voor mijn gevoel gewoon normaal..
het duurde even voor ik tegenstanders kreeg in online seizoenen die enigzins het zelfde niveau hadden maar de frustraties van FUT kwam ik niet tegen.

geen passes die verkeerd gaan of anders gaan dan ik ze bedoeld heb
geen last van scripting

terwijl in FUT direct alles verkeerd gaat
er continu door cpu van speler wordt geschakeld terwijl ik alles uit heb staan
ik niet van speler kan wisselen in sommige momenten

er is vast al 100x wat over gezegd

maar merken anderen dit verschil ook?

of komt dit in seizoenen ook naar voren bij hogere divisies?
er zit echt een wereld van verschil.
Switchen/foute passes gek wordt je ervan.....

Dat het soms gigantisch stroperig loopt (kan met de server problemen te maken hebben natuurljik)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Wii4all schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:31:
[...]

er zit echt een wereld van verschil.

Dat het soms gigantisch stroperig loopt (kan met de server problemen te maken hebben natuurljik)
oh bij online seizoenen heb ik wel last dat het soms hapert
maar ik denk dat het lastig is om spelers te vinden dichtbij..

maar dat stroperige heb ik ook geen last van tot nu toe bij online seizoenen
hier heb je ook last van in FUT dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Bossie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:38:
[...]

Nice, ik was juist van plan om dit weekend de Swaps objectives af te tikken ipv WL.
Dit klinkt als geen Fifa (wat niet perse slecht is) maar ook het niet kunnen maxxen van de benodigde kaartjes
Ik wou eigenlijk de UCL objective nog voltooien om naast de prime icon pack nog Kaka te unlocken maar heb er echt geen zin in om tegen mega teams te spelen. Ik kan wel een UCL team kopen maar heb al genoeg EA tax betaald. Ga Overmars wel unlocken straks.

Deze week was het voor mij wel prettig dat de servers er zo vaak uitlagen. Overdag toch aan het werk en ik heb na zondag niet hoeven spelen omdat ik dankzij wat WL en Rivals al voldoende punten bij elkaar had gesprokkeld om rank 1 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:31
Mijn team voor de komende WL is gereed: https://www.futbin.com/20/squad/15069331

Ingame switch ik het naar deze formatie: https://www.futbin.com/20/squad/15069338

Ben toch maar voor de Fuchs SBC gegaan. Met deze verdediging moet het wel lukken om de rest van FUT door te komen, zelfs wanneer TOTS dropt. Alaba kan lekker opstomen aan de linkerflank, het trio Fuchs, Boateng en Ramos kan de meeste counters wel onschadelijk maken.

Om Fuchs in te passen in het team, moest ik FB Havertz verkopen om het geheel op full chem te houden. Gelukkig nog winst op hem kunnen maken inclusief EA tax en Okocha Prime ervoor terug gekocht. Had zijn Prime Moments versie als leenitem gekregen, die beviel erg goed. Eerste wedstrijden van de Prime versie zijn ook hoopgevend, hij heeft een hoog rendement in zowel goals als assists.

Enige speler die nog niet presteert naar verwachting is Prime Moments Lineker. Op papier zien zijn stats er indrukwekkend uit met Engine chemstyle, maar in de praktijk wordt hij makkelijk van de bal gezet en zijn loopacties zijn matig. Zijn schoten zijn wel lekker hard, wat helaas ook weer een nadeel kan hebben, want als de keeper het schot tegenhoudt, dan springt de bal te ver weg voor een makkelijke tap-in voor mijn 2e spits.

Ik geef hem nog wat langer de kans, misschien duurt het even voordat ik doorheb hoe ik hem het beste kan gebruiken.

Hebben jullie nog goede suggesties voor een spits van ruim een miljoen coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
N2LSWw schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:55:
[...]

Ik wou eigenlijk de UCL objective nog voltooien om naast de prime icon pack nog Kaka te unlocken maar heb er echt geen zin in om tegen mega teams te spelen. Ik kan wel een UCL team kopen maar heb al genoeg EA tax betaald. Ga Overmars wel unlocken straks.

Deze week was het voor mij wel prettig dat de servers er zo vaak uitlagen. Overdag toch aan het werk en ik heb na zondag niet hoeven spelen omdat ik dankzij wat WL en Rivals al voldoende punten bij elkaar had gesprokkeld om rank 1 te halen.
weet jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
boyette schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:45:
[...]

weet jij dit?
Ja dat kan, ik heb Kante team of the tournament gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
jerommeke96 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:54:
[...]

Ja dat kan, ik heb Kante team of the tournament gebruikt.
Tagliafico
wilde ik gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Benieuwd naar de eventuele nieuwe promo. Wat dachten jullie van een TOTS Moments of flashback variant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 15-07 09:59
boyette schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:59:
[...]

Tagliafico
wilde ik gebruiken
Dat kan, heb ik ook gedaan :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
boyette schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:36:
[...]

[...]

hier heb je ook last van in FUT dan neem ik aan?
ja klopt helemaal

Dat je honderd procent zeker naar boven richt met het pookje en dat de bal toch naar voren wordt gespeeld...

Of wat we ook met clubs wel is zien....je geeft een zachte doorsteek pass en hij gaat heel hard...of je geeft juist een zachte waardoor de pass naar de verste man gaat...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:16:
Hebben jullie nog goede suggesties voor een spits van ruim een miljoen coins?
https://www..com/20/leagues/Icons?page=1&position=CF,ST&ps_price=500000-1000000

Ik gebruik zelf Prime Lineker met Engine, hij was vooral een goede finisher als eindpunt van mijn aanvallen.
Speelde toen voornamelijk 442 dacht ik met een get-in-behind (Lineker) en balanced/playmaker spits (laudrup, nu Ozil).

Voor zijn prijs zou ik eens kijken naar Moments Owen, MVB, Laudrup, Prime Sanchez/Bergkamp afhankelijk van het type dat je zoekt.
https://www.futbin.com/20...T&ps_price=500000-1000000

@Wii4all heerlijk is dat toch, zeker omdat dat elke meteen een counter triggered waarbij de tegenstander geen passing fouten maakt. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 17-04-2020 15:18 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:16:
[...]

https://www..com/20/leagues/Icons?page=1&position=CF,ST&ps_price=500000-1000000

Ik gebruik zelf Prime Lineker met Engine, hij was vooral een goede finisher als eindpunt van mijn aanvallen.
Speelde toen voornamelijk 442 dacht ik met een get-in-behind (Lineker) en balanced/playmaker spits (laudrup, nu Ozil).

Voor zijn prijs zou ik eens kijken naar Moments Owen, MVB, Laudrup, Prime Sanchez/Bergkamp afhankelijk van het type dat je zoekt.
https://www.futbin.com/20...T&ps_price=500000-1000000
Bedankt voor de tips! Het plan was dat Lineker de vervanger van Baby Butra zou zijn, een kleine, snelle, beweeglijke spits die diep gaat en een echte afmaker is. Wat dat betreft vallen MVB, Bergkamp en Laudrup af, ondanks dat ik ze IRL geweldige spelers vind. Misschien dat ik wel de Moments versie van Laudrup ga halen voor de nieuwe Icon Swaps serie en dan als CAM ga gebruiken. Okocha doet het nu prima, hij is mijn beste speler op dit moment, maar met de ruim 300K die vrijkomt kan ik dan Lineker verkopen en Moments Sanchez voor terugkopen. Laatst speelde ik tegen een team die hem in de spits had lopen, hij was niet te stoppen.

Moments Owen is ook een goede suggestie, maar ik ben bang dat hij teveel op Lineker lijkt. De finesse shot trait is wel een fijne bonus. Jammer dat bij spelers in die prijscategorie de EA tax zo hoog is, anders had ik hem even uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:44:
[...]

Bedankt voor de tips! Het plan was dat Lineker de vervanger van Baby Butra zou zijn, een kleine, snelle, beweeglijke spits die diep gaat en een echte afmaker is. Wat dat betreft vallen MVB, Bergkamp en Laudrup af, ondanks dat ik ze IRL geweldige spelers vind. Misschien dat ik wel de Moments versie van Laudrup ga halen voor de nieuwe Icon Swaps serie en dan als CAM ga gebruiken. Okocha doet het nu prima, hij is mijn beste speler op dit moment, maar met de ruim 300K die vrijkomt kan ik dan Lineker verkopen en Moments Sanchez voor terugkopen. Laatst speelde ik tegen een team die hem in de spits had lopen, hij was niet te stoppen.

Moments Owen is ook een goede suggestie, maar ik ben bang dat hij teveel op Lineker lijkt. De finesse shot trait is wel een fijne bonus. Jammer dat bij spelers in die prijscategorie de EA tax zo hoog is, anders had ik hem even uitgetest.
Lineker is naar mijn inziens vooral een passieve spits ondanks zijn work-rates, Butra maakt onzettend veel loopacties ivm Lineker.

Laudrup vond ik zelf met hunter erg goed, Owen is puur pace icm finesse shot.

Speel zelf in 442 met een echte spits waarbij de tweede meer een CAM is (Ozil, maar heb ook KDB, Laudrup gehad).

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 17-04-2020 15:52 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Lees niet alles hier maar was nieuwsgierig naar status van het tweaker toernooi.

Is daar al iets meer bekend over? Of is eerst nog inschrijven en verder niet bekend? Tot wanneer loopt die inschrijving? Of ben ik nu een zeur ? ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Deze game op Windows...

2 potjes WL, tot 2x toe de melding: you switched blablabla alt+tab blabla. IK DOE NIKS WINDOWS

1 potje stond ik 4-0 na 12 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Fraaank schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:50:
Deze game op Windows...

2 potjes WL, tot 2x toe de melding: you switched blablabla alt+tab blabla. IK DOE NIKS WINDOWS

1 potje stond ik 4-0 na 12 minuten...
Hier ook pc

Ook last van gehad, het is nu weg, k speel op Windowed mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
NLoldebroek schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:53:
[...]

Hier ook pc

Ook last van gehad, het is nu weg, k speel op Windowed mode
Dat speel ik al een tijdje, omdat ik hier meer last van heb gehad. Overigens net ook een mooie bug dat Origin ook constant FIFA 19 probeerde op te starten...Ik heb Origin lang verdedigd dat het een prima launcher is...volgend jaar ben ik op Xbox te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Fraaank schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:58:
[...]

Dat speel ik al een tijdje, omdat ik hier meer last van heb gehad. Overigens net ook een mooie bug dat Origin ook constant FIFA 19 probeerde op te starten...Ik heb Origin lang verdedigd dat het een prima launcher is...volgend jaar ben ik op Xbox te vinden.
Hier geen problemen, fifa 19 verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:44:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen Luis Hernandez 85, als CAM in de startopstelling maar ingame als ST naast Belotti. Meer als tijdelijke opvulling om iedereen op 10 chem te krijgen, maar hij bevalt zowaar erg goed. En dat voor 260k die hij kostte :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:00:
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/15068421
Ik switch in game naar 4-2-3-1

Spelers die ik nog wil gaan halen:
- Semedo (headliners) of Ramos (player moments SBC)
- Vidal (flashback SBC)
- Messi
- Ter Stegen (TOTW moments)
- Nieuwe spits, zit zelf te denken aan Rodrigo (FUT birthday SBC) of misschien Mbappe op 7 chem (met Zidane als coach)
Ik heb semedo HL een tijd gehad, met flinke winst verkocht en terug gegaan naar NIF semedo. Ik merkte weinig verschil

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Wii4all schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:15:
[...]

ja klopt helemaal

Dat je honderd procent zeker naar boven richt met het pookje en dat de bal toch naar voren wordt gespeeld...

Of wat we ook met clubs wel is zien....je geeft een zachte doorsteek pass en hij gaat heel hard...of je geeft juist een zachte waardoor de pass naar de verste man gaat...
juist
maar ik heb het vaak vanaf het middenveld centraal

dat ik hem naar de buitenspeler wil passen en dat hij dan naar de back gaat

dat is een complete andere richting van 90 graden verschil

maar bij online seizoenen gebeurt dit dus niet
tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Blijft vreemd hoor.

Geen promo vandaag volgende week misschien als het nieuwe seizoen begint

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Wii4all schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:34:
Blijft vreemd hoor.

Geen promo vandaag volgende week misschien als het nieuwe seizoen begint
Het is nog geen 7uur, dus wie weet: onaangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:02:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen Luis Hernandez 85, als CAM in de startopstelling maar ingame als ST naast Belotti. Meer als tijdelijke opvulling om iedereen op 10 chem te krijgen, maar hij bevalt zowaar erg goed. En dat voor 260k die hij kostte :')
Hernandez is echt een fijne spits, heb een tijd ze prime gehad alleen die 3*wf is kut. Dat begon me in de wl echt op te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
DeeleNL schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:02:
[...]

Ja, sommige Icons kunnen echt verrassend goed zijn en dit jaar zijn ze gelukkig ook een stuk betaalbaarder nu er geen Icon SBC's zijn waar je Icons voor nodig hebt. Okocha 90 had ik gisteren voor 350K opgepikt, zeker geen spijt van. Ik wou dat er wat meer loan Icons werden uitgebracht, want zo kwam ik op het idee om Okocha te kopen. Met de EA tax is het te prijzig om steeds maar nieuwe Icons uit te proberen.

Ik zou Moments Luis Hernandez overwegen als hij meer dan een 3* WF had, 4* vind ik toch wel echt het minimum voor een spits. Ik denk dat het toch Moments Hugo Sanchez gaat worden zodra ik voldoende coins voor hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel om hem te doen echt een geweldig cb. Heb alleen de coins momenteel niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:34
Heb de coins wel maar verwacht beter op korte termijn voor mijn Squad. Tenminste dat hoop k haha

Heb al teams klaar staan om in te wisselen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik heb mijn team ook weer omgegooid een tijdje geleden. Ik zag een tijdje geleden die Hulk FB voorbij komen en dacht fuck it, ik ga hem gewoon doen. Tot zover bevalt die me heel goed moet ik zeggen.

Team (start): https://www.futbin.com/20/squad/15078967
Team (ingame): https://www.futbin.com/20/squad/15079019

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe speelt de wl momenteel ? Ik wil zo beginnen maar als klote speelt wacht ik nog wel anderhalf uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:54:
Ik heb mijn team ook weer omgegooid een tijdje geleden. Ik zag een tijdje geleden die Hulk FB voorbij komen en dacht fuck it, ik ga hem gewoon doen. Tot zover bevalt die me heel goed moet ik zeggen.

Team (start): https://www.futbin.com/20/squad/15078967
Team (ingame): https://www.futbin.com/20/squad/15079019
Hoe speelt Muniain? Elke keer als ik zijn stats zie denk ik dat hij 500k duurder moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niemand nog over totssf? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Bossie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:09:
[...]

Hoe speelt Muniain? Elke keer als ik zijn stats zie denk ik dat hij 500k duurder moet zijn.
Opzich prima, zeker zijn dribbling is heel fijn. Zijn 5* WF maakt uiteraard ook veel goed, qua shooting is het ook goed, verwacht echter niet van hem dat hij ze er net zo makkelijk in schiet als bijvoorbeel een R9. Ik weet het, appels met peren vergelijken, maar kan het even niet anders verwoorden.

Ik heb er zelf een deadey op gezet omdat die bij mij op 10 speelt en ik prefer op die positie net dat extra passing. Zijn sprint speed is dan misschien wel iets te laag, maar zijn acceleration maakt gelukkig veel goed.

Daarnaast een goede passer, staat in principe voor mij altijd goed. (Heb hem in 4-1-2-1-2(2) alles op balanced staan en hij loopt zich toch altijd goed vrij om de bal aan te nemen. Ik speel wel met possesion though, dus kan hier ook mee te maken hebben.

Ik moest wel in het begin even aan hem wennen qua speelstijl, maar nu ik er 20+ potjes met hem op heb zitten bevalt die mij nog goed. Voor mensen zoals ik is het een ideale uitkomst vanwege zijn prijs, maar er zijn vast en zeker betere alternatieven.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpFf2J1ZOSwzhQWVHwcNOvWSnRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sr80WGU8eLd5wxPd0l0VYSM7.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week Bergkamp :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:00:
Hoe speelt de wl momenteel ? Ik wil zo beginnen maar als klote speelt wacht ik nog wel anderhalf uur
Het probleem is dat het altijd voor iedereen anders lijkt. Bij mij speelt het volkomen ruk, traag, passes alle kanten op, mbappe met de draaicirkel van een vrachtwagen. Maar ongetwijfeld dat er nog iemand nu op PC speelt hier die het vlekkeloos vind gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit tog te twijfelen om Miranda te doen.

Kan hem prima inpassen als ik Allan RTTF binnen heb en dat is nagenoeg zo..

Wat zeggen jullie ervan? Is hij echt heel sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was deze hier helemaal vergeten:

Of zit iedereen soms StayAndPlay te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:36:
Ik was deze hier helemaal vergeten:

[Twitter]

Of zit iedereen soms StayAndPlay te kijken :+
Vrees dat fifa20 hier flink doodgebloed is. Misschien volgende week eens kijken of ik weer wat ga spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:32:
[...]

Het probleem is dat het altijd voor iedereen anders lijkt. Bij mij speelt het volkomen ruk, traag, passes alle kanten op, mbappe met de draaicirkel van een vrachtwagen. Maar ongetwijfeld dat er nog iemand nu op PC speelt hier die het vlekkeloos vind gaat.
Bij mij verschilt het heel erg van wedstrijd tot wedstrijd. Ik heb het vermoeden dat het probleem op dit moment niet zo zeer ligt bij de EA servers, maar meer gelinkt is aan de matchmaking, dat mag EA echt een keertje goed op de schop gooien.

Aan de username, clubnaam een clubbadge kun je meestal wel herleiden waar iemand vandaan komt, regelmatig speel ik tegen Russen, Polen, Portugezen, Grieken, Turken, etc. Dan kan ik wel een goede ping naar de EA server hebben, maar als mijn tegenstander dat niet heeft, dan krijgt hij een vorm van lag compensatie om het spel synchroon te laten lopen. Dat is in het voordeel van degene met een slechtere verbinding naar de server, degene met betere verbinding krijgt dan button delay en andere ongein.

Je zou als speler de mogelijkheid moeten hebben om in te stellen wat de maximum latency van je tegenstander naar de server is waaraan je gematched wordt. In mijn geval zou ik instellen dat ik geen tegenstanders wil hebben die boven de 50ms zitten. Als ik daar een minuutje langer voor moet wachten, vind ik dat geen probleem. De playerbase in Fifa is groot genoeg om dat mogelijk te moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:04:
[...]

Bij mij verschilt het heel erg van wedstrijd tot wedstrijd. Ik heb het vermoeden dat het probleem op dit moment niet zo zeer ligt bij de EA servers, maar meer gelinkt is aan de matchmaking, dat mag EA echt een keertje goed op de schop gooien.

Aan de username, clubnaam een clubbadge kun je meestal wel herleiden waar iemand vandaan komt, regelmatig speel ik tegen Russen, Polen, Portugezen, Grieken, Turken, etc. Dan kan ik wel een goede ping naar de EA server hebben, maar als mijn tegenstander dat niet heeft, dan krijgt hij een vorm van lag compensatie om het spel synchroon te laten lopen. Dat is in het voordeel van degene met een slechtere verbinding naar de server, degene met betere verbinding krijgt dan button delay en andere ongein.

Je zou als speler de mogelijkheid moeten hebben om in te stellen wat de maximum latency van je tegenstander naar de server is waaraan je gematched wordt. In mijn geval zou ik instellen dat ik geen tegenstanders wil hebben die boven de 50ms zitten. Als ik daar een minuutje langer voor moet wachten, vind ik dat geen probleem. De playerbase in Fifa is groot genoeg om dat mogelijk te moeten maken.
Ben benieuwd of er wel eens iemand heeft getest om een keer WL met een VPN te spelen...Misschien dat ik dat binnenkort wel een keer probeer. VPN opzetten naar Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:04:
[...]

Ik speel nu mijn tweede potje, maar alles gaat zo traag qua input en kan geen normale first touch zonder dat de bal wegspringt.

Mijn aanvallen lopen vast hierdoor en de tegenstander scoort vervolgens vanuit elke tegenaanval.
Ik overdrijf niet eens, eerste potje was 6-0, tweede stond ik bij rust met 5-0 achter terwijl mijn tegenstanders niets de pannen van het dak spelen ofzo. Verdedigen kan gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:08:
[...]

Ben benieuwd of er wel eens iemand heeft getest om een keer WL met een VPN te spelen...Misschien dat ik dat binnenkort wel een keer probeer. VPN opzetten naar Polen.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, is wel interessant om te zien of dat beter speelt.

Ik heb wel eens toen m'n internet eruit lag m'n mobiele telefoon als hotspot gebruikt en via mobiel internet Fifa gespeeld. Mijn internet verbinding was supertraag wat downloaden betreft, maar het online spelen van Fifa ging heel soepel. Waarschijnlijk dat het voor mijn tegenstanders het tegenovergestelde was.

Het zou me niks verbazen als sommige spelers met opzet hun verbinding "throttlen" om zo een betere speelervaring in Fifa te krijgen, maar je naait daarmee natuurlijk wel je tegenstander.
Bossie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:08:
[...]

Ik speel nu mijn tweede potje, maar alles gaat zo traag qua input en kan geen normale first touch zonder dat de bal wegspringt.

Mijn aanvallen lopen vast hierdoor en de tegenstander scoort vervolgens vanuit elke tegenaanval.
Ik overdrijf niet eens, eerste potje was 6-0, tweede stond ik bij rust met 5-0 achter terwijl mijn tegenstanders niets de pannen van het dak spelen ofzo. Verdedigen kan gewoon niet.
Had dat ook eerder vanavond, het verdedigen lukt dan ook totaal niet meer omdat je niet kan anticiperen op skillmoves, strafe dribbling, etc.. Ik speelde tegen een zeer matige tegenstander, maar hij kwam er regelmatig doorheen omdat het switchen van spelers supertraag ging en als ik dan bijv. een staande tackle inzette, dan werd het veel te laat geregistreerd en kreeg dus ook bijv. een penalty tegen op die manier.

Dan maar Fifa aan de kant leggen als het meer dan 1 game op een avond gebeurt, anders levert alleen maar frustratie op.

[ Voor 38% gewijzigd door mar101 op 17-04-2020 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:50
Eens verdedigen niet normaal stond 3x voor en 3x vanuit de aftrap doelpunt tegen door die tering trucjes in fifa kortom 2 rode kaarten verder 8-7 gewonnen, ik hen nu echt 1 wens de maker van de ongelooflijke fouten im fifa zo erg martelen, door een complicatie aan fouten voor hem af te spelen, en hoop dat ea dit ook leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:26:
Eens verdedigen niet normaal stond 3x voor en 3x vanuit de aftrap doelpunt tegen door die tering trucjes in fifa kortom 2 rode kaarten verder 8-7 gewonnen, ik hen nu echt 1 wens de maker van de ongelooflijke fouten im fifa zo erg martelen, door een complicatie aan fouten voor hem af te spelen, en hoop dat ea dit ook leest
mijn derde potje was een dc, dat was het weer voor vandaag ...
#StayandPay i guess :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua bovenstaande berichten heb ik denk geluk gehad met me verbinding. Heb totaal geen problemen gehad een keer alles speelde een keer normaal.

Ga nu 5-0 maar 1 pot echt moeite gehad tegen gewoon een goede speler. Die was zo aardig om met ze toty de ligt cr7 doormidden te schoppen in de 90 min waardoor ik op 2-2 kwam met een penalty. Na die rode kaart was het gespeeld en liep ik makkelijk uit naar 4-2.

De rest alles simpel met 3-0 of meer gewonnen.

Maar het valt me wel echt op stond net 4-0 voor zonder problemen tegen echt een hele slechte speler. En ineens uit het niets me spelers deden niks meer. Ik weet nu echt 100% zeker dat er iets word geactiveerd dat je spelers minder functioneren tegen een veel mindere tegenstander.

Tip van de zaak : met penalty’s schiet echt in de kruising zoals pro spelers aangeven. echt alles heb ik er tot nu toe mee gescoord ook als de keeper de goede hoek in ging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
mar101 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:25:
[...]

Dat heb ik nog niet geprobeerd, is wel interessant om te zien of dat beter speelt.

Ik heb wel eens toen m'n internet eruit lag m'n mobiele telefoon als hotspot gebruikt en via mobiel internet Fifa gespeeld. Mijn internet verbinding was supertraag wat downloaden betreft, maar het online spelen van Fifa ging heel soepel. Waarschijnlijk dat het voor mijn tegenstanders het tegenovergestelde was.

Het zou me niks verbazen als sommige spelers met opzet hun verbinding "throttlen" om zo een betere speelervaring in Fifa te krijgen, maar je naait daarmee natuurlijk wel je tegenstander.

[...]

Had dat ook eerder vanavond, het verdedigen lukt dan ook totaal niet meer omdat je niet kan anticiperen op skillmoves, strafe dribbling, etc.. Ik speelde tegen een zeer matige tegenstander, maar hij kwam er regelmatig doorheen omdat het switchen van spelers supertraag ging en als ik dan bijv. een staande tackle inzette, dan werd het veel te laat geregistreerd en kreeg dus ook bijv. een penalty tegen op die manier.

Dan maar Fifa aan de kant leggen als het meer dan 1 game op een avond gebeurt, anders levert alleen maar frustratie op.
ja gebeurd..
nooit meegemaakt dat alles ff vertraagd en dan opeens super snel gaat een paar tellen

dat gebeurt als je bijv. die xbox guide button in drukt

dan krijg je een paar tellen de tijd voor je uit de game wordt gegooid

en vertraagt alles een paar tellen om vervolgens te versnellen

sommigen gebruiken dat als je net een scoringskans dreigt te krijgen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:46
Word niet echt meer wat gedaan in het tweakerstoernooi.

Wil het voor de ps4 eventueel wel weer oppakken.
Er stonden 11 inschrijvingen in de lijst voor de ps4, maar bossie wilde ook wel had hij al gezegd.
Dan zijn dat er inclusief mij 12 inschrijvingen.
Ga ik 4 poules van 3 maken waarbij de eerste 2 van de poule door gaan.
Vanaf dan krijgen we kwartfinales.

Poulewedstrijden beginnen in ieder geval maandag 20 april(mag eerder) en zijn uiterlijk maandag 27 april afgerond.
Je speelt 2x een normale friendly tegen elke tegenstander.
Leenspelers zijn niet toegestaan, trainingsitems zijn niet toegestaan.

@Bean77
@fifanoob
@Vestendrie
@Frantz
@Meru94
@Traeces
@Pompi
@Wulfric92
@Patrick_D_GTS
@SterqVerhael
@Bossie

Indien akkoord ga ik loten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Inmiddels al meer dan 400k verlies op mijn spelers en ik snap niet waarom al die kneuzen telkens elkaar gaan onderbieden. Lol is er nu wel vanaf met zo'n incompetente userbase die door een slechte promo al weer alles massaal gaan listen.
boyette schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:45:
[...]

weet jij dit?
Had volgens mij ook gelezen dat die speciale kaart, keeper van Leipzig, niet telde. Gulasci zo uit mijn hoofd heeft een kaart die een iets andere kleur heeft dan de UCL (Volgens mij zijn dat de Team of the Tournament spelers 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
400k op de bank op dit moment

Untradeble zijn dybala, Juan Jesus, Martinez, Hateboer en Allan

Iemand nog een goede tip?

Zat te denken aan Zambrotta 89 maar dat leek me zonde van de berg met coins.

https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 07:31:
400k op de bank op dit moment

Untradeble zijn dybala, Juan Jesus, Martinez, Hateboer en Allan

Iemand nog een goede tip?

Zat te denken aan Zambrotta 89 maar dat leek me zonde van de berg met coins.

Niets doen, en ff doorgrinden voor FB Douglas Costa?
Ik heb Dybala ook, maar die is meer voor centrale posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx, die zat k ook al aan te denken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Tip, voor degene die tijd en zin heeft.

Objective: 5 gold rare laliga players pack (om straks te open bij TOTS hehe)

Play 8 matches, using 11 laliga players in your starting squad (kan friendly met een vriend, zodat de 1 skipt!)
Score 8 outside of the box goals, using laliga players (kan ook tegen een vriend OF squad battles BEGINNER)
Assist 10 goals, with trough balls, using laliga players (kan ook tegen een vriend OF squad battles BEGINNER)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb ze in squad battles gedaan. Maar ik kreeg toch crap spul uit de pack. Rafinha, Melendo, Hernandez, Renan Lodi, Vazquez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLoldebroek schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:20:
Tip, voor degene die tijd en zin heeft.

Objective: 5 gold rare laliga players pack (om straks te open bij TOTS hehe)

Play 8 matches, using 11 laliga players in your starting squad (kan friendly met een vriend, zodat de 1 skipt!)
Score 8 outside of the box goals, using laliga players (kan ook tegen een vriend OF squad battles BEGINNER)
Assist 10 goals, with trough balls, using laliga players (kan ook tegen een vriend OF squad battles BEGINNER)
Moet La Liga swaps nog doen, klinkt als iets wat ik na afloop ff kan aftikken in squad battles beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
N2LSWw schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 06:53:
Inmiddels al meer dan 400k verlies op mijn spelers en ik snap niet waarom al die kneuzen telkens elkaar gaan onderbieden. Lol is er nu wel vanaf met zo'n incompetente userbase die door een slechte promo al weer alles massaal gaan listen.

[...]

Had volgens mij ook gelezen dat die speciale kaart, keeper van Leipzig, niet telde. Gulasci zo uit mijn hoofd heeft een kaart die een iets andere kleur heeft dan de UCL (Volgens mij zijn dat de Team of the Tournament spelers 8)7).
nou ik heb zojuist proef op de som genomen..

eerste poging direct gewonnen
en jawel hij is geteld..

dus een spelers als tagliafico
UCL TEAM OF THE TOURNAMENT

kun je gebruiken hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Daar heb ik me nooit mee bezig gehouden. Packs opsparen, hamsteren en dicht houden tot fut birthday, toty nominee of tots so far. Heeft het andere tweakers wel wat opgeleverd? En zit er een max aan packs die je kunt stacken? Ik heb niet de indruk dat de inhoud van een pack wordt bepaald door het moment waarop je hem opent. Leek mij altijd al bepaalt zodra je de pack kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Weet er toevallig iemand of je ook op de ps4 mods kunt krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nou k heb m'n packluck voor t jaar vast gehad.. mbappe al is deze nog maar 500k waard.

Inmiddels wel team versterkt tot:

Costa nog maar 400k, was vorige week nog dubbele volgens mij.

Overigens 8 of 10 chem maakt volgens mij niet zoveel uit tog? Kan Manolas nog naast Miranda zetten op beide 8 chem. Echt geen idee hoe k die naar 10 kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Nog steeds niet kunnen kiezen tussen Fred en Belotti. Als ik Belotti kies, kan ik Mertens verkopen, maar vrees dat die heel log zal aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Belotti is mij erg goed bevallen, scoort veel en staat op de juiste plek. Zet gewoon een bewegelijke speler ernaast al a Mertens of Martinez.

Mertens word me nu te licht. Word overal van de bal af gebeukt in de spits.. als cam nog wel erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
N2LSWw schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 06:53:
En hoe gaat het met de spelers die je wilde kopen?

Overigens is TOTS aangekondigd, wat je had kunnen zien aankomen, waardoor de markt altijd in elkaar stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meru94 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:21:
Nog steeds niet kunnen kiezen tussen Fred en Belotti. Als ik Belotti kies, kan ik Mertens verkopen, maar vrees dat die heel log zal aanvoelen.
Ik heb zelf voor Fred gekozen, speel hem als LCDM/LCM afhankelijk van de formatie met powerhouse.
Belotti ben ik inmiddels meermaals tegengekomen, had vooral moeite met zijn snelheid/agility want hij kan altijd meteen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:30:
[...]
Overigens is TOTS aangekondigd, wat je had kunnen zien aankomen, waardoor de markt altijd in elkaar stort.
Ik ben benieuwd of een Cruyff, R9 ed ook gaan zakken in prijs. Ik ben in staat om baby Cruyff te halen maar als die base variant nu door TOTS minder dan 2 mil moet gaan kosten scheelt het weer.

En tegelijkertijd vraag ik me af of dergelijke icons wel in prijs omlaag gaan door TOTS. Het is mijn eerste jaar FUT dus ik heb geen ervaring of TOTS invloed heeft op de icons markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:42:
[...]

Ik ben benieuwd of een Cruyff, R9 ed ook gaan zakken in prijs. Ik ben in staat om baby Cruyff te halen maar als die base variant nu door TOTS minder dan 2 mil moet gaan kosten scheelt het weer.

En tegelijkertijd vraag ik me af of dergelijke icons wel in prijs omlaag gaan door TOTS. Het is mijn eerste jaar FUT dus ik heb geen ervaring of TOTS invloed heeft op de icons markt.
Alles gaat zakken, er komt een overvloed aan 90+ kaartjes aan waarvan alleen de prijs van de meta kaarten hoog gaat bljven.

Mbt Cruyff, check anders ff zijn prijsverloop voor fifa 19 op Futbin:
https://www.futbin.com/19/player/13121/johan-cruyff

Geen idee wanneer de tots crash was vorig jaar, maar het zal wel rond deze tijd zijn geweest met een tweede dip aan het einde voor Ultimate TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:
[...]
Alles gaat zakken, er komt een overvloed aan 90+ kaartjes aan waarvan alleen de prijs van de meta kaarten hoog gaat bljven.

Mbt Cruyff, check anders ff zijn prijsverloop voor fifa 19 op Futbin:
https://www.futbin.com/19/player/13121/johan-cruyff
Dat alles gaat zakken ivm toestroom / overvloed aan 90+ kaartjes had ik al verwacht. Maar wat is end game / meta? Nog steeds Messi/Ronaldo/Mbappe/Neymar of dan alleen de in form/speciale versies en niet de gouden basekaartjes?

Cruyff had vorig jaar een stuk grilliger verloop. Check ik april - mei vorig jaar: in april nog 1.1 tot 1.2 mil, maandje later onder het miljoen. Hmm dan wacht ik de komst van TOTS wel af, voor het prijsverschil van zeg 300 tot 400k haal ik dan een tweede Nederlandse icon erbij. Zeg Van Basten, Rijkaard, Seedorf.

Ik heb geen haast want met de aanschaf van Cruyff ben ik wel uitgespeeld in FUT. Ik ga geen TOTS squad bij elkaar handelen / verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7-1 ga ook stoppen voor vandaag :) merkte al dat weer dramatische begon te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
K ben ook erg tevreden met m'n ploegje. Vind t wel goed eigenlijk.

Miss nog een x CR en maldini als swap.

Kijk wel uit naar seizoen vanaf volgende week, weer even een doel om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:11:
[...]

Dat alles gaat zakken ivm toestroom / overvloed aan 90+ kaartjes had ik al verwacht. Maar wat is end game / meta? Nog steeds Messi/Ronaldo/Mbappe/Neymar of dan alleen de in form/speciale versies en niet de gouden basekaartjes?

Cruyff had vorig jaar een stuk grilliger verloop. Check ik april - mei vorig jaar: in april nog 1.1 tot 1.2 mil, maandje later onder het miljoen. Hmm dan wacht ik de komst van TOTS wel af, voor het prijsverschil van zeg 300 tot 400k haal ik dan een tweede Nederlandse icon erbij. Zeg Van Basten, Rijkaard, Seedorf.

Ik heb geen haast want met de aanschaf van Cruyff ben ik wel uitgespeeld in FUT. Ik ga geen TOTS squad bij elkaar handelen / verzamelen.
De specials van wat nu meta is, Mbappe/Griezmann TOTS etc zullen erg duur zijn, maar hun lagere kaartjes zullen bijvoorbeeld wel droppen.

Daarnaast verwacht ik nog meer grote drops aangezien EA wel weer iets uit de mouw zal toveren om de lifecycle van de game te rekken na Futties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:33:
[...]

De specials van wat nu meta is, Mbappe/Griezmann TOTS etc zullen erg duur zijn, maar hun lagere kaartjes zullen bijvoorbeeld wel droppen.

Daarnaast verwacht ik nog meer grote drops aangezien EA wel weer iets uit de mouw zal toveren om de lifecycle van de game te rekken na Futties.
Duidelijk.

EA wil de kip met de gouden eieren pas slachten als de nieuwe kip geïnstalleerd is genaamd FIFA21. Dus ja, daarom noemen ze het nu TOTS so far.. zodra duidelijk is dat de leagues in de zomer nog gaan hervatten knallen ze er in juli nog een echte TOTS for real oid uit. Alles om de zomerperiode tot september/oktober te overbruggen ervan uit gaande dat FIFA 21 zijn normale release zal behouden en de start van het nieuwe seizoen begint met wedstrijden in stadions die dunbevolkt met publiek zijn.

Ondertussen nader ik mijn eigen gestelde einddoel: een Nederlands elftal met icons. Weliswaar met het geluk dat ik Kante toty nominee packte in januari, maar dat geld zit nog in Mbappe/Neymar/Messi. Anderen traden in youtube filmpjes binnen 7 dagen zich naar een miljoen. Ik begon half januari op 100k en sta nu half april op 1.3 mil met behoud van Messi/Neymar / Mbappe en aanschaf van Yedder totw + dure Ramos SBC. Dus zelfs al hou ik die 2 mil van Kante die in Messi/Neymar /Mbappe ging zitten buiten beschouwing heb ik het handelen wel onder de knie.

Dit itt het daadwerkelijk voetballen want div 9 in Rivals en goud 3 in weekend league is niet je van het als hoogste notering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:47:
[...]

Duidelijk.

EA wil de kip met de gouden eieren pas slachten als de nieuwe kip geïnstalleerd is genaamd FIFA21. Dus ja, daarom noemen ze het nu TOTS so far.. zodra duidelijk is dat de leagues in de zomer nog gaan hervatten knallen ze er in juli nog een echte TOTS for real oid uit. Alles om de zomerperiode tot september/oktober te overbruggen ervan uit gaande dat FIFA 21 zijn normale release zal behouden en de start van het nieuwe seizoen begint met wedstrijden in stadions die dunbevolkt met publiek zijn.

Ondertussen nader ik mijn eigen gestelde einddoel: een Nederlands elftal met icons. Weliswaar met het geluk dat ik Kante toty nominee packte in januari, maar dat geld zit nog in Mbappe/Neymar/Messi. Anderen traden in youtube filmpjes binnen 7 dagen zich naar een miljoen. Ik begon half januari op 100k en sta nu half april op 1.3 mil met behoud van Messi/Neymar / Mbappe en aanschaf van Yedder totw + dure Ramos SBC. Dus zelfs al hou ik die 2 mil van Kante die in Messi/Neymar /Mbappe ging zitten buiten beschouwing heb ik het handelen wel onder de knie.

Dit itt het daadwerkelijk voetballen want div 9 in Rivals en goud 3 in weekend league is niet je van het als hoogste notering :+
Dat ze het zo lang mogelijk rekken snap ik nu wel. De hele (voetbal)wereld weet totaal niet waar hij aan toe is. Ze moeten dan een Fifa 21 uitbrengen met halve selecties of selecties van dit jaar en dan hebben wij als fifa spelers weer wat te zeiken :P Misschien duurt wel tot Dec of nieuwe jaar dat de nieuwe competities beginnen, je weet het niet.

Buiten de standaard te korten van slechte servers etc vermaak ik me wel prima met FIFA20. Vind die nieuwe objectives enzo wel echt leuk. Als FIFA 21 later word gereleased vind ik niet zo erg als er maar genoeg content blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Gisteren in de middag/begin avond nog mijn special cards kunnen verkopen. Zie ik vanmorgen dat er een zieke crash is geweest. PIM Rush voor 1.15 mil verkocht KdB 95 voor 910k, dat is dan toch wel erg lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frantz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:40:
Gisteren in de middag/begin avond nog mijn special cards kunnen verkopen. Zie ik vanmorgen dat er een zieke crash is geweest. PIM Rush voor 1.15 mil verkocht KdB 95 voor 910k, dat is dan toch wel erg lekker hoor.
Zo inderdaad een bizarre crash zeg, al me dure spelers zijn ineens 200k minder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mbappe z'n gouden kaart is nu op te halen voor 350k

Gisterenavond nog verkocht voor 520 en was vast daarvoor nog veel meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Ik zie niet zo 123 dat de sbcprijs voor Ramos ed lager is geworden. Dus alleen de toppers lijken enorm gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:28:

Me team is gewoon in 2 dagen tijd een Miljoen minder waard :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:31:
[...]

Me team is gewoon in 2 dagen tijd een Miljoen minder waard :+
-500k op een speler hier :+
Dezelfde speler maakt gelukkig wel het verschil in de icon-swaps die ik nu doe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:33:
[...]

-500k op een speler hier :+
Dezelfde speler maakt gelukkig wel het verschil in de icon-swaps die ik nu doe _/-\o_
Scheelt dat alles goedkoper word :P Ga denk eens voor TOTY de ligt sparen die is nu ook zwaar onder de miljoen + gelijk endgame :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
Ach ja daarom koop ik alleen spelers die ik tot het einde zou kunnen gebruiken.
Dus alleen 90+
Heb niet gekeken maar zou mij niks verbazen als mn team zeker 2 miljoen minder waard is...lekker belangrijk kan "lekker gewoon" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:37:
Ach ja daarom koop ik alleen spelers die ik tot het einde zou kunnen gebruiken.
Dus alleen 90+
Heb niet gekeken maar zou mij niks verbazen als mn team zeker 2 miljoen minder waard is...lekker belangrijk kan "lekker gewoon" spelen.
Nou dat is het dus, me team speelt momenteel heerlijk en gebalanceerd dus ga ook niks verkopen. Me keeper, LB, LW en Spits zijn al endgame. Dus nu eens sparen voor een beest van een CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hebben nog mensen investeer tips, spelers die nu hard omlaag gaan en die weer terug bouncen na deze tots?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:28:

Ik heb Mbappe/Neymar nog nodig voor de laatste icon swap. Deed gisteren de la liga objective liever dan grinden in Rivals met een first owner team.

Verkeerde beslissing dus :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:48:
Hebben nog mensen investeer tips, spelers die nu hard omlaag gaan en die weer terug bouncen na deze tots?
Denk dat ik eens high rated spelers die niet duur zijn ga inslaan. David Silva etc die ook nog goed te linken zijn. Ik wacht er wel mee denk dat de prijzen nog wel meer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Dat WL blijft voor mij wel een dingetje, na 3 overwinningen weet ik al 100% dat het een verlies gaat worden.
Ja de tegenstander wordt beter, je moet zelf 50% scherper zijn omdat wat er normaal in gaat er nu niet in gaat dus nog beter uitgespeelde kansen nodig. Maar het ergste is dat je ineens doormidden geschopt mag worden en je een of 2 keer meer moet drukken voor je de juiste speler hebt.
Verder gaat het prima, 2 slecht gespeelt en dom verloren maar zilver 1 vandaag wel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:05:
[...]

Denk dat ik eens high rated spelers die niet duur zijn ga inslaan. David Silva etc die ook nog goed te linken zijn. Ik wacht er wel mee denk dat de prijzen nog wel meer dalen.
Er zullen volgende week ook wel wat sbcs komen voor bepaalde tots spelers

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:50:
Dat WL blijft voor mij wel een dingetje, na 3 overwinningen weet ik al 100% dat het een verlies gaat worden.
Ja de tegenstander wordt beter, je moet zelf 50% scherper zijn omdat wat er normaal in gaat er nu niet in gaat dus nog beter uitgespeelde kansen nodig. Maar het ergste is dat je ineens doormidden geschopt mag worden en je een of 2 keer meer moet drukken voor je de juiste speler hebt.
Verder gaat het prima, 2 slecht gespeelt en dom verloren maar zilver 1 vandaag wel binnen
Dat is gewoon delay , daarom speel ik nooit op zaterdagmiddag of avond. Niet te doen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:50:
Geen WL, maar swaps voor mij. Bundesliga en Serie A inmiddels binnen, nu La Liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:58:
[...]

Geen WL, maar swaps voor mij. Bundesliga en Serie A inmiddels binnen, nu La Liga.
La Liga binnen. Op naar Bundes Liga en dan zit ik op de 10 voor PM Overmars. Kan nog wel Serie A en Ligue 1 doen, maar ik weet niet of ik nog aanvullend zin heb in 7 nieuwe icon swaps voor een ad random prime icon erbij.

Want we krijgen toch over 6 dagen weer nieuwe icon swap objectives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:00:
[...]

La Liga binnen. Op naar Bundes Liga en dan zit ik op de 10 voor PM Overmars. Kan nog wel Serie A en Ligue 1 doen, maar ik weet niet of ik nog aanvullend zin heb in 7 nieuwe icon swaps voor een ad random prime icon erbij.

Want we krijgen toch over 6 dagen weer nieuwe icon swap objectives?
Waarschijnlijk wel, tenzij EA er anders over denkt.
Ik pak ze gewoon ff mee, zodat ik doormiddel van de SQB objectives in de volgende ronde weer een icon mee kan pakken (hoewel, geen idee welke).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:26:
[...]
Zo inderdaad een bizarre crash zeg, al me dure spelers zijn ineens 200k minder :o
Ik heb er deze keer geen moeite mee. Rond om TOTY op het juiste moment spelers gekocht die daarna weer flink stegen qua prijs en nu vlak voor TOTS op het juiste moment verkocht. Gebeurd me niet vaak.

Eens kijken wat voor team we kunnen maken van ruim 4 mil nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Welke storyline hebben jullie gekozen bij lvl 30? Ging bij lvl 15 voor Maeda voor het Japanse objective team. Neig het meest naar Fred omdat ik niks met serie A doe en Carrasco, op die positie heb ik nu Neymar en straks PM Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:40:
Welke storyline hebben jullie gekozen bij lvl 30? Ging bij lvl 15 voor Maeda voor het Japanse objective team. Neig het meest naar Fred omdat ik niks met serie A doe en Carrasco, op die positie heb ik nu Neymar en straks PM Overmars.
Fred (shadow) speelt echt heerlijk, wat een verademing, heb m als cdm (default), vind m nog fijner dan me andere cdm, icon Keane 91 en ook als de rest.

Wou eerst ook voor carasco, maar bij dat fredje gedaan heb (na tip van iemand anders)

[ Voor 24% gewijzigd door NLoldebroek op 18-04-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Zal ik de toernooi inschrijvingen sluiten en de poules gaan opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frantz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb er deze keer geen moeite mee. Rond om TOTY op het juiste moment spelers gekocht die daarna weer flink stegen qua prijs en nu vlak voor TOTS op het juiste moment verkocht. Gebeurd me niet vaak.

Eens kijken wat voor team we kunnen maken van ruim 4 mil nu. :+
Nou serieus goed gedaan , als ik optijd had verkocht en daarna weer had ingekocht had ik een miljoen verdiend in paar dagen. Volgend jaar zeker op die craches letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:39:
[...]

Nou serieus goed gedaan , als ik optijd had verkocht en daarna weer had ingekocht had ik een miljoen verdiend in paar dagen. Volgend jaar zeker op die craches letten.
Ik had vanochtend nog ff gechecked, toen was er vrijwel geen verschil. Rond de lunch ineens een enorme dip en vervolgens lijkt nu lijkt alles alweer normaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fred gekozen. En in 4 potjes met Bundesliga first owner team met Bas Dost, Wout Weghorst, Brandt in tandem met Messi/Mbappe/Neymar de objective binnen. Ik heb nu 10 swaps. Inwisselen voor PM Overmars of toch nog 2 aftikken voor Ligue 1 / Serie A + 4 nieuwe voor Bergkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:49:
Fred gekozen. En in 4 potjes met Bundesliga first owner team met Bas Dost, Wout Weghorst, Brandt in tandem met Messi/Mbappe/Neymar de objective binnen. Ik heb nu 10 swaps. Inwisselen voor PM Overmars of toch nog 2 aftikken voor Ligue 1 / Serie A + 4 nieuwe voor Bergkamp?
Ik vind het beide niet echt bijzondere keuzes. Overmars is voornamelijk alleen snel (een Neymar etc heeft veel meer te bieden) en Prime Bergkamp is niet voor niets erg goedkoop voor een Icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:54:
[...]

Ik vind het beide niet echt bijzondere keuzes. Overmars is voornamelijk alleen snel (een Neymar etc heeft veel meer te bieden) en Prime Bergkamp is niet voor niets erg goedkoop voor een Icon.
Klopt, Overmars heeft de pace en 5* WF maar voor de skills hoef je hem niet te proberen. Laat ik nu net verdomde weinig skills toepassen dus voor mijn speelstijl past Overmars wel. En fair enough, Neymar zelfs zijn gouden kaartje is een heerlijke dribbelaar op de vierkante centimeter in de 16 weet ie nog ruimte te creëren om te manoeuvreren voor een doelpunt. Dat zal Overmars niet hebben bij gebrek aan genoeg skills.

En dat scheelt dan weer met Bergkamp. Koop ik hem gewoon op den duur, scheelt een behoorlijke grind aan first owner objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:29:
[...]

Klopt, Overmars heeft de pace en 5* WF maar voor de skills hoef je hem niet te proberen. Laat ik nu net verdomde weinig skills toepassen dus voor mijn speelstijl past Overmars wel. En fair enough, Neymar zelfs zijn gouden kaartje is een heerlijke dribbelaar op de vierkante centimeter in de 16 weet ie nog ruimte te creëren om te manoeuvreren voor een doelpunt. Dat zal Overmars niet hebben bij gebrek aan genoeg skills.

En dat scheelt dan weer met Bergkamp. Koop ik hem gewoon op den duur, scheelt een behoorlijke grind aan first owner objectives.
Voornamelijk zijn shooting heeft een boost gehad, maar zijn Prime is bijvoorbeeld maar 500k:
https://www.futbin.com/20/compare/27/45512

Pagina: 1 ... 135 ... 185 Laatste