Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nee op de ps4 console niks helaas, straks weer aan het werk dus weer niks spelen vandaag.bebopper schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:16:
[...]
Heb vanochtend zelf alleen de webapp open gehad, alles opnieuw op de transfer gelist en daarna was het feestje weer voorbij. Op de console/PC kom je dus ook niet ingelogd?
Begint alweer een mooie piek rond 9:00
https://allestoringen.nl/storing/ea/
Webapp doet het nog bij mij, zal dus ook wel niet meer werken zodra ik opnieuw moet inloggen.
Persoonlijke voorkeur denk ik, maar die ene wedstrijd dat ik 'm op die positie speelde vond ik het helemaal niks. Ik houd meer van aanvallende backs met skills. Alhoewel mijn Zakaria Shapeshifter ook als RB speelt, maar die vind ik daar dan weer echt een stuk beter dan Ramos.Bossie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:20:
[...]
Mwoah, die van mij doet het niet onaardig
Maar als CB heeft hij simpelweg veel meer impact op je verdediging.
True, maar de enige oplossing die ik dan kan bedenken is dat je hem wisselt met Shapeshifter Alaba. Voor de rest heb je in de prem als CB een shitload aan alternatieven, Flashback Ogbonna bijv.M@cer schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:58:
[...]
Wanneer je hem als CB gebruikt maakt dat echt niet zoveel uit.. Van Dijk heeft ook maar bv 75 en zo zijn er nog wel meer verdedigers.
[ Voor 30% gewijzigd door SterqVerhael op 15-04-2020 10:39 ]
En player moments Ramos vind ik zowel als CB als RB prima werk leveren. Hij beukt als RB een vleugelspeler van de sokken wat ik soms wel miste bij Semedo. En oke hij is niet zo soepel in de aanval als Semedo, maar daarom heb ik hem ook op stay back while attacking.
[ Voor 60% gewijzigd door Joosie200 op 15-04-2020 10:46 ]
Ik ben op zich tevreden met David Luiz FB en Schar PM als centrale verdediging, maar een extra verdidiger achter de hand is ook wel fijn.SterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:37:
[...]
True, maar de enige oplossing die ik dan kan bedenken is dat je hem wisselt met Shapeshifter Alaba. Voor de rest heb je in de prem als CB een shitload aan alternatieven, Flashback Ogbonna bijv.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dus Player Moments Sané is voorlopig de laatste SBC die ik doe.
Team uiteindelijk:
VDS
Ramos mid Koeman mid Rijkaard WR Aanholt
Messi base Gullit + Bergkamp moments Overmars
base Van Basten en Cruyff
Dat is voor mij een beetje mijn endgame team in wording. En ook al zitten we straks vlak voor TOTS, ik eindig liever met een Nederlands getint elftal waarbij ik Cruyff kan bemachtigen voor eind mei. Beetje vergelijkbaar qua icon als dat Maradonna/R9 voor anderen is. Kost wel tijd maar het is een leuk doel om naar toe te werken. TOTS en zo een beste Van Dijk scoren en/of Frenkie/Wijnaldum/De Ligt/De Vrij zou kunnen maar dan speel ik liever met de icons van weleer. Aanholt en Ramos is meer omdat er niet echt verder iets fatsoenlijks voor handen is qua LB/RB positie.
Echt slecht op RB zou ik Ramos niet noemen, als je hem op "Stay back" laat, dan komt de tegenstander er moeilijk doorheen op die flank. Maar je hebt wel een punt dat een speler als Ramos beter als CB tot z'n recht komt. Jammer inderdaad van de 78 stamina voor Fuchs, met fatsoenlijke stamina zou je een endgame LB gehad hebben.SterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:15:
[...]
Alleen is Ramos als RB echt slecht. Dat zou ik niet doen. EA snapt het gewoon niet, waarom 78 stamina. Echt onbruikbaar daardoor.
Ik ben begonnen met het verkopen van m'n hele club. Tot nu toe ruim 200.000 coins gepakt en ik ben pas op de helft van het verkopen van alle spelers.![]()
Met een beetje geluk heb ik straks 400k coins en kan ik na de WL rewards van donderdag een heel leuk spelertje kopen. Daarnaast moet ik nog 1 elftal van de Sané SBC en dan is die ook completed.
Ieder zijn voorkeuren uiteraard. Ik speel mijn backs op mee aanvallen of gebalanceerd. Dan zijn high/high spelers veel fijner. Ramos heeft high/med.mar101 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:05:
[...]
Echt slecht op RB zou ik Ramos niet noemen, als je hem op "Stay back" laat, dan komt de tegenstander er moeilijk doorheen op die flank. Maar je hebt wel een punt dat een speler als Ramos beter als CB tot z'n recht komt. Jammer inderdaad van de 78 stamina voor Fuchs, met fatsoenlijke stamina zou je een endgame LB gehad hebben.
Meer omdat zijn mid en prime icon onbetaalbaar zijnSterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:03:
Base Gullit? Die heeft iets van 78 stamina toch?
Is goedkoper en beter in stats. Geen gek ideeSterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:20:
Prime Seedorf een alternatief?
Zat zelf aan PIM Baggio of PIM Zola te denken. Beide zijn klein en wendbaar en kunnen als CAM of ST functioneren. De nieuwe speler zou Luis Hernandez moeten vervangen in dit team. Luis heb ik gekocht als tijdelijke opvulling voor 250k, en bevalt voor mij als ST prima, maar als CAM heeft hij te weinig passing.
Voor Alexis Sanchez komt op korte termijn een vervanger, wellicht Neymar.
In 4231 speel ik met: Belotti ST, Alexis LAM, Hernandez CAM, Politano RAM.
In 41212 speel ik met: Betlotti en Hernandez ST, Politano CAM en Alexis naar de bank voor een CM.
EDIT: of ik kan meer voor een box to box middenvelder gaan voor de CAM positie, zodat ik Politano of Sanchez naar de ST positie kan schuiven. Een type Nainggolan maar dan in ICON vorm voor de chem
[ Voor 11% gewijzigd door DeeleNL op 15-04-2020 13:32 ]
Is ook echt een beest hoor! Rijkaard vind ik zelf ook wel tof, maar Seedorf is veel multifunctioneler.Joosie200 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:25:
[...]
Is goedkoper en beter in stats. Geen gek idee
Prime Seedorf.DeeleNL schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:28:
EDIT: of ik kan meer voor een box to box middenvelder gaan voor de CAM positie, zodat ik Politano of Sanchez naar de ST positie kan schuiven. Een type Nainggolan maar dan in ICON vorm voor de chem
[ Voor 38% gewijzigd door SterqVerhael op 15-04-2020 13:35 ]
Heb mid Rijkaard al als CB in gedachten naast Koeman. Vond zijn base CDM versie niet je van het. Dus dan heb je Gullit/Seedorf/Bergkamp/Kluivert als optie over.SterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:34:
[...]
Is ook echt een beest hoor! Rijkaard vind ik zelf ook wel tof, maar Seedorf is veel multifunctioneler.
Ziet er inderdaad uit als een hele geschikte CM / CAM met de juiste chem style. Zijn PIM is anders ook wel interessant.. Heb nu 2.5mln coins, met het elftal wat ik net liet zien, waarvan alleen Luis Hernandez tradeable is. Ik wil nog wel wat overhouden voor TOTS, hopende dat de ICON kaart niet heel erg veel gaat zakken, maar dat zullen ze uiteindelijk (bijna) allemaal wel gaan doen.
Maar wat een geld zeg, bijna 600k.... Ongelooflijk goede verdediger verwacht ik, maar voor dat geld kan ik ook tradable een leuke icon uitzoeken totdat de icon swaps deel 2 er zijn.
Andere optie: fut birthday Lucas Hernandez? Weet niet hoe je elftal er verder uit ziet.
[ Voor 24% gewijzigd door SterqVerhael op 15-04-2020 13:59 ]
Kan je het winter kaartje van Eriksen niet pakken, die zou prima moeten zijn as playmaker/CAM op basis van stats. Je zou ook kunnen denken aan Laudrup, Del Piero of Socrates (heb je meteen strong linker met Neymar) in de price-ranges van Zola/Baggio.DeeleNL schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:28:
Iemand tips voor een CAM / ST in mijn voorhoede met Politano 89, Belotti 89 en Sanchez 89?
Zat zelf aan PIM Baggio of PIM Zola te denken. Beide zijn klein en wendbaar en kunnen als CAM of ST functioneren. De nieuwe speler zou Luis Hernandez moeten vervangen in dit team. Luis heb ik gekocht als tijdelijke opvulling voor 250k, en bevalt voor mij als ST prima, maar als CAM heeft hij te weinig passing.
Voor Alexis Sanchez komt op korte termijn een vervanger, wellicht Neymar.
In 4231 speel ik met: Belotti ST, Alexis LAM, Hernandez CAM, Politano RAM.
In 41212 speel ik met: Betlotti en Hernandez ST, Politano CAM en Alexis naar de bank voor een CM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Team zou er zo uitzien met Boateng:SterqVerhael schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:58:
Boateng is wel echt vele malen beter dan Diego Carlos (die helaas niet meer gaat upgraden). Heb ze allebei. Boateng vormt mijn centrum samen met Ramos Moments.
Andere optie: fut birthday Lucas Hernandez? Weet niet hoe je elftal er verder uit ziet.
:strip_exif()/f/image/p1kWchEBVhutUNJmYRamE0wD.jpg?f=fotoalbum_large)
Lucas hernandez zou inderdaad kunnen, weet alleen niet of dat echt merkbaar beter is dan diego carlos
de prijzen zijn flink omhoog gegaan voor de sbc, weet niet of het komt dat iedereen nog even die mid icon sbc wil afronden.Ambianz schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:57:
Ik dacht even Boateng te doen als cb, ter stegen vervangen voor neuer zou alles dan weer op 10 chem brengen. (vervanging voor diego carlos 86)
Maar wat een geld zeg, bijna 600k.... Ongelooflijk goede verdediger verwacht ik, maar voor dat geld kan ik ook tradable een leuke icon uitzoeken totdat de icon swaps deel 2 er zijn.
Hij zat de hele tijd rond de 400k...
Burp
https://www.futbin.com/20/totw/TOTWMoments5
Immobile, Messi en dat is het wel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net in een match, stond hele tijd met 3-0 achter (door geklungel van mezelf), maak begin 2e helft 3-1 en vlak daarna 3-2 en toen was mijn tegenstander opeens de verbinding kwijt (zeg niet dat ie de kabel eruit getrokken heeft, maar... ach, misschien zeg ik dat eigenlijk wel). Beetje zuur vond ik zelf, want zag mezelf nog wel verder terugkomen in de wedstrijd. Is natuurlijk wel makkelijk te misbruiken als het altijd zo werkt, als je tegenstander beter in de wedstrijd begint te komen, hoppa kabeltje eruit...
Die Immobile zou ik zeer tevreden mee zijn. En Messi al helemaal ook al past hij niet in me teamBossie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:23:
Ik heb de tweet niet gezien, maar de nieuwe TOTWM staat al op futbin:
Maar dromen zijn bedrog

Is het mogelijk om samen te werken, door om en om een potje voortijdig af te breken nadat de ander zijn doel gehaald heeft?
Zo ja, dan zoek ik nog iemand op de pc die dit met mij wil doen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ja dat is er maar dit kan je max 6 keer doen dacht ik. Daarna word je per leave direct naar het main scherm gestuurd en telt het niet. Dit gebeurt daarna ook tijdelijk met andere niet vriendschappelijke wedstrijdenpeeweeherman schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:44:
Ik zie net dat er een leuk pakketje te winnen is met allerlei friendlies, nu heb ik alleen niet zoveel zin om ze ook echt uit te spelen.
Is het mogelijk om samen te werken, door om en om een potje voortijdig af te breken nadat de ander zijn doel gehaald heeft?
Dat is nog redelijk te behappen, gewoon 1x per dag een sessie, ben je zo klaar, iemand?theman36 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:47:
[...]
Ja dat is er maar dit kan je max 6 keer doen dacht ik. Daarna word je per leave direct naar het main scherm gestuurd en telt het niet. Dit gebeurt daarna ook tijdelijk met andere niet vriendschappelijke wedstrijden
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Mertens totgs weer eens geprobeerd, word overlopen door verdedigers. Lautaro maar weer in de spits..Traeces schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:34:
[...]
Die Immobile zou ik zeer tevreden mee zijn. En Messi al helemaal ook al past hij niet in me team![]()
Maar dromen zijn bedrog
En toen ineens immobile, voorheen zijn kaart gehad en die beviel goed. Deze maar weer eens uittesten
Belotti is echt een fenomeen trouwens.. die staat echt altijd op de goede plek
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 15-04-2020 19:41 ]
CR7 is je manAugy schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:36:
[...]
Mertens totgs weer eens geprobeerd, word overlopen door verdedigers. Lautaro maar weer in de spits..
En toen ineens immobile, voorheen zijn kaart gehad en die beviel goed. Deze maar weer eens uittesten#dezoektochtnaareenfijneserieaspits
Wat ik zelf heb gedaan is het niveau op beginner instellen en dan in het begin 1 goal maken en dan ondertussen thuis gewoon andere dingen doen, moet je alleen in de pauze even op wedstrijd hervatten te drukken, maar dan hoef je ze dus niet te spelen.peeweeherman schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:44:
Ik zie net dat er een leuk pakketje te winnen is met allerlei friendlies, nu heb ik alleen niet zoveel zin om ze ook echt uit te spelen.
Hoe speel je met Belotti? Ik krijg hem niet echt aan de praatAugy schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:36:
[...]
Mertens totgs weer eens geprobeerd, word overlopen door verdedigers. Lautaro maar weer in de spits..
En toen ineens immobile, voorheen zijn kaart gehad en die beviel goed. Deze maar weer eens uittesten#dezoektochtnaareenfijneserieaspits

Alleen de gk en cb Kloosterman( deze wisselt in-game met Ramos in een 4231 )zijn verhandelbaar.
https://www.futbin.com/20/squad/10439444
Toch geen slecht team voor niet verhandelbaar met raul mid icon nog op de bank
Mertens heeft de birthday packs gered andere 2 waren die limbombe en Martinez van Ajax was toch even een teleurstelling Mertens speelt op cam toch wel super
[ Voor 23% gewijzigd door FidoDido op 15-04-2020 21:09 ]
Ben dus nog op zoek naar z'n ideale partner.. die lijkt tot op heden Martinez Totgs te zijn.DeeleNL schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:53:
[...]
Hoe speel je met Belotti? Ik krijg hem niet echt aan de praat
Hij staat bij mij in de spits (chem Hunter) en dan de linker in 442. Blijf voorin & achter de linies. Die gast loopt alles erin. Scoort momenteel aan de lopende band
Net 3 wedstrijden op rij waar werkelijk weer helemaal niks lukte, het is weer zo’n avond. Ik weet ook wel dat je beter niet op woensdag Rivals kunt gaan spelen, maar zo vaak gebeurt het tegenwoordig niet meer dat de servers online zijnAugy schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:28:
[...]
Ben dus nog op zoek naar z'n ideale partner.. die lijkt tot op heden Martinez Totgs te zijn.
Hij staat bij mij in de spits (chem Hunter) en dan de linker in 442. Blijf voorin & achter de linies. Die gast loopt alles erin. Scoort momenteel aan de lopende band
Uiteraard Belotti 3x 1 op 1 en gemist. Normaal maak ik zulke kansen wel. Nadeel is dat ik extra focus leg op nieuwe speler, dat deed ik ook toen ik CR7 had. Daarna ging het pas lopen.
Waarom geen Alaba SS? Een tradable speler voor veel minder. Ik zou mijn Alaba echt niet willen ruilen voor die Boateng ook al kreeg ik geld mee.Ambianz schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:57:
Ik dacht even Boateng te doen als cb, ter stegen vervangen voor neuer zou alles dan weer op 10 chem brengen. (vervanging voor diego carlos 86)
Ik heb sinds kort ook weer Butra in de spits, dat zijn simpelweg de spelers die het leuk maken.FidoDido schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:07:
Heb heel mijn team verkocht laatst en maar een untreadables team gebouwd 6 miljoen op de bank hopen op soort tots.
Alleen de gk en cb Kloosterman( deze wisselt in-game met Ramos in een 4231 )zijn verhandelbaar.
https://www.futbin.com/20/squad/10439444
Toch geen slecht team voor niet verhandelbaar met raul mid icon nog op de bank10 miljoen transfer profit en 6 miljoen over toch nog behoorlijk wat verdampt aan sbc's dit jaar haha
Mertens heeft de birthday packs gered andere 2 waren die limbombe en Martinez van Ajax was toch even een teleurstelling Mertens speelt op cam toch wel superverbaast mij hoe goedkoop die is
Vind zijn workrates wel bizar, want hij speelt alsof het een high/high is.
Begin je met een first owners team en binnen 5 minuten speel je tegen Ben Yedder, Messi en Ronaldo 🤣
Iig 2 vd 3 gewonnen, belotti weer man van de avond
Dat is tot nu toe wel de pack pull van fifa 20 speelt erg fijn, scoort aan de lopende band. Maakt het inderdaad leuker om te spelenBossie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:51:
[...]
Ik heb sinds kort ook weer Butra in de spits, dat zijn simpelweg de spelers die het leuk maken.
Vind zijn workrates wel bizar, want hij speelt alsof het een high/high is.
Op zich is er voldoende te doen voor als je net begint met FUT, er zijn ook wat leuke spelers snel beschikbaar voor als je net start. Als je een beetje goed bent kun je nu nog een icon halen uit icon swaps en over een week nog één. Dan heb je al 2 icons om je team te starten.BlackBarryNL schreef op donderdag 16 april 2020 @ 08:17:
Is het waard om nu nog fifa 20 te kopen en beginnen met fut?
Enige nadeel is alleen wel dat het seizoen normaal gesproken al wel een eind afloopt. De enige grote promo die er waarschijnlijk nog komt is TOTS en daarna stoppen veel mensen vaak toch met de game.
Hangt dus denk ik heel erg af van wat je leuk vindt aan FUT
Hoe actief een speler meedoet met de aanval/verdediging.Markvd1984 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:08:
Ik zie vaak high /high of med/low wat betekent het eigenlijk
Een high attack speler loopt eerder mee in de aanval dan een medium attack speler.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Maar goed waar ik me echt aan ergerde...hoe kan een speler welke 90 rated snelheid heeft....lopen met de bal alsof hij modder aan zn schoenen heeft en bijgelopen worden door een verdediger welke maar 60 snelheid heeft.....Gisteren had ik echt het gevoel dat het spel enorm vertraagde als je ook maar iets dichter bij de 16 kwam....Son ook normaal een geweldige speler...soepel etc...maar het liep gewoon stroperig allemaal.....
Burp
Matuidi als investering.Bossie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:23:
Ik heb de tweet niet gezien, maar de nieuwe TOTWM staat al op futbin:
Helemaal nog niet gedacht en ziet er inderdaad zelfs nog beter uit, ik ga die halen. Thanks!sjakieman schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:40:
[...]
Waarom geen Alaba SS? Een tradable speler voor veel minder. Ik zou mijn Alaba echt niet willen ruilen voor die Boateng ook al kreeg ik geld mee.
Zoiets:
Sar
Hateboer - De Ligt - VVD - Aanholt
De Jong - Gullit - Seedorf
Bergwijn - Cruyff - Overmars
Op het bankie: Overmars, Kluivert, Nistelrooy, Donny, Aké?
Zoiets?
[ Voor 9% gewijzigd door SterqVerhael op 16-04-2020 08:49 ]
Zo verliepen bij mij ook een aantal Rival potten gisteren. Eentje met penalties als afloop en hoe ik ook mikte (pas mikken nadat je de schiet knop gebruikt hebt) de keeper hield ze tegen, of ze kwamen op de paal/lat. En er was een potje bij waar echt alles mijn kant opviel. Zo'n gevalletje waarbij mijn spelers onderuit geschoffeld werden, doodleuk opstonden, de bal herpakten en de verdediging van de tegenstander voor Mbappe/Yedder spoken waren oid. De gekste goals gingen er op die manier in.Wii4all schreef op donderdag 16 april 2020 @ 08:30:
pfff gisteren mocht het niet...ik binnenkant paal eruit....en het schot erop binnenkant paal naar de andere kant weer binnenkant paal eruit...tegenstander uitval....schot onderkant lat erin....het kan verkeren....
Vanavond maar met mijn Ligue 1 en Premier League first owners team verder gaan met het vaste invalstrio: Messi/Mbappe/Neymar. Tijd voor de laatste icon swaps voor Overmars mag aantreden.
Overmars dubbel op de bank?SterqVerhael schreef op donderdag 16 april 2020 @ 08:48:
Mensen, als jullie een team zouden moeten maken met het beste 'Nederlands elftal', hoe zou dat eruit zien? Ben meer geïnteresseerd in de namen, dan welke versie (type kaart) van de speler.
Zoiets:
Sar
Hateboer - De Ligt - VVD - Aanholt
De Jong - Gullit - Seedorf
Bergwijn - Cruyff - Overmars
Op het bankie: Overmars, Kluivert, Nistelrooy, Donny, Aké?
Zoiets?
Sar
Hateboer - Koeman - Rijkaard mid - Aanholt
Seedorf - Gullit - Bergkamp - Overmars
Cruyff - Van Basten
Bankie: Frenkie, De Ligt, Vvd, Bergwijn, Ake, Cilessen
[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2020 09:48 ]
Bij Rivals gekozen voor packs aangezien ik amper gespeeld heb dus toch weinig munten.
Komt er Kane uitlopen dus goede gok geweest
WL gestopt op zilver 1 (11-0). PP die Raul uit de liga NOS. Kortom helemaal niks. Packs was ook drama, alleen Iniesta 83. Blij dat ik ben gestopt na 11 potten, want je krijgt toch niets bijzonders.
Zat ik ook al aan te denken. Heb gisteren veel coins gemaakt met de verkoop van UCL Winks. Alleen als ik de stats zie van Matuidi heb ik niet echt de indruk dat er straks veel vraag naar is. Hij is bijvoorbeeld niet beter dan m'n Futmas Sissoko en Cyprien SBC.....Matuidi als investering.
🤔
Een 80/81 uit Ligue 1Traeces schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:10:
Pp gimenez en benteke. Packs wl niks.
Bij Rivals gekozen voor packs aangezien ik amper gespeeld heb dus toch weinig munten.
Komt er Kane uitlopen dus goede gok geweest

Hier exact hetzelfde. Heb voor de verandering met de rivals rewards maar gewoon coins gekozen aangezien ik toch niks bruikbaars krijg.Pompi schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:22:
Bonucci en Jarstein, beide zijn prima SBC fodder. Helaas wel alweer de zoveelste week achter elkaar dat ik uit mijn G2 pakketten niet eens een bord krijg, alles is dus 82 of lager wat wel een beetje demotiverend is.
Ik had nog een Robertson in de packs, wat blijkbaar tegenwoordig 20k oplevert.Pompi schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:22:
Bonucci en Jarstein, beide zijn prima SBC fodder. Helaas wel alweer de zoveelste week achter elkaar dat ik uit mijn G2 pakketten niet eens een bord krijg, alles is dus 82 of lager wat wel een beetje demotiverend is.
Veel makkelijker en sneller dan online.
Kan je de wedstrijd afbreken dan?ajaxalex schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:40:
Zojuist uitgevonden dat je de objective voor de 100k pack ook kan doen met jezelf, als je een extra controller hebt kun je jezelf uitdagen.
Veel makkelijker en sneller dan online.
4-2-3-1(2)
Essien - Casemiro
Alba - xxxxx - xxxxxxxx - Zanetti
Courtois
[ Voor 3% gewijzigd door Errieseeka op 16-04-2020 10:47 ]
Dus stel een middenvelder heeft high /low dan valt die wel iedere keer aan maar komt nooit terug verdedigen?kw_nl schreef op donderdag 16 april 2020 @ 08:25:
[...]
Hoe actief een speler meedoet met de aanval/verdediging.
Een high attack speler loopt eerder mee in de aanval dan een medium attack speler.
In de basis wel. Een high - low speler heeft veel aanvangsdrang en minder drang om mee terug te verdedigen. Om in voetbaltermen te blijven, dat is dus funest voor je restverdediging.Markvd1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:53:
[...]
Dus stel een middenvelder heeft high /low dan valt die wel iedere keer aan maar komt nooit terug verdedigen?
De combinatie met de instructies die je in de tactics geeft hangt hier ook mee samen. Heb je in de aanval allemaal high-low staan en ook nog een keer de instructie dat ze in de 16 moeten komen en voorin moeten blijven. Dan speel je dus super aanvallend.
[ Voor 23% gewijzigd door SterqVerhael op 16-04-2020 10:56 ]
Vroeger kreeg je +1 of +2 aan voordeel (in iets) geloof ik als je een goud stadion had, maar zijn deze verschillen nog aanwezig in de game?
Burp
volgens mij worden stadiums nu alleen gekozen op voorkeur (en schaduws), volgens mij is er in ieder geval geen stat boost etcWii4all schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:03:
vraagje, maakt het uberhaupt nog uit welk stadion (brons/zilver/goud) je kiest met FUT?
Vroeger kreeg je +1 of +2 aan voordeel (in iets) geloof ik als je een goud stadion had, maar zijn deze verschillen nog aanwezig in de game?
Nope dat helaas niet, maar het is een stuk sneller.
Dank voor de tip, door met een 2de eigen controller te spelen!ajaxalex schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:13:
[...]
Nope dat helaas niet, maar het is een stuk sneller.
Bij FUT Friendlies, keuze uit:
- Couch Play
- Play online
- Play a friend
Welke moet je dan kiezen, als je zelf 2 controllers gaat gebruiken? (de eerste 'couch play'?)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d7Ab4aDbhmjGfesxOAuQ6iVe.jpg?f=user_large)
Wil een keer de wl proberen met mbappe of ben yedder otw. Om zelf eens te ervaren hoe het is er mee te spelen, in plaats van ze te vervloeken😆 Voor wie zouden jullie gaan? In game naar 4231 of 433(2)
[ Voor 3% gewijzigd door Dani05 op 16-04-2020 11:51 ]
- Benteke 81
- Matuidi 86
Niet ontevreden met Matuidi!
Zilver 1 is niet veel beter dan dat. Zelfs al zegt Nick van runthefutmarket dat zilver 1 rigged is en je in verhouding sneller een goeie red player pick geeft. Ik heb 3x zilver 1 gehaald, allemaal 81-84 picks en niks noemenswaardig.Fraaank schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:40:
Zo m'n 2 81 rated rode spelers zijn ook weer binnen! Misschien dit weekend maar voor zilver 1 gaan in plaats van goud 3.
Rijkaard verkocht btw met kleine winst. 1.3 mil in de pocket, nog 700-900k nodig tot Cruyff. Maar eerst Overmars binnen hengelen vanavond/morgen.
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/15040646
Kan Messi nog inwisselen tegen Bergwijn sbc.
Hebben mensen hier Bergwijn al geprobeerd?Is het wat?
[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2020 13:31 ]
Ik zou hier kiezen voor Mbappé, zodat je Son in de spits kunt doen.Dani05 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:50:
[Afbeelding]
Wil een keer de wl proberen met mbappe of ben yedder otw. Om zelf eens te ervaren hoe het is er mee te spelen, in plaats van ze te vervloeken😆 Voor wie zouden jullie gaan? In game naar 4231 of 433(2)
[ Voor 50% gewijzigd door Traeces op 16-04-2020 19:55 ]
Laatste dagen is het idd wel heel erg met de delay, hier ook 3 potjes gespeeld maar is gewoon niet leuk spelen met zoveel delay of je nu wint of verliest, net ff paar potjes Call of Duty gespeeld wat een verademing.Traeces schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:52:
Nou samenvatting 3 potten fifa , delay , echt alle engnekken zijn weer onlinedaarbij heeft die hernandez cv een extra trait dat hij altijd maar mensen door midden mag schoppen ? Het is echt bizar wat die kaart altijd allemaal mag doen
Nou gister had ik nergens last van maar nu weer pffff. Beloofd weer wat voor de wl.tukkerterror90 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:06:
[...]
Laatste dagen is het idd wel heel erg met de delay, hier ook 3 potjes gespeeld maar is gewoon niet leuk spelen met zoveel delay of je nu wint of verliest, net ff paar potjes Call of Duty gespeeld wat een verademing.
Wel heb ik met mijn premier league first owner team nu die icon swap binnen. Kwam ook nog Duitse/Franse first owner teams tegen en eentje volledig Eredivisie.
Het is de hele week s'avonds al zeer slecht. Tot nu elke avond een potje gespeeld en vervolgens de game weer afgesloten.Traeces schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:24:
[...]
Nou gister had ik nergens last van maar nu weer pffff. Beloofd weer wat voor de wl.
Na 10 ging het ineens weer uit niets mega snel spelen. Geen pijl op te trekken dat spel.Bossie schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:47:
[...]
Het is de hele week s'avonds al zeer slecht. Tot nu elke avond een potje gespeeld en vervolgens de game weer afgesloten.
Jezus krijg net een team tegen waar zambrotta Rb slechte speler was dan weet je het wel. Prime Cruijff, prime Ferdinand , prime essien. Dan nog moments Alex Sandro , moments boateng, Griezmann en sissoko fut birthday en me grote vriend potm yedder. Denk beste team waar ik ooit tegen heb gespeeld. Die prime Cruijff is echt bizar goed niet normaal lag er ook 3 in
[ Voor 37% gewijzigd door Traeces op 16-04-2020 22:52 ]
Ken de skillmove niet, maar kijk even hoeveel skills je daarvoor nodig hebt.Markvd1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 23:34:
Ik was een filmpje aan het kijken voor drag to drag trucje L2 +o en x maar de actie op de filmpjes doet mijn speler echt niet hij maakt gewoon een sleepbeweging ipv wat ik op het filmpje zag, doe ik iets fout of nog iemand last van?
Als je speler 3 starskillmove heeft en het is een 4 starskillmove dan lukt die sowieso niet.
Probeer eens of het werkt met een omhaal uit bijvoorbeeld een corner, grote kans dat hij dan wel telt. Vraag me niet waarom.Joosie200 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:44:
Ik probeer de objective voor goud week 4 te doen: score a chip in Rivals. Speel vier potjes waarin ik chip omdat de keeper uitkomt, bij een penalty, gewoon bij een aanval. Allemaal over de keeper heen, allemaal LB1 ingedrukt tot ie de lijn passeert. Allemaal tellen ze niet.
Wel heb ik met mijn premier league first owner team nu die icon swap binnen. Kwam ook nog Duitse/Franse first owner teams tegen en eentje volledig Eredivisie.
Never mind.Joosie200 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 22:32:
Nou bij het zesde potje registreert ie hem dan eindelijk. Met Sisokko notabene. Krijg je wel 1750xp wat mij bij lvl 29 brengt. Kan ik Fred straks ook toevoegen.

Btw:
Het schijnt dat vandaag TOTS komt, of ieen sterke voorloper ervan. Er komen League player packs als SBC vandaag (zijn toegevoegd aan de code). O.a. voor La Liga, Bundesliga, etc. Twaalf spelers van die competitie, waarvan vier rare.
[ Voor 33% gewijzigd door SterqVerhael op 17-04-2020 07:55 ]
Dan gaan we het zien
Ik ben hier ook bizar lang mee bezig geweest.. wel 100 chipshots gemaakt voordat t raak wasJoosie200 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:44:
Ik probeer de objective voor goud week 4 te doen: score a chip in Rivals. Speel vier potjes waarin ik chip omdat de keeper uitkomt, bij een penalty, gewoon bij een aanval. Allemaal over de keeper heen, allemaal LB1 ingedrukt tot ie de lijn passeert. Allemaal tellen ze niet
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 17-04-2020 08:26 ]
Doe ik ook, heb 300k liquid, als ik alle non-rare golds verkoop denk ik 400k. Tot nu toe best wat winst gemaakt met Baldé uit TOTW moments van deze week. Kopen voor 16k, relisten met 99 contracts en een schutter chem style voor 20-21k. Verkopen nog best soepel.Augy schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:23:
Wilde Allan RTTF gaan halen maar dan bewaar k de coins nog even tot 1900.
Dan gaan we het zien
SterqVerhael schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 07:53:
[...]
Probeer eens of het werkt met een omhaal uit bijvoorbeeld een corner, grote kans dat hij dan wel telt. Vraag me niet waarom.![]()
[...]
Never mind.
Voor het eerst gehaald na echt een stuk of 8 potjes gehad te hebben waarin ik meerdere keren chipte en het commentaar er ook naar was ala "Keepers hate to be chipped don't they?"Augy schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:25:
[...]
Ik ben hier ook bizar lang mee bezig geweest.. wel 100 chipshots gemaakt voordat t raak was
Het is een objective die er ook in andere seasons in zat en toen haalde ik hem niet voor scream Ozil bv. Blijft apart dat je zo vaak moet proberen tot ie hem registreert.
Je kunt altijd iemand een berichtje sturen. Je hoeft geen win te hebben bij mijn weten. Wat ook kan helpen is L1 ingedrukt houden totdat je daadwerkelijk gescoord hebt.Joosie200 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:44:
Ik probeer de objective voor goud week 4 te doen: score a chip in Rivals. Speel vier potjes waarin ik chip omdat de keeper uitkomt, bij een penalty, gewoon bij een aanval. Allemaal over de keeper heen, allemaal LB1 ingedrukt tot ie de lijn passeert. Allemaal tellen ze niet.
Geen win weet ik. Maar zelfs in Rivals potjes waarin ik gelijk eindigde of zelfs verloor waar ik toch wel degelijk chip shots deed pakte ie niet.N2LSWw schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:08:
[...]
Je kunt altijd iemand een berichtje sturen. Je hoeft geen win te hebben bij mijn weten. Wat ook kan helpen is L1 ingedrukt houden totdat je daadwerkelijk gescoord hebt.
Ach ja, ben er vanaf. Op naar mijn Wunderbar first owner Duits team voor de laatste icon swap
Hoeveelste opeenvolgende dag is het alVestendrie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:06:
Wedstrijd aanmaken is weer eens onmogelijk gebleken. Ieder weekend weer feest.
Ik had er wel op dinsdag en woensdag last van. Gisteren en vandaag niet.Frantz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:59:
Kan al sinds gistermiddag niet via de Webapp of Companionapp mijn spelers aanbieden op de transferlijst. Meer mensen hier last van?
Nice, ik was juist van plan om dit weekend de Swaps objectives af te tikken ipv WL.N2LSWw schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:42:
[...]
Hoeveelste opeenvolgende dag is het alZe zullen het vast weer schuiven op een DDoS.
Dit klinkt als geen Fifa (wat niet perse slecht is) maar ook het niet kunnen maxxen van de benodigde kaartjes
Vreemd.Joosie200 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:04:
Ik had er wel op dinsdag en woensdag last van. Gisteren en vandaag niet.
Net weer geprobeerd en kan rare gold cards wel naar TL lijst sturen en aanbieden, maar bij special cards krijg ik een foutmelding. Zonde, want moet juist mijn special cards verkopen om een nieuw team te kunnen kopen.
Verwijderd
Ik switch in game naar 4-2-3-1
Spelers die ik nog wil gaan halen:
- Semedo (headliners) of Ramos (player moments SBC)
- Vidal (flashback SBC)
- Messi
- Ter Stegen (TOTW moments)
- Nieuwe spits, zit zelf te denken aan Rodrigo (FUT birthday SBC) of misschien Mbappe op 7 chem (met Zidane als coach)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2020 12:17 ]
in online seizoenen gaat alles voor mijn gevoel gewoon normaal..
het duurde even voor ik tegenstanders kreeg in online seizoenen die enigzins het zelfde niveau hadden maar de frustraties van FUT kwam ik niet tegen.
geen passes die verkeerd gaan of anders gaan dan ik ze bedoeld heb
geen last van scripting
terwijl in FUT direct alles verkeerd gaat
er continu door cpu van speler wordt geschakeld terwijl ik alles uit heb staan
ik niet van speler kan wisselen in sommige momenten
er is vast al 100x wat over gezegd
maar merken anderen dit verschil ook?
of komt dit in seizoenen ook naar voren bij hogere divisies?