EA haat jou en doet het expres alleen bij jou, oke prima

Bedoel je voor die ene pack als beloning?Messje schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:23:
Iemand op XBOX die de FUT friendlies objective moet doen en hem samen even snel met friendlies tegen elkaar wil halen? Goaltje scoren > leaven. Geen zin om 21x een offline friendly te spelenI'll return the favor
Dat kost meer tijd, vandaar de vraagJoosie200 schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:06:
[...]
Bedoel je voor die ene pack als beloning?
Een tip: kies couch play bij fut friendlies. Pak een crap team met slechte chemistry uit de lijst van community teams. En stel in het instellingen menu de moeilijkheid op beginner in. Scoor een doelpunt in alle friendlies modi en leg je controller neer.
Door het beginnersniveau pakt de computer de bal niet meer af. Rinse and repeat en zo heb ik in een middagje alle friendlies afgevinkt.
EA is perfect en zou nooit zoiets doen idd. We moeten allen maar op de knietjes en slikken wat de goden ons gunnen.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:01:
[...]
Volgens mij heeft ie dat wel door, maar alsnog veel werkJoosie200 schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:06:
[...]
Bedoel je voor die ene pack als beloning?
Een tip: kies couch play bij fut friendlies. Pak een crap team met slechte chemistry uit de lijst van community teams. En stel in het instellingen menu de moeilijkheid op beginner in. Scoor een doelpunt in alle friendlies modi en leg je controller neer.
Door het beginnersniveau pakt de computer de bal niet meer af. Rinse and repeat en zo heb ik in een middagje alle friendlies afgevinkt.
Hmm, met 4min per wedstrijd heb ik in die uurtjes gewoon het huishouden gedaan, opgeruimd etc. Je hoeft niet gekluisterd aan de buis alles uit te zitten he
klopt ea heeft een lijstje met namen en geeft dat door aan de coders, pas maar op jij kan er ook zo opgezet worden.Gurbuh schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:08:
[...]
EA is perfect en zou nooit zoiets doen idd. We moeten allen maar op de knietjes en slikken wat de goden ons gunnen.
Dan hou je alleen nog Sancho (>220k) en Gnabry 87 over.Messje schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:57:
Iemand nog een idee voor een goede LW/LM in 433(2) voor de bundesliga? Coutinho is het niet, Coman is het niet, Guerrero is het niet.. zo'n 220k over.
[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 13-04-2020 16:38 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ignorance is blissfifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:06:
[...]
klopt ea heeft een lijstje met namen en geeft dat door aan de coders, pas maar op jij kan er ook zo opgezet worden.
IK betaal EA jaarlijks een tientje en kom op de lijst te staan dat je in de codes wordt gezet dat je alles wint.
Niet alleen bij mij zoals ik hier regelmatig lees.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:01:
[...]
Overmars maar proberenBossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:07:
[...]
Dan hou je alleen nog Sancho (>220k) en Gnabry 87 over.
Daarnaast, kijk anders eens hier:
https://www.futbin.com/20...LW,LF&ps_price=100-300000
[ Voor 4% gewijzigd door SirWInsalot op 13-04-2020 19:24 ]
Ik heb vanaf september t/m afgelopen maand met Carvajal (86) totw gespeeld. Een zeer sterke verdediger, moet je wel een shadow opzetten.SirWInsalot schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:23:
[Afbeelding]
Ben er een tijdje uit geweest, maar wil een lekker La Liga teampje maken.
Iemand nog tips? Alvast bedankt! (Nog een budget van 100k over)
Met goud2 ben je allesbehalve een slechte speler. Klasse.Bint schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:07:
Ik ben een slechte speler, maar vind het gewoon leuk om met een goed team te spelen. Ik kwam er zelfs recent pas achter dat ik veel nauwkeuriger kon dribbelen als ik het pookje wat minder bruut beweeg, dat zegt genoeg. WL silver 1/gold 3, dit weekend voor het eerst gold2.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een 87 met een 82 vergelijken is niet heel zinnig imho.Wulfric92 schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:29:
[...]
Ik heb vanaf september t/m afgelopen maand met Carvajal (86) totw gespeeld. Een zeer sterke verdediger, moet je wel een shadow opzetten.
Zijn 87 Totw is er ook al! Semedo was verdedigend voor mij te zwak.
Vergelijking tussen deze twee.
https://www.futbin.com/20...pchem=10,10&schem=100,100
Hij vraagt om een verbetering voor zijn team. En Semedo (je bedoelt zijn 87 headliner) zit toch echt in een andere prijsklasse.buurman3 schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
[...]
Een 87 met een 82 vergelijken is niet heel zinnig imho.
Vergelijk m dan met 86 Semedo.
Als Martial tradeable is zou ik hem verkopen en dan waarna je ongeveer 250k hebt voor versterkingen.SirWInsalot schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:23:
[Afbeelding]
Ben er een tijdje uit geweest, maar wil een lekker La Liga teampje maken.
Iemand nog tips? Alvast bedankt! (Nog een budget van 100k over)
en jij denkt dat zoiets niet terug te vinden is in de code van het spel?Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:07:
[...]
Dan hou je alleen nog Sancho (>220k) en Gnabry 87 over.
Daarnaast, kijk anders eens hier:
https://www.futbin.com/20...LW,LF&ps_price=100-300000
@fifanoob Misschien ben ik ietwat achterdochtig aangezien ik in de digitalisering werk, maar EA kan dit toch prima dmw data analysis/algorithmes etc. Uiteraard heeft EA analyses op gamedata lopen om bepaalde parameters te zetten om customer retention ahem engagement te verhogen
Hebben wij toegang tot de code van het spel dan?, daarnaast is de game simpelweg een client en zullen dit soort dingen server-side gedaan worden.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:15:
[...]
en jij denkt dat zoiets niet terug te vinden is in de code van het spel?
Ja hoor, staat gewoon op Github. Gister nog een pullrequestje aangemaakt met wat fixesBossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:56:
[...]
Hebben wij toegang tot de code van het spel dan?, daarnaast is de game simpelweg een client en zullen dit soort dingen server-side gedaan worden.
was ben ik bang maar eenmalig, maar thanks!buurman3 schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:48:
[...]
Met goud2 ben je allesbehalve een slechte speler. Klasse.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Allereerst bedankt iedereen voor de tips!Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:01:
[...]
Als Martial tradeable is zou ik hem verkopen en dan waarna je ongeveer 250k hebt voor versterkingen.
Hierbij zou ik denken om een CDM of box to box type speler te halen zodat je zowel 442 als 4231 kan spelen.
Mbt tot deze formaties, check youtube eens voor Neilsguides, the Fifa Analyst of bijvoorbeeld slotta.
GriezmannSirWInsalot schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:34:
[...]
Allereerst bedankt iedereen voor de tips!
Martial is inderdaad tradeable, maar hij is fenomenaal in de 16 en zorgt voor veel diepgang met z'n snelheid.
Wie ik als alternatief kunnen gebruiken als ik em wegdoe?
zijn FB-kaartMadMoody schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:27:
Ja Griezmann inderdaad. Welke versie ook, zijn gouden versie is al erg goed!
fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:01:
[...]
Hoe kun je met een spel wat meer fouten heeft dan dagen dat het gereleased is nou denken dat het een eerlijk potje is op zijn tijd? Ik snap er echt werkelijk niks meer van hoe verschrikkelijk naief je moet zijn om te denken dat alles wat je in dit spel doet aan jezelf te danken is. Ik zie soms wedstrijden waar mijn spelers niks kunnen terwijl ik wel altijd onder de 12ms zit. Je ziet patronen dat het weer zo'n potje gaat zijn en waar het nou aan ligt dat mag je zelf gaan uitzoeken maar ik kan je verzekeren dat het niet alleen aan slechte servers ligt als je constant een goede ping hebt.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:58:
[...]
als het al 3x op rij gebeurd zou het dan niet aan jezelf liggen?
Amen. De enige mensen die het niet door hebben zijn de casuals en de mensen die er veel geld tegen aan gooien. De casuals hebben het niet door omdat het ze niks boeit en de EA sugardaddy's moeten hun onzin aankoop verdedigen.Gurbuh schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:34:
[...]
Leuk en aardig dat dat in het echt gebeurt, en dat er soms een klein stukje mazzel in een game voorkom je niet, maar het moet toch geen real life simulator zijn? Als ik 10 beter ben dan mijn tegenstander en 10x vrij voor de goal kom, laat me dan ook 10x scoren. Nu zorgt het spel ervoor dat je minder snel zo'n score kan neerzetten omdat ze anders spelers verliezen... Prima voor de casuals, maar als je echt bewust met het spel bezig bent en beter wilt worden etc dan is dit dikke verneukerij. Om over de baggerservers etc nog maar te zwijgen...
[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 14-04-2020 08:40 ]
Mijn zoon heeft Atal en is er erg over te spreken. Ik had zelf Renato Sanches uit de 1e versie. ook niet verkeerd.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:39:
Hoe zijn jullie gevaren met de party bag sbc's? Ik heb de 2e versie gedaan en kreeg gewoon Shapeshifter Atal.
Die paste ook nog eens perfect in mijn team. Ben nu Player Moments Sané aan het completen en dan moet daarna alleen nog Dembele worden vervangen en is het team redelijk 'af'.
Zo is het team nu (ingame):
https://www.futbin.com/20/squad/14977009
Perisic gaat er dus uit voor Sané Moments.Startopstelling is 4-5-1, dan heeft iedereen full chem behalve Ramos en straks Sané. Die hebben beide 8, wat prima is.
Daardoor ben ik nu ook aan het twijfelen om een nieuwe club te maken, gewoon voor de fun. Kijken wat voor een team je op de been krijgt richting TOTS. Als TOTS nog komt.
[ Voor 24% gewijzigd door SterqVerhael op 14-04-2020 08:58 ]
iddjerommeke96 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:12:
En weer liggen de servers er uit.
Toppers.
Gelukkig krijgen we steeds (waardeloze) pakketjes als compensatie.....
Heb alleen de laatste gedaan omdat ik geen winter refresh wilde. Kreeg nu Palacios future star, deze maar ingepast.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:39:
Hoe zijn jullie gevaren met de party bag sbc's? Ik heb de 2e versie gedaan en kreeg gewoon Shapeshifter Atal.
Die paste ook nog eens perfect in mijn team. Ben nu Player Moments Sané aan het completen en dan moet daarna alleen nog Dembele worden vervangen en is het team redelijk 'af'.
Zo is het team nu (ingame):
https://www.futbin.com/20/squad/14977009
Perisic gaat er dus uit voor Sané Moments.Startopstelling is 4-5-1, dan heeft iedereen full chem behalve Ramos en straks Sané. Die hebben beide 8, wat prima is.
Daardoor ben ik nu ook aan het twijfelen om een nieuwe club te maken, gewoon voor de fun. Kijken wat voor een team je op de been krijgt richting TOTS. Als TOTS nog komt.
[ Voor 23% gewijzigd door [MAUS] op 14-04-2020 09:54 ]
Ik heb exact hetzelfde hoor. Objectives zoals Bakayoko zijn leuker om te doen dan telkens try-harden tegen PTB spelers. Ben afgelopen weekend tot goud 3 gaan spelen met nog 14 potjes over. De kans dat je wat krijgt is toch heel klein uit packs en hetzelfde geld natuurlijk voor zo'n partybag.[MAUS] schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:50:
Ik durf de party bag SBC eerlijk gezegd niet nog een keer te doen. Heb de eerste gedaan en kreeg daar SS Trent Alexander Arnold uit. Niet heel ontevreden over, maar heb hier en daar wat video's bekeken en er wordt niet heel vaak iets heel goeds gepackt en uit de 'middenmoot' heb ik her naar mijn idee al te veel waardoor het risico op untradeables duplicates best aanweg is, heb namelijk al SS Mahrez, SS Trent Alexander Arnold, FS Palacios, FB Djené, FB Correa. Ik zie deze spelers ook best regelmatig gepackt worden. Verder is mijn packluck ook niet fantastisch met Pires uit de prime icon pack en Scholes uit de Mid icon pack waarvoor ik Pires heb ingeleverd.
En daarnaast is mijn volledige team op dit moment untradeable incl. supersubs. De 2m die ik nu nog over heb wil ik eigenlijk bewaren tot na TOTS, aangezien ik er voor mijn gevoel nu erg weinig lol uit haal. Speel FUT nu vooral voor objectives, dat vind ik nog wel leuk, maar spelen voor de rewards, zoals met Weekend League vind ik het op het moment niet waard. Voor het 2e seizon van deze Swaps even 8 tokens halen voor Overmars (die ik achteraf gewoon direct had moeten halen).
Als TOTS vergelijkbaar wordt met voorgaand jaar zal ik waarschijnlijk wel weer weekend league proberen, daar heb ik toen best een leuk team aan over gehouden met de player picks (al is het alleen maar omdat ze hoog rated zijn en goed ingeleverd kunnen worden in SBC's)
PrimaWulfric92 schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:00:
[...]
Graag eerst lezen voordat je iets afschrijft als niet heel zinnig.
Ik ben op weg naar 2 miljoen om baby Cruyff te halen. Ben nog in het bezit van Neymar/Mbappe om de laatste icon swaps voor Overmars te regelen met een first owner Engels/Duits/Frans team en die als wissel. Neymar mag weg als ik Overmars heb, Mbaple mag weg om Cruyff te kunnen kopen.[MAUS] schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:50:
En daarnaast is mijn volledige team op dit moment untradeable incl. supersubs. De 2m die ik nu nog over heb wil ik eigenlijk bewaren tot na TOTS, aangezien ik er voor mijn gevoel nu erg weinig lol uit haal. Speel FUT nu vooral voor objectives, dat vind ik nog wel leuk, maar spelen voor de rewards, zoals met Weekend League vind ik het op het moment niet waard. Voor het 2e seizon van deze Swaps even 8 tokens halen voor Overmars (die ik achteraf gewoon direct had moeten halen).
Als TOTS vergelijkbaar wordt met voorgaand jaar zal ik waarschijnlijk wel weer weekend league proberen, daar heb ik toen best een leuk team aan over gehouden met de player picks (al is het alleen maar omdat ze hoog rated zijn en goed ingeleverd kunnen worden in SBC's)
FIFA21 ben benieuwd hoe ze dat gaan doen als er nog geen competities zijn gestart...Joosie200 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:15:
Als dat pas in juli/augustus is dan is dit FUT ten einde met FIFA 21 op komst in september.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ook nog een dingetje idd. En klopt, merk al 45min lang dat de companion app niet wil laden.simons schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:18:
[...]
FIFA21 ben benieuwd hoe ze dat gaan doen als er nog geen competities zijn gestart...
ps: servers weer down
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Companion app werkt idd sinds 45 minuten ook niet meer. Console ligt er al langer uit.Joosie200 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:18:
[...]
Ook nog een dingetje idd. En klopt, merk al 45min lang dat de companion app niet wil laden.
nooit van gehoord, waar heeft het uberhaubt mee te maken?SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:42:
Wie van jullie is hier bekend of heeft ervaring met de 'tech avion' methode?
Methode waarbij je handelt in special cards van spelers en ze duurder op de markt zet dan de handelsprijs, maar dan met 99 contracts, 99 fitness en eventueel een chemstyle. Speciaal om ze aan lazy buyers te verkopen.Bint schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:05:
[...]
nooit van gehoord, waar heeft het uberhaubt mee te maken?
Mag jij mij verklaren dat ik daar geen last van heb. En zoveel andere spelers ook niet. Heb jij een andere fifa gekocht? Er zijn spelers die gewoon die in een hele maand wl geen 1 pot verliezen. die gaan 120-0.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:28:
[...]
[...]
Hoe kun je met een spel wat meer fouten heeft dan dagen dat het gereleased is nou denken dat het een eerlijk potje is op zijn tijd? Ik snap er echt werkelijk niks meer van hoe verschrikkelijk naief je moet zijn om te denken dat alles wat je in dit spel doet aan jezelf te danken is. Ik zie soms wedstrijden waar mijn spelers niks kunnen terwijl ik wel altijd onder de 12ms zit. Je ziet patronen dat het weer zo'n potje gaat zijn en waar het nou aan ligt dat mag je zelf gaan uitzoeken maar ik kan je verzekeren dat het niet alleen aan slechte servers ligt als je constant een goede ping hebt.
Ik kan nog wel eens mijn team delen en dan mag jij/jullie mij gaan vertellen wat de zwakke plek van het team is met als topics: passing, shooting en defending. Vertel er dan ook even bij hoe spelers zoals Socrates en TOTY Frenkie het voor elkaar krijgen om pass naar pass te verpesten.
Team: https://www.futbin.com/20/squad/14976847
Tradable: Douglas Costa, Socrates en Griezmann.
[...]
Amen. De enige mensen die het niet door hebben zijn de casuals en de mensen die er veel geld tegen aan gooien. De casuals hebben het niet door omdat het ze niks boeit en de EA sugardaddy's moeten hun onzin aankoop verdedigen.
[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 14-04-2020 11:32 ]
En dit jaar hebben ze dat goed voor elkaar. Het is niet zoals vorig jaar dat je een bepaalde manier van scoren weet dat je het dan maar 100x kan herhalen. Wat logisch is want zo werkt het in het echt ook niet.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:31:
Het is een spel, degene die het beste de game mechanics en exploits kan lezen of aanwenden in zijn of haar voordeel wint. That's all there is to it.
Alles om bots tegen te gaan, want dat kost EA geld. Dat de echte spelers van het spel daar last van hebben boeit ze echt helemaal niets...SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:34:
Overigens is het een feit dat er een button input delay in de game zit. Dat merk je in het menu al.
Dus kan je daar op aanpassen. En daar heeft iedereen last van..SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:34:
Overigens is het een feit dat er een button input delay in de game zit. Dat merk je in het menu al.
Dat andere mensen 30-0 halen zegt natuurlijk niks en het is dan ook direct het meest domme antwoord wat iemand kan zeggen. Er zitten zoveel elementen in dat dit spel nooit perfect kan zijn. Toch zie ik naar meer dan 10 jaar spelen gewoon patronen in het spel. Je ziet soms de intelligentie van je spelers behoorlijk omlaag gaan met hoe ze zich gedragen. De ene wedstrijd kan moments Ramos iedereen aan en de andere wedstrijd loopt hij weg van tegenstanders of wordt hij zelfs geteleporteerd (ook dit jaar weer mogen ervaren). Ik kijk terug hoe ik goals tegen krijg en zie soms ook dat ik zelf beter had kunnen acteren maar echt niemand gaat mij wijsmaken dat, vooral tegen echt dramatisch slechte tegenstanders, het spel kantelt om ze een kans te geven. Zoals ik al eerder heb gezegd zou het voor een noob bijna onmogelijk zijn om nu rivals te spelen omdat elke divisie vervuilt is met mensen die zich hebben laten relegaten om objectives makkelijker te voltooien. EA heeft zelfs video's gemaakt van eerdere spellen waar ze in gaan over momentum e.d.. Het mag dan wel niet in alle gevallen 100% bepaald zijn wie er wint of verliest maar je ziet gewoon aan je eigen spelers evenals de spelers van de tegenstander dat er wijzigingen worden doorgevoerd afhankelijk van hoe het spel verloopt. Ik heb het soms ook wel te doen met een gelijkwaardige tegenstander die keer op keer tegen de paal schiet terwijl ik dat potje wel kan scoren. Andersom maak ik het zo vaak mee dat ik er iet eens meer van op kijk dat het gebeurd. De overeenkomsten zijn dan vaak ook dat het tegen een zwakzinnig figuur is wat vervolgens een rebound goal scoort en loopt te shushen. Dat dan weer wel.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:29:
[...]
Mag jij mij verklaren dat ik daar geen last van heb. En zoveel andere spelers ook niet. Heb jij een andere fifa gekocht? Er zijn spelers die gewoon die in een hele maand wl geen 1 pot verliezen. die gaan 120-0.
Maar is gewoon geluk? Of fifa bepaalt gewoon per maand wie er de beste is? Of gaat het per wedstrijd? Of per dag?
Maar ach het is wel lekker makkelijk om de game de schuld te geven van je verlies potjes. Lekker in je eigen bubbel blijven.
Als ik kijk naar op de manier waarop EA dingen aanpakt dan lijkt het mij sterk dat ze zoiets kunnen programmeren als ze al niet eens de vele fouten kunnen fixen. Het enige wat ze kunnen is aan de sliders schuiven om een wedstrijd "leuk" te maken voor de casuals.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:29:
[...]
Ik zou maar oppassen want EA leest hier ook mee, voor je het weet win je nooit meer een potje omdat EA dat even speciaal voor jou programmeert!
![]()
![]()
![]()
Ping zegt genoeg maar in dit spel wordt je benadeeld als je een goede ping hebt in de vorm van kunstmatige delay.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:29:
[...]
Ps die ping zegt geen moer! Dat is jouw verbinding. Als je tegenstander met 80 ping zit dan wordt het al lastig. Want ze passen het aan, aan diegene met lage ping. Maar hey ik ben naïef volgens jou hoor. Maar jij weet niet eens wat die ping betekend.
GG!
Ik denk dat echte bots gewoon tegen de endpoints van EA praten in plaats van de game echt op te starten. Als je in de web app kijkt naar het netwerk verkeer dan is het niet zo moeilijk om echte requests na te bootsen. Je moet er alleen voor zorgen dat je niet teveel requests stuurt en dat de requests echt lijken te zijn. Maar dit kun je met iets als Headless Chrome wel fixen.Terranova schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:38:
[...]
Alles om bots tegen te gaan, want dat kost EA geld. Dat de echte spelers van het spel daar last van hebben boeit ze echt helemaal niets...
[ Voor 8% gewijzigd door N2LSWw op 14-04-2020 11:59 ]
Geen enkel spel is perfect. Jij kan wel heel anders denken dan wat "logisch "is en dus kan jij het wel raar vinden dat je spelers iets doen wat jij niet verwacht maar andere mensen vinden het niet raar.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:55:
[...]
Dat andere mensen 30-0 halen zegt natuurlijk niks en het is dan ook direct het meest domme antwoord wat iemand kan zeggen. Er zitten zoveel elementen in dat dit spel nooit perfect kan zijn. Toch zie ik naar meer dan 10 jaar spelen gewoon patronen in het spel. Je ziet soms de intelligentie van je spelers behoorlijk omlaag gaan met hoe ze zich gedragen. De ene wedstrijd kan moments Ramos iedereen aan en de andere wedstrijd loopt hij weg van tegenstanders of wordt hij zelfs geteleporteerd (ook dit jaar weer mogen ervaren). Ik kijk terug hoe ik goals tegen krijg en zie soms ook dat ik zelf beter had kunnen acteren maar echt niemand gaat mij wijsmaken dat, vooral tegen echt dramatisch slechte tegenstanders, het spel kantelt om ze een kans te geven. Zoals ik al eerder heb gezegd zou het voor een noob bijna onmogelijk zijn om nu rivals te spelen omdat elke divisie vervuilt is met mensen die zich hebben laten relegaten om objectives makkelijker te voltooien. EA heeft zelfs video's gemaakt van eerdere spellen waar ze in gaan over momentum e.d.. Het mag dan wel niet in alle gevallen 100% bepaald zijn wie er wint of verliest maar je ziet gewoon aan je eigen spelers evenals de spelers van de tegenstander dat er wijzigingen worden doorgevoerd afhankelijk van hoe het spel verloopt. Ik heb het soms ook wel te doen met een gelijkwaardige tegenstander die keer op keer tegen de paal schiet terwijl ik dat potje wel kan scoren. Andersom maak ik het zo vaak mee dat ik er iet eens meer van op kijk dat het gebeurd. De overeenkomsten zijn dan vaak ook dat het tegen een zwakzinnig figuur is wat vervolgens een rebound goal scoort en loopt te shushen. Dat dan weer wel.
[...]
Als ik kijk naar op de manier waarop EA dingen aanpakt dan lijkt het mij sterk dat ze zoiets kunnen programmeren als ze al niet eens de vele fouten kunnen fixen. Het enige wat ze kunnen is aan de sliders schuiven om een wedstrijd "leuk" te maken voor de casuals.
[...]
Ping zegt genoeg maar in dit spel wordt je benadeeld als je een goede ping hebt in de vorm van kunstmatige delay.
P.s. Ik heb voordat ik mijn HBO Informatica heb afgerond gestudeerd voor netwerkbeheerder
[...]
Ik denk dat echte bots gewoon tegen de endpoints van EA praten in plaats van de game echt op te starten. Als je in de web app kijkt naar het netwerk verkeer dan is het niet zo moeilijk om echte requests na te bootsen. Je moet er alleen voor zorgen dat je niet teveel requests stuurt en dat de requests echt lijken te zijn. Maar dit kun je met iets als Headless Chrome wel fixen.
Ja dat verwacht ik ook, maar ik heb gelezen(echt al jaren terug nu, dus geen idee of ik het nog terug kan vinden) dat EA bewust iets van lag in het menu heeft toegevoegd zodat bots het moeilijker hebben. Daarnaast wordt je ook bewust uit de webapp gegooid zodra je een bepaald aantal handelingen gedaan hebt. Alles om bots tegen te gaan.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat echte bots gewoon tegen de endpoints van EA praten in plaats van de game echt op te starten. Als je in de web app kijkt naar het netwerk verkeer dan is het niet zo moeilijk om echte requests na te bootsen. Je moet er alleen voor zorgen dat je niet teveel requests stuurt en dat de requests echt lijken te zijn. Maar dit kun je met iets als Headless Chrome wel fixen.
Het moet beter natuurlijk. Maar ik ben van mening dat het een onderdeel is die er bij hoort. Net zoals dat thuis online op de bank anders spelen is als je naar een toernooi gaat met toeschouwers. Net zoals je delay hebt en dat EA soms rare dingen doet in het spel, de kunst is daarop te anticiperen. Dat soort dingen zijn helaas onderdeel van "presteren " in een digitaal voetbal spel.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:05:
Laten we het aardig houden mensen. Er is toch geen reden om een 'pissing contest' (smijten met achievements) te gaan houden.![]()
Overigens ben ik zelf de bescheiden mening toegedaan dat je de 'pro-scene' in Fifa niet echt serieus kunt nemen, zolang de slechte game mechanics en input delay aanwezig zijn. Dat er mensen zijn die daar beter mee om kunnen gaan dan anderen zegt in in mijn ogen niets over hun digitale voetbal kwaliteiten.
[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 14-04-2020 12:19 ]
De mensen bij EA zijn vermoed ik super slim. Kijk naar wat ze hebben neergezet, hoe ze met de userbase kunnen omgaan en toch miljarden kunnen verdienen. Je wordt uit de web app gegooid omdat je te snel acties uitvoert zoals het kopen van spelers. Ook wel bekend als API throttling. Daarnaast hebben ze denk ik ook wel software om patronen van bots te herkennen.Terranova schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:03:
[...]
Ja dat verwacht ik ook, maar ik heb gelezen(echt al jaren terug nu, dus geen idee of ik het nog terug kan vinden) dat EA bewust iets van lag in het menu heeft toegevoegd zodat bots het moeilijker hebben. Daarnaast wordt je ook bewust uit de webapp gegooid zodra je een bepaald aantal handelingen gedaan hebt. Alles om bots tegen te gaan.
Maar misschien is het niet bewust en is EA echt super incompetent of zetten ze bewust alleen juniors/stagairs op de lopende game en zitten de echte developers op de volgende FIFA/
Er is een enkeling wat 30-0 haalt om nog maar te zwijgen over het consistent halen ervan. Daarnaast heb je pros die elkaar gaan ontwijken. Als je ook kijkt naar de esports scene dan is het echt een lachertje. Als een van de beste speler van Fifa en tevens EA's parade paardje zegt dat het spel te random is.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:02:
[...]
Geen enkel spel is perfect. Jij kan wel heel anders denken dan wat "logisch "is en dus kan jij het wel raar vinden dat je spelers iets doen wat jij niet verwacht maar andere mensen vinden het niet raar.
Je begint over schuifjes en momentum en dingen. Maar nogmaals iemand die 120-0 gaat in de WL heeft daar dan geen last van? Tegen zulke spelers wordt er niet gekloot met schuifjes?
En dan het laatste, dat jij zegt dat je HBO informatica hebt gestudeerd en daarvoor netwerkbeheerder..
Kunstmatige intelligentie zegt je die studie iets? Nou die heb ik afgerond. En nu? Nu zijn mijn argumenten opeens meer waard ofzo?
Ps ohja ik speel dit spel al meer dan 20 jaar.
https://www.dexerto.com/f...-enjoying-fifa-20-1332565Moments after his quarterfinal victory, Tekkz admitted “no one enjoys playing” FIFA 20, and suggested the ‘random’ nature of in-game interactions, from 50/50 tackles, to long-ranged passes, and converting chances, are all “broken.”
“Every single game on FIFA 20 is a 50/50, he’ll [defeated quarterfinals opponent Resende] win this one, I will win the next one,” he said. “Because this year’s game is so unrewarding, anyone can win, guys who aren’t good can win on FIFA 20.”
Oh dat ze super slim zijn betwijfel ik niet. Zeker niet omdat ze keer op keer de goedkoopste oplossing kiezen en er mee weg komen omdat ze mensen verslaafd/invested hebben gemaakt in de game.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:39:
[...]
De mensen bij EA zijn vermoed ik super slim. Kijk naar wat ze hebben neergezet, hoe ze met de userbase kunnen omgaan en toch miljarden kunnen verdienen. Je wordt uit de web app gegooid omdat je te snel acties uitvoert zoals het kopen van spelers. Ook wel bekend als API throttling. Daarnaast hebben ze denk ik ook wel software om patronen van bots te herkennen.
Denk persoonlijk dat het gewoon komt door het copy/paste werk wat ze doen. Denk dat er onderwater teveel resources worden gebruikt waardoor het allemaal niet zo soepeltjes loopt. Het is niet alsof de PS4 zulke slechte specs heeft en ik heb volgens mij geen ander spel gespeeld wat zo slecht op input reageert.
Deels eens, deels oneens. Het is behoorlijk zuur als je een wedstrijd in de 90e minuut verliest doordat een tegenstander een bal vanaf de zijkant naar zijn spits speelt, maar de bal door duistere mechanics dwars door de voet van je speler gaat, terwijl je de pass geweldig goed doorzag en wil blocken. Of als je perfect tackle maakt, door RNG de bal toch aan het lichaam van de spits blijft plakken. Of doordat je keeper wel duikt, maar de bal dwars door zijn hand gaat. Of...of..of...fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:17:
[...]
Echter het gezeur daarop maakt je totaal geen betere speler, leer mee om gaan. Input delay, ik zeg het je eerlijk merk het heeeel weinig. Speel zelf voornamelijk alleen WL en het is elke week zo'n beetje hetzelfde qua delay dus ik ben er al aan gewend. Ik weet gewoon dat ik door de delay wat langer moet wachten met richting geven van de pass. Heeft ook te maken met de instelling van hoe snel wil je de ontvanger besturen ( check je instellingen ) .
Dat die bal door je spelers gaat of via via via er in gaat door de engine, implementatie van EA. Er is een berekening gemaakt en de bal gaat er sowieso in. Alleen uit dat zich niet goed op je scherm want de enige is totaal niet gemaakt voor een voetbal spel. Dus daar krijg je van die rare situaties. Als het goed door de engine opgepakt zou zijn dan had het nog steeds vervelend geweest, maar lang niet zo erg zoals dat nu is.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:01:
[...]
Deels eens, deels oneens. Het is behoorlijk zuur als je een wedstrijd in de 90e minuut verliest doordat een tegenstander een bal vanaf de zijkant naar zijn spits speelt, maar de bal door duistere mechanics dwars door de voet van je speler gaat, terwijl je de pass geweldig goed doorzag en wil blocken. Of als je perfect tackle maakt, door RNG de bal toch aan het lichaam van de spits blijft plakken. Of doordat je keeper wel duikt, maar de bal dwars door zijn hand gaat. Of...of..of...
Er zijn vast talloze keren waarop je op die manier zelf wint, maar ik als ik op die manier win vind ik het nog steeds onzin en nog steeds niet leuk.
Denk dat ze los staan van elkaar. Throttling zit in de software waar je direct mee communiceert en op de achtergrond draait een programma om te kijken naar patronen. Wanneer ik wat meer tijd heb wou ik om mijzelf uit te dagen nog wel een keer de web app namaken met het real time bieden op spelers en dergelijk. Zo had ik ook nagedacht over hoe je zulk soort acties kunt opslaan en het meest voor de hand liggende is event sourcing. Een manier waarop je alle acties van de gebruiker registreert en kunt inzien hoe iemand aan zijn fifa coins is gekomen. Ook dingen als dat een medespeler je overbied komt hier in te staan. Het is een beetje lastig om het even simpel uit te leggen maar ik hoop dat het duidelijk is. Het is een soort kasboek met alle financiële acties die iemand heeft uitgevoerd. Misschien dat mister AI je kan vertellen hoe je dit dan kunt uitlezen en gebruiken om bots te detecterenTerranova schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:52:
[...]
Oh dat ze super slim zijn betwijfel ik niet. Zeker niet omdat ze keer op keer de goedkoopste oplossing kiezen en er mee weg komen omdat ze mensen verslaafd/invested hebben gemaakt in de game.
Dat API throttling is wel bewust een oplossing voor de bots hoor. Dat je blijkbaar als normale spelers niet eens League SBC's kan doen(minimaal 16x11 spelers kopen) zonder er 100x uitgegooid te worden, dat boeit EA echt heeeeeeeeeeeeelemaal niets. Je moet het gewoon via de game gaan doen, via menu's die langzaam zijn en compleet niet efficient werken.
Die software om bots te herkennen(als die er is, want EA kennende is throttling het goedkoopst) is in ieder geval niet goed genoeg om die throttling uit te zetten.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, dit is precies wat ik voor mijn werk doe. Maar het feit dat het alleen echt voor komt bij de webapp en steeds erger lijkt te worden doet mij er aan denken dat het zeer bewust is.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:40:
[...]
Denk dat ze los staan van elkaar. Throttling zit in de software waar je direct mee communiceert en op de achtergrond draait een programma om te kijken naar patronen. Wanneer ik wat meer tijd heb wou ik om mijzelf uit te dagen nog wel een keer de web app namaken met het real time bieden op spelers en dergelijk. Zo had ik ook nagedacht over hoe je zulk soort acties kunt opslaan en het meest voor de hand liggende is event sourcing. Een manier waarop je alle acties van de gebruiker registreert en kunt inzien hoe iemand aan zijn fifa coins is gekomen. Ook dingen als dat een medespeler je overbied komt hier in te staan. Het is een beetje lastig om het even simpel uit te leggen maar ik hoop dat het duidelijk is. Het is een soort kasboek met alle financiële acties die iemand heeft uitgevoerd. Misschien dat mister AI je kan vertellen hoe je dit dan kunt uitlezen en gebruiken om bots te detecteren
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 14-04-2020 14:00 ]
Want een netwerkbeheerder heeft ook veel te maken met hoe een AI geprogrammeerd wordt. Maar ik zal je vanaf nu wel negeren aangezien je alles behalve slim overkomt.N2LSWw schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:39:
[...]
Er is een enkeling wat 30-0 haalt om nog maar te zwijgen over het consistent halen ervan. Daarnaast heb je pros die elkaar gaan ontwijken. Als je ook kijkt naar de esports scene dan is het echt een lachertje. Als een van de beste speler van Fifa en tevens EA's parade paardje zegt dat het spel te random is.
[...]
https://www.dexerto.com/f...-enjoying-fifa-20-1332565
Want kunstmatige intelligentie heeft ook maar iets met networking te maken. Maar ik zal je vanaf nu wel negeren aangezien je alles behalve slim overkomt. Er komt zoveel geluk kijken bij dit spel waar je een bal terecht komt na een pass, wie een duel wint en noem het maar op. Misschien moet je je eens verdiepen in die sliders. Je kunt daar instellen hoe effectief de AI is. Ditzelfde zie je terugkomen in zowel offline als online gameplay. Soms kunnen je spelers niks en andere keren zijn ze echt geweldig. Ik heb nu een team van 17 miljoen ofzo maar sommige potjes draaien ze als vrachtwagens terwijl mijn tegenstander 11 balletdanseressen heeft opgetrommeld.
[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 14-04-2020 15:13 ]
Ben vooral benieuwd wat er met POTM etc gaat gebeuren, of krijgen we nu ook moments versies daarvan ?SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:12:
Doe eens lief voor elkaar.![]()
Zijn er nog mensen die denken dat er deze week een promo volgt? Ik hoop eigenlijk op een prime icon sbc, maar dan niet eentje die zo duur is als de mid icon sbc. Dat is vast hopen tegen beter weten in.
Vindt wel dat het tijd wordt dat EA eens wat 'geeft' aan de community in deze rare tijden. We spelen de game toch wel. Iedereen werkt thuis en is voornamelijk thuis.
Goeie kans. Maar hoe relevant zijn die spelers nog? Als je kijkt wat je nu al voor cheape spelers kunt krijgen die goed zijn (ben bezig om een Libertadores-team te maken), wat voegt het dan nog toe? TOTS? Misschien in mei? EA moet echt met een nieuw modes of andere interessante dingen komen, wil de game niet doodbloeden.Bossie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:28:
[...]
Ben vooral benieuwd wat er met POTM etc gaat gebeuren, of krijgen we nu ook moments versies daarvan ?
Burp
dat zou idd wel vet zijn. Dat je soort van eigen comp kan kiezen. Mensen uitnodigen voor die comp. En dan onderling tegen elkaar dus spelen tot de comp afgelopen is en er een winnaar is. Vervolgens kan je er weer 1 kiezen. Hoeft voor mij verder geen rewards aan vast te hangen. Maar net zoals in vriendschappelijk dat het je ook geen contracten en conditie kaartjes kost.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:35:
Ik wil een competitie modus. Zodat je onderling over langere tijd met elkaar in competitie bent.
Je bedoelt futties? Probleem daarbij was dat er altijd meta- of trollspelers werden voorgesteld.Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:54:
Iedereen wil de grote spelers wat anders misschien wel een optie is is om de community te laten kiezen..tussen bijv 4 wat mindere rated spelers voor elke positie....laten we zeggen tussen de 80 en 84 rated..
Je kiest en krijgt dan de leen variant....
Van het gekozen team krijgen de spelers dan weer een speciale kaart ofzo...die weer wat beter is...
zo heeft de community een beetje invloed op de spelers...en is het weer niet het bekende lijstje met spelers..
[ Voor 9% gewijzigd door Fraaank op 14-04-2020 16:03 ]
Ik zou dit idd heel tof vinden. Los van de praktische haalbaarheid en genoemde haken en ogen voor commerciële uitbating ervan, etc. etc.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:55:
[...]
dat zou idd wel vet zijn. Dat je soort van eigen comp kan kiezen. Mensen uitnodigen voor die comp. En dan onderling tegen elkaar dus spelen tot de comp afgelopen is en er een winnaar is. Vervolgens kan je er weer 1 kiezen. Hoeft voor mij verder geen rewards aan vast te hangen. Maar net zoals in vriendschappelijk dat het je ook geen contracten en conditie kaartjes kost.
Dit gaat ze nooit doen. Aangezien je wins vaak nodig hebt, kun je nu nog makkelijker spelers vinden die leaven na een 0-1 achterstand. Dan spelen minder mensen de game.Joosie200 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:17:
Ik zou een icon swaps modus een fijne toevoeging vinden. Dan gaat het niet ten koste van je Rivals ranking, kun je uitkomen tegen andere icon swap objectives teams en is het op 3 wisselspelers na een meer fair play idee dan anders.
[ Voor 32% gewijzigd door bebopper op 14-04-2020 17:31 ]
Ja ook hier weer plat, toch niet normaal bijna de hele dag ligt die zooi eruit.bebopper schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:00:
Hoera, we hebben iets te vieren, de FUT (web)app ligt weer plat
(n=1, bij mij lijkt ie het iig weer voor geen meter te doen)
Was het maar twee, ik moet nog 5Joosie200 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:14:
Ik kon een half uur nog in de companion app alles relisten. Maar inloggen voor de daily objectives op de xbox ho maar. Nou dan niet. Gaat nog wat worden om de laatste twee icon swaps te halen als dit nog aanhoud de komende dagen.
Ik heb ook zo vaak dat als ik een speler wil kopen en hij steeds overboden wordt dat ik op een gegeven moment zo'n error krijg. Ben al weer vergeten wat er in die melding staat maar je kan dan de hele web app opnieuw opstarten en dan moet je gaan bidden dat er geen 30 seconden voorbij zijn. Ook vaak genoeg gezien dat mijn coins niet refreshen als iemand mij overbied dat je dan niet kan bieden.Terranova schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:50:
[...]
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, dit is precies wat ik voor mijn werk doe. Maar het feit dat het alleen echt voor komt bij de webapp en steeds erger lijkt te worden doet mij er aan denken dat het zeer bewust is.
Zeker omdat je soms gewoon niet meer kan bieden tot je refreshed/opnieuw inlogged. Dat heeft niets met throttling te maken, maar is gewoon een blokkade en dan krijg je soms na 2/3 boden opeens weer hetzelfde.
Dat is gewoon doelgerichte software die blijkbaar denkt dat je een bot bent. Zo heb 2 weken geleden een anti bot pagina gekregen waar ik een puzzel moest oplossen die gewoonweg niet te doen was en elke keer als je fout ging dan kreeg je een extra plaatje er bij. Om uiteindelijk via de XBOX zelf maar 1 plaatje(een veeeeeeel makkelijkere) te hoeven oplossen.
Edit:
Hier een voorbeeld van zo'n plaatje:
[Afbeelding]
Geen uitleg of wat dan ook. Zo bewust gedaan om bots tegen te gaan en als je er per ongeluk als normaal persoon komt dan ben je de lul.
Misschien eerst eens naar jezelf kijken. Ik heb daarnaast ook nog kennis van software. Zou echt fijn zijn als je mensen zoals jou kon blokkeren. Je zal in deze tijd wel niks te doen hebben dat je maar een beetje zielig gaat lopen doen online. Aan je reacties te zien vraag ik mij echt af of je niet dom aan het trollen bent over je achtergrond en over je 20 jaar ervaring met Fifa.fifanoob schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:55:
[...]
Want een netwerkbeheerder heeft ook veel te maken met hoe een AI geprogrammeerd wordt. Maar ik zal je vanaf nu wel negeren aangezien je alles behalve slim overkomt.
Heb je nog plek op je buik? Kun je 21:00 er zo ook bij schrijvenAugy schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:35:
Had stiekeme hoop dat t wel opgelost zou zijn rond 20:00
Dat kunnen we op de buik schrijven denk...
EA is helaas geen Konami op dat gebied. Bij PES Myclub krijg je zelfs een verontschuldiging van het team naast een goedmakertje.Markvd1984 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:46:
Zou ea ons als fifa spelers nog een keer tegemoed komen, paar jumbo pakketten voor de overlast, is nu al de zoveelste keer
Ik ben serieus aan het overwegen om 'm te doen. Als LB komt hij stamina tekort maar als CB ziet hij er prima uit met Shadow chemstyle. Ik heb al Shapeshifter Alaba in mijn team voor een link met Fuchs, nu switch ik Alaba met FB Ramos ingame. Maar ik kan er ook voor kiezen om Ramos RB te laten staan en Fuchs en FB Boateng een centraal duo te laten vormen en dan Alaba op links. Komt in de buurt van de perfecte achterhoede!Bossie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:26:
Ik had rond 19:00 nog ff gechecked, maar toen was de Fuchs SBC me niet opgevallen:
https://www.futbin.com/20/player/48088/christian-fuchs
97 Rated CB met gaurdian lol, niet dat iemand deze gaat doen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Alleen is Ramos als RB echt slecht. Dat zou ik niet doen. EA snapt het gewoon niet, waarom 78 stamina. Echt onbruikbaar daardoor.mar101 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 23:48:
[...]
Ik ben serieus aan het overwegen om 'm te doen. Als LB komt hij stamina tekort maar als CB ziet hij er prima uit met Shadow chemstyle. Ik heb al Shapeshifter Alaba in mijn team voor een link met Fuchs, nu switch ik Alaba met FB Ramos ingame. Maar ik kan er ook voor kiezen om Ramos RB te laten staan en Fuchs en FB Boateng een centraal duo te laten vormen en dan Alaba op links. Komt in de buurt van de perfecte achterhoede!
Oh het heeft het even gedaan?bebopper schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:11:
Dit kan toch gewoon niet waar zijn, vanochtend deed ie het en nu is de hele shitzooi alweer ingestort![]()
Heb vanochtend zelf alleen de webapp open gehad, alles opnieuw op de transfer gelist en daarna was het feestje weer voorbij. Op de console/PC kom je dus ook niet ingelogd?jerommeke96 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:13:
[...]
Oh het heeft het even gedaan?
Ik dacht de webapp doet het, zal ff paar potjes spelen....niet dus.
[ Voor 9% gewijzigd door bebopper op 15-04-2020 09:17 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 15-04-2020 09:17 ]
Ik heb vanmorgen op de PS4 even 2 wedstrijdjes kunnen doen, niets aan de hand op dat moment.bebopper schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:16:
[...]
Heb vanochtend zelf alleen de webapp open gehad, alles opnieuw op de transfer gelist en daarna was het feestje weer voorbij. Op de console/PC kom je dus ook niet ingelogd?
Begint alweer een mooie piek rond 9:00
https://allestoringen.nl/storing/ea/
Mwoah, die van mij doet het niet onaardig
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq