Heb niet met Felipe gespeeld aangezien ik genoeg geld had voor Militao UCL. Maar als ik naar de stats en prijs kijk dan vind ik Jesus zeker beter dan Felipe.
Zou dan gewoon die 200k ergens anders voor gebruiken. Beetje dure subAugy schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:10:
J. Jesus is idd een toppertje
Luis F is wel gewoon 200k waarde wat op de bank zit op t moment. Zit alleen wat te twijfelen welke ik weg zal doen. Als sub heb k namelijk Lopez 88 sbc staan.. een van beide is dus overbodig
Ik zie jou dergelijke dingen vaak zeggen, maar iedere keer 60K investeren in een bepaalde SBC gaat jou op het einde natuurlijk veel kosten. Nu investeer je in een CV terwijl je er al 2 goede hebt. Spaar dat geld en koop er later een tradeable speler die jouw ploeg echt beter maakt.Augy schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:43:
Kon hem voor 60k doen..
Laat jullie weten hoe die is!
Ik hoor wat je zegt (of eigenlijk zie)
Waar t niet dat ik veel plezier haal uit t doen van SBC, nieuwe spelers te proberen en k niet t geduld heb te wachten tot ik een miljoen coins heb 🤣
ook speel k liever voor objectives (met een doel) dan echt Rivals of WL voor het winnen. Snap je wat ik bedoel?
Fut20 is m'n eerste FIFA en die neem k niet erg serieus en vermaak me met bovenstaande en 2a3 potjes per dag
Oftewel heel casual en voor de lol en het leren kennen van t spel..
Btje vreemd maar wel lekker zullen we maar zeggen
Waar t niet dat ik veel plezier haal uit t doen van SBC, nieuwe spelers te proberen en k niet t geduld heb te wachten tot ik een miljoen coins heb 🤣
ook speel k liever voor objectives (met een doel) dan echt Rivals of WL voor het winnen. Snap je wat ik bedoel?
Fut20 is m'n eerste FIFA en die neem k niet erg serieus en vermaak me met bovenstaande en 2a3 potjes per dag
Oftewel heel casual en voor de lol en het leren kennen van t spel..
Btje vreemd maar wel lekker zullen we maar zeggen
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 11-04-2020 07:18 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Augy op 11-04-2020 07:18 ]
Misschien De Bruyne IF in plaats van Mount?MadMoody schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:28:
Ik heb nu dit team staan, maar ben aan het puzzelen hoe ik het beter kan krijgen. Iemand suggesties? Sanches had ik uit zo'n goodiebag. Daar had ik eerst Hernandez SIF staan. Heb nu 240k dus de mogelijkheden zijn niet supergroot.
Als je in plaats van Klopp een Portugese manager doet met de Franse league, komt Sanches dan op 9 chem?
@MadMoody
Misschien Tielemans voor Mount? Ligt er ook aan hoe je ze gebruikt natuurlijk. Messi voor James eventueel.
Misschien Tielemans voor Mount? Ligt er ook aan hoe je ze gebruikt natuurlijk. Messi voor James eventueel.
KDB is een goede optie idd, hoewel Mount/Tielemans ook erg goede spelers zijn.Markuss schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:32:
[...]
Misschien De Bruyne IF in plaats van Mount?
Als je in plaats van Klopp een Portugese manager doet met de Franse league, komt Sanches dan op 9 chem?
Sanchez is in ieder geval altijd zeer vervelend om tegen te spelen, maar het merendeel switchen naar het middenveld. Zit me vooral even af te vragen welke middenvelder past om naar back terug te switchen.
Hoeveel spelers zijn trade-able?
offtopic:
@MadMoodywat is een oeroeboeroe?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Bruyne IF is zeker een goeie optie. Portugese manager met Franse league werkt niet, blijft 8 chem, omdat er geen link is met center Romagnoli.Markuss schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:32:
[...]
Misschien De Bruyne IF in plaats van Mount?
Alleen James, Gattuso, Smalling en Sanches zijn niet trade-able, de rest wel.Bossie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:42:
[...]
KDB is een goede optie idd, hoewel Mount/Tielemans ook erg goede spelers zijn.
Sanchez is in ieder geval altijd zeer vervelend om tegen te spelen, maar het merendeel switchen naar het middenveld. Zit me vooral even af te vragen welke middenvelder past om naar back terug te switchen.
Hoeveel spelers zijn trade-able?
offtopic:
Mount bevalt me wel, want heeft een goed schot en heb hem zo ingesteld dat hij diepgang heeft. Ik scoor erg veel met hem.
Mijn zoon had dit nog verzonnen, maar dan moet ik de complete achterhoede vervangen!
:strip_exif()/f/image/UOrPX7sibPkn35nkoWAGy41n.jpg?f=fotoalbum_large)
offtopic:
@MadMoodywat is een oeroeboeroe? --> Is de uil uit de oude tv-serie Paulus de Boskabouter (ja, ik ben al wat ouder...
)
@MadMoodywat is een oeroeboeroe? --> Is de uil uit de oude tv-serie Paulus de Boskabouter (ja, ik ben al wat ouder...

[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 11-04-2020 10:02 ]
Aah balen, had het wel al verwacht.MadMoody schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:42:
[...]
De Bruyne IF is zeker een goeie optie. Portugese manager met Franse league werkt niet, blijft 8 chem, omdat er geen link is met center Romagnoli.
Wat je óók nog kan doen: Rijkaard wisselen met Mount van positie en dan Fred Storyline daar neerzetten. Heb er nog niet mee gespeeld maar ziet er best leuk uit. Al is de Bruyne mogelijk een beter optie, Fred een originelere.
Heb alleen Fred nog niet vrijgespeeld ;-)Markuss schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:59:
[...]
Aah balen, had het wel al verwacht.
Wat je óók nog kan doen: Rijkaard wisselen met Mount van positie en dan Fred Storyline daar neerzetten. Heb er nog niet mee gespeeld maar ziet er best leuk uit. Al is de Bruyne mogelijk een beter optie, Fred een originelere.
Zeker, maar ik speel niet heel veel, dus vaak kom ik niet eens aan het einde van die doelstellingen
Tjeez, net helemaal kapot gespeeld in squadbattles door een low-chem/low-rated squad 
Het bizarre was dat de aanval bestond uit verdedigende spelers (Sissoko, AWB etc), middenveld uit verdedigers (Bailly) en de middensvelders/wingers achterin stonden (KDB, Ndombele, Matial, Traore).
Helemaal kansloos, elk duel werd ik physiek weggekegeld, Sissoko speelde als Ibra in zijn beste dagen in de spits en scoort 4 maal door simpelweg Ramos/Luiz physiek te verslaan.
@MadMoody misschien gemist, maar welke formaties speel je ingame.
Het bizarre was dat de aanval bestond uit verdedigende spelers (Sissoko, AWB etc), middenveld uit verdedigers (Bailly) en de middensvelders/wingers achterin stonden (KDB, Ndombele, Matial, Traore).
Helemaal kansloos, elk duel werd ik physiek weggekegeld, Sissoko speelde als Ibra in zijn beste dagen in de spits en scoort 4 maal door simpelweg Ramos/Luiz physiek te verslaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 11-04-2020 10:09 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ingame switch ik alleen overmars en james met elkaar. Verder speel ik zoals het screenshotBossie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:05:
De oplossing van je zoon lijkt een goede optie, check ook eens de 4231's van Neilsguides en Fifa Analyst aangezien je zonder aanpassing prima deze formatie zou kunnen spelenMadMoody schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:24:
[...]
Ingame switch ik alleen overmars en james met elkaar. Verder speel ik zoals het screenshot
Mbt tot Mount, KDB is een zeer veelzijdige upgrade, maar zou toch proberem of je bijvoorbeeld Litmanen/Laudrup vrij kan spelen in swaps voor de CAM positie in de volgende ronde
4-2-3-1 heb ik wel geprobeerd, maar ik ervoer dan dat mijn spits een beetje geïsoleerd staat, daarom eigenlijk voor deze net wat meer aanvallender optie gekozen.Bossie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:29:
[...]
De oplossing van je zoon lijkt een goede optie, check ook eens de 4231's van Neilsguides en Fifa Analyst aangezien je zonder aanpassing prima deze formatie zou kunnen spelen
Mbt tot Mount, KDB is een zeer veelzijdige upgrade, maar zou toch proberem of je bijvoorbeeld Litmanen/Laudrup vrij kan spelen in swaps voor de CAM positie in de volgende ronde
Ik heb Litmanen zijn 90 rated versie een poos gehad, maar die viel mij een beetje tegen t.o.v. Mount. Want Mount kwam veel vaker in de 16 op 1 of andere manier en scoort vaker (en een groot pluspunt, ik scoor met Mount vaak uit een vrije trap).
Laudrup zat ik ook aan te denken voor de volgende ronde inderdaad. Beiden zijn een soort van jeugdhelden van me, dus is ook wel leuk om in mijn team te hebben.
Om mijn hele verdediging om te gooien (optie van mijn zoon) vind ik wel een gedoe.Al is het zeker een goeie optie (hij is veel handiger in handelen/bouwen dan ik!)
Laudrup zal je niet teleurstellen, die scoort ook enorm veelMadMoody schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:53:
[...]
4-2-3-1 heb ik wel geprobeerd, maar ik ervoer dan dat mijn spits een beetje geïsoleerd staat, daarom eigenlijk voor deze net wat meer aanvallender optie gekozen.
Ik heb Litmanen zijn 90 rated versie een poos gehad, maar die viel mij een beetje tegen t.o.v. Mount. Want Mount kwam veel vaker in de 16 op 1 of andere manier en scoort vaker (en een groot pluspunt, ik scoor met Mount vaak uit een vrije trap).
Laudrup zat ik ook aan te denken voor de volgende ronde inderdaad. Beiden zijn een soort van jeugdhelden van me, dus is ook wel leuk om in mijn team te hebben.
Om mijn hele verdediging om te gooien (optie van mijn zoon) vind ik wel een gedoe.Al is het zeker een goeie optie (hij is veel handiger in handelen/bouwen dan ik!)
Lesje effectiviteit noem je zoiets🤔Markvd1984 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:54:
Ben weer zo blij met fifa maffia en het klote systeem dat alles erin vliegt
Lesje alles vliegt erin en fifa wil een punt maken dat schijnbaar de gea special niks kan tegen houden en de tegenstander met een veel minder team de overwinning wil schenken heet dat
Enige advies wat ik je kan geven; stop met FIFA. Ook bij mij is het een en al irritatie, WL het ene weekend 21-9 en dan opeens 12-9. Mij frustreerde dat mateloos en haalde geen plezier meer uit het continue spelen tegen spelers met drop back en 9 man achterin.Markvd1984 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:00:
Lesje alles vliegt erin en fifa wil een punt maken dat schijnbaar de gea special niks kan tegen houden en de tegenstander met een veel minder team de overwinning wil schenken heet dat
Echter, spuw je gal niet op deze manier op het forum. Er zijn genoeg mensen die er wel plezier uit halen. Zij willen hier graag discussiëren maar dit soort posts helpen dan niet. Ik poste eerst ook wel eens zoiets en ben daar terecht op aangesproken door een forumlid. Als je er geen plezier meer uit haalt, lekker mee stoppen.
Zelf ook gedaan en speel nu heerlijk relaxt een aantal andere games zoals Uncharted 4. Wie weet ga ik over een tijdje wel weer spelen en kijk ik of het me vermaakt. Mijn advies is alleen maar: Blijf FIFA spelen zolang je het leuk vind, zo voorkom je een heleboel frustratie.
[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 11-04-2020 13:41 ]
Je hebt ook gelijk hoor, wou even ventileren omdat ik boos was, vind fifa mooi hoor, alleen kan slecht tegen ongerechtigheid
Je kunt het ook omdraaien. Jullie schieten even vaak op goal, maar hij scoort er meer. Dan doet hij iets goed, wat jij blijkbaar verkeerd doet. Geef niet altijd de game de schuld, maar kijk vooral naar wat je zelf verkeerd doet. Zowel in aanvallend opzicht als verdedigend.Markvd1984 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:00:
Je kan me echt veel vertellen maar als je 9 tegendoelpunten tegen krijg, ligt het echt aan je zelf. Zou toch even wat meer zelf reflectie krijgenMarkvd1984 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:53:
[Afbeelding]
Het begint weer 10 kansen 9 tegen
Soms vraag ik me af of het niveau op xbox hoger of lager is, omdat er meer mensen op de playstation zitten.
Ah ik word weer eens uit FIFA gegooid zonder dat er maar ieeeets gebeurd op m'n netwerk. Weer een loss erbij, thanks EA!
9-1 op het moment. De loss was een wedstrijd die beide kanten op kon, helaas in de 120e minuut met 5-4 verloren. Niet meer zo'n goede start gehad sinds FIFA 17 (18 en 19 niet gespeeld). G3 is het doel, maar als ik daar met 14-2 op sta wil ik nog wel kijken of E3 mogelijk is.
Netjes hoor! Helaas komt er vaak wel zo'n vervelende reeks dat het allemaal een beetje tegen zit en je weer je rang haalt wat je meestal haalt haha🙈Frantz schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:21:
9-1 op het moment. De loss was een wedstrijd die beide kanten op kon, helaas in de 120e minuut met 5-4 verloren. Niet meer zo'n goede start gehad sinds FIFA 17 (18 en 19 niet gespeeld). G3 is het doel, maar als ik daar met 14-2 op sta wil ik nog wel kijken of E3 mogelijk is.
Of een potje waarbij je niet mag winnen van EAtukkerterror90 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:37:
[...]
Netjes hoor! Helaas komt er vaak wel zo'n vervelende reeks dat het allemaal een beetje tegen zit en je weer je rang haalt wat je meestal haalt haha🙈
Zojuist een tegenstander alle hoeken van het veld laten zien en door een late tegengoal met 0-1 nat gegaan.
4x de paal geraakt, tweemaal gemist met een simpele tap op shoot voor een leeg doel na een uitgespeelde actie, tegen de twee shots on target van de tegenstander.
edit: nu tweemaal op rij, 3maal de paal en verliezen, enige goal is een rebound van de paal

edit: Hulk SBC
Smashing 💚💪. Flashback SBC Hulk is in #FUT20 pic.twitter.com/oFqiD7nXLy
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 11 april 2020
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 11-04-2020 19:01 ]
Flashback Hulk... really?
Wachten is op flashback Ibra.
Maar ik wil graag een Fut Matuidi
Wachten is op flashback Ibra.
Maar ik wil graag een Fut Matuidi
Die komt zeer binnenkort, alle andere franse spelers hebben all een SBC/promo kaart gehad
Uiteraard, je moet niet zomaar een willekeurige speler pakken uit de game waar je ook echt iets aan kunt hebben! CSL FTW!Hassiebassie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:06:
Flashback Hulk... really?
Ik heb weekend league over geslagen en in plaats daarvan de friendlies challenge gedaan. Die hoef je niet via online friendlies te voltooien, je hebt ook iets wat heet: couch play. Dan kun je een random team uitkiezen die computer gestuurd wordt. Zo kan je makkelijk alles doen van king of the hill tot mystery ball tot survival en meer.
Kreeg Pau Lopez totwm, Koulibaly als hoogste untradeable eruit. Kane uit de fut 20 sbc. En ik heb die 50k pakketjes lopen kopen om te relisten. Gaat ook wel lekker.
Kreeg Pau Lopez totwm, Koulibaly als hoogste untradeable eruit. Kane uit de fut 20 sbc. En ik heb die 50k pakketjes lopen kopen om te relisten. Gaat ook wel lekker.
[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 11-04-2020 19:49 ]
Misschien is dit wel het beste idd, normaal pak ik tussendoor eens een WL mee en speel ik vrijwel alleen objectives. De afgelopen weken heb ik juist wel WL gespeeld en ik zit me simpelweg steeds constant te irriteren hoe het spel speelt.SH-FR schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:37:
[...]
Enige advies wat ik je kan geven; stop met FIFA. Ook bij mij is het een en al irritatie, WL het ene weekend 21-9 en dan opeens 12-9. Mij frustreerde dat mateloos en haalde geen plezier meer uit het continue spelen tegen spelers met drop back en 9 man achterin.
Echter, spuw je gal niet op deze manier op het forum. Er zijn genoeg mensen die er wel plezier uit halen. Zij willen hier graag discussiëren maar dit soort posts helpen dan niet. Ik poste eerst ook wel eens zoiets en ben daar terecht op aangesproken door een forumlid. Als je er geen plezier meer uit haalt, lekker mee stoppen.
Zelf ook gedaan en speel nu heerlijk relaxt een aantal andere games zoals Uncharted 4. Wie weet ga ik over een tijdje wel weer spelen en kijk ik of het me vermaakt. Mijn advies is alleen maar: Blijf FIFA spelen zolang je het leuk vind, zo voorkom je een heleboel frustratie.
Er zit zoveel randomness in, vrijwel elke online game speelt compleet anders dan de vorige en het merendeel van de tegenstanders die willen niet eens voetballen omdat de game dat toch afstraft.
Daarnaast snap ik heel veel mechanics simpelweg niet, er zijn zoveel situaties tijdens een wedstrijd waarbij ik wel zie wat er gebeurt maar ik simpelweg niet snap waarom de uitkomst is zoals het is.
Die reeks tot op heden nog niet tegen gekomen. Ga op het moment 14-2, dus morgen kijken of ik richting E3 kan spelen. Merk wel dat passing zo belangrijk is in dit spel en dat trucjes alleen werken als je echt goed timed en weet wat je doet.tukkerterror90 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:37:
Netjes hoor! Helaas komt er vaak wel zo'n vervelende reeks dat het allemaal een beetje tegen zit en je weer je rang haalt wat je meestal haalt haha🙈
Oké lekker man ben benieuwd hoever je gaat komen!Frantz schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 23:28:
[...]
Die reeks tot op heden nog niet tegen gekomen. Ga op het moment 14-2, dus morgen kijken of ik richting E3 kan spelen. Merk wel dat passing zo belangrijk is in dit spel en dat trucjes alleen werken als je echt goed timed en weet wat je doet.
Is de weekend league eigenlijk verlengd?
Heb wel problemen met tegenstanders vinden. Meer mensen last van?
ik ook, alles mega traag ook het zoeken van een friendly duurt een paar minuten.Vestendrie schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:53:
Heb wel problemen met tegenstanders vinden. Meer mensen last van?
Burp
Momenteel 6-0 wl verre weg beste start ooit. Net weer iemand tegen die maar voorzetten bleef proberen te geven. Zeer makkelijk te verdedigen
Zucht, mijn middenvelder neemt de bal aan draait weg en word dusdanig ondersteboven getackled dat hij met een halve salto plat op mijn rug valt. Niets aan de hand, spel gaat door.
Ik maak een sliding om een pass line te blocken waarna een speler er tegen aan loopt (valt niet eens), meteen rood.
Dit in 30s vanelkaar
Ik maak een sliding om een pass line te blocken waarna een speler er tegen aan loopt (valt niet eens), meteen rood.
Dit in 30s vanelkaar

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 12-04-2020 13:32 ]
Zeker ben yedder ofzo die je speler omver beukteBossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 13:30:
Zucht, mijn middenvelder neemt de bal aan draait weg en word dusdanig ondersteboven getackled dat hij met een halve salto plat op mijn rug valt. Niets aan de hand, spel gaat door.
Dit in 30s vanelkaar
Ga nu 9-1 enige verloren natuurlijk van weer zo’n 11 man achter de bal team met 1 kans. Daarna weer zo’n pot maar die pakte ik gelukkig in de 110 min
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 12-04-2020 14:37 ]
Haha ja dat zijn van die potten die je eigenlijk gelijk wel stop kan zetten.Bossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 13:30:
Dit in 30s vanelkaar
Ik had het vd week in Rivals ook, Mbappe doorgebroken alleen op de keeper af (dus altijd goal) keeper komt uit twee benen vooruit Mbappe onderuit geschoffeld...scheids fluit.....nou ben benieuwd of hij een reserve keeper heeft.....Geel
Wat is die Areola trouwens een serieus goede keeper. Die gozer heeft een reflex dat gaat nergens over.
Vind het juist wel fijn on te lezen dat ik niet de enige ben. Als ik twijfel on weer te beginnen lees ik het forum en herinner me gelijk weer waarom ik niet meer speel. Pro clubs is de enige modus die ik aangeraakt heb en ik vermaak me ook prima met COD en Netflix. Ik ben een stuk minder gefrustreerd .
Na een drukke dag team sbc doen afrader. Niet 1 maar gewoon 2x op nu kopen drukken voor 10k bij een prutspeler 🤣
Mijn UCL team was niet vooruit te branden in Rivals. Nu bezig met mijn first owner team met Oshimen, Kane, James, Djene, Elia, Bakayoko, Odegaard, Ramos, Alaba. Een ratjetoe aan spelers maar hiermee speelt het wel smooth.
Nou het is weer duidelijk dat ik me loss streak moet krijgen . Eerst 2 bizar sterke tegenstanders , naja dat vind ik niet erg om van te verliezen ze waren echt beter. Maar die potjes erna me spelers weigeren weer echt alles. Spelers blijven gewoon stil staan en weigeren loop acties te maken.
Hoe lekker het vrijdag avond en voor de crash speelde, zo slecht speelt nu weer.
Hoe lekker het vrijdag avond en voor de crash speelde, zo slecht speelt nu weer.
PIM Rush houden of toch voor inruilen voor bijvoorbeeld 91 Sonaldo, FB Lacazette of FB Rashford.
Hij deed toch goed voor je waarom zou je hem dan verkopen ?Bossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:09:
PIM Rush houden of toch voor inruilen voor bijvoorbeeld 91 Sonaldo, FB Lacazette of FB Rashford.
Pricedrops van deze spelers omdat ze nu allemaal in packs zitten, lacazette is bijvoorbeeld nog maar 900.Traeces schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:48:
[...]
Hij deed toch goed voor je waarom zou je hem dan verkopen ?
Je weet dat hij goed speelt, ook al word hij minder waard lekker boeiend. Iedere speler word minder waard. Heb een hele tijd met Lucas gespeeld gewoon omdat ik hem fijn vondBossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:49:
[...]
Pricedrops van deze spelers omdat ze nu allemaal in packs zitten, lacazette is bijvoorbeeld nog maar 900.
Helaas geen Elite 3 gehaald. Gestopt op 20-8. Wel tevreden, ik weet dat Elite 3 er wel in zit.tukkerterror90 schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:53:
Hoe is je wl afgelopen Frantz?
Nog een fut goodiebag? Waar blijft mijn fut matuidi?
17 wins wl ben tevreden, goodybags wel veel inleveren voor niet verhandelbare gok of niet?
Ik heb ze allemaal geskipped, spaar mijn untradeables wel voor een player SBC ipv een gokje.Markvd1984 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:07:
17 wins wl ben tevreden, goodybags wel veel inleveren voor niet verhandelbare gok of niet?
In plaats van een winter refresh pak je dan een future stars. En wss niet eens zo'n goede. Als ik zie wat er op de stream van Runthefutmarket voorbij komt zijn het tien dezelfde namen.Markvd1984 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:07:
Ben gewoon weer gestopt op goud 3. Wou verder gaan maar wat een verschrikkelijk volk na zilver 1 heb daar totaal geen zin in
daarbij hoef je het voor de Rewards ook niet te doen
Lucas Moura 87 SS heb ik net gepakt, niet verkeerd dacht ik. Maar je zult bv een Eggestein pakken, die kans is er inderdaad ook.Joosie200 schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:11:
[...]
In plaats van een winter refresh pak je dan een future stars. En wss niet eens zo'n goede. Als ik zie wat er op de stream van Runthefutmarket voorbij komt zijn het tien dezelfde namen.
Wou net mijn team omswitchen naar een volledig bundesliga team en heb 2,1 miljoen te besteden als ik fb havertz verkoop.
Ik dacht aan het volgende, maar graag zie ik jullie tips tegemoet! Ingame 4231 met lewa in de spits en neymar ozil en Lucas SS erachter.
https://www.futbin.com/20/squad/13075926
Heb ook nog Cyprien, yedder potm, werner potm, adama hl, thauvain moments, ramsey moments, en suarez potm als untradables. Moet volgend jaar minder sbc's doen
Hier hetzelfde met 14-8 (4-5 vanochtend dacht ik).Traeces schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:44:
Ben gewoon weer gestopt op goud 3. Wou verder gaan maar wat een verschrikkelijk volk na zilver 1 heb daar totaal geen zin indaarbij hoef je het voor de Rewards ook niet te doen
Dit weekend de game-plans van de fifa-analyst eens geprobeerd, meer met laggy games liep ik juist voorin helemaal vast met possession based 4231. Met de 442 ging dat vandaag een stuk makkelijker
Ik heb daarnaast ook drie nieuwe spelers (Fred, Butra en Pope). Butra vandaag gehaald na WL door de pricedrop nadat de nieuwe SBC vandaag. Fred is simpelweg de baas op het middenveld
wel een beetje flauw dat je 8 Rivals wins moet hebben voor de pack objective als je net 22 WL potjes hebt gedaan.
@_Uploader_ Ga je POTM Yedder op de bank houden ?
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 12-04-2020 22:58 ]
Ja dat was wel de bedoeling. Eerder had ik de combo Yedder POTM en Werner POTM als duo, maar op een gegeven moment draait het voor geen meter, maar dat kan ook aan mijn opstelling en tactiek liggen. Eigenlijk wel zonde, dat is waar.Bossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:55:
[...]
Hier hetzelfde met 14-8 (4-5 vanochtend dacht ik).
Dit weekend de game-plans van de fifa-analyst eens geprobeerd, meer met laggy games liep ik juist voorin helemaal vast met possession based 4231. Met de 442 ging dat vandaag een stuk makkelijker
Ik heb daarnaast ook drie nieuwe spelers (Fred, Butra en Pope). Butra vandaag gehaald na WL door de pricedrop nadat de nieuwe SBC vandaag. Fred is simpelweg de baas op het middenveld
Misschien kan ik een paar icons toepassen, maar weet zo niet welke.
Dus ik sta graag open voor ideeen!
Ik ben gestopt bij 11-7 dit weekend. Had er echt gewoon geen zin meer in. In plaats van 2 kut playerpicks, maar 1 kut playerpicks. Ik zal er niet minder van gaan slapen straks 😁
Ging 9-1 vind eigenlijk wel zonde, maar kreeg ineens bizar goede tegenstanders tegen. Waarschijnlijk door me score. Ook echt verdiend verloren die 4 potten. Daarna weer zulk irritant volk heb daar geen zin meer in. Echt 1-0 scoren en dan alleen maar expres achterin gaan rond Passen. Speel heb voor me plezier en niet irritatie dus vind wel bestBossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:55:
[...]
Hier hetzelfde met 14-8 (4-5 vanochtend dacht ik).
wel een beetje flauw dat je 8 Rivals wins moet hebben voor de pack objective als je net 22 WL potjes hebt gedaan.
Ik loop redelijk vast als ik begin met Yedder, Neymar, maar zou voornamelijk kijken of je Ligue 1 kan aanvullen met Franse/Braziliaanse spelers of een icon als opvulling. Zou Lucas misschien als sub gebruiken en dan misschien heel saai Atal/Mbappe meepakken voor je 4231._Uploader_ schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:01:
[...]
Ja dat was wel de bedoeling. Eerder had ik de combo Yedder POTM en Werner POTM als duo, maar op een gegeven moment draait het voor geen meter, maar dat kan ook aan mijn opstelling en tactiek liggen. Eigenlijk wel zonde, dat is waar.
Misschien kan ik een paar icons toepassen, maar weet zo niet welke.
Dus ik sta graag open voor ideeen!
Heb je niets uit swaps, of toevallig Bakayoko?
Dank voor het nakijken. Nee ik heb geen swaps gedaan en ook geen noemenswaardige objectives omdat ik ook niet zoveel tijd heb.Bossie schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:43:
[...]
Ik loop redelijk vast als ik begin met Yedder, Neymar, maar zou voornamelijk kijken of je Ligue 1 kan aanvullen met Franse/Braziliaanse spelers of een icon als opvulling. Zou Lucas misschien als sub gebruiken en dan misschien heel saai Atal/Mbappe meepakken voor je 4231.
Heb je niets uit swaps, of toevallig Bakayoko?
Ik heb even gepuzzeld en kom tot de volgende drie opties. Neymar heb ik nu ook niet, maar eerder wel met succes uitgeprobeerd.
1. Met Lewandowski 96 HL waar ik erg benieuwd naar ben. Eerder goed overweg gekund met zijn 91versie.
2. Met Neymar, Kaka 91 en Gatusso
https://www.futbin.com/20/squad/12513584
3. Lucas op links en Thauvin op rechts. Kaka 91 en Rijkaard 90 ingepast.Zambrotta op rb.
https://www.futbin.com/20/squad/14889631
Welke optie zou de voorkeur hebben?
Moments: Kimmich, Ozil, Ramsey, Thauvin, Davies, Hummels, Upamecano
POTM: Yedder, Werner, Suarez, Alexander Arnold
Winter Refresh: Cyprien
HL: Adama
Ik heb vandaag de tactics uit Slotta zijn video aangehouden op 4-2-3-1 en 4-4-2 en ik heb gewoon voor het eerst elite gehaald in de WL. Geen idee of het aan de die tactics lag, maar ik speelde lekker. Verdedigen ging goed en mijn nieuwe red TOTWM Son schopte er veel in. 
Nieuw record; @hmr blij.
Nieuw record; @hmr blij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gelukkig speelt elke wedstrijd anders! In het echt verloopt toch ook niet elke wedstrijd van Ajax hetzelfde?Bossie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 23:19:
[...]
Misschien is dit wel het beste idd, normaal pak ik tussendoor eens een WL mee en speel ik vrijwel alleen objectives. De afgelopen weken heb ik juist wel WL gespeeld en ik zit me simpelweg steeds constant te irriteren hoe het spel speelt.
Er zit zoveel randomness in, vrijwel elke online game speelt compleet anders dan de vorige en het merendeel van de tegenstanders die willen niet eens voetballen omdat de game dat toch afstraft.
Daarnaast snap ik heel veel mechanics simpelweg niet, er zijn zoveel situaties tijdens een wedstrijd waarbij ik wel zie wat er gebeurt maar ik simpelweg niet snap waarom de uitkomst is zoals het is.
Ik snap oprecht het gezeur van mensen niet over de game.
De game is al JAREN ZO! Sterker nog dit is qua gameplay 1 van de beste fifas die er is.
Vorig jaar rond deze tijd had je idd dat elke online pot hetzelfde was. 100 x lakroketa en balletje op wippen langs de zijlijn hoog voor geven en goal.
Heb echt het idee dat mensen aan het zoeken zijn naar een formule die altijd werkt in fifa. Maar zo werkt voetbal niet.
Anders moet je gewoon lekker van die oude fifa gaan spelen. Fifa 2004 bv voorzetten en omhaal altijd een goal. Toen had je dat elke pot hetzelfde was. Uitslagen als 10-9 met 18 omhaal goals! Maar Hey alles was elke pot hetzelfde...
Zit hier op forum al niet zo veel mede om dit soort overdreven gezeur. En vooral van mensen die hier al jaren op t forum zitten..
Ja ea heeft vandaag bepaalt dat in niet mag winnen
Ea heeft het schuifje naar de tegenstander geschoven
De keeper van de tegenstander hield alles en die van mij niks. Blablablabla!
Die speelt bijna alles op standaard toch? Ik heb hem ook na-ge-aapt zegmaar en toen voor t eerst G2 behaald.hmr schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:45:
Ik heb vandaag de tactics uit Slotta zijn video aangehouden op 4-2-3-1 en 4-4-2 en ik heb gewoon voor het eerst elite gehaald in de WL. Geen idee of het aan de die tactics lag, maar ik speelde lekker. Verdedigen ging goed en mijn nieuwe red TOTWM Son schopte er veel in.
Nieuw record; @hmr blij.
Hebben jullie ideeen? Ik wil mijn team vandaag vorm gaan geven, maar ik ben door alle opties de weg kwijt._Uploader_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:22:
[...]
Dank voor het nakijken. Nee ik heb geen swaps gedaan en ook geen noemenswaardige objectives omdat ik ook niet zoveel tijd heb.
Ik heb even gepuzzeld en kom tot de volgende drie opties. Neymar heb ik nu ook niet, maar eerder wel met succes uitgeprobeerd.
1. Met Lewandowski 96 HL waar ik erg benieuwd naar ben. Eerder goed overweg gekund met zijn 91versie.
2. Met Neymar, Kaka 91 en Gatusso
https://www.futbin.com/20/squad/12513584
3. Lucas op links en Thauvin op rechts. Kaka 91 en Rijkaard 90 ingepast.Zambrotta op rb.
Welke optie zou de voorkeur hebben?
Moments: Kimmich, Ozil, Ramsey, Thauvin, Davies, Hummels, Upamecano
POTM: Yedder, Werner, Suarez, Alexander Arnold
Winter Refresh: Cyprien
HL: Adama
Ik was het helemaal met je eens, totdat ik de laatste drie regels las. Ik maak nergens opmerkingen mbt pre-determined results, maar mijn irritatie is mbt responsiveness online gameplay.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:56:
[...]
Gelukkig speelt elke wedstrijd anders! In het echt verloopt toch ook niet elke wedstrijd van Ajax hetzelfde?
Ik snap oprecht het gezeur van mensen niet over de game.
De game is al JAREN ZO! Sterker nog dit is qua gameplay 1 van de beste fifas die er is.
Vorig jaar rond deze tijd had je idd dat elke online pot hetzelfde was. 100 x lakroketa en balletje op wippen langs de zijlijn hoog voor geven en goal.
Heb echt het idee dat mensen aan het zoeken zijn naar een formule die altijd werkt in fifa. Maar zo werkt voetbal niet.
Anders moet je gewoon lekker van die oude fifa gaan spelen. Fifa 2004 bv voorzetten en onthaald altijd een goal. Toen had je dat elke pot hetzelfde was. Uitslagen als 10-9 met 18 omhaal goals! Maar Hey alles was elke pot hetzelfde...
Zit hier op forum al niet zo veel mede om dit soort overdreven gezeur. En vooral van mensen die hier al jaren op t forum zitten..
Ja ea heeft vandaag bepaalt dat in niet mag winnen
Ea heeft het schuifje naar de tegenstander geschoven
De keeper van de tegenstander hield alles en die van mij niks. Blablablabla!
FUT heeft juist bizar veel variabelen en juist dat maakt de game leuk en uitdagend want zonder dit zou het idd een eenheidsworst zijn en waren we allemaal in oktober uitgespeeld. Ondanks al deze variabelen, zou je team en de gameplay (binnen bepaalde grenzen) de enige constante moeten zijn.
Daarnaast begrijp ik heel veel opmerkingen simpelweg heel goed, als je bijvoorbeeld je rechter CB aanspeelt, vervolgens aanneemt, opendraait naar rechts, de rechtsback aankijkt met je rechter CB en op pass icm rechts drukt en de speler draait zich om en pass naar links, tja

dan zit je in je hoofd misschien al bij de volgende speler en druk je de controls van die speler alvast in? je moet laat wachten met richting geven van de pass.Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:55:
[...]
Ik was het helemaal met je eens, totdat ik de laatste drie regels las. Ik maak nergens opmerkingen mbt pre-determined results, maar mijn irritatie is mbt responsiveness online gameplay.
FUT heeft juist bizar veel variabelen en juist dat maakt de game leuk en uitdagend want zonder dit zou het idd een eenheidsworst zijn en waren we allemaal in oktober uitgespeeld. Ondanks al deze variabelen, zou je team en de gameplay (binnen bepaalde grenzen) de enige constante moeten zijn.
Daarnaast begrijp ik heel veel opmerkingen simpelweg heel goed, als je bijvoorbeeld je rechter CB aanspeelt, vervolgens aanneemt, opendraait naar rechts, de rechtsback aankijkt met je rechter CB en op pass icm rechts drukt en de speler draait zich om en pass naar links, tja
Merk zelf ook wel dat ik bv al passen heb ingedrukt en dan in mijn hoofd al bezig ben met de ontvangende speler en dus bv automatisch al de sticks zo indruk dat ze de kant oplopen die ik wil, echter is de pass nog niet gegeven maar was ik al wel bezig met de volgende move, waardoor je dus nog wel eens verkeerd gaan passen..
ps bedoel het niet zo zeer persoonlijk naar jou toe hoor. Het is meer in algemeen en bedoel ook echt niet dat jij perse iemand bent die zo speelt ofzo hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door fifanoob op 13-04-2020 12:25 ]
Ik zou zelf voor Yedder gaan (zelf toen niet gedaan aangezien in nog wel een paar OTW upgrades verwachte), hoewel Kimmich/Ozil zeer bepalend zijn in mijn huidig team:_Uploader_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:37:
[...]
Hebben jullie ideeen? Ik wil mijn team vandaag vorm gaan geven, maar ik ben door alle opties de weg kwijt.
https://www.futbin.com/20/squad/14948599
Je kan een paar spelers wisselen, maar denk dat je sowieso een strong link nodig hebt voor Kimmich. Als je evt Ozil toch wilt toevoegen, dank denk ik dat je misschien aan Ballack/Mattheus moet gaan denken of idd voor een duitse hybrid moet gaan.
Toch maak je mij niet wijs dat je geen wedstrijden hebt waarvan je zegt: hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik die heb verloren? En dan bedoel ik niet de wedstrijden waarbij je tegenstander gewoon echt sterker was.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:14:
[...]
dan zit je in je hoofd misschien al bij de volgende speler en druk je de controls van die speler alvast in? je moet laat wachten met richting geven van de pass.
Merk zelf ook wel dat ik bv al passen heb ingedrukt en dan in mijn hoofd al bezig ben met de ontvangende speler en dus bv automatisch al de sticks zo indruk dat ze de kant oplopen die ik wil, echter is de pass nog niet gegeven maar was ik al wel bezig met de volgende move, waardoor je dus nog wel eens verkeerd gaan passen..
ps bedoel het niet zo zeer persoonlijk naar jou toe hoor. Het is meer in algemeen en bedoel ook echt niet dat jij perse iemand bent die zo speelt ofzo hoor.
Verder ieder zijn of haar mening natuurlijk. Ik scheld meestal even de frustratie er uit om vervolgens weer vrolijk verder te spelen.
Gebeurd in het echt toch ook? Sowieso beleef je zelf de wedstrijd altijd anders dan je tegenstander.MadMoody schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:09:
[...]
Toch maak je mij niet wijs dat je geen wedstrijden hebt waarvan je zegt: hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik die heb verloren? En dan bedoel ik niet de wedstrijden waarbij je tegenstander gewoon echt sterker was.
Verder ieder zijn of haar mening natuurlijk. Ik scheld meestal even de frustratie er uit om vervolgens weer vrolijk verder te spelen.
Heeft dat niet met de hollandse school te maken, we proberen "allemaal" aanvallend combinatie voetbal te spelen terwijl 80% speelt als Getafe tegen Ajax ?MadMoody schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:09:
[...]
Toch maak je mij niet wijs dat je geen wedstrijden hebt waarvan je zegt: hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik die heb verloren? En dan bedoel ik niet de wedstrijden waarbij je tegenstander gewoon echt sterker was.
Haha, ja dat geldt zeker voor mij. Speel altijd aanvallend. Maar nu vanmiddag ook weer: in 3 verschillende wedstrijden wordt werkelijk ELK schot wat ik op doel afvuur afgeketst door een been, arm, schouder, hoofd, knie, paal, lat. Dat kan weleens een keer gebeuren. Maar niet 3 wedstrijden achter elkaar. Toch gebeurt het.Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:23:
[...]
Heeft dat niet met de hollandse school te maken, we proberen "allemaal" aanvallend combinatie voetbal te spelen terwijl 80% speelt als Getafe tegen Ajax ?
Dank je @Bossie !Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:42:
[...]
Ik zou zelf voor Yedder gaan (zelf toen niet gedaan aangezien in nog wel een paar OTW upgrades verwachte), hoewel Kimmich/Ozil zeer bepalend zijn in mijn huidig team:
https://www.futbin.com/20/squad/14948599
Je kan een paar spelers wisselen, maar denk dat je sowieso een strong link nodig hebt voor Kimmich. Als je evt Ozil toch wilt toevoegen, dank denk ik dat je misschien aan Ballack/Mattheus moet gaan denken of idd voor een duitse hybrid moet gaan.
De Boateng SBC is mij nu wat te duur en Davies op LB bevalt mij eigenlijk goed.
Wat vind je van de volgende opties?
Met Lewa, Yedder en Mbappe: https://www.futbin.com/20/squad/12363926
Met Lucas, kaka 91, Yedder en rijkaard
Ik was Davies/Hummels/Upecamo idd vergeten, zou waarschijnlijk zelf voor optie twee gaan._Uploader_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:30:
[...]
Dank je @Bossie !
De Boateng SBC is mij nu wat te duur en Davies op LB bevalt mij eigenlijk goed.
Wat vind je van de volgende opties?
Met Lewa, Yedder en Mbappe: https://www.futbin.com/20/squad/12363926
Met Lucas, kaka 91, Yedder en rijkaard
Ik denk dat zowel Yedder als Lewa eigenlijk beide uitblinken als spits in 4231.
Ozil blijft de speler die het lastig maakt, genoeg (dure) links tussen BL/Ligue 1, misschien dat je FB Haverts of Reus in de Ozil rol kan gebruiken ?
https://www.futbin.com/20/squad-builder/14948599
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 13-04-2020 13:42 ]
Dank voor je adviezen, Havertz heb ik nog niet verkocht, dus die kan ik nog inpassen. Hij beviel mij eigenlijk ook best goed net als Ozil.Bossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:40:
[...]
Ik was Davies/Hummels/Upecamo idd vergeten, zou waarschijnlijk zelf voor optie twee gaan.
Ik denk dat zowel Yedder als Lewa eigenlijk beide uitblinken als spits in 4231.
Ozil blijft de speler die het lastig maakt, genoeg (dure) links tussen BL/Ligue 1, misschien dat je FB Haverts of Reus in de Ozil rol kan gebruiken ?
https://www.futbin.com/20/squad-builder/14948599
Er ging wat mis met de Futbin link, zou je die nog eens kunnen plaatsen?
https://www.futbin.com/20/squad/14948599_Uploader_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:48:
[...]
Dank voor je adviezen, Havertz heb ik nog niet verkocht, dus die kan ik nog inpassen. Hij beviel mij eigenlijk ook best goed net als Ozil.
Er ging wat mis met de Futbin link, zou je die nog eens kunnen plaatsen?
Zo, Rijkaard 88 gehaald voor 375k. Vond zijn 86 versie niet echt je van het maar wie weet als CB naast Koeman dat het beter bevalt. Zat op 1.275 mil dus terug naar 900k qua coins. Tijd om het prijsverschil terug te verdienen met handelen zodat ik alleen Mbappe/Neymar hoef te verkopen voor Cruyff.
als het al 3x op rij gebeurd zou het dan niet aan jezelf liggen?MadMoody schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:29:
[...]
Haha, ja dat geldt zeker voor mij. Speel altijd aanvallend. Maar nu vanmiddag ook weer: in 3 verschillende wedstrijden wordt werkelijk ELK schot wat ik op doel afvuur afgeketst door een been, arm, schouder, hoofd, knie, paal, lat. Dat kan weleens een keer gebeuren. Maar niet 3 wedstrijden achter elkaar. Toch gebeurt het.
Super, dit ziet er erg netjes uit!
Mocht de Boateng SBC goedkoper worden, dan kan ik Hernandez FB eventueel vervangen.
Nogmaals erg bedankt, ik ga zo dit team optuigen!
Nee.fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:58:
[...]
als het al 3x op rij gebeurd zou het dan niet aan jezelf liggen?
Of je gebruikt Upamecamo, die heb je toch al ?_Uploader_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:00:
[...]
Super, dit ziet er erg netjes uit!
Mocht de Boateng SBC goedkoper worden, dan kan ik Hernandez FB eventueel vervangen.
Nogmaals erg bedankt, ik ga zo dit team optuigen!
Oh ja, die ben ik vergetenBossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:01:
[...]
Of je gebruikt Upamecamo, die heb je toch al ?
Allen,
ik heb advies nodig voor mijn team. Ik ben een slechte speler, maar vind het gewoon leuk om met een goed team te spelen. Ik kwam er zelfs recent pas achter dat ik veel nauwkeuriger kon dribbelen als ik het pookje wat minder bruut beweeg
, dat zegt genoeg. WL silver 1/gold 3, dit weekend voor het eerst gold2. Na flink sparen en handelen heb aardig wat spelers kunnen kopen (en wat geluk met messi snipen
).
Nu was ik bezig met de SBC's voor de conmebol spelers, aangezien je daar, als je maar geduld hebt, winst op kunt maken én goede spelers + SBC fodder kunt krijgen. Inmiddels heb ik lopez en bustos (bustos is fantastisch
en gisteren, toen ik lopez wilde afronden, kwam Prime Lehman uit mijn rewards lopen! even 280k zomaar erbij
.
Nu mijn vragen: doordat ik lopez heb, kan ik koeman verkopen (komt er 450k extra vrij) en dan zit ik ongeveer op 1.3M coins. Met onderstaand team (alles op 10 chem behalve telles, 8 chem) biedt dat mogelijkheden. Ik zou griezmann weer kunnen verkopen voor ~1.5M, waardoor ik op 2.8M kom en dan naar base R9, cruyff, pele kunnen gaan, of de coins in een andere speler investeren
/f/image/jsJPDjdejwyMrSrGw3cDMTcD.png?f=fotoalbum_large)
de vervolg vraag: hoe zouden jullie neymar, mbappe, messi en de nog aan te schaffen CAM/ST opstellen in een 4231? en als ik iets anders zou moeten upgraden, welke zou ik dan upgraden? op middenveld heb ik futmas sissoko, FB bakayoko, seedorf, prime keane, allemaal untradeable. Verder zijn Messi, bustos en lopez is firstowner, de rest is allemaal te verhandelen.
ik heb advies nodig voor mijn team. Ik ben een slechte speler, maar vind het gewoon leuk om met een goed team te spelen. Ik kwam er zelfs recent pas achter dat ik veel nauwkeuriger kon dribbelen als ik het pookje wat minder bruut beweeg

Nu was ik bezig met de SBC's voor de conmebol spelers, aangezien je daar, als je maar geduld hebt, winst op kunt maken én goede spelers + SBC fodder kunt krijgen. Inmiddels heb ik lopez en bustos (bustos is fantastisch
Nu mijn vragen: doordat ik lopez heb, kan ik koeman verkopen (komt er 450k extra vrij) en dan zit ik ongeveer op 1.3M coins. Met onderstaand team (alles op 10 chem behalve telles, 8 chem) biedt dat mogelijkheden. Ik zou griezmann weer kunnen verkopen voor ~1.5M, waardoor ik op 2.8M kom en dan naar base R9, cruyff, pele kunnen gaan, of de coins in een andere speler investeren
/f/image/jsJPDjdejwyMrSrGw3cDMTcD.png?f=fotoalbum_large)
de vervolg vraag: hoe zouden jullie neymar, mbappe, messi en de nog aan te schaffen CAM/ST opstellen in een 4231? en als ik iets anders zou moeten upgraden, welke zou ik dan upgraden? op middenveld heb ik futmas sissoko, FB bakayoko, seedorf, prime keane, allemaal untradeable. Verder zijn Messi, bustos en lopez is firstowner, de rest is allemaal te verhandelen.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Iemand op XBOX die de FUT friendlies objective moet doen en hem samen even snel met friendlies tegen elkaar wil halen? Goaltje scoren > leaven. Geen zin om 21x een offline friendly te spelen
I'll return the favor
Leuk en aardig dat dat in het echt gebeurt, en dat er soms een klein stukje mazzel in een game voorkom je niet, maar het moet toch geen real life simulator zijn? Als ik 10 beter ben dan mijn tegenstander en 10x vrij voor de goal kom, laat me dan ook 10x scoren. Nu zorgt het spel ervoor dat je minder snel zo'n score kan neerzetten omdat ze anders spelers verliezen... Prima voor de casuals, maar als je echt bewust met het spel bezig bent en beter wilt worden etc dan is dit dikke verneukerij. Om over de baggerservers etc nog maar te zwijgen...fifanoob schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:23:
[...]
Gebeurd in het echt toch ook? Sowieso beleef je zelf de wedstrijd altijd anders dan je tegenstander.
Ik ben ervan overtuigd dat er idd zoiets als momentum in de game zit, en ik denk dat het merendeel van de spelers ook wel hiermee bekend zijn (snel op 2-0 voorkomen en dan uit drie uitgespeelde kansen driemaal de paal rakenGurbuh schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:34:
[...]
Leuk en aardig dat dat in het echt gebeurt, en dat er soms een klein stukje mazzel in een game voorkom je niet, maar het moet toch geen real life simulator zijn? Als ik 10 beter ben dan mijn tegenstander en 10x vrij voor de goal kom, laat me dan ook 10x scoren. Nu zorgt het spel ervoor dat je minder snel zo'n score kan neerzetten omdat ze anders spelers verliezen... Prima voor de casuals, maar als je echt bewust met het spel bezig bent en beter wilt worden etc dan is dit dikke verneukerij. Om over de baggerservers etc nog maar te zwijgen...

Persoonlijk vind ik dit gewoon erg jammer, maar ook erg tegenstrijdig met de competitive/ranked game modes. Als je idd dusdanig beter bent, dan mag dat ook in de score tot uiting komen waarna ELO/Matchmaking simpelweg de rest doet.