Er zijn nu bronzen en zilver spelers packs, bij die zilveren heb ik mijn twijfels maar met de bronzen zou je de kosten van 1800 wel uit de 11 of 12 spelers moeten kunnen halen en mogelijk wat winst.
Pau lopes voor mij redcard wl en pakketten helaas weer alleen zoals elke week bijna tadic, verder again helemaal niks
Ljalic en lopez als PP. shit dus.
Deed nog even een paar totw upgrades omdat ik een beetje klaar ben met spelers sparen. Krijg daar als hoogste ben yedder 86 uit maar die had ik al als PP.
Volgens mij probeert EA mij te vertellen dat het verder niet zoveel zin meer heeft en mijn team klaar is.
Ik verwacht buiten TOTS eigenlijk niks meer van de packs. Het grinden voor bakayoko of cordoba kan ik me echt niet toe zetten want zo fantastisch zijn ze niet. dan heb je weer twee 86 spelers die je in een sbc kan gooien om kans te maken op een andere 86 speler of een moments/flashback speler waar ik voor dezelfde positie al betere spelers in mijn team heb.
Traden heb ik altijd al ruk gevonden en heb ik dit jaar bijna niet gedaan.
Ik denk echt dat mijn team klaar is en ik met dit team gewoon elke dag 1 of 2 potjes speel en dan nog een paar weekend leagues blijf doen.
ik moet nog 2 potjes voor een nieuwe icon moments leenspeler. vorige weekend had ik Socrates die mij met 10 goals en 8 assists in zeven wedstrijden aan 7 back to back wins hielp. Hopelijk krijg ik dit weekend weer een goeie want dat maakt het dan nog wel weer leuk.
Zijn er meer van jullie die dit ervaren? je team is eigenlijk wel klaar. volgende upgrades zijn onwijs duur en/of buiten bereik.
Deed nog even een paar totw upgrades omdat ik een beetje klaar ben met spelers sparen. Krijg daar als hoogste ben yedder 86 uit maar die had ik al als PP.
Volgens mij probeert EA mij te vertellen dat het verder niet zoveel zin meer heeft en mijn team klaar is.
Ik verwacht buiten TOTS eigenlijk niks meer van de packs. Het grinden voor bakayoko of cordoba kan ik me echt niet toe zetten want zo fantastisch zijn ze niet. dan heb je weer twee 86 spelers die je in een sbc kan gooien om kans te maken op een andere 86 speler of een moments/flashback speler waar ik voor dezelfde positie al betere spelers in mijn team heb.
Ik denk echt dat mijn team klaar is en ik met dit team gewoon elke dag 1 of 2 potjes speel en dan nog een paar weekend leagues blijf doen.
ik moet nog 2 potjes voor een nieuwe icon moments leenspeler. vorige weekend had ik Socrates die mij met 10 goals en 8 assists in zeven wedstrijden aan 7 back to back wins hielp. Hopelijk krijg ik dit weekend weer een goeie want dat maakt het dan nog wel weer leuk.
Zijn er meer van jullie die dit ervaren? je team is eigenlijk wel klaar. volgende upgrades zijn onwijs duur en/of buiten bereik.
Lol, ik doe elke dag eigenlijk veel League SBC's en dan rouleer ik. Heb ik net Wigan krijg ik een simpel packje. Een of andere Libertadors speler voorop, zit ook Fut birthday Eggestein in de pack, waarom zit een 57 rated colombiaan als voorkant van de pack ipv een legit Walkout
Zo erg is het natuurlijk ook niet, een 50k speler uit een pack waar ook nog eens een 8k Norwich speler in zat, maar wel vreemd

Zo erg is het natuurlijk ook niet, een 50k speler uit een pack waar ook nog eens een 8k Norwich speler in zat, maar wel vreemd
K doe ook wel League sbc, puur voor vermaak en vaak kosten ze relatief weinig omdat je ze terugpakt met de packs.
Zocht bijv nog een leuk rm als wissel. De Nederlandse sbc voltooid en aan t einde van de rit dezelfde bankrekening
En tsja als k idd m'n team nog wil upgraden ga k boven de 600k zitten. Geen idee hoe ik dat bij elkaar moet krijgen 🤣
Zocht bijv nog een leuk rm als wissel. De Nederlandse sbc voltooid en aan t einde van de rit dezelfde bankrekening
En tsja als k idd m'n team nog wil upgraden ga k boven de 600k zitten. Geen idee hoe ik dat bij elkaar moet krijgen 🤣
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 09-04-2020 12:10 ]
Dat verschilt per formatie die ik speel, maar gebruik voornamelijk als eindpunt van mijn aanval.Frantz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
[...]
Nog tips welke instructies ik hem mee moet geven? Speel 4231 (2) of 433 (4).
Volgens mij heb ik hem op get-in-behind in zowel 442 en 4231 waarbij Ozil naast hem meer het playmaker type is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn team is eigenlijk ook wel klaar. En toch heb ik tot doel om via SBC/traden richting de 2 mil te komen voor Cruyff. Meer als kers op een taart die anders al zo goed als af is.ZodiacBomber schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:50:
Heb ook meerdere TOTW upgrades gedaan, beste was een 84 keeper. Ben er ook lekker mee gestoptZodiacBomber schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:50:
Ljalic en lopez als PP. shit dus.
Loont totaal niet om die SBC te doen
Precies, ik heb spreadsheets gemaakt waar ik alles in bij hou. Elke die ik gedaan heb(20+ nu) hebben minimaal 20k winst.Augy schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:09:
K doe ook wel League sbc, puur voor vermaak en vaak kosten ze relatief weinig omdat je ze terugpakt met de packs.
Voordeel is ook dat je spelers voor andere leagues weer in die pakjes krijgt, zo blijf je bezig
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 09-04-2020 13:16 ]
Ik had Sarabia 86 en een andere no-name uit de playerpicks. Verder untradeable rivals rewards gepakt en in totaal iets van 10 packs geopend, waaronder 2 zelfzame spelers pakketten 2 zeldzame mega pakketen. Ik had 1x borden (Coman) en 0 walkouts. Geen een special card. Helemaal noppes. Daar speel je dan een heel weekend voor.
Daarom voor aankomende tijd maar een fun squad gemaakt:
https://www.futbin.com/20/squad/14833782
Daarom voor aankomende tijd maar een fun squad gemaakt:
https://www.futbin.com/20/squad/14833782
Je kunt in de webapp in ieder geval zoeken op land en competitie bij manager.Wulfric92 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
Is er geen manager uit Ecuador/ conmebol libertadores beschikbaar? Heb Valencia gekocht en wil hem op 8 chem hebben..
Ben nu ook maar eens echt begonnen met de Libertadores. Nu voor de tweede keer aan het completen vandaag. Even kijken na het openen van de packs of ik weer ongeveer terug ben op niveau (+ het hebben van een 88 erbij). Kan alleen nu nog geen packs openen in de webapp, want wil m'n player picks voor vanavond bewaren. Wil het zolang mogelijk uitstellen voordat ik @Hassiebassie een taart moet sturen namelijk.Augy schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:09:
[ Voor 50% gewijzigd door Fraaank op 09-04-2020 15:58 ]
Iemand ervaring met Pires pim? Heb ook stoichkov gebruikt op links, maar linksbenig op links werkt niet voor mij. Neymar kan ik nu niet betalen nadat Rush pim is aangeschaft. Wat een ongekende machine is dat zeg. Net zo belangrijk in goals als assist.
2x een 84 rated playerpack, sorry @Hassiebassie
Martinez TOTGS of Correa bday
Kan maar niet kiezen want ze spelen allebei heerlijk 🤣
Correa meer voetbal erin, Martinez blijft Martinez
Kan maar niet kiezen want ze spelen allebei heerlijk 🤣
Correa meer voetbal erin, Martinez blijft Martinez
Okee nu gaat ea echt te ver hoor. Sbc pope? Een fucking keeper van 87 als sbc doen, maar hij heeft wel 5* sm. Jemig. Als je denkt dat het niet erger kan.
Yep, betere stats dan mijn 89 VDS, 2meter, en comes for crosses icm saves with foot.Vestendrie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:03:
Okee nu gaat ea echt te ver hoor. Sbc pope? Een fucking keeper van 87 als sbc doen, maar hij heeft wel 5* sm. Jemig. Als je denkt dat het niet erger kan.
Ik denk dat ik hem gewoon meepak
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na Ter Stegen untradeable gepackt te hebben, heb ik nu ook De Gea NIF untradeable gepackt. Ik heb VDS 89 in de goal maar zouden jullie hem vervangen door een van de twee eerdergenoemde? Sar is nu en dan echt een clown mbt hoge ballen, maar misschien is dat een algemeen keeper probleem?
Nouja, voor 40k kun je de gok wagen als hij in je team past. Maar keepers zijn wel de laatste spelers die daadwerkelijk je spel beïnvloeden. Of je nou ter stegen hebt of een kepa, ze halen allemaal rare fratsen uit. Stats bij een keeper zeggen over het algemeen niet zoveel. Die 5 *sm toevoegen slaat al helemaal nergens op.Bossie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:10:
[...]
Yep, betere stats dan mijn 89 VDS, 2meter, en comes for crosses icm saves with foot.
Ik denk dat ik hem gewoon meepak
72 uurN2LSWw schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:28:
[...]
Gokken promoten, 30 games in 48 uur (was vroeger nog meer) en er alles aan doen om je te frustrerenDieptepunt is wel bereikt.
[...]
Denk eerder dat dit per ongeluk is gebeurd. Heb ook geen idee of Prime van Basten nog te packen is.
Sommige mensen werken tegenwoordig nog, ik weet dat het lastig te begrijpen is. Daarnaast is slaap op zijn tijd ook wel zo prettig.
Die Bakayoko binnen, lijkt mij wel een geinige speler op het middenveld. Zal waarschijnlijk met mijn speelstijl niet een hele wedstrijd meekunnen, maar dan kunnen we futmas Sissoko inbrengen.
Ik weet nog niet of ik WL ga spelen, maar anders met dit gedeeltelijk nieuwe team: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
Bergwijn komt er in de rust (of eerder als er op pauze wordt gedrukt) in voor Overmars.
Ik weet nog niet of ik WL ga spelen, maar anders met dit gedeeltelijk nieuwe team: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
Bergwijn komt er in de rust (of eerder als er op pauze wordt gedrukt) in voor Overmars.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zo de tering Bean, wát een team. Netjes hoor, wat haal je normaal in de WL?
Wel wat spelers verkocht om die topper te halen. Meestal stop ik bij goud 3. Maar toen ik nog WL afmaakte was ik een goud 1 speler.Markuss schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:40:
Zo de tering Bean, wát een team. Netjes hoor, wat haal je normaal in de WL?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hoe gebruik jij Rush? Heb hem in 3 wedstrijden Rivals nog niet echt in het spel voor zien komen. Is natuurlijk nog niet veel wedstrijden, maar m'n KdB 95 drukte wel echt zijn stempel op mijn spel.Vestendrie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:16:
Iemand ervaring met Pires pim? Heb ook stoichkov gebruikt op links, maar linksbenig op links werkt niet voor mij. Neymar kan ik nu niet betalen nadat Rush pim is aangeschaft. Wat een ongekende machine is dat zeg. Net zo belangrijk in goals als assist.
KDB is ook een playmaker, Rush moet simpelweg het eindpunt van je aanvallen zijn.Frantz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:52:
[...]
Hoe gebruik jij Rush? Heb hem in 3 wedstrijden Rivals nog niet echt in het spel voor zien komen. Is natuurlijk nog niet veel wedstrijden, maar m'n KdB 95 drukte wel echt zijn stempel op mijn spel.
Terug in divisie 4
laatste tegenstander die ik moest winnen , zie een enorm team met prime koeman,Prime ferdinand, mid Zidane , mid vierra , Flashback luiz , potm yedder, flashback Alex Sandro, headliner Walker. Denk fijn heb ik weer
Eerste 20 min echt 3x de paal raken en toty allison pakt echt een bizarre bal. Andere kant 1 schot van mbappe if vliegt er in via mijn speler.
Maakt direct gelijk in begin 2de helft. In de 90min kwam de bal bij cr7 in de 16 en die ramt de bal in de kruising 2-1 winst
Eerste 20 min echt 3x de paal raken en toty allison pakt echt een bizarre bal. Andere kant 1 schot van mbappe if vliegt er in via mijn speler.
Maakt direct gelijk in begin 2de helft. In de 90min kwam de bal bij cr7 in de 16 en die ramt de bal in de kruising 2-1 winst
Klopt. Echter heb ik nog niet het gevoel gehad dat Rush elke keer op de juiste plek stond om af te drukken.Bossie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:04:
KDB is ook een playmaker, Rush moet simpelweg het eindpunt van je aanvallen zijn.
Allan live card gekocht , ff wat extra verdedigende power. Hij komt ipv thorsby
lekker spelertje tot nu toe
Ik probeer deze week s'avonds steeds even wat Rivals mee te pakken, maar ik heb het gevoel dat passing echt helemaal stuk is.
Vrijwel elk potje is een samenloop situaties ontstaan voor de tegenstanders door random passing of aanvallen die omdat de pass weer at random iets anders doet, bizar
Vrijwel elk potje is een samenloop situaties ontstaan voor de tegenstanders door random passing of aanvallen die omdat de pass weer at random iets anders doet, bizar
Heb eigenlijk deze hele week al geen vreemde dingen mee gemaakt in fifa. Speel echt al dagen gewoon heerlijk, geen achterlijke delay. Alles komt gewoon goed aan , direct schieten.Bossie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:51:
Ik probeer deze week s'avonds steeds even wat Rivals mee te pakken, maar ik heb het gevoel dat passing echt helemaal stuk is.
Precies omgekeerd, ik speel in slow motion. Vandaag heb ik ook na afloop van elk potje dat het beeld na het laatste fluitsignaal steeds ff 30 seconden is een soort laggy/slowmotion blijft vastzitten en dan pas kun je de wedstrijd pas doorklikken.Traeces schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:53:
[...]
Heb eigenlijk deze hele week al geen vreemde dingen mee gemaakt in fifa. Speel echt al dagen gewoon heerlijk, geen achterlijke delay. Alles komt gewoon goed aan , direct schieten.
Ik twijfel enorm tussen pires pim en prime nedved. Allebei spelers die nog niet gebruikt zijn, maar wel leuk zijn om te proberen. Iemand ervaring met deze twee gasten?
Vestendrie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:19:
Ik twijfel enorm tussen pires pim en prime nedved. Allebei spelers die nog niet gebruikt zijn, maar wel leuk zijn om te proberen. Iemand ervaring met deze twee gasten?
Zou persoonlijk beiden niet nemen, je kan dan beter iets doorsparen voor Neymar.Vestendrie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:19:
Die Pirès kost maar +/- 500k voor een Pim dat zegt al voldoende. Ze balans en wendbaarheid zijn een drama. Nedved is traag en heeft zelfde probleem als Pires. Voor zo’n 100k heb je Neymar met 5* 5* en veel betere status.
Ja dat klopt, maar kan neymar nog niet betalen voor dit weekend dus vandaar een origineel alternatief. Probeer eigenlijk ook beetje out of the box spelers te gebruiken ipv al die meta spelers. Je ontkomt er niet altijd aan, maar moet leuk blijven.Traeces schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:33:
[...]
Zou persoonlijk beiden niet nemen, je kan dan beter iets doorsparen voor Neymar.
Die Pirès kost maar +/- 500k voor een Pim dat zegt al voldoende. Ze balans en wendbaarheid zijn een drama. Nedved is traag en heeft zelfde probleem als Pires. Voor zo’n 100k heb je Neymar met 5* 5* en veel betere status.
Prime Barnes met Engine is erg leuk on mee te spelen door zijn body-type. Heb heb zelf vooral als spits getest ipv winger.Vestendrie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:37:
[...]
Ja dat klopt, maar kan neymar nog niet betalen voor dit weekend dus vandaar een origineel alternatief. Probeer eigenlijk ook beetje out of the box spelers te gebruiken ipv al die meta spelers. Je ontkomt er niet altijd aan, maar moet leuk blijven.
Rustaaagh. Ik werk ook. Was gewoon een correctie.N2LSWw schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:27:
[...]
Sommige mensen werken tegenwoordig nog, ik weet dat het lastig te begrijpen is. Daarnaast is slaap op zijn tijd ook wel zo prettig.
heb mij ook ingeschreven voor het tweakers toernooi, hier niet zo actief, wel op discord.
In in die tijd moet je ook maar geluk hebben dat de servers niet overbelast zijn.buurman3 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:59:
[...]
Rustaaagh. Ik werk ook. Was gewoon een correctie.
No worries, de server status is af te lezen in mijn posts hierN2LSWw schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:50:
[...]
In in die tijd moet je ook maar geluk hebben dat de servers niet overbelast zijn.

Ja in de spits heb ik nu rush die jij zo gepromoot had, haha. Barnes is links toch, heb toch liever een rechtspoot op links😊Bossie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:44:
[...]
Prime Barnes met Engine is erg leuk on mee te spelen door zijn body-type. Heb heb zelf vooral als spits getest ipv winger.
Eigenlijk best saai als je je XP al binnen hebt. Niks meer om voor te spelen..
Ga denk alle mijlpaal spelers maar binnenfietsen ofzo 🤣
Uit de PIM icon objectives leen PIM Maradona gehad. Die ga ik even leuk gebruiken in de WL
ik moet nog steeds vrijwel alle online swap objectives doen, zodat ik Rush later uit de tokens halen halen.Vestendrie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:11:
[...]
Ja in de spits heb ik nu rush die jij zo gepromoot had, haha. Barnes is links toch, heb toch liever een rechtspoot op links😊
Motivatie is ver te zoeken wat dat betreft.
Ik merk hetzelfde. Ik ben maar aan de slag gegaan om de milestone Bundesliga speler te halen, wat wel goed gaatAugy schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:31:
Eigenlijk best saai als je je XP al binnen hebt. Niks meer om voor te spelen..
Ik ben ook erg fan van alle leenspelers dit jaar. Gebruik ze regelmatig in Friendlies. Leuk om op die manier spelers te kunnen proberen die je normaal nooit kan betalen. Had uit de objective eerder deze week leen PIM Gullit. Echt een gave speler.
Mijn 'Friendlies' team met alle leenspelers ziet er nu dan ook zo uit:
/f/image/PEZbxHjCjHwXFo5LFJfFycx9.png?f=fotoalbum_large)
Bijna die nieuwe objective klaar, dus hoop op iets leuks
/f/image/PEZbxHjCjHwXFo5LFJfFycx9.png?f=fotoalbum_large)
Denk dat die een beter beeld zag geven dan die server status van EA die waarschijnlijk is vastgelopenBossie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:02:
[...]
No worries, de server status is af te lezen in mijn posts hier
Zo team voor de WL is klaar
Ga dit weekend er eens echt voor zitten en kijken hoever ik kom
https://www.futbin.com/20/squad/14861545
Ga nu nog alleen voor echt grote upgrades sparen want valt vrij weinig meer te upgraden aan het team
Eerste die vervangen word zal waarschijnlijk Lozano zijn.
Ga nu nog alleen voor echt grote upgrades sparen want valt vrij weinig meer te upgraden aan het team
Leuk team!Traeces schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:20:
Zo team voor de WL is klaarGa dit weekend er eens echt voor zitten en kijken hoever ik kom
![]()
Ga nu nog alleen voor echt grote upgrades sparen want valt vrij weinig meer te upgraden aan het teamEerste die vervangen word zal waarschijnlijk Lozano zijn.
Hoe is Allan voor jou?
Ik had Nainggolan 87 voor de cdm positie maar die vind ik niet zo fijn. Heb nu die Thorsby 86 er neergezet, kijken of dat wat is. Anders wil ik misschien ook Allan halen of die Dominguez 89.
Allan bevalt me tot nu toe zeer goed. Heb hem gehaald i.p.v. Thorsby wou toch wat meer verdedigende speler.RR21 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:25:
[...]
Leuk team!
Hoe is Allan voor jou?
Ik had Nainggolan 87 voor de cdm positie maar die vind ik niet zo fijn. Heb nu die Thorsby 86 er neergezet, kijken of dat wat is. Anders wil ik misschien ook Allan halen of die Dominguez 89.
Nainggolan vind ik juist echt een beest ! Fijne box to box speler, hij doet vooral al het lopende werk op me middenveld
Voordeel van die Friendlies is ook dat de hoeveelheid wedstrijden niet afnemen. Maar wat kan ik slecht tegen mensen die een leen ICON in WL inbrengen terwijl ze achter staan, voelt zo oneerlijk want ze hebben die vaak niet verdiend of konden hem normaal niet betalen en een leen R9 of zo'n Gullit kan echt een wedstrijd doen draaien.[MAUS] schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:46:
Ik ben ook erg fan van alle leenspelers dit jaar. Gebruik ze regelmatig in Friendlies. Leuk om op die manier spelers te kunnen proberen die je normaal nooit kan betalen. Had uit de objective eerder deze week leen PIM Gullit. Echt een gave speler.
[Afbeelding]
Ik vind het sowieso bizar dat dat is toegestaan, je weet ook precies hoe zn wedstrijd gaat verlopen.Pompi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:45:
[...]
Voordeel van die Friendlies is ook dat de hoeveelheid wedstrijden niet afnemen. Maar wat kan ik slecht tegen mensen die een leen ICON in WL inbrengen terwijl ze achter staan, voelt zo oneerlijk want ze hebben die vaak niet verdiend of konden hem normaal niet betalen en een leen R9 of zo'n Gullit kan echt een wedstrijd doen draaien.
welke lvl30 reward kiest iedereen hier overigens?
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 10-04-2020 13:20 ]
Wat bedoelen jullie met leen friendlies? Level 30 reward heb ik bijna denk fred
Belotti inmiddels flink mee gespeeld, erg fijne (echte) spits! Moest er in het begin wel aan wennen
Samen met Martinez een mooi koppel, misschien dat ik lautaro nog vervang voor Mertens TOTGS maar da's tog minder een 'echte' spits. Verder ben k wel tevreden met m'n huidige team. Hier ga k het mee doen aangezien de upgrades allemaal enorm zijn kwa prijs.
https://www.futbin.com/20/squad/14478837
Dominguez FS is trouwens een geweldenaar. Die haal ik nog wel een x terug ipv Kolarov (als schiet hij elke vrije trap in de kruising
)
Samen met Martinez een mooi koppel, misschien dat ik lautaro nog vervang voor Mertens TOTGS maar da's tog minder een 'echte' spits. Verder ben k wel tevreden met m'n huidige team. Hier ga k het mee doen aangezien de upgrades allemaal enorm zijn kwa prijs.
https://www.futbin.com/20/squad/14478837
Dominguez FS is trouwens een geweldenaar. Die haal ik nog wel een x terug ipv Kolarov (als schiet hij elke vrije trap in de kruising
Vind dat echt te bizar voor worden , 2 wl geleden kreeg ik een team in de wl tegen met 5 leen icons. Waarvan 3 Pims. Gaat echt helemaal nergens over. Wl moet gewoon met je eigen verdiende spelers zijn en geen leen spelers.Pompi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:45:
[...]
Voordeel van die Friendlies is ook dat de hoeveelheid wedstrijden niet afnemen. Maar wat kan ik slecht tegen mensen die een leen ICON in WL inbrengen terwijl ze achter staan, voelt zo oneerlijk want ze hebben die vaak niet verdiend of konden hem normaal niet betalen en een leen R9 of zo'n Gullit kan echt een wedstrijd doen draaien.
Als ik het haal belottiBossie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:20:
[...]
Ik vind het sowieso bizar dat dat is toegestaan, je weet ook precies hoe zn wedstrijd gaat verlopen.
welke lvl30 reward kiest iedereen hier overigens?
Zo eerste twee potjes zitten er op, 0-2. Passes doen er bijna een seconde over om te registeren en gaan dan (zoals het hoort bij deze FIFA) de verkeerde kant op. Vanavond nog maar een poging wagen. Wat een slome troep.
Wat was de ping die naast de groene balkjes stonden?Fraaank schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:08:
Zo eerste twee potjes zitten er op, 0-2. Passes doen er bijna een seconde over om te registeren en gaan dan (zoals het hoort bij deze FIFA) de verkeerde kant op. Vanavond nog maar een poging wagen. Wat een slome troep.
Nu speel ik gelukkig weinig weekend leaguePompi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:45:
[...]
En daarnaast vind ik het te leuk om ze in Friendlies te gebruiken dus gebruik ze nauwelijks in andere game modes. Wil voorkomen dat ik er per ongeluk 1 zonder contracten speel.
12 of 16ms. Het probleem is alleen wat ik van meerdere YouTubers heb gezien en gehoord is dat het nogal schommelt en dat dat het probleem is. Game Changers van EA hebben een extraatje (wat echt super asociaal is), waardoor ze continu de ping in beeld kunnen hebben.Pompi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:12:
[...]
Wat was de ping die naast de groene balkjes stonden?
Die ping maakt echt niks uit. Heb waardeloze potjes gehad met een ping van 14 en geweldige potjes waarin mijn spelers vlogen met een een ping van 23.
Als we het over k servers hebben, gisteren speelde in COD Warzone omdat ik FIFA wel zat ben. Ook daar waren de servers niet al te best...
Als we het over k servers hebben, gisteren speelde in COD Warzone omdat ik FIFA wel zat ben. Ook daar waren de servers niet al te best...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Als je zelf een goede verbinding hebt wordt je toch genaaid tov een tegenstander met minder goede verbinding, ze trekken dat gewoon gelijk

Ze kunnen het ook ingame zien, maar ze hebben er natuurlijk geen invloed op.Fraaank schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:27:
[...]
12 of 16ms. Het probleem is alleen wat ik van meerdere YouTubers heb gezien en gehoord is dat het nogal schommelt en dat dat het probleem is. Game Changers van EA hebben een extraatje (wat echt super asociaal is), waardoor ze continu de ping in beeld kunnen hebben.
Iemand, wat word bedoeld met friendlies en prime icons en hoe krijg je die
Dit dus. Volgens mij is die ping indicatie dan ook niks meer dan de ping tusse jou en één van de servers van EA. En laat dat nou net helemaal niks zeggen....Gurbuh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:43:
Als je zelf een goede verbinding hebt wordt je toch genaaid tov een tegenstander met minder goede verbinding, ze trekken dat gewoon gelijk
Joh, gaat specifiek over loan icons of andere spelers. Die hebben een gelimiteerd aantal contracten/wedstrijden en daar gaat in friendlies niks vanaf. Dus daar kun je ze eindeloos gebruiken. Mjah, wie speelt er nou serieus friendliesMarkvd1984 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:46:
Iemand, wat word bedoeld met friendlies en prime icons en hoe krijg je die
In mijn ervaring op de PS4 is 12ms de bovenste limiet die je zou moeten willen, alles daarboven geeft problemen. Sinds het toegevoegd is wacht ik met meteen doordrukken dat ik gereed ben, want zoals je zegt schommelt het een beetje maar als het met dat schommelen dus niet boven de 12 uitkomt begin ik de wedstrijd maar als het start op 12 en schommelt naar 14 of 16 dan quit ik gewoon. Die zijn het namelijk niet waard.Fraaank schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:27:
[...]
12 of 16ms. Het probleem is alleen wat ik van meerdere YouTubers heb gezien en gehoord is dat het nogal schommelt en dat dat het probleem is. Game Changers van EA hebben een extraatje (wat echt super asociaal is), waardoor ze continu de ping in beeld kunnen hebben.
Een per dag voor die stomme dailyGurbuh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:54:
[...]
Joh, gaat specifiek over loan icons of andere spelers. Die hebben een gelimiteerd aantal contracten/wedstrijden en daar gaat in friendlies niks vanaf. Dus daar kun je ze eindeloos gebruiken. Mjah, wie speelt er nou serieus friendlies
Ja dit. 1x scoren en af laten lopen terwijl ik wat anders doe
Sowieso wordt de verbinding naarmate de wedstrijd vordert vaak steeds minder. Vanaf ongeveer minuut 60 is het echt geen doen meer, het is gewoon te triest voor woorden maar als je in minuut 60 achter staat is het gewoon over.
Totaal niet leuk meer om te spelen ook.
Totaal niet leuk meer om te spelen ook.
Zelfs Rivals speelt traaaaaaaaag
Spitsen met 99 worden eruitgelopen door verdedigers, passen schieten alle kanten op en fatsoenlijk aannemen is er niet meer bij
Leukste in vind altijd als je een bal afpakt dat ze dwars door je heen lopen met de bal aan de voet 🤣
Spitsen met 99 worden eruitgelopen door verdedigers, passen schieten alle kanten op en fatsoenlijk aannemen is er niet meer bij
Leukste in vind altijd als je een bal afpakt dat ze dwars door je heen lopen met de bal aan de voet 🤣
Nou kan het ook bevestigen heb nu 1 helft gespeeld het is echt weer niet te doen. ZUCHT
Edit : met pijn en moeite met eerste pot gewonnen. 1-0 achter weer rebound, 2-1 voor direct 2-2 kick off goal 1 of andere maizen ? Loopt gewoon door spelers heen. Maar helaas 85 min weer cr7
3-2
Edit : met pijn en moeite met eerste pot gewonnen. 1-0 achter weer rebound, 2-1 voor direct 2-2 kick off goal 1 of andere maizen ? Loopt gewoon door spelers heen. Maar helaas 85 min weer cr7
[ Voor 53% gewijzigd door Traeces op 10-04-2020 15:34 ]
Eigenlijk belachelijk hoeveel coins je bijelkaar kunt schrapen zonder echt je best te doen. 3 wedstrijdjes voor 1200c startbudget en dan 1x per uur 2 minuutjes kopen en listen en 8 uur later heb je 100k op je verse account
Rode kaart omdat m'n speler besloot een seconde te laat te reagerenTraeces schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:23:
Nou kan het ook bevestigen heb nu 1 helft gespeeld het is echt weer niet te doen. ZUCHT
Edit : met pijn en moeite met eerste pot gewonnen. 1-0 achter weer rebound, 2-1 voor direct 2-2 kick off goal 1 of andere maizen ? Loopt gewoon door spelers heen. Maar helaas 85 min weer cr73-2
Ik stop er mee voor vanmiddag haha
Hahah ja dat is echt te kansloos . Heb dat met schieten , had al zoveel meer kunnen scoren niet normaal.Augy schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:59:
[...]
Rode kaart omdat m'n speler besloot een seconde te laat te reageren
Ik stop er mee voor vanmiddag haha
Maar ga 3-0 dus niks te klagen
Tja, ik doe ff de rivals gold objectives zodat ik later dit weekend dan Fred kan oppikken. Ik heb dit soort potjes:Traeces schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:13:
[...]
Hahah ja dat is echt te kansloos . Heb dat met schieten , had al zoveel meer kunnen scoren niet normaal.
Maar ga 3-0 dus niks te klagenJezus kreeg net drogba Pim ( leen natuurlijk ) tegen wat een tank is dat zeg. Scoorde de 1-1 dus ook, hierna Maradona 99 ingebracht want was die gast spuugzat. die dribbelt heel de verdediging gek en ramt hem er in
Shots: 9 - 2
Shots on target: 6 - 1
Possession %: 60 - 40
Eindstand: 3-2
Tegenstander komt uiteraard eerst op 0-1 en 1-2
Ja daar word je echt schijt ziek van, die slechter tegenstanders hebben ook altijd van die gelukkige schijt doelpunten. En aan de andere kant staat een ter stegen weer ongelofelijke ballen te pakkenBossie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:20:
[...]
Tja, ik doe ff de rivals gold objectives zodat ik later dit weekend dan Fred kan oppikken. Ik heb dit soort potjes:
Shots: 9 - 2
Shots on target: 6 - 1
Possession %: 60 - 40
Eindstand: 3-2
Tegenstander komt uiteraard eerst op 0-1 en 1-2
Bij mij scheelt nu wel dat ik cr7 voorin heb staan, daar is een halve kans zowat een doelpunt
Nou als je gratis wins wil in Rivals, dan moet je last minute proberen bakayoko te halen. Iedereen quit tegen mij...
welke promo krijgen we straks?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
De huidige word nog een paar dagen extra uitgemolken.peeweeherman schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 18:34:
welke promo krijgen we straks?
Wat een kutkaart die manolas. Leuk die 5*WF voet, maar de rest van zijn stats zijn niet zo"n succesBossie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:10:
[...]
De huidige word nog een paar dagen extra uitgemolken.
Nou indd en nog 200k ookHassiebassie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:14:
[...]
Wat een kutkaart die manolas. Leuk die 5*WF voet, maar de rest van zijn stats zijn niet zo"n succes
En de servers liggen er weer uit pfffff
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 10-04-2020 19:30 ]
Kon hem voor 60k doen..
Laat jullie weten hoe die is!
Laat jullie weten hoe die is!
Sjonge jonge. En ea gaat ons weer verleiden om die saaie vriendschappelijke wedstrijden te spelen, waar iedereen met volle icon leenspelers speelt.
Niks moet heDeBers schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:55:
Sjonge jonge. En ea gaat ons weer verleiden om die saaie vriendschappelijke wedstrijden te spelen, waar iedereen met volle icon leenspelers speelt.
Dat hele vriendschappelijke gezeur is helemaal niks, zeker niet voor een prut pakketje.
Ik ga het iig zeker niet doen, sterker nog als je het doet laat je weer zien dat ea je alles kan laten doen voor een pakketje
Heb gelukkig belotti al binnen. Ga niks vriendschappelijk spelen
Had gehoopt op een leuke speler die je vrij kan voetballen
Had gehoopt op een leuke speler die je vrij kan voetballen
idd, daarnaast druk zat met WLjerommeke96 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:16:
[...]
Niks moet he
Dat hele vriendschappelijke gezeur is helemaal niks, zeker niet voor een prut pakketje.
Ik ga het iig zeker niet doen, sterker nog als je het doet laat je weer zien dat ea je alles kan laten doen voor een pakketje

Fut 20 sbc gedaan met sbc untradeable fodder. Wel Mertens en Casemiro kwijt, kreeg Kane ervoor terug.
Ben met @theman36 begonnen. Het scoren en leaven werkte tot nu toe wel aardig, alleen worden we er nu continu uitgeknikkerd. Morgen weer even verder, maar hebben al bijna 3 objectives voltooid onder een half uurtje.DeBers schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:55:
Zo ga 5-0 WL helemaal goud
ben nu gestopt want bier smaakte te lekker vanmiddag in de zon dus weet hoe dat gaat aflopen
KUCH staat ineens 5-5 of erger
Maar wat een GOAT is CR7 je ziet hem de hele wedstrijd niet en bam 1 kans en het is klaar 
Die wedstrijden win ik altijd met 3 vingers in me neus. Die icon squads zeggen niks, net in de wl weer een team tegen met 6 icons waaronder PIM Pele en Maldini. Maar die gast kon er 3x niks van en 4-1 naar huis gestuurd. Ben er tegenwoordig veel banger voor om een volledig gold elftal tegen te krijgen dan een icon / regenboogteamDeBers schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:55:
Heb zelf ook een aardig team lopen. Weliswaar zonder icons Ed maar tog..
En k kan de ook geen reet van, bovenin divisie 9 is de max tot nu toe 🤣
Vind idd een enkel goud team vervelender als een andere.
Ik ga trouwens niet klagen over manolas bday. verdedigend ijzersterk! Snel een korte pass naar Luiz Felipe FS want daar vertrouw ik hem niet op 🤣 staat altijd op de goed plek die Griek.
Twijfel alleen of k nu Juan Jesus RTTF of Luiz Felipe FS moet houden naast hem... Iemand een tip?
M'n team had echt even een nieuwe boost nodig in de vorm van een speler. Loopt nu ineens weer als een trein
En k kan de ook geen reet van, bovenin divisie 9 is de max tot nu toe 🤣
Vind idd een enkel goud team vervelender als een andere.
Ik ga trouwens niet klagen over manolas bday. verdedigend ijzersterk! Snel een korte pass naar Luiz Felipe FS want daar vertrouw ik hem niet op 🤣 staat altijd op de goed plek die Griek.
Twijfel alleen of k nu Juan Jesus RTTF of Luiz Felipe FS moet houden naast hem... Iemand een tip?
M'n team had echt even een nieuwe boost nodig in de vorm van een speler. Loopt nu ineens weer als een trein
[ Voor 49% gewijzigd door Augy op 10-04-2020 22:34 ]
6-0 in de WL. Op 1 of andere manier is mijn team heel gebalanceerd. Zowel verdedigend als aanvallend eg sterk dit weekend. Rush PIM weet het net makkelijk te vinden en KdB 95 is echt een heerlijke CAM.
Heb precies het zelfde sinds ik heel me team verkocht heb en naar serie a ben over gegaan. Speelt zo enorm lekker en me middenveld en verdediging staat echt mega sterk. Aanval is wel veel beter.Frantz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:40:
6-0 in de WL. Op 1 of andere manier is mijn team heel gebalanceerd. Zowel verdedigend als aanvallend eg sterk dit weekend. Rush PIM weet het net makkelijk te vinden en KdB 95 is echt een heerlijke CAM.
Krijg steeds meer het idee dat PL echt zwaar overrated is, van dijk kost 380k nou me Juan jesus doet er niks voor onder. Maar voor zijn prijs kon ik heel me verdediging kopen in de serie a.
Snormans legt ze allemaal in het netjeFrantz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:40:
Welk team speel je mee als serie a team?Traeces schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:49:
[...]
Heb precies het zelfde sinds ik heel me team verkocht heb en naar serie a ben over gegaan. Speelt zo enorm lekker en me middenveld en verdediging staat echt mega sterk. Aanval is wel veel beter.
Krijg steeds meer het idee dat PL echt zwaar overrated is, van dijk kost 380k nou me Juan jesus doet er niks voor onder. Maar voor zijn prijs kon ik heel me verdediging kopen in de serie a.
Ben benieuwd.
Mijn verdediging was wel iets duurder met Alex Sandro sbc - manolas bday - Juan Jesus/Luis Felipe - Hateboer 🤣
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 10-04-2020 22:57 ]
Toch apart hoe dat kan aanvoelen inderdaad. J. Jesus UEL is inderdaad een beest. Voor 100k 1 van de beste verdedigers in mijn ogen.Traeces schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:49:
Heb precies het zelfde sinds ik heel me team verkocht heb en naar serie a ben over gegaan. Speelt zo enorm lekker en me middenveld en verdediging staat echt mega sterk. Aanval is wel veel beter.
@Bossie Je had toch gelijk over Rush. Afmaker pur sang.
Beter als Luiz Felipe FS?Frantz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:57:
[...]
Toch apart hoe dat kan aanvoelen inderdaad. J. Jesus UEL is inderdaad een beest. Voor 100k 1 van de beste verdedigers in mijn ogen.
https://www.futbin.com/20/squad/14877331 Speel momenteel hiermee, alleen neymar en Laudrup zijn geen serie a. Begin anders, alles start of full chem.Augy schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:56:
[...]
Welk team speel je mee als serie a team?
Ben benieuwd.
Mijn verdediging was wel iets duurder met Alex Sandro sbc - manolas bday - Juan Jesus/Luis Felipe - Hateboer 🤣
Vind hem echt niks onder doen voor VVD hij is sneller en draait makkelijker. Maar vind Hateboer en Alex Sandro PM niks minder dan Prime Zanetti en Mid Zambrotta.
J. Jesus is idd een toppertje
Luis F is wel gewoon 200k waarde wat op de bank zit op t moment. Zit alleen wat te twijfelen welke ik weg zal doen. Als sub heb k namelijk Lopez 88 sbc staan.. een van beide is dus overbodig
Luis F is wel gewoon 200k waarde wat op de bank zit op t moment. Zit alleen wat te twijfelen welke ik weg zal doen. Als sub heb k namelijk Lopez 88 sbc staan.. een van beide is dus overbodig