Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frantz schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:14:
Vanmorgen wezen puzzelen voor een nieuw team om dit paasweekend de WL mee te spelen. Heb nu 3 teams in m'n hoofd en kan nog niet kiezen welke ik wil gaan gebruiken. Een aantal spelers staan vast door de Icon Swaps. Hopelijk kunnen jullie mij helpen door middel van ervaring die jullie hebben.
Team 1: https://www.futbin.com/20/squad/14770519
Team 2: https://www.futbin.com/20/squad/14771109
Team 3: https://www.futbin.com/20/squad/14771068

De teams staan nu zoals ik ze ingame ga gebruiken. Iedereen zal starten op 10 chem.
Team 2, PIM Rush is een net-machine en zal het team dragen :)
Daarnaast kun je hem later alsnog vrijspelen uit swaps om het team op andere posities te versterken waar nodig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Frantz schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:14:
Vanmorgen wezen puzzelen voor een nieuw team om dit paasweekend de WL mee te spelen. Heb nu 3 teams in m'n hoofd en kan nog niet kiezen welke ik wil gaan gebruiken. Een aantal spelers staan vast door de Icon Swaps. Hopelijk kunnen jullie mij helpen door middel van ervaring die jullie hebben.
Team 1: https://www.futbin.com/20/squad/14770519
Team 2: https://www.futbin.com/20/squad/14771109
Team 3: https://www.futbin.com/20/squad/14771068

De teams staan nu zoals ik ze ingame ga gebruiken. Iedereen zal starten op 10 chem.
Voor de meeste fun zou ik kiezen voor team 1 of 3. Voor resultaat is team 2 het beste denk ik, alhoewel je met team 1 ook echt een heel eind moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
Traeces schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:13:
[...]

Heb CR7 op stay forward, get in behind, vrij spel maar wel dat hij centraal blijft staan. Ook engine er op.

Speel zelf ook 4-2-3-1 (2) , moest vooral wennen aan ze fysiek. Hij voelt een beetje log aan, maar je kan wel goed de bal met hem afschermen, dan b.v. Een fake shot en als je gedraaid ben direct schieten. Zo scoor ik enorm veel met hem of vasthouden je cam laten bijsluiten en schieten.
Dank je, dan zal ik dat eens gaan proberen! Hij is nu vrij onzichtbaar, maar wil wel de moeite nemen om hem beter te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
_Uploader_ schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:31:
[...]

Hoe gebruik jij CR7 het beste? Ik krijg hem met geen mogelijk aan de praat.
Gewoon alles met "gedurfd schot" op doel rossen dan gaat er al heel veel in. Draaien is hij niet heel snel in maar hij wordt ook niet makkelijk van de bal gezet. Meestal dribbel ik met L1 ingedrukt op tegenstander af. draai dan links rechts en dan laat L1 los en sprint er met R2 langs, Gedurfd shot en boem....goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:39:
[...]

Gewoon alles met "gedurfd schot" op doel rossen dan gaat er al heel veel in. Draaien is hij niet heel snel in maar hij wordt ook niet makkelijk van de bal gezet. Meestal dribbel ik met L1 ingedrukt op tegenstander af. draai dan links rechts en dan laat L1 los en sprint er met R2 langs, Gedurfd shot en boem....goal!
Gedurft schot ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Zo bakayoko is binnen. Was nog een hele bevalling in divisie 6. En hij kan mooi naast kante staan. Heerlijke stofzuiger en ook een prima pass in de benen. Nu kijken of ik hazard kan inwisselen voor neymar met mijn goud 2 rewards.

Wil ook een nieuwe spits van ongeveer 1,1 miljoen. Socrates 91 is een best maar mis verfrissing in de spits.

Iemand tips? Aanval zou dan neymar -?? - messi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:00:
Zo bakayoko is binnen. Was nog een hele bevalling in divisie 6. En hij kan mooi naast kante staan. Heerlijke stofzuiger en ook een prima pass in de benen. Nu kijken of ik hazard kan inwisselen voor neymar met mijn goud 2 rewards.

Wil ook een nieuwe spits van ongeveer 1,1 miljoen. Socrates 91 is een best maar mis verfrissing in de spits.

Iemand tips? Aanval zou dan neymar -?? - messi zijn.
Ff een paar muntjes erbij grinden en dan PIM Rush :)

was er een patch?, dit ziet er in ieder geval erg positief uit :)
https://www.reddit.com/r/...fter_1st_half_post_patch/

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 07-04-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:17
Ik heb bakayoko bijna binnen, wil hem mss cv zetten, heb 3 middenvelder ziyech special 90 hagi 91 en lampard 92, denk niet dat die op middenveld kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:02
Traeces schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:28:
Gerrard verkocht en Headliner Nainggolan ervoor terug gekocht, Gerrard was iedere keer moe omdat hij toch wat meer werk moest leveren in me nieuwe elftal. Nainggolan heeft toch nog meer stamina en dat merk je ingame echt goed. Vind hem zelfs eigenlijk gewoon beter spelen dan mid Gerrard en hij is nog goedkoper ook :)

Had even de tijd nodig om te wennen aan CR7 maar wat een beest is dat. Correct opgesteld in de 16 meter is gewoon 100% een doelpunt. Samen met Laudrup echt me doelpunten machines.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar Thorsby doet het ook gewoon serieus goed op het middenveld ook in de WL.

https://www.futbin.com/20/squad/14767451 zoals ik ingame speel. Start anders zodat iedereen op 10 chem zit :)
Bevalt Lozano beter als Politano?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Bossie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:54:
[...]

Daarnaast kun je hem later alsnog vrijspelen uit swaps om het team op andere posities te versterken waar nodig.
Gekozen voor team 2. Met name omdat ik Rush al een tijdje op mijn verlanglijst had staan om te testen. Wel FS Luiz Felipe ingeruild voor CL Militao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk geplaatst schot ?
Augy schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:32:
[...]

Bevalt Lozano beter als Politano?
Zou het niet durven zeggen :P moet hem nog on-locken ben ik momenteel mee bezig.
Lozano is overigens wel een leuk spelertje alleen de fysiek van een kind van 5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
Traeces schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:07:
[...]

Denk geplaatst schot ?

[...]

Zou het niet durven zeggen :P moet hem nog on-locken ben ik momenteel mee bezig.
Lozano is overigens wel een leuk spelertje alleen de fysiek van een kind van 5 :+
Volgens mij flair shot, L2 + O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Over een kind van 5 gesproken .. het uithoudingsvermogen van Mertens SS op LM, amper 60 minuten 🤣

Nu naar dybala IF LM gegaan, wat een beest zeg op vrij spel. knalt net als Kolarov ook echt elke vrij trap erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:18:
Over een kind van 5 gesproken .. het uithoudingsvermogen van Mertens SS op LM, amper 60 minuten 🤣

Nu naar dybala IF LM gegaan, wat een beest zeg op vrij spel. knalt net als Kolarov ook echt elke vrij trap erin
Dit is precies waarom ik voor Neymar ben gegaan ook al is hij 3x zo duur :P Die Mertens zou het met mijn handmatig druk zetten nooit lang volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

_Uploader_ schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:14:
[...]

Volgens mij flair shot, L2 + O.
Dacht zelf ook: wat is dat? Dus ff gegoogled en kwam inderdaad uit bij het flair shot (L2 + O) of een driven finesse shot:
Voer een finesse schot uit door de schietknop te combineren met R1 (PS4) of RB (Xbox). De R1/RB knop moet je in blijven houden totdat het schot helemaal uitgevoerd is. Het schot mag veel kracht krijgen, dus ga voor ongeveer 3 balkjes aan kracht. Dan volgt het belangrijkste: je moet van het finesse schot namelijk een ‘driven’ finesse schot maken. Dat doe je door net na het schieten snel op L1/LB te klikken. Niet inhouden, alleen klikken. De timing is hierbij essentieel. Net nadat je schieten hebt losgelaten en net voordat de speler de bal raakt is het perfecte moment.
Deze laatste klinkt interessant, ga ik zeker proberen. En met mijn aanleg voor skills en combineren van knopjes etc. ga ik hier ook zeker enorm veel succes mee hebben 8)7 (maar proberen kan altijd :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:41:
[...]

[...]

[...]

Dacht zelf ook: wat is dat? Dus ff gegoogled en kwam inderdaad uit bij het flair shot (L2 + O) of een driven finesse shot:

[...]

Deze laatste klinkt interessant, ga ik zeker proberen. En met mijn aanleg voor skills en combineren van knopjes etc. ga ik hier ook zeker enorm veel succes mee hebben 8)7 (maar proberen kan altijd :*) )
Heb het inderdaad ook even opgezocht wist niet eens dat het bestond, kan ook alleen met spelers die de flair thrait. Vanavond maar eens proberen met Ronaldo en Neymar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat zijn fifa spelers toch een walgelijk volk. Alles doen om alleen maar te irriteren. Kan niet anders dat 90% hier op het forum ook zo walgelijk is. Dus voor die mensen. Een dikke middel vinger. Druk ik mezelf nog netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
rgroeneveld1981 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:07:
Wat zijn fifa spelers toch een walgelijk volk. Alles doen om alleen maar te irriteren. Kan niet anders dat 90% hier op het forum ook zo walgelijk is. Dus voor die mensen. Een dikke middel vinger. Druk ik mezelf nog netjes uit.
Ik hoop dat je sarcastisch bent over dit forum? De echte kampioenen zitten hier namelijk niet (@Bean77 is gewoon FC Creditcard). Zitten hier ook weinig top 100 spelers ook, de meeste stoppen bij goud 3 in de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
En waar doel je dan op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:03
Hahaha, wat een bizarre post van @rgroeneveld1981. Toppunt van over één kam scheren, alleen gebaseerd op aannames. Ben het ermee eens dat veel spelers ontzettend zielig zijn, maar om dan zoiets neer te zetten.. gedraag je een beetje.

Terug on topic. Ik heb besloten FIFA 20 weer een tijdje weg te leggen. Afgelopen WL stond ik 11-2 maar kwam ik na een bizar slechte reeks uit op 13-9. Verloren van zulke ontzettend slechte tegenstanders, het wilde gewoon niet lukken. Combineren ging slecht, kans op kans werd gemist, ben uit frustratie helemaal gestopt. Bizarre ontwikkeling ook na een zeer goede 21-9 twee weken geleden.

Helaas beleef ik er op deze manier geen plezier aan. Sneue mensen die je shushen terwijl het een leuke wedstrijd was of dik voor staan. Alleen maar zielepoten die met 9 man achterover hangen zodat je er niet doorheen komt en vervolgens hun eerste klote counter afmaken. Zeer sporadisch zit er een leuke open wedstrijd tussen maar helaas veel te weinig om er nog plezier uit te halen.

Over een tijdje pak ik het vast weer op, want het trekt blijkbaar toch. Het concept van FUT is namelijk erg leuk alleen het plezier ontbreekt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Misschien wordt het weer tijd voor een Tweakers toernooi? Weet even niet wie hem voor FIFA 19 organiseerde? Dan heb je (als het goed is) minder sneue mensen om tegen te spelen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Iemand kan moeilijk tegen zijn verlies lijkt wel. Natuurlijk zijn er kinderachtige spelers die je liever kwijt dan rijk bent in het spel, maar kom op. Spui je gal ergens anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:01:
Misschien wordt het weer tijd voor een Tweakers toernooi? Weet even niet wie hem voor FIFA 19 organiseerde? Dan heb je (als het goed is) minder sneue mensen om tegen te spelen ook!
@Vissert !

Misschien iets voor het lange lockdown ahem paasweekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij ben je juist zelf zo’n walgelijk misselijk mannetje met zo’n reactie :') Wat laat jij je kennen zeg.

Zo te zien heeft die gene je precies waar hij je wou hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 15:42
Bossie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:21:
[...]

@Vissert !

Misschien iets voor het lange lockdown ahem paasweekend :)
Haha daar ging best wel wat tijd in zitten. Ik wil best mentaal supporten maar ga niet de leiding nemen :+

Misschien iets voor @Bean77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:37:
[...]

Haha daar ging best wel wat tijd in zitten. Ik wil best mentaal supporten maar ga niet de leiding nemen :+

Idd, bean hoeft toch niet te grinden etc want dat team is al af.

Anyway, Bakayoko grind doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:54:
[...]

Idd, bean hoeft toch niet te grinden etc want dat team is al af.

Anyway, Bakayoko grind doen of niet?
Ben er wel mee begonnen. Is wel te doen, maar kost veel tijd. Sissoko is sowieso nodig, Ikoné is ook wel handig. Heb nu ook met Ben Yedder moeten spelen...z'n gewone gouden kaart is al helemaal kapot. Ik begin mensen te begrijpen die met hem spelen...MUST RESIST THE DARK SIDE.

Overigens die FB keuze tussen Esswein en Gervinho...beide 3* 3*...ffs EA. FIFA is dood, doe eens wat leuks voor de mensen thuis en geef die gasten 4*/5* of andersom of 5*/5*...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:12:
[...]
Overigens die FB keuze tussen Esswein en Gervinho...beide 3* 3*...ffs EA. FIFA is dood, doe eens wat leuks voor de mensen thuis en geef die gasten 4*/5* of andersom of 5*/5*...
Er zal nog wel een FB Player SBC komen later deze week.
Overigens ik probeer een paar icon-swaps objectives af te tikken, maar Rivals speelt echt supertraag (zowel gisteren als vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Iemand die anders op Xbox even een potje wil doen? Misschien kunnen we elkaar wat tips geven? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
SH-FR schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:45:
Terug on topic. Ik heb besloten FIFA 20 weer een tijdje weg te leggen. Afgelopen WL stond ik 11-2 maar kwam ik na een bizar slechte reeks uit op 13-9. Verloren van zulke ontzettend slechte tegenstanders, het wilde gewoon niet lukken. Combineren ging slecht, kans op kans werd gemist, ben uit frustratie helemaal gestopt. Bizarre ontwikkeling ook na een zeer goede 21-9 twee weken geleden.
Zat gisteravond in de verveling naar Zweback en AJ3 te kijken omdat ik niks beters te doen had. Maar daar vertelde AJ3 wel iets aparts, hij heeft omdat hij een "gamechanger" is sinds kort altijd de ping bovenin zijn beeld staan en hij zag tijdens een wedstrijd die ping van hoog naar laag gaan en hij zei toen ook dat je met hoge ping wel kan spelen maar als de ping alle kanten op springt is het onmogelijk om er op in te spelen. Kan dus zomaar dat er iets niet lekker zat in je verbinding.

Filmpje begint precies waar hij het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige tegenstander net in Rivals. Hij was met de bakayoko objectives bezig. Kreeg de win en kon ff flink scoren met al me spelers voor de politano objectives _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:25
Ik wil prima wat organisatorisch doen.
Heb hier een inschrijflijst voor de ps4. Kan ook wel een inschrijflijst maken voor xbox en pc, maar daar speel ik zelf niet dus dan heb ik er wel minder controle over.

Als je mee wil doen, quote dit bericht dan even en vul je naam op de juiste wijze in de tabel.

tweakerstoernooi inschrijflijst

tweakers naamnaam op ps4rivals ranking/weekend league ranking
cubert20marcelhermusdivisie 7 en haal minimaal goud 3

[ Voor 3% gewijzigd door cubert20 op 07-04-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@cubert20

PS4, gametag staat in sig, d5/6, Gold3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:57:
Heb hier een inschrijflijst voor de ps4. Kan ook wel een inschrijflijst maken voor xbox en pc, maar daar speel ik zelf niet dus dan heb ik er wel minder controle over.

Als je mee wil doen, quote dit bericht dan even en vul je naam op de juiste wijze in de tabel.

Ps4, traeces, traeces88, minimaal goud 3 / divisie 5/4. Top dat je het wel regelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Als iedereen zelf zijn naam invult is een stuk makkelijker
ziet er als volgt uit in de tabel. Gebruik de eerste lege [td] waar nog niks staat

[/tr]
[tr]
[td]tweakers naam[/td]
[td]console naam[/td]
[td]niveau[/td]
[/tr]
[tr]

bossiePatje_b_divisie 5/6 goud 3
traecestraeces88div4/5 minimaal goud 3

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz

FrantzSettaHDiv 5, min Goud 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
cubert20 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:16:
Als iedereen zelf zijn naam invult is een stuk makkelijker
ziet er als volgt uit in de tabel. Gebruik de eerste lege [td] waar nog niks staat

[/tr]
[tr]
[td]tweakers naam[/td]
[td]console naam[/td]
[td]niveau[/td]
[/tr]
[tr]

VestendrieVestendrieMDdivisie 6 min goud 3

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
cubert20 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:57:

Darretje92Darretje92 divisie 3/goud 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Ey guys,

Zijn er nog mensen die Fut 18 spelen op de PC of niet meer spelen en zijn coins kwijt willen en zijn spelers? *O* oOo _O- :Y Ben namelijk opzoek naar een aantal spelers om mijn team compleet temaken;

CR7 TOTS of TOTY
Koulibaly TOTS
Robben FOF
Kante FOF or TOTY
Marcelo TOTY
Modric TOTY
Ramos TOTY
de Gea TOTY
Henry Prime
R9 Prime or mid icon
Ronaldinho Prime
Nainggolan TOTS
Mertens TOTS
Immobile TOTS
Marchisio FOF
Aguaro TOTS
Kante TOTY
Messi TOTY or TOTS
Griezmann FOF
Suarez FOF
Neymar FOF
Thiago Silva FOF

Jullie kunnen contact opnemen met mij op discord of mij een pm sturen hier op Tweakers.

https://discord.gg/AzKYRp

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20

vestendrievestendrieMDdiv 6 min goud 3
Darretje92Darretje92div 3 goud1

[ Voor 4% gewijzigd door cubert20 op 08-04-2020 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Speel je zelf ook Fifa, want dan is dit wel een vreemde post. :+

Binnen dit kader misschien wel een mooi voorbeeld over 'beeldvorming' en het verschil tussen iets vanuit je eigen perspectief ervaren of dat van een ander:

Had gisteravond een heel vreemd potje. Ik domineer de wedstrijd (12 schoten op doel versus 3 op doel van de tegenstander). Win overtuigend met 2-0 en krijg in de rust al een berichtje dat ik een 'little b*tch' ben en niet met elf man achter de bal moet spelen. Na de wedstrijd zeg ik tegen mijn tegenstander (oprecht) 'good game en stay safe'. Krijg ik vervolgens echt 10 berichten dat ik een type speler ben die de community verziekt en dat ik niet met 11 man achter de bal moet hangen. Wat heel vreemd is en ik probeer dat hem ook netjes uit te leggen door te zeggen dat ik balanced en balanced speel (zowel aanvallend als defensief), met netjes 5 depth en width. Het is alleen dat ik heel actief verdedig met mijn CDM's om de passes eruit te halen. Dat is gewoon een meta tactiek die iedereen gebruikt. Ik pak mijn CV's pas als het echt nodig is en ik zeker weet dat ik de bal heb. Is dit echt zo vervelend om tegen te spelen? De game zorgt ervoor dat je op deze manier verdedigt, omdat dit gewoon het meest effectief is. Ook om counters tegen te gaan.

Blijf het vreemd vinden want ik had 60% balbezit en scoorde echt 2 mooie goals, dus hoe kan hij dan zeggen dat ik zo defensief speel, vraag ik me af. 8)7 Ik gaf hem zelfs nog de suggestie om de replay terug te kijken, zodat hij kon zien dat ik niet met drop back speel. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven en hem een fijne avond gewenst.

[ Voor 12% gewijzigd door SterqVerhael op 08-04-2020 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Patrick_D_GTSPatrick_DDIV7/8 Goud 3

Leuk, paar potjes Fifa les! _/-\o_ :+

[ Voor 8% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 08-04-2020 08:42 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

PompiWJvDDIV 3/2 goud 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael

PompiWJvDDIV 3/2 goud 2
SterqVerhaelSterqVerhaeldivisie 4/3 meestal goud 2/1

[ Voor 45% gewijzigd door SterqVerhael op 08-04-2020 08:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Zo in record tempo Belotti binnen gehaald :)

Nu is kijken of hij bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:37:
[...]

Haha geloof van niet, ik heb al geestelijk afscheid genomen van dit spel.
Gisteren in troll mode gegaan doos butra, cruyff, marcelo en frenkie te verkopen voor 1 topspeler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Augy schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:31:

Laat het ons weten! :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael

Ben benieuwd, laat het ons weten als je wilt. :)

Edit: sorry, zie dat iemand me voor was. :+ 8)

[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 08-04-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:39

RBH

Nice, ben benieuwd. Zit zelf nog erg te twijfelen tussen Belotti of Fred..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:46
Packluck is hier dan ook eindelijk begonnen. 2 Fifa's achter elkaar nog nooit echt een goede pick gehad. Gister dan Robertson 87 untradable gepackt. Heb R Carlos al staan dus heb er niet heel veel aan maar toch leuk om eens zoiets te packen.

Net dan maar even een season objective gouden top spelers pack geopend (untradable). En daar kwam dit uitgewandeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uYlysPQOvRnfZiIhstG3Lyqijo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qh05xySGzZ5bPNQPTLw6C8ev.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk! Heb op dit moment Saint Maximin op die plek staan, dus even zoeken wat ik nu ga doen. Komt mogelijk (als ik Saint Maximin durf weg te doen) een miljoen coins vrij om Di Maria dus in te passen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ambianz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:30:
Packluck is hier dan ook eindelijk begonnen. 2 Fifa's achter elkaar nog nooit echt een goede pick gehad. Gister dan Robertson 87 untradable gepackt. Heb R Carlos al staan dus heb er niet heel veel aan maar toch leuk om eens zoiets te packen.

Net dan maar even een season objective gouden top spelers pack geopend (untradable). En daar kwam dit uitgewandeld:

[Afbeelding]

Heerlijk! Heb op dit moment Saint Maximin op die plek staan, dus even zoeken wat ik nu ga doen. Komt mogelijk (als ik Saint Maximin durf weg te doen) een miljoen coins vrij om Di Maria dus in te passen
Lekker packie!

Als je origineel wilt zijn, doe die Sudamerica SBC, en kies voor Bustos als je rechtsback. Dan heb je al een mooie softlink naar Di Maria. Voorin kan je eventueel kiezen voor Libertadores Lissandro Lopez of zelfs Tevez?

Dan heb je een keer wat anders als de standaard Neymar, Mbappé combinatie. :)

[ Voor 56% gewijzigd door SterqVerhael op 08-04-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
SterqVerhael schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:40:
[...]

Lekker packie!

Als je origineel wilt zijn, doe die Sudamerica SBC, en kies voor Bustos als je rechtsback. Dan heb je al een mooie softlink naar Di Maria. Voorin kan je eventueel kiezen voor Libertadores Lissandro Lopez of zelfs Tevez?

Dan heb je een keer wat anders als de standaard Neymar, Mbappé combinatie. :)
Dat opent inderdaad ook wat kansen. Ik ga eerst maar eens een paar games met Di Maria spelen en kijken of hij de vervanger in de spits kan worden van Saint Maximin, die inmiddels al 1.3m coins is zie ik.

Heb dit er nu van gemaakt, met Di Maria op 7 chem dus.
https://www.futbin.com/20/squad/14798954

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:31:
[...]

Gisteren in troll mode gegaan doos butra, cruyff, marcelo en frenkie te verkopen voor 1 topspeler.
NIF Yedder is toch niet zo duur?

@Ambianz ik zou eentje op 7 chem op LW ipv kiezen tussen beide, yedder ertussen in en gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 08-04-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ambianz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:30:

[Afbeelding]

Heb een tijdje zijn 89 versie gebruikt en die was al erg goed! Deze moet echt heel goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:53:
[...]

Heb een tijdje zijn 89 versie gebruikt en die was al erg goed! Deze moet echt heel goed zijn!
Ik vond hem erg vergelijkbaar met Rivaldo, topspeler zolang de bal maar op zijn linkervoet komt :)
Outside foot trait compenseert voor zijn WF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:56:
[...]

Ik vond hem erg vergelijkbaar met Rivaldo, topspeler zolang de bal maar op zijn linkervoet komt :)
Ja klopt, maar ik heb wel veel doelpunten met de buitenkant van zijn voet gemaakt, je alleen zorgen dat je er goed voor staat. Maar vanwege zijn dribbel was dat niet heel moeilijk.

En dan te bedenken dat zijn birthday versie 5* wf heeft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Is geloof ik ook bekend als Flair shot. (L2+O)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:56:
[...]

De Fut Birthday Di Maria heeft 5* weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:19:
[...]

De Fut Birthday Di Maria heeft 5* weak foot.
idd, maar in de post waarop ik reageerde werd een vergelijking gemaakt op basis van 89 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:03:
[...]

Ben benieuwd, laat het ons weten als je wilt. :)

Edit: sorry, zie dat iemand me voor was. :+ 8)
Net even 2 potjes SB gespeeld.. eerste was erg wennen aan Belotti. Liep me iets teveel op t middenveld. Opdrachten veranderd en de
tweede schoot hij er 4 in, liep veel diep en z'n schot is erg goed. Alles lijkt erin te gaan.

Snelheid gecompenseerd met Hunter chem.

Nog even afwachten verder op in de week maar eerste indruk positief. Past ook perfect in m'n serie a team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jongens, die lijst is wel een beetje slecht hoor :$ Want Xbox mensen en pc worden op die manier overgeslagen....

Vorig jaar had ik een spreadsheet gemaakt, lijkt me makkelijker als we dat nu weer doen :) Kun je zo alles invullen :P

Inschrijflink
https://forms.gle/5nVRXZ5fVhQqkFbXA

kopieer even de link elke keer zodat mensen het kunnen blijven invullen (y)

Overzicht inschrijvingen
https://docs.google.com/s...rzxCyH8U/edit?usp=sharing

EDIT: Zal ik anders het toernooi op mij nemen @Vissert?

[ Voor 5% gewijzigd door Hassiebassie op 08-04-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 15:42
Bean77 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:31:
[...]

Eindelijk Tevez gehaald? :+
Hassiebassie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:14:
Jongens, die lijst is wel een beetje slecht hoor :$ Want Xbox mensen en pc worden op die manier overgeslagen....

Vorig jaar had ik een spreadsheet gemaakt, lijkt me makkelijker als we dat nu weer doen :) Kun je zo alles invullen :P

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

Graag. Als ik tip mag geven. Hou het op een max aantal inschrijvingen zodat je makkelijker knockout systeem kan gebruiken :+

[ Voor 56% gewijzigd door Vissert op 08-04-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
* Knip

Goed initiatief. Ingevuld! En hier dus verder:

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

[ Voor 4% gewijzigd door Ambianz op 08-04-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:21:
[...]

Eindelijk Tevez gehaald? :+

[...]

Graag. Als ik tip mag geven. Hou het op een max aantal inschrijvingen zodat je makkelijker knockout systeem kan gebruiken :+
Haha, nee zat naar een PM moments speler te kijken, maar hoopte dan wel dat ik daarna nog 800k over hou voor onze held _/-\o_

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ingevuld :) !

Gister nog even gratis die Gervinho SBC gedaan, had nog een shitload aan spelers untradeble. Handig een goede aanvaller erbij voor me Politano Objective.

KNIP

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

[ Voor 25% gewijzigd door Traeces op 08-04-2020 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Wat een drama TOTW weer, alleen Son en Lewa (die je toch niet krijgt):

https://twitter.com/EASPO.../1247886916868923393?s=20

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sydfuQt9dm8GRPeKVVxLM4gqXrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ReG615Og6xJywg4WybgDNzB8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Fraaank op 08-04-2020 16:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:34:
Wat een drama TOTW weer, alleen Son en Lewa (die je toch niet krijgt):

https://twitter.com/EASPO.../1247886916868923393?s=20
Hiervoor had ik dus al geen motivatie meer om te spelen zondag :+ Je weet toch dat je weer troep krijgt van EA :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gaat Headliner Lewa nog voor het einde van het jaar de 99 halen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:35:
[...]

Hiervoor had ik dus al geen motivatie meer om te spelen zondag :+ Je weet toch dat je weer troep krijgt van EA :O
Als ik son krijg uit gold 2 rewards trakteer ik mezelf op een slagroomtaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Deze is nog oké als je het vergelijkt met vorige week, maar ik moet ook toegeven dat ik alleen van Son blij zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:53:
[...]

Als ik som krijg uit gold 2 rewards trakteer ik mezelf op een slagroomtaart :+
Als ik Son krijg, trakteer ik jou ook op slagroomtaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:23:
KNIP

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen
Top dit! Heb me gelijk ingeschreven (PC). Als iemand de schema's etc kan maken, wil ik ze best bijhouden of we kunnen er natuurlijk voor kiezen om de Excel-sheet publiekelijk toegankelijk te maken zodat iedereen het zelf kan invullen. Zijn we toch wel volwassen genoeg voor toch?

Toevoeging: Lol de FUT 18 SBC: Max 3 from same league, max 4 from same club. Valt niet mee hè EA...rekenen

[ Voor 8% gewijzigd door Fraaank op 08-04-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nou voor de rewards hoef je het inderdaad niet te doen. Hopelijk zal dat tweakers toernooi concreet worden voor dit weekend, dan kan ik mooi wl links laten komend weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:06

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

Ingeschreven d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand al met deze topper gespeeld?
https://www.reddit.com/r/...an_ramis_0_wf_1_sm_wrong/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
0 wf en 1 sm?

Kan niet wachten tot hier een leuke aflevering over te zien is door slotta of fc roelie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Wow EA die een campagne doet voor Mental Health terwijl ze er zelf alles aan doen om mensen te treiteren en uit te melken _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
In hoeverre mogen we de geruchten mbt het verwijderen van Ronaldinho uit het spel serieus nemen na zijn gevangenschap?

Weet dat het bij Marco alleen al was vanwege zijn uitspraak, maar als je dit bij iedere "uitspatting" gaat doen, dan houdt je bizar weinig icons over vrees ik.

Beetje eigen belang om te weten aangezien ik hem uit de icon swaps heb vrijgespeeld wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vestendrie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:51:
In hoeverre mogen we de geruchten mbt het verwijderen van Ronaldinho uit het spel serieus nemen na zijn gevangenschap?

Weet dat het bij Marco alleen al was vanwege zijn uitspraak, maar als je dit bij iedere "uitspatting" gaat doen, dan houdt je bizar weinig icons over vrees ik.

Beetje eigen belang om te weten aangezien ik hem uit de icon swaps heb vrijgespeeld wel..
Valt me nog mee dat Maradona er nog in zit. Wat die allemaal wel niet op zijn kerfstok heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lekker interessant, Marco was heel snel weer terug toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:01:
[...]

Nou aangezien ik hem als speler heb vond ik dat wel interessant om in een fut topic te gooien. Maar goed, ieder zijn eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hassiebassie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:00:
[...]

Valt me nog mee dat Maradona er nog in zit. Wat die allemaal wel niet op zijn kerfstok heeft...
Jaa precies. Of Best, Kluivert en dan mis ik er vast nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92

Klopt, maar het probleem is de sociale druk. Zeker op sociale media zie je dat mensen uitspraken volgen van "belangrijke" mensen als schapen.

En de regel geldt. Hoe harder je schreeuwt, hoe meer gelijk je hebt... |:(

Omdat het nu overgewaaid is wordt hij weer terug in het spel gebracht. Alleen zijn prime icon mist volgens mij nog.

Er worden uitspraken volledig uit context getrokken. De uitspraak van Van Basten was niet handig. Maar om voor dat al een volledige ban te doen?

Er zijn, zoals gezegd, veel meer icons met de nodige en ook zwaardere problemen. Voor mij persoonlijk zou het geen probleem zijn als Ronaldinho blijft.

Icons gelden voor wat ze tijdens hun carrière hebben bereikt en niet daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Niemand die op de pc speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:06
@Fraaank en ik ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hier inschrijven jongens!

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

EDIT: sinds de afgelopen patch valt het me op hoe vaak ik opeens de paal weer raak. De Bruyne TOTY heeft er met name een abonnement op :+
Gelukkig stapelt hij wel assist op assist en kan ik altijd op Cristiano zijn goaltjes rekenen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Hassiebassie op 09-04-2020 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Hassiebassie op 09-04-2020 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 01:34:
[...]

Hier inschrijven jongens!

Inschrijflink

Overzicht inschrijvingen

EDIT: sinds de afgelopen patch valt het me op hoe vaak ik opeens de paal weer raak. De Bruyne TOTY heeft er met name een abonnement op :+
Gelukkig stapelt hij wel assist op assist en kan ik altijd op Cristiano zijn goaltjes rekenen :+
Dit had ik al voor de nieuwe patch :+ Krijg er de schijt van ,vanaf de 16 R1-O = lat of paal :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Wij spelen direct de finale zie ik!

Vorig jaar hadden we nog 8 man geloof ik!

Heb nog wat mensen op Origin, maar daarvan komt hun tag niet overeen met hun nickname hier (net als bij mij). Zal ze vanavond nog even een berichtje sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Terranova schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:41:
Wow EA die een campagne doet voor Mental Health terwijl ze er zelf alles aan doen om mensen te treiteren en uit te melken _O- _O- _O-
Gokken promoten, 30 games in 48 uur (was vroeger nog meer) en er alles aan doen om je te frustreren :+ Dieptepunt is wel bereikt.
Bossie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:01:
[...]

Denk eerder dat dit per ongeluk is gebeurd. Heb ook geen idee of Prime van Basten nog te packen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 14:30
Pompi schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:42:
[...]

Gaat Headliner Lewa nog voor het einde van het jaar de 99 halen?
Geen idee, deze FIFA loopt maar tot September :P

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Maichel schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:28:
[...]

Geen idee, deze FIFA loopt maar tot September :P
Ik zie het nog wel langer laten lopen, zeker als sommige competities echt langer doorlopen. Daarnaast zitten de mensen van EA nu natuurlijk ook thuis. HL Lewa is nu al 96 en heeft dus maar 3 extra TOTW's nodig, met de hoeveelheid die hij in oude TOTW zat zou het dus zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen Son helaas, Pepa Reina voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Drama rewards deze week, niet eens een board down uit de pakketjes :F
Volgende gewoon weer goud 3, want daar pack ik altijd wel iets aardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hasebe CB
Tsygankov RM

Ik heb al betere Bundesliga verdedigers en de reguliere Hasebe gebruikt voor het Japanse team. Dus maar Tsygankov gekozen. Ookal kan ik hem met niemand linken, prima SBC fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
Bossie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:54:
Nog tips welke instructies ik hem mee moet geven? Speel 4231 (2) of 433 (4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Is er geen manager uit Ecuador/ conmebol libertadores beschikbaar? Heb Valencia gekocht en wil hem op 8 chem hebben..

Ilisic en Pablo Serabia uit de red player pucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pablo Serabia uit PP. Uit de pakketjes kwam zoals gewoonlijk niks, vooral weer sbc voer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Whahahaha EA heeft het weer gedaan hoor. Zelfde patch als gister opnieuw uitgerold, installeer je em doet je FIFA het niet meer...Gelijk maar weer ff alles eraf gegooid en opnieuw downloaden maar...stelletje amateurs dat het zijn

Edit: Nu hebben ze wel de nieuwe patch uitgebracht. Iemand heeft dus de verkeerde pushed daar, typisch EA

[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 09-04-2020 11:01 ]

Pagina: 1 ... 130 ... 185 Laatste