Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Markvd1984 schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:54:
Iemand fut is jarig goodiebag gedaan? 86 elftal in inleveren wel veel ben wrl benieuwd wat het dan is
FB Havertz. Past heel mooi niet in mn Franse Squad..... Supersub dan maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
[quote]Terranova schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:29:
Mooi man, begin je met 5-0 in WL, krijg je daarna een 15 losstreak... :X
Ik heb iig voor mezelf bevestigd dat EA alweer gelogen heeft en dat quitten toch niet meetelt in je "form" voor de matchmaking. Want ik krijg gewoon niets meer gewonnen. 5 wins is nogal mager voor iemand die normaal stopt op 14.

Dat is toch algemeen bekend als je quit dat je elo niet niet bijgewerkt word, dus goede tip voor de volgende keer: speel je wedstrijden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
tukkerterror90 schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:55:
Ik heb iig voor mezelf bevestigd dat EA alweer gelogen heeft en dat quitten toch niet meetelt in je "form" voor de matchmaking. Want ik krijg gewoon niets meer gewonnen. 5 wins is nogal mager voor iemand die normaal stopt op 14.

Dat is toch algemeen bekend als je quit dat je elo niet niet bijgewerkt word, dus goede tip voor de volgende keer: speel je wedstrijden uit.
Nee dat is het juist niet aangezien EA heeft gezegd dat die potjes wel mee zouden tellen. Dus ja, weer een leugen van EA als het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Markvd1984 schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:54:
Iemand fut is jarig goodiebag gedaan? 86 elftal in inleveren wel veel ben wrl benieuwd wat het dan is
Ik heb hem gedaan en Eriksson 91 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Heb die party bag gratis kunnen doen, maar wel pech hoor. Haal ik er die linksback perreira uit. En dat terwijl ik vanmiddag al futbirthday theo hernandez gepackt heb. Heb ik dus helemaal niets aan.

Ach, club raakt wel leeg zo en fijn om veel hoge rated spelers te hebben, maar het einde nadert en je hebt er toch niets aan. Heb ook al besloten om geen icon swaps meer te doen als de laatste 12 komen. Dat vond ik het allerergste van Fifa 20. Vreselijk was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:10
Er wordt hier inderdaad veel geklaagd, maar ik heb alle recht om te klagen is mijn mening na 10 potjes winst en 20 (!) potten verlies deze Weekend League!

8)7 |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PIM Rush is dus idd een "net-machine", wat een beest van een aanvaller zeg :)
Stats zijn momenteel 30 gespeeld, 36G/19A, 24 WL games met wat Rivals nadat ik hem gekocht had.

Ozil heeft ook zeer veel impact met 61 games, 49G/43A, voornamelijk in deze en vorige WL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:17
Ik heb ook goodybag gedaan super veel ingeleverd pa salah onverhandelbaar, wat krijg ik, lucas, die erg goed is, helaas gisteren biabiany gedaan 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dus nu 2 erg fijne spelers omverhandelbaar op dezelfde positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem op zilver 1 gezet had nog 12 potten over maar 0,0 motivatie. Is continu tegen een muur voetballen heb daar geen zin meer in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 01:54
tukkerterror90 schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:55:

Is toch al vaak ontkracht en EA heeft dit zelf den keer tegen gesproken.. Maarja EA....

Ik heb zelf ook niet het ea dat het veel uitmaakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Fut is jarig goodiebag SBC gedaan. Wel wat duurder dan de goedkoopste varianten op Futbin, maar had een aantal hoge rated untradeables in de club zitten o.a. De Gea en Chiellini. Uiteindelijk voor 60k aan spelers moeten kopen. Winter refresh Schulz zat in het pakket. Weer een linksback, helaas. Heb al 91 A. Sandro en 91 R. Carlos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:46
Beste WL tot nu toe met 11-5. Ga normaal gesproken rond de 11-9 en dan naar 13 voor goud 3.

Door het mooie weer weinig druk maar daarom ook weinig tijd. Maar eens kijken of ik volgende week voor goud 2 kan gaan.

Saint maximin 88 is echt heerlijk. Schiet alles keihard in de netten. Nu op 200k dus hopelijk kan ik daar over 1.5 week Neymar toevoegen als bliksemafleider, dan moet het helemaal lekker gaan lopen

Mvp's van mijn team zijn Saint Maximin, Laudrup en Cancelo

[ Voor 7% gewijzigd door Ambianz op 05-04-2020 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Nou, op miraculeuze wijze toch nog zilver 1 eruit geperst met 6 wins in de laatste 8 wedstrijden. Nu nog 2 over, maarja G3 is niet meer te halen. Wat een klote WL weer :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 06-04-2020 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Toch via tips op zondagavond wat potten gespeeld. Heb toch de 18 wins binnengesleept. Gameplay voelde overigens net zo erg. Rest cadeau gedaan aan andere spelers. Kreeg niet eens een bericht van iemand met dankjewel.

Gokjes gewaagd maar helaas :+ prime wright uit icon pakket en SS renato Sanches uit het fut pakket :p

Ohja en Werner uit de 86 player picks. Andere keuze was Insigne 87 of Di Maria, maar daar kon ik echt niks mee. Werner is leuk voor Bundesliga team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:02
Geen xp'tje meer te halen hier 🤣 en er dan nog 2500 moeten voor belotti :(

Chipshot was weer een leuke. 100 lobjes over de keeper voordat die goed was haha

Bakayoko en Cordoba iig op de bank. Ben benieuwd of ze wat zijn. Ze passen iig niet in m'n team 🤣 waren goed te doen trouwens allebei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Augy schreef op maandag 6 april 2020 @ 06:43:
Bakayoko en Cordoba iig op de bank. Ben benieuwd of ze wat zijn. Ze passen iig niet in m'n team 🤣 waren goed te doen trouwens allebei
Dus je hebt ze voor de lol gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 07:58:
[...]

Hahaha doen we niet allemaal van alles wat we eigenlijk helemaal niet leuk vinden maar puur omdat er een beloning is toch gaan doen, met als grootste voorbeeld de WL :9 :9
Ik heb die Cordoba ook gedaan maar ga hem vrijwel zeker nooit gebruiken 8)7
En Bakayoka zal vanzelf binnen gehaald worden, zal als Sub misschien wat minuten maken

Ach ze kunnen uiteindelijk wel ergens in een SBC toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gestopt op 18 wins dit weekend. Uit mijn 10 wins player pick kreeg ik Uppamecano (81 rated). Uit mijn 18 wins player pick kreeg ik Thiago (die van Bayern, 88 rated). Die laatste wil ik wel proberen in mijn team. Puur omdat zijn dribbling volgens mij ongekend is. Jammer dat hij niet goed genoeg kan afmaken, of verdedigen. Zodat hij eigenlijk alleen bruikbaar is in 4-1-2-1-2 (narrow).

Ik ga die Fut Birthday goodie bag niet doen, mijn packluck kennende krijg ik dan Kainz ofzo. Zit wel na te denken over Rodrigo, omdat die lekker linkt met Moments Ramos. Maar dan nog is de prijs eigenlijk te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Zat erg te twijfelen over de Goodiebag en had het team gisteren al klaar staan, hoefde eigenlijk maar 1 speler van 30k te kopen..

Vanochtend toch maar op de knop indienen gedrukt en kwam daar Bruno Fernandez 89 uit, was toch wel een goede ruil, die ik goed kan gebruiken. :-)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
M@cer schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:06:
Zat erg te twijfelen over de Goodiebag en had het team gisteren al klaar staan, hoefde eigenlijk maar 1 speler van 30k te kopen..

Vanochtend toch maar op de knop indienen gedrukt en kwam daar Bruno Fernandez 89 uit, was toch wel een goede ruil, die ik goed kan gebruiken. :-)
Haha dat is inderdaad een goede ruil, ik ben zelf een beetje bang dat ik een Bernat, Gueye of die Braziliaan van Wolfsburg krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hier was de WL een ramp dit weekend, bah, bah en nog eens bah.

Zelf niet zo goed gespeeld, maar de tegenstand leek veel en veel beter dan de vorige 2 keer dat ik WL heb gespeeld. Ook zaten er veel zuigers tussen, allemaal voor een rode player pick. Sneu!

maar goed, wel de 10 gehaald, niet de 11 ondanks dat ik het laatste potje mijn leen 99 CR9 + leen Prime Best in de voorhoede had gezet. Verloor die pot met 2-1 omdat Ronny geen goal wist te maken (nee ik heet geen Ronny.....). Tot de conclusie gekomen dat ik na bijna 1000 potjes nog steeds gewoon echt slecht in Fifa ben :X :X

Kreeg als beloning Thiago 88 uit de player picks, die kan mooi in de Bergwijn SBC :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uiteindelijk zilver 3 geworden: ik ging voor mijn achtste win in de laatste weekend league pot om 8u59. Niet gewonnen: 4-2 weggespeeld. Jammer maar ach, dan maar geen crap player pick. Bewijst dat zondagavond beginnen te laat is :P 7-13 met minimum effort ivm mooi weer vind ik ook een mooie usecase. Heb door Rivals toch al 750pnt erbij gekregen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambianz schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:03:
Beste WL tot nu toe met 11-5. Ga normaal gesproken rond de 11-9 en dan naar 13 voor goud 3.

Door het mooie weer weinig druk maar daarom ook weinig tijd. Maar eens kijken of ik volgende week voor goud 2 kan gaan.

Saint maximin 88 is echt heerlijk. Schiet alles keihard in de netten. Nu op 200k dus hopelijk kan ik daar over 1.5 week Neymar toevoegen als bliksemafleider, dan moet het helemaal lekker gaan lopen

Mvp's van mijn team zijn Saint Maximin, Laudrup en Cancelo
Die ASM is idd bizar goed, ben hem meermaals tegengekomen in WL.
Misschien is het de gameplay, maar hij was met bal sneller dan mijn Roberto Carlos en won de physieke duels van David Luiz :o

Het word vooral vervelend als de tegenspeler ook nog goed is met skillmoves.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:35:
[...]
Het word vooral vervelend als de tegenspeler ook nog goed is met skillmoves.
Hij, samen met Neymar voorin. Oef. Als je dit soort spelers hebt gewoon alleen maar reversed akka's doen in de 16. Is niet te verdedigen.

Ik ben 'm een keer tegen gekomen, maar die gast was er niet goed mee. Die ging alleen maar rennen. Dat is makkelijk verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 07:58:
[...]

Haha ja.. was tog Rivals en SB aan t spelen.. leuk om er een extra element aan toe te voegen :p

Call me crazy haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb twee keer tegen die Bakayoko gespeeld dit weekend. Als je hem combineert met bijv. Frenkie de Jong of een andere meer voetballende CDM, heb je echt een beest. Ga 'm zelf zeker vrijspelen, want die League SBC Cyprien vind ik toch niet goed genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bakayoko was met weekend league de verrassing in mijn team. Maakte echt het verschil, soms zelfs in aanvallend opzicht omdat ik er een engine op heb gezet. Nu heb ik ook Mbappe/Neymar/Yedder dus valt er prima mee te combineren. Vind het bij een Ligue 1 team of combo met Franse spelers het zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Sowieso is het bizar wat voor een elftal je op de been kunt krijgen met alleen Franse spelers nu.

Merk wel dat POTM Ben Yedder wat slapjes begint te worden in de duels waarbij tegenstanders end-game centerbacks hebben. Dan is mijn Season Objective Perisic toch net iets sterker. Die heeft als nadeel weer alleen een slechte aanname/first touch door zijn lage agility en balance.

Kortom ik moet TOTY Ronaldo hebben. :+

[ Voor 62% gewijzigd door SterqVerhael op 06-04-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
wat zouden jullie veranderen aan mijn team?

heb nog 500k over.

https://www.easports.com/...Id=b8s7ygRwnTgUe:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
shabalala schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:19:
wat zouden jullie veranderen aan mijn team?

heb nog 500k over.
Hoe ziet je startopstelling eruit?

Sowieso Varane eruit voor Moments Sergio Ramos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Otw Frenkie verkopen
Bakayoko unlocken, je hebt Neymar en Yedder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shabalala
Joosie200 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:33:
[...]

Otw Frenkie verkopen
Bakayoko unlocken, je hebt Neymar en Yedder.
Die heb ik bijna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:28:
[...]

Hoe ziet je startopstelling eruit?

Sowieso Varane eruit voor Moments Sergio Ramos.
dit is mijn startopstelling of bedoel je wat anders?

ik speel 433 met mbappe op cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed bezig.
Dan Semedo eruit, SBC Ramos erin.

Vind het iig een mooie upgrade met mijn eigen team. Zelfs fijner dan headliners Semedo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik zou het naast de Bergwijn SBC, toch leuk vinden als we een Fut Birthday Van de Beek zouden krijgen trouwens. :)

Eentje met 5* weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:03:
Ik zou het naast de Bergwijn SBC, toch leuk vinden als we een Fut Birthday Van de Beek zouden krijgen trouwens. :)

Eentje met 5* weak foot.
Dat zou vet zijn :)

Overigens heb ik van Beek als sub, geen idee waarom, ik kan het niet terug vinden in zijn stats. Maar het is een prima speler, voor zijn stats scoort hij verrassend veel. Staat vaak op de juiste plek, heeft een simpel droog schot, maar wel vaak raak. Doe het verdedigend ook prima.

Echt zo'n onderschatte speler.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:44:
[...]

Hij, samen met Neymar voorin. Oef. Als je dit soort spelers hebt gewoon alleen maar reversed akka's doen in de 16. Is niet te verdedigen.

Ik ben 'm een keer tegen gekomen, maar die gast was er niet goed mee. Die ging alleen maar rennen. Dat is makkelijk verdedigen.
Idd, is misschien iets om voor te grinden.
Ben overigens prima tevreden met mijn team, maar ASM icm Yedder en Neymar zou eventueel ook kunnen als ik dadelijk Fred uit de season objectives heb.

PIM Rush is een echte netmachine, maar voor hetzelfde heb je ASM/Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik twijfel nog heel erg tussen Fred en Belotti. Fred is denk ik op lange termijn bruikbaar in meer elftallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:39

RBH

Ik was niet teleurgesteld met mijn gokje voor het FBday Goodiebag SBC'tje. :)

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/585468420703780865/696423125910552627/image0.png?width=510&height=907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:01:
Sowieso is het bizar wat voor een elftal je op de been kunt krijgen met alleen Franse spelers nu.

Merk wel dat POTM Ben Yedder wat slapjes begint te worden in de duels waarbij tegenstanders end-game centerbacks hebben. Dan is mijn Season Objective Perisic toch net iets sterker. Die heeft als nadeel weer alleen een slechte aanname/first touch door zijn lage agility en balance.

Kortom ik moet TOTY Ronaldo hebben. :+
Toty ronaldo is geen Fransman :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Vandaag al 3 keer die leuke puzzel met die diertjes mogen maken van EA, loopt weer lekker :P

Zag dat de SBC van Messi (POTM La Liga voor feburari) over 6 uurtjes afloopt, benieuwd of ze daarna met iets anders leuks voor La Liga komen.

En ik wil graag een keer van al die Pro League BE spelers af, maar begin nu toch echt te twijfelen of die League SBC er wel gaat komen. Las hier ook iemand die er terecht op wees dat zonder de mogelijkheid om FIFA points te kopen in Belgie deze markt voor EA niet meer interessant is... maar je zult zien dat als ik ze dump, dat daarna die League SBC er toch komt :o

[ Voor 43% gewijzigd door bebopper op 06-04-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
RBH schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:52:

[Afbeelding]
Maar de SBC kost 190k... En een tradable Eriksen kost 200k. Zelfs als deze speler nu in je team past dan lijkt het me geen goede deal eigenlijk. Het had natuurlijk nog veel slechter gekund, de SBC is dan ook veel te duur voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

sjakieman schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:23:
[...]

Maar de SBC kost 190k... En een tradable Eriksen kost 200k. Zelfs als deze speler nu in je team past dan lijkt het me geen goede deal eigenlijk. Het had natuurlijk nog veel slechter gekund, de SBC is dan ook veel te duur voor wat je krijgt.
Eens hoor, echter heeft die hele SBC mij misschien 20k gekost, dus ik vond het wel prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M'n hele voorhoede vervangen voor in rating lagere spelers, moet tog wat om te proberen 🤣

Van Martinez totgs - Mertens totgs naar lasagna bday - correa b-day

Speelde al zoveel wedstrijden met de eerste combi dat ik t wel zat was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
RBH schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:52:

[Afbeelding]
Even duur als de SBC zelf en nu is die waarde onverhandelbaar, heel gunstig is dat niet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
dutchgio schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:54:
[...]

Even duur als de SBC zelf en nu is die waarde onverhandelbaar, heel gunstig is dat niet. :o
Wie niet waagt, wie niet wint! Heb de pack net gemaakt voor 50k denk ik. Vanmiddag of vanavond even de pack in-game openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

dutchgio schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:54:
[...]

Nogmaals, hij heeft mij 20k gekost, dus ik was wel tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26
Gisteren op de valreep nog even de laatste twee wins behaald in de WL voor de 18 wins en dus de 87+ player pick. Uiteindelijk 4 wedstrijden voor nodig gehad, in de laatste maakte supersub FB Bellarabi een hattrick, gelukkig heb ik die objectives niet voor niks gegrind. :P

Helaas waren geen van de drie player pick opties bruikbaar, dus ben ik voor de hoogste rated gegaan, IF Lewandowski. Als ik z'n TIF had gekregen, had ik hem nog wel een kans gegeven, maar zijn eerste IF komt teveel tekort.

Hij gaat direct in de Rodrigo SBC, tijd om mijn collectie aan Spaanse aanvallers uit te breiden... :+ Baby Butra samen met FB Rodrigo in de spits, dat lijkt me wel een mooie combi tot aan TOTS met hun 5* WF. Dan ga ik ook gelijk even FB Muniain uitproberen, met Deadeye chemstyle ziet hij er uit als een prima CAM en dat voor minder dan 200K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 23:30
Ook de Fut Birthday Goodie Bag gedaan met spelers uit mijn club. Helaas SS alexander-arnold 88, past niet in mijn team, maar is gelukkig bruikbaar en qua waarde / rating in ieder geval geen groot verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Zijn goodie bags overigens trouwens niet altijd gratis? We trappen er toch (bijna) allemaal weer in door een 86(!) rated squad in te leveren. Het is Happy Birthday...for EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:37:
Zijn goodie bags overigens trouwens niet altijd gratis? We trappen er toch (bijna) allemaal weer in door een 86(!) rated squad in te leveren. Het is Happy Birthday...for EA.
Je hoeft het niet te doen hea. Ik had toch nog allemaal hoog rated spelers in mn club die voor niks anders goed waren dan allleen voor SBC's dus prima. Kreeg die FB CB van Getafe trouwens dus was het niet echt waard haha :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:37:
In het echt wel.
Maar EA is EA he: zoiets weggeven.. voor wat hoort wat zullen ze wel denken.

Ik kom een paar 85/87/89 tekort om een 86 rated squad te maken buiten mijn basiself. En ik vind het risico op een winter refresh te groot. Geen zin om 100k stuk te slaan op een paar ontbrekende 87+ers om een speler te krijgen waar ik niks mee kan qua league en/of stats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Arwintju schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:47:
[...]

Je hoeft het niet te doen hea. Ik had toch nog allemaal hoog rated spelers in mn club die voor niks anders goed waren dan allleen voor SBC's dus prima. Kreeg die FB CB van Getafe trouwens dus was het niet echt waard haha :P
Weet ik, weet ik, maar alsnog. EA heeft in deze periode waarbij de hele wereld op z'n kop staat nog geen kut gedaan voor de community, helemaal niks. Ja lekker promo packs beschikbaar stellen, lekker cashen. Biabiany kost als je hem vanuit het niets meer dan 150k, voor een speler uit de Serie B met niet al te beste stats (99PAC = geen 99 PAC alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
[MAUS] schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:30:
Ook de Fut Birthday Goodie Bag gedaan met spelers uit mijn club. Helaas SS alexander-arnold 88, past niet in mijn team, maar is gelukkig bruikbaar en qua waarde / rating in ieder geval geen groot verlies.
Ik zou blij zijn met Trent. Gewoon omdat het in het echt ook een toffe speler is.

De packweight lijkt wel meer naar winter refresh spelers te neigen. Gelukkig kan ik de verleiding weerstaan om die SBC te doen tot nu toe. Ik heb echt beroerde packluck de laatste tijd.

[ Voor 37% gewijzigd door SterqVerhael op 06-04-2020 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 17:12
Na 4 maanden niet gespeeld te hebben i.v.m. nieuwbouw huis begon het afgelopen week toch te kriebelen om de icon sbc te grinden. Ik had vorige week alle swaps gehaald en dit weekend de laatste d.m.v. WL.

Afgelopen donderdag kwam zomaar Moments Dalglish uit mijn rivals lopen (UT). Dit weekend met hem gespeeld in de onderstaande opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6pcr9EAALRc3JIY7YOM0vgR1GI=/f/image/VFNSmcVBmq4U7YADzp3q39S7.png

Maar jeetje wat kan die gozer goed schieten, elk schot vliegt erin. Het voelt meer als een DalGLITCH, ik vond dat Ronaldo al iets speciaals had maar die Dalglish is nog gekker.

Uit de prime icon SBC kwam Zambrotta lopen, helaas had ik prime Zanetti op die plek maar ben niet geheel ontevreden.

Ik lees veel over de servers van afgelopen weekend maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen moment last heb gehad, en heb elke dag van het weekend op meerdere tijdstippen gespeeld.
Verder heb ik na 4 maanden WL niet gemist aangezien er zoveel vervelende gasten tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het is algemeen bekend dat als je lang weg bent van de game, > 1 maand, je packluck enorm hoog is. Omdat EA je dan beloont voor het weer oppakken van de game.

Wel vette speler om te krijgen, die Dalglish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Frenkie otw gekocht voor 200k zei ik op 12 februari. Met de komst van FB Bakayoko maar het verlies genomen op 60k vandaag. En weer een stapje dichterbij de 1.1 mil. Neymar/Mbappe moeten zorgen voor de overige 900k zodra ik Prime Moments Overmars heb gefixt. En dan ligt de weg open naar Cruyff *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:52:
Ik twijfel nog heel erg tussen Fred en Belotti. Fred is denk ik op lange termijn bruikbaar in meer elftallen.
Ik ga denk ik voor Fred, met elke promo/swap zijn er weer nieuwe upgrades voor aanvallers en zo blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Waar ik wel tegenaan loop is dat Dybala en Insinge gewoon niet goed genoeg zijn, iemand tips voor 2 leuke cams?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
RBH schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:24:
[...]

Eens hoor, echter heeft die hele SBC mij misschien 20k gekost, dus ik vond het wel prima. :)
Die fout maken zo veel mensen. Nee. De SBC heeft je gewoon 200k gekost. De spelers die je er in hebt gestopt had je ook in een andere sbc kunnen stoppen. Dus de kosten zijn gewoon 200k.

Edit: Denkfout. Ik zeg niet dat het een fout was om de sbc te doen. Dat moet je zelf beslissen :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeBers op 06-04-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

ajaxalex schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:22:
Waar ik wel tegenaan loop is dat Dybala en Insinge gewoon niet goed genoeg zijn, iemand tips voor 2 leuke cams?
Maradona 99 en Pelé 98 misschien wat? ( :P zou wel iets van budget erbij zetten en welke league etc. krijg je wat nuttigere antwoorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik heb nu eindelijk wat budget opgebouwd. Wat zouden jullie doen met mijn team?
Ik speel 4231.
Ik heb dit team: https://www.easports.com/...fId=bMlFo8xLcb78:FFA20XBO

Die verander is ingame naar:
ST Lineker (unt)
LCAM Mbappe :: CAM Neymar :: RCAM Bernardo S (unt)
Kante (unt):: Seedorf (unt)
Bernat :: Ferdinand :: Schar :: Zambrotta
De Gea.

Ik heb 1mil budget.
Wat zouden jullie doen?
Verdediging en keeper?
Of gewoon wat betere 5 wf spelers?

Mijn opstelling is.

Lineker (92)
Neymar NIF Mbappe NIF Seedorf 86 Bernardo Silva Moments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
DeBers schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:26:
[...]

Die fout maken zo veel mensen. Nee. De SBC heeft je gewoon 200k gekost. De spelers die je er in hebt gestopt had je ook in een andere sbc kunnen stoppen. Dus de kosten zijn gewoon 200k.

Edit: Denkfout. Ik zeg niet dat het een fout was om de sbc te doen. Dat moet je zelf beslissen :)
Volgens mij heb ik deze discussie wel eens eerder met iemand hier gehad (misschien met jou). De SBC heeft hem dan gewoon minder gekost dan die 200k. Leuk dat je een speler hebt met een waarde van 40k, maar dat is die speler niet waard, want hij levert 0 op. In liquide middelen heeft hij dus zeker geen 200k gekost. De speler die je eruit haalt heeft ook waarde 0, want ik kan hem niet verkopen. Soort van voor een appel en een ei spel. Aan het einde van de dag kijk ik in m'n portemonnee hoeveel geld eruit is gegaan als ik zo'n SBC doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
bebopper schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:28:
[...]

Maradona 99 en Pelé 98 misschien wat? ( :P zou wel iets van budget erbij zetten en welke league etc. krijg je wat nuttigere antwoorden)
Achja ofcourse :X

Moet passen binnen het team, dus serie a of prem. Buget Max 500k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:39:
[...]

Volgens mij heb ik deze discussie wel eens eerder met iemand hier gehad (misschien met jou). De SBC heeft hem dan gewoon minder gekost dan die 200k. Leuk dat je een speler hebt met een waarde van 40k, maar dat is die speler niet waard, want hij levert 0 op. In liquide middelen heeft hij dus zeker geen 200k gekost. De speler die je eruit haalt heeft ook waarde 0, want ik kan hem niet verkopen. Soort van voor een appel en een ei spel. Aan het einde van de dag kijk ik in m'n portemonnee hoeveel geld eruit is gegaan als ik zo'n SBC doe.
Tenzij hij bijv ipv untradables rewards gekozen had voor tradables en R9 prime moments had gepacked >:)
Maar dat zijn antwoorden die we nooit zullen weten. Dus zowel voor- als tegenstanders hebben een beetje gelijk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26
ajaxalex schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:44:
[...]

Achja ofcourse :X

Moet passen binnen het team, dus serie a of prem. Buget Max 500k.
Het budget is redelijk beperkt en Serie A heeft ook niet echt geweldige CAM's in die prijsklasse. Er zijn wel wat leuke wingers voor de Serie A uitgekomen tijdens het FUT Birthday event, Douglas Costa en Lozano. Als je 4-2-3-1 wil blijven spelen kun je een startformatie met wingers doen en dan 4-2-3-1 onder 1 van de preset tactieken zetten in custom tactics. Waarschijnlijk is Douglas Costa te prijzig voor je, dan kun je bijv. Shapeshifter Mertens uitproberen.

Andere optie zou zijn om voor de Icon Swaps te gaan grinden, Laudrup is haalbaar in de eerste serie Swaps. Moet je wel maar net zin in hebben natuurlijk. Dan heb je nog budget voor een andere Icon CAM zoals bijv. Okocha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:39:
[...]

Nee. Geen enkele econoom gaat het hier met jou eens zijn.
Als iemand jou 40 euro geeft en jij koopt een boek van 60 euro. Dan heb jij 20 euro bijgelegd. Het raakt jou op dat moment op de maandbudget 20 euro, maar de 40 euro is gewoon 40 euro waard.
Als jij daarna nog een mooi boek ziet. Is die 40 euro weg en moet je zelf 40 euro bij pakken. Snap je hem een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
DeBers schreef op maandag 6 april 2020 @ 16:18:
[...]

Als iemand jou 40 euro geeft en jij koopt een boek van 60 euro. Dan heb jij 20 euro bijgelegd. Het raakt jou op dat moment op de maandbudget 20 euro, maar de 40 euro is gewoon 40 euro waard.
Als jij daarna nog een mooi boek ziet. Is die 40 euro weg en moet je zelf 40 euro bij pakken. Snap je hem een beetje?
Alleen heeft het boek geen waarde in dit geval. Er is nergens een plek waar ik er 40 euro voor kan terugkrijgen toch?

Zit net even naar Itani te kijken (omdat ie in f8tal tegen FC Roelie moest spelen) en die zit gewoon doodleuk nog fifacoins te promoten. Blijkbaar zit dat nog in de game dat dit kan? Een YouTuber met 600k subs die dit nog doet...raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Fraaank schreef op maandag 6 april 2020 @ 16:24:
[...]

Alleen heeft het boek geen waarde in dit geval. Er is nergens een plek waar ik er 40 euro voor kan terugkrijgen toch?

Zit net even naar Itani te kijken (omdat ie in f8tal tegen FC Roelie moest spelen) en die zit gewoon doodleuk nog fifacoins te promoten. Blijkbaar zit dat nog in de game dat dit kan? Een YouTuber met 600k subs die dit nog doet...raar.
Dit is een goed voorbeeld van het verschil tussen opportunity cost vs economische waarde van een item 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoi, zouden jullie advies kunnen geven om mijn elftal te verbeteren?

https://www.futbin.com/20/squad/14746969

Ik zoek eigenlijk een hele goede cam en zit zelf te denken aan Neymar (93 cam) of Griezmann fbd. Wat zijn jullie gedachten? Ik heb nu 1.8 mil bij elkaar gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Scavy schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:55:
Hoi, zouden jullie advies kunnen geven om mijn elftal te verbeteren?

https://www.futbin.com/20/squad/14746969

Ik zoek eigenlijk een hele goede cam en zit zelf te denken aan Neymar (93 cam) of Griezmann fbd. Wat zijn jullie gedachten? Ik heb nu 1.8 mil bij elkaar gespaard.
Ik speel met hagi 91 echt niet normaal fijn hoe die speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Shapeshifters Mertens (LW) uit de Birthday pack! Ik ga niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Kwam eerst niet echt uit DIV 4 en ben nu in 1 week naar DIV 2 gegaan, zonder verliezen in DIV 3. Heb alleen PIM Seedorf aan mijn team toegevoegd en LB Bergwijn vervangen door Fut Bday Bergwijn, had niet verwacht dat die zo'n grote invloed zouden hebben want zo voelde het ook niet. Ben benieuwd of ik de komende tijd in DIV 2 kan blijven, vorig jaar was het nog DIV 1 dus heb nog ruimte om te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zat al te wachten tot die discussie weer begon. Wat maakt het uit of iemand de waarde van untradeables meerekent of niet. Manmanman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
@Markvd1984 is een optie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:25
DeBers schreef op maandag 6 april 2020 @ 16:18:
[...]

Maar stel iemand geeft je een waardebon van 40 euro voor een boek. Met de waardebon op zich kun je niks, echter zodra jij hiervoor een boek gaat kopen van 60 euro heeft die waardebon pas waarde.
Wil je nog een boek kopen dan moet je wel je eigen geld volledig gebruiken.

Dus de vraag is denk je dat je dit boek zoveel geld waard vind en komt er misschien nog een betere aanbieding voor dit boek waar je de waardebon beter kunt gebruiken.

Je untradeables zijn een soort van waardebonnen die je alleen kunt gebruiken om nieuw spelers te verkrijgen die meestal ook weer untradeable zijn.
Je verhandelbare spelers zijn je bankrekening waar je mee kunt doen wat je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik twijfel enorm of ik fb baka moet vrijspelen. Hij zou dan gouden kante moeten vervangen, maar zijn ze te vergelijken en is hij beter of blijft kante een klasse apart. Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 23:30
SterqVerhael schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:16:
[...]

Ik zou blij zijn met Trent. Gewoon omdat het in het echt ook een toffe speler is.

De packweight lijkt wel meer naar winter refresh spelers te neigen. Gelukkig kan ik de verleiding weerstaan om die SBC te doen tot nu toe. Ik heb echt beroerde packluck de laatste tijd.
Ik ben er ook zeker wel blij mee en wellicht dat ik hem nog wel eens in de toekomst ga gebruiken vanwege de link met VVD en ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn packluck niet echt heel slecht is verder de laatste promo's. Heb bijvoorbeeld ook al shapeshifters Mahrez, Kondogbia en ook Future Stars Palacios uit random packs gehaald en SS Hateboer uit de guaranteed pack. Alleen het 'nadeel' wat ik heb is dat ik ook veel objectives doe en veel verschillende SBC's waardoor ik uit iedere league wel een aantal goede spelers heb, maar ik ze op geen enkele manier allemaal tegelijk op kan stellen. Daarom gebruik ik nu een overwegend bundesliga team, omdat ik dan de meeste untradeables kan gebruiken, zoals Bellarabi, FS Palacios, RTTF Konaté en Werner.
Qua icon packs doe ik het dan wel weer heel slecht, Pires uit d prime icon, ingeleverd voor een mid icon en heb nu dus ook een scholes in mijn club zitten die helemaal niks kan |:( .

Daarnaast staan al mijn icon swaps spelers er in, omdat ik het gewoon leuk vind om met Koeman, Rijkaard en van der Sar te spelen en ik het zonde vind om geld uit te geven aan een linksback als ik Roberto Carlos heb :) .

Team ziet er nu als volgt uit (alleen Havertz is tradeable);

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srmp7DLalBKhJsn991q-crpJq1g=/f/image/uqEv7e1isSL8NDrbVO7e42W3.png

Daarnaast nog 1,4m coins over, maar ik denk dat ik die bewaar tot TOTS. Ik heb nu niet direct spelers die ik nog uit wil proberen. Denk dat ik met TOTS volledig nederlands ga door Overmars te unlocken, de Bergwijn SBC te doen en te hopen dat er nog een leuke Nederlandse CAM / ST combo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lasagna bday geprobeerd. Jeetje die man draait alsof hij een piano op z'n rug heeft, versnelling viel me ook enorm tegen, schot was wel prima maar niet minder als correa bday.

En aangezien we belotti straks krijgen als eenzelfde type neem k weer afscheid en zet ik Mertens SS op de flank.

Nog 2000 xp en dan speel k zo:
https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Verdi bakte er ook niet van dus die kan k nu mooi vervangen voor Mertens aangezien hij niet meer in de spits staat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

''t is weer zo'n avondje, PlayStation maar uitgezet. Alleen maar lag, 2 keer connectie met EA servers verloren terwijl ik in het menu bladerde en daarna ongelofelijk traag om weer ingelogd te raken. Klaag klaag rot bedrijf klaag klaag...zo dat heb ik weer even kunnen luchten, toch fijn dat dit topic er is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Ik heb even een vraag, ik probeer vanuit de corner meestal kort te spelen en terug te leggen op randje 16, van het weekend stond FB Lemar daar elke keer wat prima is want die kan aardig schieten en heeft 5 *wf maar sinds vandaag heb ik Kante elke keer op randje 16 staan weet iemand toevallig hoe je dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vestendrie schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:38:
Ik twijfel enorm of ik fb baka moet vrijspelen. Hij zou dan gouden kante moeten vervangen, maar zijn ze te vergelijken en is hij beter of blijft kante een klasse apart. Iemand die hier meer over weet?
Ik heb Kante als leenspeler gehad en zo kunnen testen. Puur specswise springt Baka er uit tov de normale Kante. Kante is mij zelf nooit echt opgevallen noch in positieve noch in negatieve zin. Normale Sissoko viel mij meer op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZMG7UIz542MPcP8DE9wym8N9MM=/f/image/HLUVl4CSUC6UTsYsWUqTHThX.jpg

Nu kan ik Kante ook niet langer 1 vs 1 testen afwisselend met Baka. Maar de hamvraag is: Kante, is die tradeable? Zo ja dan zou ik het wel weten. Zo nee, dan zal het wss niet een heel groot verschil maken. Het is ook weer niet zo dat het verschil dag en nacht is tussen beide hun basis specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Joosie200 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:37:
[...]

Ik heb Kante als leenspeler gehad en zo kunnen testen. Puur specswise springt Baka er uit tov de normale Kante. Kante is mij zelf nooit echt opgevallen noch in positieve noch in negatieve zin. Normale Sissoko viel mij meer op.

[Afbeelding]

Nu kan ik Kante ook niet langer 1 vs 1 testen afwisselend met Baka. Maar de hamvraag is: Kante, is die tradeable? Zo ja dan zou ik het wel weten. Zo nee, dan zal het wss niet een heel groot verschil maken. Het is ook weer niet zo dat het verschil dag en nacht is tussen beide hun basis specs.
Thanks voor de reactie. Kante is untradeable dus vandaar de complexiteit. Maar ik ga er morgen maar even voor zitten, zou in principe in 7 potjes die je wint allemaal kunnen afvinken, dus hopelijk valt het grinden enigzins mee.

Wel kut dat ik net weer richting divisie 6/5 ging, maar hierdoor wrs flink zal moeten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:42:
[...]

Thanks voor de reactie. Kante is untradeable dus vandaar de complexiteit. Maar ik ga er morgen maar even voor zitten, zou in principe in 7 potjes die je wint allemaal kunnen afvinken, dus hopelijk valt het grinden enigzins mee.

Wel kut dat ik net weer richting divisie 6/5 ging, maar hierdoor wrs flink zal moeten zakken.
Verschil gaat hem voornamelijk zitten in body-type/stock, het lijkt me overigens een zeer goed duo in 4231 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
DeBers schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:36:
Ik heb nu eindelijk wat budget opgebouwd. Wat zouden jullie doen met mijn team?
Ik speel 4231.
Ik heb dit team: https://www.easports.com/...fId=bMlFo8xLcb78:FFA20XBO

Die verander is ingame naar:
ST Lineker (unt)
LCAM Mbappe :: CAM Neymar :: RCAM Bernardo S (unt)
Kante (unt):: Seedorf (unt)
Bernat :: Ferdinand :: Schar :: Zambrotta
De Gea.

Ik heb 1mil budget.
Wat zouden jullie doen?
Verdediging en keeper?
Of gewoon wat betere 5 wf spelers?

Mijn opstelling is.

Lineker (92)
Neymar NIF Mbappe NIF Seedorf 86 Bernardo Silva Moments
Iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:37:
[...]

[Afbeelding]

Het is wel flink appels met peren vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende spelers. Sissoko zou je meer met Bakayoko kunnen vergelijken omdat ze allebei 2 sterke beren zijn op het middenveld. Kante is een echte stofzuiger. Die moet het niet zozeer hebben van zijn fysiek, maar zeker van zijn wendbaarheid en de kwaliteiten om gaten dicht te lopen, intercepties etc. Beuken doe je meer met Bakayoko en Sissoko. Waarvan de lengte ook wel fijn is met corners etc.
Idealiter heb je een centraal middenveld met een sissoko en een kante achtige type speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Door e corona ellende fut weer geïnstalleerd maar wie hou ik voor de gek. Wat een pleuris spel,. Als je 2-0 voorkomt gaat de tegenstander weg objective teams overal etc etc. Ik heb misschien 1 a 2 leuke potjes gehad in 40 games . Terug naar Netflix...

[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 07-04-2020 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het zou typisch EA zijn om bij het einde van de promo een goodiebag 2 SBC uit te brengen alleen dan voor een 85 of 84 rated squad. :+

Ik ga de SBC vooralsnog niet doen. Geef er te goede spelers met hoge ratings voor op om het te doen. Zo kreeg ik laatst Ter Stegen untradeable. Een keeper die je altijd kan gebruiken en beter is dan 89 vd Sar. Vindt het zonde om 'm dan in de SBC te doen. Ben niet echt liquide op het moment, maar door het verkopen van gouden (non-rare) contracts afgelopen weekend. Had er zo'n 1100 opgespaard kreeg ik toch ruim 36k erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

SterqVerhael schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 07:58:
maar door het verkopen van gouden (non-rare) contracts afgelopen weekend. Had er zo'n 1100 opgespaard kreeg ik toch ruim 36k erbij. :)
Wouw, had me nooit gerealiseerd dat die ook nog wat opbrengen, heb zelf een overvloed aan contracts zonder daar ooit iets voor gedaan te hebben (uit packs) en ging er eigenlijk vanuit dat dat voor iedereen zo zou zijn, dat EA ervoor zorgde dat je daar als speler nooit tekort aan zou hebben... en nu ik het zo opschrijf realiseer ik me ook onmiddelijk hoe naief dat was :F Als er immers op een of andere manier ook geld mee te verdienen valt dan zal EA dat toch niet nalaten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:48:
[...]

Wouw, had me nooit gerealiseerd dat die ook nog wat opbrengen, heb zelf een overvloed aan contracts zonder daar ooit iets voor gedaan te hebben (uit packs) en ging er eigenlijk vanuit dat dat voor iedereen zo zou zijn, dat EA ervoor zorgde dat je daar als speler nooit tekort aan zou hebben... en nu ik het zo opschrijf realiseer ik me ook onmiddelijk hoe naief dat was :F Als er immers op een of andere manier ook geld mee te verdienen valt dan zal EA dat toch niet nalaten...
Contracts, fitness en sommige positie/chem kaartjes verkopen heel snel, alles wat niet untradeable is listen en refreshen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gerrard verkocht en Headliner Nainggolan ervoor terug gekocht, Gerrard was iedere keer moe omdat hij toch wat meer werk moest leveren in me nieuwe elftal. Nainggolan heeft toch nog meer stamina en dat merk je ingame echt goed. Vind hem zelfs eigenlijk gewoon beter spelen dan mid Gerrard en hij is nog goedkoper ook :)

Had even de tijd nodig om te wennen aan CR7 maar wat een beest is dat. Correct opgesteld in de 16 meter is gewoon 100% een doelpunt. Samen met Laudrup echt me doelpunten machines.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar Thorsby doet het ook gewoon serieus goed op het middenveld ook in de WL.

https://www.futbin.com/20/squad/14767451 zoals ik ingame speel. Start anders zodat iedereen op 10 chem zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Is het mogelijk om met een ander FUT account te spelen op je huidige PS4 profiel? Ik wil eigenlijk die divisie 4 trophy halen maar door een combinatie van te slecht en brakke servers en dat soort ellende kom ik steeds net niet in Div 4. En eigelijk wil ik stoppen met FUT, dus ik zat te denken om één van mijn secondaire FUT accounts te openen onder mijn huidige PS4 account en daarmee via de plaatsingmatches misschien in DIV4 te komen.

Weet iemand of dit kan? Anders ga ik mn club deleten, beetje zonde van 5 mil coins en een shitload aan untradeables maar ben wel klaar met de fratsen van EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:04
Ik kan nog wel wat coins gebruiken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shabalala
welke skills gebruiken jullie het meest? ik gebruik zelf veel l1 en r1 als ik de bal heb, maar heb het gevoel dat ik niet echt beter meer word. en met verdedigen gebruik ik veel l2.

Jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
Traeces schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:28:
Gerrard verkocht en Headliner Nainggolan ervoor terug gekocht, Gerrard was iedere keer moe omdat hij toch wat meer werk moest leveren in me nieuwe elftal. Nainggolan heeft toch nog meer stamina en dat merk je ingame echt goed. Vind hem zelfs eigenlijk gewoon beter spelen dan mid Gerrard en hij is nog goedkoper ook :)

Had even de tijd nodig om te wennen aan CR7 maar wat een beest is dat. Correct opgesteld in de 16 meter is gewoon 100% een doelpunt. Samen met Laudrup echt me doelpunten machines.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar Thorsby doet het ook gewoon serieus goed op het middenveld ook in de WL.

https://www.futbin.com/20/squad/14767451 zoals ik ingame speel. Start anders zodat iedereen op 10 chem zit :)
Hoe gebruik jij CR7 het beste? Ik krijg hem met geen mogelijk aan de praat. Heb nu https://www.futbin.com/20/squad/13075926 en speel 4231 of 41212 en met een engine chem. Maar hij drukt zijn stempel helemaal niet en ik krijg hem maar niet in een scorende positie..
Heb eerder Ben Yedder POTM naast POTM Werner opgesteld en die beviel mij vrij goed, maar wou wat nieuws proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Zijn er nog mensen die FUT 18 spelen op de PC of niet meer spelen en zijn coins kwijt wil en zijn spelers? *O* oOo _O- :Y Ben namelijk opzoek naar een aantal spelers om mijn team compleet temaken;

CR7 TOTS of TOTY
Koulibaly TOTY
Robben FOF
Kante FOF or TOTY
Marcelo TOTY
Modric TOTY
Ramos TOTY
de Gea TOTY
Henry Prime
R9 Prime or mid icon
Ronaldinho Prime
Nainggolan TOTS
Mertens TOTS
Immobile TOTS
Marchisio FOF
Aguaro TOTS
Kante TOTY
Messi TOTY or TOTS
Griezmann FOF
Suarez FOF
Neymar FOF
Thiago Silva FOF

Jullie kunnen contact opnemen met mij op discord of mij een pm sturen hier op Tweakers.

https://discord.gg/AzKYRp

TNX

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 07-04-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:31:
[...]

Hoe gebruik jij CR7 het beste? Ik krijg hem met geen mogelijk aan de praat. Heb nu https://www.futbin.com/20/squad/13075926 en speel 4231 of 41212 en met een engine chem. Maar hij drukt zijn stempel helemaal niet en ik krijg hem maar niet in een scorende positie..
Heb eerder Ben Yedder POTM naast POTM Werner opgesteld en die beviel mij vrij goed, maar wou wat nieuws proberen.
Heb CR7 op stay forward, get in behind, vrij spel maar wel dat hij centraal blijft staan. Ook engine er op.

Speel zelf ook 4-2-3-1 (2) , moest vooral wennen aan ze fysiek. Hij voelt een beetje log aan, maar je kan wel goed de bal met hem afschermen, dan b.v. Een fake shot en als je gedraaid ben direct schieten. Zo scoor ik enorm veel met hem of vasthouden je cam laten bijsluiten en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Vanmorgen wezen puzzelen voor een nieuw team om dit paasweekend de WL mee te spelen. Heb nu 3 teams in m'n hoofd en kan nog niet kiezen welke ik wil gaan gebruiken. Een aantal spelers staan vast door de Icon Swaps. Hopelijk kunnen jullie mij helpen door middel van ervaring die jullie hebben.
Team 1: https://www.futbin.com/20/squad/14770519
Team 2: https://www.futbin.com/20/squad/14771109
Team 3: https://www.futbin.com/20/squad/14771068

De teams staan nu zoals ik ze ingame ga gebruiken. Iedereen zal starten op 10 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Is er ook een discord want ik wil namelijk ook mijn post posten in discord :Y
Pagina: 1 ... 129 ... 185 Laatste