Bij een matige start in de WL is de game voor een paar uur wegleggen inderdaad de beste optie. Dan is de frustratie weg gezakt en naar mijn idee duurt het ook even voordat de ELO zich aanpast in de WL, dan krijg je vanavond waarschijnlijk een stuk makkelijkere tegenstanders.Fraaank schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:58:
[...]
Speel nu nog met HL Werner in de spits, maar die laat het steeds minder zien. Hopelijk aankomende week of die week erop Storyline Belotti om te proberen. Dan maar eens kijken of het iets beter gaat. Al die dragbackh**ren de hele dag is ook niks. Vanavond maar weer eens verder kijken. Sowieso is het doel goud 3 en zeker niets meer. Zonde van m'n tijd...ach wat lul ik: die hele game is zonde van je tijd
Als je op zoek gaat naar een nieuwe spits, zou ik vooral letten op een spits met goede composure. Speel nu sinds kort met Record Breaker Aguero en bij hem is zo goed als elke kans binnen de 16 een doelpunt. Werner komt wel vaak in goede posities om te scoren, maar mist relatief veel makkelijke kansen.
Gelukkig heb ik zelf nog weinig frustrerende tegenstanders gehad deze WL. *even afkloppen*