Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 07:18
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:10:
Iedereen bedankt voor de feedback ! Net maar even snel de spelers gekocht, zag op futbin dat alles aan het stijgen was. Zeker Haterboer is een lijn omhoog.

Momenteel dit team : https://www.futbin.com/20/squad/14641666

Heb nog 1.2mil over wie helpt mij met de overgebleven gaten :D
Lozano BD en Neymar dan maar he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:01
Iedereen bedankt voor de feedback ! Net maar even snel de spelers gekocht, zag op futbin dat alles aan het stijgen was. Zeker Haterboer is een lijn omhoog.

RM Politano 'even' unlocken ;) of Lozano Birthday is ook een koopje voor 100k.
LM misschien Insigne IF, Mertens SS of Neymar inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45
lasharor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:41:
Ik ben eigenlijk pas net begonnen met ultimate team. Iedereen die ik online tegen kom heeft van zo'n regenboogteam.

Wat is de beste manier om ook snel (zonder te betalen voor packs) tot zo'n team te komen? Of in ieder geval iets waardoor ik ook normaal mee kan doen.
Je kan je verdiepen in handelen. Doe ik zelf niet. Het is gewoon een kwestie van spelen. Op dit moment kan je best wat spelers unlocken zonder geld.

Deze bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i085o8uK8kxfkP1szLQ0jM4Lzsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eC4sdpsfqeXFpdvCxYyJCglv.jpg?f=fotoalbum_large

Je kan SBC doen, daar krijg je weer pakjes uit. Spelers die je kan kan verkopen, etc.

Daarnaast zijn heel veel goede spelers nu veel goedkoper dan in september-oktober-november.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambianz schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:14:
[...]

Lozano BD en Neymar dan maar he!
DeeleNL schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:15:
[...]

RM Politano 'even' unlocken ;) of Lozano Birthday is ook een koopje voor 100k.
LM misschien Insigne IF, Mertens SS of Neymar inderdaad
Thx ! daar zat ik dus ook aan te denken. Die 7 chem zal je wel niet merken met neymar en Ronaldo.
Politano ga ik zeker onlocken en upgraden naar ze 89 versie. Heb ik wat te doen dit weekend ga toch geen WL spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:28:
[...]

[...]

Thx ! daar zat ik dus ook aan te denken. Die 7 chem zal je wel niet merken met neymar en Ronaldo.
Politano ga ik zeker onlocken en upgraden naar ze 89 versie. Heb ik wat te doen dit weekend ga toch geen WL spelen :P
Of je pakt hem zo:
https://www.futbin.com/20/squad/14641997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Ik heb er na het bizarre geluk met het packen van Butra en Rush voor gekozen om Nainggolan 88 te halen en Boateng flashback te completen via de Copa Libertadores SBC (hierdoor er zo’n 150k op bespaard). Nu zit ik nog met 2 vragen:

- Zouden jullie Nainggolan houden of toch Vidal SBC completen?
- Ik ben nog op zoek naar een goede spits en eventueel centrale middenvelder uit de Serie A. De spits mag iedereen zijn, budget in totaal 1.8 mil. Heeft iemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 03-04-2020 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
SH-FR schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:35:
Ik heb er na het bizarre geluk met het packen van Butra en Rush voor gekozen om Nainggolan 88 te halen en Boateng flashback te completen via de Copa Libertadores SBC (hierdoor er zo’n 150k op bespaard). Nu zit ik nog met 2 vragen:

- Ik ben nog op zoek naar een goede spits en eventueel centrale middenvelder uit de Serie A. De spits mag iedereen zijn, budget in totaal 1.8 mil. Heeft iemand suggesties?
Misschien kan je Ramsey SBC voltooien? In de spits heb ik nu CR7, waar ik een paar maanden gespeeld heb met L. Martinez 87, die erg goed voor mij was. De FS kaart van Martinez is ook erg goed, maar vond ik nog wat aan de dure kant voor 1 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:28:
[...]

[...]

Of Bernat Winter refresh op linksback dan heb je Neymar ook op 10 Chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz

Ik heb zelf Ramsey sbc gedaan, maar zou even wachten tot de birthday van vanavond. Wellicht zit daar een betere Matuidi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Nu zit ik nog met 2 vragen:

Zou sowieso wachten tot vanavond 19 uur, vanwege de nieuwe weekly objectives, sbc's en fut birthday team 2.

Verder is Vidal de meeste complete CDM die je kunt halen. Heeft volgens mij de meeste ingame stats van alle middenvelders. Als je specifiek in de serie A zoekt is de season player Thorsby echt een prima aanwinst.

Spits: Stoichkov. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:57:
[...]

Zou sowieso wachten tot vanavond 19 uur, vanwege de nieuwe weekly objectives, sbc's en fut birthday team 2.

Verder is Vidal de meeste complete CDM die je kunt halen. Heeft volgens mij de meeste ingame stats van alle middenvelders. Als je specifiek in de serie A zoekt is de season player Thorsby echt een prima aanwinst.

Spits: Stoichkov. ;)
Ramsey doen, Belotti uit season rewards en muntjes op zak houden voor een echte upgrade :)
Anyway, vind het zelf leuk om veel spelers te proberen en ben nu Rush aan het proberen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Belotti lijkt me idd een mooie spits. Ik ben nog steeds heel blij met Perisic en Yedder POTM. Die 5 star weak foot is zo handig.

Is die Ramsey beetje leuke speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:38
Ramsey bevalt mij heel goed.. stoomt lekker op naar voren.

Heb dominguez FS ervoor verkocht naderhand.

Belotti kijk ik echt naar uit! Nog 22000 XP :)

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 03-04-2020 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 14:00

Op rechts gewoon Politano gaan vrijspelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Luis Felipe of romagnoli op CV zijn mij altijd goed bevallen.

LM heb ik op dit moment Verdi maar heb k ook gespeeld met insigne en wil ik dybala ooit nog een proberen.

Waarom ga je op LM niet voor Mertens SS?

Ik speel nu met dit team waarbij ik correa nu uitprobeer ipv lautaro Martinez Totgs. Straks over naar belotti
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HsqpgA24KTdeMpwgB1aophUzYWM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOxOT2PwR0g9EyBUVSjeT8Tv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door Augy op 03-04-2020 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Bellarabi ook maar even binnengehaald. Toch een leuke bank zo, wel 'wat' pacey maar goed, ik heb het idee dat iedereen in minuut 60 een speler als Kent inbrengt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/00F9FTyv5kguo0N0UDEjVXCcl6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SLR53dPAjtFaUb95MBKyAIEa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Mijn wissels zijn standaard: Kent of Correa League SBC, Traoré en James. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:58:
Mijn wissels zijn standaard: Kent of Correa League SBC, Traoré en James. :+
Ik kan me nog discussies herinneren hoe pace steeds meer generfed werd, het spel vertraagd werd zodat de focus meer zou komen te liggen op voetbal ipv wie rent het snelst :)

Ik zag dat Bergwijn geen eindatum heeft, dus die ga ik zeker nog een keer meepakken.
Het lijkt op een Adama Traora die wel kan afwerken qua stats (hoewel Traore altijd keurig binnenwerkt in de 92e minuut :+ )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Is de WL weer tm maandag eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-06 14:06
https://www.futbin.com/20/squad/14646106
Ben enkel minder tevreden over Sanchez en Eriksen. Iemand die iets beter weet? Als ik Eriksen verkoop, heb ik iets van een 900k-1M.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
jerommeke96 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:54:
Is de WL weer tm maandag eigenlijk
Nog niet 🤣
Deze pagina word veel op gecommuniceerd door EA
https://mobile.twitter.com/eafifadirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meru94 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:58:
https://www.futbin.com/20/squad/14646106
Ben enkel minder tevreden over Sanchez en Eriksen. Iemand die iets beter weet? Als ik Eriksen verkoop, heb ik iets van een 900k-1M.
SS Mertens en dan Scream Insgine ofzo?
Je kan bijvoorbeeld ook de mid/prime Del Piero oppakken als CAM/CF/ST afhankelijk van je formatie ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 14:29

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ben weer aan het puzzelen voor mijn volgende upgrade. Met een La Liga team loop je op een gegeven moment een beetje vast, wel ook gekeken om er een mix van te maken, maar dat zou veel coins kosten en volgens mij de boel er niet zo heel veel beter op maken.

Dus dan maar wat hogere doelen voor de volgende aankoop :D Is ook wel weer leuk eigenlijk

Ben aan het kijken naar:
  • van Basten 94 - als 2e spits in te zetten
  • del Pierro 92 / Nedved 91 / Kaka 91 / Socrates 91 / Marcelo 91 - als CAM of op een andere plek in te zetten
Even niet letten op de chemistry, in de pre-match staat iedereen op 10 :)

Als ik puur naar de stats kijk vind ik Marcelo 91 het meest all-round en aantrekkelijk, maar hij is wel de enige niet icon en het lijkt erop dat icons toch weer wat extra hebben (wat niet in de stats te vinden is).

Del Piero staat dan op de 2e plek, met een 5* weak foot :P maar zou me wat zorgen maken over zijn physics.

Van Basten? Tsja, vooral omdat het van Basten is _/-\o_ (en eigenlijk is dat misschien nog wel het sterkste argument, enige is dat ik tot nog toe eigenlijk niet met 2 spitsen speel, maar goed, dat kan veranderen nietwaar)

Of gewoon nog een hele andere speler? Ben nu aan het sparen richting de 1,3 miljoen voor Marcelo, dus dat is het max budget. Daar ga ik sowieso nog even voor nodig hebben (tenzij mijn packluck drastisch wijzigd moet ik het van traden hebben).

p.s. in game ruilen ook Ramos en Militao van plekje
p.p.s. Kondogbia met shadow is trouwens ook een monster als back voor die prijs, alleen heel erg jammer van zijn 2* weak foot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrSnp8y4bSQn1ST-_YuaRwVsALk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jJhC3oDvd6w4FePGna4p60ro.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nu1KrkcQt8cbWERBu_OhVE4wNP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rI2yP3xaHB794zl7ifF0IiZx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door bebopper op 03-04-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Oh lekker slim mn otw ben yedder voor een ton te weinig verkocht au au.

Hopelijk zot er vanavond niks tussen waar ik die ton voor nodig heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
jerommeke96 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:05:
Oh lekker slim mn otw ben yedder voor een ton te weinig verkocht au au.

Hopelijk zot er vanavond niks tussen waar ik die ton voor nodig heb
Als het aan EA ligt gaan ze LW Ben yedder releasen met 5* skills om de community nog meer op te naaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N2LSWw schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:11:
[...]

Als het aan EA ligt gaan ze LW Ben yedder releasen met 5* skills om de community nog meer op te naaien :+
Hou op, zit sowieso niet te wachten op 4231 in WL met Yedder, Atal, Neymar en 5*WF Mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:16:
[...]

Hou op, zit sowieso niet te wachten op 4231 in WL met Yedder, Atal, Neymar en 5*WF Mbappe.
Ik heb nog steeds het idee dat ze Douglas Costa toevoegen aan het 2e team. Als je kijkt naar hoe vaak ze dezelfde spelers recyclen dan is dat wel een mooie keuze voor EA.Als hij degelijke finishing heeft dan lijkt mij dat wel een leuke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-06 14:06
N2LSWw schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:21:
[...]

Ik heb nog steeds het idee dat ze Douglas Costa toevoegen aan het 2e team. Als je kijkt naar hoe vaak ze dezelfde spelers recyclen dan is dat wel een mooie keuze voor EA.Als hij degelijke finishing heeft dan lijkt mij dat wel een leuke kaart.
Dat zou een zeer leuke kaart zijn, dan heb ik direct al mijn vervanger voor Eriksen, al zal zijn prijs wel redelijk hoog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:16:
[...]

Die gasten hebben allemaal een ST kaartje toch? Gewoon 4222 beginnen. Of breng ik je nou op verkeerde ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:47:
[...]

Ik kan me nog discussies herinneren hoe pace steeds meer generfed werd, het spel vertraagd werd zodat de focus meer zou komen te liggen op voetbal ipv wie rent het snelst :)

Ik zag dat Bergwijn geen eindatum heeft, dus die ga ik zeker nog een keer meepakken.
Het lijkt op een Adama Traora die wel kan afwerken qua stats (hoewel Traore altijd keurig binnenwerkt in de 92e minuut :+ )
Uiteindelijk draait alles toch om snelheid in combinatie met wendbaarheid dit jaar. Alhoewel ik het idee heb dat met name door de stamina deze wissels vanaf minuut 60 dodelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, hybrid leagues en nations beide gedaan. Moest voor de XI en around the world nog Schweinsteiger en een betere Duitse keeper scoren maar verder met untradeables gedaan. Mijn transferlist staat weer vol. Vind de national pride en league/nation hybrid niet de moeite waard voor 13k. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 05:49
Sinds wanneer heeft EA de team instructies op het D-pad om zeep geholpen? Ik ben er een tijdje uit geweest en zag toevallig bij de laatste update een vermelding staan dat ze het "gefixed" hebben, maar mooi niet dus.

Ik speelde net mijn 2e WL game, stond bij rust tegen de verhouding in met 2-0 achter. Dus ik breng 3 subs in en ga vol op de aanval met de D-pad instructies zoals team press en overlappende backs. Rond de 60e minuut valt me opeens op dat al m'n spelers 0 stamina hebben, zelfs m'n ingebrachte subs. Uiteraard de wedstrijd niet meer kunnen ombuigen. Dankjewel EA voor het slopen van een feature waar niks mis mee was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:24:
[...]

Die gasten hebben allemaal een ST kaartje toch? Gewoon 4222 beginnen. Of breng ik je nou op verkeerde ideeën?
Ik wil ze juist niet zien, maar je kan ook linken met BPL via Mahrez/Atal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06 10:46
mar101 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:07:
Sinds wanneer heeft EA de team instructies op het D-pad om zeep geholpen? Ik ben er een tijdje uit geweest en zag toevallig bij de laatste update een vermelding staan dat ze het "gefixed" hebben, maar mooi niet dus.

Ik speelde net mijn 2e WL game, stond bij rust tegen de verhouding in met 2-0 achter. Dus ik breng 3 subs in en ga vol op de aanval met de D-pad instructies zoals team press en overlappende backs. Rond de 60e minuut valt me opeens op dat al m'n spelers 0 stamina hebben, zelfs m'n ingebrachte subs. Uiteraard de wedstrijd niet meer kunnen ombuigen. Dankjewel EA voor het slopen van een feature waar niks mis mee was!
Uhm misschien begrijp ik je verkeerd hoor. Maar zo te horen ging je behoorlijk pressen met je team en maakte je spelers veel meters. Dan is het niet gek dat je "basis" spelers stuk zitten rond minuut 60. Moet ook zo zijn wat mij betreft. Als je subs ook geen stamina meer over hadden lijkt me dat inderdaad vreemd. Weet je zeker dat die wel volle uithoudingsvermogen hadden voordat je aan de wedstrijd begon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Arwintju schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:13:
[...]

Uhm misschien begrijp ik je verkeerd hoor. Maar zo te horen ging je behoorlijk pressen met je team en maakte je spelers veel meters. Dan is het niet gek dat je "basis" spelers stuk zitten rond minuut 60. Moet ook zo zijn wat mij betreft. Als je subs ook geen stamina meer over hadden lijkt me dat inderdaad vreemd. Weet je zeker dat die wel volle uithoudingsvermogen hadden voordat je aan de wedstrijd begon?
Het is in ieder geval een groot verschil tov hoe het een paar weken geleden was. Al m'n spelers inclusief de subs waren full stamina toen ze aan de wedstrijd begonnen. Een kwartiertje ingame pressen zou er wat mij betreft niet voor moeten zorgen dat m'n spelers compleet uitgeput zijn, inclusief mijn centrale verdedigers, waar ik normaal geen enkele stamina problemen mee ervaar. Ze konden nu niet meer fatsoenlijk hun man dekken, ze strompelden maar wat over het veld. Verder heb ik veel spelers met 90+ stamina waaronder Vidal, Futmas Sissoko en TOTW Moments Walker, daarvan zou je denken dat ze een beetje pressing wel moeten aankunnen.

Zelf ben ik niet van de hele wedstrijd constant pressure te spelen, maar vond het wel een fijne toevoeging dat als je achter staat dmv een aanpassing op D-pad net wat meer druk kan zetten op de tegenstander om een doelpunt te forceren. Jammer dat EA deze feature nu onbruikbaar heeft gemaakt. Voor mij in ieder geval de laatste keer, want als je spelers letterlijk geen stamina meer hebben (dus niet een halve stamina) na een kwartiertje pressing, dan is het dat niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:46:
[...]

Het is in ieder geval een groot verschil tov hoe het een paar weken geleden was. Al m'n spelers inclusief de subs waren full stamina toen ze aan de wedstrijd begonnen. Een kwartiertje ingame pressen zou er wat mij betreft niet voor moeten zorgen dat m'n spelers compleet uitgeput zijn, inclusief mijn centrale verdedigers, waar ik normaal geen enkele stamina problemen mee ervaar. Ze konden nu niet meer fatsoenlijk hun man dekken, ze strompelden maar wat over het veld. Verder heb ik veel spelers met 90+ stamina waaronder Vidal, Futmas Sissoko en TOTW Moments Walker, daarvan zou je denken dat ze een beetje pressing wel moeten aankunnen.

Zelf ben ik niet van de hele wedstrijd constant pressure te spelen, maar vond het wel een fijne toevoeging dat als je achter staat dmv een aanpassing op D-pad net wat meer druk kan zetten op de tegenstander om een doelpunt te forceren. Jammer dat EA deze feature nu onbruikbaar heeft gemaakt. Voor mij in ieder geval de laatste keer, want als je spelers letterlijk geen stamina meer hebben (dus niet een halve stamina) na een kwartiertje pressing, dan is het dat niet waard.
Gelukkig dat EA deze aanpassing heeft gedaan bedoel je? Dat hele pressing gedeelte was volkomen kapot. Teams die onbeperkt en ongestraft maar bleven pressen en spelers die amper moe werden daardoor.
Gelukkig heeft EA dit aangepast, hetzelfde met overload ballside.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:49:
[...]

Gelukkig dat EA deze aanpassing heeft gedaan bedoel je? Dat hele pressing gedeelte was volkomen kapot. Teams die onbeperkt en ongestraft maar bleven pressen en spelers die amper moe werden daardoor.
Eens maar een kwartiertje moet wel kunnen toch ?
Zo niet, dan kunnen ze deze opties ook wel verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 03-04-2020 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
[...]

Zelf gebruik ik nooit constant pressure in mijn custom tactics, dus weet niet of dat op dezelfde manier is generfed, dat mag wat mij betreft zeker gebeuren. Al heb ik het idee dat ik nog steeds tegen spelers speel die hoge druk zetten en ermee weg komen qua stamina.

Waar ik het over heb is de team press optie onder het D-pad, waarvan EA zelf heeft toegegeven in de laatste patch notes dat het effect op stamina veel te hoog was en ze de aanpassing in de laatste update zouden hebben terug gedraaid. Daar merk ik in de praktijk helemaal niks van. Zoals Bossie zegt, zou een kwartiertje pressie wel moeten kunnen, wat heeft de feature anders nog voor een nut?

Nu weet ik in ieder geval dat ik het voorlopig niet moet gebruiken, gelukkig was dat m'n enige loss van de 4 WL games tot dusver. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wie past er het best als CM of LB bij?
https://www.futbin.com/20/squad/14649436

Heb nu Telles / Odegaard op LB/CM.
Zat voor LB te denken aan: Robertson totw moments, Telles headliners of Renan Lodi FS.
Zat voor CM te denken aan Fred (gaat iig mijn lvl 30 pick zijn) maar voor nu Kante, Ikone FS, Pogba of Alexander Arnold shapeshifter.

Budget: 400k voor nu, al staat de transferlist vol dus up en running.. ca +200k aan waarde als ie leeg is.

Alex Sandro SBC is mij te prijzig voor nu, heb te weinig 86/87 squads om zo in te wisselen. Zit ook te loeren om Virgil in te wisselen voor Rijkaard 88 overigens :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joosie200 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:35:
Wie past er het best als CM of LB bij?
https://www.futbin.com/20/squad/14649436

Heb nu Telles / Odegaard op LB/CM.
Zat voor LB te denken aan: Robertson totw moments, Telles headliners of Renan Lodi FS.
Zat voor CM te denken aan Fred (gaat iig mijn lvl 30 pick zijn) maar voor nu Kante, Ikone FS, Pogba of Alexander Arnold shapeshifter.

Budget: 400k voor nu, al staat de transferlist vol dus up en running.. ca +200k aan waarde als ie leeg is.

Alex Sandro SBC is mij te prijzig voor nu, heb te weinig 86/87 squads om zo in te wisselen. Zit ook te loeren om Virgil in te wisselen voor Rijkaard 88 overigens :)F
Wat dacht je van van Aanholt als LB en dan HL Wijnaldum (of een IF-versie) op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:36:
[...]

Wat dacht je van van Aanholt als LB en dan HL Wijnaldum (of een IF-versie) op het middenveld?
Heb ze beide gezien en zeker Aanholt heb ik in gedachten voor een Nederlandse Squad als endgame material. Zoveel goede LB's (Aanholt) en RB's (Hateboer) heb je niet. HL Wijnaldum ben ik benieuwd of ie boven zijn IF uitsteekt. Die heb ik al eens geprobeerd in een PL team en was mij te onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Oef, net thuis van werk en eerste WL match gespeeld. Kom gelijk al tegen een team met Prime Vieira, Milestones Verstraete, neymar, Zakaria, baby VDS, Alaba, Winter upgrade Cunha, POTM Gnabry en nog een paar goede kaarten.

Die gast kwam gelijk op 2-0. Toen viel volgens mij zijn controller uit :? of hij stopte even met spelen. Heb toch even snel 1 goal gemaakt, maar niet direct doorgespeeld, zo wil ik niet een win in mijn schoot geworpen krijgen.
Vervolgens op 2-2 gekomen. Ik merkte dat hij vaak dragbacks deed dus op een gegeven moment was zijn truukendoos zo doorzichtig leeg dat hij niet meer echt gevaarlijk werd. Ik maak 2-3 en hij gaat full pressing spelen, iets waar ik gelukkig mee om kan gaan. Ik tik rustig rond. Gnabry mist nog een dot van een kans en in de 90e minuut schiet Cristiano de bevrijdende 2-4 binnen. Heftig zo'n eerste match, maar de eerste winst is binnen d:)b

Daarna weer verloren omdat de connectie weer vol met lag zat en het weer een seconde duurde voordat een speler reageerde. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Joosie200 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:40:
[...]

Heb ze beide gezien en zeker Aanholt heb ik in gedachten voor een Nederlandse Squad als endgame material. Zoveel goede LB's (Aanholt) en RB's (Hateboer) heb je niet. HL Wijnaldum ben ik benieuwd of ie boven zijn IF uitsteekt. Die heb ik al eens geprobeerd in een PL team en was mij te onzichtbaar.
Hateboer wou ik ook halen alleen zijn prijs is nu 260k! 8)7

Heb maar Perreira gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Iemand die een friendly match wil starten voor die objective?
Op xbox: Sensately

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
sensately schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:18:
Iemand die een friendly match wil starten voor die objective?
Op xbox: Sensately
Je kan ook tegen de AI en dan gewoon een kut team als tegenstander selecteren. Vaak staat hij dan op beginner. Even een goal scoren, controller wegleggen en even snel iets anders doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:49:
[...]

Je kan ook tegen de AI en dan gewoon een kut team als tegenstander selecteren. Vaak staat hij dan op beginner. Even een goal scoren, controller wegleggen en even snel iets anders doen :)
indd zo heb ik ook de maldini challenge voltooid met maar nog 1 contract over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
[...]

Van mij mogen ze het nog wel meer aanpassen maar dan dat spelers met 25% of minder conditie over gewoon alleen nog kunnen lopen, want nu nog steeds zijn er spelers die gewoon hele wedstrijd drukken en er geen problemen mee onder vinden doordat als er maar een klein beetje lag is je spelers gewoon te laat reageren op je input om onder de druk uit te komen.

Vorige week had ik zelfs een tegenstander waarvan na 70 min er 2 spelers van hem helemaal geen conditie over hadden en het voelde alsof ze nog gewoon konden sprinten alsof er niks aan de hand was. Het is leuk dat de acceleratie wordt verminderd met minder conditie maar zolang de sprintsnelheid hetzelfde blijft, zal je er niks van merken als er druk wordt gezet met lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Pompi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:53:
[...]

Van mij mogen ze het nog wel meer aanpassen maar dan dat spelers met 25% of minder conditie over gewoon alleen nog kunnen lopen, want nu nog steeds zijn er spelers die gewoon hele wedstrijd drukken en er geen problemen mee onder vinden doordat als er maar een klein beetje lag is je spelers gewoon te laat reageren op je input om onder de druk uit te komen.

Vorige week had ik zelfs een tegenstander waarvan na 70 min er 2 spelers van hem helemaal geen conditie over hadden en het voelde alsof ze nog gewoon konden sprinten alsof er niks aan de hand was. Het is leuk dat de acceleratie wordt verminderd met minder conditie maar zolang de sprintsnelheid hetzelfde blijft, zal je er niks van merken als er druk wordt gezet met lag.
Andersom zou indd beter zijn, acceleratie wel min of meer hetzelfde. Maar bij minder conditie eerder stil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ligt het aan mij of zijn er alleen maar tryhards aan het spelen? Begon nog aardig met 4-1 inmiddels sta ik 4-3, 2 keer gruwelijk weggespeeld, speel zelf in divisie 4 dus voor mijn gevoel waren dit echt divisie 1/2 spelers terwijl ik maar op +3 en +2 stond. En ja ik speel mijn wedstrijden wel helemaal uit ivm de elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Meru94 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:23:
[...]

Dat zou een zeer leuke kaart zijn, dan heb ik direct al mijn vervanger voor Eriksen, al zal zijn prijs wel redelijk hoog liggen.
Ik zou hem op zich ook wel willen. Maar dan moet ik mijn huidige team wel weer omgooien. Ik zit nog te twijfelen of ik Garrincha moet gaan unlocken met de icon swaps of voor Carlos Alberto moet gaan. Ik vind Socrates echt super leuk om mee te spelen maar moet misschien wel vol op pace spelen omdat tegenstanders toch als laffe honden blijven spelen. Socrates, Griezmann, Hierro en Telles zijn tradable.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rsWLsy73hO4B0GbdKbtCcCxm_KU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gduZFBnEqk98j4foZlM4KFO5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Virgil verkocht voor 330k, afschrijving van 150k maar ik heb hem sinds januari continu gebruikt. Sta nu op 800k, met nog 200k aan totaal waarde van mijn volle transfer list. Zodra ik alle icon swaps binnen heb voor moments Overmars, gaan Neymar/Mbappe plaats maken goed voor ook 800k. Wellicht dat baby Koeman nog weg gaat om de laatste 200k erbij te krijgen. Kom ik toch mooi in de buurt van de 2 mil met behoud van Messi/Yedder/Ramos 93 om zo Cruyff te verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N2LSWw schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:54:
[...]

Ik zou hem op zich ook wel willen. Maar dan moet ik mijn huidige team wel weer omgooien. Ik zit nog te twijfelen of ik Garrincha moet gaan unlocken met de icon swaps of voor Carlos Alberto moet gaan. Ik vind Socrates echt super leuk om mee te spelen maar moet misschien wel vol op pace spelen omdat tegenstanders toch als laffe honden blijven spelen. Socrates, Griezmann, Hierro en Telles zijn tradable.
[Afbeelding]
Socrates anders als Central CAM?, ik heb alleen met zijn 89 gespeeld en die was central ontzettend aanwezig in mijn team.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 03-04-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Weer totaal niet origineel; VvD, Bale, Pogba hebben de afgelopen jaren allemaal al een Fut Birthday kaart gehad. Verder net zoals Rashford krijgt Douglas Costa Futmas kaart een upgrade. Alles voor het geld, dus gaat creativiteit het raam uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:04:
[...]

Weer totaal niet origineel; VvD, Bale, Pogba hebben de afgelopen jaren allemaal al een Fut Birthday kaart gehad. Verder net zoals Rashford krijgt Douglas Costa Futmas kaart een upgrade. Alles voor het geld, dus gaat creativiteit het raam uit.
Vind het ook behoorlijk teleurstellend, maar het is ook een combinatie van meh en onbetaalbaar.
Wat meer spelers zoals Bergwijn, Bellarabi zouden het een stuk aantrekkelijker maken want een Rashford/Pogba is niet te betalen.

Zolang het Frans of Manchester United dan komt het wel in een promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:10:
[...]

Vind het ook behoorlijk teleurstellend, maar het is ook een combinatie van meh en onbetaalbaar.
Wat meer spelers zoals Bergwijn, Bellarabi zouden het een stuk aantrekkelijker maken want een Rashford/Pogba is niet te betalen.

Zolang het Frans of Manchester United dan komt het wel in een promo.
Het kan toeval zijn maar de Belgisch Pro League heeft dit jaar helemaal geen speciale kaarten en volgens mij is dit ook het eerste jaar dat je geen Points kan kopen, zelfs bij de RTTF hebben de Belgische clubs niks gekregen. De enigste speciale kaarten zijn TOTW of MOTM, maar er is dit jaar ook geen Pro League SBC zoals voorgaande jaren.
Had bijvoorbeeld ook liever een "onbekende" speler uit de Liga NOS gehad dan weer een speler met al meerdere kaarten uit de top 5 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:16:
[...]

Het kan toeval zijn maar de Belgisch Pro League heeft dit jaar helemaal geen speciale kaarten en volgens mij is dit ook het eerste jaar dat je geen Points kan kopen, zelfs bij de RTTF hebben de Belgische clubs niks gekregen. De enigste speciale kaarten zijn TOTW of MOTM, maar er is dit jaar ook geen Pro League SBC zoals voorgaande jaren.
Had bijvoorbeeld ook liever een "onbekende" speler uit de Liga NOS gehad dan weer een speler met al meerdere kaarten uit de top 5 landen.
Zou me niet verbazen aangezien er weinig aan te verdienen valt.

Bakayoko is bijvoorbeeld een leuke CDM uit objectives, maar dan maken ze de objectives weer een mission-impossible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 08:55
Ik ben al lang blij dat Ben Yedder er niet bij zit... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Pompi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:16:
[...]

Zo heb ik het nog niet eens bekeken, scherp van je. Het is langs die kant niet te bidden dat ze in NL die points ook gaan afschaffen (persoonlijk zou ik het zelfs leuker vinden) want dan hadden we dit jaar geen Ziyech 90, Tagliafico HL, Malen FS etc. gehad.

Toch vind ik dat ze die kleinere leagues sowieso wel wat links laten liggen (ja logisch: er is minder interesse en dus minder geld). Maar je zou ook gewoon een simpele objective kunnen doen voor bijv. een Fut Birthday Boadu van 86, een Shapeshifter Ihattaren RW van 85 etc. Zoveel moeite is het niet voor EA en je bindt de kleinere speler uit de kleinere leagues ook meer aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:19:
[...]

Bakayoko is bijvoorbeeld een leuke CDM uit objectives, maar dan maken ze de objectives weer een mission-impossible.
Ik was al blij dat er geen hoge voorzet bij zat :P
Dacht oh met Mbappe Griezmann loopt die vanzelf binnen, alleen die 3x assist met 80 Fys moet dan maar met Kante :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:12
Iedereen heeft over bepaalde termen dragbacks, wat is dat? En full pressing met dpad hoe moet dat ingesteld worden en wat is na en voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:38:
[...]

Ik was al blij dat er geen hoge voorzet bij zat :P
Dacht oh met Mbappe Griezmann loopt die vanzelf binnen, alleen die 3x assist met 80 Fys moet dan maar met Kante :)
idd, ik had de aanname gemaakt dat Weak Foot wonder met 5*WF was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Markvd1984 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:46:
Iedereen heeft over bepaalde termen dragbacks, wat is dat? En full pressing met dpad hoe moet dat ingesteld worden en wat is na en voordeel?
Dragbacks zijn best handige en relatief eenvoudig uit te voeren skillmoves. Je houdt de RB (of R1) knop ingedrukt en dan beweeg je eerst naar achter, vervolgens kun je zelf een richting kiezen waar je naartoe wil. Het is een best effectieve manier om onder druk uit te voetballen en het is ook best lastig te verdedigen omdat je zoveel richtingen op kan. Je zet een verdediger al snel op het verkeerde been. Duurt even om het onder de knie te krijgen, maar is de moeite zeker waard.

Je hebt op het D-pad van je controller (de pijltjestoesten) een aantal snelle manieren om tactische aanpassingen te doen. Als je omhoog of omlaag drukt, dan zie je de opties in beeld verschijnen. Dan hoef je niet eerst het spel te pauzeren en in het menu de custom tactics aan te passen. Helaas werken die sinds een tijd niet meer goed, in ieder geval de team press optie, want binnen no time hebben al je spelers geen stamina meer over. Dan rennen ze als slakken over het veld. Dus je kunt er maar beter geen gebruik van maken totdat EA het echt gefixed heeft.

Tussenstand in de WL voor mij is 10-5. Meestal stop ik bij Goud 3, maar ga een poging doen om voor de 18 wins te gaan, een gegarandeerde 87+ speler uit een vorige TOTW klinkt wel aanlokkelijk. Al zal ik vast een speler als Parejo of Luis Alberto krijgen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:22
Hier tussenstand WL 1-4.

Alles in slechts 5 wedstrijden al weer gezien waar ik me kapot aan erger. Zo'n spijt dat ik er weer aan begonnen ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Had geen zin in weer een WL, even een weekend relaxed na vorig weekend.

Wel Alex Sandro unlocked :) ben erg benieuwd!

Deze week op voor de 22000 xp voor belotti :)

[ Voor 1% gewijzigd door Augy op 03-04-2020 22:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Frantz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:19:
Zojuist mijn team gemaakt voor de komende WL. Wil nog 1x spelen met de betere aanvallers van dit spel; https://www.futbin.com/20/squad/14551533 ben wel benieuwd wat voor score ik dit weekend kan halen. Heb er in elk geval wel zin in.
Slechtste start in de WL ooit. Leek wel alsof al mijn spelers -50 skills hadden en de tegenstander over het veld vloog. Zag dat de prijzen van de tradeable spelers nog hoog waren dus die spelers gaan mooi de TL op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heel me PL team is verkocht en me Serie A hybride is compleet :)

Dit is momenteel mijn team : https://www.futbin.com/20/squad/14660695

Tussenstand 6 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen. Waarvan 4 WL , wou toch me team goed testen dus toch maar WL gaan spelen terwijl ik dit eigenlijk niet van plan was.

Me bevindingen : Vind me team een stuk stabieler aanvoelen dan mijn PL team, zeker aanvallend is het allemaal een stuk sterker. CR7 = CR7 iedere kans is hangen, Neymar nog niet meer gescoord maar genoeg assist + je kan mensen echt kapot maken met hem. Futbirthday Lozano verwachte ik echt helemaal niks van maar die valt me echt positief op. Echt een hele leuke speler.

Middenveld is echt solide met Gerrard en Thorsby , die lopen echt alles dicht, komen goed op en verdedigen goed mee. Laudrup verdeeld het spel goed en scoort echt heel makkelijk.

Verdediging, had niet verwacht maar vind die niet onder doen voor me verdediging met Virgil, Futmus Sanchez, Mid Zambrotta en Prime Zanetti. Nu zijn me beide CV's ook lekker snel dus scheelt ook de helft.

Handanovic heb ik nog geen vage keters zien maken dus dat scheelt al de helft :P

Heb nog 400K over een een paar flinke high rated spelers dus ga even die flashback Alex Sandro doen. Heb ik gelijk een endgame LB :)

Ga momenteel 4-0 in de WL wat een luxe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 22:18:
Heel me PL team is verkocht en me Serie A hybride is compleet :)

Dit is momenteel mijn team : https://www.futbin.com/20/squad/14660695

Tussenstand 6 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen. Waarvan 4 WL , wou toch me team goed testen dus toch maar WL gaan spelen terwijl ik dit eigenlijk niet van plan was.

Me bevindingen : Vind me team een stuk stabieler aanvoelen dan mijn PL team, zeker aanvallend is het allemaal een stuk sterker. CR7 = CR7 iedere kans is hangen, Neymar nog niet meer gescoord maar genoeg assist + je kan mensen echt kapot maken met hem. Futbirthday Lozano verwachte ik echt helemaal niks van maar die valt me echt positief op. Echt een hele leuke speler.

Middenveld is echt solide met Gerrard en Thorsby , die lopen echt alles dicht, komen goed op en verdedigen goed mee. Laudrup verdeeld het spel goed en scoort echt heel makkelijk.

Verdediging, had niet verwacht maar vind die niet onder doen voor me verdediging met Virgil, Futmus Sanchez, Mid Zambrotta en Prime Zanetti. Nu zijn me beide CV's ook lekker snel dus scheelt ook de helft.

Handanovic heb ik nog geen vage keters zien maken dus dat scheelt al de helft :P

Heb nog 400K over een een paar flinke high rated spelers dus ga even die flashback Alex Sandro doen. Heb ik gelijk een endgame LB :)

Ga momenteel 4-0 in de WL wat een luxe :P
Hoe bevalt Hateboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Gemiddelde tot matige WL start met 8 om 3. Conclusie voor vanavond is in ieder geval dat we wederom met zeer inconsistente gameplay te maken hebben. Met name de verliespotjes (ja echt, sorry) echt verschrikkelijke verbinding. Ballen springen meters van de voet, spelers lijken klei in hun schoenen te hebben en maken geen loopacties. De andere wedstrijden spelen dan weer prima. Blijft vreemd en schandalig voor een miljardenbedrijf als EA.

Het lijkt ook met regelmaat terug te komen dat slechtere teams tijdens WL en Rivals wedstrijden een soort ‘boost’ meekrijgen waardoor ze aanvoelen als Ronaldinho Prime Moments. Net weer zo’n tegenstander getroffen die echt niet zo goed was, maar zijn ‘matige’ spelers speelden me volledig weg en liepen overal op het veld. Konden zo door m’n verdediging lopen.

Nu ik een flink budget heb is het wel een leuke ontwikkeling om spelers uit te testen. Heb Tevez getest en die beviel me totaal niet. Gelukkig geen verlies op gemaakt omdat hij was gestegen (denk door Di Maria). Nu speel ik even met Sanchez 92. Ik ben aangenaam verrast, blijkt een echte doelpuntenmachine de eerste wedstrijden. Tot slot binnenkort nog Lasagna uittesten, ziet er zeer goed uit, en speelt in de Serie A :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeer goed, verdedigd solide en staat tenminste altijd op de plek waar hij hoort te staan :) Prime Zanetti heeft veel betere stats en misschien verdedigend veel beter maar die gast stond soms ineens mid mid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:19:
[...]

Zeer goed, verdedigd solide en staat tenminste altijd op de plek waar hij hoort te staan :) Prime Zanetti heeft veel betere stats en misschien verdedigend veel beter maar die gast stond soms ineens mid mid :+
Zou je aan het einde van je WL door willen geven hoe Thorsby speelt? Ik heb naar nu Nainggolan en Kolarov en vooral Nainggolan 88 speelt geweldig, maar die Thorsby heeft ook zeer goede statistieken. Alex Sandro heb ik overigens al ervaring mee en dat is een geweldige aanwinst voor je team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:19:
[...]

Ik merk ook wel eens dat Zanetti hoog staat. Met name als er hoge steekballen zijn kant opkomen is hij erg kwetsbaar omdat hij dan te hoog staat en de tegenstander zo vrije baan naar de achterlijn heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Hassiebassie op 03-04-2020 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
Bossie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:01:
[...]

Socrates anders als Central CAM?, ik heb alleen met zijn 89 gespeeld en die was central ontzettend aanwezig in mijn team.

[Twitter]
Ja speelt centraal aangezien zijn lengte wel handig is op het middenveld. Hij scoort vaak daarnaast ook echt super veel goals omdat zijn schoten zo hard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
SH-FR schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:24:
[...]

Zou je aan het einde van je WL door willen geven hoe Thorsby speelt? Ik heb naar nu Nainggolan en Kolarov en vooral Nainggolan 88 speelt geweldig, maar die Thorsby heeft ook zeer goede statistieken. Alex Sandro heb ik overigens al ervaring mee en dat is een geweldige aanwinst voor je team!
Hier veel gespeeld met Nainggolan 87, Thorsby en Ramsey 90.

Duidelijk volgorde is voor mij:

1. Nainggolan
2. Ramsey
3. Thorsby

Waar Nainggolan erg aanwezig is valt dat bij Thorsby tegen, stars zijn in dit geval niet alles. Prima sub om de boel dicht te gooien maar geen basis materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:24:
[...]

Sure geen probleem, vind soort van Gullit overal te vinden die vent.

Heb net zijn sbc gedaan dus zal het morgen zien hoe hij speelt.
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:48:
[...]

Ik merk ook wel eens dat Zanetti hoog staat. Met name als er hoge steekballen zijn kant opkomen is hij erg kwetsbaar omdat hij dan te hoog staat en de tegenstander zo vrije baan naar de achterlijn heeft.
Ja daar kreeg ik helemaal de schijt van tegen hele snelle spelers of goede tegenstanders vallen er dan enorme gaten. Back moet gewoon goed verdedigen en de rest is een extra :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lippie15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-05-2020
Nou 1e 10 potjes zitten er weer op, 8-2 momenteel en vooral te danken aan bergwijn.

Speelde vorig weekend met ben yedder potm en butra 90 in de spits, maar wat een verschil maakt het fysiek van bergwijn.

Ben zoiezo wel van de l2 in de 16 aangezien je er vrij makkelijk mee vrij komt, en skillen niet mijn ding is, maar voor een ieder die er iets over twijfelt zou ik zeggen gelijk doen.

Kan trouwens goed merken dat hoe later in speel
(Lees wat meer biertjes heb genuttigd) hoe gemakkelijker het gaat.

Kun je wel weer duidelijk merken dat een lossstreak voor 80% bij jezelf ligt, want in frustratie ga je toch heel andere dingen doen, instappen/te moeilijke hoeken schieten/ te snel de aanval zoeken.

Met een paar biertjes op speel ik wat dat betreft veel ontspannender en maakt het me veel minder uit als ik achter kom, waardoor ik de laatste 3 potten op rij na een 2-0 achterstand alsnog over de streep trek.

Dus bij deze nogmaals, zit je hoog in je frustratie, leg het spel gewoon even weg, want het gaat er zeker niet beter van worden. En tuurlijk is de gameplay soms ruk, maar het grootste gedeelte ligt toch aan jezelf, dat je in je frustratie dingen gaat doen die je normaal niet zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Laatst online: 26-04 20:11
Gemiddelde start wl 7-4. Had echt een top verbinding hele avond.
Zit nog wel beetje te puzzelen, heb op de plek van sissoko al meerdere spelers gehad. Waaronder vrij prijzige icons. Echter blijft sissoko 81 toch echt het fijnste spelen.
Heb een 300 k nog over, iemand nog een tip in die richting als vervanger?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zp7D1WIjGKHt-JQlts3sFnWdQKE=/f/image/KpF2NnUerwDKaqK4jKbgTMk0.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier 2-7 in de WL ( en dan noemen sommigen hier hun WL slecht terwijl ze een positieve balans hebben.... ). Wat een teams kom ik tegen! Ben op 2x na volledig kansloos. Ik hoopte dat ik minimaal 10 overwinningen zou halen van de 30 maar dat gebeurt niet, want ik stop met deze WL. De ergernis wordt te groot nu, waardoor ik er geen enkel plezier meer aan beleef.

[ Voor 51% gewijzigd door Moody2204 op 04-04-2020 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Ga hier 9-8. Had eigenlijk 11-6 moeten zijn, maar je raadt het al: de voorzetglitch heeft ervoor gezorgd dat ik 2x een loss kreeg. Toen had ik wel even een moment van grrrr.

Dat er ieder weekend wel iets is wat je plezier wegneemt is echt te beziar voor woorden van een miljardenbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Vestendrie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 10:49:
Ga hier 9-8. Had eigenlijk 11-6 moeten zijn, maar je raadt het al: de voorzetglitch heeft ervoor gezorgd dat ik 2x een loss kreeg. Toen had ik wel even een moment van grrrr.

Dat er ieder weekend wel iets is wat je plezier wegneemt is echt te beziar voor woorden van een miljardenbedrijf.
Dan moeten mensen eerst stoppen met geld uitgeven aan dit spel :+ Ik begrijp je heel goed maar de toxic mensen en de sugar daddy's van EA verdienen dit spel ook gewoon eigenlijk. De normale mensen die dit spel spelen moeten er maar onder lijden.

Ik heb nu ook al 2 keer gehad dat mijn game gewoon crashte zonder dat ik bij het doel was. Ik wandelde gewoon de middellijn over en opeens zo'n blue screen van de PS4. Het is echt heel triest maar mensen moeten gewoon stoppen met EA geld geven voor iets wat alles behalve af is. Door opeens een fatale crash te introduceren tonen ze ook wel aan dat ze totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
3-6 momenteel in de WL. Wat doe ik nog in deze game? Alleen maar trolls en mensen die lopen te zuigen. Alle replays afkijken etc. En dat allemaal omdat je 1 extra red player pick kunt krijgen (beter bekend als een k*t 86 rated speler).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Laatst online: 26-04 20:11
Je er gewoon bij neerleggen dat niet iedereen de kwaliteit van een e-sporter heeft werkt voor mij altijd goed 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wie heeft ervaring met prime icon moments Zambrotta? Ik word helemaal gestoord van die Prime Zanetti. Met pijn en moeite net een wl wedstrijd gewonnen maar zo langzamerhand wordt mijn zwakke plek achterin wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:12
Iemand idee voor goede cv, heb nu nesta en rijkaard, en nesta is zo ongelooflijk traag ook met draaien niet normaal, heb 550.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MadMoody schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 09:17:
Hier 2-7 in de WL ( en dan noemen sommigen hier hun WL slecht terwijl ze een positieve balans hebben.... ). Wat een teams kom ik tegen! Ben op 2x na volledig kansloos.
Welkom in mijn wereld. Beide weekend league (afgelopen weekend en twee weken daarvoor) begon ik op 3-7/2-8 respectievelijk na tien potjes. Had er ook wel flink de p in, maar gewoon tien potjes op vrijdagavond, zaterdag vijf en zondag vijftien gedaan en ik kwam op 11/13 wins uit uiteindelijk.

De verloren potjes was voor de helft spelen tegen icon teams, de helft slecht spel van mezelf met hier en daar een disconnect/loss tot gevolg.

Vandaag en morgen ga ik overdag mooi genieten van het weer. Het is stralend weer, morgen zelfs tegen de 20 graden aan. Er is meer dan fifa, laat staan weekend league.
Markvd1984 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:23:
Iemand idee voor goede cv, heb nu nesta en rijkaard, en nesta is zo ongelooflijk traag ook met draaien niet normaal, heb 550.000
Waar bestaat de rest van je team uit?

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 04-04-2020 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ogbonna of Opara?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Virgil van dijk staat bij mij nog altijd basis. Gewoon zijn normale kaartje, die kost nu nog iets van 350k ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
N2LSWw schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 10:54:
[...]

Dan moeten mensen eerst stoppen met geld uitgeven aan dit spel :+ Ik begrijp je heel goed maar de toxic mensen en de sugar daddy's van EA verdienen dit spel ook gewoon eigenlijk. De normale mensen die dit spel spelen moeten er maar onder lijden.

Ik heb nu ook al 2 keer gehad dat mijn game gewoon crashte zonder dat ik bij het doel was. Ik wandelde gewoon de middellijn over en opeens zo'n blue screen van de PS4. Het is echt heel triest maar mensen moeten gewoon stoppen met EA geld geven voor iets wat alles behalve af is. Door opeens een fatale crash te introduceren tonen ze ook wel aan dat ze totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Dat klopt zeker. Ik ben alleen van mening dat EA allang door heeft dat dat nooit gaat gebeuren. Had nog hoop vanwege dat geval met enkele youtubers zoals Kurt, maar die is nu bij PES en alles gaat ondertussen bij Fifa door alsof er niets veranderd is.

EA kan gewoon alles maken bij ons zolang hun spel gepromoot wordt. Niet alleen door youtubers enzo, maar ook door de echte voetbalwereld zelf. Die krijgen dikbetaald om dit spelletje te promoten en EA blijft ondertussen cashen.

Stoppen met points kopen of het spel niet promoten lost het niet op hoor. Ze leveren gewoon ieder jaar een spel af dat vol bugs etc zit. Ze moeten gewoon een paar jaar de tijd nemen om een ultiem voetbalspel uit te brengen als basis en dit ieder jaar up te graden met de laatste transfer en alle cosmetische shit. Dat zou perfect zijn, maar goed. Valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:13:
Wie heeft ervaring met prime icon moments Zambrotta? Ik word helemaal gestoord van die Prime Zanetti. Met pijn en moeite net een wl wedstrijd gewonnen maar zo langzamerhand wordt mijn zwakke plek achterin wel duidelijk.
Werd vooral gek van Zanetti dat die vent steeds van ze plek weg was. Zeker voor een back van 600k vind ik dat nogal bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ga voor de objective Bakayoko nu ik toch Neymar/Mbappe/Yedder heb. Alleen de 7 rival wins met assist en goal van een 4 star wf middenvelder wordt pittig. Dan heb ik mooi een upgrade op de CDM positie, kan Frenkie otw eruit. Het is dat het geen Gullit is of dat ik de christmas Sissoko heb gemist maar anders een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Joosie200 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:50:
Ik ga voor de objective Bakayoko nu ik toch Neymar/Mbappe/Yedder heb. Alleen de 7 rival wins met assist en goal van een 4 star wf middenvelder wordt pittig. Dan heb ik mooi een upgrade op de CDM positie, kan Frenkie otw eruit. Het is dat het geen Gullit is of dat ik de christmas Sissoko heb gemist maar anders een mooi alternatief.
Welke positie heb je neymar dan? Ik heb Neymar en Messi in begin opstelling RM/LM dus die assist en goal worden altijd wel verzorgt door mr Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jerommeke96 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:09:
[...]

Welke positie heb je neymar dan? Ik heb Neymar en Messi in begin opstelling RM/LM dus die assist en goal worden altijd wel verzorgt door mr Messi
Neymar LM
Messi RM

Denk niet dat het telt als ik Mbappe/Yedder opstel in het middenveld terwijl ze beide spits zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:23
Joosie200 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:11:
[...]

Neymar LM
Messi RM

Denk niet dat het telt als ik Mbappe/Yedder opstel in het middenveld terwijl ze beide spits zijn.
Als ze cam, cm of cvm als standaardpositie hebben telt het wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Ja precies messi en neymar hebben ook rm lm op hun kaart bij bij, in game spelen ze cam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Ondertussen sta ik nu 5-9 volgens mij. Ben al 3x dezelfde tegenstander tegengekomen...hoe dan? Ook verloren tegen een tegenstander die z'n eerste schot van de wedstrijd in de 89ste minuut uiteraard scoorde. Dat nadat hij (of zij) in de 70ste minuut rood pakte. Vervolgens tot/m minuut 120 vol onder druk gezet door m'n tegenstander en uiteraard verloren. Thanks EA! Tijd voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Mensen ervaringen met Nedved 93, Griezan FB of Butra 92 in de spits?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:50:
Ondertussen sta ik nu 5-9 volgens mij. Ben al 3x dezelfde tegenstander tegengekomen...hoe dan? Ook verloren tegen een tegenstander die z'n eerste schot van de wedstrijd in de 89ste minuut uiteraard scoorde. Dat nadat hij (of zij) in de 70ste minuut rood pakte. Vervolgens tot/m minuut 120 vol onder druk gezet door m'n tegenstander en uiteraard verloren. Thanks EA! Tijd voor wat anders.
Ik heb een andere custom tactic gepakt voor 4231, PIM Rush in de spits met FB Ozil als playmaker.

Rush heeft nu 8 Played, 16G/5A, kon gisteren mijn rivals objectives vrijwel niet afmaken ivm RQs, maar in WL heeft hij nu ook al 5 in 2. Ik Speel niet veel anders, maar heb simpelweg een meer efficientere spits.

Anyway, ik start altijd redelijk ok, met een dip in het midden om vervolgens ergens tussen game 18-22 G3 aan te tikken.

@theman36 Ik zou voor Griezman gaan, zijn workrates zijn toch wel een plusje ivm Butra die daarnaast toch echt een pure spits is.

Geen ervaring met Nedved, maar lees vaak dat hij vooral een meer aggressievere de Bruyne is.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 04-04-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:54:
[...]

Ik heb een andere custom tactic gepakt voor 4231, PIM Rush in de spits met FB Ozil als playmaker.

Rush heeft nu 8 Played, 16G/5A, kon gisteren mijn rivals objectives vrijwel niet afmaken ivm RQs, maar in WL heeft hij nu ook al 5 in 2. Ik Speel niet veel anders, maar heb simpelweg een meer efficientere spits.

Anyway, ik start altijd redelijk ok, met een dip in het midden om vervolgens ergens tussen game 18-22 G3 aan te tikken.

@theman36 Ik zou voor Griezman gaan, zijn workrates zijn toch wel een plusje ivm Butra die daarnaast toch echt een pure spits is.
[YouTube: INSANE 5 STAR WEAK FOOT UPGRADE!! 92 FUT BIRTHDAY GRIEZMANN REVIEW!! FIFA 20 Ultimate Team]

Geen ervaring met Nedved, maar lees vaak dat hij vooral een meer aggressievere de Bruyne is.
Speel nu nog met HL Werner in de spits, maar die laat het steeds minder zien. Hopelijk aankomende week of die week erop Storyline Belotti om te proberen. Dan maar eens kijken of het iets beter gaat. Al die dragbackh**ren de hele dag is ook niks. Vanavond maar weer eens verder kijken. Sowieso is het doel goud 3 en zeker niets meer. Zonde van m'n tijd...ach wat lul ik: die hele game is zonde van je tijd :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:58:
[...]
Zonde van m'n tijd...ach wat lul ik: die hele game is zonde van je tijd :*)
idd, en over een paar maanden beginnen we weer opnieuw ;)
Maarre ik speel voornamelijk exta ivm Corona, normaal sta ik nu zelf ergens in kelderklasse te prutsen en doe ik geen WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:54:
[...]

[YouTube: INSANE 5 STAR WEAK FOOT UPGRADE!! 92 FUT BIRTHDAY GRIEZMANN REVIEW!! FIFA 20 Ultimate Team]

Denk dat ik inderdaad Nedved laat voor wat het is, ook gezien zijn agility en het feit dat ik juist een spits wil die een hoge handelingssnelheid heeft. Ik heb daar nu Son 87 staan en die vind ik soms echt traag met passing, draaien en schieten op bepaalde momenten. Dat filmpje is inderdaad redelijk overtuigend, echter vind ik het ook altijd ontzettend vervelend om tegen Butra te spelen... keuzes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:22:
[...]

Denk dat ik inderdaad Nedved laat voor wat het is, ook gezien zijn agility en het feit dat ik juist een spits wil die een hoge handelingssnelheid heeft. Ik heb daar nu Son 87 staan en die vind ik soms echt traag met passing, draaien en schieten op bepaalde momenten. Dat filmpje is inderdaad redelijk overtuigend, echter vind ik het ook altijd ontzettend vervelend om tegen Butra te spelen... keuzes 8)7
Butra is gewoon erg goed, maar kan vrijwel alleen in de spits gebruikt, zou Griezmann kiezen omdat deze op veel meer posities uit de voeten kan wat erg veel flexibiliteit geeft in je gameplans.

Het is inmiddels ook alweer tijd voor de eerste rant :)
2-1 voor in de rust door een cheape tegengoal. Vanaf de kick-off tweede helft is opeens de snelheid weer eens bij mijn compleet verdwenen en zijn al mijn spelers passief en is de passing steeds zonder kracht. Uiteindelijk met 3-3 de verlenging in (zijn 3-3 was een kick-off goal na mijn 3-2) om vervolgens 4 penalties op rij te missen :X

Pagina: 1 ... 127 ... 185 Laatste