Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
sjakieman schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:14:
Maar wie heeft er de afgelopen 3 jaar wel eens een speler als WL player pick gehad waarmee je langer gespeeld hebt? Ik heb er in 3 jaar minstens goud 3-1 nog nooit 1 gehad en er zijn genoeg weken geweest waarin er een rij interessante spelers tussen zaten. In plaats van 1% kans op een goede pick is het nu 0%. De player picks zijn eigenlijk alleen de 1e weken als je net begint en tijdens TOTS interessant.

Verder er gewoon vanuit gaan dat je niets uit de rewards haalt. Dan zit je bijna altijd goed met voorspelling en kan het ook nog eens nooit tegenvallen. ;)
Ik heb 87 Ben Yedder als rode kaart. Tot afgelopen weekend elk weekend gebruikt in de WL. Hoefde ik die dure SBC niet te doen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
LukeSpangas schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:31:
Iemand die die 1 april SBC gedaan heeft? Ben wel benieuwd naar de inhoud van het bronzen pack. Dat zou dan toch ook een 1 april grap kunnen zijn? Anyway ik heb m gedaan maar wacht ff met packs openen tot na vrijdagavond....
Nee geen grap, dacht ik ook.
Zitten iets van 3/4 gouden kaarten in een zilver en brons ofzo, niet heel bijzonder maar toch, kon eindelijk wat bronzen zooi nuttig kwijt en andere zijn soms 10x zoveel waard :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Zou pas een goede 1 april zijn als er daadwerkelijk een goede speler zat in je pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:56:
Zou pas een goede 1 april zijn als er daadwerkelijk een goede speler zat in je pack.
Het zullen ongetwijfeld untradables zijn, dus genaaid word je in ieder geval :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik zou die bronzen sbc doen. Trek zomaar untradable FUT Mbappé eruit 8)7

spoiler:
1 april :+

[ Voor 19% gewijzigd door Hassiebassie op 01-04-2020 21:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Prime Larsson gekocht i.p.v. Prime Hernandez. Eerste 2 Rivals potten direct 2x een Hattrick :)

Voelt tot nu toe lekker aan en zeer fijn dat ik niet meer hoef na te denken met welk been ik moet schieten. Overigens alles wel vanuit de 16 gescoord. Morgen eens proberen met geplaatste afstand schoten.

En wel leuk dat dat het een oud Feyenoorder is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Pff die Duitse voorzet is niet te doen zeg. Zodra ik mn Duitse team aanraak gaat alles mis of de keeper heeft echt de meest waanzinnige reddingen zelfs op een leeg goal gaat mis.
Die bellarabi is wel echt goed die schiet ze van de achterlijn er nog in.
Maar wat een malloten die je niks gunnen bij 8-0 nog als een malle verdedigen pfff

[ Voor 14% gewijzigd door jerommeke96 op 01-04-2020 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 23:39:
Pff die Duitse voorzet is niet te doen zeg. Zodra ik mn Duitse team aanraak gaat alles mis of de keeper heeft echt de meest waanzinnige reddingen zelfs op een leeg goal gaat mis.
Maar wat een malloten die je niks gunnen bij 8-0 nog als een malle verdedigen pfff
Ik heb gewoon wat mensen gevraagd. Tegen toxic lui heb ik het gewoon geprobeerd met Mbabbu en dat ging nog verassend goed kan ik je vertellen. Daarnaast nog wat mensen blij gemaakt met een chill potje fifa en ze geholpen met wat icon swaps progressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 23:39:
Als het voor die Bellarabi objective is: je hebt geen win nodig, dus start gewoon in een 424 en je backs ook vol op de aanval. Ik ging overigens wel voor lage voorzetten, hoge voorzetten = bal weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Boraslegend had ook een mooie april fools joke. Hij kondigde aan te stoppen met Fifa en professioneel Farming simulator te gaan spelen. :+

Had gisteren geen plezier meer in Fifa. Er is zo weinig nieuws te doen momenteel. Zou zo graag een extra of nieuwe modus toegevoegd zien worden aan FUT. Bijvoorbeeld die trainingsoefeningen om coins te verdienen. Dat je met je vrienden een klassement kan bijhouden wie het beste bepaalde oefeningen doet en dat je daar dan een klein bedrag aan coins mee kan verdienen. Of speciale kits, etc. Dat zou het in mijn ogen een stuk leuker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:52:
[...]

Als het voor die Bellarabi objective is: je hebt geen win nodig, dus start gewoon in een 424 en je backs ook vol op de aanval. Ik ging overigens wel voor lage voorzetten, hoge voorzetten = bal weggegeven.
Ik zag een paar dagen geleden die Bellarabi objective en dacht; nahh die laat ik aan me voorbij gaan. Tot ik gisteren middag zag dat ik een gedeelte van de objectives voor hem al voltooid had door gewoon Rivals te spelen. Ik zag hier al een hoop berichten voorbij komen over de cross assist, maar gelukkig gebruik ik dat vrij veel in mijn normale spel. Door dribbelen tot de achterlijn en dan met 2x❑ een voorzet geven.

Na een paar wedstrijden, die echt bizar soepel verliepen (mijn Koeman leek ineens een agility, balance en agression van 99 te hebben :+ ) hoef ik nu nog maar 2 crosses te geven en Bellarabi is binnen.

Iemand al ervaring met de beste man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Wat is volgens jullie de fijnste spits, speelde lang met icon hernandrz 85, nu c Ronaldo, deze nu verkocht weer iets te houterig, jullie tips heb ong 1miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Markvd1984 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:04:
Wat is volgens jullie de fijnste spits, speelde lang met icon hernandrz 85, nu c Ronaldo, deze nu verkocht weer iets te houterig, jullie tips heb ong 1miljoen
Stoichkov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:00
Lautaro Martinez TOTGS blijft meer staan bij mij samen met Mertens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime Hernandez speelt zeer fijn, alleen zwaar nadeel is zijn 3*WF. Daarvoor heb ik hem nu ingeruild voor Prime Larsson. Daar heb ik nu 2 wedstrijden mee gespeeld en direct 2x een Hattrick, voelt zelfde aan als Hernandez alleen zonder gezeik van 3*WF.

Je kan even doorsparen en kijken naar Butra of Dalglish, dat zijn echt bizar goede spitsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:35:
[...]

Lautaro Martinez TOTGS blijft meer staan bij mij samen met Mertens
Deze versie van Martinez is inderdaad een erg goede value for coins verhouding!
Heb ook 300+ wedstrijden met hem gespeeld, en heb hem afgelopen week vervangen door CR7. Hij is fysiek sterker dan CR7, dat is vooral waar ik hem beter in vind, en ik was toe aan iets anders. Daarom heb ik ook niet voor Martinez FS gekozen, vind dat prijsverschil ook wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:07
Prime Larsson vond ik echt heeel slecht. Draaicirkel van een 10tonner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Yes! Een 87 rated in m'n goud 3 player picks. Nu ben ik echt blij EA. O en die andere playerpick was natuurlijk een 84.

Motivatie is steeds minder aan het worden. Normaal is dit pas het geval in mei (net na TOTS), maar EA draait eigenhandig hun game om en het interesseert ze helemaal niks.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:19
Ongelofelijk, Prime Butragueno uit mijn WL Rewards..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:04:
Yes! Een 87 rated in m'n goud 3 player picks. Nu ben ik echt blij EA. O en die andere playerpick was natuurlijk een 84.

Motivatie is steeds minder aan het worden. Normaal is dit pas het geval in mei (net na TOTS), maar EA draait eigenhandig hun game om en het interesseert ze helemaal niks.
Een 82 en 83 van de bundesliga, puur gekozen als opvulling voor mijn First Owner objectives die ik nog moet doen.

Verder Untradable KDB, 2x86 en een paar 84's, not bad.

KDB is wel stof tot nadenken, aangezien zijn 95 een bepalende rol in mijn team heeft.
Het is gewoon zonde om deze kaart niet te gebruiken, en zou een andere positie voor 850k kunnen upgraden (Havertz, TOTS Robertson of Allison etc).

@SH-FR en hier ik zit mijn rewards vs time spent te relativeren :/
Zou hem in ieder geval een weekend proberen, het is een genadeloze spits, beetje de agility van Yedder icm het schot van Ibra.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-04-2020 10:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:52:
[...]

Ik weet dat ik niet hoef te winnen, geef ongeveer 20 voorzetten per wedstrijd maar zelfs op leeg goal koppen ze ineens naast.
Wat is lage voorzet op de ps dan?
Verlies alle potjes ook nog omdat je wel gewoon rechtdoor kan sprinten dwars door iedereen heen...swap opdrachten allemaal op eigen niveau gedaan maar deze opdracht al 3 niveaus omlaag zonder dat de tegenstanders slechter worden overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:13:
[...]

Ik weet dat ik niet hoef te winnen, geef ongeveer 20 voorzetten per wedstrijd maar zelfs op leeg goal koppen ze ineens naast.
Verlies alle potjes ook nog omdat je wel gewoon rechtdoor kan sprinten dwars door iedereen heen...swap opdrachten allemaal op eigen niveau gedaan maar deze opdracht al 3 niveaus omlaag zonder dat de tegenstanders slechter worden overigens
double-tap cross, dan word het binnenschieten ipv koppen.
Tripe-tap is early cross dacht ik, dan worden het volleys

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
jerommeke96 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:13:
[...]

Zie @Bossie

Niet voor de hoge ballen gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Thx mannen hij is binnen. Wat een ellende zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:04:

EA heeft de game dood gemaakt. Daar zijn ze overigens erg goed in, hoewel dat meestal na de TOTS is. Denk bijvoorbeeld aan toen het wk 2018 begon met al die promo's, kaarten etc. Fifa 18 zakte toen als een kaartenhuis in elkaar.
Ik speel af en toe tussendoor nog een potje DR, dat bevalt me prima. Weekenden ook gewoon tijd om andere dingen te doen ipv WL.

90-95% kans dat hier geen fifa 21 gaat komen. Voornamelijk omdat ik redelijk fanatiek ben met handelen, maar nadat EA de game de afgelopen edities al had gesloopt en het steeds verder afbreekt laat EA nu ook zien dat ze het hele traden ook de nek proberen om te draaien. Dus tsja, dan blijft er voor mij vooralsnog geen redenen over om voor een nieuwe versie te gaan.

Om toch nog iets positiefs toe te voegen is dat PM Butra (ik herhaal het maar) echt episch goed is. En Cruyff 94 is ook goed.
Voor spelers met een lager budget moeten nu wel leuke meta teams samen te stellen zijn met gouden spelers als een neymar, mbappe etc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Player pick 84

Packs helemaal niks (max 83) maar verwacht dat ook niet dus dat maakt het al een stuk makkelijker om mee te leven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Bean77 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:33:
[...]
90-95% kans dat hier geen fifa 21 gaat komen. Voornamelijk omdat ik redelijk fanatiek ben met handelen, maar nadat EA de game de afgelopen edities al had gesloopt en het steeds verder afbreekt laat EA nu ook zien dat ze het hele traden ook de nek proberen om te draaien. Dus tsja, dan blijft er voor mij vooralsnog geen redenen over om voor een nieuwe versie te gaan.
Zelfde voor mij, voorheen kon je als je er iets van tijd in stak echt flink binnenlopen met handelen en daardoor een leuk team bij elkaar spelen. Nu hebben ze dat dusdanig onmogelijk gemaakt door het uitgeven van untradeable packs o.a.

Enige voordeel met deze Fifa is dat je via objectives redelijk leuke spelers binnen kunt harken. Zo'n Bellarabi nu had echt perfect in mijn team gepast, echter heb ik er totaal geen zin meer in. Ik speel nog een paar potjes per week met mijn untradeable team en heb mijn munten verkocht.

Fifa'18 was handeltechnisch gezien voor mij de beste, 19 was ook nog wel prima maar '20 is totaal verkloot. Kan me niet geheel aan de indruk ontrekken dat de komst van Jamey FUTEconomist naar het Fifa-team daar wat aan bijgedragen heeft. Hij was altijd erg inzichtelijk qua marktkennis en daarom denk ik dat hij ook degene is die er mede voor gezorgd heeft dat er zwaar beroerde packs bij POTM/Dure SBC's worden uitgedeeld, League SBC packs en spelers tot 1,5 maand terug dramatisch waren en je uit daily promo sbc's een untradeable pack krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Na het packen van 92 Butra zit ik enorm te twijfelen wat ik moet gaan doen. Actueel heb ik dit team:

https://www.futbin.com/20/squad/14610712

Alleen Mertens, Larsson en Handanovic zijn verhandelbaar. Eventueel mogen er wel spelers uit of mag de formatie worden aangepast. Figo, Baggio en Sandro laat ik er liever wel in. Ik heb na het packen van Butra zo’n 2.2 miljoen te besteden. Wie heeft suggesties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik ga dit jaar niet meer klagen over de spelers uit pakketten...

Vorige week Neymar tradable. Afgelopen weekend prime moments van de Sar untradeble. En nu uit de red player pick 86+, Mbappe 93!

https://www.easports.com/...Id=j8VZHTCSnTeWN:FFA20PS4

Zit wel met een luxe probleem qua spitsen. Baby R9 is nu een goede wissel :p

Oja en dan vergeet ik nog Essien uit de prime icon pakket!

[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 02-04-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:26:
Na het packen van 92 Butra zit ik enorm te twijfelen wat ik moet gaan doen. Actueel heb ik dit team:

https://www.futbin.com/20/squad/14610712

Alleen Mertens, Larsson en Handanovic zijn verhandelbaar. Eventueel mogen er wel spelers uit of mag de formatie worden aangepast. Figo, Baggio en Sandro laat ik er liever wel in. Ik heb na het packen van Butra zo’n 2.2 miljoen te besteden. Wie heeft suggesties?
Ik zou Butra inpassen voor Larson. Handanovic vervangen door VDS. Ramsey heb ik zo mijn twijfels over of je dit ook niet zou moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Blijft mooi, open een pack, blauwe slingers en zo, UEFA kaartje met een speler van 78. Kijk ik bij de dubbele items... Staat daar een goude VdD tussen...

Eén van de betere kaartjes die ik gepacked heb...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Is het happy-pack-luck-hour? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Playerpicks:
Pozuela
Daburr
Hubner

Uiteindelijk maar Daburr gekozen voor mijn first owner Bundesliga team voor die icon swap. Genaamd wunderbar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Wulfric92 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:37:
Ik ga dit jaar niet meer klagen over de spelers uit pakketten...

Vorige week Neymar tradable. Afgelopen weekend prime moments van de Sar untradeble. En nu uit de red player pick 86+, Mbappe 93!

https://www.easports.com/...Id=j8VZHTCSnTeWN:FFA20PS4

Zit wel met een luxe probleem qua spitsen. Baby R9 is nu een goede wissel :p
Ik heb denk ik al wel 3 of 4 squads ingeleverd en kon alleen maar kiezen uit 86 rated spelers. Jij zal daar wel de reden voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wordt er wel verdrietig van als ik al die pack-luck hier lees, mijn beste pack dit jaar is nog steeds Allison 89 untradebale een maand ofzo geleden, die heb ik dan iig in een SBC kunnen gooien, verder echt nog niks met een waarde boven de 20k :'( Ik wil ook wat leuks :+

Nu speel ik dan wel ook geen WL, dus mijn kansen zijn ook wel een stuk lager :)

Wilde eigenlijk nog even wachten, maar kon het toch niet laten, dus maar mijn DR packs geopend, dat had ik beter niet kunnen doen. Het beste wat eruit kwam rollen was een Spanjaard met een waarde van 1100 ;w

[ Voor 35% gewijzigd door bebopper op 02-04-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Had uit mijn DR rivals rewards wat leukers. Does es gek: kies tradeable packs ipv 20k.

Felipe - gelist voor 7.5k
Clifford - iets met die Ierse sbc gelist voor 5k
Ecuele Manga - no name zilver gelist voor 7.5k
Benzema - niet gelist voor 25k maar te gebruiken als SBC fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Happy pack luck is voor mij eind oktober en mid januari geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
bebopper schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:51:
Wordt er wel verdrietig van als ik al die pack-luck hier lees, mijn beste pack dit jaar is nog steeds Allison 89 untradebale een maand ofzo geleden, die heb ik dan iig in een SBC kunnen gooien, verder echt nog niks met een waarde boven de 20k :'( Ik wil ook wat leuks :+

Nu speel ik dan wel ook geen WL, dus mijn kansen zijn ook wel een stuk lager :)
Ik snap je helemaal, moet zeggen dat mijn pack luck ook niet altijd geweldig is... Ik heb in september toen ik er wat geld in stopte een keer Aubameyang gepacked en toen voor 400k verkocht. Maar verder niks bijzonders...

Iemand ervaring met Kluivert (88)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:00:
[...]

Ik snap je helemaal, moet zeggen dat mijn pack luck ook niet altijd geweldig is... Ik heb in september toen ik er wat geld in stopte een keer Aubameyang gepacked en toen voor 400k verkocht. Maar verder niks bijzonders...

Woon in Belgie dus krijg gelukkig niet eens de verleiding er echt geld in te stoppen (want dat mag/kan hier gewoonweg niet), anders zou ik denk ik nog veel verdrietiger zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:00:
[...]

Ik zou alles wat niet een meta prime/moments spits gewoon negeren en voor een niet-icon gaan.
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar die zijn steeds zeer prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Fifa maffia is terug, heb tegen een dramatische speler gespeel 3-1 verloren, 2x eigen goal de gea slaat hem 2x in het doel na een corner en nee ik was de keeper niet, en pass nauwkeurigheid van 43%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Markvd1984 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:26:
Fifa maffia is terug, heb tegen een dramatische speler gespeel 3-1 verloren, 2x eigen goal de gea slaat hem 2x in het doel na een corner en nee ik was de keeper niet, en pass nauwkeurigheid van 43%
En nee? Stoppen met de game? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wat doe ik fout? Er staat Max zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NenByeNWBZiXBdt48fs5_19UZpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6FvEzeibOhtoqS5rj95KmFH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Markvd1984 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:07:
Wat doe ik fout? Er staat Max zilver
je keeper

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bossie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:13:
[...]

Ik zou alles wat niet een meta prime/moments spits gewoon negeren en voor een niet-icon gaan.
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar die zijn steeds zeer prijzig.
Dat is een beetje lastig. Ik zit met het volgende team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Uohsk_rSBuPBvYZ0TI-Qfg3_1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XEuV0pM22fEsqIxgrH1npsDy.png?f=fotoalbum_large

Daarvan is Litmanen trouwens gekocht, als ik die verkoop dan zou Laudrup als CAM kunnen staan. Met de verkoop van Litmanen kom ik bijna 1miljoen om uit te geven... Ik had eigenlijk Overmars op LW gedacht en dan Kluivert als spits...

Hoe herken je trouwens een meta speler? Het is mij nooit helemaal duidelijk geworden wie dat zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door kw_nl op 02-04-2020 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:42:
[...]
Hoe herken je trouwens een meta speler? Het is mij nooit helemaal duidelijk geworden wie dat zijn...
Kijken welke spelers je vaak ziet is vaak al een goede indicator. Waarom speelt 90% van de spelers met fokkin Ben Yedder? Goede agility + balance en een 5* weakfoot (4* skillmoves is ook een leuke bonus).
Waarom speelt 75% nog met Sissoko? 80 PAC en 90+ in Strength & Stamina.

Sommige spelers hebben ook gewoon "iets" extra's van EA meegegeven lijkt het wel. Ronaldo (CR7) heeft bijvoorbeeld net als veel Icons bijvoorbeeld een custom bodytype. Sommige spelers hebben bepaalde Traits die ze nog beter maken (outside the foot traits schijnt een goede te zijn).

[ Voor 21% gewijzigd door Fraaank op 02-04-2020 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:42:
[...]

Dat is een beetje lastig. Ik zit met het volgende team:

[Afbeelding]

Daarvan is Litmanen trouwens gekocht, als ik die verkoop dan zou Laudrup als CAM kunnen staan. Met de verkoop van Litmanen kom ik bijna 1miljoen om uit te geven... Ik had eigenlijk Overmars op LW gedacht en dan Kluivert als spits...

Dan kan je beter voor van Basten gaan, over Kluivert zijn de meeste mensen het wel eens dat hij niet super is. van Basten is mijn inziens een heerlijke afmaker, die schiet ze echt van alle hoeken en standen er in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:58:
[...]

Kijken welke spelers je vaak ziet is vaak al een goede indicator. Waarom speelt 90% van de spelers met fokkin Ben Yedder? Goede agility + balance en een 5* weakfoot (4* skillmoves is ook een leuke bonus).
Waarom speelt 75% nog met Sissoko? 80 PAC en 90+ in Strength & Stamina.

Sommige spelers hebben ook gewoon "iets" extra's van EA meegegeven lijkt het wel. Ronaldo (CR7) heeft bijvoorbeeld net als veel Icons bijvoorbeeld een custom bodytype. Sommige spelers hebben bepaalde Traits die ze nog beter maken (outside the foot traits schijnt een goede te zijn).
Ha, op dit manier. Ik ben daarin wat tegendraads en eigenwijs. Ik probeer juist een team te maken die niet standaard is. Vardy, Yedder en consorten kom ik idd 90% van de tijd tegen... Misschien doe ik mezelf daarmee wel tekort doordat ik daardoor een minder lekker team heb... Maar ja, ik heb er nu ook plezier van.
Pompi schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:02:
[...]

Dan kan je beter voor van Basten gaan, over Kluivert zijn de meeste mensen het wel eens dat hij niet super is. van Basten is mijn inziens een heerlijke afmaker, die schiet ze echt van alle hoeken en standen er in.
Misschien moet ik hem toch weer een kans geven, ik heb eerder de baby uitvoering gehad. Was wel mijn makkelijkst scorende spits. Maar hij had een voorliefde voor de middenstip ipv de penaltystip. En hij is wat lomp. Maar samen met Laudrup zou het misschien beter gaan, die gaat sowieso wel mee naar voren. En kan goed de bal vasthouden... Ik zou zijn moment kunnen kopen voor een miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:24:
[...]

Ha, op dit manier. Ik ben daarin wat tegendraads en eigenwijs. Ik probeer juist een team te maken die niet standaard is. Vardy, Yedder en consorten kom ik idd 90% van de tijd tegen... Misschien doe ik mezelf daarmee wel tekort doordat ik daardoor een minder lekker team heb... Maar ja, ik heb er nu ook plezier van.
Amen brother!

Als iemand ooit Ben Yedder in m'n team zit (buiten objectives om) mag m'n PC in tweeën komen slaap. Hoeveel hekel ik ook heb aan die man is niet te beschrijven. Ook omdat het natuurlijk nergens op slaat dat een subtopper als Ben Yedder zo goed is in de game (zelfs z'n base).

Stel zelf altijd lekker m'n teams samen (Serie A in het begin, nu naar Bundesliga gegaan) en ga niet af op een driehoekje Yedder, Sissoko en Dembele. Vorig jaar zag je dat bijvoorbeeld met Son die toen iedereen in z'n team had (daarom is hij nu nog zo duur op de market, of was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
kw_nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:24:
Misschien moet ik hem toch weer een kans geven, ik heb eerder de baby uitvoering gehad. Was wel mijn makkelijkst scorende spits. Maar hij had een voorliefde voor de middenstip ipv de penaltystip. En hij is wat lomp. Maar samen met Laudrup zou het misschien beter gaan, die gaat sowieso wel mee naar voren. En kan goed de bal vasthouden... Ik zou zijn moment kunnen kopen voor een miljoen.
Je kan hem altijd nog de instructie geven: Stay forward. Zijn geplaatste schoten zijn ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:45
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:31:
[...]

Amen brother!

Als iemand ooit Ben Yedder in m'n team zit (buiten objectives om) mag m'n PC in tweeën komen slaap. Hoeveel hekel ik ook heb aan die man is niet te beschrijven. Ook omdat het natuurlijk nergens op slaat dat een subtopper als Ben Yedder zo goed is in de game (zelfs z'n base).

Stel zelf altijd lekker m'n teams samen (Serie A in het begin, nu naar Bundesliga gegaan) en ga niet af op een driehoekje Yedder, Sissoko en Dembele. Vorig jaar zag je dat bijvoorbeeld met Son die toen iedereen in z'n team had (daarom is hij nu nog zo duur op de market, of was).
Heb de keuze aan het begin gemaakt om voor een ligue1/frans team te gaan.
Dan kom je niet onder ben uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
cubert20 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:36:
[...]

Heb de keuze aan het begin gemaakt om voor een ligue1/frans team te gaan.
Dan kom je niet onder ben uit.
Fair enough! Dan kom je er inderdaad niet onder vandaan! Maar waarom heb je gekozen voor Ligue1/Frans team als ik vragen mag? Puur interesse overigens, niet om je de grond in te trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Fraaank schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:44:
[...]

Fair enough! Dan kom je er inderdaad niet onder vandaan! Maar waarom heb je gekozen voor Ligue1/Frans team als ik vragen mag? Puur interesse overigens, niet om je de grond in te trappen.
Had vorig jaar gekozen voor een serie a team, maar op een gegeven moment liep ik daar wel tegen beperkingen aan.
Heb begin dit jaar gekeken welke league en welke nationaliteit veel IF spelers kregen.
Daarnaast ook gekeken naar linkbaarheid.
Kwam er toen al snel uit dat frans wel het beste was. En je hebt daar ook nog eens sowieso 2 toppers rondlopen met mbappe en neymar.
Alleen keepers is wel een dingetje waar ik tegenaan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
WL rewards waren zoals altijd knudde. Ik geloof een 82 en 84, maar het kunnen ook 2x een 82 geweest zijn.

Nog niet alle pakketjes geopend, maar in de eerste zat een dubbele walkout van Lloris, met daarachter Sterling. Inmiddels heb ik de Ogbonna sbc voltooid. Hij komt niet in de basiself, maar is een mooie wissel en hij staat in het rust team :+

Rust team = team om mijn standaard 11 weer nieuwe stamina te geven ;)

https://www.futbin.com/20/squad/14622430

[ Voor 13% gewijzigd door Hassiebassie op 02-04-2020 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
Ook hier wat packluck vandaag, niet uit Rivals of WL maar geloof uit 100E Rivals win....

Fut Birthday Rashford :-)

Onverhandelbaar en past niet in mn team dus kan er niks mee, ach leuke wissel dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vergeet niet jongens, CL kaartjes zijn geen drol meer waard. Even inslaan voor een eventuele sbc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:49:
Ook hier wat packluck vandaag, niet uit Rivals of WL maar geloof uit 100E Rivals win....

Fut Birthday Rashford :-)

Onverhandelbaar en past niet in mn team dus kan er niks mee, ach leuke wissel dat wel
Keer wat anders dan Kent in de 70e minuut :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Tikje duur, maar wel een fatsoenlijke Nederlandse rechtsbuiten nu beschikbaar:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
ErnstMid schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:26:
Tikje duur, maar wel een fatsoenlijke Nederlandse rechtsbuiten nu beschikbaar:)
Tikje duur? Meer dan 300k voor een 88 rated speler (wel 4*skills+5* wf). Een 85 rated squad met een IF en 75 chem. Oja en nog even een 87 rated squad. Godallemachtig. Shaqiri is 5*skill+4* wf, maar levert wel een hoop packs op.

Edit: er zit geen einddatum op Bergwijn...dan is het nog wel aardig te doen

[ Voor 8% gewijzigd door Fraaank op 02-04-2020 20:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SH-FR
Ik denk dat we een primeur hebben: ik heb vandaag in één dag twee icons gepackt. Zojuist kwam ook nog Rush 91 uit de Marquee Matchups lopen. Te bizar, eerder vandaag Butra 92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Iemand Bergwijn al gedaan en mee gespeeld. Heb nu Bernardo Silva 91 daar.

Ben benieuwd of hij een fijne speler is, en geen zin om weer een bankzitter erbij te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
SH-FR schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:29:
Ik denk dat we een primeur hebben: ik heb vandaag in één dag twee icons gepackt. Zojuist kwam ook nog Rush 91 uit de Marquee Matchups lopen. Te bizar, eerder vandaag Butra 92.
Dat is heel nice.
Helaas is Rush maar 370k.

Maar toch altijd lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Wulfric92 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:31:
Iemand Bergwijn al gedaan en mee gespeeld. Heb nu Bernardo Silva 91 daar.

Ben benieuwd of hij een fijne speler is, en geen zin om weer een bankzitter erbij te hebben :p
Nee nog niet, maar ga hem wel doen. Ga de overstap maken naar volledig NL team:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lekker EA, sta twee potjes in de rust dik voor en zodra de tweede helft begint is alle beweging/snelheid uit mijn team.

Volgens mij gaat hier iets mis, dat zou toch juist bij mijn met pressure spelende tegenstanders moeten gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:47:
Lekker EA, sta twee potjes in de rust dik voor en zodra de tweede helft begint is alle beweging/snelheid uit mijn team.

Volgens mij gaat hier iets mis, dat zou toch juist bij mijn met pressure spelende tegenstanders moeten gebeuren :)
Is normaal tegenwoordig het speelt weer schijt. Gister speelde het normaal en snel nu weer het tegenover gestelde.

Net ook zo bizar iets 100% staat Dalglish buiten spel scoort maar hij telt gewoon. 3x nagekeken zie gewoon hem een meter achter Sánchez staan .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
2 potjes gespeeld, beide gewonnen maar wat zijn die servers weer beroerd. Alles gaat traag, delay tot de max. Waarom speelt rivals 8 van de 10 keer zo dramatisch en speelt weekend league zoveel beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb Bergwijn maar binnen gehaald. Marksman opgezet en vanavond maar even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:58:
[...]

Is normaal tegenwoordig het speelt weer schijt. Gister speelde het normaal en snel nu weer het tegenover gestelde.

Net ook zo bizar iets 100% staat Dalglish buiten spel scoort maar hij telt gewoon. 3x nagekeken zie gewoon hem een meter achter Sánchez staan .......
Ik merk het idd, speel anders vrijwel alleen in het weekend.
Elk potje simpelweg de betere statistieken, maar door de traagheid mijn kansen niet uitspelen en aan de andere kant vliegt vrijwel elk schot binnen.

Dat buitenspel valt me al een tijdje op idd, er is geen betere indicator dat datgene op je scherm niet in sync is met de gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:31
Weet iemand toevallig hoe het zit met die extra playerpick wat je kan krijgen dit weekend? Dan bedoel ik dus wat voor playerpicks je kans op maakt en hoeveel wins je er voor moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Alba voor Mendy en Varane voor Lenglet en dit is mijn team voor dit weekend. https://www.futbin.com/20/squad/14628260

Ben benieuwd of het net zo prima gaat als vorig weekend. Toen had ik goud 3 gehaald in 23 potjes. To be far, het gros had ik wel op maandag gespeeld. Nu kan ik eigenlijk alleen morgen, zal dus wel stukken lastiger zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:47:

Helaas kijken ze in de rust weer naar de pings van beide spelers en krijg je weer die balencing van de verbinding. Daardoor kan het inderdaad in de 2de helft heel anders voelen als de verbinding van de tegenstander net voor rust/in eerste helft een stuk slechter werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Wulfric92 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:01:
Heb Bergwijn maar binnen gehaald. Marksman opgezet en vanavond maar even uitproberen!
Laat even weten hoe hij speelt, want ik speel al tijden met zijn 86 LV versie op de RV dus hij zou dan van 7 naar 10 chem kunnen gaan bij mij. Maar zou daar eerst even wat voor moeten schuiven met mijn coins en untradables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:14:
[...]

Ik merk het idd, speel anders vrijwel alleen in het weekend.
Elk potje simpelweg de betere statistieken, maar door de traagheid mijn kansen niet uitspelen en aan de andere kant vliegt vrijwel elk schot binnen.

Dat buitenspel valt me al een tijdje op idd, er is geen betere indicator dat datgene op je scherm niet in sync is met de gameserver.
Je krijgt er gewoon de schijt van het is altijd weer een verassing wat er gebeurd.

Net ook weer 1-0 voor 1-1. 2-1 voorzet van dijk draait met ze rug naar de bal toe, stuitert via ze rug in de voeten van Sané en uiteraard doelpunt. Echt hoe verzin je het .......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Die 84-91 pakketten zijn wel nep zeg. Ik pack niks anders dan 84 dingen. Dacht ik doe er 3 extra.... maar helaas. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:46:
Die 84-91 pakketten zijn wel nep zeg. Ik pack niks anders dan 84 dingen. Dacht ik doe er 3 extra.... maar helaas. :+
Je moet ook de 81+ sbc doen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:47:
[...]

Je moet ook de 81+ sbc doen! :)
HAHAHAHAHA! Wat een mop. Ik doe er eentje en wie komt er uitlopen? FUT Birthday Muniain xD
Overigens een krankzinnig muziekje "Happy birthday... haaaaappy birthday.... Happy birthday to you

[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 02-04-2020 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik geef het maar op voor vandaag, alles speelt als dikke blubber en er gebeuren gewoon teveel rare dingen. Leukste van vandaag was dat mijn Suarez zonder bal in het midden volledig hard onderuit geschoffeld werd terwijl ik er aan de rechterkant vandoor ging, hij hield er ook daadwerkelijk een blessure aan over. Maar er werd niet voor gefloten, gewoon helemaal niks 8)7 (ik bestuurde hem dus niet, hij stond daar gewoon en werd door een sliding overhoop geschopt).

Wel uit de season rewards nog een untradebale mega pack... en wat denk je, de 4 beste spelers (allemaal 81 en 82) heb ik allemaal al... als untradebale, dus wat kun je ermee... helemaal nikssssss, weg ermee ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Hassiebassie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:49:
[...]

HAHAHAHAHA! Wat een mop. Ik doe er eentje en wie komt er uitlopen? FUT Birthday Muniain xD
Overigens een krankzinnig muziekje "Happy birthday... haaaaappy birthday.... Happy birthday to you
Nou ik deed er drie, 2 pure troep. De derde heeft gewoon fut djene en een 82-rated totw moments speler. Helemaal prima deze opruiming, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Straks correa bday is proberen ipv Martinez.

Ziet eruit als een leuk kaartje, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Vestendrie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:07:
[...]

Nou ik deed er drie, 2 pure troep. De derde heeft gewoon fut djene en een 82-rated totw moments speler. Helemaal prima deze opruiming, haha.
Hassiebassie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:49:
[...]

Tsja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven... Banega 83 en Illirramendi 83, tsja, zijn allebei 81+ en daar is alles dan ook mee gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 12:13
Die 84 SBC viel erg tegen, maar net uit die 81+ double 1 pakket met 89 lewandowski en 85 rodri, daar klaag ik niet over. Gelijk de club wat opgeschoond qua untradeables, maar heb nog wel heel veel laag rated tradeables nu. Misschien die maar eens langzaam gaan listen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:04:
Ik geef het maar op voor vandaag, alles speelt als dikke blubber en er gebeuren gewoon teveel rare dingen. Leukste van vandaag was dat mijn Suarez zonder bal in het midden volledig hard onderuit geschoffeld werd terwijl ik er aan de rechterkant vandoor ging, hij hield er ook daadwerkelijk een blessure aan over. Maar er werd niet voor gefloten, gewoon helemaal niks 8)7 (ik bestuurde hem dus niet, hij stond daar gewoon en werd door een sliding overhoop geschopt).

Wel uit de season rewards nog een untradebale mega pack... en wat denk je, de 4 beste spelers (allemaal 81 en 82) heb ik allemaal al... als untradebale, dus wat kun je ermee... helemaal nikssssss, weg ermee ;w
Rivals is echt pure drama weer vanavond, als je het verschil in snelheid wil voelen moet je daarna een friendly spelen :+ Dan heb je ineens wel normale snelle gameplay :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Voor degene die Bergwijn overwegen te halen.

Ik heb hem ipv Bernardo Silva (91). Nu 2 potjes meegespeeld en hij is zeer fijn. Heeft niet een "Messi" dribbel. Maar voelt meer als Traore (headliner) aan. Met marksman 92 kracht en hij heeft 90 balans. Zeer moeilijk van de bal te krijgen.

Een speler waar je zeker geen spijt van gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even radicaal gedacht, heb Prime Zanetti, Prime Larsson en Mid Zambrotta in de verkoop gegooid.
Vond eigenlijk bizar dat ik een miljoen aan backs had staan terwijl een semedo/mendy het zelfde doen.

https://www.futbin.com/20/squad/14632598

Dit is momenteel me elftal, wil vooral graag CR7 in de spits aangezien dat gewoon me favo voetballer is. De rest boeit me vroeg weinig. Heb als ik die spelers verkocht heb +/- 2 miljoen. Enige die ik wil houden buiten me untradebles is Gerrard. Wil gewoon fun hebben en met me favo spelers spelen nu :)

Als iemand leuke ideeën heb ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:25:
Even radicaal gedacht, heb Prime Zanetti, Prime Larsson en Mid Zambrotta in de verkoop gegooid.
Vond eigenlijk bizar dat ik een miljoen aan backs had staan terwijl een semedo/mendy het zelfde doen.

Dit is momenteel me elftal, wil vooral graag CR7 in de spits aangezien dat gewoon me favo voetballer is. De rest boeit me vroeg weinig. Heb als ik die spelers verkocht heb +/- 2 miljoen. Enige die ik wil houden buiten me untradebles is Gerrard. Wil gewoon fun hebben en met me favo spelers spelen nu :)

Ligt eraan wat voor (team) speler je wilt, prime moments van Basten is leuke spits.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kw_nl
Bergwijn was voor mij een nobrainer. Deed wel even pijn aan spelers die ik moest inleveren. Maar een NL speler met 5* weak foot in de spits. Daar hebben we er niet veel van. In elk geval niet voor dat “geld“.

Straks Overmars op links. Dan heb ik een aardige aanval:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uheDZzTpkA2kQgfYNsWvPOSDVS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqYJ35LhcAjFpypndYVj40oD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door kw_nl op 02-04-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com//20/squad/14634082, maar doordat ik laatst KdB 95 had gepacked heb ik nu zo'n 2,1 miljoen coins. Ik wil eerst Son vervangen waarbij ik een spits zoek die uiteraard betere shooting en snelheid statistieken heeft dan hem, maar ik zoek vooral een spits die een hogere handelingssnelheid heeft en die gewoon sneller kan draaien en schieten (uiteraard wel 5 star wf). Zelf had ik bijvoorbeeld Nedved 93, Griezam FB, Del Piero 94, Socrates 93 of Butra 92 op het oog, maar zit nogal te twijfelen :9 EA tax is bij een inruil van deze prijs nou niet echt ideaal...... Jullie ervaringen met één van hen in de spits of andere opties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

@kw_nl vet team man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb de advanced sbc - hybrid leagues gedaan met untradeables. Niet bijster bijzondere kaarten kreeg ik uit de packs maar genoeg om 75k mee te verdienen door verkoop. Ga nu de marquee match-up doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:25:

Je zou hiervoor kunnen gaan. Ben er van uitgegaan dat je de spelers uit jouw linkie wil behouden op Kent na, leuke supersub. https://www.futbin.com/20/squad/14640906 Ingame naar 4231 met Ronaldo in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 23:46
theman36 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 00:16:
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com//20/squad/14634082, maar doordat ik laatst KdB 95 had gepacked heb ik nu zo'n 2,1 miljoen coins. Ik wil eerst Son vervangen waarbij ik een spits zoek die uiteraard betere shooting en snelheid statistieken heeft dan hem, maar ik zoek vooral een spits die een hogere handelingssnelheid heeft en die gewoon sneller kan draaien en schieten (uiteraard wel 5 star wf). Zelf had ik bijvoorbeeld Nedved 93, Griezam FB, Del Piero 94, Socrates 93 of Butra 92 op het oog, maar zit nogal te twijfelen :9 EA tax is bij een inruil van deze prijs nou niet echt ideaal...... Jullie ervaringen met één van hen in de spits of andere opties?
Ik zou Saint maximin aanraden. Je kan deze op rm zetten en in game switchen. Beste speler waar ik deze fut ooit mee gespeeld heb, schiet alles vanuit elke positie erin en is er beweeglijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de Bergwijn SBC gedaan. Voornamelijk met untradables. Baby Klose er ook maar in gegooid :P
Ga hem gebruiken als supersub samen met Ben Yedder 88. In de 2e helft is Cruyff 94 meestal wel op en Butra is soms ook randje. Wel handig om deze spelers dan in te kunnen brengen.
Het is dat ik cr7 shapeshifter untradable had anders had ik Bergwijn graag in de basis laten starten.

Misschien maar ff aanmelden voor WL om Bergwijn te testen tot zilver 1/goud 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 10:36

lasharor

7 december 2004

Ik ben eigenlijk pas net begonnen met ultimate team. Iedereen die ik online tegen kom heeft van zo'n regenboogteam.

Wat is de beste manier om ook snel (zonder te betalen voor packs) tot zo'n team te komen? Of in ieder geval iets waardoor ik ook normaal mee kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na beslote te hebben Zambrotta, Zanetti en Larsson te verkopen nog wat verder gegaan. Ik heb VvD en Kante er ook achteraan gegooid :) Heb besloten voor een Serie A team te gaan omdat ik een keer iets anders wou :)

Scheelt ook dat ik Tomiyasu en Thorsby al heb , Thorsby word de vervanger van Kante naast Gerrard. Laudrup blijft gewoon op 10 staan :)

Paar vragen voor de serie A spelers :

Hoe bevallen : UEL LIVE Juan Jesus, SS hateboer, IF Handonovic en Alex Sandro gold ( dit word de SBC als ik genoeg munten over hou) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:41:
Hoe bevallen : UEL LIVE Juan Jesus, SS hateboer, IF Handonovic en Alex Sandro gold ( dit word de SBC als ik genoeg munten over hou) ?
Heel goed, wel aardig, keepers zijn keepers, goeie back (ook SBC Dalbert is een goed alternatief).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na beslote te hebben Zambrotta, Zanetti en Larsson te verkopen nog wat verder gegaan. Ik heb VvD en Kante er ook achteraan gegooid :) Heb besloten voor een Serie A team te gaan omdat ik een keer iets anders wou :)

Scheelt ook dat ik Tomiyasu en Thorsby al heb , Thorsby word de vervanger van Kante naast Gerrard. Laudrup blijft gewoon op 10 staan :)

SS Hateboer ben ik erg tevreden over. Hij beukt de nodige vleugelspelers van de bal af en met corners is zijn lengte ook wel handig.

Overigens moest ik wel aan hem wennen. Als je zijn SS kaart kent en bij een goal er opeens een kale vent over het veld rent verbaasde me dat wel. Maar zijn base kaart is iets anders dan zijn SS kaart haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL

Ik kan Juan Jesus 100% aanbevelen! Alex Sandro NIF ook een hele degelijke back, lang mee gespeeld tot ik Dalbert uit de Serie A SBC had gekozen. Handanovic en Hateboer geen ervaring mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37

SS Hateboer kan ik wel aanraden. Ik gebruik hem ook in de verdediging. Ik gebruikte hiervoor HL Semedo. Grootste verschil tussen die 2 is vooral dat Semedo wel iets bewegelijker is. Maar Hateboer is verdedigend echt sterker naar mijn idee. Hij heeft daarnaast voldoende snelheid en i.c.m. zijn lengte voelt hij niet echt houterig aan wat mij betreft. Het is gewoon echt een beest op de back. Ik heb hem toen gekocht voor 148K op PS4, is sindsdien met zeker 100K gestegen. Zegt ook wel wat denk ik. Kan hem iig aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen bedankt voor de feedback ! Net maar even snel de spelers gekocht, zag op futbin dat alles aan het stijgen was. Zeker Haterboer is een lijn omhoog.

Momenteel dit team : https://www.futbin.com/20/squad/14641666

Heb nog 1.2mil over wie helpt mij met de overgebleven gaten :D
Pagina: 1 ... 126 ... 185 Laatste