Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Pfff, goud 3 gehaald. Maar wat was het ruk. Soms enorme delay van heb ik jou daar.

1 potje was echt wel erg. 24 schoten op doel en de tegenstander 3. Geëindigd in 2-2. Het is dat ik laatst even op penalties heb geoefend waardoor ik hem over de streep trok zonder weinig moeite, maar de meest simpele passjes komen niet aan. Spelers gaan wachten totdat de bal bij hun is.....
Hij kwam zelfs in de eerste helft op 1-0 vanwege de delay (zijn eerste schot op goal). Ook Ronaldo die in 100% scoringkans komt en hem niet maakt omdat het weer 3 jaar duurt voordat hij op de schietknop reageert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hassiebassie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:42:
Hij kwam zelfs in de eerste helft op 1-0 vanwege de delay (zijn eerste schot op goal). Ook Ronaldo die in 100% scoringkans komt en hem niet maakt omdat het weer 3 jaar duurt voordat hij op de schietknop reageert 8)7
Ik had het met Messi. 100% scoringskans voor open doel nota bene. Hij maait over de bal heen, valt op de grond en krabbelt pas op zodra de verdediger de bal al weggepoeierd heeft 8)7

Ik ga morgenvroeg voor de laatste vier potjes zitten. Kijken of ik er nog 3 wins uithaal of niet voor goud 3.

Griezmann otw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uFaugPu38aUzxfmCHixvyDhgKY=/f/image/ECU7lordczZMaQwylrkOZibZ.jpg

of...

Ikone future stars?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBtvtr8e-PaOQ4aA0_YsPqqrkw0=/f/image/WYNUcwVKDuoMmlpp52LMZdHh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:02
Vinden jullie de upgrade naar player moment Sandro een half miljoen waard?

Twijfel of ik hem moet gaan doen haha speel nu met de 86 variant

[ Voor 31% gewijzigd door Augy op 31-03-2020 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:46
Augy schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 07:41:
Vinden jullie de upgrade naar player moment Sandro een half miljoen waard?

Twijfel of ik hem moet gaan doen haha speel nu met de 86 variant
Ik heb hem gehaald, goede kaart! Ook vanwege het feit dat zijn FB kaart van afgelopen jaar erg goed was. Deze kaart is ook gewoon end-game voor mij, dus hoefde daar niet lang over na te denken. Daarnaast had ik veel high rated untradeables in mijn team en genoeg coins.

Hij is nu zo duur omdat alle 85+ rated spelers enorm in prijs gestegen zijn door de mid-icon sbc denk ik. Die duurt nog 17 dagen. Misschien zakken de prijzen ook nog met TOTS?

Verder voelt hij op het 1e oog (5 rival wedstrijden getest) niet extreem beter dan Dalbert SBC, maar een 91 kaartje staat altijd wel leuk :) en in deze fase van de game telt fun element zwaarder dan een OP team voor mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:23:
[...]

Dit valt toch best mee. Paar icon swaps + Lucky WL pick + icon packs.
Het is een team van 15 miljoen maar maakt niet uit :? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
tukkerterror90 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Euhh Werner heeft 4* WF dus in de 16 kan je prima met links scoren met hem.
Ah ok, my bad. Toch blijf ik het niets vinden. Een 5* weak foot is zoveel beter voor je spitsen, dan ben je gewoon veel dodelijker en kan je meer variëren.

Heb ooit ook ergens begrepen dat een 4* wf ook gelijk maar 80% van de capaciteit is van diegene met de strong foot. Dan heb ik liever 100%. :) Kwestie van persoonlijke voorkeur, maar in dit stadium van de game is Werner in mijn ogen echt niet goed genoeg.
Joosie200 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:53:
[...]

Ik had het met Messi. 100% scoringskans voor open doel nota bene. Hij maait over de bal heen, valt op de grond en krabbelt pas op zodra de verdediger de bal al weggepoeierd heeft 8)7

Ik ga morgenvroeg voor de laatste vier potjes zitten. Kijken of ik er nog 3 wins uithaal of niet voor goud 3.

Griezmann otw

of...

Ikone future stars?
Geen van beiden en dan Moments Alex Sandro. Die past perfect in je team en is 10x beter dan die Bernat. Anders is die SBC van Amavi ook wel een optie. Die heeft 5* + 5*. Dat is superfun als back. 8)

Om die reden wil ik graag die FB Lucas Hernandez. Kan je jezelf met een akka uit de problemen voetballen achterin. :+

[ Voor 39% gewijzigd door SterqVerhael op 31-03-2020 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 14:29

bebopper

I'm an absolute beginner...

MauT86 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:35:
Iemand nog een idee om mijn team te versterken, budget 579k

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor je La Liga team zou je kunnen denken aan Militao 86,of de SBC van Ramos 93, of nog even doorsparen voor Messi, heb je ook niet zo heel veel meer voor nodig :*)

Heb zelf ook een La Liga team, maar op een gegeven moment worden de upgrades jammer genoeg allemaal heel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 12:05
Traeces schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Het is een team van 15 miljoen maar maakt niet uit :? 8)7
Oh dat is het zeker. Maar we zitten al vrij ver in de game en er zijn al diverse icons beschikbaar geweest voor swaps. Waaronder Vieira/Del Piero/VDS/Zambrotta, al kan hij ze niet allemaal tegelijk hebben gedaan. Maar daarnaast zijn er dus ook al diverse Icon Packs geweest.

Ik heb zelf R9, Campbell, Blanc, Rush, Trezeguet, Schmeichel uit de icon swaps+sbc packs gehaald

Zo'n team is echt niet meer bijzonder, ja die gozer kan best er veel geld tegenaan hebben gegooid, maar dan zal zou hij vast een betere Neymar, spits en rechtback hebben gehad. Zelfs Vieira zou geupgrade kunnen worden.

Dus ik denk eerder dat hij Lucky is geweest met z'n packs om een Mbappe te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou laatste potje: het is 14-15, nog een winst voor goud 3 te gaan. Ik heb notabene nog FS Ikone gehaald met deadeye om het verschil te maken. Kom ik tegen een godenteam met Cruyff, Dalglish, R9, Zambrotta de hele rambam.

Ik ga er gewoon voor want je weet het nooit met WL. Wellicht is elo mij gunstig gesteld na een disconnect veroorzaakt door de tegenstander vorig potje toen ik een wissel wilde inbrengen bij 3-3 dus verloren. Maar meteen al vanaf de aftrap. Ikone pakt tot 3 keer de bal af in de 16, maar hem naast Ter Stegen rammen ho maar. Dalglish/Cruyff aan de andere kant zijn logisch van een andere planeet afkomstig. Ze zwieren, zwaaien slalommend om iedereen heen: 2-0 eraf gegaan.

Eindstand 14-16, veroorzaakt door eigen fouten in het begjn maar die disconnect waar het gelijk stond: zo idioot heb ik het nooit mee gemaakt. Dat had de 15e win kunnen worden in de laatste minuten omdat ik de druk opvoer. Maar mijn oh zo stabiele Tmobile vdsl verbinding had hickups ik weet het niet. Hoe kan je vier potten goed verbinding hebben met 12/14/20ms op het startscherm. En er dan toch uitknallen met de DNF melding |:(

Ik had dus net zo goed kunnen uitslapen en zonder ochtendhumeur aan de dag beginnen want wat je ook doet, EA verneukt het wel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 11:06
14 is toch goud 3 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik stond op 11 met nog 5 te gaan.
Drie verloren, een disconnect en een win.
Daarom ben ik zo kwaad om de disconnect want dat was mijn laatste win geworden anders. Eindig dus op 13-17, kom er een tekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Zojuist mijn team gemaakt voor de komende WL. Wil nog 1x spelen met de betere aanvallers van dit spel; https://www.futbin.com/20/squad/14551533 ben wel benieuwd wat voor score ik dit weekend kan halen. Heb er in elk geval wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 14:00
Denk even de Sudamericana en Libertadoris-SBCs te gaan doen op PC...

Liberatadoris op PS4: 87.8K en op PC? 138k
Sudamericana op PS4: 74.15k en op PC? 220.55k!

Ik weet dat dit oplossingen zijn vanaf de grond af opgebouwd en dat het allemaal iets goedkoper kan...maar dit slaat nergens op. Zit er toch steeds meer over na te denken om vanaf volgend jaar Xbox te gaan spelen. Zonde, dat EST.2011 bij m'n clubnaam is prachtig, maar het aanbod is gewoon zoveel groter op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hmmm, ik heb in friendlies een aantal keer met Prime Icon moments met lothar matthäus gespeeld. Als opkomende CDM scoort hij er wel veel.

Voor mijn huidige team ga ik eens proberen om prime icon moments Roberto Carlos op CDM te zetten en Prime Essien schuift dan op naar de linksback. Hopen dat het kanon er dan ook een paar inramt met zijn linker :)
Fraaank schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:33:

Ik weet dat dit oplossingen zijn vanaf de grond af opgebouwd en dat het allemaal iets goedkoper kan...maar dit slaat nergens op. Zit er toch steeds meer over na te denken om vanaf volgend jaar Xbox te gaan spelen. Zonde, dat EST.2011 bij m'n clubnaam is prachtig, maar het aanbod is gewoon zoveel groter op de consoles.
Doe anders de MLS. Die is op de pc het goedkoopst ten opzichte van de andere consoles :Y)

[ Voor 49% gewijzigd door Hassiebassie op 31-03-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:53:
Doe anders de MLS. Die is op de pc het goedkoopst ten opzichte van de andere consoles :Y)
Check! Of de eredivisie! Maar het mooie van die andere twee SBCs was dat het maar 9 elftallen waren, dus sneller klaar + 3x een 88 te halen bij beide.

Moet maar even kijken wat ik ga doen. Ben nu eerst even alles maar aan het verkopen en munten bij elkaar aan het schrapen om weer een nieuw elftal in elkaar te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fraaank schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Check! Of de eredivisie! Maar het mooie van die andere twee SBCs was dat het maar 9 elftallen waren, dus sneller klaar + 3x een 88 te halen bij beide.

Moet maar even kijken wat ik ga doen. Ben nu eerst even alles maar aan het verkopen en munten bij elkaar aan het schrapen om weer een nieuw elftal in elkaar te zetten.
Mocht je de MLS doen, kijk dan even of je die Opara kan inpassen. Dat is wel een beest, maar zeer lastig te linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Fraaank schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:33:

En zelfs op de PS4 was deze duurder geloof ik. Je kan er geweldige spelers uit krijgen maar het is echt een drama om zelf de oplossingen te bedenken (wat ik normaal altijd doe). Er is op de app geen goede manier om deze spelers er uit te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-06 07:36
Bossie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:43:
[...]

Dit is ook de voornaamste redenen waarom OBS/Constant pressure etc zo effectief kan zijn. Als er serverdelay is dan verdwijnt de 1-2 seconde die je normaal hebt om hier onderuit te kunnen spelen waardoor je dus constant te laat/langzaam bent.
Sinds wanneer krijg je in fifa 1-2 seconden de tijd voor iets.....

Begrijp dat gemiep over delay nooit zo. Ik speel alleen potten <14ms nergens last van.

En als ik achter sta in minuut 70 zet ik ook ff CP en OBS aan. Duh :)

Overigens 17-13 geeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Weet niet wat het is vandaag maar echt 80% van de ballen gaat verkeerd en niet een klein beetje ook pfff samen met het feit dat je een ongeveer een spits geselecteerd krijgt als je een verdediger moet hebben en een blok is rood maar doorgebroken speler is geel en de pingels waren ook in de aanbieding.
Zo moest ik ff kwijt, niet te spelen vandaag al 2 divisies gezakt, leg hem maar weer een paar weken weg, wat een klote spel zeg

[ Voor 22% gewijzigd door jerommeke96 op 31-03-2020 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 11:32
sjakieman schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:21:
[...]

En zelfs op de PS4 was deze duurder geloof ik. Je kan er geweldige spelers uit krijgen maar het is echt een drama om zelf de oplossingen te bedenken (wat ik normaal altijd doe). Er is op de app geen goede manier om deze spelers er uit te filteren.
Ik gebruik futbin hiervoor met het uitzoeken van nationaliteiten voor de Conmebol competities. met spelers van Chillie en Colombia (buiten argentinië om) kan je alle opdrachten mee doen. Als je veel nutteloze bronzen spelers in je club hebt, gooi die dan in de silveren upgrade. Vaak komt daar ook een speler van een van de Conmebol competities uit.

Vandaag voor de 2de keer de Libertadores sbc voltooid. Nog eenmaal, dan heb ik alle 6 de spelers. Lang leven de corona verveling met thuiszitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 14:17
Misschien kijk ik er finaal langs, maar waar haal ik mijn rewards voor de WL op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
FUT Birthday Paqueta inmiddels binnen en met Bellarabi op de helft. Gaat gelukkig voorspoedig.
(nog) Niks bijzonders gepackt helaas tot nu toe. Heb nog veel pakketjes staan. Transfer list staat vol. Moet echt wat gaan opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 22:26
Glasscar schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:57:
Misschien kijk ik er finaal langs, maar waar haal ik mijn rewards voor de WL op?
kijk donderdag weer zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
bvbal79 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:58:
[...]

kijk donderdag weer zou ik zeggen.
Ah donderdag krijg je de rewards van de week ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 07:18
Glasscar schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:00:
[...]

Ah donderdag krijg je de rewards van de week ervoor?
Klopt. De Division Rivals rewards om 8 uur en WL om 9 uur op de donderdag dus. Dan kunnen ze namelijk de totw van de woensdag ervoor als player picks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Helder. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zo de week doelstellingen weer gedaan. Had wat moeite met de 0 houden, kostte me bijna een controller en een tv in minuut 93 🤣

Nog 25000 xp (nu niveau 26) en dan hebben we belotti binnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 31-03-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Op lvl 15 heb ik gekozen voor Maeda in mijn Japanse team voor de icon swap. Het is de enige speler naast mijn drie wissels: Neymar / Messi / Yedder die een beetje goed presteert van de basiself Japanners.

Op lvl 30 ga ik voor Fred. Mooie link naar Neymar en gezien ik Aouar heb opgeofferd in de SBC voor Ramos kan ik een CM wel gebruiken naast Frenkie. Kreeg uit mijn ultimate pack voor 300 SB wedstrijden Dries Mertens. Heb ik iig een goede serie A speler voor die online icon swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb ook maeda, fijne spits.

Ga zelf sws voor belotti om, in theorie, lautaro te vervangen.. alleen heb k nog geen betere spits kunnen vinden voor een normale prijs.

Tevens wacht k nog op een betaalbare sbc/goede pick voor een goede verdediger voor 'op de bank' de ligt is namelijk gesneuveld in de sbc voor Ramsey. Zit zelf te denken aan de CV in de libertadores sbc, die lijkt me erg fijn als sub

Ramsey moet k ook nog aan wennen trouwens

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 31-03-2020 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambianz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:33:
[...]

Klopt. De Division Rivals rewards om 8 uur en WL om 9 uur op de donderdag dus. Dan kunnen ze namelijk de totw van de woensdag ervoor als player picks doen.
+1 uur sinds dit weekend als ik me niet vergis.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
En jawel de servers liggen er weer eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Weet je wat nu tof zou zijn, als EA een toernooi of competitie modus (niet zoals WL, maar echt met standen, etc.) of iets dergelijks zou toevoegen. Nu we toch allemaal thuis zitten is het leuk om wat nieuwe manieren te hebben om te spelen.

Of kunnen we dit misschien onderling op touw zetten? Door gebruik te maken van vriendschappelijke wedstrijden en hier een website voor de standen, etc. naast te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 887867

Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/14580324

Ik heb nu zo'n 300.000 munten te besteden aan een versterking. Persoonlijk zit ik te denken aan Griezmann OTW en deze dan naast Suarez te zetten.

Heeft iemand van jullie een beter idee of nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
De servers van EA zijn fantastisch en altijd beschikbaar.

Oh wacht...

1 April!

Incompetent stelletje, had ik zo gefaald als het FIFA team van EA dan had ik al jaren geleden op straat gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 08:56:
En jawel de servers liggen er weer eens uit.
Terranova schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:17:
De servers van EA zijn fantastisch en altijd beschikbaar.

Oh wacht...

1 April!

Incompetent stelletje, had ik zo gefaald als het FIFA team van EA dan had ik al jaren geleden op straat gestaan.
Dit dus (in mijn geval op de webapp), wat een puinhoop daar bij EA :r

"Please check your internet connection and try again." .... Jaaazeker, want daar ligt het aan... NOT |:(

[ Voor 9% gewijzigd door bebopper op 01-04-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
bebopper schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:21:
[...]

[...]

Dit dus (in mijn geval op de webapp), wat een puinhoop daar bij EA :r

"Please check your internet connection and try again." .... Jaaazeker, want daar ligt het aan... NOT |:(
Ik heb echt het idee van EA gewoon een stelletje juniors op het project zet zonder dat er testers zijn.
Er zijn zoveel dingen die fout gaan. Alles voor de $$$$$$ ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Anoniem: 887867 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:10:
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/14580324

Ik heb nu zo'n 300.000 munten te besteden aan een versterking. Persoonlijk zit ik te denken aan Griezmann OTW en deze dan naast Suarez te zetten.

Heeft iemand van jullie een beter idee of nog andere tips?
Ik zou een keer je verdediging wat gaan versterken ipv de aanval (al heb je daar niet veel snelheid). Sowieso is het de vraag wat de toegevoegde waarde van een OTW nog is tegenwoordig nu alles stil ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Fraaank schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:26:
[...]

Sowieso is het de vraag wat de toegevoegde waarde van een OTW nog is tegenwoordig nu alles stil ligt.
Dat dacht ik ook totdat Nainggolan in totw moments kwam. Daag Nainggolan headliner van 180k -> 400k en 87 naar 88 rated. Dat zegt dus in principe niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jag0_
  • Laatst online: 18-06 13:26
Hi Guys,

Zou graag wat tips willen ontvangen mbt mijn squad: https://www.futbin.com/20/squad/14582131

Ik begin met een 4-3-3 opstelling voor chem om daarna ingame naar 4231 te wisselen.

Soms ga ik naar een 442 met Firmino naast Son of naar een 41212 narrow met Mane en Mahrez als spitsen en Son erachter.

Heb ongeveer nog 700k te besteden.

[ Voor 21% gewijzigd door jag0_ op 01-04-2020 10:49 . Reden: update URL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinijvv94
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik lees alles al een tijdje vanaf de zijkant mee, nu toch maar eens besloten te registeren en een bericht te plaatsen. Ik speel sinds december FUT, en doe het maximaal een avondje of twee a drie in week. Niet heel lang, maar gewoon omdat het leuk is.

Mijn niveau is natuurlijk niet heel hoog, dus veel van mijn 'frustraties' zal ongetwijfeld door mijn spelniveau komen, daar ben ik me van bewust. Maar nu ik het een tijdje speel, vallen mij de volgende dingen op, ik ben benieuwd hoe jullie, doorgewinterde FIFA spelers, daar tegenaan kijken.

- Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk te laat ben begonnen, heel veel SBC's kan ik niet doen, omdat ik niet voldoende spelers heb van een goed niveau. Dat is niet erg, maar soms wel erg lastig.

- Ik besloot Icon Swaps te gaan proberen. Ik snap best dat dit uitdagend moet zijn, omdat Icons natuurlijk net een tandje beter zijn dan de rest (in mijn perceptie). Het is soms echt frustrerend. Waarom? Omdat ik, met mijn 177 team, tegen teams kom van het niveau 188 met 4 icons en 3 special cards. Dat is niet te doen. Sta ik dan, met mijn goede gedrag tegenover Mbappe. Waarop is die matchmaking gebaseerd? Waarom kom ik dan niet tegen teams met een zelfde rating? Ik weiger namelijk om na 1 minuut 3 goede spelers in te brengen, dat is niet leuk.

- Vrijwel ieder schot van Ben Yedder, Timo Werner en Sergio Aguero is raak, terwijl ik aan de andere kant loop te stuntelen om überhaupt een keer te scoren. Gisteren had ik een potje waarin Neuer 16 (!) reddingen op zijn conto had. Komt dat dan omdat ik die ballen verkeerd inschiet? Normaal gesproken gaan ze er wel gewoon in namelijk. Ik loop daar steeds vaker tegenaan. Keepers van mijn tegenstanders pakken bal na bal..

- Een spelletje speel je toch om lekker plezier te hebben? Lekker een team te bouwen, welke je zelf top vind. Ik heb het idee dat sommige FIFA spelers het helemaal niet spelen om lekker een eigen team te maken, maar omdat ze mee gaan met de meute. Alles is gericht op snelheid. Werner, Salah, Sterling, Vardy, Mbappe en zo kan ik nog wel even doorgaan kom je in zo'n beetje ieder team tegen. Is het dan nog leuk?

Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
jag0_ schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:20:
Hi Guys,

Zou graag wat tips willen ontvangen mbt mijn squad: [url]https//www.futbin.com/custom-squad-builder/view/56617[/url]

Ik begin met een 4-3-3 opstelling voor chem om daarna ingame naar 4231 te wisselen.

Soms ga ik naar een 442 met Firmino naast Son of naar een 41212 narrow met Mane en Mahrez als spitsen en Son erachter.

Heb ongeveer nog 700k te besteden.
Zoiets wellicht?
https://www.futbin.com/20/squad/14581968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jag0_
  • Laatst online: 18-06 13:26
I like hoe je Neymar in de squad weet te krijgen.

Waarom de keuze voor Sarr? WF 3*

Bruno op het middenveld, is die beter als de Bruyne? mbt de WF?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:46
Nadat ik afgelopen week Sissoko untradeable heb gepackt ben ik wat aan het puzzelen geweest met mijn team. Ik wilde Tomiyasu behouden want ben erg tevreden over hem. Daarnaast vind ik het weer zonde om Sissoko niet in te passen in mijn huidige Serie A / Icon team, met een waarde van 900k (wel overpriced als je het mij vraagt) zeker wel een basisklant in mijn selectie.

Heb momenteel het team zo in elkaar gebouwd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ce30XwkGSLg5M2UGPG6SHLqDSLk=/f/image/bSX3sTWSFieLTqDtIRzr6iy6.png

Hebben jullie hier nog tips voor? Ik denk dat ik met deze selectie wel een leuke gebalanceerde 4231, 41212, 442 formatie kan maken. Hebben jullie misschien nog tips? Misschien Koeman H/M naar CDM en Gattuso M/H naast Tomiyasu als CB?

Heb Insigne Scream (misschien tijdelijk) vervangen door Del Piero, ook omdat ik Tomiyasu en Sissoko op 10 chem in wilde passen was dit ook een goede optie. Na zo'n 5 wedstrijden merk ik wel dat stamina een dingetje is in de CAM / ST positie, ervaren jullie dat ook? Insigne had natuurlijk 99 stamina, die gaat gewoon 90 min vol gas.

Heb nog 1.2 mln coins 'over', maar dat zal ik met TOTS of Birthday Team 2 ook wel kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YouTube: REACTING TO MY WORST FIFA RAGES!! FIFA 20 Ultimate Team

Hoe Nick reageert in 2019 zo heb ik afgelopen weekend gereageerd lol. Zo herkenbaar. Messi op de paal en Adama ramt hem in de bovenhoek. Hoe dan? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
jag0_ schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:53:
[...]

I like hoe je Neymar in de squad weet te krijgen.

Waarom de keuze voor Sarr? WF 3*

Bruno op het middenveld, is die beter als de Bruyne? mbt de WF?
Sarr niet echt onderbouwd, maar wel leuk om de niet-standaard spelers in te passen.
Ik ga zelf voor Saint Maximin maar denk dat dat net niet haalbaar is met dit budget.

Bruno, leuke speler in real life en als ik er tegen speel gewoon erg goed. Vervangen de Bruyne komt vooral omdat ik er zelf niet echt goed mee kan spelen als type speler.

gold Cancelo vind ik persoonlijk ook een stuk beter dan gold walker. Vandaar keuze voor (goedkopere) bd Cancelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met Prime Larsson of Prime Crespo ? Die 3*WF begint me beetje te irriteren met Prime Hernandez, moet altijd nadenken waar ik moet uitkomen om die bal voor ze rechter te krijgen.

Die andere 2 hebben een 4*WF wat opzicht al een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
[b]Kevinijvv94 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:38:[/b

- Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk te laat ben begonnen, heel veel SBC's kan ik niet doen, omdat ik niet voldoende spelers heb van een goed niveau. Dat is niet erg, maar soms wel erg lastig.

- Ik besloot Icon Swaps te gaan proberen.

- Vrijwel ieder schot van Ben Yedder, Timo Werner en Sergio Aguero is raak, terwijl ik aan de andere kant loop te stuntelen om überhaupt een keer te scoren. Gisteren had ik een potje waarin Neuer 16 (!) reddingen op zijn conto had. Komt dat dan omdat ik die ballen verkeerd inschiet? Normaal gesproken gaan ze er wel gewoon in namelijk. Ik loop daar steeds vaker tegenaan. Keepers van mijn tegenstanders pakken bal na bal..

- Een spelletje speel je toch om lekker plezier te hebben? Lekker een team te bouwen, welke je zelf top vind. Ik heb het idee dat sommige FIFA spelers het helemaal niet spelen om lekker een eigen team te maken, maar omdat ze mee gaan met de meute. Alles is gericht op snelheid. Werner, Salah, Sterling, Vardy, Mbappe en zo kan ik nog wel even doorgaan kom je in zo'n beetje ieder team tegen. Is het dan nog leuk?

Ja om een echt vrij goed team te hebben is het wel handig om bij het begin gelijk te starten, maar ook vanaf december kun je wel een redelijk team hebben hoor.

Icon swaps is verpest omdat het in rivals is en je daar ook mensen treft die niet voor de swaps gaan of mensen die zich hebben laten afzakken. Voor icon swaps gaan is over het algemeen een frustrerende bezigheid.

Schieten is wel iets wat je moet leren en wat je beter kunt beheersen. vanuit welke hoek op welke manier schieten. Je zult merken dat je hier beter in gaat worden.
Kijk eventueel ook tutorials.

En ja de meeste mensen doen wat de meute doet. Als er een manier is waarop het spelletje het beste te verslaan is dan gaan mensen daaraan meedoen. Als bepaalde spelers overpowered zijn dan willen mensen die spelers hebben.
Ik heb ook wel overpowered spelers in mijn team, maar heb wel mijn eigen speelwijze.
Vind het leuk om daaraan te schaven. En als iets voor mij niet werkt pas ik het wel aan. Maar ik persoonlijk kan niet spelen zoals het het meest effectief zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:12:
YouTube: REACTING TO MY WORST FIFA RAGES!! FIFA 20 Ultimate Team

Hoe Nick reageert in 2019 zo heb ik afgelopen weekend gereageerd lol. Zo herkenbaar. Messi op de paal en Adama ramt hem in de bovenhoek. Hoe dan? _O-
The poooooost :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:12
Kevinijvv94 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:38:

Het is een beetje wat je doel is, ik ben met FIFA 19 begonnen in juli... Helemaal op het eind, maar had er echt wel plezier in.

Wat betreft afronden, korte hoek is key. Sinds ik me dat heb aangeleerd gaan er veel meer ballen in. Natuurlijk helpt het als je een spits hebt staan met een 5* weak foot. Die knalt ze van alle hoeken erin (Ronaldo bijvoorbeeld). Maar mijn Donyell Malen https://www.futbin.com/20/player/45367/donyell-malen knalt binnen de 16 met z'n 3* weak foot ze er ook vaak genoeg lekker in.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
How's that a pooooost man?!
...
Adama in the top fucking corner while my Neymar can't score in the 6. *doet Italiaans handgebaartjes* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinijvv94
cubert20 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 12:47:
[...]

Ja om een echt vrij goed team te hebben is het wel handig om bij het begin gelijk te starten, maar ook vanaf december kun je wel een redelijk team hebben hoor.

Icon swaps is verpest omdat het in rivals is en je daar ook mensen treft die niet voor de swaps gaan of mensen die zich hebben laten afzakken. Voor icon swaps gaan is over het algemeen een frustrerende bezigheid.

Schieten is wel iets wat je moet leren en wat je beter kunt beheersen. vanuit welke hoek op welke manier schieten. Je zult merken dat je hier beter in gaat worden.
Kijk eventueel ook tutorials.

En ja de meeste mensen doen wat de meute doet. Als er een manier is waarop het spelletje het beste te verslaan is dan gaan mensen daaraan meedoen. Als bepaalde spelers overpowered zijn dan willen mensen die spelers hebben.
Ik heb ook wel overpowered spelers in mijn team, maar heb wel mijn eigen speelwijze.
Vind het leuk om daaraan te schaven. En als iets voor mij niet werkt pas ik het wel aan. Maar ik persoonlijk kan niet spelen zoals het het meest effectief zou zijn.
Thanks, geeft toch een stukje duiding. Dan die laatste Icon Swaps nog maar even doorbijten!

Heb je toevallig een link naar een goede tutorial?
kw_nl schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:04:
[...]

Het is een beetje wat je doel is, ik ben met FIFA 19 begonnen in juli... Helemaal op het eind, maar had er echt wel plezier in.

Wat betreft afronden, korte hoek is key. Sinds ik me dat heb aangeleerd gaan er veel meer ballen in. Natuurlijk helpt het als je een spits hebt staan met een 5* weak foot. Die knalt ze van alle hoeken erin (Ronaldo bijvoorbeeld). Maar mijn Donyell Malen https://www.futbin.com/20/player/45367/donyell-malen knalt binnen de 16 met z'n 3* weak foot ze er ook vaak genoeg lekker in.
Is hier ook een uitleg van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
DeeleNL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:59:
Nadat ik afgelopen week Sissoko untradeable heb gepackt ben ik wat aan het puzzelen geweest met mijn team. Ik wilde Tomiyasu behouden want ben erg tevreden over hem. Daarnaast vind ik het weer zonde om Sissoko niet in te passen in mijn huidige Serie A / Icon team, met een waarde van 900k (wel overpriced als je het mij vraagt) zeker wel een basisklant in mijn selectie.

Heb momenteel het team zo in elkaar gebouwd:

[Afbeelding]

Hebben jullie hier nog tips voor? Ik denk dat ik met deze selectie wel een leuke gebalanceerde 4231, 41212, 442 formatie kan maken. Hebben jullie misschien nog tips? Misschien Koeman H/M naar CDM en Gattuso M/H naast Tomiyasu als CB?

Heb Insigne Scream (misschien tijdelijk) vervangen door Del Piero, ook omdat ik Tomiyasu en Sissoko op 10 chem in wilde passen was dit ook een goede optie. Na zo'n 5 wedstrijden merk ik wel dat stamina een dingetje is in de CAM / ST positie, ervaren jullie dat ook? Insigne had natuurlijk 99 stamina, die gaat gewoon 90 min vol gas.

Heb nog 1.2 mln coins 'over', maar dat zal ik met TOTS of Birthday Team 2 ook wel kunnen gebruiken.
Je kan van Dijk halen ipv de Japanner. Zijn gouden kaart is volgens mij nog maar 300k. En nog steeds 1 van de beste cv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Kevinijvv94 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:59:
[...]

Is hier ook een uitleg van?
Bedoel je de weakfoot? Een speler kan maximaal 5 sterren hebben voor zijn weakfoot. Hoe meer sterren hoe beter hij kan schieten met beide benen. Voordeel is dat je niet schot altijd goed is, ongeacht het been waarmee hij schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:16
Evdn frustratie, hebben jullie ook erg vaak als je tegen echt een knakenteam speelt die bv alleen maar spelers van 72 heeft dat bij jou geen enkele pass aankomt en hun alles meekrijgen, ik geef nu liever na 1 min op en hoop dat ik tegen een icon team speel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Markvd1984 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:27:
Evdn frustratie, hebben jullie ook erg vaak als je tegen echt een knakenteam speelt die bv alleen maar spelers van 72 heeft dat bij jou geen enkele pass aankomt en hun alles meekrijgen, ik geef nu liever na 1 min op en hoop dat ik tegen een icon team speel ofzo
Ja 100% word er kots misselijk van. Het begint al bij de aftrap als je de bal afpakt en een vrije trap tegen krijgt. Daarna de 1-0 om je oren. Daarna 50 minuten alles niet werkt. L1 knop 600x indrukt en er nog niemand gaat lopen. Vervolgens 3x op de paal of lat schiet. En daarna als je geluk hebt nog net ff de win haalt. En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het niet gescript is. Schiet mij maar lek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Net even 2 potjes gedaan en ik merkte duidelijk dat DDA voor mijn tegenstanders aanstond. Werkelijk al mijn ballen kwamen aan, elke verdedigende speler loopt naar voren om actief een bal te onderscheppen. Werner die een fysiek gevecht wint van Prime Desailly en ga zo maar door. Leuk om eindelijk eens aan de andere kant van het spel te zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinijvv94
kw_nl schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:18:
[...]

Bedoel je de weakfoot? Een speler kan maximaal 5 sterren hebben voor zijn weakfoot. Hoe meer sterren hoe beter hij kan schieten met beide benen. Voordeel is dat je niet schot altijd goed is, ongeacht het been waarmee hij schiet.
Ik bedoelde het finishen in de korte hoek :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Hassiebassie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:40:
Net even 2 potjes gedaan en ik merkte duidelijk dat DDA voor mijn tegenstanders aanstond. Werkelijk al mijn ballen kwamen aan, elke verdedigende speler loopt naar voren om actief een bal te onderscheppen. Werner die een fysiek gevecht wint van Prime Desailly en ga zo maar door. Leuk om eindelijk eens aan de andere kant van het spel te zitten :+
En ook leuk dat je je de frustratie aan de andere kant goed kunt voorstellen :P daar is misschien een controller gesneuveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bebopper schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:45:
[...]

En ook leuk dat je je de frustratie aan de andere kant goed kunt voorstellen :P daar is misschien een controller gesneuveld.
Zeker. De Bundesliga voorzetten zijn ook binnen. Nu nog 2 rival potjes winnen en dan is Bellarabi ook binnen. Die kan dan mooi in het Bundesliga squad voor het 2e gedeelte van first owner (mocht dat komen) :+

Ohja, die milestones Verstraete, wat een beest is die upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:33
Wanneer verwachten jullie de guaranteed FUT Birthday player SBC?
Gisteren uit het mega pack voor de 5 dagelijkse FUT Birthday doelstellingen mijn 2e FUT Birthday speler gepacked, uiteraard Djené die ik nu dus als duplicate untradeable heb 8)7.
Deze is natuurlijk wel prettig bij de guaranteed SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Begin nu toch echt wel gek te worden van die conmebol sbc.
Ik dacht leuke combi met bronze back methode. Ah conmebol sudamericane speler in de pack, staat bij speler bio Naar de club naar de sbc zoeken in club op conmebol sudamericana ...... niks gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 15:30:
Begin nu toch echt wel gek te worden van die conmebol sbc.
Ik dacht leuke combi met bronze back methode. Ah conmebol sudamericane speler in de pack, staat bij speler bio Naar de club naar de sbc zoeken in club op conmebol sudamericana ...... niks gevonden.
die filters zijn sinds een paar weken F^&^$ up...

Ook als ik op bijv attackers zoek krijg ik geen resultaat terwijl ik echt wel attackers in mn club heb.

Ook triest dat ze die bug van die sbcs op de app er nog niet uitgehaald hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:39
Na een aantal weken zonder Fifa heb ik het spel afgelopen week weer opgepakt. De nieuwe Icon Swap tokens binnen geharkt en de grote gok genomen met de Prime Icon pack. Dan hoop je op iets moois als een Gullit, Cruyff, R9, Eusebio of Zidane. In het middensegment zitten er ook nog genoeg tussen die ik in mijn team zou hebben ingepast. En wat denk je dat eruit komt? Prime Lehmann! :F Wel typisch voor mijn packluck deze Fifa. Eerder toen ik de Baby Icon SBC had gedaan kwam er Klose uitgelopen, ook al zo'n kansloze Icon.

Om de vieze nasmaak weg te spoelen, heb ik gelijk maar de Sergio Ramos SBC gedaan. Mijn verdediging was nodig toe aan een upgrade, dat is steeds de zwakke schakel in mijn team geweest. Gelijk de rest van het team omgebouwd, zodat ik Ramos en VVD als centraal duo heb staan, ingame switch ik Ramos met TOTW Moments Walker. Het team ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/14587574

Ingame switch ik het naar deze formatie:

https://www.futbin.com/20/squad/14587576

Ik heb het idee dat mijn team nu wat meer in balans is. Eerst zaten de meeste coins in mijn voorhoede, nu aanzienlijk minder, mede doordat ik TOTW Moments Inaki Williams untradable had gepacked. In eerste instantie twijfelde ik of ik Inaki zou gebruiken, maar na een hattrick in zijn debuut mag hij voorlopig blijven staan. Kan hem altijd nog vervangen met Baby Butra die ik uit de eerste Icon Swaps had, maar vind het wel fijn om 2 verschillende soort spitsen te hebben. Hij lijkt iets teveel op Aguero qua type speler. Voor nu blijft Butra in mijn reserve team en pikt daar gelukkig genoeg doelpunten mee.

Aankomende WL zien of de omzetting resultaat oplevert, ik verwacht in ieder geval een stuk minder tegendoelpunten te incasseren. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Wii4all schreef op woensdag 1 april 2020 @ 15:42:
[...]

die filters zijn sinds een paar weken F^&^$ up...

Ook als ik op bijv attackers zoek krijg ik geen resultaat terwijl ik echt wel attackers in mn club heb.

Ook triest dat ze die bug van die sbcs op de app er nog niet uitgehaald hebben.
Ja maar heb er natuurlijk al wel wat gedaan en dan handmatig gezocht naar de betreffende speler en dan linkt hij niet.....dus hij telt op oea manier niet als Conmebol Sudamericana speler terwijl dat toch echt staat in zijn bio.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ambianz
En daar is ie dan, waardeloze TOTW, weer heel wat wedstrijdjes voor niks gespeeld. Dacht dat na de totw van vorige week de weg naar boven was ingezet maar toch niet..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PoO9U4FzV410XBEj4DuF6CWb_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1Sj9prbFtGzqZVRvZEhX6Rj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ambianz schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:02:
En daar is ie dan, waardeloze TOTW, weer heel wat wedstrijdjes voor niks gespeeld. Dacht dat na de totw van vorige week de weg naar boven was ingezet maar toch niet..

[Afbeelding]
Pfff in deze fase van de game zo'n slechte totw, ik kan gewoon met geen enkele speler iets, op deze manier heb je niks aan de player picks van de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:57:
[...]

Zeker. De Bundesliga voorzetten zijn ook binnen. Nu nog 2 rival potjes winnen en dan is Bellarabi ook binnen. Die kan dan mooi in het Bundesliga squad voor het 2e gedeelte van first owner (mocht dat komen) :+

Ohja, die milestones Verstraete, wat een beest is die upgrade :D
Ik was gister 1,5uur aan het vloeken om die objective binnen te halen voor score + assist met 4* skiller in Rivals en dan ook nog te winnen. Ik was er van overtuigd dat je een assist + goal moest maken met dezelfde speler. Kwam de hele tijd tegen te goeie teams, maar als ik dan een keer tegen een mindere tegenstander kwam (qua team) en ik kwam 1-0 voor, ging de tegenstander weg, want die waren bezig voor andere objectives. Wat blijft nou? Als je een assist geeft met een middenvelder en ook scoort met een middenvelder (2 verschillende spelers) en ze hebben beide 4* skills, telt het ook!

Dus nu hoef ik nog maar 1 win te halen vanavond, hoezé!

Bedankt voor die positieve geluiden over Verstraete, die moet ik namelijk nog even gaan binnenhalen (die nog niet geupgrade is).
tukkerterror90 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:07:
[...]

Pfff in deze fase van de game zo'n slechte totw, ik kan gewoon met geen enkele speler iets, op deze manier heb je niks aan de player picks van de WL.
Het zou leuk zijn als je je rode spelers ook weer mag gebruiken als IFs bij SBCs. Snap niet dat dat niet bij alle SBCs zo is.

[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 01-04-2020 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
En weer lekker in je bek gescheten door ea met hun totw. Gewoon lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl

[Afbeelding]
Dat is inderdaad wel één van de slechtste ooit volgens mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Zal het een 1 april grap zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-06 16:02
EA kennende helaas niet.
Wat een treurige TOTW. |:( ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Reacties op Twitter zijn dan altijd wel goed:

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1245350205223866368

Doet EA er iets mee? Nuh zeker niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Kevinijvv94 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:38:
Ik lees alles al een tijdje vanaf de zijkant mee, nu toch maar eens besloten te registeren en een bericht te plaatsen. Ik speel sinds december FUT, en doe het maximaal een avondje of twee a drie in week. Niet heel lang, maar gewoon omdat het leuk is.

Mijn niveau is natuurlijk niet heel hoog, dus veel van mijn 'frustraties' zal ongetwijfeld door mijn spelniveau komen, daar ben ik me van bewust. Maar nu ik het een tijdje speel, vallen mij de volgende dingen op, ik ben benieuwd hoe jullie, doorgewinterde FIFA spelers, daar tegenaan kijken.

- Ik besloot Icon Swaps te gaan proberen. Ik snap best dat dit uitdagend moet zijn, omdat Icons natuurlijk net een tandje beter zijn dan de rest (in mijn perceptie). Het is soms echt frustrerend. Waarom? Omdat ik, met mijn 177 team, tegen teams kom van het niveau 188 met 4 icons en 3 special cards. Dat is niet te doen. Sta ik dan, met mijn goede gedrag tegenover Mbappe. Waarop is die matchmaking gebaseerd? Waarom kom ik dan niet tegen teams met een zelfde rating? Ik weiger namelijk om na 1 minuut 3 goede spelers in te brengen, dat is niet leuk.

Ik speel vanaf black friday, dus ook zo'n beetje vanaf december. Trade niet en speel max 2 wedstrijden rivals per week maar wel WL en daarmee heb ik deze twee teams kunnen maken: https://www.futbin.com/20/squad/14495216 en https://www.futbin.com/20/squad/13900579
Het kan dus wel maar je moet dan wel genoeg winnen in de WL zodat je dit elk weekend kan spelen. Je moet ook goed kijken welke SBC's je gaat doen en welke niet. Ik heb bijna geen untradable spelers die ik niet veel gebruik(t) heb. Daarmee spaar je een hoop geld uit.

Zou die icon swaps en andere rewards waarbij je met een team moet spelen waarmee je niet wilt spelen gewoon skippen. Als ik hier af en toe de frustraties hier hoor en wat ze er voor terug krijgen dan denk ik dat dat de juiste beslissing is. Speel alleen voor mijn plezier, niet voor rewards.

Scoren is ook altijd mijn probleem geweest. Scoor al vanaf Fifa 1997 moeilijker dan mijn tegenstanders. Dat zal deels liggen aan mijn spel (speel vaak heel aanvallend, alleen 2 CD's en een CDM achter) waardoor de tegenstander veel meer ruimte heeft in de aanval en zijn kansen daardoor al snel groter zijn en omdat ik totaal niet van de skill moves, speciale schoten of de beste manier van afmaken ben. Zelfs in een beslissende wedstrijd wil ik vaak nog te mooi scoren hoewel ik weet dat de kans dat ik 'm zo maak gewoon kleiner is. Maar is dat een probleem? Voor mij niet want ik win nog genoeg (2/3e van de potjes) en omdat ik soms verlies terwijl ik qua kansen veel beter was kom ik niet tegen tegenstanders te spelen waartegen ik compleet kansloos ben. Kan me niet meer een wedstrijd herinneren waarin ik minder balbezit (op de helft van de tegenstander) had.

Ik probeer ook wel een beetje voor de originele spelers te gaan maar dat is soms ook lastig. Die populaire spelers zijn ook populair omdat ze lekker spelen dus dat is dan weer een beetje dubbel. Een speler kan in het echt wel je favo speler zijn maar als je je de hele wedstrijd aan hem ergert dan is het ook geen goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

[Afbeelding]
Het lijkt wel alsof ik de verkeerde weekenden uitkies om mijn weekend league te spelen. Twee weken terug voor het eerst, toen een break genomen want 30 potjes is toch best veel fifa in een korte tijd. Dus afgelopen weekend weer. Krijg je twee keer een crap totw moments.

Mis je dus het enige totwm waarin wel iets fatsoenlijks zat met KDB. Heb mijn eerste player pick ook niet eens kunnen inzetten voor een SBC. Want dan heb je nog wat aan player picks die helemaal niet in je team passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Totw is zelfs voor mij verdrietig.

Nja de kans dat je de beste speler eruit vist is ook minimaal zullen we maar zeggen :)

Overigens speel k vanaf begin november en heb k nu dit team.

https://www.futbin.com/20/squad/14478837

Overigen begrijp k nu pas een paar weken hoe t spel werkt en je t beste kan spelen buiten wedstrijden om om je team zo goed mogelijk te maken :p

[ Voor 50% gewijzigd door Augy op 01-04-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman

[Afbeelding]
Maar wie heeft er de afgelopen 3 jaar wel eens een speler als WL player pick gehad waarmee je langer gespeeld hebt? Ik heb er in 3 jaar minstens goud 3-1 nog nooit 1 gehad en er zijn genoeg weken geweest waarin er een rij interessante spelers tussen zaten. In plaats van 1% kans op een goede pick is het nu 0%. De player picks zijn eigenlijk alleen de 1e weken als je net begint en tijdens TOTS interessant.

Verder er gewoon vanuit gaan dat je niets uit de rewards haalt. Dan zit je bijna altijd goed met voorspelling en kan het ook nog eens nooit tegenvallen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sjakieman op 01-04-2020 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-06 13:48
Ach niet zo zeuren allemaal, pack je morgen een leuke speler dan is iedereen weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Nou het is dat ik nog 3 potjes moest voor de megapack, maar het spel voelt weer stroperig aan en de spelers zijn niet vooruit te branden... gelukkig had ik weer een waardeloze 83 rated speler uit de megapack dus het was het waard.......
Totw is wel schandalig slecht bij EA. Ik ben echt wel klaar met hun (gebrek aan) creativiteit. Gelukkig ging het met pro clubs wel goed en hebben we weer 2 div 1 titels erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Aan welke knop heeft EA gedraaid? :o Opeens speelt alles heel soepel net als een paar maanden geleden. Passen komen aan, ik kan lekker dribbelen, eindelijk weer lekker tikki takka spelen :)

Of heeft EA opeens DDA voor al mijn tegenstanders aangezet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow lekkere TOTW, blij dat ik afgelopen weekend overgeslagen heb. Misschien komend weekend maar weer :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:21:
Wow lekkere TOTW, blij dat ik afgelopen weekend overgeslagen heb. Misschien komend weekend maar weer :)
Niet zo doen, er zit vast wel wat bij wat je aanstaat 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik hoop trouwens dat vrijdag er wat leuke FUT birthday kaarten komen voor de Serie A.
Ze hebben natuurlijk nu die objective Paqueta, Lozano en Correa, maar dat vind ik eerlijk gezegd 3x niks als je het vergelijkt met andere leagues :/

Hoop op een of andere turbo versie van Matuidi of eindelijk eens een fatsoenlijke rechtsback voor de serie A :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:23:
[...]

Niet zo doen, er zit vast wel wat bij wat je aanstaat 8)7 8)7
Je zit qua spel wel redelijk eindgame.Hetgeen EA nu doet is niet echt een waardering waar je de inspanning voor levert. Ze weten dat zelf ook echt wel.
EA had beter iets kunnen verzinnen met een systeem waarin tenminste 1 echt interessante speler per week tussenzit. Al is het maar om de illusie op te houden om spelers het gevoel te geven een kans erop te maken. Het lijkt nu alleen of ze alleen nog moeite doen voor de promo's waar ze flink aan verdienen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Hassiebassie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:25:
Ik hoop trouwens dat vrijdag er wat leuke FUT birthday kaarten komen voor de Serie A.
Ze hebben natuurlijk nu die objective Paqueta, Lozano en Correa, maar dat vind ik eerlijk gezegd 3x niks als je het vergelijkt met andere leagues :/

Hoop op een of andere turbo versie van Matuidi of eindelijk eens een fatsoenlijke rechtsback voor de serie A :+
Ik vind Hansje Hateboer toch anders heerlijk spelen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
EA doet echt z'n best om spelers te irriteren. Ik doe net even een squad battle op semi-pro puur voor objective/xp. Gewoon met m'n God-squad. Normaal gesproken snel 2/3-0 en controller neerleggen.

Maar nee naast dat EA besloten heeft om speelstijlen van spelers te kopieren inclusief alle walgelijke meta dingen ook nog een fake uitgooien, heeft EA ook nog een besloten dat een 78 rated 43 chem team op semi-pro speelt als een fucking 90 rated Ultimate team.
Flikker toch een eind op met je leugens EA, het manipuleren van dingen en spelers is echt super walgelijk.

Het erge is dat ze het nog kunnen maken ook want er is geen alternatief en mensen zijn toch "verslaafd" aan de game.

[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 01-04-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:14:
[...]

Maar wie heeft er de afgelopen 3 jaar wel eens een speler als WL player pick gehad waarmee je langer gespeeld hebt? Ik heb er in 3 jaar minstens goud 3-1 nog nooit 1 gehad en er zijn genoeg weken geweest waarin er een rij interessante spelers tussen zaten. In plaats van 1% kans op een goede pick is het nu 0%. De player picks zijn eigenlijk alleen de 1e weken als je net begint en tijdens TOTS interessant.

Verder er gewoon vanuit gaan dat je niets uit de rewards haalt. Dan zit je bijna altijd goed met voorspelling en kan het ook nog eens nooit tegenvallen. ;)
Playerpicks zijn dit jaar voornamelijk goed voor je FO swap objectives :)
Mijn beste kaart dit jaar is een rode firmino die ik nog steeds regelmatig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
[MAUS] schreef op woensdag 1 april 2020 @ 15:10:
Wanneer verwachten jullie de guaranteed FUT Birthday player SBC?
Gisteren uit het mega pack voor de 5 dagelijkse FUT Birthday doelstellingen mijn 2e FUT Birthday speler gepacked, uiteraard Djené die ik nu dus als duplicate untradeable heb 8)7.
Deze is natuurlijk wel prettig bij de guaranteed SBC.
Die komt er niet, gegarandeerd 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Fraaank schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:09:
[...]

Het zou leuk zijn als je je rode spelers ook weer mag gebruiken als IFs bij SBCs. Snap niet dat dat niet bij alle SBCs zo is.
Daar is een aparte upgrade sbc voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:32:
[...]

Je zit qua spel wel redelijk eindgame.Hetgeen EA nu doet is niet echt een waardering waar je de inspanning voor levert. Ze weten dat zelf ook echt wel.
EA had beter iets kunnen verzinnen met een systeem waarin tenminste 1 echt interessante speler per week tussenzit. Al is het maar om de illusie op te houden om spelers het gevoel te geven een kans erop te maken. Het lijkt nu alleen of ze alleen nog moeite doen voor de promo's waar ze flink aan verdienen.
Mocht jij een goede promo speler morgen packen dan klaag je toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
buurman3 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:01:
[...]

Daar is een aparte upgrade sbc voor.
Je bedoelt diegene van 86+ waar je 9 van de 10x een 86 rated speler voor krijgt die ik ook niet kan gebruiken? Wat is er mis met een TOTW (behalve dat ie rood is) in te zetten voor een SBC als TOTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een pauper totw moments zeg. Heb je dan voor lopen spelen op die ellende servers pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:06:
[...]

Mocht jij een goede promo speler morgen packen dan klaag je toch niet?
Dat zou dan heel mooi zijn. Maar als ik WL zou spelen en dan vervolgens zo'n TOTW zien dan zou ik wel flink teleurgesteld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:15:
[...]

Je bedoelt diegene van 86+ waar je 9 van de 10x een 86 rated speler voor krijgt die ik ook niet kan gebruiken? Wat is er mis met een TOTW (behalve dat ie rood is) in te zetten voor een SBC als TOTW?
Dat mogen ze idd wel eens gaan fixen, maar EA wil natuurlijk niet dat de SBC prijzen naar beneden gaan.
Heb sowieso iets van 15 untradeable IFs in mijn club, je kan er dit jaar simpelweg vrijwel niets mee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Bossie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:35:
[...]

Heb sowieso iets van 15 untradeable IFs in mijn club, je kan er dit jaar simpelweg vrijwel niets mee helaas
Het stikt van de kaarten waar je echt nul komma nul mee kan...waarom in godsnaam de roemeens competitie toegevoegd??? nul niks kan je er mee. Australische competitie....0,0 en zo kan je nog wel even door gaan.
Het gros van de bronzen kaartjes, waardeloos.
Waar je voorheen in de MM nog regelmatig een SBC had die je met bronzen kaartjes kon doen al dan niet zeldzaam is het nu ALLEEN maar 75 plus teams die je moet inleveren, kan me ook in de flits SBC nog herinneren dat je een keer al je bronzen kwijt kon.

Oh een 1 April SBC waar je bronzen spelers kan inleveren.......voor een onverhandelbaar bronzen pakket 8)7 8)7 8)7 wel een goede 1 april grap

[ Voor 9% gewijzigd door jerommeke96 op 01-04-2020 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Doe een online friendlies: met icon leenspelers tegen een bronzen elftal. DDA kicks in: opeens zijn mijn 99 Cristiano Ronaldo, Henry, Cruyff, Pirlo ook bronzen spelers.

Krijg een 1 player pack ivm daily rewards: komt er djene fut birthday uitgelopen. Nice, maar past niet in mijn team en is untradeable. Anders had ik hem wel willen verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 01-04-2020 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EUeNm57XsAEqcRc?format=jpg&name=large

Rip voor de mensen die WL hebben gedaan. Dit zijn precies de TOTW's die je kan verwachten als EA zelf mag kiezen wat ze doen... Geen enkele speler is nuttig voor mensen die al langer spelen dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 22-05 14:03
jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:51:
[...]

Het stikt van de kaarten waar je echt nul komma nul mee kan...waarom in godsnaam de roemeens competitie toegevoegd??? nul niks kan je er mee. Australische competitie....0,0 en zo kan je nog wel even door gaan.
Waar je voorheen in de MM nog regelmatig een SBC had die je met bronzen kaartjes kon doen al dan niet zeldzaam is het nu ALLEEN maar 75 plus teams die je moet inleveren, kan me ook in de flits SBC nog herinneren dat je een keer al je bronzen kwijt kon.

Oh een 1 April SBC waar je bronzen spelers kan inleveren.......voor een onverhandelbaar bronzen pakket 8)7 8)7 8)7 wel een goede 1 april grap
Kreeg hier Martial en Maguire uit, samen met nog 2 Gold spelers.

Dus de inhoud van het pakje is niet wat de naam zegt...

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
jerommeke96 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:51:
[...]

Tsja wat moet de rest van de wereld met de eredivisie? Australië en Roemenië hebben meer inwoners dan wij, dus wel logisch dat ook die competities erin zitten.

Die SBC geeft al aan met een * dat het een bronze pack is. Als je de SBC voltooid (met allemaal bronzen spelers) krijg je een 6 gold/5 rares-pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Fraaank schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:42:
[...]

Tsja wat moet de rest van de wereld met de eredivisie? Australië en Roemenië hebben meer inwoners dan wij, dus wel logisch dat ook die competities erin zitten.

Die SBC geeft al aan met een * dat het een bronze pack is. Als je de SBC voltooid (met allemaal bronzen spelers) krijg je een 6 gold/5 rares-pakketje.
Oh ja thx Patrick_D_GTS en Fraank, toch ff gedaan, kreeg wel niks maar goed voor brons was ik er niet aan begonnen.

De rest van de wereld kan de eredivisie SBC doen toch? wat kan de rest van de wereld met Australische en Roemeense competitie?? helemaal niks toch, al zal de australische competitie vast nog wel hier en daar een gouden spelers hebben die ja kan gebruiken in een SBC maar de Roemeense is toch een toevoeging van niks als je er geen enkele SBC mee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Iemand die die 1 april SBC gedaan heeft? Ben wel benieuwd naar de inhoud van het bronzen pack. Dat zou dan toch ook een 1 april grap kunnen zijn? Anyway ik heb m gedaan maar wacht ff met packs openen tot na vrijdagavond....
Pagina: 1 ... 125 ... 185 Laatste