Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Actueel een WL Record van 13-2. Het gaat dus wel uitstekend. Larsson speelt net zoals in de vorige editie weer heerlijk, constant in beweging en elk schot is een goal.

De BPM is weer helemaal terug. Enorm veel winst gemaakt door het openen van bronze pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En Ramos 93 binnen voor in totaal 300k. Kreeg uit mijn laatste pack nog Cavani en Casilias. Transferlist staat weer vol, tijd om die 300k terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 14:00
Glasscar schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:46:
[...]

Zilver 1. Daar kan ik alleen maar van dromen denk ik.

Nog een noob vraag. Ik sta na 20 minuten 3-0 achter. Tegenstander gaat weg, maar ik krijg wel gewoon een verliespartij. Zou dit geen win voor mij moeten zijn dan?
Uh ja dat zou het moeten zijn. Of had je zelf last van een netwerkstoring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 14:17
Fraaank schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:28:
[...]

Nope, niks aan de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:13
Fraaank schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:28:
[...]

Net hetzelfde.. 0-0 na 10 min ineens speler weg.. helaas geen win haha

Wat een avontuur die weekend League 🤣 super vette wedstrijden gespeeld.. bizar verloren een aantal keer.. inmiddels 20 wedstrijden erop zitten met 9 wins. Voor een eerste WL meer als prima, ben al tevreden met t resultaat

Ga voor de 12 wins voor de swap, we shall see

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Pfff ergste weekend league tot nu toe. Tegenstanders zijn allemaal on steroids. Een baby bobby moore die cristiano met hunter (=99 pace) eruit loopt....

2 potjes vanavond gedaan, allebei verloren. Morgen hopelijk beter, zo gek als vanavond nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:00:
Pfff ergste weekend league tot nu toe. Tegenstanders zijn allemaal on steroids. Een baby bobby moore die cristiano met hunter (=99 pace) eruit loopt....

2 potjes vanavond gedaan, allebei verloren. Morgen hopelijk beter, zo gek als vanavond nog nooit meegemaakt.
Snelheidsverschillen per game zijn bizar en behoorlijk out of sync idd.

Zojuist kwam mijn grootste frustratiepuntje weer eens terug.
"We have one minute of extra time"

Tegenstandert scoort na 2,5 minuten extra time ... :X |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik hou er mee op voor vandaag. Ik was te overmoedig en de avond duurde 1 wedstrijd te lang 🤣

Door wat tips voor forumleden hier dit team samengesteld en na wat YouTube tog een heel eind gekomen
https://www.futbin.com/20/squad/14478837
Ingame heb k nog de mogelijkheid te switchen naar 4231

Op naar de komende dagen voor de laatste 2 wins :)

Ik dacht altijd dat k het nooit mee maakte wat ik hier las maar wat een verschil per wedstrijd zeg. Hele aparte dingen meegemaakt

Edit: wat is die Hateboer een eindbaas trouwens :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 28-03-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:07
Iemand ervaring met Martinez Future stars? Was eigenlijk aan het sparen voor Ronaldo maar heb inmiddels zelfs genoeg om Martinez te halen, op basis van state lijkt hij veel beter maar hoor graag als iemand er mee gespeeld heeft

Het wordt dan Ronaldo + naingolan 88 of martinez + naingolan 87

[ Voor 12% gewijzigd door Ambianz op 28-03-2020 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
3 potjes gedaan vanochtend.. alles verloren in de verlenging. Enige waar k tegenaan schoot was llroris, de paal en de lat.

Merkt dat k niet zo relaxed was als gisteren :)

9 wins, nog 6 potjes te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-06 23:16
Augy schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:54:
3 potjes gedaan vanochtend.. alles verloren in de verlenging. Enige waar k tegenaan schoot was llroris, de paal en de lat.

Merkt dat k niet zo relaxed was als gisteren :)

9 wins, nog 6 potjes te gaan
Je kan er nooit een pijl op trekken.
Voor je het weet, heb je zo weer 3 wins. :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 00:12
Speel normaal nooit op zondagochtend. Opvallend veel irritante spelers. Ik kwam na 2 minuten al achter omdat VDS besloot de bal in de voeten van de spits te gooien ipv de vrijstaande verdediger 10 meter verderop. Volledige herhaling laten lopen. Ik scoorde vrij snel de 1–1 en skip het hele terugkijken gedoe. Vervolgens heeft ie iedere herhaling van kansen, overtredingen, etc laten lopen. Potje uiteindelijk verloren maar duurt 2 keer zo lang als nodig.

Tweede potje, gast was beter. Maar bij elke goal over het veld heen rennen, maximaal terugkijken.

Ik heb er dan al bijna geen zin meer in. Weet niet of het aan het tijdstip lag. Maar ik game ruim 25 jaar, maar ken geen vervelendere community als FIFA.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Overigens voor diegene die nog twijfelen bij laudrup. Heb nu 24 potjes WL gespeeld met de helft winst. Meestal haal ik goud 3 en in Rivals divisie 6 of 5.

Laudrup in 24 games op 22 goals. Als CAM met eromheen Kent/vardy/james. Even tijdelijk met untradeble team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 11:06
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:17:
Speel normaal nooit op zondagochtend. Opvallend veel irritante spelers. Ik kwam na 2 minuten al achter omdat VDS besloot de bal in de voeten van de spits te gooien ipv de vrijstaande verdediger 10 meter verderop. Volledige herhaling laten lopen. Ik scoorde vrij snel de 1–1 en skip het hele terugkijken gedoe. Vervolgens heeft ie iedere herhaling van kansen, overtredingen, etc laten lopen. Potje uiteindelijk verloren maar duurt 2 keer zo lang als nodig.

Tweede potje, gast was beter. Maar bij elke goal over het veld heen rennen, maximaal terugkijken.

Ik heb er dan al bijna geen zin meer in. Weet niet of het aan het tijdstip lag. Maar ik game ruim 25 jaar, maar ken geen vervelendere community als FIFA.
Fifa is soms ook een mindgame. Ik laat me er niet meer door irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-06 21:46
Bossie schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:22:
[...]

Ik zou idd voor deze gaan :)
In dat geval kan ik beter nog even wachten met inkopen denk ik.. komt er ook nog een FUT Birthday team 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ambianz schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:28:
Overigens voor diegene die nog twijfelen bij laudrup. Heb nu 24 potjes WL gespeeld met de helft winst. Meestal haal ik goud 3 en in Rivals divisie 6 of 5.

Laudrup in 24 games op 22 goals. Als CAM met eromheen Kent/vardy/james. Even tijdelijk met untradeble team.
Ik heb hem ook genomen. Maar hij schiet er echt niks in. 5 potjes. 1 intikkertje. 3 kopkansen voor open doel ernaast. En meerdere schoten die er echt wel in mogen gaan ernaast. Het zou ongetwijfeld aan mij liggen. Maar hoop heel erg dat het straks beter gaat 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-05 14:03
Dit weekend ook eens aan de WL (je moet toch wat).
Vrijdagavond van 3-0 naar 3-7 en gestopt
Zaterdagochtend 4 uit 5 gewonnen en verder niet gespeeld, vanmorgen 5 uit 5 gewonnen..
... Voor.mijn doen bizar goed.
Heb er nu 12 gewonnen en heb er nog 10 te gaan. Benieuwd waar dit eindigt, normaal kom ik nooit boven goud 1.

Had bijna 1mln coins, heb Lampard prime gekocht om het middenveld te versterken, speelt dikke prima 😊

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 potjes gespeeld vandaag. Eerste weer door me eigen kansloze gekloot verloren. Iemand die niet wou aanvallen ( gold yedder met verlening nog niet in rood ). Verlies weer met penalty,s.

Daarna zat ik er wel lekker in 2 rq,s. Laaste vond weer nodig om los te gaan in een berichtje :+

Gister nog even wat gehand en prime Zanetti een op rechts gehaald wat een verademing ten opzicht van Walker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik had litmanen gekozen, speel ik sinds deze week zonder CAM 🤣

Hou hem nog maar even aan aangezien ik enorm tevreden ben over hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb hem ook genomen. Maar hij schiet er echt niks in. 5 potjes. 1 intikkertje. 3 kopkansen voor open doel ernaast. En meerdere schoten die er echt wel in mogen gaan ernaast. Het zou ongetwijfeld aan mij liggen. Maar hoop heel erg dat het straks beter gaat 😅
Bij mij ramt hij er ook echt alles in. Meestal ook echt van die vieze balletjes die heel zachtjes de hoek in ploffen :+

Daarbij die man ze passing, zoveel assists al. Ben enorm tevreden dat ik Laudrup heb gekozen ipv de prime icon pack :)

Dus ligt waarschijnlijk indd wel beetje hoe je zelf met hem speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Traeces schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:24:
[...]

Bij mij ramt hij er ook echt alles in. Meestal ook echt van die vieze balletjes die heel zachtjes de hoek in ploffen :+

Daarbij die man ze passing, zoveel assists al. Ben enorm tevreden dat ik Laudrup heb gekozen ipv de prime icon pack :)

Welke positie gebruik je hem? Ik heb hem in de spits staan met een 4-3-3 (4) opstelling.

Heb het wel vaker hoor. Ik heb Suarez geparkeerd, maar krijg er ook vrij weinig in. Terwijl tegenstander met Suarez me soms helemaal gek spelen. Idem voor Son. In goede handen is het een vreselijke tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:24:
[...]

Mijn enige twijfel is, als Laudrup word weggezet als minder dan de andere opties, hoe goed zijn Bergkamp/Dalglish of Kaka dan ?

Nog geen spijt van de verkoop gehad overigens, Ozil speelt prima als vervanger en KDB 95 is een gamechanger op het middenveld in 442. Ik zit overigens te wachten op de gebruikelijke losing streak in WL rond S1.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:10:
[...]

Het zijn niet per se de mooiste schoten van buiten 16 of met curve ofzo. Hij staat gewoon altijd op de goede plek en zn kracht is dat hij gewoon balvast is en daarmee door verdedigers loopt. Simpele actie of kapbeweging tegen een verdediger aan komt hij altijd als winnaar eruit. Komt vast goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Sorry dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Moody2204 op 29-03-2020 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Verbaas mezelf, zilver 1 binnen dus genoeg punten voor een eventuele volgende WL. Met goed en degelijk spel de laatste 2 tegenstanders verslagen (9-1 & 4-2)

Nu nog 1 overwinning voor de icon swaps uit 4 wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:28:
[...]

Welke positie gebruik je hem? Ik heb hem in de spits staan met een 4-3-3 (4) opstelling.

Heb het wel vaker hoor. Ik heb Suarez geparkeerd, maar krijg er ook vrij weinig in. Terwijl tegenstander met Suarez me soms helemaal gek spelen. Idem voor Son. In goede handen is het een vreselijke tegenstander.
Gebruik hem als cam in in 4-2-3-1, zonde om zo goede passer in de spits te zetten. Die man heeft al zoveel assist geven met ze goede passing en daarbij kan je lekker vanaf ze 16 knallen met hem.
Bossie schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Mijn enige twijfel is, als Laudrup word weggezet als minder dan de andere opties, hoe goed zijn Bergkamp/Dalglish of Kaka dan ?

Nog geen spijt van de verkoop gehad overigens, Ozil speelt prima als vervanger en KDB 95 is een gamechanger op het middenveld in 442. Ik zit overigens te wachten op de gebruikelijke losing streak in WL rond S1.
Bergkamp kan ik niks over zeggen nog nooit mee gespeeld. Vond kaka zijn prime een beetje lomp aanvoelen. Dalglish meerdere keren in draft gehad die man is echt een geweldige spits.

Zit te twijfelen om Özil ook te doen . Leuke sub :)
Die kdb 95 zal wel misselijk goed zijn indd, ze normale gold is al serieus goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 29 maart 2020 @ 14:24:
[...]

Gebruik hem als cam in in 4-2-3-1, zonde om zo goede passer in de spits te zetten. Die man heeft al zoveel assist geven met ze goede passing en daarbij kan je lekker vanaf ze 16 knallen met hem.
idd, in 442 is Laudrup ook een prima spits, waarbij ik een spits op get-in-behind heb (de snelle afmaker/echte spits) en de tweede op balanced die vooral de aangever is of de bal uit een een-twee weer terug krijgt (laudrup, nu Ozil).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Gisteravond een nieuw team gemaakt en het speelt geweldig: https://www.futbin.com/20/squad/14495216

Zitten ook wel een aantal spelers in die je niet zo vaak ziet omdat ze wat lastig in te passen zijn. Lisandro López bijvoorbeeld... Gekocht voor 392k en heeft 95 composure, 94 strength, 94 finishing, 86 short passing, 89 pace, 85 agility en 4 WF! Enige mindere punt is misschien zijn stamina van 80 maar heb hem nog niet hoeven wisselen. En hoewel het een vervelende SBC is (lastig zoeken naar spelers) kostte Enzo Pérez maar 86k (en kreeg nog 9 packs!) en dat voor 512 stats en 4 wf!

En dan heb ik dit nog als 2e team (wissel het af en gebruik dus geen conditiekaarten): https://www.futbin.com/20/squad/13900579

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Nou, ik had nog 8 wedstrijden te spelen en 2 overwinningen voor Goud 3 nodig. Moet kunnen zou je zeggen. Maar het is wel FIFA 20 natuurlijk... Dus win ik er van de 8 maar 1 en heb ik dus een hele, hele, hele, hele, zure, zure, zure zilver 1 gehaald. En me wederom kapot geërgerd aan alle minpunten van het spel die iedereen inmiddels wel kent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:22:
Nou, ik had nog 8 wedstrijden te spelen en 2 overwinningen voor Goud 3 nodig. Moet kunnen zou je zeggen. Maar het is wel FIFA 20 natuurlijk... Dus win ik er van de 8 maar 1 en heb ik dus een hele, hele, hele, hele, zure, zure, zure zilver 1 gehaald. En me wederom kapot geërgerd aan alle minpunten van het spel die iedereen inmiddels wel kent.
Het speelt ook weer echt dramatisch. Geen ene pass komt weer normaal aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
Gelukkig vind ik troost bij jullie. Ben dus niet de enige bij wie het helemaal ruk gaat.

Ergens moet er een clubje zitten waar het fantastisch gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:13:
Gelukkig vind ik troost bij jullie. Ben dus niet de enige bij wie het helemaal ruk gaat.

Ongeslagen vandaag, 11-4 :)
Nadat S1 binnen was ben ik maar uitgelogd, G3 zal wel piijnlijk worden aangezien elo dadelijk zijn ding gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:13:

Me score is opzicht niet mega slecht 9-4 waarvan alle 4 die losses gewoon me eigen kut schuld waren. Gaan toveren met je keeper of CV in de 16.....

Alleen zit er weer een vertraging in van hier tot Tokio. Spelers die weer weigeren om direct te schieten, passing die echt mega slecht is. Overigens valt me op sinds de laatste patch raak ik enorm veel de paal en lat met finish schots vanaf de 16 , iemand hier ook last van ? Normaal vlogen dit soort ballen er altijd in.

Was trouwens de WL verlengd t/m Maandag ? Want dan hoef ik vandaag niet zoveel potten te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:44:
[...]

Me score is opzicht niet mega slecht 9-4 waarvan alle 4 die losses gewoon me eigen kut schuld waren. Gaan toveren met je keeper of CV in de 16.....

Alleen zit er weer een vertraging in van hier tot Tokio. Spelers die weer weigeren om direct te schieten, passing die echt mega slecht is. Overigens valt me op sinds de laatste patch raak ik enorm veel de paal en lat met finish schots vanaf de 16 , iemand hier ook last van ? Normaal vlogen dit soort ballen er altijd in.

Was trouwens de WL verlengd t/m Maandag ? Want dan hoef ik vandaag niet zoveel potten te spelen :)
Ik schiet achter elkaar op de lat en de paal, opvallend vaak!

En idd verlengd tot maandag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik loop zoals gebruikelijk weer flink achter met 2-6. Het ene na het andere potje krijgt mijn tegenstander continu rebounds mee en ik dus rebounds goal tegen. Dan kom ik terug van 0-2 naar 2-2, rond de 60e minuut ga ik ervoor. Drukt de tegenstander op pauze, komt ie: krijg ik een disconnect en dus het verlies terwijl ik geeneens van plan was om te rage quitten.

Tweemaal op rij dat ik zo verlies :F Heb de game maar mooi opzij gelegd. Morgen maar de rest doen. Ik heb genoeg geld om Ben Yedder otw te halen, maar ik denk niet dat hij het verschil gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:47
De bellarabi opdracht 1 van de dingen is met een bundesliga speler maar moet ik nu een assist geven of een doelpunt msjfn snap de uit leg niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Net echt de grootste idioot van fifa gezien. Zoonlief ging dagelijkse doelstelling vriendschappelijk doen met dat als je scoort dat er 1 speler af moet. Hij dacht al ben ik nog zo slecht zo kan je altijd wel scoren.
Scoort die malloot gaat hij echt de hele wedstrijd bij de corner de bal vasthouden. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
@Joosie200 ik heb al klacht ingediend ivm rebound shit en gevraagd of de makers van fifa familie zijn van vardy en ben yedder anders is het niet mogelijk dat hun 100x zo goed zijn dan in het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Markvd1984 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 18:36:
De bellarabi opdracht 1 van de dingen is met een bundesliga speler maar moet ik nu een assist geven of een doelpunt msjfn snap de uit leg niet
Nee beide met 1 speler in 1 wedstrijd. Dus bijvoorbeeld met Sancho of T.Hazard een assist en een goal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:25:
@Joosie200 ik heb al klacht ingediend ivm rebound shit en gevraagd of de makers van fifa familie zijn van vardy en ben yedder anders is het niet mogelijk dat hun 100x zo goed zijn dan in het echt
Vardy vind ik echt pure bullshit zo goed is die helemaal niet. Van yedder weet iedereen dat hij OP is. Dat potm een bijzonder kaart is snap ik wel. Alleen al die bizarre special cards van de meest vage spelers die beter zijn dan sommige icons kan je mij niet uitleggen.

Die Rebounds heb ik net weer 2 potten door verloren. Zelfde geld voor die kick off bug die er nog steeds in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Van 0-4 achterstand naar 5-4. Ik kan dat :)

Tegenstanders die 2-0 achter staan en bij 3-0 in de 88ste minuut quiten... :? I

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga denk lekker stoppen met deze game :) je hoort het voor je plezier te spelen. Ik heb geen plezier meer in iedere wedstrijd tegen een muur van minimaal 9 man te spelen. Succes ermee ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lippie15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-05-2020
Fraaank schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:38:
[...]

Nee beide met 1 speler in 1 wedstrijd. Dus bijvoorbeeld met Sancho of T.Hazard een assist en een goal maken.
Doelpunt en assist hoeft niet met een Bundesliga speler,

Assist uit een voorzet moet wel met een Bundesliga speler gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ok gewoon een assist niet dus, moet een assist door de lucht geven met een speler uit de bundesliga maakt nier uit wie hem scoort, begrijp ik het zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit te denken om paolo maldini uit m'n swaps te halen.. iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Lippie15 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:30:
[...]

Doelpunt en assist hoeft niet met een Bundesliga speler,

Assist uit een voorzet moet wel met een Bundesliga speler gebeuren.
Uh ja, daar heb je gelijk. Alleen ik ook lees ik net. Ben beide objectives aan het doen: scoor en assist met een 2x 4* middenvelder en geef een voorzet met een Bundesliga-speler. Sancho en T.Hazard zijn dat beide!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-06 22:22
Zo net even draft gespeeld. 3 wins geëindigd, krijg ik in 1x deze beste man uit een Premium gold player packAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43xORIeMz3yWPaH7_K6Tar8XfmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ntm1iKiegL9EjMWVUMZtHDe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 22-05 14:03
Pfff toch ook even gal spugen.

Wat een ongekend verschil. Hele weekend leuk WL gespeeld, tegenstanders die met allerlei tactieken proberen een leuk potje te spelen. Goud 2 gehaald.

Daar speelt het nu zondagavond toch echt anders. Alles is erop gericht te irriteren ipv te voetballen.

Wat wel heel mooi was. Kom in potje 28 snel achter en bij 2-0 achter geeft tegenstander me de kans te leven door snel naar het menu te gaan naar zijn goal. Niet gedaan en al snel 3-0 waarna tegenstander besluit niets meer te doen. Dus 3-1, 3-2, waarna tegenstander weer moeite doet en uitloopt naar 5-2, met uitgebreid sushen. Nog niet geuit, gewoon door gespeeld. Lang verhaal kort, ik kom op 6-5, hij maakt 6-6, het worden strafschoppen en die win ik met 9-8
Das toch wel een hele, hele, hele lekkere win

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:38:
Daar speelt het nu zondagavond toch echt anders. Alles is erop gericht te irriteren ipv te voetballen.
Ik heb 3 potjes gespeeld maar voelde me simpelweg machteloos, passing ging opeens niet meer, snelheid was weg en de tegenstanders leken aan mijn spelers vast te kleven.

Ook constant van die acties waarbij de tegenstander zich letterlijk in jouw spelers ramt en dat blijkbaar door de code re-use in Fifa van Madden gewoon normaal voetbal is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had beter toch gisteren of vrijdag kunnen beginnen aan wl. Vandaag voelde voor mij aan als zaterdag op mijn eerste weekend league twee weken geleden. Ik heb dezelfde ervaring als Patrick en Bossie. Geen ene wedstrijd zat me iets mee, de tegenstander kon mijn spelers Madden stijl omver schoffelen in zijn 16: nog is het geen penalty. Mijn verdediging is bezig met de bal uitschieten, oh nee ze worden omver gelopen, aanvaller krijgt de bal mee en hop doelpunt. Ik had net zo goed ipv elf spelers elf keepers kunnen opstellen: het was soms een grote slalom exercitie.

Ik heb nu wel Benjed'r en die heeft voor mij zich meteen laten gelden in SB. Maar in wl kon ie voor mij nog geen potten breken. Tot hoelaat morgen hebben we? Hopelijk komt morgen wat meer overeen met de zondag tijdens mijn eerste weekend league. Maar ik bereid me erop voor zilver 1 niet te halen.

En heel eerlijk gezegd zal ik er geen traan om laten. De player picks zijn niet je van het, de gameplay / inputlag is onvergelijkbaar met Rivals/SB en dus waar doe ik het nog voor? De een zal zeggen harde leerschool, welnu als deze soap van vandaag een leerschool mag genoemd worden lust ik er nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 23:38:
De player picks zijn niet je van het, de gameplay / inputlag is onvergelijkbaar met Rivals/SB en dus waar doe ik het nog voor?
Afleiding ivm de restricties door Corona?, dat is de enige reden dat ik WL meepak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Hier voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens WL gespeeld met mn zoon samen, wat op zich wel heerlijk is doordat je beide niet in de frustratie blijft hangen.
"Doel" was een deel van die 12 potjes voor de Swap Icons binnen halen.
Moet zeggen het is me niet helemaal tegen gevallen, eigenlijk niemand gezien die zich alleen maar rond de 16 op stelt en die bal blind naar voren schiet in de hoop op een counter, meeste potjes waren leuk om te spelen.

Die Swap opdracht is al binnen, morgen de laatste potjes nog ff spelen en beginnen met de Belllarabi opdracht.
Verreweg de meeste potjes waren echt spannend, al zie je wel dat je het ene potje duidelijk geholpen wordt door EA en het andere potje kan je doen wat je wilt maar die ga je nooit winnen, tenminste niet met onze skills :-) dat blijft wel erg frustrerend en aan de andere kant dus altijd uit spelen toch 2 potjes een 3-0 achterstand kunnen ombuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 29 maart 2020 @ 23:46:
[...]

Afleiding ivm de restricties door Corona?, dat is de enige reden dat ik WL meepak
Mja, daarvoor heb ik zowel de PS4 pro, XBOX one X, Nintendo Switch met allerhande games en Netflix voor. Niet specifiek fifa20. Terwijl ik dat het afgelopen half jaar het regelmatigste heb gespeeld. Door mazzel heb ik nu een leuk team met Neymar/Mbappe/Messi/Yedder/Sergio Ramos. Maar het garandeert niks, evenmin dat ik in een nieuwe editie zo gemakkelijk weer aan zulke spelers geraak.

Ik denk dat ik na morgen maar gewoon met fifa stop. Het handelen is leuk, SB/Rivals is meer van hetzelfde en saai aan het worden. Weekend league is alles behalve leuk. Tijd voor andere games en FIFA 21 sla ik over. Er is nog zoveel meer aan leuke games dan mijn tijd te verdoen aan een frustratiespel genaamd FUT.

Nu weet ik precies wat ik zal missen tov voorgaande jaren toen ik Fifa alleen opstarte voor de carrière modus en multi-player op de bank. En het zal me een rotzorg zijn. Zoveel genoegdoening en plezier haal ik er toch niet meer uit. Het enige leuke vind ik het handelen en door zo een kapitaal bij elkaar te verzamelen voor een all stars team. Gelet op de beursontwikkelingen door corona denk ik dat ik me maar eens moet gaan toeleggen op echt beleggen. Net zo verslavend en goed voor je echte portemonnee / bankrekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Ik heb een uitermate frustrerende FIFA-avond achter de rug. Stond er met 17-6 uitstekend voor, maar daarna verloor ik op onvoorstelbare manieren 5 potjes op rij, waardoor na de 21-9 vorig weekend G1 niet eens meer haalbaar is.

De eerste twee potjes speel ik met stroopverbinding tegen onvoorstelbare bloedzuigers de bal ontzettend langzaam over tikken en het hele spel vertragen. Stom genoeg lukt het, want beiden maken elke kans af en ik verlies.

Potje daarna was een 50/50, dus daar kon ik vrede mee hebben. De vierde wedstrijd kom ik 1-3 voor, ben ik beter maar komt mijn tegenstander in de 90e minuut terug tot 3-3. Ik mis vervolgens absolute ‘sitters’ waarna hij in de 120e minuut 3-4 maakt. Gek genoeg deed het me niet eens meer iets, want had al die wedstrijden het gevoel alsof ik niet mocht winnen. Vervolgens knalde ook tijdens de wedstrijden het wisselscherm eruit. Vijfde pot tegen een zeer matige tegenstander maar ook deze keer weer mis ik veel te veel kansen en lopen mijn verdedigers als een stel idioten over het veld. Toppunt was dat hij 2 keer een bal van de lijn haalt en vervolgens aan de andere kant de 1-2 valt.. direct gequit daarna, wat ik echt zelden doe.

Het zat hem niet erin dat ik gefrustreerd raakte, maar wel was ik stomverbaasd over hoe het kan dat mijn team opeens totaal niet meer doet wat het moet doen. Tegenstanders hadden continue vrije doortocht. En nee, goed waren ze absoluut niet. Ik geloof niet zo in scripting, maar op dit soort momenten geloof ik ook mijn eigen ogen niet.

Hoe dan ook, tot zover mijn ervaringen voor vanavond. Na de 21-9 van vorige week was het weer als vanouds en merkte ik weer waarom ik maandenlang volledig ben gestopt. En toch zit ik met m’n stomme kop volgend weekend weer klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Walkout rewards SB elite 3: 81 rated 🤣

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 30-03-2020 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op maandag 30 maart 2020 @ 07:18:
Walkout rewards SB elite 3: 81 rated 🤣
Ik kreeg als elite 3 reward walkout Cilessen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 07:42:
[...]

Ik kreeg als elite 3 reward walkout Cilessen (y)
1x 85, 2x 84 van gold 2/3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Open pakketje, zo’n zwart kaartje met een speler van 76. Jammer denk je. Vervolgens blijkt Muller (86) er tussen te zitten. Lekkere logica.

Maar mag niet klagen als ik de rest lees.

Al kreeg ik voor de 14de keer Dost 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Iemand al ervaring met BD Lucas Hernandez? Ik twijfel tussen hem of VVD NIF om tussen vd Sar - Koeman (CB) - Zanetti (RB) en Sissoko BD (CDM) in te passen. Kan ook voor Varane gaan, dan zou ik mijn untradeable Ter Stegen NIF ook op 10 chem kunnen krijgen, maar per saldo is hij denk ik niet beter dan vd Sar 89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Van der Sar 89 is niet best vind ik. Ter Stegen is de beste keeper in het spel. Daarna in mijn ogen RTTF Handanovic.

VVD is echt gruwelijk irritant om tegen te spelen. Dat is echt een cheatcode met a.i. defending. Die loopt uit zichzelf altijd precies goed en onderschept of blokt alles. Heel vervelend.

Ik speel zelf met de volgende elf (ingame opstelling):
https://www.futbin.com/20/squad/14521661

In de tweede helft wissel ik Werner (dat vind ik helemaal niks) voor Adama, Dembele eruit voor Kent en Perisic eruit voor Correa League SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
SterqVerhael schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:25:
Van der Sar 89 is niet best vind ik. Ter Stegen is de beste keeper in het spel. Daarna in mijn ogen RTTF Handanovic.

VVD is echt gruwelijk irritant om tegen te spelen. Dat is echt een cheatcode met a.i. defending. Die loopt uit zichzelf altijd precies goed en onderschept of blokt alles. Heel vervelend.

Ik speel zelf met de volgende elf (ingame opstelling):
https://www.futbin.com/20/squad/14521661

In de tweede helft wissel ik Werner (dat vind ik helemaal niks) voor Adama, Dembele eruit voor Kent en Perisic eruit voor Correa League SBC.
Je hebt Werner ook op de verkeerde plek staan, die moet je in de spits zetten met zijn finishing daarbij is zijn passing ook niet geweldig en dat is juist wel belangrijk voor een links en rechts midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Welk team is volgens jullie het beste om mee te spelen?

1. https://www.futbin.com/20/squad/14521351
2. https://www.futbin.com/20/squad/14521397
3. https://www.futbin.com/20/squad/14521955

Hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
tukkerterror90 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:44:
[...]

Je hebt Werner ook op de verkeerde plek staan, die moet je in de spits zetten met zijn finishing daarbij is zijn passing ook niet geweldig en dat is juist wel belangrijk voor een links en rechts midden.
Werner hoort op de bank / tribune :+ Staat er puur in de voor de chemistry. Perisic is te langzaam voor op de flank en is met 5* WF 10x beter dan Werner in de spits. Die voor een spits bar slecht afmaakt. Hoe vaak hij op de paal schiet, of net naast. Super irritant.

Ik zit dus met smart te wachten op een Bundesliga 'spits SBC' die ik vervolgens op de flank kwijt kan. ;) Hopelijk komt er deze week een uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
SterqVerhael schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:48:
[...]

Werner hoort op de bank / tribune :+ Staat er puur in de voor de chemistry. Perisic is te langzaam voor op de flank en is met 5* WF 10x beter dan Werner in de spits. Die voor een spits bar slecht afmaakt. Hoe vaak hij op de paal schiet, of net naast. Super irritant.

Ik zit dus met smart te wachten op een Bundesliga 'spits SBC' die ik vervolgens op de flank kwijt kan. ;) Hopelijk komt er deze week een uit.
:X Ik vind Werner anders wel 9 van de 10 keer een bijzonder irritante verschijning om tegen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb nooit moeite met Werner. Door die 3* WF kun je gewoon vrij weinig en maakt het allemaal vrij voorspelbaar. Die snelheid is al geen issue meer als je verdedigers als Ramos en Boateng hebt. Mijn hidden gems zijn trouwens echt die Cyprien (Gullit 2.0) en Zakaria op rechtsback. Er komt geen muisje meer door aan de rechterkant. Die Zakaria is by far de beste rechtsback die ik heb gebruikt dit jaar. Door zijn goede dribbeling (normaal natuurlijk een middenvelder) kun je heel goed opbouwen.

Ik speel overigens met mijn backs op balanced en overlap en niet op stay back. Speel überhaupt op balanced verdedigend en aanvallend.

[ Voor 5% gewijzigd door SterqVerhael op 30-03-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nou, deze ochtend weer wat weekend league en dat was al veel beter :)
Wel af en toe delay, maar ik trek er toch weer een paar over de streep. Van de 4 gespeeld slechts 1 verloren tegen een icon team met prime dalglish, prime eusebio etc. Ging ook weer elke replay kijken.... gewoon maar weg gegaan. Wat kansloos toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gister avond hem lekker op goud 3 gezet. Heb nog games over maar ga niet meer spelen. Hele negatieve ervaring deze WL.

- Echt de meest irritant tegenstanders die weigeren aan te vallen. Gewoon een gold Ben Yedder op cam in de laatste minuut verlening nog op 50%. Had een bal bezit van 85% tegen die gozer, was een muur van 11 man waar je tegen op moest beuken. En natuurlijk verlies je dan weer via penalty's.

- Bizar slecht passing van mijn spelers. Echt gewoon naast een andere speler staan en gewoon nog achter hem pasen.

- Verdediger die weer de meeste achterlijke fratsen uithaalde gewoon automatische ineens weglopen bij zijn tegenstander. Alles nagekeken qua herhalingen of ik het toevallig zelf deed, maar je ziet gewoon duidelijk dat ik een andere speler controleer.

Volgende WL sla ik lekker over. Je moet dit spel voor je plezier spelen maar dat had ik duidelijk niet dit weekend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Je had deze WL over moeten slaan en volgend weekend spelen. Je krijgt extra player picks aankomende WL. Voor wat het waard is... :+
Team 2 of 3.

[ Voor 56% gewijzigd door SterqVerhael op 30-03-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
SterqVerhael schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:59:
Je had deze WL over moeten slaan en volgend weekend spelen. Je krijgt extra player picks aankomende WL. Voor wat het waard is... :+
Cool, waar heb je dat gelezen?

WL was echt drama dit weekend. Heb nog een paar potten voor vandaag, maar het was echt om te janken. Ik verloor ook van team on steroids. Het gekste van de afgelopen 2 dagen was nog wel dat een Bobby Moore even Cristiano met Hunter eruit liep 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Hassiebassie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:04:
[...]

Cool, waar heb je dat gelezen?
Volgens mij is het door EA zelf aangekondigd. Kwam bij meerdere youtubers naar voren in de videos afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
A jasses, moet k er dan weer eentje spelen, was er wel klaar mee na dit weekend 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je kan toch ook gewoon Reus daarvoor oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Team 3 omdat saint maximin mij heel gaaf lijkt om mee te spelen. Lees en zie overal dat dat echt 1 van de beste spelers in het spel is van dit moment. (onder andere door body type en 5* wf/sm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:26:
[...]

Je kan toch ook gewoon Reus daarvoor oppikken?
Goede suggestie. Daar zat ik al even over na te denken idd. Alleen het nadeel van Reus is dat hij geen stamina heeft. Nu is dat al beter dan iemand die gewoon niet bevalt, want je maakt toch altijd wel subs. Alleen ik wacht deze week nog even af. Wellicht komt er een leuke obj. of sbc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Seedorf (88) of Firmino scream (88)? Wil één van de twee gebruiken als CM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Traeces schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:57:
Gister avond hem lekker op goud 3 gezet. Heb nog games over maar ga niet meer spelen. Hele negatieve ervaring deze WL.

- Echt de meest irritant tegenstanders die weigeren aan te vallen. Gewoon een gold Ben Yedder op cam in de laatste minuut verlening nog op 50%. Had een bal bezit van 85% tegen die gozer, was een muur van 11 man waar je tegen op moest beuken. En natuurlijk verlies je dan weer via penalty's.

- Bizar slecht passing van mijn spelers. Echt gewoon naast een andere speler staan en gewoon nog achter hem pasen.

- Verdediger die weer de meeste achterlijke fratsen uithaalde gewoon automatische ineens weglopen bij zijn tegenstander. Alles nagekeken qua herhalingen of ik het toevallig zelf deed, maar je ziet gewoon duidelijk dat ik een andere speler controleer.

Volgende WL sla ik lekker over. Je moet dit spel voor je plezier spelen maar dat had ik duidelijk niet dit weekend :)
Dit is wel heel herkenbaar als je tegen zulke mensen speelt dat opeens niks meer werkt. Eerst kunnen zij niks omdat ze uberhaupt geen fifa kunnen en vervolgens passen je eigen spelers zich aan om de tegenstander een plezier te doen :+.

Ik heb op dit moment 11 wins en nog 15 games over maar ik wil ook stoppen bij 14. Hopelijk is dat vanavond nog haalbaar met deze inconsistente gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik loop qua weekend league vandaag 1 op 1. De online icon swap is binnen door vorig WL en de huidige. Otw Yedder is itt Mbappe/Neymar of Messi voor mij degene die het verschil maakt. Nu de hamvraag: haal ik Griezmann otw of Ikone future stars als cam? Aouar is gesneuveld in de SBC voor Ramos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Net de laatste wedstrijd binnengeharkt, 14 wins en dus met goud 3 weer prima. Vandaag nog 4 games gedaan waarvan 3 gewonnen, de servers zijn wel écht ruk ondanks een lage ping.

Nu hopen dat de prijzen een klein beetje gaat zakken, verwacht dat het vanavond nog wel gaat gebeuren maar is natuurlijk niet zeker. Ik denk dat dan onderstaand team ga halen. Iemand nog tips hiervoor wellicht? 1.45M coins dus voor alle niet groen-aangevinkte spelers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUbhoYsKw5nCIR_y-TCkSlFr3dY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n6QeJ6YtMQkeS1AGKUEvcScz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Ambianz op 30-03-2020 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 11:06
Ronaldo is wel traag in draaien, weet niet hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N2LSWw schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:49:
[...]

Dit is wel heel herkenbaar als je tegen zulke mensen speelt dat opeens niks meer werkt. Eerst kunnen zij niks omdat ze uberhaupt geen fifa kunnen en vervolgens passen je eigen spelers zich aan om de tegenstander een plezier te doen :+.

Ik heb op dit moment 11 wins en nog 15 games over maar ik wil ook stoppen bij 14. Hopelijk is dat vanavond nog haalbaar met deze inconsistente gameplay.
Nou daar lijkt het soms wel op, icons die ineens aanvoelen als zilver spelers :+ Snap ook niet hoe die mensen plezier hebben in het spel door zo achterlijk te spelen. Soms heb ik ook echt gewoon het idee dat ze op penalty's uit zijn.

Gelukkig nog wel een paar van dat soort personen even getrakteerd op een 1-0 verlies in de 90min of later >:)

Dat is vooral irritant gister avond was het mega traag, dan weer mega snel geen pijl op te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:26:
[...]

Goede suggestie. Daar zat ik al even over na te denken idd. Alleen het nadeel van Reus is dat hij geen stamina heeft. Nu is dat al beter dan iemand die gewoon niet bevalt, want je maakt toch altijd wel subs. Alleen ik wacht deze week nog even af. Wellicht komt er een leuke obj. of sbc. :)
Ik hou zelf momenteel de prijs van FB Havertz in de gaten, dat zou mijn nieuwe spits moeten worden ipv Lineker (basis) / Werner (sub).

@Traeces Ben blij omdat te horen, soms is het zo slecht dat je zelf aan je internetverbinding gaat twijfelen :|
Ik heb FUT op een USB SSD en de PS4 via een kabel direct in de router zitten dat zou meer dan genoeg voor elke PS4 game moeten zijn.

Het nadeel is dat je door de lagcompensation gewoon genept word juist omdat je een goede verbinding hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 30-03-2020 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Traeces schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Nou daar lijkt het soms wel op, icons die ineens aanvoelen als zilver spelers :+ Snap ook niet hoe die mensen plezier hebben in het spel door zo achterlijk te spelen. Soms heb ik ook echt gewoon het idee dat ze op penalty's uit zijn.

Gelukkig nog wel een paar van dat soort personen even getrakteerd op een 1-0 verlies in de 90min of later >:)

Dat is vooral irritant gister avond was het mega traag, dan weer mega snel geen pijl op te trekken.
Ik heb wel eens gevraagd aan mensen na de wedstrijd of ze echt plezier halen maar kan inmiddels wel een beslisboom maken hoe mensen reageren. Ik snap er echt niks van hoe bijvoorbeeld een moments Socrates zonder speler om zich heen (zou op zich niks uit moeten maken met 99 composure) al zijn schoten kan missen in een potje en ze het potje er op allemaal in knalt. Ik had gisteren toevallig ook weer iemand die een penalty mee kreeg 5 minuten voor tijd. Ik heb het na de wedstrijd terug gekeken maar het moet wel de wind zijn geweest waardoor mijn tegenstander zijn speler viel.

Het is gewoon DDA/Eaids/handicap wat slechte spelers in leven houd :+ Noobs zouden dit jaar helemaal geen kans moeten hebben als je kijkt hoe elke divisie verziekt is met mensen die zich hebben laten zakken om makkelijke tegenstanders tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Gisteren mijn Prime Icon Pack geopend. Kwam R. Carlos 91 uitlopen qua waarde een goede pull maar helaas heb ik de Alex Sandro sbc gedaan toen die nog 300k was. R. Carlos gaat wel in de basis als CV en ingame naar LB zodat Alex Sandro op CV komt te staan.
Momenteel mijn hele club aan het leegverkopen en zal ongeveer 3.7 mil aan coins hebben dan. Zal vast wel een leuk team van te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
[...]

Werner hoort op de bank / tribune :+ Staat er puur in de voor de chemistry. Perisic is te langzaam voor op de flank en is met 5* WF 10x beter dan Werner in de spits. Die voor een spits bar slecht afmaakt.
Serieus? Ik heb echt nachtmerries van Werner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Wat een geluk de laatste dagen.. eerst Neymar pakken. En dan uit die icon sbc eerst puyol en daarna Ballack en vieira halen.
En dan vandaag ook nog griezmann 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
SterqVerhael schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:54:
Ik heb nooit moeite met Werner. Door die 3* WF kun je gewoon vrij weinig en maakt het allemaal vrij voorspelbaar. Die snelheid is al geen issue meer als je verdedigers als Ramos en Boateng hebt. Mijn hidden gems zijn trouwens echt die Cyprien (Gullit 2.0) en Zakaria op rechtsback. Er komt geen muisje meer door aan de rechterkant. Die Zakaria is by far de beste rechtsback die ik heb gebruikt dit jaar. Door zijn goede dribbeling (normaal natuurlijk een middenvelder) kun je heel goed opbouwen.

Ik speel overigens met mijn backs op balanced en overlap en niet op stay back. Speel überhaupt op balanced verdedigend en aanvallend.
Euhh Werner heeft 4* WF dus in de 16 kan je prima met links scoren met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net tegen Werner gespeeld in het laatste potje. Kon hem prima tegen houden. In tegenstelling tot potjes met Aubemeyang of Rashford. Enfin: 11-13 atm met nog 6 potjes over. Telkens na 1 winstpartij genadeloos van de mat getikt worden. Zilver 1 is binnen met nog een marge over. Das een verbetering tov mijn eerste WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand nog een idee om mijn team te versterken, budget 579k

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9HDQgLyNS69ua1DIO-cfr_uEbg4=/f/image/KymrGP04DvLBBmaYbeJXJw3k.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvpSGcou44hYBvQYWkHvGRPzFq0=/f/image/jOdBbgo4loT9I4PI424v8Vx7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Iemand tips ter verbetering?

https://www.futbin.com/20/squad/9786756

Heb momenteel ongeveer 100k te besteden. Asensio speelt heerlijk, maar zat te denken om daar Hazard neer te zetten. En voor Koke zoek ik een alternatief. Op de een of andere manier is hij vaak onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
kw_nl schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:32:
[...]

Serieus? Ik heb echt nachtmerries van Werner.
Haha ik ook, maar ik speel met hem (naja speel nu zowat niet meer). Maakt echt makkelijkste kansen niet af, gelukkig heb ik daar Lewandowski HL voor. Werner is geinig, maar niet dé killer die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lippie15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-05-2020
Kanters85 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:55:
Wat een geluk de laatste dagen.. eerst Neymar pakken. En dan uit die icon sbc eerst puyol en daarna Ballack en vieira halen.
En dan vandaag ook nog griezmann 🙈
Haha same here, net griezzman uit een 15k pakket van de Squad battles.

1.5 mil erbij, maar eigelijk geen idee wat ik wil veranderen, aangezien m’n hele team untradeble is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Ik hou zelf momenteel de prijs van FB Havertz in de gaten, dat zou mijn nieuwe spits moeten worden ipv Lineker (basis) / Werner (sub).

@Traeces Ben blij omdat te horen, soms is het zo slecht dat je zelf aan je internetverbinding gaat twijfelen :|
Ik heb FUT op een USB SSD en de PS4 via een kabel direct in de router zitten dat zou meer dan genoeg voor elke PS4 game moeten zijn.

Het nadeel is dat je door de lagcompensation gewoon genept word juist omdat je een goede verbinding hebt.
Heb gister zelfs nog me verbinding gecheckt maar wat ik al verwachte perfect :P

Het is gewoon 100% de servers waardoor mensen die gewoon van snel aanvallend voetbal benadeeld worden. Zeker goede spelers maakt geen zak meer uit. Meestal op het begin van de vrijdag middag is het b.v. Prima te spelen.
N2LSWw schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:55:
[...]
Ik heb wel eens gevraagd aan mensen na de wedstrijd of ze echt plezier halen maar kan inmiddels wel een beslisboom maken hoe mensen reageren. Ik snap er echt niks van hoe bijvoorbeeld een moments Socrates zonder speler om zich heen (zou op zich niks uit moeten maken met 99 composure) al zijn schoten kan missen in een potje en ze het potje er op allemaal in knalt. Ik had gisteren toevallig ook weer iemand die een penalty mee kreeg 5 minuten voor tijd. Ik heb het na de wedstrijd terug gekeken maar het moet wel de wind zijn geweest waardoor mijn tegenstander zijn speler viel.

Het is gewoon DDA/Eaids/handicap wat slechte spelers in leven houd :+ Noobs zouden dit jaar helemaal geen kans moeten hebben als je kijkt hoe elke divisie verziekt is met mensen die zich hebben laten zakken om makkelijke tegenstanders tegen te komen.
Hier het zelfde met prime Hernandez, die maakte gister met ze rechter been de meeste bizar kansloze schoten normaal hangen die altijd :+

Dat is dus waar je aan merkt dat 100% delay / servers zijn. Zodra ik gewoon een snelle wedstrijd heb kan je ze gewoon nog wegtikken. Dan gaan ze er nog met 3-0 af omdat ze niet goed kunnen verdedigen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:37:
[...]

Heb gister zelfs nog me verbinding gecheckt maar wat ik al verwachte perfect :P

Het is gewoon 100% de servers waardoor mensen die gewoon van snel aanvallend voetbal benadeeld worden. Zeker goede spelers maakt geen zak meer uit. Meestal op het begin van de vrijdag middag is het b.v. Prima te spelen.
Dit is ook de voornaamste redenen waarom OBS/Constant pressure etc zo effectief kan zijn. Als er serverdelay is dan verdwijnt de 1-2 seconde die je normaal hebt om hier onderuit te kunnen spelen waardoor je dus constant te laat/langzaam bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:43:
[...]

Dit is ook de voornaamste redenen waarom OBS/Constant pressure etc zo effectief kan zijn. Als er serverdelay is dan verdwijnt de 1-2 seconde die je normaal hebt om hier onderuit te kunnen spelen waardoor je dus constant te laat/langzaam bent.
Klopt , we moeten het er helaas mee doen. Ga denk WL gewoon later op de avond spelen. Na 11 uur merk ik gewoon de verbinding beter worden. OBS heb ik nooit problemen mee gehad inderdaad als de verbinding goed is. Cross gewoon weer naar de andere kant ligt alles open :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
Ramsey maar even voltooid. Had nog genoeg sbc zooi staan aan untradebles. Ongeveer 60k moeten bijleggen. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6hNey-7OOpJaivKkk1v-et8O8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3BfEwnzyRLl6aaHSi2U5rUMJ.jpg?f=fotoalbum_large

Kom ff een team tegen in divisie 5 Rivals.....
Is dit een e-sporter of YouTuber of gewoon fc creditcard....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glasscar
Wat een knotsgek einde van mijn eerste WL. Gisteravond was ik blij met S1 en nog 4 wedstrijden over. Van die 4 moest ik er 3 winnen om G3 te halen. En het is me nog gelukt ook. De enige wedstrijd die ik verloor was wel typisch Fifa. In de 116e minuut kwam ik op 3-2. 120ste wordt het 3-3 en met pingels verlies ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Ik vind het altijd wel leuk voor een paar uurtjes, dan heb ik 't wel gezien :P

Ik begin altijd met 4-3-3 (2) en als het voor ultra attacking schakel ik om naar 4-2-1-2

Ik heb TOTW Moments Coman geprobeerd, weinig spannends :{
Upamecano TOTW was fijn, maar base Hernandez bevalt net zo goed en is niets minder.

Qua SBC's gaat het mij niet lukken om bijvoorbeeld Boateng te halen. Wel heb ik nog zo'n 70k over, iemand tips?

Dit is mn basis:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/96aiEQX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ramsey gedaan met wat ongebruikt spul. Kosstte me uiteindelijk 10.000 coins ofzo

Ben benieuwd :) moet Kolarov of dominguez gaan vervangen waarbij domi tradeble is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:21
Traeces schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:30:
[Afbeelding]

Kom ff een team tegen in divisie 5 Rivals.....
Is dit een e-sporter of YouTuber of gewoon fc creditcard....
Dit valt toch best mee. Paar icon swaps + Lucky WL pick + icon packs.
Pagina: 1 ... 124 ... 185 Laatste