Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Avondje lopen zwoegen in Rivals met resultaat: ik heb me eindelijk voor het eerst gekwalificeerd voor weekend league. En ik heb Odegaard 87 gefixt en ik ben max rank 1. Daarna verder gegaan in SB voor James. Heb nu de 82 versie vrij gespeeld. Morgen maar de overige wedstrijden doen om James 87 te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Joosie200 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:45:
Avondje lopen zwoegen in Rivals met resultaat: ik heb me eindelijk voor het eerst gekwalificeerd voor weekend league. En ik heb Odegaard 87 gefixt en ik ben max rank 1. Daarna verder gegaan in SB voor James. Heb nu de 82 versie vrij gespeeld. Morgen maar de overige wedstrijden doen om James 87 te fixen.
Die James zeker halen voor vrijdag! Heerlijke supersub :) heeft me in de laatste minuten vaak gered met zijn snelheid.

Ik ben zelf bezig met de franse Milestones. Gisteravond Shoji gehaald en vandaag later op de dag even de goal en de assist halen voor Gabrielsen. Ondertussen was ik ook bezig met Jô, zit op 4/8 braziliaanse wins dus dat komt wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hassiebassie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:41:
[...]

Vorig jaar had je, geloof, een grote CL sbc waarbij je een untradable RTTF kon verdienen als je een CL squad inleverde.

Maar de CL sbc's zijn maar karig dit jaar en ze zitten nog steeds in packs :?
De CL-kaarten van vorig jaar waren ook een karige +1 op de base kaart, waar je dit jaar gewoon dezelfde kaart krijgen, maar dan blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Fraaank schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:50:
[...]

De CL-kaarten van vorig jaar waren ook een karige +1 op de base kaart, waar je dit jaar gewoon dezelfde kaart krijgen, maar dan blauw.
Precies, dit jaar zijn het echt kansloze toevoegingen aan de game. Puur en alleen om extra te laten zien dat ze een deal met de UEFA hebben.

Orsic geupgrade naar 86 zag ik, nou had hem weer even geprobeerd en moet eerlijk zeggen (ligt waarschijnlijk aan mij) hij speelt als een 75 ALG-kaart. Slap, ondanks zijn snelheid wordt hij ingehaald door de sloomste prutsers en aan de kant gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:51:
Jo zou ik ook nog wel willen halen, voor SBC fodder inderdaad.

maar ben eerst nog bezig met Odegard. MOet nog 3 van die steekpasses door de lucht, die gewoon totaal niet in mijn spel zitten :(

Iemand een tip over hoe ik dat nou eens handig kan aanpakken? Ik dacht zelf om hem bv als CAm achter 2 spitsen te zetten.

Ingame message naar de tegenstander kan sowieso, maar wil het liever met voetbal halen :+
Gisteravond toch maar even iemand een berichtje gestuurd. Wilde prima helpen, want legde aantoonbaar de controller aan de kant.
Had echter wel 1depth fall back als tactic, waardoor iedereen stil ging staan tussen randje 16 en penalty stip. Heeft zelfs zijn keeper gewisseld voor een veldspeler, maar dat hielp natuurlijk niks |:(
Toch wel 1 hele assist dichterbij gekomen, nog 2 te gaan O-)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:13:
[...]

Gisteravond toch maar even iemand een berichtje gestuurd. Wilde prima helpen, want legde aantoonbaar de controller aan de kant.
Had echter wel 1depth fall back als tactic, waardoor iedereen stil ging staan tussen randje 16 en penalty stip. Heeft zelfs zijn keeper gewisseld voor een veldspeler, maar dat hielp natuurlijk niks |:(
Ik stuur ook vaak een bericht voor objectives. Scheelt echt heel veel tijd en frustratie. Vaak nog even doorsturen dat hij met zijn rechter stick de keeper kan bewegen.

Moest gisteren nog met 3 poepspelers van de ligue 1 een doelpunt maken (niet eens winnen), maar die zilveren spelers waren overpriced behalve de keepers dus daar heb maar een doelpunt mee gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:20:
[...]

Ik stuur ook vaak een bericht voor objectives. Scheelt echt heel veel tijd en frustratie. Vaak nog even doorsturen dat hij met zijn rechter stick de keeper kan bewegen.
Dat deed hij ook, maar er stonden zoveel spelers in de 16 dat een steekpass geven echt onmogelijk was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:25:
[...]

Dat deed hij ook, maar er stonden zoveel spelers in de 16 dat een steekpass geven echt onmogelijk was :X
Volgende keer heel even achterin rond gaan tikken, dan schuift zijn verdediging op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Had echter wel 1depth fall back als tactic,
:o :o :o :o :o :o :o :o :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:39:
[...]

Die James zeker halen voor vrijdag! Heerlijke supersub :) heeft me in de laatste minuten vaak gered met zijn snelheid.
Ik moet nog doen: 5 crosses geven, 2 keer scoren in legendary SB potjes, score en assist in 8 wordclass SB potjes met James 82. En chipshotten met James 80. Tig keer gedaan gisteren met het Engelse commentaar: the goalie does not like it to be chipped en toch ondanks LB1 ingedrukt te houden tellen ze niet.

Wel nice als ik het vanavond afrond. Nog een potje Rivals om rank I vast te houden. En dan weekend league van donderdag tot zondag. Ben benieuwd of ik 11 uit 30 games kan winnen voor de 2k championship points. Ga wel kijken naar de beste formatie/tactics voor weekend league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:59
Zojuist nog even "goedkoop" squadfitness kaartjes ingeslagen voor 750/800 p/st. Kan ik ze weer mooi verkopen voor het dubbele dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Prins32 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:24:
Zojuist nog even "goedkoop" squadfitness kaartjes ingeslagen voor 750/800 p/st. Kan ik ze weer mooi verkopen voor het dubbele dit weekend :)
Ik heb er ook een hele zooi van gehaald. Meende dat ik maandje terug ofzo nog 1400 per stuk er voor kreeg in het weekend. Is dat nu nog steeds zo? Leuke handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Iemand ervaring met Baggio 91 vs Del Piero 90?

Ik heb sinds enkele wedstrijden Baggio 91 als CAM en CR7 als ST. Baggio is erg positief opgevallen in deze (voornamelijk Rivals) wedstrijden, div 6. Hij staat voor mijn gevoel altijd op de juiste plaats (vergeleken met Gomez SIF) en ramt veel ballen binnen, gepaard met een heerlijke dribbel en behendigheid een prima CAM voor mij. Een nadeel is zijn stamina, maar met de instructie 'stay forward' is dit wel te doen. Heb altijd nog wel een James 86 die ik kan wisselen voor hem mocht het nodig zijn. Nou zie ik veel positieve berichten over Del Piero (swaps), kan iemand zijn ervaringen met hem delen als CAM?

CR7 daarentegen viel niet op, stond niet vaak op de juiste plek en scoorde maar 2x een intikker. Heb een engine chem style op hem, dat zou hem volgens reacties op Futbin de ideale ST maken, echter ben ik tot nu toe nog niet te spreken over hem. Hij wordt continu van de bal gezet. Daarnaast kost zijn NIF 650k en zijn TOTYN 1.28mln, is dat geen bizar verschil voor +1? Zal hem wel in de image op de kaart zitten :+ Ik heb tot nu toe zo goed als full time met Lautaro Martinez TOTGS gespeeld, die me zeker voor de coins (35k) erg goed bevallen is.

Een aantal van jullie zijn erg te spreken over CR7, dus ik verwacht dat het hem ook zit in de custom tactics en de manier hoe ik met hem bedien. Wat kan ik hem het beste als instructies geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar word er na de laatste update ook de Ping weergeven icm de latency bars?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Joosie200 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:21:
[...]

En dan weekend league van donderdag tot zondag. Ben benieuwd of ik 11 uit 30 games kan winnen voor de 2k championship points. Ga wel kijken naar de beste formatie/tactics voor weekend league.
Mis ik iets? Begint de Weekend League nu donderdag al? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
silvi0 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:57:
[...]

Mis ik iets? Begint de Weekend League nu donderdag al? :?
Zat met donderdag in mijn hoofd om alvast te kijken naar de betere formaties en tactics voor WL. Als voorbereiding op WL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:23:
Iemand ervaring met Baggio 91 vs Del Piero 90?

Ik heb sinds enkele wedstrijden Baggio 91 als CAM en CR7 als ST. Baggio is erg positief opgevallen in deze (voornamelijk Rivals) wedstrijden, div 6. Hij staat voor mijn gevoel altijd op de juiste plaats (vergeleken met Gomez SIF) en ramt veel ballen binnen, gepaard met een heerlijke dribbel en behendigheid een prima CAM voor mij. Een nadeel is zijn stamina, maar met de instructie 'stay forward' is dit wel te doen. Heb altijd nog wel een James 86 die ik kan wisselen voor hem mocht het nodig zijn. Nou zie ik veel positieve berichten over Del Piero (swaps), kan iemand zijn ervaringen met hem delen als CAM?

CR7 daarentegen viel niet op, stond niet vaak op de juiste plek en scoorde maar 2x een intikker. Heb een engine chem style op hem, dat zou hem volgens reacties op Futbin de ideale ST maken, echter ben ik tot nu toe nog niet te spreken over hem. Hij wordt continu van de bal gezet. Daarnaast kost zijn NIF 650k en zijn TOTYN 1.28mln, is dat geen bizar verschil voor +1? Zal hem wel in de image op de kaart zitten :+ Ik heb tot nu toe zo goed als full time met Lautaro Martinez TOTGS gespeeld, die me zeker voor de coins (35k) erg goed bevallen is.

Een aantal van jullie zijn erg te spreken over CR7, dus ik verwacht dat het hem ook zit in de custom tactics en de manier hoe ik met hem bedien. Wat kan ik hem het beste als instructies geven? :)
Ik heb zelf ooit CR7 met Hunter gekocht en nooit meer gewisseld. Ramt alles er in. Misschien zijn shooting nog een extra boost geven? Kijken hoe dat voor jou uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
die gaan toch ook wel voor 1800-1900 tijdens WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
buurman3 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Ik ga het ook eens proberen. Even snel voor 100K inslaan. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

Goeie tip, thanks! "even" voor 200k ingeslagen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:02:
[...]

Goeie tip, thanks! "even" voor 200k ingeslagen. >:)
Was ze juist afgelopen weekend aan het verkopen. Had er tussen de 700 a 800 van die kaartjes nog.

Maar het zijn altijd leuke investeringen te doen als er weinig anders leuks is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Krijg een lamme hand van al dat klikken :P
189 squad fitness in de club nu. Opgepikt voor 800 of lager.

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Overigens verkoop ik ook al twee dagen lang Onana 85 voor 4500 terwijl je ze makkelijk voor 3800 of soms 3700 kan oppikken. Voor diegenen die nog iets anders zoeken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
RBH schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:23:
Overigens verkoop ik ook al twee dagen lang Onana 85 voor 4500 terwijl je ze makkelijk voor 3800 of soms 3700 kan oppikken. Voor diegenen die nog iets anders zoeken. :)
Werner 86 is ook zo'n doelwit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:24:
[...]

Werner 86 is ook zo'n doelwit ;)
Voor hoeveel inkopen/verkopen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door RBH op 11-03-2020 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, tien chipshot goals in een SB wedstrijd. Nu heb ik de they call em fishy objective dan eindelijk beslecht. Na werk maar met 82 James gaan voor de laatste potjes. Inmiddels elite 3, dit wordt nog wel elite 2 of 1 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
RBH schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:25:
[...]

Voor hoeveel inkopen/verkopen? :)
Gaat vaak weg voor 13K-14K

Inkopen onder die prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
buurman3 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Afgelopen weekend 'slechts' 1300/1400

maar das ten opzichte van 800 nog steeds een leuke winst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
[...]

Waar kan je eigenlijk zien tegen wie je speel zodat je hem kan mssgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Krijg ongeacht welke modus (rivals, sb) aan het einde van de game of als de tegenstander ragequit de melding dat verbinding met server verbroken is etc.etc. kortom een verliespot. 3x gebeurt nu.
Meer mensen last van?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ook maar weer eens squad fitness lopen hamsteren. 50 ingekocht, 60 te koop gezet want ik had er al tien uit packs. Dat wordt leuk cashen als ik ze voor 2k per stuk kwijt raak :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
RemkoDJ schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:02:
[...]

Waar kan je eigenlijk zien tegen wie je speel zodat je hem kan mssgen?
Z'n PSN-naam staat toch regelmatig boven de speler die hij bedient? Bij mij wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Nou, hopen op Mane dan maar morgen. Voor de rest valt het weer aardig tegen deze totw.

[ Voor 193% gewijzigd door 038Zwolle op 11-03-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:00:
[...]
Z'n PSN-naam staat toch regelmatig boven de speler die hij bedient? Bij mij wel iig.
In het pauze menu heb je toch ook een optie om de details van je tegenstander te zien?

Vraag me af of dat ook invloed heeft op de red player picks ...

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 11-03-2020 17:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:26:
Nou, hopen op Mane dan maar morgen. Voor de rest valt het weer aardig tegen deze totw.
Zou nog soort van tevreden zijn met wan-bissaka en Saint-Maximen de rest heb ik geen hol aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:19:
[...]

In het pauze menu heb je toch ook een optie om de details van je tegenstander te zien?

[Twitter]
Vraag me af of dat ook invloed heeft op de red player picks ...
Ongetwijfeld, zonder totw geen red player picks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben bij 38 v/& 40 SB en moet alleen voor James nog een assist en goal in 6 wedstrijden op world class. Maar hoeveel ik er nu ook van win, ik zit in elite 1 halverwege naar de top 100. Is het normaal dat ik nu daarbij in limbo ben beland?

Na wat googlen: ja, want je komt pas in de top 100 als je nr 100 qua punten inhaalt. En dat gaat nooit zo meer lukken met 25k aan punten. Elite 1/2/3 it is. Duidelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Joosie200 op 11-03-2020 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
simons schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:32:
Krijg ongeacht welke modus (rivals, sb) aan het einde van de game of als de tegenstander ragequit de melding dat verbinding met server verbroken is etc.etc. kortom een verliespot. 3x gebeurt nu.
Meer mensen last van?
Ja hier ook.... 3x rivals gewonnen maar elke keer een fout opgetreden. Toevallig ook net nog een update gehad (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

theman36 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:35:
[...]

Ja hier ook.... 3x rivals gewonnen maar elke keer een fout opgetreden. Toevallig ook net nog een update gehad (pc).
Ja inmiddels op ea forum update pc is rigged… lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
simons schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:40:
[...]

Ja inmiddels op ea forum update pc is rigged… lekker :(
Wilde nog even die Jo binnen harken maar dat gaat lastig worden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Boaten sbc... alsof we nog niet genoeg Bundesliga cb sbc's hebben gehad.

Op de markt ook geen impact. Op xbox is Müller slechts 1K gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:48:
Boaten sbc... alsof we nog niet genoeg Bundesliga cb sbc's hebben gehad.

Op de markt ook geen impact. Op xbox is Müller slechts 1K gestegen.
74 stamina en geen agility en balance. Wil hem nog steeds wel gaan doen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:01:
Ik ben bij 38 v/& 40 SB en moet alleen voor James nog een assist en goal in 6 wedstrijden op world class. Maar hoeveel ik er nu ook van win, ik zit in elite 1 halverwege naar de top 100. Is het normaal dat ik nu daarbij in limbo ben beland?

Na wat googlen: ja, want je komt pas in de top 100 als je nr 100 qua punten inhaalt. En dat gaat nooit zo meer lukken met 25k aan punten. Elite 1/2/3 it is. Duidelijk.
Dat is waarschijnlijk E3 aan het einde.

@Fraaank zou hem lekker laten lopen en voor minder SS Alaba halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 11-03-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:08:
[...]
Dat is waarschijnlijk E3 aan het einde.
Been there, prima.

Nog twee potjes scoren en assists doen en ik heb in 24 uur incl slapen/werkuren alle James objectives in SB erdoorheen gejast }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 11-03-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Markuss schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:00:
[...]
Dat is het 1e wat ik wijzig bij een nieuwe Fifa. Het is toch veel handiger om de naam van de voetballer erboven te zien? Nog handiger ook als je weet hoe de speler speelt en of hij links/rechtsbenig is e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Fraaank schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:05:
[...]

74 stamina en geen agility en balance. Wil hem nog steeds wel gaan doen denk ik.
Virgil van Dijk:
Agility: 61
Balance: 53

Boateng:
Agility: 70
Balance: 66

Ik heb hem al binnengehaald. Heb besloten de leuke Bundesliga-SBC's te gaan doen, dan wordt Konate RTTF 87 + Akanji 88 maar het duo voor m'n tweede elftal.

Heb spelers als Plea HL, Havertz Futmas (gezien z'n nieuwe IF), Cyprien League SBC, Oblak (untr.) en nog wat eenmalig specials ingeleverd. Vorig jaar zat m'n club in Juli helemaal vol met (dubbele) specials van spelers uit leagues die ik echt nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:32:
[...]

Virgil van Dijk:

Boateng:

Ik heb hem al binnengehaald. Heb besloten de leuke Bundesliga-SBC's te gaan doen, dan wordt Konate RTTF 87 + Akanji 88 maar het duo voor m'n tweede elftal.

Heb spelers als Plea HL, Havertz Futmas (gezien z'n nieuwe IF), Cyprien League SBC, Oblak (untr.) en nog wat eenmalig specials ingeleverd. Vorig jaar zat m'n club in Juli helemaal vol met (dubbele) specials van spelers uit leagues die ik echt nooit gebruik.
Je hebt Cyprien League sbc ingeleverd? Die gast was omgerekend meer dan 200K waard 8)7
Altijd handig om die erbij te hebben voor first owner sbc's

Ik bewaar mijn spelers wel. Tijdens futties lever ik alles wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:41:
[...]

Je hebt Cyprien League sbc ingeleverd? Die gast was omgerekend meer dan 200K waard 8)7
Altijd handig om die erbij te hebben voor first owner sbc's

Ik bewaar mijn spelers wel. Tijdens futties lever ik alles wel in :P
Jazeker, pakweg 25 maal mee gespeeld en ik vond het helemaal niks. Heb Aouar nog wel uit Frankrijk. Wat bedoel je eigenlijk met first owner SBC's? Bedoel je die first-owner teams waarmee je Icon Swaps kan doen? Want die laat ik echt links liggen, geen zin om tijd in te steken.

Cyprien heb ik overigens voor vele malen minder gedaan: ik had de gehele SBC al klaarstaan en moest alleen nog het laatste team doorvoeren en dan had ik gelijk Cyprien. Daarna zijn teams als Metz, Dijon etc. de hemel in geschoten.

Heb nu de overige League SBC's allemaal voor 99% doorgevoerd maar er komen maar geen extra spelers voor die leagues haha ;)

Edit: Tijdens Futties denk ik niet meer te spelen, helemaal omdat dit jaar het EK wss erbij komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Markuss op 11-03-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Markuss schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:32:
[...]

Virgil van Dijk:

Boateng:

Maar van Dijk NIF is op dit moment ook geen topverdediger meer toch? Er is genoeg beters te vinden. Ik heb Alaba en Zakaria en zou beiden zeker niet willen ruilen voor deze Boateng. De stamina is zo belangrijk, na 90 minuten zijn ze nog heel fit. 74 stamina is echt wel een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
sjakieman schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:00:
[...]

Maar van Dijk NIF is op dit moment ook geen topverdediger meer toch? Er is genoeg beters te vinden. Ik heb Alaba en Zakaria en zou beiden zeker niet willen ruilen voor deze Boateng. De stamina is zo belangrijk, na 90 minuten zijn ze nog heel fit. 74 stamina is echt wel een groot verschil.
Nee heb je misschien ook wel gelijk in, maar als ik tegen hem moest/moet is hij eigenlijk nog steeds een meer dan prima verdediger. Misschien dat agility/balance voor een verdediger wel iets overschat is, maar dat kan ook aan mij liggen?

Hoe is Alaba SS? Keldert nu flink dus kan hem of Kabak mooi goedkoop oppikken. Kabak beviel mij altijd erg en zoek nog één extra verdediger voor mijn tweede team (nu nog Kabak ingevuld):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOzxc7kNDIo9YHCcLZM3sYd2CIo=/800x/f/image/5CVq925Lvy6DojDLBgdBAnYs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Alaba bevalt zeker goed en is veel en veel beter dan Kabak:

https://www.futbin.com/20/compare/46459/44666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Heb je ze beide gehad? Bedoel dat niet lullig hoor maar ik vind dat IGS-vergelijken altijd wel lastig. Alaba heeft alleen al op z'n shooting +180 ten opzichte van Kabak. Helemaal prima natuurlijk, maar niet echt iets wat ik in een verdediger zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Het gaat ook niet om de shooting. Eigenlijk is het belangrijkste verschil de stamina. Verder is Alaba beweeglijker en sneller. Kabak is eigenlijk alleen wat sterker en langer. Maar 1,80 is bij Fifa lang genoeg voor een verdediger, het is nu niet dat iedereen met lange spitsen speelt en veel voorzetten geeft. En sterker is Kabak maar korte tijd in de wedstrijd. Want door de mindere stamina is Alaba hem op strenght al vrij snel voorbij.

Maar veel en veel beter was misschien wel wat overdreven ja. Kabak heb ik maar heel even gehad. Eigenlijk te kort om er echt wat over te zeggen maar was op dat moment ook een goede speler maar was lastiger in mijn team te passen en moest 'm daarom weer verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 038Zwolle
FIFA is realistischer dan gedacht. Wat een wedstrijd zeg Liverpool.tegen AM.

Paal, lat, alles over of naast en de onverdiende 2-2.

[ Voor 48% gewijzigd door 038Zwolle op 11-03-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
038Zwolle schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:13:

Wel jammer dat het anti voetbal waarschijnlijk gaat winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie

Adrian is stiekem ook een bronzen keeper ;)

EDIT: Rugani positief getest op coronavirus :o

[ Voor 7% gewijzigd door Hassiebassie op 11-03-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hassiebassie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:26:
[...]

Adrian is stiekem ook een bronzen keeper ;)

EDIT: Rugani positief getest op coronavirus :o
Oef, die had wel een -15 mogen hebben met de winter refreh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

AM doet dropback, witdh -1 en loeren op de counter. Met succes. Is al ergerlijk in rivals, laat staan om te moeten aangluren als neutrale kijker als champions league.

Alisson hield ze wel op de been. Half geblesseerd of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 11-03-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joosie200 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:33:
[...]

AM doet dropback, witdh -1 en loeren op de counter. Met succes. Is al ergerlijk in rivals, laat staan om te moeten aangluren als neutrale kijker als champions league.

Alisson hield ze wel op de been. Half geblesseerd of niet.
Wel leuk om te zien dat AM wordt aangehaald als typisch FIFA, maar volgens mij gaf speler 1 toch echt zelf een foute pass voor de 2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Fraaank schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:00:
[...]

Wel leuk om te zien dat AM wordt aangehaald als typisch FIFA, maar volgens mij gaf speler 1 toch echt zelf een foute pass voor de 2-2.
Keeper liet ook flinke steken vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
theman36 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:15:
[...]

Keeper liet ook flinke steken vallen 8)7
Ook wel realistisch gezien hoe crappy keepers zijn in FIFA :+

Het was Adrian, derde doelman van Liverpool nu Alisson geblesseerd was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Heel herkenbaar toch, je wilt een korte veilige pass geven naar rechts, en om ombegrijpelijke reden (input lag?) komt er een lange pass naar links naar een speler die 20m verderop in de dekking staat wat meteen op deze manier afgestraft word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
[...]

Hoe FIFA wil het hebben. 90% balbezit, 20 schoten, 3 tegen en verliezen tegen de park the bus tactiek . En verliezen door een slechte pass en blunderende keeper (die je niet bestuurd of de pass 90 graden de andere kant op deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
G3 rewards waren weer prima. Hazard en Barkley als PP en wat 85's/84's uit de packs. Komend weekend met een nagenoeg untradeable team spelen: https://www.futbin.com/20/squad/14060893 . Kijken of Mbappe/CR7 etc. werkelijk zoveel invloed hebben op het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DR rewards voor rank I gewoon voor coins gegaan. Small prime player packs vond ik te weinig tempting. En ik moet mijn verliespost van mijn otw Frenkie van 210k naar 60k max terugverdienen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PP 83 en 81 3x niks dus. Hierna me 86+ upgrade gedaan , 86 kostic xD

Packs was het beste Carvajal en Aspas was dus weer een drama vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb wel packs gekozen, maar bewaar alles alvast voor een betere promo/TOTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Hassiebassie schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:27:
Heb wel packs gekozen, maar bewaar alles alvast voor een betere promo/TOTS :)
Rond welke tijd komt meestal TOTS? Begin denk ik ook maar met sparen :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:23
Traeces schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:
PP 83 en 81 3x niks dus. Hierna me 86+ upgrade gedaan , 86 kostic xD

Packs was het beste Carvajal en Aspas was dus weer een drama vandaag :P
Mijn*

Sorry, maar ik vind me/mijn fouten echt zo afgrijselijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Dolberg en Ramsey ...echt bizar hoe vaak ik zie dolberg pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Wordt een interessant WL zo, weinig competities gaan spelen dus mogelijk mindere TOTW volgende week en het lijkt er op dat er dit weekend geen extra picks te verdienen zijn. Hopelijk resulteert dat in minder toxische mensen.
Verder wel benieuwd hoe EA het op gaat lossen als meer competities stil gelegd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pompi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:40:
Wordt een interessant WL zo, weinig competities gaan spelen dus mogelijk mindere TOTW volgende week en het lijkt er op dat er dit weekend geen extra picks te verdienen zijn. Hopelijk resulteert dat in minder toxische mensen.
Verder wel benieuwd hoe EA het op gaat lossen als meer competities stil gelegd worden.
Goed punt. Ben benieuwd. Misschien slaat EA weekend league wel over als alles stil ligt? :P
kw_nl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:38:
[...]

Rond welke tijd komt meestal TOTS? Begin denk ik ook maar met sparen :P
De geruchten gaan eind april/halverwege mei.

Gisteravond ook Jô en Gabrielsen gehaald :)
Moet nog Moi Gomez upgraden en de Duitse voltooien. Dan zijn alle milestones ook binnen :P
Ben wel wat afgezakt, maar merk wel het verschil met mijn normale team. Nu ik met relatief mindere spelers speel ben ik ook veel minder goed. Achja, niet belangrijk :) Dit houdt me nog een beetje op de been met Fifa. De rest kan me gestolen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 12-03-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Fijn dat men mij wil helpen met de odegaard objects te halen, 8 portjes gespeeld, 8 berichtjes gestuurd. 0,0 respons :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RemkoDJ schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:09:
Fijn dat men mij wil helpen met de odegaard objects te halen, 8 portjes gespeeld, 8 berichtjes gestuurd. 0,0 respons :-(
Ik doe niks met berichten sturen, mij te omslachtig. Ik had de lobbed through balls nog nodig dus heb ik mijn team hernoemd naar: Odegaard Lobbed Through. Niet dat menig team mij hielp, maar uiteindelijk slaagde ik erin met Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Gisteravond ook Jô en Gabrielsen gehaald :)
Moet nog Moi Gomez upgraden en de Duitse voltooien. Dan zijn alle milestones ook binnen :P
Goed bezig, ik doe momenteel helemaal niets en zie vrijdag wel of het nieuwe season daar verandering in gaat bringen.
Sinds ik Kova binnen heb, heb ik ook vrijwel de game niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vandaag een fifaloos dagje. Squad Battles zijn gespeeld of geskipt, Rivals laat ik rusten tot na weekend league. Wel een leuk handelsdagje op de app. Als het zo doorgaat heb ik mijn verlies op Frenkie na de SB rewards maandag al terug verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:59
Joosie200 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:27:
Vandaag een fifaloos dagje. Squad Battles zijn gespeeld of geskipt, Rivals laat ik rusten tot na weekend league. Wel een leuk handelsdagje op de app. Als het zo doorgaat heb ik mijn verlies op Frenkie na de SB rewards maandag al terug verdiend.
Mag ik vragen in welke spelers/items je handelt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Prins32 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:
[...]

Mag ik vragen in welke spelers/items je handelt? :)
100% squad fitness kaartjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Beavbusi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:44:
[...]

Mijn*

Sorry, maar ik vind me/mijn fouten echt zo afgrijselijk :p
Ik vind mensen die andermans taal corrigeren afgrijselijk :F 0,0 toegevoegde waarde :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:34
Ik heb Dolberg en Mane als playerpick :) Hij past alleen niet echt in m’n team.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
t mac schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:51:
Ik heb Dolberg en Mane als playerpick :) Hij past alleen niet echt in m’n team.
Gewoon je team omgooien voor Dolberg, YOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:05:
[...]

Gewoon je team omgooien voor Dolberg, YOLO
Linken met 91 Eriksen en Moments Laudrup en knallen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

TOTW voor de rest van het jaar is ook zojuist bekend gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w4mkehn7apx31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
RemkoDJ schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:09:
Je zit een dag voor het einde van het seizoen dus je bent veel te laat. Bovendien is het eerder een uitzondering dat iemand wil helpen, dan dat het regelmatig voorkomt. En niemand is het verplicht natuurlijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
Ik denk echt dat de Zaniolo een sociaal expiriment is. Wat is die vent slecht zeg. Ik wordt er gewoon agressief van. Doordat hij zo slecht is gaat R9 spelen als een silver bij op het op prima hoge diepe ballen.
Hoge diepe ballen werken sowieso niet lekker met de meta die op vol achteruit verdedigen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Wederom kan je geen pot spelen..... na de wedstrijd krijg je de melding dat er een fout is opgetreden. Echt niet normaal hoe vaak er iets is na een update of regulier met de servers. Afijn, weet iemand waar al die conmebol sbc's voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
simons schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:07:
TOTW voor de rest van het jaar is ook zojuist bekend gemaakt:

[Afbeelding]
Ik mis de clou even, wat bedoel je hier? Excuus hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Markuss schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:57:
[...]
Ik mis de clou even, wat bedoel je hier? Excuus hoor.
Geeft niet, ik zal je helpen.
TOTW zijn de beste spelers van de competities van de afgelopen week. Veel wedstrijden/competities hebben hun wedstrijden opgeschort etc.etc. Veronderstelling mag zijn dat dit verder uitgebreid zal worden.
Als alles stil komt te liggen, dan geen TOTW dunkt mij dan, hence mijn opmerking TOTW van de rest van het jaar.
Owja, dit alles vanwege Corona.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
simons schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:05:
[...]

Geeft niet, ik zal je helpen.
TOTW zijn de beste spelers van de competities van de afgelopen week. Veel wedstrijden/competities hebben hun wedstrijden opgeschort etc.etc. Veronderstelling mag zijn dat dit verder uitgebreid zal worden.
Als alles stil komt te liggen, dan geen TOTW dunkt mij dan, hence mijn opmerking TOTW van de rest van het jaar.
Owja, dit alles vanwege Corona.
Jezus Christus: ding dong. De klepel gaat. Excuuuuuuuuuuuusssssssssssssss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Markuss schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:19:
[...]
Jezus Christus: ding dong. De klepel gaat. Excuuuuuuuuuuuusssssssssssssss...
Geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hmmm, ik zoek nog een First owner CDM voor mijn la Liga squad.... Banega.
Weet niet of ik hem ga doen... Ik twijfel.

1x de Copa Libertadores gedaan. Banguero

Had hem dus net zo goed niet kunnen doen....

Gelukkig kostte het me enkel de prijs voor 1 Onio 22,5K. Rest zat in de club.

EDIT: Morgen eerst maar eens zien hoe Icon swaps 3 is. Daarna is de keuze makkelijk te maken of ik hem nodig heb ja of nee :)

EDIT2: CL-kaartjes gaan nu op xbox al weg voor minimaal 2100 coins

[ Voor 33% gewijzigd door Hassiebassie op 12-03-2020 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:00:
EDIT2: CL-kaartjes gaan nu op xbox al weg voor minimaal 2100 coins
Ik list mijn gepackte CL-kaartjes altijd voor rond de 8k. Af en toe verkoop ik er eens een en als er dan een SBC is dan verkoop ik bijna 50% voor die prijs. Zoveel zijn het er natuurlijk niet maar het is een leuke winst terwijl ik er geen enkele moeite voor hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Is er eigenlijk morgen een nieuwe Promo? Ik zag niets op het laadscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:31:
Is er eigenlijk morgen een nieuwe Promo? Ik zag niets op het laadscherm.
Dacht dat ze nog doorgingen met die copa libertadores promo. Maar kan het nu zo ook niet terug vinden dus weet niet helemaal zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:35:
[...]

Dacht dat ze nog doorgingen met die copa libertadores promo. Maar kan het nu zo ook niet terug vinden dus weet niet helemaal zeker.
Nieuw seizoen is voor mij sowieso voldoende, zeker als er ook meteen nieuwe swaps komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Blij dat er een nieuw seizoen komt.. na het binnenhalen van savic geen FIFA meer gespeeld 🤣 iig heel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond nog ff twee potjes Squadbattles gedaan.

Eerste potje was vergelijkbaar met Athletico Liverpool, waardoor er nog een tweede potje gespeeld moest worden om met een win af te sluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:19:
[...]

Nieuw seizoen is voor mij sowieso voldoende, zeker als er ook meteen nieuwe swaps komen.
Hoe zit het nu precies met die first owner teams ? Je moet echt die speler zelf gepacked hebben wil het tellen ?

Want wil deze keer toch ook wel me met die swaps bezig houden. Rivals boeit me niet meer en dan kan ik betere spelers voor de Wl verdienen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Traeces schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:08:
[...]

Hoe zit het nu precies met die first owner teams ? Je moet echt die speler zelf gepacked hebben wil het tellen ?

Want wil deze keer toch ook wel me met die swaps bezig houden. Rivals boeit me niet meer en dan kan ik betere spelers voor de Wl verdienen :)
Ja gepackt of als SBC gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:08:
[...]

Idd, hoewel rivals wel de beste plek is om first owners te verdienen door de untradeble packs als reward te kiezen.

Ik verwacht echter een paar FO Commebol? Objectives aangezien die relatief nieuw zijn

Pagina: 1 ... 116 ... 185 Laatste