Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:48:
[...]

Word niet als meta gezien, maar is gewoon erg solide.
Hetzelfde met Puyol, knal er een catalyst op en je hebt een top verdediger, maar vaak kun je ook prima niet icon halen voor heel wat minder.
Dan maar wat minder meta :) die man pakt echt punten voor me amper langs te komen. Heb buiten Varane en van dijk nog niet met een betere verdediger gespeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Traeces schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 15:24:
Vraag me af waarom niemand met Hierro mid of prime icon speelt ? Serieus geen dure icon voor zijn verdedigende statistieken. Maar wat een beest samen met van dijk achter in :)
Dat heb ik dus met Baby Gattuso momenteel. Die man is dus een 85 rated CM maar met een Engine is hij een 92 CDM! En dat voor minder dan 400k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:40:
[...]

Dat heb ik dus met Baby Gattuso momenteel. Die man is dus een 85 rated CM maar met een Engine is hij een 92 CDM! En dat voor minder dan 400k.
Welk team speel jij nu momenteel mee?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat is toch algemeen bekend, maar kante/sissoko is gewoon goedkoper.
Zojuist ff twee potjes rivals gespeeld, maar het speelt gewoon niet lekker (stroperig, random passes etc).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daarom , munten zegt niet altijd iets. Komt denk ook omdat minder “bekende” spelers zijn, dat ze goedkoper zijn. Heb ook met Gattuso gespeeld in drafts is een nog agressievere kante vind ik :)

Baby rio is bv dubbel zo duur als prime Hierro hij heeft alleen meer pace. Qua verdedigende stats is Hierro echt veel beter :) gooi er een schaduw op en klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:42:
[...]

Welk team speel jij nu momenteel mee?
Combinatie van Serie A/BPL/Bundesliga:
https://www.futbin.com/20/squad/13962740

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bevalt sane ? Heb naar hem zitten kijken als vervanger voor me gold mane. Ben alleen beetje huiverig voor z'n dure SBC. Zeker aangezien hij maar 3* WF heeft. Heb al een spits waarbij ik continu aan ze WF moet denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:19
Allan RTTF, dominguez FS of nainggolan IF icm milinkovic- savic?

Zat zelf aan dominguez FS te denken of is kolarov sbc dan weer de juiste keus?

HELP haha

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 08-03-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:22:
[...]

Hoe bevalt sane ? Heb naar hem zitten kijken als vervanger voor me gold mane. Ben alleen beetje huiverig voor z'n dure SBC. Zeker aangezien hij maar 3* WF heeft. Heb al een spits waarbij ik continu aan ze WF moet denken :+
Heb hem voor 200k kunnen doen, naast de spelers in m'n club. Hij springt er nog niet heel erg bovenuit na 10 games, maar is misschien ook nog wennen. Hij speelt nu LCAM, misschien niet z'n beste plek. Prima speler hoor en ik heb nooit zoveel last van z'n 3*WF, omdat het niet m'n afmaker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Zojuist voor de 2e keer dit weekend een disconnect terwijl mijn internet gewoon werkt en ik niet van de EA servers ben gekicked. Erg jammer want ik speelde gewoon een goede pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Augy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:21:

HELP haha
Ik zou, maar dat is mijn persoonlijke mening, niet investeren meer in een sbc die binnen anderhalve maand (als TOTS komt) nauwelijks meer bruikbaar is. Kolarov heeft een leuke vrije trap maar ik vind zijn stats en met name zijn agility en balance riskant als CDM. Is milinkovic van de level 30 rewards?

Als ik zijn stats bekijk (ik heb gekozen voor Akanji) is het wel een goede box to box middenvelder. Ik zou er zelf een pure CDM naast zetten (als ik er vanuit mag gaan dat je 4231 speelt).

Dominguez FS ziet er leuk uit, maar heeft wel een lage composure. Of dat voor een CDM veel uitmaakt weet ik niet. Met scoren merk ik wel dat een lage composure ervoor zorgt dat een spits in een kansrijke positie opeens een bal huizenhoog over het doel schiet.

RTTF Allan lijkt me een heerlijk kaartje, misschien gaat Napoli wel door en krijgt hij nog een lekkere upgrade.
Met Nainggolan IF zit je altijd goed. Ik heb zijn HL kaartje (maar verwacht niet dat hij nog een upgrade krijgt) maar dat is mijn box to box naast mijn CDM (prime essien) zijn prijs is ook goed voor zijn 2IF.

Ik zou dus voor Allan gaan, maar als je echt safe wilt spelen dan voor Nainggolan 2IF omdat je dan geen kans hebt RTTF in waarde daalt als Napoli zou verliezen van Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
Augy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:21:

HELP haha
Als cdm: allan rttf
Box to box: dominguez

Nog beter: Tonali fs

[ Voor 3% gewijzigd door buurman3 op 08-03-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Servers weer weer brak. Of alleen maar bij mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 14:43
Iemand tips voor afstandsschoten? Bij de tegenstander gaan ze er met het grootste gemak van buiten de 16 erin. Bij mij pakt de keeper hem eigenlijk altijd. Terwijl Ziyech een 92 heeft voor afstandsschoten.

[ Voor 13% gewijzigd door kw_nl op 08-03-2020 15:11 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Als iemand twijfelt om Player Moments Sané te doen: doe maar niet. Niet erg speciaal! Kan geen bal erin leggen lijkt wel.

Had vrij snel 14 wins te pakken, ik dacht er nog wel even 4 bij te pakken voor die 18 wins en ineeeeens krijg ik 6x achter elkaar klop. Dan maar niet dat extra pack.

Uit dat pack voor 10 wins was de hoogste uiteraard 83 Mandanda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Even vraagje. Ligt het aan mijn controller of er worden passes niet altijd meer geregistreerd sinds die laatste patch. Ik heb nu echt al teveel momenten gehad dat mijn speler de bal niet wilde passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:28:
Als iemand twijfelt om Player Moments Sané te doen: doe maar niet. Niet erg speciaal! Kan geen bal erin leggen lijkt wel.

Had vrij snel 14 wins te pakken, ik dacht er nog wel even 4 bij te pakken voor die 18 wins en ineeeeens krijg ik 6x achter elkaar klop. Dan maar niet dat extra pack.

Gelukkig dat je het zegt. Was bang voor die sbc te doen qua prijs. Heb nu overmars 90 gehaald voor die prijs :)

Hierro verkocht vond toch zonde 450k verdediger terwijl me aanval serieus geüpgrade moest worden. Nu prime hernandez en overmars in de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 02-10 20:47
Weet ook alweer waarom ik alleen nog draft speel. Verschrikkelijke gameplay en mensen die alleen maar ballen naar voren rammen en hopen dat het goed valt in de weekend league. En als klap op de vuurpijl een waardeloze player pick na 18 wins.

En dan heb je nog gasten die gaan shushen rennend over het hele veld als ze een counter goal scoren met mbappe tegen mijn waardeloze team 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goud 3 binnen. Voornamelijk 4222 gespeeld. Uiteindelijk wel de meeste fun mee.
Worstel nog met mijn 2 cdm's welke types dit moeten zijn.
Vanavond nog wat oefen potjes doen met een 4231 formatie. Op de een of andere wijze bevalt het mij niet met 1 spits, maar wil nu toch eens wat gaan proberen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
Ik weet nu al dat ik deze ga verliezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mIJMw-VH39Pi27gpJvwBhMijgg=/f/image/GiUV828vhJ89K7gLx8NxMNQn.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
kw_nl schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:42:

[Afbeelding]
Dat komt omdat je spel op Nederlands staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Terranova schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:46:
[...]

Dat komt omdat je spel op Nederlands staat :+
Zorgt er zeker ook voor dat 80% van mijn schoten naast of op de paal gaan zeker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:28:

Doet het prima hier?

@Bean, met 4231 kun je altijd je ST op false 9 zetten zodat het een soort 4222 word. Als je veel over de vleugels speel zet hem dan op drift wide (ofzo) waardoor hij zich kort komt aanbieden bij ballen over de zijkant (CCAM schuift dan door naar ST positie centraal).

[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 08-03-2020 18:53 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kw_nl
kw_nl schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:42:

[Afbeelding]
Ik kwam op het lumineuze idee om wat leenspelers in te zetten. Kaka, Ronaldo 99 en Henry. Dat had mijn tegenstander ook bedacht. Maar die speelde veel te geforceerd. In de 88ste minuut stond het 1-1. Niemand minder dan Berghuis (lol) knalde de 2-1 erin. Op het randje goud 3 gehaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
91 Alex Sandro SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jandorie, ik was net bezig wat spelertjes in te slaan toen ik besloot om met vriendin en de schoonouders naar het strand te gaan om wat uit te waaien :+

Had weer dikke winst kunnen maken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Had iemand nog een leuke speler uit de player picks van de WL? Ik had zelf Gomis☹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vanavond middenveld Kolarov - milinkovic savic uittesten.

Als leenspeler ging t heerlijk.

Zit alleen te twijfelen om Eriksen van de hand te doen.. zo geweldig bevalt hij niet, voelt traag aan.. maar wie dan op cam?

+-300k te besteden

https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:49:
[...]

Doet het prima hier?

@Bean, met 4231 kun je altijd je ST op false 9 zetten zodat het een soort 4222 word. Als je veel over de vleugels speel zet hem dan op drift wide (ofzo) waardoor hij zich kort komt aanbieden bij ballen over de zijkant (CCAM schuift dan door naar ST positie centraal).
Waar zet jij hem neer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 22:15
Augy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:35:

Zit alleen te twijfelen om Eriksen van de hand te doen.. zo geweldig bevalt hij niet, voelt traag aan.. maar wie dan op cam?

+-300k te besteden

Gomez?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:48:
[...]

Waar zet jij hem neer dan?
LM in 442, LCAM in 4231, LW in 433-2 en LST in 41212-2.

Iets van 120 goal contributies in 160 potjes, gebruik hem met Deadeye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:07
Augy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:35:

+-300k te besteden

Ik heb zelf Dybala altijd een hele fijne CAM gevonden, kan tevens als pits uit de voeten. Daarnaast zou je ook de normale kaart van Insigne kunnen uitproberen, die kan je nog wel eens verrassen. Al is tot nu toe Insigne Scream wel de beste CAM, ik heb Eriksen ook geprobeerd. Helaas ligt deze kaart van Insigne buiten je budget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:13
Ik blijf me verbazen over de win en lose streaks. Ik kan ondertussen al moeiteloos voorspellen welke wedstrijden ik ga winnen en welke verliezen. Vaak speel ik in de verlieswestrijden nog beter dan in de winstpotjes. Maar ja, het script wat voor mij nu toch wel 200% zeker er is laat je dan niet winnen. Net ook een potje: ongelukkig een rode kaart gekregen, maar zelfs met 10 man veel en verl sterker, en TOCH verloren. Laatste jaar dat EA mijn geld herft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:13:
[...]

Ik heb zelf Dybala altijd een hele fijne CAM gevonden, kan tevens als pits uit de voeten. Daarnaast zou je ook de normale kaart van Insigne kunnen uitproberen, die kan je nog wel eens verrassen. Al is tot nu toe Insigne Scream wel de beste CAM, ik heb Eriksen ook geprobeerd. Helaas ligt deze kaart van Insigne buiten je budget..
Dybala met finisher. Oude liefde. Maakte bij mij altijd goede afstandsschoten die vaker dan gemiddeld resulteerden in een goal :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:14:
Ik blijf me verbazen over de win en lose streaks. Ik kan ondertussen al moeiteloos voorspellen welke wedstrijden ik ga winnen en welke verliezen. Vaak speel ik in de verlieswestrijden nog beter dan in de winstpotjes. Maar ja, het script wat voor mij nu toch wel 200% zeker er is laat je dan niet winnen. Net ook een potje: ongelukkig een rode kaart gekregen, maar zelfs met 10 man veel en verl sterker, en TOCH verloren. Laatste jaar dat EA mijn geld herft gekregen.
Sure why not, er wel eens aan gedacht dat je tegenstander gewoon rustig is gaan inzakken omdat hij weet dat hij tegen 10 de kansen toch wel komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Aii die ziet er wel prima uit zeg. Had vorig jaar zijn FB kaart, tot end game van genoten. 360k is hij volgens Futbin.. ik hou hem nog even in het achterhoofd >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:31:
[...]

Aii die ziet er wel prima uit zeg. Had vorig jaar zijn FB kaart, tot end game van genoten. 360k is hij volgens Futbin.. ik hou hem nog even in het achterhoofd >:)
Ik ook. Fijn dat hij niet expired. Maar ik wacht nog even, waarschijnlijk kunnen we hem straks voor heel weinig doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:33:
[...]

Ik ook. Fijn dat hij niet expired. Maar ik wacht nog even, waarschijnlijk kunnen we hem straks voor heel weinig doen.
Lijkt een leuke upgrade voor 86 Carlos, heb alleen een icon voor LM om dat in te kunnen passen.

Mijn team staat wel prima nu, ben vooral benieuwd of er vrijdag ook meteen nieuwe swaps komen en welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:44:
[...]

Lijkt een leuke upgrade voor 86 Carlos, heb alleen een icon voor LM om dat in te kunnen passen.

Mijn team staat wel prima nu, ben vooral benieuwd of er vrijdag ook meteen nieuwe swaps komen en welke.
Inderdaad. Met het oog op vrijdag heb ik prime moments Roberto Carlos zonder verlies vrijdag kunnen verkopen (maar ga hem zeker terughalen). Benieuwd welke icon swaps komen. Hopelijk een boel prime en/of prime moments :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
DeeleNL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:31:
[...]

Ik speel nog met zijn NIF versie en daar ben ik ook wel tevreden over en deze is echt veel beter. Maar ja 360k voor een untradable back is wel veel... Denk niet dat hij veel goedkoper gaat worden. De prijzen van hoge rated spelers zijn al laag op dit moment. Ja tijdens TOTS zal het dalen maar dan is deze kaart ook niet interessant meer.

Rooney FB is trouwens wel echt de speler van het weekend! 16 wedstrijden 21 goals als (voornamelijk) CAM. Soms geef je wel eens van die passes waar je gelijk dezelfde seconde al spijt van hebt omdat de tegenstander te dicht in de buurt staat maar als je zo'n pass naar Rooney geeft dan heeft hij hem bijna altijd toch nog. En zijn (steek)passes in de 16 op andere spelers zijn echt geweldig! Vaak geven spelers veel meer foute passes in de 16 maar bij Rooney merk je eigenlijk nauwelijks verschil. Hij heeft ook zoveel rust aan de bal. En zijn 21 goals in 16 wedstrijden als CAM zeggen ook genoeg, hij scoort heel makkelijk. Vooral zijn afstandsschoten maken indruk!

Als player picks had ik trouwens een onbekende 84 rated keeper en Immobile 89 uit de 18 wins reward. Helaas geen bruikbare speler, maar qua rating wel handig voor een SBC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
MadMoody schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:14:
Hoe kan dan iemand 30 wins halen als het 200% scripted is? 30 wedstrijden op rij staat ea aan zijn kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij speelt 4-1-2-1-2 ( 2 ) ten opzichte van vorig jaar ? Valt me op dat ik ineens enorm veel tegenstanders krijgen die daar ingame naar toe switchen. merk dat ik het er enorm moeilijk mee heb om door heen te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
harrybeuker schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:23:
[...]

Hoe kan dan iemand 30 wins halen als het 200% scripted is? 30 wedstrijden op rij staat ea aan zijn kant?
Hoe kan iemand zo dom zijn om niet in te zien dat dit casino spel met daarom heen een laagje voetbal niet in staat is om dmv sliders een wedstrijd te doen kantelen.

Als ik 10 om 1 ga in de weekend league en ik kom nog steeds hetzelfde type spelers tegen die er ook geen reet van bakken. Is het dan opeens normaal dan spelers met 99 finishing meer dan 5 keer missen binnen de 16. Zelfs zonder keeper in het doel... Het enige wat je doet is jezelf voor de gek houden dat dit niet 1 groot experiment is om te kijken waardoor mensen getriggered worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
N2LSWw schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:29:
[...]

Hoe kan iemand zo dom zijn om niet in te zien dat dit casino spel met daarom heen een laagje voetbal niet in staat is om dmv sliders een wedstrijd te doen kantelen.

Als ik 10 om 1 ga in de weekend league en ik kom nog steeds hetzelfde type spelers tegen die er ook geen reet van bakken. Is het dan opeens normaal dan spelers met 99 finishing meer dan 5 keer missen binnen de 16. Zelfs zonder keeper in het doel... Het enige wat je doet is jezelf voor de gek houden dat dit niet 1 groot experiment is om te kijken waardoor mensen getriggered worden.
Jij geloofd ook in vliegende schotels en aliens ? Geloof best dat de game soms niet best is maar serieus een experiment ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
[...]

Je moet eens naar die e-sporter van pec zwolle kijken. Natuurlijk zal een team met full icons etc wel een voordeeltje hebben. Die gast van zwolle speelde een keer een weekend met gewoon de pec selectie. En dan nog wint hij het merendeel. Die gasten die 30-0 spelen weten gewoon hoe FIFA werkt en hoe je in bepaalde situaties moet gaan spelen. Ik snap jou overigens ook wel hoor. Ik heb in fifa19 geen enkele WL gemist. Fifa20 ligt mij totaal niet. Heb een meer dan prima team maar kan het niet opbrengen om ieder weekend weer volop genaaid te worden in de WL. Je houd overigens wel veel vrije tijd over zo en dan is ook heerlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Fifa draait alleen maar om geld. Daar zijn we het allemaal over eens lijkt mij. Dus ja je zult wedstrijden verliezen. Puur alleen om te zorgen dat je pakketjes gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

Het is wel eens scripted, maar niet zo erg als je doet voorkomen.

Ik heb geleerd dat er bepaalde dingen zijn die de ene Fifa wel goed werken (headers Fifa 19) en de volgende Fifa totaal niet effectief is (headers Fifa 20).
Daarnaast is schieten in de korte hoek zeer effectief deze Fifa.

Het enige advies wat ik kan geven is: als je denkt dat het spel enorm tegen je is moet je misschien even pauze nemen en kijken waar het vooral mis gaat.

Anderhalve maand geleden nam ik een pauze en ging ik eens wat terugkijken. Bleek dat ik veel te gehaast de bal naar voren wilde spelen, terwijl het deze Fifa juist heel verdedigend is en vooral de bal rondspelen en in de ploeg houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
Het is gewoon meer zo dat er heel veel random onzin gebeurt.

Daarbij wordt er veels te vroeg bepaald of iets kans/doelpunt wordt, in combinatie met delay. Dat zorgt ervoor dat de animaties ervoor gaan zorgen dat er een doelpunt komt en je kan er gewoon niks meer aan veranderen, dus het lijkt alsof je meer naar een film aan het kijken bent.

En dan stikt het nog eens van de bugs en belachelijke keuzes van EA. Bug dat ik niet van speler kan switchen als de bal in de lucht is, bestaat zeker al 3 jaar. Keuze van EA dat lange passes echt bizar makkelijk zijn, waardoor counters al jaren veels te effectief zijn. Die onzin dat verdedigers gewoon met hun verkeerde been van de ene kant naar de andere kant kunnen openen, maar dan een balletje over 5 meter gaat verkeerd.

Samengevat is het gewoon een slecht spel en EA is meer geïnteresseerd in promo's zodat ze geld kunnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elite 1 in Squadbattles, 30k voornamelijk door alleen objectives en een uurtje op zondagavond.

Ik speel niet meer dan anders, maar blijkbaar word de game in het algemeen minder gespeeld?

@Amelandbor idd, maar niemand die je verplicht om te spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 09-03-2020 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
harrybeuker schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:23:
[...]

Geen idee hoe dat kan, dat vraag ik me ook af, want mij (en velen met mij) lukt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Bossie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:55:
Elite 1 in Squadbattles, 30k voornamelijk door alleen objectives en een uurtje op zondagavond.

Ik speel niet meer dan anders, maar blijkbaar word de game in het algemeen minder gespeeld?

@Amelandbor idd, maar niemand die je verplicht om te spelen :)
Is ook helemaal waar hoor. Vind het alleen heel jammer.
Normaal speelde ik het nog veel meer en het is een beetje lastig om het helemaal niet meer te spelen. Vind voetbal te leuk denk ik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
Hassiebassie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:23:
[...]

Ik heb geleerd dat er bepaalde dingen zijn die de ene Fifa wel goed werken (headers Fifa 19) en de volgende Fifa totaal niet effectief is (headers Fifa 20).

Het enige advies wat ik kan geven is: als je denkt dat het spel enorm tegen je is moet je misschien even pauze nemen en kijken waar het vooral mis gaat.

Anderhalve maand geleden nam ik een pauze en ging ik eens wat terugkijken. Bleek dat ik veel te gehaast de bal naar voren wilde spelen, terwijl het deze Fifa juist heel verdedigend is en vooral de bal rondspelen en in de ploeg houden.
Zeg dat maar tegen Mid Pele, mid Dalglish, TOTY Mane en ga zo maar door. Je mag wel enige verwachting hebben dat deze spelers toch iets meer kunnen dan een Dembele. Tuurlijk verwacht ik niet dat ze alles raak schieten want dat zou het ook niet realistisch maken... Maar meerdere keren van een paar meter afstand schieten en net missen, het is gewoon te verdacht. Als je een beetje op let tijdens het spel zie je wel patronen terugkomen, bijvoorbeeld bij passing en dus ook afronden.
Traeces schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:18:
[...]

Jij geloofd ook in vliegende schotels en aliens ? Geloof best dat de game soms niet best is maar serieus een experiment ?
Als je niet in ziet dat dit een casino is dan geef ik het al op. Alles wat EA doet draait om mensen kaal te plukken met on originele promo na promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Amelandbor schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:02:
[...]

Is ook helemaal waar hoor. Vind het alleen heel jammer.
Normaal speelde ik het nog veel meer en het is een beetje lastig om het helemaal niet meer te spelen. Vind voetbal te leuk denk ik 8)7
Voorheen speelde ik ook veel meer, en fanatieker, om de 'beste' spelers te kunnen hebben. Maar heb me er bij neergelegd dat FIFA 20 gewoon niet helemaal mijn spel is. Neemt niet weg dat het gewoon leuk blijft om een voetbalgame te spelen en probeer er maar het beste uit te halen. Het leukste vind ik toch het uitproberen van andere spelers, op de gunstige tijden inkopen en verkopen om met zo min mogelijk verlies (of winst) te kunnen proberen. Net CR7 toty nominee en Baggio 91 toegevoegd, beide vorig jaar veel plezier aan beleefd.
Op deze manier heb ik genoeg fun en accepteer ik het als ik weggetikt wordt of verlies door een vreemde animatie of iets wat totaal nergens op slaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Sinds mijn laatste post weer een beetje zitten sleutelen en het volgende team gebouwd.
https://www.futbin.com/20/squad/13999078
Zou graag op het middenveld en achterin willen versterken.
Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
blindsight schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:32:
Sinds mijn laatste post weer een beetje zitten sleutelen en het volgende team gebouwd.
https://www.futbin.com/20/squad/13999078
Zou graag op het middenveld en achterin willen versterken.
Iemand nog tips?
Yedder ipv Moussa Dembele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/13999628

Headliners Semedo kunnen fixen voor 300k dankzij mijn SB rewards met Krul motm _O_ Nu de hamvraag: wie op CAM positie. Fekir/Odegaard/De Bruyne heb ik al untradeable. Idealiter Benjed'r of Cruyff. Maarja voor beide mag ik dan weer flink gaan sparen. Sta inmiddels weer op 20k aan coins na Semedo headliners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Enigszins teleurgesteld na wederom goud3 dit weekend. Had echt gehoopt op 18 wins maar het mocht niet zo zijn. Natuurlijk ook weer een pot of 5 verloren van een tegenstander die echt slechter was. 1 pot ook gewoon met 0-1 verloren waarbij ik 60% balbezit had, 11 schoten op doel (weet niet hoeveel op paal en lat) en mijn tegenstander in totaal 2 schoten heeft waarvan 1 op doel... dat frustreert toch wel maar ik zal gewoon beter moeten afmaken. Was overigens niet zo dat mijn schoten op doel onmogelijk waren, de meeste waren binnen de 16. ach...

Wel vanochtend nog even een upgrade voor mijn team gedaan. Ik had nog wat spelers over en heb nog 70K uitgegeven om spelers voor de sbc te kopen waardoor Alex Sandro91 nu de vervanger voor IF Telles87 is.

Ik zit alleen nog een beetje te piekeren over de chemstyle die ik hem ga geven,.suggesties zijn welkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MDhZ9oo7Emlo9WuxtAsM_H4Pg8=/800x/filters:strip_icc()/f/image/yQPaAcvWB2yHgcfE3NsZ1e0M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
ZodiacBomber schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:06:
Enigszins teleurgesteld na wederom goud3 dit weekend. Had echt gehoopt op 18 wins maar het mocht niet zo zijn. Natuurlijk ook weer een pot of 5 verloren van een tegenstander die echt slechter was. 1 pot ook gewoon met 0-1 verloren waarbij ik 60% balbezit had, 11 schoten op doel (weet niet hoeveel op paal en lat) en mijn tegenstander in totaal 2 schoten heeft waarvan 1 op doel... dat frustreert toch wel maar ik zal gewoon beter moeten afmaken. Was overigens niet zo dat mijn schoten op doel onmogelijk waren, de meeste waren binnen de 16. ach...

Wel vanochtend nog even een upgrade voor mijn team gedaan. Ik had nog wat spelers over en heb nog 70K uitgegeven om spelers voor de sbc te kopen waardoor Alex Sandro91 nu de vervanger voor IF Telles87 is.

Ik zit alleen nog een beetje te piekeren over de chemstyle die ik hem ga geven,.suggesties zijn welkom.

[Afbeelding]
Anker op deze kaart en je bent set voor de rest van de game!
Eventueel vervangen als je een leuke LA tijdens TOTS krijgt (untradeable) maar anders prima kaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjakieman
N2LSWw schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:22:
[...]
Zeg dat maar tegen Mid Pele, mid Dalglish, TOTY Mane en ga zo maar door. Je mag wel enige verwachting hebben dat deze spelers toch iets meer kunnen dan een Dembele. Tuurlijk verwacht ik niet dat ze alles raak schieten want dat zou het ook niet realistisch maken... Maar meerdere keren van een paar meter afstand schieten en net missen, het is gewoon te verdacht. Als je een beetje op let tijdens het spel zie je wel patronen terugkomen, bijvoorbeeld bij passing en dus ook afronden.

[...]

Als je niet in ziet dat dit een casino is dan geef ik het al op. Alles wat EA doet draait om mensen kaal te plukken met on originele promo na promo.
Je spreekt jezelf toch compleet tegen met deze 2 antwoorden? Eerst zeg je dat je van de echte topspelers verwacht dat ze nog veel meer het verschil maken met de mindere goden... Met andere woorden, je wilt dat Fifa meer pay2win wordt. En daarna klaag je dat EA alles doet om geld te verdienen...

Verder geloof ik er 100% niet in dat Fifa online wedstrijden scripted zijn. Denk dat degenen die hierin geloven het beter bij zichzelf kunnen zoeken. Daar wordt je een stuk beter van dan de schuld bij het spel leggen en gewoon op dezelfde manier doorgaan.

Heb het hier al vaker gemeld maar ik speel Fifa regelmatig samen met mijn zoon. Soms lijken er periodes te zijn waarin niets lijkt te lukken, maar als ik of hij de controller dan overgeef loopt het opeens wel goed/gaan de kansen er opeens wel in. Dat is voor mij meer dan genoeg bewijs dat ik al die kansen gemist had door mijn eigen fouten en niet omdat het spel blijkbaar niet wil dat je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
sensately schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Anker op deze kaart en je bent set voor de rest van de game!
Eventueel vervangen als je een leuke LA tijdens TOTS krijgt (untradeable) maar anders prima kaart
Ja dit is voor mij ook de "end-game-LA" ik denk niet dat ik nog een betere krijg of kan betalen. Deze past perfect in mijn team en zelfs als ik achterin nog wat verander kun je met deze kaart nog best wat mooie links maken.

Enige wat mijn opviel is dat de lange pass van Sandro veel slechter is als die van Telles87 en met anker vang je dat niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Had me ingeschreven voor de WL dit weekend, maar had er gewoon geen zin in. Heb niet gespeeld en eigenlijk was het heerlijk. Ondanks dat ik toch aardig wat geld in de game heb geduwd, ben ik er wel klaar mee. Voor mij ook echt geen Fifa 21 meer totdat EA zijn zaakjes op orde gaat krijgen. In plaats van 8 Messi's zou ik graag de gamebreaking issues eens gefixed willen zien. Maar zolang we (ik ook) packs blijven kopen gaat dat niet gebeuren.

Succes nog jongens! Wellicht tot over een jaartje of 2 :D

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!
N2LSWw schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:22:
[...]

[...]

Het kaalplukken ben je gewoon zelf bij, als ik geen fifa punten wil kopen doe ik dat niet. Daarbij heb ik zelf ook wel eens dat mijn Prime Hernandez weigert te doen wat ik zeg. Wat vooral door delay komt,want had deze WL een paar keer wel goede verbinding en dan ramt hij wel alles zonder problemen er in. En de promo's is gewoon een mening, ik vind namelijk deze FIFA juist wel leuke promo's hebben :)
Ook hoe je sommige spelers kan on locken heb ik zeer veel plezier aan gehad ( Daniel James ).

Alleen vind ik het een beetje overdreven hoe je het allemaal brengt :) Maar iedereen ze eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonberserker
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-02 19:54
kever678 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:49:
[...]

Guerreiro of Kostic? Beide wel 2 ster wf. Anders Gnabry? (speel zelf met Guerreiro)
Ik denk eraan Guerreiro scream te kopen. Kostic inform heb ik mee gespeeld, maar die vond ik niet beter dan perisic. Misschien gnabry uitproberen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:19
Ik ben sinds kort weer begonnen en als ik compleet eerlijk ben dan ben ik er wat meer over te spreken dan de eerste maanden van FIFA 20. Er is erg veel leuke content met promo’s toegevoegd, de SBC’s die online komen zijn prima tot erg goed geprijsd. Hierbij kun je sommige gedurende maanden voltooien, wat voor mij een enorm voordeel is gezien ik net opnieuw ben begonnen en anderen misschien later zijn begonnen met FUT. Complimenten EA! De Player Objectives zijn ook erg goed te doen, ben nu met James bezig.

Ook in de gameplay ben ik nog geen hele gekke dingen tegengekomen. Heb vooral Rivals gespeeld, maar ook SB en Draft. Servers zijn met Draft altijd goed en heb daar wel verloren wanneer dit ook mogelijk was, omdat mijn tegenstander 97 R9 had die alles erin ramde bijvoorbeeld, of omdat ik zelf mijn kansen dom afmaakte. Ook in Rivals prima verbinding gehad met spannende wedstrijden en buiten soms een raar momentje, weinig onzin. Soms verloren tegen een goede tegenstander of door eigen fouten.

De reden dat ik een aantal maanden was gestopt met FIFA 20 was dat ik in de WL me wel behoorlijk vaak benadeeld voelde. Dan domineerde ik erg veel wedstrijden, had zijn keeper alles en kon hij aan de andere kant met zijn eerste mogelijkheid vrij doorlopen. Daarnaast rare aannames en verkeerde passes die ik anders wilde geven. Dit heb ik nu nog niet gespeeld en daar mag ik aankomend weekend aan geloven, G2 zou me al tevreden stellen.

Kortom, ja er zijn een aantal dingen mis maar we moeten niet doen alsof EA allerlei vingers in de pap heeft als het gaat om wie een wedstrijd mag winnen. Loopt het niet? Stop even en doe wat anders, zoals Sjakieman al heeft aangegeven. Dat doet vaak al wonderen. Daarnaast vind ik dit kwa content en objectives zelfs de beste editie tot nu toe.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Rant-en over EA helpt.
Sandro SBC gedaan uit de drie pakjes komen als beste:
Pakje 1: 91 Oblak
Pakje 2: 91 Hazard
Pakje 3: Prime Icon Hierro

Ben weer helemaal fan van EA :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik pakte vandaag 89 aguero, nooit meegemaakt haha

Ga trouwens laudrup z'n 91 icon is proberen als cam.

Beter als Gomez NIF waar k als cam het meeste plezier van heb gehad.. als hij niet bevalt terug naar Dhr Gomez NIF. Dan ben k uitgepraat in m'n prijsklasse en geef k t op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal weer nieuwe shiny shinies incl POTM Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:23:
[...]

Ben ik toch niet helemaal met je eens, want ik kijk ook weleens wat terug, maar ik zie gewoon dezelfde dingen (bijv. scoren) de ene keer wel lukken en de andere keer ineens niet, terwijl je niks anders doet. Wat je ook veel hier terugleest: Keepers die ineens de meest onmogelijke ballen stoppen, schoten die door verdedigers op de meest bizarre manieren afgeketst worden, ballen die ineens op de paal of lat knallen, verdedigers die over elkaar heen struikelen waardoor je een tegengoal krijgt. De gekste dingen soms.

Aan de andere kant is het te begrijpen. Als EA een speler alles laat verliezen omdat hij gewoon niet goed genoeg is, haakt hij af en koopt het spel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lionel Messi sbc en volgens mij knalt iedereen zijn spelers er op. Prijs daalt eerder dan dat hij stijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:19:
[...]

Ben ik toch niet helemaal met je eens, want ik kijk ook weleens wat terug, maar ik zie gewoon dezelfde dingen (bijv. scoren) de ene keer wel lukken en de andere keer ineens niet, terwijl je niks anders doet. Wat je ook veel hier terugleest: Keepers die ineens de meest onmogelijke ballen stoppen, schoten die door verdedigers op de meest bizarre manieren afgeketst worden, ballen die ineens op de paal of lat knallen, verdedigers die over elkaar heen struikelen waardoor je een tegengoal krijgt. De gekste dingen soms.

Aan de andere kant is het te begrijpen. Als EA een speler alles laat verliezen omdat hij gewoon niet goed genoeg is, haakt hij af en koopt het spel niet meer.
Ja want elke wedstrijd weggespeeld worden en dan dik verliezen of af en toe met heel veel geluk winnen is wel leuk? Dan haak je toch net zo hard af?

Het is veel simpeler, als je veel wint speel je daarna tegen tegenstanders die ook veel winnen en andersom. Zo moeilijk is dat niet. En ik merk dat dat in de WL goed werkt. Misschien rivals minder door die objectives, maar ik heb nog nooit iets van scripting gezien in het spel en ik heb inmiddels toch wel honderden wedstrijden gespeeld afgelopen jaren. Met uitzondering van squad battles dan, daar viel het wel op, maar dat heb ik toch nauwelijks gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
sjakieman schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:06:
[...]

Ja want elke wedstrijd weggespeeld worden en dan dik verliezen of af en toe met heel veel geluk winnen is wel leuk? Dan haak je toch net zo hard af?

Het is veel simpeler, als je veel wint speel je daarna tegen tegenstanders die ook veel winnen en andersom. Zo moeilijk is dat niet. En ik merk dat dat in de WL goed werkt. Misschien rivals minder door die objectives, maar ik heb nog nooit iets van scripting gezien in het spel en ik heb inmiddels toch wel honderden wedstrijden gespeeld afgelopen jaren. Met uitzondering van squad battles dan, daar viel het wel op, maar dat heb ik toch nauwelijks gespeeld.
Als je online geen scripting ziet, dan wil je het niet zien is mijn mening. Maar ik respecteer jouw mening. Ben het er alleen niet mee eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:19
Speel nu een draftje met een zeer matige voorhoede, die Prime Moments Eusebio en Ronaldo bakken er toch niets van .. 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
sjakieman schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:14:
[...]

Je spreekt jezelf toch compleet tegen met deze 2 antwoorden? Eerst zeg je dat je van de echte topspelers verwacht dat ze nog veel meer het verschil maken met de mindere goden... Met andere woorden, je wilt dat Fifa meer pay2win wordt. En daarna klaag je dat EA alles doet om geld te verdienen...

Verder geloof ik er 100% niet in dat Fifa online wedstrijden scripted zijn. Denk dat degenen die hierin geloven het beter bij zichzelf kunnen zoeken. Daar wordt je een stuk beter van dan de schuld bij het spel leggen en gewoon op dezelfde manier doorgaan.

Heb het hier al vaker gemeld maar ik speel Fifa regelmatig samen met mijn zoon. Soms lijken er periodes te zijn waarin niets lijkt te lukken, maar als ik of hij de controller dan overgeef loopt het opeens wel goed/gaan de kansen er opeens wel in. Dat is voor mij meer dan genoeg bewijs dat ik al die kansen gemist had door mijn eigen fouten en niet omdat het spel blijkbaar niet wil dat je wint.
Het zal wel. Je mag toch enige verwachting hebben als je bijvoorbeeld van een Douglas Costa upgrade naar Eusebio om maar een extreem voorbeeld te noemen. Als je kijkt naar Nick RTFM dan zie je dat je best prima coins kunt verdienen zonder geld uit te geven. Maar ik vermoed dat je daar te oud voor bent. Volgens mij ben ik dit jaar ook al meer dan 100 keer uitgemaakt voor pay2win en dat in divisie 3. Als ik mijn eigen gameplay terug kijk en gewoon zie dat spelers weg lopen bij hun mannetje of rare fratsen uit halen hoe is dat dan mijn schuld.

Je bent gewoon serieus op je hoofd gevallen als je niet denkt dat het er in zit. Zoals je zelf ook al aan geeft speel je het af en toe en vast niet op een hoog niveau, hoe kun je dan oordelen over de dingen die in het spel gebeuren. Zelf reflectie doe ik wekelijks op wat er beter kan in mijn normale leven en ook als ik dit spel speel. Maar niemand gaat mij na FIFA 20 nog wijsmaken dat alles wat in dit spel gebeurt je eigen schuld is. Dat je een controller af geeft en het opeens veel beter gaat is ook gewoon iets wat ik zie. De ene game is goed en de andere niet. Daar laat ik het bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Ben ik de enige die Fut alleen dagelijks speelt voor de sbc's, handelen en een zo'n tof mogelijk panini elftal plakboek te krijgen? Spelen doe ik ehhh 1 max 2 potjes squad battles in de maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
N2LSWw schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:11:
[...]

Het zal wel. Je mag toch enige verwachting hebben als je bijvoorbeeld van een Douglas Costa upgrade naar Eusebio om maar een extreem voorbeeld te noemen. Als je kijkt naar Nick RTFM dan zie je dat je best prima coins kunt verdienen zonder geld uit te geven. Maar ik vermoed dat je daar te oud voor bent. Volgens mij ben ik dit jaar ook al meer dan 100 keer uitgemaakt voor pay2win en dat in divisie 3. Als ik mijn eigen gameplay terug kijk en gewoon zie dat spelers weg lopen bij hun mannetje of rare fratsen uit halen hoe is dat dan mijn schuld.

Je bent gewoon serieus op je hoofd gevallen als je niet denkt dat het er in zit. Zoals je zelf ook al aan geeft speel je het af en toe en vast niet op een hoog niveau, hoe kun je dan oordelen over de dingen die in het spel gebeuren. Zelf reflectie doe ik wekelijks op wat er beter kan in mijn normale leven en ook als ik dit spel speel. Maar niemand gaat mij na FIFA 20 nog wijsmaken dat alles wat in dit spel gebeurt je eigen schuld is. Dat je een controller af geeft en het opeens veel beter gaat is ook gewoon iets wat ik zie. De ene game is goed en de andere niet. Daar laat ik het bij.
Maar Eusebio is toch ook een stuk beter dan Douglas Costa? Al zal de ene speler je beter liggen dan de andere. Ik heb toevallig Douglas Costa dit weekend ook vervangen voor Mertens Shapeshifters... Maar eigenlijk deed hij het helemaal niet beter en twijfel alweer om hem weer te verkopen... Messi heb ik ook 1 WL gehad maar die vond ik vreemd genoeg ook niet beter spelen dan bijvoorbeeld Reus.

Ik ga inderdaad geen tijd stoppen om coins te verdienen, maar met minimale moeite maak ik ook al een redelijk winst. En door gewoon WL te spelen verdien je al genoeg en had afgelopen maand best veel packluck dus heb inmiddels ook 2 vrij dure teams: https://www.futbin.com/20/squad/13900579 en https://www.futbin.com/20/squad/14010034. Packs zal ik al helemaal nooit kopen trouwens. Met een gouden team heb ik net zoveel plezier. Heb zelfs bij Fifa 19 de 1e 3 maanden steeds maar met max 25k teams gespeeld.

Ik speel inderdaad niet op een hoog niveau maar dat doet de rest hier ook niet toch? Als ik WL af speel haal ik normaal goud 1 maar stop af en toe al bij goud 2 of 3. Vorig jaar speelden we hier ook een Fifa toernooi met een grote groep van Tweakers. Daar haalde ik ook de halve finale (en toen bloedde het dood en ging mijn PS4 kapot). Dus zoveel slechter dan jou zal ik toch niet zijn... En dat allemaal zonder 1 enkele skill move, finesse shot e.d.! ;)

En we geven de controller af tijdens de game, dus dat het de ene game goed gaat en de ander niet gaat dan niet op. Maar goed als jij het spel de schuld wilt geven van een verlies dan moet je dat vooral blijven doen. Maar alleen liever niet al te vaak hier, een beetje positiviteit over iets wat je in je vrije tijd doet kan geen kwaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
JJoosterman schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:36:
Ben ik de enige die Fut alleen dagelijks speelt voor de sbc's, handelen en een zo'n tof mogelijk panini elftal plakboek te krijgen? Spelen doe ik ehhh 1 max 2 potjes squad battles in de maand.
Dan kun je net zo goed AH voetbalplaatjes gaan sparen :)

Ik doe t voor de kick in WL en een dik team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Politano upgrade en doelstelling Jo binnen.. lekker heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn 91 Pires. Heb hem gratis gekregen, dus untradeable, maar hij is niet goed genoeg. Verliest veel te vaak de bal, eerste reactie is niet goed, sowieso zijn reacties een beetje een drama bij hem.

Ik kijk nu naar prime Overmars of 89 Nedved. Iemand ervaringen met deze twee of een andere tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
simons schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:58:
Rant-en over EA helpt.
Sandro SBC gedaan uit de drie pakjes komen als beste:
Pakje 1: 91 Oblak
Pakje 2: 91 Hazard
Pakje 3: Prime Icon Hierro

Ben weer helemaal fan van EA :)
Lekker hoor! Ik twijfel nog of ik hem ga voltooien. Maarr.. ALS ik het doe krijg ik waarschijnlijk 3x Onana :') :+

Heb je hem al uitgeprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door DeeleNL op 10-03-2020 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:12:
Politano upgrade en doelstelling Jo binnen.. lekker heur!
Jo puur als SBC Fodder zeker? Nou niet echt statistieken waar je in dit stadium nog zo blij mee bent toch? Relatief makkelijk te halen zie ik, mogelijk dat ik hem ook even mee pik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Jo zou ik ook nog wel willen halen, voor SBC fodder inderdaad.

maar ben eerst nog bezig met Odegard. MOet nog 3 van die steekpasses door de lucht, die gewoon totaal niet in mijn spel zitten :(

Iemand een tip over hoe ik dat nou eens handig kan aanpakken? Ik dacht zelf om hem bv als CAm achter 2 spitsen te zetten.

Ingame message naar de tegenstander kan sowieso, maar wil het liever met voetbal halen :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:51:

maar ben eerst nog bezig met Odegard. MOet nog 3 van die steekpasses door de lucht, die gewoon totaal niet in mijn spel zitten :(

Iemand een tip over hoe ik dat nou eens handig kan aanpakken? Ik dacht zelf om hem bv als CAm achter 2 spitsen te zetten.

Ingame message naar de tegenstander kan sowieso, maar wil het liever met voetbal halen :+
Ik heb regelmatig met zo'n soort objective (dacht ook die van Ziyech toen) dat je hem breed kan leggen vlak voor de keeper op de meegekomen spits. Als je dat nou doet met L1 + Δ dan telt hij hem denk ik als steekpass door de lucht. Tenminste, bij mij werkte dat toen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL

Dit soort objectives heb ik doorgaans nog niet veel moeite mee gehad want ik gebruik het zelf ook vaak in mijn spel. Meestal lukt het me met 4231, bal in de voeten bij een van de CAM's en vervolgens met L1 de spits de diepte in sturen en op het juiste moment de lob pass geven. Een beetje geluk met de loopacties van de CB's van de tegenstander is wel van belang overigens ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3R8BSpPQHCMo3u_x2bXmJxxac_c=/800x/f/image/iwSZ9RkYDdfPgi2JLcMNSW6Z.png?f=fotoalbum_large

Ik kon het niet laten even iets in elkaar te knutselen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:57:
[...]

Ik heb regelmatig met zo'n soort objective (dacht ook die van Ziyech toen) dat je hem breed kan leggen vlak voor de keeper op de meegekomen spits. Als je dat nou doet met L1 + Δ dan telt hij hem denk ik als steekpass door de lucht. Tenminste, bij mij werkte dat toen wel.
idd, dat werkt prima in een 2 spitsen system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff wat zijn die prijzen van spelers ziek aan het dalen zeg. Gewoon 200k verlies als zo doorgaat op me icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Mijn team is nu wel z'n beetje klaar.. :)

Wacht nog even de CL en UEL af deze ronde en dan eventueel de Ligt TOTY erin..

https://www.futbin.com/20/squad/12892679

Iemand nog andere ideeën? :)

[ Voor 12% gewijzigd door silvi0 op 10-03-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Traeces schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:15:
Pfff wat zijn die prijzen van spelers ziek aan het dalen zeg. Gewoon 200k verlies als zo doorgaat op me icons.
Het is al maart he.... op zich logisch.

Maar alle promo's zorgen ook voor een stortvloed aan aanbod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
silvi0 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:49:
Mijn team is nu wel z'n beetje klaar.. :)

Wacht nog even de CL en UEL af deze ronde en dan eventueel de Ligt TOTY erin..

https://www.futbin.com/20/squad/12892679

Iemand nog andere ideeën? :)
Het zal in je startopstelling waarschijnlijk al wel zo staan maar anders zou ik Militao en Jesus even omdraaien ;)
Traeces schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:15:
Ik denk dat iedereen toch een beetje aan het afwachten wat Player Days nou is, denk dat veel mensen bang zijn dat de 'Best of IF's' net als vorig jaar op de markt komt. Daarvoor zal iedereen z'n duurste spelers wel dumpen om ze later goedkoper op te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

DeeleNL schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:06:
[...]
Lekker hoor! Ik twijfel nog of ik hem ga voltooien. Maarr.. ALS ik het doe krijg ik waarschijnlijk 3x Onana :') :+

Heb je hem al uitgeprobeerd?
Als je hem kan inpassen dan zeg ik meteen doen!
Het is gewoon de beste lb van de game, bovendien niet echt heel erg duur om te completen.
Ik had sowieso een stapel untradables dus cheap.

Nu 3 heerlijke teams waarmee ik kan spelen, een engels team met Rooney, echt die gast is vreselijk OP.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Ik zit met hetzelfde. Alles gehaald behalve de lob through ball. Heb zelfs mijn teamnaam aangepast hiervoor. Zet Odegaard zelfs op cdm positie omdat ik zo gemakkelijker een lobje kan doen.

Probeer elke keer een lob op Messi/Neymar/Mbappe, assist wil wel maar scoren lukt dan niet. Doe ik het zonder lob through ball gaat het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb even snel gekeken en wat voor icon swaps 3 op een rijtje gezet. Eerst nog even kort die in Icon Swaps 1 en 2 zaten:

Icon swaps 1: Hagi, Drogba, Owen, Butragueño, Sánchez, Zanetti, Rui Costa, Ferdinand, Keane, Gerrard, Wright, Rivaldo, Pirlo, Ballack, Klose, Kluivert, Roberto Carlos, Giggs, Okocha, Schmeichel, Crespo, Nesta, Guardiola

Icon Swaps 2: Vieira, Ronaldinho, Essien, Del Piero, Hernández, Barnes, Lineker, Blanc, Campbell, Luis Figo, Nakata, Zambrotta, Sócrates, Seedorf, Pirès, Koeman, Raùl, Van der Sar, Hierro, Moore, Rijkaard.

Blijven over:
- Zidane
- Carlos Alberto
- Garrincha
- Rush
- Dalglish
- Pele
- Maradonna
- Ronaldo
- Van Basten
- Yashin
- Eusebio
- Baggio
- Cruijff
- Nesta
- Matthaus
- Maldini
- Best
- Bergkamp
- Henry
- Shearer
- Desailly
- Cannavaro
- Scholes
- Shevchenko
- Kaka
- Gullit
- Larsson
- Overmars
- Puyol
- Nedvěd
- Vieri
- van Nistelrooy
- Trezeguet
- Lampard
- Deco
- Litmanen
- Inzaghi
- Laudrup
- Petit
- Zola
- Lehmann
- Makélélé
- Gattuso

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05
https://www.futbin.com/20/squad/14025035

Dit is mijn team op moment in game naar gewone 4231. Heb ongeveer 300 k te besteden iemand nog een 'gouden' tip ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hassiebassie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 15:03:
Heb even snel gekeken en wat voor icon swaps 3 op een rijtje gezet. Eerst nog even kort die in Icon Swaps 1 en 2 zaten:

Icon swaps 1: Hagi, Drogba, Owen, Butragueño, Sánchez, Zanetti, Rui Costa, Ferdinand, Keane, Gerrard, Wright, Rivaldo, Pirlo, Ballack, Klose, Kluivert, Roberto Carlos, Giggs, Okocha, Schmeichel, Crespo, Nesta, Guardiola

Icon Swaps 2: Vieira, Ronaldinho, Essien, Del Piero, Hernández, Barnes, Lineker, Blanc, Campbell, Luis Figo, Nakata, Zambrotta, Sócrates, Seedorf, Pirès, Koeman, Raùl, Van der Sar, Hierro, Moore, Rijkaard.

Blijven over:
- Zidane
- Carlos Alberto
- Garrincha
- Rush
- Dalglish
- Pele
- Maradonna
- Ronaldo
- Van Basten
- Yashin
- Eusebio
- Baggio
- Cruijff
- Nesta
- Matthaus
- Maldini
- Best
- Bergkamp
- Henry
- Shearer
- Desailly
- Cannavaro
- Scholes
- Shevchenko
- Kaka
- Gullit
- Larsson
- Overmars
- Puyol
- Nedvěd
- Vieri
- van Nistelrooy
- Trezeguet
- Lampard
- Deco
- Litmanen
- Inzaghi
- Laudrup
- Petit
- Zola
- Lehmann
- Makélélé
- Gattuso

Ben benieuwd :)
Eigenlijk zou het ook wel leuk zijn als het mogelijk zou zijn om de eerder verkregen Icons te upgraden in Icon Swaps 3 :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 15:03:
Heb even snel gekeken en wat voor icon swaps 3 op een rijtje gezet.

Blijven over:
- Zidane
- Dalglish
- Pele
- Maradonna
- Ronaldo
- Van Basten
- Yashin
- Eusebio
- Cruijff
- Bergkamp
- Henry
- Scholes
- Kaka
- Gullit
- Overmars
- Puyol
- Nedvěd
- Vieri
- Trezeguet
- Lampard
- Litmanen
- Inzaghi
- Petit
- Makélélé
- Gattuso
Dunno of er nog overlap is met icon swaps 2. Maar ik zie deze wel terugkomen. Cruyff/Maradonna/Ronaldo mag je 12 swaps voor grinden ben ik bang. Of 12 van seizoen 1, 2 en 3 :X

Mocht Cruyff beschikbaar komen via icon swaps en het is te doen: dan ga ik die grinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:21:
[...]

Dunno of er nog overlap is met icon swaps 2. Maar ik zie deze wel terugkomen. Cruyff/Maradonna/Ronaldo mag je 12 swaps voor grinden ben ik bang. Of 12 van seizoen 1, 2 en 3 :X

Mocht Cruyff beschikbaar komen via icon swaps en het is te doen: dan ga ik die grinden _/-\o_
Denk ook niet dat Cruyff, Pele, Zidane of Eusebio erin zullen zitten. Scholes, Lehman/Yashin, Trezeguet, Bergkamp zie ik wel komen, maar daar zit ik nou niet echt op te wachten.

Hoop dat er vandaag of morgen een leuke sbc online komt. Heb mijn club weer volgepropt. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Hassiebassie op 10-03-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Nu online
ach als er moment icons in zitten is het sowieso al wel redelijk.
crespo zou ik wel ok vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Geen nieuwe SBC? Dan de hoop maar op morgen een CL SBC.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
LukeSpangas schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:17:
Geen nieuwe SBC? Dan de hoop maar op morgen een CL SBC.....
Vorig jaar had je, geloof, een grote CL sbc waarbij je een untradable RTTF kon verdienen als je een CL squad inleverde.

Maar de CL sbc's zijn maar karig dit jaar en ze zitten nog steeds in packs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:01:
ach als er moment icons in zitten is het sowieso al wel redelijk.
crespo zou ik wel ok vinden.
Ik verwacht misschien een paar nieuwe Conmebol themed icons, die dan ook terugkomen in swaps.

Pagina: 1 ... 115 ... 185 Laatste