Ik heb wel weer zin in de WL. Ik heb deze week mijn team een beetje aangepast en dankzij de ShapeShifter SBC heb ik nu Kante als SuperSub. Ik heb de settings een klein beetje aangepast en in Rivals zette ik een mooie winning streak in. Hopelijk kan ik die in de WL doortrekken en kom ik op goud2.
Links is hoe ik pre-game alles op 10 chem heb staan en ingame switch ik dan naar de rechter variant. Ronaldo en Neymar voorin is een lekkere combi. Drogba doet het dan eigenlijk ook altijd wel goed. Voor dembele wil ik nog wel een nieuwe speler halen maarja, dembele is snel en heeft 5* 5* dus die vervang je eigenlijk alleen goed met Messi of Rodrygo( misschien Best). Daarvoor heb ik nu de coins niet dus zal ik moeten sparen en hopen op een lucky pack.
Bij rust kijk ik even naar de fitheid van mijn spelers. Meestal wissel ik Kubo voor Dembele, Kante voor Blanc of de Jong en houdt ik nog 1 wissel achter de hand.
Nu nog even naar mijn speelschema kijken. Ik denk zaterdagochtend 5 potten dan zaterdagavond 10, zondagochtend nog 5 en dan maandagochtend nog 5. Hoop wel 30 te kunnen halen dus heb wel wat RQ's nodig...
Let's go!