Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Bossie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:34:
[...]
Wat ik lees is dat Rodrygo beter is als winger/spits en Messi als CAM, daarnaast heeft Rodrygo 99 Stamina.
Ga hem zelf gebruiken als winger/RCAM.

Garrincha 90 is iets duurder maar ook een goede optie.
Hmm thanks, neig toch het meeste naar Rodrygo dan inderdaad.

Heb alleen ook Traore 85 en James 86 op de bank zitten.

Wellicht iemand die een opzetje kan maken voor een team voor 1.5M coins? Liefst met een CAM erin.

Spelers die ik heb zijn de volgende:

https://www.futbin.com/20/squad/13922871

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Fraaank schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:31:
[...]

WL wordt dus weer een groot 1 depth-feest.

10 wins: een 82 rated IF waar ik er al 10 van heb
18 wins: IF Kolarov of IF Saul

Weer lekker gespeeld voor een speler van 30k!
ja, zo kan je d'r ook naar kijken natuurlijk.

het is vrijdag, het zonnetje schijnt we hebben iets nieuws voor de boeg met de Libertados en nieuwe WL incentives maar natuurlijk is er wel wat te zeiken...man man man wat wordt ik hier moe van zeg.

Drink je azijn efffe op en doe de groetjes aan Kurt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Hebben jullie nog een suggestie ter vervanging van Dybala?

Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/13923204
Ik heb nu 350-400k (inclusief de verkoop van dybala) en ik zat zelf aan scream insigne te denken...

Of nog even door sparen voor een goede icon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:31:
[...]

WL wordt dus weer een groot 1 depth-feest.

10 wins: een 82 rated IF waar ik er al 10 van heb
18 wins: IF Kolarov of IF Saul

Weer lekker gespeeld voor een speler van 30k!
Je bedoeld, je bent weer 100k dichterbij je volgende upgrade?
Red picks zijn een extraatje :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Ik heb wel weer zin in de WL. Ik heb deze week mijn team een beetje aangepast en dankzij de ShapeShifter SBC heb ik nu Kante als SuperSub. Ik heb de settings een klein beetje aangepast en in Rivals zette ik een mooie winning streak in. Hopelijk kan ik die in de WL doortrekken en kom ik op goud2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C74ko09bTGnIJHev7W4XQj5Su44=/800x/f/image/s76Rr0rG0m70Lclke39HxfYB.png?f=fotoalbum_large

Links is hoe ik pre-game alles op 10 chem heb staan en ingame switch ik dan naar de rechter variant. Ronaldo en Neymar voorin is een lekkere combi. Drogba doet het dan eigenlijk ook altijd wel goed. Voor dembele wil ik nog wel een nieuwe speler halen maarja, dembele is snel en heeft 5* 5* dus die vervang je eigenlijk alleen goed met Messi of Rodrygo( misschien Best). Daarvoor heb ik nu de coins niet dus zal ik moeten sparen en hopen op een lucky pack.

Bij rust kijk ik even naar de fitheid van mijn spelers. Meestal wissel ik Kubo voor Dembele, Kante voor Blanc of de Jong en houdt ik nog 1 wissel achter de hand.

Nu nog even naar mijn speelschema kijken. Ik denk zaterdagochtend 5 potten dan zaterdagavond 10, zondagochtend nog 5 en dan maandagochtend nog 5. Hoop wel 30 te kunnen halen dus heb wel wat RQ's nodig...

Let's go! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Jongens, ik heb even jullie hulp nodig. Ik twijfel tussen 3 spelers die als spits of CAM kan spelen.

Gaat om Cristiano Ronaldo, Socrates 89 of Bergkamp 92.

Omdat ik Osimhen ook wil gebruiken zou een Icon het beste zijn. Maar het moet echt een speler zijn die als CAM kan spelen met aanvallende intenties. Is Ronaldo hier een type voor?

En als het een icon moet zijn, Socrates of Bergkamp? Graag jullie meningen hierover. Qua chemistyle maakt het niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
ZodiacBomber schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:02:
[...]

Wow ze luisteren dus toch als mensen klagen dat de WL rewards niet echt rewarding zijn. Mooie incentive om toch weer even door te spelen na gold3.
Ik heb helaas een meer cynisch denkbeeld. Zou mij niks verbazen als EA in hun data zag dat minder mensen de WL speelde en niet spelende mensen kopen ook geen Fifa Points, dus hebben ze om mensen weer te verleiden deze "gratis" lokkertjes toegevoegd in de hoop dat ze weer gaan spelen en punten kopen. Daarnaast kunnen mogelijk mensen die er gevoelig voor zijn denken dat als ze hun team verbeteren door Fifa Points te kopen wel de 24 wins en de 88+ pick kunnen krijgen waar ze normaal lager eindigen. Dus ik zie eigenlijk alleen maar als reden Fifa Point, Fifa Points en Fifa Points.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Vestendrie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:33:
Jongens, ik heb even jullie hulp nodig. Ik twijfel tussen 3 spelers die als spits of CAM kan spelen.

Gaat om Cristiano Ronaldo, Socrates 89 of Bergkamp 92.

Omdat ik Osimhen ook wil gebruiken zou een Icon het beste zijn. Maar het moet echt een speler zijn die als CAM kan spelen met aanvallende intenties. Is Ronaldo hier een type voor?

En als het een icon moet zijn, Socrates of Bergkamp? Graag jullie meningen hierover. Qua chemistyle maakt het niet uit.
Ik heb ronaldo in de spits en hij is gewoon een beest, zal het op Cam ook goed doen maar daar gebruik ik Neymar. Socrates heb ik niet gehad maar Bergkamp 92 wel. Die viel mij enorm tegen. Ja hij kan lekker schieten maar juist in het dribbelen en draaien vond ik hem niet heel goed. Misschien verwachtte ik teveel van hem maar ik heb hem na 1 WL weer weg gedaan omdat zijn rendement heel lag was. Ik had hem als Cam en heb 30 potten WL met hem gespeeld. toen iets van 5 goals en 5 assitst en voor die positie verwacht je gewoon meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
ZodiacBomber schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:11:
[...]

ja, zo kan je d'r ook naar kijken natuurlijk.

het is vrijdag, het zonnetje schijnt we hebben iets nieuws voor de boeg met de Libertados en nieuwe WL incentives maar natuurlijk is er wel wat te zeiken...man man man wat wordt ik hier moe van zeg.

Drink je azijn efffe op en doe de groetjes aan Kurt! 8)7
Toch klasse dat die Kurt zo'n impact heeft gemaakt op je ;)

Als EA zo doorgaat is de WL straks ook vergiftigd met zure gameplay, net als in Rivals het geval is. Het "ineens" toevoegen van zo'n extraatje, had niet eens gehoeven als EA de rewards eens op orde krijgt. Dit had er vanaf het begin STANDAARD in moeten zitten, dat je op die manier beloond zou worden. Vraag me ook nog altijd af waar de maandelijke rewards zijn gebleven, ook dat was een trigger om meer te spelen, maar daar verdiende ze niet genoeg geld mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Fraaank schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:51:
[...]

Toch klasse dat die Kurt zo'n impact heeft gemaakt op je ;)
Eerlijk gezegd kende ik hem niet tot vorige week maar nu is er geen ontkomen aan. Iedereen haat EA en Kurt is heilig. Mijn plezier in Fifa is er niet minder om geworden. Ik speel gewoon door net als de grote meerderheid. Over twee weken is alles weer normaal en is dit overgewaaid. Elk jaar rond deze tijd is de houdbaarheid van Fifa aan het verstrijken voor een hoop spelers. Dit jaar geeft EA ons ontzettend veel content (zodat we langer geinteresseerd blijven en meer packs komen)

Nu staan de player days voor de deur en als dat net zo'n promo is als vorig jaar met 2 voor de prijs van 1, lighting rounds en speciale SBC's dan is dat gewoon weer leuk. Je hoeft natuurlijk geen packs te kopen he...

ik hoop dit jaar ook weer een gratis ultimate pakket en speciale kit te krijgen voor het aantal dagen dat ik tot nu toe gespeeld heb. in fifa19 was dat wel zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6NaewCRxBu3aCIgOKaO7Whg5D0=/f/image/gakUUgQHOBNSG4xvqgxy10MY.png

[ Voor 4% gewijzigd door ZodiacBomber op 06-03-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:47:
[...]

Ik heb ronaldo in de spits en hij is gewoon een beest, zal het op Cam ook goed doen maar daar gebruik ik Neymar. Socrates heb ik niet gehad maar Bergkamp 92 wel. Die viel mij enorm tegen. Ja hij kan lekker schieten maar juist in het dribbelen en draaien vond ik hem niet heel goed. Misschien verwachtte ik teveel van hem maar ik heb hem na 1 WL weer weg gedaan omdat zijn rendement heel lag was. Ik had hem als Cam en heb 30 potten WL met hem gespeeld. toen iets van 5 goals en 5 assitst en voor die positie verwacht je gewoon meer
Idd, Bergkamp wisseld ontzettende mooie goals af met onzichtbare periodes bij mij in vorige edities.
Socrates kan af en toe slecht spelen, maar zijn physiek blijft altijd een wapen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Het is Ronaldo geworden. Ben benieuwd wat hij mij gaat brengen. Goud 3 blijft het doel.

Welke opstelling ingame + tactics zijn momenteel het beste? Tijdje geleden dat ik Fifa heb gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:40:
Het is Ronaldo geworden. Ben benieuwd wat hij mij gaat brengen. Goud 3 blijft het doel.

Welke opstelling ingame + tactics zijn momenteel het beste? Tijdje geleden dat ik Fifa heb gespeeld.
Neilsguides heeft een nieuwe tactics video gepost deze week inclusief een volledige gameplan setup.
Ik speel zelf met Kurts 442.

Heeft blijft trial en error natuurlijk, maar je kan deze altijd oppakken om mee te beginnen en vervolgens tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Net nog even Trent Shapeshifter uit de Marquee matchups gehaald. Natuurlijk leuk die shapeshifter, maar ik kan er niks mee.

Ik vind het maar klote dat overload ballside nu zo veel stamina kost. Ik gebruikte het voornamelijk om de linies dicht op elkaar te houden bij de aanval. Als het uitstaat merk ik gewoon dat mijn CDM's en CAM gewoon 50 meter uit elkaar staan. Met overload ballside sloten die gewoon netjes aan elkaar aan.

Het was ook wel fijn met verdedigen, maar voor de aanval vond ik het fijner.

[ Voor 8% gewijzigd door Hassiebassie op 06-03-2020 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:02:
Net nog even Trent Shapeshifter uit de Marquee matchups gehaald. Natuurlijk leuk die shapeshifter, maar ik kan er niks mee.

Ik vind het maar klote dat overload ballside nu zo veel stamina kost. Ik gebruikte het voornamelijk om de linies dicht op elkaar te houden bij de aanval. Als het uitstaat merk ik gewoon dat mijn CDM's en CAM gewoon 50 meter uit elkaar staan. Met overload ballside sloten die gewoon netjes aan elkaar aan.

Het was ook wel fijn met verdedigen, maar voor de aanval vond ik het fijner.
Dat kun je toch met je width/depth settings toch wel fixen?

edit: Extra playerpicks voor WL dmv winbased objectives dit weekend.
https://www.reddit.com/r/...or_weekend_league_87_for/

Mogen ze wat mij betreft permanent gaan doen, toch een leuk extraatje/doel tijdens het spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 06-03-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:26

Meneer iCy

swarma

Zo de jong geupgraded naar toty de jong. Muntjes zijn voor nu op maar team staat wel redelijk vast. Enige tradeable zijn de verdedigers op lala na, mbappe en de jong dan. Mbappe is een FO dus deze wil ik niet verkopen :-)

https://www.futbin.com/20/squad/11704717

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:24
Meneer iCy schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:17:
Zo de jong geupgraded naar toty de jong. Muntjes zijn voor nu op maar team staat wel redelijk vast. Enige tradeable zijn de verdedigers op lala na, mbappe en de jong dan. Mbappe is een FO dus deze wil ik niet verkopen :-)

Daar ga je geen spijt van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:17:

Is dat dien team jung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Toch nog de shapeshifter challenge gedaan. Alaba er uit. Het kan er mee door. Koste me 30K, de rest was untradable. Samen met Akanji kan hij in het first owner Bundesliga team :)
Nu hoef ik Zakaria ook niet te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:19
Bij bronzen weekdoelstelling staat een voorwaartse pass.

Is het zo simpel als vooruit passen of hebben we een knoppen combi nodig (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 14:43
Eerste potje WL, helemaal weggetikt. Niet tegen te houden, allerlei skillmoves waarmee hij me passeerde. Leek telkens te weten welke kant ik op ging.

Gelijk zwaar gefrustreerd :|

Ben toch wel benieuwd hoe je dat kan leren.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:07
Augy schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:19:
Bij bronzen weekdoelstelling staat een voorwaartse pass.

Is het zo simpel als vooruit passen of hebben we een knoppen combi nodig (PS4)
Je moet een assist geven met een aanvaller voor deze objective!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een rare mega pack krijgen want ik zit in tier 3 qua hoe vaak je fifa hebt opgestart. Komt er gewoon De Bruyne uit. Nice. Wel untradeable maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ultimate pack. 2 waardeloze Conmebol en een stel dubbele 84 en 83. Misschien kan ik ze in die Davison sbc stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Heb ook twee onbekende voor mij no name Conmebol gasten maar ik zag de walk out _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 06-03-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Hier ook Tier 3.. Milinkovic-Savic 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook Tier 3, moet ik nog vaker inloggen dan :+

156+ Days Ultimate Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 00:06
Ook een pack ontvangen, zaten wat nietszeggende spelers in die ik niet eens kende.

Je kan wel merken dat mensen weer spelen voor de objective. Sta op 4 wins en 6 losses. Slechtste starts sinds tijden.
Iedereen loert op de counter, dabben, kijken elke replay etc etc. Wat typisch is want vorige week had ik hier weinig last van.

Mijn team speel ook weer eens waardeloos. Dus wellicht weer tactics aanpassen voor de flavour of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ja, ik zie inderdaad dat je nu speler Jô kan unlocken.
Vorig weekend had ik niet zo veel tijd maar wel toen mijn spaanse wins gehaald voor Bartra. Misschien kan ik morgen een paar wins halen met een Braziliaanse spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:10:
Je kan wel merken dat mensen weer spelen voor de objective. Sta op 4 wins en 6 losses. Slechtste starts sinds tijden.
Iedereen loert op de counter, dabben, kijken elke replay etc etc. Wat typisch is want vorige week had ik hier weinig last van.
Vorige week speelde iedereen OBS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rare mega pack gekocht voor 27.5k voor het eerst dat ik met coins zo'n eentje haal. Navas zit er in, met een zooi budget spelers van 2 tot 5k erbij. Navas alleen gaat voor 25k grofweg dus heb ik de spelers/managers contracten en squad fitness kaartjes gratis.

Meteen De Bruyne naast otw Frenkie en met Virgil gelinkt geprobeerd. Wat een beest op het middenveld. Pakt wel ballen af die De Jong laat lopen, beukt aanvallers van de sokken in een counter. En oke ik kan hem niet cashen maar ik ben blij hem zelfs untradeable in mijn club te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Jô is nog best makkelijk las je de objectives bekijkt. Spelelementen davodson sanchez ziet er ook wel Nice uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:30:
[...]

Vorige week speelde iedereen OBS :)
Had daar toch veel minder moeite mee dan met vandaag.. ik vind het toch bijzonder hoe erg EA de game kan beïnvloeden met 1 patch.

Laatste potjes krijg ik nog ff 4 goals tegen in de verlenging. Hij brengt loan speler Henry Cruyff en Rooney in... ik ben klaar voor vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:16:
[...]

Had daar toch veel minder moeite mee dan met vandaag.. ik vind het toch bijzonder hoe erg EA de game kan beïnvloeden met 1 patch.
Misschien niet de patch, maar ik denk dat meer spelers simpelweg ff een WL meepakken ivm de extra player picks dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Vissert
TEVEZ!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb er überhaupt weinig zin in om te spelen. Even SB om milinkovic binnen te harken. Gameplay op SB is al ruk en stroperig. Nodigt niet echt uit voor Rivals 🤣

Morgen hele dag aan t werk dus WL word ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Kwam dit team tegen in WL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VvQR3AMPK4wweFfVA0WuFQ8Y4rw=/800x/filters:strip_icc()/f/image/VZGFMnzDdKq614TGCozaSEJl.jpg?f=fotoalbum_large

Twee dingen, waarom is zijn rating maar 8,7? Op z'n LA achter is alles veel hoger.

Mijn team is veel minder. Binnen 5 seconden stond ik 1-0 achter. Twijfelde even om te quiten. Uiteindelijk met 3-5 gewonnen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
kw_nl schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:51:
Kwam dit team tegen in WL.

[Afbeelding]

Twee dingen, waarom is zijn rating maar 8,7? Op z'n LA achter is alles veel hoger.

Mijn team is veel minder. Binnen 5 seconden stond ik 1-0 achter. Twijfelde even om te quiten. Uiteindelijk met 3-5 gewonnen 8)
Bronzen bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste WL wedstrijd gelijk een pro :') de e-sporter van ac Monza. Die gozer heeft nog dat fut pro toernooi in Parijs gespeeld :+

De grap was nog dat ik 1-0 voor kwam omdat ik een penalty mee kreeg :+ uiteindelijk nog 3-1 verloren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 08:50
Nog niet te packen of compleet extinct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 16:10
Bas Dost (82) de beste pull uit mijn Rare Mega Pack ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:01:
[...]

Nog niet te packen of compleet extinct?
Ik zag wel een review, dus hij moet er zijn. Maar net een half uur bezig geweest om hem te snipen, maar hem uberhaupt niet op de markt gezien.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13937972

Ik heb nu 300k. Dacht om dus Semedo headliners te halen om de reguliere Semedo mee te vervangen. Maar zou ik beter een voor mij niet echt in te passen de Bruyne kunnen switchen met een icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 22:15
Joosie200 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:19:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13937702

Ik heb nu 300k. Dacht om dus Semedo headliners te halen om de reguliere Semedo mee te vervangen. Maar zou ik beter een voor mij niet echt in te passen de Bruyne kunnen switchen met een icon?
Squad even opslaan en dan delen, kan het zo niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kever678 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:21:
[...]

Zou nu te zien moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MilinKovic-savic inmiddels binnen. Nu twijfel ik nog of ik hem moet wisselen voor nainggolan SIF of Allan RTTF

Keuzes. Tog weer geld om je team te versterken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Nu online
Traeces schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:54:
Eerste WL wedstrijd gelijk een pro :') de e-sporter van ac Monza. Die gozer heeft nog dat fut pro toernooi in Parijs gespeeld :+

De grap was nog dat ik 1-0 voor kwam omdat ik een penalty mee kreeg :+ uiteindelijk nog 3-1 verloren >:)
Ik was eerst van "hé, heeft een club uit de Serie C nu ook al een esport team", blijkt die club het nieuwe speeltje van Berlusconi te zijn dus dat verklaard veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ga hem denk ik toch maar doen. Over anderhalve week of meer misschien icon swaps 3 waar weer van die rare first owner objective tussen zitten. Gelukkig heb ik zo langzamerhand best wat leuke first owner teams weten samen te stellen op de mindere leagues na dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Ah, telt de bank ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 08:50
Bean77 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:15:
[...]

Ik zag wel een review, dus hij moet er zijn. Maar net een half uur bezig geweest om hem te snipen, maar hem uberhaupt niet op de markt gezien.
Ja zie mensen hem idd packen op Twitter. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kever678 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Rdj89Fp3A1QQlhxECNT2HMounk=/f/image/MadG7quhTwtf0DE0GbrvDuhT.jpg

Zo maar doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:31:
[...]

Ik was eerst van "hé, heeft een club uit de Serie C nu ook al een esport team", blijkt die club het nieuwe speeltje van Berlusconi te zijn dus dat verklaard veel :+
Haha nou had ze ook opgezocht en zag dus ook ineens Berlusconi en galliani die oud voorzitter van ac Milan. Ze hadden ook genoeg geld in hun team gestopt. Cruijf , Gullit , blanc cv , eusebio, potm Neymar. Klinkt gek maar vond hem niet eens bizar goed ofzo. Waarschijnlijk niet zoveel zin in zo’n amateur als mij tegen te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:29:
MilinKovic-savic inmiddels binnen. Nu twijfel ik nog of ik hem moet wisselen voor nainggolan SIF of Allan RTTF

Keuzes. Tog weer geld om je team te versterken :p
Tsja, hangt er vanaf :)
Iets meer defensieve zekerheid? Allan RttF
Box to box? Sif Nainggolan

Ik speel zelf met HL Nainggolan naast prime Essien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:56:
[...]

Tsja, hangt er vanaf :)
Iets meer defensieve zekerheid? Allan RttF
Box to box? Sif Nainggolan

Ik speel zelf met HL Nainggolan naast prime Essien :)
Of allebei en dominguez FS pakken :) ook nog een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:19:
[...]

Hoe is Rooney?
Vraag me af ok ik hem mee moet pakken of niet, kan altijd linken met Lineker.
6 wedstrijden en 10 goals als spits, cam en meest aanvallende cm. En een aantal wedstrijden duurden ook niet lang door een ragequit van de tegenstander. Zijn 1e 2 schoten op doel waren al een goal maar in z'n 2e wedstrijd schoot hij op een beslissend moment een volley huizenhoog over voor een leeg doel... Maar denk dat dat eerder aan de button delay lag dan aan hem.

Als spits (met false 9) speelde hij al top en als centrale CAM eigenlijk nog beter. In een 4-3-3 als CM deed hij het niet verrassend wat minder. Vooral zijn passing en loopacties vallen op. Zeker als CAM met een vrije rol! Verder scoort hij bijna alles behalve 1 volley en 1x een 1 op 1 met de keeper. Moest wel even aan hem wennen, kan hem niet echt vergelijken met een speler die ik eerder heb gehad. Ondanks zijn agilty kan hij (met engine) verrassend snel draaien. De tegenstanders lijken dat vaak ook niet te verwachten. Zijn hoge strength vond ik daarentegen nog niet echt opvallen. Werd een paar keer makkelijker van de bal geduwd dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb nu het volgende elftal:

https://www.futbin.com/20/squad/13943881

Hebben jullie tips voor eventuele versterkingen of andere op of aanmerkingen?
Dit is overigens hoe ik ingame speel, ze staan allemaal op 10 chem.

[ Voor 6% gewijzigd door Scavy op 07-03-2020 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Scavy schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 03:58:
Ik heb nu het volgende elftal:

https://www.futbin.com/20/squad/13943881

Hebben jullie tips voor eventuele versterkingen of andere op of aanmerkingen?
Dit is overigens hoe ik ingame speel, ze staan allemaal op 10 chem.
Niet echt tips. Het meeste is untradable. Hoeveel budget heb je?

Hoe is verstraete trouwens? Die ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zit pas op een kwart voor hem. Is hij het waard voor een first owner team voor de bundesliga? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/13945836

Ik heb KdB untradeable. KdB is een beest op het middenveld maar past niet echt lekker in het team. Het budget is 300k. Wie is een prima vervanger?

Het is of voor KdB iets zoeken of Semedo upgraden naar de headliner editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:45:

Ik heb KdB untradeable. KdB is een beest op het middenveld maar past niet echt lekker in het team. Het budget is 300k. Wie is een prima vervanger?

Yedder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:45:

Oef, voor die coins? Hmm, je kan Moi Gomez unlocken in de milestones en dan ingame 433 starten voor full chem. Dan kan je met de coins HL semedo kopen :p

2 voor de prijs van 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Het is ook nooit goed bij ea. Gisterenavond eerste 3 potjes gespeeld. Allemaal kansloos verloren. Maar de gameplay was dit keer aan steroids.

Normaal gesproken is alles 3x zo langzaam, nu was alles 3x zo snel. Dat is wellicht voor mijn speelstijd nog erger als je op balbezit speelt. Iedereen speelde met constant pressure ook. Niets tegen in te brengen zo.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Heb gisteren Storyline Akanji gehaald, heb een Bundesliga team dus moest hem wel nemen. Echter zijn de goeie Bundesliga CV's in één maand tijd echt flink vergroot met Zakaria SS, Kabak FS, Alaba SS, Hummels FB, Upamecano PM, Konaté RTTF en sinds vanochtend nog Kimmich MOTM.

Kabak beviel mij enorm naast Hummels maar zal nu dus eerst Akanji een kans geven.

Iemand die mij nog tips kan geven om dit te verbeteren? Heb nog zo'n 2,5 miljoen over nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PWwYExSpjY9CyZ-6KmbdVNDb0Y=/800x/f/image/JNTexz7r4u8Wr33s3jPTvlXG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Nu online
Volgens mij is 1 van mijn WL geglitched, want ben nu al minstens 5+ min op het laadscherm met het team van de tegenstander. Wat kan ik hieraan doen, want als ik naar het PS4 menu ga krijg ik wel waarschuwing dat ik niet zou spelen. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Wat speel ik schandalig slecht deze WL. Ga momenteel 9-6 met 1 disconnect, terwijl ik niet van de ea servers gekicked werd. Ik vergeet echt om de wedstrijden dood te maken, zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:04:
Heb gisteren Storyline Akanji gehaald, heb een Bundesliga team dus moest hem wel nemen. Echter zijn de goeie Bundesliga CV's in één maand tijd echt flink vergroot met Zakaria SS, Kabak FS, Alaba SS, Hummels FB, Upamecano PM, Konaté RTTF en sinds vanochtend nog Kimmich MOTM.

Kabak beviel mij enorm naast Hummels maar zal nu dus eerst Akanji een kans geven.

Iemand die mij nog tips kan geven om dit te verbeteren? Heb nog zo'n 2,5 miljoen over nu.

[Afbeelding]
Lastig, denk dat HL Reus het prijsverschil niet waard is.
Vraag is voornamelijk of je wilt wachten op upgrades uit POTM/Promo/SBC of dat je je zwakste plekken wilt upgraden met icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Nu online
Pompi schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:08:
Volgens mij is 1 van mijn WL geglitched, want ben nu al minstens 5+ min op het laadscherm met het team van de tegenstander. Wat kan ik hieraan doen, want als ik naar het PS4 menu ga krijg ik wel waarschuwing dat ik niet zou spelen. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag
Na half uur maar Fifa afgesloten en weer opgestart, gelukkig geen loss. Er gebeuren dit weekend weer te veel dingen die niet horen te gebeuren of gewoon onrealistisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Pompi schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:08:
Ik had het van de week ook met Rivals. Na 5 minuten FIFA hard afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten de Conmebol stadions ook in Fut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Lastig, denk dat HL Reus het prijsverschil niet waard is.
Vraag is voornamelijk of je wilt wachten op upgrades uit POTM/Promo/SBC of dat je je zwakste plekken wilt upgraden met icons?
Nee inderdaad, zal het toch met Icons moeten gaan doen om te upgraden.

Ik zou nog:
Haaland FS voor Werner kunnen doen, dan moet ik dus Werner á 300K untradeable wegdoen

Goretzka RTTF voor Kimmich, ook untradeable á 200K

Coman RTTF voor Perisic, untradeable Storyline

Of ik er dan écht op vooruit ga valt te betwijfelen, Goretzka is wel beter maar z'n workrates niet voor die plek.

Zou trouwens ook nog Sancho RTTF kunnen doen voor Gnabry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Ik zou nog:
Haaland FS voor Werner kunnen doen, dan moet ik dus Werner á 300K untradeable wegdoen

Of ik er dan écht op vooruit ga valt te betwijfelen, Goretzka is wel beter maar z'n workrates niet voor die plek.

Zou dan eerder idd voor icons gaan, de duitse clubs zullen wel nu wel doorgaan maar daarna duurt het weer erg lang voor een eventuele upgrade. Zijn er sowieso posities die je als eerste wilt aanpakken?

Niets doen is uiteraard ook een optie, 2.5m is een leuke stash voor TOTS en om tussendoor een eventuele moments SBC/POTM mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:13:
[...]

Zou dan eerder idd voor icons gaan, de duitse clubs zullen wel nu wel doorgaan maar daarna duurt het weer erg lang voor een eventuele upgrade. Zijn er sowieso posities die je als eerste wilt aanpakken?

Niets doen is uiteraard ook een optie, 2.5m is een leuke stash voor TOTS en om tussendoor een eventuele moments SBC/POTM mee te pakken.
Ja precies, als Hollander lijkt het mij nog wel leuk om Cruijff te hebben. Echter is die dit jaar zó enorm duur dat dát niet gaat lukken. Ik zou dan graag met z'n prime willen spelen en die is nu 6,1 miljoen. Vorig jaar met de Icon SBC's kon je Cruijff Moments 95 (dit jaar 96) vrijspelen voor 3,5 miljoen. Dit was dus zo als je géén enkele speler in je club had. Nu kan je daar nog wat vanaf snoepen door WL Rewards, Objectives etc. erin te gooien.

Nu is de markt zo immens hoog dat het voor de gangbare speler/handelaar niet meer mogelijk is om zo'n speler in je team te hebben + er een aardig team omheen te hebben. Zal EA woord houden en de Icon SBC er écht niet in gaan gooien of zullen ze overstag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Ik zou nog:

Allemaal niet de moeite waard nee. Maar welke opstelling speel je ingame? Ook echt 4-1-2-1-2 wide? Je zou wel bijvoorbeeld 3 spelers kunnen toevoegen van een andere competitie. Als je bijvoorbeeld Messi in je team wilt ipv Gnabry, of Neymar ipv Perisic. Ik kan wel meedenken als je een speler in je hoofd hebt waarmee je zou willen spelen. Ik speel zelf ook regelmatig met 3-4 league hybrids zonder icons en met 100 chem (en per speler minimaal 8 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
sjakieman schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:45:
[...]

Allemaal niet de moeite waard nee. Maar welke opstelling speel je ingame? Ook echt 4-1-2-1-2 wide? Je zou wel bijvoorbeeld 3 spelers kunnen toevoegen van een andere competitie. Als je bijvoorbeeld Messi in je team wilt ipv Gnabry, of Neymar ipv Perisic. Ik kan wel meedenken als je een speler in je hoofd hebt waarmee je zou willen spelen. Ik speel zelf ook regelmatig met 3-4 league hybrids zonder icons en met 100 chem (en per speler minimaal 8 ).
Nou ik heb Messi wel, maar dat is een CA Untradeable helaas. Voorzover je dat helaas kan noemen natuurlijk, nu m'n vaste invaller.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfWfnn18JdDg0DgTONYA-iQxoW4=/f/image/VBAWsbMaS9o23vXClJ1zdXCC.png

Ik denk dat ik het maar zo laat, een ander team ga bouwen (Eredivisie of Frans + Messi) en wisselend ga spelen. Pak ik alle leuke Bundesliga SBC nog mee en TOTS is er ook wel met 6 weken denk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:50:
[...]

Nou ik heb Messi wel, maar dat is een CA Untradeable helaas. Voorzover je dat helaas kan noemen natuurlijk, nu m'n vaste invaller.

[Afbeelding]

Ik denk dat ik het maar zo laat, een ander team ga bouwen (Eredivisie of Frans + Messi) en wisselend ga spelen. Pak ik alle leuke Bundesliga SBC nog mee en TOTS is er ook wel met 6 weken denk?
Zonde om die niet te gebruiken toch?!?

Zoiets kan je bijvoorbeeld maken:
https://www.futbin.com/20/squad/13950570

Of als je minder geld uit wilt geven:
https://www.futbin.com/20/squad/13950666 of https://www.futbin.com/20/squad/13950753

[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 07-03-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zat ook nog eraan te denken om Messi/Neymar en Mbappe in te wisselen en bijbetalen voor Cruyff en co:
https://www.futbin.com/20/squad/13950597

Gewoon omdat een volledig Nederlands elftal ook prima samen te stellen is. En ja de Bruyne is Belgisch, maar een sterkere gratis NLse CAM heb ik helaas niet voor handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:59:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/13950666
451 met bijvoorbeeld Dembele en een icon kan bijvoorbeeld ook.
Ik heb helaas geen Messi achter de hand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:24
Ik vind Hateboer toch teveel een houten klaas, ga HL Semedo eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
sjakieman schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:59:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/13950666 of https://www.futbin.com/20/squad/13950753
Thanks, soms is het gewoon even fijn als een ander met opties komt. Vaak zit je vastgeroest in een vast stramien van gedachten, ik ga even wat puzzelen.

Iemand van jullie ervaring met de Sané SBC? Die zou ik eventueel ook nog kunnen doen met alle Duitsers die ik in mijn elftal heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:17:
[...]

Thanks, soms is het gewoon even fijn als een ander met opties komt. Vaak zit je vastgeroest in een vast stramien van gedachten, ik ga even wat puzzelen.

Iemand van jullie ervaring met de Sané SBC? Die zou ik eventueel ook nog kunnen doen met alle Duitsers die ik in mijn elftal heb..
Ik gebruik hem zelf, en later zijn Kimmich/Werner erbij gekomen in mijn hybrid.
Erg rappe vleugelflitser en je kan hem ook prima als diepgaande spits gebruiken in verdedigende formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Pompi schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 11:01:
[...]

Na half uur maar Fifa afgesloten en weer opgestart, gelukkig geen loss. Er gebeuren dit weekend weer te veel dingen die niet horen te gebeuren of gewoon onrealistisch zijn.
Gebeurd me nu weer. Blijft hangen op het laadscherm. Vorige potje werd beëindigd omdat de ander disconnected was. Gaat zo wel hard met m’n potjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
Markuss schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]

Messi SS als supersub. Hilarisch :)

Tots is pas half mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door buurman3 op 07-03-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bijzonder , gisteren had ik Borja uit een pakket. 88 rated , maar op futbin geeft hij aan dat hij 96 is met een marksman kaart. Zijn stats zijn ook best goed. Maar eens proberen als super sub.

Zjjn prijs is ook van 40 naar 110k gegaan

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 07-03-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:39
Mijn geluk in Packs is de afgelopen dagen echt verschrikkelijk. Enorm veel goede Packs geopend en werkelijk geen enkele walkout. Achja misschien komt dat wel weer.

Speel met 87 Martinez (CL) in de spits en man, zo’n geweldige kaart voor 35k, ongelofelijk. Daarnaast oa met Rooney flashback, Manolas IF, 86 Juan Jesus en Wright 85, die nodig was om Philips en Rooney op volledige chem te krijgen.

Best een lekker team, inmiddels gepromoveerd naar Div 4. Helaas nog niet genoeg punten voor Weekend League dit weekend maar het plan is om dit volgend weekend op te pakken. Dan zou ik tevreden zijn met G2, aangezien ik eerder deze FIFA veel G1 haalde, maar tijdje ben gestopt en een veel minder team heb dan de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 15:16:
Mijn geluk in Packs is de afgelopen dagen echt verschrikkelijk. Enorm veel goede Packs geopend en werkelijk geen enkele walkout. Achja misschien komt dat wel weer.
Packs zijn half price (coins) of 2 voor 1, zeker weten dat daarmee ook de droprates aangepast word

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af waarom niemand met Hierro mid of prime icon speelt ? Serieus geen dure icon voor zijn verdedigende statistieken. Maar wat een beest samen met van dijk achter in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Borja wat een held! 1e game als invaller 1 goals, 2e onzichtbaar maar toch 2 goals.
3e wedstrijd wat langer gebruikt en 4 goals! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Traeces schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 15:24:
Vraag me af waarom niemand met Hierro mid of prime icon speelt ? Serieus geen dure icon voor zijn verdedigende statistieken. Maar wat een beest samen met van dijk achter in :)
Pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonberserker
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-02 19:54
hey allemaal,
Ik heb een redelijk goed bundesliga team opgebouwd met onder andere reus, havertz en witsel. Ik zoek een links mid die beter is dan Perisic alleen weet ik niet wie. Perisic heeft 5 star weak foot en 4 star skills. En eigenlijk wil ik iets soortgelijks hebben, maar perisic heeft geen informs of andere special cards. Weet iemand wat voor linksmid ik moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zo , 14 wins zijn binnen. Hoewel ik nog kan proberen tot de 18 te komen vind ik het wel goed zo (nog 10 games over)

Larsson was dit werken beduidend minder dan vorige week. Maar de stats zjjn alsnog prima 60games 58 goals en 22 assists.

Kovacic bevalt ook nog steeds erg goed als 2e CDM

Maar held van het weekend is Borja. Heb alleen als supersub met hem gespeeld maar hij heeft 10 goals in 6 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pace is haast het zelfde als van dijk :) met een schaduw er op merk je niks van die pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:45:
[...]

Pace is haast het zelfde als van dijk :) met een schaduw er op merk je niks van die pace.
Word niet als meta gezien, maar is gewoon erg solide.
Hetzelfde met Puyol, knal er een catalyst op en je hebt een top verdediger, maar vaak kun je ook prima niet icon halen voor heel wat minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:39
Even 3 potjes DR gespeeld, maar wat een anticlimax weer. Alle 3 potjes verloren na 2 potjes dik op voorsprong gestaan te hebben. Vervolgens krijgt mijn tegenstander in totaal zo’n 5 keer een klutsbal mee en scoort. Het lijkt net pingpong. Andere potje overigens kansloos verloren. Even genoeg voor nu, andere keer maar weer verder, dit ging niet zo best 😅

[ Voor 6% gewijzigd door SH-FR op 07-03-2020 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hassiebassie schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:25:
[...]

Niet echt tips. Het meeste is untradable. Hoeveel budget heb je?

Hoe is verstraete trouwens? Die ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zit pas op een kwart voor hem. Is hij het waard voor een first owner team voor de bundesliga? :)
Verstraete is een hele goede cdm, voor fo Bundesliga team zou ik hem er zeker bijhalen.

Wat budget betreft heb ik maar 250k, heb nog wel wat spelers om te verkopen of om te gebruiken.

Als ik weet wat ik zou kunnen verbeteren heb ik ook weer een doel (wel realistisch dus geen spelers van 1 miljoen, ik ga ea geen geld geven :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Die Mertens SS maar gehaald. Zelfs nog iets beter dan zijn headliners kaart maar wel 3x zo goedkoop. Nu zal een CF misschien wat populairder zijn dan een LW maar omdat dit zijn enige LW kaart is (itt de vele CF opties) vind ik het wel verrassend dat hij zo goedkoop is. Zeker omdat er eigenlijk weinig goede LW opties zijn in de Serie A.

Nu twijfel ik nog over de Kolarov SBC... Iemand die 'm gedaan heeft? Ik speel nu nog steeds met een Allan NIF. Vaak getwijfeld voor een upgrade maar ten eerste doet hij het gewoon nog goed en ten tweede zag ik nooit een CDM in de serie A die echt een hele goede upgrade is. De meeste zijn H/H terwijl ik voor mijn meest verdedigende middenvelder toch graag een M/H wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:03:
Die Mertens SS maar gehaald. Zelfs nog iets beter dan zijn headliners kaart maar wel 3x zo goedkoop. Nu zal een CF misschien wat populairder zijn dan een LW maar omdat dit zijn enige LW kaart is (itt de vele CF opties) vind ik het wel verrassend dat hij zo goedkoop is. Zeker omdat er eigenlijk weinig goede LW opties zijn in de Serie A.

Nu twijfel ik nog over de Kolarov SBC... Iemand die 'm gedaan heeft? Ik speel nu nog steeds met een Allan NIF. Vaak getwijfeld voor een upgrade maar ten eerste doet hij het gewoon nog goed en ten tweede zag ik nooit een CDM in de serie A die echt een hele goede upgrade is. De meeste zijn H/H terwijl ik voor mijn meest verdedigende middenvelder toch graag een M/H wil.
Gewoon meepakken, qua stats/body model kan er weinig mis gaan. Allan kun je altijd nog houden als box to box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:12:
[...]

Gewoon meepakken, qua stats/body model kan er weinig mis gaan. Allan kun je altijd nog houden als box to box.
Dat is waar... Maar ik vond de IF's tegenvallen (die had ik als WL player picks). Zegt weinig over een middenveld positie maar toch... En ik heb nog maar 200k dus als er morgen (of later deze week) weer een leuke SBC komt dan moet ik een speler verkopen die ik eigenlijk nog niet kwijt wil om 'm te kunnen doen. Dat maakt het wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Team is nu wel rond.

https://www.futbin.com/20/squad/13949996

Beetje standaard maar wou toch eens Yedder en Mbappe uitproberen. Ben vooral benieuwd naar het verschil tussen Mane 89 die ok had tegenover Mbappe en dan vooral loopacties enzo. Had vaak het idee dat Mane wat statisch was..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
simonberserker schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:18:
hey allemaal,
Ik heb een redelijk goed bundesliga team opgebouwd met onder andere reus, havertz en witsel. Ik zoek een links mid die beter is dan Perisic alleen weet ik niet wie. Perisic heeft 5 star weak foot en 4 star skills. En eigenlijk wil ik iets soortgelijks hebben, maar perisic heeft geen informs of andere special cards. Weet iemand wat voor linksmid ik moet kopen?
Guerreiro of Kostic? Beide wel 2 ster wf. Anders Gnabry? (speel zelf met Guerreiro)
Pagina: 1 ... 114 ... 185 Laatste