SS sbc 2x inform en een 87 rated squad voor een untradeable... EA , EA.....
Verwijderd
EA EA EA EA EA :'(
ELKE MAAR DAN OOK ELKE FU-CKING POT WORDT BEPAALD DOOR FOUTEN VAN HET SPEL.
Afvallende bal stuitert richting de keeper. Spel switched semi automatisch (hoge ballen) naar de keeper (zoals het hoort) opeens wordt er naar de rechtsback, 10 meter verderop en uit de richting, geswitched. Paniek! Op switchknop drukken heeft geen ENKELE zin. Gebeurt gewoon NIKS. Dus uiteindelijk kan de spits de bal oppikken en in goal rammen. FEEST!!!!
Dan maar geen semi auto maar handmatig. Nou dan is het helemaal feest. Na n korte pass over 5 meter snapt het spel niet dat er geswitched moet worden, fu-cking moeilijk natuurlijk. Indicator blijft lekker boven het passende poppetje hangen, tot aan het laatste moment als de bal tegen m'n 'dooie' poppetjes' voeten aanrolt.
Dan nog de top integratie van het lob-schot in combinatie met handmatig switchen. Als ik die fucking switchknop al 5000 jaar heb losgelaten omdat ik dus zelf van poppetje moet switchen wordt er 9 van de 10 keer een laf kut pis lobje gedaan ipv schieten. Want ja, het is natuurlijk ondenkbaar dat EA de menselijke input snel genoeg kan analyseren om te beseffen dat het een switch betreft ipv in lobje. Stelletje debielen daar
Afvallende bal stuitert richting de keeper. Spel switched semi automatisch (hoge ballen) naar de keeper (zoals het hoort) opeens wordt er naar de rechtsback, 10 meter verderop en uit de richting, geswitched. Paniek! Op switchknop drukken heeft geen ENKELE zin. Gebeurt gewoon NIKS. Dus uiteindelijk kan de spits de bal oppikken en in goal rammen. FEEST!!!!
Dan maar geen semi auto maar handmatig. Nou dan is het helemaal feest. Na n korte pass over 5 meter snapt het spel niet dat er geswitched moet worden, fu-cking moeilijk natuurlijk. Indicator blijft lekker boven het passende poppetje hangen, tot aan het laatste moment als de bal tegen m'n 'dooie' poppetjes' voeten aanrolt.
Dan nog de top integratie van het lob-schot in combinatie met handmatig switchen. Als ik die fucking switchknop al 5000 jaar heb losgelaten omdat ik dus zelf van poppetje moet switchen wordt er 9 van de 10 keer een laf kut pis lobje gedaan ipv schieten. Want ja, het is natuurlijk ondenkbaar dat EA de menselijke input snel genoeg kan analyseren om te beseffen dat het een switch betreft ipv in lobje. Stelletje debielen daar
Top ben pas overgestapt van console naar pc en speel elke jaar weer fifa en bf dus dan kan ik net zo goed premier acces nemenFraaank schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:37:
[...]
Je kunt dan de volgende FIFA ook spelen, mits je abonnement nog loopt. Als je abonnement afgelopen is, kun je FIFA niet meer spelen.
Heb zelf ook Premier Access, omdat ik toch wel elke jaar de nieuwe FIFA en BF bijvoorbeeld speel. Lijkt om dan af en toe een keer SIMS 4 of NFS te starten.
Open ik een Mega Pack in de webapp: Zo'n 75 rated keeper van Spurs als facecard, omdat het zo'n Europees kaartje is...zit IF Koke eronder... Juistem
Ga lekker een ander spel spelen dan! Kan me niet herinneren dat ik jou ooit iets positiefs heb horen zeggen hier. Zegt al genoeg dat je zo'n usernaam kiest. Af en toe klagen is geen probleem maar als je alleen maar klaagt dan zal het niet alleen maar aan het spel liggen. Ik heb bovenstaande problemen iig nooit gehad.Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:01:
EA EA EA EA EA :'(ELKE MAAR DAN OOK ELKE FU-CKING POT WORDT BEPAALD DOOR FOUTEN VAN HET SPEL.
Speel ik ook weer eens een keer WL.. wordt gelijk gestraft038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:08:
Die nieuwe totw... valt weer erg tegen zeg. Er is geen 1 speler die ik wil in mijn player picks..
✓ 89 Philippe Coutinho
✓ 87 Daniel Carvajal
✓ 84 Calvin Stengs
Bahbah
Kon me niet beheersen . Toch de SBC gedaan,
Portugees (Ronaldo?!)
LB (Pereira misschien?)
Sanches... GV.
Portugees (Ronaldo?!)
LB (Pereira misschien?)
Sanches... GV.
038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:44:
SS sbc 2x inform en een 87 rated squad voor een untradeable... EA , EA.....
Zo slecht was de SBC dus niet als jij 'm al doet. Maar dit is echt zo'n SBC waarbij je gewoon 90% kans hebt op een teleurstelling en 10% op de jackpot.038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:24:
Portugees (Ronaldo?!)
LB (Pereira misschien?)
Sanches... GV.
Stel de SBC was wel tradeable dan zat iedereen die een ShapeShifter kaart had gekocht weer te klagen dat hun speler binnen een uur nog maar de helft waard was. Het is ook moeilijk om iedereen tevreden te stellen. Gelukkig heb je de keus om ze wel of niet te doen en is er dit jaar genoeg SBC content zodat je rustig 9 van de 10 SBC's kan skippen. Ik vond de kosten van de SBC eerlijk gezegd niet zo gek, al zal ik 'm voor deze prijs niet doen. Maar dat is meer omdat ik die 90% teleurstelling/10% jackpot SBC's eigenlijk altijd over sla.
Omdat ik hem doe is hij niet zo slecht?sjakieman schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:36:
[...]
[...]
Zo slecht was de SBC dus niet als jij 'm al doet. Maar dit is echt zo'n SBC waarbij je gewoon 90% kans hebt op een teleurstelling en 10% op de jackpot.
Stel de SBC was wel tradeable dan zat iedereen die een ShapeShifter kaart had gekocht weer te klagen dat hun speler binnen een uur nog maar de helft waard was. Het is ook moeilijk om iedereen tevreden te stellen. Gelukkig heb je de keus om ze wel of niet te doen en is er dit jaar genoeg SBC content zodat je rustig 9 van de 10 SBC's kan skippen. Ik vond de kosten van de SBC eerlijk gezegd niet zo gek, al zal ik 'm voor deze prijs niet doen. Maar dat is meer omdat ik die 90% teleurstelling/10% jackpot SBC's eigenlijk altijd over sla.

Ik snap je beredenering opnieuw maar krijg inmiddels het idee dat je voor EA werkt
Kan me voorstellen dat je dan denkt.038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:40:
[...]
Omdat ik hem doe is hij niet zo slecht?Ik heb aardig wat untradeables in de club dus een gokje wagen leek me prima. Ik blijf erbij dat ik het een slechte SBC vind.
Ik snap je redenering opnieuw maar krijg inmiddels het idee dat je voor EA werkt
Maar ik vind het jammer dat er zoveel geklaagd wordt. Soms lees ik hier de berichten van een dag terug en zijn er leuke discussie's over nieuwe tactieken en nieuwe spelers e.d. Op zulke momenten krijg ik gelijk zin om te spelen. Maar helaas is het vaker dat er vooral geklaagd wordt. Ik heb ook wel eens geklaagd over slechte servers maar probeer het niet meer te doen. Je zou bijna depressief worden als je hier soms pagina's terug leest.
Edit: En wat ik bedoelde met dat als jij 'm doet dat het niet zo'n slechte SBC is. Is dat de beste SBC's (voor spelers) volgens mij juist degenen zijn waar je over twijfelt. Als het zo'n goede SBC is dan doet iedereen 'm (dus meer eenheidsworsten) en als het een echt slechte SBC is dan doet niemand 'm en heeft het helemaal geen nut.
[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 04-03-2020 20:57 ]
Heb Mahrez. SBC gedaan uit Untradables uit m'n club. Nu eens kijken om een team om hem heen te kunnen bouwen. Leuke uitdaging wel weer. Heb ook nog Winter Refresh Schulz die er goed uitziet, misschien ook leuk om die erin te zetten. Nu nog bouwen! Player Moments Sané lijkt wel een oplossing, alleen duur en daarna untradeable.038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:24:
Portugees (Ronaldo?!)
LB (Pereira misschien?)
Sanches... GV.
Zelfde hier! Ook gedaan en alleen untradebles gebruikt.038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:24:
Portugees (Ronaldo?!)
LB (Pereira misschien?)
Sanches... GV.
Zag dat het geen walk out was, dus verder geskipped. Blijkt het Vinicious junior te zijn.
Misschien dit maar eens proberen:
Heb nog wat muntjes nodig en moet even berekenen hoeveel Sané mij gaat kosten om te doen. Ben toch wel langzaam wel klaar met FIFA. Kom niet hoger dan Goud 3 (Goud 2 heeft geen nut), dan maar een beetje leuke orginele teams maken. Heb Werner, Gattuso en Sané nodig. Ik zou dan Koeman naar het middenveld verhuizen en in een 4231 het defensieve middelveld vormen met Gatusso.

Zie net dat ik de 87 en 86 rated squads voor Sané wel in de club heb. Denk dat dit hem dan word! Afhankelijk van de pegels is het trouwens Juan Jesus RTTF kaart. Weet niet of ik die moet verkopen, denk het niet.
Heb nog wat muntjes nodig en moet even berekenen hoeveel Sané mij gaat kosten om te doen. Ben toch wel langzaam wel klaar met FIFA. Kom niet hoger dan Goud 3 (Goud 2 heeft geen nut), dan maar een beetje leuke orginele teams maken. Heb Werner, Gattuso en Sané nodig. Ik zou dan Koeman naar het middenveld verhuizen en in een 4231 het defensieve middelveld vormen met Gatusso.

Zie net dat ik de 87 en 86 rated squads voor Sané wel in de club heb. Denk dat dit hem dan word! Afhankelijk van de pegels is het trouwens Juan Jesus RTTF kaart. Weet niet of ik die moet verkopen, denk het niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Fraaank op 04-03-2020 21:13 ]
Ook maar een gokje gewaagd. Kon het toch niet laten. Voor ongeveer 140k + untradeables de SBC voltooid en Hans Hateboer eruit gekregen. Had m al in mijn team dus kon de andere verkopen en kreeg dus praktisch mijn coins terug. Wel wat untradeables kwijt helaas. In ieder geval blij dat ik iets bruikbaars eruit krijg.
Weet niet of het al voorbij is gekomen? maar check het ff
https://publish.twitter.c...495483797504&widget=Tweet
B
I
Z
A
R
https://publish.twitter.c...495483797504&widget=Tweet
B
I
Z
A
R
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit is mijn ervaring vanavond ook. Switchen van spelers, passen die totaal een andere kant opgaan dan waar ik met mijn controller pookjes naar wijs, lauwe pisballen ipv kaarsrechte steekpassen of rollertjes over de grond ipv als een kanonskogel op doel schieten. Werkelijk alles kwam niet goed. Tien potten verloren, 1 gewonnen. En dan nog maakt het niet uit of ik met mijn first owner Franse team aantrad en Messi/Mbappe/Neymar erin wisselde of Messi/Virgil en Alisson.Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:01:
EA EA EA EA EA :'(ELKE MAAR DAN OOK ELKE FU-CKING POT WORDT BEPAALD DOOR FOUTEN VAN HET SPEL.
Enfin sta nu op 1 v/d 5 voor twee online swaps. Nog tien van zulke frustratie potten doorstaan voor een tweede win en dat nog x3. Ondertussen hierdoor ook allang terug in div 10 beland. Niks nieuws onder de zon.
Mijn geluk kan niet op....
Ik vond vanmiddag de gameplay erg ruk dus dacht: ach dan maar wat spelers inslaan. Als er niets komt heb ik pech....
850K winst (ik had 2,5 miljoen geïnvesteerd)
Ik ben de 3,5 miljoen gepasseerd. Ik heb mezelf prime Roberto Carlos cadeau gedaan

Ik vond vanmiddag de gameplay erg ruk dus dacht: ach dan maar wat spelers inslaan. Als er niets komt heb ik pech....
850K winst (ik had 2,5 miljoen geïnvesteerd)
Ik ben de 3,5 miljoen gepasseerd. Ik heb mezelf prime Roberto Carlos cadeau gedaan

Gisteren een gokje gewaagd met de shapeshifter SBC en hallo nieuw vriendje. Was niet ontevreden over Griezman als cam, maar dit is toch een hele mooie vervanging die zo in mijn team past
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 05-03-2020 07:37 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Wat zijn dit nou weer voor nieuwe kaartjes? shapeshifters toch ofzo?Meneer iCy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 07:35:
Gisteren een gokje gewaagd met de shapeshifter SBC en hallo nieuw vriendje. Was niet ontevreden over Griezman als cam, maar dit is toch een hele mooie vervanging die zo in mijn team past![]()
[Afbeelding]
Marcelo als CAM hoe dan?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Shapeshifters, what's in a name =). Flinke boost en positie verandering per kaartje. Staat momenteel een goeie coin sink SBC van online.Mars18 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:52:
[...]
Wat zijn dit nou weer voor nieuwe kaartjes? shapeshifters toch ofzo?
Marcelo als CAM hoe dan?
https://www.futbin.com/20/totw/ShapeShifters
https://www.futbin.com/20/totw/ShapeShifters2
Tis wel een heerlijke cam speler. Bevalt mij meer als Griezman en hij kan ook nog schieten!Mars18 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:52:
[...]
Wat zijn dit nou weer voor nieuwe kaartjes? shapeshifters toch ofzo?
Marcelo als CAM hoe dan?
stengs en carvajal (kon bij carvajal ook Saul kiezen) uit de player picks. Los dat de totw gewoon mega slecht is toch tevreden met deze 2 spelers, ook al ga ik ze niet gebruiken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb vorig jaar Marcelo TOTY van TOTY tot TOTS als CAM gebruikt! Hoefde hem alleen maar ingame te wisselen met een middenvelder met wat snelheid en verdedigende skills. Geweldige speler was dat voor de CAM, heel veel plezier van gehad!Meneer iCy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Tis wel een heerlijke cam speler. Bevalt mij meer als Griezman en hij kan ook nog schieten!
Goud 2 Rewards: playerpicks 1x82 1x84 alle bij waardeloos. Dan de pakketjes niet hoger dan 82. Alleen maar troep dus. Daar doe je het voor. Kan niet anders zeggen dan zwaar teleur gestelt. Daar heb je dan het weekend aan besteed. Met die fijne servers
G2 Rewards: Manolas en Marcos Alonso. Niet ontevreden.
Rivals rewards 58k coins erbij en de WL packs waren weer waardeloos. Sancho en nog wat 82-85 spul wat weinig waard is.
Rivals rewards 58k coins erbij en de WL packs waren weer waardeloos. Sancho en nog wat 82-85 spul wat weinig waard is.
Playerpicks waren Coutinho en Sarr. Opzich prima als je kijkt naar de TOTW .. maarja..
Dus je hebt het hele weekend besteed aan een game die je niet leuk vond om te spelen om rewards te krijgen voor diezelfde game zodat je die kan gebruiken voor deze game zodat je volgend weekend weer aan dezelfde game kan besteden...rgroeneveld1981 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:15:
Goud 2 Rewards: playerpicks 1x82 1x84 alle bij waardeloos. Dan de pakketjes niet hoger dan 82. Alleen maar troep dus. Daar doe je het voor. Kan niet anders zeggen dan zwaar teleur gestelt. Daar heb je dan het weekend aan besteed. Met die fijne servers
Shape Shifters is een zware gok maar zeker geen slechte SBC. De kans dat je een speler krijgt die meer dan 200K (kosten van SBC volgens futbin) is groot maar er zitten ook een stuk of 4 echt slechte spelers van 30K tussen.
Ik heb er wat untradables in gegooid en 70K aan spelers gekocht om hem te kunnen voltooien. Ik had geen enkele hoge rating IF meer en moest er dus twee kopen. Voor de rest wat spelers opgeofferd die ik al weken niet meer gebruik. Scream Ozil en futmas vidal ben ik nu kwijt. Veel mee gespeeld maar tegenwoordig heb ik betere spelers.
Ik kreeg een frans vlaggetje. Had beter gekuind maar zeker ook een stuk minder. Ik heb nu de perfecte supersub voor mijn middenveld. Inmiddels een paar potjes met hem gespeeld en bij de eerste de beste keer dat hij de bal kreeg joeg hij hem strak in de kruising,...dat had ik helemaal niet van hem verwacht.
Nieuwsgierig? kijk dan hier en doe gelijk even een like... https://twitter.com/i/status/1235332608201981959
Ik heb er wat untradables in gegooid en 70K aan spelers gekocht om hem te kunnen voltooien. Ik had geen enkele hoge rating IF meer en moest er dus twee kopen. Voor de rest wat spelers opgeofferd die ik al weken niet meer gebruik. Scream Ozil en futmas vidal ben ik nu kwijt. Veel mee gespeeld maar tegenwoordig heb ik betere spelers.
Ik kreeg een frans vlaggetje. Had beter gekuind maar zeker ook een stuk minder. Ik heb nu de perfecte supersub voor mijn middenveld. Inmiddels een paar potjes met hem gespeeld en bij de eerste de beste keer dat hij de bal kreeg joeg hij hem strak in de kruising,...dat had ik helemaal niet van hem verwacht.
Nieuwsgierig? kijk dan hier en doe gelijk even een like... https://twitter.com/i/status/1235332608201981959
42ZodiacBomber schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:31:
Shape Shifters is een zware gok maar zeker geen slechte SBC. De kans dat je een speler krijgt die meer dan 200K (kosten van SBC volgens futbin) is groot maar er zitten ook een stuk of 4 echt slechte spelers van 30K tussen.
Dus kan ook niet liken.
(Sowieso vind ik dat hele gesmeek om likes kansloos)
Volgens mij heeft EA de Pack Weight weer aangepast. Packte een aantal dagen geleden erg veel walkouts. Sindsdien lijkt het wel ondoenlijk om een hogere speler dan 85 te packen.
Heb de Rooney SBC voltooid, staat nu samen met Philips 84 in de basiself. Daarnaast nog wat kaarten voor de fun. Speel niet meer om het ‘Echie’ want de teams die je tegenkomt zijn absurd, daar kan ik met m’n 300k team niet tegenop helaas. Gisteren alweer een team gespeeld met 99 CR7, R9 96 en 98 Messi etc. Wel ben ik van plan om binnenkort weer eens WL te gaan spelen en te kijken waar het schip gaat stranden.
Die Shapeshifter SBC is echt niets mis mee trouwens, 87 lijkt al snel veel maar er zitten zoals hierboven al opgemerkt veel goede kaarten tussen. Een gokje kan soms geen kwaad maar gezien mijn geringe aantal coins sla ik hem toch over. Ga me wel versterken met onze Griekse vriend Manolas IF, ziet eruit als een erg goede kaart en beviel me eerder al prima.
Heb de Rooney SBC voltooid, staat nu samen met Philips 84 in de basiself. Daarnaast nog wat kaarten voor de fun. Speel niet meer om het ‘Echie’ want de teams die je tegenkomt zijn absurd, daar kan ik met m’n 300k team niet tegenop helaas. Gisteren alweer een team gespeeld met 99 CR7, R9 96 en 98 Messi etc. Wel ben ik van plan om binnenkort weer eens WL te gaan spelen en te kijken waar het schip gaat stranden.
Die Shapeshifter SBC is echt niets mis mee trouwens, 87 lijkt al snel veel maar er zitten zoals hierboven al opgemerkt veel goede kaarten tussen. Een gokje kan soms geen kwaad maar gezien mijn geringe aantal coins sla ik hem toch over. Ga me wel versterken met onze Griekse vriend Manolas IF, ziet eruit als een erg goede kaart en beviel me eerder al prima.
42??? ik 43...Hassiebassie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:44:
[...]
42
Dus kan ook niet liken.
(Sowieso vind ik dat hele gesmeek om likes kansloos)
kan niet liken???
zal niet meer om like vragen, ik ziedat de jeugd constant doen dus ik dacht even hip met mijn tijd mee te gaan. je hebt geli(j)k(e)
Ik ben opzoek naar een CAM voor mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/13895696
Ik heb zo'n 1,1 miljoen te besteden. Ik zit zelf te denken aan een linksbenige speler. Ikone bv.
Ik heb zo'n 1,1 miljoen te besteden. Ik zit zelf te denken aan een linksbenige speler. Ikone bv.
Wat spelers weer verkocht met oog op de komende TOTS (niet handig dat ik laatst nog gekocht had, maar goed). Veel geld op de bank en dacht laat ik maar de SS challenge doen. Hoefde maar 2 IF's te kopen en was voor 70k klaar.
Klik niet op de spoiler als je het niet aan kunt
Klik niet op de spoiler als je het niet aan kunt
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het zal ook weer es een keer niet bij jouBean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
Wat spelers weer verkocht met oog op de komende TOTS (niet handig dat ik laatst nog gekocht had, maar goed). Veel geld op de bank en dacht laat ik maar de SS challenge doen. Hoefde maar 2 IF's te kopen en was voor 70k klaar.
Klik niet op de spoiler als je het niet aan kunt![]()
![]()
spoiler:
Nee hoor het is je gegund. Moet je je team er nog voor omgooien?
Dank je wel. Het is wel behoorlijk puzzelen nog.Paffelton schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Het zal ook weer es een keer niet bij jou![]()
Nee hoor het is je gegund. Moet je je team er nog voor omgooien?
Nice,Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
![]()
spoiler:
Maar ben je nu al voor TOTS aan het verkopen? Ik zelf zal pas aan eind deze maand te denken.
TOTS verklaar?
Pakketjes kopen? Waar moet k rekening mee gaan houden
vlak voor TOTS zie je dat er nog een mega crash komt. Echter ben ik bang dat deze net al is geweest, maar goed. Dus je wil voor die tijd nog verkopen. de verwachting met EK is dat TOTS de eerste week van mei er al is, dus maandje van te voren je spul verkopen kan wat opleveren.Augy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:47:
TOTS verklaar?
This Tweet is unavailable.ZodiacBomber schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:31:
We zitten hier trouwens niet op YouTube met het vragen om likes (maar als je dit bericht een +1 wilt geven...graag)
Crash? Je kunt Hazard tegenwoordig krijgen voor onder de 200k op PC en zelfs onder de 100k op consoles. Er is al maanden een lijn naar beneden bezig met de waarde van spelers. EA is er niet echt in geslaagd om dit een push te geven (eerder verder onderuit te trappen).bvbal79 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:50:
[...]
vlak voor TOTS zie je dat er nog een mega crash komt. Echter ben ik bang dat deze net al is geweest, maar goed. Dus je wil voor die tijd nog verkopen. de verwachting met EK is dat TOTS de eerste week van mei er al is, dus maandje van te voren je spul verkopen kan wat opleveren.
[ Voor 21% gewijzigd door Fraaank op 05-03-2020 10:52 ]
Ja, volgens mij zat ik net nog aan de goede kant als ik de prijzen nu zie. Maar met EA tax toch wat verlies op geleden.bvbal79 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Nice,
Maar ben je nu al voor TOTS aan het verkopen? Ik zelf zal pas aan eind deze maand te denken.
Nu bezig met een grotendeels untradable team. Alleen Tomori, PM Butra (te goed om weg te doen) blijven. Wel moet ik nog een LM speler halen voor in mijn 442. Misschien dat PM Overmars leuk is om te proberen. Weet nog wel dat in fifa 18 ik zijn prime versie best geinig vond. Of 90 mbappe, maar vrees dat die nog verder gaat kelderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 05-03-2020 10:55 ]
Ik zeg ook dat ik denk dat die al geweest is gezien de huidige prijzenFraaank schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:50:
[...]
This Tweet is unavailable.
We zitten hier trouwens niet op YouTube met het vragen om likes (maar als je dit bericht een +1 wilt geven...graag)
[...]
Crash? Je kunt Hazard tegenwoordig krijgen voor onder de 200k op PC en zelfs onder de 100k op consoles. Er is al maanden een lijn naar beneden bezig met de waarde van spelers. EA is er niet echt in geslaagd om dit een push te geven (eerder verder onderuit te trappen).
Ik ga inderdaad volledig over op untradable. Toch nog een leuk team voor de komende tijd:Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:55:
[...]
Ja, volgens mij zat ik net nog aan de goede kant als ik de prijzen nu zie. Maar met EA tax toch wat verlies op geleden.
Nu bezig met een grotendeels untradable team. Alleen Tomori, PM Butra (te goed om weg te doen) blijven. Wel moet ik nog een LM speler halen voor in mijn 442. Misschien dat PM Overmars leuk is om te proberen. Weet nog wel dat in fifa 18 ik zijn prime versie best geinig vond. Of 90 mbappe, maar vrees dat die nog verder gaat kelderen.
https://www.futbin.com/20/squad/8095874
Zapata en een low rated back als player pick.
De rest allemaal troep uit de pakjes.
Ongeveer 200k en wil eigenlijk me if digne upgraden naar shapeshifter Pereira.
Alleen weigert de webapp / normale app me selectie spelers op de transfer lijst te plaatsen
De rest allemaal troep uit de pakjes.
Ongeveer 200k en wil eigenlijk me if digne upgraden naar shapeshifter Pereira.
Alleen weigert de webapp / normale app me selectie spelers op de transfer lijst te plaatsen
Hier een 82 en 84 uit player picks, in maart is dit echt troep.
Uit de pakjes max een Willian. Het was weer feest dus.
Uit de pakjes max een Willian. Het was weer feest dus.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kom speciaal online om dit te rapporterenBean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
![]()
spoiler:
Erg leuk team met wat meta spelers. Ik heb het altijd erg lastig tegen Werner.bvbal79 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Ik ga inderdaad volledig over op untradable. Toch nog een leuk team voor de komende tijd:
https://www.futbin.com/20/squad/8095874
Ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
PM Overmars, 90 Mbappe of een andere LM icon dus nog halen. Rest van de coins laat ik staan om later mijn zwakkere punten te upgraden.
Geluk is met de domme, dat blijkt maar weer eensVissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:04:
[...]
Ik kom speciaal online om dit te rapporterenLekker hoor. Ik had Trent uit dezelfde SBC en ondanks dat het geen basismateriaal is, klaag ik niet
Ik was al blij geweest met een Mahrez/Lucas achtige speler.
Met welk team speel jij? kan je trent inpassen?
Heb je ook naar RTTF Coman gekeken, kan nog wat upgrades krijgen tot TOTS en met een deadeye erop prima kaartje (440k, en wat waarde vaster). PM Overmars heb ik inderdaad ook naar zitten kijken, ziet er ook goed uit.Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Erg leuk team met wat meta spelers. Ik heb het altijd erg lastig tegen Werner.
Ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
PM Overmars, 90 Mbappe of een andere LM icon dus nog halen. Rest van de coins laat ik staan om later mijn zwakkere punten te upgraden.
TOTS staat voor Team of the season, voor het geval dat niet duidelijk was. Tegen het einde van het seizoen krijgen spelers uit bepaalde competities die goed gepresteerd hebben een extreem gebooste(90+ vaak) versie van hun kaart waardoor de markt overspoeld wordt met hoge rated spelers en jan modaal die normaal in divisie 5 hangt ook een team van 90+ spelers kan opstellen. Gaat vaak gepaard met SBC's waarbij je TOTS spelers kunt krijgen.Augy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:47:
TOTS verklaar?
Veel spelers openen hun opgespaarde pakketten wanneer deze spelers in pakketten zitten waardoor er veel spelers goedkoop op de markt gegooid worden. Dat heeft meestal een crash tot gevolg.
Gisteren dit team verkocht en speelde hiermee 442.Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:06:
[...]
Geluk is met de domme, dat blijkt maar weer eens![]()
![]()
Ik was al blij geweest met een Mahrez/Lucas achtige speler.
Met welk team speel jij? kan je trent inpassen?
https://www.futbin.com/20/squad/13897666
En dit team gekocht. Of nouja moments Owen gekocht.
https://www.futbin.com/20/squad/13897629
Alleen van der Sar is echt drama.. Dus grote kans dat het weer omgaat binnenkort.
Van der Sar pakte in de laatste WL de meest bizarre ballen in het team van de tegenstander. Sommige schoten telde ik al als goal, maar daar had hij net een handje tegen aan. Er zijn niet echt keepers die het niveau ontstijgen. Als je een Ter Stegen, Alisson of Van der Sar hebt zit je gewoon goed. De flaws in de game gaan deze keepers niet compenseren.Vissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:18:
[...]
Gisteren dit team verkocht en speelde hiermee 442.
Alleen van der Sar is echt drama.. Dus grote kans dat het weer omgaat binnenkort.
Ben wel benieuwd hoe Owen je gaat bevallen. Een Maestro kaart erop ziet er wel
Je waarschuwde inderdaad.... Waarom had ik niks anders verwacht bij jou?!Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
![]()
spoiler:

Ik had nog wel een SS Alaba in mijn packs, maar ik kan hem nog niet echt kwijt in mijn squad
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 05-03-2020 11:27 ]
Ter stegen inderdaad voor 500 potjes gehad en maakte ongekende reddingen. Van der Sar is tot nu toe een echte grabbelaar. Rare reddingen en zelden iets klemvast. Ook al meerdere gele kaarten in 20 potjes.Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:23:
[...]
Van der Sar pakte in de laatste WL de meest bizarre ballen in het team van de tegenstander. Sommige schoten telde ik al als goal, maar daar had hij net een handje tegen aan. Er zijn niet echt keepers die het niveau ontstijgen. Als je een Ter Stegen, Alisson of Van der Sar hebt zit je gewoon goed. De flaws in de game gaan deze keepers niet compenseren.
Ben wel benieuwd hoe Owen je gaat bevallen. Een Maestro kaart erop ziet er weluit.
Hij mag zich bewijzen deze WL
Het mooie is dat ik vorige week dus niks packte, bleek dat ik toch nog niet mijn hoge rated team klaar gezet had (wel aangepast maar vergeten actief te zetten). Vandaag wel weer gedaan en pack SS Alexander Arnold, een 84 IF, Koulibaly (89), Navas (87), Muller (86) en Immobile (86)! Is er iemand anders die dit ook geprobeerd heeft? Want het is echt niet normaal hoeveel packluck ik nu steeds heb.bvbal79 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:16:
[...]
Ook geprobeerd, niet gelukt
Denk niet dat er een algorithme in zit wat teamwaarde betreft, heb alle combinaties een beetje geprobeerd, maar geen geluk. Je leest ook dat veel mensen geloven dat juist een zeer laag team zou werken.
Enige wat ik soms argwanend vind is dat nieuwe spelers of spelers die lang niet gespeeld hebben wel altijd wat beters lijken te pakken. Echter er is altijd een bias, wat er is hoor/lees je, wat er niet is niet natuurlijk.
Ik heb het ook meerdere keren geprobeerd, maar leverde niet echt iets op. Ik hoor wel steeds vaker dat mensen met een nieuwe account ook enorm goede pulls hebben. Ik denk nog steeds dat het puur geluk is. Mocht EA wel de percentages verhogen met dit soort praktijken, dan mogen ze van mij keihard worden aangepakt,sjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:40:
[...]
Het mooie is dat ik vorige week dus niks packte, bleek dat ik toch nog niet mijn hoge rated team klaar gezet had (wel aangepast maar vergeten actief te zetten). Vandaag wel weer gedaan en pack SS Alexander Arnold, een 84 IF, Koulibaly (89), Navas (87), Muller (86) en Immobile (85)! Is er iemand anders die dit ook geprobeerd heeft? Want het is echt niet normaal hoeveel packluck ik nu steeds heb.
We hebben de laatste tijd weer veel mooie SBC's gehad. Ikzelf heb redelijk wat spelers ingeleverd met de 82-88 en 83+ SBC. Daardoor kon ik ook mooi weer de Ramos en SS SBC doen....Zou dit dan betekenen dat EA op zeer korte termijn weer met een echte knaller SBC komt zoals mid icon pack SBC. Veel spelers hebben hun hoge rating kaarten nu ingeleverd dus moeten er weer vollop packs gekocht worden als ze nu met zo'n SBC zouden komen.
Of ben ik de enige die denkt dat het EA om het geld te doen is..
Of ben ik de enige die denkt dat het EA om het geld te doen is..
Heb hetzelfde gedaan met een rode TOTS Ferland Mendy naar CDM, een combinatie tussen Kante en Viera met 5* WF.sjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:07:
[...]
Ik heb vorig jaar Marcelo TOTY van TOTY tot TOTS als CAM gebruikt! Hoefde hem alleen maar ingame te wisselen met een middenvelder met wat snelheid en verdedigende skills. Geweldige speler was dat voor de CAM, heel veel plezier van gehad!
Ik zou zijn SS kaartje kunnen betalen, maar inpassen is weer een andere uitdaging helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
GerrardVissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:18:
[...]
Ja sowieso! Dus voorlopig geen plek voor Trent..
Ik kon gelukkig Griezman zo vervangen voor hem. Heb alles nog op full chem, wel zo'n zeldzame ca naar cam kaartje moeten zoeken, maar ook weer gelukt.Bossie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:14:
[...]
Heb hetzelfde gedaan met een rode TOTS Ferland Mendy naar CDM, een combinatie tussen Kante en Viera met 5* WF.
Ik zou zijn SS kaartje kunnen betalen, maar inpassen is weer een andere uitdaging helaas.
Ik vond 89 Gerrad vrij onopvallend als RCM in 442, uiteindelijk tijdelijk 90 Guardiola op die plek gezet als placeholder totdat ik Kovacic heb.Vissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:51:
[...]
Ja sowieso! Dus voorlopig geen plek voor Trent..
Kimmich daarentegen is echt bizar goed.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik gebruik Gerrard 89 als cvm in een 4-2-3-1 met kante samen. Kante blijft lekker achter hangen en Gerrard komt mee opBossie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:06:
[...]
Ik vond 89 Gerrad vrij onopvallend als RCM in 442, uiteindelijk tijdelijk 90 Guardiola op die plek gezet als placeholder totdat ik Kovacic heb.
Kimmich daarentegen is echt bizar goed.
Net shapeshifter ricardo pereira gekocht voor de lb
Haha, superleuke mix! Hoe vind jij TOTY de Bruyne? Je hebt hem denk ik als verkapte CVM spelen?Vissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:18:
[...]
Denk dat ik ook wat spelers ga verkopen en even een maandje ga wachten. Ik heb veel untradable/first owners waar ik wel wat aardige teams van kan maken. Geen hoogvliegers, maar dat boeit ook niet.
Vraag me af of FUT birthday nog komt of dat shapeshifters het heeft vervangen.
Ik zat sowieso te denken om mn halve team te verkopen en dan misschien C. Ronaldo TOTY te halen, maar met oog op TOTS wacht ik daarmee.
Omdat ik door die shapeshifter Messi te verkopen eindelijk investeringsgeld had, heb ik de afgelopen 2 weken al een miljoen coin winst gemaakt, al was het gisteren ook wel pure mazzel omdat ik normaal altijd met overload ballside speel en daar gisteren dus vanaf moest stappen en besloot op de gok maar te investeren...
Ik heb Fifa voor mijn doen uitgespeeld omdat ik coins heb verdiend en al een mooi team heb.
Prime moments Roberto Carlos, prime Zanetti, Prime Essien, TOTY de Ligt, TOTY de Bruyne om maar enkele spelers te noemen en dan heb ik nog 2,1 miljoen op de bank. Tuurlijk valt er nog wat te verbeteren maar het is al een prima team.
Ik weet wel dat dit mijn laatste Fifa wordt
We klagen allemaal over alles en nog wat in Fifa en de enige manier om EA te raken is in hun portemonnee. Dat ik volgend jaar geen Fifa koop is het minste wat ik kan doen maar het zal veel tijd opleveren en wat minder frustratie
Blijf wel af en toe op futbin kijken
Toch Greenwood maar weer teruggekocht.. Toen hij laatst zo aan het dalen was hem voor 820K verkocht, met de hoop dat hij nog verder zou zakken en ik hem weer opnieuw kon kopen tegen een lagere prijs.. Helaas is de prijs daarna weer omhoog gegaan en mijn spel alleen maar naar beneden..
Dus verlies nemen en hem weer teruggekocht voor 877K.. Je hebt weleens van die geweldige ideeën
Dus verlies nemen en hem weer teruggekocht voor 877K.. Je hebt weleens van die geweldige ideeën

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
KDB is juist de aanvallende cm. Gerrard staat op stay back en kdb op normaal.Hassiebassie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:51:
[...]
Haha, superleuke mix! Hoe vind jij TOTY de Bruyne? Je hebt hem denk ik als verkapte CVM spelen?
Denk dat ik ook wat spelers ga verkopen en even een maandje ga wachten. Ik heb veel untradable/first owners waar ik wel wat aardige teams van kan maken. Geen hoogvliegers, maar dat boeit ook niet.
Vraag me af of FUT birthday nog komt of dat shapeshifters het heeft vervangen.
Ik zat sowieso te denken om mn halve team te verkopen en dan misschien C. Ronaldo TOTY te halen, maar met oog op TOTS wacht ik daarmee.
Omdat ik door die shapeshifter Messi te verkopen eindelijk investeringsgeld had, heb ik de afgelopen 2 weken al een miljoen coin winst gemaakt, al was het gisteren ook wel pure mazzel omdat ik normaal altijd met overload ballside speel en daar gisteren dus vanaf moest stappen en besloot op de gok maar te investeren...
Ik heb Fifa voor mijn doen uitgespeeld omdat ik coins heb verdiend en al een mooi team heb.
Prime moments Roberto Carlos, prime Zanetti, Prime Essien, TOTY de Ligt, TOTY de Bruyne om maar enkele spelers te noemen en dan heb ik nog 2,1 miljoen op de bank. Tuurlijk valt er nog wat te verbeteren maar het is al een prima team.
Ik weet wel dat dit mijn laatste Fifa wordt
We klagen allemaal over alles en nog wat in Fifa en de enige manier om EA te raken is in hun portemonnee. Dat ik volgend jaar geen Fifa koop is het minste wat ik kan doen maar het zal veel tijd opleveren en wat minder frustratie
Blijf wel af en toe op futbin kijken
TOTY KDB als cm is heel prettig. met 1-2 tjes en lopende spelers hem naar voren brengen. Zijn afwerking is echt heel goed.Vissert schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:59:
[...]
KDB is juist de aanvallende cm. Gerrard staat op stay back en kdb op normaal.
Hoe kan Mount hier op 9 chem staan ipv 10? Al paar keer eruit en erin gegaan en van opstelling veranderd maar zonder succes. En ja ik weet dat ik 'm een CAM kan maken maar dat moet met deze coach niet nodig zijn. Hebben jullie dit eerder gehad?
https://www.easports.com/...Id=di7yt2kwnS2Tr:FFA20PS4
Edit: Laat maar! Eigen fout!
Edit: Laat maar! Eigen fout!
[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 05-03-2020 15:01 ]
Wat gebeurd er met Alli als je hem als test op Mount's positie zet? Want ze komen qua alle kenmerken waar rekening mee wordt gehouden voor die berekening overeen.sjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:16:
Hoe kan Mount hier op 9 chem staan ipv 10? Al paar keer eruit en erin gegaan en van opstelling veranderd maar zonder succes. En ja ik weet dat ik 'm een CAM kan maken maar dat moet met deze coach niet nodig zijn. Hebben jullie dit eerder gehad?
https://www.easports.com/...Id=eI5f5Gi4nS2TM:FFA20PS4Pompi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:20:
[...]
Wat gebeurd er met Alli als je hem als test op Mount's positie zet? Want ze komen qua alle kenmerken waar rekening mee wordt gehouden voor die berekening overeen.
Tsja...

CM -> CAM, kennelijk is dat het.sjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:16:
Of 10 wedstrijden spelen dan is die ook 10 chem waarschijnlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 05-03-2020 14:40 ]
Maar het aantal hyper en perfect links samen met de coach die ook PL is zouden er toch voor moeten zorgen dat hij al op 10 staat? Want 1 hyper, 2 perfect en 2 soft links is meestal wel genoeg, of is Kante ook maar een perfect en niet hyper link?Bean77 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:39:
[...]
CM -> CAM, kennelijk is dat het.
Of 10 wedstrijden spelen dan is die ook 10 chem waarschijnlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 05-03-2020 14:43 ]
Zou je zeggen. Ik heb deze situatie vaker meegemaakt, dus het zit er wel consequent in. Misschien dat er bewust ergens een restrictie is ingebouwd met deze combinatie. Overigens wel raar, want in de gedachte van chemistry links zou je zeggen dat 1 extra link over het verschil van positie moet kunnen compenseren. Misschien heeft EA wel ingesteld dat je daar 2 extra links over voor moet hebben?Pompi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:43:
[...]
Maar het aantal hyper en perfect links samen met de coach die ook PL is zouden er toch voor moeten zorgen dat hij al op 10 staat? Want 1 hyper, 2 perfect en 2 soft links is meestal wel genoeg, of is Kante ook maar een perfect en niet hyper link?
Probeer eens een willekeurige Engelse premier league speler op de plek van mahrez of rooney. Misschien dat het dan 10 wordt?
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 05-03-2020 14:51 ]
Sorry! Dit is dus gewoon mijn eigen domme fout! Ik heb deze speler al een aantal weken en was vergeten dat hij vrij snel na de aankoop even uit het team verdwenen was en afgelopen weekend pas terug. En dan speel ik ook nog met 2 teams en zo staat hij dus pas op 9 wedstrijden... Ging er ook 100% vanuit dat hij loyalty had en had niet eens gekeken naar het aantal wedstrijden.Pompi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:43:
[...]
Maar het aantal hyper en perfect links samen met de coach die ook PL is zouden er toch voor moeten zorgen dat hij al op 10 staat? Want 1 hyper, 2 perfect en 2 soft links is meestal wel genoeg, of is Kante ook maar een perfect en niet hyper link?
Hoe is Rooney?sjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:01:
[...]
Sorry! Dit is dus gewoon mijn eigen domme fout! Ik heb deze speler al een aantal weken en was vergeten dat hij vrij snel na de aankoop even uit het team verdwenen was en afgelopen weekend pas terug. En dan speel ik ook nog met 2 teams en zo staat hij dus pas op 9 wedstrijden... Ging er ook 100% vanuit dat hij loyalty had en had niet eens gekeken naar het aantal wedstrijden.
Vraag me af ok ik hem mee moet pakken of niet, kan altijd linken met Lineker.
Kan ik je waarschijnlijk morgenavond pas vertellen. Vandaag de SBC gedaan en denk dat ik pas vrijdagavond weer kan spelen. Maar op papier ziet hij er zo geweldig uit dat ik me haast niet kan voorstellen dat hij tegen gaat vallen.Bossie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:19:
[...]
Hoe is Rooney?
Vraag me af ok ik hem mee moet pakken of niet, kan altijd linken met Lineker.
https://www.futbin.com/20/squad/13905260
Team waarmee ik deze week de WL ga spelen
Ga er dit weekend echt serieus voor zitten eens kijken of we goud 2 kunnen halen
Team waarmee ik deze week de WL ga spelen
Vandaag Allan IF geswapt voor Allan RTTF. Vond allan wat onopvallend. Kijken of dit beter werkt. Overigens twijfel k nog of k hem hou als k straks milinkovic-savic heb. Als k moet kiezen tussen hem of nainggolan ga k denk tog voor de tweede.
Zou allan de upgrade nog krijgen door barca te verslaan
Huidige team! Nog tips
https://www.futbin.com/20/squad/13836369
Huidige team! Nog tips
Politano upgradenAugy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:13:
Vandaag Allan IF geswapt voor Allan RTTF. Vond allan wat onopvallend. Kijken of dit beter werkt. Overigens twijfel k nog of k hem hou als k straks milinkovic-savic heb. Als k moet kiezen tussen hem of nainggolan ga k denk tog voor de tweede.
Huidige team! Nog tips
Verder leuk team. Mocht je de coins hebben, dan Cristiano Ronaldo halen
Komende dagen weer Rivals. Ga zeker een goede poging doen, als t spel wat wil🤣Hassiebassie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:17:
[...]
Politano upgraden
Verder leuk team. Mocht je de coins hebben, dan Cristiano Ronaldo halen
Ronaldo helaas ver buiten budget
Heb je nog wat coins ter beschikking? Anders alvast wat CL kaarten inslaan van de clubs die dinsdag en woensdag spelen. Verkopen in de hype en je hebt gegarandeerd wat winst te pakkenAugy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:23:
[...]
Komende dagen weer Rivals. Ga zeker een goede poging doen, als t spel wat wil🤣
Ronaldo helaas ver buiten budget
Shapeshifters challenge gedaan en natuurlijk krijg ik Alaba waar ik niks aan heb.. dag coins hahha wat een grap. Achja eigen schuld
Zit juist te twijfelen om hem te kopen... Maar welk team heb je dan? Je kan ook de Bundesliga SBC doen voor een strong link met Lainer. Dat kan je ze normaal gesproken vrij makkelijk in elk elftal inbouwen (of je moet al een heel ingewikkelde hybrid hebben op dit moment). Eventueel nog Neuer erbij, topkeeper voor weinig.Benny schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:47:
Shapeshifters challenge gedaan en natuurlijk krijg ik Alaba waar ik niks aan heb.. dag coins hahha wat een grap. Achja eigen schuld
K krijg Griezmann op CAM maar niet lekker aan t ballen, erg frustrerend aangezien die untradeble is..
Hopen op een goede sbc oid
Hoe gebruik je hem? ik heb hem op meerdere plekken in mijn team gehad.Augy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 18:53:
K krijg Griezmann op CAM maar niet lekker aan t ballen, erg frustrerend aangezien die untradeble is..
Lekkere CDM zeg:
https://www.futbin.com/20/player/46509/aleksandar-kolarov
In principe gewoon op cam. Daar rendeert hij nog het beste.
Kan iemand me vertellen wat SAF spelers zijn? (Riquelme doelstelling)
NVM weet t al
NVM weet t al
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 05-03-2020 19:26 ]
En welke chemistry style? SAF is de Argentijnse competitie.Augy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:24:
In principe gewoon op cam. Daar rendeert hij nog het beste.
NVM weet t al
Nou het is echt weer onspeelbaar. Weer enorme button delay. Stop er direct weer lekker mee
Hunter. Om snelheid te compenseren. Welke jij/julliesjakieman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:32:
[...]
En welke chemistry style? SAF is de Argentijnse competitie.
Ik heb hem zelf niet. Mijn aanvallende spelers moeten eigenlijk altijd wel 4 WF hebben. Normaal vind ik hunter een beetje overrated (itt shadow) maar bij Griezmann lijkt het me wel de goede keus. Nadeel is wel dat je niet zomaar kan wisselen om wat uit te proberen want dan kan je eigenlijk niet meer terug (want dan zou je een nieuw hunterkaartje moeten kopen).Augy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:51:
[...]
Hunter. Om snelheid te compenseren. Welke jij/jullie

Duurt lang: oh nee, ik had Henry, Roussilion en Zidane nog als leenspeler. Had opeens het miraculeuze idee dat het met dat trio en Neynar/Mbappe/Messi als directe wissel vast beter zou lopen. Roussilion heb ik nu alle contracten van opgemaakt. En hoppa als een warm mes door de boter.
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13912513
Nu nog voor headliner Semedo sparen.
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 05-03-2020 21:23 ]
Zo, dit wordt hem deze WL: https://www.futbin.com/20/squad/13913809
Ongelooflijk dat baby Gattuso beter is dan de middel en de prime (niet de moments) voor het minste geld! Zie overigens niemand het hem spelen, dus zal wel wat mis mee zijn. In ieder geval een team dat je niet vaak in de WL ziet (I'm looking at you Ben Yedder + Sissoko).
Ongelooflijk dat baby Gattuso beter is dan de middel en de prime (niet de moments) voor het minste geld! Zie overigens niemand het hem spelen, dus zal wel wat mis mee zijn. In ieder geval een team dat je niet vaak in de WL ziet (I'm looking at you Ben Yedder + Sissoko).
Nou was weer een bewogen avondje.. winnen, verliezen en erachter komen dat je niet met 11 serie a spelers draait 🤣 thnx vd sar haha
1 objective van politano iig binnen.
Morgen weer een kans
1 objective van politano iig binnen.
Morgen weer een kans
Nice, eindelijk genoeg voor Rodrygo, is hij door WL met ruim 75k omhoog gegaan
Laat even weten als je hem hebt hoe Rodrygo speelt! Heb zelf nu ook bijna genoeg maar twijfel tussen hem en messiBossie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:06:
Nice, eindelijk genoeg voor Rodrygo, is hij door WL met ruim 75k omhoog gegaan
Hier wat spelers verkocht en TOTY De Bruyne erbij gehaald, ben benieuwd hoe die speelt. Het ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/8787055
In game speel ik zo:
https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Heb voor KDB TAA toty moeten laten gaan. Ben benieuwd hoe Hateboer het doet. Normaal vind ik backs met M/H niet fijn, omdat ik veel aanval met de backs. Heb hem nu instructie gegeven dat hij mee moet aanvallen, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb in het verleden Semedo gehad die ook M/H heeft en die stond echt altijd verkeerd.
In game speel ik zo:
https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Heb voor KDB TAA toty moeten laten gaan. Ben benieuwd hoe Hateboer het doet. Normaal vind ik backs met M/H niet fijn, omdat ik veel aanval met de backs. Heb hem nu instructie gegeven dat hij mee moet aanvallen, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb in het verleden Semedo gehad die ook M/H heeft en die stond echt altijd verkeerd.
[ Voor 43% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-03-2020 08:34 ]
Wat ik lees is dat Rodrygo beter is als winger/spits en Messi als CAM, daarnaast heeft Rodrygo 99 Stamina.Ambianz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 07:52:
[...]
Laat even weten als je hem hebt hoe Rodrygo speelt! Heb zelf nu ook bijna genoeg maar twijfel tussen hem en messi
Ga hem zelf gebruiken als winger/RCAM.
Garrincha 90 is iets duurder maar ook een goede optie.
Mogelijk extra sweaty WL dit weekend:
Win 10 to get a totw player pick from all TOTW till 25
Win 18 to get 87+ player pick from all TOTW till 25
Win 24 to get 88+ player pick from all TOTW till 25
Wow ze luisteren dus toch als mensen klagen dat de WL rewards niet echt rewarding zijn. Mooie incentive om toch weer even door te spelen na gold3.
WL wordt dus weer een groot 1 depth-feest.ZodiacBomber schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:02:
[...]
Wow ze luisteren dus toch als mensen klagen dat de WL rewards niet echt rewarding zijn. Mooie incentive om toch weer even door te spelen na gold3.
10 wins: een 82 rated IF waar ik er al 10 van heb
18 wins: IF Kolarov of IF Saul
Weer lekker gespeeld voor een speler van 30k!