Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:47
DeBers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:48:
Vraagje. Weet iemand hoe dit werkt?

Ik heb die Wendell Live kaart gepacked ooit.
Nu heet hij wonder boven wonder een upgrade gekregen en gaan ze misscien zelfs hierna nog een ronde door. Hij is nu best in trek terwijl hij eerder 25k was.

De max bin is 35k echter. Dus niemand biedt hem aan. MAar ik wil hem wel graag lozen zodra er een beetje markt/hype is.

Gaat die max bin ooit omhoog? En zo ja, wanneer zou dat dan ongeveer gebeuren?
Dat had al moeten gebeuren, want hij is nu op geen enkel platform op de markt te krijgen. Bij EA liggen ze weer eens te slapen.
Ik zou m sowieso niet nu verkopen, die range gaat nog wel aangepast worden en dan zal hij al duurder zijn.
De kans dat Leverkusen door gaat acht ik vrij groot, dus ik zou er mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Met een Mexicaans/Amerikaans elftal world class op SB doen liep op rolletjes. Nu nog met Chinees/Koreanse spelers kijken of het net zo soepel verloopt. Dan heb ik 4 tokens in de pocket. Heb ik alle tijd om met mijn Franse / la liga / first owner team te kijken of ik potten kan breken in Rivals voor de laatste token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Stond op 11 wins en dacht speel nog even tot ik verlies, dan haal ik morgen wel goud 3/2. Maar bleef maar winnen en sta nog al op goud 2 met nog kans op elite 3... Ging erg lekker!

Twijfel wel heel erg over Rooney... Zou Son er dan uit moeten gooien en die doet het eigenlijk altijd goed... Of Mahrez shapeshifters want die is inmiddels al 'gedegradeerd' van CAM naar buitenspeler... Maar die is weer untradable. Lastig! Iemand die 'm al gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Om de zoveel tijd zijn er van die objectives of SBC's die je gewoon moet doen. Ik heb nog altijd spijt dat ik de scream pique niet gedaan had. In de weken daarop speelde ik zo'n beetje elk potje tegen die kaart.

Vorige week heb ik acuna gedaan en heb ik ook de Ramos SBC gedaan. Ik heb tot nu toe pas een paar potjes met hem gespeeld maar hij voelt goed aan. Hij start op RA maar soms switch ik hem ingame naar CV. Zo start hij altijd op 10 chem alleen komt Lenglet (1 van de beste cv's uit de game) dan wel op RA te staan...wat hij overigens ook prima doet.

[Video: https://twitter.com/i/status/1234260594259263488]

Zijn er hier nog meer die hem al in hun team hebben? wat wvinden jullie van deze kaart?

Ik had redelijk wat untradebles waardoor ik deze SBC voor 200K kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 13:06
dutchgio schreef op zondag 1 maart 2020 @ 22:39:
[...]

Dat had al moeten gebeuren, want hij is nu op geen enkel platform op de markt te krijgen. Bij EA liggen ze weer eens te slapen.
Ik zou m sowieso niet nu verkopen, die range gaat nog wel aangepast worden en dan zal hij al duurder zijn.
De kans dat Leverkusen door gaat acht ik vrij groot, dus ik zou er mee wachten.
Ik verkoop hem zodra de max bin is aangepast. Naar mijn ervaring zijn de prijzen het hoogst op het moment van doorgaan en loting. Hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:31:
Om de zoveel tijd zijn er van die objectives of SBC's die je gewoon moet doen. Ik heb nog altijd spijt dat ik de scream pique niet gedaan had. In de weken daarop speelde ik zo'n beetje elk potje tegen die kaart.

Vorige week heb ik acuna gedaan en heb ik ook de Ramos SBC gedaan. Ik heb tot nu toe pas een paar potjes met hem gespeeld maar hij voelt goed aan. Hij start op RA maar soms switch ik hem ingame naar CV. Zo start hij altijd op 10 chem alleen komt Lenglet (1 van de beste cv's uit de game) dan wel op RA te staan...wat hij overigens ook prima doet.

[Video]

Zijn er hier nog meer die hem al in hun team hebben? wat wvinden jullie van deze kaart?

Ik had redelijk wat untradebles waardoor ik deze SBC voor 200K kon doen.
Ik heb Ramos en ben nog een beetje aan het experimenteren; het is wel een sloper van een verdediger aangezien hij gisteren physieke duels bleeft winnen van Sissoko/Doucoure in een rival potje.

Had eerst TAA, maar die is vededigend sowieso zwak.

@sjakieman Lastig, maar Rooney lijkt me wel een alleskunner en zou overal in de as tussen CM -> ST kunnen spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Bossie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:03:
[...]

Had eerst TAA, maar die is vededigend sowieso zwak.
Ik heb een rode TAA, op papier was de beste RA die ik had maar is speelde meer met Semedo of Futmas Atal. Die laatste is echt erg goed maar vanwege nationaliteit en league1 moeilijker te linken.

Hoop dat ramos me naar Gold 1 kan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:45:
[...]

Ik heb een rode TAA, op papier was de beste RA die ik had maar is speelde meer met Semedo of Futmas Atal. Die laatste is echt erg goed maar vanwege nationaliteit en league1 moeilijker te linken.

Hoop dat ramos me naar Gold 1 kan brengen...
POTM, maar hij mist simpelweg een paar items die niet met een chem kaartje te corrigeren zijn.
Had hem gehaald omdat de verwachting was dat hij een winter upgrade zou krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 02-03-2020 11:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 08:39
Nou. ff lekker WL op maandag spelen. 4 op rij verloren. De echte try-hards zijn nu bezig hoor. Voor mij niet te doen als casual fifa speler..

1 op penals verloren, gelijke stand en ineens verdween de marker waarmee je mikt. Dan maar door het midden schieten en dus verloren.. nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Eigenlijk nog nooit aan fut champs meegedaan. (Want vrouw en kind dus geen tijd plus toestemming). Maar aankomend weekend zijn ze weg en heb ik het rijk alleen. Question, zijn het nou 30 of 40 potjes max? 40 zijn der best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ederson gepackt uit mijn goud 1 SB rewards. Verder zooi voor op de transfermarkt. Kan nu mooi Semedo inwisselen voor Capa headliners al zit ik nu richting de 200k. Dus doorsparen voor Semedo headliners, Capa hl halen of een icon RB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:16
RemkoDJ schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:43:
Eigenlijk nog nooit aan fut champs meegedaan. (Want vrouw en kind dus geen tijd plus toestemming). Maar aankomend weekend zijn ze weg en heb ik het rijk alleen. Question, zijn het nou 30 of 40 potjes max? 40 zijn der best veel.
30 zijn het er nu (Nog steeds erg veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:54:
[...]

30 zijn het er nu (Nog steeds erg veel)
Ik zou het lekker laten gaan, het zou me niet verbazing als ook het komend weekend de gameservers weer aangevallen gaan worden.

@Joosie200
Doorsparen en voor Ramos gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 08:39
Toch nog Goud 2 gehaald. Prime Cannavaro gekocht, naast VVD gezet en hij bevalt goed. Hij is klein maar wint toch veel kopduels, is sterk en 95 defending is echt lekker. Solide duo nu achterin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:49
Hoe kan het zo zijn dat er ZO veel mensen met VDS 89 spelen in de WL? ‘Kostte maar 6 tokens’ lijkt me het makkelijkste antwoord maar ik heb echt een slecht gevoel bij hem. Ik heb op Futbin gekeken en de recensies liegen er niet om. Ik heb deze WL met hem gespeeld en hij heeft hele goede saves maar ook echt een aantal keer flink naast de bal gezeten... Ik weet dat keepers een ding zijn deze FIFA maar hem vind ik wel extreem, niet ICON waardig imo. Ik twijfel er sterk aan om hem uit mijn selectie te gooien en in mijn 2e Holland team te plaatsen. Wanne kut keeper..

Handanovic RTTF of Donnarumma 87 schijnen beter te zijn dan Sar. Zonde, maar dan kan hij wel lekker samen spelen met Koeman 88 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:15:
Hoe kan het zo zijn dat er ZO veel mensen met VDS 89 spelen in de WL? ‘Kostte maar 6 tokens’ lijkt me het makkelijkste antwoord maar ik heb echt een slecht gevoel bij hem. Ik heb op Futbin gekeken en de recensies liegen er niet om. Ik heb deze WL met hem gespeeld en hij heeft hele goede saves maar ook echt een aantal keer flink naast de bal gezeten... Ik weet dat keepers een ding zijn deze FIFA maar hem vind ik wel extreem, niet ICON waardig imo. Ik twijfel er sterk aan om hem uit mijn selectie te gooien en in mijn 2e Holland team te plaatsen. Wanne kut keeper..

Handanovic RTTF of Donnarumma 87 schijnen beter te zijn dan Sar. Zonde, maar dan kan hij wel lekker samen spelen met Koeman 88 :+
Elke keeper heeft zijn fratsen in deze game, zeker als het wat laggy is ga je bizarre dingen zien.
Lekker zo laten, uiteindelijk maakt het allemaal weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:04:
[...]

@Joosie200
Doorsparen en voor Ramos gaan :+
Zie dat die SBC 500k moet kosten. Goedkoper dan Zanetti of Zambrotta. Maar weer duurder dan hl Semedo lol. Plus als ik nu drie squads kan opvullen met untradeables prima. Maar ik slaag er in eentje. Dus wil ik 500k stuk slaan op een untradeable of tradeable en ik weet het antwoord al.

Wel een mooie kaart though

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:27:
[...]

Zie dat die SBC 500k moet kosten. Goedkoper dan Zanetti of Zambrotta. Maar weer duurder dan hl Semedo lol. Plus als ik nu drie squads kan opvullen met untradeables prima. Maar ik slaag er in eentje. Dus wil ik 500k stuk slaan op een untradeable of tradeable en ik weet het antwoord al.

Wel een mooie kaart though
heeft geen einddatum, dus je kan er rustig naar toe werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:28:
[...]

heeft geen einddatum, dus je kan er rustig naar toe werken.
Zo is het ook weer. Kwam een hl Semedo tegen voor 270k. Verder 330k tot 350k. Hij zakt alweer in prijs. Nu nog mijn tweede otw Frenkie kwijt zien te raken en ik haal hl Semedo als upgrade van de reguliere Semedo voor nu. Kan altijd nog toewerken naar een Zambrotta / Zanetti of Ramos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024

Keepers wissel zit altijd tussen je oren. Komen allemaal ongeveer op de zelfde statistieken uit met basic er op en ze hebben allemaal rare fratsen. Als je een andere keeper hebt die je kan inpassen zou ik vooral eens proberen om te wisselen, maar het zal vooral een placebo effect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Paffelton schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:49:
[...]

Keepers wissel zit altijd tussen je oren. Komen allemaal ongeveer op de zelfde statistieken uit met basic er op en ze hebben allemaal rare fratsen. Als je een andere keeper hebt die je kan inpassen zou ik vooral eens proberen om te wisselen, maar het zal vooral een placebo effect zijn.
Enige wat nog interessant kan zijn in de long throw trait

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Een berichtje ontvangen van je tegenstander nadat je de 1-0 maakt en hij RQ:
“Yur nothing, pathetic.. yur nothing”

Daar doe je het voor! Toch vriendelijk dat er even de moeite wordt genomen om een bericht te sturen en vervolgens te zeggen dat je niks voor stelt. Heb hem maar bedankt voor zijn tijd :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:58
Ik heb nu 160 potjes met hem gespeeld. En begin er ook wel klaar mee te raken. Hiervoor ruim 600 met ter Stege gespeeld. Heb toch heel erg het gevoel dat VDS een stuk minder is en meer fouten maakt. Ga hem toch binnenkort wisselen voor een Premier Leage keeper.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:13
Heb er ook aardig wat met VDS opzitten.

Elke keeper doet gekke dingen.. VDS niet minder als handanovic of szcechny. Heb Courtois ook nog uit de sbc als wisselkeeper :)

Heb straks overigens milinkovic-savic bijna vrij. Zit te denken om hem in de basis te zetten ipv Allan IF. Kan die mooi de TL op en kan ik Juan Jesus weer terug halen voor defensie

https://www.futbin.com/20/squad/13321770

Lijkt mij een goed idee.. of zeggen jullie van niet?

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 02-03-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
SBC Rooney gedaan. Valt vies tegen denk dat ea nog ff het knopje moet omzetten van Rooney. Delle alli speelt nu wel waardeloos sinds ik Rooney heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Kovacic gekozen dit weekend dus zojuist zakaria gedaan ivm de link naar mbabu. Bijzonder sterke combinatie moet ik zeggen. Wel typisch dat de honeymoon met Larsson weer voorbij lijkt. 5 games 0 goals en gigantische missers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog paar potjes WL gespeeld en gestopt bij 17-6. Hadden 2 losses minder moeten zijn, maar who cares :P
Opvallend veel leuke potjes tussen gehad en relatief weinig anti spelers. Ook weinig shhh spelers ook. Eigenlijk een normale WL sinds tijden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hem toch nog op goud 3 gezet . Enorm gehaast gespeeld vrijdag omdat ik geen tijd had dit weekend.

Als ik had geweten dat er uitstel was naar maandag had ik wel wat rustiger aangedaan maarjah lekker boeiend :+

Man van de wl toch wel hernandez :) enorm veel
Belangrijke doelpunten gescoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17
Hier ook goud 3 binnen, had nog 5 potjes voor goud 2, maar na 2 potjes tegen dropback fc was ik er wel klaar mee :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-03-2020 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:34:
Kovacic gekozen dit weekend dus zojuist zakaria gedaan ivm de link naar mbabu. Bijzonder sterke combinatie moet ik zeggen. Wel typisch dat de honeymoon met Larsson weer voorbij lijkt. 5 games 0 goals en gigantische missers
Hoe bevalt Kova, heb hem waarschijnlijk dit weekend pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
K hoop dat er nog een nieuwe week doelstelling komt vrijdag 😋 anders kan k naar savic fluiten. Moet nog 7000 xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 22:06:
[...]

Hoe bevalt Kova, heb hem waarschijnlijk dit weekend pas :)
Bevalt erg goed. Niet kapot te krijgen , dribbelt soepel , heeft een goede pass en kan ook nog scoren. Ben er wel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 2 maart 2020 @ 22:48:
[...]

Bevalt erg goed. Niet kapot te krijgen , dribbelt soepel , heeft een goede pass en kan ook nog scoren. Ben er wel blij mee!
Top, ga hem als CM/CDM gebruiken naast Kimmich :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39

RBH

200 Rivals wins reward. Eerste icon die ik pack. :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QoKjb9y.jpg

Ik mag niet klagen met mijn packluck zeg. Nu onderstaand team gemaakt, iemand tips?

https://www.futbin.com/20/squad/13850879

[ Voor 11% gewijzigd door RBH op 03-03-2020 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 16:50

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ben op zoek naar een versterking voor mijn La Liga team. Ben aan het twijfelen om of Modric op de CAM rechts te vervangen of de Jong of de CDM links (in mijn in-game opstelling). Dat lijken mij de plekken waar ik er het meeste aan zal hebben :) Budget voor deze upgrade is rond de 250-300k. Ik speel in-game meestal 4-2-3-1 of 4-2-3-1 (2).

Vervanging voor Modric zou Eden Hazard (OTW) kunnen zijn, deze kan ik ombouwen naar een LM en op die manier kan hij pre-game met 10 chem starten. In-game zou ie dan naar de CAM op rechts schuiven (of op links en dan Griezmann naar rechts, weet niet welke van de twee beter functioneert aan de rechterkant).

Voor de CDM positie heb ik eigenlijk nog niet echt een goed idee, liefst wel een speler die vanaf de LM of de CM positie (pre-game) naar de CDM positie toe kan in-game. Dan blijft waarschijnlijk wel Modric op 7 staan qua chem. Partey (87), upgrade van Frenkie (87), Saul (87)?

Of heeft iemand hier sowieso nog tips hoe ik beter zou kunnen schuiven met mijn team om er iets mooiers/beters van te maken?

Pre-game opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TdpRboaRw20gkIsweDvEGBMu/full.jpg

In-game opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/caZTZt5WwxmmEtbS8QekjEgR/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die SS Mackay SBC gedaan met untradables. Alleen jammer van 3*WF, maar met deadeye erop wel een leuke sub als LM/RM. Verder heb ik als supersubs Cornet 86 en SS Kainz. Die bevallen beide erg goed en zijn ook veelzijdig als vleugelspeler, cam of spits. Futmas Sissoko gebruik ik nu bijna niet meer omdat Kante en de Bruyne als CM wel een hele wedstrijd meegaan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:45:
Ben op zoek naar een versterking voor mijn La Liga team. Ben aan het twijfelen om of Modric op de CAM rechts te vervangen of de Jong of de CDM links (in mijn in-game opstelling). Dat lijken mij de plekken waar ik er het meeste aan zal hebben :) Budget voor deze upgrade is rond de 250-300k. Ik speel in-game meestal 4-2-3-1 of 4-2-3-1 (2).

Vervanging voor Modric zou Eden Hazard (OTW) kunnen zijn, deze kan ik ombouwen naar een LM en op die manier kan hij pre-game met 10 chem starten. In-game zou ie dan naar de CAM op rechts schuiven (of op links en dan Griezmann naar rechts, weet niet welke van de twee beter functioneert aan de rechterkant).

Voor de CDM positie heb ik eigenlijk nog niet echt een goed idee, liefst wel een speler die vanaf de LM of de CM positie (pre-game) naar de CDM positie toe kan in-game. Dan blijft waarschijnlijk wel Modric op 7 staan qua chem. Partey (87), upgrade van Frenkie (87), Saul (87)?

Of heeft iemand hier sowieso nog tips hoe ik beter zou kunnen schuiven met mijn team om er iets mooiers/beters van te maken?

Pre-game opstelling:

[Afbeelding]

In-game opstelling:

[Afbeelding]
Hazard is dacht ik uitgeschakeld voor het restant van het seizoen, dus zou niet dubbel betalen voor zijn OTW tov zijn normale kaart. Het issue is dat je voor LM weinig keuze hebt in La Liga, maar je kan het probleem verplaatsen door LW Griezman te pakken zodat je de open plek met een centrale speler kan vullen.

Saul lijkt een goede optie, maar je kan ook Modric ook eens proberen met Shadow.
Het probleem met La Liga is voornamelijk dat als je een bepaalde rating hebt bepaald, dat de volgende upgrades erg prijzig zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
RBH schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:22:

[Afbeelding]

Ik mag niet klagen met mijn packluck zeg. Nu onderstaand team gemaakt, iemand tips?

Nice van je packluck :)

Ik zou je rechterkant vervangen. Dembele kan het vaak niet lang volhouden. Messi misschien? Die zou op CAM kunnen spelen.

Of welke formatie speel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Hassiebassie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Nice van je packluck :)

Ik zou je rechterkant vervangen. Dembele kan het vaak niet lang volhouden. Messi misschien? Die zou op CAM kunnen spelen.

Of welke formatie speel je? :)
Wel grappig dat je Messi voorstelt, want die heb ik nu, maar ga ik verkopen weer, ik ben niet skilled genoeg om hem goed te gebruiken helaas. Vind dat Dembele het ook eigenlijk wel lang genoeg uithoud. :)

Ik zit er nu aan te denken om Milinko-Savic te vervangen door 88 Seedorf. Ik speel in game op 3-5-2: https://www.futbin.com/20/squad/13855249

Edit: Overigens heb ik zo'n 1.7 miljoen te besteden als ik Ronaldo en Messi verkoop. (Dominguez heb ik nog niet)

Het ultieme doel is Cruyff, maar die is nog niet bereikbaar helaas. Daarvoor mis ik nog zo'n 7 ton. :+

[ Voor 7% gewijzigd door RBH op 03-03-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 16:50

bebopper

I'm an absolute beginner...

Bossie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Hazard is dacht ik uitgeschakeld voor het restant van het seizoen, dus zou niet dubbel betalen voor zijn OTW tov zijn normale kaart. Het issue is dat je voor LM weinig keuze hebt in La Liga, maar je kan het probleem verplaatsen door LW Griezman te pakken zodat je de open plek met een centrale speler kan vullen.

Saul lijkt een goede optie, maar je kan ook Modric ook eens proberen met Shadow.
Het probleem met La Liga is voornamelijk dat als je een bepaalde rating hebt bepaald, dat de volgende upgrades erg prijzig zijn helaas.
ie
Thx voor die tip mbt Hazard, dan inderdaad eerder de gewone kaart.

Als ik LW Griezmann pak verplaats ik het probleem wel, maar dan zit ik in mijn pre-match opstelling nog steeds met de uitdaging om iedereen op 10 chem te krijgen (moet ik een ST zoeken die daarna goed op de CAM positie kan). En daarnaast vind ik ook de prijs van de LW Griezmann tov de gewone wel erg veel hoger (in verhouding tot de betere stats). Heb wel nog Toko Ekambi (met hunter). Arghh... weer veel meer om over na te denken :P

Denk dat ik toch voor Hazard ga en die ombouw naar LM (daarmee pre-match alles op 10 chem) en daarna ga kijken voor ofwel Frenkie de Jong OTW (wie weet komt er nog een upgrade :)) of Thomas Partey UCM Live (waarbij ik eigenlijk verwacht dat Liverpool het in de return wel goed maakt waarna die kaart wat in waarde zal dalen, dus daar wacht ik nog even mee).

Maar inderdaad, het begint nu erg prijzig te worden om nog te upgraden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
RBH schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:10:
[...]

Wel grappig dat je Messi voorstelt, want die heb ik nu, maar ga ik verkopen weer, ik ben niet skilled genoeg om hem goed te gebruiken helaas. Vind dat Dembele het ook eigenlijk wel lang genoeg uithoud. :)

Ik zit er nu aan te denken om Milinko-Savic te vervangen door 88 Seedorf. Ik speel in game op 3-5-2: https://www.futbin.com/20/squad/13855249

Edit: Overigens heb ik zo'n 1.7 miljoen te besteden als ik Ronaldo en Messi verkoop. (Dominguez heb ik nog niet)

Het ultieme doel is Cruyff, maar die is nog niet bereikbaar helaas. Daarvoor mis ik nog zo'n 7 ton. :+
Ik vind Martinez wel een rare keuze voor een CAM, maar misschien kan hij goed de bal shielden :)

Hoe is Milinkovic-Savic? Ik moet nog ongeveer 6000 XP en dan kan ik mijn keuze maken.
Ik heb alle 3 niet echt nodig, maar ga denk ik voor Akanji omdat ik niet echt goede first owner Bundesliga verdedigers heb.

Geloof dat ik met Mkabu wel bezig was maar dat die verdraaide boogballen weer niet lukten destijds.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
RBH schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:22:

[Afbeelding]

Die heb ik net ook geopend, de 200 rival wins. Onana als hoogste.. typerend voor mijn pack luck dit jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:58
Eindelijk de Eredivisie SBC afgemaakt (Bazoer), puur sentiment, want zo bijzonder is de reward niet. Behalve de 4* weak foot dan. Morgen er mee spelen, ben wel benieuwd hoe die het doet. Iemand anders ervaring met hem?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
kw_nl schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:46:
Eindelijk de Eredivisie SBC afgemaakt (Bazoer), puur sentiment, want zo bijzonder is de reward niet. Behalve de 4* weak foot dan. Morgen er mee spelen, ben wel benieuwd hoe die het doet. Iemand anders ervaring met hem?
Gebruikt voor die Ziyech Objective destijds en hij viel mij niet eens erg tegen. Komt aanvallend op de juiste momenten in de 16 en heeft een redelijke trap.

Iemand enig idee of de andere League SBC's nog aangevuld gaan worden met spelers? Heb er nog een stuk of 7 klaarstaan waarbij ik het laatste team moet doorvoeren voor een nieuwe speler maar de spelers lijken opgedroogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

https://twitter.com/kurt0411fifa

Hoe triest kan een bedrijf zijn?
Nou dit dus, nieuw account gemaakt op hun advies, binnen 24 u wordt je alsnog gebanned.
Echt ze richten zich op een individu? niks beter te doen, fix je servers? game?
Na vorige week dacht ik met de ban dat ze niet dieper konden zakken, ik had het verkeerd....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:08:
https://twitter.com/kurt0411fifa

Hoe triest kan een bedrijf zijn?
Nou dit dus, nieuw account gemaakt op hun advies, binnen 24 u wordt je alsnog gebanned.
Echt ze richten zich op een individu? niks beter te doen, fix je servers? game?
Na vorige week dacht ik met de ban dat ze niet dieper konden zakken, ik had het verkeerd....
Of je hebt gewoon een pak boter op je hoofd. Iedereen wist dat dit ging gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
https://fifaforums.easpor...2/fifa-20-title-update-12

Dat was de overload the ball side meta weer. Nu kunnen we weer allemaal door het midden! ;)

Goede wijziging natuurlijk, maar ik kon er best goed tegen spelen. Gebruikte overload de laatste 2 weken ook wat meer, maar alleen tegen teams die totaal niet via de zijkanten gingen. Tegen teams die ook maar een beetje de buitenkant zochten zette ik het al na de 1e aanval weer uit.

Mag mijn tactieken ook weer aan gaan passen en want waren bijna allemaal wel gericht om het overload the ball side van de tegenstander tegen te gaan.

[ Voor 59% gewijzigd door sjakieman op 03-03-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:55:

Dat was de overload the ball side meta weer. Nu kunnen we weer allemaal door het midden! ;)

Goede wijziging natuurlijk, maar ik kon er best goed tegen spelen. Gebruikte overload de laatste 2 weken ook wat meer, maar alleen tegen teams die totaal niet via de zijkanten gingen. Tegen teams die ook maar een beetje de buitenkant zochten zette ik het al na de 1e aanval weer uit.

Mag mijn tactieken ook weer aan gaan passen en want waren bijna allemaal wel gericht om het overload the ball side van de tegenstander tegen te gaan.
Constant pressure is ook meteen gedaan, het is nog ff afwachten hoeveel impact het daadwerkelijk heeft op stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Constant pressure is ook meteen gedaan, het is nog ff afwachten hoeveel impact het daadwerkelijk heeft op stamina.
Dat is waar, maar de de meeste spelers zullen dit niet gaan uittesten. Die zien de melding en stoppen er direct mee. Zo goed was het ook niet meer. Goede spelers konden er er juist voordeel uithalen. Daarom gebruikte ik het zelf niet al te veel. Als het mis gaat was het ook al snel een tegendoelpunt (als je verder niet verdedigend speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:49:
[...]

Of je hebt gewoon een pak boter op je hoofd. Iedereen wist dat dit ging gebeuren.
Dat is waar, dat maakt het ook meteen ok.... :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:26:
[...]

Dat is waar, dat maakt het ook meteen ok.... :?
Zeg ik dat?
De reden van EA is duidelijk waarom ze Kurt een ban geven. Of je ermee eens bent of niet, EA wil Kurt niet meer in de game hebben. Als hij dan een nieuw account maakt en dan provocerend weer gaat spelen dan weet je dat zijn nieuwe account ook een ban gaat krijgen.
Dan kan je theoretisch zitten muggenziften dat in de standaard communicatie van EA staat dat zijn account geband is, maar alles is wel duidelijk dat de persoon Kurt zwaar onwenselijk is in de ogen van EA.
Dus zijn 2e ban is een logisch gevolg.

Wat interessanter is, is of EA nu Tekkkkzzzzzz (en ik geloof msdossary ook) gaat bannen omdat hij zich tijdens een live stream negatief heeft uitgelaten tov de game. In de lijn met Kurt zou Tekkz nu minstens geband moeten worden voor alle toernooien. Je bent consequent of je bent een persoonlijke klopjacht begonnen als EA.
Ik pak mijn popcorn er wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Bean77 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:49:
[...]

Ga jij volgend jaar maar lekker weer een server voor EA mede financieren. Er staat in het bericht van zijn ban dat hij vrij was een nieuw account aan te maken.
Bossie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Ik kan je nu al vertellen dat dit niks uit maakt. Je zag voor deze update al dat mensen met constant pressure nog steeds iemand er uit kunnen sprinten na de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
sjakieman schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:55:

Misschien een domme vraag, maar wat is dat overload the ball side meta? Mijn taalinstellingen staan op Nederlands, dus ik kan niet altijd de Engelse termen plaatsen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:21:
[...]

Dat is waar, maar de de meeste spelers zullen dit niet gaan uittesten. Die zien de melding en stoppen er direct mee. Zo goed was het ook niet meer. Goede spelers konden er er juist voordeel uithalen. Daarom gebruikte ik het zelf niet al te veel. Als het mis gaat was het ook al snel een tegendoelpunt (als je verder niet verdedigend speelt).
Zojuist een potje gehad tegen depth 1, OBS icm constant pressure.
Gelukkig stond het in het intro scherm, anders had ik niet geweten dat het gepatched was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Nee dat zeg ik. Cynisch.
De reden van EA is duidelijk waarom ze Kurt een ban geven. Of je ermee eens bent of niet, EA wil Kurt niet meer in de game hebben. Als hij dan een nieuw account maakt en dan provocerend weer gaat spelen dan weet je dat zijn nieuwe account ook een ban gaat krijgen.
Dan kan je theoretisch zitten muggenziften dat in de standaard communicatie van EA staat dat zijn account geband is, maar alles is wel duidelijk dat de persoon Kurt zwaar onwenselijk is in de ogen van EA.
Dus zijn 2e ban is een logisch gevolg.
Wel vreemd dat ze aangeven dat hij weer een nieuw account kan/kon maken.
Maar goed ik vind het bezopen dat een bedrijf als EA zich richt op een enkel persoon, dan laat je je kennen.
Wat interessanter is, is of EA nu Tekkkkzzzzzz (en ik geloof msdossary ook) gaat bannen omdat hij zich tijdens een live stream negatief heeft uitgelaten tov de game. In de lijn met Kurt zou Tekkz nu minstens geband moeten worden voor alle toernooien. Je bent consequent of je bent een persoonlijke klopjacht begonnen als EA.
Ik pak mijn popcorn er wel bij :P
Tekkz is hun golden-boy, die gaan ze niet bannen.
Over consequent zijn, EA is in niets consequent, ja alleen als het gaat om slechte gameplay.
Popcorn is een goed idee, Kurt blijft games/accounts maken, EA kan dit in hun zak gaan bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
N2LSWw schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:37:
[...]

Ga jij volgend jaar maar lekker weer een server voor EA mede financieren. Er staat in het bericht van zijn ban dat hij vrij was een nieuw account aan te maken.

[...]

Ik kan je nu al vertellen dat dit niks uit maakt. Je zag voor deze update al dat mensen met constant pressure nog steeds iemand er uit kunnen sprinten na de eerste helft.
Ja op lange afstand ja. Sprint speed wordt namelijk niet beïnvloed door stamina. Maar op een korte afstand kan je iemand met veel meer stamina (en gelijke stats) totaal niet meer bijhouden door de mindere acceleration en agility. Dit zijn namelijk de stats die beïnvloed worden door stamina:
Acceleration
Agility
Jumping
Strength
Reactions
Marking

Valt me toch elke keer weer op hoe weinig mensen dit lijken te weten. Op deze stats heeft stamina namelijk echt wel een grote invloed! Dit verklaart ook waarom een fitte Ben Yedder bijvoorbeeld van Dijk van de bal duwt die de hele wedstrijd heeft lopen rennen.

En waarom denk je dat wissels het altijd zo goed doen? Mijn wissels (hoewel veel minder dan mijn basis) zijn bijna altijd de beste spelers als ik ze pas in de verlenging in breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:41:
[...]

Misschien een domme vraag, maar wat is dat overload the ball side meta? Mijn taalinstellingen staan op Nederlands, dus ik kan niet altijd de Engelse termen plaatsen. |:(
"overtal waar de bal is" zou het moeten zijn volgens google. Het is een d-pad tactic (naar onder en dan naar rechts geloof ik).
Bossie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:43:
[...]

Zojuist een potje gehad tegen depth 1, OBS icm constant pressure.
Gelukkig stond het in het intro scherm, anders had ik niet geweten dat het gepatched was.
Hmm jammer. Maar er is nog wel een verschil met rivals en WL. In rivals weet je dat je maar 90 minuten hoeft te spelen, daar durf ik bij een achterstand ook eerder constant pressure te spelen om er nog een resultaat uit te halen. Als ik in WL te vroeg begin, kom ik soms nog wel aan een gelijkmaker maar ben ik uiteindelijk in de verlenging kansloos.

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 03-03-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt ea fix die kut game een keer. Win met 5-1 van iemand word er na de wedstrijd uit gegooid en ja hoor een los ongelofelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:46:
[...]

Nee dat zeg ik. Cynisch.

[...]

Wel vreemd dat ze aangeven dat hij weer een nieuw account kan/kon maken.
Maar goed ik vind het bezopen dat een bedrijf als EA zich richt op een enkel persoon, dan laat je je kennen.

[...]

Tekkz is hun golden-boy, die gaan ze niet bannen.
Over consequent zijn, EA is in niets consequent, ja alleen als het gaat om slechte gameplay.
Popcorn is een goed idee, Kurt blijft games/accounts maken, EA kan dit in hun zak gaan bijten.
Eens dat het bezopen is dat EA zich zo tegen een persoon keert. Maar Kurt wist echt wel dat zijn nieuwe account geband ging worden. Heel de chat wist gisterenavond al dat dat ging gebeuren. Kurt rekende er volgens mij ook echt op gelet op zijn reacties op de stream.
EA is gewoon dom. Echt dom (okee dat wisten we al). Ze maken hem zelf zo groot. Je kan wel gelijk hebben als EA, maar als je geen gelijk krijgt van je klanten dan heb je echt wel een probleem.

Natuurlijk weet ik dat ze tekkz niet gaan bannen. Maar dat onderstreept alleen maar hun inconsequent zijn.
Enfin, zo maar weer de stream bekijken met wat popcorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:59
Hoe zit het met origin premier acces? Kan ik volgende fifa die uit komt dan altijd spelen of moet ik de spel dan als nog kopen?

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Piqué untradeable uit een multi player pack van de season objective rewards. Had liever zijn scream versie :P Oh well, wel alle vier single-player swap tokens gehaald na vijf potjes met Chinese/Japanse league spelers. Nu nog 8 dagen om 5 rivals te winnen met mijn first owner Fransozen squad.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 03-03-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:54:
[...]
Eens dat het bezopen is dat EA zich zo tegen een persoon keert. Maar Kurt wist echt wel dat zijn nieuwe account geband ging worden. Heel de chat wist gisterenavond al dat dat ging gebeuren. Kurt rekende er volgens mij ook echt op gelet op zijn reacties op de stream.
Ik had het toen hij spelers ging listen en deze door de chat allemaal direct gekocht werden, iets wat bij streamers geregeld is voorgekomen. Volgens mij kwam er nog een pop-up over cointraden in zijn spel, hij dacht dat het toen al klaar was.
Natuurlijk weet ik dat ze tekkz niet gaan bannen. Maar dat onderstreept alleen maar hun inconsequent zijn.
Enfin, zo maar weer de stream bekijken met wat popcorn.
Ik ben erg benieuwd, nieuw account? Ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:11:
[...]

Ik had het toen hij spelers ging listen en deze door de chat allemaal direct gekocht werden, iets wat bij streamers geregeld is voorgekomen. Volgens mij kwam er nog een pop-up over cointraden in zijn spel, hij dacht dat het toen al klaar was.

[...]

Ik ben erg benieuwd, nieuw account? Ik denk het wel.
Zal een afgeschermd account zijn totdat een tegenstander hem verlinkt vermoed ik. Dan heeft die weer een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:15:
[...]
Zal een afgeschermd account zijn totdat een tegenstander hem verlinkt vermoed ik. Dan heeft die weer een ban.
Het zou strategisch beter zijn om het een zichtbaar account te laten zijn, dwing EA maar.
Hoe vaker de ban hoe meer exposure.
Ik geloof niet dat het gebeurt maar als 1 van de andere grote streamers hem zou steunen dan kan er een verandering komen.
Runthefutmarker, nick28t zijn nog te klein maar supporten hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:20:
[...]

Het zou strategisch beter zijn om het een zichtbaar account te laten zijn, dwing EA maar.
Hoe vaker de ban hoe meer exposure.
Ik geloof niet dat het gebeurt maar als 1 van de andere grote streamers hem zou steunen dan kan er een verandering komen.
Runthefutmarker, nick28t zijn nog te klein maar supporten hem wel.
Zoveel grote streamers heb je helaas niet. Castro en Bateson gaan het never doen. Super veel kleinere streamers zullen Kurt zeker supporten. Ben wel benieuwd of hugegorilla zich openlijk gaat uitspreken bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 23:17
Volgens mij doet de patch wel wat hij hoort te doen. De laatste 20 min tegen obs en pressure tegenstanders was het steeds open huis vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:52
Weet iemand of het mogelijk is om de player pick rewards van de WL te bewaren voor een volgende week (of later in het spel)? Stel dat een totw echt slecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Prins32 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 22:06:
Weet iemand of het mogelijk is om de player pick rewards van de WL te bewaren voor een volgende week (of later in het spel)? Stel dat een totw echt slecht is?
Dat heeft geen zin, je krijgt nog een speler uit de TOTW uit de week waarin je de player pick kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:52
sjakieman schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 22:13:
[...]

Dat heeft geen zin, je krijgt nog een speler uit de TOTW uit de week waarin je de player pick kreeg.
Ook wel logisch inderdaad, anders kan je inderdaad veel makkelijker de beste spelers krijgen uit een totw :P Wel jammer, overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:35:
Volgens mij doet de patch wel wat hij hoort te doen. De laatste 20 min tegen obs en pressure tegenstanders was het steeds open huis vanavond :+
Nou ik moet zeggen heb allemaal serieus leuke potten fifa in rivals gespeeld vanavond. Ook gewoon normaal aanvallende tegenstanders kan puur toeval zijn maar toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 22:39:
[...]

Nou ik moet zeggen heb allemaal serieus leuke potten fifa in rivals gespeeld vanavond. Ook gewoon normaal aanvallende tegenstanders kan puur toeval zijn maar toch :)
Twee potjes gespeeld, eerste 1-0 nat gegaan tegen een team die speelde op de bekende obs/pressure/low-depth :(
Tweede potje was een tegenstander die wel voetbalde maar geen tegenstand was waardoor ik ook meteen 3 openstaande gold objectives kon aftikken :+

Kova is bijna binnen, maar pak hem vrijdag wel ff op met de nieuwe wekelijkse objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vast een hele domme vraag die k nu ga stellen haha

Je hebt natuurlijk de groene en oranje lijntjes in de chem.

Als alles nou sws op 10 chem staat. Heeft het dan nog voordeel om zoveel mogelijk groene lijnen tussen de spelers te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:47
Augy schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 23:22:
Vast een hele domme vraag die k nu ga stellen haha

Je hebt natuurlijk de groene en oranje lijntjes in de chem.

Als alles nou sws op 10 chem staat. Heeft het dan nog voordeel om zoveel mogelijk groene lijnen tussen de spelers te hebben?
Nee, dat maakt niet uit.
Groen is alleen nodig om een rode link te compenseren. Hoger dan 10 worden ze niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 23:02:
[...]

Twee potjes gespeeld, eerste 1-0 nat gegaan tegen een team die speelde op de bekende obs/pressure/low-depth :(
Tweede potje was een tegenstander die wel voetbalde maar geen tegenstand was waardoor ik ook meteen 3 openstaande gold objectives kon aftikken :+

Kova is bijna binnen, maar pak hem vrijdag wel ff op met de nieuwe wekelijkse objectives.
Als goed is moet obs niet meer zo OP zijn na de patch ? Hoorde het ook bij de edivisie voorbij komen. Die pressure teams zijn heerlijk gewoon tegenhouden en keihard er uit counteren >:)

Edit : zie ineens dat riquelme als icon er is bij gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 04-03-2020 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:19:
[...]

Als goed is moet obs niet meer zo OP zijn na de patch ? Hoorde het ook bij de edivisie voorbij komen. Die pressure teams zijn heerlijk gewoon tegenhouden en keihard er uit counteren >:)

Edit : zie ineens dat riquelme als icon er is bij gekomen.
Counteren? Counteren! Counteren :P :9 :*)
Ik moet maar snel wat potjes gaan spelen merk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

… en in de drang om nog dieper te zakken dan ze al konden...
EA heeft Kurt zijn Twitch account laten verwijderen/blokkeren...

https://publish.twitter.c...030405152769&widget=Tweet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paffelton
Met heel casual spelen (3 keer in de maand een avondje zo ongeveer) en wat handelen (voornamelijk bronze pack method en 83's en 89's verhandelen, nul packluck) toch een leuk teampje bij elkaar weten te spelen wat redelijk rendeert en spelers bevat die ik interessant vind en leuk vind om mee te spelen.

https://www.futbin.com/20/squad/13872692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:45:
Met heel casual spelen (3 keer in de maand een avondje zo ongeveer) en wat handelen (voornamelijk bronze pack method en 83's en 89's verhandelen, nul packluck) toch een leuk teampje bij elkaar weten te spelen wat redelijk rendeert en spelers bevat die ik interessant vind en leuk vind om mee te spelen.

https://www.futbin.com/20/squad/13872692
Dat team is behoorlijk sterker dan wat ik wat had verwacht na de opmerking over je speeltijd :)
Is De Jong geen optie op het middenveld, en dan Gini op de plek van Ndidi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bossie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:15:
[...]

Dat team is behoorlijk sterker dan wat ik wat had verwacht na de opmerking over je speeltijd :)
Is De Jong geen optie op het middenveld, en dan Gini op de plek van Ndidi ?
Ndidi is toevallig de enige untradable die er tussen zit en met de Jong lever ik wel erg veel verdedigende kracht in. Wellicht als zijn TOTY of waarschijnlijk tegen die tijd zijn TOTS betaalbaar is dat dat een optie is.

Bergkamp is de enige "dure" speler die er nu tussen staat, heb volgens mij voor geen één speler meer dan 150k betaald verder. Enige nadeel is dat er veel lage weak foots op het veld staan, daar moet ik wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Of het nou aan de woensdag ligt, of aan de patch, maar wat een saaie potjes vandaag.
De teams die ik tref doen niet onder voor die van Bean , de spelers spelen zoals WL, en als er 4x op doel word geschoten is het veel.

4 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen. 1e potje waren de schoten 5-5, 2e 2-2, 3e 3-2 en de laatste verloor ik met 4-0 waarvaan hij 5 schoten op doel had en ik 6. (Verdiende wel om te verliezen)

Ik ga maar weer wat anders doen op mijn vrije dag, en kijk morgen wel weer naar de rewards die waarschijnlijk even teleurstellend zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
BlackBarryNL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:07:
Hoe zit het met origin premier acces? Kan ik volgende fifa die uit komt dan altijd spelen of moet ik de spel dan als nog kopen?
Je kunt dan de volgende FIFA ook spelen, mits je abonnement nog loopt. Als je abonnement afgelopen is, kun je FIFA niet meer spelen.

Heb zelf ook Premier Access, omdat ik toch wel elke jaar de nieuwe FIFA en BF bijvoorbeeld speel. Lijkt om dan af en toe een keer SIMS 4 of NFS te starten.

Open ik een Mega Pack in de webapp: Zo'n 75 rated keeper van Spurs als facecard, omdat het zo'n Europees kaartje is...zit IF Koke eronder... Juistem

[ Voor 12% gewijzigd door Fraaank op 04-03-2020 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
038Zwolle schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:06:
Of het nou aan de woensdag ligt, of aan de patch, maar wat een saaie potjes vandaag.
De teams die ik tref doen niet onder voor die van Bean , de spelers spelen zoals WL, en als er 4x op doel word geschoten is het veel.

4 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen. 1e potje waren de schoten 5-5, 2e 2-2, 3e 3-2 en de laatste verloor ik met 4-0 waarvaan hij 5 schoten op doel had en ik 6. (Verdiende wel om te verliezen)

Ik ga maar weer wat anders doen op mijn vrije dag, en kijk morgen wel weer naar de rewards die waarschijnlijk even teleurstellend zijn
ligt vaak aan de woensdag.
Mensen willen hun rival rewards veilig stellen en dus spelen er meer goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
cubert20 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:59:
[...]

ligt vaak aan de woensdag.
Mensen willen hun rival rewards veilig stellen en dus spelen er meer goede spelers.
Ja dinsdag en woensdag zijn de ergste dagen... Daarbij dat dit weekend ook natuurlijk het netwerk op zijn gat lag en iedereen nu speelt. Kwam gister de server kwaliteiten niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ben bezig met de nationale trots sbc.

Nu heb k Spanje helemaal volgens de regels gedaan en geeft hij aan dat k geen 11 spelers heb uit de liga terwijl dit wel zo is.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
Augy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:05:
Ik ben bezig met de nationale trots sbc.

Nu heb k Spanje helemaal volgens de regels gedaan en geeft hij aan dat k geen 11 spelers heb uit de liga terwijl dit wel zo is.

Iemand enig idee?
ja in de app?
Daar is i bugged, op console kan het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff wat een slecht TOTW weer......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Die nieuwe totw... valt weer erg tegen zeg. Er is geen 1 speler die ik wil in mijn player picks..

✓ 89 Philippe Coutinho
✓ 87 Daniel Carvajal
✓ 84 Calvin Stengs

Bahbah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bvbal79 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:06:
[...]

ja in de app?
Daar is i bugged, op console kan het wel
Top thnx! Rest van de landen is allemaal met loyaliteit :( geen zin in 🤣

Voor mij is manolas nog wel leuk om mee te pakken, verder niets helaas

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 04-03-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Augy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:11:
[...]

Top thnx! Rest van de landen is allemaal met loyaliteit :( geen zin in 🤣

Voor mij is manolas nog wel leuk om mee te pakken, verder niets helaas
Je hoeft niet 10 wedstrijden helemaal te spelen he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die totw hahaha. Waar speel je WL voor eigenlijk?
#freekurt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:28:
Die totw hahaha. Waar speel je WL voor eigenlijk?
#freekurt
Voor je plezier toch? De rewards zijn een leuk extraatje. En zou het eerder verrassend vinden als er voor jouw team wel een interessante speler tussen zou zitten. Ik heb in al die jaren sowieso nog nooit een WL player pick gehad die goed genoeg was om in 1 van mijn 2 teams te spelen (en ik heb er elke week 2 gehad). Nou ja met uitzondering van de laatste maand(en) waarin de TOTS spelers als picks te kiezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:41:
[...]

Voor je plezier toch? De rewards zijn een leuk extraatje. En zou het eerder verrassend vinden als er voor jouw team wel een interessante speler tussen zou zitten. Ik heb in al die jaren sowieso nog nooit een WL player pick gehad die goed genoeg was om in 1 van mijn 2 teams te spelen (en ik heb er elke week 2 gehad). Nou ja met uitzondering van de laatste maand(en) waarin de TOTS spelers als picks te kiezen zijn.
Klopt dat ik een goed team heb. Maar we zitten nu in maart. Langzaam aan naar de einddagen van fifa 20. Met zo'n TOTW denk ik dat er - misschien op 1, 2 spelers na - voor elk team dat in september is begonnen geen versterking tussen zit.
De SS (wie heeft er bij EA uberhaupt deze naam verzonnen, want deze afkorting is vrij obvious 8)7 ) SBC's hebben meer toegevoegde waarde.
Ik twijfel wel of ik wel WL moet gaan spelen. Misschien zijn wat DR wedstrijden ook wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik heb , zeker na deze alweer teleurstellende TOTW, besloten om iig te stoppen met de WL.
Dagelijks speel ik dit spel nog wel en heb er ook nog wel plezier aan. Echter, de WL irriteert mij meer dan dat het plezier oplevert. Sta je 2-0 voor, gaat de tegenstander weg. Staat het gelijk en krijgt je tegenstander een rode kaart en/of penalty tegen, ragequitten mensen.
Een spel dat je voor je plezier speelt mag best wat meer 'rewarding' zijn . Tijdens de WK editie kreeg je bijvoorbeeld na elke game een speler . Zoiets zou van mij ook best in de WL mogen. Of dat je na 5 voltooide games toch een pack krijgt oid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Volgens mij is dit echt een gevalletje hoe je mindset is.
Ik speel WL omdat het competitief is, iedereen doet zijn best en speelt met zijn beste team. Jezelf meten met anderen en de spanning die je voelt bij een spannende wedstrijd daar doe ik het voor.
Die rewards zijn voor mij bijzaak en ik ben dan ook bijna nooit teleurgesteld in de rewards.
Ik vind het jammer als messi erin zit dat ik hem niet pack, maar gewoon nergens op rekenen.

Rivals vind ik vrij kut omdat je eigenlijk nergens voor speelt. en je 80% van de tijd iemand tegen komt die voor objectives aan het grinden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
cubert20 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:44:
Ik speel WL omdat het competitief is, iedereen doet zijn best en speelt met zijn beste team. Jezelf meten met anderen en de spanning die je voelt bij een spannende wedstrijd daar doe ik het voor.
Die rewards zijn voor mij bijzaak en ik ben dan ook bijna nooit teleurgesteld in de rewards.
Ik vind het jammer als messi erin zit dat ik hem niet pack, maar gewoon nergens op rekenen.

Rivals vind ik vrij kut omdat je eigenlijk nergens voor speelt. en je 80% van de tijd iemand tegen komt die voor objectives aan het grinden is.
Wilde net beginnen aan een bericht, maar dit is precies wat ik wilde typen! 100% hoe ik er ook over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:44:

Idd, ik vind WL ook veruit de leukste game-mode, maar door andere verplichtingen kan ik vaak alleen op peak hours spelen wat de gameplay niet ten goede komt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Begrijp het wel, het competitieve maakt de WL leuk. En in rivals heb je dit in mindere mate. En rivals is inderdaad verpest door achievements (die ik wél leuk vind om te doen mede omdat je daar wel daadwerkelijk wat vor terug krijgt . )

Maar het is belachelijk dat je eerst in de WL te maken krijgt met de meest vervelende spelers . Het enorm veel tijd kost, de servers ook nog eens enorm matig zijn (Was je nou echt beter , of had de tegenstander meer last van lag?) En het blijft in mijn opzicht een spel. Dan vind ik de rewards en dan zeker aangevuld met weer een waardeloze totw erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat een dramatisch Totw....

(Gelukkig heb ik afgelopen weekend overgeslagen :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-08 23:55
Het leuke aan de Weekend League is inderdaad dat iedereen daar echt speelt om het beste resultaat te halen. Het geeft (mij persoonlijk) dan ook voldoening als ik mijn doel (G1) heb behaald. Slechts 1 keer Elite gehaald en dat voelde wel echt lekker moet ik zeggen. Nadeel is dat je daardoor gespannen gaat spelen en persoonlijk raak ik ook veel sneller geïrriteerd door de onzin die voorkomt. Rivals lach ik daar eigenlijk veel meer om en neem het voor lief.

Het leuke aan een nieuwe club beginnen is dat je vanaf 0 start en zo noodgedwongen de wat minder populaire en dure spelers moet uitproberen. Ik speel nu dus gewoon voor de fun. In mijn team staan oa Ilisic 89 en de 84 shapeshifter CV van Caglairi. Beide spelen heel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb blijkbaar 7IFs in mijn club zitten, dat me dat verrast is wel een goede indicator hoe waardeloos deze zijn geworden deze jaargang.

Pagina: 1 ... 112 ... 185 Laatste