Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:33
ja had ook nergens last van eigenlijk.
Behalve mijn eigen spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Als je er eenmaal in zit zijn er blijkbaar geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Ik kom er niet in. Hopen op een verlenging van de WL dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:01
Ik heb 10 potjes gespeeld, 7 winst ben om 23:00 ongeveer gestopt verbinding was hier voor de verandering een keer uitstekend voor de vrijdag👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Juan Jesus en Handanovic RTTF hebben beide een sexy upgrade gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hassiebassie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 07:02:
Juan Jesus en Handanovic RTTF hebben beide een sexy upgrade gehad :p
Diego Carlos en Ryan Kent ook een hele mooie upgrade!

Mijn NL-elftal bakt er nog weinig van momenteel. Denk dat ik de WL snel even "uitspeel" en dan een deel weer te koop zet.

[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 29-02-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een zielige mensen toch in fifa kom 3-0 voor binnen 20 minuten tegen een miljoenen team. Legt die gozer de controller weg ..... kan nu dus een hele wedstrijd wachten totdat deze voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:49
Stop lekker met spelen dan. Heb ik ook gedaan, wat voel ik mij opgelucht. Lekker games spelen waar je wel "gewoon" kan spelen met realisme en zonder gezeik!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:59:
Stop lekker met spelen dan. Heb ik ook gedaan, wat voel ik mij opgelucht. Lekker games spelen waar je wel "gewoon" kan spelen met realisme en zonder gezeik!
Of je moet het spel niet zo heel serieus nemen. Doe ik ook al maanden niet en werkt in principe prima. WL gewoon stoppen met goud 3 en je ontloopt de meeste anti teams die je daarna krijgt.
Heb geen verwachtingen, dan kan fifa ook nooit tegenvallen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:35:
Wat een zielige mensen toch in fifa kom 3-0 voor binnen 20 minuten tegen een miljoenen team. Legt die gozer de controller weg ..... kan nu dus een hele wedstrijd wachten totdat deze voorbij is
Je moet sowieso de wedstrijd uitspelen, dus of hij nou wel of niets doet is niet relevant toch? Je kunt zelf ook je controller wegleggen (wel ervoor zorgen dat je linker pookje onder een hoek staat, zodat je nog loopt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:02:
[...]

Je moet sowieso de wedstrijd uitspelen, dus of hij nou wel of niets doet is niet relevant toch? Je kunt zelf ook je controller wegleggen (wel ervoor zorgen dat je linker pookje onder een hoek staat, zodat je nog loopt).
Tuurlijk maar op die manier een wedstrijd uit spelen of gewoon normaal spelen. Vind gewoon pleuris triest als je zo doet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:08
Dat is het ook gewoon. Het valt mij echt op dat er bij FIFA veel meer irritante figuren rondlopen. Zou wel het type spel zijn.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:41
8-3 op dit moment waar ik 3 keer verloor op penalty's. Ik kan dat echt niet.

Ik ben wel blij dat ik acuna toch nog gedaan heb. 4* skills moves en heeft ook nog eens 5 goals gemaakt in de 11 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:33
038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:50:
8-3 op dit moment waar ik 3 keer verloor op penalty's. Ik kan dat echt niet.

Ik ben wel blij dat ik acuna toch nog gedaan heb. 4* skills moves en heeft ook nog eens 5 goals gemaakt in de 11 games
is vooral psychologie en een paar basismechanismes hanteren.
eerste penal uit de serie gewoon blijven staan en goed kijken wat hij doet met zijn hoofd.
kijkt hij voor die tijd al een keer een kant op of doet hij dit pas later, hier kun je daarna eventueel op anticiperen.

kies zelf de hoek waar je het beste in kunt schieten en oefen om dit pas te doen als je al aan de aanloop bezig bent.
wissel deze af met af en toe gewoon door het midden schieten en je bent al een heel eind denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een heerlijke upgrade van futmass Sánchez naar prime Hierro. Nu heb ik nog zo’n muur als van dijk in me elftal :) vind echt bizar hoe goedkoop hij is voor zo’n goede icon verdediger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
cubert20 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:01:
[...]

is vooral psychologie en een paar basismechanismes hanteren.
eerste penal uit de serie gewoon blijven staan en goed kijken wat hij doet met zijn hoofd.
kijkt hij voor die tijd al een keer een kant op of doet hij dit pas later, hier kun je daarna eventueel op anticiperen.

kies zelf de hoek waar je het beste in kunt schieten en oefen om dit pas te doen als je al aan de aanloop bezig bent.
wissel deze af met af en toe gewoon door het midden schieten en je bent al een heel eind denk ik.
Ja thnx voor de tips maar ik heb hier bekend mee idd. Ookal duik ik vaak goed valt te bal toch langs mijn voeten of gaat precies de hoek in.

11 wins binnen. Acuna is een beest en heb ook 5 potjes met 88 kovacic kunnen spelen. Voelt goed aan de bal, maar ja verdedigend minder dan een kante en heeft niet de lange benen van sissoko. Maar hij onderschept veel, past goed en kan een goal maken.

Son weer eens geprobeerd, maar ik kan niet met hem overweg . Het ene potje scoort hij alles, de andere mist hij de makkelijkste kansen.

Oh 84 kent scoorde ook bijna elke game als invaller. Enorm snel, kan er omheen of naar binnen snijden om vervolgens uit te halen.

[ Voor 25% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Zojuist in de WL een team tegen gekomen met alleen maar icons (el turco IKE). Dacht shit die ga ik dik verliezen. 1-0 achter in de derde minuut, zoals altijd sta ik binnen 5 min achter. Daarna snel naar de 1-2 terug gekomen. Toen een dikke fout met me keeper 2-2. Daarna volle bak op de aanval, en ja hoor 2-3 voor
Volle spanning zoals altijd met de WL. 9van de 10 keer valt dan de 3-3, maar deze keer niet BAM 2-4. Met nog een minuut of 10 te gaan. Klaar is Kees. Lekker man gewonnen. Ff zijn team gekopieerd. En ff snel uit gerekend wat die waar is volgens Futbin dikke 11,5 miljoen.
Heerlijk zo’n pot winne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Zo, WL zit er weer op voor nu. Goud 3 is binnen, nog 7 wedstrijden over. Nu snel m'n Nederlandse leeuwen weer verkopen. Wat miste ik Politano en consorten. Dus nu maar weer Serie A for the time being. Kijken hoeveel munten ik straks over heb (denk 1 mil) en dan even kijken wat ik ga doen. Winter Refresh Zlatan is iets meer dan een miljoen. Iemand ervaring met deze held? Zou dan flashback Balotelli vervangen. Al is de kans groter dat ik Winter Refresh Eriksen dan maar eens ga proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:53
Refresh Eriksen zeer positief over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat weer lekker, word opeens steeds uit de game gegooid ivm PSN disconnects.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
En gewoon weer 2 shootouts verloren het wordt nu echt frustrerend

[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 13:07
Ik waag me ook maar weer eens een keer aan de WL. Ga 9-10 dus niet best.. Wat me opvalt is hoe bizar slecht mijn Vd Sar het doet! Het is moeilijk om tegen hem te scoren maar hij haalt de meest vreemde capriolen uit. Hij staat op het lijstje om vervangen te worden want ik had het gevoel dat mijn RTTF Handanovic stukken beter is. Iemand die dit ook bekend klinkt? Ik heb een tijd geleden untradeable Ter Stegen NIF gepackt, ook hij voelt gewoon beter aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:52
servers weer down?

https://allestoringen.nl/storing/fifa/

https://allestoringen.nl/storing/ea/

[ Voor 69% gewijzigd door boyette op 29-02-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarih
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:47
Net wanneer ik wil beginnen spelen.
Een mens is dan eens alleen alleen thuis en kinderen al in bed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hahah ik had gewoon weer! Een strafschoppen serie. Nummer 7 ofzo . Na strafschop 7 hapert mijn speler en vangt hij de bal. Word ik vervolgens ook uit het spel gegooid.. EA chapeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:38:
Hahah ik had gewoon weer! Een strafschoppen serie. Nummer 7 ofzo . Na strafschop 7 hapert mijn speler en vangt hij de bal. Word ik vervolgens ook uit het spel gegooid.. EA chapeau
Blijkbaar de juiste keuze gemaakt om WL te skippen desondanks er tijd voor te hebben dit weeked.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zarih schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:29:
Net wanneer ik wil beginnen spelen.
Een mens is dan eens alleen alleen thuis en kinderen al in bed...
Haha zelfde hier. Eindelijk een avondje los flikkert de server er weer uit 😂

Wilde net Courtois sbc gaan inwisselen

Zou tog fijn zijn als ze een x gingen compenseren ofzo :p

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 29-02-2020 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:11:
En gewoon weer 2 shootouts verloren het wordt nu echt frustrerend
Op het moment pas keuze maken waar je schiet. Vertrouw op je kwaliteit.
Als ik moet tegenhouden doe ik altijd in de aanloop van de tegenstander stapje links en duik naar rechts of andersom. Pak 40% van de penals op deze manier, aangezien weinigen de penals goed in de hoek durven te plaatsen.

Zo net uit FUT gegooid door EA. Maar ben niet de enige zo te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Frantz op 29-02-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 00:57
Frantz schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:47:
[...]

Op het moment pas keuze maken waar je schiet. Vertrouw op je kwaliteit.
Als ik moet tegenhouden doe ik altijd in de aanloop van de tegenstander stapje links en duik naar rechts of andersom. Pak 40% van de penals op deze manier, aangezien weinigen de penals goed in de hoek durven te plaatsen.

Zo net uit FUT gegooid door EA. Maar ben niet de enige zo te zien.
Ik heb altijd gemerkt dat 8-10 seconden wachten en dan door het midden goed werkt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Messje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:52:
[...]

Ik heb altijd gemerkt dat 8-10 seconden wachten en dan door het midden goed werkt :P
idd, ik scoor ook erg veel penalties door het midden, echter tevens de cpu werkt dit juist weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Messje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:52:
[...]

Ik blijf in de wedstrijden zelf ook altijd staan. Pak de meeste pingels hierdoor 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik overigens de enige die al een uurtje aan het puzzelen is Moments Ramos in zijn team past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Bossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:57:
Ben ik overigens de enige die al een uurtje aan het puzzelen is Moments Ramos in zijn team past?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:57:
engine er op en klaar.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet een strong link (rodrigo) of Icon erbij halen voor de RM/RW positie om hem in te passen.
Waarschijnlijk is dat nu net ff teveel, maar de SBC heeft sowieso geen einddatum.

En een disconnect na een objective grind SQB potje, kom er ook niet meer in.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 29-02-2020 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Servers down pfff.. zwaarbevochten 4-3 winst. Werd eruit gegooid net na laatste fluitsignaal. Zal je zien dat ik alsnog een loss krijg natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dan heb je t nog lang volgehouden. K kom al een uur nergens meer op of in kwa fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:20:
Dan heb je t nog lang volgehouden. K kom al een uur nergens meer op of in kwa fifa
Maar ook steeds PSN disconnects, is dit een Fifa issue of iets met PSN zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Bossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:26:
[...]

Maar ook steeds PSN disconnects, is dit een Fifa issue of iets met PSN zelf ?
PSN werkt bij mij goed. Kom in de store, andere games maken ook gewoon verbinding.
Met de companion app kom ik er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
EA servers problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb er goed aan gedaan dit weekend niet te spelen.

Het geld van Messi nog niet gebruikt. Wel vanmiddag mijn club voor 400K volgestopt met spelers voor een eventuele sbc. De markt staat op een dieptepunt. Als je wat coins hebt kun je die nu het best investeren in 86 of hoger.

EDIT: Waat.... zie nu pas de Ramos sbc. Ik ga ze er straks wel opknallen als de servers gefixt zijn..

[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 29-02-2020 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Hassiebassie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:48:
Ik heb er goed aan gedaan dit weekend niet te spelen.

Het geld van Messi nog niet gebruikt. Wel vanmiddag mijn club voor 400K volgestopt met spelers voor een eventuele sbc. De markt staat op een dieptepunt. Als je wat coins hebt kun je die nu het best investeren in 86 of hoger.

EDIT: Waat.... zie nu pas de Ramos sbc. Ik ga ze er straks wel opknallen als de servers gefixt zijn..
is dat niet altijd zo geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik kan weer inloggen, maar kan geen wedstrijd spelen

[ Voor 44% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ingelogd en via de telefoon even gehandeld.
Ruim 250K winst. Vooral Kroos was een knaller. 7K winst per kaart.

Geleerd van eerdere fouten. Nu gewoon de winst gepakt. Soms 500 per kaart, andere keren meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:16:
Ingelogd en via de telefoon even gehandeld.
Ruim 250K winst. Vooral Kroos was een knaller. 7K winst per kaart.

Geleerd van eerdere fouten. Nu gewoon de winst gepakt. Soms 500 per kaart, andere keren meer.
Wat voor kaarten en hoeveel van Kroos had je gekocht, voor hoeveel en wat leverden ze je op?

Ik heb nu in een paar dagen tijd mijn winst verdubbeld. Gaat met kleine bedragen (bijv. 1000 of 2000 per keer), maar het tikt wel lekker aan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jorgen schreef op zondag 1 maart 2020 @ 02:08:
[...]

Wat voor kaarten en hoeveel van Kroos had je gekocht, voor hoeveel en wat leverden ze je op?

Ik heb nu in een paar dagen tijd mijn winst verdubbeld. Gaat met kleine bedragen (bijv. 1000 of 2000 per keer), maar het tikt wel lekker aan.
Ik had ongeveer 10x Kroos opgeslagen. Verder wat Godin en David Silva. Ik ben gaan kijken bij een vorige sbc (toen Neymar net uit was) welke spelers er vooral als sbc fodder worden gebruikt. Dat zijn La Liga kaarten: Rakitic, Kroos, Isco, keepers, Busquets, Suarez...

Daar had ik dus flink wat van gekocht voor een redelijke prijs. Sowieso heb ik een idee van de gemiddelde prijs en weet ik van de kaarten wanneer de prijs hoog of laag is.

Verder heb ik vrijwel elke 86 speler ingekocht.
Ik had meer winst kunnen maken als ik ook naar 87 had gekeken, maar daarvan had ik enkel Navas 3x ingeslagen.

De les van de vorige keer, toen ik een aantal 84 had gekocht, was dat ik te lang wachtte met verkopen omdat ik dacht dat de prijs verder zou stijgen, maar dat gebeurde niet. Nu echt alles in de hype verkocht en mijn winst gepakt.

Had ik meer winst kunnen pakken? Misschien, maar met 250K winst moet ik niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 07:51:
[...]

Ik had ongeveer 10x Kroos opgeslagen. Verder wat Godin en David Silva. Ik ben gaan kijken bij een vorige sbc (toen Neymar net uit was) welke spelers er vooral als sbc fodder worden gebruikt. Dat zijn La Liga kaarten: Rakitic, Kroos, Isco, keepers, Busquets, Suarez...
Hoe weet je wat ze de bij de vorige SBC hadden gebruikt? Futbin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels 10-1 met WL. Motivatie om te spelen moet uit mijn kleine teen komen. Hoop dat WL nog 1 a 2 dagen wordt verlengd zodat ik nog goud 3 kan halen, anders vind ik zilver 1 ook wel prima.

SS Kainz en Cornet 86 gehaald als super subs. Kainz is wel een erg leuk kaartje met deadeye erop en 5* WF. Kost ook maar iets van 70k, alleen jammer van de composure, maar ja je kan niet alles hebben voor zo'n prijs :P

Met dit team speel ik momenteel, ingame in 442 formatie die mij nog het best bevalt: https://www.futbin.com/20/squad/11856226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19:43
Zucht.... dan win je een WL wedstrijd en op het moment dat je terug wil naar het FUT scherm klappen de servers er weer uit, zal wel weer een loss worden terwijl het een win had moeten zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:13:
Inmiddels 10-1 met WL. Motivatie om te spelen moet uit mijn kleine teen komen. Hoop dat WL nog 1 a 2 dagen wordt verlengd zodat ik nog goud 3 kan halen, anders vind ik zilver 1 ook wel prima.

SS Kainz en Cornet 86 gehaald als super subs. Kainz is wel een erg leuk kaartje met deadeye erop en 5* WF. Kost ook maar iets van 70k, alleen jammer van de composure, maar ja je kan niet alles hebben voor zo'n prijs :P

Met dit team speel ik momenteel, ingame in 442 formatie die mij nog het best bevalt: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
Tssk, ik doe toch iets verkeerd aangezien ik aan het grinden ben voor Kova :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
kw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:08:
[...]

Hoe weet je wat ze de bij de vorige SBC hadden gebruikt? Futbin?
Yes, gewoon op Futbin gekeken. Als ze voor Neymar ook gewoon de spelers uit La Liga gebruiken is het vrij eenvoudig. Bovendien is Fifa gewoon niet geschikt voor spelers als Pique, Rakitic, Isco, Kroos, busquets etc. Ze zijn niet snel genoeg. Dus dat zijn de echte sbc fodder spelers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hassiebassie op 01-03-2020 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:13:

Tot welke wedstrijd vind je het nog wel leuk om te spelen dan? Ik speel mijn WL's ook niet meer af, maar heb wel plezier in de wedstrijden die ik wel speel. Anders kan ik er beter niet eens aan beginnen (zoals ik ook niet ga grinden in rivals of squad battles en zo nog geen enkele gratis speler verdiend heb). Gistermiddag had ik mijn team weer wat omgebouwd zodat ik s avonds kon spelen. Toen Fifa down was, baalde ik ook echt omdat ik veel zin had om te spelen. Als ik dat niet meer zou hebben dan zou ik eerst beginnen om me een paar weken niet in te schrijven voor de WL.

Kainz ziet er leuk uit ja, had die hele kaart gemist in die stortvloed van nieuwe kaarten elke week. Maar eigenlijk is Reus nif toch een betere speler voor minder dan de helft van de prijs? Iets minder stats maar wel op de belangrijke plekken. Nu is Reus sowieso 1 van mijn favo spelers in Fifa 20. Als hij 300k ipv 30k had gekost dan had ik 'm ook gehaald! Of is het meer omdat het leuk is om af en toe nieuwe spelers te testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57
Ze maken er wel echt een zooitje van bij EA dit weekend, derde dag op rij issues :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:15:
[...]

Tot welke wedstrijd vind je het nog wel leuk om te spelen dan? Ik speel mijn WL's ook niet meer af, maar heb wel plezier in de wedstrijden die ik wel speel. Anders kan ik er beter niet eens aan beginnen (zoals ik ook niet ga grinden in rivals of squad battles en zo nog geen enkele gratis speler verdiend heb). Gistermiddag had ik mijn team weer wat omgebouwd zodat ik s avonds kon spelen. Toen Fifa down was, baalde ik ook echt omdat ik veel zin had om te spelen. Als ik dat niet meer zou hebben dan zou ik eerst beginnen om me een paar weken niet in te schrijven voor de WL.

Kainz ziet er leuk uit ja, had die hele kaart gemist in die stortvloed van nieuwe kaarten elke week. Maar eigenlijk is Reus nif toch een betere speler voor minder dan de helft van de prijs? Iets minder stats maar wel op de belangrijke plekken. Nu is Reus sowieso 1 van mijn favo spelers in Fifa 20. Als hij 300k ipv 30k had gekost dan had ik 'm ook gehaald! Of is het meer omdat het leuk is om af en toe nieuwe spelers te testen?
Meestal tot zilver 1, en dan pep ik me meestal op om goud 3 te halen. Meestal wordt het dan 14-3 ofzo. Ongelooflijk dat het eerst 40 wedstrijden WL waren.......

Kainz heeft 5* WF en een veel betere agility/balance dan Reus (en ook stamina mocht het verlengen worden). Dat vind ik echt een grote plus voor een aanvaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nachtapotheker schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
Ze maken er wel echt een zooitje van bij EA dit weekend, derde dag op rij issues :')
Ze hebben de torn van Kurt over zich afgeroepen _/-\o_

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb dat verhaal over Kurt maar vaag gehoord. Kan iemand mij kort uitleggen hoe de vork in de steel zit?

Hij is gebanned van toernooien (waarom weet ik niet).
Nu is ook zijn account geband door EA, wat blijkbaar door veel mensen (waaronder Lizard hack groep) als de druppel wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 08:51
iemand ervaring met rijkaard 88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:56:
Ik heb dat verhaal over Kurt maar vaag gehoord. Kan iemand mij kort uitleggen hoe de vork in de steel zit?

Hij is gebanned van toernooien (waarom weet ik niet).
Nu is ook zijn account geband door EA, wat blijkbaar door veel mensen (waaronder Lizard hack groep) als de druppel wordt gezien.
Waarschijnlijk zijn er hier mensen die de achtergrond beter kennen, maar Kurt is een van meest populaire pro spelers en streamers maar ook iemand die zijn ongenoegen met de huidige status van de game continu uit.

Volgens EA is hij te ver gegaan, volgens de rest van de community met EA simpelweg zn shit eens fixen :+
Ook tekkz en msdossary heb op het laatste tournooi uitgesproken over de gameplay.

Voor meer achtergrond/context, check youtube of twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19:43
[Twitter: https://mobile.twitter.com/FUTDonk/status/1234055598054019072]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESA_AwzX0AAJH2v?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESA_Aw3X0AAIvHN?format=jpg&name=large

Jongens dit kan toch gewoon niet en ik mag hopen dat het niet klopt, want zo'n groot bedrijf als EA moet hier toch heeeeeeel anders mee omgaan dan mensen Steen, Papier, Schaar te laten spelen omdat hun servers er uit liggen. Moest beetje lachen van het amateuristische niveau, maar is te triest voor woorden eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 01-03-2020 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Is dat serieus op een toernooi ofzo?

Hahaha..... Man man man man man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Apart dat ik niet kan connecten met de servers terwijl verschillende vrienden van mij wel kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Frantz schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:21:
Apart dat ik niet kan connecten met de servers terwijl verschillende vrienden van mij wel kunnen spelen..
Hier werkt het ook niet, zowel op de apps web als ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Pff ik begin het nu toch echt wel zat te worden met de servers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft. Een voorbeeldje:

Bij 18 seconden zie je dat de CPU switch van Tagliafico naar Koeman, op het moment van switchen doet Koeman direct een soort van tackle. Het kan een vertraagde input zijn van Tagliafico, maar het valt me vaker op. Terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik geen tackle uitvoer.

Overigs is dit weer zo'n shit goal met van de Sar. Die irriteert me steeds vaker. Maar vindt maar eens een goede NL keeper...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
kw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft. Een voorbeeldje:

[YouTube: Instap van Koeman]

Bij 18 seconden zie je dat de CPU switch van Tagliafico naar Koeman, op het moment van switchen doet Koeman direct een soort van tackle. Het kan een vertraagde input zijn van Tagliafico, maar het valt me vaker op. Terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik geen tackle uitvoer.

Overigs is dit weer zo'n shit goal met van de Sar. Die irriteert me steeds vaker. Maar vindt maar eens een goede NL keeper...
Kapotte controller? Heb ik ook gehad dat er een input naar links was terwijl ik dit zelf niet deed.

Je kan je controller aansluiten op een Windows pc en bij configuratie scherm - apparaten en daar kijken of de input klopt met wat je doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Omdat ik toch geen coins heb voor de topspelers, vandaag Larsson maar eens gekocht . Maar wat een beest! Scoorde ij zijn laatste potje gewoon 5 x in 60minuten.

Staat nu op 7 games, 15 goals en 1 assist. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:36:
Pff ik begin het nu toch echt wel zat te worden met de servers...
Het speelt echt weer dramatische. Ben maar gestopt speel me laatste potjes vanavond wel.

Net gewoon 4x een 100% kans maar hernandez weigerd gewoon om te schieten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bijzondere weekend league dit keer .
17 wins en heb nog 3 potjes over. Van de 10 keer dat ij verloor heb ik 8! Keer verloren met penalty's.

Vandaag stond ik op 11 wins maar wilde Larsson uitproberen . Ik dacht, als ik het eerste potje win ga ik door, als ik verlies stop ik. Uiteindelijk tot de 17 wins maar 1 x verloren (weer door penaltys).

Larsson staat nu 9 games op 21 goals en 2 assists. (2 rival potjes in div 4 en 7 WL)

Ik speel zo:

https://www.futbin.com/20/squad/13803536

(Maar 2 tradeables)😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, zo speel je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:25:
[...]

Nee, zo speel je niet :)
Eh, wel?

Oh , maar 1 Koeman natuurlijk😅 en 84 Ake als CB

[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 01-03-2020 14:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Zijn de broertjes Koeman he!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik wordt een beetje strontziek van EA en z'n zwakke servers dit weekend. Ik kom er weer niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:43:
Ik wordt een beetje strontziek van EA en z'n zwakke servers dit weekend. Ik kom er weer niet in...
Tja, ik kan wel spelen maar het voelt alsof mijn team steeds vertraagd speeld ivm de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:15:
[...]

Tja, ik kan wel spelen maar het voelt alsof mijn team steeds vertraagd speeld ivm de tegenstanders.
ja het zijn de inlog services die plat zijn ofzo, eruit betekend dat je er ook niet meer in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Companion app is ook ff een no go. Of ben ik de enige?

Moet zo naar mn schoonmoeder. Hoopte nog ff een beetje te kunnen handelen... 😏

[ Voor 44% gewijzigd door LukeSpangas op 01-03-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Companion app was een no go tot tien minuten geleden. Kon eindelijk weer inloggen na voor het laatst gehandeld te hebben om 00:00 uur vannacht. Ik heb de game verder niet eens opgestart vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft.
Heb ik precies hetzelfde, is sinds een paar patches weer. Dit gedrag zit al 100 jaar in FIFA en lijkt weer terug te zijn helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman

[YouTube: Instap van Koeman]

Hoe heb je bij settings je auto switching move assistance staan? Dit is een instelling die wel invloed heeft op zulke acties. Maakt een hoop verschil op welke setting je speelt.

Zou nooit aanraden om deze op high te zetten maar Low of none kan beide. Je kan deze opties testen en kijken wat je het meest bevalt.

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 01-03-2020 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:37:
[...]

Heb ik precies hetzelfde, is sinds een paar patches weer. Dit gedrag zit al 100 jaar in FIFA en lijkt weer terug te zijn helaas.
input delay, heb het ook als de bal ff los stuiterd bij een kluts situatie etc, dan ben ik ff 1-2 seconde de controle over mijn speler kwijt en dan is de bal al verloren.

Ben overigens wel helemaal klaar met OBS, constant 3-4 spelers die druk op je uit oefenen en de gameplay is te traag om je er steeds helemaal te spelen. Alle passes/schoten zijn of te traag of te hard, kansloze missie vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Was even aan t rommelen met SB vandaag.. geen Rivals aangeraakt. Ga ik ook niet meer doen vanmiddag als k jullie zo hoor.

Vanavond even Rivals. Moet nog 8x scoren in een gewonnen wedstrijd, met mijn niveau de laatste tijd word dit al lastig de komende 5 dagen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer vrij gemakkelijk goud3 binnen. Wat dingen tegen, wat dingen mee, uiteindelijk gewoon tevreden met het resultaat.

Wat wel opviel is dat toty de bruyne het deze WL op zijn heupen had. Samen overigens met PM Butragueno, maar die is sowieso broken. Op de een of andere wijze houden mijn spelers nooit hun vorm vast. Nu toty bruyne heeft kunnen excelleren zal die zeer waarschijnlijk volgende WL onzichtbaar zijn, maar dan zal ongetwijfeld weer een andere speler opstaan die het verschil maakt. Toch wel opmerkelijk. Lijkt haast wel of EA bepaalde spelers een boost geeft en dan uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:24:
Toch weer vrij gemakkelijk goud3 binnen. Wat dingen tegen, wat dingen mee, uiteindelijk gewoon tevreden met het resultaat.

Wat wel opviel is dat toty de bruyne het deze WL op zijn heupen had. Samen overigens met PM Butragueno, maar die is sowieso broken. Op de een of andere wijze houden mijn spelers nooit hun vorm vast. Nu toty bruyne heeft kunnen excelleren zal die zeer waarschijnlijk volgende WL onzichtbaar zijn, maar dan zal ongetwijfeld weer een andere speler opstaan die het verschil maakt. Toch wel opmerkelijk. Lijkt haast wel of EA bepaalde spelers een boost geeft en dan uit zet.
[sarcasm]Moet je weer even wat fifa-punten kopen, moet je kijken hoe hard ze weer lopen [/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de wl nou verlengd t/m maandag ? Door de vele problemen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:55:
Is de wl nou verlengd t/m maandag ? Door de vele problemen dit weekend.
ja
Fraaank schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:43:
[...]

[sarcasm]Moet je weer even wat fifa-punten kopen, moet je kijken hoe hard ze weer lopen [/sarcasm]
Vrees voor EA dat veel spelers gewoon geen fifa 21 gaan kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het blijft toch een bijzonder spel, gisteren lukte niks en liep iedereen er als een zoutzak bij. Vandaag lukt alles loopt iedereen diep (zoals ik het wil zien) pakt hazard ballen af van Ferdinand :') ik hoef maar op schieten te drukken of alles vliegt in de bovenhoek. Kortom als er geen manipulatie van online matches in dat spel zit dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Poeh! Die Rooney flashback kaart ziet er wel erg goed uit zeg! En speel al met 4 Engelsen in mijn team dus zou ook wel te doen moeten zijn... Enige mindere punten zijn zijn agilty en stamina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:02:
Poeh! Die Rooney flashback kaart ziet er wel erg goed uit zeg! En speel al met 4 Engelsen in mijn team dus zou ook wel te doen moeten zijn... Enige mindere punten zijn zijn agilty en stamina.
Beetje flauw dat het geen Premier League kaartje meer is.

Ramos binnen, chem word opgelost met Guardiola 90, volgende doel is een nieuwe RW om Ramos op full chem zonder Guardiola te kunnen krijgen (Garrincha of Rodrygo).

Gameplans moeten wel weer ff over de kop, bizar dat je nog steeds niet je settings kunt kopieren (i.e. copy Defending preset naar ultra-def enz).

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 01-03-2020 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Sta 14-7.. miss wel mijn beste WL ooit. 90 Werner is niet te stoppen. Morgen nog een gooi doen naar Goud 2 of miss zelfs 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:56
Huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/13272701

Circa 100k te besteden...doorsparen voor Hateboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
[...]

Ramos binnen, chem word opgelost met Guardiola 90, volgende doel is een nieuwe RW om Ramos op full chem zonder Guardiola te kunnen krijgen (Garrincha of Rodrygo).

Gameplans moeten wel weer ff over de kop, bizar dat je nog steeds niet je settings kunt kopieren (i.e. copy Defending preset naar ultra-def enz).
Is dan een Varane variant dan niet een betere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
[...]

Dan zou hij waarschijnlijk 3x zo duur gemaakt zijn. Is ook wel leuker dat je wat moeite moet doen om zulke spelers in je team in te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:42:
[...]

Is dan een Varane variant dan niet een betere optie?
Dat is lastiger ivm David Luiz, het is nu een icon CDM/CM of dadelijk in 451 een La Liga/Icon als RM om mee te starten.

Start/Chem:
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 01-03-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Die Ramos sbc ziet er leuk uit. Ik baal er van dat ik destijds FUTMAS mendy niet kon doen. Gelukkig is mijn Prime Zanetti van icon swaps 1 nog steeds geweldig.

Nu heb je in theorie: Varane HL, Mendy en Ramos als beesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:15:
Die Ramos sbc ziet er leuk uit. Ik baal er van dat ik destijds FUTMAS mendy niet kon doen. Gelukkig is mijn Prime Zanetti van icon swaps 1 nog steeds geweldig.

Nu heb je in theorie: Varane HL, Mendy en Ramos als beesten :)
Mendy heb je ook als CDM nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Vraagje. Weet iemand hoe dit werkt?

Ik heb die Wendell Live kaart gepacked ooit.
Nu heet hij wonder boven wonder een upgrade gekregen en gaan ze misscien zelfs hierna nog een ronde door. Hij is nu best in trek terwijl hij eerder 25k was.

De max bin is 35k echter. Dus niemand biedt hem aan. MAar ik wil hem wel graag lozen zodra er een beetje markt/hype is.

Gaat die max bin ooit omhoog? En zo ja, wanneer zou dat dan ongeveer gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:44:
Het blijft toch een bijzonder spel, gisteren lukte niks en liep iedereen er als een zoutzak bij. Vandaag lukt alles loopt iedereen diep (zoals ik het wil zien) pakt hazard ballen af van Ferdinand :') ik hoef maar op schieten te drukken of alles vliegt in de bovenhoek. Kortom als er geen manipulatie van online matches in dat spel zit dan weet ik het ook niet meer.
En zo ga je van 4-7 naar 11-9 :+ meer dan goud 3 zal er wel niet in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Vanmiddag tot 1600 liep het als een trein. Ging 11-2 alles vrij eenvoudig gewonnen. Daarna was het drama Niks ging meer geen normale pass geen onderscheppingen geen schot op het goal. Echt drama 7 op rij verloren. Tuurlijk snap ik dat je betere tegen standers krijgt. Maar het is net alsof iemand een knopje omzet en daarna niks meer lukt. Morgen laatste 11 afmaken. Maar eigenlijk helemaal geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
kever678 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:42:
Huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/13272701

Circa 100k te besteden...doorsparen voor Hateboer?
Uit eigen ervaring: doorgaan voor Juan Jesus of Luiz felipe. RB is opzich niet heel spannend en florenzi voldoet prima. Beste tip die mij iemand gaf is koulibaly eruit. Veel te traag tegen al die rappe aanvallers

Hier speel k nu mee:
https://www.futbin.com/20/squad/13321770

Volgende doelstelling: politano upgradenp

Wat een avond. Alles viel mijn kant op vanavond. Hoog in divisie 9, letterlijk nog nooit gehaald. Team speelt als de brandweer, zo fijn 😁

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 01-03-2020 22:22 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 185 Laatste