ja had ook nergens last van eigenlijk.
Behalve mijn eigen spel
Behalve mijn eigen spel
Diego Carlos en Ryan Kent ook een hele mooie upgrade!Hassiebassie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 07:02:
Juan Jesus en Handanovic RTTF hebben beide een sexy upgrade gehad
[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 29-02-2020 11:08 ]
Of je moet het spel niet zo heel serieus nemen. Doe ik ook al maanden niet en werkt in principe prima. WL gewoon stoppen met goud 3 en je ontloopt de meeste anti teams die je daarna krijgt.Sleehond schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:59:
Stop lekker met spelen dan. Heb ik ook gedaan, wat voel ik mij opgelucht. Lekker games spelen waar je wel "gewoon" kan spelen met realisme en zonder gezeik!
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Je moet sowieso de wedstrijd uitspelen, dus of hij nou wel of niets doet is niet relevant toch? Je kunt zelf ook je controller wegleggen (wel ervoor zorgen dat je linker pookje onder een hoek staat, zodat je nog loopt).Traeces schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:35:
Wat een zielige mensen toch in fifa kom 3-0 voor binnen 20 minuten tegen een miljoenen team. Legt die gozer de controller weg ..... kan nu dus een hele wedstrijd wachten totdat deze voorbij is
Tuurlijk maar op die manier een wedstrijd uit spelen of gewoon normaal spelen. Vind gewoon pleuris triest als je zo doetFraaank schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:02:
[...]
Je moet sowieso de wedstrijd uitspelen, dus of hij nou wel of niets doet is niet relevant toch? Je kunt zelf ook je controller wegleggen (wel ervoor zorgen dat je linker pookje onder een hoek staat, zodat je nog loopt).
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
is vooral psychologie en een paar basismechanismes hanteren.038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:50:
8-3 op dit moment waar ik 3 keer verloor op penalty's. Ik kan dat echt niet.
Ik ben wel blij dat ik acuna toch nog gedaan heb. 4* skills moves en heeft ook nog eens 5 goals gemaakt in de 11 games
Ja thnx voor de tips maar ik heb hier bekend mee idd. Ookal duik ik vaak goed valt te bal toch langs mijn voeten of gaat precies de hoek in.cubert20 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:01:
[...]
is vooral psychologie en een paar basismechanismes hanteren.
eerste penal uit de serie gewoon blijven staan en goed kijken wat hij doet met zijn hoofd.
kijkt hij voor die tijd al een keer een kant op of doet hij dit pas later, hier kun je daarna eventueel op anticiperen.
kies zelf de hoek waar je het beste in kunt schieten en oefen om dit pas te doen als je al aan de aanloop bezig bent.
wissel deze af met af en toe gewoon door het midden schieten en je bent al een heel eind denk ik.
[ Voor 25% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 15:43 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 20:36 ]
[ Voor 69% gewijzigd door boyette op 29-02-2020 20:26 ]
Blijkbaar de juiste keuze gemaakt om WL te skippen desondanks er tijd voor te hebben dit weeked.038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:38:
Hahah ik had gewoon weer! Een strafschoppen serie. Nummer 7 ofzo . Na strafschop 7 hapert mijn speler en vangt hij de bal. Word ik vervolgens ook uit het spel gegooid.. EA chapeau
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha zelfde hier. Eindelijk een avondje los flikkert de server er weer uit 😂Zarih schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:29:
Net wanneer ik wil beginnen spelen.
Een mens is dan eens alleen alleen thuis en kinderen al in bed...
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 29-02-2020 20:45 ]
Op het moment pas keuze maken waar je schiet. Vertrouw op je kwaliteit.038Zwolle schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:11:
En gewoon weer 2 shootouts verloren het wordt nu echt frustrerend
[ Voor 6% gewijzigd door Frantz op 29-02-2020 20:47 ]
Ik heb altijd gemerkt dat 8-10 seconden wachten en dan door het midden goed werktFrantz schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:47:
[...]
Op het moment pas keuze maken waar je schiet. Vertrouw op je kwaliteit.
Als ik moet tegenhouden doe ik altijd in de aanloop van de tegenstander stapje links en duik naar rechts of andersom. Pak 40% van de penals op deze manier, aangezien weinigen de penals goed in de hoek durven te plaatsen.
Zo net uit FUT gegooid door EA. Maar ben niet de enige zo te zien.
idd, ik scoor ook erg veel penalties door het midden, echter tevens de cpu werkt dit juist weer niet.Messje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:52:
[...]
Ik heb altijd gemerkt dat 8-10 seconden wachten en dan door het midden goed werkt
Ik blijf in de wedstrijden zelf ook altijd staan. Pak de meeste pingels hierdoor 😂Messje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:52:
[...]
Ik heb altijd gemerkt dat 8-10 seconden wachten en dan door het midden goed werkt
jaBossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:57:
Ben ik overigens de enige die al een uurtje aan het puzzelen is Moments Ramos in zijn team past?
engine er op en klaar.Bossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:57:
Ben ik overigens de enige die al een uurtje aan het puzzelen is Moments Ramos in zijn team past?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik moet een strong link (rodrigo) of Icon erbij halen voor de RM/RW positie om hem in te passen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 29-02-2020 21:16 ]
Maar ook steeds PSN disconnects, is dit een Fifa issue of iets met PSN zelf ?Augy schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:20:
Dan heb je t nog lang volgehouden. K kom al een uur nergens meer op of in kwa fifa
PSN werkt bij mij goed. Kom in de store, andere games maken ook gewoon verbinding.Bossie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:26:
[...]
Maar ook steeds PSN disconnects, is dit een Fifa issue of iets met PSN zelf ?
[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 29-02-2020 21:51 ]
is dat niet altijd zo geweest?Hassiebassie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:48:
Ik heb er goed aan gedaan dit weekend niet te spelen.
Het geld van Messi nog niet gebruikt. Wel vanmiddag mijn club voor 400K volgestopt met spelers voor een eventuele sbc. De markt staat op een dieptepunt. Als je wat coins hebt kun je die nu het best investeren in 86 of hoger.
EDIT: Waat.... zie nu pas de Ramos sbc. Ik ga ze er straks wel opknallen als de servers gefixt zijn..
[ Voor 44% gewijzigd door 038Zwolle op 29-02-2020 23:13 ]
Wat voor kaarten en hoeveel van Kroos had je gekocht, voor hoeveel en wat leverden ze je op?Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:16:
Ingelogd en via de telefoon even gehandeld.
Ruim 250K winst. Vooral Kroos was een knaller. 7K winst per kaart.
Geleerd van eerdere fouten. Nu gewoon de winst gepakt. Soms 500 per kaart, andere keren meer.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik had ongeveer 10x Kroos opgeslagen. Verder wat Godin en David Silva. Ik ben gaan kijken bij een vorige sbc (toen Neymar net uit was) welke spelers er vooral als sbc fodder worden gebruikt. Dat zijn La Liga kaarten: Rakitic, Kroos, Isco, keepers, Busquets, Suarez...Jorgen schreef op zondag 1 maart 2020 @ 02:08:
[...]
Wat voor kaarten en hoeveel van Kroos had je gekocht, voor hoeveel en wat leverden ze je op?
Ik heb nu in een paar dagen tijd mijn winst verdubbeld. Gaat met kleine bedragen (bijv. 1000 of 2000 per keer), maar het tikt wel lekker aan.
Hoe weet je wat ze de bij de vorige SBC hadden gebruikt? Futbin?Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 07:51:
[...]
Ik had ongeveer 10x Kroos opgeslagen. Verder wat Godin en David Silva. Ik ben gaan kijken bij een vorige sbc (toen Neymar net uit was) welke spelers er vooral als sbc fodder worden gebruikt. Dat zijn La Liga kaarten: Rakitic, Kroos, Isco, keepers, Busquets, Suarez...
Tssk, ik doe toch iets verkeerd aangezien ik aan het grinden ben voor KovaBean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:13:
Inmiddels 10-1 met WL. Motivatie om te spelen moet uit mijn kleine teen komen. Hoop dat WL nog 1 a 2 dagen wordt verlengd zodat ik nog goud 3 kan halen, anders vind ik zilver 1 ook wel prima.
SS Kainz en Cornet 86 gehaald als super subs. Kainz is wel een erg leuk kaartje met deadeye erop en 5* WF. Kost ook maar iets van 70k, alleen jammer van de composure, maar ja je kan niet alles hebben voor zo'n prijs![]()
Met dit team speel ik momenteel, ingame in 442 formatie die mij nog het best bevalt: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
Yes, gewoon op Futbin gekeken. Als ze voor Neymar ook gewoon de spelers uit La Liga gebruiken is het vrij eenvoudig. Bovendien is Fifa gewoon niet geschikt voor spelers als Pique, Rakitic, Isco, Kroos, busquets etc. Ze zijn niet snel genoeg. Dus dat zijn de echte sbc fodder spelerskw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:08:
[...]
Hoe weet je wat ze de bij de vorige SBC hadden gebruikt? Futbin?
[ Voor 4% gewijzigd door Hassiebassie op 01-03-2020 09:45 ]
Tot welke wedstrijd vind je het nog wel leuk om te spelen dan? Ik speel mijn WL's ook niet meer af, maar heb wel plezier in de wedstrijden die ik wel speel. Anders kan ik er beter niet eens aan beginnen (zoals ik ook niet ga grinden in rivals of squad battles en zo nog geen enkele gratis speler verdiend heb). Gistermiddag had ik mijn team weer wat omgebouwd zodat ik s avonds kon spelen. Toen Fifa down was, baalde ik ook echt omdat ik veel zin had om te spelen. Als ik dat niet meer zou hebben dan zou ik eerst beginnen om me een paar weken niet in te schrijven voor de WL.Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:13:
Inmiddels 10-1 met WL. Motivatie om te spelen moet uit mijn kleine teen komen. Hoop dat WL nog 1 a 2 dagen wordt verlengd zodat ik nog goud 3 kan halen, anders vind ik zilver 1 ook wel prima.
SS Kainz en Cornet 86 gehaald als super subs. Kainz is wel een erg leuk kaartje met deadeye erop en 5* WF. Kost ook maar iets van 70k, alleen jammer van de composure, maar ja je kan niet alles hebben voor zo'n prijs![]()
Met dit team speel ik momenteel, ingame in 442 formatie die mij nog het best bevalt: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
Meestal tot zilver 1, en dan pep ik me meestal op om goud 3 te halen. Meestal wordt het dan 14-3 ofzo. Ongelooflijk dat het eerst 40 wedstrijden WL waren.......sjakieman schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:15:
[...]
Tot welke wedstrijd vind je het nog wel leuk om te spelen dan? Ik speel mijn WL's ook niet meer af, maar heb wel plezier in de wedstrijden die ik wel speel. Anders kan ik er beter niet eens aan beginnen (zoals ik ook niet ga grinden in rivals of squad battles en zo nog geen enkele gratis speler verdiend heb). Gistermiddag had ik mijn team weer wat omgebouwd zodat ik s avonds kon spelen. Toen Fifa down was, baalde ik ook echt omdat ik veel zin had om te spelen. Als ik dat niet meer zou hebben dan zou ik eerst beginnen om me een paar weken niet in te schrijven voor de WL.
Kainz ziet er leuk uit ja, had die hele kaart gemist in die stortvloed van nieuwe kaarten elke week. Maar eigenlijk is Reus nif toch een betere speler voor minder dan de helft van de prijs? Iets minder stats maar wel op de belangrijke plekken. Nu is Reus sowieso 1 van mijn favo spelers in Fifa 20. Als hij 300k ipv 30k had gekost dan had ik 'm ook gehaald! Of is het meer omdat het leuk is om af en toe nieuwe spelers te testen?
Ze hebben de torn van Kurt over zich afgeroepenNachtapotheker schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
Ze maken er wel echt een zooitje van bij EA dit weekend, derde dag op rij issues
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Waarschijnlijk zijn er hier mensen die de achtergrond beter kennen, maar Kurt is een van meest populaire pro spelers en streamers maar ook iemand die zijn ongenoegen met de huidige status van de game continu uit.Hassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:56:
Ik heb dat verhaal over Kurt maar vaag gehoord. Kan iemand mij kort uitleggen hoe de vork in de steel zit?
Hij is gebanned van toernooien (waarom weet ik niet).
Nu is ook zijn account geband door EA, wat blijkbaar door veel mensen (waaronder Lizard hack groep) als de druppel wordt gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 01-03-2020 12:10 ]
Hier werkt het ook niet, zowel op de apps web als ps4Frantz schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:21:
Apart dat ik niet kan connecten met de servers terwijl verschillende vrienden van mij wel kunnen spelen..
Kapotte controller? Heb ik ook gehad dat er een input naar links was terwijl ik dit zelf niet deed.kw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft. Een voorbeeldje:
[YouTube: Instap van Koeman]
Bij 18 seconden zie je dat de CPU switch van Tagliafico naar Koeman, op het moment van switchen doet Koeman direct een soort van tackle. Het kan een vertraagde input zijn van Tagliafico, maar het valt me vaker op. Terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik geen tackle uitvoer.
Overigs is dit weer zo'n shit goal met van de Sar. Die irriteert me steeds vaker. Maar vindt maar eens een goede NL keeper...
Het speelt echt weer dramatische. Ben maar gestopt speel me laatste potjes vanavond wel.Wulfric92 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:36:
Pff ik begin het nu toch echt wel zat te worden met de servers...
Nee, zo speel je niet038Zwolle schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:13:
Ik speel zo:
https://www.futbin.com/20/squad/13803536
(Maar 2 tradeables)😱
Eh, wel?
[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 01-03-2020 14:40 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Tja, ik kan wel spelen maar het voelt alsof mijn team steeds vertraagd speeld ivm de tegenstanders.Terranova schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:43:
Ik wordt een beetje strontziek van EA en z'n zwakke servers dit weekend. Ik kom er weer niet in...
ja het zijn de inlog services die plat zijn ofzo, eruit betekend dat je er ook niet meer in kanBossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:15:
[...]
Tja, ik kan wel spelen maar het voelt alsof mijn team steeds vertraagd speeld ivm de tegenstanders.
[ Voor 44% gewijzigd door LukeSpangas op 01-03-2020 15:31 ]
Heb ik precies hetzelfde, is sinds een paar patches weer. Dit gedrag zit al 100 jaar in FIFA en lijkt weer terug te zijn helaas.kw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft.
Hoe heb je bij settings je auto switching move assistance staan? Dit is een instelling die wel invloed heeft op zulke acties. Maakt een hoop verschil op welke setting je speelt.kw_nl schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
Even wat advies nodig, het Fifa loopt al ruim een week niet meer bij mij. Ondanks dat mijn team niet gewijzigd is. Nu valt me met regelmaat op de als ik van verdediger switch, die eerst een soort terug stapt, waardoor de aanvaller direct voorsprong heeft. Een voorbeeldje:
[YouTube: Instap van Koeman]
Bij 18 seconden zie je dat de CPU switch van Tagliafico naar Koeman, op het moment van switchen doet Koeman direct een soort van tackle. Het kan een vertraagde input zijn van Tagliafico, maar het valt me vaker op. Terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik geen tackle uitvoer.
Overigs is dit weer zo'n shit goal met van de Sar. Die irriteert me steeds vaker. Maar vindt maar eens een goede NL keeper...
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 01-03-2020 16:55 ]
input delay, heb het ook als de bal ff los stuiterd bij een kluts situatie etc, dan ben ik ff 1-2 seconde de controle over mijn speler kwijt en dan is de bal al verloren.Fraaank schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:37:
[...]
Heb ik precies hetzelfde, is sinds een paar patches weer. Dit gedrag zit al 100 jaar in FIFA en lijkt weer terug te zijn helaas.
[sarcasm]Moet je weer even wat fifa-punten kopen, moet je kijken hoe hard ze weer lopen [/sarcasm]Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:24:
Toch weer vrij gemakkelijk goud3 binnen. Wat dingen tegen, wat dingen mee, uiteindelijk gewoon tevreden met het resultaat.
Wat wel opviel is dat toty de bruyne het deze WL op zijn heupen had. Samen overigens met PM Butragueno, maar die is sowieso broken. Op de een of andere wijze houden mijn spelers nooit hun vorm vast. Nu toty bruyne heeft kunnen excelleren zal die zeer waarschijnlijk volgende WL onzichtbaar zijn, maar dan zal ongetwijfeld weer een andere speler opstaan die het verschil maakt. Toch wel opmerkelijk. Lijkt haast wel of EA bepaalde spelers een boost geeft en dan uit zet.
jaTraeces schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:55:
Is de wl nou verlengd t/m maandag ? Door de vele problemen dit weekend.
Vrees voor EA dat veel spelers gewoon geen fifa 21 gaan kopen.Fraaank schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:43:
[...]
[sarcasm]Moet je weer even wat fifa-punten kopen, moet je kijken hoe hard ze weer lopen [/sarcasm]
Beetje flauw dat het geen Premier League kaartje meer is.sjakieman schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:02:
Poeh! Die Rooney flashback kaart ziet er wel erg goed uit zeg! En speel al met 4 Engelsen in mijn team dus zou ook wel te doen moeten zijn... Enige mindere punten zijn zijn agilty en stamina.
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 01-03-2020 20:10 ]
Is dan een Varane variant dan niet een betere optie?Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
[...]
Beetje flauw dat het geen Premier League kaartje meer is.
Ramos binnen, chem word opgelost met Guardiola 90, volgende doel is een nieuwe RW om Ramos op full chem zonder Guardiola te kunnen krijgen (Garrincha of Rodrygo).
Gameplans moeten wel weer ff over de kop, bizar dat je nog steeds niet je settings kunt kopieren (i.e. copy Defending preset naar ultra-def enz).
Dan zou hij waarschijnlijk 3x zo duur gemaakt zijn. Is ook wel leuker dat je wat moeite moet doen om zulke spelers in je team in te passen.Bossie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
[...]
Beetje flauw dat het geen Premier League kaartje meer is.
Dat is lastiger ivm David Luiz, het is nu een icon CDM/CM of dadelijk in 451 een La Liga/Icon als RM om mee te starten.Bean77 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:42:
[...]
Is dan een Varane variant dan niet een betere optie?
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 01-03-2020 21:09 ]
Mendy heb je ook als CDM nuHassiebassie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:15:
Die Ramos sbc ziet er leuk uit. Ik baal er van dat ik destijds FUTMAS mendy niet kon doen. Gelukkig is mijn Prime Zanetti van icon swaps 1 nog steeds geweldig.
Nu heb je in theorie: Varane HL, Mendy en Ramos als beesten
En zo ga je van 4-7 naar 11-9Nachtapotheker schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:44:
Het blijft toch een bijzonder spel, gisteren lukte niks en liep iedereen er als een zoutzak bij. Vandaag lukt alles loopt iedereen diep (zoals ik het wil zien) pakt hazard ballen af van Ferdinandik hoef maar op schieten te drukken of alles vliegt in de bovenhoek. Kortom als er geen manipulatie van online matches in dat spel zit dan weet ik het ook niet meer.
Uit eigen ervaring: doorgaan voor Juan Jesus of Luiz felipe. RB is opzich niet heel spannend en florenzi voldoet prima. Beste tip die mij iemand gaf is koulibaly eruit. Veel te traag tegen al die rappe aanvallerskever678 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:42:
Huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/13272701
Circa 100k te besteden...doorsparen voor Hateboer?
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 01-03-2020 22:22 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq