Speel je 4222? Cruijff zou echt fantastisch zijn. Helaas een beetje te duur voor mij.Is Osimhen de grind waard?Meneer iCy schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:56:
[...]
Ik ga hem niet als CAM spelen, maar als CDM dan.
Hij zal niet zo vaak op goal schieten. Als CAM heb ik Griezman/Mbappe. Spitsen zijn Ben Yedder en Osihmen (toekomst toch cruyff denk ik :-))
Ik sla dit jaar FUT over na dat ik vorig jaar 1000 euro aan points heb gespeeldsimons schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:12:
YouTube: L'EXPLICATION DES AVOCATS CONCERNANT "L'AFFAIRE EA" (début 7min25)
Heb bovenstaand filmpje gekeken, gaat over een rechtszaak in wording in Frankrijk tegen EA.
Het filmpje laat 2 advocaten aan het woord, je kan de ondertitels aanzetten, die is niet helemaal volledig maar als je een beetje frans kent verstaan dan kan je het uitstekend volgen.
Ze leggen perfect uit wat hun zaak zal zijn en hoe, wat er mis is met de coins/FIFA-punten en hoe EA feitelijk illegaal de markt verziekt op valse voorwendselen.
Hoewel EA nooit officieel heeft aangegeven hoeveel ze verdienen aan de FIFA-punten (figures wat disclosure-en ze nu wel?) is hun inschatting dat het makkelijk de miljard euro's aan tikt per fifa.... dat is
€ 1.000.000.000
Ik doe hier aan mee, koop ook FIFA-points.... maar feitelijk ben ik gewoon een enorme domoor
Voel me erg vrij en rustig
Vind het wel leuk om hier bij te lezen, en al die verschillende kaartjes te zien
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Redelijke rewards. Een godin walkout, player picks 3x 84. Muslera TOTW. Niks bijzonders, maar leuk voor de coins
Ja ik speel 4222 en Osimhen speelt zeer lekker weg, maar wil graag Cruyff weer terug hebben zoals in Fifa19 :-).Frantz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:38:
[...]
Speel je 4222? Cruijff zou echt fantastisch zijn. Helaas een beetje te duur voor mij.Is Osimhen de grind waard?
Mis alleen 1,3 miljoen voor baby cruyff
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Snap het, ik haal de 1000 euro ook wel, trakteer mij elke maand wel op 12kpoints. Simpelweg dat ik niet rook/zuip/buiten-de-deur neuk etc.Mars18 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:46:
[...]
Ik sla dit jaar FUT over na dat ik vorig jaar 1000 euro aan points heb gespeeld![]()
Voel me erg vrij en rustig![]()
Vind het wel leuk om hier bij te lezen, en al die verschillende kaartjes te zien
Maar dat is nu afgelopen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nu ga je lekker roken, zuipen & buiten de deur neuken? ;-)simons schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:01:
[...]
Snap het, ik haal de 1000 euro ook wel, trakteer mij elke maand wel op 12kpoints. Simpelweg dat ik niet rook/zuip/buiten-de-deur neuk etc.
Maar dat is nu afgelopen.
Allebei gelijkRBH schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:45:
[...]
Als je een andere squad bekijkt en dan teruggaat heb je grote kans dat je de loyalty niet hebt. Had dit namelijk net exact hetzelfde. Edit: Sowieso als je hem op de console bekijkt heb je niet de loyalty.
Zijn loyality zal lager zijn als hij ze koopt.
Maar de aantal spelers van de leagues is een bug op de app
Ik mag niet klagen vandaag met de rewards. Vanochtend Pogba (108k) en zojuist Hateboer shapeshifters (126k) en nog Muller, Fabinho en wat anders 83-rated spelers. Lekker. 

[ Voor 13% gewijzigd door RBH op 27-02-2020 12:11 ]
OMG!!!! Het is niet waar, maar toch. Ik ga de rest van het jaar niet meer zeuren om pack luck!
Doe even net een League sbc van serie A vanachter mijn pc op werk....
Messi Shapeshifter tradable
Wohoo, dit gooit echt alles omver. Ik moet nu echt even nadenken wat ik met mijn team ga doen.
Messi Shapeshifter tradable

Lekker!!Hassiebassie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:15:
OMG!!!! Het is niet waar, maar toch. Ik ga de rest van het jaar niet meer zeuren om pack luck!
Messi Shapeshifter tradable![]()
![]()
![]()
![]()
Wohoo, dit gooit echt alles omver. Ik moet nu echt even nadenken wat ik met mijn team ga doen.
Altijd baas boven baas zie je maar weer.
LOLRemkoDJ schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:03:
[...]
Nu ga je lekker roken, zuipen & buiten de deur neuken? ;-)
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kolarov en Bateson uit de player picks. Verder OK rewards uit mijn packs. Geen toppers, maar tenminste wat 84/85/86 kanonvoer.
Tomori gehaald voor naast toty VVD.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Buffon 83 highest rated uit mn Gold 2 rewards. Player picks was ook niks. Ik ga even een paar weekendjes overslaan, kijken of ik daarna nog wel wil gaan spelen. Het is gewoon erg veel elk weekend, voor erg weinig return.
PSN/Steam: Xamsix
Tomori heb ik al een tijdje naast David Luiz staan, zeldzame combinatie van pace, kracht en Agility voor een CB.Bean77 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:44:
Kolarov en Bateson uit de player picks. Verder OK rewards uit mijn packs. Geen toppers, maar tenminste wat 84/85/86 kanonvoer.
Hij doet vooral onopvallend zijn werk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Markt is denk ik nu wel officieel op zijn dieptepunt als ik 83 voor discard kan krijgen, 84 voor onder de 2k en 85 onder de 6K (Onana zelfs 4k)
Ik zie ook nog gebeuren dat de 86 rated onder de 10k gaan duiken zo....
Ik zie ook nog gebeuren dat de 86 rated onder de 10k gaan duiken zo....
Had je wel een monsterteam voor dat bedrag hoop ik?Mars18 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:46:
[...]
Ik sla dit jaar FUT over na dat ik vorig jaar 1000 euro aan points heb gespeeld![]()
Voel me erg vrij en rustig![]()
Rewards waren prima. Koke en Machin als red picks. Aguero, Neuer, discard IF en aantal 85-84-83 rated spelers.
Ik ga voor het eerst eens een gokje wagen voor de MM, kijken of het wat oplevert...
Madrid spelers zijn nog op te pikken voor rond de 1500.....Fraaank schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:05:
Ik ga voor het eerst eens een gokje wagen voor de MM, kijken of het wat oplevert...
Heb er 100 klaar staan en nog 30 op niet toegewezen....
Ik heb SS Messi 3 potjes getest na hem vanochtend dus gepacked te hebben. Als sub en 2x als basisspeler. Op verschillende posities geprobeerd:
- Zijn dribbling is echt fenomenaal. Hij voelt ontzettend smooth aan de bal. Niks mis mee.
- Passing is ontzettend goed, vrijwel geen merkbaar verschil met TOTY De Bruyne als ik hem op CAM speel.
- Zijn finesse shot (hij heeft de Finesse trait) is een cheatcode. Gewoon R1/Rb ingedrukt houden, schieten vanaf 20-30 meter en hij jaagt de bal met uiterste precisie onhoudbaar in de kruising. Mid Icon Van Der Sar moest gewoon 3x vissen in een Rivals potje.
- High/low workrate is echt een spitsendroom en hij jaagt in de 16 echt beter dan zijn normale versie (mid/low).
- Met corners legt hij echt precies de bal op het hoofd van diegene waar je op mikt. Er zit een rare curve in waardoor hij onhoudbaar is.
- Zijn grootste minpunt is zijn fysieke kracht. Hij kan ontzettend goed dribbelen, maar in fysieke kracht legt hij het compleet af tegen mijn standaard C.Ronaldo. Je zet hem in duels nog steeds makkelijk van de bal af.
- Zijn lage verdedigende workrate vind ik niet altijd even fijn als hij op de CAM positie speelt. TOTY De Bruyne heeft high/high met hele hoge stamina en die loopt de hele wedstrijd het veld over. Daar ben ik de afgelopen tijd gewend aan geraakt, maar Messi laat zijn verdedigende taken voor wat het is.
- Op de vleugel komt hij niet echt tot zijn recht. Dan wil ik liever dat hij in de 16 komt, maar hij geeft wel goede voorzetten.
Ik denk dat hij het best tot zijn recht komt in de spits of op de CAM positie.
Ik ga er nog een paar nachten over slapen of ik deze Messi wil houden of niet. Ik moet namelijk mijn complete team gaan omgooien wil ik hem goed inbouwen. Ik kan hem ook verkopen en mijn huidige team versterken en bijvoorbeeld Prime Roberto Carlos halen
Die vond ik vroeger heel tof en die gaat dan uiteraard standaard alle vrije trappen nemen.
- Zijn dribbling is echt fenomenaal. Hij voelt ontzettend smooth aan de bal. Niks mis mee.
- Passing is ontzettend goed, vrijwel geen merkbaar verschil met TOTY De Bruyne als ik hem op CAM speel.
- Zijn finesse shot (hij heeft de Finesse trait) is een cheatcode. Gewoon R1/Rb ingedrukt houden, schieten vanaf 20-30 meter en hij jaagt de bal met uiterste precisie onhoudbaar in de kruising. Mid Icon Van Der Sar moest gewoon 3x vissen in een Rivals potje.
- High/low workrate is echt een spitsendroom en hij jaagt in de 16 echt beter dan zijn normale versie (mid/low).
- Met corners legt hij echt precies de bal op het hoofd van diegene waar je op mikt. Er zit een rare curve in waardoor hij onhoudbaar is.
- Zijn grootste minpunt is zijn fysieke kracht. Hij kan ontzettend goed dribbelen, maar in fysieke kracht legt hij het compleet af tegen mijn standaard C.Ronaldo. Je zet hem in duels nog steeds makkelijk van de bal af.
- Zijn lage verdedigende workrate vind ik niet altijd even fijn als hij op de CAM positie speelt. TOTY De Bruyne heeft high/high met hele hoge stamina en die loopt de hele wedstrijd het veld over. Daar ben ik de afgelopen tijd gewend aan geraakt, maar Messi laat zijn verdedigende taken voor wat het is.
- Op de vleugel komt hij niet echt tot zijn recht. Dan wil ik liever dat hij in de 16 komt, maar hij geeft wel goede voorzetten.
Ik ga er nog een paar nachten over slapen of ik deze Messi wil houden of niet. Ik moet namelijk mijn complete team gaan omgooien wil ik hem goed inbouwen. Ik kan hem ook verkopen en mijn huidige team versterken en bijvoorbeeld Prime Roberto Carlos halen
LB en RB zou ik het minst in investeren. De coins van je team moeten in de as zitten en met name voorin. Dat is de 'gouden' regel, maar voel je uiteraard vrij om te doen wat je zelf leuk vindtHassiebassie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:37:
Ik heb SS Messi 3 potjes getest na hem vanochtend dus gepacked te hebben. Als sub en 2x als basisspeler. Op verschillende posities geprobeerd:
Ik ga er nog een paar nachten over slapen of ik deze Messi wil houden of niet. Ik moet namelijk mijn complete team gaan omgooien wil ik hem goed inbouwen. Ik kan hem ook verkopen en mijn huidige team versterken en bijvoorbeeld Prime Roberto Carlos halenDie vond ik vroeger heel tof en die gaat dan uiteraard standaard alle vrije trappen nemen.
Gooi een Semedo variant als RB en dan Messi op de CM/CDM plaats daarvoor om te starten. Een icon erbij en je zal prima zitten. Aan de linker kant van je formatie prop je KDB.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als ik Messi zou packen zou ik geen enkele twijfel hebben om mijn team om te gooien!
Maar ik heb ooit De Ligt gepackt, and that's it...
Maar ik heb ooit De Ligt gepackt, and that's it...
Ik heb het ook gedaan, maar natuurlijk als ik dat doet faalt EA weer omdat FIFA weer eens plat is. Fijn zo als het rond 7 nog niet opgelost isFraaank schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:05:
EA is gehacked.
[ Voor 6% gewijzigd door kwdtje op 27-02-2020 18:39 ]
Streamers zijn gewoon aan het spelen en het normale gepeupel kan er niet in. Hoe dan EA
Omdat er zo duidelijk wordt gecommuniceerd hier...
Als je op #freekurt zoekt, Kom je een tweet tegen van Lizard squad, blijkbaar een hackers groep (of persoon). Die claimen dat ze EA gehacked hebben.
https://mobile.twitter.com/UGLegion
Wikipedia: Lizard Squad
Als je op #freekurt zoekt, Kom je een tweet tegen van Lizard squad, blijkbaar een hackers groep (of persoon). Die claimen dat ze EA gehacked hebben.
is niet alleen fifa
alle ea access games zijn niet te spelen in online modus
alle ea access games zijn niet te spelen in online modus
Ajax - AZ, ik heb goed gegokt
Moneeeeeeeeyz
Nog beter: heb verkeerd geinvesteerd haha. Ik als Feyenoorder dacht natuurlijk: PSV - Feyenoord. Is er nog 1 of ander pokke potje in Nederland...Terranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:35:
[...]
Ik heb het ook gedaan, maar natuurlijk als ik dat doet faalt EA weer omdat FIFA weer eens plat is. Fijn zo als het rond 7 nog niet opgelost is
Bestaan die nog steeds? Dacht dat die een paar jaar geleden toen ze ook iets hadden gedaan opgebroken waren.Wulfric92 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:47:
Omdat er zo duidelijk wordt gecommuniceerd hier...
Ik heb er mijn twijfels bij ze claimen wel heel veel...Pompi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:12:
[...]
Bestaan die nog steeds? Dacht dat die een paar jaar geleden toen ze ook iets hadden gedaan opgebroken was.
Als het echt zo is, lekker laten zo. Die Kurt denkt dat ie God is.
Zou wel een ddos aanval zijn op de servers.
Dacht, speel wel een keertje Volta. Nog nooit gedaan. Kan dus ook niet. Dacht dat het offline was.
Dacht, speel wel een keertje Volta. Nog nooit gedaan. Kan dus ook niet. Dacht dat het offline was.
[ Voor 54% gewijzigd door kw_nl op 27-02-2020 19:35 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik heb juist wel in ra en la geïnvesteerd. Semedo hl en Lodi fs.Bean77 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:29:
[...]
LB en RB zou ik het minst in investeren. De coins van je team moeten in de as zitten en met name voorin. Dat is de 'gouden' regel, maar voel je uiteraard vrij om te doen wat je zelf leuk vindt![]()
Gooi een Semedo variant als RB en dan Messi op de CM/CDM plaats daarvoor om te starten. Een icon erbij en je zal prima zitten. Aan de linker kant van je formatie prop je KDB.
Pace en agility heb je echt wel nodig tegen de messi's en adama's van deze wereld.
Word echt moe van die Kurt kiddo's...
Stond op 7/10 wins met Argentijnse goals.. Nouja dan maar Netflixen
Stond op 7/10 wins met Argentijnse goals.. Nouja dan maar Netflixen
Los van Kurt, hacks en dat soort ellende..
Hoe kan het tog dat zo een groot bedrijf elke week downtime heeft 😂 en ook relatief lang. Alweer twee uurtjes
Super slecht als je bedenkt hoeveel geld er binnenkomt.
Hoe kan het tog dat zo een groot bedrijf elke week downtime heeft 😂 en ook relatief lang. Alweer twee uurtjes
Super slecht als je bedenkt hoeveel geld er binnenkomt.
[ Voor 1% gewijzigd door Augy op 27-02-2020 19:48 . Reden: Typo ]
Wolfsburg staat iig voor . Mbabu 86 is wel welkom. Zeker icm akanji na vrijdag.
Zulke rewards had ik ook altijd... Sinds ik begon met FUT een paar jaar geleden tot zo'n maandje geleden. Had hier toen ook gepost dat ik een wat uitgeprobeerd had, namelijk een team actief zetten met de hoogste waarde (dus incl. leenspelers e.d.) en de pakjes openen op een rustig moment (Dinsdag, Woensdagochtend, Zaterdag op zondag nacht e.d.) en heb sindsdien Cristiano Ronaldo, Pogba, Mahrez shapeshifters en nog vele andere walkouts die wat minder waard waren (maar in de maanden daarvoor voor mij veel zeldzamer waren). Eigenlijk had ik maar 1 week niets uit de packs maar toen had ik weer goede players picks (van 88 en 85). De player picks waren sowieso ook bovengemiddeld. Veel packs heb ik ook niet geopend, alleen de goud 1-3 rewards en eens in de 3 weken doe ik de marque matchups. Ook de packs van deze week moet ik nog openen, maar het wachten is dus weer op een rustig moment.Ambianz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:11:
Prachtige rewards weer. 3 zeldzame 12 goud speler packs met 2x Arnautovic als beste. Overall Pepe 84 als beste speler en een 82 en 81 bij de player picks.
Maakt nu totaal van 12 player picks dit jaar met 83 als hoogste van de dus 36 opties.
En misschien is het allemaal toeval maar zolang het werkt vind ik het niet erg om erin te geloven.
Azpilicueta gehaald en daarmee bijna 400k vrijgespeeld, dadelijk nogmaals zoiets met Kovacic
Dadelijk maar eens gaan nadenken wat ik daarmee gaan doen, Moments Desailly lijkt me niet alleen een beest maar ook een realistisch target
Dadelijk maar eens gaan nadenken wat ik daarmee gaan doen, Moments Desailly lijkt me niet alleen een beest maar ook een realistisch target
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben wel benieuwd na azpili. Hij lijkt me erg zwak voor een CBBossie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:04:
Azpilicueta gehaald en daarmee bijna 400k vrijgespeeld, dadelijk nogmaals zoiets met Kovacic
Dat is geen probleem, naar mijn mening is de beste wapen tegen snelle agile aanvallers een snelle agile verdediger. Er staat natuurlijk wel een muur naast hem.038Zwolle schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:05:
[...]
Ben wel benieuwd na azpili. Hij lijkt me erg zwak voor een CB
Vind je hem niet erg klein voor een CV ?Bossie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:16:
[...]
Dat is geen probleem, naar mijn mening is de beste wapen tegen snelle agile aanvallers een snelle agile verdediger. Er staat natuurlijk wel een muur naast hem.
Waarom niet bv Aké gekocht?Bossie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:04:
Ik speel momenteel ook met 84 ake. Snel bewegelijk en wat groter .als hij echt een verbetering is wil ik de sbc nog wel doen, maar vraag het mij af
Strong link met Kovacic die ik later nodig heb in mijn hybrid (heb nu een icon op die positie ivm chem).
Sorry hoor maar hoe dom ben je? Kurt heeft hier toch helemaal niks mee van doen. Hij wil niet eens dat anderen zijn strijd vechten. Die kinderen die dat doen krijgen thuis niet genoeg aandacht en gaan dat gewoon op Internet zoeken. Het zijn trieste Script kiddies.Fraaank schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:33:
Als het echt zo is, lekker laten zo. Die Kurt denkt dat ie God is.
Sorry wat? Zullen we in dit topic anders wel normaal blijven doen?N2LSWw schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:52:
[...]
Sorry hoor maar hoe dom ben je? Kurt heeft hier toch helemaal niks mee van doen. Hij wil niet eens dat anderen zijn strijd vechten. Die kinderen die dat doen krijgen thuis niet genoeg aandacht en gaan dat gewoon op Internet zoeken. Het zijn trieste Script kiddies.
Overigens goed nieuws voor RTTF-kaartjes: Sevilla en AS Roma door!
Ook geprobeerd, niet geluktsjakieman schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:56:
[...]
Zulke rewards had ik ook altijd... Sinds ik begon met FUT een paar jaar geleden tot zo'n maandje geleden. Had hier toen ook gepost dat ik een wat uitgeprobeerd had, namelijk een team actief zetten met de hoogste waarde (dus incl. leenspelers e.d.) en de pakjes openen op een rustig moment (Dinsdag, Woensdagochtend, Zaterdag op zondag nacht e.d.) en heb sindsdien Cristiano Ronaldo, Pogba, Mahrez shapeshifters en nog vele andere walkouts die wat minder waard waren (maar in de maanden daarvoor voor mij veel zeldzamer waren). Eigenlijk had ik maar 1 week niets uit de packs maar toen had ik weer goede players picks (van 88 en 85). De player picks waren sowieso ook bovengemiddeld. Veel packs heb ik ook niet geopend, alleen de goud 1-3 rewards en eens in de 3 weken doe ik de marque matchups. Ook de packs van deze week moet ik nog openen, maar het wachten is dus weer op een rustig moment.
En misschien is het allemaal toeval maar zolang het werkt vind ik het niet erg om erin te geloven.
Denk niet dat er een algorithme in zit wat teamwaarde betreft, heb alle combinaties een beetje geprobeerd, maar geen geluk. Je leest ook dat veel mensen geloven dat juist een zeer laag team zou werken.
Enige wat ik soms argwanend vind is dat nieuwe spelers of spelers die lang niet gespeeld hebben wel altijd wat beters lijken te pakken. Echter er is altijd een bias, wat er is hoor/lees je, wat er niet is niet natuurlijk.
Mocht niet klagen volgens mijbuurman3 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:37:
[...]
Had je wel een monsterteam voor dat bedrag hoop ik?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vannacht 20 pakjes geopend, had wat opgespaard. Krijg ik twee spelers gewoon 3 keer... van alle mogelijke spelers die kan treffen is het wel bizar dat je telkens dezelfde krijgt.
Valt mij in m'n rewards ook altijd op!kw_nl schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:46:
Vannacht 20 pakjes geopend, had wat opgespaard. Krijg ik twee spelers gewoon 3 keer... van alle mogelijke spelers die kan treffen is het wel bizar dat je telkens dezelfde krijgt.
niceMars18 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:22:
[...]
Mocht niet klagen volgens mij
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 28-02-2020 09:15 ]
Ik was gister blij, had eindelijk eens wat packluck: Hazard. Toch 144k. Vanmorgen een collega die dezelfde pakketjes opent: Shapeshifter Marcelo
Wie zouden jullie als CDM verkiezen normale Kante of 88 Keane ?
Hetzelfde als met die panini pakjes vroeger.
Heel veel Maguire de laatste tijd.
Doordat we gisteravond niet konden spelen heb ik vanochtend nog even behoorlijk zitten zweten voor de Acuna objective. Ik denk dat door de "storing"de deadline misschien nog wel verlengd zal worden maar ik heb hem vast binnen en kan me weer op andere objectives of WL storten.
Ik moest gisteravond alleen nog 5 van de 10 wins met een argentijns doelpunt. Daar had ik vanochtend nog 1 uur voor dus ik moest mensen kapot spelen en heb ook alleen maar met argentijnen voorin gespeeld die ik er speciaal voor had gekocht. Anders win je wel maar dan heb je weer geen argentijns doelpunt.
Dankzij een aantal ragequits kon ik precies 5 wins binnen een uur spelen en is Acuna binnen. Heerlijke supersubkaart want is moeilijk in mijn normale teams te passen.
Ik moest gisteravond alleen nog 5 van de 10 wins met een argentijns doelpunt. Daar had ik vanochtend nog 1 uur voor dus ik moest mensen kapot spelen en heb ook alleen maar met argentijnen voorin gespeeld die ik er speciaal voor had gekocht. Anders win je wel maar dan heb je weer geen argentijns doelpunt.
Dankzij een aantal ragequits kon ik precies 5 wins binnen een uur spelen en is Acuna binnen. Heerlijke supersubkaart want is moeilijk in mijn normale teams te passen.
Waarom draai je Ronaldo en Shev niet om en geef je Mbappe geen RM kaart voor max chem?Mars18 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:22:
[...]
Mocht niet klagen volgens mij
[Afbeelding]
das FIFA 19 he....DennisCle schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:51:
[...]
Waarom draai je Ronaldo en Shev niet om en geef je Mbappe geen RM kaart voor max chem?
Ben benieuwd welke 80% aan uitgekauwde spelers er vanavond in Shapeshifters deel 2 zitten.
- Eder Militao of Varane als middenvelder
- van Dijk/de Ligt als middenvelder
- Adama Traore als LB/RB
- De Gea als ST
- Wijnaldum als CB
- Sissoko CB op zeker
- Ben Yedder RW
- Martial als LB
- Pogba als CB
En natuurlijk nog heel veel spelers die al tig verschillende kaartjes hebben
- Adama Traore als LB/RB
- De Gea als ST
- Wijnaldum als CB
- Sissoko CB op zeker
- Ben Yedder RW
- Martial als LB
- Pogba als CB
Daar gaat EA niet aan beginnen. Daar kunnen ze geen geld mee verdienen.t mac schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:49:
Promes als ST zou wel in mijn team passen.

Helaas wel
Een nieuw dieptepunt: divisie 9....
Ik heb nog nooit zo weinig plezier gehad in FUT als bij deze versie. Toch begin ik iedere x weer opnieuw. Maar nu twijfel ik toch serieus om er mee te kappen. Ik ben geen topspeler, maar in eerdere versies toch nog wel goed genoeg voor divisie 4-5. En dan zit je nu in div. 9.... tegen teams die je ook in div. 1 tegen zou kunnen komen qua kaartjes.
Of, misschien toch maar weer mijn hele team omgooien. Andere opstelling, andere spelers. Of toch kappen. Sorry, maar mijn teleurstelling moest er even uit.
Ik heb nog nooit zo weinig plezier gehad in FUT als bij deze versie. Toch begin ik iedere x weer opnieuw. Maar nu twijfel ik toch serieus om er mee te kappen. Ik ben geen topspeler, maar in eerdere versies toch nog wel goed genoeg voor divisie 4-5. En dan zit je nu in div. 9.... tegen teams die je ook in div. 1 tegen zou kunnen komen qua kaartjes.
Of, misschien toch maar weer mijn hele team omgooien. Andere opstelling, andere spelers. Of toch kappen. Sorry, maar mijn teleurstelling moest er even uit.
Ik gok nog een Witsel/Can of Alaba op CB. Ben ook bang dat ze de standaard-namen gaan gebruiken. Zou leuk zijn (net als met Future Stars) dat je relatief onbekendere spelers werkelijk kan gebruiken door de boost/positie wisseling. Maar nu gebruiken ze 80% van de standaardnamen die al een special card hebben. Creativiteit is er in de content zeker wel dit jaar, in de spelers wat minder.Fraaank schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:18:
Ben benieuwd welke 80% aan uitgekauwde spelers er vanavond in Shapeshifters deel 2 zitten.
- Adama Traore als LB/RB
- De Gea als ST
- Wijnaldum als CB
- Sissoko CB op zeker
- Ben Yedder RW
- Martial als LB
- Pogba als CB
Ben Yedder zit er al in toch?
Uit de WL van vorige week een 75 & 84. Balen, maar de bijbehorende pakjes bracht groene Mertens 😊
Das dan toch leuk_O_
Das dan toch leuk_O_
PSN: Patrick_D
Gisteren kwam ik niet toe aan de objectives doordat de servers gisteren offline waren. Ik moest nog 4 games winnen met goals van Argentijnse spelers. Ik heb inmiddels 1 win en 5 potjes verloren. (Volledig terecht ook) het enige potje dat ik won was tegen een objective team
Iedereen kan met de beste kaartjes spelen, dat zegt helemaal niets. Sterker nog, ik zit in div 5 en soms zak ik even naar 6 (niet expres) en ik speel regelmatig tegen echte top tier kaarten maar win daar toch best vaak van. Ik wordt meestal zenuwachtiger als ik tegen een normaal gold team moet spelen.MadMoody schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:37:
Een nieuw dieptepunt: divisie 9....
Doordat er dit jaar zo ontzettend veel objectives, SBC's etc zijn kan iedereen wel een paar leuke kaarten vrijspelen. Daarnaast zegt de hoeveelheid geld die men er tegenaan smijt niets over hoe goed men is met de controller in z'n handen.
Ik zie je regelmatig dit soort berichten plaatsen dus misschien is dit spel gewoonweg niet voor jou. Zelf werd ik weer iets beter toen ik even een paar dagen niet had gespeeld. Ik heb nog wel eens last van tunnelvisie. Ik zie dan alleen de speler aan de bal en niet de spelers die vrijlopen. dan loop je tegen betere tegenstanders snel vast. Andere tip is om vooral de sprintknop meer los te laten...
Excuus...Markuss schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:50:
[...]
Ik gok nog een Witsel/Can of Alaba op CB. Ben ook bang dat ze de standaard-namen gaan gebruiken. Zou leuk zijn (net als met Future Stars) dat je relatief onbekendere spelers werkelijk kan gebruiken door de boost/positie wisseling. Maar nu gebruiken ze 80% van de standaardnamen die al een special card hebben. Creativiteit is er in de content zeker wel dit jaar, in de spelers wat minder.
Ben Yedder zit er al in toch?
Ben Yedder als LW. Die hebben we nog niet.
Crespo maar gekocht. 4 wins en 4 RQ. Acuna toch binnen
Wl speelt tot nu toe wel lekker gelukkig. Wat speelt die 87 hernandez heerlijk zeg. Afwerken van die man is zo geweldig.
Net na 2 min al een rq door hem met een onmogelijk schot
edit : Ondertussen 7 potten gespeeld en hij heeft nu 10x gescoord. Net beslist hij weer een wedstrijd in de 89ste min met een geweldig afstandschot. Wil nu zeker zijn prime en daarna moments kaart
Net na 2 min al een rq door hem met een onmogelijk schot
edit : Ondertussen 7 potten gespeeld en hij heeft nu 10x gescoord. Net beslist hij weer een wedstrijd in de 89ste min met een geweldig afstandschot. Wil nu zeker zijn prime en daarna moments kaart
[ Voor 35% gewijzigd door Traeces op 28-02-2020 16:56 ]
Altijd kanté. Stop je coins in andere spelers op andere posities.Traeces schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:08:
Wie zouden jullie als CDM verkiezen normale Kante of 88 Keane ?
Tunnelvissie (over bal heen kijken) en sprinten loslaten zijn de oplossingen/meest gemaakte foutenZodiacBomber schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
[...]
Iedereen kan met de beste kaartjes spelen, dat zegt helemaal niets. Sterker nog, ik zit in div 5 en soms zak ik even naar 6 (niet expres) en ik speel regelmatig tegen echte top tier kaarten maar win daar toch best vaak van. Ik wordt meestal zenuwachtiger als ik tegen een normaal gold team moet spelen.
Doordat er dit jaar zo ontzettend veel objectives, SBC's etc zijn kan iedereen wel een paar leuke kaarten vrijspelen. Daarnaast zegt de hoeveelheid geld die men er tegenaan smijt niets over hoe goed men is met de controller in z'n handen.
Ik zie je regelmatig dit soort berichten plaatsen dus misschien is dit spel gewoonweg niet voor jou. Zelf werd ik weer iets beter toen ik even een paar dagen niet had gespeeld. Ik heb nog wel eens last van tunnelvisie. Ik zie dan alleen de speler aan de bal en niet de spelers die vrijlopen. dan loop je tegen betere tegenstanders snel vast. Andere tip is om vooral de sprintknop meer los te laten...
Ben ik het ondertussen zeker mee eens na een aantal potten spelen. Was bang voor ze fysiek maar daar merk je echt helemaal niks van, hij zit echt overal tussen.bazuin99 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:00:
[...]
Altijd kanté. Stop je coins in andere spelers op andere posities.
Torreira live kaart kan je ook proberen!Traeces schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:06:
[...]
Ben ik het ondertussen zeker mee eens na een aantal potten spelen. Was bang voor ze fysiek maar daar merk je echt helemaal niks van, hij zit echt overal tussen.
WL is wel eens beter begonnen. 3w 2l
1 potjes ben ik compleet vernederd de andere loss was gek genoeg de leukste. Gelijke stand en beiden iets van 15 schoten op het doel. Helaas penalty's verloren met 4-1 terwijl ik 3x in de goede hoek zat.
Alle verliest partijen wel een uit partij en tegen Duitsers
1 potjes ben ik compleet vernederd de andere loss was gek genoeg de leukste. Gelijke stand en beiden iets van 15 schoten op het doel. Helaas penalty's verloren met 4-1 terwijl ik 3x in de goede hoek zat.
Alle verliest partijen wel een uit partij en tegen Duitsers
[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 28-02-2020 17:25 ]
Als CVM wel een stuk minder.Wulfric92 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:14:
[...]
Torreira live kaart kan je ook proberen!
Bij mij gaat de lol er ook steeds meer vanaf. Heel erg sterk het gevoel dat als je team een x aantal wedstrijden heeft gespeeld, slechter gaat voetballen. Misschien is het frustratie of lijkt het maar zo. Maar als ik filmpjes terugkijk van twee weken geleden, dat zie ik echt wel een verschil. Veel meer logische passes. Nu wordt de bak zo vaak verspeelt omdat naar de verkeerde speler wordt gepassed.
En dit soort goals, die overkomen me de laatste weken telkens:
De goal die je tegenkrijgt is inderdaad een kutgoal maar het uitverdedigen daarvoor is toch echt gewoon heel slecht van jezelf. Speel die bal naar je backs ipv door het midden!kw_nl schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:24:
Bij mij gaat de lol er ook steeds meer vanaf. Heel erg sterk het gevoel dat als je team een x aantal wedstrijden heeft gespeeld, slechter gaat voetballen. Misschien is het frustratie of lijkt het maar zo. Maar als ik filmpjes terugkijk van twee weken geleden, dat zie ik echt wel een verschil. Veel meer logische passes. Nu wordt de bak zo vaak verspeelt omdat naar de verkeerde speler wordt gepassed.
[YouTube: FIFA 20 Haat]
Dit doe je inderdaad echt zelf zoals hierboven aangegeven. Je hebt echt 4/5 x de kans om de bal normaal uit te verdedigen naar de zijkant. Maar je neemt enorm risicovolle passes door het midden.kw_nl schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:24:
[YouTube: FIFA 20 Haat]
Als je die bal gewoon normaal uitverdedigd kom je ook nooit in de vervelende situatie waar die goal uit komt
Dat is het shitte, bij 11 seconden probeerde ik via de zijkant uit te verdedigen. Er staat nota bene iemand volledig vrij. Maar de pass wordt alsnog door het midden gegeven.
Okey ik ga voorlopig totaal niet meer klagen over packluck..... denk gooi er wat fifa punten op pack ik shapeshifter mahrez en het pakket erna mbappe
daarvoor ook al ter stegen en pique . Nu maar eens gaan bedenk wat ik met zo’n 800k tot een miljoen coins ga doen
Heeft er iemand hier ervaring met gattuso keane of Ballack? Ik heb een icon CDM nodig .(of iemand anders voor max 500k)
Kleiner Team helaas:

Met overigens de 2e LB van Madrid nu ook het middenveld op...origineel
[ Voor 25% gewijzigd door Fraaank op 28-02-2020 19:01 ]
Meer meta dan die twee van RM ga je niet vinden.Fraaank schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:00:
Kleiner Team helaas:
[Afbeelding]
Vind die kante CB echt te grappigFraaank schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:00:
Kleiner Team helaas:
[Afbeelding]

C. Ronaldo Left footed and High/medium...
no thanks....

no thanks....

Traeces schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:12:
[...]
Vind die kante CB echt te grappig1.68 grote centrale verdediger

[ Voor 74% gewijzigd door Hassiebassie op 28-02-2020 19:16 ]
4* WF, dus komt vast wel goed!Hassiebassie schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:12:
no thanks....
[...]
[Afbeelding]
Met de 1.2 miljoen die ik verdiend heb met het packen van mbappe en shapeshifter Mahrez gelijk me team flink verbouwd. Zit alleen nog te wachten tot me 87 hernandez verkocht is dan kan ik me overige 2 icons kopen.
Team moet er dan zo uit gaan zien :
https://www.futbin.com/20/squad/13756480
Gerrard gekocht omdat echt een jeugd held van me is en ik het een geweldige voetballer vond
Hernandez zijn 87 deed het echt geweldig dus nu maar upgraden naar zijn prime
Hierro als vervanger voor Sanchez verdedigend echt een monster 
Door Hierro en Gerrard kan ik ook me linker kant gaan verbouwen en als ik de coins hiervoor heb Telles en Neymar inpassen
Team moet er dan zo uit gaan zien :
https://www.futbin.com/20/squad/13756480
Gerrard gekocht omdat echt een jeugd held van me is en ik het een geweldige voetballer vond
Door Hierro en Gerrard kan ik ook me linker kant gaan verbouwen en als ik de coins hiervoor heb Telles en Neymar inpassen
Hahahaha prachtigHassiebassie schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:12:
no thanks....
[...]
[Afbeelding]

EA is weer bezig met de markt beinvloeden hoor.
Dit is 10 min nadat die kaarten uit waren. No way dat die kaart al 3 eigenaars heeft gehad. Zeker omdat het geen geld heeft gekost voor de huidige eigenaar
Was ik er zeker van om akanji te kiezen, heb je nu weer een Zakaria SBC waardoor ik nu naar kovacic neig.. keuzessss
Ja dacht even een leuk avondje fut te spelen...
Edit: werkt weer
Edit: werkt weer
[ Voor 17% gewijzigd door Wulfric92 op 28-02-2020 22:21 ]
Ben zo klaar met die ben yedder. Je hebt overpowerde spelers maar die slaat alles. Je moet die gast zowat door midden schoppen wil hij eens van de bal af raken.
Nou ik kom er niet in, wel miljarden binnen harken maar fatsoenlijke dienstverlening ho maar, ieder jaar weer.
Zat er nog wel in maar de servers waren ineens weer bizar slecht ook. Geen pass kwam ineens weer normaal aan en me spelers leken wel weer slakkenNachtapotheker schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 22:30:
Nou ik kom er niet in, wel miljarden binnen harken maar fatsoenlijke dienstverlening ho maar, ieder jaar weer.
Dat had ik idd om 20u ook al, alles in slowmotion de gekste dingen gebeurden er weer. Misschien wel beter dat er storing isTraeces schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 22:34:
[...]
Zat er nog wel in maar de servers waren ineens weer bizar slecht ook. Geen pass kwam ineens weer normaal aan en me spelers leken wel weer slakken
Huh? Ik speelde van half 10 tot nu zonder maar 1 probleem op de PS4. Alles werkt en zelfs de connectie is goed.