Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
- wanneer zijn ploeg 4 wedstrijden achter elkaar wint in de competitie (eenmalig +1)
- altijd +1 op z'n IF
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 25-02-2020 22:39 ]
Dat dacht ik ook, zit Liverpool niet inmiddels op de 4 winst? Ik heb Wijnaldum...Augy schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:38:
Corrigeer me als ik het niet juist heb..
- wanneer zijn ploeg 4 wedstrijden achter elkaar wint in de competitie (eenmalig +1)
- altijd +1 op z'n IF
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heb nu acuna of Bernardo Silva. Acuna geprobeerd maar is aanvallend te zwak. Bernardo Silva en het tegenovergestelde aanvallend sterk maar verdedigend zwak. (Speelt op 7 chem).
Wie heeft een goede optie hiervoor? Max 300k
Oké dankjewel voor je reactie, Champions league en beker telt niet mee dus?Augy schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:38:
Corrigeer me als ik het niet juist heb..
- altijd +1 op z'n IF
Voor 650k heb je geen icon CAM die echt een grote upgrade is tov ReusBenny schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:19:
Wie heeft nog tips voor mijn elftal? Misschien een icon CAM? Kaka, Zola, Bergkamp..? Budget is 650k ong.
Nog 4 potjes winnen met Frans team en ik heb Van der Sar ook..
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat roep ik al anderhalf jaarBean77 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:21:
Mijn team wat verkocht. toty mbappe, gullit 90 en nog wat vrienden weg.
toty de bruyne, toty vvd, headliner neymar ervoor terug en mr cheat.
mr cheat is echt kapot goed, de beste spits die ik in fifa heb gehad tot nu toe. Scoort werkelijk in elke wedstrijd. In de 16 is zijn afwerking echt mega dodelijk. Kortom erg blij met pm butragueno
Het word nog leuk als je hem op agressive interceptions zet, met zijn pace/agility zal je regelmatig een CB verrassen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat zal jij jaarlijks een geld kwijt zijn aan EA tax haha, hoe vul jij dat elke keer aan? Gewoon weer voor een paar honderd euro fifa punten kopen ofzo?🤣Bean77 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:21:
Mijn team wat verkocht. toty mbappe, gullit 90 en nog wat vrienden weg.
toty de bruyne, toty vvd, headliner neymar ervoor terug en mr cheat.
mr cheat is echt kapot goed, de beste spits die ik in fifa heb gehad tot nu toe. Scoort werkelijk in elke wedstrijd. In de 16 is zijn afwerking echt mega dodelijk. Kortom erg blij met pm butragueno
Ik zit te twijfelen om de coins te investeren in of:
Eriksen 91 (ipv ilicic)
Of
Luiz felipe in de verdediging als upgrade.
Welke zouden jullie doen?
https://www.futbin.com/20/squad/13321770
De Bruyne.Wulfric92 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
Ik ben opzoek naar een cam die ook kan verdedigen, minimaal 70. En aanvallend zeer sterk.
Heb nu acuna of Bernardo Silva. Acuna geprobeerd maar is aanvallend te zwak. Bernardo Silva en het tegenovergestelde aanvallend sterk maar verdedigend zwak. (Speelt op 7 chem).
Politano upgradenAugy schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:41:
Hier nog een advies vraag haha
Ik zit te twijfelen om de coins te investeren in of:
Eriksen 91 (ipv ilicic)
Of
Luiz felipe in de verdediging als upgrade.
Welke zouden jullie doen?
Waar ligt je zwakkere punt? Verdedigen of aanval? Dan die versterken.
Zie het nu idd, ben niet echt thuis in icons.. beter maar doorsparen dus voor een echte klasbak. PM van Basten 94 bijv. zou wel een duo zijn zeg met Werner.Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:33:
[...]
Voor 650k heb je geen icon CAM die echt een grote upgrade is tov Reus
Politano word aan gewerkt hahaHassiebassie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:45:
[...]
Politano upgraden
Waar ligt je zwakkere punt? Verdedigen of aanval? Dan die versterken.
Ja dat is het hem juist. Elftal is aardig in balans, genoeg pace en verdedigend vermogen en ilicic voldoet prima als is hij soms wat lomp
Zelf al 2 weken niet meer aangeraakt.Sleehond schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:32:
FIFA 20 VERWIJDERD
Ik ben er helemaal klaar mee.
Vanavond toppunt bereikt dat dit spel te krom voor woorden is.
Ik ga er geen eens meer woorden aan vuil maken want het zijn de bekende klachten die iedereen heeft waar EA geen reet aan doet en wij maar braaf blijven accepteren.
Vanavond was het TE extreem![]()
Het ging een tijdje goed hier maar ik accepteer dit kansloze spel niet meer.
Net een andere game gespeeld die WEL op je input reageert, heerlijk zeg![]()
Bedankt voor jullie adviezen en de gezelligheid hier en ik hoop dat jullie kunnen blijven genieten van die spel.
Enjoy
Vermaak me prima met the Division 2.
Volgend seizoen ga ik PES serieus een kans geven.
Misschien slinger ik voor die tijd fifa nog eens aan, maar dan voor een offline modus (career ofzo)
wijze woorden
Luiz Felipe FS volgt zsm
Napolitano upgraden en dan hebben we deze!
Nogmaals, wat je steeds blijft negeren, de discussie ging over kinderen die de creditcard van hun ouders leeg trekken. Jij haalt steeds dingen aan die over jong volwassen gaan als je ergens naar verwijst en daar heb ik in het begin al van gezegd dat die ook het probleem zijn.N2LSWw schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:39:
[...]
Zoek even naar "Antwoorden Kamervragen over verslavend karakter van onderdelen van videospellen" dan vind je hem wel. Ik heb geen zin om een zoekmachine te zijn voor andere mensen. EA zorgt er gewoon voor dat het spel zo verslavend mogelijk is. Zeker vanwege het feit dat mensen bang zijn om niet elke week packs te krijgen (FOMO).
Laat ik je nog even eraan herinneren dat je dit punt van mij hebt gequote.
Daarnaast slaan opmerkingen als ik wil geen zoekmachine voor andere mensen natuurlijk ook nergens op. Want hoe wil je een goede discussie voeren als je steeds zegt tegen de ander zoek het maar zelf op.....
[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 08:25 ]
Ben ik de enige die denkt *** voor die ouders?bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:14:
[...]
Nogmaals, wat je steeds blijft negeren, de discussie ging over kinderen die de creditcard van hun ouders leeg trekken. Jij haalt steeds dingen aan die over jong volwassen gaan als je ergens naar verwijst en daar heb ik in het begin al van gezegd dat die ook het probleem zijn.
Laat ik je nog even eraan herinneren dat je dit punt van mij hebt gequote.
Daarnaast slaan opmerkingen als ik wil geen zoekmachine voor andere mensen natuurlijk ook nergens op. Want hoe wil je een goede discussie voeren als je steeds zegt tegen de ander zoek het maar zelf op.....
Daarnaast is het misschien een idee om deze discussie naar apart topic te verplaatsen en los te trekken van dit draadje?
@Fraaank volgens mij die winter refresh (die ijs kleur achtige kaartjes) promo/special kaartjes en dus geen IF.
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 26-02-2020 08:58 ]
TielemansWulfric92 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
Ik ben opzoek naar een cam die ook kan verdedigen, minimaal 70. En aanvallend zeer sterk.
hoe bevallen essien en de ligt? zit daar namelijk ook aan te denken.
Hassiebassie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:03:
En na 3,5 week weer wat intensief traden, kort investeren, kopen, verkopen en geluk dat er weer mooie CL sbc's zijn presenteer ik jullie mijn verbeterde team met een nieuwe Nederlander: TOTY De Ligt![]()
https://www.futbin.com/20/squad/13684906
Wat zal de volgende defensieve versterking worden?
Memories of yesterday, will grow, but never die
TOTY De ligt is wat mij betreft de op 1 na beste verdediger in de game. Die gast is zo goed. Op nummer 1 staat dan uiteraard TOTY van Dijk (waar ik zelf helaas nog niet mee heb mogen spelen, maar kan me voorstellen dat dat de absolute nummer 1 is). Ik heb TOTY de Ligt ook en hij vormt nu een centrum met storyline Tomiyasu. Centrum heeft bij mij nog nooit zo dicht gezeten als met die 2 beesten. Heerlijk om mee te spelen!Bint schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:12:
Nice team!
[...]
ik heb momenteel het volgende cluppie: https://www.futbin.com/20/squad/13695519. full chem natuurlijk. yedder gisteren aangeschaft, zijn OTW was goedkoper dan zijn IF87, man manwat dribbelt hij heerlijk. Misschien nog wel beter dan messi! Afijn,ik twijfel nu zwaar wat ik moet doen:
Keane en futmas sissoko zijn untradeable, de rest is tradeable, maar Messi is first owner, die wil ik eigenlijk niet wegdoen. Nu heb ik nog 300k, is koeman ongeveer 480k waard, semedo zal wel weer 500k worden (niet heel erg onder de indruk, maar voor 340k kunnen snipen) en ik heb nog alle 24 iconswap tokens. Ruimte voor upgrades dus. Maar wat zal ik doen?
* Essien pakken op de plek van Koeman/Keane? en dan Koeman verkopen (en eventueel semedo) en tot de ligt erbij pakken? Dan ben ik verplicht om telles door mardcelo te vervangen en VDS te kopen ivm chem
* VDS/koeman pakken en yedder upgraden naar 90 SON?
* koeman/zambrotta pakken? Dan ben ik wel mijn link met messi kwijt en dan dien ik yedder te vervangen door aguero/maradonna? Er komt dan wel ongeveer 1.3M extra vrij
* Del piero pakken en mbappe/yedder wegdoen?
* iets heel anders?
ik kan echt niet kiezen en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met essien, VDS, SON 90. het zit het er voornamelijk in dat ik bang ben om de verkeerde icon swap te kiezen
gr,
Oke.... dus op nr 1 staat een speler waar je niet mee gespeeld heb, en op nr 2 een speler waar je geen vergelijking mee hebt.... laat ik het even zo zeggen, er zijn zat icon verdedigers die echt wel beter zijn dan TOTY de ligtArwintju schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:15:
[...]
TOTY De ligt is wat mij betreft de op 1 na beste verdediger in de game. Die gast is zo goed. Op nummer 1 staat dan uiteraard TOTY van Dijk (waar ik zelf helaas nog niet mee heb mogen spelen, maar kan me voorstellen dat dat de absolute nummer 1 is). Ik heb TOTY de Ligt ook en hij vormt nu een centrum met storyline Tomiyasu. Centrum heeft bij mij nog nooit zo dicht gezeten als met die 2 beesten. Heerlijk om mee te spelen!
Ook een duitser toevallig? dan kan ik ter stegen weer opstellenbvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:09:
[...]
Oke.... dus op nr 1 staat een speler waar je niet mee gespeeld heb, en op nr 2 een speler waar je geen vergelijking mee hebt.... laat ik het even zo zeggen, er zijn zat icon verdedigers die echt wel beter zijn dan TOTY de ligt(Ferdinand, Maldini, Blanc...kan nog wel een paar erbij zetten)
Tja geen echte duitse verdediger, maar wat meeste doen is een CDM verdediger (bv dessailly) swappen met Matthaus 88Bint schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:13:
[...]
Ook een duitser toevallig? dan kan ik ter stegen weer opstellen
Alleen met veel van die spelers heb ik wel gespeeld ;-). En daar doet de Ligt echt totaal niet voor onder. Als dan zijn prijs bekijkt mag je hem best in de top plaatsen. Misschien was ik iets te optimistisch in m'n oordeel aangezien er nu nieuwe prime icon verdedigers waarvan ik er nog niet veel heb gebruikt dus zal ik m'n oordeel eigenlijk in moeten trekken haha (bij deze dus).bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:09:
[...]
Oke.... dus op nr 1 staat een speler waar je niet mee gespeeld heb, en op nr 2 een speler waar je geen vergelijking mee hebt.... laat ik het even zo zeggen, er zijn zat icon verdedigers die echt wel beter zijn dan TOTY de ligt(Ferdinand, Maldini, Blanc...kan nog wel een paar erbij zetten)
laat ik het dan anders zeggen. Qua prijs-kwaliteit verhouding één van de beste waar ik mee gespeeld heb.
Blijft natuurlijk allemaal objectief uiteindelijk. Zo waren heel veel mensen helemaal wild van Player moments Jovic. Ik vond die dan weer niet zo goed. Veel mensen zijn ook niet echt te spreken over van der Sar. Die vind ik dan wel weer heel goed. Het is ook allemaal een beetje afhankelijk van hoe je speelt.
Als je trouwens persé ter Stegen wilt opstellen en je kan een Icon verdediger halen (naar eigen keuze, wie de beste is laat ik even in het middenBint schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:13:
[...]
Ook een duitser toevallig? dan kan ik ter stegen weer opstellen

[ Voor 16% gewijzigd door Arwintju op 26-02-2020 10:53 ]
Een wijs iemand zei hier ooit tegen mij (met dezelfde keuze stress) kies de speler waar je het meeste gevoel mee hebtBint schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:20:
Help! Keuzestress
ik heb momenteel het volgende cluppie: https://www.futbin.com/20/squad/13695519. full chem natuurlijk. yedder gisteren aangeschaft, zijn OTW was goedkoper dan zijn IF87, man manwat dribbelt hij heerlijk. Misschien nog wel beter dan messi! Afijn,ik twijfel nu zwaar wat ik moet doen:
Keane en futmas sissoko zijn untradeable, de rest is tradeable, maar Messi is first owner, die wil ik eigenlijk niet wegdoen. Nu heb ik nog 300k, is koeman ongeveer 480k waard, semedo zal wel weer 500k worden (niet heel erg onder de indruk, maar voor 340k kunnen snipen) en ik heb nog alle 24 iconswap tokens. Ruimte voor upgrades dus. Maar wat zal ik doen?
* Essien pakken op de plek van Koeman/Keane? en dan Koeman verkopen (en eventueel semedo) en tot de ligt erbij pakken? Dan ben ik verplicht om telles door mardcelo te vervangen en VDS te kopen ivm chem
* VDS/koeman pakken en yedder upgraden naar 90 SON?
* koeman/zambrotta pakken? Dan ben ik wel mijn link met messi kwijt en dan dien ik yedder te vervangen door aguero/maradonna? Er komt dan wel ongeveer 1.3M extra vrij
* Del piero pakken en mbappe/yedder wegdoen?
* iets heel anders?
ik kan echt niet kiezen en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met essien, VDS, SON 90. het zit het er voornamelijk in dat ik bang ben om de verkeerde icon swap te kiezen
gr,
Mooie discussie hier trouwens gister, over de lootboxen, verslavingsgevoeligheid ed.
Met 2 jongens van 7 en 9 thuis, die pakjes open maken het mooiste vinden wat er is (wie o wie komt er dit keer uit?) en ook Fortnite spelen (kijk eens wat een toffe skin!), vond ik mooi te lezen hoe iedereen hier over denkt. Zelf vind ik vooral dat je met de aankoop van het spel al genoeg besteed hebt, als je verder wilt komen, dan moet je dat maar verdienen. Mijn creditcard gegevens zitten gewoon gelinkt aan mijn account, dus er zou veel mogelijk moeten zijn voor ze. Echter, ik probeer ze gewoon te leren dat we die aankopen niet doen. Kwestie van opvoeden dus imo.
Dat vele wijzen naar EA vind ik overigens te makkelijk. Hoe verleidelijk ze alles ook maken, mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid
Terug naar het spel: gisteren uit 1 van de objectives voor Acuna de CL POTM Haaland gekregen
Echt super vet, maar heb een NL team en een BPL team. Kan er dus helemaal niets mee
[ Voor 4% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 26-02-2020 11:18 ]
PSN: Patrick_D
Ik bounce hem even terug (niet persoonlijk): dat jij er zo over denkt is ook wel te makkelijk.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:15:
[...]
Hoe verleidelijk ze alles ook maken, mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid
Dit is dus het grijze gebied, waarbij ik uit medisch achtergrond en oogpunt vind dat je dat niet zomaar aan een ieder kan toevertrouwen dat dit gebeurd.
Als iets ons leert in de maatschappij is het dat verantwoordelijkheid nemen een issue is in alle lagen. En de trigger bij mensen die verslavingsgevoelig zijn moet je proberen weg te nemen.
Preventie is beter dan genezen
Met lootboxen wordt wel degelijk gebruik invloed geoefend op deze risico categorie die nog in geen enkele zorglaag aan de orde komt (gameverslaving is echt een nieuwe term in de medische wereld) en dan wijs ik weer terug naar het artikel in Plos One.
Het is echt een terugkerend probleem trouwens van alle tijden... Roken was ook iets wat zo begon...en nu staan alle pakjes vol gedrukt met allerlei tekst, wat ook nog niet werkt.
[ Voor 31% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 11:22 ]
Hoe ging dit vroeger met voetbalplaatjes van Panini dan? Ik moest m'n zakgeld (toen heette het nog geen kledinggeld of hoe ze het ook noemen tegenwoordig) uitgeven om weer een pakketje te kopen waar hopelijk nog die ene speler van RodaJ C inzat of Dordrecht 90. Ik haalde het niet in m'n hoofd om de PINpas van m'n moeder te gebruiken of geld uit haar portemonnee te halen.bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:19:
[...]
En dit is dus het grijze gebied, waarbij ik uit medisch achtergrond en oogpunt vind dat je dat niet zomaar aan een ieder kan toevertrouwen dat dit gebeurd.
Als iets ons leert in de maatschappij is het dat verantwoordelijkheid nemen een issue is in alle lagen. En de trigger bij mensen die verslavingsgevoelig zijn moet je proberen weg te nemen.
Preventie is beter dan genezen
Geen idee, vroeger had mijn moeder nog geen pinpas en had waren de normen en waarden ook anders...geen mobiele telefoons en niet iedereen had een credit card.Fraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:21:
[...]
Hoe ging dit vroeger met voetbalplaatjes van Panini dan? Ik moest m'n zakgeld (toen heette het nog geen kledinggeld of hoe ze het ook noemen tegenwoordig) uitgeven om weer een pakketje te kopen waar hopelijk nog die ene speler van RodaJ C inzat of Dordrecht 90. Ik haalde het niet in m'n hoofd om de PINpas van m'n moeder te gebruiken of geld uit haar portemonnee te halen.
er is ook een wezenlijk verschil. Ik was ook een vervent Panini plaatjes spaarder. Had je plaatjes niet kon je ze gewoon nabestellen bij Panini, bedrag 25 cent (gulden) per plaatje. Kwamen ze met de post en had je je album vol....
Maar nogmaals.... ik denk echt niet dat kinderen de doelgroep zijn die het probleem veroorzaken... het zijn de jongvolwassen (misschien wel millenials?)
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 11:35 ]
Ik switch niet vaak van team, maar als ik het doe is het wel kostbaar. Gelukkig ook op neymar en gullit (flink) winst gemaakt, dus de EA tax viel reuze mee.tukkerterror90 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:41:
[...]
Wat zal jij jaarlijks een geld kwijt zijn aan EA tax haha, hoe vul jij dat elke keer aan? Gewoon weer voor een paar honderd euro fifa punten kopen ofzo?🤣
Ik vermoed dat het merendeel hier meer kwijt is aan coindrain sbc's met allerlei spelers die ze nooit meer gebruiken
Haha ik denk dat ik die agressive interceptions idd eens ga proberen. Zal wel flink zijn stamina er doorheen jagen vrees ik.Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:36:
[...]
Dat roep ik al anderhalf jaar
Het word nog leuk als je hem op agressive interceptions zet, met zijn pace/agility zal je regelmatig een CB verrassen
[ Voor 41% gewijzigd door Bean77 op 26-02-2020 11:31 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
leek me beter dan doelloos te blijven staan

Wow, geen problemen met stamina naar het einde van een wedstrijd toe?? Ik hoef dat niet te proberen want mijn spelers zijn dan echt dood na 60 ingame minutenPatrick_D_GTS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:28:
Ik heb iedereen altijd standaard op aggressive interceptions staan.
leek me beter dan doelloos te blijven staan
Nee, in principe niet.Arwintju schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:39:
[...]
Wow, geen problemen met stamina naar het einde van een wedstrijd toe?? Ik hoef dat niet te proberen want mijn spelers zijn dan echt dood na 60 ingame minuten
Maar dat komt (denk ik) omdat ze verder op balanced staan, dus niet op constant pressure oid
Waarom heb ik dit nooit geweten?! Dat had mij aardig wat zakgeld bespaard.bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:24:
[...]
er is ook een wezenlijk verschil. Ik was ook een vervent Panini plaatjes spaarder. Had je plaatjes niet kon je ze gewoon nabestellen bij Panini, bedrag 25 cent (gulden) per plaatje. Kwamen ze met de post en had je je album vol....
Maar het kopen van packs vind ik niet EA 's schuld. Mensen die zich niet kunnen inhouden of geld uitgeven dat ze niet hebben moeten maar eens in de spiegel kijken.
Wat ik wél schandalig vind is hoe waardeloos de packs zijn. Dat je in een 100k pack wat 82 /81 rated spelers krijgt vind ik echt ziek. Zeker de prijs die ze er voor vragen.
Waarom wordt dit argument gebruikt steeds terwijl het bewezen is dat een groep dit gewoon niet kan.....038Zwolle schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:01:
[...]
Maar het kopen van packs vind ik niet EA 's schuld. Mensen die zich niet kunnen inhouden of geld uitgeven dat ze niet hebben moeten maar eens in de spiegel kijken.
Waarom stoppen mensen met longkanker ook niet gewoon met roken
Waarom stoppen mensen met een leverfalen ook niet gewoon met alcohol drinken
Voor jullie is het misschien appels met peren vergelijken, maar op medisch/psychiatrisch gebied komt er teveel overeen... het is echt niet zo eenvoudig om het maar niet te doen voor een bepaalde doelgroep
Roken en drinken zijn ook nog niet verboden, net als dat gokken dat niet is. Wel zit er een minimale leeftijd op (net als met FIFA).bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:51:
[...]
Waarom wordt dit argument gebruikt steeds terwijl het bewezen is dat een groep dit gewoon niet kan.....
Waarom stoppen mensen met longkanker ook niet gewoon met roken
Waarom stoppen mensen met een leverfalen ook niet gewoon met alcohol drinken
Voor jullie is het misschien appels met peren vergelijken, maar op medisch/psychiatrisch gebied komt er teveel overeen... het is echt niet zo eenvoudig om het maar niet te doen voor een bepaalde doelgroep
Maar het kost de maatschappij wel geld en brengt mensen in ernstige problemen....ook zijn er duidelijk waarschuwingen en campagnes tegen roken en alcohol (coma zupen recent nog weer)Fraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:53:
[...]
Roken en drinken zijn ook nog niet verboden, net als dat gokken dat niet is. Wel zit er een minimale leeftijd op (net als met FIFA).
lootboxen helemaal niet... en daar zit het hem in denk ik. Verbieden zal altijd lastig zijn, maar bewustwording moet beter.
[ Voor 39% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 12:55 ]
Klopt.bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:19:
[...]
Ik bounce hem even terug (niet persoonlijk): dat jij er zo over denkt is ook wel te makkelijk.
Voor het gros van de mensen werkt het echter wel zo. De vraag is dan ook waar de grens ligt tussen betutteling van de overheid en zelfdiscipline/zelfredzaamheid. Ik (en meerdere met mij) kunnen zich prima zelf redden. Ik wil dus ook zo min mogelijk inmenging van de overheid. Dus geen FUT packjes verbieden, ik bepaal zelf wel of ik ze koop.
Echter een bepaalde groep zal wel tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, wat EA (zei het enooooooorm minimaal) al een beetje doet, doordat je maar een x aantal pakjes mag kopen. Wat dat betreft zou misschien een overheidsgereguleerde maximum uitgave per speler een idee kunnen zijn. Dus dat je bv max 500 eur (ik noem maar een bedrag) er in mag steken.
Hoe je dit gaat controleren enz enz zou ik niet weten. Maar dat geld voor bv het vuurwerkverbod ook
Ik denk inderdaad dat dat hem moet zijn, niet de discussie wel of niet verbieden. Maar bewustwording in de maatschappij en hoe ermee om te gaan.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:55:
[...]
Hoe je dit gaat controleren enz enz zou ik niet weten. Maar dat geld voor bv het vuurwerkverbod ook
Het probleem wat hier al eerder ook werd aangehaald: Ja het is een gok, maar de kans dat je iets krijgt dat je geld ook waar is, is gewoon minimaal. Zeker in deze FIFA, maar er een enorm gat zit tussen normale gouden spelers/IF's en de top (Ronaldo, Messi, Neymar) + icons is gewoon te groot.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:55:
[...]
Klopt.
Voor het gros van de mensen werkt het echter wel zo. De vraag is dan ook waar de grens ligt tussen betutteling van de overheid en zelfdiscipline/zelfredzaamheid. Ik (en meerdere met mij) kunnen zich prima zelf redden. Ik wil dus ook zo min mogelijk inmenging van de overheid. Dus geen FUT packjes verbieden, ik bepaal zelf wel of ik ze koop.
Echter een bepaalde groep zal wel tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, wat EA (zei het enooooooorm minimaal) al een beetje doet, doordat je maar een x aantal pakjes mag kopen. Wat dat betreft zou misschien een overheidsgereguleerde maximum uitgave per speler een idee kunnen zijn. Dus dat je bv max 500 eur (ik noem maar een bedrag) er in mag steken.
Dit zou het jaar worden waar je de meeste kan zou kunnen maken op een Icon, want er zitten nu in totaal (van baby tot prima) 356 icons in de game. Waarom pack je die dingen bijna niet? Ik heb bijvoorbeeld wel kaarten als de Bruyne of Salah gepacked, maar waarom nooit een Icon?
Ik snap niet waarom mensen vinden dat als ze een pakketje kopen daar standaard maar een icon of topspeler uit moet komen lopen.. Als je een pakket krasloten koopt wil dat ook niet zeggen dat je een groot geldbedrag gaat winnen.
Het zijn volgens mij ook vooral de mensen die (de afgelopen periode) weinig goed kaarten packen die lopen te klagen. Ik heb heel veel packluck gehad dit jaar, maar nu al een tijdje niet meer en merk dat ik ook langzaam richting de klaagmodus ga dat ik geen goede kaarten meer krijg. :-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat zeg ik niet, maar een beetje meer waarde zou niet gek zijn tochM@cer schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:58:
Maar het moet toch ook een beetje exclusief blijven om een Icon te packen.. Als je bij elk pakketje van een bepaalde waarde een Icon packed is de waarde van die kaarten ook gelijk te verwaarlozen en is het spel ook geen moer meer aan.
Ik snap niet waarom mensen vinden dat als ze een pakketje kopen daar standaard maar een icon of topspeler uit moet komen lopen.. Als je een pakket krasloten koopt wil dat ook niet zeggen dat je een groot geldbedrag gaat winnen.
Het zijn volgens mij ook vooral de mensen die (de afgelopen periode) weinig goed kaarten packen die lopen te klagen. Ik heb heel veel packluck gehad dit jaar, maar nu al een tijdje niet meer en merk dat ik ook langzaam richting de klaagmodus ga dat ik geen goede kaarten meer krijg. :-)
En daarbij, vele hebben misschien al meer dan 200 packs geopend, zoals ik bijvoorbeeld, misschien wel 300+. Beste speler tot nu toe 89 Griezmann, waarde op dat moment 40k.Fraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:02:
[...]
Dat zeg ik niet, maar een beetje meer waarde zou niet gek zijn toch? 100k pack met een 82 rated spelers. Hell, de WL rewards...wat is er erg aan om bepaalde ratings te garanderen voor de rode spelers. De RODE spelers, die dingen die untradable zijn...nee hoor: weer een 82 en 83 rated.
Daarbij is die 89 Griezmann meteen de beste kaart die ik heb gepackt van fifa 18 en 19. Overigens hierbij sluit ik even de TOTS periode in aanloop naar de volgende fifa uit want daar pack je dus in elk pakket een TOTS speler, wat ook meteen aangeeft dat het andere uiterste ook totaal niet bijdraagt aan een leuke markt en dus game.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Haha je bent net pas echt begonnen toch met deze 20 editie? En dan al direct dit packen.... En ik maar vanaf het begin elke dag op FIFA zitten en nog niet eens 1 speler packen van bij wijze 50k waarde...SH-FR schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:36:
Gisteren uit de CL objective Hateboer Shapeshifter gepackt, wat een mooie kaart zeg! Daarnaast gigantisch veel geluk gehad: Ik kreeg uit een 15k pakketje van de seizoensbeloningen Mbappe. Meteen m’n beste speler van heel FIFA 20 en ongelofelijk welkom!

Blij dat ik gestopt ben haha.
Overigens: laat duidelijk zijn ik gun het je van harte, goed gedaan
Ben een aantal maanden gestopt met FIFA en nu een nieuw account begonnen. Heb heel veel SBC’s gemaakt en pakketjes vrijgespeeld, maar dan nog blijft het natuurlijk puur geluk dat je een speler packt van 500k..Sleehond schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:10:
[...]
Haha je bent net pas echt begonnen toch met deze 20 editie? En dan al direct dit packen.... En ik maar vanaf het begin elke dag op FIFA zitten en nog niet eens 1 speler packen van bij wijze 50k waarde...![]()
Wel zuur dat je niet één keer een degelijke speler hebt gepackt.
Gestopt Sleehond? Je begon net zo'n lekker Bundesliga team te bouwen, met wie moet ik nu overleggen voor Bundesliga-aanvullingenSleehond schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:10:
[...]
Haha je bent net pas echt begonnen toch met deze 20 editie? En dan al direct dit packen.... En ik maar vanaf het begin elke dag op FIFA zitten en nog niet eens 1 speler packen van bij wijze 50k waarde...![]()
Lijkt wel alsof ik tegen ondoordringbare muren sta te spelen terwijl de tegenstander er steeds met een enkele steekpass doorheen komt.
Verdedig ook wel een stuk slechter ondanks mijn twee units centraal achterin. Overweeg nu om mijn team om te gooien. Dit is mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/13702576
Welke custom tactics en opstellingen zijn momenteel sterk? Ik haal te weinig uit mijn wingers dus ik overweeg om naar een twee spitsen systeem te gaan.
Ook nog tips voor welke betaalbare spelers (100-200k max) overpowered zijn?
Ik vind die Odegaard 87 kaart wel leuk, misschien dat ik daar wat omheen ga bouwen. Leuke speler.
[ Voor 11% gewijzigd door DennisCle op 26-02-2020 15:53 ]
Je leest dit wel vaker, dat er een algorithme in de packs zit dit kijkt hoelang iemand inactief is of nieuw is en dat dat dan postief beloond wordt.SH-FR schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:19:
[...]
Ben een aantal maanden gestopt met FIFA en nu een nieuw account begonnen. Heb heel veel SBC’s gemaakt en pakketjes vrijgespeeld, maar dan nog blijft het natuurlijk puur geluk dat je een speler packt van 500k..
Wel zuur dat je niet één keer een degelijke speler hebt gepackt.
Nooit bewezen natuurlijk, maar toch altijd raar om dit terugkerend patroon steeds te zien
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1232681725857280000
Heb afgelopen weekend eens WL gespeeld, dus krijg er 2 van.
Inb4 Pena en Nkunku
Was al eerder gelekt vandaag omdat TOTW blijkbaar te vroeg in packs zat. Wie verantwoordelijk is om spelers tegen de verslavende effecten van packs te beschermen is momenteel nog onder discussie.038Zwolle schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:31:
Nou lekkere totw! Geen Messi, gnabry of telles.. EA, EA...
A 💪 @LaLiga #TOTW! #FUT20 pic.twitter.com/PWLOR75gz2
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 26 februari 2020
[ Voor 98% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 16:54 ]
Blijkbaar zit dit je hoog? Want je pleurt het hier als een losse flodder neer op een reply die er niet om vraagt in ieder geval....Bossie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:35:
[...]
Wie verantwoordelijk is om spelers tegen de verslavende effecten van packs te beschermen is momenteel nog onder discussie.
Haha ja PEGI leeftijd 3.Fraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:53:
[...]
Roken en drinken zijn ook nog niet verboden, net als dat gokken dat niet is. Wel zit er een minimale leeftijd op (net als met FIFA).
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Denk dat het meer jouw dingetje is, had ik er nog een /s achter moeten zetten dan ?bvbal79 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:53:
[...]
Blijkbaar zit dit je hoog? Want je pleurt het hier als een losse flodder neer op een reply die er niet om vraagt in ieder geval....
Of is satire hier niet toegestaan
Je bent blijkbaar goed in indirect iemand ergens van te beschuldigen. Want hoezo is het meer mijn dingetje.....Bossie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:05:
[...]
Denk dat het meer jouw dingetje is, had ik er nog een /s achter moeten zetten dan ?
Of is satire hier niet toegestaan
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2020 17:30 ]
Essien is een echte CDM. Hij staat bij mij op stay back while attacking in een 4231 formatie en doet daar keurig zijn werk. In Fifa 19 had ik op een gegeven moment Prime Vieira en daar doet hij een beetje aan denken. Gaat ook hard de strijd aan en wint sommige duels ook op fysieke kracht.Bint schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:12:
Nice team!
[...]
Ik denk dat Prime VIeira wel iets beter is, maar uit Icon Swaps 2 was hij voor mij de beste keuze
Goede passing, redelijk goede composure. Hij kan goed over korte afstanden passen, maar een splijtende pass vanuit het middenveld is hij net niet helemaal goed genoeg voor.
Een van zijn minpuntjes vind ik zijn draaisnelheid. Voelt af en toe wat log aan, maar door het bal shielden kan hij dat compenseren. Daarnaast pikt hij geen goaltjes mee, zijn attacking position en met name zijn finishing zijn te laag.
De Ligt moet ik nog uitproberen. Gisteravond tijdens het CL kijken lopen handelen en toen uiteindelijk TOTY De Ligt gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Hassiebassie op 26-02-2020 17:50 ]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, die kom ik ook tegen in divisie 7. 3 wedstrijden achterelkaar gisteren...DennisCle schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:50:
Voor het eerst sinds december weer gestart met Fifa, maar lukt echt totaal niet. Eerst divisie 3 en best dominant, maar nu 7x verloren/gelijk en niet gewonnen. Iedereen heeft me inmiddels ook ingehaald qua team (speel constant tegen Messi, Neymar, Ronaldo's etc.).
Lijkt wel alsof ik tegen ondoordringbare muren sta te spelen terwijl de tegenstander er steeds met een enkele steekpass doorheen komt.
De National Pride SBC is nu we een paar maanden bezig zijn met FIFA voor heel weinig te voltooien als je een beetje spelers in je club hebben. Je krijgt naast de packs ook nog 13k munten. Ik kan hem voor die munten completen (en dan natuurlijk de spelers in m'n club zelf) en je krijgt de volgende packs ervoor terug:
Jumbo Premium Gold Pack (15k)
Rare Electrum Players Pack (30k)
Mega Pack (35k)
Rare Players Pack (50k)
Helaas alle advanced sbc's gedaan tijdens TOTYFraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:23:
Misschien nog een tip voor mensen die net als ik hier overheen hebben gekeken:
De National Pride SBC is nu we een paar maanden bezig zijn met FIFA voor heel weinig te voltooien als je een beetje spelers in je club hebben. Je krijgt naast de packs ook nog 13k munten. Ik kan hem voor die munten completen (en dan natuurlijk de spelers in m'n club zelf) en je krijgt de volgende packs ervoor terug:
Jumbo Premium Gold Pack (15k)
Rare Electrum Players Pack (30k)
Mega Pack (35k)
Rare Players Pack (50k)
Merkte het laatst ook al. Iedereen wil ook die Acuna halen. Rivals is echt verziekt dit jaar. Moeten ze eens wat aan gaan doen.Nachtapotheker schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:47:
Wat is rivals weer een trieste bedoeling vanavond, al het uitschot van de community heeft de playstation weer aangeslingerd. Het is alleen maar dragback fc of kansloze figuren die bij een gelijk spel al RQ omdat ze je de win niet gunnen (4x achter elkaar). Ik zet hem weer uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Hassiebassie op 26-02-2020 19:57 ]
Wel een tweede shapeshifter kunnen kiezen naast Hateboer. Ditmaal gekozen voor Sanchez. Friendlies voetbalt tenminste wel zoals het hoort. Dan maar geen rival rewards, mis het totaal niet.
Nice! Dacht dat ze morgen pas speelden. Nu mbabu nog. Wellicht ga ik dan toch voor akanjiFraaank schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:43:
Kent matchwinner bij Rangers en gaan dus door in de Europa League...lekker! Denk dat de meeste hem wel hebben gedaan.
Elke pass is spot on en elke schot is bijna een goal, wat een baas!
Hopelijk vanaaf Luiz Felipe FS, iemand ervaring met hem?
https://www.futbin.com/20/player/45359/Luiz%20Felipe
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 26-02-2020 21:10 ]
Alleen oblak zou ik al blij mee zijn.Markuss schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:09:
Nou heb even een gelukje, had level 27 bereikt van Season Progress en daar zat zo'n gratis Rare Players pack bij, wel untradeable maar het is een fijne pack.
[Afbeelding]
Haha ja sorry. Was handig om te overleggen idd. Zat inmiddels ook wel op een leuk team ja.Markuss schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:24:
[...]
Gestopt Sleehond? Je begon net zo'n lekker Bundesliga team te bouwen, met wie moet ik nu overleggen voor Bundesliga-aanvullingen
Maar het was van de week weer zo debiel allemaal dat ik gewoon merkte echt FIFA moe te zijn. Sluit niet uit dat ik ooit weer FIFA speel, maar voor nu is het verwijderd en doe ik lekker andere dingen.
Hier ook Malen met 99 snelheid. Zo traag als dikke stront. Zelfs een verdediger met 78 snelheid liep hem er telkens uit.Joosie200 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:42:
Ik heb Rivals maar gelaten voor wat het is. Spelers zijn loom ondanks 99 conditie, sprinten willen ze niet, onderscheppen doen ze niet, naar voren spelen kennen ze niet. Tegenstander fietst er zo doorheen. Kom wel op gelijke hoogte maar vraag me niet hoe. En na de 70e ramt ie in vijf minuten er drie in. Man man man kansloos.
Wel een tweede shapeshifter kunnen kiezen naast Hateboer. Ditmaal gekozen voor Sanchez. Friendlies voetbalt tenminste wel zoals het hoort. Dan maar geen rival rewards, mis het totaal niet.
Bier bitterballen en zeiken op EA, ik zeg doen hahaHassiebassie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:09:
Weet je wat voor iedereen eens goed zou zijn? Ergens afspreken bij een of andere establishment met wat mensen, daar gezellig wat drinken en vooral geen Fifa spelen
Goed plan. Ik ben er ook wel ernstig aan toe na een avond alleen maar verliezen, degraderen, en dan alleen maar steeds sterkere tegenstanders tegen komen dan in de hogere divisies. Stom spel.....Hassiebassie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:09:
Weet je wat voor iedereen eens goed zou zijn? Ergens afspreken bij een of andere establishment met wat mensen, daar gezellig wat drinken en vooral geen Fifa spelen

Rivals was echt drama deze avond. Hoop echt serieus dat dat in de volgende versie beter is. Anders vrees ik dat ik alcoholist wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 26-02-2020 23:42 ]
Dit was wel een heel goede tip! Heel wat blauwe 78-82 rated spelers verkocht voor 7-8k per stuk. Zelfs van teams als Brugge e.d.Luncatic12 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:08:
Check je club! Veel spelers zijn geld waard....
Zeker CL spelers uit de BPL en Bundes, verder ook hoop 82-78 spelers
Maakt nu totaal van 12 player picks dit jaar met 83 als hoogste van de dus 36 opties.
Nou, prettig weekend (league)!Ambianz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:11:
Maakt nu totaal van 12 player picks dit jaar met 83 als hoogste van de dus 36 opties.
*blij lang en breed gestopt te zijn met die WL-horror*
Aangezien ik denk dat Mahrez beter is op CAM dan dat Palacios is op CDM heb ik nu de volgende opstelling voor ogen:

Er moet dus alleen voor volledige Chemistry nog een Icon CDM bij, nu vroeg ik me af of iemand ervaringen / tips heeft. Zat zelf te kijken naar:
- Ballack (89)
- Makelele (90)
- Guardiola (90)
Guardiola is het goedkoopst en lijkt een prima gebalanceerd kaartje. Dit is Ballack ook, maar Ballack is verdedigend het minst, wordt CDM in 4-2-3-1 en 4-4-2 naast Koeman die al redelijk aanvallend is dus denk dat ik meer naar een verdedigend sterke middenvelder op zoek ben.
Makelele is erg goed verdedigend, maar lijkt me vrij duur, mede omdat het een fransman is denk ik.
Iemand ervaringen / andere ideeën?
Met de 86 heb ik ervaring. Hij is aardig lomp maar doet zijn werk zeer goed als CDM. Je kan er een shadow op zetten zodat die sneller is, maar een snelle vrachtwagen blijft alsnog lomp[MAUS] schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:19:
- Ballack ([s]89[/s 86])
PS, het is wel een echte penalty killer en en kan een aardig balletje schieten richting goal.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb Motor op Ballack gezet, daardoor voelt ie iets minder lomp en wat beweeglijker aan. Wellicht is dat ook een optie voor jou mocht je Ballack nog gebruiken. Als CDM of CM(achterblijven tijdens aanval) is die in mijn ogen snel genoeg om die positie te bekleden.Meneer iCy schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:25:
[...]
Met de 86 heb ik ervaring. Hij is aardig lomp maar doet zijn werk zeer goed als CDM. Je kan er een shadow op zetten zodat die sneller is, maar een snelle vrachtwagen blijft alsnog lomp![]()
PS, het is wel een echte penalty killer en en kan een aardig balletje schieten richting goal.
Zijn vrije ballen en penalty's zijn inderdaad heerlijk.
Ik miste toch af en toe de snelheid dus vandaard heb ik er shadow op gezet. Heb zelf verder geen klachten over hem, maar vind de jong toch fijner.Frantz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:39:
[...]
Ik heb Motor op Ballack gezet, daardoor voelt ie iets minder lomp en wat beweeglijker aan. Wellicht is dat ook een optie voor jou mocht je Ballack nog gebruiken. Als CDM of CM(achterblijven tijdens aanval) is die in mijn ogen snel genoeg om die positie te bekleden.
Zijn vrije ballen en penalty's zijn inderdaad heerlijk.
Ik ga denk ik Aour 87 als CDM gebruiken, maar beng bang dat ik terug ga vallen op Obama Ballack.
van Aanholt en een 84 rated speler waar ik de naam niet meer van herinner.
Rank 1 div 4 wat geweldige blauwe 75 rated kaartjes als specials
en WL niet hoger dan een verdwaalde 84 rated speler
Al die objectives binnen Rivals maken het ook een erg gekke situatie op de 'ladder'.
Ga het nog even proberen en anders hou ik het bij draften en stop ik maar weer.
Omdat ik ook de Jong gewend was heb ik er dus motor opgezet. Moet zeggen dat ik Ballack echt een hele fijne speler vind.Meneer iCy schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:42:
[...]
Ik miste toch af en toe de snelheid dus vandaard heb ik er shadow op gezet. Heb zelf verder geen klachten over hem, maar vind de jong toch fijner.
Ik ga denk ik Aour 87 als CDM gebruiken, maar beng bang dat ik terug ga vallen op Obama Ballack.
Toevallig heb ik zo'n 100 wedstrijden met Aouar op CAM gespeeld, leuke speler om te gebruiken. Nadeel is wel 3* wf.
Ik had een speler die regelmatig de beste CDM (muv icons)van de wereld word genoemd, maar door niemand in Fifa gebruikt word.038Zwolle schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:06:
Nou gelukkig spelen we het spel omdat het zon leuk spel is. Maar de rewards… \
van Aanholt en een 84 rated speler waar ik de naam niet meer van herinner.
Rank 1 div 4 wat geweldige blauwe 75 rated kaartjes als specials
en WL niet hoger dan een verdwaalde 84 rated speler

Ik kan niet vinden wat er nog verkeerd zit en wil dat toch graag uitvissen voordat ik de ontbrekende spelers erbij ga snipen... iemand een idee? Ze zijn toch echt allemaal van GER1 of GER2.
Ook gehad. Zit een bug in de app! Op console/PC doet ie het wel!bebopper schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:36:
[Afbeelding]
Ik kan niet vinden wat er nog verkeerd zit en wil dat toch graag uitvissen voordat ik de ontbrekende spelers erbij ga snipen... iemand een idee? Ze zijn toch echt allemaal van GER1 of GER2.
Als je z'n ingame-status bekijkt zie je wel het verschil:Markuss schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:16:
Wat zijn dit voor vreemde rekenmeesters bij EA zeg. De van Aanholt Winter Refresh is +3 ten opzichte van zijn IF maar zijn fysiek is 75 ten opzichte van 76 van een IF. De WR zou toch altijd de overtreffende trap van de IF van -3 moeten zijn? Exact dezelfde positie, dezelde workrates.. Heel vreemd.
[Afbeelding]
https://www.futhead.com/compare/citp20247y20citp21129y20/
[ Voor 38% gewijzigd door Fraaank op 27-02-2020 10:38 ]
Loyalty glitch, even op de console 10 wedstrijden er mee spelen en dan kun je ze gewoon indienen. Ben het zelf nu toevallig ook aan het doen. Werkt prima.bebopper schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:36:
[Afbeelding]
Heb em in de app en op de PC gecheckt (screenshot is van PC) - bij beide hetzelfde. Maar zal het vanavond ff op de console checkenFraaank schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:37:
[...]
Ook gehad. Zit een bug in de app! Op console/PC doet ie het wel!
[...]
Als je z'n ingame-status bekijkt zie je wel het verschil:
https://www.futhead.com/compare/citp20247y20citp21129y20/
Thanks. Zou geen loyalty nodig moeten zijn in dit geval en heb niet zo'n zin om 10 wedstrijden met dit team te spelenRBH schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:44:
[...]
Loyalty glitch, even op de console 10 wedstrijden er mee spelen en dan kun je ze gewoon indienen. Ben het zelf nu toevallig ook aan het doen. Werkt prima.
[ Voor 30% gewijzigd door bebopper op 27-02-2020 10:46 ]
Hij heeft de chemistry wel, kijk maar naar de requirements. Er zit een bug in de WebApp.RBH schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:44:
[...]
Loyalty glitch, even op de console 10 wedstrijden er mee spelen en dan kun je ze gewoon indienen. Ben het zelf nu toevallig ook aan het doen. Werkt prima.
Als je een andere squad bekijkt en dan teruggaat heb je grote kans dat je de loyalty niet hebt. Had dit namelijk net exact hetzelfde. Edit: Sowieso als je hem op de console bekijkt heb je niet de loyalty.Fraaank schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:45:
[...]
Hij heeft de chemistry wel, kijk maar naar de requirements. Er zit een bug in de WebApp.
[ Voor 9% gewijzigd door RBH op 27-02-2020 10:46 ]
Gelukkig hoef je ook niet echt 10 wedstrijden te spelen.bebopper schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:45:
[...]
Thanks. Zou geen loyalty nodig moeten zijn in dit geval en heb niet zo'n zin om 10 wedstrijden met dit team te spelen
Ik ga hem niet als CAM spelen, maar als CDM dan.Frantz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:17:
[...]
Omdat ik ook de Jong gewend was heb ik er dus motor opgezet. Moet zeggen dat ik Ballack echt een hele fijne speler vind.
Toevallig heb ik zo'n 100 wedstrijden met Aouar op CAM gespeeld, leuke speler om te gebruiken. Nadeel is wel 3* wf.
Hij zal niet zo vaak op goal schieten. Als CAM heb ik Griezman/Mbappe. Spitsen zijn Ben Yedder en Osihmen (toekomst toch cruyff denk ik :-))
Heb bovenstaand filmpje gekeken, gaat over een rechtszaak in wording in Frankrijk tegen EA.
Het filmpje laat 2 advocaten aan het woord, je kan de ondertitels aanzetten, die is niet helemaal volledig maar als je een beetje frans kent verstaan dan kan je het uitstekend volgen.
Ze leggen perfect uit wat hun zaak zal zijn en hoe, wat er mis is met de coins/FIFA-punten en hoe EA feitelijk illegaal de markt verziekt op valse voorwendselen.
Hoewel EA nooit officieel heeft aangegeven hoeveel ze verdienen aan de FIFA-punten (figures wat disclosure-en ze nu wel?) is hun inschatting dat het makkelijk de miljard euro's aan tikt per fifa.... dat is
€ 1.000.000.000
Ik doe hier aan mee, koop ook FIFA-points.... maar feitelijk ben ik gewoon een enorme domoor