Dit weekend lekker Icon Swaps gegrind, al 2 Squad Battles objectives gecomplete en 4 online swaps en verder voor een aantal objectives inmiddels halverweg. Heb voor iedere league wel behoorlijk wat leuke kaartjes in mijn club wat het natuurlijk een stuk makkelijker maakt.
Zo makkelijk blijkbaar dat met gewoon lekker spelen ik opeens ben gepromoveerd naar divisie 8, terwijl dit niet lukt als ik er mijn best voor doe

. Door Politano 87 iedere wedstrijd in te wisselen ook gelijk zijn 89 vrij gespeeld dus dat is ook prettig.
Nu alleen nog even beslissen wat te doen met de swaps. Ik dacht eerst aan Gullit + Overmars om na TOTS makkelijk een NL team in elkaar te knutselen. Alleen begin wel te twijfelen, denk dat Overmars absoluut een goede keuze is, maar vanwege de plek in mijn team waar ik ook al untradeable Hazard, Trossard en Felipe Anderson heb misschien niet direct een aanwinst is. Verder lijkt het me ontzetten leuk om een keer met Gullit te kunnen spelen, maar begrijp van diverse kanten dat die base kaart lang niet zo goed is als zou kunnen. Dus twijfel er nu over om van de eerste 9 swaps maar het prime icon pack te halen. Uiteraard een goeie kans op een hoop bagger, maar ook zeker kans op een aantal echt zieke kaarten. Weet alleen niet of het voor een speler van mijn kaliber slim is om te doen, omdat ik kans loop een speler te pakken waar ik niets mee kan en daarvoor in de plaats ook iets van waarde had kunnen kiezen.
Ik ben dus wel benieuwd hoe jullie hiernaar kijken.
Ter info, dit is nu mijn team (met ca. 1,3m coins over):