Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:12:
[...]

Ja gepackt of als SBC gedaan.
Bossie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:16:
[...]

Idd, hoewel rivals wel de beste plek is om first owners te verdienen door de untradeble packs als reward te kiezen.

Ik verwacht echter een paar FO Commebol? Objectives aangezien die relatief nieuw zijn
Toch maar eens me spelers bewaren dan :) verkoop altijd alles :+

Meeste van me untradeble spelers zijn pl spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Benieuwd naar de TOTW van komende week

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:59
Bossie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:16:
[...]

Idd, hoewel rivals wel de beste plek is om first owners te verdienen door de untradeble packs als reward te kiezen.

Ik verwacht echter een paar FO Commebol? Objectives aangezien die relatief nieuw zijn
Zulke swaps objectives zorgen er dus voor dat echt goede spelers flink gaan zakken in Rivals waardoor een gemiddelde speler (zoals ik) het zwaar te verduren krijgt :+ Echt niet leuk als je zelf ook probeert om een aantal swap objectives te willen doen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Prins32 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:09:
[...]

Zulke swaps objectives zorgen er dus voor dat echt goede spelers flink gaan zakken in Rivals waardoor een gemiddelde speler (zoals ik) het zwaar te verduren krijgt :+ Echt niet leuk als je zelf ook probeert om een aantal swap objectives te willen doen. ;w
De reden waarom ik nog altijd in DIV9 bivakkeer :X :X

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:34:
[...]

De reden waarom ik nog altijd in DIV9 bivakkeer :X :X
Alu hoedje op?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eerste keer weekend league. Drie potjes gespeeld, twee gewonnen, een verloren met 2-1. Merk dat ik nu anders speel dan met Rivals of SB. In beide modi ga ik vol gas, continu de aanval opzoeken. Met weekend league hap ik minder snel, jaag minder snel naar voren. Meer schaken, rustig kijken hoe de tegenstander reageert.

Kijken hoe ik erbij sta na vijf potjes. Dan neem ik mijn eerste break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:21:
Eerste keer weekend league. Drie potjes gespeeld, twee gewonnen, een verloren met 2-1. Merk dat ik nu anders speel dan met Rivals of SB. In beide modi ga ik vol gas, continu de aanval opzoeken. Met weekend league hap ik minder snel, jaag minder snel naar voren. Meer schaken, rustig kijken hoe de tegenstander reageert.

Succes. Ik ga na werk weer aan de bak. Was er vandaag nog een extra objective toegevoegd voor de WL? Op de app zie ik niks extra's.

Weet ik straks of ik moet grinden of rustig weer voor goud3/2 ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:55:
[...]

Succes. Ik ga na werk weer aan de bak. Was er vandaag nog een extra objective toegevoegd voor de WL? Op de app zie ik niks extra's.

Weet ik straks of ik moet grinden of rustig weer voor goud3/2 ga :)
Tussenstand na 5 potjes: 3 verloren, 2 gewonnen. Zie geen objectives verder die van belang zijn. Als ik dit doortrek krijg ik 19 verliespotjes en 11 winst. Ik zou er meteen voor tekenen. Merk wel verschil tussen de winst en verliespartijen.

De potten waar ik verlies heeft de tegenstander zeer effectief gebruik gemaakt van 1cm voor de achterlijn tikkie takkie te doen in de 16, of cutback en bam mijn verdediging is uit gespeeld en Van der Sar is kansloos.

Heb daar niet echt een antwoord op. Ging de laatste partij met 5-0 eraf. Waarbij de tegenstander gewoon 3x cutback vanaf de achterlijn deed. En ik probeerde nog mijn standaard ultra/defense/balanced/attack/ultra attacking gametactics om grip te krijgen (met 4231, 4321, 41212, 4222 en 5222) op de match maar niks noppes nada.

Ik ga maar even youtube aanslingeren voor wat tips en tricks tegen cutback vanaf de achterlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Nee hoor, totaal niet zelfs, maar kom DIV9 maar niet uit, terwijl ik wel goud 1 in WL haal.

Maakt me ook niet uit, heb er geen problemen mee, ook in DIV9 leuke potjes zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:05:
[...]

Tussenstand na 5 potjes: 3 verloren, 2 gewonnen. Zie geen objectives verder die van belang zijn. Als ik dit doortrek krijg ik 19 verliespotjes en 11 winst. Ik zou er meteen voor tekenen. Merk wel verschil tussen de winst en verliespartijen.

De potten waar ik verlies heeft de tegenstander zeer effectief gebruik gemaakt van 1cm voor de achterlijn tikkie takkie te doen in de 16, of cutback en bam mijn verdediging is uit gespeeld en Van der Sar is kansloos.

Heb daar niet echt een antwoord op. Ging de laatste partij met 5-0 eraf. Waarbij de tegenstander gewoon 3x cutback vanaf de achterlijn deed. En ik probeerde nog mijn standaard ultra/defense/balanced/attack/ultra attacking gametactics om grip te krijgen (met 3412, 4321, 41212, 4222 en 5222) op de match maar niks noppes nada.

Ik ga maar even youtube aanslingeren voor wat tips en tricks tegen cutback vanaf de achterlijn.
Niet happen en tussen de speler aan de bal en de speler voor het doel blijven staan. Bedenk ook dat hij zo goed als onmogelijk uit die hoek kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:05:
[...]

Heb daar niet echt een antwoord op. Ging de laatste partij met 5-0 eraf. Waarbij de tegenstander gewoon 3x cutback vanaf de achterlijn deed. En ik probeerde nog mijn standaard ultra/defense/balanced/attack/ultra attacking gametactics om grip te krijgen (met 3412, 4321, 41212, 4222 en 5222) op de match maar niks noppes nada.

Ik geloof dat het youtube kanaal van "fifa analyst" er een video over had gemaakt. Kan sowieso die kerel wel aanbevelen. Legt erg goed en duidelijk uit.

EDIT: Grotere competities bijna allemaal stilgelegd, mogelijk dat het EK wordt uitgesteld. Ben benieuwd wat dit voor invloed gaat hebben op Fifa :o
Hopelijk komen ze snel met een statement. Vnv beginnen aan icon swaps 3 en meer milestones dan maar :+

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 13-03-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:26:
[...]

Ik geloof dat het youtube kanaal van "fifa analyst" er een video over had gemaakt. Kan sowieso die kerel wel aanbevelen. Legt erg goed en duidelijk uit.

EDIT: Grotere competities bijna allemaal stilgelegd, mogelijk dat het EK wordt uitgesteld. Ben benieuwd wat dit voor invloed gaat hebben op Fifa :o
Hopelijk komen ze snel met een statement. Vnv beginnen aan icon swaps 3 en meer milestones dan maar :+
Denk dat ze gewoon de totw opnieuw gaan uitbrengen ofzo ? Of allemaal door elkaar gemixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
8 potjes verder, 4 om 4. Ik merk dat ik beter mijn eigen spel kan maken tegen spelers die net als ik er een open potje van maken. Doelpunten vliegen je om de oren en ik win met 4-2, 3-1 of 5-3. Maar alle verliespartijen hebben kenmerkend dat ik de eerste 30min prima mijn eigen 3421 setup kan benutten, maar toch in no time op 2-0 achtersta. Laatste potje doordat de een na de andere corner er meteen in gaat. Ik heb nog nooit 1 op 1 gelopen qua corners en doelpunten maar de tegenstander wel.

Gelukkig geen drag(back)queens meer tegen gekomen. Nog twee potjes en vrijdag zit erop wat mij betreft. Kijken of zaterdag andere gamers aantrekt met andere speelstijlen.

En een unable to connect / you lost your connection. Potje liep lekker en poof it's gone.

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 13-03-2020 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:52:
8 potjes verder, 4 om 4. Ik merk dat ik beter mijn eigen spel kan maken tegen spelers die net als ik er een open potje van maken. Doelpunten vliegen je om de oren en ik win met 4-2, 3-1 of 5-3. Maar alle verliespartijen hebben kenmerkend dat ik de eerste 30min prima mijn eigen 3421 setup kan benutten, maar toch in no time op 2-0 achtersta. Laatste potje doordat de een na de andere corner er meteen in gaat. Ik heb nog nooit 1 op 1 gelopen qua corners en doelpunten maar de tegenstander wel.

Gelukkig geen drag(back)queens meer tegen gekomen. Nog twee potjes en vrijdag zit erop wat mij betreft. Kijken of zaterdag andere gamers aantrekt met andere speelstijlen.

En een unable to connect / you lost your connection. Potje liep lekker en poof it's gone.
De dragback gebruikers en enorm verdedigende spelers kom je meestal pas na zilver 1 tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:52:

3421 lol, dat is een free win in WL.
Aftewel, aanvallen absorberen en dan de 3ATB geduldig overloaden en afmaken. Het is in de omschakeling nog makkeler als je LM/RM niet in de verdedigende positie staan :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:16:
[...]

3421 lol, dat is een free win in WL.
Ik doe:
ultra defence: 4321
defence: 4231 (2)
balanced: 41212
attacking: 4222
ultra attacking: 5221

Start met 41212 voor 100 chem en switch naar defence als ik de aftrap niet heb.

Maar prima als er enkel lol noob berichten komen kap ik met het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:21:
[...]

Ik doe:
ultra attacking: 5222

3421 is niet zo'n hele goede opstelling inderdaad deze FIFA. Toch heeft ieder z'n eigen stijl en zijn gelukkig niet alle tegenstanders zogoed als @Bossie

Je ziet tegenwoordig ook wel 41212 (wide), wat moeilijk is om tegen te spelen (vind ik dan), heb daar ook nooit echt een antwoord op.

4222 is ook nog steeds een erg prettige opstelling als men 442 speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:21:
[...]

Ik doe:
ultra attacking: 5222

Misschien, maar je gaat er gewoon keihard af in de WL als je 3412 speelt tegen de gemiddelde tegenstander.
Dat is misschien niet leuk om to horen, maar als je dadelijk S1 aantik en vervolgens 5 maal met 7-0 nat gaan is ook niet leuk.

Ik zie 3412 overigens niet in je gameplan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:30:
[...]
Ik zie 3412 overigens niet in je gameplan ?
Komt omdat ik die ook niet gebruik. Start in 41212 wide als balanced/voor 100 chem bij kick off en switch naar 4231 als defence optie.
Fraaank schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:28:
[...]
Je ziet tegenwoordig ook wel 41212 (wide), wat moeilijk is om tegen te spelen (vind ik dan), heb daar ook nooit echt een antwoord op.

4222 is ook nog steeds een erg prettige opstelling als men 442 speelt.
Vind 41212 (wide) een fijne formatie want past goed bij mijn speelstijl. En het geeft gemakkelijk 100 chem. 4222 voor attacking uitgangspunt om extra naar voren te gaan als je de gelijkmaker wil afdwingen. 5221 als ultra optie als het alles of niks wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:15

RBH

Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:58:
[...]

Komt omdat ik die ook niet gebruik. Start in 41212 wide als balanced/voor 100 chem bij kick off en switch naar 4231 als defence optie.
Misschien dan ook niet zo hysterisch reageren op Bossie als hij reageert op jouw post met 3421 erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:19
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:21:

Hier ook effe een break na de eerste 5. Heb er nu 2 gewonnen en 3 verloren. Niet helemaal ontevreden. Verliespotten 1x kansloos en 2x net aan met 3-2. Erg jammer dus. Daarentegen ook 1x met 6-2 gewonnen.

Ik heb al zeker een week of 3 geen WL gespeeld, maar jemig wat gaat het traag! Het lijkt wel alsof mijn spelers tot hun enkels in de zuigende modder staan. Loopt totaal niet vlot!
Voor mijn gevoel speel ik een ander voetbalspel tov Rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RBH schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Misschien dan ook niet zo hysterisch reageren op Bossie als hij reageert op jouw post met 3421 erin ;)
Omdat ik een typo heb gemaakt in die post. In mijn tactic speeddial in game staat ie er niet tussen iig.
MadMoody schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:15:
[...]

Hier ook effe een break na de eerste 5. Heb er nu 2 gewonnen en 3 verloren. Niet helemaal ontevreden. Verliespotten 1x kansloos en 2x net aan met 3-2. Erg jammer dus. Daarentegen ook 1x met 6-2 gewonnen.

Ik heb al zeker een week of 3 geen WL gespeeld, maar jemig wat gaat het traag! Het lijkt wel alsof mijn spelers tot hun enkels in de zuigende modder staan. Loopt totaal niet vlot!
Voor mijn gevoel speel ik een ander voetbalspel tov Rivals
Ik ben verder gegaan tot de tien.
2 disconnects, 5 verloren en 3 gewonnen.
Had weinig last van lag zoals in Rivals wedstrijden maar ook ik had de laatste paar potjes het gevoel dat mijn spelers aan de grond genageld waren. En ik heb voor elke match nog apply squad fitness gedaan voor 99 fitness bij de aftrap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:44
Net mijn meest saaie pitje ooit gespeeld. 120 minuten waarbij ik 1 schot had en de tegenstander 1. (Uiteraard verloren in de 119ste minuut.

Overigens nog nooit zo slecht begonnen. 3-7. Servers zijn ook schandalig en ik heb enorm veel lag. Ik ben benieuwd naar de nieuwe swap kaarten en seizoen. Als deze tegenvallen denk ik dat mijn FIFA seizoen er op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:31:
[...]

Omdat ik een typo heb gemaakt in die post. In mijn tactic speeddial in game staat ie er niet tussen iig.
Zeg dat dan , toevallig is 3421 een bestaande formatie vandaar de verwarring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De nieuwe icon swaps! O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Een beetje saai nu Fred als seizoen beoordeling. Dr kaart lijkt prima, maar of dat over een maand nog zo is? Weer een EPL CM...

Icons zijn wel Nice! Een aantal PIM's met Zidane 91 als eindbaas. 92 petit, 93 Bergkamp, 91 kaka,94 garrincha zijn niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
Mensen die al wel weer normaal potjes kunnen spelen op de pc zonder een foutmelding na de wedstrijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Holy shit inderdaad. Ik moet echt nadenken welke ik ga halen.

Belotti als level 30 beloning! 5* WF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lvl 30 Fredje ziet er ook leuk uit, de grind kan beginnen. Het lijkt echter wel weer in twee-en gesplitst als ik het goed zie ?

Hoe er rekening mee dat ondanks dat de swap rewards er leuk uit zien, je hebt de duurdere pas tijdens TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Bergkamp in de Icon swaps, hoe cool.

Wat ik persoonlijk heel.jammer vind is Schmeichel, hij was vanmiddag mijn eerste Icon pack ooit (uit 2 vd MM pakjes van gister)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Maradona in de swaps, voor minder swap tokens dan Zizou. Had graag Cruyff in de swaps gehad. Icon moments Bergkamp of Overmars zit ik naar te kijken. Mooie aanvulling op Koeman en VDS.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 13-03-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:24:
Bergkamp in de Icon swaps, hoe cool.

Wat ik persoonlijk heel.jammer vind is Schmeichel, hij was vanmiddag mijn eerste Icon pack ooit (uit 2 vd MM pakjes van gister)
Denk zelf aan Kaka + een verdedigende speler (of Litmanen). Lastig omdat Moments Rush een 5* WF spits is.
Vond Bergkamp vorig jaar in ieder erg teleurstellend.

zzzz; disconnect na eerste swap grind potje

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 13-03-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hoeveel tokens releasen ze voor swaps 3? Als het er 24 zijn zou ik prime icon pack en Kaka kiezen. En anders prime icon pack en Overmars. Of gewoon enkel Bergkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat zijn precies de prime icons is daar een overzicht van?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel serieus voor welke speler ik moet gaan in de swaps. Kaka is zeer interessant en maldini ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Hoe denken jullie over formaties met 1 CDM?

Ik ben aan het puzzelen met mijn Serie A / Icon team en heb tot nu toe eigenlijk altijd 433 als start formatie met 1 box to box CM, 1 CDM en 1 CAM. In game vaak 4231 en 41212 gespeeld. Nu kom ik op een punt dat ik vooral voor de fun wil spelen en dingen wil uit proberen. Ik vrees alleen dat formaties met 1 CDM verdedigend niet ideaal zijn, zoals de 41212 wide.

Ik zou dan kunnen spelen met Scream Insigne en CR7 (ST), Baggio 91 (CAM), Alexis (LM), Politano (RM), Barella (CDM), Dalbert (LB), Jesus en Tomiyasu (CB), Zanetti (RB) en VDS (GK).

Ik kan dan bij een walk over door de tegenstander altijd kiezen om bijv. Koeman 88 erin te gooien als extra CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:55
Zo. Weekend League voor het eerst in zo’n 4 tot 5 maanden. Speel in verhouding echt met een heel slecht team, Met Rooney flashback, Kolarov 88 en die 88 Argentijnse CB en RB als uitblinkers. Eerste potje 5-4 gewonnen. Vrees meer van die potjes waarin ik wel weet te scoren, maar ook veel tegengoals krijg. Heb mijn doel ook bijgesteld naar G3. Zie mezelf met dit team absoluut geen G1 of G2 halen. Met een goed team haal ik dit normaal gesproken wel.

Icon swaps bieden dan ook veel uitkomst om mijn team snel te versterken. Kaka, Overmars of Bergkamp lijken me interessant, mijn aanval heeft sneller een impuls nodig dan mijn verdediging.

EDIT: 3 potjes gespeeld, 2 om 1. Dat is naar de verhoudingen, want wat ik het tweede potje meemaakte.. speelde tegen een zeer matig team, maar op de een of andere manier leek het wel alsof mijn team aan de grond genageld stond. Bleven allemaal stilstaan, het speelde echt dramatisch langzaam ook.. tegenstander kon hier blijkbaar mee omgaan, want hij won verdiend. Nu even pauzeren, later vanavond verder!

[ Voor 24% gewijzigd door SH-FR op 13-03-2020 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 potjes gespeeld 2-3, stond 2-0 en speelde serieus goed. Maar wat ik die 3 potten erna allemaal aan het doen was ongelofelijk. Gelijk maar even gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pfff echt lastig de nieuwe icon swaps. Er is niet direct 1 waarvan ik direct denk: ja daar ga ik voor! Dat had ik wel met Essien en Zanetti uit 2 en 1.
Kaka ziet er top uit, net als prime moments Cannavaro. Ian Rush lijkt me ook zeer goed.
Verder heel misschien Overmars en/of toch een gokje wagen met Prime icon pakket....

Ik ga er een nachtje over slapen. Heb geen zin in Fifa vanavond dus we slaan lekker over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Spannend potje waarbij ik de 3-2 scoort in minuut 70, sprint de game spontaan in Windowed mode...grrrr. Wel vaker gehad helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zit me na tien potjes weekend league net te bedenken dat ik een lading aan icon leenspelers over heb met genoeg contracten. Misschien cheaten maar in de tien potjes van vandaag kwam ik ze ook tegen. Dus ik knal Henry, Zidane, Kaka, Mendy, Essien, Gerrard en 99 fucking C. Ronaldo mooi in een 4231 setup voor de tweede sessie aan tien games.

In combi met Semedo, Virgil, Koeman, VDS heb ik dan een leuk icon squad. Met Messi, Mbappe en Neymar als gouden wissel achter de hand. Ik krijg een eureka momentje.. dit had ik eerder moeten bedenken 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:50:
Zit me na tien potjes weekend league net te bedenken dat ik een lading aan icon leenspelers over heb met genoeg contracten. Misschien cheaten maar in de tien potjes van vandaag kwam ik ze ook tegen. Dus ik knal Henry, Zidane, Kaka, Mendy, Essien, Gerrard en 99 fucking C. Ronaldo mooi in een 4231 setup voor de tweede sessie aan tien games.

In combi met Semedo, Virgil, Koeman, VDS heb ik dan een leuk icon squad. Met Messi, Mbappe en Neymar als gouden wissel achter de hand. Ik krijg een eureka momentje.. dit had ik eerder moeten bedenken 7(8)7
Je kan dat beter in je laatste wedstrijden doen. Als je nu doet en veel wint en daarna weer met je gewone team gaat spelen krijg je extra moeilijke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:55:
[...]

Je kan dat beter in je laatste wedstrijden doen. Als je nu doet en veel wint en daarna weer met je gewone team gaat spelen krijg je extra moeilijke tegenstanders.
Was ook het idee. Want oke voor Gerrard heb ik nog 12 contracten, maar van de rest misschien 5/6. Dus idd beter om ze vanaf sessie 3 halverwege in te zetten. Burn ik voor de meeste ze op tot ik nog 1 contract over houd. Genoeg voor mijn friendlies team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een idee of er 100k pakketjes komen deze week ? Wil er wat kopen voor first owner spelers te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PM Overmars verkocht door de EA actie waarbij hij dropte in prijs. Misschien nog als icon swap speler halen. Nu als vervanger saint maxim 84 en die doet eigenlijk niet onder voor Overmars. Iets andere type, maar bevalt erg goed en relatief cheap.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:50:
PM Overmars verkocht door de EA actie waarbij hij dropte in prijs. Misschien nog als icon swap speler halen. Nu als vervanger saint maxim 84 en die doet eigenlijk niet onder voor Overmars. Iets andere type, maar bevalt erg goed en relatief cheap.
Vond overmars eigenlijk zwaar tegenvallen. Heb met zijn prime gespeeld maar snel weer verkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik haal de tokens maar wacht met openen. Als de serie A van TOTS tegenvalt dan pak ik Cannavaro. Anders een prime icon pack of Ian Rush. De rest past niet echt in mijn team :/

Net begonnen met online tokens. Gaat als een speer. De teams die ik al klaar had staan zijn prima en de serie A is na 4 ragequits binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mocht je nog zilveren/bronzen spelers van de Liga NOS in je club hebben: kijk even of ze iets waard zijn. Op de één of andere verbazingwekkende manier zijn die spelers momenteel gestegen. Heb in de loop van de tijd zo'n 140 zilveren spelers voor 200 tot 300 munten gekocht en sommige zijn nu 1K waard, andere 2,5K. Toch weer een aardige winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Er is een singleplayer / offline icon swap objective met liga nos spelers. Dus ik begrijp de run wel op zulke spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou dat was FUT voor mij dit seizoen. Na gisteren avond tientallen bronzen teams tegen te zijn gekomen die degraderen, na 5 games eindelijk een potje te kunnen spelen maar vervolgens compleet afgemaakt te worden door iemand die niet thuishoort in div 4 .... Ben ik er wel klaar mee. Pro clubs is dr rest van het seizoen de enige modus die ik nog ga aanraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:19:
Nou dat was FUT voor mij dit seizoen. Na gisteren avond tientallen bronzen teams tegen te zijn gekomen die degraderen, na 5 games eindelijk een potje te kunnen spelen maar vervolgens compleet afgemaakt te worden door iemand die niet thuishoort in div 4 .... Ben ik er wel klaar mee. Pro clubs is dr rest van het seizoen de enige modus die ik nog ga aanraken.
Zat ook in divisie 4 toen de vorige icon swaps uitkwamen. Ben bang dat allemaal divisie 1 / 2 volk is wat we dan tegen komen in divisie 4.

Meest bizarre spelers werden ook even direct het veld in gewisseld dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:19:
Omdat de tegenstanders beter zijn stop je er maar mee ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:34:
[...]

Hij stopt omdat het spel verziekt is en ik snap hem heel goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markuss
[...]

Het is toch vrij duidelijk waarom hij stopt? Er zitten spelers in divisie 4 die blijkbaar in divisie 1 of 2 horen te spelen qua kwaliteiten: dus speel je niet tegen mensen van je eigen niveau. Dat je dan afgemaakt wordt is logisch en dat zal weinig toedragen aan het plezier. Die klote-objectives verknallen Rivals op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
[...]

Kan het niet veel duidelijker onderbouwen. Maar dat is niet de reden want heel veel mensen zijn beter dan ik ben 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Objectives koppelen aan Rivals werkt het laten afzakken in de hand. Maar dit is al gaande sinds icon swaps 1. Dus er gebeurt niks nieuws. Maakt het wel vervelend, maar dat was al zo.

Ik ga voor de prime icon pack en Overmars aan de slag. SB objectives door enkel te spelen tegen crappy squads en de rest te skippen. Rival wedstrijden hangt er vanaf: speel de eerste helft door. Sta ik dan 4/5-0 achter /quit en door met een nieuwe pot. Zo deed ik ook het met icon swaps 2. En met die mindset kan ik de wedstrijden waar ik weg getikt wordt makkelijker naast me neerleggen.

De fut champion objective ga ik niet halen met deze weekend league. Wss is 11 wins halen al een hele klus, laat staan 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Markuss schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:58:
[...]

Het is toch vrij duidelijk waarom hij stopt? Er zitten spelers in divisie 4 die blijkbaar in divisie 1 of 2 horen te spelen qua kwaliteiten: dus speel je niet tegen mensen van je eigen niveau. Dat je dan afgemaakt wordt is logisch en dat zal weinig toedragen aan het plezier. Die klote-objectives verknallen Rivals op deze manier.
Ik ben er ook een flinke voorstander van dat volgend jaar de icon SBC’s terugkeren. Ik had er meer plezier in om daar flink voor te traden en te sparen, en daarnaast was het completen zelf veel leuker dan dat gekloot in Rivals de hele tijd met gehavende teams.

Inmiddels 8-5 in de WL en daar ben ik niet geheel ontevreden mee. Toch wederom een aantal potjes verloren die ik absoluut niet had hoeven te verliezen, daar staat 1 onterechte winst tegenover. Blijft opvallend dat het vaak effectief is om een beetje af te wachten en dat op de counter dan de allereerste kans direct een goal oplevert.

Daarnaast mijn gratis zeldzaam megapakket geopend. Walkout, Argentinië, Di Maria! (:

[ Voor 45% gewijzigd door SH-FR op 14-03-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb het hele weekend al het gevoel in de WL alsof mijn spelers tot aan hun enkels in de modder staan. Rivals liep afgelopen week 10x soepeler hier. Tijd geen WL gespeeld en dat merk ik ook. Ik sta nu 6-9. Gaat dus niet zo best. Meestal ga ik 50-50. Ik merk dat ik slordig ben in het afmaken en als ik spelers tegenkom die erg handig zijn met trucjes dan leg ik het ook af. Ik haat al die zaalvoetbaltrucjes! Maar dat komt misschien omdat ik ze zelf niet beheers (ben er gewoon niet handig in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Ben ik een eikel als ik direct quit als een tegenstander in minuut 1 gelijk 3 topspelers laat invallen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
kw_nl schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:03:
Ben ik een eikel als ik direct quit als een tegenstander in minuut 1 gelijk 3 topspelers laat invallen?
Nee hoor, doe ik ook soms. Soms probeer ik het en soms win ik zelfs. Maar soms heb ik ook gewoon geen zin in dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Ik heb nu zo’n 25 packs in de store door recente rewards en SBC’s. Sparen jullie ze op voor FUT Birthday, TOTS of andere promo of gewoon gelijk openen. Heb al vaker opgespaard, leuk om veel packs te openen.. maar het komt er altijd op neer dat het uitgestelde teleurstelling is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
Is er al iets bekend over de playerpicks en totw van aankomende week wat ze daar mee gaan doen aangezien bijna alle competities stil liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:14
tukkerterror90 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:19:
Is er al iets bekend over de playerpicks en totw van aankomende week wat ze daar mee gaan doen aangezien bijna alle competities stil liggen?
https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1238613084773552130

wat dit betekent geen idee.

[ Voor 4% gewijzigd door cubert20 op 14-03-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:44
Snap het vervelende van de objectives in Rivals.. voor mij maakt t niet zo heel veel uit.. normaal bovenin divisie 10/9. Tijdens icon swaps onderin. En idd gewoon bij een fikse achterstand opgeven. Doel heiligt de middelen.

Weet ook niet beter gelukkig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:28:
Snap het vervelende van de objectives in Rivals.. voor mij maakt t niet zo heel veel uit.. normaal bovenin divisie 10/9. Tijdens icon swaps onderin. En idd gewoon bij een fikse achterstand opgeven. Doel heiligt de middelen.

Weet ook niet beter gelukkig :p
Het zegt allemaal niets: met Rivals zit ik in divisie 6, dus een redelijk niveau zou je zeggen. Met de WL bak ik er echter niks van. Sta nu op een dramatische 6-13. Naar mijn idee zit het ook voor een groot deel in het matchmaking systeem van EA. Verloor net van een team met Ronaldo en Messi. Alleen Ronaldo is al meer waard dan mijn hele team, inclusief wissels, bij elkaar. Daarnaast had hij ook nog wat icons. Dan wordt het op een gegeven moment David tegen Goliath. Tuurlijk kan je zelfs dan nog weleens winnen, maar over het algemeen niet.

Verder krijg ik ook wel weer de meest rare goals tegen ook hoor! Lijkt wel erger dan normaal!

Herstel, WL nu 6-14. Waarom speel ik dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
MadMoody schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Het zegt allemaal niets: met Rivals zit ik in divisie 6, dus een redelijk niveau zou je zeggen. Met de WL bak ik er echter niks van. Sta nu op een dramatische 6-13. Naar mijn idee zit het ook voor een groot deel in het matchmaking systeem van EA. Verloor net van een team met Ronaldo en Messi. Alleen Ronaldo is al meer waard dan mijn hele team, inclusief wissels, bij elkaar. Daarnaast had hij ook nog wat icons. Dan wordt het op een gegeven moment David tegen Goliath. Tuurlijk kan je zelfs dan nog weleens winnen, maar over het algemeen niet.

Verder krijg ik ook wel weer de meest rare goals tegen ook hoor! Lijkt wel erger dan normaal!

Wees slim en stop even voor vandaag. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je gefrustreerd raakt of dat je je goed kunt beheersen, maar mijn ervaring is dat je onbewust slechter speelt als het even niet loopt.

Ik zelf sta inmiddels op 12-8. Dat is voor mij heel matig, maar ben lang gestopt en speel met een behoorlijk matig team. Ben er dus best tevreden mee. Verbinding ook prima! Heb er oprecht plezier in om weer eens te spelen.

Ik had net wel een uitermate vervelende verliespartij. Het stond 2-2 en meneer speelde de hele wedstrijd op hoge druk. In de 90e minuut hadden al zijn spelers bijna geen stamina meer, een héél klein beetje nog. Het zat de hele wedstrijd al tegen, een schot van Rooney die via 2 palen uit het doel ging, ook nog een keer de lat. Tegenstander scoorde een rebound via de paal.

Ik wist, vanwege zijn extreem lage stamina, dat als het verlengen zou worden, dat ik m zou winnen. Wat denk je wat er gebeurde in de 93e minuut? Precies. Controller bijna door het raam 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:14:
[...]

Wees slim en stop even voor vandaag. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je gefrustreerd raakt of dat je je goed kunt beheersen, maar mijn ervaring is dat je onbewust slechter speelt als het even niet loopt.

Ik zelf sta inmiddels op 12-8. Dat is voor mij heel matig, maar ben lang gestopt en speel met een behoorlijk matig team. Ben er dus best tevreden mee. Verbinding ook prima! Heb er oprecht plezier in om weer eens te spelen.

Ik had net wel een uitermate vervelende verliespartij. Het stond 2-2 en meneer speelde de hele wedstrijd op hoge druk. In de 90e minuut hadden al zijn spelers bijna geen stamina meer, een héél klein beetje nog. Het zat de hele wedstrijd al tegen, een schot van Rooney die via 2 palen uit het doel ging, ook nog een keer de lat. Tegenstander scoorde een rebound via de paal.

Ik wist, vanwege zijn extreem lage stamina, dat als het verlengen zou worden, dat ik m zou winnen. Wat denk je wat er gebeurde in de 93e minuut? Precies. Controller bijna door het raam 😛
Ik heb er gisteren 10 gespeeld en vandaag 10. Bewust verdeeld. Vrijdag ging het nog best goed, vandaag drama en morgen zie ik wel. Hopelijk nog zilver 1.

Ik kan slecht tegen mijn verlies, dat helpt niet echt. Wat mij tegenstaat is toch wel dat ik niet heel vaak kan spelen en daardoor niet een supersterk team heb. Echt geld er aan uitgeven is tegen mijn principe. Maar om dan iedere x tegen Messi, Ronaldo, Mbappe, diverse icons te moeten spelen gaat me meer en meer tegenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Maar met wat voor team speel jij dan en waar is jouw geld dan gebleven?? Ik speel pas sinds Black friday en zou Ronaldo al 5x in mijn team kunnen hebben. En dan speel ik alleen maar WL en als ik verder door de week 1-2 potjes rivals speel dan is dat al veel en voor de rest speel ik helemaal niet. Jij speelt volgens mij behoorlijk veel toch?

Zo zie ik ook regelmatig teams met Essien en James en zulke spelers in het team. Maar verder alleen PL nifs. Als je zoveel speelt om zulke spelers te unlocken dan heb je toch veel geld over? En het zijn geen slechte teams, want ze zullen net als mij 2/3e van de WL wedstrijden winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Er komt eenmalig een weekend league van Fifa 19 :D

Leuk, behalve het misbruiken van el tornado, maar het was sneller, meer AI en ik heb er een iets beter team :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben na vier verliespotten op rij vandaag ermee gestopt met weekend league. Ik heb het idee dat de matchmaking gisteren mij beter lag dan vandaag. Morgen maar de laatste vijftien wedstrijden spelen en kijken waarop ik eindig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Vandaag van 5-1 naar 12-5 gegaan. Speel redelijk goed met mijn funteam. Zit eigenlijk op dezelfde score als die ik haalde met Mbappe/CR7 etc. zoals altijd is G3 het doel, maar dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markuss schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:58:
[...]

Wat is divisie 4 niveau vergeleken met de wl dan?
Ik zat zelf eerst ook in div1 rivals en haal meestal goud1 in wl. Tegenwoordig zit ik in div4 en kom ik ook niet echt hoger meer.. met andere woorden ik heb het idee dat het niveau in rivals aardig gestegen is.
Ben dan ook erg benieuwd hoe men het niveau tegenwoordig in schat en hoe je kan zeggen dat iemand bv in div1 thuis hoort.. ? nou geloof mij in div1 spelen bijna alleen maar gasten die minimaal elite1 halen in de wl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heilige bimbam wat zijn de prijzen weer gestegen van players! Ik ga cashen $_$ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 30-09 12:26
Hassiebassie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 07:40:
Heilige bimbam wat zijn de prijzen weer gestegen van players! Ik ga cashen $_$ :D
Ja 87 rated iig, snap niet waarom...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
buurman3 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 09:12:
[...]

Ja 87 rated iig, snap niet waarom...?
Niet alleen 87 rated, maar ook de rest. Waarom? Ik denk dat het vanwege first owners komt. Dat mensen besluiten nu bijvoorbeeld Ramos sbc of Alex Sandro sbc te doen?

Daarnaast aanvallers van de champions league zijn enorm in trek! Ik heb o.a. Kane CL met meer dan 10K winst verkocht.
Ik denk dat deze prijs niet lang aanhoudt omdat als iedereen klaar is met de CL icon swap objective iedereen ze weer gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Daarom wacht k bewust met de CL swap. Eerst de hype even weg..

De rest heb k de teams al klaar staan en de eerste 2 zijn al binnen..

Straks maar eens zien hoe of wat.

Iemand ervaring met Overmaas uit de swaps? En litmanen?

Zouden insigne 88 en laudrup 91(lage stamina) moeten vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik vind het lastig om een Conmebol Squad samen te stellen. Er is geen apart filter voor. Ik heb uiteindelijk maar futbin open gezet en zo speler voor speler uitgezocht. Zo mis ik ook een aparte filter voor player en squad fitness los van elkaar. Aan player fitness kaartjes verdien je geen klap, squad fitness des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:28:
Ik vind het lastig om een Conmebol Squad samen te stellen. Er is geen apart filter voor. Ik heb uiteindelijk maar futbin open gezet en zo speler voor speler uitgezocht. Zo mis ik ook een aparte filter voor player en squad fitness los van elkaar. Aan player fitness kaartjes verdien je geen klap, squad fitness des te meer.
Op de Ps4 zelf kan je wel filteren op squad en player fitness, alleen in de app niet. Dat was in ieder geval een jaar geleden zo, toen ik er voor het laatst 1 kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Op de Ps4 zelf kan je wel filteren op squad en player fitness, alleen in de app niet. Dat was in ieder geval een jaar geleden zo, toen ik er voor het laatst 1 kocht.
Ik handel vooral in de app, je hoeft niet onnodig dubbele handelingen uit te voeren wat je op de console wel hebt. Tegenwoordig laat ik vaak een squad fitness die aan mij voorbij gegaan is staan > compare price en voila. Mis ik alleen het filter om van goedkoop naar duur te filteren. Maarja dan blader ik wel door al het aanbod heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:28:
Zou je je squad willen delen? Ik heb die ook nog niet.

Of iemand anders? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Vraag me af of er stiekem meer stats zijn dan dat we in de game kunnen zien. Iniesta wint tot 4x toe een kopduel tegen mijn 2IF Nainggolan.

Overigens een prima WL: 7-12 momenteel. Mag helaas niet van de EA-Goden dit weekend. Alleen maar topteams en topspelers. Kom nu in Zilver 2 al spelers tegen die wel een hele pijnlijke duim moeten hebben met eindeloze dragbacks. Ik ga wel lekker Sega Soccer Slam spelen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 30-09 12:26
Fraaank schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:30:
Vraag me af of er stiekem meer stats zijn dan dat we in de game kunnen zien. Iniesta wint tot 4x toe een kopduel tegen mijn 2IF Nainggolan.

Overigens een prima WL: 7-12 momenteel. Mag helaas niet van de EA-Goden dit weekend. Alleen maar topteams en topspelers. Kom nu in Zilver 2 al spelers tegen die wel een hele pijnlijke duim moeten hebben met eindeloze dragbacks. Ik ga wel lekker Sega Soccer Slam spelen denk ik.
Dragback doe je met je wijsvinger :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35
Wat is er aan de hand met dit spel... van 8-2 naar 9-11 :')
Uiteraard weer het bekende verhaal, 20 schoten op de goal en niks wil er aan. Keeper tegenstander blinkt pot na pot uit. En als de tegenstander een countertje krijgt ligt ie meteen in het mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar weken geleden mijn team goeddeels verkocht en flink 84+ spelers ingeslagen. Inmiddels zijn de prijzen flink leuk gestegen en deze zondag maar uitgeroepen tot cash day. Lekkere mooie winsten om tzt weer wat leuke spelers voor te kopen.
WL is weer WL. Nog 2 winsten voor goud 3 en dan vind ik het wel prima. Zeker met de onzekerheid of er wel een totw komt etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moet zeggen dat het investeren in squad fitness kaartjes nogal tegenvalt. Ik verkoop ze met minimale winst op de xbox. Grotendeels gekocht voor 750-800 coins en verkoop ze voor 1000-1200. Misschien dat ik er uiteindelijk 20K uittrek, maar vind het wel karig voor al dat geklik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Goud 3 in 19 wedstrijden behaald, mijn beste prestatie deze Fifa.
Nu lekker beginnen met Squadbattles voor de Icon Swaps. Dat Conmebol team moet met die bruine kaartjes gevuld zijn? Of van dat hele dure Conmebol team met tevez etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Frantz schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:53:
Goud 3 in 19 wedstrijden behaald, mijn beste prestatie deze Fifa.
Nu lekker beginnen met Squadbattles voor de Icon Swaps. Dat Conmebol team moet met die bruine kaartjes gevuld zijn? Of van dat hele dure Conmebol team met tevez etc.
Dat vroeg ik mij dus ook af.

Als iemand het weet, kan die dan ook zijn squad delen? :+

Scheelt mij weer tijd om een team te maken.
Ik hoopte eigenlijk dat het met een squad van de SAF genoeg was, had laatst nog een flashback Chileense CVM gedaan, maar daar heb ik dus niks aan momenteel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hassiebassie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:49:
Moet zeggen dat het investeren in squad fitness kaartjes nogal tegenvalt. Ik verkoop ze met minimale winst op de xbox. Grotendeels gekocht voor 750-800 coins en verkoop ze voor 1000-1200. Misschien dat ik er uiteindelijk 20K uittrek, maar vind het wel karig voor al dat geklik :P
Je kan ze tegenwoordig (vanaf deze FIFA) toch in een kleine stap direct allemaal listen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Je kan ze tegenwoordig (vanaf deze FIFA) toch in een kleine stap direct allemaal listen?
Oh? Hoe doe je dat? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Oh nee klote, verkeerd gedacht. Dat is wanneer je ze allemaal wilt quick-sellen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mbt icon swaps, wie neemt iedereen hier als tweede icon als je twee gaat halen ?
Gattusso, Puyol, Trezeguet, Litmanen zijn niet de meest bijzondere spelers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, met veel pijn en moeite zilver 1 gehaald in de WL en alle Fifa kritiekpunten weer voorbij zien komen. Nu maar weer Rivals spelen waar ik wel weer zal degraderen met de objectives. Wat een leuk spel is het toch. Gek dat ik het toch iedere keer weer opstart...

8)7 |:( 7(8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:36
MadMoody schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:56:
Nou, met veel pijn en moeite zilver 1 gehaald in de WL en alle Fifa kritiekpunten weer voorbij zien komen. Nu maar weer Rivals spelen waar ik wel weer zal degraderen met de objectives. Wat een leuk spel is het toch. Gek dat ik het toch iedere keer weer opstart...

8)7 |:( 7(8)7
Verwijderen.

Dit is het toverwoord. Heb het niet meer aangeraakt, verademing om games te spelen die WEL reageren op hetgeen jij wilt doen. Maakt jezelf een stuk rustiger.

Aanrader d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:58
Dit weekend lekker Icon Swaps gegrind, al 2 Squad Battles objectives gecomplete en 4 online swaps en verder voor een aantal objectives inmiddels halverweg. Heb voor iedere league wel behoorlijk wat leuke kaartjes in mijn club wat het natuurlijk een stuk makkelijker maakt.
Zo makkelijk blijkbaar dat met gewoon lekker spelen ik opeens ben gepromoveerd naar divisie 8, terwijl dit niet lukt als ik er mijn best voor doe 8)7 . Door Politano 87 iedere wedstrijd in te wisselen ook gelijk zijn 89 vrij gespeeld dus dat is ook prettig.

Nu alleen nog even beslissen wat te doen met de swaps. Ik dacht eerst aan Gullit + Overmars om na TOTS makkelijk een NL team in elkaar te knutselen. Alleen begin wel te twijfelen, denk dat Overmars absoluut een goede keuze is, maar vanwege de plek in mijn team waar ik ook al untradeable Hazard, Trossard en Felipe Anderson heb misschien niet direct een aanwinst is. Verder lijkt het me ontzetten leuk om een keer met Gullit te kunnen spelen, maar begrijp van diverse kanten dat die base kaart lang niet zo goed is als zou kunnen. Dus twijfel er nu over om van de eerste 9 swaps maar het prime icon pack te halen. Uiteraard een goeie kans op een hoop bagger, maar ook zeker kans op een aantal echt zieke kaarten. Weet alleen niet of het voor een speler van mijn kaliber slim is om te doen, omdat ik kans loop een speler te pakken waar ik niets mee kan en daarvoor in de plaats ook iets van waarde had kunnen kiezen.
Ik ben dus wel benieuwd hoe jullie hiernaar kijken.

Ter info, dit is nu mijn team (met ca. 1,3m coins over):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yPGo7_R8Yn3TCwtTMKNn4A17Uc=/234x176/f/image/gNgFhUJzXMQ9eZ96jvFvcnf7.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Eerst drie online swaps zijn binnen. Vanavond voor nummer 4 (en misschien 5) en dan vanaf morgen de offline.

Zsm litmanen binnenhalen zodat laudrup met erg lage stamina de deur uit kan :)

Daarna door voor de volgende.. geen idee nog. Denk zelf aan overmars.

Neem aan dat er dit seizoen nog swap uitdagingen bijkomen?

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 15-03-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zit nu op zilver 2 met nog tien wedstrijden te gaan. 8-12, heb allerlei rondzwervende leenicons bij elkaar geraapt en dat speelt een stuk fijner. Nog tien potjes om 3 wins eruit te slepen is het idee om zo zilver 1 veilig te stellen.

Dit keer partijen die wel voor een open spel zorgen met doelpunten over en weer tot gevolg. Totaal anders dan gisteren en meer zoals vrijdag. Merk wel dat het nog wel eens enorm kan wisselen wie je tegenstander is.

Kreeg trouwens Ter Stegen untradeable als walkout uit een pack door te levelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn laatste twee rivals potje leken wel fifa 18/19. Tegenstanders die alleen maar op de counter spelen en op de meeste bizarre wijzes ook nog steeds de goals meekrijgen.

Mijn spelers voelen als vrachtwagens helaas, laatste potje ook meermaals frameskips :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:05
Die Liga Nos en Brazil kun je combineren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
t mac schreef op zondag 15 maart 2020 @ 20:50:
11FO ook wel met een andere online objective.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
t mac schreef op zondag 15 maart 2020 @ 20:50:
Met hangen en wurgen voor mij haha.
Let op de laatste wedstrijd is full Braziliaans waardoor ik Allan, Neymar en Alex Sandro nog in kon passen. Scheelt een slok op een borrel.
Pagina: 1 ... 117 ... 185 Laatste