Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Was midden in een weekend league potje. Ging gelijk op: disconnect en uit ultimate team geknikkerd. Opnieuw willen verbinden: the EA servers are unavailable at this time. Please come back and try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23
Zilver 1 binnen, prima zo, nog 6 potjes over maar geen zin meer.
Weet iemand trouwens waarom ik deze WL in 80% van de potjes tegen vd sar op goal speelde? Die zag ik eerder zelden... is dat de nieuwe ter stegen?

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-03-2020 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:05
Altijd fijn die squad battles. Helemaal niets aan de tijd voor die icon swaps, altijd wins lekker fijn. Maar dan beslist EA dat world class opeens Ultimate is geworden en je eigen spelers nog slechter dan brons. Stelletje oplichters dat het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo WL toch nog afgemaakt, voelde me het hele weekend al kut daardoor maar 13 potjes kunnen spelen op vrijdag. Net toch maar even gaan zitten om dacht Zilver 1 binnen te halen, maar alles speelde zo lekker.

Waardoor ik me hoogste WL ooit heb gehaald met goud 2 :D Had ik totaal niet verwacht omdat ik 17 potten haast achter elkaar moest spelen. Spande er serieus nog om laatste pot moest ik winnen voor Goud 2 maar in de verlening gelukkig 2-1 gemaakt en gewonnen :)
Nachtapotheker schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:32:
Zilver 1 binnen, prima zo, nog 6 potjes over maar geen zin meer.
Weet iemand trouwens waarom ik deze WL in 80% van de potjes tegen vd sar op goal speelde? Die zag ik eerder zelden... is dat de nieuwe ter stegen?
Kon je simpel halen in de vorige Icon swaps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Terranova schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:34:
Altijd fijn die squad battles. Helemaal niets aan de tijd voor die icon swaps, altijd wins lekker fijn. Maar dan beslist EA dat world class opeens Ultimate is geworden en je eigen spelers nog slechter dan brons. Stelletje oplichters dat het zijn
Je kunt dat soort potjes maar beter afsluiten en opnieuw proberen, af en toe klopt de moeilijkheid gewoon niet en mag je niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:41
xbox live down
no fifa tonight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
dutchgio schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:54:
[...]

Je kunt dat soort potjes maar beter afsluiten en opnieuw proberen, af en toe klopt de moeilijkheid gewoon niet en mag je niet winnen.
Squad battles zijn gewoon gerigged door EA. DDA is pas echt duidelijk daar. Ik speelde met R9, Neymar enzo tegen een 65 rated team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Terranova schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:56:
[...]

Squad battles zijn gewoon gerigged door EA. DDA is pas echt duidelijk daar. Ik speelde met R9, Neymar enzo tegen een 65 rated team...
DDA?
Hier ook problemen met swuad battles.
Eriksen schiet in 1 helft 3x op de paal :?
Ronaldo in de 2e helft op de lat. Met pijn en moeite 3-1 gewonnen van een simpel team.
Die japanse spelers zijn ook poep. Enkel Shoji is nog aardig van milestones.

Overigens hebben playstation mensen wel een voordeel met die glitch... die werkt op de xbox niet :(

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 16-03-2020 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 00:11:
[...]

DDA?
Ronaldo in de 2e helft op de lat. Met pijn en moeite 3-1 gewonnen van een simpel team.

Overigens hebben playstation mensen wel een voordeel met die glitch... die werkt op de xbox niet :(
die squadbattles met japanse spelers die moet je op wereldklasse spelen niet op allerhoogste niveau spelen
dan kan je ze gewoon met bronzen en zilveren spelers voltooien

dan zijn ze gewoon voldaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, met nog 3 games te gaan zilver 1 binnen gekregen door 3 potten achter elkaar in no time op 2-0 of 3-0 voor te staan waarna de tegenstander quitte. Maar de laatste drie potten verloor ik dan weer genadeloos. 11-19 in mijn eerste weekend league. Het was me een weekendje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 00:41:
Zo, met nog 3 games te gaan zilver 1 binnen gekregen door 3 potten achter elkaar in no time op 2-0 of 3-0 voor te staan waarna de tegenstander quitte. Maar de laatste drie potten verloor ik dan weer genadeloos. 11-19 in mijn eerste weekend league. Het was me een weekendje wel.
Laatste potten gister avond gespeeld ? Ik heb nu voor het eerst echt zondag avond veel potten gespeeld en viel me ook op 2-0 rq. Ga denk maar vaker zondag avond spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb echt mijn slechtse WL ervaring ooit achter de rug. Ik heb silver1 gehaald en 12 wins. Toen ik de kwalificatiepunten voor volgend weekend binnen had en ook nog eens 12 wins voor de icon swaps heb ik de playstation maar uitgezet.
Vrijdag ging best ok, toen ging ik 3-1 (weinig tijd) zaterdagochtend ging lekker. toen sloot ik af op 10-2. Zondagochtend ging het voor geen meter en heb ik de playstation uitgezet bij 10-7. Gisteravond moest ik echt grinden op op 12 wins te komen(ik had me er al bij neergelegd dat dit het hoogst haalbare was) en sloot ik af met 12-13.

Ik heb geen flauw idee wat er mis ging. ik nam steeds even rust en pauze tussendoor. liet me niet gek maken en heb zelf geen RQ gedaan. Afgelopen week heb ik mijn WL team neergezet en de tactics ingesteld. Ik won alles in rivals deze week en ging van divisie 7 naar divisie 4. Natuurlijk weet ik dat Rivals niet veel hoeft te zeggen maar de WL van vrijdag en zaterdag voelde hetzelfde aan. op zondag voelde al mijn spelers traag. konden de bal niet meer onder controle krijgen. ze liepen totaal niet vrij en verdedigden totaal niet mee. Ik had er echt mijn handen vol aan.

Viel me op dat ik bijna altijd op 1-0 voor kwam en vlak voor rust dan de gelijkmaker tegen kreeg. In de tweede helft kwam ik dan weer voor en kreeg ik daarna 2 of 3 goals tegen omdat mijn spelers zo'n beetje stilstonden. Je zag het gewoon gebeuren en je kunt er niets aan doen.

Ik ga deze week nog even swap tokens grinden en hoop dan een spectaculair icon uit de icon pack te krijgen. als het een leuke spelers is om mee te spelen ga ik nog even door maar anders overweeg ik toch over te stappen op Warzone.
De echt leuke icons kun je pas in het volgende seizoen vrijspelen en dat is voor mij echt al te laat. meestal stop ik met fifa in januari/februari dus ik zit al in de blessuretijd van deze game.

Hoe lang spelen jullie fifa normaal gesproken?Wie speeelt er hier net zo lang fifa tot de nieuwe versie uitkomt?Hebben jullie al een andere vette game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk je enorm veel verschil tussen 10 chem en 7 chem ?
Wil Telles SIF en Neymar kopen voor me linker kant, hierdoor komen Telles , Neymar en Eriksen op 7 chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 00:11:
[...]

DDA?

Dynamic Difficulty Adjustment. Een systeem waar EA een patent op heeft dat de moeilijkheidsgraad aanpast om de speler niet te voldaan te houden om ze zo uiteindeljk naar ingame purchases the sturen. Als je continue zou winnen dan zou je eerder stoppen met het spel.

Maar de meeste mensen spelen squad battles voor de grind en niet voor de fun. Dus het maakt het dubbel zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Terranova schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:25:
[...]

Dynamic Difficulty Adjustment. Een systeem waar EA een patent op heeft dat de moeilijkheidsgraad aanpast om de speler niet te voldaan te houden om ze zo uiteindeljk naar ingame purchases the sturen. Als je continue zou winnen dan zou je eerder stoppen met het spel.

Maar de meeste mensen spelen squad battles voor de grind en niet voor de fun. Dus het maakt het dubbel zo irritant
Ja, vandaag ook gemerkt. Speelde vanochtend (ook hier thuisblijven vanwege fikse verkoudheid) een potje rivals met een La Liga team. 3 ballen op de paal in de eerste helft, 2 tegen de keeper en een heel simpel schot vanuit kansrijke positie gaat naast. Met 1-0 toch de rust in. Tegenstander zit totaal niet in de wedstrijd en heeft nog geen enkel schot op doel en ik al 9 waarvan 7 tussen de palen...

Vervolgens 2e helft kick off glitch en loopt hij langs alles en iedereen en schiet zo de 1-1 binnen. Vervolgens een corner voor hem... 1-2 gaat ie ook nog met zn vingertje...... enfin je kent het wel. Eindelijk na 75 minuten wordt opeens de DDA uitgezet en maak ik de 2-2. Daarna in een kwartier tijd loop ik nog uit naar 2-6 en gaat alles weer naar behoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op maandag 16 maart 2020 @ 08:11:
[...]

Laatste potten gister avond gespeeld ? Ik heb nu voor het eerst echt zondag avond veel potten gespeeld en viel me ook op 2-0 rq. Ga denk maar vaker zondag avond spelen haha
Jup, 10 op vrijdag, 5 op zaterdag en 15 op zondag. Vrijdag ging wel oke, zaterdag was een ramp, zondag ideaal. Dus als ik nog een keer weekend league doe dan ik 5 op vrijdag, 5 op zaterdag en 20 op zondag.
Mensen quitten sneller op zondag want de echte pro's zijn al binnen na vrijdag verwacht ik. De gold/elite spelers na zaterdag. Hou je enkel soortgelijke spelers over zoals ik die zilver 1 willen. En dan kap je een potje sneller af op zondag blijkbaar.

Ik merk wel dat ze beter Rivals kunnen omvormen tot icon swap objective. Want weekend league is rivals XL. Net zulke rariteiten, maar in weekend league had ik 3 wins, 3 losses volgden. Ik had 5 wins, 5 losses volgden. En dat doet mijn humeur weinig goeds. Ondanks voor elke wedstrijd squad fitness toepassen kon het zo zijn dat de ene wedstrijd alle ballen aankwamen, alle aanvallen soepel liepen en verdediging ook wat voorstelt. En de andere wedstrijd kan je geen potten breken, word je gewoon weggespeeld.

Het zal wel de DDA zijn maar dat zet me echt niet aan tot het bijkopen van packs. De frustratie is dan zo hoog dat ik eerder geneigd ben om volledig te kappen met het spel. Nam ook dan een pauze, even uitrazen, wat eten/drinken/wat anders doen. Ik merkte het vooral in de tweede helft. De eerste helft gaat de ene doelpunt na de andere erin. En dan in de tweede helft voel je gewoon het tegendoelpunt komen. Hoe je ook verdedigt, het middenveld positioneert. Ze voelen loom aan, er is button delay want alle acties worden te laat ingezet. De bal uitverdedigen nee joh: de verdediger tackelt de aanvaller maar toch krijgt de aanvaller de optie om de bal te heroveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 16-03-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Echt EA kan er in stikken. 3! Squad battle refreshes met alleen maar 83+ teams. Leuk man, met die ruk japanners moeten spelen tegen dat soort teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:01
Terranova schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:45:
Echt EA kan er in stikken. 3! Squad battle refreshes met alleen maar 83+ teams. Leuk man, met die ruk japanners moeten spelen tegen dat soort teams
Fijn is dat he, de enige goede Japanner in mijn team is Tomiyasu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:10
Ik heb t ook verrot zwaar gehad met die Japanners 🤣

Gisteravond Rivals na frustratie uitgezet en overgegaan op SB. De Brazilianen & conmebol nog even fixen en dan zijn ze binnen.

Iemand al een team voor conmebol? Kom er niet echt uit wat nou de bedoeling is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
DeeleNL schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:48:
[...]

Fijn is dat he, de enige goede Japanner in mijn team is Tomiyasu :+
Dan wacht je toch even een weekje? Dan kan je waarschijnlijk die Storyline Maeda vrijspelen, dat is een prima spits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNKpgIS_iCpCClrx7m_yihwpRfs=/800x/filters:strip_icc()/f/image/Unw6Sb6WYyMt0qtjPF0JiQbl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Markuss schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:54:
[...]

Dan wacht je toch even een weekje? Dan kan je waarschijnlijk die Storyline Maeda vrijspelen, dat is een prima spits.

[Afbeelding]
Dat zou kunnen maar tegen een mindere tegenstander is het ook prima te doen met wat wisselspelers hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Hassiebassie schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:56:
[...]

Dat vroeg ik mij dus ook af.

Als iemand het weet, kan die dan ook zijn squad delen? :+

Scheelt mij weer tijd om een team te maken.
Ik hoopte eigenlijk dat het met een squad van de SAF genoeg was, had laatst nog een flashback Chileense CVM gedaan, maar daar heb ik dus niks aan momenteel :'(
Ik heb die Chileense CVM ook gedaan. had gehoopt die ook te gebruiken maar die is van het Libertadores KO team en niet Libertadores. Weet niet of dat verschil maakt voor deze challenge.

SB Goud 2 rewards waren prima; Alderweireld, MotM Aranguiz en een discard IF. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Frantz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:00:
[...]

Ik heb die Chileense CVM ook gedaan. had gehoopt die ook te gebruiken maar die is van het Libertadores KO team en niet Libertadores. Weet niet of dat verschil maakt voor deze challenge.

SB Goud 2 rewards waren prima; Alderweireld, MotM Aranguiz en een discard IF. 8)
Die speler is gewoon te gebruiken. Net zoals je Europa League spelers(Kent, Mbabu, Diego Carlos) kan gebruiken bij de CL objective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik zie net dat er wat nieuwe sbc league beloningen zijn bijgekomen.
Kruse van de Döner league
Murphy van Championship
Musonda van de eredivie.

Maar niet echt dat ik denk van... die moet ik halen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hassiebassie
Weer even wat geschreven (je moet toch wat doen als je ziek thuis zit O-) )

Voor basic: Zie: Hassiebassie in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"

Advanced trading tips:

Nu we wat coins hebben is het de bedoeling dat we gaan investeren. Niet in nieuwe spelers maar manieren om nog meer coins te vergaren!

Waarom zou ik mijn coins investeren, is het niet beter te wachten?
Coins op jouw account worden niet zomaar meer coins. Tenzij je bijna genoeg coins hebt voor een speler die je wilt kopen is het vrij nutteloos om je coins gewoonweg maar op de bank te laten staan. Je krijgt geen rente en dus is de meest verstandige keuze om te investeren in relatief veilige investeringen.

Marquee Matchups
De eerste manier om wat extra coins te vergaren is met de Marquee Matchups. Elke donderdag om exact 19:00 worden er 4 of meer sbc's online gegooid van enkele belangrijke wedstrijden die de aankomende dagen gespeeld worden. Ze zijn vaak alle 4 in met oplopende eisen. Zo kan het zijn dat je voor de eerste sbc misschien een paar zilveren spelers moet inleveren, of misschien 1 of spelers van de league waarin gespeeld wordt.

Voor het gemak pakken we de Marquee matchups van laatst er bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwX914z8A5PFjQtuCj4kO_FEHok=/800x/f/image/ZSP7eZ4LvtnxrXdSaj4AhJ1r.png?f=fotoalbum_large

De belangrijkste tip is om altijd in de hype te verkopen. Houd altijd voor jezelf wat spelers achter de hand om in te leveren en degene die je niet gebruikt verkoop je weer.
Verkopen in de hype, wat is dat?
Verkopen in de hype wil eigenlijk zeggen dat je de spelers verkoopt op het hoogtepunt dat iedereen ze wil hebben. Dan is de prijs hoger dan normaal en maak je dus winst. Bij Marquee Matchups is dit eigenlijk net voordat de sbc's online komen EN vanaf het moment dat je ze kan inleveren.
Laatst was er de matchup van Manchester City tegen Manchester United. Een week ervoor had ik veel open bids gewonnen op relatief goedkope spelers. Zoals Claudio Bravo. Een 77 rated reserve keeper. Ging voor 19:00 weg voor 2000 coins terwijl ik ze voor 700 had ingekocht.
Na 19:00 bleek dat je een 81 rated squad moest inleveren. Bravo kelderde weer in prijs omdat zijn rating te laag was. Dit is een voorbeeld waarom ik liever in de hype van voor 19:00 verkoop dan daarna.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbM9FwKbJNTSdhzFK03oPRrPmNM=/f/image/frTMhLEpqCHhUvPPEiIpyFW7.png

Een ander voorbeeld: Soms zijn er meerdere wedstrijden die in de Marquee matchup zouden kunnen verschijnen. Everton tegen Tottenham, of Arsenal tegen United?
Ook hier koop ik spelers een week van tevoren en zet ze op de transferlijst voor 19:00. Soms worden spelers voor meer coins gekocht in de hype dan na 19:00.

Dus in het kort:
- Wees op tijd met inkopen
- Sellen in de hype

Squad fitness
Iedereen gebruikt veel squad fitness kaartjes tijdens de weekend league. Het is soms wat lastiger om op deze kaartjes te filteren dus mensen kopen vaak het eerste op de lijst wat ze tegenkomen. Ze willen spelen en hebben geen zin/tijd om de hele lijst te doorzoeken naar goedkope opties. Tijdens de week (vaak maandag tot en met woensdag) kun je, als je even goed zoekt vaak squad fitness kaartjes kopen voor minder dan 900 coins. Probeer voor jezelf een limiet in te stellen van bijvoorbeeld 800 coins en koop er dan een flink aantal.
Tijdens de weekend league kun je ze dan voor een hoger bedrag verkopen.

SBC fodder kopen
Dit is voor mij de grootste investeringen die zich met tijd en geduld ALTIJD uitbetalen. Je hebt er wel flink wat coins voor nodig.
Ik heb een excellijst gemaakt van alle spelers waar in valt te investeren. Van 86 rating tot en met 91 rating. Af en toe kijk ik steekproefsgewijs wat bepaalde spelers waard zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBHzHvq_2jPoQsDfH5KaKJXx0iM=/f/image/GoT8DWyXP5NxgVFUzox52SQb.png

Zoals je kunt zien in het bovenstaande plaatje zie je de namen, ratings en prijzen staan. Met groen geef ik aan of ik de speler heb of niet. Daarnaast highest en lowest sell. Dit zijn de buy now bedragen voor wat een speler minimaal weggaat op bepaalde tijden. Bernardo Silva kon ik dus op een bepaald moment voor 19K oppikken en een ander moment (ten tijde van een sbc bijvoorbeeld) ging hij weg voor minimaal 32,5K. Dat is een winstmarge van bijna 10K per speler!
Ik heb op die manier een goed beeld van de marktwaarde van bepaalde spelers en kan inkopen op het moment dat ze laag staan.
Dit kun je dus doen voor alle spelers die het waard zijn om in te investeren.

Word vervolgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Frantz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:00:
[...]

https://www.futbin.com/20/leagues/CONMEBOL%20Sudamericana
https://www.futbin.com/20/leagues/CONMEBOL Libertadores

Heb een team gemaakt met alleen uit de tweede link en na de eerste win had ik idd een +1

iemand al een keuze gemaakt mbt de tweede swap pick naast Bergkamp/Kaka/Rush/Dalglish ?

edit: Bruno Fernandes PL POTM :) (750k, met een zeer minimale upgrade, je kan beter zijn 88 kopen).

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 16-03-2020 13:01 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 14:00
@Hassiebassie

Benieuwd wat we voor MM nu gaan krijgen, wordt moeilijk voorspellen! Zal wel iets uit het "verleden" zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fraaank schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:09:
@Hassiebassie

Benieuwd wat we voor MM nu gaan krijgen, wordt moeilijk voorspellen! Zal wel iets uit het "verleden" zijn.
Geen idee. Ik heb gelukkig nog 3000 spelers in de club :+

Hoop dat er een promo komt om ons bezig te houden. Wil weer wat pakketjes openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:00:
[...]
Wil weer wat pakketjes openen.
Credit card linken en knallen toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 11-06 18:42
Weet iemand waarom er kaartjes zijn die wel de achtergrond van de "Sudamerica" competitie hebben maar niet die competitie marker hebben maar de normale competitie? Want heb er al een paar uit een bronzen pakket gekregen, dus wel zwarte kaart maar ook de normale Chilense competitie en niet Sudamerica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pompi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:35:
Weet iemand waarom er kaartjes zijn die wel de achtergrond van de "Sudamerica" competitie hebben maar niet die competitie marker hebben maar de normale competitie? Want heb er al een paar uit een bronzen pakket gekregen, dus wel zwarte kaart maar ook de normale Chilense competitie en niet Sudamerica
Omdat Argentinië, Colombia en Chili al in de game zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Terranova schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:37:
[...]

Omdat Argentinië, Colombia en Chili al in de game zaten.
Maar waarom hebben die dan niet de normale bronzen kaart? Want heb ook nog gewone bronzen kaarten uit Argentinie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:18:
Murphy van Championship
Musonda van de eredivie.

Thanks, had het nog niet voorbij zien komen. Heb ze alle 4 gehaald (had de teams al klaarstaan) en deze bovenste 3 even snel getest: Kruse viel mij niet tegen, Murphy/Musonda leuke dribbelaartjes.

Er is er ook nog één van de Saudi gekomen, een Braziliaanse CDM:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vyqz0lRxnKqDexzCX4oTJc-lyyU=/800x/filters:strip_icc()/f/image/edh9x4Te736X3UkFTomW1Ieh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pompi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:40:
[...]

Maar waarom hebben die dan niet de normale bronzen kaart? Want heb ook nog gewone bronzen kaarten uit Argentinie gekregen.
Die zitten altijd al in het spel. Je moet die speciale kaarten zien als de CL versie van een normale kaart. Je kan ze dus beiden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Terranova schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:05:
[...]

Die zitten altijd al in het spel. Je moet die speciale kaarten zien als de CL versie van een normale kaart. Je kan ze dus beiden krijgen
Dat snap ik maar dan moeten die speciale kaarten dus wel van die 2 Libatadores competities zijn, maar ik zeg dus dat ik kaarten heb die de achtergrond van die 2 competities hebben maar toch als competitie hun oorspronkelijke competitie hebben. Wat dus volgens mij niet hoort, want ook al hebben ze dus de achtergrond van die nieuwe competities gelden ze niet als zodanig voor de SBC's.
Kijk maar naar deze plaatjes, ze lijken dus correcte te zijn als je naar de achtergrond kijkt maar kloppen dus niet. De mannetjes aan de linkerkant zijn dus correct en die aan de rechterkant kloppen niet. Erg verwarrend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ViFHyj5RPQz1nIaN-02hUQZU-QA=/800x/f/image/AnAvsZeh7fDHzeD2fTvwGiA2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVJ2X8k_W-TkNmxYolXNDmLI2ew=/800x/f/image/DrZLWiPqVYFNeX1Z5sDsGpU9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 16-03-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pompi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Dat snap ik maar dan moeten die speciale kaarten dus wel van die 2 Libatadores competities zijn, maar ik zeg dus dat ik kaarten heb die de achtergrond van die 2 competities hebben maar toch als competitie hun oorspronkelijke competitie hebben. Wat dus volgens mij niet hoort, want ook al hebben ze dus de achtergrond van die nieuwe competities gelden ze niet als zodanig voor de SBC's.
Kijk maar naar deze plaatjes, ze lijken dus correcte te zijn als je naar de achtergrond kijkt maar kloppen dus niet. De mannetjes aan de linkerkant zijn dus correct en die aan de rechterkant kloppen niet. Erg verwarrend.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nogmaals dat hoort wel. Speciale COMNEBOL spelers zijn toegevoegd. Als die spelers al niet in game zaten zijn ze toegevoegd in de 2 speciale leagues anders in de competitie waar ze al hoorden.

Maar duidelijk kan ik het niet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die sbc League beloningen. Waar doe je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:54
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:18:
Murphy van Championship
Musonda van de eredivie.

Huilen hier... :'(

Twee weken geleden ongeveer de Ere Divisie ingeleverd voor een Bazoer... Komen ze nu met een veel betere Musonda. Zou prima passen als rechts buiten...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Augy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:38:
Die sbc League beloningen. Waar doe je die?
In je FUT-menu naar Squad Building Challenges gaan en aanklikken, dan het kopje 'players' (NL zal wel spelers zijn) en dan kan je een competitie uitzoeken die je wilt gaan doen. Je dient alle teams in te leveren met een bepaalde rating + een waarde van 95 bij chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben op zoek naar een leuke nieuwe spits voor m'n team.

Bijvoorkeur serie a, budget 350k

Heb nu Martinez Totgs staan dus zoek een upgrade. Helaas kan k Ronaldo nog niet betalen..

Iemand tips?

Heb aan Rush icon zitten denken maar die lijkt mee geen enorme vooruitgang, zijn jullie dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Augy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:49:
Ben op zoek naar een leuke nieuwe spits voor m'n team.

Bijvoorkeur serie a, budget 350k

Heb nu Martinez Totgs staan dus zoek een upgrade. Helaas kan k Ronaldo nog niet betalen..

Iemand tips?

Heb aan Rush icon zitten denken maar die lijkt mee geen enorme vooruitgang, zijn jullie dat eens?
Ik weet niet welke Rush je voor ogen had, maar 87 rated Rush is in ieder geval echt ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Voor de La Liga spelers is er een hele fijne kaart bij gekomen: een flashback van Vidal (alweer ja), ook nog te linken met wat Conmebol spelers.

Jammer dat EA weinig creatief is met de flashbacks: vorig jaar ook al Vidal, vorig jaar David Luiz, Rooney.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAy8HxGBedM2PFn8GLCpv7puZQ0=/800x/filters:strip_icc()/f/image/QbL8cjHosyPYmRxYPsg3HXGu.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: De laatste League SBC zijn ook geupdate. Echt 3 hele fijne kaarten zeg. Die Braziliaanse spits kan mensen wel helpen bij de Liga NOS + Braziliaanse Icon token. En die Opara, wat een beest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imT2oRwXoV062mmP2uViBvl-vLc=/f/image/Tr7VRGZ4lncSUoiJLbundDVr.png

[ Voor 23% gewijzigd door Markuss op 16-03-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Terranova schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:59:
[...]

Ik weet niet welke Rush je voor ogen had, maar 87 rated Rush is in ieder geval echt ruk
De 91 variant.. naast Mertens totgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:14:
[...]

De 91 variant.. naast Mertens totgs
Lekker laten gaan, Moments Rush is niet vergelijkbaar met de vorige versies ivm de stats en WF boost.

Btw, nieuwe Moments SBC voor Vidal, daar heb ik ook al een futmas kaartje van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap er niks van, tig keer bekeken maar daardoor zie ik kennelijk niet meer wat ik fout doe. Kan iemand zeggen waar de fout zit? Ik heb toch overal 1 club van?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCfwzy2OJoDS6ACIi_nwN0BGyos=/800x/filters:strip_icc()/f/image/BsiL16sMz4xeGBjVeECClv6X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 16-03-2020 20:46 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bean77 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:45:
Ik snap er niks van, tig keer bekeken maar daardoor zie ik kennelijk niet meer wat ik fout doe. Kan iemand zeggen waar de fout zit? Ik heb toch overal 1 club van?

[Afbeelding]
Ja maar alles moet van 1 club zijn :'(
11 nationaliteiten 1 club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
Bean77 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:45:

[Afbeelding]
Heel makkelijk eigenlijk ze mogen maar van 1 club zijn ;)
De moeite niet waard kost je zeker 20 a 25 k

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 16-03-2020 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
FidoDido schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:48:
[...]

Heel makkelijk eigenlijk ze mogen maar van 1 club zijn ;)
De moeite niet waard kost je zeker 20 a 25 k
En dat voor een untradable pack... Toch ben ik blij met zulke SBC's want mijn veels te duur geliste spelers vliegen de deur uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Het is een zeer pittige SBC, voordeel daarvan is dat de prijzen door het dak zijn gegaan. Ik heb m'n zilveren backs van Werder en Hertha (Pekarik) voor 10K verkocht + een Engelse bronzen spits van Lyon voor 10K.

Ook veel andere prijzen zijn gestegen, Benkovic (van Leicester) ging voor 8500 en van Aanholt 6800, voornamelijk BPL spelers met vreemde nationaliteiten gingen enorm omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah nu snap ik het :P
Wat een haast onmogelijke SBC dan zeg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:26
Rivals momenteel:

Potje 1: aftrap, pauze door tegenstander, 3 goeie spelers er in...

Potje 2: aftrap, pauze door tegenstander, 3 goeie spelers er in...

Potje 3: aftrap, pauze door tegenstander, 3 goeie spelers er in...

Potje 4: toedeledokie Fifa 20!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
MadMoody schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:23:
Rivals momenteel:

Bij ging dat precies hetzelfde, alleen scoor ik dan 1 of 2 keer en dat heb je een ragequit :p

Leukste was tegen een Duits team, hij brengt prime Sanchez, Mbappe en Kante in.
Ik maak 1-0 en weg was ie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Rivals momenteel:

ik wacht tot de rust.
Ben te lui om te wisselen.
Plus ik houd mijn kaartjes altijd vast dus mijn first owner teams zijn best ok.

Maar scoren tegen iemand die er gelijk 3 inbrengt werkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand nog een tip met 350k op de bank?

https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Wissels zijn allemaal onverhandelbaar. Eriksen beviel niet dus vandaar litmanen die erg goed bevalt. Zou t liefste lautaro vervangen maar heb nog geen betere gevonden.

Insigne voor dybala op LM lijkt me ook nutteloos dus dan zou k m'n coins moeten investeren in de sbc Alex Sandro

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 16-03-2020 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Augy schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:41:
Iemand nog een tip met 350k op de bank?

https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Wissels zijn allemaal onverhandelbaar. Eriksen beviel niet dus vandaar litmanen die erg goed bevalt. Zou t liefste lautaro vervangen maar heb nog geen betere gevonden.

Insigne voor dybala op LM lijkt me ook nutteloos dus dan zou k m'n coins moeten investeren in de sbc Alex Sandro
doorsparen voor insigne.
Maar wat voor type spits zoek je.
Kan een aantal random icons noemen, maar daar heb je niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:34:
[...]

Bij ging dat precies hetzelfde, alleen scoor ik dan 1 of 2 keer en dat heb je een ragequit :p

Is mij gelukkig ook een paar x gelukt ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivals momenteel:

Ken het 5 potjes rivals 5x een objective team. Met als toppunt het laatste potje begin elftal rode neymar, rode Mbappé en POTM yedder met daarachter rode di maria ( hoeveel geluk kan je eigenlijk hebben met player picks ? ).

Zambrotta rechts back, die lique 1 story line CV achterin. Toen kwam nog vrolijk Ferdinand, Kante en van der Sar bij :+

Ik laat voorlopig weer Rivals links liggen en ga alleen nog WL spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 16 maart 2020 @ 22:47:
[...]

Ken het 5 potjes rivals 5x een objective team. Met als toppunt het laatste potje begin elftal rode neymar, rode Mbappé en POTM yedder met daarachter rode di maria ( hoeveel geluk kan je eigenlijk hebben met player picks ? ).

Zambrotta rechts back, die lique 1 story line CV achterin. Toen kwam nog vrolijk Ferdinand, Kante en van der Sar bij :+

Ik laat voorlopig weer Rivals links liggen en ga alleen nog WL spelen.
Het merendeel van mijn tegenstanders leaved gewoon meteen na kick-off, laat me dan ook even 1-0 scoren voordat je gaat :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Rivals momenteel:

Als ik wel voor de objectives zou gaan dan zou ik blij zijn met tegenstanders die gelijk 3 keer zouden wisselen. Dat betekent namelijk dat hij niet met zijn sterkste team speelt en je dus meer kans hebt om te winnen. Er staan dus al 8 slechtere spelers op het veld en zelf zijn 3 topspelers zijn een stuk minder met maar 5 chem als wissel. En dan kan hij ook niet eens meer vermoeide spelers wisselen in de 2e helft. Je kan beter tegen hem spelen dan tegen iemand zoals mij die helemaal geen moeite doet om de objectives te halen toch? Bij mij starten er dan 11 goede spelers en kunnen er in de 2e helft nog een paar verse wissels komen. Dat rivals verpest is door mensen die zich laten afzakken voor de objectives snap ik nog maar het probleem van die 3 goede spelers niet. Bovendien kan je dat zelf net zo goed doen toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Ik pack zojuist Prime Ian Rush uit mijn 9 tokens pack.. :( haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
cubert20 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:46:
[...]

doorsparen voor insigne.
Maar wat voor type spits zoek je.
Kan een aantal random icons noemen, maar daar heb je niet zo veel aan.
Kwa snelheid 85+, goede stamina en liefst een goed schot aangezien ze bij mij niet hoeven op te bouwen.

Insigne staat lm. Kan die evt vervangen voor dybala en dan insigne in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kan k trouwens in m'n CL team ook EL spelers zoals Juan Jesus gebruiken, meende dat iemand dat zei hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hassiebassie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:34:
[...]

En ze zijn al helemaal heerlijk om te winnen als hij leenspelers er in gooit en je weet dat hij dus een hele wedstrijd op die kaart verspeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 01:26:
Ik pack zojuist Prime Ian Rush uit mijn 9 tokens pack.. :( haha
Uh... ben je daar niet blij mee? Lekkere speler toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kw_nl schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:22:
[...]

Uh... ben je daar niet blij mee? Lekkere speler toch?
Hij is 330k op de markt... voor 9 tokens een lichte tegenvaller..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:32:
[...]

Thats a L :D

Het blijft een grote gok, vorig jaar Eusebio uit een icon pack gehaald en sindsdien ben ik klaar met gokken.
Wel erg snel gedaan overigens _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:32:
[...]

Oh, ik dacht dat het deze was: https://www.futbin.com/20/player/45548/rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:46:
[...]

Thats a L :D

Het blijft een grote gok, vorig jaar Eusebio uit een icon pack gehaald en sindsdien ben ik klaar met gokken.
Wel erg snel gedaan overigens _/-\o_ .
Mjah is idd een L. Maar degene die ik wilde kan je pas halen bij de volgende lading tokens en SB is echt een hel voor mij. Vind ik dermate k*t, dat ik de gok wel wilde nemen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 23:00:
[...]

Het merendeel van mijn tegenstanders leaved gewoon meteen na kick-off, laat me dan ook even 1-0 scoren voordat je gaat :/
Dat vind ik helemaal zo triest gun die gene dan gewoon de win :)

Het is ook gewoon niet te spelen tegen die gasten, dropback 1 depth, continu dragbacks lijkt wel de WL , geen zin in om door de weeks ook zo te spelen :) Ga wel de SB doen voor de tokens komende weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Gisteravond even een hele lijst van die weekly/season objectives gedaan om wat XP te vergaren (wil graag die Japanner voor Icon Swaps + Fred op het einde). Ook zijn de pakketjes vaak mooi meegenomen met een untradeable Messi SS, gister nog Kanté en Eriksen.

Alleen al die kansloze toevoegingen met badges en stadiothema's mogen ze er van mij echt direct uitsmijten. Nutteloze rotzooi die ik echt direct quick-sell. Doe dan maar iets meer coins-boosts of mini-pakketjes met spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Het is ook gewoon niet te spelen tegen die gasten, dropback 1 depth, continu dragbacks lijkt wel de WL , geen zin in om door de weeks ook zo te spelen :) Ga wel de SB doen voor de tokens komende weken :)
Ik heb gisteren de offline swaps ook afgerond, 1-0 maken en de SB glitch doen waarna je de rest van de helft in de tuin kunt gaan rommelen ;) De online swaps pak ik ook alleen mee als ik een redelijk team kan samenstellen, anders laat ik die gewoon aan me voorbij gaan.
Ik nijg toch naar het Prime Icon Pack, een andere optie zou Kaka worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Wat is er mis met dragbacks?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb bijna genoeg tokens voor het prime icon pack. Ik heb al Prime Zanetti en Prime Essien. 2 steunpilaren van mijn elftal.

Ik zie maar weinig opties wat mij echt direct een boost geeft, behalve de standaard Gullit, Zidane, Pele, R9 etc.

Zelfs Maradonna en Cruyff zou ik niet direct als versterking meer zien... :-( Maar Cruyff is Cruyff en de nummer 14....
De kans dat ik iets bruikbaars pack is voor mij maar 11%. Zit dus nog te bedenken of ik dat wel of niet moet doen.

Toch maar wachten dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Hassiebassie op 17-03-2020 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:59:
[...]

Mjah is idd een L. Maar degene die ik wilde kan je pas halen bij de volgende lading tokens en SB is echt een hel voor mij. Vind ik dermate k*t, dat ik de gok wel wilde nemen..
Vind Squadbattles simpelweg een time-sink, niet moeilijk maar het moet ff gedaan worden (bijvoorkeur met netflix/youtube ernaast).
De online objectives zijn het meest vervelend want er zitten altijd 2-3 tussen waarbij je simpelweg een *** team hebt.

Ik twijfel dus voornamelijk dus om simpelweg 15/16 te grinden, of dat ik 23/24 moet gaan doen zodat ik twee heb.
Denk niet dat Litmanen/Gattusso/Puyol etc de frustratie van die extra tokens waard zijn, met mijn huidig team zijn al een leuk extraatje maar geen duidelijke upgrade,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:41:
[...]

Niks mis met een dragback gebruik het zelf ook ( nuttig ). Alleen die gasten die er gewoon 4 tot 5 achter elkaar doen zie ik totaal het nut niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:01:
[...]

Vind Squadbattles simpelweg een time-sink, niet moeilijk maar het moet ff gedaan worden (bijvoorkeur met netflix/youtube ernaast).
De online objectives zijn het meest vervelend want er zitten altijd 2-3 tussen waarbij je simpelweg een *** team hebt.

Ik twijfel dus voornamelijk dus om simpelweg 15/16 te grinden, of dat ik 23/24 moet gaan doen zodat ik twee heb.
Denk niet dat Litmanen/Gattusso/Puyol etc de frustratie van die extra tokens waard zijn, met mijn huidig team zijn al een leuk extraatje maar geen duidelijke upgrade,
Ik vind het gewoon niet leuk. Win ze wel. Maar ik word er gewoon echt chagrijnig van. Die rivals objectives allemaal vrij snel gehaald. Vind ik wel leuk om te doen, was het maar allemaal online.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-06 21:25
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:52:
Ik heb bijna genoeg tokens voor het prime icon pack. Ik heb al Prime Zanetti en Prime Essien. 2 steunpilaren van mijn elftal.

Ik zie maar weinig opties wat mij echt direct een boost geeft, behalve de standaard Gullit, Zidane, Pele, R9 etc.

Zelfs Maradonna en Cruyff zou ik niet direct als versterking meer zien... :-( Maar Cruyff is Cruyff en de nummer 14....
De kans dat ik iets bruikbaars pack is voor mij maar 11%. Zit dus nog te bedenken of ik dat wel of niet moet doen.

Jij bent nog positief gestemd met 11%. De kans op de genoemde toppers is denk ik niet net zo groot als een prime Pires, Moore enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ik denk ook dat ik de icon pack ga kiezen. Wil in ieder geval in het eerste deel van de swaps een nieuwe icon unlocken, aangezien doorsparen tot de duurste weinig nut heeft omdat je daar nog maar nauwelijks mee zal spelen.
In mijn team zou vooral een CDM/CAM nodig zijn. Overmars lijkt me leuk, maar op LM niet 'nodig'. Ook zie ik zo snel niet een CAM/CF/ST die mijn SS Mahrez of POTM Werner gaan vervangen (untradeable). Dus zou ik hooguit kunnen gaan voor Gattuso of Gullit. Waarbij ik Gattuso iets te 'lomp' vind voor CDM en Gullit waarschijnlijk niet goed genoeg is als pure CDM. Daarnaast kan heb ik momenteel 1,4m over waar ik niet weet wat ik er mee moet doen dus een vervangende CDM kopen is voor mij altijd nog een optie, een tijdje terug bijvoorbeeld prime guardiola gebruikt en die beviel prima.

TL:DR Geen van de <12 icon swaps leveren direct een enorme verbetering op, dus waarom dan niet een gokje wagen op iets wat sowieso in mijn team terecht gaat komen ;) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
De prime sbc gedaan, een vlag die ik niet ken. Essien! :) Kan eindelijk Guardiola eruit!

Team:
https://www.easports.com/...Id=kyThnvTrnS7BE:FFA20PS4

Speel 41212 wijd

[ Voor 39% gewijzigd door Wulfric92 op 17-03-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laan1988 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:28:
[...]

Jij bent nog positief gestemd met 11%. De kans op de genoemde toppers is denk ik niet net zo groot als een prime Pires, Moore enz
idd, de odds zijn echt niet 1/aantal prime icons :)
Het bekende voorbeeld blijft altijd de hoeveelheid keepers dat iedereen packed tijdens TOTS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik speel nu hiermee tot iig donderdag. Dan heb ik 900k voor een upgrade.

https://www.futbin.com/20/squad/14179285

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:47:
[...]

Ik vind het gewoon niet leuk. Win ze wel. Maar ik word er gewoon echt chagrijnig van. Die rivals objectives allemaal vrij snel gehaald. Vind ik wel leuk om te doen, was het maar allemaal online.
Helemaal mee eens dat squad battles totaal niet leuk zijn. Maar waarom speel je ze dan nog? Die reward is het toch ook niet waard? Er zijn zoveel goede spelers te koop voor weinig. Met een goede icon erbij zal ik echt niet 1% meer plezier in het spel hebben. Tegen de tijd dat je 'm hebt is het ook al bijna TOTS en kan je 'm alweer op de bank zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:11:
Ik speel nu hiermee tot iig donderdag. Dan heb ik 900k voor een upgrade.

https://www.futbin.com/20/squad/14179285
Hoe bevalt wan-bisakka jouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Heeft iemand ervaring met van Basten moments? Zit er aan te denken om hem te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:27

RBH

Wulfric92 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:30:
Heeft iemand ervaring met van Basten moments? Zit er aan te denken om hem te halen.
Prachtschot, maar erg clunky imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:20:
[...]

Hoe bevalt wan-bisakka jouw ?
Heel erg tevreden over Wan! Lekkere snelheid en prima fysiek. Kan ook pasen etc. dus die blijft nog wel even. Liever Wan dan Walker HL...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

sjakieman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:16:
[...]

Helemaal mee eens dat squad battles totaal niet leuk zijn. Maar waarom speel je ze dan nog? Die reward is het toch ook niet waard? Er zijn zoveel goede spelers te koop voor weinig. Met een goede icon erbij zal ik echt niet 1% meer plezier in het spel hebben. Tegen de tijd dat je 'm hebt is het ook al bijna TOTS en kan je 'm alweer op de bank zetten.
Had er een nodig voor de prime icon pack.. de rest doe ik niet. Heb ik vorige swap ook al niet gedaan :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:27

RBH

hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:45:
[...]

Heel erg tevreden over Wan! Lekkere snelheid en prima fysiek. Kan ook pasen etc. dus die blijft nog wel even. Liever Wan dan Walker HL...
Interessant, volgens de stats is Walker (nif) wat beter dan Wan-Bissaka, waaraan merk je dat hij beter is dan Walker (laat staan de HL variant)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:52:

Dus eigenlijk heb je FUT uitgespeeld... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
kw_nl schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:59:
[...]

Dus eigenlijk heb je FUT uitgespeeld... :p
Klopt. Voor mijn gevoel wel. Al zou ik natuurlijk wel een paar extra prime Icon moments willen hebben :+

Dit is mijn team momenteel met nog 3,8 miljoen op de bank.
https://www.futbin.com/20/squad/14180910

Ik had al eventjes PM Roberto Carlos, maar daar wacht ik even mee met kopen. Kijken of er mooie TOTS komen van de Serie A.

Dit zou mijn ultimate team zijn :P
https://www.futbin.com/20/squad/14180956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

RBH schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:51:
[...]

Interessant, volgens de stats is Walker (nif) wat beter dan Wan-Bissaka, waaraan merk je dat hij beter is dan Walker (laat staan de HL variant)?
Klopt, maar walker HL deed het niet voor mij. Slechte passing, rare fouten en het liep niet. Snel weggedaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:41:
[...]

Alles wat mij betreft! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Inmiddels druk bezig voor de icon swaps. Ik wil eigenlijk voor een Prime Icon Pack gaan, maar op video’s gezien dat daar toch voornamelijk minder icons in zitten. Daar moet ik dus nog goed over nadenken. Heb nu 4 swap spelers.

WL afgelopen weekend geëindigd op 14-9. Prima uitslag voor een team van zo’n 300k en de eerste keer in maanden. Vandaag en morgen zorgen dat de laatste icon swaps binnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nog 2 wins halen met PL team en dan is first owner en PL ook binnen en is alles online gedaan behalve WL.
Daarna rustig wat squad battles doen. Pfff 2e dag thuis, en nog 19 te gaan. Begin het nu al zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:39:
[...]

Klopt, maar walker HL deed het niet voor mij. Slechte passing, rare fouten en het liep niet. Snel weggedaan.
Ken het probleem, die gast staat soms uit het niets 5 meter van ze speler vandaan. Of rent ineens blind naar voren zonder dat je het zelf aangeeft.

Ga wan ook maar eens een kans geven deze WL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Weet iemand of de EL spelers (Juan Jesus) ook geldig zijn in het ucl team voor de swaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:03:
Nog 2 wins halen met PL team en dan is first owner en PL ook binnen en is alles online gedaan behalve WL.
Daarna rustig wat squad battles doen. Pfff 2e dag thuis, en nog 19 te gaan. Begin het nu al zat te worden.
Man werk me het apenzuur thuis 🤣
Kom ineens aan allerhande rapportages enz toe haha

Maar doe liever m'n regiowerk haha

Straks weer even verder met m'n Braziliaanse team. Dan conmebol nog maken en dan Rivals afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Man werk me het apenzuur thuis 🤣
Kom ineens aan allerhande rapportages enz toe haha

Maar doe liever m'n regiowerk haha

Straks weer even verder met m'n Braziliaanse team. Dan conmebol nog maken en dan Rivals afmaken
Het enige voordeel tot nu toe is dat mijn stoel beter zit dan op kantoor (ik ben uit mezelf fan van ergonomische spulletjes) is dat ik altijd mijn muziek kan draaien ;)

Voorlopig klaar met de online icon swaps. Nu rustig even wat offline squad battles doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Augy schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:23:
Weet iemand of de EL spelers (Juan Jesus) ook geldig zijn in het ucl team voor de swaps?
Van wat ik vorige week las wel ja, net zoals de CL RTTF kaarten. Maar zou even voor de zekerheid op bijvoorbeeld reddit checken want daar komt dit soort info vaak wel langs in een post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Was een slecht moment om mijn team te verwijderen. Ik zit de komende 3 weken thuis en verveel me nu al aardig.

Dus een team aangemaakt, de eerste 5 potjes gespeeld voor een rank. Alle 5 bewust verloren na het maken van een eigen goal, maar wat een tEams kom je nu al tegen! Prime icons, mbappe , neymar echt alles staat er al.
Pagina: 1 ... 118 ... 185 Laatste