We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er zijn UCL Throwback Marquee Matchups + een St. Patricks Day Player Pick.
Maar had er 15 gelist voor 7,5k en 9 daarvan al verkocht binnen een uur!
Grappig genoeg is er maar 1 UCL speler die ik nooit verkoop: Falcao. Door een fout bij futbin heeft hij geen bin prijs en zit daarmee nooit in SBC oplossing.
[ Voor 110% gewijzigd door sjakieman op 17-03-2020 20:56 ]
Het lijkt wel dat de game steeds slechter word dit jaar, elke keer als je denkt dat we al op het dieptepunt zaten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier hetzelfde, had het kunnen weten. Startte FIFA op; update van 4GB.. nou dan maar even Warzone!.. server onderhoudBossie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:04:
En weer hetzelfde, tegenstanders plakken haast aan mijn spelers vast en ik kan zelf geen seconde ontsnappen omdat de game mijn passing dusdanig vertraagd dat ik mezelf hiermee niet vrij kan spelen.
Het lijkt wel dat de game steeds slechter word dit jaar, elke keer als je denkt dat we al op het dieptepunt zaten.

Dan maar wachten en al weer een beetje gefrustreerd begonnen aan de 1e pot om de Serie A swap. 5 wedstrijden verder 1 win, 1 gelijk en 3 verloren waarvan 2 weggetikt. Zelfde verhaal met het laat reageren van mijn spelers op knoppen, veel 1 op 1 situaties waar de meest onmogelijke reddingen uit volgden. Tegenstander doet 3x een zelfde skillmove op de achterlijn en mijn Tomiyasu heeft de tegenstander niet eens voorbij zien komen denk ik

Kan beter nog wat weken wachten met die swaps tot 75% van de die hard die online tokens binnen hebben, dan kan ik op ‘t gemakske aan de gang!
Ik lees van dezelfde mensen continue alleen maar drama gezeik.
Ik herhaal voor de zoveelste keer:
STOP. MET. SPELEN.....!
En ja dat is een verademing :-)
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2020 22:27 ]
Ga jij eens ergens anders rationeel doenSleehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:26:
Lol, ik volg het topic nog.
Ik lees van dezelfde mensen continue alleen maar drama gezeik.
Ik herhaal voor de zoveelste keer:
STOP. MET. SPELEN.....!
En ja dat is een verademing :-)
Ik merkte vandaag dat diepte passen en algemene passen gewoon vaak naar de verkeerde speler gaan terwijl ik goed mik. Vanmiddag wilde ik een diepte pass geven met mijn middenvelder naar een spits, gaat ie em doodleuk breed naar de back spelen. Ook met de trainer aan zie ik het gewoon. Echt vervelend.Bossie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:04:
En weer hetzelfde, tegenstanders plakken haast aan mijn spelers vast en ik kan zelf geen seconde ontsnappen omdat de game mijn passing dusdanig vertraagd dat ik mezelf hiermee niet vrij kan spelen.
Wel met wat CL spelers rustig wat winst gemaakt
toch wel een Liga Nos team gemaakt met alleen BrazilianenTraeces schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:14:
Zo eerste hersendode SB sessie weg en de token van het Braziliaanse team binnen
Edit: Denk zo’n 8 wedstrijden achter elkaar verloren ..
[ Voor 17% gewijzigd door SH-FR op 18-03-2020 00:21 ]
Miss dat de update er iets mee te maken heeft?
Vanaf morgen weer verder daar!
Eeuh daar heb ik ff niet over nagedachtBossie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:32:
[...]
toch wel een Liga Nos team gemaakt met alleen Brazilianen?
Gepromoveerd van 9 naar 8 en zit nu zowat in 7. Vind het zelf ook onwerkelijk
+1, ben in een middag plus een uurtje in de avond van halverwege 9 naar halverwege 8 gegaan, terwijl ik ook alleen maar swaps aan het doen was.buurman3 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:31:
ik win de afgelopen 2 avonden bijna alles in rivals....ook vaag. Ik kom geen afzakkers tegen lijkt het wel.
Gepromoveerd van 9 naar 8 en zit nu zowat in 7. Vind het zelf ook onwerkelijk
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Helaas wel untradeable....heb hem dus ingepast in m'n La Liga-team.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ga je veel plezier van hebben, heb zijn prime gehad en dat was verdedigend echt een monster ! GZ !allstarted1 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:57:
Zat net even te klungelen in de Web-app waar een pack klaarstond. Komt daar een icon naar voren![]()
[Afbeelding]
Helaas wel untradeable....heb hem dus ingepast in m'n La Liga-team.

Minimaal 3 spelers eredivisie of la liga, wat zie ik over het hoofd?

gebeurt wel vaker in de app, probeer eens ingame ?Dani05 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:55:
[Afbeelding]
Minimaal 3 spelers eredivisie of la liga, wat zie ik over het hoofd?
Toen ik er 3 van la Liga er bij deed klopte hij wel. Misschien staat het er verkeerd in.Bossie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:08:
[...]
gebeurt wel vaker in de app, probeer eens ingame ?
3 van de 4 SB opdrachten binnen. Was weer vergeten hoe hersendodend deze opdrachten zijn. Mijn 4321 SB tactiek van begin fifa 20 lijkt nog prima te werken. Opdrachten van 100 team chem en 82+ rating skip ik. Dat is teveel risico om evt te verliezen en zijn wat lastig. De mindere teams dan hierboven win ik makkelijk met 5-0 tot 11-0. Nu nog 5 conmebal wins. Daarna nog 4 online opdrachten, ben benieuwd hoe dat loopt.
En dan hopelijk een leuke prime icon en geen okocha ofzo
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wie zouden jullie mij aanraden voor onderstaand team? Insigne, Baggio, Jesus en Martinez zijn tradeable. Ik heb hiernaast nog 1mln coins.
:strip_exif()/f/image/nKRDEVWjAOVn7G5duX17vMjK.jpg?f=fotoalbum_small)
Ik was niet een fan van scream insigne, heb je winter Eriksen al geprobeerd? In first icon (heb hem untradable) knalde hij er met hunter flink wat goals er inDeeleNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:26:
Ik twijfel nog een beetje wie ik zou nemen voor de swaps. Uit Swap 1 had ik Zanetti, uit Swap 2 had ik Koeman en Sar. Zanetti was 17 tokens, dat vond ik wat veel en zoveel tijd ga ik er niet meer in steken denk ik. Ik zal ook weer gokken op goede TOTS voor in mijn Serie A / Icon team
Wie zouden jullie mij aanraden voor onderstaand team? Insigne, Baggio, Jesus en Martinez zijn tradeable. Ik heb hiernaast nog 1mln coins.
[Afbeelding]
EDIT: Komt er nou eigenlijk een TOTW of een nieuwe promo?
[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 18-03-2020 15:47 ]
Ik heb echt veel respect voor mensen die met Flashback Sanchez spelen. Heb m ook gedaan, maar ik kan echt niks met die knul.DeeleNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:26:
Ik twijfel nog een beetje wie ik zou nemen voor de swaps. Uit Swap 1 had ik Zanetti, uit Swap 2 had ik Koeman en Sar. Zanetti was 17 tokens, dat vond ik wat veel en zoveel tijd ga ik er niet meer in steken denk ik. Ik zal ook weer gokken op goede TOTS voor in mijn Serie A / Icon team
[Afbeelding]
Zijn rendement is ook nihil in mijn ogen, het ziet er allemaal leuk uit maar praktisch laat hij echt te wensen over. Mijn laatste WL (2 weken geleden) had mijn voorhoede het volgende aantal Goals/Assists na 27 potten:Gurbuh schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:48:
[...]
Ik heb echt veel respect voor mensen die met Flashback Sanchez spelen. Heb m ook gedaan, maar ik kan echt niks met die knul.
Martinez 29G 12A
Insigne 15G 21A
Sanchez 4G 4A
Politano 5G 9A
Ik zoek dus ook een vervanger voor hem, Mertens SS is leuk, maar stamina is ook niet best.
Ik ben juist een fan van Insigne, die gast zit overal bovenop en tussen, heerlijke dribbel en prima schot. Bovendien een stamina van 99, die gaat 90 min volle bak! Heb Eriksen winter geprobeerd, maar kon hem na zo'n 10 wedstrijden niet echt onder de knie krijgen, hoe speel jij met hem? Misschien ben ik gewoon meer het type FIFA speler voor een CAM als Insigne.Hassiebassie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:46:
[...]
Ik was niet een fan van scream insigne, heb je winter Eriksen al geprobeerd? In first icon (heb hem untradable) knalde hij er met hunter flink wat goals er in
EDIT: Komt er nou eigenlijk een TOTW of een nieuwe promo?
Kan goed hoorDeeleNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:03:
[...]
Ik ben juist een fan van Insigne, die gast zit overal bovenop en tussen, heerlijke dribbel en prima schot. Bovendien een stamina van 99, die gaat 90 min volle bak! Heb Eriksen winter geprobeerd, maar kon hem na zo'n 10 wedstrijden niet echt onder de knie krijgen, hoe speel jij met hem? Misschien ben ik gewoon meer het type FIFA speler voor een CAM als Insigne.
Ik heb mijn CAM als een soort schaduwspits (normaliter met TOTY De Bruyne) met goede passing. In first owner fietste ik er zo doorheen omdat Eriksen voor mij een prima vervanger was. Je zet hem wel makkelijk van de bal maar hij knalt ze er heerlijk in. Met hunter er op (want die pace is 3x niks) en wat extra schotkracht en een tegenstander die nooit kan voorspellen naar welk been je gaat kappen resulteert in veel goals
Alexis scoort bij mij ook niet veel, maar bestrijkt samen met mijn back de gehele linkerflank en doet zijn verdedigende taken. Vooral dat laatste vind ik belangrijk. Wil hem waarschijnlijk vervangen met TOTY Mané maar ik wacht nog TOTS af.
Je kan ze niet blijven opslaan, maar vaak zit ik 83/84 rated te discarden...kan ze niet in een sbc stoppen...
Kan ze ook niet in de toe te wijzen pile laten staan want je kan geen extra packs kopen.
Heb nu al een paar keer een speler teruggehaald via die 'undo' functie die ze toegevoegd hebben alleen daar zit ook een limiet op geloof ik.
Burp
Heb nu 5 swaps binnen.. komt al in de buurt
[ Voor 8% gewijzigd door DeeleNL op 18-03-2020 17:37 ]
Je kan ze toch gewoon verkopen? Of gaat het om dubbele untradable spelers? Dan zou ik want minder vaak voor de untradable pakjes/SBC's kiezen. Ik gebruik mijn untradables altijd eerst voor de SBC's, met een beetje puzzelen lukt dat vaak wel.Wii4all schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:18:
Wat ik wel jammer vind dit jaar is dat je best wat kaarten met 'waarde' aan het discarden bent...
Je kan ze niet blijven opslaan, maar vaak zit ik 83/84 rated te discarden...kan ze niet in een sbc stoppen...
Kan ze ook niet in de toe te wijzen pile laten staan want je kan geen extra packs kopen.
Heb nu al een paar keer een speler teruggehaald via die 'undo' functie die ze toegevoegd hebben alleen daar zit ook een limiet op geloof ik.
Je kan ze ook nog even laten staan nadat je ze packt. Enige is dan dat je geen nieuwe pakjes kan openen.
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 18-03-2020 17:41 ]
Ik heb ook bizar veel dubbele untradeables, kies er nog wel eens voor met Rivals als er interessante promo spelers zijn. Dat soms meer dan de helft dubbel zijn lijkt me toch echt geen toeval.sjakieman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:40:
[...]
Je kan ze toch gewoon verkopen? Of gaat het om dubbele untradable spelers? Dan zou ik want minder vaak voor de untradable pakjes/SBC's kiezen. Ik gebruik mijn untradables altijd eerst voor de SBC's, met een beetje puzzelen lukt dat vaak wel.
Je kan ze ook nog even laten staan nadat je ze packt. Enige is dan dat je geen nieuwe pakjes kan openen.
Due to the suspension of play in leagues around the world, Team of the Week Moments will temporarily replace Team of the Week.
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 18 maart 2020
Read the latest Pitch Notes to find out how TOTW Moments works and what other changes are being made: https://t.co/gekIknio04 pic.twitter.com/dlgpH9t3yF
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 18-03-2020 17:52 ]
Met TOTS heb ik dat gedaan maar verder niet. Vaak is maar een heel klein gedeelte van de promo spelers echt interessant. Ook sla ik de SBC's met untradable rewards meestal over of de SBC moet snel en makkelijk te doen zijn met mijn untradables. Maar dan snap ik wel dat jullie wat meer untradables hebben.Bossie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:50:
[...]
Ik heb ook bizar veel dubbele untradeables, kies er nog wel eens voor met Rivals als er interessante promo spelers zijn. Dat soms meer dan de helft dubbel zijn lijkt me toch echt geen toeval.
[Twitter]
Vooral omdat ik de OTW De Ligt nog steeds in mijn club heb
Ik absoluut niet, waardeloos totw.. is gewoon een recycle van 2 jaar geleden. Kan er echt niets mee en denk veel mensen niet. Dit was het moment geweest om specials/promos in packs te doen..Hassiebassie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:09:
Vind dat TOTW moments wel een goede oplossing.
Vooral omdat ik de OTW De Ligt nog steeds in mijn club heb
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helemaal met je eens, ze hadden dit echt veel beter kunnen aanpakken. Ze hadden trouwens ook het elftal van het jaar ervoor (FIFA 17) kunnen pakken:hmr schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:49:
[...]
Ik absoluut niet, waardeloos totw.. is gewoon een recycle van 2 jaar geleden. Kan er echt niets mee en denk veel mensen niet. Dit was het moment geweest om specials/promos in packs te doen..
/f/image/UQLWbcpY7Q4ZQhEFppBTVTVZ.png?f=fotoalbum_large)
Heb in de afgelopen tijd verschrikkelijk veel (gok 250 stuks) bronzen packs geopend. Op de packs alleen al flinke winst gemaakt, veel league sbc's maken de waarde van kneuzen zomaar hoog. Ik packte bijvoorbeeld 4 x Ufuk van SC Parderborn á 12K.
Echter heb ik ongemerkt ook m'n club gevuld met Shamrock Rovers spelers. Rond 19:10 heb ik die allemaal (14 stuks) verkocht tussen de 7 en 7.8K. Momenteel zijn Ierse en Noord-Ierse spelers nog wel wat waard.
Wie is er een Keltische speler 🤣 geen idee waar dat te vinden
Ja, met die bronzen pack methode, koop je ze dan van 400 of 750?Markuss schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:18:
[...]
Helemaal met je eens, ze hadden dit echt veel beter kunnen aanpakken. Ze hadden trouwens ook het elftal van het jaar ervoor (FIFA 17) kunnen pakken:
[Afbeelding]
Heb in de afgelopen tijd verschrikkelijk veel (gok 250 stuks) bronzen packs geopend. Op de packs alleen al flinke winst gemaakt, veel league sbc's maken de waarde van kneuzen zomaar hoog. Ik packte bijvoorbeeld 4 x Ufuk van SC Parderborn á 12K.
Echter heb ik ongemerkt ook m'n club gevuld met Shamrock Rovers spelers. Rond 19:10 heb ik die allemaal (14 stuks) verkocht tussen de 7 en 7.8K. Momenteel zijn Ierse en Noord-Ierse spelers nog wel wat waard.
Ook weer wat 75 CL kaartjes verkocht vnv.
Alle sbc's van vanavond hebben me 1500 coins gekocht voor een rechts mid van AS Monaco. Rest zat in de club
Was het niet gewoon een speler van Celtic ?Augy schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:21:
Over spelers gesproken..
Wie is er een Keltische speler 🤣 geen idee waar dat te vinden
Ik koop die van 400. Spelers van belangrijke leagues (league sbc) even checken en de rare's altijd even checken. Tussen de spelers zit nog wel eens een verdwaalde squad fitness of bijvoorbeeld een +3 training op alle eigenschappen (ook weer 300 coins).Hassiebassie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:40:
[...]
Ja, met die bronzen pack methode, koop je ze dan van 400 of 750?
Nohh had ik maar CL kaarten ingekocht 2 weken terug, ze zijn ontzettend veel nodig momenteel..
Edit: het geluk handt nu ook wel even aan m'n reet: 10 bronzen 400 coins packs geopend: 2 spelers van Shamrock, momenteel 5300.
[ Voor 10% gewijzigd door Markuss op 18-03-2020 21:56 ]
[ Voor 64% gewijzigd door [MAUS] op 18-03-2020 21:59 ]
[MAUS] schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:58:
Pires uit de prime icon pack... ik heb 3 spelers die op die positie beter zijn. Dus helaas alleen nuttig voor een SBC...

Zojuist de Commebol objective afgerond, maar Adebayor 88 maakt het gewoon erg leuk.
Qua animaties moest ik overigens steeds denken an Nwankwo Kanu
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 18-03-2020 22:03 ]
Dat team moet k nog steeds maken. Betreft het nou gewoon spelers uit conmebol libertadores?Bossie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:59:
[...]
Zojuist de Commebol objective afgerond, maar Adebayor 88 maakt het gewoon erg leuk.
Qua animaties moest ik overigens steeds denken an Nwankwo Kanu
Hoeven niet perse de bruine kaarten te zijn tog?
Is al meermaals gepost, maar ik heb gewoon spelers gemaakt uit onderstaande lijst:Augy schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:07:
[...]
Dat team moet k nog steeds maken. Betreft het nou gewoon spelers uit conmebol libertadores?
Hoeven niet perse de bruine kaarten te zijn tog?
https://www.futbin.com/20/leagues/CONMEBOL+Libertadores
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gisteren begonnen met de Icon Swaps Online. 8 gespeeld; 6 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren. Daardoor van 870 punten naar 1050 punten gegaan.
Voor welke Icon ga je? Ik twijfel nog. Ik wilde eerst voor de Prime Icon Pack gaan, maar zie op YouTube dat er voor mijn gevoel te veel 'rommel' gepackt wordt. Aan de andere kant zit er niet echt een Icon bij waarbij ik het gevoel heb dat ik hem moet hebben. Laudrup lijkt wel aardig voor 9 tokens, Overmars 10 tokens, Kaka 15 tokens maar dan zit je al weer in batch 2 van de swap tokens. Is het al aangekondigd wanneer de resterende swap tokens gereleased worden?Frantz schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:08:
Zojuist de McGeady SBC gedaan. Op papier een leuke kaart om een keer te gebruiken in de WL.
Gisteren begonnen met de Icon Swaps Online. 8 gespeeld; 6 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren. Daardoor van 870 punten naar 1050 punten gegaan.
Ik ga voor een Prime Icon Pack. Tijdje geleden besloten om meer SBC's te gaan doen en wat gokjes te nemen voor mijn team. Heb ook nog ruim 2 mil aan coins (+shitload aan conditiekaarten en spelers) in de club. Dus als ik een Icon wil testen start ik wel een draft op of koop ik die Icon wel.DeeleNL schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:58:
Voor welke Icon ga je? Ik twijfel nog. Ik wilde eerst voor de Prime Icon Pack gaan, maar zie op YouTube dat er voor mijn gevoel te veel 'rommel' gepackt wordt. Aan de andere kant zit er niet echt een Icon bij waarbij ik het gevoel heb dat ik hem moet hebben. Laudrup lijkt wel aardig voor 9 tokens, Overmars 10 tokens, Kaka 15 tokens maar dan zit je al weer in batch 2 van de swap tokens. Is het al aangekondigd wanneer de resterende swap tokens gereleased worden?
Ja die heb ik 1 weekend gebruikt. Ik vind het echt een beest. Zeker beter dan Alba in mijn ogen.theman36 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:19:
Mensen hier ervaring met Alex Sandra 91 uit de sbc? Zit te twijfelen om Alba door hem te vervangen
Als ik voor Gatusso ga kan ik onderstaand team maken, kan eventueel ook even doorsparen voor Overmars en dan een goede serieA CM voor Gatusso neerzetten, twijfel nog wel want Mertens weet nog niet te overtuigen.
https://www.futbin.com/20/squad/14157421
https://www.futbin.com/20/player/47925/kola%C5%A1inac
https://www.futbin.com/20/player/47929/lay%C3%BAn
https://www.futbin.com/20/player/47930/oviedo
Leuk die totw moment kaartjes.
Na het lezen van dit ben ik gisteravond er ook weer aan begonnen. 1ste pack = Rumpf (cb, Paderborn). Weer zo'n 4000 coins erbij.Markuss schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:43:
[...]
Ik koop die van 400. Spelers van belangrijke leagues (league sbc) even checken en de rare's altijd even checken. Tussen de spelers zit nog wel eens een verdwaalde squad fitness of bijvoorbeeld een +3 training op alle eigenschappen (ook weer 300 coins).
Nohh had ik maar CL kaarten ingekocht 2 weken terug, ze zijn ontzettend veel nodig momenteel..
Edit: het geluk handt nu ook wel even aan m'n reet: 10 bronzen 400 coins packs geopend: 2 spelers van Shamrock, momenteel 5300.
Kijk soms even of er een flink aanbod van de speler is. Gisteravond was die Ufuk (SC Parderborn) 8K waard, echter wist ik dat hij normaal voor 12K ging. Vanochtend dat ik wakker werd was hij voor 12K verkocht. Die Rumpf is momenteel namelijk 7.5K, het is een kleine tipJJoosterman schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:37:
[...]
Na het lezen van dit ben ik gisteravond er ook weer aan begonnen. 1ste pack = Rumpf (cb, Paderborn). Weer zo'n 4000 coins erbij.
Kan je beter die mid beloning Thorsby pakken en zijn verdediging wat boosten. Vrijwel overal beter.Ambianz schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:27:
Ik ga denk ik voor Gatusso, niet veel zin om nog op de volgende beschikbare tokens te wachten.
Als ik voor Gatusso ga kan ik onderstaand team maken, kan eventueel ook even doorsparen voor Overmars en dan een goede serieA CM voor Gatusso neerzetten, twijfel nog wel want Mertens weet nog niet te overtuigen.
https://www.futbin.com/20/squad/14157421
Goed punt, heb die speler nog niet eens gezien, thanksHassiebassie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Kan je beter die mid beloning Thorsby pakken en zijn verdediging wat boosten. Vrijwel overal beter.
Oké, dan wordt het waarschijnlijk Overmars als vervanger voor Mertens.
Dempsey en Mercado zitten niet in 20, hoe ga je dat oplossen dan?Markuss schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:18:
[...]
Helemaal met je eens, ze hadden dit echt veel beter kunnen aanpakken. Ze hadden trouwens ook het elftal van het jaar ervoor (FIFA 17) kunnen pakken:
[Afbeelding]
Daar ga ik inderdaad ook voor. Heb nu Barella SBC, maar vind hem de ene keer goed en de andere keer waardeloos.. Thorsby lijkt een goede vervanger!Hassiebassie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Kan je beter die mid beloning Thorsby pakken en zijn verdediging wat boosten. Vrijwel overal beter.
Thanks. Ja, soms moet ik iets meer geduld hebben en niet alles gelijk listen. Gister en vandaag een aantal packs gekocht en ben met 45000 coins gestegen. (3 shamrock rovers o.a).Markuss schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:25:
[...]
Kijk soms even of er een flink aanbod van de speler is. Gisteravond was die Ufuk (SC Parderborn) 8K waard, echter wist ik dat hij normaal voor 12K ging. Vanochtend dat ik wakker werd was hij voor 12K verkocht. Die Rumpf is momenteel namelijk 7.5K, het is een kleine tip
Door ze geen update te geven hé zoals ze bij dit TOTW met Coronado, Liam Walker en Dzemaili hebben gedaan. Lijkt mij nogal logisch.Gurbuh schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:08:
[...]
Dempsey en Mercado zitten niet in 20, hoe ga je dat oplossen dan?
Nice, dat zijn mooie getallen. Ik heb ook nog wel eens extra spelers opgekocht van degene die ik gepackt had. Ik zag op de TL dat een speler voor gemiddeld 2500 ging, echter stonden er 2 voor 700 en 900 op, die koop ik dan ook op en list ik ze alledrie (incl. degene die ik packte) voor 2400. Zo hou je de markt zelf in stand.JJoosterman schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:47:
[...]
Thanks. Ja, soms moet ik iets meer geduld hebben en niet alles gelijk listen. Gister en vandaag een aantal packs gekocht en ben met 45000 coins gestegen. (3 shamrock rovers o.a).
[ Voor 52% gewijzigd door Markuss op 19-03-2020 13:06 ]
Wel eens meegespeeld, verglijkbaar met Moore.Dani05 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:31:
Uit mn prime icon pakket Baresi, helaas net de enige positie waar ik voor mijn gevoel prima bezet was. ( Van dijk & flashback Azpilicueta. Twijfel om azpicilicueta RB te zetten staat nu Ricardo Pereira totw. Iemand ervaring met Baresi ?
Het is gewoon een prima speler, maar door de meta zal hij het altijd lastig hebben tegen 90+ pace spelers.
Je kan hem ook eens als CDM proberen met Engine, maar naast VVD moet het ook prima gaan.
Nice, ik vooral benieuwd naar Boateng. Hij past in mijn huidig team maar dan moet ik 51212 gaan spelenFraaank schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:10:
Uit het Prime Icon Pack had ik: Cannavaro, samen met FB Boateng m'n nieuwe centrum voor deze WL!
Voor nu, denk ik dat dit het voorlopig gaat worden:
Gattuso uit swaps deze week, en dan in de tweede batch Bergkamp/Kaka/Rush voor CAM/ST positie.
Kaka was mijn eerste keuze, maar Bergkamp tja blijf een hollander
Heb nog wat muntjes over, zit eraan te denken om Moments Barnes een tijdje in de spits te zetten.
Daarnaast 88 De Ligt en 86 Arnautovic Player Pick en Paulinho IF uit mijn WL Rewards. We kunnen wel stellen dat dit een uitermate succesvolle pack opening was!
Maakt toch niks uit met welke squad je speelt, EA bepaalt voor 70% wie er wint. Gisteren won ik alles, kreeg elke bal mee vandaag verlies ik alles krijg geen enkele bal mee of onderuit geschoffeld in de 16 wat natuurlijk gewoon mag. Spijt dat ik weer begonnen ben zou maar zeggen038Zwolle schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:18:
Nou , ik speel in div 9 momenteel met mijn 78 rated team met 90 Chem en toppers voorin zoals Wesley, boufal en sarr. Het is ziek hoeveel enorm Zieke squads je hier al treft. Ook met hoge playerpick kaarten uit de WL aangevuld met prime icons. Ik win wel 90%, maar merk toch wel dat ik bizar pech moet hebben gehad
Hier ook zo. Vanavond al 3x veel en veel sterker dan mijn tegenstander en toch 3x verlies. Sorry hoor, maar dat klopt gewoon niet. Ik ben echt geen topspeler, en mijn winst-verlies is overall ongeveer 50-50. Maar de ene avond is dat wel 90-10 en de andere avond 10-90. Dat zijn verhoudingen die dan niet kloppen.jerommeke96 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:30:
[...]
Maakt toch niks uit met welke squad je speelt, EA bepaalt voor 70% wie er wint. Gisteren won ik alles, kreeg elke bal mee vandaag verlies ik alles krijg geen enkele bal mee of onderuit geschoffeld in de 16 wat natuurlijk gewoon mag. Spijt dat ik weer begonnen ben zou maar zeggen
Ik lees hier ook van veel.mensen: de ene keer alleen maar winst en de andere keer alleen maar verlies.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik heb geen laadscherm, wél hebben ze dit in de codes gegooid vandaag:Hassiebassie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 20:38:
Is er een FUT birthday loading screen? Ik kan momenteel niet op mn xbox dus kan niet kijken
/f/image/sStzzwZbhVTpb6rBGWVlpfB6.png?f=fotoalbum_large)
Gek avondje was het. Komende dagen rustig de rest afronden.
Litmanen bevalt uitstekend overigens.. soort Eriksen maar dan sneller, helemaal niet gek

theman36 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:09:
Prime icon pack geopend eeeeeeeeeeeeeeeeennnnn Engelse vlag..... dat lamme paarddaar kan ik echt helemaal niks mee... sissoko fm en kante hebben de voorkeur
:strip_exif()/f/image/lkCpFoa4wIHtv8EmZ375Xw3u.jpg?f=fotoalbum_large)
Mag ik vragen waarom je kiest voor Gattusso? Ik heb momenteel de SB swaps voltooid en bijna 3 van de online swaps, dus ik zou Gattusso ook kunnen halen. Misschien met een Catalyst chem wel aantrekkelijk. Ik heb Koeman 88 ook, zou eventueel in game kunnen switchen aangezien Koeman H/H is en Gattusso M/H.Bossie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:37:
[...]
Nice, ik vooral benieuwd naar Boateng. Hij past in mijn huidig team maar dan moet ik 51212 gaan spelen
Voor nu, denk ik dat dit het voorlopig gaat worden:
Gattuso uit swaps deze week, en dan in de tweede batch Bergkamp/Kaka/Rush voor CAM/ST positie.
Kaka was mijn eerste keuze, maar Bergkamp tja blijf een hollander
Heb nog wat muntjes over, zit eraan te denken om Moments Barnes een tijdje in de spits te zetten.
De gok voor het pakket lijkt me ook leuk, maar een simpele voorspelling gezien mijn packluck zegt me dat ik een of andere B of C keuze tref
Ben benieuwd wat jij van hem vind!
Wat dik! Ik heb nog nooit in FUT een Icon gepackt, laat staan PIM BaggioSH-FR schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:51:
Hahaha wat bizar zeg. Ik open rustig mijn DR rewards, koos zoals altijd voor de onverhandelbare Rewards. Komt daar opeens Icon Moment Baggio 94 uit. Insane zeg, wat een geweldige kaart lijkt me dat.
Daarnaast 88 De Ligt en 86 Arnautovic Player Pick en Paulinho IF uit mijn WL Rewards. We kunnen wel stellen dat dit een uitermate succesvolle pack opening was!
Hier ga je veel plezier aan beleven!
[ Voor 24% gewijzigd door DeeleNL op 19-03-2020 22:29 ]
Mijn A keuze is Bergkamp/Kaka/Dalglish/Rush, dan lijkt Gatusso het meest bruikbaar voor de resterende tokens (Heb al meerdere spitsen, hoef daar niet nog eentje bij).DeeleNL schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:25:
[...]
Mag ik vragen waarom je kiest voor Gattusso? Ik heb momenteel de SB swaps voltooid en bijna 3 van de online swaps, dus ik zou Gattusso ook kunnen halen. Misschien met een Catalyst chem wel aantrekkelijk. Ik heb Koeman 88 ook, zou eventueel in game kunnen switchen aangezien Koeman H/H is en Gattusso M/H.
De gok voor het pakket lijkt me ook leuk, maar een simpele voorspelling gezien mijn packluck zegt me dat ik een of andere B of C keuze tref![]()
Ben benieuwd wat jij van hem vind!
Of zal ik Lewandowski gewoon aanhouden? Speelt gewoon fijn en pikt z'n goals mee, maar zou mogelijk wat anders willen proberen. Wat zouden jullie doen?Out of all the live cards that are most likely to get picked in TOTW Moments, Headliners Lewandowski has the best chance
FIFA 16 informs after March - 2
FIFA 17 informs after March - 3
FIFA 18 informs after March - 1
FIFA 19 informs after March - 3
Zou hem verkopen in de hype. Ik heb geen ervaring met haaland FS maar zou al te graag daar eens mee willen spelen.Markuss schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:56:
Zit eraan te denken om Lewandowski HL 95 te verkopen en daarvoor Haaland FS terug te halen. Heeft iemand ervaring met hem? Lewandowski stijgt nu in de hype door dit:
[...]
Of zal ik Lewandowski gewoon aanhouden? Speelt gewoon fijn en pikt z'n goals mee, maar zou mogelijk wat anders willen proberen. Wat zouden jullie doen?
Heb uiteindelijk ook spijt gehad dat ik Mane ST niet in de hype heb verkocht. Waarde ongeveer 600k, paar weken erna waarde 350k.
Thanks, gooi ik hem dit weekend op de TL. Mocht hij richting de 900K gaan dan zou dat mooi uitkomen. Heb momenteel nog zo'n 3.4 miljoen over voor investering/verbeteringen. Denk dat ik eerst Haaland eens ga uitproberen (1.8 mln), mocht het tegenvallen en Lewandowski zit niet in TOTW Moments #2 dan kan ik die weer terugkopen in de hype van het neergaan.Ambianz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:40:
[...]
Zou hem verkopen in de hype. Ik heb geen ervaring met haaland FS maar zou al te graag daar eens mee willen spelen.
Heb uiteindelijk ook spijt gehad dat ik Mane ST niet in de hype heb verkocht. Waarde ongeveer 600k, paar weken erna waarde 350k.
Serieus? Ea bepaalt dat? Dus jongens die bv een maand lang niet verliezen in wl dus bv 120-0 gaan hebben gewoon geluk dat ea dat bepaalt heeft?jerommeke96 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:30:
[...]
Maakt toch niks uit met welke squad je speelt, EA bepaalt voor 70% wie er wint. Gisteren won ik alles, kreeg elke bal mee vandaag verlies ik alles krijg geen enkele bal mee of onderuit geschoffeld in de 16 wat natuurlijk gewoon mag. Spijt dat ik weer begonnen ben zou maar zeggen
Straks krijgen we hier nog reacties dat het God is die bepaald lol man. Zoek de problemen bij je zelf ipv af te schuiven. Zo wordt nooit echt goed in een spel...
Er zijn heel veel dingen die invloed hebben op het spel, maar ik denk dat 70% door de speler bepaald word, de overige 30% is de impact van connectivity op de online gameplay.fifanoob schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:11:
[...]
Serieus? Ea bepaalt dat? Dus jongens die bv een maand lang niet verliezen in wl dus bv 120-0 gaan hebben gewoon geluk dat ea dat bepaalt heeft?
Straks krijgen we hier nog reacties dat het God is die bepaald lol man. Zoek de problemen bij je zelf ipv af te schuiven. Zo wordt nooit echt goed in een spel...
Het vervelende is dat die 30% in gelijkwaardige wedstrijden toch net even beslissend kan zijn.
God is in dezelfde categorie als scripting/momentum etc
Zuur man. Gewoon inleveren bij een SBC.Vestendrie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:09:
Trezeguet uit de prime pack. Ik ga nu in een hoekje huilen. Jezus wat is dit kut zeg.
Precies, het is niet zwart of wit, je bepaald heel veel zelf, maar vooral als het gelijk op zou moeten gaan kan de impact van alle EA intelligentie erg naar werken.Bossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:22:
[...]
Er zijn heel veel dingen die invloed hebben op het spel, maar ik denk dat 70% door de speler bepaald word, de overige 30% is de impact van connectivity op de online gameplay.
Het vervelende is dat die 30% in gelijkwaardige wedstrijden toch net even beslissend kan zijn.
God is in dezelfde categorie als scripting/momentum etc
Gisteren rivals gespeeld, leuke gelijkwaardige pot, gelijkspel. Daarna met een vriend in Portugal wat potjes friendly, was een drama. Zijn connectie was knudde waardoor hij met vreselijk veel gemak elke wedstrijd won (wat normaal niet gebeurt). Mijn spelers liepen door dikke blubber te waden en kwamen niet vooruit (verdedigers met pace dik in de 90 tegenover aanvallers van hem laag in de 80, werden met het grootste gemak losgelopen op een diepe bal (aan het begin van de wedstrijd, dus alle fitness nog dik in orde). Op een gegeven moment ging Ramos 93 even op z'n kont zitten (was niemand in de buurt) en pakte Castro de bal op waarna hij langs Maldini 95 (loan icon) liep alsof ie er niet stond, zonder schijnbeweging of wat dan ook. Wel maakte Maldini dat daarna helemaal goed door een tackle te maken op de lucht die Castro achter zich had gelaten

p.s. wanneer komt verdorie de BE pro league eens een keer in de SBCs, kan ik eindelijk die riedel spelers eens voor een leuke prijs kwijt die al tijden in mijn transfer list staan
[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 20-03-2020 13:11 ]
- Ramos als CV (7 chem) en Semedo RB (10 chem)
of
- Militao als CV en Ramos op RB (beide 10 chem)
Wat zouden jullie doen en waarom?
Heb precies hetzelfde plan, Ramos 93 heb ik al, voor Militao 86 ben ik nog aan het sparenRR21 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:15:
Iemand ervaring met Semedo (87) of Militao (86)? Heb namelijk Sergio Ramos (93) en wil één van de volgende opties gaan doen:
- Ramos als CV (7 chem) en Semedo RB (10 chem)
of
- Militao als CV en Ramos op RB (beide 10 chem)
Wat zouden jullie doen en waarom?
Gewoon allebei op 10 chem is mijn plan, pre-game starten met Ramos RB en Militao CB en in game beide omwisselen.
Online friendlies met vrienden is vrijwel onmogelijk met FUT, na een paar potjes gebeurt er altijd wel iets twijfelachtig waardoor een van de twee er klaar mee is. Daarnaast voelt de gameplay per potje in dezelfde sessie vaak merkbaar anders aan (dit tegen een tegenstander die 5 minuten verderop woont).bebopper schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:08:
[...]
Precies, het is niet zwart of wit, je bepaald heel veel zelf, maar vooral als het gelijk op zou moeten gaan kan de impact van alle EA intelligentie erg naar werken.
Gisteren rivals gespeeld, leuke gelijkwaardige pot, gelijkspel. Daarna met een vriend in Portugal wat potjes friendly, was een drama. Zijn connectie was knudde waardoor hij met vreselijk veel gemak elke wedstrijd won (wat normaal niet gebeurt). Mijn spelers liepen door dikke blubber te waden en kwamen niet vooruit (verdedigers met pace dik in de 90 tegenover aanvallers van hem laag in de 80, werden met het grootste gemak losgelopen op een diepe bal (aan het begin van de wedstrijd, dus alle fitness nog dik in orde). Op een gegeven moment ging Ramos 93 even op z'n kont zitten (was niemand in de buurt) en pakte Castro de bal op waarna hij langs Maldini 95 (loan icon) liep alsof ie er niet stond, zonder schijnbeweging of wat dan ook. Wel maakte Maldini dat daarna helemaal goed door een tackle te maken op de lucht die Castro achter zich had gelatenAch, nu kan ik er weer om lachen, maar op het moment zelf is het toch behoorlijk frustrerend en haalt het alle plezier uit het spelletje.
p.s. wanneer komt verdorie de BE pro league eens een keer in de SBCs, kan ik eindelijk die riedel spelers eens voor een leuke prijs kwijt die al tijden in mijn transfer list staan
Volgens mij waren er meerdere artikelen op reddit waaruit naar voren kwam dat EA lag compensation toepast bij online gameplay. Echter vreemd genoeg lijkt het erop dat de speler met de beste verbinding jij benadeeld word ipv zoals met elke andere game de speler met de slechste verbinding.
Misschien was dat mijn conclusie, maar met KPN 500/500 Glasvezel is het regelmatig dramatisch.
@RR21 Met gameplans gaat hij bij mij van RB naar CB, wissel hem met Azpilicueta. Als de tegenstander simpelweg steeds gevaarlijk is via de vleugels dan kun je Ramos ook weer terugzetten
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 20-03-2020 13:28 ]
In games als RB6:Siege speelde dit ook heel erg, dus FIFA is zeker niet de enige waar een goede ping in je nadeel werkt. Er waren zelfs spelers in Siege die hierom juist in andere servers kunnen spelen (US-server) of even flink wat torrents aanslingerde.Bossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:26:
[...]
Volgens mij waren er meerdere artikelen op reddit waaruit naar voren kwam dat EA lag compensation toepast bij online gameplay. Echter vreemd genoeg lijkt het erop dat de speler met de beste verbinding jij benadeeld word ipv zoals met elke andere game de speler met de slechste verbinding.
Hopelijk zo net zoveel geluk als die shapeshifter sbc (Cr7). Maar als het troep is is het niet erg.
Edit: NL vlag, Gullit?? Nee Overmars.
Ach zijn moments versie was wel leuk. Kan ik nu wel in mijn huidige team gebruiken tot ik mijn hele nieuwe team ga kopen. Dan kan die mooi als sub gebruikt worden. Dus niet nutteloos, maar helaas ook geen klapper.
[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 20-03-2020 14:05 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb zelf het risico genomen om wat spelers alvast in te slaan
Was het Lehman, Schmeichel of toch Yashin ?Bean77 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:56:
Het moment dat je de prime icon pack binnen hebt, maar deze niet durft te openen omdat je misschien getrolled wordt door EA lol
Hopelijk zo net zoveel geluk als die shapeshifter sbc (Cr7). Maar als het troep is is het niet erg.
Ach zijn moments versie was wel leuk. Kan ik nu wel in mijn huidige team gebruiken tot ik mijn hele nieuwe team ga kopen. Dan kan die mooi als sub gebruikt worden. Dus niet nutteloos, maar helaas ook geen klapper.
Ben het wel met je eens , maar 120 -0 is uitzonderlijk. De enige youtuber die ik volg is Boraslegend. Een erg goede (down to earth) speler die ook met zijn skills de nodige onzin meemaakt en ook laat zien.fifanoob schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:11:
[...]
Serieus? Ea bepaalt dat? Dus jongens die bv een maand lang niet verliezen in wl dus bv 120-0 gaan hebben gewoon geluk dat ea dat bepaalt heeft?
Als ik COD speel of een andere game win ik meestal wel als ik de betere speler ben en leg het af tegen betere spelers. Natuurlijk krijg je wel eens een onterechte kill of death, maar het is niet zoals in FIFA waar je 90 minuten kan domineren maar alles tegen zit en uiteindelijk na 20 minuten verliest.
Als je CR7 uit de shapeshifters packed, mag je idd niet meer veel verwachten uit andere packs vind ikBean77 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:56:
Het moment dat je de prime icon pack binnen hebt, maar deze niet durft te openen omdat je misschien getrolled wordt door EA lol
En als je Shapeshifter Messi uit een mega pack hebt gehad?Fraaank schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:49:
[...]
Als je CR7 uit de shapeshifters packed, mag je idd niet meer veel verwachten uit andere packs vind ik
Dan dient je copy van FIFA vernietigd te worden *jaloers*Hassiebassie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:13:
[...]
En als je Shapeshifter Messi uit een mega pack hebt gehad?
Was ook mijn eerste dikke pack sinds ik vorig jaar begonnen ben. Had vorig jaar, tijdens de pack luck boost wel een aantal mooie TOTS (Eder Militao, Pepe etc.) en een baby icon van Socrates gevonden.Fraaank schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:03:
[...]
Dan dient je copy van FIFA vernietigd te worden *jaloers*
Tijdens mijn jaar was mijn grootste pack Fut birthday Son
[ Voor 98% gewijzigd door fifanoob op 20-03-2020 18:17 ]