Wat vinden jullie van lampard 92 als icon pick? Zou dat een goede keuze zijn voor 10 tokens?
Ik heb lampard als leen gehad.. kon er niet zoveel mee, maar da's miss persoonlijk. Uiteindelijk bijna niet gebruikt
Mid icon & Sancho sbc
Mid icon & Sancho sbc
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 20-03-2020 19:05 ]
Dus er is geen promo? Fijn EA. Een flut TOTW-idee, geen FUT-birthday...toppie! O maar wel een Mid Icon-pack die 2x een 85 squad en 1x een 88 squad vereist.
FUT birthday komt maandag las ik.Fraaank schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:14:
Dus er is geen promo? Fijn EA. Een flut TOTW-idee, geen FUT-birthday...toppie! O maar wel een Mid Icon-pack die 2x een 85 squad en 1x een 88 squad vereist.
Verder had ik vanmiddag nog wat van die kaartjes ingeslagen. 15K winst per kaart van Kroos winst (op moment van schrijven) = kassa!
2 potten wl gespeeld gelijk weer gestopt wat bizar slecht zijn die servers weer. Er zit gewoon een delay van ruim seconden tussen wat ik aangeef en wat er op scherm gebeurd pfff
1 potje gespeeld, 1 uur op de transfermarkt en met gameplans bezig geweest.Traeces schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:44:
2 potten wl gespeeld gelijk weer gestopt wat bizar slecht zijn die servers weer. Er zit gewoon een delay van ruim seconden tussen wat ik aangeef en wat er op scherm gebeurd pfff
Dat ene potje was idd een aaneenstapeling van de delay gerelateerde issues bij beide partijen, was ff gestopt omdat ik een promo had verwacht
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verlies net alle 2 de potten omdat me spelers gewoon weigeren te schieten. Icons voelen aan als me Japanse bronze spelers waar ik van de week mee speelde. Ongelofelijk weer.Bossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:50:
[...]
1 potje gespeeld, 1 uur op de transfermarkt en met gameplans bezig geweest.
Dat ene potje was idd een aaneenstapeling van de delay gerelateerde issues bij beide partijen, was ff gestopt omdat ik een promo had verwacht
Ik speel WL voor de fut champions objective, normaal verspreid de games over het weekend (10/10/10) en stop ik bij G3. Wil nu het merendeel op zondag spelen.Traeces schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:07:
[...]
Verlies net alle 2 de potten omdat me spelers gewoon weigeren te schieten. Icons voelen aan als me Japanse bronze spelers waar ik van de week mee speelde. Ongelofelijk weer.
Om het leuk te houden, gebruik een heel agressieve, maar verdedigende setup, en heb ik Moments Laudrup gekocht voor de CAM positie (andere opties in mijn budget had ik al eens meegespeeld):
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
Na het weekend komt Gatusso erbij on alles te linken qua chem op CDM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Holy moly high rated gaan door het dak. Gewoon 50% rendement op 87 en hoger. Dat is even lekker cashen Oblak gewoon 105k! Pak in een uur even 5 ton
had ze 4 weken geleden al ingekocht verwachte toen al icon sbc geduld is beloond
En toch snap ik het niet, 500-600k voor een mid-icon SBC terwijl ieder loopt af te geven op Prime Icon pack van swaps.FidoDido schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:37:
Holy moly high rated gaan door het dak. Gewoon 50% rendement op 87 en hoger. Dat is even lekker cashen Oblak gewoon 105k! Pak in een uur even 5 tonhad ze 4 weken geleden al ingekocht verwachte toen al icon sbc geduld is beloond
Ik laat het lekker gaan en haal voor hetzelfde Moments Vidal
Speel normaal meeste op vrijdag of zondag. Ga zo rond een uur of half 10 het weer ff proberen.Bossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:20:
[...]
Ik speel WL voor de fut champions objective, normaal verspreid de games over het weekend (10/10/10) en stop ik bij G3. Wil nu het merendeel op zondag spelen.
Om het leuk te houden, gebruik een heel agressieve, maar verdedigende setup, en heb ik Moments Laudrup gekocht voor de CAM positie (andere opties in mijn budget had ik al eens meegespeeld):
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
Na het weekend komt Gatusso erbij on alles te linken qua chem op CDM.
Hoe bevalt die momentes Laudrup ? Die kaart ziet er namelijk serieus goed uit en interessant uit om Eriksen if te vervangen
Ik heb laudrup gebruikt. Briljante speler maar stamina veel te laag voor m'n spel.. was na 60/70 minuten niet meer vooruit te branden.. litmanen uit de swaps staat er bij mij nu. Geweldig schot en is echt overal op het veld!
Nog last van gehad, speel hem als CAM met Stay Forward.Augy schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 21:45:
Ik heb laudrup gebruikt. Briljante speler maar stamina veel te laag voor m'n spel.. was na 60/70 minuten niet meer vooruit te branden.. litmanen uit de swaps staat er bij mij nu. Geweldig schot en is echt overal op het veld!
Moet even wat meer potjes met hem spelen voordat ik echt een mening kan geven, maar hij had 1G/1A assist in zijn eerste WL game.
Bij mij ging de WL juist super lekker. Spelers vliegen. Vooral Wijnaldum (headliners versie) heeft het op z’n heupen. Sowieso een onderschatte speler. Ik zie hem nooit bij tegenstanders. Bij mijn laatste WL potje knalde hij er 4 in. Hij is overal te vinden op het veld. Terwijl z’n prijs helemaal niet meer zo hoog is. Ik betaalde toen 620.000.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ach ligt ook heel erg aan je spel denk of een speler goed bij je past. Litmanen is sws ook jeugdliefdeBossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:05:
[...]
Nog last van gehad, speel hem als CAM met Stay Forward.
Moet even wat meer potjes met hem spelen voordat ik echt een mening kan geven, maar hij had 1G/1A assist in zijn eerste WL game.
Nu dominguez FS gehaald voor t middenveld (naast Kolarov SS of Milinkovic-Savic) . Kijken hoe die bevalt. Ruim 40k onder de marktwaarde gepakt dus mocht t niet bevallen met winst er weer uit
Kon weer wl meepakken maar meh. Voor de tien uur aan 30 games non stop spelen zijn de rewards qua zilver 1 het niet echt waard. Lousy player pick en 20k aan coins pak ik in SB/rivals beide in minder dan tien uur gamen. Daarbij was mijn weekend league ervaring vorig weekend: al het slechte van Rivals maar dan een tandje erger. En wat ik las over elo: ik heb er niks van gemerkt.
Ik focus me op icon swaps. Braziliaans Portugal team gefixt, UCL team gefixt, zelfs al een Japans team. Maar hoewel je nu Conmebol kunt filteren in de app blijft het lastig om een fatsoenlijke elf te selecteren. Dit weekend dus SB grind voor elite 3 en 4 icon swaps.
Ik heb na weekend league afgelopen weekend Fifa niet meer opgestart voor een game. Was na dertig potjes weekend league echt wel even klaar ermee. Wel gehandeld maar dat staat los van potjes spelen. Speaking of which: heb wat spelers verkocht. Op naar het miljoen en dan x2 voor Cruyff
Tevens de grootste miskoop van mij in fifa20: otw Frenkie het verlies terug verdiend met handelen, SB/Rivals/WL rewards. Dus das wel fijn.
Ik focus me op icon swaps. Braziliaans Portugal team gefixt, UCL team gefixt, zelfs al een Japans team. Maar hoewel je nu Conmebol kunt filteren in de app blijft het lastig om een fatsoenlijke elf te selecteren. Dit weekend dus SB grind voor elite 3 en 4 icon swaps.
Ik heb na weekend league afgelopen weekend Fifa niet meer opgestart voor een game. Was na dertig potjes weekend league echt wel even klaar ermee. Wel gehandeld maar dat staat los van potjes spelen. Speaking of which: heb wat spelers verkocht. Op naar het miljoen en dan x2 voor Cruyff
Tevens de grootste miskoop van mij in fifa20: otw Frenkie het verlies terug verdiend met handelen, SB/Rivals/WL rewards. Dus das wel fijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 20-03-2020 22:25 ]
Ik ga stoppen vandaag want anders ga ik straks een controller slopen. Net me 3de pot gewonnen zonder problemen. 4de ik raak echt 5x de paal ( dit gebeurd trouwens echt bizar veel laatste tijd ) en ja hoor aan de anderkant vliegt hij er weer in bij zijn eerste schot op doel. Ga denk maar met objectives team spelen want dat speelt precies het zelfde als me normale team.
Soms is fifa idd frustrerend.. daarom laat k het vaak bij max 3 a 4 potjes achter elkaar en altijd met een doel (swaps/objectives) en neem het niet te serieus.
Moet wel ontspanning blijven maar daarom kom k waarschijnlijk niet uit divisie 9
Moet wel ontspanning blijven maar daarom kom k waarschijnlijk niet uit divisie 9
Vind gewoon irritant vorige week zondag was de verbinding echt goed en dan speelt wel gewoon super. Dan merk je echt hoe goed icons zijn. Nu zijn het gewoon vrachtwagensAugy schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:37:
Soms is fifa idd frustrerend.. daarom laat k het vaak bij max 3 a 4 potjes achter elkaar en altijd met een doel (swaps/objectives) en neem het niet te serieus.
Ik speel snel combinatie spel en dat is gewoon niet te doen met een schijt verbinding. Zet hem wel op zilver 1 deze week
Ondanks allerlei klachten beleef ik hier mijn beste WL start ooit: 10-0. Speelt prima bij mij, Mertens Shapeshifter en Figo zijn een plaag voor mijn tegenstanders
Denk slinger YouTube eens aan op zoek naar weekend league vids
YouTube: 30-0 FUT CHAMPIONS w/ A BRONZE TEAM + R9!?! FIFA 20 TOP 100 WEEKEND ...
Is haast een trolololo team met VDS en verder bronzen spelers. R9 though
Alle ballen op R9, maar zelfs een aantal bronzen spelers weten goed mee te komen.
Zag in dit fragment weer de gebruikelijke gekke dingen die ik tegen kwam met weekend league. Input lag + een verdediger die de bal van zich af laat stuiteren zodat de aanvaller hem kan oppikken als rebound.
En toch heeft ie goeie skills. Dan kun je zelfs met een prut team en 1 sterspeler nog prima potjes uitspelen. Vds laat ik maar buiten beschouwing want mijn untradeable VDS bakte er ook weinog van qua reddingen.
YouTube: 30-0 FUT CHAMPIONS w/ A BRONZE TEAM + R9!?! FIFA 20 TOP 100 WEEKEND ...
Is haast een trolololo team met VDS en verder bronzen spelers. R9 though
Zag in dit fragment weer de gebruikelijke gekke dingen die ik tegen kwam met weekend league. Input lag + een verdediger die de bal van zich af laat stuiteren zodat de aanvaller hem kan oppikken als rebound.
En toch heeft ie goeie skills. Dan kun je zelfs met een prut team en 1 sterspeler nog prima potjes uitspelen. Vds laat ik maar buiten beschouwing want mijn untradeable VDS bakte er ook weinog van qua reddingen.
Hier ook een prima start. 4-0 waarvan 3x RQ en de andere op penals. Hopelijk kunnen we morgen ook een lekkere reeks neerzetten om richting G1/E3 te komen.
Ik had gisteren nog flink ingekocht maar daaruit ook even 900K gepackt. Prijzen waren door het dolle heen. Soms gewoon 15K winst per kaart!FidoDido schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:37:
Holy moly high rated gaan door het dak. Gewoon 50% rendement op 87 en hoger. Dat is even lekker cashen Oblak gewoon 105k! Pak in een uur even 5 tonhad ze 4 weken geleden al ingekocht verwachte toen al icon sbc geduld is beloond
Is er Weer eens storing? Kan niet inloggen op ps4
Zelfde hier dat worden dan morgen mooi 25 potten spelen pffffAugy schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 12:24:
Is er Weer eens storing? Kan niet inloggen op ps4
Je bent niks verplicht hé? Je kan ook nog lekker morgen 10 potjes spelen en dan genieten van het zonnetje buiten..Traeces schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 12:27:
[...]
Zelfde hier dat worden dan morgen mooi 25 potten spelen pffff
Mee eens zet hem denk op zilver 1xMarkuss schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 12:38:
[...]
Je bent niks verplicht hé? Je kan ook nog lekker morgen 10 potjes spelen en dan genieten van het zonnetje buiten..
Daarbij is het best koud buiten ook al schijnt de zon
Ze zullen er wel weer een dagje bij aan plakken. Ik snap niet dat je zulke slechte dienstverlening kan leveren als bedrijf wat zoveel winst maakt... zou toch tijd worden dat mensen eens stoppen met packs kopen tot de dienstverlening op een behoorlijk niveau is
Als t vanavond maar werkt. Vrouw is vanaf half vier weg en kind gaat vroeg op bed
Maandag avond zal het ook wel niet best zijn. Volgens mij begint fut birthday dan preciesNachtapotheker schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:03:
Ze zullen er wel weer een dagje bij aan plakken. Ik snap niet dat je zulke slechte dienstverlening kan leveren als bedrijf wat zoveel winst maakt... zou toch tijd worden dat mensen eens stoppen met packs kopen tot de dienstverlening op een behoorlijk niveau is
Pires in de Mid Icon SBC gegooid...
... Paul Scholes
Dus nu prime Guardiola weer terug gekocht. Dit is nu mijn team: https://www.easports.com/...Id=gcwsTM8xnS9Cf:FFA20PS4
Heb nu nog 1m over die ik denk ik maar even bewaar tot TOTS.
... Paul Scholes
Dus nu prime Guardiola weer terug gekocht. Dit is nu mijn team: https://www.easports.com/...Id=gcwsTM8xnS9Cf:FFA20PS4
Heb nu nog 1m over die ik denk ik maar even bewaar tot TOTS.
[ Voor 65% gewijzigd door [MAUS] op 21-03-2020 15:08 ]
Unable to connect, dacht ff de WL op te pakken helaas.
edit: dan kom je uiteindelijk ingame en dan is het zo traag als ***
Eerste potje 60-65% balbezit 9 shots on target vs 3 en dan met 1-2 nat gaan.
Meerdere uitgespeelde kansen maar de bal is er niet in te krijgen en tegenstander doet depth 1. Zijn eerste aanval meteen in het begin is een goal en zijn laatste in blessuretijd 2e helft ...
edit: dan kom je uiteindelijk ingame en dan is het zo traag als ***
Eerste potje 60-65% balbezit 9 shots on target vs 3 en dan met 1-2 nat gaan.
Meerdere uitgespeelde kansen maar de bal is er niet in te krijgen en tegenstander doet depth 1. Zijn eerste aanval meteen in het begin is een goal en zijn laatste in blessuretijd 2e helft ...
[ Voor 76% gewijzigd door Bossie op 21-03-2020 16:59 ]
Ik heb voor die commebol ook op argentinie gefilterd en dan is het wel redelijk makkelijk om een aardig team te fixen...Joosie200 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:23:
had wel 1 gelukje met een 82 rated speler welke ik kreeg...
Dit is em
https://www.easports.com/...Id=gdrM5r0RnS9Eg:FFA20PS4
Burp
Zie de midicon sbc. Dus ik heb Griezmann en Frenkie gelist. Griezmann voor de dubbele prijs waarvoor ik heb gekocht heb. Frenkie tegen bin prijs. Ook Virgil gelist. Kijken of ik zo richting de 1.5 mil ga komen met behoud van Messi/Neymar/Mbappe. Op naar base icon Cruyff en die andere drie.
Wat gebeurd hier? 13 om 0 in de WL! Weet werkelijk niet wat me overkomt. Maak mijn kansen zéér goed af, verdedig goed en val geduldig aan. Vooral dat kansen afmaken en afwachtend en scherp verdedigen is opvallend. Heb er nog nooit zo goed voor gestaan, vorig weekend rond de 14-9.
Het is natuurlijk wachten op het moment dat ik er een aantal op rij verlies, maar hier maak ik even een foto van 😛
Het is natuurlijk wachten op het moment dat ik er een aantal op rij verlies, maar hier maak ik even een foto van 😛
Het gaat hier ook leuk, mijn 41212-2 speelt leuk en de gameplay is ook gewoon erg responsief ivm met eerder vandaag.SH-FR schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:40:
Wat gebeurd hier? 13 om 0 in de WL! Weet werkelijk niet wat me overkomt. Maak mijn kansen zéér goed af, verdedig goed en val geduldig aan. Vooral dat kansen afmaken en afwachtend en scherp verdedigen is opvallend. Heb er nog nooit zo goed voor gestaan, vorig weekend rond de 14-9.
Had Moments Laudrup gehaald omdat ik CAM nodig had ivm Chem, maar zit eraan te denken hem simpelweg nu vanuit swaps te gaan pakken. Tegen de tijd dat je 15 tokens heb zitten we toch al in TOTS.
Wanneer zouden de nieuwe swaps weer komen denken jullie?
Staat toch gewoon ingame, met 33 dagen is dit season afgelopen en kan de volgende (inclusief laatste 12 swaps) beginnen.Augy schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:24:
Wanneer zouden de nieuwe swaps weer komen denken jullie?
13-3 nu en voel de bui alweer hangen.. Hele team speelt opeens verschrikkelijk en de meest simpele dingen gaan fout. Genoeg voor nu.
Gisteren een goede start. Vandaag helemaal waardeloos. Ik merkte het gelijk. Rare overspeel foutjes. Verdedigers die niks doen. Dacht met een pauze het vanavond beter te doen. Maar helaas.
Waren trouwens de Messi’s en prime Icons in de aanbieding? Vrijwel alle teams spelen ermee.
Waren trouwens de Messi’s en prime Icons in de aanbieding? Vrijwel alle teams spelen ermee.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Avond sessie is hier ook dramatisch helaas, zoveel kleine passes gaan gewoon fout waardoor je constant tegen jezelf voetbalt.kw_nl schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:35:
Gisteren een goede start. Vandaag helemaal waardeloos. Ik merkte het gelijk. Rare overspeel foutjes. Verdedigers die niks doen. Dacht met een pauze het vanavond beter te doen. Maar helaas.
potje hiervoor in de blessure tijd verloren van de tweede helft verloren. Ik heb een ingooi en de ontvangende speler word vanachteren neergehaald met een sliding terwijl de bal op de borst aanneemt. Tegenstander pakt de bal en zet met een pass zijn spits een op een met mijn keeper ...
Laatste potje staat het bij rust 2-0 en met 65% balbezit en eindigt met 2-4 omdat ik na rust opeens met lood in de schoenen loop.
Het valt me overigens wel op hoeveel spelers fifa 19 dropback/counter spelen, dat maakt het in ieder geval niet bepaald aantrekkelijker.
edit: en weer een potje beslist doordat een simpele 5 meter pass naar de vrije man opeens naar de gedekte man staat en de tegenstander lanceert ...
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 21-03-2020 21:19 ]
Mijn aankoop van dominguez FS is een juiste gebleken naast Kolarov. Elftal loopt ineens als een trein. Te lekker om mee te voetballen.
Wat een verschil met milinkovic-savic
Had stiekem hoop dat er nog eentje kwam dit seizoen. Speel nu met best loan, overmars moet hem gaan vervangen straks ipv insigneBossie schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:28:
[...]
Staat toch gewoon ingame, met 33 dagen is dit season afgelopen en kan de volgende (inclusief laatste 12 swaps) beginnen.
Ik maak nu alweer een tijdje gebruik van Prime Essien en HL Nainggolan. Vind het echt een heerlijk duo voor de CDM posities.Augy schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:27:
Mijn aankoop van dominguez FS is een juiste gebleken naast Kolarov. Elftal loopt ineens als een trein. Te lekker om mee te voetballen.
Ik heb jouw spelers alle drie nooit gehad. Is die Dominguez dan echt zo goed? Met zijn lage composure en lage reactions leek het me niks.
Milinkovic-Savic season reward was ook iemand waarvan ik dacht: de hoge stats zitten niet waar ik ze wil hebben. Zelfde voor Kolarov.
Ik heb flink wat coins gespaard. Zit nu op bijna 4 miljoen dus kan echt iets moois kopen. Zat te denken om prime icon moments Lothar Matthäus te halen als vervangen van HL Nainggolan. Ik vind het alleen weer zo'n risicovolle investering. Statistisch is Lothar beter, maar hoe zit het met TOTS? Zou dat ook later komen dit jaar? Zou de TOTS Nainggolan beter zijn dan Lothar Matthäus? Zucht....

Of ik spaar nog verder door en koop straks TOTY Cristiano Ronaldo
[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 21-03-2020 21:40 ]
Lothar is echt een alleskunner, maar blijft simpelweg een dwerg en dat is waarschijnlijk waarom je hem ook niet op bij de pro's ziet. Voor al zijn posities is er wel een meta-speler die minder allround is maar daardoor wel ff beter.Hassiebassie schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:40:
[...]
Ik maak nu alweer een tijdje gebruik van Prime Essien en HL Nainggolan. Vind het echt een heerlijk duo voor de CDM posities.
Ik heb jouw spelers alle drie nooit gehad. Is die Dominguez dan echt zo goed? Met zijn lage composure en lage reactions leek het me niks.
Milinkovic-Savic season reward was ook iemand waarvan ik dacht: de hoge stats zitten niet waar ik ze wil hebben. Zelfde voor Kolarov.
Ik heb flink wat coins gespaard. Zit nu op bijna 4 miljoen dus kan echt iets moois kopen. Zat te denken om prime icon moments Lothar Matthäus te halen als vervangen van HL Nainggolan. Ik vind het alleen weer zo'n risicovolle investering. Statistisch is Lothar beter, maar hoe zit het met TOTS? Zou dat ook later komen dit jaar? Zou de TOTS Nainggolan beter zijn dan Lothar Matthäus? Zucht....![]()
Of ik spaar nog verder door en koop straks TOTY Cristiano Ronaldo
Dit was ook mijn ervaring vorig weekend vooral zaterdag en zo nu en dan op vrijdag en zondag. Zo loopt alles soepel en win je 3/5 wedstrijden op rij, zo loopt alles met lood in de schoenen ondanks squad fitness kaartjes en verlies je 3/5 wedstrijden op rij en komt niks aan of naar spelers die gedekt staan ipv de vrije man bereikt wordt.
Pff, ik word er weer even aan herinnert waarom ik met FIFA 20 was gestopt.. Na de euforie van 13-0 wist ik eigenlijk al dat het moeilijk zou worden.. Maar van 13-0 naar 14-7. Kom op eventjes.
Alle potjes vallen verkeerd, ik kan geen fatsoenlijke aanval meer opzetten en ik raak opeens de hele tijd de paal.. rare aannames en passes. Uitermate frustrerend dit..
Alle potjes vallen verkeerd, ik kan geen fatsoenlijke aanval meer opzetten en ik raak opeens de hele tijd de paal.. rare aannames en passes. Uitermate frustrerend dit..
Ondanks het terugkerend argument van "ja maar, er zijn ook mensen die constant 30-0 halen", is het toch geen toeval dat zoveel spelers hierover klagen ?SH-FR schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 22:34:
Pff, ik word er weer even aan herinnert waarom ik met FIFA 20 was gestopt.. Na de euforie van 13-0 wist ik eigenlijk al dat het moeilijk zou worden.. Maar van 13-0 naar 14-7. Kom op eventjes.
Ik wil geen DDA/Scripting discussie starten, maar het is volgens mij vooral connectivity issues/input lag veroorzaakt door een gebrek aan capaciteit op de gameservers ...
Van 4-0 naar 10-3. Had moeten stoppen na 10-2, maar ging helaas toch nog een potje door. E3 wordt erg moeilijk, maar G1 is nog makkelijk te halen.
Speel dit weekend voor het eerst rivals in het weekend omdat ik gisteren geen tijd had (en normaal mijn meeste WL potjes op vrijdagavond speel). Maar wat is het niveau opeens laag in rivals. Weet niet omdat het komt omdat het weekend is (normaal speel ik bijna geen rivals, maar als ik speel dan op woensdag) of omdat het net een nieuw seizoen met swaps is. Normaal vind ik de tegenstanders wel van goud 1 WL niveau op woensdag in divisie 5. Speelde trouwens maar tegen 1 duidelijk swap team (die al in de 2e minuut op gaf na mijn 1-0), de rest waren wel normale teams. Het is niet eens omdat ik alles won maar dat ook nog allemaal op halve kracht kon doen. Begon vandaag nog in divisie 5 maar in divisie 4 hetzelfde verhaal. Wel jammer dat je toch die 11 wins moet halen en als je erg weinig tijd hebt geen WL kan spelen want ondanks de winst is hier ook weinig aan...
Woensdagavond is naar mijn ervaring altijd de zwaarste avond mbt Rivals omdat iedereen nog ff zijn rank wil locken. In het weekend is juist merkbaar makkelijker omdat WL gespeeldword.sjakieman schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:02:
Speel dit weekend voor het eerst rivals in het weekend omdat ik gisteren geen tijd had (en normaal mijn meeste WL potjes op vrijdagavond speel). Maar wat is het niveau opeens laag in rivals. Weet niet omdat het komt omdat het weekend is (normaal speel ik bijna geen rivals, maar als ik speel dan op woensdag) of omdat het net een nieuw seizoen met swaps is. Normaal vind ik de tegenstanders wel van goud 1 WL niveau op woensdag in divisie 5. Speelde trouwens maar tegen 1 duidelijk swap team (die al in de 2e minuut op gaf na mijn 1-0), de rest waren wel normale teams. Het is niet eens omdat ik alles won maar dat ook nog allemaal op halve kracht kon doen. Begon vandaag nog in divisie 5 maar in divisie 4 hetzelfde verhaal. Wel jammer dat je toch die 11 wins moet halen en als je erg weinig tijd hebt geen WL kan spelen want ondanks de winst is hier ook weinig aan...
Het is ook gewoon vaak een puur lag probleem. Merk echt dat wanneer de server druk bezet zijn je dit gezeik begint met weigerende spelers en zo traag zijn als dikke stront. Dat bewees vrijdag avond wel weer.Bossie schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 22:37:
[...]
Ondanks het terugkerend argument van "ja maar, er zijn ook mensen die constant 30-0 halen", is het toch geen toeval dat zoveel spelers hierover klagen ?
Ik wil geen DDA/Scripting discussie starten, maar het is volgens mij vooral connectivity issues/input lag veroorzaakt door een gebrek aan capaciteit op de gameservers ...
Zondag avond vorige week nergens last van en zet een streak van 10-1 neer.
Daarbij esporters zijn een stuk beter dan ons en hebben veel betere teams.
idd, maar het is 2020 niet 2002, capaciteits problemen mogen niet voorkomen zeker als je vooraf weet hoeveel deelnemers je hebt en 3 jaar aan historische data van voorgaande weekend leaguesTraeces schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:37:
[...]
Het is ook gewoon vaak een puur lag probleem. Merk echt dat wanneer de server druk bezet zijn je dit gezeik begint met weigerende spelers en zo traag zijn als dikke stront. Dat bewees vrijdag avond wel weer.
Zondag avond vorige week nergens last van en zet een streak van 10-1 neer.
Daarbij esporters zijn een stuk beter dan ons en hebben veel betere teams.
edit: rant
[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 22-03-2020 10:22 ]
Ik weiger te geloven dat het enkel aan lag/trage servers ligt. Daarvoor gebeuren er te vreemde dingen in het spel.
Wat is een speler (RW/RM), onder de pak m beet 1 miljoen coins, die zowel goed op het middenveld (in 4321 oid) als in de aanval kan op de vleugel. Op budget niveau is Martial zo'n speler voor mij, maar als ik in de hogere price range zoek wordt het lastiger.
Moments Bernardo Silva speelt op veel verschillende posities bij mij, ook prima als box to box middenvelder.Gurbuh schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:55:
Wat is een speler, onder de pak m beet 1 miljoen coins, die zowel goed op het middenveld (in 4321 oid) als in de aanval kan op de vleugel. Op budget niveau is Martial zo'n speler voor mij, maar als ik in de hogere price range zoek wordt het lastiger.
Haal jij de SBC weer even terug?Bossie schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:10:
[...]
Moments Bernardo Silva speelt op veel verschillende posities bij mij, ook prima als box to box middenvelder.
Ah, dan is het Sane die doorloopt ipv deze ?
Mee eens het is ook schaamteloos dat die servers vaak niet normaal werkenBossie schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:01:
[...]
idd, maar het is 2020 niet 2002, capaciteits problemen mogen niet voorkomen zeker als je vooraf weet hoeveel deelnemers je hebt en 3 jaar aan historische data van voorgaande weekend leagues
edit: rant
ikoneGurbuh schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:55:
Wat is een speler, onder de pak m beet 1 miljoen coins, die zowel goed op het middenveld (in 4321 oid) als in de aanval kan op de vleugel. Op budget niveau is Martial zo'n speler voor mij, maar als ik in de hogere price range zoek wordt het lastiger.
Klopt. Silva is wel 1 van de spelers waar ik naar keek, maar wel heel slechte strength.
Klopt! Sané is voor altijd.
Overigens: 5 groene balkjes + 18ms verbinding: alsnog spelers met een vertraging van bijna een seconde om te draaien, terwijl mijn tegenstander de ene naar de andere dragback eruit perst.
Tegenstander heeft normale Ben Yedder voorin en achterin normale Hernandez. Mijn Boateng en Prime Cannavaro worden continue van de bal gezet door Ben Yedder. Mijn HL Werner + SS Mahrez + Milestone Politano hebben geen kans tegen een 84 rated Hernandez... Prima EA. Blijf ik lekker bij Goud 3 toch? Dat wil je toch?
[ Voor 29% gewijzigd door Fraaank op 22-03-2020 12:38 ]
Bruno Fernades?Gurbuh schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:55:
Heb mn vraag geupdate, sorry, moet beginnen vanaf RW/RM positie
Die cv hernandez is zo irritant om tegen te spelen. Die mag zomaar iedereen altijd van de bal af beuken en krijgt nooit een overtreding tegenFraaank schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:44:
[...]
Klopt! Sané is voor altijd.
Overigens: 5 groene balkjes + 18ms verbinding: alsnog spelers met een vertraging van bijna een seconde om te draaien, terwijl mijn tegenstander de ene naar de andere dragback eruit perst.
Tegenstander heeft normale Ben Yedder voorin en achterin normale Hernandez. Mijn Boateng en Prime Cannavaro worden continue van de bal gezet door Ben Yedder. Mijn HL Werner + SS Mahrez + Milestone Politano hebben geen kans tegen een 84 rated Hernandez... Prima EA. Blijf ik lekker bij Goud 3 toch? Dat wil je toch?
Gelijk weer geleerd waarom ik vooral NIET voor meer dan goud 3 moet gaan. Van 14-5 naar 14-11. Waarom? Spelers die zomaar rechtdoorlopen en niet op input reageren. O en blijkbaar is het vanaf Goud 3 de bedoeling dat je alleen maar dragbacks spamt, waardoor ik eigenlijk gewoon sta te wachten tot m'n tegenstander iets gaan doen met die eindeloze dragbacks.
En waar spelen we voor? Een Flashback TOTW die geen kut waard is.
Waar maak ik me nog druk om...
Vandaag weer terug in de zorg kunnen werken.
Wat....
een....
gekkenhuis....
We krijgen nu al in de regio Amsterdam allerlei patiënten extra. Gipskamers worden omgezet in extra spoed eisende hulp plekken.
Niet dringende zorg van bijvoorbeeld kinderen wordt niet eens meer geholpen en gaat naar de kinderafdeling.
Jongens, dit is uiteraard een Fifa topic, maar ik wil iedereen er op aandringen de adviezen van de rijksoverheid te volgen. De afgelopen 2 dagen heb ik een spoedcursus E-learning gevolgd om straks ook coronapatiënten te verzorgen. We krijgen straks enorm veel patiënten en de zorg gaat het niet aankunnen.
Dus blijf aub binnen en Fifa spelen
En als je gek wordt van Fifa, even je gal spuwen op het forum
Wat....
een....
gekkenhuis....
We krijgen nu al in de regio Amsterdam allerlei patiënten extra. Gipskamers worden omgezet in extra spoed eisende hulp plekken.
Niet dringende zorg van bijvoorbeeld kinderen wordt niet eens meer geholpen en gaat naar de kinderafdeling.
Jongens, dit is uiteraard een Fifa topic, maar ik wil iedereen er op aandringen de adviezen van de rijksoverheid te volgen. De afgelopen 2 dagen heb ik een spoedcursus E-learning gevolgd om straks ook coronapatiënten te verzorgen. We krijgen straks enorm veel patiënten en de zorg gaat het niet aankunnen.
Dus blijf aub binnen en Fifa spelen
En als je gek wordt van Fifa, even je gal spuwen op het forum
Het kan altijd erger , ik verlies net van de slechte fifa speler die ik ooit ben tegen gekomenFraaank schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:50:
Gelijk weer geleerd waarom ik vooral NIET voor meer dan goud 3 moet gaan. Van 14-5 naar 14-11. Waarom? Spelers die zomaar rechtdoorlopen en niet op input reageren. O en blijkbaar is het vanaf Goud 3 de bedoeling dat je alleen maar dragbacks spamt, waardoor ik eigenlijk gewoon sta te wachten tot m'n tegenstander iets gaan doen met die eindeloze dragbacks.
Krijg je er van als je gaat lopen kloten met skillmoves bij 3-0
14-8, ik speelde voornamelijk voor de FUT Swap token en Gattuso is hiermee dus binnen 
Vrijdag een stevige winstreak met 41212-2 en vandaag eentje met 4231, maar de gameplay is wel bijzonder slecht.
Bijzonder veel situaties waarbij de tegenstander als het ware zich in jouw speler beukt en vervolgens hoor je paar maal dat collision geluid en loopt de tegenstander uiteindelijk met de bal er vandoor ... (ehm, dit is fifa niet madden).
mbt skillmoves/dragback, ik vind het erg knap wat sommige spelers doen, ik heb er al moeite mee om 1a2 juist te doen
92 Laudrup was overigens de onverwachte ster deze WL, 25 games, waarvan 22 in WL met 23G/10A.
Afhankelijk van de situatie speelde hij als CAM of Spits. Ik had verwacht dat hij voornamelijk zou uitblinken in assists ipv als afmaker.
Vrijdag een stevige winstreak met 41212-2 en vandaag eentje met 4231, maar de gameplay is wel bijzonder slecht.
Bijzonder veel situaties waarbij de tegenstander als het ware zich in jouw speler beukt en vervolgens hoor je paar maal dat collision geluid en loopt de tegenstander uiteindelijk met de bal er vandoor ... (ehm, dit is fifa niet madden).
mbt skillmoves/dragback, ik vind het erg knap wat sommige spelers doen, ik heb er al moeite mee om 1a2 juist te doen
92 Laudrup was overigens de onverwachte ster deze WL, 25 games, waarvan 22 in WL met 23G/10A.
Afhankelijk van de situatie speelde hij als CAM of Spits. Ik had verwacht dat hij voornamelijk zou uitblinken in assists ipv als afmaker.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 22-03-2020 18:18 ]
De ligt met z'n fancy kaartje uit een pack vandaag
wat een feest haha
Ben benieuwd naar verdy uit de League sbc. Heeft Insigne vervangen zodat de weg is vrij gemaakt op CAM met z'n scream kaart.
Al bevalt litmanen nog steeds erg goed
Ben benieuwd naar verdy uit de League sbc. Heeft Insigne vervangen zodat de weg is vrij gemaakt op CAM met z'n scream kaart.
Al bevalt litmanen nog steeds erg goed
[ Voor 54% gewijzigd door Augy op 22-03-2020 18:22 ]
Vraagje,
Icon wissels 3 is nu begonnen, maar ik heb nog 8 icon wissels 2, ik dacht ik spaar alles, maar kan ik deze nu niet meer gebruiken? Kan iemand mij helpen?
Icon wissels 3 is nu begonnen, maar ik heb nog 8 icon wissels 2, ik dacht ik spaar alles, maar kan ik deze nu niet meer gebruiken? Kan iemand mij helpen?
kan je niets mee dacht ikMarkvd1984 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:23:
Vraagje,
Ipv FIFA op te starten maar eens het EK 88 gekeken vanmiddag. Het is niet alsof ik als ruim 1 jarige dreumes iets meekreeg van dat toernooi toentertijd. Snap nu wel waarom menig youtuber Hullit wil packen in het prime icon pakket 
Al is het mij om het even of ik nu Bergkamp, Cruyff, Gullit, Overmars of Van Basten pack. Zijn allemaal prima toevoegingen aan een NL icon squad. SB tokens zijn in de pocket, op naar de rivals potjes

Al is het mij om het even of ik nu Bergkamp, Cruyff, Gullit, Overmars of Van Basten pack. Zijn allemaal prima toevoegingen aan een NL icon squad. SB tokens zijn in de pocket, op naar de rivals potjes

In een keer een sloot aan squad fitness verkocht: 40k rijker. Toch lekker als je een weekendje wl overslaat
WL beëindigd met 20-9 na een heleboel 50/50 potjes achter elkaar. 4-0 en 4-1 achter de laatste 2 potten en alsnog weten om te draaien. G1 wat mij betreft een prachtig resultaat, aangezien mijn team nog in opbouw is.
Vraagje,
Iemand die weet hoe ik dit wel kan vind echt ongelofelijk zonde
YouTube: WOW!! 1ST IN THE WORLD FUT CHAMPIONS REWARDS!!! TOP 100 FIFA 20 WEEK...
Ben je eerste geëindigd in WL krijg je dit uit je packs
Ben je eerste geëindigd in WL krijg je dit uit je packs

Nope zijn niet meer bruikbaar helaasMarkvd1984 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:52:
Vraagje,
Goud 3 binnen nog 6 potten over maar mijn zin is op 
Ik moet wel zeggen dat het een stuk beter speelt als je alleen potjes doet met ping <25 dus ik ben blij met die ping meter!
Ik moet wel zeggen dat het een stuk beter speelt als je alleen potjes doet met ping <25 dus ik ben blij met die ping meter!
[ Voor 54% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-03-2020 20:08 ]
Gestopt op G2 17-6 gegaan. Geen motivatie om verder te spelen voor G1 of E3.
Komende week de laatste Rivals potten spelen voor de Icon tokens en daarna beginnen met SB wedstrijden waar ik er weinig zin in heb.
Komende week de laatste Rivals potten spelen voor de Icon tokens en daarna beginnen met SB wedstrijden waar ik er weinig zin in heb.
Hier ook gestopt bij G3. Had al totaal geen zin, maar toch eruit geperst. Zelfs mijn zoontje aantal potten WL laten spelen om te laten ervaren dat dit andere koek is dan tegen de computer. Zelfs 2 DC gehad (nog nooit in de afgelopen 2 jaar) en nog een paar RQ bij 0-0 wanneer tegenstanders alleen de bal een beetje rondspelen. De potjes die ik heb gespeeld waren wel grappig. De game is nog steeds kapot, maar heb wel genoeg gelachen erom. Dus meer een grap dan een echte game.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Goud 3 geworden ondanks de bizar slechte start. Goud 1 zit er gewoon 100% in maar tegen de "makkelijke" tegenstanders ga ik kloten en dan verlies uiteindelijk. Denk gewoon een motivatie probleem, verlies net na een 3-0 voorsprong van iemand die zo bizar slecht was. Daarna in zilver 2 gekomen alles gewonnen t/m goud 3 en de eerste goud 2 pot. Heb minimaal 8 potten deze WL verloren door me eigen kansloze makkelijke instelling / slechte spel
Goud 2 zat er gewoon niet meer in was verrot, vandaag 25 potten WL gespeeld dat is gewoon niet te doen haha.
Goud 2 zat er gewoon niet meer in was verrot, vandaag 25 potten WL gespeeld dat is gewoon niet te doen haha.
Ik had 8 potjes voor G2, dus ik dacht laat ik nog ff een poging doen en de rivals punten meepakken.Frantz schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:12:
Gestopt op G2 17-6 gegaan. Geen motivatie om verder te spelen voor G1 of E3.
De eerste 2 makkelijk gewonnen en vervolgens 3 erg zuur verloren (wedstrijden hadden steeds beide kanten op kunnen vallen).
Nog twee kansen over voor G2, maar EA liet ff duidelijk merken dat dat er niet in zou zitten vandaag en beide potjes waren 4-0 binnen 20/30 minuten

Heb me wel verbaast over Boateng/Ferdinand, ipv de bal blokken is het natuurlijk veel makkelijk als je constant de speler zelf ondersteboven knalt

Hebben er meer mensen last gehad van disconnects na de 90ste minuut in de WL?
Ik had 2x gelijk gespeeld en na de 90ste minuut werd ik eruit gegooid.
Hierdoor dus 2x onterecht een lose..
Ik had 2x gelijk gespeeld en na de 90ste minuut werd ik eruit gegooid.
Hierdoor dus 2x onterecht een lose..
Disconnects komen regelmatig voor, afgelopen week 7 keer gehad.
6x in de SB en een keer Rivals.
Heel fijn ook als je een leenspeler gebruikt en alles volgens plan verloopt om vervolgens een disconnect te krijgen.
6x in de SB en een keer Rivals.
Heel fijn ook als je een leenspeler gebruikt en alles volgens plan verloopt om vervolgens een disconnect te krijgen.
Aii, dat is wel erg zonde. Lijkt me ook erg klote om 5 potten op rij te verliezen, terwijl je maar 1 v/d 5 hoeft te winnen om de volgende rang te halen.Bossie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:00:
Ik had 8 potjes voor G2, dus ik dacht laat ik nog ff een poging doen en de rivals punten meepakken.
De eerste 2 makkelijk gewonnen en vervolgens 3 erg zuur verloren (wedstrijden hadden steeds beide kanten op kunnen vallen).
Nog twee kansen over voor G2, maar EA liet ff duidelijk merken dat dat er niet in zou zitten vandaag en beide potjes waren 4-0 binnen 20/30 minuten
Hoe ziet jouw team er uit?
Heb gisteren 1 potje gespeeld maar dat ging niet omdat spelers niet vooruit wilde door vertraging oid
Vandaag liep het redelijk soepel.
Hopen op vandaag wat leuke sbc en objectives
Nog getwijfeld om de Muriel sbc te doen om Martinez te vervangen maar vind hem veel te duur
Nog getwijfeld om de Muriel sbc te doen om Martinez te vervangen maar vind hem veel te duur
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 23-03-2020 11:25 ]
Gister had ik juist voor de verandering totaal geen last van delay, het speelde echt goed.Augy schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:24:
Heb gisteren 1 potje gespeeld maar dat ging niet omdat spelers niet vooruit wilde door vertraging oid
Vrijdag daarin tegen zelfde probleem, spelers die aanvoelde als een bus.
Vraag me af waarom ze met wl altijd in het commentaar zeggen 40 wedstrijden terwijl je er maar 30 kan spelen of zie ik iets over het hoofd
Vinden jullie ook die speciale sane met 99 snelheid ongelooflijk slecht, ook de kerst versie van mendy word er bij mij ongelooflijk uitgelopen de laatste tijd, net als de gea kerst echt elke bal vliegt erin bij mij, vooral de vardy en ben yedder als hun schieten vliegt alles binnen, ik snap het niet
Sané bevalt mij ook niet! Het finishen is drama, maar waarom weet ik niet, finishing is 89.Markvd1984 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:43:
Vinden jullie ook die speciale sane met 99 snelheid ongelooflijk slecht, ook de kerst versie van mendy word er bij mij ongelooflijk uitgelopen de laatste tijd, net als de gea kerst echt elke bal vliegt erin bij mij, vooral de vardy en ben yedder als hun schieten vliegt alles binnen, ik snap het niet
Sane heeft mij ook heel lang niet bevallen. Tot dat ik het rechter knuppeltje er bij ging gebruiken. Net voordat je wil schieten ff het knuppeltje gebruiken en hij zit 90% vande tijd Hij heeft zeker iets apart. Kwa snelheid, had ik er ook meer van verwacht. Maar het is zeker een goeie speler. Ik zou hem zeker niet vervangen op dit moment. Qua passing is ie ook niet super trouwensFraaank schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:50:
[...]
Sané bevalt mij ook niet! Het finishen is drama, maar waarom weet ik niet, finishing is 89.
Gebruik hem zelf icm met Deadeye, maar het hij is bijzonder opvallende speler in mijn team.rgroeneveld1981 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:38:
[...]
Sane heeft mij ook heel lang niet bevallen. Tot dat ik het rechter knuppeltje er bij ging gebruiken. Net voordat je wil schieten ff het knuppeltje gebruiken en hij zit 90% vande tijd Hij heeft zeker iets apart. Kwa snelheid, had ik er ook meer van verwacht. Maar het is zeker een goeie speler. Ik zou hem zeker niet vervangen op dit moment. Qua passing is ie ook niet super trouwens
Als ik nu zou moeten kiezen had ik waarschijnlijk Mane, Barnes of Nedved gepakt.
En weer geen echte content. Ik snap dat ook EA last heeft van Corona, maar uit de data is al eerder FUT Birthday gehaald.
3 weak foot misschien? En composure is met 85 niet laag maar ook niet geweldig.Fraaank schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:50:
[...]
Sané bevalt mij ook niet! Het finishen is drama, maar waarom weet ik niet, finishing is 89.
Vroeger was het 40, blijkbaar het commentaar nooit aangepast. Ik speel met Engels commentaar en daar klopt het wel geloof ik.Markvd1984 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:41:
Vraag me af waarom ze met wl altijd in het commentaar zeggen 40 wedstrijden terwijl je er maar 30 kan spelen of zie ik iets over het hoofd
Die speciale keepers zijn nauwelijks beter dan de normale gouden. Die hebben namelijk al bijna alle skills op 99 met een basic chem style. Speciale versies van topkeepers kopen is zonde van het geld. Wel verrassend dat jij Vardy nog steeds tegen komt, die zie ik de laatste maanden nauwelijks meer (en terecht want zo geweldig is hij niet meer).Markvd1984 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:43:
[ Voor 65% gewijzigd door sjakieman op 23-03-2020 19:19 ]
Ben ook wel een btje teleurgesteld, alleen een psg tenue 😔Fraaank schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:07:
En weer geen echte content. Ik snap dat ook EA last heeft van Corona, maar uit de data is al eerder FUT Birthday gehaald.
Het was voor console vroeger 40, echter zit Sierd er dit jaar voor het eerst, dus is het wel heel erg vreemd!sjakieman schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:15:
Vroeger was het 40, blijkbaar het commentaar nooit aangepast. Ik speel met Engels commentaar en daar klopt het wel geloof ik.
Dit weekend er achter gekomen dat die vertraging die je nu kan zien niks maar dan ook niks voorsteld. Gisterochtend speelde ik wedstrijden en was alles onder de 14ms prima, 16 tot 20 was al vragen op problemen. Meeste wedstrijden die ik tegen kwam waren 18 - 20, daar quitte ik dus voor de start uit totdat ik een wedstrijd vond met 10 - 12. Toen gisteravond nog wat laatste potjes gespeeld en vond alleen maar 10 - 12ms potten maar allemaal vertraagd, zal wel aan de servers hebben gelegen. Maar je kan dus stellen dat het toevoegen van deze nummers dus niks voorsteld want je bent nog steeds afhankelijk van de servers en die zijn erg slecht, plus dat de nummers niet gestandaardiseerd zijn maar ter plekke een waarde geven een 12ms vertraging op een bepaald moment van de dag is dus geen 12ms vertraging op een ander moment en dat zou niet moeten kunnen. Een vertraging van 12ms moet altijd hetzelfde zijn want anders is het geen 12ms maar mogelijk iets veel hogers.
Pohh wat een grind zijn die offline swaps zeg.
Moet nog online bundes en online laliga en dan nog 1x Japan offline.
Dan is laudrup binnen.
Team dan:
Ronaldo
Mertens - laudrup - politano
Naingolan - thorsby
Roberto Carlos - Diego carlos - Koeman - hateboer
Ter stegen
Prima in balans denk ik zo.
Moet nog online bundes en online laliga en dan nog 1x Japan offline.
Dan is laudrup binnen.
Team dan:
Ronaldo
Mertens - laudrup - politano
Naingolan - thorsby
Roberto Carlos - Diego carlos - Koeman - hateboer
Ter stegen
Prima in balans denk ik zo.