Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:25:
[...]

Ben ook wel een btje teleurgesteld, alleen een psg tenue 😔
Echt hé, een deel van Europa zit aan huis gekluisterd en zij brengen alleen een kit uit. Start met Fut Birthday, geef een League SBC van België, Schotland, Argentinië, Japan etc. uit, verzin meer objectives voor aparte spelers. Maar nee hoor EA denkt: een shirtje is voldoende om je lekker een avondje te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36

allstarted1

WTRFTS

Hmm...ben aan het twijfelen.

Heb een La Liga-team met o.a. Ter Stegen (Gold) en Modric (Gold). Zijn nu allebei dubbel zoveel waard als je kijkt naar de prijzen waar ik ze voor heb gekocht.

Voor Modric heb ik eventueel Busquets (untradeable) als vervanger, maar die is echt enorm traag en past niet mijn spel. Eventueel zou ik een Frenkie de Jong in het team kunnen plaatsen. Voor Ter Stegen weet ik zo niet echt een goede vervanger om in het team in te passen.

Of gewoon verkopen en met m'n Nederlandse team spelen totdat de prijzen weer normaliseren na de SBC?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZF7Z5KPogfXZZR2S6lRtqfedBqk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xV6Vy0zrNlHGsKNmfs8oleef.png?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:39:
Hmm...ben aan het twijfelen.

Heb een La Liga-team met o.a. Ter Stegen (Gold) en Modric (Gold). Zijn nu allebei dubbel zoveel waard als je kijkt naar de prijzen waar ik ze voor heb gekocht.

Voor Modric heb ik eventueel Busquets (untradeable) als vervanger, maar die is echt enorm traag en past niet mijn spel. Eventueel zou ik een Frenkie de Jong in het team kunnen plaatsen. Voor Ter Stegen weet ik zo niet echt een goede vervanger om in het team in te passen.

Of gewoon verkopen en met m'n Nederlandse team spelen totdat de prijzen weer normaliseren na de SBC?

[Afbeelding]
Gewoon verkopen, bij de volgende promo kakt alles toch weer in

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:26
sjakieman schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:15:
[...]
Wel verrassend dat jij Vardy nog steeds tegen komt, die zie ik de laatste maanden nauwelijks meer (en terecht want zo geweldig is hij niet meer).
Ik speel met die oranje Vardy, en scoor aan de lopende band met hem!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Ik speel nog steeds met de gouden cristiano ronaldo :+

Prijs is wel flink gedaald sinds ik hem kocht, maar hij blijft scoren. Als je hem die centimeter ruimte geeft dan is het een goal. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:28:
Ik speel nog steeds met de gouden cristiano ronaldo :+

Prijs is wel flink gedaald sinds ik hem kocht, maar hij blijft scoren. Als je hem die centimeter ruimte geeft dan is het een goal. Punt.
Dadelijk Season reward Belottie ernaast en gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1e wereld problemen in huize Bean.

Ik speel nu al even met dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11856226
En ik moet zeggen dat het best fun spelen is in een 442(2) formatie.
Enige tijd ben ik beetje aan het puzzelen om mijn dream team te kopen. Naast dit team heb ik 14,5mln op de bank staan om eens flink wat leuks voor te halen. Mijn beeld is om 1 hele leuke spits te gaan kopen als de TOTS (als dat nog komt) uitgebracht wordt.
Maar ja als je al 2 leuke spelers hebt staan met 5* WF en zulke goals scoren dan vraag ik mij af of ik zo'n spits wel nodig heb. Butra en Ben Yedder zijn heerlijk voorin. Van beide maakt het niet uit welke kant je op draait. Je hoeft nooit na te denken hoe je gaat schieten. Butra heeft nog de cheat dat hij houdbare ballen scoort, een verborgen trait vermoed ik.
Arme CR7 is een veredelde vleugelspeler geworden die slechts voorin mag spelen als Ben Yedder moe is (Cornet 86 is ook een leuke speler overigens).

Ik denk dat ik mij maar centraal achterin, centraal op het middenveld en evt Overmars ga focussen. Ondertussen maar weer eens wat tactieken uitproberen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond 5 wins met 11 first owner spelers en first owner ligue 1 objective gehaald. Nu in totaal 6 tokens, de rest haal ik ook wel deze week. Viel me op hoe makkelijk ik die ligue 1 objectives haalde met me zeer beperkte team :D

Ben er alleen nog niet over uit wat ik met de tokens ga doen. Die icon pack is zeer aantrekkelijk aangezien er gewoon top spelers inzitten. Maar ook genoeg troep.

Prime icon moments Laudrup zat ik ook naar te kijken maar ben gewend om een 5* WF op 10 te hebben. Schiet best veel van rand 16 en wil dan niet hoeven nadenken voor welke voet hij ligt. Iemand ervaring met Pim Laudrup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik krijg gewoon Gatusso uit die prime icon pack. Echt zo kansloos. Voorals als je bij icon swaps 1 al gekozen hebt voor Keane, die gewoon beter is dan Gatusso.

Zal ik Gatusso in de mid icon pack sbc gooien? Die mic icon packs lijken iets meer 'geluk' te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:59
Traeces schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:40:
Gister avond 5 wins met 11 first owner spelers en first owner ligue 1 objective gehaald. Nu in totaal 6 tokens, de rest haal ik ook wel deze week. Viel me op hoe makkelijk ik die ligue 1 objectives haalde met me zeer beperkte team :D

Ben er alleen nog niet over uit wat ik met de tokens ga doen. Die icon pack is zeer aantrekkelijk aangezien er gewoon top spelers inzitten. Maar ook genoeg troep.

Prime icon moments Laudrup zat ik ook naar te kijken maar ben gewend om een 5* WF op 10 te hebben. Schiet best veel van rand 16 en wil dan niet hoeven nadenken voor welke voet hij ligt. Iemand ervaring met Pim Laudrup ?
Ik ben voor de simpele grind gegaan, heb voor 7 tokens gekozen voor Gattuso, heb een Catalyst chem gebruikt. Vind hem totaal niet log of traag aanvoelen en zijn intercepties en tackles zijn OP. Kortom, kleine gok maar een zeer degelijke CDM voor maar 7 tokens :)

Daarnaast ga ik denk ik nog wat swaps binnen harken voor de Prime Icon Pack, de gok durf ik dan wel te nemen. Ik heb geen 5+ miljoen team dus zijn er meer Prime Icons bruikbaar voor mijn team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Ik ben voor de simpele grind gegaan, heb voor 7 tokens gekozen voor Gattuso, heb een Catalyst chem gebruikt. Vind hem totaal niet log of traag aanvoelen en zijn intercepties en tackles zijn OP. Kortom, kleine gok maar een zeer degelijke CDM voor maar 7 tokens :)

Daarnaast ga ik denk ik nog wat swaps binnen harken voor de Prime Icon Pack, de gok durf ik dan wel te nemen. Ik heb geen 5+ miljoen team dus zijn er meer Prime Icons bruikbaar voor mijn team.
Ik zit te denken zelf aan de prime icon pack eerst te doen en daarna de speler te nemen. Als ik b.v. Gatusso of Laudrup moments neem en hierna komt zijn prime wandelen uit het pakketje word ik gek. :+

Me andere icons zijn tradeable dus als ik prime Hernandez pack verkoop ik gewoon zijn tradeable prime :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Hoe goed is de baby icon van Stoichkov, iemand daar ervaring mee? Twijfel tussen Stoichkov en Shapeshifter Atal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:20
SterqVerhael schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:55:
Ik krijg gewoon Gatusso uit die prime icon pack. Echt zo kansloos. Voorals als je bij icon swaps 1 al gekozen hebt voor Keane, die gewoon beter is dan Gatusso.

Zal ik Gatusso in de mid icon pack sbc gooien? Die mic icon packs lijken iets meer 'geluk' te geven.
Ik durf dat niet te bevestigen helaas... Ik had Pires uit de Prime Icon pack, vervolgens in de mid icon pack ingeleverd en Scholes gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
[MAUS] schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:09:
[...]

Ik durf dat niet te bevestigen helaas... Ik had Pires uit de Prime Icon pack, vervolgens in de mid icon pack ingeleverd en Scholes gekregen...
Heb nu zelf 180k coins, met rivals rewards erbij wellicht een stuk meer, maar sowieso 50+k extra.. Dus dan zou ik het kunnen overwegen, met het aantal high rated untradeables in mijn club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Na lang twijfelen toch van Basten prime moments gekocht!

Wat een afmaker is hij, voelt ook heel soepel aan de bal :) Heb er een catalyst opgezet vanwege mijn spel (Veel overspelen).

Team:
https://www.easports.com/...Id=kAhaCyNJnTaOS:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:34

RBH

Inmiddels de Swap grind afgerond en Overmars gekozen. Ben nu wel klaar met mijn (zo goed als) First Owner team, nu lekker wachten tot TOTS. Alleen Seedorf en Kante zijn nog tradeable, daarnaast een miljoen op de bank. :)

https://www.futbin.com/20/squad/14349820

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb Gattuso ook gepakt, tot nu prima tevreden. Hij is niet de snelste maar zijn agressiviteit lijkt een hoop te compenseren.

Ik had all twee allround/box to box CDMs (Kimmich/Kovacic) en met Gattuso heb daar nu ook een "echte" CDM als optie bij. Afhankelijk van de formatie spelen er twee of drie van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook voor Gattuso gegaan. Hele nuttige speler vind ik. Als CDM doet hij wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:31:
Hier ook voor Gattuso gegaan. Hele nuttige speler vind ik. Als CDM doet hij wat hij moet doen.
De grote vraag blijft welke tweede speler ik ga pakken en hoeveel zin ik ga vinden om daadwerkelijk de grind te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:34:
[...]

De grote vraag blijft welke tweede speler ik ga pakken en hoeveel zin ik ga vinden om daadwerkelijk de grind te doen.
Dat geldt voor mij ook. Maar ben zelf wel fan van Laudrup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lippie15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-05-2020
Kwam me zondag na Ballack uit het prime pakket te hebben gekregen, mattheus momenten uit een megapakket gelopen. Uit seizoensdoelstellingen dus untradeble.

Maar 12 potjes verder zijn we 2 divisies hoger beland, alles gewonnen en veel ook met gemak. Maar als je ziet hoe zulke spelers de bal meekrijgen, en soms wat voor goals ze maken, merk je pas echt hoeveel verschil die toppers maken.

Meerdere goals, die me houdbaar leken, maar dan een paar cm langs de keeper heen vliegen, gewoon omdat het een icon is.

Mij hoor je niet klagen, maar frustrerend om tegen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 00:20:

Enige tijd ben ik beetje aan het puzzelen om mijn dream team te kopen. Naast dit team heb ik 14,5mln op de bank staan om eens flink wat leuks voor te halen. Mijn beeld is om 1 hele leuke spits te gaan kopen als de TOTS (als dat nog komt) uitgebracht wordt.
Maar ja als je al 2 leuke spelers hebt staan met 5* WF en zulke goals scoren dan vraag ik mij af of ik zo'n spits wel nodig heb. Butra en Ben Yedder zijn heerlijk voorin. Van beide maakt het niet uit welke kant je op draait. Je hoeft nooit na te denken hoe je gaat schieten. Butra heeft nog de cheat dat hij houdbare ballen scoort, een verborgen trait vermoed ik.
Arme CR7 is een veredelde vleugelspeler geworden die slechts voorin mag spelen als Ben Yedder moe is (Cornet 86 is ook een leuke speler overigens).

Ik denk dat ik mij maar centraal achterin, centraal op het middenveld en evt Overmars ga focussen. Ondertussen maar weer eens wat tactieken uitproberen.
Ik zou die Arme CR7 uit zijn lijden verlossen en vervangen met SS Yedder :+ ivm de stamina boost.
Kun je bijvoorbeeld ingame switchen met SS Atal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Lippie15 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:51:
Kwam me zondag na Ballack uit het prime pakket te hebben gekregen, mattheus momenten uit een megapakket gelopen. Uit seizoensdoelstellingen dus untradeble.

Maar 12 potjes verder zijn we 2 divisies hoger beland, alles gewonnen en veel ook met gemak. Maar als je ziet hoe zulke spelers de bal meekrijgen, en soms wat voor goals ze maken, merk je pas echt hoeveel verschil die toppers maken.

Meerdere goals, die me houdbaar leken, maar dan een paar cm langs de keeper heen vliegen, gewoon omdat het een icon is.

Dit verhaal herken ik wel een beetje. Gisteren kwam ik in divisie 10 (!) een team tegen met 9 icons en twee nif spelers. Hoe die icons ballen mee konden nemen, niet van de bal afgezet konden worden en goals maakte... De speler zelf was niet eens heel goed ofzo, veel doorzichtige passes die ik kon onderscheppen, maar die icons maakte wel het verschil. Uiteindelijk met 4-3 verloren helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
RBH schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:
[...]
Dit verhaal herken ik wel een beetje. Gisteren kwam ik in divisie 10 (!) een team tegen met 9 icons en twee nif spelers.
Ook in div 10? Ik zit nu in 9, 3 weken geleden nog in 6. Maar wat een teams kom ik tegen... bizar. En als het nou teams zijn met spelers die er verder niks van bakken... Gisteren 7-0 afgeslacht door Ronaldo en een icon. Alle ballen gingen er in. Meeste zelfs van buiten de 16.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

kw_nl schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:17:
[...]

Ook in div 10? Ik zit nu in 9, 3 weken geleden nog in 6. Maar wat een teams kom ik tegen... bizar. En als het nou teams zijn met spelers die er verder niks van bakken... Gisteren 7-0 afgeslacht door Ronaldo en een icon. Alle ballen gingen er in. Meeste zelfs van buiten de 16.
Yep, denk eigenlijk ook wel dat je ze nu in elke divisie tegen kan komen, FIFA is natuurlijk al even bezig. Was wel de eerste keer dat ik een dergelijke squad tegen kwam in 10, in 9 en 8 wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:45
Bean77 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 00:20:

TOTY Kante is wel leip hoor. Die gold zou ik upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
RBH schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:24:
[...]

Yep, denk eigenlijk ook wel dat je ze nu in elke divisie tegen kan komen, FIFA is natuurlijk al even bezig. Was wel de eerste keer dat ik een dergelijke squad tegen kwam in 10, in 9 en 8 wel vaker.
Komt door doelstellingen met verplichte rival wins, mensen die niet in die divisie horen laten zich bewust afzakken om makkelijk aan die wins te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lippie15
Mwah, er zijn ook genoeg spelers die met een goed team niet veel hoger komen, zelf weinig spelers tegen gekomen waarvan ik dacht die horen divisie s hoger thuis. Zijn natuurlijk ook al 6 maanden onderweg, dan kan een ieder al wel een paar mil op het veld hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:01:
[...]

Dadelijk Season reward Belottie ernaast en gaan.
Die Belotti (ook al wordt hij mijn pick) gaat TOTY De Bruyne niet uit de basis verdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Die Belotti is wel een toffe kaart volgens mij. Sowieso 5* WF is enorme plus. Daarom is POTM Ben Yedder ook zo'n cheatcode in deze game. Alhoewel die Shapeshifter Attal volgens mij nog beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lippie15 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:51:

Ik zit er ook aan te denken om PIM Mattheus te halen. Welke positie speel jij hem? Denk dat ik hem als box to box laat spelen naast Prime Essien. Hij heeft 99 shotpower en longshot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:16:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om PIM Mattheus te halen. Welke positie speel jij hem? Denk dat ik hem als box to box laat spelen naast Prime Essien. Hij heeft 99 shotpower en longshot :9~
Beest als CM, heb in vorige fifa’s vaak zijn CB naar CDM/CM gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Icons zeggen me in deze fase van de game echt helemaal niks. Kwam in de WL een team tegen met alleen maar icons en TOTY spelers en die gast kon er 3x niks van. Na 30 min in-game RQ nadat ik de 4-0 er in schoot.

Je kan icons dit jaar heel makkelijk verdienen door de swaps. Als je echt alles gegrind heb kan je dus al makkelijk 6 icons hebben.

Vraag me oprecht af of die gasten ook wel zo extreem goed zijn in divisie 9 / 10. Ben in divisie 5 met de objectives voor Rivals pas 1x echt een mega goede tegenstander tegengekomen. Lees hier soms verhalen waarop het lijkt dat divisie 9 en 10 zowat de nieuwe divisie 1 lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb in divisie 3 soms minder weerstand dan in divisie 4. Ik had me een divisie laten zakken voor de swaps. Ja, het is lelijk, maar ja, het is anders echt een groot sweat fest. Mensen spelen echt alsof hun leven er vanaf hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58
Ik speel meestal 5 of 4. Wanneer ik degradeer naar 6 wals ik echt over mensen heen over het algemeen. Met een RQ. WL haal ik meestal gold 2 of 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:46:
Icons zeggen me in deze fase van de game echt helemaal niks. Kwam in de WL een team tegen met alleen maar icons en TOTY spelers en die gast kon er 3x niks van. Na 30 min in-game RQ nadat ik de 4-0 er in schoot.

Je kan icons dit jaar heel makkelijk verdienen door de swaps. Als je echt alles gegrind heb kan je dus al makkelijk 6 icons hebben.

Vraag me oprecht af of die gasten ook wel zo extreem goed zijn in divisie 9 / 10. Ben in divisie 5 met de objectives voor Rivals pas 1x echt een mega goede tegenstander tegengekomen. Lees hier soms verhalen waarop het lijkt dat divisie 9 en 10 zowat de nieuwe divisie 1 lijkt
Ach, het is hier hetzelfde als op r/fifa, iedereen hier is vrijwel een pro, haalt minimaal E3 in WL.
Als er verloren word ligt het aan de gameplay en als er gewonnen word dan is de gameplay gewelding.

Doe er zelf ook leuk aan mee natuurlijk, speel zelf D5/6 in Rivals maar raak het buiten objectives vrijwel niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Soms zijn er ook uitzonderingen though, laatst was ik bezig met een objective en toen liet die gozer me een paar keer scoren op een bepaalde manier. Vervolgens gaf ik hem gewoon de win. Ideaal. Dan heb je ook geen gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lippie15
Hassiebassie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:16:
[...]

Speel vaak 1e helft 4-1-2-1-2 dan staat die op cam, wissel de 2e helft naar 4-2-2-2 dan komt die samen met Ballack centraal op het middenveld, met Ballack op stay back. Vind hem zelf vanuit de 4-2-2-2 fijner spelen, vrije trappen en vrij schieten rondom de 16 9/10 een goal.

Toch bizar als je de prijs vergelijkt met Gullit, dat deze man zo”n stuk goedkoper is. Past perfect in de meta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:04:
[...]

Ik zou die Arme CR7 uit zijn lijden verlossen en vervangen met SS Yedder :+ ivm de stamina boost.
Kun je bijvoorbeeld ingame switchen met SS Atal.
Dat zou wel kapitaalvernietiging zijn denk ik dat ik kan gebruiken op andere posities. Op zich doet hij het aardig in een dienende rol. Maar de prijzen blijven maar stijgen, terwijl ik wel erg de behoefte heb aan een flinke markt crash :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:16:
[...]

Ach, het is hier hetzelfde als op r/fifa, iedereen hier is vrijwel een pro, haalt minimaal E3 in WL.
Als er verloren word ligt het aan de gameplay en als er gewonnen word dan is de gameplay gewelding.

Doe er zelf ook leuk aan mee natuurlijk, speel zelf D5/6 in Rivals maar raak het buiten objectives vrijwel niet aan.
Was het maar zon feest dat ik E3 haalde :+ Ben ook gewoon een gemiddelde fifa speler en doe meer dan genoeg fout, zeker als ik me tegendoelpunten terugkijk 8)7

Daarbij is vaak de gameplay wel enorm shit de laatste tijd :9 Vind wel dat mensen meer kritisch naar hun eigen spel / niveau moeten kijken :)
SterqVerhael schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:20:
Soms zijn er ook uitzonderingen though, laatst was ik bezig met een objective en toen liet die gozer me een paar keer scoren op een bepaalde manier. Vervolgens gaf ik hem gewoon de win. Ideaal. Dan heb je ook geen gedoe.
Vind dit soort dingen ook nooit geen probleem aan mee te werken :) Beetje elkaar helpen scheelt de helft. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 24-03-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:16:
[...]

Ik geef altijd mezelf wel de schuld. Tis ook voetbal he, nooit gezien dat dat soms niet helemaal eerlijk is ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Vraag me oprecht af of die gasten ook wel zo extreem goed zijn in divisie 9 / 10.
Voor de betere fifa grinder misschien wel. Ik ben nu toe aan mijn 3e icon. De eerste swaps seizoen wist ik nog niet eens wat van swaps af. Dus ingestapt met seizoen 2 en er VDS aan overgehouden. Koeman in de tussentijd maar gekocht. Overmars is work in progress.

Neuh, daarom zit ik ook in div 10 na kortstondig in div 9 te zitten. Ik ben een fifa casual, heb pas na een half jaar FUT voor het eerst eens aangemeld voor weekend league. Het hele competitieve boeit me niks, maar je kunt zo wel makkelijk icons binnen halen. En bij gebrek aan sbc ICONs tot voor kort (nu dan eindelijk midicon) moet je wat.

Ik laat fifa 21 ook mooi aan mij voorbij gaan. FUT jaar in jaar uit vanaf nul beginnen mij niet gezien. Een beetje de insanity ala Einstein: doing the same thing over and over again while expecting different results. Dat is FUT voor mij. Volgend jaar ga ik PES eens de kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar dit is het eerste jaar dat ik überhaupt FUT doe, dus voor mij is elke divisie vrij moeilijk. :+ Maar zoals ik al zei; ik vind het niet meer dan logisch dat je nu in alle divisies wel icons tegenkomt. Ik ben een matige speler, maar ook ik heb inmiddels 6 icons in m'n team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
SterqVerhael schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:10:
Ik heb in divisie 3 soms minder weerstand dan in divisie 4. Ik had me een divisie laten zakken voor de swaps. Ja, het is lelijk, maar ja, het is anders echt een groot sweat fest. Mensen spelen echt alsof hun leven er vanaf hangt.
Niet doen joh afzakken, je verziekt het voor andere he.
Net had ik er 1 in de 7e divisie pfff die had zich en heel wat divisies laten zakken, niet normaal goed zeg. Dan krijgen ze echt geen RQ en pak ik alle pauzes maximaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:34
Joosie200 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:50:
[...]

Voor de betere fifa grinder misschien wel. Ik ben nu toe aan mijn 3e icon. De eerste swaps seizoen wist ik nog niet eens wat van swaps af. Dus ingestapt met seizoen 2 en er VDS aan overgehouden. Koeman in de tussentijd maar gekocht. Overmars is work in progress.

Neuh, daarom zit ik ook in div 10 na kortstondig in div 9 te zitten. Ik ben een fifa casual, heb pas na een half jaar FUT voor het eerst eens aangemeld voor weekend league. Het hele competitieve boeit me niks, maar je kunt zo wel makkelijk icons binnen halen. En bij gebrek aan sbc ICONs tot voor kort (nu dan eindelijk midicon) moet je wat.

Ik laat fifa 21 ook mooi aan mij voorbij gaan. FUT jaar in jaar uit vanaf nul beginnen mij niet gezien. Een beetje de insanity ala Einstein: doing the same thing over and over again while expecting different results. Dat is FUT voor mij. Volgend jaar ga ik PES eens de kans geven.
K heb t zelfde.. pas iconswaps gaan doen met VDS. Daarvoor deed ik sws maar wat, had nog nooit een console gehad. Nu litmanen en straks overmars erbij. Speelt FIFA echt omdat ik t leuk vind en er ontspannen van word. WL dan ook nog nooit gedaan omdat ik er geen tijd voor wil maken in t weekend.

Verder heb k gewoon een leuk team en speel k echt lekker, leuk en heb k er plezier in in divisie 9/10
https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Blij iemand hier en FIFA 21 weer meer ervaren aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:04

bebopper

I'm an absolute beginner...

Mag niet winnen van EA vandaag, ben zelf geen goede speler, maar na twee potjes rivals tegen gasten die echt slecht waren waarbij ze beiden uit 1 aanval met 1 schot op doel ergens tegrn de 90e mjnuut ook direct scoorden en Suárez tot twee maal toe voor zelfs een compleet leeg doel nog op de paal en naast weet te schieten houd ik er maar weer even mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:43:
[...]
Verder heb k gewoon een leuk team en speel k echt lekker, leuk en heb k er plezier in in divisie 9/10
https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Blij iemand hier en FIFA 21 weer meer ervaren aan beginnen :)
Hoe speelt Litmanen?

Ik wil naar zoiets:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/14361034

Mbappe/Neymar/Virgil offer ik op voor Cruyff. Overmars/VDS via swaps, piqué / semedo / Griezmann / Frenkie en Messi heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Hoe speelt Litmanen?

Ik wil naar zoiets:

Mbappe/Neymar/Virgil offer ik op voor Cruyff. Overmars/VDS via swaps, piqué / semedo / Griezmann / Frenkie en Messi heb ik al.
Je speelt daadwerkelijk met Pique?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 14:00
De vlag kan uit jongens...

Vrijdag FUT Birthday. Dus allemaal vol goede moed naar de vrijdag toe en dan vrijdagavond wéér dezelfde spelers zien, maar dan in een andere kaartvorm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:58:
[...]

Op het moment niet, heb hem untradeable gekregen en een potje uitgeprobeerd. Valt nogal tegen. Maar los van tradeable Koeman en Virgil heb ik weinig soeps aan CB untradeable: boateng, militao, verder weinig noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Bossie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:58:
[...]

Overal special cards mag ik hopen waaronder Pique scream, anders is het wel heel erg uit balans als je voorin Cruyff hebt lopen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:05:
[...]

Overal special cards mag ik hopen waaronder Pique scream, anders is het wel heel erg uit balans als je voorin Cruyff hebt lopen. :9~
Ik heb Cruyff nog niet, ben wel onderweg. Zit nu op 1.5 mil, nu die laatste 600k bij elkaar traden/spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Hoe speelt Litmanen?

Ik wil naar zoiets:

Bevalt mij heel erg goed.. loopt echt overal, met Hunter snel genoeg en meer als voldoende stamina (dat was mijn issue met laudrup)

Elk schot zit er gewoon strak in!

Fijne speler en een boel jeugdsentiment: litmanen-oh-oh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
Fraaank schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:03:
De vlag kan uit jongens...

Vrijdag FUT Birthday. Dus allemaal vol goede moed naar de vrijdag toe en dan vrijdagavond wéér dezelfde spelers zien, maar dan in een andere kaartvorm!
FIFA is gewoon dood, EA heeft het zelf gezien deze week ook al wel door. Dus ze zullen inderdaad weer de makkelijke route kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:49:
[...]

FIFA is gewoon dood, EA heeft het zelf gezien deze week ook al wel door. Dus ze zullen inderdaad weer de makkelijke route kiezen
Zonder daadwerkelijk voetbal valt een groot gedeelte natuurlijk weg, denk aan headliners, OTW, IFs, P/MotM en aantal andere dingen helaas.

Ben vooral benieuwd of er dadelijk een TOTS komt volgens de reguliere planning of dat deze ook uitgesteld word. Ik speel momenteel vooral om de tijd te doden, maar desondanks kan ik me niet echt motiveren om de Swaps ff op te pakken.

Daarnaast is het ook een gemiste kans van EA, juist nu zoveel mensen thuis zitten is het ook voor hun het juiste moment om wat extra te harken met een promo/lightening rounds :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Terranova schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:49:
[...]

De creativiteit zit er iig niet echt in 🤣

Zou leuk zijn als ze met een onverwachte kaart komen. Vind belotti bijvoorbeeld een leuke keuze met een erg sterke kaart!

Een sbc zou ook leuk zijn, en dan betaalbaar of iig in verhouding met de transferlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:59:
[...]

De creativiteit zit er iig niet echt in 🤣

Zou leuk zijn als ze met een onverwachte kaart komen. Vind belotti bijvoorbeeld een leuke keuze met een erg sterke kaart!

Een sbc zou ook leuk zijn, en dan betaalbaar of iig in verhouding met de transferlijst
Ze hoeven niet eens creatief te zijn, het spel zou ontploffen als ze de Icon-sbc's van Fifa 19 nu zouden releasen in Fifa 20.

De droprates van icons zelf verdubbelen zou ook al heel wat beweging in het spel brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

Dat is ook zo! Zit nu in 9, maar kwam in div. 6 minder goeie tegenstanders tegen dan in 9. En ik zit nu in 9 niet omdat ik mezelf af heb laten zakken, maar ik schommel het hele fut seizoen al tussen div. 6-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:31
Ik ben door de corona ellende begonnen met een nieuw team met toppers zoals hernandez 75 . Inmiddels zit ik in div 7 en win tot nu toe vrijwel alles en heb 5 swap kaarten te pakken. Champions begin ik nog maar niet aan met dit team, UCL spelers heb ik geen coins voor en squadbattles zit ik nu al tegen op. Gelukkig kun je de Brazilianen en Liga NOS combineren....
De teams in div 10 tot 7 doen niet onder voor de teams in div 4. Sommige teams zijn nóg beter. Echter win ik wel 90% . Al moet ik.wel voor sweaty goals gaan, want goals zoals ik maakte met mijn vorige team lukt niet meer. Ik ga met de swap kaarten weer voor de verassing. Kijken of ik nu wel eens geluk heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
jerommeke96 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:29:
[...]

Net had ik er 1 in de 7e divisie pfff die had zich en heel wat divisies laten zakken, niet normaal goed zeg. Dan krijgen ze echt geen RQ en pak ik alle pauzes maximaal.
True, maar er zijn gasten uit divisie 1 en 2 die zich ook laten afzakken naar mijn divisie. Wat moet ik dan? :+

Het is wel zo dat als je gewend bent om op hoger niveau te spelen je ook zo die objectives gehaald hebt voor de swaps en je dus ook zo weer uit de divisie bent. ;)

Mijn team voor aankomend weekend:
https://www.futbin.com/20/squad/14372222

Ik blijf Dembele een cheat code vinden. Meestal sub ik Werner (vind ik niet echt wat) in de tweede helft voor Kent of Orsic en Adama voor Dembele.

Afhankelijk van hoe de tegenstander speelt, speel ik 4-5-1 (die aanvallende variant met 1 CM), 442 of 4231.
Wil misschien nog Arturo Vidal FB halen. Maar die Cyprien is erg goed!

Kaarten die ik nog heb als alternatief:
- Prime Keane
- Baby Seedorf
- UCL Live Konaté (87 inmiddels)
- Future stars Daniel James
- EL live Diego Carlos
- Scream Pique
- en nog een heel serie A elftal met flink wat spelers, zoals Red Player pick 86 Naingolan, Storyline Thorsby (cheap Gullit), etc. etc.

Ik heb geen coins of fifa points gekocht, dat doe ik al jaren niet meer. Je kan prima een goed elfal bouwen door gewoon WL/Rivals te spelen en af toe wat leuks te packen via SBC's. Enige nadeel is wel dat je echt een mega mega klapper moet maken wil je de +1 miljoen coin spelers halen. Dat is bijna alleen maar gebaseerd op pure luck.

[ Voor 47% gewijzigd door SterqVerhael op 25-03-2020 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
jerommeke96 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:29:
[...]

Dan ga je haten op een ander terwijl jij je tot hetzelfde niveau verlaagd? Ik had gisteren in divisie 4 ook nog wel een Duitser die alle 3 zijn pauzes wou benutten rond de 85e minuut. Ben ondertussen maar wat anders gaan doen en had mijn pauzes ook maar gebruikt. Kreeg ook het gebruikelijke "money team" berichtje dus het was weer een normale fifa avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister avond de swap token gehaald met me bundesliga team opzicht wel redelijk te doen buiten dat ik echt een verschrikkelijk slecht team had. Prime Hernandez heeft me er echt doorheen geholpen :P

Momenteel bezig met de Serie A, daar heb ik een behoorlijk goed team dus moet normaal gesproken zo gebeurd zijn ( zit al op 2 tokens ) :) Die storyline Thorsby is overigens een serieus lekker spelertje ! Jammer dat hij niet in me PL team past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik gisteravond eindelijk me 9e swap token binnen gehaald! Ik alles ingeleverd voor een Prime ICON pakket!!

En wat denk je.. Nigeriaanse vlag... Jay-Jay Okocha... 8)7 8)7 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silvi0 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:01:
Ik gisteravond eindelijk me 9e swap token binnen gehaald! Ik alles ingeleverd voor een Prime ICON pakket!!

En wat denk je.. Nigeriaanse vlag... Jay-Jay Okocha... 8)7 8)7 |:( |:(
Hier ben ik dus ook zo bang voor, zoveel troep :P Ik twijfel nog steeds wat ik moet doen Laudrup en Maldini / Overmars.
Andere kant kan je met de icon pack wel echt een serieuze klapper pakken als speler. Moeilijk moeilijk... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:30:
Gister avond de swap token gehaald met me bundesliga team opzicht wel redelijk te doen buiten dat ik echt een verschrikkelijk slecht team had. Prime Hernandez heeft me er echt doorheen geholpen :P

Momenteel bezig met de Serie A, daar heb ik een behoorlijk goed team dus moet normaal gesproken zo gebeurd zijn ( zit al op 2 tokens ) :) Die storyline Thorsby is overigens een serieus lekker spelertje ! Jammer dat hij niet in me PL team past.
Ik heb gisteren avond even gekeken wat de swaps online II waren, bleek dat ik al 4/5 van de first owner wedstrijden al voltooid had. Heb toen mijn Serie A team gepakt, Juan Jesus en Martinez gewisseld voor 2 leen icons, 1 pot later was de swap speler binnen :)

Heb ook even gekeken naar de Alex Sandro SBC, maar die is volgensmij 2x zo duur geworden. Ik wacht nog even een market crash af voor het voltooien van deze SBC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Hier ben ik dus ook zo bang voor, zoveel troep :P Ik twijfel nog steeds wat ik moet doen Laudrup en Maldini / Overmars.
Andere kant kan je met de icon pack wel echt een serieuze klapper pakken als speler. Moeilijk moeilijk... :+
Ik heb veel prime icon packs opening vids gekeken. En oké soms zit er een klapper tussen als Butra, Gullit of R9. Maar vaker komen voorbij Puyol, Litmanen, VDS. Dus ja ik ga toch voor 1 swap meer en kies dan voor Overmars. Kan die goed gebruiken en de kans is klein om Gullit/Cruyff te packen.

Net als met andere packs is de ingestelde packrating zo minimaal op wat leuks. Krijg je wel een prime maar die moet maar net in je team passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Voor het tweede deel van die swap seizoen, als alle tokens beschikbaar zijn ga ik gewoon voor icons die ik in real life tof vond. Dus als Ajacied wordt dat mooi Litmanen. Scheelt ook weer een flinke grind. Maldini is nog haalbaar eventueel, maar tegen die tijd is TOTS er toch dus dan is Maldini ook niet goed genoeg meer. Of zijn er iig betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zag laatst dat iemand 2x achter elkaar bij de mid icon pack Gullit kreeg.... Dan baal je ook hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Traeces schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Dat laatste was voor mij de reden om een pack te doen :) Ik heb op zich al best een goed team, dus dit was de kans echt een klappertje te maken.. Een Gullit, Ronaldo, Pele.. Maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Gister ook voor het pakketje gegaan, helaas Lehmann.
Nog wel bruikbaar maar niet de topper waar ik op hoopte.

Dit is mijn huidige team in game (iedereen start met 10 chem): https://www.futbin.com/20/squad/14373826

Iemand nog tips en tricks?
Denk dat het nu sparen is tot tots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:57
De sbs van conmebol icon wissels, mag ik alle zwarte spelers opstellen of zit hier ook een restrictie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:08:
[...]

Ik heb gisteren avond even gekeken wat de swaps online II waren, bleek dat ik al 4/5 van de first owner wedstrijden al voltooid had. Heb toen mijn Serie A team gepakt, Juan Jesus en Martinez gewisseld voor 2 leen icons, 1 pot later was de swap speler binnen :)

Heb ook even gekeken naar de Alex Sandro SBC, maar die is volgensmij 2x zo duur geworden. Ik wacht nog even een market crash af voor het voltooien van deze SBC :+
Opzicht zijn die online swaps goed te doen, was ff terug geschoten naar divisie 6 maar zit nu alweer ruim in 5.
Die Juan Jezus heb ik gebruikt als gouden kaart best nog een leuk spelertje ondanks zijn rating.

De prijzen gaan zwaar over de kop momenteel door die icon sbc :P
Joosie200 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:13:
[...]

Ik heb veel prime icon packs opening vids gekeken. En oké soms zit er een klapper tussen als Butra, Gullit of R9. Maar vaker komen voorbij Puyol, Litmanen, VDS. Dus ja ik ga toch voor 1 swap meer en kies dan voor Overmars. Kan die goed gebruiken en de kans is klein om Gullit/Cruyff te packen.

Net als met andere packs is de ingestelde packrating zo minimaal op wat leuks. Krijg je wel een prime maar die moet maar net in je team passen.
Ga denk toch maar gewoon voor Laudrup, zijn stats zien er echt geweldig uit voor een CAM. Eventueel kan ik hem zelfs nog in de spits misbruiken. Vind Gatusso leuk qua verdediging maar ze ze dribbel stats zijn b.v. bizar slecht. Zeker aangezien ik vaak indribbel met mijn CDM's is dit geen goed idee.

Iemand hier al met PIM Laudrup gespeeld ? Hoe speelt hij precies ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Traeces

ff copy/paste uit een post tijdens de WL - Ik speel hem met Hunter, hij is erg agile/snel maar physiek heb je weinig aan hem. Had hem gekocht om te testen voor Swap tokens.

92 Laudrup was overigens de onverwachte ster deze WL, 25 games, waarvan 22 in WL met 23G/10A.
Afhankelijk van de situatie speelde hij als CAM of Spits. Ik had verwacht dat hij voornamelijk zou uitblinken in assists ipv als afmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:57:
@Traeces

ff copy/paste uit een post tijdens de WL - Ik speel hem met Hunter, hij is erg agile/snel maar physiek heb je weinig aan hem. Had hem gekocht om te testen voor Swap tokens.

92 Laudrup was overigens de onverwachte ster deze WL, 25 games, waarvan 22 in WL met 23G/10A.
Afhankelijk van de situatie speelde hij als CAM of Spits. Ik had verwacht dat hij voornamelijk zou uitblinken in assists ipv als afmaker.
Top dankje ! Merk je veel van zijn 4*WF ? Dat is het enige waar ik een beetje over twijfel t.o.v. Eriksen met zijn 5*WF ik kon met hem van iedere plek de bal op doel rammen.

Zijn fysiek zal ik vrij weinig van merken speel momenteel met Eriksen IF op die plek, die heeft nog minder fysiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben druk aan t stoeien met de advanced sbc van de competitie/landenhybr. En dan wel de puzzel meester (tijd over vandaag)

Maar k krijg hem op geen enkele manier rond, iemand nog tips? Futbin heb k hier weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:31:
Ben druk aan t stoeien met de advanced sbc van de competitie/landenhybr. En dan wel de puzzel meester (tijd over vandaag)

Maar k krijg hem op geen enkele manier rond, iemand nog tips? Futbin heb k hier weinig aan
Doe je hem via de pc of app? Daar is hij geglitcht en EA fixt dat natuurlijk niet. 8)7
Even op de console doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben bang dat ik de glitch moet doen met loyalty verkrijgen.

Word weer een half uurtje investeren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:47:
Ben bang dat ik de glitch moet doen met loyalty verkrijgen.

Word weer een half uurtje investeren haha
Er staan oplossingen op youtube zonder loyalty. Scheelt je weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Markvd1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:46:
De sbs van conmebol icon wissels, mag ik alle zwarte spelers opstellen of zit hier ook een restrictie aan?
Nee ook de witte spelers van de commebol mag je er in doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik heb momenteel onderstaand team staan, moet zeggen dat ik het erg prettig vind spelen. In game verander ik naar 41212 narrow of 4231. Het zwakste punt is momenteel voor mijn gevoel de LM positie, Sanchez FB is qua beweging een leuke speler maar ik krijg hem simpelweg niet aan de praat lijkt wel. In mijn laatste WL had hij bijv. maar 1/3 deel van de Goals- en Assists die van Politano af kwamen. Het lijkt ook keer op keer bij hem fout te gaan.

Nou hang ik op 2 opties: een start formatie zonder wingers (4222 / 4231 etc.) maar dan zal ik Politano ook op moeten offeren. Heb nu 1.6mln coins en ga denk ik eerst FUT Birthday en TOTS af wachten voordat ik érg grote (lees: dure) aanpassingen ga doen aan m'n selectie. Iemand tips voor leuke vervangers voor Sanchez?
Martinez zou ik t.z.t. ook willen upgraden/vervangen, ook al presteert hij tot nu toe echt nog steeds boven verwachting goed :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UuNc8WD_UPUcefvaHaIwoXtSKm0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/CuyIpQ3Du5sYg7yGP7Q6BnCD.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:54:
Ik heb momenteel onderstaand team staan, moet zeggen dat ik het erg prettig vind spelen. In game verander ik naar 41212 narrow of 4231. Het zwakste punt is momenteel voor mijn gevoel de LM positie, Sanchez FB is qua beweging een leuke speler maar ik krijg hem simpelweg niet aan de praat lijkt wel. In mijn laatste WL had hij bijv. maar 1/3 deel van de Goals- en Assists die van Politano af kwamen. Het lijkt ook keer op keer bij hem fout te gaan.

Nou hang ik op 2 opties: een start formatie zonder wingers (4222 / 4231 etc.) maar dan zal ik Politano ook op moeten offeren. Heb nu 1.6mln coins en ga denk ik eerst FUT Birthday en TOTS af wachten voordat ik érg grote (lees: dure) aanpassingen ga doen aan m'n selectie. Iemand tips voor leuke vervangers voor Sanchez?
Martinez zou ik t.z.t. ook willen upgraden/vervangen, ook al presteert hij tot nu toe echt nog steeds boven verwachting goed :)

[Afbeelding]
Gatusso op LCAM en dan nif neymar op LM, anders Mertens LW of kijken naar icons (eventueel overmars van swaps)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Bossie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:57:
[...]

Gatusso op LCAM en dan nif neymar op LM, anders Mertens LW of kijken naar icons (eventueel overmars van swaps)
Mee eens! Neymar is zo goed! Gebruik zijn NIF een tijdje. Mocht je een vleugelspeler zoeken met snelheid inderdaad Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
roybr schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Mee eens! Neymar is zo goed! Gebruik zijn NIF een tijdje. Mocht je een vleugelspeler zoeken met snelheid inderdaad Overmars.
Niet persee nodig, de enige formatie met wingers die ik gebruik is af en toe 442. Neymar is voor mij altijd een drama om tegen te spelen, dus dat is wel een goede @Bossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:31
TOTW een stuk beter dan vorige week maar wel weer weinig origineel...
Kdb, naing, pepe, Lucas en co..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer Laudrup binnen is ga ik even mijn linker kant upgraden. Ben van plan om toe te werken naar het volgende elftal :

https://www.futbin.com/20/squad/14381677

Edit :

PFFFFFF ik wil die KDB :9~ :9~ :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 25-03-2020 16:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-06 12:34
Ik trok vandaag prime Kaka uit de icon pack *O*

Heeft iemand ervaring met hem als spits? Ik wil namelijk m'n POTM Suarez een keer vervangen en ik ben zeer tevreden over mijn PM Bernardo Silva op de cam positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoeKoe schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:35:
Ik trok vandaag prime Kaka uit de icon pack *O*

Heeft iemand ervaring met hem als spits? Ik wil namelijk m'n POTM Suarez een keer vervangen en ik ben zeer tevreden over mijn PM Bernardo Silva op de cam positie.
Nice dat is niet verkeerd :)

Je kan proberen zijn shooting te boosten met een sniper / hunter kaart ? Dan kan het denk wel een redelijke spits zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 16:35
Zijn de langzame Origin downloadsnelheden soms corona-maatregelen van EA om bandbreedte te beperken of is er iets anders mis? Ik probeer FIFA 20 te downloaden en de teller staat op 7mb/s ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nainggolan in TOTW! Dat betekent dat zijn Headliner ook een upgrade krijgt.... *O* *O*

Toch? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 15:03
Hassiebassie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:59:
Nainggolan in TOTW! Dat betekent dat zijn Headliner ook een upgrade krijgt.... *O* *O*

Toch? -O-
Zou wel moeten ja. Had een team gemaakt met naingolan, wou vandaag (nadat icon binnen is) het team gaan halen. Mooi net te laat dus...

Denk dat ik maar een weekje wacht en de 87 of 86 haal. Komt die upgrade na de hype wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kunnen weekend league spelers van afgelopen week dit team packen vanaf donderdag? Of spelers die komend weekend league gaan spelen?

Je zou maar KDB uit een player pick krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:52:
[...]

Kunnen weekend league spelers van afgelopen week dit team packen vanaf donderdag? Of spelers die komend weekend league gaan spelen?

Je zou maar KDB uit een player pick krijgen _/-\o_
Deze zitten morgen in je WL player picks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:09:
[...]

Deze zitten morgen in je WL player picks
Dan wil ik graag KDB en Nainggolan svp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:28:
[...]

Dan wil ik graag KDB en Nainggolan svp :+
Ik ga ook akkoord met Kdb en Lucas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Geen nieuwe sbc of doelstellingen, verveel me te pletter overdag 🤣

Vrijdag vast helemaal los dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
*snip* geen V&A of taxatie op het forum

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 14:17
Meer mensen die last hebben om een tegenstander te vinden in Rivals? Ik vind niemand, of af en toe iemand met een latency van 140 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:37
Glasscar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:58:
Meer mensen die last hebben om een tegenstander te vinden in Rivals? Ik vind niemand, of af en toe iemand met een latency van 140 of meer.
Ja heb ik ook, echt drama.... Ben er maar mee gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Glasscar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:58:
Hier ook. Er gaat iets niet goed.
Pagina: 1 ... 121 ... 185 Laatste