Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:27:
[...]

Hier ook. Er gaat iets niet goed.
matchmaking has been temporarily disabled nu ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Glasscar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:58:
Meer mensen die last hebben om een tegenstander te vinden in Rivals? Ik vind niemand, of af en toe iemand met een latency van 140 of meer.
Dit.

Ik heb al vaker gezegd dat ik wedstrijden heb gespeeld waarbij alles vertraagd ging met mijn spelers. Welnu ik neem het terug. Vanavond zojuist de meest laggy as hell wedstrijd gehad ooit. Wel met 4-3 gewonnen op zijn Duits met mijn UCL team.

Daarna: entering a match has been disabled. Prima joh, tot zover de laggy avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:36
Kan zelfs geen SB wedstrijd in...
99.000 mensen in proclubs en met een rode latency bar 😂

[ Voor 47% gewijzigd door 038Zwolle op 25-03-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 1 pot draft gespeeld ook enorme lag gewoon met spelen. Wel gewonnen gelukkig.

Draft met Pim R9 en Dinho. Wat een beest is die R9 niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
DeeleNL schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:54:
Ik heb momenteel onderstaand team staan, moet zeggen dat ik het erg prettig vind spelen. In game verander ik naar 41212 narrow of 4231. Het zwakste punt is momenteel voor mijn gevoel de LM positie, Sanchez FB is qua beweging een leuke speler maar ik krijg hem simpelweg niet aan de praat lijkt wel. In mijn laatste WL had hij bijv. maar 1/3 deel van de Goals- en Assists die van Politano af kwamen. Het lijkt ook keer op keer bij hem fout te gaan.

Nou hang ik op 2 opties: een start formatie zonder wingers (4222 / 4231 etc.) maar dan zal ik Politano ook op moeten offeren. Heb nu 1.6mln coins en ga denk ik eerst FUT Birthday en TOTS af wachten voordat ik érg grote (lees: dure) aanpassingen ga doen aan m'n selectie. Iemand tips voor leuke vervangers voor Sanchez?
Martinez zou ik t.z.t. ook willen upgraden/vervangen, ook al presteert hij tot nu toe echt nog steeds boven verwachting goed :)

[Afbeelding]
Mijn intentie was ook om geen dure aankopen meer te doen. Had ook 1.5 mil maar aangezien er geen EK is kan tots nog even duren.

Ga voor een top spits, lm spelers zijn er in overvloed. Ik heb zelf van Basten prime moments gehaald.

De overige 500k héb ik geïnvesteerd. Dat zou aankomende vrijdag 600/700k moeten worden ;)

Edit: Werken de servers alweer?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:16
Voor het eerst aangemeld voor de WL.

Trachten de 12 potjes te winnen voor de icon swaps.

Lukt dat niet? Dan ben k vast weer even bezig voor de 2000 pt 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Augy schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:17:

Bij 8 overwinningen krijg je alweer 1000 WL punten terug, dus zou wel heel erg uit de hand moeten lopen als je dat niet haal.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
silvi0 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:50:
[...]

Bij 8 overwinningen krijg je alweer 1000 WL punten terug, dus zou wel heel erg uit de hand moeten lopen als je dat niet haal.. :P
Daarnaast nog 30 dagen. Hopen op een beetje slechte tegenstanders en je bent er zo. Ik heb zelf alles gedaan behalve UCL aangezien ik niet de behoefte voel om deze spelers te halen en dan te strijden tegen mega teams .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:17:

12 wins is goed te doen :) Gewoon niet teveel potten achter elkaar spelen en zodra je merkt dat ff niet meer lukt gewoon stoppen :) En als niet lukt heb je volgende week weer de kans om het nog af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
N2LSWw schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:09:
[...]

Daarnaast nog 30 dagen. Hopen op een beetje slechte tegenstanders en je bent er zo. Ik heb zelf alles gedaan behalve UCL aangezien ik niet de behoefte voel om deze spelers te halen en dan te strijden tegen mega teams .
CL ging mij echt goed en snel af. En team met dikke winst verkocht. Dat team was veel btr als mijn first owners

Ach we zien t dit weekend wel.. eerst maar is even kijken waar k de tijd ga weghalen met vrouw en kind om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Augy schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:49:
[...]

CL ging mij echt goed en snel af. En team met dikke winst verkocht. Dat team was veel btr als mijn first owners

Ach we zien t dit weekend wel.. eerst maar is even kijken waar k de tijd ga weghalen met vrouw en kind om me heen.
Je kunt anders ook kijken om voor 6 wins te gaan en dit nog eens te herhalen een ander weekend. Voor de rode player picks hoef je het sowieso niet te doen want dat is toch 99% van de tijd troep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
N2LSWw schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:02:
[...]

Je kunt anders ook kijken om voor 6 wins te gaan en dit nog eens te herhalen een ander weekend. Voor de rode player picks hoef je het sowieso niet te doen want dat is toch 99% van de tijd troep.
Dan moet je weer opnieuw 2000 punten grinden, dat is waarom iedereen toch S1 ff probeert mee te pakken.

Naingollan van Red picks, Aguero, Lacazette, hunter chem en sbc fodder van packs :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe de Icon swaps precies werken? Ik ben nu aan het spelen voor de tokens die nu online staan om straks m'n eerste Icon binnen te halen. Alleen komen er binnenkort ook nog nieuwe challenges online om nog meer tokens (III) te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:34:
[...]

Dan moet je weer opnieuw 2000 punten grinden, dat is waarom iedereen toch S1 ff probeert mee te pakken.

Naingollan van Red picks, Aguero, Lacazette, hunter chem en sbc fodder van packs :)
Pfff jaloers had fraser en funest mori en in me packs niet hoger dan 81........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:52:
Kan iemand mij uitleggen hoe de Icon swaps precies werken? Ik ben nu aan het spelen voor de tokens die nu online staan om straks m'n eerste Icon binnen te halen. Alleen komen er binnenkort ook nog nieuwe challenges online om nog meer tokens (III) te kunnen halen?
Ja, er komt deel 2.

Ik klaag niet vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-_DAB9Bco4LdXKRnn5qJv6T6f4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vmmiJVEgqO0WDpA7GgxsJg4N.png?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Ja, er komt deel 2.

Ik klaag niet vandaag:
[Afbeelding]
Bedankt voor je reactie! Weet je ook wanneer die komt en bestaat die weer uit online en offline uitdagingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:56
Goeiedag zeg. Ik dacht even gezellig wat Rivals potjes te spelen, maar ik heb denk ik zelden zulke slechte servers meegemaakt. Ik verlies elke wedstrijd, mijn spelers handelen geweldig traag en ik zie allemaal rare animaties en tackles van mijn spelers. Echt te bizar voor woorden. Misschien ligt het aan mijn internet, iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:07:
[...]

Bedankt voor je reactie! Weet je ook wanneer die komt en bestaat die weer uit online en offline uitdagingen?
Over 29 dagen en 5 uur verloopt dit seizoen. In het nieuwe seizoen krijg je nieuwe objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ben ook maar gestopt met Rivals, geen idee of het aan de servers ligt, ene potje gaat heel snel de volgende weer traag als...
Krijg er hier en daar nog wel gelijke spelletje of overwinning uit maar zodra je 1-0/2-0 voor komt stoppen de spelers met functioneren.
Helaas hoort bij het spel dus beter ff wat anders doen 5 potjes ergernis is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Packte net uit mijn WL Rewards een IF walkout, CAM, België, Nainggolan 🥺

Nog steeds heel goed, maar was er heilig van overtuigd dat het een 95 CAM de Bruyne betrof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:25:
Packte net uit mijn WL Rewards een IF walkout, CAM, België, Nainggolan 🥺

Nog steeds heel goed, maar was er heilig van overtuigd dat het een 95 CAM de Bruyne betrof..
Hetzelfde, leuke maar zeer bruikbare troll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rewards waren hier brandhout. Player picks 82 rated en uit de packs allemaal 83 en lager.
Op zich vind ik het niet erg want het is de eerste keer dat ik zo'n slechte reward dag heb en dat moet ook eens kunnen.

Daarom mijn geld maar stukgeslagen op een nieuw team. https://www.futbin.com/20/squad/11932502

Als ik hier de berichten over de servers zo lees dan zal fifa 20 snel op de plank belanden vrees ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:27:
[...]

Hetzelfde, leuke maar zeer bruikbare troll :+
Een hele tijd geleden had je ook iets van KDB en dan een 84 rated Kums in TOTW. Dat was ook een flinke troll lol

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:28:
Rewards waren hier brandhout. Player picks 82 rated en uit de packs allemaal 83 en lager.
Op zich vind ik het niet erg want het is de eerste keer dat ik zo'n slechte reward dag heb en dat moet ook eens kunnen.

Daarom mijn geld maar stukgeslagen op een nieuw team. https://www.futbin.com/20/squad/11932502

Als ik hier de berichten over de servers zo lees dan zal fifa 20 snel op de plank belanden vrees ik.
Als ik me dat team zo zie, dan kun je idd beter je tijd steken om het handelen onder de knie te krijgen ipv de tijd die bijvoorbeeld nu besteed aan swaps objectivies om middelmatige spelers vrij te spelen.

Het verrast me overigens hoe weinig de Ligt in prijs is gestegen, zou hem bijna terug kunnen halen en vervolgens dadelijk Sandro/Neymar inbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:33:
[...]

Als ik me dat team zo zie, dan kun je idd beter je tijd steken om het handelen onder de knie te krijgen ipv de tijd die bijvoorbeeld nu besteed aan swaps objectivies om middelmatige spelers vrij te spelen.

Het verrast me overigens hoe weinig de Ligt in prijs is gestegen, zou hem bijna terug kunnen halen en vervolgens dadelijk Sandro/Neymar inbouwen
Het handelen heb ik wel onder de knie. Grootste reden dat ik nu dat team heb. Ik merk alleen steeds meer dat fifa mij minder aanspreekt. Het spel was al niet al te best met al zijn flaws. Nu komt het ook vaker en vaker voor dat het spel uberhaupt niet gespeeld kan worden omdat de servers eruit liggen. Als je wel een spel kunt spelen kom je in DR vaak van die icon swap teams tegen. Dat maakt het er ook niet veel leuker op. Je wil toch ook (tenminste ik) tegen een ander leuk realistisch team spelen. Tenminste als je zo'n spel kunt spelen want 7 op de 10 leaven gelijk als ze mijn team zien.
Dus mijn mode is van een beetje competitief naar recreatief gegaan. Af en toe wat potjes en vooral ook meer andere games spelen.

Maar die potjes die ik speel zijn geen straf met dit team. PM Butra is de beste spits die ik in fifa20 heb gehad. Cruyff is gewoon mooi (historisch) om met zijn prime te spelen. Misschien dat ik Zanetti nog vervang door Hateboer om zo een nog meer NL team te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bean77 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Het handelen heb ik wel onder de knie. Grootste reden dat ik nu dat team heb. Ik merk alleen steeds meer dat fifa mij minder aanspreekt. Het spel was al niet al te best met al zijn flaws. Nu komt het ook vaker en vaker voor dat het spel uberhaupt niet gespeeld kan worden omdat de servers eruit liggen. Als je wel een spel kunt spelen kom je in DR vaak van die icon swap teams tegen. Dat maakt het er ook niet veel leuker op. Je wil toch ook (tenminste ik) tegen een ander leuk realistisch team spelen. Tenminste als je zo'n spel kunt spelen want 7 op de 10 leaven gelijk als ze mijn team zien.
Dus mijn mode is van een beetje competitief naar recreatief gegaan. Af en toe wat potjes en vooral ook meer andere games spelen.

Maar die potjes die ik speel zijn geen straf met dit team. PM Butra is de beste spits die ik in fifa20 heb gehad. Cruyff is gewoon mooi (historisch) om met zijn prime te spelen. Misschien dat ik Zanetti nog vervang door Hateboer om zo een nog meer NL team te hebben.
Mooi PM Butra staat op mijn hotlist naast PM Dalglish, mijn end game spitsen moeten dat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Mooi PM Butra staat op mijn hotlist naast PM Dalglish, mijn end game spitsen moeten dat worden.
Heb vorig jaar eerst met zijn Baby gespeeld en vervolgens de Prime dmv de SBC. Uiteindelijk na TOTS heb ik hem ge-upgraded naar TOTS Yedder :)

Ik baal er nu wel van dat dit een speler is die buiten mijn budget zit (geen SBC meer), want met de huidige gameplay zie ik mezelf dit niet bijelkaar grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

SH-FR schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:07:
Goeiedag zeg. Ik dacht even gezellig wat Rivals potjes te spelen, maar ik heb denk ik zelden zulke slechte servers meegemaakt. Ik verlies elke wedstrijd, mijn spelers handelen geweldig traag en ik zie allemaal rare animaties en tackles van mijn spelers. Echt te bizar voor woorden. Misschien ligt het aan mijn internet, iemand hetzelfde probleem?
Heb dit al sinds 2 dagen, trage blubber waar mijn spelers zich doorheen moeten worstelen en dan opeens doen ze iets (en als ik dan goed nadenk kan ik me herrineren dat ik dat een aantal seconden geleden inderdaad als input gaf).

Met deze servers is er geen lol meer aan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:28:

De Ligt en van Dijk omdraaien en dan FB Sandro halen? Is in ieder geval de boel weer op chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou prima icon pack gedaan en Drogba gekregen. Opzich okeish denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:03:
[...]

De Ligt en van Dijk omdraaien en dan FB Sandro halen? Is in ieder geval de boel weer op chem.
8 of 10 chem maak ik mij niet zo'n zorgen over. Ik vind het wel geinig om met Hateboer weer een NL aan toe te voegen. Impact van backs op de game valt eigenlijk ook wel reuze mee. Zowel Mendy als Zanetti bevallen meer dan prima en in principe geen nood om ze te vervangen. Maar een Hateboer zou wel geinig zijn. En als pluspunt breng hij ook iets van lengte mee bij corners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SIF Mane op de transfer lijst gegooid, merk echt geen verschil tussen hem en b.v. Kent ( vind Kent zelfs eigenlijk fijner aanvoelen). Van die 400K kan ik op LB Zambrotta 87 kopen en me verdediging verbeteren wat toch wel mijn minpunt is. Hierna kan ik door sparen voor Neymar op de plek van kent :) Die komt dan ook op Full chem tussen al me icons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Verbaasd mij dat TOTY De Ligt gewoon relatief goedkoop is. Speelde laatst een potje Division Rivals tegen Prime Icon Moments Kluivert en De Ligt beukte hem van de bal af alsof het niks was :)

Ben trouwens heel blij met de upgrade voor HL Nainggolan. Heeft nu ongeveer even veel stats als mid icon Mattheus 8)
En met zijn 80 pace zit hij nu in de Gullit Gang :+

[ Voor 31% gewijzigd door Hassiebassie op 26-03-2020 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Ik heb met het packen van Nainggolan 87 het besluit genomen om Larsson Prime te kopen. Natuurlijk toch een Feyenoord Icon, daar zijn er helaas niet heel veel van in FIFA 20. Eigenlijk was het geen noodzakelijke aankoop, want daar staat Rooney flashback, maar hij beviel me vorig jaar uitstekend en vind de fun op dit moment het belangrijkste.

Heb nu een uitstekend team met voorin 94 Baggio, 92 Figo, 90 Larsson en 90 Mertens. Verdediging is ook erg mooi met Alex Sandro Moments, Juan Jesus en die 2 Argentijnse SBC kaarten die zwaar overpowered zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:51:
Ik heb met het packen van Nainggolan 87 het besluit genomen om Larsson Prime te kopen. Natuurlijk toch een Feyenoord Icon, daar zijn er helaas niet heel veel van in FIFA 20. Eigenlijk was het geen noodzakelijke aankoop, want daar staat Rooney flashback, maar hij beviel me vorig jaar uitstekend en vind de fun op dit moment het belangrijkste.

Heb nu een uitstekend team met voorin 94 Baggio, 92 Figo, 90 Larsson en 90 Mertens. Verdediging is ook erg mooi met Alex Sandro Moments, Juan Jesus en die 2 Argentijnse SBC kaarten die zwaar overpowered zijn.
Verwacht toch wel volgend jaar een van Persie kaart _/-\o_ Eigenlijk raar dat Gio nooit een icon kaart heeft gekregen. Zeker als je ziet welke spelers er wel 1 hebben gekregen.

Had als Feyenoorder ook graag met Larsson gespeeld maar vind High/High echt iritant bij een spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:42
SH-FR schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:51:
Ik heb met het packen van Nainggolan 87 het besluit genomen om Larsson Prime te kopen. Natuurlijk toch een Feyenoord Icon, daar zijn er helaas niet heel veel van in FIFA 20.
O, ik dacht een Celtic icon :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
MadMoody schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:14:
[...]

O, ik dacht een Celtic icon :P
Allebei dan 😛 Celtic ook een prachtige club natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Het is vanmiddag echt niet te doen volgens mij. Bizarre potjes tot nu toe. Niet bepaald in mijn voordeel...

Dit is ook zo'n goal... Geloof je toch niet... Ik verwachtte eigenlijk dat hij zou terugspelen op de keeper. Maar de CPU dacht er anders over:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Gaan morgen met dit team de WL in. https://www.futbin.com/20/squad/14412476

Ben benieuwd, op de untradeables na zijn het nagenoeg allemaal nieuwe spelers dus zal even inspelen worden. Trezeguet heb ik 30 wedstrijden de kans gegeven omdat hij het de prime icon pack kwam, maar het is niet voor niets dat hij zo goedkoop is. Afmaken kan hij wel, maar dat is dan ook alles. Dat kan Socrates beter neem ik aan.

Verder neymar ingewisseld voor hazard, qua stats ontlopen ze elkaar niet zoveel. Wel qua prijs, maar dat zal vooral met de nationaliteit te maken hebben lijkt me.

Enige motivatie ook om een nieuw team te bouwen, zeker nu het einde nadert van dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Vestendrie op 26-03-2020 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kw_nl schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 18:06:
Het is vanmiddag echt niet te doen volgens mij. Bizarre potjes tot nu toe. Niet bepaald in mijn voordeel...

Dit is ook zo'n goal... Geloof je toch niet... Ik verwachtte eigenlijk dat hij zou terugspelen op de keeper. Maar de CPU dacht er anders over:

[YouTube: FIFA 20...]
Sierd: en dat is een mooi doelpunt :+

Ik heb het niet zo meegemaakt maar wel in allerlei andere vormen dus tja blijft idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Zoonlief wil ook graag een keer WL doen....ik blijf daar maar ver vandaan.
Hij mag het met dit team doen:
https://www.futbin.com/20/squad/14412831

Begin opstelling 4-5-1 waardoor alleen Messi op 8 zit maar de rest gewoon op 10.
Iemand nog tips? Ben zelf niet helemaal tevreden over Varane (vaak ook gewisseld met Ramos) maar dat komt misschien omdat ik hem vergelijk met Desailly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:31
Ik heb ook mid icon pakket gedaan 85 85 en 88 team ingeleverd, heb 1 niet verhandelbare icon rijkaard en tuurlijk fifa wie komt er onverhandelbaar uit, rijkaard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
https://www.futbin.com/20/squad/13836369

Met dit team ga k er in..

Sta altijd in divisie 10 van Rivals dus ben benieuwd aangezien dat iets over m'n talent zegt haha

Nainggolan z'n nieuwe kaartje nog achter de hand om te proberen. Komt er een fijne sbc morgen dan gaat die weg. Alhoewel dominguez en nainggolan me een heerlijk duo lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff wat een delay zit er weer in de gameplay.

Schaam me net gewoon hoe ik een penalty mee kreeg. Je ziet gewoon zijn speler een seconde later reageren waardoor hij kent neerhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 19:45
[...]

Jij wilt tegen een leuk en realistisch team spelen? Met jouw team? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
De Marquee SBC's zijn wel heel erg eentonig, op deze manier zitten er wel heel erg veel totaal nutteloze kaarten in het spel.
Voorheen kon je nog regelmatig wat met bronzen en zilveren kaarten doen, tot nu toe helemaal niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
En na bijna een maand geen weekend league worden dit de 11 die er morgen aan gaan beginnen :)

https://www.futbin.com/20/squad/14417907

Goud 2/1/Elite3 weer het doel. Kijken hoeveel tijd en zin ik heb. 65 pakketjes gespaard, hopelijk komen er leuke kaarten met FUT Birthday :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo alle icons swaps gehaald voor PIM Laudrup, vanmiddag al 87 Zambrotta gekocht. Team flink versterkt voor de WL.

Dit is momenteel me team voor de aanstaande WL : https://www.futbin.com/20/squad/14418242

Even potje rivals gespeeld om Laudrup en Zambrotta uit te testen. 3-1 gewonnen 3x Laudrup en Zambrotta was echt geweldig. Volgende upgrades word Neymar voor Kent. Daarna is walker aan de beurt voor Zanetti :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beavbusi schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:17:
[...]

Jij wilt tegen een leuk en realistisch team spelen? Met jouw team? 8)7
Ja. Al die icon swap missie teams vind ik weinig serieus/realistisch. Al die spelers hebben vast wel een leuker team om tegen te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:14:
[...]

Ja. Al die icon swap missie teams vind ik weinig serieus/realistisch. Al die spelers hebben vast wel een leuker team om tegen te spelen.
Vind juist een uitdaging om met me Swap team tegen een ziek elftal als jouwe te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:27:
[...]

Vind juist een uitdaging om met me Swap team tegen een ziek elftal als jouwe te spelen ;)
haha voeg me maar toe als je ps4 speelt, dan spelen we een friendly lol.
Ach soms verlies ik ook van zulke teams als een divisie 1 of 2 speler ofzo zich heeft laten afzakken. Maar meestal is er geen bal aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Stomme vraag misschien. Maar voor die ucl challenge voor icon swaps. Tellen de ucl motm en live kaarten dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
DeBers schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 07:36:
Stomme vraag misschien. Maar voor die ucl challenge voor icon swaps. Tellen de ucl motm en live kaarten dan ook?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb een stuk of 20 packs voor Fut Birthday. Het zou fijn zijn als ik een keer een bruikbare kaart pack. Het hoeft geen klapper te zijn, als het maar gewoon een leuke kaart is uit de Bundesliga, Ligue 1 of Serie A die in mijn team past.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Gisteren toch ook maar gewaagd aan de mid icon pack en komt me daar toch Cruyff even uitgelopen. Heel vet! Met onderstaand team de WL in. Een mooie combi van (Oud)Barca en Oud Ajax spelers/legends. Opgevuld met wat andere gasten :P

https://www.futbin.com//20/squad/9140766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeBers schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 07:36:
Bij mij telde ze niet mee.. iig de Totgs en motm niet. Maar miss deed ik iets verkeerds

Klopt het dat ik bij mij eerst WL eerst 5 wedstrijden moet spelen om m'n Nivo in te schatten? En tellen deze al mee voor de wins? Of moet k er nu 35 spelen haha

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 27-03-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 16:02
Augy schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Bij mij telde ze niet mee.. iig de Totgs en motm niet. Maar miss deed ik iets verkeerds

Klopt het dat ik bij mij eerst WL eerst 5 wedstrijden moet spelen om m'n Nivo in te schatten? En tellen deze al mee voor de wins? Of moet k er nu 35 spelen haha
Nee, je moet er minimaal 5 spelen om een 'rank' te krijgen voor rewards. Deze 5 zijn gewoon onderdeel van de 30 potten. Weet niet precies waarom ze het doen, maar waarschijnlijk om te voorkomen dat er mensen zijn die meedoen en minder dan 5 potten spelen o.i.d.
Niveau wordt volgens mij ingeschat op basis van 'vorm', dus als je er 2 verliest en 2 wint heb je vorm 0. Als je er 3 wint 1 verliest vorm 2 etc. Als het goed is kom je door heel de weekend league heen telkens tegen mensen met ongeveer dezelfde vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dus het loont om deze te verliezen even vrij gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:25:
Voor je ranking wel, maar je bent ook weer 5 potten kwijt in de WL. Ik denk dat je er netto weinig aan over zal houden als je ze expres verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Nee, want je kunt geen -5 staan. Volgens mij gaat het van 0 naar 15 ongeveer. Je kunt beter maar gelijk gas geven, dan dat je straks op het einde 1 of 2 potjes te kort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Laatst online: 28-09 16:02
Fraaank schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:47:
[...]

Nee, want je kunt geen -5 staan. Volgens mij gaat het van 0 naar 15 ongeveer. Je kunt beter maar gelijk gas geven, dan dat je straks op het einde 1 of 2 potjes te kort komt.
Volgens mij gaat hij wel iets in de min, tenminste dat zou ik op basis van mijn ervaring logisch vinden. De paar keer dat ik weekend league speelde schommelde ik rond de 1 op 1 winst / verlies. En als ik er dan 2 achter elkaar verloor kwam ik vaak wel weer echt een makkelijkere tegenstander tegen, maar dat kan natuurlijk ook met vorm 0 zo zijn.
Dat zou ik sowieso niet doen. De keren dat ik WL speelde was het begin telkens erg divers, heel erg afhankelijk van wie je tegenkomt, maar op het einde loop ik meestal toch 1 op 1. Dus vanaf het begin gewoon iedere pot proberen te winnen is het slimst. Want al zou je -5 gaan en je wint 5 potten makkelijker, dan kom je weer dezelfde tegenstanders tegen als wanneer je om en om wint / verliest.
Het is ook niet echt duidelijk wat ragequits doen met de vorm. Volgens sommige telt dit niet als 'verlies' waardoor je vorm hetzelfde blijft en je er dus meer aan zou hebben om de wedstrijd uit te spelen, ook al verlies je. Dus ik probeer altijd de pot uit te spelen, ook omdat ik nog vaak genoeg terug weet te komen van een achterstand van 2 á 3 doelpunten.

[ Voor 4% gewijzigd door [MAUS] op 27-03-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-09 16:16
[...]

Een ander realistisch team??? Dit team is echt niet realistisch. Hoeveel (echt) geld heb je in dit team gestoken? :o packluck en traden geloof ik nix van. :P

Sorry, beetje gefrustreerd hier dat mensen zo'n team realistisch vinden om mee te spelen in FUT :o Kom ik aanzetten met een team van een gemiddelde van 86 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
[MAUS] schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:20:
[...]

Nee, je moet er minimaal 5 spelen om een 'rank' te krijgen voor rewards. Deze 5 zijn gewoon onderdeel van de 30 potten. Weet niet precies waarom ze het doen, maar waarschijnlijk om te voorkomen dat er mensen zijn die meedoen en minder dan 5 potten spelen o.i.d.
Niveau wordt volgens mij ingeschat op basis van 'vorm', dus als je er 2 verliest en 2 wint heb je vorm 0. Als je er 3 wint 1 verliest vorm 2 etc. Als het goed is kom je door heel de weekend league heen telkens tegen mensen met ongeveer dezelfde vorm.
Daarom nooit je eerste 5 á 10 potten weggeven, want die zijn om deze reden altijd het makkelijkst. Vanaf pot 15 wordt het altijd een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
SterqVerhael schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Daarom nooit je eerste 5 á 10 potten weggeven, want die zijn om deze reden altijd het makkelijkst. Vanaf pot 15 wordt het altijd een stuk moeilijker.
Eerste 5 potten zijn at random dacht ik. Pas a 5 potten gaat je vorm meespelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Form geldt vanaf wedstrijd 1, maar dan tref je altijd iemand die ook op 0 form staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch nog even me team ge-upgrade. Had nog zon 350k over en geen super sub meer had i.v.m. kent in de basis. Toch maar Hazard IF gekocht.

Deze gasten moeten het dit weekend doen :

https://www.futbin.com/20/squad/14429303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Dit weekend het team een beetje omgegooid door het prime en mid icon pack wat ik heb geopend afgelopen week. daar kwamen Stoichkov en Cambel uit dus die staan nu in het team.

Daardoor Neymar verkocht en Messi terug gehaald:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC4_0gSkx35KwEUMfGTOH4tgFTs=/f/image/VaNdVL3DqwKCJcbmrSEUP1zv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Zijn icons met lagere stats als een 'gewone' kaart vaak toch beter? Gewoon omdat het icons zijn :) Of kun je echt alle verschillende types kaarten vergelijken op de stats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:08:
Zijn icons met lagere stats als een 'gewone' kaart vaak toch beter? Gewoon omdat het icons zijn :) Of kun je echt alle verschillende types kaarten vergelijken op de stats?
Icons hebben altijd wel iets extra's. Maar sommige icons heb je 3x niks aan, gewoon omdat ze niet over goede statistieken beschikken. B.v. Inzaghi etc zou ik zelf nooit gebruiken. Dan kan je nog beter b.v. een goedkope lucas nemen.

Ligt dus puur aan de situatie. De hogere rated icons ( vaak ook duurdere ) zijn vaak wel een stuk beter als de "normale" kaarten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prins32 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:04:
[...]

Een ander realistisch team??? Dit team is echt niet realistisch. Hoeveel (echt) geld heb je in dit team gestoken? :o packluck en traden geloof ik nix van. :P

Sorry, beetje gefrustreerd hier dat mensen zo'n team realistisch vinden om mee te spelen in FUT :o Kom ik aanzetten met een team van een gemiddelde van 86 8)7
In het begin wat FP tegenaan gegooid. Is geen geheim want heb dit al meerdere keren aangegeven.
Onderschat toch zeker niet het effect hierop van handelen. Daar heb ik serieus vele vele miljoenen bij elkaar geschraapt. Ervaring in eerdere fifa's heeft mij hier erg geholpen.
Sinds begin dit jaar een beetje doodgeslagen qua EA markt etc. Dus weinig zin om hier nog echt mee bezig te zijn. Daarom de coins maar geïnvesteerd in dit team.

Maar vergis je overigens niet. Ik word soms gewoon kansloos weggetikt door volledige gold teams. Dus echt de game goed spelen maakt nog steeds het grootste verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Nog meer mensen met problemen om een tegenstander te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bean77 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:34:
[...]

In het begin wat FP tegenaan gegooid. Is geen geheim want heb dit al meerdere keren aangegeven.
Onderschat toch zeker niet het effect hierop van handelen. Daar heb ik serieus vele vele miljoenen bij elkaar geschraapt. Ervaring in eerdere fifa's heeft mij hier erg geholpen.
Sinds begin dit jaar een beetje doodgeslagen qua EA markt etc. Dus weinig zin om hier nog echt mee bezig te zijn. Daarom de coins maar geïnvesteerd in dit team.

Maar vergis je overigens niet. Ik word soms gewoon kansloos weggetikt door volledige gold teams. Dus echt de game goed spelen maakt nog steeds het grootste verschil.
Nu ik overnieuw ben begonnen merk ik toch hoeveel invloed kaarten hebben. Natuurlijk win ik nu ook van topteams (div6) maar de autotackles, interceptions , manier van vrijlopen, of balletjes die als een magneet naar een topspeler getrokken lijken te worden zijn toch een heel groot verschil. Ik scoor nu vaak sweaty goals en mis kansen die mijn vorige team makkelijk hadden gemaakt.

Doordat je al een enorme voorsprong kunt opbouwen in de eerste weken door het kopen van FP is al lang zo natuurlijk, maar blijf ik blijf het toch belachelijk vinden.

Dit icm met het verpesten van DR zorgen er toch wel voor dat ik twijfel om FIFA te kopen volgend jaar. Terwijl ik al sinds 98 elke editie gespeeld heb. Het is dat ik nog veel Pro clubs speel, maar daar doen ze ook al jaren niks aan☹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vestendrie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:09:
Nog meer mensen met problemen om een tegenstander te vinden?
Ik kan niet eens verbinding maken met de EA-servers. Het ligt weer eens op zijn gat }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:46:
[...]

Nu ik overnieuw ben begonnen merk ik toch hoeveel invloed kaarten hebben. Natuurlijk win ik nu ook van topteams (div6) maar de autotackles, interceptions , manier van vrijlopen, of balletjes die als een magneet naar een topspeler getrokken lijken te worden zijn toch een heel groot verschil. Ik scoor nu vaak sweaty goals en mis kansen die mijn vorige team makkelijk hadden gemaakt.

Doordat je al een enorme voorsprong kunt opbouwen in de eerste weken door het kopen van FP is al lang zo natuurlijk, maar blijf ik blijf het toch belachelijk vinden.

Dit icm met het verpesten van DR zorgen er toch wel voor dat ik twijfel om FIFA te kopen volgend jaar. Terwijl ik al sinds 98 elke editie gespeeld heb. Het is dat ik nog veel Pro clubs speel, maar daar doen ze ook al jaren niks aan☹
Ik heb zelf nooit pro clubs gespeeld. Maar hoe serieus EA pro clubs heeft genomen de afgelopen pakweg 5 jaar is ook echt een grote schande.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Bean77 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:34:
[...]

Hoeveel geld heb je er tegen aan gegooid dan 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Het is vanmiddag echt niet te doen. Het hapert als een malle. Nog nooit eerder zo slecht gehad als nu. Belooft wat voor de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
Iedereen is vrij, dus zal inderdaad topdrukte zijn.
Morgen en zondag zal het wat rustiger zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-09 10:02
Prins32 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:16:
Iedereen is vrij, dus zal inderdaad topdrukte zijn.
Morgen en zondag zal het wat rustiger zijn neem ik aan.
Waarom is iedereen vrij dan? Ik heb gewoon gewerkt de hele week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
tukkerterror90 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:18:
[...]

Waarom is iedereen vrij dan? Ik heb gewoon gewerkt de hele week.
Nationale thuisblijfdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Sowieso zijn alle scholieren vrij. Horeca zit thuis. En zo zijn er wel meer.

Ik drukte gewoon drie keer op driehoekje voor steekpass maar gebeurde gewoon niks. Framerate is ook super laag. Spelers verspringen ook een beetje.

Ga maar werken aan SB icon tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Vergeet niet dat het internetverkeer de laatste tijden ook echt behoorlijk is gestegen, zie ook: https://www.ams-ix.net/ams/documentation/total-stats

Is dan weliswaar het verkeer wat alleen via a'dam loopt, maar er gaat gewoon 2tb meer data over dan normaal gesproken.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N2LSWw schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Hoeveel geld heb je er tegen aan gegooid dan 8)7 ?
Zo'n 600 tot nu toe. Daar blijft het ook wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pfff, zit ik net in een potje. Gozer speelt continu de bal achteruit. Heel irritant. Ik sta 2-0 achter. In de laatste 20 minuten gooi ik het maar op de aanval. In de allerlaatste seconden maak ik de 2-2.

In de verlenging scoor ik bijna, gaat ie weg :(

Ik had 4231 omgegooid naar 442 en ik stapelde opeens kans op kans. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:56:
Pfff, zit ik net in een potje. Gozer speelt continu de bal achteruit. Heel irritant. Ik sta 2-0 achter. In de laatste 20 minuten gooi ik het maar op de aanval. In de allerlaatste seconden maak ik de 2-2.

In de verlenging scoor ik bijna, gaat ie weg :(

Ik had 4231 omgegooid naar 442 en ik stapelde opeens kans op kans. Echt jammer.
Echt te misselijk dat soort mensen.
Bean77 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Zo'n 600 tot nu toe. Daar blijft het ook wel bij.
Hmm ik heb denk ook wel zo’n 500 er ingestoken dit jaar met fifa aankoop er bij. Heb jij het toch wat beter gedaan qua team _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 27-03-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:15:
Het is vanmiddag echt niet te doen. Het hapert als een malle. Nog nooit eerder zo slecht gehad als nu. Belooft wat voor de WL.
Wacht ik ff de Promo objectives af voordat ik me ga inschrijven voor WL.
Het is in ieder of WL of Promo/Swap objectives grinden.

Zelfs met de huidige restricties vond ik de WL afgelopen weekend nogal veel qua tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Laatst online: 04-05-2022
Voor wie zouden jullie gaan: CR7 (93) of Atal (86)?

Eén van de twee moet in een 2-spitsen systeem komen samen met Neymar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
CR7, ken Atal niet maar heb CR7 99 versie als leenspeler in mijn friendlies team en die speelt als een beest naast Neymar en Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
https://twitter.com/nepen.../1243569284661547008?s=21
Nog maar eens dezelfde spelers, fuck you EA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:42
038Zwolle schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:46:
[...]

Precies dit dus. Heb zelf niet al teveel tijd om vaak genoeg te spelen en was ik in het begin nog div. 5 en WL meestal Goud 3. Nu div. 8 en WL ben ik al blij als ik zilver 1 haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
RR21 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:38:
Voor wie zouden jullie gaan: CR7 (93) of Atal (86)?

Eén van de twee moet in een 2-spitsen systeem komen samen met Neymar.
Zou persoonlijk voor Atal gaan, speelde echt heerlijk als leen-speler en het is ook gewoon wat creatiever dan CR7.

Fut Birthday is geleakt volgens Nepenthez:

Zitten best wat leuke keuzes tussen, toch wel weer veel standaard namen die al (flink) wat special cards hebben gehad. Dan vind ik special cards op basis van prestaties nog wel redelijk te verwaarlozen maar sommige hebben een paar maanden terug nog een Futmas/Scream gehad. Ik bedoel dan kan je toch iets creatiever zijn? Lozano, Sissoko, Havertz, Rashford (Futmas) en Guerreiro (Scream).

Edit: Ik ben de special card van Hazard, Player Moments, nog vergeten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOK1HagxN0c8abz0UKq2Z75hBjE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TzqxeLXhK18UuOOh6IHt10pb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSzsRBf59mkdH6xzGifoj8VKZqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JPwrdWjhUvYif4zGG2AaOJlY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een combinatie van wat ik niet will en wat ik niet kan betalen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Griezmann als CAM doe me die maar.
Zal wel flink wat moeten kosten. Of anders Sisokko, mooie upgrade van zijn basis versie. Origineel is het niet maarja. Ze moeten de boel warm houden tot TOTS als die al komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 27-03-2020 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wel originele kaarten weer... EA..

Rivals gaat weer bijzonder.
2-0 voor ragequit,
3-0 ragequit
1-0 ragequit
4-5 verloren (enige ook echt leuke potje)
Laatste game 1-0 achter in e 2e minuut.
Ik scoor 2-1 binnen 15 minuten.. ragequit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Hoeveel kaarten moet Lozano hebben die niet gebaseerd zijn op wat hij op het veld doet? Zijn er volgens mij inmiddels al een aantal.
Zelfde voor Sissoko, die krijgt dus een update van zijn Futmas kaart zonder dat er echt een reden voor is.

Geef eens kaarten aan nieuwe spelers in plaats meerdere kaarten aan enkele spelers in 1 jaar, of spelers van het jaar er voor nog een keer een kaart te geven. Bijna alle niet wedstrijd gerelateerde kaarten dit jaar zijn kopieën van de afgelopen jaren.

[ Voor 34% gewijzigd door Pompi op 27-03-2020 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fuck, serieus... is dit het? Kansloos zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Pompi schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:44:
[...]

Hoeveel kaarten moet Lozano hebben die niet gebaseerd zijn op wat hij op het veld doet? Zijn er volgens mij inmiddels al een aantal.
Zelfde voor Sissoko, die krijgt dus een update van zijn Futmas kaart zonder dat er echt een reden voor is.

Geef eens kaarten aan nieuwe spelers in plaats meerdere kaarten aan enkele spelers in 1 jaar, of spelers van het jaar er voor nog een keer een kaart te geven. Bijna alle niet wedstrijd gerelateerde kaarten dit jaar zijn kopieën van de afgelopen jaren.
Dit jaar éénmaal: Futmas:

https://www.futwiz.com/en/player/history/221992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ah dan was ik in de war omdat bij elke promo je wel een mock up van hem langs ziet komen, maar dan als nog waarom had hij een Futmas kaart nodig als er al een OTW was had die Futmas lekker aan een andere speler gegeven die nog niet een special kaart had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Pompi schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:49:
[...]

Ah dan was ik in de war omdat bij elke promo je wel een mock up van hem langs ziet komen, maar dan als nog waarom had hij een Futmas kaart nodig als er al een OTW was had die Futmas lekker aan een andere speler gegeven die nog niet een special kaart had.
Precies mijn gedachten bij 60% van de spelers in promo's die niks met prestaties te maken hebben. Als je een Futmas hebt gehad kan je toch andere spelers vinden die weer een Birthday-kaart kunnen krijgen? Sowieso heeft de helft van alle Futmas-kaarten weer een of andere upgrade gehad, dan een Shapeshifter, nu een Birthday of verzin iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
038Zwolle schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:41:
Wel originele kaarten weer... EA..

Rivals gaat weer bijzonder.
2-0 voor ragequit,
3-0 ragequit
1-0 ragequit
4-5 verloren (enige ook echt leuke potje)
Laatste game 1-0 achter in e 2e minuut.
Ik scoor 2-1 binnen 15 minuten.. ragequit
Lekker toch. Scheelt weer fitness kaartjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
De bronzen rare uit een "minor league" waar ik het hele jaar al mee handel is weer eens 5k+ waard, het is niet veel maar als je per kaartje maar 150 coins heb betaald telt de winst wel op. Eerder vandaag er zelfs 1 voor 10k verkocht. Vannacht weer een aantal kopen voor 150-200 coins en er weer voor 6k opzetten.
Pagina: 1 ... 122 ... 185 Laatste