Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:55:
[...]

Ik had even terug gekeken maar vond er niks over. Maar het is altijd om extra dingen te krijgen. ;)
frontpage:

nieuws: EA Play is vanaf release Xbox Series X en S beschikbaar bij Game Pass...

;)

(ik ben vooral blij met de conversie van 3 maand naar 1 maand van ea play naar GPU, maakt het toch nog mooi weer wat goedkoper om mijn nog 1 jaar durende GPU abonnement te verlengen. Vandaag dus 3 jaar ea play gekocht :D )

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-10-2020 21:02 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:42:
[...]

Ik zou je wel aanraden om op super easy te spelen.... Ik ben echt tegen een muur aangelopen op een gegeven moment. :P Ik kon het echt niet halen op normal. Echt een insane gedeelte. :)
Zelfs op super easy ga ik af... Niet eerder meegemaakt in een game :)
Kan ik dit nog aanpassen? Moet ook op super easy verder vrees ik, maar geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Ben bij dat stuk met die twee priesters die de doden kunnen oproepen. Bizar moeilijk 😅

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:59:
[...]

frontpage:

nieuws: EA Play is vanaf release Xbox Series X en S beschikbaar bij Game Pass...

;)

(ik ben vooral blij met de conversie van 3 maand naar 1 maand van ea play naar GPU, maakt het toch nog mooi weer wat goedkoper om mijn nog 1 jaar durende GPU abonnement te verlengen. Vandaag dus 3 jaar ea play gekocht :D )
Ah, daar er overheen gekeken.

Maar goed, hier is het ook goed op zijn plek. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:05:
[...]

Kan ik dit nog aanpassen? Moet ook op super easy verder vrees ik, maar geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Ben bij dat stuk met die twee priesters die de doden kunnen oproepen. Bizar moeilijk 😅
Ja daar was ik dus ook. Kwam er met geen mogelijkheid voorbij. Heb het echt geprobeerd, maar het feit dat je ook maar drie levens hebt hielp niet. Je krijgt gewoon amper de mogelijkheid om damage te doen vanwege die summons. Als het je wel lukt, super veel respect :P
Helaas kun je volgens mij de moeilijkheidsgraad niet aanpassen, althans ik heb het niet gevonden. Vond ik wel erg jammer, want die difficulty spike past gewoon niet echt bij het spel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:55
DM89 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 07:43:
Ik heb recent een Xbox One X gekocht in aanloop naar de Xbox Series X die ik heb ge-preorderd. Nu kan ik na een lange tijd niet gespeeld te hebben er weer inkomen voordat de volgende generatie komt.

Ik heb hiervoor altijd een PlayStation gehad, en ik ken verder niemand met een Xbox dus ik ben opzoek naar vrienden 🤣 voeg mij toe als je wilt 🙂

DM89NL
Heb je toegevoegd :)

Mijn Gamertag staat ook in m’n handtekening. Voeg me gerust toe, ik vind altijd wel leuk om te zien wat mensen zoals spelen en achievements vergelijken :D

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:59
WinterBase schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Heb je toegevoegd :)

Mijn Gamertag staat ook in m’n handtekening. Voeg me gerust toe, ik vind altijd wel leuk om te zien wat mensen zoals spelen en achievements vergelijken :D
Heb je toegevoegd :) achievements heb ik nog niet veel haha, maar daar speel ik ook niet voor 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Oh ik zal het even aanpassen. :)
Aanpassen zegt ie. Nu heb je gewoon de link verwijdert :+

Oh en ik leef nog hoor :w

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

Welcome back! :)

Ik heb het maar simpel gehouden, gewoon mijn gamertag :)
Thx! Eens kijken of het weer lukt om het op te pakken :)
Zit ook weer op 699/700 in halo MCC }:|

Ik heb het ook simpel gehouden toendertijd zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Zorg nu eens dat je Halo 2 gewoon ff in 3 uur uitspeelt op Legendary, hoe moeilijk kan dat nu zijn ;)
Kom jij me helpen dan? _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Krabbel je nu alweer terug? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:25:
[...]

Ik heb je al genoeg geholpen met tomb raider O-)
Je bedoelt mij laten verhongeren? :P :P
En ik ben heel slecht in Halo :)
Ik ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe dashboard werkt lekker snel

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gisteravond/vanmorgen als onderdeel van mijn 10k gs queeste :+ eindelijk what remains of Edith Finch gespeeld... Wow! Snap nu waar iedereen het over had! Wat een coole game :)
Ja het is technisch gezien een walking simulator, maar wel met allemaal kleine mini games er in als het ware die heel erg goed werken. Sfeer is ook geweldig en het verhaal interessant genoeg om het geheel een paar uur goed aan elkaar te rijgen. Heerlijk :) en weer een vlotte 1k er bij :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oké, Crash 4 is officieel de moeilijkste platform game die ik heb gespeeld en als ik deze ooit op 100% kan zetten ben ik toch wel enorm goed al zeg ik het zelf :+

Het completen van een level met alle boxen in 1 leven is echt absurd lastig, laat staan de time trials. Maaaar het is wel een uitdaging :P

Oké... het eerste level geprobeerd (meest simpele level) en die time trial lijkt haast onmogelijk :X Ik denk dat ik tegen de tijd dat er een opvolger is van de Series X al een stukje verder ben.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-10-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:39:
Gisteravond/vanmorgen als onderdeel van mijn 10k gs queeste :+ eindelijk what remains of Edith Finch gespeeld... Wow! Snap nu waar iedereen het over had! Wat een coole game :)
Ja het is technisch gezien een walking simulator, maar wel met allemaal kleine mini games er in als het ware die heel erg goed werken. Sfeer is ook geweldig en het verhaal interessant genoeg om het geheel een paar uur goed aan elkaar te rijgen. Heerlijk :) en weer een vlotte 1k er bij :+
Oh ja, die 10.000 rewards punten die je kan verdienen. Dus het is wel een leuke game. Ook maar eens proberen.

Overigens zag ik op mijn rewards pagina op microsoft.com dat ik deze maand 2120 rewards punten had verdiend. De teller wordt echter elke 1ste van de maand gereset dus ik vroeg me af hoe ik al op 2120 kon zitten.

Bij mijn aankopen op microsoft.com staat dus een hele lijst "aankopen" op 2 oktober, 3 oktober en 4 oktober. Vreemd want ik heb in september de Series X en de Plug and Play kit als laatste gekocht. Verder geen games. Het enige wat ik de afgelopen dagen geïnstalleerd heb is de Rare Replay game voor oa de makkelijke achievements. Wellicht dat elke game van die reeks als aanschaf gezien wordt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Hier heb je dus een microfoon/headset/mobiel/tablet voor nodig.
Ben benieuwd of karaoke weer een opleving gaat krijgen hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

Oh ja, die 10.000 rewards punten die je kan verdienen. Dus het is wel een leuke game. Ook maar eens proberen.

Overigens zag ik op mijn rewards pagina op microsoft.com dat ik deze maand 2120 rewards punten had verdiend. De teller wordt echter elke 1ste van de maand gereset dus ik vroeg me af hoe ik al op 2120 kon zitten.

Bij mijn aankopen op microsoft.com staat dus een hele lijst "aankopen" op 2 oktober, 3 oktober en 4 oktober. Vreemd want ik heb in september de Series X en de Plug and Play kit als laatste gekocht. Verder geen games. Het enige wat ik de afgelopen dagen geïnstalleerd heb is de Rare Replay game voor oa de makkelijke achievements. Wellicht dat elke game van die reeks als aanschaf gezien wordt.
Ik heb ook een hele lijst met "Bonus voor digitale aankoop in Xbox Store". Dat lijken alle punten te zijn die je verdient met achievements voor de twee Xbox Hall of Fame-punch cards.
Het aantal punten komt overeen met de Gamerscore, +100 voor de eerste vijf behaalde achievements (al krijg ik +105 voor nummer vijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MartijnS72 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Ik heb ook een hele lijst met "Bonus voor digitale aankoop in Xbox Store". Dat lijken alle punten te zijn die je verdient met achievements voor de twee Xbox Hall of Fame-punch cards.
Het aantal punten komt overeen met de Gamerscore, +100 voor de eerste vijf behaalde achievements (al krijg ik +105 voor nummer vijf).
Dat idee had ik ook, maar ik heb ze A staan onder Winkel en Verdien ipv rechts bij activiteiten en B ik heb getallen van 115 en 120 er tussen staan. De games die ik voor die achievements heb gespeeld hadden een max van 100GS per achievement.

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt en hebben ze ergens wat bij elkaar op geteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:45:
[...]

Dat idee had ik ook, maar ik heb ze A staan onder Winkel en Verdien ipv rechts bij activiteiten en B ik heb getallen van 115 en 120 er tussen staan. De games die ik voor die achievements heb gespeeld hadden een max van 100GS per achievement.

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt en hebben ze ergens wat bij elkaar op geteld.
Bij mij staan ze ook onder "Winkel en verdien"; waarschijnlijk is dat de enige mogelijkheid voor Microsoft om rewards-punten voor gamerscore te geven.
De reden dat ik gelijk aan gamerscore dacht was omdat ik twee achievements met "vreemde" scores, 2 en 8, heb behaald. Op die ene 5 extra punten na (10 +100 +5), klopt het bij mij precies met mijn achievements-lijst op TrueAchievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Welke achievements was dat voor 8GS ? Ik heb nu gare 2 op het einde van mn gamerscore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
@MRE-Inc
https://www.trueachieveme...erebral-feast-achievement

Ik ben bang dat je daar niets aan hebt, want die 2 was in de zelfde game, Carrion, en niet te missen:
https://www.trueachieveme...flesh-of-prey-achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:39:
Mja ik snap de hype van Edith Finch dus nog steeds niet. Het is me nooit echt duidelijk waar je wel of geen dingen kunt bekijken en wat je ziet is nogal uit het Half Life 1 tijdperk qua graphics en animaties. Erg houterig, erg statisch en niet zo heel boeiend. Een hoog "is dit het?" gehalte dus.

Edit: oh wacht, dit ging over een andere game. Ik zat te denken aan The Vanishing of Ethan Carter. Dat is echt een poepspel. Nee, Edith Finch is een leuke titel voor tussendoor, dat zeker!

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-10-2020 20:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Mja ik snap de hype van Edith Finch dus nog steeds niet. Het is me nooit echt duidelijk waar je wel of geen dingen kunt bekijken en wat je ziet is nogal uit het Half Life 1 tijdperk qua graphics en animaties. Erg houterig, erg statisch en niet zo heel boeiend. Een hoog "is dit het?" gehalte dus.
Ik kan me voorstellen dat het moet klikken bij je en als het dat niet doet dat er inderdaad niet veel van overblijft. Ik ging helemaal mee in de fantasieën en kleine stomme dingen zoals als baby in een badkuip een kikker rond laten springen waren op een of andere manier gewoon heel erg leuk, ik voelde de lol die de baby er in had als het ware :P
Graphics waren overigens echt wel beter dan half-life1 niveau, maar inderdaad technisch niet het beste ooit of zo. Maar daar ben ik zelf nooit zo gevoelig voor. Aan het begin stoorde ik me even aan de slechte performance voor het grafische niveau, maar dat was vooral buiten in het begin, later viel het me totaal niet meer op (als het nog een issue was). Ik vond het overigens tegelijk juist wel mooi, maar ik kijk eigenlijk altijd meer naar stijl dan naar puur de grafische kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 05-10-2020 17:55 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:53:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het moet klikken bij je en als het dat niet doet dat er inderdaad niet veel van overblijft. Ik ging helemaal mee in de fantasieën en kleine stomme dingen zoals als baby in een badkuip een kikker rond laten springen waren op een of andere manier gewoon heel erg leuk, ik voelde de lol die de baby er in had als het ware :P
Graphics waren overigens echt wel beter dan half-life1 niveau, maar inderdaad technisch niet het beste ooit of zo. Maar daar ben ik zelf nooit zo gevoelig voor. Aan het begin stoorde ik me even aan de slechte performance voor het grafische niveau, maar dat was vooral buiten in het begin, later viel het me totaal niet meer op (als het nog een issue was). Ik vond het overigens tegelijk juist wel mooi, maar ik kijk eigenlijk altijd meer naar stijl dan naar puur de grafische kwaliteit.
Sorry, ik zat te denken aan een hele andere game. Vanishing of Ethan Carter. Die vond ik echt geen reet aan. Krijgt allemaal positieve reviews maar ik snap er geen snars van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
FYI er komt nog een rustige futuristische taxi-game naar Xbox over een paar dagen, Cloudpunk:

Lanceert 15 oktober voor consoles. Hij is er al voor pc, waardoor je al aardig wat reviews kunt lezen en op zich zijn die wel positief. Ontspannen game, lekker voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Batman is in de aanbieding. Krijg je wel gelijk dus 3 games. Ik heb destijds op de Xbox360 Arkham Asylum gekocht, maar nooit uitgespeeld. Volgens Trueachievements heb ik die game vorig jaar als 360 BC titel op mijn One X gespeeld en een achievement gehaald.

Vorige week de disc in de One gedaan, maar kreeg de melding dat die game niet te spelen is. Dat is dus een game die wel BC was, maar nu dus in een bundel als remaster verkocht wordt. Beetje jammer dan dat ik de 360 titel niet meer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 20:36
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Rocket League? Het spel start op, maar loopt zodra deze in het home screen staat vast. Ik heb al het profiel opnieuw aangemaakt en de game opnieuw geïnstalleerd, dit hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 11:16
wvkreg schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:51:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Rocket League? Het spel start op, maar loopt zodra deze in het home screen staat vast. Ik heb al het profiel opnieuw aangemaakt en de game opnieuw geïnstalleerd, dit hielp helaas niet.
Toevallig zondag weer geprobeerd te spelen en naast dat het lijkt alsof ik alles kwijt ben, moet je ook inderdaad opnieuw een profiel aanmaken.. Niet verder gekomen dan dat, stom gedoe. Heb het spel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 20:36
Malandro schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Toevallig zondag weer geprobeerd te spelen en naast dat het lijkt alsof ik alles kwijt ben, moet je ook inderdaad opnieuw een profiel aanmaken.. Niet verder gekomen dan dat, stom gedoe. Heb het spel verwijderd.
Ik heb een support ticket aangemaakt, maar dat kan wel even duren voor ik een antwoord heb vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Toch maar de Batman Arkham Collection gehaald. Backlog wordt weer wat langer.

Far Cry 5 + Vietnam DLC (nu mee bezig)
AC Origins
Splinter Cell Blacklist
Red Dead Redemption 2
Batman Arkham Collection (3 games)
The Touryst

en nog wat kleine indies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je nog wel een paar uur voor de boeg @MRE-Inc! Die Arkham collectie en FC5 heb ik ook gespeeld, denk dat ik daar gecombineerd makkelijk de 100 uur heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Jammer dat de lego games in amerika veel goedkoper zijn. Zijn er nog opties dat ik ze in een andere regio kan kopen? Heb dat ooit 2 jaar geleden een keer gedaan met veel moeite, maar lijkt mij dat het tegenwoordig nog lastiger is.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:44:
Dan heb je nog wel een paar uur voor de boeg @MRE-Inc! Die Arkham collectie en FC5 heb ik ook gespeeld, denk dat ik daar gecombineerd makkelijk de 100 uur heb gehaald.
Ja FC5 schiet ook niet op. Het scheelt dat ik die Vietnam helicopter heb en zo alles wat makkelijker langs kan gaan. Als ik alles met de auto zou moeten doen, dan kwam ik nooit door die game want om de 10m kom je weer van die sekteleden tegen die op je gaan schieten of achtervolgen tot het einde van de wereld.

Batman Arkham Asylum heb ik destijds 2x geprobeerd, maar nooit verder gekomen terwijl het echt leuke games zijn. Al met al nog genoeg te doen. Heb gelukkig geen haast.

Oh ja, Mafia 1 en 2 Definitive Editions staan ook nog in de planning. Maar omdat ik toch eerst de andere genoemde games wil spelen, haal ik die pas als ze in de aanbieding zijn, en waarschijnlijk ook beter spelen op de Series X. Tevens afgelopen juni Mafia 3 DE uitgespeeld inclusief DLC. Alleen nog een paar achievements staan die makkelijk te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

Oh ja, Mafia 1 en 2 Definitive Editions staan ook nog in de planning. Maar omdat ik toch eerst de andere genoemde games wil spelen, haal ik die pas als ze in de aanbieding zijn, en waarschijnlijk ook beter spelen op de Series X.
Mja gezien de verhalen wil ik die Mafia 1 DE nog wel doen. 2 lijkt niet echt veel te brengen, dus die sla ik wel over. Maar idd even wachten op aanbieding want 40 euro vind ik er ook teveel voor. Het is vooral een lineair verhaal zonder zijmissies (of heel weinig) dus dan ga je er ook niet heel veel uur in steken.

De Saints Row remaster wil ik ook nog halen maar ook die haal ik wel in een aanbieding. En verder wil ik die Star Wars game die nu uit is ook nog wel een keer in een aanbieding halen. Ik vind het de prijs niet waard voor wat er aan content in zit imo en sowieso lijkt het me heel snel in herhaling vallen, als ik de beelden zo zie.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Mja gezien de verhalen wil ik die Mafia 1 DE nog wel doen. 2 lijkt niet echt veel te brengen, dus die sla ik wel over. Maar idd even wachten op aanbieding want 40 euro vind ik er ook teveel voor. Het is vooral een lineair verhaal zonder zijmissies (of heel weinig) dus dan ga je er ook niet heel veel uur in steken.

De Saints Row remaster wil ik ook nog halen maar ook die haal ik wel in een aanbieding.
Mag idd wel een 10tje vanaf. Dat het lineair is en weinig zijmissies had ik idd in de korte review gelezen van xboxnederland.nl . Dat vind ik op zich geen probleem, maar dan is 40 euro idd wel net te veel.

Merk sowieso dat ik zelf de laatste tijd steeds minder zin heb in al die games die tig zijmissies hebben los van het normale verhaal. RDR2 is leuk, maar zo veel te doen en dat is voor iemand die in de avond een paar uurtjes kan gamen nauwelijks te doen. Dan ben je een half jaar bezig. Ja je kunt gewoon het hoofdverhaal spelen, maar je wordt op een of andere manier toch altijd afgeleid door die zij missies die dan weer betere loot, wapens etc etc opleveren.

Dus zo'n Mafia 1 die zich voornamlijk focust op het hoofdverhaal en weinig zij zooi heeft, vind ik wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:12
Next Gen nba 2k21 ziet er echt geweldig uit. Maar ik wacht wel even tot de game iets goedkoper is. Vind 70 euro voor een jaarlijks terugkerend spel net iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Mag idd wel een 10tje vanaf. Dat het lineair is en weinig zijmissies had ik idd in de korte review gelezen van xboxnederland.nl . Dat vind ik op zich geen probleem, maar dan is 40 euro idd wel net te veel.

Merk sowieso dat ik zelf de laatste tijd steeds minder zin heb in al die games die tig zijmissies hebben los van het normale verhaal. RDR2 is leuk, maar zo veel te doen en dat is voor iemand die in de avond een paar uurtjes kan gamen nauwelijks te doen. Dan ben je een half jaar bezig. Ja je kunt gewoon het hoofdverhaal spelen, maar je wordt op een of andere manier toch altijd afgeleid door die zij missies die dan weer betere loot, wapens etc etc opleveren.

Dus zo'n Mafia 1 die zich voornamlijk focust op het hoofdverhaal en weinig zij zooi heeft, vind ik wel prima.
Ik vind het geen probleem zolang het maar leuke dingen zijn om te doen. Als dat afleid van het verhaal vind ik dat nog wel prima, mits je dus gewoon cutscenes, originele verhalen en acties hebt en je na spelen toch wel het gevoel hebt iets tofs te doen. Fetch-missies heb ik idd weinig mee, maar als je gewoon lekker kunt babbelen en wat actie hebt, dan is dat al prima.

RDR2 vond ik qua zijmissies nog wel meevallen en de meesten zijn ook wel prima uitgewerkt. Wat veel open world missies vaak hebben, en Rockstar games enorm vaak, is dat je bij een missie aan komt, je denkt met iemand te praten en daar meteen mee te kunnen beginnen, dat niet doorgaat. In plaats daarvan komt er ineens iemand anders tussendoor en is de missie niet bij het startpunt maar totaal ergens anders. En dan moet je dus op je paard of zo luisteren naar een gesprek (wat ook een cutscene had kunnen zijn imo) en de halve map over om je missie te doen. Dat vind ik echt zo'n aanfluiting. Als je een marker zet, laat daar de missie lekker beginnen met de persoon waar ik mee wil praten. Niet met de idioot waar ik nog een andere missie van had staan, maar waar ik geen zin in had. Heel veel missies in RDR2 zijn dit format. Je denkt iets te gaan doen met iemand en dat gaat dan helemaal anders. Alsof dat allemaal heel tof is of zo. Ik snap het niet.

Sowieso snap ik het principe niet om gesprekken te hebben te paard, want je mag toch nooit nergens heen gaan tijdens dat gesprek (of je krijgt van die passief agressieve opmerkingen dat je eens op moet schieten), je kunt het niet altijd helemaal volgen omdat je ook nog moet sturen en de emotie ontbreekt omdat je elkaar niet kunt aankijken. Ook zit je altijd een beetje awkward met volgen want je kunt er nooit echt naast rijden, enerzijds omdat het andere personage te hard of te zacht gaat en anderzijds omdat als ie een bocht om gaat, jij dan weer de verkeerde kant op gaat. Ik meen dat er een AC game was, volgens mij iets van 2 of 4, waarbij je als je dicht bij een personage kwam, ie dan in een soort cruise control ging. Dat vond ik altijd wel fijn. Het is niet alsof je echt wat anders gaat doen dan. Ik bedoel, als je een filmische ervaring wilt, waarom dan dit soort momenten faken alsof je input hebt.

Ghost of Tsushima heb ik laatst helemaal uitgespeeld omdat de missies wel prima waren en de collectibles ook nog wel ok (ik had vrijwel alles al voor ik klaar was dus dat was daarna nog een half uurtje werk en klaar, dan vind ik het wel prima). Maar een heleboel (random) zijmissies in de laatste 2 AC games heb ik lekker overgeslagen. De beloning was prut (geld en wapens heb je toch wel zat) en de doelen echt te saai. Zonder cutscene en dergelijke is er dan weinig aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:11
Heb via cdkeys.com een code gekocht voor forza horizon 4 ultimate. Echter is deze voor de Uk. Ik was in de veronderstelling dat ik deze gewoon kon gebruiken door de store in te stellen op UK. Alleen werkt dit niet, krijg keer op keer een foutmelding. Heb ik hier een inschattingsfout gemaakt en heb ik niets aan deze code? Al geprobeerd via de app, computer en Xbox zelf maar niets werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 15:23
ZuidJ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:55:
Heb via cdkeys.com een code gekocht voor forza horizon 4 ultimate. Echter is deze voor de Uk. Ik was in de veronderstelling dat ik deze gewoon kon gebruiken door de store in te stellen op UK. Alleen werkt dit niet, krijg keer op keer een foutmelding. Heb ik hier een inschattingsfout gemaakt en heb ik niets aan deze code? Al geprobeerd via de app, computer en Xbox zelf maar niets werkt...
Niet dat ik direct het antwoord voor ie heb, maar welk foutmelding krijg je te zien?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Krijg deze melding:
Contact the seller to get a code that works in your region. This code was purchased in a different region and cannot be redeemed

Alles staat ingesteld op UK. Alleen wanneer ik de code wil redeneren staat er: it ‘ll be added to email@hotmail.com (Netherlands). Vroeger toen ik nog US tegoed kocht en opwaardeerde stond daar gewoon United States. Heb trouwens ook adres in de UK ingevuld maar ook dat wil niet helpen.

Er staat nu wel eindelijk UK wanneer ik hem wil toevoegen alleen werkt het nog steeds niet. Er staat ook het volgende onder:
GeoRestricted
151kgwM3mUOPfyay.13.0.5.6
2020/10/07 - 20:32:50 UTC
Cancel

Lijkt erop dat ik pech heb, goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.. |:( |:(

[ Voor 24% gewijzigd door ZuidJ op 07-10-2020 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ZuidJ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:20:
Krijg deze melding:
Contact the seller to get a code that works in your region. This code was purchased in a different region and cannot be redeemed

Alles staat ingesteld op UK. Alleen wanneer ik de code wil redeneren staat er: it ‘ll be added to email@hotmail.com (Netherlands). Vroeger toen ik nog US tegoed kocht en opwaardeerde stond daar gewoon United States. Heb trouwens ook adres in de UK ingevuld maar ook dat wil niet helpen.

Er staat nu wel eindelijk UK wanneer ik hem wil toevoegen alleen werkt het nog steeds niet. Er staat ook het volgende onder:
GeoRestricted
151kgwM3mUOPfyay.13.0.5.6
2020/10/07 - 20:32:50 UTC
Cancel

Lijkt erop dat ik pech heb, goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.. |:( |:(
Ik neem aan dat je ook een VPN gebruikt zodra je de store aangepast hebt? Het makkelijkste werkt dit op een telefoon.

Dus:

1. Code voor UK kopen
2. Store app openen op je telefoon en land op UK zetten.
3. App sluiten en VPN aanzetten op telefoon naar UK
4. Store app openen
5. Code redeemen
6. .......
7. PROFIT!
8. Land in app weer naar NL zetten, app sluiten en VPN uitzetten.
9. Game downloaden op Xbox

Als het namelijk alleen maar een kwestie was van de store aanpassen was het wel heel makkelijk allemaal :+ Dan kocht niemand meer in de NL store maar gewoon in het goedkoopste land.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 07-10-2020 23:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Ik had het inderdaad net gevonden en geregeld via x-vpn. Moet zeggen dat ik al een aantal jaar niet meer switch tussen stores. Maar toen ik dat wel deed heb ik dit nooit hoeven doen. In elk geval bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ZuidJ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:25:
Ik had het inderdaad net gevonden en geregeld via x-vpn. Moet zeggen dat ik al een aantal jaar niet meer switch tussen stores. Maar toen ik dat wel deed heb ik dit nooit hoeven doen. In elk geval bedankt voor je reactie :)
Dan ben je nog heel old-skool :+ . Want er is daarna een periode geweest waar het alleen maar met VPN werkte en toen is het helemaal gestopt als je een CC wilde gebruiken. Je kan alleen nog met giftcards werken icm een VPN en store switch als je in het buitenland wilt kopen (vanuit de store) of zoals jij gedaan hebt; keys via een externe site kopen die voor het buitenland bedoeld zijn.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 15:23
Martinspire schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 01:02:
FYI er komt nog een rustige futuristische taxi-game naar Xbox over een paar dagen, Cloudpunk:
[YouTube: Cloudpunk Console Announcement Trailer]

Lanceert 15 oktober voor consoles. Hij is er al voor pc, waardoor je al aardig wat reviews kunt lezen en op zich zijn die wel positief. Ontspannen game, lekker voor tussendoor.

[YouTube: Cloudpunk | Review in 3 Minutes]
Perfecte titel voor auto-HDR (als het sowieso al HDR ondersteunt natuurlijk).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Behoorlijk suf gezocht en nergens kunnen vinden maar heeft iemand een idee waarom de gta4 uitbreiding The Ballad of Gay tony niet meer werkt via backwards compatibility?
Heb hier de disc maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat, gta4 zelf werkt wel, als ik ook in de store kijk via de one x staat er ook dat hij currently unavailable is maar zoek ik nu via mijn tel in de store dan staat hij gewoon te koop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sipio schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:00:
Behoorlijk suf gezocht en nergens kunnen vinden maar heeft iemand een idee waarom de gta4 uitbreiding The Ballad of Gay tony niet meer werkt via backwards compatibility?
Heb hier de disc maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat, gta4 zelf werkt wel, als ik ook in de store kijk via de one x staat er ook dat hij currently unavailable is maar zoek ik nu via mijn tel in de store dan staat hij gewoon te koop?
Hier kan je kijken welke spellen backward compatible zijn:
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibility

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Thanks voor de link, hij staat er ook gewoon idd niet bij, jammer maar helaas, 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:23
Notna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:34:
[...]

Dan ben je nog heel old-skool :+ . Want er is daarna een periode geweest waar het alleen maar met VPN werkte en toen is het helemaal gestopt als je een CC wilde gebruiken. Je kan alleen nog met giftcards werken icm een VPN en store switch als je in het buitenland wilt kopen (vanuit de store) of zoals jij gedaan hebt; keys via een externe site kopen die voor het buitenland bedoeld zijn.
Giftcards redeemen en games kopen in de U.S store gaat nog steeds prima op de XBox zonder VPN. Gisteren op die manier de Mafia Trilogy aangeschaft. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik hoor soms nog wel eens dat platform games voor kids zijn... Nou, Crash Bandicoot 4 is echt een hardcore game zoals je ze niet heel vaak tegenkomt. Gisteren ruim een uur bezig geweest om een time trial van 1 level te halen. :)

De run was zeker niet perfect. Ik denk dat mijn optimal time nog wel 5 tot 10 seconden sneller kan.

Het blijft echt het beste genre sinds de opkomst van de NES (Prince of Persia laat ik er even buiten). :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-10-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het knap dat je jezelf kunt blijven motiveren. Heb die remake van deel 1/2/3 gekocht ( per ongeluk), maar ik verlies op een gegeven moment echt de wil om verder te gaan. Want hoe tof het er ook uit ziet, als ik te vaak iets overnieuw moet doen verlies ik het plezier er in.

Maar dat zegt misschien ook iets over mijn doorzettingsvermogen, of het gebrek daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:02:
Ik hoor soms nog wel eens dat platform games voor kids zijn... Nou, Crash Bandicoot 4 is echt een hardcore game zoals je ze niet heel vaak tegenkomt. Gisteren ruim een uur bezig geweest om een time trial van 1 level te halen. :)

[YouTube: Crash Bandicoot™ 4 It’s About Time, Time Trial, Cortex Castle]

De run was zeker niet perfect. Ik denk dat mijn optimal time nog wel 5 tot 10 seconden sneller kan.

Het blijft echt het beste genre sinds de opkomst van de NES (Prince of Persia laat ik er even buiten). :)
En dan nog 20 seconden tekort komen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
Vind het knap dat je jezelf kunt blijven motiveren. Heb die remake van deel 1/2/3 gekocht ( per ongeluk), maar ik verlies op een gegeven moment echt de wil om verder te gaan. Want hoe tof het er ook uit ziet, als ik te vaak iets overnieuw moet doen verlies ik het plezier er in.

Maar dat zegt misschien ook iets over mijn doorzettingsvermogen, of het gebrek daar aan.
Nou ja, iets over nieuw doen dat gebaseerd is op RNG of luck houd ik ook niet van. Iets overnieuw doen waardoor je daadwerkelijk beter wordt vind ik echt heerlijk. Daarom ook mijn voorliefde voor games als Crash, Trials en Dark Souls. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Paw Patrol in de aanbieding. Goedkoper gaat die na ruim 2 jaar niet worden. Junior is er wel klaar voor gezien hij Untitled Goose Game ook al redelijk goed onder de knie heeft.

[YouTube: Crash Bandicoot™ 4 It’s About Time, Time Trial, Cortex Castle]

_/-\o_

Ik sluit me aan bij @Wom Vind zoiets best leuk, maar op een gegeven moment heb ik geen doorzettings vermogen meer als het 20x fout gaat. Het hoeft van mij niet heel simpel te zijn, maar dit ziet er toch wel indrukwekkend uit !!!

Btw, hoe kan het dat jij bijna 3 minuten aan gameplay kan opnemen ? Mis ik iets ? Ik kan max 1 minuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

Paw Patrol in de aanbieding. Goedkoper gaat die na ruim 2 jaar niet worden. Junior is er wel klaar voor gezien hij Untitled Goose Game ook al redelijk goed onder de knie heeft.

[...]

_/-\o_

Ik sluit me aan bij @Wom. Vind zoiets best leuk, maar op een gegeven moment heb ik geen doorzettings vermogen meer als het 20x fout gaat. Het hoeft van mij niet heel simpel te zijn, maar dit ziet er toch wel indrukwekkend uit !!!

Btw, hoe kan het dat jij bijna 3 minuten aan gameplay kan opnemen ? Mis ik iets ? Ik kan max 1 minuut.
Je kunt tot 5 minuten opnemen. Maar dat is dan wel even handmatig.

Guide knop, tabblad Capture & Share, Record what happened en dan kan ik kiezen tussen 30 seconden, 1 minuut, 3 minuten en 5 minuten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

ZuidJ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:55:
Ik zie meer licenties apart voor UK en EU aangeboden. Dus de Brexit is al een feit. Of heeft de UK nooit bij de EU gezeten :P
Maar wel nuttige info voor toekomstige licentie kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Batman is in de aanbieding. Krijg je wel gelijk dus 3 games. Ik heb destijds op de Xbox360 Arkham Asylum gekocht, maar nooit uitgespeeld. Volgens Trueachievements heb ik die game vorig jaar als 360 BC titel op mijn One X gespeeld en een achievement gehaald.

Vorige week de disc in de One gedaan, maar kreeg de melding dat die game niet te spelen is. Dat is dus een game die wel BC was, maar nu dus in een bundel als remaster verkocht wordt. Beetje jammer dan dat ik de 360 titel niet meer kan spelen.
Wacht.......de games was BC maar nu niet meer? eerste keer dat ik hoor dat een BC titel ehm delisted word? is kijken of dat online bekend is want waar MS echt goed bekend staat qua BC (en volkomen terecht imho) is dat natuurlijk een kwalijke zaak indien correct!

edit:
vaag, disc versie zou moeten werken, misschien disc vies ofzo? Wat was je foutmelding? zie:
https://www.cinemablend.c...-now-playable-on-xbox-one

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 13-10-2020 11:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Ik vond dat met die time runs bij Rayman Legends ook altijd erg leuk. Je moest 40.00 seconden halen en ik haalde er eentje op 39.99 hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Is het niet meer mogelijk om een Xbox One X nieuw te kopen? Mijn oudste speelt eigenlijk alleen nog maar op een geleende Xbox (Sea of Thieves vind hij geweldig, naast Minecraft Dungeons). Aangezien ik zelf een PS4 heb staan, maar daar eigenlijk nooit meer op game, wil ik eigenlijk een Xbox in huis halen. Nieuwste van het nieuwste is niet nodig, vandaar dacht ik goedkoop aan een One X te kunnen komen. Kan die geleende terug naar zijn rechtmatige eigenaar.

Maar ik lijk hem enkel nog refurbished te kunnen vinden in de pricewatch hier? Van wat ik uit het pre-order topic hier haal zijn de nieuwe consoles lastig te verkrijgen, maar dat geldt toch niet voor de bestaande modellen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BruceWayne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:42:
Is het niet meer mogelijk om een Xbox One X nieuw te kopen? Mijn oudste speelt eigenlijk alleen nog maar op een geleende Xbox (Sea of Thieves vind hij geweldig, naast Minecraft Dungeons). Aangezien ik zelf een PS4 heb staan, maar daar eigenlijk nooit meer op game, wil ik eigenlijk een Xbox in huis halen. Nieuwste van het nieuwste is niet nodig, vandaar dacht ik goedkoop aan een One X te kunnen komen. Kan die geleende terug naar zijn rechtmatige eigenaar.

Maar ik lijk hem enkel nog refurbished te kunnen vinden in de pricewatch hier? Van wat ik uit het pre-order topic hier haal zijn de nieuwe consoles lastig te verkrijgen, maar dat geldt toch niet voor de bestaande modellen dan?
De Xbox One X wordt niet meer geproduceerd, dus wellicht is dat de reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:03
BruceWayne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:42:

Nieuw worden ze niet meer geleverd. Ik denk dat er over een maandje een heleboel in de vraag en aanbod komen te staan.
Maar een nieuwe Xbox series S kan wellicht een verstandigere keuze zijn.

Edit (één lettertje verkeerd)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Bedankt beiden. Dus wat er eventueel nog verkrijgbaar is, zal oude voorraad zijn. Tweedehands zie ik niet zitten, ivm. garantie. De Switch en PS4 zijn beiden al een keer vervangen onder garantie, ik ken mijn geluk in dergelijke zaken.

De witte variant (One S) is nog wel nieuw verkrijgbaar zag ik, maar die is wat minder krachtig begreep ik? Dan is het misschien beter te wachten tot dat de nieuwe consoles verkrijgbaar zijn. Al is €500,- eigenlijk wat veel van het goede. Dat wordt zijn spaarvarken aanspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:04

Nogne

>.<

BruceWayne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:08:
Bedankt beiden. Dus wat er eventueel nog verkrijgbaar is, zal oude voorraad zijn. Tweedehands zie ik niet zitten, ivm. garantie. De Switch en PS4 zijn beiden al een keer vervangen onder garantie, ik ken mijn geluk in dergelijke zaken.

De witte variant (One S) is nog wel nieuw verkrijgbaar zag ik, maar die is wat minder krachtig begreep ik? Dan is het misschien beter te wachten tot dat de nieuwe consoles verkrijgbaar zijn. Al is €500,- eigenlijk wat veel van het goede. Dat wordt zijn spaarvarken aanspreken ;)
Als je niet perse een discdrive nodig hebt zou ik adviseren om nog even te wachten en de Series X te halen. Die is iets duurder dan dat de XOX was (XOX was €270 en XSS word €299). En met XSS heb je alle voordelen van de nieuwe generatie maar is alleen niet in staat om de games in 4K weer te geven.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Nogne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Als je niet perse een discdrive nodig hebt zou ik adviseren om nog even te wachten en de Series X te halen. Die is iets duurder dan dat de XOX was (XOX was €270 en XSS word €299). En met XSS heb je alle voordelen van de nieuwe generatie maar is alleen niet in staat om de games in 4K weer te geven.
Je bedoelt in je eerste zin de Series S neem ik aan?

Die was ik in mijn zoektocht ook tegen gekomen inderdaad. Even zien wat wijsheid is, want vind het lastig in te schatten hoeveel spellen hij op fysieke media speelt. Had stiekem gehoopt dat hij na verloop van tijd het spelen op de Xbox wel beu zou raken (vandaar het lenen van een console), maar hij hangt al flink wat maanden de piraat uit. Dus vrees dat we er koud aan zijn om er maar zelf één in huis te halen.

In de huiskamer hangt een 4K TV, waar hij nu nog op speelt. Maar meneer is inmiddels 11 jaar en 'is de enige van zijn klas die nog geen TV op eigen kamer heeft'. Met een Series S kan dat dan prima een 1080P zijn natuurlijk.

Als ik het goed begrijp kun je met die Series S dus ook alle nieuwe games spelen? Dan is dat misschien wel een mooie oplossing inderdaad. Bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:04

Nogne

>.<

BruceWayne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Je bedoelt in je eerste zin de Series S neem ik aan?

Die was ik in mijn zoektocht ook tegen gekomen inderdaad. Even zien wat wijsheid is, want vind het lastig in te schatten hoeveel spellen hij op fysieke media speelt. Had stiekem gehoopt dat hij na verloop van tijd het spelen op de Xbox wel beu zou raken (vandaar het lenen van een console), maar hij hangt al flink wat maanden de piraat uit. Dus vrees dat we er koud aan zijn om er maar zelf één in huis te halen.

In de huiskamer hangt een 4K TV, waar hij nu nog op speelt. Maar meneer is inmiddels 11 jaar en 'is de enige van zijn klas die nog geen TV op eigen kamer heeft'. Met een Series S kan dat dan prima een 1080P zijn natuurlijk.

Als ik het goed begrijp kun je met die Series S dus ook alle nieuwe games spelen? Dan is dat misschien wel een mooie oplossing inderdaad. Bedankt voor de input.
Ik bedoel inderdaad de Series S, en ja de Series S kan alle nieuwe generatie games (en alle BC titels) draaien. Enige nadeel is dat de Series S geen disc drive heeft, maar als je zoon alleen maar Sea of Thieves speelt heeft hij die waarschijnlijk al digitaal.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Nogne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Ik bedoel inderdaad de Series S, en ja de Series S kan alle nieuwe generatie games (en alle BC titels) draaien. Enige nadeel is dat de Series S geen disc drive heeft, maar als je zoon alleen maar Sea of Thieves speelt heeft hij die waarschijnlijk al digitaal.
Klopt inderdaad. Voorheen speelde hij op mijn PS4, en dan voornamelijk Minecraft, en daar heb ik nog niks digitaal gekocht. Maar hoe langer ik er over nadenk, des te interessanter zo'n Series S wordt. Mocht hij later meer games willen spelen, zou je eventueel Gamepass kunnen afnemen. Althans, ik ken de dienst zelf niet zo goed, maar begrijp dat je bij aanschaf van een console een proefperiode krijgt.

Bedankt, heb een goed beeld wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:18:
[Afbeelding]

Supraland zag er wel grappig uit. Had ik eerder een trailer van gepost volgens mij.
Mja heave ho lijkt me ook wel geinig, maar zo'n game moet (zeker in deze tijden) gewoon online multiplayer hebben.

Overigens zit overcooked 2 ook nog steeds in gamepass geloof ik, dat is nog wel een game die ik eens samen met anderen wil doen. Dus voeg me maar toe (gamertag is ook gewoon Martinspire) of stuur een invite.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weer een nieuw Dashboard update!
Wow wat ziet deze er smooth uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGtWoDp1wyf56LTj9OYiRcCWi2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTqou0wn6nexyuMtzkuYaSLG.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:17:

[Afbeelding]
Ik had hem ook gisteren ontvangen. Ipv hoekig, is het nu allemaal want ronder. Werkt iig wel prima en ziet er idd goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 21:59
Paar weken geleden had ik nog even snel een Xbox One X in huis gehaald om even wat Xbox spellen te spelen na jaren geen Xbox meer gehad te hebben en de Xbox Series X nu in pre-order heb staan.. (hiervoor had ik PS4)

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de Xbox met hoe alles werkt en de Game Pass is ideaal! Horizon 4 is erg mooi en Mafia + Ryse en Gears 1+4+5 uitgespeeld.

Nu ik opgewarmd ben verkoop ik de Xbox weer zodat ik er nog een leuk bedrag voor krijg en over een maandje komt de Series X, kan niet wachten 😁😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Ik had hem ook gisteren ontvangen. Ipv hoekig, is het nu allemaal want ronder. Werkt iig wel prima en ziet er idd goed uit.
Ja dat ronde maakt het toch op de een of andere manier net wat leuker aan de ogen, ook het dash zelf is wat sneller en de menu's voelen fijner aan.

Is dit ook niet het Dashboard die de Series S en X hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 14-10-2020 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:17:

[Afbeelding]
Schattige kopjes wel :p

Maar werkt heel goed, ook de nieuwe store is echt een enorme verbetering. Kan er weinig op aanmerken, op een vreemde Deense vertaling af en toe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:38:
[...]

Ja dat ronde maakt het toch op de een of andere manier net wat leuker aan de ogen, ook het dash zelf is wat sneller en de menu's voelen fijner aan.

Is dit ook niet het Dashboard die de Series S en X hebben?
Ja volgens mij is het op de Series X|S geen grote update dan van wat we nu hebben. Komen ook nog live backgrounds bij tzt. En HDMI-CEC hoop ik. Lettertype is ook anders meende ik gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Wom schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Schattige kopjes wel :p

Maar werkt heel goed, ook de nieuwe store is echt een enorme verbetering. Kan er weinig op aanmerken, op een vreemde Deense vertaling af en toe :P
Enige vage bij de nieuwe store is de trailers.
Als je naar beneden scrollt bij een game krijg je op een gegeven moment screenshots te zien, 1 verder naar beneden filmpjes. Bv. trailer, maar ook andere filmpjes.

Standaard gaat hij ze afspelen, maar zonder geluid. Wat je zou verwachten is dat 'A' ze full-screen maakt met geluid.
Helaas lukt dat dus gewoon niet.
Enige optie is geluid afspelen aanzetten bij instellingen. Nadeel is dat ik dit vaak helemaal niet wil, want vanaf nu staat het overal aan als hij previews laat zien.

Ik heb een tip gevonden op internet om wel de trailer full screen te zien met geluid. Daar was ik zelf NOOIT opgekomen. En dat is als je een spel hebt opgezocht NAAR BOVEN te navigeren.
Enige nadeel hiermee is dus dat je enkel de trailer kan zien met geluid en niet de overige filmpjes.

Als iemand tips heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-11-2021
elpino.rv schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Enige vage bij de nieuwe store is de trailers.
Als je naar beneden scrollt bij een game krijg je op een gegeven moment screenshots te zien, 1 verder naar beneden filmpjes. Bv. trailer, maar ook andere filmpjes.

Standaard gaat hij ze afspelen, maar zonder geluid. Wat je zou verwachten is dat 'A' ze full-screen maakt met geluid.
Helaas lukt dat dus gewoon niet.
Enige optie is geluid afspelen aanzetten bij instellingen. Nadeel is dat ik dit vaak helemaal niet wil, want vanaf nu staat het overal aan als hij previews laat zien.

Ik heb een tip gevonden op internet om wel de trailer full screen te zien met geluid. Daar was ik zelf NOOIT opgekomen. En dat is als je een spel hebt opgezocht NAAR BOVEN te navigeren.
Enige nadeel hiermee is dus dat je enkel de trailer kan zien met geluid en niet de overige filmpjes.

Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Heel irritant inderdaad. Maar wat ik vooral mis is vanuit gamepass al screenshots of gameplay beelden te zien. Nu moet je altijd naar de shop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf verbaast over het feit dat mijn Xbox One X alle updates doet terwijl de Xbox op energiebesparing staat.
Gister deed ik de Xbox aan het het nieuwe Dashboard was al geinstalleerd samen met 2 game updates.
Heb deze fijne feature al sinds dag 1 gehad, maar hiervoor was toch Instant-on officieel bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

G_Dragon schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:09:
Blijf verbaast over het feit dat mijn Xbox One X alle updates doet terwijl de Xbox op energiebesparing staat.
Gister deed ik de Xbox aan het het nieuwe Dashboard was al geinstalleerd samen met 2 game updates.
Heb deze fijne feature al sinds dag 1 gehad, maar hiervoor was toch Instant-on officieel bedoeld?
Ja ook, maar de Xbox One moest ook elke 24 uur "naar huis kunnen bellen" via internet vanwege DRM.
https://gamerant.com/xbox...t-connection-requirement/
After that, Microsoft will suspend the player's session until they can bring their console back online.
Maar dat was snel opgelost:
https://www.cnet.com/news...rm-and-used-games-policy/
Ik weet niet wie dat bij Microsoft bedacht had, en wat die daarmee dacht te bereiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Fireshade op 15-10-2020 09:34 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.