Ik merk de laatste tijd ineens dat ik als ik de Xbox aan zet en verder wil gaan erg vaak toch weer terug naar het menu gegooid wordt want er zou een sign-in change geweest zijn... Is niet zo, de Xbox is gewoon dingen in de verkeerde volgorde aan het doen lijkt me. Eerst mij weer in signen, dan de game weer activeren, maar dat gaat dus mis.
Hebben meer mensen dat? Zou ook kunnen dat het ligt aan de games die ik nu toevallig aan het spelen ben (momenteel doet saints row 4 het steeds).
Wellicht moet ik mezelf aanwennen eerst naar het dashboard terug te gaan voor ik de Xbox uit zet, kijken of dat helpt...

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:22:
Ik merk de laatste tijd ineens dat ik als ik de Xbox aan zet en verder wil gaan erg vaak toch weer terug naar het menu gegooid wordt want er zou een sign-in change geweest zijn... Is niet zo, de Xbox is gewoon dingen in de verkeerde volgorde aan het doen lijkt me. Eerst mij weer in signen, dan de game weer activeren, maar dat gaat dus mis.
Hebben meer mensen dat? Zou ook kunnen dat het ligt aan de games die ik nu toevallig aan het spelen ben (momenteel doet saints row 4 het steeds).
Wellicht moet ik mezelf aanwennen eerst naar het dashboard terug te gaan voor ik de Xbox uit zet, kijken of dat helpt...
Sign in met controller.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh dat heb ik inderdaad niet aan staan. Zag daar het nut niet zo van in omdat ik instant sign on al aan heb staan... Eens kijken of dat verschil maakt, thanks :)

Tears Of Avia zou normaal gezien vandaag uitkomen, maar is uitgesteld naar 15 oktober. Beetje Final Fantasy Tactics achtige gameplay, zoals comment onder de video terecht opmerkt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 16:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

HIer ook maar even:

Voor diegenen die nu hun Xbox One en straks hun Series X|S delen met de familie inclusief jonge kinderen: De XBox family settings app is vanaf nu beschikbaar.

Ik heb zelf een tijd de beta gedaan en het werkt prima. Mijn jongste zoon heeft 30 minuten speeltijd per dag en dat is netjes allemaal in te stellen.

https://news.xbox.com/en-...mily-settings-app-launch/

XBL: MRE Inc

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 16:39
MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:10:
HIer ook maar even:

Voor diegenen die nu hun Xbox One en straks hun Series X|S delen met de familie inclusief jonge kinderen: De XBox family settings app is vanaf nu beschikbaar.

Ik heb zelf een tijd de beta gedaan en het werkt prima. Mijn jongste zoon heeft 30 minuten speeltijd per dag en dat is netjes allemaal in te stellen.

[YouTube: How the Xbox Family Settings App Works]
Grappig, ik had vroeger op de computer via een programma ook zo'n timer om te internetten. De tijd op de ISDN modem werd zo netjes bijgehouden, al was dit volgens mij ook weer makkelijk te negeren :+
MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:10:
HIer ook maar even:

[YouTube: How the Xbox Family Settings App Works]
30 minuten is wel erg karig. Dat is net 2 potjes battle royale. En als je dan aan het eind van zo'n potje eruit wordt gegooid omdat je gametijd op is, dan zou de TV niet lang overleven zonder een controller erdoor te gooien...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Martinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:48:
[...]
30 minuten is wel erg karig. Dat is net 2 potjes battle royale. En als je dan aan het eind van zo'n potje eruit wordt gegooid omdat je gametijd op is, dan zou de TV niet lang overleven zonder een controller erdoor te gooien...
Maar ook dat zou je als kind een leerervaring opleveren: tv stuk = niks te gamen meer, totdat die is terugbetaald met je vakkenvullerbaan :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:48:
[...]
Haha, dat is ook karig, maar hij is eind juni net, komtie, 4 jaar geworden. Dus in het kader van kuch, verantwoord, kuch opvoeden heb ik deze limiet ingesteld. Vaak is het na het eten nog even dat hij vraagt of hij met de trein (Tracks game) of het gansje (Untitled Goose Game) mag spelen. Dat is dan vaak tegen 18:00 uur. Dan een half uurtje max, dan in bad en om 19:00 in bed.

Dat is het dan wel qua Xbox speeltijd voor een 4 jarige. Overigens loopt hij overal al Xbox te roepen als hij het logo ziet of bij de letter X 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-09 20:57
Ik wil misschien de Mafia remake kopen via een code, iemand enige idee of de volgende sites veilig zijn en de codes werken voor Nederland? Of is het beste om de game gewoon via de Microsoft store te halen?

https://www.cdkeynl.nl/ko...oop-vergelijk-de-prijzen/

Scheelt toch wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 08:58
Westland1940 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:59:
Ik wil misschien de Mafia remake kopen via een code, iemand enige idee of de volgende sites veilig zijn en de codes werken voor Nederland? Of is het beste om de game gewoon via de Microsoft store te halen?

Scheelt toch wat geld.
Cdkeys.com is betrouwbaar, maar een hoop andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik zit te denken, veel van deze kunnen niet met iDeal betalen. Dat wordt dus een fysiek exemplaar halen of via de Microsoft store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:34

Scheelt toch wat geld.
Let er ook op dat je een code krijgt. Sommige van die websites geven je een account met het spel erop ipv een code.

Zoals hierboven al vermeld is cdkeys wel te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Scheelt toch wat geld.
Kan ook bv giftcards kopen bij Seagm en deze dan bv inwisselen bij de Braziliaanse winkel (moet je natuurlijk wel de giftcards voor Brazilie kopen). Kan soms ook best wat schelen en gaat gewoon via de MSstore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Let wel op, cdkeys.com is inderdaad in mijn ervaring ook betrouwbaar, maar cdkeynl.nl heb ik nog nooit van gehoord... Ik zeg het maar even expliciet er bij want het lijkt nogal op elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Aangezien ze geen iDeal hebben koop ik de game toch maar veilig via de Microsoft Store of via een andere webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Westland1940 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:12:
Aangezien ze geen iDeal hebben koop ik de game toch maar veilig via de Microsoft Store of via een andere webshop. :)
Bij Cdkeys kun je betalen met iDeal via Skrill.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:18
Weet iemand een leuk spel met gewoon missies?

Actie, avontuur, shooter, gewoon iets waar een beetje vaart in zit.

Niet met een enorme open world, allerlei collectibles en crafting en weet ik veel wat.

Gewoon starten en weten dat je over bv 30min weer klaar kunt zijn.
Bulletstorm! Flink tempo, levels en geen crafting, dingen zoeken of de noodzaak elk hoekje te bekijken. Shooter met hoog tempo en toffe gameplay.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:40:
Weet iemand een leuk spel met gewoon missies?

Actie, avontuur, shooter, gewoon iets waar een beetje vaart in zit.

Niet met een enorme open world, allerlei collectibles en crafting en weet ik veel wat.

Gewoon starten en weten dat je over bv 30min weer klaar kunt zijn.
Halo
Gears of War
Call of Duty

• NeutraleTeun
Inderdaad, dat elk hoekje moeten bekijken is iets waar ik nu geen zin in heb.

Bulletstorm kan ik eens naar kijken.

Voor de rest heb ik best wel wat games geprobeerd (lang leve Game Pass), maar na 10 minuten alweer verwijderd.
Allemaal of teveel zoekwerk of te uitgebreid met inventory en dingen die je kunt/moet gebruiken.

Gears of War heb ik bij aankoop geprobeerd, maar ook daar zat me iets tegen (weet nu even niet meer wat), waardoor ik daarmee gestopt ben.

Bij Halo weet ik niet wat de meest nieuwe is. Ik heb eens gekeken, maar kwam uit bij of MP versies of de oldskool Xbox versie.

En CoD is mij met €70 nog even te duur.

Maar zoiets is wel wat ik zoek. Een paar guns en knallen maar.
Of een zwaard oid en bashen maar.

Sniper Elite bv, past er ook bij. Maar die heb ik allemaal al via de pc uitgespeeld.

Valt mij beetje op dat dat soort spellen niet meer zo gangbaar zijn. Of zoek ik verkeerd.

Vroeger had je die vaker, denk aan Max Payne bv. Matrix... Van die Sci-fi shooters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 11:16
NeutraleTeun schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:46:

Voor de rest heb ik best wel wat games geprobeerd (lang leve Game Pass), maar na 10 minuten alweer verwijderd.
Allemaal of teveel zoekwerk of te uitgebreid met inventory en dingen die je kunt/moet gebruiken.

Gears of War heb ik bij aankoop geprobeerd, maar ook daar zat me iets tegen (weet nu even niet meer wat), waardoor ik daarmee gestopt ben.

Bij Halo weet ik niet wat de meest nieuwe is. Ik heb eens gekeken, maar kwam uit bij of MP versies of de oldskool Xbox versie.

Sniper Elite bv, past er ook bij. Maar die heb ik allemaal al via de pc uitgespeeld.

Valt mij beetje op dat dat soort spellen niet meer zo gangbaar zijn. Of zoek ik verkeerd.

Vroeger had je die vaker, denk aan Max Payne bv. Matrix... Van die Sci-fi shooters.
Wolfenstein 2 misschien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 11:55
Google Chrome beveelt soms wel eens leuke artikels aan. Ik denk dat heel wat mensen onder ons blij zullen zijn met het design van de s/x mbt Ikea meubels.

https://www.cnet.com/goog...t-popular-ikea-furniture/

[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 27-09-2020 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11

Sagat

Is pappa x2!

NeutraleTeun schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:46:

Ryse — Son of Rome
Lijkt me dan wel iets? En de doom games wellicht.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik hou van shmups maar dit ziet er altijd zo druk uit. Echt bullethell. Denk dat ik lekker verder derp met mijn early nineties shmups. (Misschien nog is kijken of ik een van voorgangers voor weinig kan testen...in gamepass zit ook niet echt iets vergelijkbaars toch?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:16
@Spacewide geniaal artikel, heb toevallig een fjallbo staanen weet nu dat je past :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzXbXTJuZxyLwGa91IwqHJhKfiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Iv2JafgqrIv8pjnYoUTkHjX.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam ik in een Azure datacenter presentatie tegen vandeweek :) Wel interessant om te zien hoe ze xCloud technisch opgebouwd hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is het nog steeds mogelijk om dmv live points in andere regio's goedkopere games aan te schaffen zonder risico's voor je MS account?

Zag daarnaast dat je ook direct Keys voor games kunt kopen iemand daar ervaring mee?

https://xbox-store-checker.com/en/how-buy-game-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:06:
Is het nog steeds mogelijk om dmv live points in andere regio's goedkopere games aan te schaffen zonder risico's voor je MS account?

Zag daarnaast dat je ook direct Keys voor games kunt kopen iemand daar ervaring mee?

https://xbox-store-checker.com/en/how-buy-game-key/
Dat is nooit helemaal zonder risico geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Goed bezig weer Microsoft. Hebben ze dus 2 apps om game tijd te beperken voor familie leden.

De Family Settings app en dus ook een Family Safety app. In die laatste die een stuk uitgebreider is, kun je per game bv instellen dat die maar X tijd gespeeld mag worden. Hoop dat ze die 2 apps gaan integreren met elkaar want nu hebben ze gedeelde overlap, maar is de ene app veel uitgebreider (Family Safety app) dan de andere, de Family Settings app.

Family Satety is hier te downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/family-safety

Dus ideal voor hen die een hoofdaccount hebben en daaronder kind accounts om zo de tijd op Xbox en W10 pc's te beperken/in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:00:
Goed bezig weer Microsoft. Hebben ze dus 2 apps om game tijd te beperken voor familie leden.

De Family Settings app en dus ook een Family Safety app. In die laatste die een stuk uitgebreider is, kun je per game bv instellen dat die maar X tijd gespeeld mag worden. Hoop dat ze die 2 apps gaan integreren met elkaar want nu hebben ze gedeelde overlap, maar is de ene app veel uitgebreider (Family Safety app) dan de andere, de Family Settings app.

Family Satety is hier te downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/family-safety

Dus ideal voor hen die een hoofdaccount hebben en daaronder kind accounts om zo de tijd op Xbox en W10 pc's te beperken/in te stellen.
Dussss.. In totaal vier Xbox Apps?
1. Xbox
2. Gamepass
3. Family set
4. Family safety?

Gisteren een gametag voor m’n dochter aangemaakt dus ik zal eens kijken naar die twee familie apps ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@D-Ed ik vind Family safety net iets beter. Daarin kun je zowel limieten voor games en apps instellen per game en app en tevens apparaat limieten instellen.

De Family Settings app kan voornamelijk apparaat limieten instellen. Je ziet wel welke games er gespeeld zijn, maar kan dan niet op die game klikken en instellen dat die game maar bv 30 minuten per dag gespeeld mag worden. Vooral dat per game en app instellen geeft je meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:30:
@D-Ed ik vind Family safety net iets beter. Daarin kun je zowel limieten voor games en apps instellen per game en app en tevens apparaat limieten instellen.

De Family Settings app kan voornamelijk apparaat limieten instellen. Je ziet wel welke games er gespeeld zijn, maar kan dan niet op die game klikken en instellen dat die game maar bv 30 minuten per dag gespeeld mag worden. Vooral dat per game en app instellen geeft je meer opties.
We spelen op de Xbox meestal samen dus heb het sowieso goed inzichtelijk maar thanks voor de tips! Nu de herfst weer begint zal er meer gebruik gemaakt worden van de Xbox door haar ipv op de iPad, toch wat gezelliger om samen te doen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Meer mensen die Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 spelen? Ik was eerst niet van plan om hem te kopen, maar uiteindelijk toch gedaan en vind het nog net zo leuk als vroeger op de PC. Ook de moeilijkste achievement gehaald. De Got There achievement! Deed me weer lekker terugdenken aan de challenges in Trials. :)

Met die achievement erbij sta ik nu op 399.999 GS. Wel een leuk getal vond ik. Denk niet dat er een simpele game te vinden is met direct 1 GS om hem mooi af te ronden :P

Ah dankzij @BM wel een spel gevonden met 1 GS als je hem opstart. Maar die kost 9,99 :P. Vind ik 399.999 helemaal prima :P

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-09-2020 12:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:03
uchiha tijntje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:00:
Meer mensen die Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 spelen? Ik was eerst niet van plan om hem te kopen, maar uiteindelijk toch gedaan en vind het nog net zo leuk als vroeger op de PC. Ook de moeilijkste achievement gehaald. De Got There achievement! Deed me weer lekker terugdenken aan de challenges in Trials. :)

Met die achievement erbij sta ik nu op 399.999 GS. Wel een leuk getal vond ik. Denk niet dat er een simpele game te vinden is met direct 1 GS om hem mooi af te ronden :P

Ah dankzij @BM wel een spel gevonden met 1 GS als je hem opstart. Maar die kost 9,99 :P. Vind ik 399.999 helemaal prima :P
Je kan op https://www.trueachievements.com/xbox-achievements.aspx filteren op games met 1 gs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

https://www.trueachievements.com/xbox-achievements.aspx#

Even filteren. Microsoft zou gamerscores van 1, 2, 3 en 4 moeten verbieden. Ik heb als laatste getal nu een 7 van mijn gamerscore. Kan dus nooit meer een rond getal worden tenzij ik dus van die games ga spelen die 1, 2 of 3 GS hebben. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:14:
[...]

https://www.trueachievements.com/xbox-achievements.aspx#

Even filteren. Microsoft zou gamerscores van 1, 2, 3 en 4 moeten verbieden. Ik heb als laatste getal nu een 7 van mijn gamerscore. Kan dus nooit meer een rond getal worden tenzij ik dus van die games ga spelen die 1, 2 of 3 GS hebben. :(
Ik ben daar ook nog steeds enigszins pissed over op de dev van overcooked... Helemaal een naaistreek want de achievement die je gs oneven maakt is heel makkelijk te halen en je fixt het pas als je alle achievements haalt. Ik weet niet of zij dat als een leuk grapje zagen maar voor mij is dat gewoon een permanente mark tegen ze.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:03
Finraziel schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:33:
[...]

Ik ben daar ook nog steeds enigszins pissed over op de dev van overcooked... Helemaal een naaistreek want de achievement die je gs oneven maakt is heel makkelijk te halen en je fixt het pas als je alle achievements haalt. Ik weet niet of zij dat als een leuk grapje zagen maar voor mij is dat gewoon een permanente mark tegen ze.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKxcPmXPlkJpMolYTXLTQqKUVtk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nfgr1qdvKZvrK80Y33QS7Yng.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.xbox.com/en-US/promotions/hall-of-fame

Voor de mensen die hogere scores najagen met hun Gamerscore, je kunt nu een plaatsje in de Xbox Hall of Fame krijgen.
All you need to do now is ramp up your Gamerscore, smash as many achievements as you can, or come out top in Xbox trials. The eight winners in each participating country will join the Xbox Hall of Fame and receive an Xbox Series X. And, by registering to compete, you are now also eligible to win 12 months of Xbox Game Pass Ultimate.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:36

LopeZ

Too much is never enough

Wom schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:02:
https://www.xbox.com/en-US/promotions/hall-of-fame

Voor de mensen die hogere scores najagen met hun Gamerscore, je kunt nu een plaatsje in de Xbox Hall of Fame krijgen.

[...]
Klinkt als een gratis Series X voor @uchiha tijntje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 14:21

Louw Post

Cerenas

Vorig jaar Outer Worlds uitgespeeld, maar ik wist niet meer op welk platform (xbox/pc), blijkbaar was het pc als ik mijn saves zie en het is volgens mij geen Play Anywhere helaas.

Maar nu zit ik even in de store te kijken voor de Expansion Pass, maar het is nauwelijks duidelijk welke ik moet hebben.

Nu staat er op onderstaande wel beschikbaar op PC.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Maar bij deze staat niks.
Als ik bij die laatste echter op Outer Worlds klike die bij 'Werkt met' staat dan kom ik bij de Xbox versie, maar onderaan op deze pagina staat wel gewoon:
Installatie
Installeren op een Windows 10-pc, met toegang wanneer u verbonden bent met uw Microsoft-account
En bij die andere ook. Daar mag Microsoft wel eens wat aan doen. Mooi zou zijn als de Expansion Pass voor beide zou gelden, maar dat is denk ik niet zo?

Iemand die toevallig zeker weet, of geprobeerd heeft, of The Outer Worlds saves cross platform zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Louw Post schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:44:
Vorig jaar Outer Worlds uitgespeeld, maar ik wist niet meer op welk platform (xbox/pc), blijkbaar was het pc als ik mijn saves zie en het is volgens mij geen Play Anywhere helaas.

Maar nu zit ik even in de store te kijken voor de Expansion Pass, maar het is nauwelijks duidelijk welke ik moet hebben.

Nu staat er op onderstaande wel beschikbaar op PC.

Maar bij deze staat niks.
Als ik bij die laatste echter op Outer Worlds klike die bij 'Werkt met' staat dan kom ik bij de Xbox versie, maar onderaan op deze pagina staat wel gewoon:

[...]

En bij die andere ook. Daar mag Microsoft wel eens wat aan doen. Mooi zou zijn als de Expansion Pass voor beide zou gelden, maar dat is denk ik niet zo?

Iemand die toevallig zeker weet, of geprobeerd heeft, of The Outer Worlds saves cross platform zijn?
De twee link is voor console. Scroll naar onderen en klik op het basis spel. De eerste link geeft aan voor PC, de tweede voor XBOX. Klik op de expansion pass en je hebt de juiste te pakken.

@!
Gifted car in FH4: Lamborghini Centenario LP 770-4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_sdWrtGzSKqgcjWD4jpNvm4qJg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iLOq954h5wfdPXLbF4uLE4ke.png?f=fotoalbum_large

Best wel leuke stats. Blijft ook wel een van de topgames van deze generatie. Heb er zelf veel te weinig tijd in gestoken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:34

Als je gamepass hebt kun je Moving out eens proberen. Na het behalen van de tutorial krijg je een achievement van 1 punt.

Ik ben al een tijdje bezig om deze achievement weer op te lossen. No mans sky heeft ook van deze achievements.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer mensen die Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 spelen?
Topgame. Is echt heel goed gedaan. Heb hem zelf niet thuis, maar we spelen dit met een aantal vrienden bij een maat. Oude tijden herleven. Gameplay staat ook nog als een huis eerlijk gezegd. Op deze manier mogen er best nog wat remakes komen als ik eerlijk ben.

Nu nog een snowboard-game met soortgelijke controls. Steep is net te lastig kwa controls, wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Weg, vraag was reeds beantwoord.

[ Voor 85% gewijzigd door ariekanari op 28-09-2020 23:36 . Reden: weg ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:29:
[...]

Topgame. Is echt heel goed gedaan. Heb hem zelf niet thuis, maar we spelen dit met een aantal vrienden bij een maat. Oude tijden herleven. Gameplay staat ook nog als een huis eerlijk gezegd. Op deze manier mogen er best nog wat remakes komen als ik eerlijk ben.

Nu nog een snowboard-game met soortgelijke controls. Steep is net te lastig kwa controls, wat jammer is.
Ja vermaak me er prima mee. :) Had niet verwacht dat ik uberhaubt de Got There achievement kon halen toen ik begon, maar trial and error... En doorzettingsvermogen haha. Wel heb ik veel respect voor mensen die dit spelen met een normale controller ipv de elite. Die backpaddle en de customization van de knoppen in combinatie met de verschillende profielen is echt onmisbaar in mijn optiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 14:46
Sinds de prijzen en specs bekend zijn van de XBOX Series S ben ik gaan twijfelen over het volgende:

- Upgrade desktop met nieuwe grafische kaart
- Aanschaf Xbox series S
- Aanschaf tweede hands Xbox One.

Wat wil ik dan gaan doen?

Games spelen zoals Cities Skylines, Planet Coaster en race games bijvoorbeeld F1 en Forza.

Ik zag dat Cities Skylines en Planet Coaster ook een variant hebben voor op de XBOX, deze zou ik dan willen streamen naar de desktop en spelen met toetsenbord en muis. Dat kan toch, daar is een feature voor toch? Werkt dat goed?

Budget is circa de prijs van een nieuwe XBOX series S, dus circa 300 euro. Met een nieuwe videokaart kom je dan op een GTX 1660 of 2060 als vervanging van mijn huidige GTX650. Verder heb ik een i7 2600K, 12GB RAM en 512GB SDD + 2TB HDD, 600W OCZ voeding.

Wat zouden jullie doen?

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

wautah91 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:35:
Sinds de prijzen en specs bekend zijn van de XBOX Series S ben ik gaan twijfelen over het volgende:

- Aanschaf Xbox series S

Games spelen zoals Cities Skylines, Planet Coaster en race games bijvoorbeeld F1 en Forza.

Ik zag dat Cities Skylines en Planet Coaster ook een variant hebben voor op de XBOX, deze zou ik dan willen streamen naar de desktop en spelen met toetsenbord en muis. Dat kan toch, daar is een feature voor toch? Werkt dat goed?

Budget is circa de prijs van een nieuwe XBOX series S, dus circa 300 euro. Met een nieuwe videokaart kom je dan op een GTX 1660 of 2060 als vervanging van mijn huidige GTX. Verder heb ik een i7 2600K, 12GB RAM en 512GB SDD + 2TB HDD, 600W OCZ voeding.

Wat zouden jullie doen?
Korte antwoord doorsparen. Ik denk dat het op dit moment geen goed idee is om voor een huidge one te gaan of voor zo'n (relatief) zwakke video kaart met het oog op future proof zijn.
En volgens mij hebben wij dezelfde cpu en die houdt niet over. De series S * heeft het nadeel van EN geen fysiek drive EN geen support voor 4k daarom valt die voor mij ook af. Als dat voor jou geen nadelen zijn of acceptabel, dan denk ik dat de series s een mooie keuze is.

* = ik redeneer nu vanuit gedachte dat ik de xb dan op mijn 4k oled tv wil aansluiten, in mijn gamehokkie heb ik momenteel nog een x360. icm FHD monitor, ik denk er wel aan om die te vervangen met een series s. Een series x voor de tv volgt dan vast ooit nog wel een keer (vermoeddelijk bij grote prijsdaling of vernieuwde formfactor of elite versie o.i.d.

Oh en als je letterlijk alleen je genoemde games wil spelen, en futureproof ook niet uitmaakt.....ja dan is 2e hands xb wellicht nog wel een optie, dan hou je nog geld over van je 300 euro denk ik! Wel even goed researchen of muis en tobo werken bij streamen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Sagat schreef op zondag 27 september 2020 @ 07:34:
[...]

Ryse — Son of Rome
Lijkt me dan wel iets?
Winner!
Collectibles en aanpassen gear laat ik achterwege. Voor de rest speelt het wel lekker weg.
Gisteren 2 uurtjes gespeeld en zit op 40%.
Leuke verassing, Nederlands gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 13:59

- Aanschaf Xbox series S

Budget is circa de prijs van een nieuwe XBOX series S, dus circa 300 euro. Met een nieuwe videokaart kom je dan op een GTX 1660 of 2060 als vervanging van mijn huidige GTX. Verder heb ik een i7 2600K, 12GB RAM en 512GB SDD + 2TB HDD, 600W OCZ voeding.

Wat zouden jullie doen?
Performance wijze zou ik zeggen Series S dat je erop vooruit gaat. Maar je games gaan wel duurder zijn door digital only dus als je niet veel verdiend dan lijkt het mij verre van de beste oplossing. Die rekensom zou jezelf moeten maken.

Qua PC durf ik niet te zeggen of je daarmee gaat bottlenecken door de performance die die 2 GPU's gaan leveren. Dat zou je zelf moeten uit gaan zoeken. Voordeel van PC is wel meer games tot je beschikking.

EDIT tweedehands Xbox One zou ik niet eens aan beginnen. Die is ten alle tijden al minder dan je pc tenzij je een One X neemt. Maar die ga je niet voor veel minder dan 300 vinden waardoor ik zou zeggen pak de Series S zodat je iig next gen zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 29-09-2020 12:14 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
Meh, ik heb vanaf de launch een Elite controller en er nooit een probleem mee ondervonden (volgens mij best uitzonderlijk als ik het internet mag geloven) maar de headphone jack blijkt het nu toch niet te doen. Iemand hier ervaring met dit probleem en misschien zelf kunnen oplossen? :D

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

:D

Power your Dreams big ass bird. Launch datum: 10 november 2020 O-)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EjFvZjjX0AM72ju?format=jpg&name=large

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 29-09-2020 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

- Aanschaf Xbox series S

Budget is circa de prijs van een nieuwe XBOX series S, dus circa 300 euro. Met een nieuwe videokaart kom je dan op een GTX 1660 of 2060 als vervanging van mijn huidige GTX650. Verder heb ik een i7 2600K, 12GB RAM en 512GB SDD + 2TB HDD, 600W OCZ voeding.

Wat zouden jullie doen?
Cities: Skylines is echt wel heel anders op de Xbox. Dat is niet zo fijn als de PC-versie, als je op een PC gaat spelen. Volgens mij werkt streamen ook alleen met een Xbox-controller. Een toetsenbord kun je alleen gebruiken voor tekstinvoer (op het moment dat zo'n on screen keyboard in beeld komt op de Xbox).
Dus, het is geen 1-op-1 alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Merk zojuist dat ik de nieuwe UI en de nieuwe Store heb. Flinke verbetering zeg, vooral de Store. Dat is echt een hele goeie app geworden, werkt retesnel. Ziet er ook nog eens allemaal fraai uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m86PXFpTCqbiluVXJb6D1ZO0Uf0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cotJrs8nwrL1LNgJ61bbqrcn.png?f=fotoalbum_large

Eerste FC5 DLC 100% uitgespeeld in net iets meer dan vier uur. Geen idee welke track er achter dit plaatje zit, maar lekkere Tour of Duty vibes hoor!

[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 29-09-2020 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROQuSMMhs4x0CrVC0aWb1wBURSQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sNni5EorySxK14m1H57I1Wx2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZBD3ixxfr5LxzVpfc4aGh0ZDqMU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/w8Dlw1TlrdfQcC0qNtEPVWYn.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLGLFOwlwrxVqLApo2BouMhAyOg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tVwcRXIpF1v7W6P4AkQQaeww.png?f=fotoalbum_tile

Niet voor het een of ander, maar die Mars DLC ziet er bijzonder fraai uit. Vind het behoorlijk indrukwekkend eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whoei, privethread :+

Dit was een van de ID@Xbox games die mijn aandacht had. Speelt zoals jaren '30 mechanische arcadekasten. Hele originele insteek, van de makers van Voodoo Vince. Is een exclusieve titel overigens :)

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 29-09-2020 23:39 ]

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Wat zijn de gevolgen als je bij Xbox uw store location wijzigt van België naar Nederland? Heeft dit invloed met bvb gamepass dat niet meer werkt ofzo, of is dit allemaal geen probleem?

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 14:46
Speed24 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:41:
[...]
Cities: Skylines is echt wel heel anders op de Xbox. Dat is niet zo fijn als de PC-versie, als je op een PC gaat spelen. Volgens mij werkt streamen ook alleen met een Xbox-controller. Een toetsenbord kun je alleen gebruiken voor tekstinvoer (op het moment dat zo'n on screen keyboard in beeld komt op de Xbox).
Dus, het is geen 1-op-1 alternatief.
Ai dat is wel jammer.
Sagat schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:03:
[...]
De series S * heeft het nadeel van EN geen fysiek drive EN geen support voor 4k daarom valt die voor mij ook af. Als dat voor jou geen nadelen zijn of acceptabel, dan denk ik dat de series s een mooie keuze is.
Ja door het ontbreken van de diskdrive zijn de games natuurlijk ook weer duurder. Ontbreken van 4K is voor mij nu niet zo'n probleem.
Kadardar schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:11:
[...]
Qua PC durf ik niet te zeggen of je daarmee gaat bottlenecken door de performance die die 2 GPU's gaan leveren. Dat zou je zelf moeten uit gaan zoeken. Voordeel van PC is wel meer games tot je beschikking.

EDIT tweedehands Xbox One zou ik niet eens aan beginnen. Die is ten alle tijden al minder dan je pc tenzij je een One X neemt. Maar die ga je niet voor veel minder dan 300 vinden waardoor ik zou zeggen pak de Series S zodat je iig next gen zit.
Conclusie voor mij na jullie reacties is dus PC upgraden. Met wat is dan nog even de vraag. Bedankt voor jullie reacties.

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

• ariekanari
Vince23 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 00:21:
Wat zijn de gevolgen als je bij Xbox uw store location wijzigt van België naar Nederland? Heeft dit invloed met bvb gamepass dat niet meer werkt ofzo, of is dit allemaal geen probleem?
Volgens mij helemaal niets want België en Nederland zijn ingedeeld in de Xbox Europa-regio. Wisselen tussen deze landen levert geen enkel financieel voordeel op.

Als er andere voordelen tussen landen uit de zelfde regio te behalen zijn dan hoor ik dat graag.

@Vince23 @elpino.rv Zoals Elpino al zegt, je kunt games gewoon met een webbrowser op PC/telefoon/tablet claimen, eventueel een vpn (bijv. tunnelbear, gratis).

[ Voor 13% gewijzigd door ariekanari op 30-09-2020 11:20 ]

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
ariekanari schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:42:
[...]

Volgens mij helemaal niets want België en Nederland zijn ingedeeld in de Xbox Europa-regio. Wisselen tussen deze landen levert geen enkel financieel voordeel op.

Als er andere voordelen tussen landen uit de zelfde regio te behalen zijn dan hoor ik dat graag.
De reden dat ik wil wisselen is zodat ik FIFA 21 Champions editie kan bestellen. Deze wordt niet aangeboden in de Belgische store, maar heeft wel een aantal voordelen. Uiteraard wil ik ondertussen wel nog gewoon mijn andere games van de Belgische store kunnen spelen, maar dit lijkt me dan geen probleem?

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Vince23 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:46:
[...]

De reden dat ik wil wisselen is zodat ik FIFA 21 Champions editie kan bestellen. Deze wordt niet aangeboden in de Belgische store, maar heeft wel een aantal voordelen. Uiteraard wil ik ondertussen wel nog gewoon mijn andere games van de Belgische store kunnen spelen, maar dit lijkt me dan geen probleem?
Wat je kan proberen is gewoon via je PC en browser naar de xbox store NL te gaan.
Hij geeft dan wel een waarschuwing of je niet naar de Belgische store wilt gaan, maar dan zeg je gewoon dat je in de Nederlandse wilt blijven. Als je hem daar koopt en ook via je PC opdracht geeft om hem te installeren op je Xbox dan gaat dat volgens mij gewoon.
Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 heb ik zo goed als klaar. Nog 1 achievement open staan, maar die is te bizar voor woorden. Je moet level 100 worden. Ben nu level 64. Wil ik naar level 100, moet ik nog iets van 580.000 XP verzamelen. En in het meest optimale scenario kun je circa 150 xp verzamelen per minuut als je puur gaat grinden... Reken maar uit hoelang je bezig bent. Dat gaat zelfs deze achievement hunter 20 bruggen te ver :P

Verder is het echt een dijk van een game! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:10:
Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 heb ik zo goed als klaar. Nog 1 achievement open staan, maar die is te bizar voor woorden. Je moet level 100 worden. Ben nu level 64. Wil ik naar level 100, moet ik nog iets van 580.000 XP verzamelen. En in het meest optimale scenario kun je circa 150 xp verzamelen per minuut als je puur gaat grinden... Reken maar uit hoelang je bezig bent. Dat gaat zelfs deze achievement hunter 20 bruggen te ver :P

Verder is het echt een dijk van een game! :)
Lees van het weekend jouw 1000G post wel ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:27:
[...]

Dan kan ik je Mortal Shell van harte aanraden voor een leuke 1000G :)
Thanks voor de reminder. Was de game alweer vergeten. Ga hem aanschaffen :)

Ook gelijk deze aangeschaft:

Vandaag uitgekomen. Niet eens in gamepass 8)7

Een uurtje dat Bartlows Dread Machine gespeeld en het is echt verbazingwekkend leuk gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-09-2020 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:29:
[...]
Ook gelijk deze aangeschaft:

[YouTube: Bartlows Dread Machine - Gameplay Trailer]

Vandaag uitgekomen. Niet eens in gamepass 8)7

Een uurtje dat Bartlows Dread Machine gespeeld en het is echt verbazingwekkend leuk gedaan.
Heb hem ook gekocht. Originele game vol met leuke details. Nog best wel pittig met momenten, maar veel afwisseling. Hopelijk blijft dat ook zo in de latere levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:44:
[...]

Heb hem ook gekocht. Originele game vol met leuke details. Nog best wel pittig met momenten, maar veel afwisseling. Hopelijk blijft dat ook zo in de latere levels :)
Ik speel op normal, maar het is echt heel pittig af en toe. :)

Lees nu net allemaal positieve reviews over Crash 4... Grr. Was eigenlijk niet van plan om hem meteen te halen maar als platformliefhebber kan ik hem eigenlijk niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat @uchiha tijntje het wel met mij eens gaat zijn dat Bartlows Dread Machine voor de prijs van 15 euro een aanrader is.

Ben nu halverwege (moet het aanmerende schip loskrijgen) en ben al heel afwisselende levels en eindbazen tegen gekomen. Ook het verhaal heeft wel zijn charme, ze houden je op een eenvoudige manier nieuwsgierig in maar wat er gaat komen.

Maar het meest onderscheidende is wel de grafische stijl. Durf de aanpak wel te vergelijken met Cuphead. Het is heel origineel en bevat een bepaalde charme. Geen grote AAA-titel, maar wel gewoon een erg leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:37:
Denk dat @uchiha tijntje het wel met mij eens gaat zijn dat Bartlows Dread Machine voor de prijs van 15 euro een aanrader is.

Ben nu halverwege (moet het aanmerende schip loskrijgen) en ben al heel afwisselende levels en eindbazen tegen gekomen. Ook het verhaal heeft wel zijn charme, ze houden je op een eenvoudige manier nieuwsgierig in maar wat er gaat komen.

Maar het meest onderscheidende is wel de grafische stijl. Durf de aanpak wel te vergelijken met Cuphead. Het is heel origineel en bevat een bepaalde charme. Geen grote AAA-titel, maar wel gewoon een erg leuke game.
Ik zou je wel aanraden om op super easy te spelen.... Ik ben echt tegen een muur aangelopen op een gegeven moment. :P Ik kon het echt niet halen op normal. Echt een insane gedeelte. :)
Zelfs op super easy ga ik af... Niet eerder meegemaakt in een game :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2020 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik heb recent een Xbox One X gekocht in aanloop naar de Xbox Series X die ik heb ge-preorderd. Nu kan ik na een lange tijd niet gespeeld te hebben er weer inkomen voordat de volgende generatie komt.

Ik heb hiervoor altijd een PlayStation gehad, en ik ken verder niemand met een Xbox dus ik ben opzoek naar vrienden 🤣 voeg mij toe als je wilt 🙂

DM89NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DM89 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 07:43:
Ik heb recent een Xbox One X gekocht in aanloop naar de Xbox Series X die ik heb ge-preorderd. Nu kan ik na een lange tijd niet gespeeld te hebben er weer inkomen voordat de volgende generatie komt.

Ik heb hiervoor altijd een PlayStation gehad, en ik ken verder niemand met een Xbox dus ik ben opzoek naar vrienden 🤣 voeg mij toe als je wilt 🙂

DM89NL
Vele posters hier hebben hun tag in de signature staan dus daar kan je er al een paar van sprokkelen,

Dus click away!

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 02-10-2020 08:16 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 13:10
Goedemiddag iedereen,

Hier nog iemand waar iedereen van zijn vrienden op PS4 speelt.
Feel free to add: Tim2215#2088

Fijne middag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Notna schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:16:
[...]

Vele posters hier hebben hun tag in de signature staan dus daar kan je er al een paar van sprokkelen,

Dus click away!
Ik zie inderdaad "gamertag" onder de post staan maar als ik daar op klik krijg ik mijn eigen profiel te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:53

Nogne

>.<

DM89 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:24:
[...]

Ik zie inderdaad "gamertag" onder de post staan maar als ik daar op klik krijg ik mijn eigen profiel te zien?
Dat is alleen bij @uchiha tijntje. De rest heeft de link naar zijn eigen profiel of alleen de gamer tag als tekst (zoals bij mij).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Nogne schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Dat is alleen bij @uchiha tijntje. De rest heeft de link naar zijn eigen profiel of alleen de gamer tag als tekst (zoals bij mij).
Ohja 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:53

Nogne

>.<

Je kan mij wel toevoegen al ben ik de laatste tijd alleen maar Sea of Thieves aan het spelen :p

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Nogne schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:35:
[...]

Je kan mij wel toevoegen al ben ik de laatste tijd alleen maar Sea of Thieves aan het spelen :p
Ik heb je toegevoegd 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik vind het echt wel een beetje aan de dure kant... Ik wil hem graag hebben, maar misschien dat ik voor deze keer een uitzondering maak voor een disc versie :+

Nah, net leuk nieuws gehad, dus toch maar gekocht. Nu aan het spelen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-10-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Her verbaast mij dat de digitale codes via de Xbox Store duurder zijn dan de fysieke schijfjes.
Zou toch andersom moeten zijn, of?

Al met al zijn de Store prijzen wel hoger dan andere winkels met digitale codes. Al twijfel ik soms wel over de legitimiteit van die zaken.

Wat zijn OK plekken om spel codes te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
NeutraleTeun schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:18:

Wat zijn OK plekken om spel codes te kopen?
Cdkeys.com is betrouwbaar en goedkoop

[ Voor 5% gewijzigd door elpino.rv op 02-10-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
elpino.rv schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:18:
[...]

Cdkeys.com is betrouwbaar en goedkoop
En dan gewoon de UK versies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Deze mail krijg ik net binnen.
quote: Xbox
EA Play brengt het beste van EA naar Game Pass Ultimate

Goed nieuws: je Game Pass-lidmaatschap wordt nog beter! Vanaf 10 november 2020 wordt EA Play, het gaminglidmaatschap van Electronic Arts, zonder extra kosten aan je Xbox Game Pass Ultimate-lidmaatschap toegevoegd.

EA Play brengt het beste van EA naar Xbox Game Pass, waaronder:
Meer dan 60 van EA's grootste en beste consolegames zoals FIFA 20, Titanfall 2 en Need for Speed Heat, maar ook titels uit enkele van de meest populaire franchises van EA, zoals Battlefield, Mass Effect, Skate en The Sims.

Exclusieve in-game uitdagingen en beloningen, speciale content voor leden en kortingen op digitale aankopen van EA voor DLC, games en meer. Toegang tot proefversies van geselecteerde nieuwe games voor maximaal 10 uur uit EA's populairste franchises en toptitels zoals Madden NFL 21 en FIFA 21.

Vanaf 10 november kunnen alle Xbox Game Pass Ultimate-leden EA Play-games downloaden en spelen via de Xbox Game Pass-ervaring op Xbox One en ook via de gloednieuwe Xbox Series S en
Xbox Series X.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:40
sjaool schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:38:
Deze mail krijg ik net binnen.

[...]
Niets nieuws. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik had even terug gekeken maar vond er niks over. Maar het is altijd om extra dingen te krijgen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 71 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.