Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:54:
[...]

Ik kwam niet voorbij het begin, dus was snel klaar met Wasteland 3 :P
Ja het zijn best pittige games qua mechanics als je er niet bekend mee bent. Ben zelf begonnen op normal difficulty, wat in het begin zelfs best pittig kon zijn omdat je gewoon nog echt aan het leren bent. Ben nu in mijn 2e playthrough bezig, maar ik wacht even op de XsX en mijn nieuwe tv (en stiekem ook op wat guides voor collectibles) voordat ik verder ga :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:14

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:56:
[...]

Ja het zijn best pittige games qua mechanics als je er niet bekend mee bent. Ben zelf begonnen op normal difficulty, wat in het begin zelfs best pittig kon zijn omdat je gewoon nog echt aan het leren bent. Ben nu in mijn 2e playthrough bezig, maar ik wacht even op de XsX en mijn nieuwe tv (en stiekem ook op wat guides voor collectibles) voordat ik verder ga :).
Ik speelde volgens mij zelfs op Easy, ik had een paar mannetje kapot gemaakt. En toen stond er een grote turret, en ik had echt geen idee wat ik moest doen en ging steeds dood.

En na 3x proberen ben ik er klaar mee.

Mijn nieuwe TV heb ik al (al vind half internet dat de aansluitingen niet goed genoeg zijn bij de CX serie van LG ivm bandbreedte beperking), nu nog de consoles O-)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:49:
[...]

Ik wacht nog steeds op de nieuwe store :). Wat mij betreft hoef ik hem pas op de nieuwe XsX. Heb ik gelijk een nieuwe ervaring :+

----

Na Wasteland 3 ben ik me wat meer gaan verdiepen in dat soort strategische games. Uiteraard heb je Xcom, maar die stijl/wereld trekt me niet zo. Echter dit jaar komen er 2 andere gelijksoortige games uit op de Xbox, namelijk Gears Tactics en Empire of Sin. Beide type werelden spreken mij wel aan.

Van Gears Tactics is bekend dat die op 10 november uitkomt. Van Empire of Sin nog niet, anders dan 2020. Empire of Sin wordt ontwikkeld door Romero Games. Hopelijk komt er iets van zijn oude glorie terug :)
Ik wacht ook nog steeds op de nieuwe Store. De nieuwe interface heb ik al enkele weken. Zit ook in het Insider Alpha Skip Ahead Preview Program. Maar toch wel apart dat ik nog steeds de nieuwe Store niet heb..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kon al een hele tijd geen games meer installeren op mijn Xbox vanuit de Android gamepass app... Kon niks vinden wat dat kon zijn, maar ik liep toevallig tegen een tip aan om een andere DNS server te gebruiken (stond op Reddit bij een probleem dat een of andere cod beta of zo niet wou installeren). Google DNS ingesteld (8.8.8.8 & 8.8.4.4), reboot... En het werkt warempel weer!

Mochten er dus meer mensen problemen mee hebben, misschien ook een tip om te proberen :)

Ik heb overigens Ziggo, mocht het afhangen van je isp... Wellicht iets niet helemaal jofel op hun DNS.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:47:
Ik kon al een hele tijd geen games meer installeren op mijn Xbox vanuit de Android gamepass app... Kon niks vinden wat dat kon zijn, maar ik liep toevallig tegen een tip aan om een andere DNS server te gebruiken (stond op Reddit bij een probleem dat een of andere cod beta of zo niet wou installeren). Google DNS ingesteld (8.8.8.8 & 8.8.4.4), reboot... En het werkt warempel weer!

Mochten er dus meer mensen problemen mee hebben, misschien ook een tip om te proberen :)

Ik heb overigens Ziggo, mocht het afhangen van je isp... Wellicht iets niet helemaal jofel op hun DNS.
Clear MAC address werkt ook 99 van de 100 keer.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:11
The Verge heeft op hun gaming platform een review geschreven over de Xbox One. Maar dan eentje die terugkijkt op de 'carriere' die de Xbox One heeft gehad. Het is warempel een zeer goed geschreven stuk naar mijn mening. Benoemt de fouten en de zaken die goed zijn gegaan. Mooi overzicht dus van de levensloop.

https://www.polygon.com/x...21401034/xbox-review-2020

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem vanavond eens zitten spelen... Geinig spelletje, maar na een uur of 2 heb ik het ook wel weer gezien. Vooral de balans van de moeilijkheidsgraad is volledig mis maar mijn idee. Normal en hard is poepie simpel en win ik altijd, expert is de auto nauwelijks meer op de baan te houden (vooral omdat je nogal veel geramd wordt ook) en mag ik in mijn handen klappen als ik een keer niet ver achteraan lig...

Edit: ok, ik denk probeer nog eens een andere mode, drive or explode. Je mag niet vertragen of je explodeert... Ja enige probleem is dat je ook explodeert als je te veel schade hebt en de ai is continu jou aan het bashen en negeert elkaar lijkt het (of zij krijgen geen schade). Nee, niet fun.

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 11-09-2020 21:29 ]

De nieuwe Harmonix game Fuser komt dus 10 november uit. Wellicht ook een launch-game voor XSX maar dat staat nu niet in de trailer:

Blijf het nog een beetje rare game vinden. Denk ook niet dat ik er de volle mep voor over heb. Lijkt me meer een mini-game voor tussendoor eigenlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ariekanari schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:44:
Voor insiders? De nieuwe gebruikersinterface is uitgerold naar de Xbox One.
Heb hem inmiddels ontvangen. Het voelt allemaal net iets gelikter met de ronde hoeken, het voelt ook sneller aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 12-09-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met gamesharing en wil graag even wat dingen zeker weten.

Ik heb nu een One X en koop straks de Series X. De One X gaat naar mijn vader die dan gebruik kan maken van GP en vooral MSFS 2020.

Moet er bij gamesharing altijd een uitwisseling zijn? Ik bedoel, hij koopt niks en speelt alleen spellen op mjn GP en aankopen is de bedoeling.

Ik zou dus zijn console home willen maken en daar dan een account van hem overheen zodat de savegames individueel blijven, maar mijn eigen SX gewoon maar 1 account willen geven. (en wat als ik er bijvoorbeeld later nog een XsS bij zou kopen?)

Ik snap hoe het werkt als je allebei 1 console hebt en wilt uitwisselen, maar niet goed hoe het werkt als er maar 1 begunstigde is, en/of er meer dan 2 consoles in het spel zijn terwijl er nog steeds maar 2 accounts zijn.
---
Dus
persoon 1 series S en series X - eigen games en GP ultimate
persoon 2 One X, meeliften op persoon 1

eigen saves, en tegelijk spelen op 1 console van persoon 1 en de ene console van persoon 2

Mijn idee:
persoon 1: geen home, alleen op elke console 1 account van persoon 1.
Persoon 2: home persoon 1, account persoon 2

Kan dit?

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-09-2020 11:26 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:33
@ArthurMorgan

Jouw idee zou zo moeten werken, zo heb ik het thuis ingesteld

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruusbes
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 13:28
Even een mischien dom vraagje. Ik speel nu al geruime tijd Red dead redemtion via gamepass, deze is er nu uit, en moet hem nu kopen. Nu ben ik nog niet klaar met dit spel. Als ik deze game als schijfje koop op marktplaats voor een paar euro's, kan ik dan gewoon verder spelen met de gemaakte savegame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Kruusbes schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:00:
Even een mischien dom vraagje. Ik speel nu al geruime tijd Red dead redemtion via gamepass, deze is er nu uit, en moet hem nu kopen. Nu ben ik nog niet klaar met dit spel. Als ik deze game als schijfje koop op marktplaats voor een paar euro's, kan ik dan gewoon verder spelen met de gemaakte savegame?
Ja, savegames staan in de cloud dus gewoon met hetzelfde account verder spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Immortals Fenyx Rising: Live Gameplay Reveal

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2020 08:16 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Uit de korting de season pass van Far Cry 5 gehaald. Na Far Cry 5 en New Dawn gespeeld te hebben, ben ik er nog niet klaar mee merk ik :+

Ben nu enkel die Vietnam-missie aan het doen. Maar dit vraagt eigenlijk om een Rambo-game! Napalm, de oplichtende hemel van bombardementen, de vijanden die in het hoge gras zichzelf kunnen verstoppen.. Alles zit er eigenlijk al in. Het speelt behoorlijk linieair en is simpeler van opzet dan FC5, maar voor de 9 euro die ik betaald heb (voor alle drie de extra missies) zit het behoorlijk goed in elkaar. Ben benieuwd of de andere twee ook zo goed werken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wom Ik moet Far Cry 5 nog steeds uitspelen :X kom er maar niet doorheen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat ging niet helemaal goed denk ik... Wat is 24 september?

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Nu we het einde van deze console generatie naderen zat ik even te kijken naar wat ik allemaal gespeeld heb en wat mijn tofste game momenten waren deze generatie. :)

Ik wist dat ik veel gespeeld heb deze generatie, maar volgens Trueachievements heb ik 313 games gespeeld, waarvan 265 games op 1000GS. In totaal 316,307 GS. Ik ga maar niet omrekenen hoeveel me dat gekost heeft. Gelukkig de afgelopen 2 jaren in ieder geval een stuk minder vanwege Gamepass. :+

Daarnaast vanmorgen in de auto nog even nagedacht wat toch wel echt mijn favoriete gamemoment is geweest deze generatie. En dat is toch wel Destiny 1, de Vault of Glass raid. Die raid deden we met een aantal medetweakers waarvan er volgens mij sommigen nog steeds hier actief zijn. :)

Mensen die Destiny 1 hebben gespeeld en de Vault of Glass hebben geprobeerd zullen het wellicht wel herinneren. Er was namelijk halverwege een soort platform sectie. Dit waren zwevende plateaus die na een paar seconden verdwenen en daarna weer terugkwamen. Zo moest je de overkant halen. Er was 1 coop partner die het niet lukte om aan de overkant te komen. Het lukte hem gewoonweg niet. Het heeft echt letterlijk een uur geduurd (de sectie was te completen in 15 seconden denk ik :P) voordat die aan de overkant was. Om beurten hebben we hem proberen te helpen, maar het klikte maar niet bij hem. Ik heb denk ik niet zo veel gelachen met een game dan op dat moment. Ik denk dat degenen die er bij waren, want het is inmiddels denk ik een jaar of 6 geleden het ook nog steeds wel op hun netvlies hebben staan. :)

Verder nog even gekeken op welke completions ik echt "trots" ben. Omdat ik er niet 1 kon kiezen, uiteindelijk maar een aantal gekozen:
  • Giana Sisters, Twisted Dreams - Directors Cut
  • Unravel 2
  • Loneley Mountains Downhill
  • Trials Fusion en Trials Rising
  • Hollow Knight
  • Cuphead
Zoals te zien is, houd ik van 2D games :P Dat blijft toch echt mijn favoriete genre. Die gameplay wordt nooit oud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
@uchiha tijntje

Vault of glass, mooie tijd was dat :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Vault of Glass _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:22:
Nu we het einde van deze console generatie naderen zat ik even te kijken naar wat ik allemaal gespeeld heb en wat mijn tofste game momenten waren deze generatie. :)

Ik wist dat ik veel gespeeld heb deze generatie, maar volgens Trueachievements heb ik 313 games gespeeld, waarvan 265 games op 1000GS. In totaal 316,307 GS. Ik ga maar niet omrekenen hoeveel me dat gekost heeft. Gelukkig de afgelopen 2 jaren in ieder geval een stuk minder vanwege Gamepass. :+

Daarnaast vanmorgen in de auto nog even nagedacht wat toch wel echt mijn favoriete gamemoment is geweest deze generatie. En dat is toch wel Destiny 1, de Vault of Glass raid. Die raid deden we met een aantal medetweakers waarvan er volgens mij sommigen nog steeds hier actief zijn. :)

Mensen die Destiny 1 hebben gespeeld en de Vault of Glass hebben geprobeerd zullen het wellicht wel herinneren. Er was namelijk halverwege een soort platform sectie. Dit waren zwevende plateaus die na een paar seconden verdwenen en daarna weer terugkwamen. Zo moest je de overkant halen. Er was 1 coop partner die het niet lukte om aan de overkant te komen. Het lukte hem gewoonweg niet. Het heeft echt letterlijk een uur geduurd (de sectie was te completen in 15 seconden denk ik :P) voordat die aan de overkant was. Om beurten hebben we hem proberen te helpen, maar het klikte maar niet bij hem. Ik heb denk ik niet zo veel gelachen met een game dan op dat moment. Ik denk dat degenen die er bij waren, want het is inmiddels denk ik een jaar of 6 geleden het ook nog steeds wel op hun netvlies hebben staan. :)

Verder nog even gekeken op welke completions ik echt "trots" ben. Omdat ik er niet 1 kon kiezen, uiteindelijk maar een aantal gekozen:
  • Unravel 2
  • Hollow Knight
  • Cuphead
Zoals te zien is, houd ik van 2D games :P Dat blijft toch echt mijn favoriete genre. Die gameplay wordt nooit oud.
Als je snel bent kun je onderstaande nog aan je lijst toevoegen, lijkt me wel wat voor je O-)

Ik kom tot...126 games waarvan 19 op 100% volgens TA. Een goeie 58K gamerscore. Ik geloof dat ik minder fanatiek ben met achievements dan sommigen hier :p

Lastig om daar de hoogtepunten uit te pikken, maar als ik zo door de lijst op TA heen scroll springen denk ik de volgende games er wel tussenuit:
  • Titanfall - Niet verwacht hier een game bij te zetten die voornamelijk MP was, ik ben niet zo'n online gamer, maar Titanfall had iets bijzonders.
  • Sunset Overdrive - Bijzonder stijltje, bijzondere gameplay, gewoon, lekker. Jammer dat er geen vervolg voor zal komen op de Xbox
  • Batman: Arkan Knight - Because Batman. Rocksteady blijft enorm sterk met deze serie.
  • Forza - Ik heb een zwak voor de Forza serie, alleen al daarom zal ik waarschijnlijk wel altijd een Xbox gamer blijven :)
Vreemde eend in de bijt: Murdered - Soul Suspects. Game werd en word helemaal niet zo goed ontvangen, maar ik me er echt kostelijk mee vermaakt. Geen idee waarom, want echt bijzonder sterk was ie op geen enkel vlak, maar het totaalplaatje klopte aardig voor mij denk ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik kijk naar spellen die ik uitgespeeld heb kom ik tot 3 :X :D

RDR1 en 2 en GTA V Wel meerdere keren allemaal :D

Ik denk dat de volgende generatie wel echt breder gaat zijn, al verwacht ik niet tot veel meer dan 2 a 3 spellen per jaar te komen en wel voornamelijk in hetzelfde genre.

De backlog die ik meeneem naar de XsX zijn in elk geval de Witcher 3, GTA IV (ja echt) watch dogs 2, al ben ik daar nu al echt mee bezig dus misschien dat die deze generatie nog af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 14:12
Tijd zitten denken en kan maar moeilijk een echte uitblinker vinden deze generatie. Daar ik bij de 360 tientallen games op kan noemen waar ik van heb genoten valt dat bij de One weer extreem tegen.

Denk dat ik uitkom bij Destiny 1 en Diablo 3. Zoals hier boven hoop ik inderdaad dat de XsX met een breder aanbod gaat komen op het gebied van exclusives, vond het erg matig deze generatie.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben van alle consoles en markten thuis, maar ben van main platform 360 naar PS4 overgestapt omdat de Benelux niet serieus werd genomen en initieel MS het doorverkopen van spellen zou tegen willen werken. Niet dat ik spellen doorverkoop, maar ik wil altijd alles op disc en koop ook genoeg exemplaren via eBay/MP (dus tweedehands). Met die reden staat m'n aantal XB1 discs op 58 tegen 329 voor de PS4.

Eigenlijk dus alles op de PS4 gespeeld, maar wat de Xbox betreft heb ik het meest genoten (en nog steeds) van Forza Horizon 3 en 4. Zeker die laatste op de X is geweldig. De muziek, snelheid, gigantische hoeveelheid met "dingen te doen", er zit voor ieder wat wils in. Daarnaast heb ik (ws. als één van de weinigen) heel veel uren in de SP van Crackdown 3 zitten. Van Crackdown 1 destijds genoten op de 360 dus ik keek echt uit naar deel 3. Voor mij was het meer dan prima, me weer uitermate mee vermaakt.

Ook zijn er spellen die ik zo tof vond dat ik ze dubbel gekocht heb, dus voor beide platformen; Railway Empire, GTA5 (net als de PS3 en 360 versie), Red Dead Redemption 2, Hitman 1 en 2 en Resident Evil 7.

Twijfel nu nog of de Series X of PS5 het main platform gaat worden voor me. Komen beiden sowieso in huis, maar tot nog toe neig ik het meest naar de Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:04:
Twijfel nu nog of de Series X of PS5 het main platform gaat worden voor me. Komen beiden sowieso in huis, maar tot nog toe neig ik het meest naar de Series X.
Ik ga niks pre-orderen maar alles op basis van de reviews bepalen. Rest van mijn leven heb ik ze toch wel allebei denk ik :D

Ik stond 3 jaar geleden in de keuze tussen PS4 Pro en One X. Het is toen de One X geworden, puur op basis van RDR2. True 4k vs checkerboarding 4k. (en de 4k enhancements voor RDR 1) Bij de komende generatie verwacht ik dat het echt meer kiezen per spel gaat worden. de iets sterkere GPU vs de snellere SSD. Het ene spel zal wat meer baat hebben bij het een en de ander bij andere.

Het is wel zo dat de SX direct gekocht wordt en de PS5 pas later (of ze moeten morgen op 350 uitkomen voor de DE, maar dat is weinig realistisch denk ik.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
Mijn Xbox One verhaal startte hier:
Wom schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:55:
Kan iemand mij een idee geven hoeveel games je kwijt kunt met de 500GB versies? Wil tweedehands een XONE kopen, maar eventueel ook een nieuwe One S. Maar prijsverschil is relatief best groot. Normaal gezien zou ik enkel F1 2016 en Forza Horizon 3 gaan spelen, met daarnaast Gears of War of Halo oid. Game of vijf moet je toch wel kwijt kunnen met 500GB?
Had voor de Xbox One een nieuw account aangemaakt (mijn Xbox en X360 emailadres had ik niet meer), dus ik kan mooi zien wat ik op de One gedaan heb. Enkel F1, Forza en Halo spelen is in ieder geval niet echt gelukt. Heb veel meer gebruik gemaakt van de One S dan ik vooraf had gezien.

Heb tot op heden 77 games op de teller staan. Als ik kijk naar games waar ik de meeste tijd aan gespendeerd heb, kom ik op:

- Rage 2
- Mad Max
- Far Cry 5
- Batman Arkham Knight
- Just Cause 3

Je kunt hier nog wel ergens een posting vinden van mij, dat ik open wereld spellen niet zo tof vind. Afgebakende levels zijn mijn ding. Uhm. Ja. O-)

Batman is denk ik mijn favoriete game van deze generatie. De hele setting is gewoon helemaal in mijn straatje. Meest verrassende game die ik gespeeld heb is misschien wel Dishonored 2 geweest, wat was dat een goeie game zeg. Ook de hele Wolfenstein-serie van deze generatie, ja ook Youngblood, vond ik echt tof. De schietactie is gewoon helemaal top, niet onbelangrijk in een shooter.

Grafisch ben ik het meest onder de indruk geweest van Forza Horizon 3. Twee vrienden van mij hebben ook direct een Xbox gekocht toen ze die game zagen. Ook Gears 5 deed grafisch echt hele knappe dingen. Dat level met die indoor-lanceerbasis was echt indrukwekkend te noemen. En dan speel ik nog SDR in 1080P, dus wat weet ik er eigenlijk van :+

Als ik kijk naar lokale multiplayer heb ik het meeste Tennis World Tour gespeeld. Tennis is een ideale sport om tegen een vriend te spelen die naast je op de bank zit. De game zelf was zeker niet goed, maar de oude Top Spin tijden kwamen toch weer terug, zo op het bankje naast elkaar. Online heb ik eigenlijk alleen Gears 5 relatief veel gespeeld. Draaide gewoon als een trein. Knap ook dat ze dat straks op 120FPS gaan draaien.

Crackdown 3 heb ik ook verbazingwekkend veel tijd aan gespendeerd zie ik, ondanks dat die game zijn beloftes niet nakwam. Maar de manier waarop je steeds sneller en sterker wordt, is een concept wat nog steeds heel goed werkt.

Heb maar weinig games op 100% completion gezet, wat dat intereseert mij toch minder. Kan heel slecht zaken opnieuw doen, dat zal zeker meespelen. Maar heb in de afgelopen vier jaar in ieder geval veel toffe games kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:04:
Ik ben van alle consoles en markten thuis, maar ben van main platform 360 naar PS4 overgestapt omdat de Benelux niet serieus werd genomen en initieel MS het doorverkopen van spellen zou tegen willen werken. Niet dat ik spellen doorverkoop, maar ik wil altijd alles op disc en koop ook genoeg exemplaren via eBay/MP (dus tweedehands). Met die reden staat m'n aantal XB1 discs op 58 tegen 329 voor de PS4.

Eigenlijk dus alles op de PS4 gespeeld, maar wat de Xbox betreft heb ik het meest genoten (en nog steeds) van Forza Horizon 3 en 4. Zeker die laatste op de X is geweldig. De muziek, snelheid, gigantische hoeveelheid met "dingen te doen", er zit voor ieder wat wils in. Daarnaast heb ik (ws. als één van de weinigen) heel veel uren in de SP van Crackdown 3 zitten. Van Crackdown 1 destijds genoten op de 360 dus ik keek echt uit naar deel 3. Voor mij was het meer dan prima, me weer uitermate mee vermaakt.

Ook zijn er spellen die ik zo tof vond dat ik ze dubbel gekocht heb, dus voor beide platformen; Railway Empire, GTA5 (net als de PS3 en 360 versie), Red Dead Redemption 2, Hitman 1 en 2 en Resident Evil 7.

Crackdown 3 was ook gewoon echt meer dan prima. :) Heb me er erg mee vermaakt. Snap de kritiek niet, want het is gewoon Crackdown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij herinner ik me dat zelfs en ik was er niet eens bij (maar volgens mij werd het wel uitgebreid hier besproken) :+
Straks eens kijken waar jullie al die stats vandaan halen, even op mijn telefoon zie ik het zo snel niet bij TA...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unravel 2
  • Hollow Knight
  • Cuphead
But.... did you get the Fatebringer ?
Weet nog dat ik er drie gedropped kreeg en de rest van mijn team geen één :o
Anderzijds kreeg ik mijn gallajahorn pas na 9 maanden 8)7
Zeker mooie tijden :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:27:
Mijn Xbox One verhaal startte hier:

[...]

Had voor de Xbox One een nieuw account aangemaakt (mijn Xbox en X360 emailadres had ik niet meer), dus ik kan mooi zien wat ik op de One gedaan heb. Enkel F1, Forza en Halo spelen is in ieder geval niet echt gelukt. Heb veel meer gebruik gemaakt van de One S dan ik vooraf had gezien.

Heb tot op heden 77 games op de teller staan. Als ik kijk naar games waar ik de meeste tijd aan gespendeerd heb, kom ik op:

- Rage 2
- Mad Max
- Far Cry 5
- Batman Arkham Knight
- Just Cause 3

Je kunt hier nog wel ergens een posting vinden van mij, dat ik open wereld spellen niet zo tof vind. Afgebakende levels zijn mijn ding. Uhm. Ja. O-)

Batman is denk ik mijn favoriete game van deze generatie. De hele setting is gewoon helemaal in mijn straatje. Meest verrassende game die ik gespeeld heb is misschien wel Dishonored 2 geweest, wat was dat een goeie game zeg. Ook de hele Wolfenstein-serie van deze generatie, ja ook Youngblood, vond ik echt tof. De schietactie is gewoon helemaal top, niet onbelangrijk in een shooter.

Grafisch ben ik het meest onder de indruk geweest van Forza Horizon 3. Twee vrienden van mij hebben ook direct een Xbox gekocht toen ze die game zagen. Ook Gears 5 deed grafisch echt hele knappe dingen. Dat level met die indoor-lanceerbasis was echt indrukwekkend te noemen. En dan speel ik nog SDR in 1080P, dus wat weet ik er eigenlijk van :+

Als ik kijk naar lokale multiplayer heb ik het meeste Tennis World Tour gespeeld. Tennis is een ideale sport om tegen een vriend te spelen die naast je op de bank zit. De game zelf was zeker niet goed, maar de oude Top Spin tijden kwamen toch weer terug, zo op het bankje naast elkaar. Online heb ik eigenlijk alleen Gears 5 relatief veel gespeeld. Draaide gewoon als een trein. Knap ook dat ze dat straks op 120FPS gaan draaien.

Crackdown 3 heb ik ook verbazingwekkend veel tijd aan gespendeerd zie ik, ondanks dat die game zijn beloftes niet nakwam. Maar de manier waarop je steeds sneller en sterker wordt, is een concept wat nog steeds heel goed werkt.

Heb maar weinig games op 100% completion gezet, wat dat intereseert mij toch minder. Kan heel slecht zaken opnieuw doen, dat zal zeker meespelen. Maar heb in de afgelopen vier jaar in ieder geval veel toffe games kunnen spelen.
BAK staat hier ook op 1 _/-\o_
En zelfs als je hem nu opstart en richting het reuzenrad glide, man, man, wat ongeëvenaard mooi :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:38:
[...]

Nu nog een Android telefoon. :+ Hoop dat Apple snel op haar bek gaat.
Kwa duidelijkheid laat Microsoft in ieder geval niet te wensen over op dit vlak. In alle communicatie komt het woord Android meerdere keren naar voren in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:38:
[...]

Nu nog een Android telefoon. :+ Hoop dat Apple snel op haar bek gaat.
Je kunt natuurlijk ook een tweedehansje of bv een tablet erbij halen om daarop te gamen. Je hebt geen high-end device nodig. Het helpt, maar hoeft niet. En een wat oudere high-end kan natuurlijk ook nog.
Op zich is een paar tablets in huis ook wel handig om overal wat te lezen/gamen. Zelfs op de WC :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:03:
[...]

Je kunt natuurlijk ook een tweedehansje of bv een tablet erbij halen om daarop te gamen. Je hebt geen high-end device nodig. Het helpt, maar hoeft niet. En een wat oudere high-end kan natuurlijk ook nog.
Op zich is een paar tablets in huis ook wel handig om overal wat te lezen/gamen. Zelfs op de WC :P
Al mijn posts worden op een toilet geschreven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:19:
[...]

Al mijn posts worden op een toilet geschreven. :+
Ja je zeikt wat af!

:+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik zit er weer!

Maar wel een vraag: wat verwachten jullie dat de meerwaarde nog gaat zijn van de One S? De One X is uit productie, maar de One S blijft nog een tijdje. Die gaat dan toch wel tegen een hele lage prijs verkocht moeten worden? Aan het eind van de X360 cyclus kwam er ook nog een versie van de X360 uit, maar die console deed maar weinig. Juist omdat de BC zo sterk is bij Xbox, heeft het aanbieden van een oudere generatie toch niet zoveel nut meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Het kan haast niet anders dan dat de One S er binnen afzienbare tijd uit gaat en ik vraag me af of ze nog geproduceerd wordt. Microsoft wil toch niet met onverkoopbare voorraden blijven zitten. of deze tegen afbraakprijzen moeten verkopen.

@Wom Misschien voor ontwikkelingslanden of voor landen met hoge importheffingen als Brazilië? De Sega MegaDrive is daar ook heel erg lang verkocht.

[ Voor 74% gewijzigd door ariekanari op 15-09-2020 23:00 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Dat zou ik ook verwachten, maar kan me communicatie herinneren dat ze de One S blijven aanbieden. Ook op de nieuwe paginas bij retailers komt de One S terug. Vandaar ook mijn vraag. One X is wel weggehaald bij de pagina hier onder bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfAXWL4-BQghnWSuc_WcdVtjXEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7WEX7WBcCvsChNFLsvezDtu6.png?f=fotoalbum_large
“As we ramp into the future with Xbox Series X, we’re taking the natural step of stopping production on Xbox One X and Xbox One S All-Digital Edition,” Microsoft told IGN.

The company isn’t abandoning the current generation. It will continue to produce and sell the $299 Xbox One S, which includes a disc drive

[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 15-09-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Volgens mij is het antwoord op het volgende 'nee, je zal op zijn minst een 2de subscription nodig hebben', maar voor de goede orde:

Game en Game Pass sharing werkt maar op 2 XBO's tegelijkertijd, niet op 3 correct? De OG XBO gaat namelijk naar mijn dochter, de XBO X naar mijn zoon en ik schaf een Series X aan. Als we alle 3 tegelijkertijd Live willen met een game van Gamepass of uit mijn eigen library gaat dat volgens mij niet werken zonder een 2de subscription. En dan gaat dat alleen maar op voor GP; digitale games die ik bezit kan ik al helemaal niet delen met een 3de console tenzij ik zelf niet game op dat moment.

Zou fijn zijn als er een soort family subscription zou komen voor een meerprijs vanuit MS voor dit soort dingen.

Xbox Live ID:Notna8310

• Rivanov
Gamesharing werkt inderdaad maar met 2 consoles, aangezien je maar één console als homeconsole kunt toekennen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Vaaaag spel :p Dat stukje waarbij ze op een platform over balkjes heen stappen deed met aan Octodad denken, ik skip geloof ik :p

Overigens Xbox One trailer? Ik heb volgens mij alleen maar Playstation controllers gezien :P

Mochten hier nog liefhebben van Rythm-games zijn, die niet vies zijn van Metal muziek kan ik Double Kick Heroes aanraden.

Zelf paar uurtjes gespeeld nu, en vind 'm erg vermakelijk. Ondertussen wel teruggezet naar de allermakkelijkste modus, daarboven ging de 1e paar nummers goed maar was daarna al vrij snel niet meer te doen.

En (uiteraard) verkrijgbaar via Gamepass :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
Kijk net even wat de Xbox Series X hier gaat kosten (Zweden). US 499, Euro 499, Zweden 5.695,00 kr = 547,23 Euro
Wordt weer Amazon.de denk ik 😂

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:01:
Gamesharing werkt inderdaad maar met 2 consoles, aangezien je maar één console als homeconsole kunt toekennen.
Dat dacht ik al. Daarom maar 24 maanden XBO live gekocht via CDkeys en deze omgezet voor een euro naar ultimate voor mijn dochter. Kan die weer 2 jaar vooruit en dan hoop ik dat MS met een familieplan komt tegen die tijd voor GP :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier mensen die Deep Rock Galactic spelen :)? Lijkt mij echt ontzettend leuk om te doen!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

Sagat

Is pappa x2!

noes: mijn code nog steeds niet verzilverd! :+

10 second ninja DONE

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik ben aan het overwegen om terug een console te kopen, hoofdzakelijk voor FIFA en een aantal andere games die ik vanuit de zetel wil spelen. Eentje daarvan is bijvoorbeeld Call of duty Black ops 2, puur voor de zombies gamemode daarvan, mijn vriendin speelt dat graag samen :D Andere games speel ik allemaal op mijn desktop.

Is het voor mij dan wel de moeite om te kijken naar de next gen consoles? Of kan ik beter naar een tweedehands Xbox One X/S kijken? Als ik tweedehands ga kijken, wat is dan een goede prijs voor een One S of X?

• Wom
Vince23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:49:
Ik ben aan het overwegen om terug een console te kopen, hoofdzakelijk voor FIFA en een aantal andere games die ik vanuit de zetel wil spelen. Eentje daarvan is bijvoorbeeld Call of duty Black ops 2, puur voor de zombies gamemode daarvan, mijn vriendin speelt dat graag samen :D Andere games speel ik allemaal op mijn desktop.

Is het voor mij dan wel de moeite om te kijken naar de next gen consoles? Of kan ik beter naar een tweedehands Xbox One X/S kijken? Als ik tweedehands ga kijken, wat is dan een goede prijs voor een One S of X?
Heb je nog geen 4K TV? Koop dan een XSS. Die is de meerprijs tov. van een One X het wel waard voor casual gaming. De huidige generatie wordt nog wel een tijdje ondersteund, maar als je nu instapt zou ik persoonlijk even wachten tot de nieuwe generatie er is. Je kunt alle oude Xbox One games gewoon spelen en je kunt over drie jaar ook nog Fifa 24 en COD: China's Revenge spelen.

Als je nu een One X zou kopen heb je ook hopen met games om te spelen, maar denk dat een One X nu ook nog voor 200-250 euro tweedehands gaat? En dan heb je geen zekerheid dat je over 3 jaar nog nieuwe games hebt. maar hier op V&A worden er een aantal aangeboden, dus dan krijg je wel goede indicatie.

Speelt geld minder een rol en heb je al een 4K TV? Dan is een XSX ook het overwegen waard natuurlijk.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:31
Vince23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:49:

Dit lijkt mij exact de situatie waarin een XSS perfect in past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
@Blaauw87 @Vince23 Inderdaad, de Series S is voor free to play en 3rd partygames (FIFA, F1, Dirt, etc.) de goedkoopste, toekomstbestendige keuze.

• Blaauw87
Daarmee onderschat je wat mij betreft de S dan ook wel een beetje. Het is nog steeds een mooi apparaat, al zullen de laadtijden iets trager zijn en zal je geen 4k resoluties zien.

Mooi apparaat en idioot veel bang for buck.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Activision sale, dus mooi moment om dan eindelijk CTR te kopen. Wel zin in een goeie kartgame. Stond voor prima prijs in de store, dus ik downloaden en ondertussen wat emails eruit gooien. Start mijn download op, blijk ik Crash N Sane Trilogy te hebben gekocht... Dan mijzelf maar frusteren met mijn matige platforming skills.. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:09:
Daarmee onderschat je wat mij betreft de S dan ook wel een beetje. Het is nog steeds een mooi apparaat, al zullen de laadtijden iets trager zijn en zal je geen 4k resoluties zien.

Waarom zou het laden trager gaan? De SSD is als het goed is even snel en de cpu zo goed als. Sterker nog, aangezien het ding minder assets in hoeft te laden (geen 4k textures) zou hij in de praktijk nog wel eens sneller klaar kunnen zijn (niet dat ik verwacht dat dit een significant verschil gaat zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Blaauw87 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:09:

Iedereen heeft het maar over 4K resoluties, maar je zit niet net als bij een PC met je neus op de pixels.
Daarnaast hangt het heel sterk af van het type games. Waarschijnlijk heeft het merendeel van de games geen baat bij 4K textures of 4K resoluties voor het uiterlijk, laat staan de gameplay. Als voorbeeld: gamers spelen door het gebrek aan 4K op de Switch er niet minder games om op dat platform. 4K-gaming telt hooguit alleen als je fotorealistische games speelt, anders eigenlijk niet.
Verder kan de Xbox One S upscalen naar 4K, en dat doet ie best goed. Mocht je de 4K-upscaling van je high-end tv verkiezen, dan kan je dat ook nog instellen.
En tenslotte, net als bij 'gewoon' tv kijken hangt dat sterk af van de kijkafstand. Console gaming is couch gaming, dus door die kijkafstand is het verschil tussen 4K-upscaled 1080p en native 4K vaak nog minder - behalve misschien als je speelt op een 75+ inch tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:04:
[...]

Iedereen heeft het maar over 4K resoluties, maar je zit niet net als bij een PC met je neus op de pixels.
Daarnaast hangt het heel sterk af van het type games. Waarschijnlijk heeft het merendeel van de games geen baat bij 4K textures of 4K resoluties voor het uiterlijk, laat staan de gameplay. Als voorbeeld: gamers spelen door het gebrek aan 4K op de Switch er niet minder games om op dat platform. 4K-gaming telt hooguit alleen als je fotorealistische games speelt, anders eigenlijk niet.
Verder kan de Xbox One S upscalen naar 4K, en dat doet ie best goed. Mocht je de 4K-upscaling van je high-end tv verkiezen, dan kan je dat ook nog instellen.
En tenslotte, net als bij 'gewoon' tv kijken hangt dat sterk af van de kijkafstand. Console gaming is couch gaming, dus door die kijkafstand is het verschil tussen 4K-upscaled 1080p en native 4K vaak nog minder - behalve misschien als je speelt op een 75+ inch tv.
Mwa, nou overdrijf je ook wat de andere kant op hoor... Sowieso is het persoonlijk natuurlijk hoeveel je het ziet. Zelf ben ik er helemaal niet zo gevoelig voor. Maar dat het bij niet realistische games helemaal niet uit zou maken ben ik niet met je eens. Zo ben ik momenteel de Xbox one versie van Borderlands 1 weer aan het spelen op mijn one x, en dat ziet toch echt wel stukken beter uit dan de 360 bc versie. Volgens wat jij nou zegt zou dat dus niet uitmaken?

Wat de switch betreft denk ik dat mensen andere eigenschappen van dat ding gewoon heel fijn vinden en de lage resolutie voor lief nemen. Dat wil niet zeggen dat het ook gelijk helemaal niks uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:56:
[...]
Maar dat het bij niet realistische games helemaal niet uit zou maken [...]
Dat zijn jouw woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja... Dit zijn jouw woorden:
4K-gaming telt hooguit alleen als je fotorealistische games speelt, anders eigenlijk niet.
Komt toch ongeveer op hetzelfde neer?
Maar goed, als je het niet zo bedoelde dan never mind :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 15:15
22 september 9 uur pre-order time!

bron:
https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Photo_lrn_9.17.8

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-11-2021
Wat voor aansluiting heeft zo'n controller voor de xbox series X voor een headset? moet dat bedraad of kan dat via bluetooth?

zie dat nergens terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Finraziel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:00:
[...]

Waarom zou het laden trager gaan? De SSD is als het goed is even snel en de cpu zo goed als. Sterker nog, aangezien het ding minder assets in hoeft te laden (geen 4k textures) zou hij in de praktijk nog wel eens sneller klaar kunnen zijn (niet dat ik verwacht dat dit een significant verschil gaat zijn).
A kijk, dan heb ik dat verkeerd begrepen of anders een verkeerd gerucht als waarheid geïnterpreteerd. Ik dacht namelijk dat dit het geval zou zijn, ik hoef niet alles per se op 4k 120 hz te spelen. Dat is iets dat mijn huidige tv ook niet aankan (geloof ik :+ ), ik wil alleen vanaf het begin niet achterlopen op laadtijden en snelheid van het systeem tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 08:34
Ik ben benieuwd wanneer we wat nieuws horen over de 1 TB expansion voor de series.
De prijs en vooral wanneer die verkrijgbaar is.

Wrong topic..my bad

[ Voor 8% gewijzigd door Darow op 18-09-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: CYBERPUNK 2077 - NEW TRAILER Open World Gameplay]

Ligt het aan mij of lijken de graphics anders dan de beelden hiervoor? Lijken na mijn mening wat lager te liggen, maar kan het ook verkeerd zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, tell me why uit... Ja ik lig nog iets achter, maar dankzij gamepass niet altijd meer zo veel :+
Heb echt weer veel meer van deze game genoten dan van LiS2. Geeft goede hoop voor volgende Dontnod games (waar er al snel weer een van aan komt) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darow schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:33:
Ik ben benieuwd wanneer we wat nieuws horen over de 1 TB expansion voor de series.
De prijs en vooral wanneer die verkrijgbaar is.

Wrong topic..my bad
dacht 200 euro. Heeft toch alleen zin voor de next gen games (niet je bestaande oude die niet via smart delivery gaan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 08:26:
[...]

dacht 200 euro. Heeft toch alleen zin voor de next gen games (niet je bestaande oude die niet via smart delivery gaan)
Tuurlijk heeft dat wel zin :)
Zie alleen al die video van de one s en xss naast elkaar van de laadtijden in outer worlds. De cpu helpt daar ook, maar ik verwacht toch dat de meeste winst verdwijnt als je van een USB HDD speelt.
Er is geen noodzaak voor bc titels, maar dat is wat anders. Ik ga gewoon alles op de SSD gooien, fuck wachten :+

Eigenlijk wel allemaal in verkeerde topic dit natuurlijk, al snap ik het wel zo dicht bij release... Na release zullen ze misschien ook samengevoegd worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 11:54
Ik sta morgen vroeg klaar, hoop een te kunnen bemachtigen.

Had vandaag nog een filmpje van crosgen games van xbix 360 naar xbix one tow gexien. Onder andere shadow of mordor, inquisition en destiny.
Vorige gen was er op die crosgen titels best duidelijk wat nex gen was.
Destiny, dragon age inquisition enz zagen er op de xbox one veel beter uit dan als op de 360.

Nu zal dat verschil tussen de Xbox one x en series x kleiner zijn. En de games die echt gaan shinen op series komen er vast nog wel. Maar de ssd en quick resume merk je meteen vanaf het begin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De nieuwe store is lekker vlot en ziet er mooi uit, qua indeling moet ik erg aan de PS4 store denken :)

Echter krijg ik een foutmelding waardoor de huidige pagina opnieuw geladen moet worden als ik te lang op hetzelfde hokje binnen een raster/grid blijft staan. Voor de rest werkt hij mooi.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Ik probeer mijn inloggegevens voor mijn Microsoft account te wijzigen, zodat ook de communicatie voor oa Xbox naar mijn huidige adres zal gaan. Dit valt nu nog onder een oud hotmail adres die ik verder niet meer gebruik, het pre orderen van de Series S was weer een wake up call dat ik dit even moet aanpassen naar mijn huidig actief email adres.

De stappen werken voor mij wat verwarrend, althans in de praktijk gaat het iets onhandiger dan de instructies op de Microsoft website. (https://support.microsoft...change-email-phone-number)
Selecteer Een nieuw e-mailadres maken en toevoegen als een alias en voer vervolgens de instructies uit. Een niet-Microsoft-adres (zoals een e-mailadres bij @gmail.com of @yahoo.com). Selecteer Een bestaand e-mailadres toevoegen als alias van een Microsoft-accounten selecteer vervolgens Alias toevoegen.
Nu wil ik mijn ander email adres toevoegen, een Gmail account voor de duidelijkheid. Nu krijg ik een melding dat dit adres al wordt gebruikt als alias, al staat die niet in mijn overzicht...

"Dit e-mailadres wordt al gebruikt. Gebruik een ander e-mailadres."

Maar dit is dus niet terug te zien in mijn overzicht en kan deze dan ook niet selecteren als correspondentie adres. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
@Blaauw87 staat het alternatieve e-mailadres soms vermeld onder "Beveiligingsinstellingen" in je MS account? Indien dit het geval is dan moet je die waarschijnlijk aanpassen of verwijderen.
@Blaauw87 probeer anders the chat eens, wellicht kan een medewerker van MS je op weg helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door ariekanari op 22-09-2020 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
ariekanari schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:20:
@Blaauw87 staat het alternatieve e-mailadres soms vermeld onder "Beveiligingsinstellingen" in je MS account? Indien dit het geval is dan moet je die waarschijnlijk aanpassen of verwijderen.
Yes klopt. Dit heb ik nu voor het gemak aangepast naar mijn telefoonnummer, daarna dit Gmail account gewist als alternatief adres. Na deze actie kan ik dit adres nog steeds niet kiezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 19:59
Het lukt mij dus niet om in te loggen op Apple TV Plus via de Edge browser op de Xbox One.
Lukt het iemand van jullie wel wellicht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

Sagat

Is pappa x2!

Above and beyond the call of duty man, vanuit het ziekenhuis ons trouw voorzien van deze (overigens zeer gewaardeerde!) linkjes!

Ook van mij uit, veel beterschap gewenst!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:43:
[...]

Yes klopt. Dit heb ik nu voor het gemak aangepast naar mijn telefoonnummer, daarna dit Gmail account gewist als alternatief adres. Na deze actie kan ik dit adres nog steeds niet kiezen helaas.
Weet je zeker dat de gmail niet onder een andere account gebruikt is? Desnoods een skype account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Sagat schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:23:
[...]

Above and beyond the call of duty man, vanuit het ziekenhuis ons trouw voorzien van deze (overigens zeer gewaardeerde!) linkjes!

Ook van mij uit, veel beterschap gewenst!
Quorumz, ik ken je alleen als een andere user op dit platform en ben niet op de hoogte van je situatie. Maar dit lezende wil ik je ook veel beterschap wensen :)
Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:01:
[...]

Weet je zeker dat de gmail niet onder een andere account gebruikt is? Desnoods een skype account?
Oh ja, die heb ik daar wel voor gebruikt. Moet ik die daar ook voor wissen om uiteindelijk mijn Xbox account aan dit email adres te koppelen? Kan dat niet makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
@Blaauw87 , ik heb een ander emailadres aangemaakt, als alias op mijn bestaande. Komt het wel in dezelfde inbox maar geen gedoe met mijn Office 365.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Merk dat ik vanuit de Xbox beta app games kan downloaden naar mijn console, ookal heb ik ze niet in bezit. Pas op moment dat ik ze start op mijn console moet ik de aanschaf doen. Kan wel enigsinds wat tijd schelen als je twijfelt tussen de aanschaf van twee games. Sowieso werkt die nieuwe app behoorlijk wat beter dan de oude.

Al met al zijn de nieuwe app, store en dashboard een behoorlijke sprong vooruit.

Pagina: 1 ... 70 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.