Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben nu 2 dagen Wasteland 3 aan het spelen. InXile zou wat mij betreft echt zoveel meer naamsbekendheid moeten genieten dan het nu doet. Het is dat ze in een relatief "niche genre" (zeker voor consoles) games ontwikkelen, en daardoor niet zo bekend zijn, maar ik vind het echt een stuk indrukwekkender wat zij doen met storylines, sfeer, complexe gameplaymechanics en keuzes dan menig AAA 3d person action adventure game die zoveel bekendheid genieten.

Ik denk dat ik deze game wel op 100% probeer te zetten, ook al kost me dat denk ik 3 playthroughs. Ben nu bezig op normal, volgende wordt op extra hard en daarna op easy omdat ik een of andere twee hoofdige geit van begin tot eind als huisdier mee moet nemen. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
uchiha tijntje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:53:
Ik ben nu 2 dagen Wasteland 3 aan het spelen. InXile zou wat mij betreft echt zoveel meer naamsbekendheid moeten genieten dan het nu doet. Het is dat ze in een relatief "niche genre" (zeker voor consoles) games ontwikkelen, en daardoor niet zo bekend zijn, maar ik vind het echt een stuk indrukwekkender wat zij doen met storylines, sfeer, complexe gameplaymechanics en keuzes dan menig AAA 3d person action adventure game die zoveel bekendheid genieten.

Ik denk dat ik deze game wel op 100% probeer te zetten, ook al kost me dat denk ik 3 playthroughs. Ben nu bezig op normal, volgende wordt op extra hard en daarna op easy omdat ik een of andere twee hoofdige geit van begin tot eind als huisdier mee moet nemen. :P
Gisteren ook begonnen met Wasteland 3. Het is zeker vermakelijk, maar weet niet of het get niveau van Divinity Original Sin kan benaderen.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
uchiha tijntje schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:09:
[...]

Dat wordt lastig idd... Wel kan ik me meer vinden in de post apocalyptische wereld van Wasteland dan de fantasy wereld van Divinity. Misschien beinvloed dat ook mijn perceptie :P
Dat kan ik dan weer niet. Het Fantasy van Divinity vind ik juist weer vele malen toffer O+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren even een testje game-streaming gedaan.

Van huis in de auto een rit van 140km. Xbox controller met houder en iPhone met OneCast app. Dat werkt prima. Af en toe een kleine hapering en een disconnect met mijn Xbox thuis. Komt waarschijnlijk ook omdat het nog via VPN moet en daar de bottleneck zit. Heb zelf een 1Gbit up/down dus daar kan het niet aan liggen. Verder een unlimited abo bij T-Mobile en dus via het 4G netwerk.

Grootste uitdaging is nog wel het dataverbruik. Bij T-Mobile heb je ondanks dat je unlimited data hebt, toch een 5GB limiet en daarna mag je dus via de app een 1GB bundel "bij kopen". Halverwege de terug reis, was mn 5GB data bundel op en moest ik 2x een nieuwe 1GB bundel kopen.

Onderweg dus even een level New Super Luckys tale gedaan en dat ging echt zeer goed. Daarna The Touryst gespeeld. Dat zijn prima games om onderweg te spelen en uiteraard via GamePass.

Hoop dat het zonder VPN straks via native gamestreaming (zonder 3rd party app) dus beter gaat. Bijkomend voordeel was nog wel dat de reis ipv 1,5 uur nu maar 15 minuten leek te duren. Op een gegeven moment zat ik zo lekker te gamen, dat je dus het hele tijdsbesef kwijt raakt.

De volgende keren als we naar familie gaan (zowel ouders als schoonouders wonen op 130+km) laat ik mn vriendin weer rijden. Ook nog eens goed voor het behoud van mijn rijbewijs ivm die belachelijke 100km/u. Ik ga voortaan lekker op de achterbank gamen :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
MRE-Inc schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:11:

De volgende keren als we naar familie gaan (zowel ouders als schoonouders wonen op 130+km) laat ik mn vriendin weer rijden. Ook nog eens goed voor het behoud van mijn rijbewijs ivm die belachelijke 100km/u. Ik ga voortaan lekker op de achterbank gamen :)
Gezellig wel, je vriendin rijden en jij achterin gamen :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

I ColoSsuZz I schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:30:
[...]

Gezellig wel, je vriendin rijden en jij achterin gamen :+
Kan ze mooi geconcentreerd rijden en focussen op het verkeer zoals het hoort.

Zag net dat het klassement met gamerscore een klokje heeft die aftelt. Was me nog nooit opgevallen. Komt natuurlijk omdat het de laatste dag van augustus is.

Je hebt nog ruim 3 uur @uchiha tijntje om @Pixel Witcher in te halen. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdeoNdho3edUYyd2ZkKgHatIoIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oJxH3sAytWrt6TIhRbNnFO7x.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:13:
[...]

Kan ze mooi geconcentreerd rijden en focussen op het verkeer zoals het hoort.

Zag net dat het klassement met gamerscore een klokje heeft die aftelt. Was me nog nooit opgevallen. Komt natuurlijk omdat het de laatste dag van augustus is.

Je hebt nog ruim 3 uur @uchiha tijntje om @Pixel Witcher in te halen. :D

[Afbeelding]
Haha dat gaat niet meer gebeuren :P En verwacht in september ook weinig GS. Denk dat ik september gebruik voor Wasteland 3! Wat een verslavende game. Kijk er nu al naar uit om de game op extra hard te spelen. Maar eerst nog op medium :)

Wel wil ik voordat de XsX komt eigenlijk de 400.000 hebben aangetikt :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
MRE-Inc schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:11:
Gisteren even een testje game-streaming gedaan.

Van huis in de auto een rit van 140km. Xbox controller met houder en iPhone met OneCast app. Dat werkt prima. Af en toe een kleine hapering en een disconnect met mijn Xbox thuis. Komt waarschijnlijk ook omdat het nog via VPN moet en daar de bottleneck zit. Heb zelf een 1Gbit up/down dus daar kan het niet aan liggen. Verder een unlimited abo bij T-Mobile en dus via het 4G netwerk.

Grootste uitdaging is nog wel het dataverbruik. Bij T-Mobile heb je ondanks dat je unlimited data hebt, toch een 5GB limiet en daarna mag je dus via de app een 1GB bundel "bij kopen". Halverwege de terug reis, was mn 5GB data bundel op en moest ik 2x een nieuwe 1GB bundel kopen.

Onderweg dus even een level New Super Luckys tale gedaan en dat ging echt zeer goed. Daarna The Touryst gespeeld. Dat zijn prima games om onderweg te spelen en uiteraard via GamePass.

Hoop dat het zonder VPN straks via native gamestreaming (zonder 3rd party app) dus beter gaat. Bijkomend voordeel was nog wel dat de reis ipv 1,5 uur nu maar 15 minuten leek te duren. Op een gegeven moment zat ik zo lekker te gamen, dat je dus het hele tijdsbesef kwijt raakt.

Heb je toevallig ook ervaring met xCloud? Ik heb OneCast thuis geprobeerd, werkt best aardig maar net ff te veel input lag voor shooters. Mocht xCloud beter werken zou ik serieus overwegen om van iPhone naar Android te switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

Sagat

Is pappa x2!

Ik willde alweer mijn standaard zeur verhaal gaan inzetten dat dit wellicht de best indie game ooit zou kunnen zijn maar dat ik pixel art moe ben en er geen geld aan wil uitgeven.......maar gamepass <3

Ja dan probeer ik hem zeker :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Benny schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 07:55:
[...]

Heb je toevallig ook ervaring met xCloud? Ik heb OneCast thuis geprobeerd, werkt best aardig maar net ff te veel input lag voor shooters. Mocht xCloud beter werken zou ik serieus overwegen om van iPhone naar Android te switchen.
Nee ik heb geen Android devices thuis, dus geen ervaring met xCloud. Voor shooters moet je het denk ik ook niet gaan proberen. Die wil ik gewoon op 1,5m op een dikke OLED spelen. De wat meer casual games waarbij perfecte timing geen vereiste is, kan prima via xCloud. Je moet xCloud ook niet voor een complete vervanging zien, maar meer als toevoeging vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
MRE-Inc schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:43:
[...]

Nee ik heb geen Android devices thuis, dus geen ervaring met xCloud. Voor shooters moet je het denk ik ook niet gaan proberen. Die wil ik gewoon op 1,5m op een dikke OLED spelen. De wat meer casual games waarbij perfecte timing geen vereiste is, kan prima via xCloud. Je moet xCloud ook niet voor een complete vervanging zien, maar meer als toevoeging vooralsnog.
Dit is wat ik idd vaker heb gelezen. Ik hou het lekker bij OneCast op de iPhone. Buitenshuis gamen doe ik toch nooit. En betreft console streaming kan het volgens mij niet veel beter dan OneCast. Input lag zal er altijd zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Benny OneCast + iPhone werkt idd prima. Is die 12 euro meer dan waard. Over het algemeen game ik ook nooit buitenshuis, maar gewoon het idee dat het overal kan, is wel lekker.

Ik neem aan dat wanneer straks Microsoft het nieuwe Xbox OS uitbrengt, dat console streaming ook ingebouwd zit zonder dat je VPN nodig hebt. Voor OneCast moet je nu buitenshuis namelijk op je eigen netwerk zitten en dat kan alleen via VPN naar huis.

Wat dat aan gaat, mis ik de xCloud applicatie niet op mijn iPhone, het werkt nu ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:14

Nogne

>.<

Het is dus mogelijk om je controller te koppelen aan iOS en dan via Onecast te gamen? Ik gebruik Onecast wel eens maar dan is me controller verbonden met mijn console ipv iPad. Ik wist namelijk niet dat Onecast ook controller via het iOs apparaat ondersteunde.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nogne schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:19:
Het is dus mogelijk om je controller te koppelen aan iOS en dan via Onecast te gamen? Ik gebruik Onecast wel eens maar dan is me controller verbonden met mijn console ipv iPad. Ik wist namelijk niet dat Onecast ook controller via het iOs apparaat ondersteunde.
Ja dat kan. Je moet wel de v2 versie hebben met bluetooth van de Xbox controller. De standaard controller die met de Xbox in 2013 geleverd werd, werkt dus niet. Maar die geleverd werd vanaf de One S en later, die kun je met bluetooth koppelen aan je iPhone of iPad en dan via OneCast gamen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Er is overigens een UbiSoft sale gaande.

Tip voor als je hem op de 360 nog niet gespeeld hebt: Splinter Cell Blacklist. Op de One X nu in 4k en wellicht als je wacht, straks op de Series X met (auto) HDR. Voor 7,99 euro.

https://wccftech.com/xbox...esigned-for-it-in-theory/

Verder veel Assassins Creed games in de aanbieding, Ghost Recons etc.

Directe link naar de sale: https://www.xbox.com/nl-N...es/Ubisoft-publisher-sale

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben nou ondertussen een stukje op weg in dark souls 3, en ik moet zeggen hij is inderdaad weer erg lekker! Bedankt voor het zetje :)
Level design is echt weer amazing, iets wat ik in deel 2 ook veel minder zo ervaarde. Echt geweldig hoe alles in elkaar grijpt en hoe je van grote afstanden andere stukken level kunt zien. Ik herinner me deel 2 niet meer zo heel goed maar volgens mij was dat een van de punten waar ik op afknapte. In deel 1 was dat ook briljant en zag het in deel 2 niet terug... Nu weer wel :)

Alleen Greatwood...... Doing my head in. Ergste is, als ik eenmaal voorbij de eerste fase kom heb ik het idee dat ik hem snap en dat hij helemaal niet zo lastig meer is. Maar de enige twee keer dat ik daar gekomen ben had ik vrijwel geen estus meer want fase 1 snap ik helemaal niks van. Heb het idee dat zijn aanvallen totaal niet te voorspellen zijn, laat staan te ontwijken. Morgen misschien nog eens proberen, soms zie je een volgende dag dan ineens wat je miste... En anders gewoon maar laten voor nu, las net dat hij optioneel is.

Edit: oh en de camera zuigt nog steeds best wel, maar ja... Wens ook af en toe dat je de reset camera functie gewoon uit kon schakelen, dat doe ik echt nooit met opzet. Maar ja, blijkbaar hoort dat er bij (hoewel ik slechte controls maar een erg zwak onderdeel van de uitdaging vind).

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 02-09-2020 22:10 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:07:
Ben nou ondertussen een stukje op weg in dark souls 3, en ik moet zeggen hij is inderdaad weer erg lekker! Bedankt voor het zetje :)
Level design is echt weer amazing, iets wat ik in deel 2 ook veel minder zo ervaarde. Echt geweldig hoe alles in elkaar grijpt en hoe je van grote afstanden andere stukken level kunt zien. Ik herinner me deel 2 niet meer zo heel goed maar volgens mij was dat een van de punten waar ik op afknapte. In deel 1 was dat ook briljant en zag het in deel 2 niet terug... Nu weer wel :)

Alleen Greatwood...... Doing my head in. Ergste is, als ik eenmaal voorbij de eerste fase kom heb ik het idee dat ik hem snap en dat hij helemaal niet zo lastig meer is. Maar de enige twee keer dat ik daar gekomen ben had ik vrijwel geen estus meer want fase 1 snap ik helemaal niks van. Heb het idee dat zijn aanvallen totaal niet te voorspellen zijn, laat staan te ontwijken. Morgen misschien nog eens proberen, soms zie je een volgende dag dan ineens wat je miste... En anders gewoon maar laten voor nu, las net dat hij optioneel is.

Edit: oh en de camera zuigt nog steeds best wel, maar ja... Wens ook af en toe dat je de reset camera functie gewoon uit kon schakelen, dat doe ik echt nooit met opzet. Maar ja, blijkbaar hoort dat er bij (hoewel ik slechte controls maar een erg zwak onderdeel van de uitdaging vind).
Aaah.. Greatwood. Als ik 1 boom in de fik kon steken is het Greatwood wel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:07:

Dichtbij hem blijven, snel de mobs omleggen en inhakken op zijn knobbels.
Great wood zelf is niet echt lastig te lezen, het zijn vaak de mobs die onverwacht in je rug staan te hakken.
Don’t give up skeleton ! \[T]/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:28

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Belindo schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:55:
Even een vraagje aan de kenners. Mijn Gamepass verloopt bijna. Ik heb de afgelopen tijd over de 40.000 punten verzameld met quests, met het idee om van deze punten Gamepass aan te schaffen. Echter kan ik bij 'Redeem' geen normale Gamepass (meer) vinden. Ik heb zelf geen behoefte aan Ultimate en/of PC. Gewoon de normale dus. De laatste keer heb ik deze via Bol.com als code aangeschaft.

Wat is nu de beste manier om deze punten om te zetten in Gamepass, op de voordeligste manier?

Kan ik bijvoorbeeld Microsoft tegoed kopen, en hiervan de normale Gamepass betalen? Of de punten bewaren voor iets beters, en gewoon weer via Bol een 3 maanden code kopen á 30,-?

Ik las her en der ook iets dat ik Live zou kunnen kopen (is 3 euro goedkoper dan Gamepass) en die dan via Gamepass Ultimate omzetten naar dezelfde duur in Gamepass. Echter heb ik de '1 euro' actie al gebruikt. Dus dan zou ik 1 maand Ultimate á 13,- moeten kopen. Dan is het pas voordelig als ik 5 maanden Live kan omzetten naar Ultimate.

Ik ben even de opties kwijt door alle verschillende mogelijkheden.
Schaamteloze zelf-quote; gisteren via de Rewards punten 9 maanden Gold gekocht, daarna via Paypal 1 maand GPU gekocht, en nu fijn 10 maanden GPU :) Eens kijken of ik in die tijd weer 45.000 punten kan sparen voor opnieuw 9 maanden Gold. Wel lekker voordelig zo :)

Toch maar weer GPU genomen voor Tell Me Why. Ik heb Life Is Strange 1, 2 én Before The Storm op meerdere accounts gespeeld, en was daardoor zeer benieuwd naar Tell Me Why. Gisteren even 3 kwartier gespeeld, maar ik vind het nu al geweldig!

Wat ik alleen niet snap; ik kon via Gamepass 'Tell Me Why' installeren, met als afbeelding Chapter 1. Ik kon ook 'Tell Me Why Chapter 1-3' downloaden, maar die faalde steeds. Klopt het dat er nu alleen nog E1 is? En is bekend wanneer E2/E3 komen? Op internet vind ik alleen 'Summer 2020'

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Belindo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:42:
[...]

Schaamteloze zelf-quote; gisteren via de Rewards punten 9 maanden Gold gekocht, daarna via Paypal 1 maand GPU gekocht, en nu fijn 10 maanden GPU :) Eens kijken of ik in die tijd weer 45.000 punten kan sparen voor opnieuw 9 maanden Gold. Wel lekker voordelig zo :)

Toch maar weer GPU genomen voor Tell Me Why. Ik heb Life Is Strange 1, 2 én Before The Storm op meerdere accounts gespeeld, en was daardoor zeer benieuwd naar Tell Me Why. Gisteren even 3 kwartier gespeeld, maar ik vind het nu al geweldig!

Wat ik alleen niet snap; ik kon via Gamepass 'Tell Me Why' installeren, met als afbeelding Chapter 1. Ik kon ook 'Tell Me Why Chapter 1-3' downloaden, maar die faalde steeds. Klopt het dat er nu alleen nog E1 is? En is bekend wanneer E2/E3 komen? Op internet vind ik alleen 'Summer 2020'
Volgens mij kwam aflevering 2 al deze week.
https://www.pcinvasion.com/tell-me-why-game-pass/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Belindo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:42:
[...]

Episode 2 komt vandaag, volgens mij vanaf 20u te spelen.
Episode 3 over exact een week (ook op donderdag dus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

elpino.rv schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:14:
[...]

Episode 2 komt vandaag, volgens mij vanaf 20u te spelen.
Episode 3 over exact een week (ook op donderdag dus)
Ah, top. Dan kan ik met mijn speelsnelheid gewoon in één keer doorgaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe Turtle Beach Stealth kan je al pre-orderen bij bol.com

De Stealth 600 €99.99

De Stealth 700 €149.-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:48:
De nieuwe Turtle Beach Stealth kan je al pre-orderen bij bol.com

De Stealth 600 €99.99

De Stealth 700 €149.-
Het lijkt zowaar dat ze iets aan de bouwkwaliteit hebben gedaan. Het ziet er ok uit, maar Razer is toch veruit favoriet hier vanwege bouw, looks en geluid. En we hebben alle merken van Lucidsound tot aan Steelseries al gehad :)
wvkreg schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:57:
[...]

Het lijkt zowaar dat ze iets aan de bouwkwaliteit hebben gedaan. Het ziet er ok uit, maar Razer is toch veruit favoriet hier vanwege bouw, looks en geluid. En we hebben alle merken van Lucidsound tot aan Steelseries al gehad :)
Ja ze zien er wat steviger uit, nu moet ik zeggen dat de Stealth 600 Gen1 ook al bijna 3 jaar meegaat zonder problemen. Heb niks te klagen bij deze headsets ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:59:
[...]

Ja ze zien er wat steviger uit, nu moet ik zeggen dat de Stealth 600 Gen1 ook al bijna 3 jaar meegaat zonder problemen. Heb niks te klagen bij deze headsets ;)
Precies 1 week hier. Plastic fantastic, niet voor een 9 jarige knul.
wvkreg schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:00:
[...]

Precies 1 week hier. Plastic fantastic, niet voor een 9 jarige knul.
Wow dan is er wel heel wild mee omgegaan als die in 1 week stuk is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
Zowel de Tresher U als de Nari Essential en eerder ook de normale Tresher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 27-09 08:11
Pff, die Axe figuur eindbaas is maar lastig. Moeite om wanneer de stambomen rollen en die raketten inslaan alles goed te timen. Ligt aan mijn leeftijd inmiddels zeker? :P

// in Battletoads bedoel ik dan he.

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 03-09-2020 22:18 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:17:
Pff, die Axe figuur eindbaas is maar lastig. Moeite om wanneer de stambomen rollen en die raketten inslaan alles goed te timen. Ligt aan mijn leeftijd inmiddels zeker? :P

Bedoel je dan ook op de Battletoads difficulty? :) Dat was ook echt wel een pittig stukje. Het is gelukkig wel relatief het zelfde patroon volgens mij.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-09-2020 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 18:31
Wom schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:17:

Toevallig vandaag met een vriend hier wat uurtjes aan besteed. De eerste solo run had ik na een uur afgekapt, dat was toen echt even een overkill van Metal en actie tijdens het aanleren van de basics :+ Alsof ik met 20 espresso op aan het gamen was, met een flinke zucht legde ik toen de controller weg haha.

Nu ik het een 2e poging heb gegeven kan ik juist genieten van de absurde humor en actie. Act 1 dan ook afgerond, ik wil de combos wel nog een keer goed verkennen want ik blijf bepaalde acties eigenlijk maar herhalen _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vandaag komt de remaster der remasters uit, THPS1+2.

Staat momenteel 86+ op Metacritic (88 op PS4):
https://www.metacritic.co...ny-hawks-pro-skater-1-+-2

De game bevat dus de maps van Tony Hawk Pro Skater 1 en 2, de soundtrack van beide games (al weet ik niet of het met alle rechten gelukt is, maar meeste wel) en dus nieuwe graphics maar oude gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:01:
Vandaag komt de remaster der remasters uit, THPS1+2.

Staat momenteel 86+ op Metacritic (88 op PS4):
https://www.metacritic.co...ny-hawks-pro-skater-1-+-2

De game bevat dus de maps van Tony Hawk Pro Skater 1 en 2, de soundtrack van beide games (al weet ik niet of het met alle rechten gelukt is, maar meeste wel) en dus nieuwe graphics maar oude gameplay.

[YouTube: Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Review]
oOo Vanavond ophalen bij de Gamemania in Groningen voor 5 euro *O*
Heb er zin in om deze oude parel weer te beleven zoals ik hem op de PS1 beleefde _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 04-09-2020 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
We hebben hier ook een THPS sessie gepland met vier man. Vroeger speelden we dit ook met elkaar en gaan nu oude tijden proberen te herleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:22:
[...]

Bedoel je dan ook op de Battletoads difficulty? :) Dat was ook echt wel een pittig stukje. Het is gelukkig wel relatief het zelfde patroon volgens mij.
Ja, kom steeds stukje verder wel, maar heb er moeite mee. Is iig geen walk in the park deze game. Wel erg vermakelijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:51:
[...]

Welke games ruil je er op in ?
F1 2019 en Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:09:
We hebben hier ook een THPS sessie gepland met vier man. Vroeger speelden we dit ook met elkaar en gaan nu oude tijden proberen te herleven.
Even opletten: volgens mij kun je geen private sessies starten nog. Dat komt er wel aan, zag ik, maar verder kun je volgens mij alleen online. Ergens in de komende maanden komt er een update met private lobbies volgens mij.

Ik vind het ook wel raar als je ziet hoe de online erin verwerkt is (je kunt een party starten bv, maar volgens mij kun je dan geen level selecteren.

Qua gameplay is het wel weer als vanouds (en ik maak nog veel teveel fouten), maar het speelt wel weer lekker. THPS1 heb ik eigenlijk nooit gedaan, dus die is nieuw voor me. Ben nu bezig om even alle levels vrij te spelen. Score behalen lukt me nog niet echt, dus 100% completen zit er nog niet in. Al is dat ook omdat de personages die je aan het begin hebt, nog niet zo heel goed zijn (en je bv niet hoog genoeg komt voor lekkere scores).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Zojuist chapter 1 van Tell Me Why afgemaakt, verrassend einde, had ik niet verwacht. Morgen beginnen aan chapter 2.

Erg leuk en mooi spel trouwens. Volledig in lijn der verwachting nadat ik Life Is Strange 1 en 2 heb gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Martinspire schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:37:
[...]

Qua gameplay is het wel weer als vanouds
Dit klopt dus helemaal, alleen lijkt het landen iets minder vergevingsgezind dan voorheen. Maar echt knap hoe ze het oude gevoel hebben weten over te zetten. We hebben met vier man om de beurt een opdracht proberen te voltooien. Vaak wisten we nog hoe we bepaalde delen moesten bereiken, iets wat echt jaren geleden is.

Grappig ook dat we de oude tracks ook direct herkende en alle vier de nieuwe nummers zwaar waardeloos vonden, haha. Maar we hebben flink wat kunnen vrijspelen, ondanks de veelvoud aan biertjes, kapsalon en andere vette hap. Topavond, met dank aan een hele toffe remake van een van onze oude favoriete games.

Merk wel dat ik minder sterk er in ben dan dat ik was, een combo van 100.000 kost nu toch echt wel iets meer moeite lijkt het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Nee dat is mij niet opgevallen gisteren (Xbox X insider build).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:40:
Ik heb een vaag dingetje sinds gisteren. Als ik in een game of een app zit en ik wil terug naar het dashboard, dan krijg ik een milo seconde zwart beeld met daarom een cursor zoals je krijgt met internet explorer op de xbox. Heel apart. Iemand die dit herkent?
Nog niet gehad, ik irriteer me ontzettend aan het feit dat wanneer je op de home knop drukt je nu een melding krijgt press RT to get here faster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:00:
[...]

Die melding heb ik dan weer niet :P Zit ook nog te wachten op de update van de store. Had ik me dan maar moeten aanmelden voor het insider programma.
Nee ik ben er ooit lid van geweest en er na een tijd weer uitgestapt omdat je toch wel nadelen ervaart van zoiets, heb wel is meegemaakt dat partys niet werkten of andere onderdelen. Door die gebreken wacht ik liever iets langer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:52:
[...]

Nog niet gehad, ik irriteer me ontzettend aan het feit dat wanneer je op de home knop drukt je nu een melding krijgt press RT to get here faster..
Dat viel me begin vorige week op, snap alleen de toegevoegde waarde niet. Als je nou RT drukt hoe kom je weer “snel” terug bij waar je was, weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:06:
[...]

Dat viel me begin vorige week op, snap alleen de toegevoegde waarde niet. Als je nou RT drukt hoe kom je weer “snel” terug bij waar je was, weet je dat?
Ik snap dat dus ook niet, heeft volgens mij iets met die perks te maken.
Heb het ook al geopend om te kijken of het dan weg zou gaan, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:40:
Ik heb een vaag dingetje sinds gisteren. Als ik in een game of een app zit en ik wil terug naar het dashboard, dan krijg ik een milo seconde zwart beeld met daarom een cursor zoals je krijgt met internet explorer op de xbox. Heel apart. Iemand die dit herkent?
Jup. Heb hetzelfde. Het is idd de cursor die de browser ook heeft.

Tevens heb ik dezelfde melding als @G_Dragon: RT om te versnellen ofzoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 16:33
Die RT melding heb ik (gelukkig) maar eenmalig gehad! Geen last van cursors of iets tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

squizur schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:26:
Die RT melding heb ik (gelukkig) maar eenmalig gehad! Geen last van cursors of iets tot nog toe.
Heb je de nieuwe interface al? Daar komt die “tip” naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft trouwens ook wel erg stil over de Elite Controller Series 2, hoop dat ze snel de verbeterde versie uitbrengen zodat ik mijn Series 2 onder garantie op kan sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:33
@G_Dragon zou maar niet te veel verwachten, zal eerder intern wat onderdelen veranderd worden. Nog geen jaar uit de v2 :)

V1 October 27, 2015

V2 november 4 2019

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:13:
@G_Dragon zou maar niet te veel verwachten, zal eerder intern wat onderdelen veranderd worden. Nog geen jaar uit de v2 :)

V1 October 27, 2015

V2 november 4 2019
Dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen als ik mijn Controller binnenkort voor de 2e keer onder garantie opstuur, wil wel graag een fix. Want de problemen blijven telkens weer terugkomen en ik denk niet dat ooit me geld nog terug ga krijgen van Microsoft :/

Daarom hoop ik ook dat ze de problemen oplossen en dan de controller snel nog op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
Nogne schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:38:
[...]

Heb je de nieuwe interface al? Daar komt die “tip” naar voren.
Ja sinds eind vorige week geloof ik. Maar nog geen nieuwe store interface.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• squizur
Niemand leest het NieR: Automata topic lijkt me en hij is te leuk om niet te delen. Dit gebeurde mij gisteravond:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 08:34
Ik weet niet of het echt nieuw is maar Seagate verkoopt nu een Xbox game drive met een SSD erin.

https://www.seagate.com/nl/nl/consumer/play/game-drive-xbox/

Helaas zijn ze niet erg goed verkrijgbaar zoals ik nu kan zien. Echter zal de prijs er ook mee te maken hebben. Voor de 2 TB leg je 338,80 euro neer.

Heeft het echt een toegevoegde waarde of is het de 250 euro meer niet waard ten opzichte van een normale 2 TB externe hdd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Ea play wordt deze zomer 2020 nog toegevoegd aan Gamepass Ultimate!! En dat zonder extra kosten.

YouTube: Get EA Play with Xbox Game Pass Ultimate & Xbox Game Pass for PC thi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:33
CallmeGod schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:20:
Ea play wordt deze zomer 2020 nog toegevoegd aan Gamepass Ultimate!! En dat zonder extra kosten.

YouTube: Get EA Play with Xbox Game Pass Ultimate & Xbox Game Pass for PC thi...
Goed nieuws!! Maar ik vermoed dat het rond de release van de series X zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

Sagat

Is pappa x2!

voog schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:00:
[...]

Goed nieuws!! Maar ik vermoed dat het rond de release van de series X zal zijn.
Ik vind het echt bizar, ik vond ea access niet goed genoeg voor mij om alleen voor te betalen maar als het gewoon in gampeass zit? _/-\o_

Maar kan me voorstellen dat het dan wel alleen series x word.........aan de andere kant, volgens mij was en is de hele ms strategie dat wij current genners ook gewoon alles kunnen spelen dus.........hoop?

En sooner or later komt er uiteraard ook een series x (ik hoop alleen dat ik het wachten volhou tot er een kleinere anderer form factor is :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Is @justifire nog niet langs komen fietsen? Nee? Dan doe ik het:

Gamepass delivers!

:+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Notna schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:31:
Is @justifire nog niet langs komen fietsen? Nee? Dan doe ik het:

Gamepass delivers!

:+
Vond al vreemd dat ik dit nieuws moet komen vertellen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:57
CallmeGod schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:20:
"Holiday season" in Amerika betekent vanaf eind november (Thanksgiving) tot nieuwjaar, dus niet zomer.

Maar wel goed nieuws. Heb m'n losse EA Play abbo maar gecanceled, die zou op 2 oktober verlengd worden :)

Andere vraag: weet iemand hoe je je Microsoft-saldo kunt zien dat je in verschillende landen hebt? Vroeger was dat gewoon zichtbaar op account.microsoft.com, maar ik zie nu alleen nog maar m'n Nederlandse saldo in euro's.

Enige manier die ik gevonden heb is om naar de Microsoft-store van een ander land te gaan en dan zogenaamd iets te kopen. Dan krijg ik bij afrekenen het saldo in dat land te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat een omgekeerde wereld leven we toch in. :) Als je Crash Bandicoot pre-ordered, dan kun je volgende week de demo spelen.

https://www.eurogamer.net...%20proper%202nd%20October.

Ik vind de game trouwens aardig aan de prijs... gewoon 69 euro. Ik ga er dan ook maar gemakshalve van uit dat het net zo groot is als Crash 1 tot en met 3 samen. Ook al vind ik Crash Bandicoot echt geweldig, ik wacht nog wel eerst even de reviews af. Risico bij een dergelijk vervolg is dat ze toch teveel nieuwe elementen toe willen voegen.

Verder vandaag DLC van The Outer Worlds. Uurtje of 8 gameplay. Moet genoeg zijn toch? Als DLC?

https://www.trueachievements.com/n42573/outer-worlds-dlc

Ik wacht tot de XSX en de 2e DLC pack voordat ik hem ga spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2020 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darow schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:33:
Ik weet niet of het echt nieuw is maar Seagate verkoopt nu een Xbox game drive met een SSD erin.

https://www.seagate.com/nl/nl/consumer/play/game-drive-xbox/

Helaas zijn ze niet erg goed verkrijgbaar zoals ik nu kan zien. Echter zal de prijs er ook mee te maken hebben. Voor de 2 TB leg je 338,80 euro neer.

Heeft het echt een toegevoegde waarde of is het de 250 euro meer niet waard ten opzichte van een normale 2 TB externe hdd?
Heeft alleen zin voor de games die oa fast delivery hebben (wil je er potentieel het meeste uithalen_. Voor je oude games moet je gewoon externe ssd/hdd er aan hangen

ps xbox series x 499 euriessssss 22e preoderennnnnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:09:
[...]

Heeft alleen zin voor de games die oa fast delivery hebben (wil je er potentieel het meeste uithalen_. Voor je oude games moet je gewoon externe ssd/hdd er aan hangen

ps xbox series x 499 euriessssss 22e preoderennnnnnnn
AC:Valhalla stond al in de pre-order, de missus heeft mij net direct het groen licht gegeven voor een pre-order van de Series X :9

Geen idee waar ik die moet laten in mijn AV meubel, maar dat los ik wel op :+

Schuiven we de X door naar mijn zoon en de OG XBO naar mijn dochter :9 Gamepass erop en hoppa :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:55:
[...]

AC:Valhalla stond al in de pre-order, de missus heeft mij net direct het groen licht gegeven voor een pre-order van de Series X :9

Geen idee waar ik die moet laten in mijn AV meubel, maar dat los ik wel op :+

Schuiven we de X door naar mijn zoon en de OG XBO naar mijn dochter :9 Gamepass erop en hoppa :Y
Nice! Heb AC: Valhalla op pre order, Watch Dogs Legions, Cyberpunk, Mafia Trilogy (deel 2 en 3 kan je al installeren) en Far Cry 6. Moet Hitman 3 nog pre ordereren. XIII wacht ik reviews af (kan me herinneren van vroeger hoe debiel moeilijk dit spel was) Lego Star wars is 2021 geworden, dus dat was het wel

Mijn gloednieuwe TV (Samsuns 75Q90T) en mijn receiver (Denon AVC-X3700) zijn er klaar voor (HDMI 2.1)

Ben alleen wat huiverig of er nog wat gaat veranderen met game sharing en of dat met nieuwere titels nog 100% gaat werken met een oude xbox (aangezien mijn dochter op mijn home xbox speelt)

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op donderdag 10 september 2020 @ 05:14:
[...]

Nice! Heb AC: Valhalla op pre order, Watch Dogs Legions, Cyberpunk, Mafia Trilogy (deel 2 en 3 kan je al installeren) en Far Cry 6. Moet Hitman 3 nog pre ordereren. XIII wacht ik reviews af (kan me herinneren van vroeger hoe debiel moeilijk dit spel was) Lego Star wars is 2021 geworden, dus dat was het wel

Mijn gloednieuwe TV (Samsuns 75Q90T) en mijn receiver (Denon AVC-X3700) zijn er klaar voor (HDMI 2.1)

Ben alleen wat huiverig of er nog wat gaat veranderen met game sharing en of dat met nieuwere titels nog 100% gaat werken met een oude xbox (aangezien mijn dochter op mijn home xbox speelt)
Hier een 65Q90R met een oudere receiver. Maar ik heb de huidige XBO X ook direct aan de TV gehangen ivm Game Modus op de TV, welke de receiver niet ondersteunt. Dan maar Dolby Digital ipv DTS; dat verschil hoor ik toch niet :+ (en Atmos etc. heb ik al helemaal niet de speaker set-up voor :P )

Moet alleen even kijken welke poort ik op de 90R moet gebruiken voor 'semi' HDMI 2.1 specs.

Notna schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:01:
[...]

Hier een 65Q90R met een oudere receiver. Maar ik heb de huidige XBO X ook direct aan de TV gehangen ivm Game Modus op de TV, welke de receiver niet ondersteunt. Dan maar Dolby Digital ipv DTS; dat verschil hoor ik toch niet :+ (en Atmos etc. heb ik al helemaal niet de speaker set-up voor :P )

Moet alleen even kijken welke poort ik op de 90R moet gebruiken voor 'semi' HDMI 2.1 specs.
Ja heb ook een issue lopen, officieel is hdmi 3 voor eArc maar mijn versterker gaat naar hdmi 4 ivm hdmi 2.1 (en die ondersteunt alle specs) alleen werkt eArc niet en zeurt is die op hdmi 3 moet. Duh... tuurlijk niet dus ze moeten een firmware upgrade maken ervoor dat je kan kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Naast bovenstaande game ook nog wat andere games in gamepass.

https://www.trueachieveme.../xbox-game-pass-new-games

Five games are coming to Xbox Game Pass today, with three being unannounced.

-Hotshot Racing
-Stranger Things 3: The Game,
-Disgaea 4 Complete+, (pc only)
-The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics
-Black Desert

Ik ga zelf een poging wagen met Stranger Things. Stond op mijn lijstje maar gekocht. Gelukkig hoef ik dat nu ook niet meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Gisteren Battletoads uitgespeeld. Blijf er bij dat het een leuke game voor tussendoor is. De cutscenes zijn op het niveau van de betere cartoons, verhaal is lekker absurd en over de top. Afwisselende gameplay, maar niet alles even sterk uitgewerkt. Geen coop kunnen doen, dus weet niet hoe de game dan is. Enkel wel iets te kort gevoelsmatig, maar het is dan ook geen full-price en er is meer content onderweg als ik de eindscene mag geloven. Denk dat we Battletoads wel in andere vormen gaan terug zien.

En hoezo heeft Ubi Far Car 6 niet laten zien? Krijgt dat eigen event?

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 11-09-2020 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze deden alsof Scott Pilgrim vs. The World iets groots is ?
Moet ik mij schamen als ik zeg dat het mij totaal niks zegt :o en echt zat te kijken met een blik van wat is dit voor iets :D ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:59:
Moet ik mij schamen als ik zeg dat het mij totaal niks zegt :o en echt zat te kijken met een blik van wat is dit voor iets :D ..
Ik ken het alleen als een van de dingen die Netflix al een tijdje op mijn scherm gooit als ik idle ben...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:33

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nou ja het is groots want de game is gewoon goed met ook goede reviews. Heeft relatief kort in de store gestaan en ook alleen maar op Consoles. PS3 en Xbox360 respectievelijk. Daarna is die alleen nog te krijgen mocht je het hebben uit het verleden of op je account. Anders niet.

Wikipedia: Scott Pilgrim vs. the World: The Game

Dus dat die game nu heruitgebracht wordt en op veel plekken wordt aangeboden is wel een ding ja.

Ik twijfel vooral nu op welke console ga ik hem halen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 11-09-2020 09:15 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:13:
[...]

Nou ja het is groots want de game is gewoon goed met ook goede reviews. Heeft relatief kort in de store gestaan en ook alleen maar op Consoles. PS3 en Xbox360 respectievelijk. Daarna is die alleen nog te krijgen mocht je het hebben uit het verleden of op je account. Anders niet.

Wikipedia: Scott Pilgrim vs. the World: The Game

Dus dat die game nu heruitgebracht wordt en op veel plekken wordt aangeboden is wel een ding ja.

Ik twijfel vooral nu op welke console ga ik hem halen :+
Dan is het zeker wel groot te noemen, dat ik er nog nooit van heb gehoord ligt dan aan mij :9.
Ga je beide consoles halen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:33

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:51:
[...]

Dan is het zeker wel groot te noemen, dat ik er nog nooit van heb gehoord ligt dan aan mij :9.
Ga je beide consoles halen dan?
Ik twijfel of ik hem portable wil op de Switch of op de Xbox :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Voor insiders? De nieuwe gebruikersinterface is uitgerold naar de Xbox One.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:44:
Voor insiders? De nieuwe gebruikersinterface is uitgerold naar de Xbox One.
Ik wacht nog steeds op de nieuwe store :). Wat mij betreft hoef ik hem pas op de nieuwe XsX. Heb ik gelijk een nieuwe ervaring :+

----

Na Wasteland 3 ben ik me wat meer gaan verdiepen in dat soort strategische games. Uiteraard heb je Xcom, maar die stijl/wereld trekt me niet zo. Echter dit jaar komen er 2 andere gelijksoortige games uit op de Xbox, namelijk Gears Tactics en Empire of Sin. Beide type werelden spreken mij wel aan.

Van Gears Tactics is bekend dat die op 10 november uitkomt. Van Empire of Sin nog niet, anders dan 2020. Empire of Sin wordt ontwikkeld door Romero Games. Hopelijk komt er iets van zijn oude glorie terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:49:
[...]

Ik wacht nog steeds op de nieuwe store :). Wat mij betreft hoef ik hem pas op de nieuwe XsX. Heb ik gelijk een nieuwe ervaring :+

----

Na Wasteland 3 ben ik me wat meer gaan verdiepen in dat soort strategische games. Uiteraard heb je Xcom, maar die stijl/wereld trekt me niet zo. Echter dit jaar komen er 2 andere gelijksoortige games uit op de Xbox, namelijk Gears Tactics en Empire of Sin. Beide type werelden spreken mij wel aan.

Van Gears Tactics is bekend dat die op 10 november uitkomt. Van Empire of Sin nog niet, anders dan 2020. Empire of Sin wordt ontwikkeld door Romero Games. Hopelijk komt er iets van zijn oude glorie terug :)
Ik kwam niet voorbij het begin, dus was snel klaar met Wasteland 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een beetje een culthit geworden. Nerds, comics, niet al te serieus, cartoony, etc. Het is ook niet echt een hit geweest, maar prima reviews. Een beetje alsof een game van de Hitchikers guide to the galaxy uit komt. Die kent ook lang niet iedereen, maar degene die hem wel kennen zijn dan hyped. Of zo. Tenzij je die ook niet kent, dan gaat die vergelijking ook langs je heen haha.

Ik was wel verbaasd dat ze dus 3 games hebben laten zien die ook nog eens vrij snel uitkomen. Allemaal binnen een jaar of zelfs korter. Dat had ik niet verwacht. Waarom ze die dan ook niet teasen, snap ik niet helemaal.

Maar goed, ziet er wel prima uit. Op het oog lijkt Ubi me ook een betere kandidaat om een abonnementsdienst te lanceren, maar helaas blijft die aankondiging uit (voor console).

Pagina: 1 ... 69 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.