Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

justifire schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:39:
[...]

Without ever bonding to a shell ?
Die zag ik idd. Maar ik had het gewoon over de standaard. Niet over de hard mode. Al denk ik dat ik een eind kan komen. Meeste bosses zijn prima te doen zonder dmg te pakken. Laatste tempel en laatste boss zie ik niet zo makkelijk gebeuren. Al heb je natuurlijk niet de perks van je Shell... Wellicht ga ik dat nog eens proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 23-08-2020 12:43 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:33:
[...]

Die zag ik idd. Maar ik had het gewoon over de standaard. Niet over de hard mode. Al denk ik dat ik een eind kan komen. Meeste bosses zijn prima te doen zonder dmg te pakken. Laatste tempel en laatste boss zie ik niet zo makkelijk gebeuren. Al heb je natuurlijk niet de perks van je Shell... Wellicht ga ik dat nog eens proberen :)
Is dat een soort permadeath mode? Of ga je gewoon snel dood en moet je weer vanaf je checkpoint/bonfire verder? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:56:
[...]

Is dat een soort permadeath mode? Of ga je gewoon snel dood en moet je weer vanaf je checkpoint/bonfire verder? :)
Het is geen permadeath. Alleen alles one shot je. Dus je mag gewoon niet geraakt worden. Zelfs de makkelijkste mobs in de eerste area. Ook heb je niet de voordelen van je Shell. Enige wat je wel kunt upgraden is je wapen. Ben er inmiddels mee begonnen en heb de eerste boss down. Weet niet hoe leuk ik dit vind. Je mag echt 0 fouten maken anders terug naar je checkpoint en alles respawned.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 23-08-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

Het is geen permadeath. Alleen alles one shot je. Dus je mag gewoon niet geraakt worden. Zelfs de makkelijkste mobs in de eerste area. Ook heb je niet de voordelen van je Shell. Enige wat je wel kunt upgraden is je wapen. Ben er inmiddels mee begonnen en heb de eerste boss down. Weet niet hoe leuk ik dit vind. Je mag echt 0 fouten maken anders terug naar je checkpoint en alles respawned.
Hmmm dat klinkt wel lastig :) Ach, heb over 5 dagen genoeg te spelen. Namelijk Tell me why, Wastelands 3 en Grounded content update. Alles in Gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:10:
[...]

Hmmm dat klinkt wel lastig :) Ach, heb over 5 dagen genoeg te spelen. Namelijk Tell me why, Wastelands 3 en Grounded content update. Alles in Gamepass.
Pfff ik krijg gamepass stress met al die goede games die maar blijven komen, kunnen ze niet wat rustiger aan doen?! :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

Je kan ook voor de Dark Obsedian gaan, dan heb je een bak stamina en bizar veel hardening, zonder shell ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:21:
[...]

Je kan ook voor de Dark Obsedian gaan, dan heb je een bak stamina en bizar veel hardening, zonder shell ;)
Dat is easy mode ;) Dan kun je de hele game gewoon uitspelen en dan alleen de laatste boss in dark form doen.

Forever alone. Dat is de lastigste. Beat the game without ever bonding with a shell.

Je hebt idd heel veel stamina. En heeeeeel weinig hp haha.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 24-08-2020 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:38:
[...]

Bedoel dat je de twee kan combineren ;)
Obsidian is nl geen shell.
A ja dat is inderdaad een goed idee. Dacht dat dat alleen kon als je al een shell had. Maar dat is dus niet het geval. Scheelt weer mocht ik het toch nog gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:16:
niemand die de beta van Avengers heeft getest in het weekend?
Ja ik heb hem gedaan. Vond hem op zich wel leuk om te doen, al snap ik bepaalde toevoegingen niet helemaal (zoals het levellen van je karakter). Verder jammer dat je niet kunt wisselen tussen personages tijdens een missie. Dit samen met het level van je karakter, maakt dat je waarschijnlijk niet zomaar even een moeilijke missie kunt doen, omdat je karakter dat dus niet aankan. Dan ga je dus met 1 of 2 karakters de hele game spelen, omdat het anders allemaal te moeilijk is. Ik snap dit soort keuzes echt niet. Andere games kunnen dat prima hebben, maar een Avenger game krijgt gewoon veel casuals die dit soort shit echt niet trekken.

Daarbij al snel veel zaken waar je niet doorheen kunt of enemies met schildjes die je niet mag slopen. Beetje nep.

En als iemand mij kan uitleggen tegen wat voor enemy je nou vecht (waren dat nou AI van Shield of andere bad guy?) Verhaal kwam erg warrig over, ook omdat je bij bepaalde momenten druk bezig bent en ze lekker door babbelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:39:
[...]

Ja ik heb hem gedaan. Vond hem op zich wel leuk om te doen, al snap ik bepaalde toevoegingen niet helemaal (zoals het levellen van je karakter). Verder jammer dat je niet kunt wisselen tussen personages tijdens een missie. Dit samen met het level van je karakter, maakt dat je waarschijnlijk niet zomaar even een moeilijke missie kunt doen, omdat je karakter dat dus niet aankan. Dan ga je dus met 1 of 2 karakters de hele game spelen, omdat het anders allemaal te moeilijk is. Ik snap dit soort keuzes echt niet. Andere games kunnen dat prima hebben, maar een Avenger game krijgt gewoon veel casuals die dit soort shit echt niet trekken.

Daarbij al snel veel zaken waar je niet doorheen kunt of enemies met schildjes die je niet mag slopen. Beetje nep.

En als iemand mij kan uitleggen tegen wat voor enemy je nou vecht (waren dat nou AI van Shield of andere bad guy?) Verhaal kwam erg warrig over, ook omdat je bij bepaalde momenten druk bezig bent en ze lekker door babbelen.
Dat je niet kan wisselen is omdat er maar van elk 1 karakter in je team kan zijn (ook met MP)
Ik zat ook te kijken naar het levelen (daarom had ik geen iron man gespeeld) maar de level past zich naar beneden aan dus dat lijkt wel goed te gaan. Je lijkt dus missies dus opnieuw te kunnen doen met een steeds hogere moeilijkheidsgraad (eind baas was wel goede missie met 2 random mensen en 1 AI speler (die het best goed doen)

Ja het levellen, de levels zijn gebaseerd op je powerlevel, dat hebben ze bij minecraft dungeons ook gedaan. Op zich niets mis mee (want daar ben ik level 120 met power level 112 oid) ze hebben dit op die manier overgenomen kennelijk. Deze manier van spelen maakt een spel verslaafder omdat je vaker goodies vindt om je power level te verhogen dan je eigen level zelf. Dit heeft het voordeel dat je door kan levellen zonder limiet omdat er niets aan hangt.

Het zijn AIM (geen shield) vijanden zo ver ik weet, in de (met name hulk) strips komen die terug als al die gele poppetjes (die zie je ook vaak in de levels)

grootste minpunten, de bugs, regelmatig hangen. Geen kaart (je kan d pad naar boven drukken want ik miste mijn spelers om me heen maar dat laat hij dan zien), veel dezelfde levels (lijkt ala warframe waar ze de levels random genereren maar daar kan het, hier gaat een spel op elkaar lijken)

Maar die levels moeten op de schop, groter (90% zijn kleine onzin missies) en verschillender anders word je na een tijdje er simpel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:07:
[...]

Dat je niet kan wisselen is omdat er maar van elk 1 karakter in je team kan zijn (ook met MP)
Dat snap ik, maar als ik een missie start met die flex girl en Hulk loopt erbij, dan wil ik wel dat Hulk ook gewoon te spelen is door ermee te wisselen. Daarnaast kreeg je dus geen upgrades voor Hulk en bleef die op level 1, waar ik daarna alleen missies kreeg voor level 14. Dat was met die meid wel te doen, maar Hulk moet dan nog nieuwe gear krijgen om dat ook te kunnen en dat is dus niet. Ik had liever gezien dat de rest ook gewoon gear krijgt als ze actief zijn, of je daar nou zelf mee speelt of niet.

Ik wil in zo'n spel gewoon met iedereen spelen en het liefst door elkaar. Maar dat gaat dus niet ivm gear en skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Ik heb mijn harde schijf proberen te vervangen, maar daarna krijg ik met offline update alleen maar de volgende code..e101 00000504 8b050041 weet iemand daar een oplossing voor? Ik heb inderdaad flink gegoogled.. en geprobeerd.. maar nog niet een oplossing gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door QSYS op 24-08-2020 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 16:33
Ik ben dit weekend begonnen aan NieR: Automata op aanraden van een vriend. Holy shit wat een game _/-\o_ Dat is echt een must play voor iedereen. Ik heb zelden zo'n unieke game gespeeld. Ik had ook niet verwacht anno 2020 dat een game mij nog zo kon verbazen met spel elementen. Na zoveel jaren heb je het meeste wel gezien :)

Hij zit op dit moment in de gamepass (vandaar dat ik nu ook maar eens begonnen ben, stond nog op de to-play lijst).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nier is echt een van de vaagste games die ik heb gespeeld en ik heb er veel gespeeld :). Het is zo'n bizarre combinatie van gameplay elementen en serieuze en komische momenten met een heel groot vleugje japanse weirdness. Ik heb er van genoten haha.

Waar ik nu echt naar uit kijk zijn Tell me Why (ben een groot fan van de Life is Strange serie) en Wasteland 3. Vanaf vrijdag te spelen. Denk dat ik eerst de 1e episode van in totaal 3 van Tell me Why ga spelen en me daarna in Wasteland 3 ga verdiepen. Dat is een game die denk ik meer dan middelmatige commitment vraagt:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe augustus update staat voor de deur:

https://news.xbox.com/en-...omc_xbo_tw_GIF_lrn_8.25.1

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... Ik dacht even "oh hebben ze een nieuw event aangekondigd????" ... Oh, update van de software... En zie vervolgens dat dit niet het xsx topic is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:33:
[...]

Pfff... Ik dacht even "oh hebben ze een nieuw event aangekondigd????" ... Oh, update van de software... En zie vervolgens dat dit niet het xsx topic is :+
Haha, the hype is real...

Maar ik zit met smart te wachten op een system update om de wel bekende redenen die ik hieronder nog maar eens neer plemp :D

* HDMI-CEC
* Mute/Volume up-down fix voor de Xbox Remote

Ik heb er overigens een hard hoofd in dat bovenstaande gefixed is, maar hopen mag toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Benieuwd wanneer ik de nieuwe Xbox experience binnen krijg :) Zal waarschijnlijk nog wel eventjes duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

To make that experience even more seamless, we are making some changes to the way you sign in on Xbox. You will be able to sign in on as many Xboxes or Xbox Apps as you want, all at the same time.
Oh dat is even fijn ivm Gamepass sharing en games downloaden. Want als mijn zoon boven een Gamepass game wilt downloaden terwijl ik zelf gebruik maak van de console OF als er een vriendje langskomt en mijn account gebruikt, wordt ik eruit geknikkerd en het komt bij een 10 jarig niet op om eerst even te kijken of ik zelf bezig ben :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:57:
[...]
Benieuwd wanneer ik de nieuwe Xbox experience binnen krijg :) Zal waarschijnlijk nog wel eventjes duren.
Hangt ervan af of je in het insider programma zit. Zo ja, dan kun je hem verwachten, zo niet dan gaat het idd nog wel een maand of 1 a 2 duren, denk ik. De nieuwe XBox Experience is vorige week eerst in een beperkt aantal landen uitgebracht in het insider programma. Sinds gisteren zijn daar wat landen aan toegevoegd en waarschijnlijk sinds vandaag wereldwijd in het insider programma. Maar dan verschilt het volgens mij nog in welke insider ring je zit.

Kortom, geduld hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De NBA 2K21 demo is te downloaden. Elk jaar download ik deze braaf om er na een paar potjes weer genoeg van te hebben voor een jaar. Dus voor mensen die hetzelfde als mij hebben, dit is je moment.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58

LopeZ

Too much is never enough

Ik kreeg net een update mail van de Tunic devs en aangezien er hier een paar fans zijn zal ik de inhoud even delen. Helaas geen Xbox nieuws maar ze leven iig nog!
For a few years now, the TUNIC demo has been playable at shows like PAX and E3. The world is all topsy-turvy now, so we figured it would make sense to bring the fox directly to you, to play in the comfort of your own home.

First, the raw facts before I get all​ mushy:

⭐️ When can I play?
This weekend! Thursday, August 27th —​ Sunday, August 30th.​ This is a timed demo, meaning you can play as much as you want, but only during the weekend!

⭐️ How do I get the demo?
At Indie Arena Online (https://online.indiearenabooth.com/). You can also get it directly from the TUNIC Steam Page​ once the demo goes live.

⭐️ What will I need?
A Windows PC and a modern controller​ (eg: Xbox 360 or newer). You'll also probably need some amount of graphics power. The game isn't​ ridiculously demanding, but it definitely benefits from something better than regular integrated graphics hardware.
Interessant genoeg heb je een controller nodig wat mij vertelt dat ze de Xbox niet aan het vergeten zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De 1e reviews van Wastelands 3 druppelen binnen.

Wasteland 3 features everything only the best role-playing games do: an engaging story powered by excellent writing, compelling characters, tons of customization options, and a deep tactical combat system that feels fresh even after dozens of hours. But, most of all, it features a living world that reacts to what the player does, and changes depending on how the player decides to deal with the troubles ahead, providing a role-playing experience of the highest degree, one that very few games can boast of. [/embed]

Improving on its predecessor in almost every way, Wasteland 3 is one of the best and most reactive RPGs I've played in a long time.

https://www.metacritic.co...asteland-3/critic-reviews

MS heeft met inXile en Obsidian toch wel twee hele mooie studio's binnengehaald op RPG gebied zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2020 15:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Goeie eerste scores inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
MRE-Inc schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:43:
[...]

Haha, the hype is real...

Maar ik zit met smart te wachten op een system update om de wel bekende redenen die ik hieronder nog maar eens neer plemp :D

* HDMI-CEC
* Mute/Volume up-down fix voor de Xbox Remote

Ik heb er overigens een hard hoofd in dat bovenstaande gefixed is, maar hopen mag toch ?
Volgens mij had hij het over deze week.
Maar inderdaad ik wacht stom genoeg ook maar op die ene update die de CEC gaat terugbrengen.
Dat je meerdere xboxen tegelijk aan kan hebben is dan wel weer een goede ontwikkeling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben erg benieuwd! Hopelijk dit weekend tijd om er mee te beginnen. Tell me why ga ik wel over 2 weken spelen als alle episodes uit zijn. :)

Wel leuk om te zien dat MS studio's dan wel MS publishing dit jaar echt veel, gevarieerde en goede content hebben uitgebracht.

Vanaf vorig jaar september zijn de volgende games uitgekomen:

-Outer Worlds door Obsidian
-Gears 5 door The Coalition
-Bleeding Edge door Ninja Theory
-Ori and the Will of the Wisps door Moon Studios (publishing)
-Gears Tactics door Splash Damage (publishing)
-Minecraft Dungeons door Mojang
-Grounded door Obsidian
-Microsoft Flight Simulator door Asobo Studio (publishing)
-Battletoads door Dlala Studios / Rare
-Wasteland 3 door InXile

Waarbij Gears Tactics en MSFS hopelijk dit jaar nog naar de XsX komen.

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2020 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:30:
[...]

Ben erg benieuwd! Hopelijk dit weekend tijd om er mee te beginnen. Tell me why ga ik wel over 2 weken spelen als alle episodes uit zijn. :)

Wel leuk om te zien dat MS studio's dan wel MS publishing dit jaar echt veel, gevarieerde en goede content hebben uitgebracht.

-Grounded door Obsidian
-Wasteland 3 door InXile

Ze hebben bovendien het wiegje van Ashen gefinancierd, nough said ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:30:
[...]

-Grounded door Obsidian
-Wasteland 3 door InXile

komt er elke week een episode dan? kan me niet voorstellen

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
quorumz schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 01:49:
[...]

komt er elke week een episode dan? kan me niet voorstellen
dat was ook met Life is Strange (zelfde maker). Alleen zat er toen niet een weekje tussen maar echt maanden. Ben blij dat het nu maar een week is..

• elpino.rv
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:10:
Enige rare is, is dat als het een week is, ze gewoon net zo goed alles in 1 keer konden releasen... In die ene week gaan ze echt niets meer doen aan de game :)
klopt.. bij LiS waren ze gewoon nog aan het ontwikkelen aan de episodes die nog moesten komen. Nu echt niet meer, alles ligt al klaar.. Lijkt er dus op dat ze het nu gewoon leuk vinden om het ook zo gefaseerd uit te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Van de frontpage. Ik kende het niet, maar voor sommigen misschien wel leuk. Komt als het goed is vandaag beschikbaar. Van de makers van No Man's Sky (of iig een heel klein deel van dat team)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Whooohooo *O*

De MS versie was fantastisch op de 360, deze mis ik enorm op de XB1 en het was zeker in het begin heel erg wennen om de standaard headset die met de XB1 kwam te gebruiken. De headset van de XB1 voelde als een stap achteruit ten opzichte van die 360 headset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinden jullie het dan fijn dat je met 1 oor de rest van de audio dan minder hoort? En dan niet stemmen over 2 oren maar 1 oor? Nooit begrepen waarom dat fijn zou zijn tijdens het gamen. Bellen is prima, maar met gamen wil je toch meer horen?

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:29:
Vinden jullie het dan fijn dat je met 1 oor de rest van de audio dan minder hoort? En dan niet stemmen over 2 oren maar 1 oor? Nooit begrepen waarom dat fijn zou zijn tijdens het gamen. Bellen is prima, maar met gamen wil je toch meer horen?
Maar met zo'n oortje is het gewoon net als bellen tijdens het gamen, en dan zonder de foon vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:Y
Als Souls liefhebber klikte het niet meteen.
Je moet echt even het souls systeem loslaten en wennen aan de techniek van Mortal Shells.
Had bij mij even tijd nodig, vandaar dat ik niet echt een mening had.
Als je de combat echter door hebt, de voor jou juiste shell en wapen hebt bemachtigd wordt het toch wel een hele toffe game.
Weapon arts zijn gaaf gedaan !

Op de no-shell run na heb ik alle achievements binnen geharkt, dus kan Mortal Shells van harte aanbevelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:29:
Er zijn denk ik genoeg die zonder headset spelen en idd alleen een oortje in hebben of via een normale surround set spelen. Al snap ik dan niet hoe je dat doet als er kinderen op bed liggen of je in een normale woonwijk woont of nog een partner op de bank hebt zitten tenzij je weer een aparte geluidsdichte mancave hebt. Ik hoor dan gewoon te weinig als ik mijn surround set op standje laag moet zetten ivm buren en kinderen.

Daarom speel ik al jaren met een goede headset en microfoon. Ik hoor zo alles op het volume dat ik fijn vind. Tevens is de beleving voor mij dan ook veel intenser.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
@Martinspire Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XI-V8VRxcgtPY2s9FZ9QuwR8YQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3BTlpYVrPQqhzSCpXFibzsXX.jpg?f=fotoalbum_large

Hier werk ik mee, voor mijn gevoel hoor ik beide kanten even goed. Zeer open schelpen die ook van je oor af zitten. En Uber realistisch voor shooters natuurlijk ;)

Ik heb dan wel hele fijne buren die nog nooit ergens over geklaagd hebben want ik kan het volume flink open zetten in mijn dedicated ruimte >:)

Een headset is wel het meest vriendelijke voor je omgeving, maar ik mis daar wel echt het dynamisch bereik bij.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Mooie scores weer. De pers heeft de volledige game al kunnen spelen en daarmee ook kunnen reviewen. Ik wacht denk ik tot over 2 weken. Moet nog Grounded spelen en Wasteland 3 morgen!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2020 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Battletoads gekocht om een verloren middag wat op te vullen. Daar is het dan ook wel de perfecte game voor eigenlijk. Melige humor en de beat 'm up actie zit prima in elkaar. Leuk voor tussendoor, maar overduidelijk geen hoofdgerecht. Maar stiekem zijn de tussendoortjes altijd smakelijker dan je wilt toegeven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Augustus update is live. Flink groter dan normaal. In plaats van ongeveer 450MB nu maar liefst 701MB groot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKGTM_IR-mHL0OHsTCaq5jFP1QU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z5zj8b5vouuFp6ah81qF7M9m.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

HDR calibration tool in de augustus update.

Geen HDMI-CEC.
Bug Xbox Media remote volume up down en mute nog steeds aanwezig.

Goh, waarom verbaasd me dit niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb vooral deel 2 gespeeld, ook op de c64. Muziek was inderdaad geweldig, ik kan vooral de muziek tijdens het laden (wat gecombineerd was met het vertellen van het begin van het verhaal wat ook al echt geweldig was voor die tijd) nog zo in mijn hoofd afspelen :+
Die game haalde ook dingen uit waarvan ik echt geen flauw idee heb hoe ze dat deden op de c64... Ik weet nog dat de review in het c64 tijdschrift dat ik las begon met iets als 'ok jongens, ja de amiga is geweldig, maar wij zijn een c64 blad dus doe dat ding weg... Hoe bedoel je dat IS een c64? Dat kan niet?!' :o
Alleen de trailer zegt niet echt veel... Geloof dat het gewoon een nieuwe platform game is en dan is het maar afwachten of het nu ook wat wordt.

Vond de show overigens maar zwak... Paar leuke dingen, maar het duurde veel te lang met te veel niet interessante zooi. En de stream kwaliteit was echt belabberd, haperde om de haverklap, kleine stotters waardoor het vaak moeilijk was mensen te kunnen volgen. En ik snap nog steeds niet waarom bijna alle devs zo'n bagger kwaliteit microfoons hebben. Ik zit elke dag in meetings met mensen met goedkope headsets of zelfs gewoon de microfoons van hun laptops en de geluidskwaliteit is veel beter dan het merendeel van de devs in deze show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:56:
[...]

Jij was insider toch? De normale release volgt pas later?
Nee, ik ben al heel lang geen insider meer.

Verder geen bijzonderheden in de update behalve de HDR calibratie tool. De XBox Store moest wel 2x updaten na de systeem update. Verder nog wat andere apps die moesten updaten. Al met al niks spectaculairs.

Edit: als je je Xbox op Nederlands hebt ingesteld qua taal, dan heet de Guide nu Handleiding. Dus op de Xbox knop drukken en dan naar je tabblad met profiel en systeem gaan. Zucht....

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 27-08-2020 23:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elpino.rv
Episode 1 van Tell me why zojuist uitgespeeld... Begint rustig, maar wordt steeds duidelijker wat er is gebeurd.. erg vet toch weer . .. nu een week wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wat zou dit precies moeten doen? Merkte van de week namelijk op dat ik wel met de afstandsbediening van mijn tv door het hoofdscherm van mijn xbox kon bladeren. Is dat niet ook zoiets?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BM schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:58:
[...]

Wat zou dit precies moeten doen? Merkte van de week namelijk op dat ik wel met de afstandsbediening van mijn tv door het hoofdscherm van mijn xbox kon bladeren. Is dat niet ook zoiets?
Dat wat jij doet, is gewoon je afstandbediening als universele afstandsbediening instellen zodat je alle apparaten met 1 AB kunt bedienen. Wellicht dat het onderdeel is van hdmi-cec.

Ik wil gewoon dat wanneer ik mijn tv aanzet, mijn tv een signaal geeft naar de xbox dat die aan moet gaan. Andersom ook. Als ik mijn xbox aanzet, dan moet de xbox dus een signaal geven naar de tv dat die aan moet en naar de juiste hdmi input moet schakelen zodat je niet je AB van je tv moet opzoeken die net weer aan de andere kant van de kamer ligt en dan nog 3x op knopjes moet gaan drukken om de tv aan te zetten, de juiste input te selecteren en dan op OK drukken.

Mijn LG OLED heeft Apple Homekit ondersteuning, dus als ik roep: He Siri, Xbox aan, dan zet Siri mijn tv aan op input HDMI1 waar de xbox aan hangt. Als Microsoft nou dat HDMI-CEC aanzet, dat schakelt de tv dus ook de xbox in.

HDMI-CEC heeft 2 weken prima gewerkt want dat zat in de mei update echter stond het niet in de release notes en volgens mij had niemand het ook in de gaten dat het er in zat op @justifire na dacht ik. Die kwam er namelijk mee.

In mei zijn er 3 updates geweest. De eerste die 12 mei bij installeerde, had HDMI-CEC, de 2e update die de 15e van mei op mijn systeem kwam, had het ook, maar de update van 28 mei heeft HDMI-CEC er weer uit gehaald.

Zie ook: https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Verder vind ik het vreemd dat je wel problemen kunt melden via de zgn insider feedback hub, al is dat nu Reddit (wat overigens belachelijk is) als je insider bent, maar als je bugs ontdekt in een final release, dat je dan maar contact met microsoft moet opnemen via de normale wegen en je daar nooit meer wat van hoort. Dat heb ik dus vorige maand gedaan, maar ja, geen HDMI-CEC en nog steeds de 2 bugs met de Media Remote afstandsbediening.

En dat hdmi-cec erin heeft gezeten, ik heb er een screenshot van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvlzMrPdTkAHJk9HjXd3B2RlcBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ci8DzQ9OOUTKWBxgvqNGcYRe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had even gemist dat Outriders redelijk wat info al had laten delen. Gears gemixt met Bulletstorm (ja, ben ik weer), dat is helemaal in mijn straatje. Alle videos kun je hier checken: YouTube: Outriders - YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Windbound gisteren geprobeerd, want ik had hem gekocht nadat ik een trailer had gezien... Maar wat ik niet wist is dat het een rogue lite procedurally generated game is... Daar heb ik even weinig zin in.

Ben nu bezig met Wasteland 3. Leuke game, zowel qua story / dialogen als wel de post apocalyptische wereld. Ben alleen gewoon niet zo goed in de fight mechanics. Maar daarom speel ik ook gewoon op normal :).

Daarnaast gisteren ook Grounded gespeeld. Wat blijft dat een ontzettend toffe game. Ik kan echt iedereen aanraden om het gewoon een uurtje te proberen. Nu samen met @G_Dragon een nieuwe basis aan het bouwen ver boven de grond en in de hoop dat deze ook met nieuwe flying enemies veilig is :).

En ook Tell me Why gespeeld. Ook een aanrader als je de eerste Dontnod games leuk vond. Duurt een uurtje of 2/3 volgens mij.

Verder heb ik blu tack besteld om zo de coop achievements in Battletoad proberen te tackelen :+
Even op klikken... https://twitter.com/Quixo...tatus/1297620279611531269

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:37
dark hollow ziet er best leuk uit ga ik zeker even checken vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Alleen jammer dat er in zo’n beetje elke game tegenwoordig gebouwd / overleefd moet worden.
Ik speel voor ontspanning, niet om continue op zoek te moeten naar eten, drinken en bouwmaterialen.
Game ziet er verder wel grappig uit, maar net als met Grounded pas ik even.
Grounded heeft een mode waarin je geen survival elementen hebt moet voedsel en drinken, mocht dat je er van weer houden om het spel te proberen :). In Windbound zit dat ook en daar ben ik dan ook beetje op afgeknapt.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2020 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:37
justifire schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Alleen jammer dat er in zo’n beetje elke game tegenwoordig gebouwd / overleefd moet worden.
Ik speel voor ontspanning, niet om continue op zoek te moeten naar eten, drinken en bouwmaterialen.
Game ziet er verder wel grappig uit, maar net als met Grounded pas ik even.
Als je een game zoekt om te ontspannen kan ik je Spiritfarer aanraden staat op gamepass en is afgelopen week uitgekomen en die game komt in mijn top 3 van het jaar (misschien wel boven Last of us 2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe store wordt uitgerold zo te zien, even bij updates kijken of de store een update heeft als je hem nog niet ziet. Het kan zijn dat ie er nog niet tussen staat, hij wordt in waves uitgerold. Maar hij komt er dus al wel snel aan!

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2020 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dusssss.... ik dacht ik pak mijn elite controller V2 en ik ga even FH4 spelen. doe ik een cross country race wat een beetje fout uitpakt en wil ik Y gebruiken om te rewinden doet die het niet meer. ik dacht van huh misschien heb ik de moeilijkheidsgraad omhoog gezet en wil ik in de settings kijken begint die hele controller alle kanten op te vliegen in het menu.

Dus ik dacht misschien maar de xbox maar even herstarten, nope hou ik de xbox logo lang ingedrukt vliegt die alle kanten op behalve xbox herstarten. de controller spacet hem als een gek en ondertussen zit ik met vergrootglas aan door alle dingen heen te vliegen wat ik niet wil!

tijd om hem dus ter reparatie aan te bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:01:
dusssss.... ik dacht ik pak mijn elite controller V2 en ik ga even FH4 spelen. doe ik een cross country race wat een beetje fout uitpakt en wil ik Y gebruiken om te rewinden doet die het niet meer. ik dacht van huh misschien heb ik de moeilijkheidsgraad omhoog gezet en wil ik in de settings kijken begint die hele controller alle kanten op te vliegen in het menu.

Dus ik dacht misschien maar de xbox maar even herstarten, nope hou ik de xbox logo lang ingedrukt vliegt die alle kanten op behalve xbox herstarten. de controller spacet hem als een gek en ondertussen zit ik met vergrootglas aan door alle dingen heen te vliegen wat ik niet wil!

tijd om hem dus ter reparatie aan te bieden!
Maar heb je je console nou wel ook herstart? Want iets soortgelijks heb ik ook wel een paar keer gehad volgens mij en is weg na herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:55:
De nieuwe store wordt uitgerold zo te zien, even bij updates kijken of de store een update heeft als je hem nog niet ziet. Het kan zijn dat ie er nog niet tussen staat, hij wordt in waves uitgerold. Maar hij komt er dus al wel snel aan!
Ben benieuwd of ik ‘m ook ga krijgen.. zit in de Insider Alpha Skip Ahead program en heb het nieuwe dashboard design al wel enige tijd.. maar nog steeds de oude Store.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:34:
[...]

Maar heb je je console nou wel ook herstart? Want iets soortgelijks heb ik ook wel een paar keer gehad volgens mij en is weg na herstarten.
Ja heb ik ook gedaan. Ik heb zelfs de stroom eruit getrokken om te kijken of dat het is maar dat is het niet. Ik ben altijd zuinig op dat ding, ik zit er ook niet met chips handen of zo aan.

Edit weer opnieuw geprobeerd probleem bleef gelijk. Nu heb ik hem tegen mijn handpalm aangetikt en hij doet weer normaal? 8)7 |:( :F

Ik snap er niks van.

Edit:

10 minuten verder in Metal Gear Solid: The Phantom Pain en het feestje gaat weer verder. Big Boss doet een halve gare vorm van Jaywalking. Ding gaat echt opgestuurd worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2020 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:53:
[...]

Ja heb ik ook gedaan. Ik heb zelfs de stroom eruit getrokken om te kijken of dat het is maar dat is het niet. Ik ben altijd zuinig op dat ding, ik zit er ook niet met chips handen of zo aan.

Edit weer opnieuw geprobeerd probleem bleef gelijk. Nu heb ik hem tegen mijn handpalm aangetikt en hij doet weer normaal? 8)7 |:( :F

Ik snap er niks van.

Edit:

10 minuten verder in Metal Gear Solid: The Phantom Pain en het feestje gaat weer verder. Big Boss doet een halve gare vorm van Jaywalking. Ding gaat echt opgestuurd worden.
Super irritant natuurlijk, maar met FH4 en MGS5 speel je wel vette games :Y ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drake Hollow is gister gereleased. State of Decay light werd het al genoemd zag ik. Is overigens console exclusive voor Xbox én in Game Pass.

Komt later ook nog naar PC.

Pagina: 1 ... 68 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.