Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:22:
Had nog een code liggen voor 14 dagen XBOX GAME PASS ULTIMATE:
(Werkt blijkbaar alleen als je niet voorheen gebruikt gemaakt hebt van een van deze aanbiedingen)

***members only***

Sterretje vervangen door een letter..... Succes!!
Dank je wel! Heb hem ingeruild en mijn resterende punten werden omgezet. Heb nu tot oktober 2021 gamepass ultimate!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2020 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik geraak mijn fysieke copy van Titan Fall 2 nooit meer kwijt dus :p

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:42
Lekker zeg, weer drie jaar Xbox Game Pass Ultimate gescoord voor in totaal 100 euro. Je kan dus nog steeds XBox Live Gold omzetten naar GPU :*)

Zie mijn post in het Game Pass topic voor meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 23:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6e199XPJ_o3f3UEIQD7lpwPQUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gtmwVEYm9PRF0bzNCxYFByCg.jpg?f=fotoalbum_large

om terug te komen op problemen met inloggen op de xbox one x met x360 games zie de foto vol met kerberos fouten, ik heb de wireshark dump genomen.

een echte x360 heeft dit probleem niet

suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Light21M schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:39:
[Afbeelding]

om terug te komen op problemen met inloggen op de xbox one x met x360 games zie de foto vol met kerberos fouten, ik heb de wireshark dump genomen.

een echte x360 heeft dit probleem niet

suggesties?
Heb je uberhaubt data van de 360 opgeslagen in de cloud (savegames bijv.)? Ik weet dat tijdens het inloggen op de One hij je profiel download van de servers maar misschien dat er iets op moet staan behalve je profiel?

Anders toch een ticket inschieten bij MS support.

Edit: ah, zelfs een nieuw account aanmaken werkt niet. Vaag...

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 16-08-2020 13:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:25
Je hebt het vast gedaan of geprobeerd maar toch, heb je de XBOX 360 toegevoegd aan hetzelfde Microsoft account waarop op een XBOX One geregistreerd staat?
Staan alle gekoppelde apparaten hier vermeld? https://account.microsoft.com/devices/

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
ariekanari schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:46:
Je hebt het vast gedaan of geprobeerd maar toch, heb je de XBOX 360 toegevoegd aan hetzelfde Microsoft account waarop op een XBOX One geregistreerd staat?
Staan alle gekoppelde apparaten hier vermeld? https://account.microsoft.com/devices/
Die staat er niet tussen, maakt dat veel verschil denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Notna schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:03:
[...]

Heb je uberhaubt data van de 360 opgeslagen in de cloud (savegames bijv.)? Ik weet dat tijdens het inloggen op de One hij je profiel download van de servers maar misschien dat er iets op moet staan behalve je profiel?

Anders toch een ticket inschieten bij MS support.

Edit: ah, zelfs een nieuw account aanmaken werkt niet. Vaag...
inderdaad, zelfs een nieuwe account geeft dit probleem.

De server die het heeft is 65.55.42.42, als jullie je authenticeren is het misschien een andere server maar dan zou iemand met wireshark is moeten zien hoe het bij hem loopt of de dump mij sturen.

er loopt een ticket bij microsoft maar ze zijn zo traag :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYOrpZvPqJgenHAiXZx2eVlqTcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hLgmb7nXEKMkfxzSsnEFJZc4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Light21M schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:06:
[...]

Die staat er niet tussen, maakt dat veel verschil denk je?
Je XBOX staat er niet tussen? Dan zou ik deze toevoegen en volgens mij zou het dan moeten werken.

Edit: al lijkt het probleem in jouw situatie er veel gecompliceerder uit te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door ariekanari op 16-08-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
ariekanari schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

Je XBOX staat er niet tussen? Dan zou ik deze toevoegen en volgens mij zou het dan moeten werken.
zal vanavond is proberen. maar het probleem is niet account gebonden.
mijn xbox one x staat er tussen maar niet de x360, maar ja als je een xbox one x zonder x360 in huis hebt ben je gejost?

[ Voor 17% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Edit: al lijkt het probleem in jouw situatie er veel gecompliceerder uit te zien.
Is dat niet alleen voor je garantie....Anders kan je ook geen ticket loggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Zag Man of Medan in de Ultimate Deals en kwam erachter dat hij ook in Game Pass zit. Meteen gestart een paar dagen terug en wat een geweldige game. Soort story driven horror game waar jij zelf de keuzes maakt.

Nu al een paar dagen aan het spelen en ga ook zeker het nieuwe deel aanschaffen.

Ben alleen niet altijd even blij waar mijn keuzes mij heen leiden haha. Het ademen door op de A toets te klikken in spannende momenten, wanneer je verstop bent, gaat bij mij vaker mis dan goed. Gelukkig lijdt dat niet altijd naar (veel) slechtere situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
[...]

toevoegen van de x360 in de portaal maakt geen verschil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOXYl4oEZm3RIHNHCDFEpgPkxJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lMxjm4VEGRaMNjeKvqzQd9D.jpg?f=fotoalbum_large

links xbox one x , rechts xbox 360, zelfde netwerk

hun kerberos server geeft bij mijn xbox one x geen ticket terug maar wel bij mijn echte x360.

[ Voor 46% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
justifire schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:09:
[...]

Volgens mij mag je maximaal tien apparaten gekoppeld hebben aan je account.
Daarna moet je een apparaat verwijderen alvorens een nieuw apparaat te kunnen registreren.
kheb het gevoel dat men xbox one x niet gekend is hun systeem, voor kerberos authenticatie

[ Voor 3% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
justifire schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:33:
[...]

Is het een nieuw aangeschafte X ?
Geen andere firmware / modified OS ?
Geen harddisk vervangen ?
eentje ontvangen van microsoft wegens rma kapotte fan

laatste firmware public en geen mods of disk vervangen

[ Voor 9% gewijzigd door Light21M op 16-08-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
justifire schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:57:
[...]

Zou verder ook niets kunnen verzinnen.
Ik zou hem terugsturen voor garantie (evt met enhanced exchange zodat je niet zonder console komt te zitten
)
morgen is vragen, kan bijna niet anders dan de xbox zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Kon de verleiding niet weer staan en heb platformer Rocket Knight voor minder dan €3 gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan me ook eigenlijk niks anders voorstellen dan dat hij geband is op het 360 netwerk op een of andere manier... Kan natuurlijk best dat je een refurb teruggekregen hebt waar ze zich bij Microsoft zelf niet van gerealiseerd hebben dat ie op een banlijst staat of zo.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.metacritic.co...icrosoft-flight-simulator

De eerste FS2020 reviews verschijnen vandaag. Als je de eerste reviews mag geloven is het geen onaarde 'game'.
“Microsoft Flight Simulator is a once-in-a-generation technical showpiece.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
harrytasker schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:22:
Had nog een code liggen voor 14 dagen XBOX GAME PASS ULTIMATE:
(Werkt blijkbaar alleen als je niet voorheen gebruikt gemaakt hebt van een van deze aanbiedingen)

***members only***

Sterretje vervangen door een letter..... Succes!!
bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:18:
@justifire Beetje mixed reviews voor Mortal Shell.

https://www.metacritic.com/game/pc/mortal-shell

Ga jij hem halen? Zo ja ben ik wel benieuwd naar je ervaringen? Heb de komende weken genoeg aan Battletoads en Wasteland 3 :)
Jazeker :Y
Game schijnt kort te zijn, maar verder wel op orde.
Uiteraard niet zo diepgaand als Dark Souls, maar laten we eerlijk zijn, dat is Sekiro ook niet.
Ik kijk uit naar wat avondjes plezier en ben benieuwd naar de mechanics als Shells en Consumables proberen en leren.
Update volgt ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de cronus zen? Met dit apparaat kan je controllers van een ander platform aansluiten op de Xbox One. Ik krijg namelijk na een kwartier al kramp van de Xbox One controller. Wil er graag een ds4 controller op aansluiten. Iemand ervaring of de cronus zen extra lag geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Finraziel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:07:
Kan me ook eigenlijk niks anders voorstellen dan dat hij geband is op het 360 netwerk op een of andere manier... Kan natuurlijk best dat je een refurb teruggekregen hebt waar ze zich bij Microsoft zelf niet van gerealiseerd hebben dat ie op een banlijst staat of zo.
Banned niet maar onbekend op het x360 netwerk, heb de unit getest naast die van mijn collega ook xbox one x, die heeft het probleem niet met mijn account, toestel gaat na aandringen geswapped worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 06:30:
[...]

ik dacht dat ze ooit zeiden dat alle dlc die nog zou uitkomen gratis was maar kennelijk is dat niet zo..

ga geen 2.5 jaar oud spel meer opstarten (van dying light 2 horen we ook niets meer)
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn.
Maar deze devs hebben de afgelopen jaren echt bakken met gratis dlc en game modes en events uitgebracht voor Dying Light.
Ze waren ten tijden van Dying Light ook bezig met het maken van Hellraid.
Door het succes van DL is deze echter op de plank blijven liggen.
Ze hadden deze dus eigenlijk als standalone game uit willen brengen, maar hebben hem nu als dlc uitgebracht.

Dat gezegd hebbende, ik koop hem ook niet.
DLC ben je in een uurtje doorheen en is dus de tien euro niet waard.

Dying Light 2 ze nog druk mee bezig :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze week weer verder gegaan met me save op Skyrim, denk zet de game op mijn externe SSD Samsung T5.
Loading screens? gewoon bijna compleet weg, de langste duurt 2 tot 3 sec lol :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:30

JSchut

.....

Uiteindelijk toch Sekiro gekocht. Had mijn twijfels maar dacht laat ik het maar proberen. Ik wist dat het geen Dark Souls game was (Ben groot fan van de souls games).

Maar kom er maar niet in. Heb het wat tijd gegeven maar de playstyle ligt mij gewoon niet. (Speelt niet leuk voor mij) Ben niet heel ver gekomen maar heb wel wat Mini bosses en bosses verslagen. Maar heb er gewoon geen lol in.

Dus tijd voor wat nieuws. Vandaag is Mortal Shell uitgekomen. Ben benieuwd naar de reacties van de mensen die hem hier spelen (Weet dat er iig 1 iemand is :P)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

quorumz schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:51:
Is er 20/20 nu nog een show van MS? erg onduidelijke comms namelijk. (donderdag dus)
dat had MS uiteindelijk beloofd

zag ergens 1 artikel dat het September zou worden
wel apart
Volgens mij September inderdaad, maar we hebben voor deze maand Gamescom nog, waar Xbox ook aanwezig is. Misschien dat ze daar nog wat aankondigen/bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:14
hmmm ik dacht echt dat pathfinder in de gamepass zat meer helaas :( :P
Nu twijfel ik om deze te halen, vond DOS2 geweldig, of zou ik eerst Pillars of eternity 1 gaan doen want deze staat wel in de gamepass.

ik dacht dat Pathfinder meer op Pillars of eternity zou lijken he ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Voor wie de wekelijkse Game Pass Quests uitvoert. Naast het opstarten van Streets of Rogue, levert het voltooien van de tutorial ook 1 achievement op. Dit neemt ongeveer 5 minuten in beslag.

[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 18-08-2020 19:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ariekanari schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:46:
Voor wie de wekelijkse Game Pass Quests uitvoert. Naast het opstarten van Streets of Rogue, levert het voltooien van de tutorial ook 1 achievement op. Dit neemt ongeveer 5 minuten in beslag.
Had idd al even naar de achievements gekeken en zag die er tussen staan. Die pak ik morgen wel voor de +50 voor een achievement en als 2/3 achievement voor de wekelijkse streak.

Tellertje staat inmiddels alweer door de 30k.

@justifire ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Gamepass. Te veel games die ik wil spelen en te weinig tijd. :D

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 19-08-2020 01:32 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Was deze al een keer langsgekomen ?

En zag gisteren dat XboxPope ook "Live" gaat....

[Twitter: https://twitter.com/XboxPope/status/1295752382073245699]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even terug te komen op mijn eerdere post over de Xbox Controller Elite Series 2, vorige week ben ik weer begonnen met Skyrim en daar merk ik inderdaad dat de A button heel vaak niet reageert. Wat hebben jullie eraan gedaan om dit op te lossen? want ik kan hem wel weer onder garantie gaan aanmelden bij Microsoft en vervolgens een oude/nieuwe controller in ontvangst nemen, maar dat lost niks op.

Of zouden ze geld teruggeven?

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2020 11:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:47
@justifire Morgen mogen we weer:

The Subject 2923 DLC pre-patch update is live on PC (Steam and Epic). The many system and item changes listed below will be included in the free update. The Subject 2923 Campaign, Reisum, Ward Prime, and associated items will be unlockable with the Subject 2923 DLC on August 20th, 2020 for all platforms (Steam, Epic, Xbox One, and PlayStation®4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:43
Is er eigenlijk nu al bekend wat er gaat gebeuren met Xbox live Gold en Xbox gamepass en gamepass ultimate?

Persoonlijk zit ik zelf niet te wachten op een abonnement van €15 per maand als live eruit gaat aangezien ik gewoon spellen koop die ik wil.

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirgoMossel schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:43:
Is er eigenlijk nu al bekend wat er gaat gebeuren met Xbox live Gold en Xbox gamepass en gamepass ultimate?

Persoonlijk zit ik zelf niet te wachten op een abonnement van €15 per maand als live eruit gaat aangezien ik gewoon spellen koop die ik wil.
Same here, was nu al 13 jaar lang ongeveer 35 tot 40 euro kwijt per jaar aan Xbox Live Gold en dat was me duur genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:00:
Even terug te komen op mijn eerdere post over de Xbox Controller Elite Series 2, vorige week ben ik weer begonnen met Skyrim en daar merk ik inderdaad dat de A button heel vaak niet reageert. Wat hebben jullie eraan gedaan om dit op te lossen? want ik kan hem wel weer onder garantie gaan aanmelden bij Microsoft en vervolgens een oude/nieuwe controller in ontvangst nemen, maar dat lost niks op.

Of zouden ze geld teruggeven?
Geen idee of ze geld teruggeven. Ik heb mijne begin juli aangemeld vanwege stickdrift. Had hem 3 weken eerder geloof ik gekocht via Amazon.

Dacht dat ik mijn eigen controller terug had gekregen, maar na controle van het serienummer, bleek het toch om een andere te gaan. Kon er iig niet aan zien of het refurb was of niet. Had hem zonder accessoires op gestuurd, maar kreeg hem terug met extra backpaddles en 2 paar thumbsticks die anders iets van 20 euro via Microsoft kosten. Dat was dan wel weer netjes.

Ding moet gewoon goed zijn, dus terug sturen. Moet je even een kleine 2 weken met een normale spelen of een v1 als je die nog hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:51:
[...]

Geen idee of ze geld teruggeven. Ik heb mijne begin juli aangemeld vanwege stickdrift. Had hem 3 weken eerder geloof ik gekocht via Amazon.

Dacht dat ik mijn eigen controller terug had gekregen, maar na controle van het serienummer, bleek het toch om een andere te gaan. Kon er iig niet aan zien of het refurb was of niet. Had hem zonder accessoires op gestuurd, maar kreeg hem terug met extra backpaddles en 2 paar thumbsticks die anders iets van 20 euro via Microsoft kosten. Dat was dan wel weer netjes.

Ding moet gewoon goed zijn, dus terug sturen. Moet je even een kleine 2 weken met een normale spelen of een v1 als je die nog hebt liggen.
Dan gaat die denk ik gewoon weer op de post, ik zit nog wel in twijfel om te wachten tot ze de verbeterde versie op de markt brengen zodat die gelijk onder garantie daarvoor omgeruild kan worden. De eerste keer dat ik hem onder garantie op stuurde kreeg ik een compleet nieuwe Series 2 incl nieuwe accessoires, maar heb nu me twijfels wat ze gaan doen met de controller omdat de controller officieel uit de handel is gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:12:

The Subject 2923 DLC pre-patch update is live on PC (Steam and Epic). The many system and item changes listed below will be included in the free update. The Subject 2923 Campaign, Reisum, Ward Prime, and associated items will be unlockable with the Subject 2923 DLC on August 20th, 2020 for all platforms (Steam, Epic, Xbox One, and PlayStation®4).
Oeh, lekker !! :9
Voorlopig nog wel even druk met Mortal Shell maar ga deze dlc zeker oppakken.
Bazen game ! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
justifire schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Bazen game ! _/-\o_
Vooral dit ben ik erg blij mee:

Summons

Items/Perks/Traits that increase “Mod Damage” now affect Summons

Health of Summon now scales with Weapon Level (of weapon it is slotted into)

Summons can now Crit (player’s Crit value)

Summons can now deal Weakspot damage (their own modifier)

Iron Sentinel will now die when the player dies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:15:
[...]

Vooral dit ben ik erg blij mee:

Summons

Items/Perks/Traits that increase “Mod Damage” now affect Summons

Health of Summon now scales with Weapon Level (of weapon it is slotted into)

Summons can now Crit (player’s Crit value)

Summons can now deal Weakspot damage (their own modifier)

Iron Sentinel will now die when the player dies.
Die skulls gaan echt OP worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Bazen game ! _/-\o_
Hoe is Mortal Shell? Moeite waard als souls liefhebber?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik denk dat ik hem ook maar gewoon koop. Heb toch niks te spelen nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor diegenen die nog even lekker op Zandvoort willen racen in een F1 auto, maar de game zelf nog niet hebben:

Link naar alle Free Play Days - games

Directe link naar F1 2020

Tot en met 23 augustus.

[ Voor 42% gewijzigd door MRE-Inc op 20-08-2020 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
VirgoMossel schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:43:

Geruchten gaan dat online gratis wordt en Gamepass optioneel. Kan ook bijna niet anders. Live en Gamepass (tegen normale tarief) wordt simpelweg te duur. En Gamepass verplichten om online te kunnen gamen gaat natuurlijk ook niet werken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:12:

Zag dat de nieuwe dlc vandaag nog in de aanbieding is voor negen eurootjes, meteen meegepakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
justifire schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:46:
[...]

Zag dat de nieuwe dlc vandaag nog in de aanbieding is voor negen eurootjes, meteen meegepakt :)
Same here!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:12:
Voor diegenen die nog even lekker op Zandvoort willen racen in een F1 auto, maar de game zelf nog niet hebben:

Link naar alle Free Play Days - games

Directe link naar F1 2020

Tot en met 23 augustus.

[Twitter]
Ik kan ook iedereen van harte Wreckfest aanraden.

Interface en singleplayer is wellicht wat spartaans, maar het speelt zo enorm lekker. Vooral met de juiste instellingen heb je zowaar nog een top drift-game ook nog. Hier mijn tuning en difficulty settings (stelt weinig voor maar wellicht handig).

Na een paar offline races kun je wel al een nieuwe auto aanschaffen om online mee te komen. Er zijn speciale A, B en C klasses (een B of C mag ook meedoen bij A overigens). Overigens kun je ook gewoon auto's lenen. Die zijn op zich wel prima om mee te beginnen. Sowieso gaat het nooit echt hard. Geen enkele auto haalt 200kmh tijdens een race. Het zijn dan ook banger auto's, rijp voor de schroothoop.

Uiteraard zit er ook nog destruction derby in en kun je met allerlei rare voertuigen rijden. Zelf zit ik in de normale racing servers. Dat gaat er ook chaotisch aan toe en zelfs een plek 7 kan een hard bevochten wedstrijd zijn met een blij resultaat. Winnen is hier echt niet alles.

Nog een trailer? Vooruit dan:
[YouTube: Wreckfest • Launch Trailer • PS4 Xbox One PC]

Verder 2 reviews:
YouTube: Wreckfest Review
YouTube: Wreckfest Review "Buy, Wait for Sale, Rent, Never Touch?"

En een hippe online impressie:
YouTube: Wreckfest Online Experience in a Nutshell (luide audio alert).

Ik weet niet of de money-glitch er nog in zit, maar zal zo even kijken. Dat betrof een custom race met max rondes en met max voertuigen (in race-bank of grasmaaier als tegenstanders) en dan iedereen wrecken in de eerste paar rondes om vervolgens jezelf kapot te maken, dan kreeg je maximale payout alsof je 24 ronden had gereden. Doe dat een paar keer en elke auto met max upgrades en/of max armor was beschikbaar.

Upgrades zijn wel nodig om online een beetje mee te komen, maar alles is vrij goedkoop en snel te behalen. Je hoeft ook niet de snelste auto te hebben om te winnen, want om te winnen moet je ook de finish halen (en dat lukt niet altijd met de schade die anderen je aandoen). Vooral op banen waar je elkaar kruist (welbekende 8-tracks) of korte ovals zijn daarbij lastig. Online is het chaos, vooral de eerste ronde, maar dat maakt de game ook wel leuk. Maar zelfs al ga je hem als normale racegame rijden (in de lobbies waar dat soms kan), dan ontdek je een hele uitdagende racer waarbij de baan elke keer net wat anders aanvoelt en je van goede huize moet komen om de leaderboard tijden te domineren.

Er is DLC, ook in een season pass, en die voegt toch wel aardig wat toe. Inmiddels is er ook een toernooi toegevoegd om offline wat dingen te unlocken. Deze keer een grote harvester en wat grut.

Vorige free play weekend was een groot succes. Aardig wat nieuwe mensen erbij online en veel meer beschikbare servers. Zelf join ik altijd via de server browser, dat gaat wat snel. Downtime tussen online matches is redelijk (ongeveer 1,5 minuut tussen matches in), maar gewoon lekker Tweakers browsen of iets en het is zo voorbij. Wat verder opvalt is dat de game ook leuk is als je niet voorop rijdt. Zelfs plek 7 kan een mooie battle zijn en blij om de finish te halen. Zeker op bepaalde manen waar je veel mensen om je heen ziet crashen, is het bijna nog leuker dan als eerste de finish behalen.

Het is een game waar je online precies kunt doen waar je in andere races weinig lol aan beleeft. Mensen eruit beuken, rond draaien of juist ontwijken. Elke bocht kan er iemand aan komen. Vooral de eerste paar bochten zijn altijd spannend hoe je die door komt. Daarna heb je er wat meer grip op. Regelmatig zie je ook mensen achteruit rijden, waarbij het handiger is om er gewoon recht op af te gaan, dat kost je over het algemeen de minste tijd en zolang je overspeed hebt, de minste schade. En je leert heel goed de PIT-manoeuvre te doen, of ertegen te verdedigen.

Anyways TL;DR: Spelen die game. Beste racegame van deze generatie. Briljante (crash) physics die elke andere game ineens heel saai maken :P
Dus probeer de game zeker even!

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2020 20:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb vakantie nu, dus tijd om te gamen is gelimiteerd. Maar Wreckfest wil ik wel proberen. F1 2020 kan ik iig van harte aanraden, er goede game!

Iemand hier ook al gestart met Battletoads. Reviews zijn wat mixed, zo rond de 75/100 gemiddeld (mocht willen dat ik het vroeger haalde) dus lijkt wat smaakgebonden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb Battletoads net gedaan. Wilde even een kwartiertje spelen maar dat werden ongeveer 6. Leuke humor, prima graphics (moet je van houden) en speelt lekker weg. Wel een aanslag op m'n controller maar dat komt door m'n gebrek aan skills :). Wel een aanrader verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:39:
Heb vakantie nu, dus tijd om te gamen is gelimiteerd. Maar Wreckfest wil ik wel proberen. F1 2020 kan ik iig van harte aanraden, er goede game!

Iemand hier ook al gestart met Battletoads. Reviews zijn wat mixed, zo rond de 75/100 gemiddeld (mocht willen dat ik het vroeger haalde) dus lijkt wat smaakgebonden?
Jep en uitgespeeld op Battletoads niveau :). Vandaag een vrij dagje... Denk dat ik er 7 uur over heb gedaan.
Ben er echt gecharmeerd van. Nu lekker op een makkelijkere difficulty alle collectibles proberen te halen. Sommige levels op Battletoads difficulty waren wel echt onwijs pittig. Precies waar ik van hou :)

Niet kijken als je gespoiled of gedemotiveerd wilt worden :P Dit is op battletoads difficulty. Normal is een stuk eenvoudiger. Uiteindelijk kwestie van patroon herkenning.

Wat een leuke games brengen ze toch dit jaar uit zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2020 23:55 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ah dat verklaart waarom ik zag dat je achievement % al op iets van 59% stond toen ik ze vergeleek. Je stond toevallig op m'n dashboard als tegel dat je Battletoads aan het spelen was.

Ik speel nu op medium (toad) level en vind dat al vrij pittig. Ik kan dan ook alleen maar een beetje Battlefielden en vliegen daarin. Totaal zonder skill op platform (of hoe dit ook heet) gebied.

Weet je zeker dat het een leuke game is? This toch matige graphics en geen AAA dus automatisch Gamepass crap fillers?

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:52:
[...]

Jep en uitgespeeld op Battletoads niveau :). Vandaag een vrij dagje... Denk dat ik er 7 uur over heb gedaan.
Ben er echt gecharmeerd van. Nu lekker op een makkelijkere difficulty alle collectibles proberen te halen. Sommige levels op Battletoads difficulty waren wel echt onwijs pittig. Precies waar ik van hou :)

Niet kijken als je gespoiled of gedemotiveerd wilt worden :P Dit is op battletoads difficulty. Normal is een stuk eenvoudiger. Uiteindelijk kwestie van patroon herkenning.

[YouTube: Battletoads!]

Wat een leuke games brengen ze toch dit jaar uit zeg.
Lekker muziekje erbij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:05:
Ah dat verklaart waarom ik zag dat je achievement % al op iets van 59% stond toen ik ze vergeleek. Je stond toevallig op m'n dashboard als tegel dat je Battletoads aan het spelen was.

Ik speel nu op medium (toad) level en vind dat al vrij pittig. Ik kan dan ook alleen maar een beetje Battlefielden en vliegen daarin. Totaal zonder skill op platform (of hoe dit ook heet) gebied.

Weet je zeker dat het een leuke game is? This toch matige graphics en geen AAA dus automatisch Gamepass crap fillers?

:+
Haha, dit is echt een perfecte game voor Gamepass. Mensen zouden dit wellicht niet snel kopen, maar via Gamepass gaan mensen het toch uitproberen. Ben echt positief verrast over de game. En velen met mij volgens mij. Het heeft ook echt een prima lengte. Was er 7 uur mee bezig. En voor achievement hunters onder ons komen daar nog wel wat uurtjes bij. En als games als Grounded of Battletoads de gamepass fillers moeten voorstellen... Dan hoop ik dat ze dat zeker gaan doorzetten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruudox
misschien een hele stomme vraag hier, maar wat zijn echt goede xbox gerelateerde sites waar jullie nieuws vandaan halen.
Ik Ben sinds kort overgestap van de Playstation naar de xbox en op de playstation had je pushsquare, psxsense en dergelijke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ruudox schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:52:
misschien een hele stomme vraag hier, maar wat zijn echt goede xbox gerelateerde sites waar jullie nieuws vandaan halen.
Ik Ben sinds kort overgestap van de Playstation naar de xbox en op de playstation had je pushsquare, psxsense en dergelijke.
ik gebruik major nelson: https://majornelson.com/

trueachievements: https://www.trueachievements.com/

soms nl.ign: https://nl.ign.com/ (lijkt wel of er geen lezers zijn)

gamer.nl https://gamer.nl/ (ook steeds minder lezers)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik gebruik eigenlijk alleen [XBO] Xbox One - Deel 7 O-)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 09:54:
Titanfall 2 is nu in de aanbieding voor nog geen 5 euro. Echt een aanrader voor iedereen die het nog niet gespeeld heeft. Ook al ben je geen echte shooter fan. Voor 5 euro is het zeker het proberen waard :)
Woensdagmiddag/avond (uit)gespeeld. Voor 5 euro eigenlijk een no-brainer :) Heerlijke game!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
quorumz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:59:
[...]

ik gebruik major nelson: https://majornelson.com/

trueachievements: https://www.trueachievements.com/

soms nl.ign: https://nl.ign.com/ (lijkt wel of er geen lezers zijn)

gamer.nl https://gamer.nl/ (ook steeds minder lezers)
Kijk bedankt
:)

En reddit ben ik ook lid van nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Je kunt ook nog https XBOX Wire in de gaten houden https://news.xbox.com.
Dit zijn over het algemeen officiële (pr) mededelingen en die vinden hun weg naar de media waar ze in de vorm van een artikel zullen verschijnen en nagenoeg altijd zonder verdere toevoegingen of informatie.

[ Voor 12% gewijzigd door ariekanari op 21-08-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:38
Probeer zojuist mijn Xbox live te verlengen. Maar de functie redeem a code werkt niet via mijn app en ook niet via redeem.microsoft.com. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

Typisch, nu werkt het weer.

[ Voor 7% gewijzigd door ZuidJ op 21-08-2020 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Game Pass Delivers:

New Superlucky's Tale nu verkrijgbaar en zit in GamePass!

Nou is Superlucky's Tale al eens uitgebracht, maar hebben ze een verbeterde versie een tijd geleden op de Switch uitgegeven en die komt nu ook weer naar consoles. Volgens mij zat die ook al in GamePass, maar nu dus weer/ook
New Super Lucky’s Tale is not the same game as Super Lucky’s Tale. The story is the same, with Lucky travelling from world to world, collecting pages from the fabled Book of Ages in order to save it from felonious feline Jinx and his mischievous children. The gameplay is the same as well. Lucky explores a series of themed hub worlds, each with its own set of levels. Some are self-contained 3D platforming adventures. Others are side-scrolling 2D. Lucky collects pages in each level in order to unlock a boss battle, which in turn opens the way to a new world.

They sound the same, but New Super Lucky’s Tale is quite different. The hub worlds are laid out differently. The levels within each hub world have changed. Major story strokes and small, in-level quest storylines have been subtly changed. Even levels in the same hub world with the exact same name and general layout have been updated.
Hier meer over de Switch versie destijds: https://kotaku.com/super-...ch-but-also-wo-1839722785

Dus voor wie hem al gespeeld heeft, gewoon overslaan. Voor wie hem nog niet heeft gedaan en/of kinderen heeft, zeker even aanschaffen!

En daarnaast ook dit weekend even gratis Wreckfest spelen. Hup hup :+

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2020 22:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 22:05:
Game Pass Delivers:
[YouTube: New Super Lucky's Tale Trailer]

Nou is Superlucky's Tale al eens uitgebracht, maar hebben ze een verbeterde versie een tijd geleden op de Switch uitgegeven en die komt nu ook weer naar consoles. Volgens mij zat die ook al in GamePass, maar nu dus weer/ook
Ik vond het origineel wel leuk om te spelen, maar ik ben dan ook wel een fan van collect-a-thons. :) Echter had die een soort van fixed camera die je maar beperkt zelf kon bedienen. Begreep dat deze versie gewoon een camera heeft die je zelf volledig kan bedienen. Iets wat bij een 3d platformer zeker geen overbodige lyxe is :).

Zeker voor mensen met kids die op zoek zijn naar een schattige platform game is het een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Heb je er al een mening over?

Ik heb in ieder geval een mening over Battletoads. Leuke game! Mocht je Gamepass hebben, gewoon proberen. Difficulty op Toad zetten als je niet direct een hele pittige game wilt spelen. Een normale playthrough duurt denk ik een uurtje of 6. Ook een leuke game om couch coop te spelen met je partner of kids.
Weet mij nog geen mening te vormen.

Maar uurtje dlc van Remnant From The Ashes gespeeld en man oh man, daar heb ik zeker een mening over :
Wat ontzettend vet weer !! *O*
Nieuwe content zit echt heel goed in elkaar, ziet er waanzinnig gaaf uit, toffe nieuwe items, coole nieuwe enemies, leuke puzzels, top sfeertje, etc etc etc _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Halen die dlc (voor negen schamele eurootjes) en genieten maar :9~

Mening voor Mortal Shell volgt nog, bijna uitgespeeld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:33
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 22:05:
Game Pass Delivers:
[YouTube: New Super Lucky's Tale Trailer]

[...]

Hier meer over de Switch versie destijds: https://kotaku.com/super-...ch-but-also-wo-1839722785

Dus voor wie hem al gespeeld heeft, gewoon overslaan. Voor wie hem nog niet heeft gedaan en/of kinderen heeft, zeker even aanschaffen!

En daarnaast ook dit weekend even gratis Wreckfest spelen. Hup hup :+
Super game. Jammer dat het geen HDR heeft. Zou bij deze game top zijn. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xboxera.com is misschien ook nog wel aan te raden. Maar probleem met sites die zich richten op één platform is wel het gebrek aan kritiek op het eigen platform. Althans, dat is mijn gevoel als ik daar (bijvoorbeeld) een review lees.

Vroeger had je nog sites als Xboxworld en Xboxarena. Maar dat is allemaal al ver verdwenen geloof ik.

Reddit is misschien wel je beste bron als startpunt :) En lekker hier mee praten, daar leer je ook flink van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Batman game is altijd fijn. Gameplaybeelden spreken mij wel aan, al heb ik enige reservatie want wel een andere dev. Maar deze gaat op het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
top top bedankt voor de informatie allemaal.

ik volg hier ook de xbox en playstation topics gewoon om overal van een beetje op de hoogte te blijven en reddit is inderdaad heel fijn voor informatie.

alleen soms een beetje hekel aan de fanboys, maar daar lees ik lekker overheen :)

nu in ieder geval in volle teugen aan het genieten van gamepass met spiritfarer (wat een geweldig spel is dat zeg)

en @Wom ja daar heb je gelijk in dat je op xbox.of playstation sites komt dat je daar geen tegengeluid hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Recentelijk de Arkham trilogy weers eens uitgespeeld; wat een super fijne spellen zijn het toch. Bezig met Gotham (TV serie) en nu deze aankondiging oOo

Lijkt er overigens op dat ze dit keer werken met NPC levels, wat (hopelijk)zou betekenen dat het een soort Assassins Creed:OD achtig lvl systeem gaat worden. Wellicht dat ze dit keer dan een kant op gaan waarbij je zelf meer kan focussen op wat voor speelstijl je wilt (afgezien van character abilities) ipv standaard abilites unlocken.

Ik kijk er iig naar uit. Maar eerst dit jaar afsluiten met AC:Valhalla en Cyberpunk 2077 :9

Er mag overigens ook wel een nieuwe Tomb Raider game komen wat mij betreft :9

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 23-08-2020 09:34 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Heb je er al een mening over?

Ik heb in ieder geval een mening over Battletoads. Leuke game! Mocht je Gamepass hebben, gewoon proberen. Difficulty op Toad zetten als je niet direct een hele pittige game wilt spelen. Een normale playthrough duurt denk ik een uurtje of 6. Ook een leuke game om couch coop te spelen met je partner of kids.
Ik heb Mortal Shell gekocht en ook al uitgespeeld. Okish game die op zich wel leuke dingen doet om uniek te zijn en daarmee af te wijken van. De game is echter erg kort en niet echt uitdagend. Ik had alle bosses op de eerste poging down bijvoorbeeld.

Ik had hem inclusief exploren uit in minder dan 10 uur.

Nu moet je voor 30 euro ook geen dark souls kwaliteit verwachten natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 23-08-2020 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Groot fan van de Arkham games en had voor het zien van deze trailers meer "zin" in deze game dan in Gotham Knights. Na het zien van beide trailers echter precies andersom. Vind de Suïcide Squad trailer niet heel erg aansprekend en vind het jammer dat ze voor de "makkelijke" weg lijken te kiezen door Superman "slecht" te maken. Nu kan dat verhaaltechnisch allemaal nog wel gecompliceerder en beter uitgewerkt worden (wat we nu nog niet weten), maar het zou jammer zijn als dit in feite gewoon spelen met bad guys is die op dat moment min of meer good guys zijn. Ik houd mij voorlopig dan nog maar even vast aan het Justice League deel van de titel en het feit dat we daarom nog niet iedereen hebben gezien.

Gotham Knights had wat mij betreft gelijk de goede sfeer te pakken en dat wordt zoals het er nu naar uitziet een no-brainer. Ook de gameplay-footage zag er tof uit en laten we vooral duimen voor local co-op (en niet alleen online). Bepaalde splitscreen overgangen in de scenes lijken dit wel te impliceren.

Hopelijk dat een van deze studio's hierna wat met DCeased zou kunnen doen. Past m.i. perfect in deze gameplay style en is een van de betere comics van de afgelopen jaren.
Pagina: 1 ... 67 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.