Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 09:22
Dus, even een probleempje, waarvan ik niet verwacht dat iemand een oplossing heeft.

Net als de rest dacht ik slim te zijn en 3 jaar gold te kopen, daarna de upgrade naar ultimate te doen.

Dus 3 kaarten gekocht (~140 euro) en via de microsoft account site toegevoegd, daar stond echter mijn store op "Verenigde staten" ik zag het, maar dacht, ach, maakt het uit, het is een giftcard, grote fout achteraf:

De upgrade naar ultimate werkt niet vanuit de website of de xbox, hierop krijg ik een fout dat de subscription in een andere country zit ... balen.

Dus ik heb geprobeerd een US adres in mijn microsoft account te zetten, VPN erbij, en dan verlengen, no sigar..

Vervolgens bedacht ik me, account migration, die neemt je subscriptions ook mee, dus ik voer deze uit, foutmelding, mijn account is natuurlijk al in NL (realiseerde ik me later), ik denk, dit komt omdat mijn adres niet goed staat, ik voer het nogmaals uit, maar die dropdown sorteert op taal, niet op land, dus je hebt als eerste keus "Nederlands (Belgie)" en later in de lijst "Nederlands (Nederland)", je raad het al, het is savonds laat, ik ben gefrustreerd en zit nu met een Belgisch account en dezelfde problemen als hiervoor .... fun.

Je mag maar 1x in de 3 maanden switchen van country.

Ik heb vanochtend de xbox support gebeld, in totaal 30 min bezig geweest hij moest behoorlijk wat uitzoeken, maar om de 3 maanden policy komen ze niet heen, de enige optie is een 2e account aanmaken, subscription over zetten en dan de xbox als home xbox instellen, zou evt kunnen maar ik deel mijn home xbox al met de buurman over en weer, dus dat is ook geen goed idee.

Dus voor nu zit er niets anders op dan te wachtten op dat het 8 Januari is geweest en dan nogmaals een account migration doen van Belgie naar NL, hopen dat de subscription goed mee gaat, en dan proberen te upgraden naar ultimate, hopen dat ik dan nog steeds 1:1 kan converten.

TL:DR, check je store / language icoon onderaan de pagina voor je je key invoerd, en beter nog, doe het via de XBOX zelf, ondanks dat het intypen van 3 van die dingen een drama is met de popup keyboard.

Mocht iemand nog een goed idee of tipje hebben hoor ik het graag, anders wacht ik januari wel af, kind kan weer fortnite en rocket league doen dus de druk is er voor nu vanaf haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de nieuwe systeem update ondertussen ook... Erg mooi en soepel, maar kom wel gelijk één onhebbelijkheidje tegen. Ik vind het altijd al irritant dat als je een gold game claimt deze gelijk gaat downloaden, maar dat kon je tenminste altijd direct weer annuleren op dezelfde pagina. Nu niet meer... Er staat nu alleen een knop om naar de queue te gaan en dan moet je hem daar annuleren. Slayaway camp was al bijna klaar voordat ik dat gedaan had :+
En als je dat doet kom je door terug te gaan ook niet terug in je library op de gold pagina, die moet je dan weer opnieuw openen. Niet echt handig... Gelukkig is gwg steeds minder belangrijk door gamepass (volgens mij vergeet ik zelfs regelmatig games te claimen terwijl ik daar vroeger altijd echt bovenop zat).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaNightmare schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:58:en beter nog, doe het via de XBOX zelf, ondanks dat het intypen van 3 van die dingen een drama is met de popup keyboard.
Kon je inmiddels al niet via usb-keyboard werken dan? Of via Xbox App op PC (de oude dan)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Laatst online: 25-09 09:22
Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

Kon je inmiddels al niet via usb-keyboard werken dan? Of via Xbox App op PC (de oude dan)?
Ja zeker, maar ik was toen nog niet op de hoogte van wat voor beerput ik opentrok als ik even makkelijk ging copy pasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Finraziel schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:11:
Ik heb de nieuwe systeem update ondertussen ook... Erg mooi en soepel, maar kom wel gelijk één onhebbelijkheidje tegen. Ik vind het altijd al irritant dat als je een gold game claimt deze gelijk gaat downloaden, maar dat kon je tenminste altijd direct weer annuleren op dezelfde pagina. Nu niet meer... Er staat nu alleen een knop om naar de queue te gaan en dan moet je hem daar annuleren. Slayaway camp was al bijna klaar voordat ik dat gedaan had :+
En als je dat doet kom je door terug te gaan ook niet terug in je library op de gold pagina, die moet je dan weer opnieuw openen. Niet echt handig... Gelukkig is gwg steeds minder belangrijk door gamepass (volgens mij vergeet ik zelfs regelmatig games te claimen terwijl ik daar vroeger altijd echt bovenop zat).
Ik heb hetzelfde, claim alles, maar wil het vaak niet meteen spelen. Is meer voor als je een keer in de toekomst een leuk spel ontdekt dat ooit in Gold zat. Ik doe het hetzelfde, helemaal naar de queue en daar annuleren. Als iemand anders een betere oplossing heeft, let us know!

--edit--
bedacht me ineens dat het vanaf nu waarschijnlijk makkelijker is om het via je PC te claimen.
Gewoon naar de store gaan via je PC, naar Xbox Live Gold gaan en daar de game selecteren. Kan het nu niet uittesten omdat ik ze al geclaimd heb. Morgen komen er weer nieuwe, zal het eens proberen! Laat het weten of dit makkelijk gaat. https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold#gameswithgold

[ Voor 14% gewijzigd door elpino.rv op 15-10-2020 15:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De Elite V2 controller is overigens te gebruiken met iOS14 nu. Die was bij iOS13 nog niet ondersteund, maar nu dus wel. Weet niet of het al eerder gemeld was, maar het werkt nu dus.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modern Warfare gekocht, voor de campaign wel te verstaan. Ik snap nu opeens het geklaag over diskruimte veel beter :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand nog de Call of Duty Cold War beta doen en bij het opstarten geen audio hebben, herstart je console even. Dat lijkt te helpen. Dus xbox knop inhouden en kiezen voor herstarten. Niet uitzetten, want dan gaat ie weer in standby ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2020 20:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Full Throttle 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:20:
Modern Warfare gekocht, voor de campaign wel te verstaan. Ik snap nu opeens het geklaag over diskruimte veel beter :+
Poging 3 om te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

G_Dragon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:17:
Weer een nieuw Dashboard update!
Wow wat ziet deze er smooth uit

[Afbeelding]
Mooier dan de PS5 UI. Ben er wel tevreden mee. Nu 4K nog. Lijkt erop dat Microsoft toch overstag gaat en voor de release van de Series X het gaat upgraden naar 4K.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik speel zelf eigenlijk nooit op de Xbox, als dat ding aan gaat moet ik toch de controller over geven naar mijn dochter...

We hebben een Xbox One met Live with Gold die in december gaat verlopen.

Ik heb afgelopen week een extra jaar gekocht en ga dan ook die ene euro uitgeven om te upgraden naar Game Pass..

Even voor de zekerheid: kan ik dat nieuwe jaar nu al registreren, daarna die upgrade naar ultimate voor 1 euro kopen en hebben we dan inderdaad ultimate tot december 2021? Of moet ik wachten totdat het huidige jaar vervalt?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stormtrooper schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:46:
Ik speel zelf eigenlijk nooit op de Xbox, als dat ding aan gaat moet ik toch de controller over geven naar mijn dochter...

We hebben een Xbox One met Live with Gold die in december gaat verlopen.

Ik heb afgelopen week een extra jaar gekocht en ga dan ook die ene euro uitgeven om te upgraden naar Game Pass..

Even voor de zekerheid: kan ik dat nieuwe jaar nu al registreren, daarna die upgrade naar ultimate voor 1 euro kopen en hebben we dan inderdaad ultimate tot december 2021? Of moet ik wachten totdat het huidige jaar vervalt?
Als je nu alleen gold hebt en dus geen gamepass, dan zou je inderdaad gewoon nu je jaar toe moeten kunnen voegen en deze dan omzetten. Als je nog nooit gamepass ultimate gehad hebt dan is dat inderdaad 1 euro. Heb je het wel eerder gehad dan is het eenmalig 13 euro (tot de einddatum).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor wie het interessant vind, er zijn weer free play days.

https://news.xbox.com/en-...-escapists-2-ao-tennis-2/

Zelf even die AO Tennis 2 geprobeerd en dat speelt en ziet er goed uit. Zelf nog nooit een tennis game gespeeld maar vond dit echt leuk om te doen. Beter als een fifa voor mij ondanks 20 jaar zelf gevoetbald te hebben.

Voor diegenen die nog snel wat rewards punten bij elkaar willen sprokkelen, tijdens je eerste potje een punt scoren en bij de volgende 2 punten op dpad up en dpad down drukken voor nog 2 achievements met een totaal van 25G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 10:35
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:12:
Zelf even die AO Tennis 2 geprobeerd en dat speelt en ziet er goed uit. Zelf nog nooit een tennis game gespeeld maar vond dit echt leuk om te doen. Beter als een fifa voor mij ondanks 20 jaar zelf gevoetbald te hebben.
Ik vond Top Spin op de 360 altijd erg goed, jammer dat die nooit meer gemaakt zijn. Ook als mensen op bezoek kwamen konden ze goed uit de voeten met Top Spin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
squizur schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:04:
[...]

Ik vond Top Spin op de 360 altijd erg goed, jammer dat die nooit meer gemaakt zijn. Ook als mensen op bezoek kwamen konden ze goed uit de voeten met Top Spin...
Een deel van het team wat aan Top Spin werkte heeft Tennis World Tour afgeleverd. Daar is inmiddels ook een deel 2 van. Het eerste deel was een vrij matige game, maar desondanks werkt die heel goed voor een potje op de bank, tegen vrienden. Want wij waren ook echt fan van Top Spin en Virtua Tennis. Toffe games.

Ik ga dan ook die tennisgame uit @MRE-Inc zijn post eens proberen. Wie weet is die beter dan Tennis World Tour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die AO Tennis is serieus leuk. Helmaal als je het ook door hebt hoe eea werkt. Beweging ziet er ook natuurlijk uit. Net even Nadal tegen z'n tweeling broer laten spelen :D

AO Tennis 2 Bigben Interactive enhanced logo 4k logo HDR logo Available Now

4k HDR ook nog eens.

[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 17-10-2020 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
squizur schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:04:
[...]

Ah Top Spin. The memories! Geweldige game was dat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 10:50
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:20:
Die AO Tennis is serieus leuk. Helmaal als je het ook door hebt hoe eea werkt. Beweging ziet er ook natuurlijk uit. Net even Nadal tegen z'n tweeling broer laten spelen :D

AO Tennis 2 Bigben Interactive enhanced logo 4k logo HDR logo Available Now

4k HDR ook nog eens.

[YouTube: AO Tennis 2]
Het lijkt net echt joh! Wat gaaf dit! Morgen eens verder kijken :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

Het lijkt net echt joh! Wat gaaf dit! Morgen eens verder kijken :)
Ja beweging vind ik het best realistisch overkomen al speel ik eigenlijk nauwelijks meer sport games. FIFA koop ik al jaren niet meer en af toe eens eens een potje PES maar dan houd het wel op.

Vond het ballen meisje er wel wat onnatuurlijk uitzien maar verder speelt het lekker weg. Zag wel op m’n telefoon dat ik de game gekocht had ergens in juni 2019 terwijl de game pas gereleased is in januari 2020 8)7

Zal wel een foutje zijn van de Xbox app. Verder nog wel redelijk prijzig met 55€ gezien de review van Tweakers . Al was die van Jur en zijn reviews lees ik sowieso niet meer.

En ik zag m’n OLED idd overschakelen naar HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mijn linker stick “klikt” niet meer goed, van m’n Elite Controller V2. Erg irritant want nu kan ik af en toe niet rennen in een game.

Gelukkig heeft Microsoft de garantie enkele dagen geleden verhoogd van 90 dagen naar een jaar, dus wil ‘m aanmelden. Enig idee hoelang ik ‘m dan kwijt ben? Of hebben ze ook een soort van Express Delivery waarbij je eerst een nieuwe krijgt en daarna je oude moet retourneren?

Heb de mijne overigens vorig jaar november bij de Mediamarkt gekocht. Moet ik dan bij hun zijn, of toch rechtstreeks bij Microsoft?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 23:56
Rivanov schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 08:37:
Mijn linker stick “klikt” niet meer goed, van m’n Elite Controller V2. Erg irritant want nu kan ik af en toe niet rennen in een game.

Gelukkig heeft Microsoft de garantie enkele dagen geleden verhoogd van 90 dagen naar een jaar, dus wil ‘m aanmelden. Enig idee hoelang ik ‘m dan kwijt ben? Of hebben ze ook een soort van Express Delivery waarbij je eerst een nieuwe krijgt en daarna je oude moet retourneren?

Heb de mijne overigens vorig jaar november bij de Mediamarkt gekocht. Moet ik dan bij hun zijn, of toch rechtstreeks bij Microsoft?
Wij hebben gewoon 2 jaar garantie :) dat langere termijn is voor de VS volgens mij.

Je kunt bij de MM aankloppen of zelf bij MS doen, vorige keer dat ik het deed was er geen "express delivery" helaas.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46

Ik raad je met klem aan om dit direct met MS te regelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MRE-Inc schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:22:
[...]
En ik zag m’n OLED idd overschakelen naar HDR.
Ik vind HDR echt geweldig. De game leeft dan veel meer. Enige 'nadeel' is dat als je vervolgens reguliere beelden ziet (non-HDR games, gewone film, tv, etc) die beelden ineens heel vlak en flets overkomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Rossi46 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:02:
[...]

Ik vind HDR echt geweldig. De game leeft dan veel meer. Enige 'nadeel' is dat als je vervolgens reguliere beelden zit (non-HDR games, gewonen film, tv, etc) for die beelden ineens heel vlak en flets overkomen ;)
Ik vind HDR ook belangrijker en meer impact hebben dan enkel 4K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Rossi46 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Ik raad je met klem aan om dit direct met MS te regelen... ;)
Toch even naar de Mediamarkt gereden. Wilden ‘m direct omwisselen, echter hadden ze hem niet op voorraad. Eindhoven Centrum ook niet en Tilburg en Den Bosch ook niet. Online wel, dus ik heb het aankoopbedrag gewoon teruggekregen zodat ik hem eventueel online kan bestellen waar hij zelfs € 10 goedkoper is nu.

Maar twijfel of ik de V2 nu weer bestel of wacht op de V3? Maarja, wanneer komt die als die überhaupt gaat komen?

En zolang zonder Elite controller wil ik eigenlijk ook niet sinds ik er nu al een jaar zo aan gewend ben..

FWP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 10:11

Ik heb recentelijk een Elite Controller V1 ingeleverd, deze had een klik/kraak in de trigger (en reageerde soms niet). Ik heb direct geld retour ontvangen, en voor €20 extra een V2 gehaald :+

Dus gewoon naar de MM, ruilen ze vaak direct om (of geld retour).

Edit: Ik zie nu je laatste post :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@BlazeMuis zie m’n bericht hierboven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:07:
[...]

Poging 3 om te installeren...
Kennen jullie die grap van die Tweaker die Modern Warfare probeerde te spelen?

Krijg telkens de error dat er een datapack mist, terwijl die gewoon geinstalleerd is. Via verschillende manieren proberen te installeren, maar blijft falen. ;(

Morgen maar eens de supportkanalen stalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Toevallig zag ik vandaag dat Yooka-Laylee and the Impossible Lair momenteel maar 9,98 kost bij Game Mania

Zelf nog nooit gespeeld, maar Digital Foundry was er destijds erg positief over. Kwam ook voor in top 10 van 2019 van één van die gasten :)

Op de Xbox One (S) 1080p/60fps en op de XOX 4k (DRS)/60fps. Dat houdt dus in op de XSX 4k/60fps inclusief auto HDR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Doe ik iets verkeerd of is het nagenoeg onmogelijk om nog een game aan te schaffen via de mobiele app op Android? Ik krijg enkel nog de optie om de game te installeren op mijn xbox, ook voor games die ik helemaal niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 09:31
Caayn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:11:
Doe ik iets verkeerd of is het nagenoeg onmogelijk om nog een game aan te schaffen via de mobiele app op Android? Ik krijg enkel nog de optie om de game te installeren op mijn xbox, ook voor games die ik helemaal niet heb.
Je kan tegenwoordig inderdaad games laten installeren die je (nog) niet gekocht hebt. Je moet dan betalen zodra je hem gaat spelen.
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb of je hem ook kan betalen vanuit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Ik heb een vraag over Xbox Accessoires app op Xbox One.

Ik probeer LB te verwisselen voor LT en RB voor RT, dat kan door een vinkje te zetten bij "Trigger wisselen", maar ik krijg het controllerprofiel wel opgeslagen (naam: TriggelWissel) maar niet geselecteerd of geladen. Met andere woorden: het standaard profiel met de standaard layout blijft van kracht, wat ik ook probeer.
Ik ben inmiddels witheet en dat is warmer dan een Series X onder volle belasting.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Samen met een maat heb ik gedeelde Home xbox. Probeerde net beide tegelijk een spel te spelen om lekker te co-open maar dat lukt dus niet meer :p

Hebben ze dit aangepast?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:31
Luitjes, ik heb een probleem.. mijn headset werkt niet meer op een of andere manier. Als ik in de instelling aanvink dat ik een headset gebruik kan mijn party member mij wel horen en hoor ik ook alle game geluid echter mijn partymember niet. Vink ik uitvoer via tv speaker aan hoor ik alles en iedereen via de tv speaker maar dan ook ineens via de headset..

Rara hoe kan dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IOS app update is live:
https://www.theverge.com/...ox-app-microsoft-features
Microsoft’s Xbox app update for iOS and iPadOS is now live, allowing Xbox One owners to stream games to their devices. A new Xbox app is available in the App Store that includes a remote play feature, which lets Xbox One console owners stream their games to an iPhone or iPad.
https://apps.apple.com/us/app/xbox/id736179781

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The falconeer is nu ook digitaal te pre-orderen

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

smart delivery en 30 euro

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:58:
[...]

Kennen jullie die grap van die Tweaker die Modern Warfare probeerde te spelen?

Krijg telkens de error dat er een datapack mist, terwijl die gewoon geinstalleerd is. Via verschillende manieren proberen te installeren, maar blijft falen. ;(

Morgen maar eens de supportkanalen stalken.
Wat een klucht is het om die game te installeren zeg. Tijdens de installatie mag je niet ook de updates starten, want dan loopt de installatie dus mis en vind hij de extra files niet. Dus je begint de installatie, annuleert de updates die hij download en laat de lokale installatie lopen. Dan start je de game die begint te mekkeren over updates, die hij dan gaat downloaden. Opeens is die downloadsnelheid 20Mbps, terwijl daarvoor je prima 180-200Mbps haalde, waardoor dit veel te lang duurt.

Helaas blijft het daar niet bij. Je start de game op en blijkbaar kun je de lokale singleplayer niet opstarten zonder Xbox Live. Echter, ik heb GPU op dit moment, maar mijn creditcard loopt af deze maand en had de nieuwe nog niet toegevoegd. Schijnbaar checkt die game dus of je CC afloopt in de nabije toekomst. Alsof ik naar de VS wil reizen en een paspoort heb met geen half jaar meer geldig is.

Dus nieuwe CC-gegevens toegevoegd aan mijn betalingsgegevens en toen kon ik Modern Warfare wel opstarten. Dus hij is geinstalleerd, alle patches waar hij om vroeg zijn ook binnen gehaald, wat kan mij nu nog gebeuren.

Nou, je moet dus nog een file downloaden voordat je de campaign kan starten. Je krijgt wel eerst een korte intro te zien, maar daarna zit je weer te starten naar een tergend trage download. Toen was de zin over, heb er een paar combo's in THPS uitgerost en ben toen maar mijn vriendin gaan lastigvallen.

Het zal wel aan mij liggen, maar erg gebruiksvriendelijk voelt dit allemaal niet aan. :|

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 12:46
Heeft iemand al de doom dlc gevonden in de store. Deze zou vandaag uitkomen maar ik kan hem nergens vinden.

Never mind vanaf 14.00 zou die te downloaden moeten zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Darow op 20-10-2020 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit al een tijdje te wachten op de verbeterde versie van de Series 2, want ik wil mijnde graag nog een keer onder garantie opsturen. Dit is mijn 2e Elite Series 2 controller al die langzaam achteruit gaat :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:06:
[...]

Ik zit al een tijdje te wachten op de verbeterde versie van de Series 2, want ik wil mijnde graag nog een keer onder garantie opsturen. Dit is mijn 2e Elite Series 2 controller al die langzaam achteruit gaat :)
Ik ben dus teruggegaan naar de Mediamarkt waar ik 'm vorig jaar november heb gekocht. Ze wilden 'm direct omwisselen, echter hadden ze er geen op voorraad. Heb vervolgens netjes m'n volledige aankoopbedrag teruggekregen zodat ik 'm zelf elders online kan bestellen, waar hij zelfs op dit moment € 10,- goedkoper is. :+

Maar heb 'm nog niet besteld, omdat ik twijfel of ik nu weer de Series 2 ga bestellen of wacht op de Series 3. Maarja, hoelang moet ik dan wachten? Want er is nog helemaal niets over bekend gemaakt helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Ik ben dus teruggegaan naar de Mediamarkt waar ik 'm vorig jaar november heb gekocht. Ze wilden 'm direct omwisselen, echter hadden ze er geen op voorraad. Heb vervolgens netjes m'n volledige aankoopbedrag teruggekregen zodat ik 'm zelf elders online kan bestellen, waar hij zelfs op dit moment € 10,- goedkoper is. :+

Maar heb 'm nog niet besteld, omdat ik twijfel of ik nu weer de Series 2 ga bestellen of wacht op de Series 3. Maarja, hoelang moet ik dan wachten? Want er is nog helemaal niets over bekend gemaakt helaas..
Oh wat netjes van de Mediamarkt! Nee ik heb mijnde nu sinds de dag dat die uitkwam, inmiddels al 1 keer onder garantie opgestuurd naar Microsoft. Maar ik heb er geen zin in om de controller weer in te pakken en te moeten wachten op een nieuwe terwijl er geen verbeterde versie is, ze hebben de Series 2 nu al een tijd geleden uit de handel gehaald. Verwacht / hoop dat het niet lang meer duurt :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RDR2 Special Edition voor 27 euro als je XBL Gold hebt. Dat is een leuke prijs voor zo'n game (die ik nog steeds moet uitspelen)

Over die Elite V2 en de eventuele opvolger daarvan. Ik denk dat die nog niet snel in aantocht is de v3. Microsoft heeft net de garantie voor de v2 verlengd. Weet ook niet wat ze nog moeten verbeteren in de huidige Elite controller op een share knop na. Ja de stick drift en LB/RB problemen, maar dat is meer technisch dan functioneel.

De functionaliteit is nu goed en het enige wat ontbreekt momenteel zijn een fysieke share knop en haptic feedback zoals de PS5 dualsense heeft. Maar dat laatste gaan ze toch niet zo snel implementeren gezien de Series X controller dit ook niet heeft en ze anders aardig wat shit over zich heen krijgen als ze dat vlak na de release van de Series X gaan aankondigen of alleen beschikbaar maken op de Elite controllers en dan vooral op de nieuwe v3 Elite controllers. De huidige is overigens nog niet eens zo lang op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan in de nieuwe Xbox app de store niet meer vinden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDTt-YU31tGUYKFTw14Tl-dgxeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3O2SdaD0N4olGaV7643xTwei.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:09:
Ik kan in de nieuwe Xbox app de store niet meer vinden?

[Afbeelding]
Van wat ik begrijp kun je gewoon de game(s) zoeken die je wilt, downloaden en dan starten op je Xbox. Op dat moment krijg je de betalingsoptie pas.

Maar heb het idee dat nog niet alle functionaliteit in de nieuwe app zit. Achievements missen ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:46
Denk dat MS alles op alles heeft gezet om via je Apple device te kunnen gamen. Op termijn verwacht ik alle functionaliteit wel weer terug. Mis nu ook de achievements vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:12:
[...]

Van wat ik begrijp kun je gewoon de game(s) zoeken die je wilt, downloaden en dan starten op je Xbox. Op dat moment krijg je de betalingsoptie pas.

Maar heb het idee dat nog niet alle functionaliteit in de nieuwe app zit. Achievements missen ook nog.
Oke dan ligt het niet aan mij :), hoop wel dat ze snel de store toevoegen.
Moet nu elke keer via Chrome naar Xbox.com en dan naar de store :)..

Op de laptop hebben we ook een nieuwe Xbox app als vervanging voor de companion app, daar mis ik ook het streamen van Xbox naar laptop. Zolang dat er niet is kan ik de companion app niet verwijderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Iemand ervaring met No Man's Sky op de Xbox one? Is het veel verbeterd tov de release? Las daar slechte verhalen over destijds.

Zag dat die in de aanbieding was bij nedgame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RJL86 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:27:
Iemand ervaring met No Man's Sky op de Xbox one? Is het veel verbeterd tov de release? Las daar slechte verhalen over destijds.

YouTube: The Engoodening of No Man's Sky

Kijk deze. Het spel was kut destijds maar ondertussen is er wel echt constant nog aan gewerkt en wat het nu is geworden is niet meer vergelijkbaar met wat het was destijds.

Zelf niet gespeeld maar weet wel dat ze het hebben verbeterd.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elpino.rv
RJL86 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:27:

Ik vond het zelf leuk om hem een paar avondjes te spelen. Omgeving met kleuren zijn echt fantastisch. Vond het zelf daarna een beetje saai worden, en ben ook niet iemand die elke avond gamed, en ook geen 100uur (of meer) in een spel stopt dus ik ging weer naar een andere game toe die ik leuker vind. Heb niet gespeeld bij de release, maar +- 2 maanden geleden.

Als je game pass hebt (of evt. bv 14 dagen kan uittesten) zou ik hem daar vandaan pakken! Heb ik ook gedaan.. Misschien de 1,= actie van game pass doen? Dat zou ik aanraden.. echt vet wat daar allemaal inzit. Let alleen op: de game kan er ook uitgehaald worden, dus verwacht niet dat je hem voor altijd kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
elpino.rv schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Ik vond het zelf leuk om hem een paar avondjes te spelen. Omgeving met kleuren zijn echt fantastisch. Vond het zelf daarna een beetje saai worden, en ben ook niet iemand die elke avond gamed, en ook geen 100uur (of meer) in een spel stopt dus ik ging weer naar een andere game toe die ik leuker vind. Heb niet gespeeld bij de release, maar +- 2 maanden geleden.

Als je game pass hebt (of evt. bv 14 dagen kan uittesten) zou ik hem daar vandaan pakken! Heb ik ook gedaan.. Misschien de 1,= actie van game pass doen? Dat zou ik aanraden.. echt vet wat daar allemaal inzit. Let alleen op: de game kan er ook uitgehaald worden, dus verwacht niet dat je hem voor altijd kan spelen!
Ben zelf meer van de fysieke games persoonlijk. Maar is idd wel een goede aanbieding. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Goed, ik ben een jaar later dan de rest hier, maar uiteindelijk begonnen met de campaign van Modern Warfare. Gister die Piccadilly Circus missie gedaan, maar was eigenlijk best onder de indruk daar van. De hectiek en paniek die ze daar neerzetten was echt goed gedaan. Voelde mijzelf echt even verloren toen, er gebeurde overal wel iets. Memorabel moment eigenlijk.

Hopelijk houden ze dat niveau vast in de rest van de campaign.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-09 14:42
Wom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:19:
Goed, ik ben een jaar later dan de rest hier, maar uiteindelijk begonnen met de campaign van Modern Warfare. Gister die Piccadilly Circus missie gedaan, maar was eigenlijk best onder de indruk daar van. De hectiek en paniek die ze daar neerzetten was echt goed gedaan. Voelde mijzelf echt even verloren toen, er gebeurde overal wel iets. Memorabel moment eigenlijk.

Hopelijk houden ze dat niveau vast in de rest van de campaign.
Na dezelfde issues met starten van de campaign als die jij hierboven hebt genoemd te zijn ondergaan was ik ook onder de indruk. Het blijft een behoorlijke roalercoaster met nog wat mooie hoogtepunten.

Wel echt popcorn vermaak, maar niks mis mee op zijn tijd 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Met name de graphics zijn gewoon fantastisch. Helemaal met de missies waar je de NVG op hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 23:56
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:25:
... maar las er in de Power Unlimited in de jaren 90 goede dingen over...
_O- :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:25:
Aan het einde van de maand komen drie klassiekers naar Gamepass.

-Day of the Tentacles
-Full Throttle
-Grim Fandango

Ik heb die games zelf nooit gespeeld maar las er in de Power Unlimited in de jaren 90 goede dingen over. Dus ik ga ze zeker proberen. :)
Ik heb zelf alleen day of the tentacle en full throttle gespeeld. Voor die tijd waren het briljante games. Day of the tentacle later nog eens voor een deel doorgespeeld op de PS4. Ik denk dat dit vooral leuk is voor mensen die nostalgische gevoelens bij de games en/of het genre hebben, de gameplay stelt in het huidige landschap weinig voor.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TTHEEBO1 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:38:
[...]

Ik heb zelf alleen day of the tentacle en full throttle gespeeld. Voor die tijd waren het briljante games. Day of the tentacle later nog eens voor een deel doorgespeeld op de PS4. Ik denk dat dit vooral leuk is voor mensen die nostalgische gevoelens bij de games en/of het genre hebben, de gameplay stelt in het huidige landschap weinig voor.
Mijn nostalgische gevoelens komen dus voort uit screenshots en reviews van Full Throttle en Grim Fandango uit de PU :P Ik ben benieuwd. :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2020 23:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Is er iemand hier met een Chromebook en een Xbox, die de nieuwe Xbox app heeft geinstalleerd en al heeft gespeeld via Remote Play ? Ben namelijk benieuwd of dit beter gaat dan Xcloud!

Ik vind bij Xcloud heel veel tearing op het scherm irritant.
Lijkt mij dat lokaal spelen een stuk beter gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TTHEEBO1 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:38:
[...]

Volgens mij zijn het verhaal en de humor redelijk tijdloos. Ik heb juist alleen Grim fandango gespeeld, al herinner ik me niet meer of ik hem ooit uitgespeeld heb. Ik ga ze denk ik alle drie wel proberen, maar wel met een walkthrough. Had vroeger al niet het geduld om zelf uit te vissen wat je precies moet doen en nu al helemaal niet meer :+
Overigens wel maniac mansion vroeger gespeeld, en day of the tentacle is daar een vervolg op. Ik ken de games ook van tijdschriften van toen trouwens al las ik meen ik een of ander Engels pc games tijdschrift toen en voelde ik me te goed voor de pu _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:05:
The falconeer is nu ook digitaal te pre-orderen

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

smart delivery en 30 euro
Voor het eerst dat bij launch een game 'digitaal' goedkoper is dan 'fysiek'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Speelde net FIFA op de iPhone en iPad. Nu even Fortnite proberen. Dat *Remoteplay is echt een toevoeging!

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 22-10-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:46
Ik kan er geen duidelijke oplossing voor vinden: Ik heb CoD MW (2019) gekocht op disc. Bij het installeren vraagt 'ie logischerwijs om updates. Daarna het spel gestart, vraagt het spel of ik nog meer bepaalde packs wil installeren, helemaal goed. Echter, na het opstarten nu wil ik graag MW campaign spelen, maar het spel vraagt hier om MW te kopen, terwijl ik hem al op disc heb.

Een van de oplossingen zou zijn om het Alternate MAC adress te clearen plus de benodigde herstart, maar dat werkt helaas ook niet.

Ik kan deze vraag natuurlijk ook stellen in het MW topic, het schijnt echter vooral een Xbox probleem te zijn, vandaar hier.

[ Voor 11% gewijzigd door rscheper op 24-10-2020 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na 3 weken Crash Bandicoot 4 gespeeld te hebben, heb ik alle skill based achievements gehaald. Alle Perfect Relics, alle time trials en alle Challenge levels. Heeft me best wel wat moeite gekost moet ik eerlijk toegeven. Meer dan ik vooraf had gedacht. Het is de moeilijkste Crash van allemaal.

Enige wat nu nog rest is dat ik nog iets van 60% van inverted gems nog moet gaan halen. Dat zijn alle kistjes, secret gems en 3 deaths or less in de inverted levels. Dit zijn de normale levels, maar dan gespiegeld en hebben een bepaalde art style. Helaas is dat nog wel wat tijdrovend, omdat ik niet altijd meer weet waar alle kistjes verstopt. Maar ik zal hem vast wel klaar hebben voordat de Series X hier binnenkomt. :)

Die inverted levels hadden van mij dan ook niet gehoeven. De game is al groot en uitdagend genoeg.

Hopelijk verkoopt het spel wel een beetje, want dit soort games zie ik graag. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2020 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rscheper schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:06:
Ik kan er geen duidelijke oplossing voor vinden: Ik heb CoD MW (2019) gekocht op disc. Bij het installeren vraagt 'ie logischerwijs om updates. Daarna het spel gestart, vraagt het spel of ik nog meer bepaalde packs wil installeren, helemaal goed. Echter, na het opstarten nu wil ik graag MW campaign spelen, maar het spel vraagt hier om MW te kopen, terwijl ik hem al op disc heb.

Een van de oplossingen zou zijn om het Alternate MAC adress te clearen plus de benodigde herstart, maar dat werkt helaas ook niet.

Ik kan deze vraag natuurlijk ook stellen in het MW topic, het schijnt echter vooral een Xbox probleem te zijn, vandaar hier.
Lees mijn posts Wom in "[XBO] Xbox One - Deel 7") in dit topic van paar dagen terug. Heb precies hetzelfde gehad namelijk.

Maar als allereerste, als je geen Xbox Live hebt werkt het niet. Dat is een nieuwe vereiste, die je nog nergens echt kunt terugvinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 24-10-2020 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Wom schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:28:
[...]

Lees mijn posts Wom in "[XBO] Xbox One - Deel 7") in dit topic van paar dagen terug. Heb precies hetzelfde gehad namelijk.

Maar als allereerste, als je geen Xbox Live hebt werkt het niet. Dat is een nieuwe vereiste, die je nog nergens echt kunt terugvinden.
Bedankt voor je reactie! Had de post al gezien, niet helemaal doorgenomen. Nu echter wel. Maar... Ik heb Xbox Live, GPU zelfs. tot en met 21 november, ik heb geen terugkerend abonnement bij MS op dit moment, en betaal normaliter via Paypal.. Heb het spel geinstalleerd vanaf de disc, daarna de 100GB update en de beide campaign en data packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rscheper schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:45:
[...]

Bedankt voor je reactie! Had de post al gezien, niet helemaal doorgenomen. Nu echter wel. Maar... Ik heb Xbox Live, GPU zelfs. tot en met 21 november, ik heb geen terugkerend abonnement bij MS op dit moment, en betaal normaliter via Paypal.. Heb het spel geinstalleerd vanaf de disc, daarna de 100GB update en de beide campaign en data packs.
Weet je zeker dat hij eerst die install volledig doet? Want als je tijdens de install de update accepteert, pauzeert hij de install vanaf disk. Althans, dat was bij mij het geval. Moest dus echt de update 'declinen', install van disk was dan klaar en dan vanuit de game zelf de vraag krijgen voor update. Op een andere manier werkte het bij mij niet.

Maar ik voel je pijn. Niet gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Wom schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:56:
[...]

Weet je zeker dat hij eerst die install volledig doet? Want als je tijdens de install de update accepteert, pauzeert hij de install vanaf disk. Althans, dat was bij mij het geval. Moest dus echt de update 'declinen', install van disk was dan klaar en dan vanuit de game zelf de vraag krijgen voor update. Op een andere manier werkte het bij mij niet.

Maar ik voel je pijn. Niet gebruiksvriendelijk.
Ik ga het opnieuw proberen. Heb net de oude verwijderd, nu de disc er in gedaan. Bij begint met installeren, binnen een paar seconden een popup: 5 items need updates. Daar kies ik nu voor 'update later'. Vervolgens gaat hij verder met installeren. 9.18GB voor het spel, Daarna staat er in de queue: Campaign pack 1 & 2, Multiplayer pack en Special Ops pack 1.

Na dat ik dit geinstalleerd heb, dus 'gewoon' het spel starten? Dan vraagt hij om de 90/100GB (weet niet meer hoeveel) update? Die dus installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, denk dat je het zo goed doet. Al kan het zijn dat ik ook zonder die packs te downloaden die updates gestart heb. Want na die grote update kreeg ik vanuit de game zelf nog een update voordat ik de campaign kon spelen.

Overigens, het is uiteindelijk de moeite waard. Geloof mij 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
Wom schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:44:
Ja, denk dat je het zo goed doet. Al kan het zijn dat ik ook zonder die packs te downloaden die updates gestart heb. Want na die grote update kreeg ik vanuit de game zelf nog een update voordat ik de campaign kon spelen.

Ik hoop het! ;-)

De extra packs installeert hij automatisch zodra de CD er in gaat. Nu is hij klaar met installeren, heb het spel gestart en nu komt hij met de update vraag. 98,9GB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RJL86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZiKGxan40ksny7s3QquB3Pdraf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmhjCyAPqqzgi46ukvLWZymv.jpg?f=fotoalbum_large

Op aanraden No man's sky geckocht, thanks daar voor. Nu 1,5 uur in zitten en dit ziet er best leuk uit!

The division 2 was maar 10 euro, dus die ook meteen meegenomen. Goed vermaakt met het eerste deel, dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de zelfde grafische stijl ben ik nu Hotshot Racing aan het doen. Ook Gamepass en speelt soepel. Niet enorm vernieuwend, maar wel leuk voor tussendoor. Ridge Racer meets Virtua Racer. Ook online nog best actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik wil mijn Live with Gold verlengen en kom in een lus... Kies Settings, Account, Subscriptions, vul passkey in, kies Xbox Live Gold, Extend your subscription.

Xbox Live Gold logo komt in scherm, ik kies manage subscription, moet weer passkey invullen en kom weer op het account gedeelte van settings waar het allemaal begon.

Ergens een bug dat ik in een lus kom? Krijg na een tijdje wel een Try Again melding....

Edit: bleek dus nog een systeem update klaar te staan, die nu maar eerst ff aan het doen.
Edit 2: dat hielp niet, zelfde lus. Nu de code maar gewoon via de store geredeemed.

[ Voor 16% gewijzigd door Stormtrooper op 25-10-2020 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
RJL86 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:08:
[Afbeelding]

Op aanraden No man's sky geckocht, thanks daar voor. Nu 1,5 uur in zitten en dit ziet er best leuk uit
Leuk! Veel plezier ermee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Xbox One X verkocht. DUs komende twee weken even “Xbox-loos”.
Opzich geen ramp, want bij iedere game die ik nu start denk ik: “doe nu niet, het is over twee weken zóveel beter” :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heeft iemand de Stealth 700 Gen 2 toevallig in gebruik? Hoe bevalt deze?
Zit er over te denken deze te nemen ter vervanging van mijn huidige Stealth 600.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
Wom schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:44:

Update geinstalleerd, game gestart. Eerste melding is een herstart van de game voor de update. Na de herstart geeft 'ie aan dat ik campaign moet installeren. Dat klopt inderdaad, de 2 data packs ben ik nu aan het downloaden. Nog een uurtje geduld en we zullen het zien ;-) In ieder geval niet direct een melding dat ik het spel nog moet kopen.

Yes! Hij doet het! Onwijs bedankt!! @Wom

[ Voor 3% gewijzigd door rscheper op 26-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 07:09:
Heeft iemand de Stealth 700 Gen 2 toevallig in gebruik? Hoe bevalt deze?
Zit er over te denken deze te nemen ter vervanging van mijn huidige Stealth 600.
Ik raad je aan om in het [Multi] Algemeen Headset Topic te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Toevallig kwam ik nét dit topic tegen en was ik het al aan het doornemen. ;)
Toch bedankt voor de verwijzing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren, na mijn ophoging van Live With Gold met een extra jaar, ook maar online een giftcard gekocht om die upgrade naar Game Pass Ultimate te doen. Giftcard geredeemed, 5 euro tegoed op de Xbox....

Ik heb nooi Game Pass gehad, ook niet een gratis maand o.i.d. en krijg inderdaad netjes een scherm waarin vermeld wordt dat de Ultimate dan de einddatum van de LwG krijgt. Mooi, klik op upgrade...

En dan krijg ik een scherm waarin wordt verteld dat de eerste maand 1 euro kost en daarna 12.99 per maand.. Huh? En als ik dan op verder klik, zie ik mijn 5 euro tegoed staan en krijg ik de vraag hoe ik dan de rest wil gaan betalen....

Ik snap er niets van, is dit normale procedure dat je toch alvast 1+12.99 moet betalen ? Krijg ik dan wel dat jaar Ultimate of toch maar 1 maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Stormtrooper schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:16:
Gisteren, na mijn ophoging van Live With Gold met een extra jaar, ook maar online een giftcard gekocht om die upgrade naar Game Pass Ultimate te doen. Giftcard geredeemed, 5 euro tegoed op de Xbox....

Ik heb nooi Game Pass gehad, ook niet een gratis maand o.i.d. en krijg inderdaad netjes een scherm waarin vermeld wordt dat de Ultimate dan de einddatum van de LwG krijgt. Mooi, klik op upgrade...

En dan krijg ik een scherm waarin wordt verteld dat de eerste maand 1 euro kost en daarna 12.99 per maand.. Huh? En als ik dan op verder klik, zie ik mijn 5 euro tegoed staan en krijg ik de vraag hoe ik dan de rest wil gaan betalen....

Ik snap er niets van, is dit normale procedure dat je toch alvast 1+12.99 moet betalen ? Krijg ik dan wel dat jaar Ultimate of toch maar 1 maand?
Ik denk dat je voldoende tegoed moet hebben om die volgende maand, nadat je omgezette abonnement is afgelopen, te kunnen betalen; dat bedrag wordt dus niet nu al afgeschreven.

Ik betaal normaal abonnementen bij Microsoft met PayPal of creditcard, maar omdat ik blijkbaar genoeg tegoed had toen ik vorig jaar Game Pass + Live Gold omzette naar Game Pass Ultimate staat bij Services en abonnementen in mijn account nu:
€ 12,99 per maand, volgende opwaardering op 9-6-2022 met Microsoft-rekeningsaldo
Je moet dus waarschijnlijk of je tegoed opwaarderen, of een ander betaalmiddel toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

MartijnS72 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat je voldoende tegoed moet hebben om die volgende maand, nadat je omgezette abonnement is afgelopen, te kunnen betalen; dat bedrag wordt dus niet nu al afgeschreven.

Ik betaal normaal abonnementen bij Microsoft met PayPal of creditcard, maar omdat ik blijkbaar genoeg tegoed had toen ik vorig jaar Game Pass + Live Gold omzette naar Game Pass Ultimate staat bij Services en abonnementen in mijn account nu:

[...]

Je moet dus waarschijnlijk of je tegoed opwaarderen, of een ander betaalmiddel toevoegen.
Bedankt voor je antwoord..

Inmiddels (voor 1 euro) opgelost door even een chat-sessie met Xbox Support aan te gaan. Erg netjes en snel geholpen! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QH8TQI7ZY3rvh78yVGpiDzyQKCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Om7x6ZX1fnxzBZQiL4J5a2nP.jpg?f=fotoalbum_large

Battletoads heeft inmiddels 1 miljoen spelers behaald. Ter ere hier van hebben ze een aantal stats gedeeld.

Vond het leuke game, maar niet een 'must-play'. Had voor mij nog wat meer beat 'm up in mogen zitten. Daar was Battletoads duidelijk op zijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:35:
[Afbeelding]

Battletoads heeft inmiddels 1 miljoen spelers behaald. Ter ere hier van hebben ze een aantal stats gedeeld.

Vond het leuke game, maar niet een 'must-play'. Had voor mij nog wat meer beat 'm up in mogen zitten. Daar was Battletoads duidelijk op zijn best.
Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd, want wat is battletoads? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:17:
[...]

Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd, want wat is battletoads? :F
Een titel die ooit door Rare voor de SNES is uitgebracht en bekend stond om zijn hoge moeilijkheidsgraad. Is daardoor een kleine culthit geworden, geliefd bij een wat beperkter publiek. Dit jaar is er een nieuwe versie uitgekomen, als ware een reboot.

Beat 'm up is de kern, speelbaar in coop. Humor is belangrijk onderdeel en de game neemt zichzelf ook niet al te serieus. Het wisselt af met racescenes en mini-game achtige levels.

Is een Xbox-exclusive titel die je kunt vinden op Gamepass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Een titel die ooit door Rare voor de SNES is uitgebracht en bekend stond om zijn hoge moeilijkheidsgraad. Is daardoor een kleine culthit geworden, geliefd bij een wat beperkter publiek. Dit jaar is er een nieuwe versie uitgekomen, als ware een reboot.

Beat 'm up is de kern, speelbaar in coop. Humor is belangrijk onderdeel en de game neemt zichzelf ook niet al te serieus. Het wisselt af met racescenes en mini-game achtige levels.

Is een Xbox-exclusive titel die je kunt vinden op Gamepass. :)
Deze uitleg is dus iets beter dan die van mij :P

Pagina: 1 ... 73 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.