Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18
Finraziel schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:18:
Die gears quest doet het hier inderdaad ook niet.
Trailers met Nederlandse tekst blijft trouwens ook wel erg, maar Microsoft denkt dat we hier heel erg aan localisation hangen... Maar ze lijken het dan weer niet belangrijk genoeg te vinden om het echt goed te doen.
"Dom is aangekomen" oh moet ie op dieet? _O-

Ik zit trouwens ondertussen ook bijna op 5k punten... Begin juni begonnen en deze maand pas ook de quests uit de rewards app gaan doen. Dat gaat inderdaad best rap ja.
Ik weet niet of je meedoet aan Xbox insiders daar loopt een rondvraag/enquête m.b.t. localisatie.
Het lijkt erop dat ze veel automatisch (by machine) willen laten vertalen. Dat is vragen om irritatie.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:44:
Mijn XoX blijft problemen geven, continue installation stopped en een voorraad E105 errors.

Internet maakt mij niet veel wijzer. Wat heb ik al geprobeerd:

- Cache gecleared
- Externe harde schijf losgekoppeld
- Complete reset van de console, naar fabrieksinstellingen
- Stroom eraf voor 60seconden
- Nieuwe interne harde schijf (ivm E105 error)
- Garantie is verlopen

Iemand nog tips of ideeën, alvorens ik met een dure baksteen zit..
Het bekende Xbox One X probleem, heb ondertussen ook al mijn 3e.
Veel op internet gezocht en inderdaad niet extreem veel wijzer door geworden, uiteindelijk kwam ik bij de conclusie dat dit een warmte probleem met de HDD is. Heb mijn 2e Xbox One X toen onder garantie op mogen sturen en sinds ik hem terug heb gekregen werkt deze nog steeds tot op de dag van vandaag.

De harde schijf gaat langzaam stuk door warmte, de eerste dingen die je vaak merkt is dat de console slomer word en steeds vaker foutmeldingen gaat geven zoals je hierboven beschijft. Ik mis alleen nog de error waarbij de Xbox zegt "Er is een probleem met je lokale save games" waarbij hij vraagt of jij je cache wil clearen.

Als je geen garantie meer hebt, kan je als enige nog een nieuwe HDD er zelf in zetten via een script die hem dan formatteert naar het juiste formaat voor de Xbox.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 16-07-2020 11:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:40:
[...]

Je kunt deze inwisselen voor o.a. MS tegoed. Ik zou echter niet meedoen aan de prijsvragen waarmee je een Xbox One X kunt winnen, volgens mij trekken ze al jaren geen maandelijke winnaars meer.

In de Rewards-app is een tab Inwisselen aanwezig. Of kijk op de Rewardswebpagina (en levert ook nog een paar punten op).
Controleer wel of je bent aangemeld met hetzelfde Microsoft-account als waarmee je bent aangemeld op een Xbox.
Ik heb al 2x een klacht ingediend over het trekken van een winnaar. Krijg je een bullshit antwoord terug dat de winnaar er pas op komt te staan als hij het geaccepteerd heeft, los dat het niet altijd up 2 date is. Best slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
quorumz schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:11:
[...]
Ik heb al 2x een klacht ingediend over het trekken van een winnaar. Krijg je een bullshit antwoord terug dat de winnaar er pas op komt te staan als hij het geaccepteerd heeft, los dat het niet altijd up 2 date is. Best slecht
Ik waag pas een gokje als je een Series X of Series S kunt winnen.
Net even gekeken maar er staan nu winnaars bij van afgelopen maand (voor het eerst bijgwerkt sinds maanden)
Martinspire schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:34:
Ik vind het wel allemaal erg veel werk voor een paar euro korting. Elke dag er mee bezig zijn, ik heb wel wat beters te doen.
Het is maar een paar minuten werk per dag.

In de Xbox Companion app (W10):
Hartelijk dank voor het spelen van 505 Games! Om de lancering van 505's Gems of War Artifacts of Fate te vieren, is hier een token voor het Starter Pack 2, met wapens, edelstenen en goud, allemaal bruikbaar in Gems of War. Wissel je token in op console of xbox.com/redeemcode.
Kan mij echter niet heugen dat ik dit spel (gratis+) ooit heb gespeeld of geïnstalleerd. Kennelijk een promotieberichtje.
Het voltooien van de tutorial (<5min.) levert een achievement op dus voor vandaag weer 50+ verdiend.

[ Voor 25% gewijzigd door ariekanari op 16-07-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:52

Nogne

>.<

Ik vind het wel allemaal erg veel werk voor een paar euro korting. Elke dag er mee bezig zijn, ik heb wel wat beters te doen.
Je hoeft het natuurlijk niet te doen, maar als je het leuk vindt om achievements te halen is het een win/win situatie.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
G_Dragon schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:54:
[...]

Het bekende Xbox One X probleem, heb ondertussen ook al mijn 3e.
Veel op internet gezocht en inderdaad niet extreem veel wijzer door geworden, uiteindelijk kwam ik bij de conclusie dat dit een warmte probleem met de HDD is. Heb mijn 2e Xbox One X toen onder garantie op mogen sturen en sinds ik hem terug heb gekregen werkt deze nog steeds tot op de dag van vandaag.

De harde schijf gaat langzaam stuk door warmte, de eerste dingen die je vaak merkt is dat de console slomer word en steeds vaker foutmeldingen gaat geven zoals je hierboven beschijft. Ik mis alleen nog de error waarbij de Xbox zegt "Er is een probleem met je lokale save games" waarbij hij vraagt of jij je cache wil clearen.

Als je geen garantie meer hebt, kan je als enige nog een nieuwe HDD er zelf in zetten via een script die hem dan formatteert naar het juiste formaat voor de Xbox.
Cache clearen heb ik ook gehad met de originele harde schijf. Maar nu met een nieuwe (SSD), ging het een paar weken goed en nu begint het weer opnieuw.. :-( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:44:
[...]

Cache clearen heb ik ook gehad met de originele harde schijf. Maar nu met een nieuwe (SSD), ging het een paar weken goed en nu begint het weer opnieuw.. :-( |:(
Ah dat is dan wel erg vervelend, vaak was het bij een andere interne HDD opgelost.
Verder dan dat ben ik nooit gekomen met oplossingen..
Hoop dat hier snel meer over te vinden is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe het ook alleen maar omdat ik het leuk vind :)
Dat soort dingen motiveert mij juist om elke dag even de Xbox aan te zetten en om verschillende games te proberen. Soms gaat de game er af zodra de quest behaald is, soms blijft hij en speel ik de game helemaal uit terwijl ik er anders nooit naar had gekeken (zoals journey to the savage planet, wat me niet echt trok maar ik nu een briljante game vind).
En de andere opdrachtjes, ach het is net zoiets als je gamerscore op zien lopen. Sommige mensen vinden dat leuk, andere mensen snappen er niks van.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Net maar even contact opgenomen met XBox Support over de media remote waarvan de mute/up/down knoppen niet meer werken en over HDMI-CEC. Het wordt beide geforward naar het dev team. Althans dat was het antwoord welke ik kreeg van de support medewerker.

Afwachten dus.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:49
xCloud gaat live in september en is gratis voor GPU abonnees.

https://www.theverge.com/...x-game-pass-ultimate-free

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Gaaf dat ze dit nu al melden, maar hadden ze deze niet beter kunnen bewaren voor volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miesjh schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 15:42:
[...]

Gaaf dat ze dit nu al melden, maar hadden ze deze niet beter kunnen bewaren voor volgende week?
Denk dat volgende week echt om de games gaat draaien en minder om dit soort zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46

Miesjh

Damn, marketingmachine op volle toeren!
  • You will always be welcome
  • Your games will look and play best on Xbox Series X
  • You play new games day one with Xbox Game Pass
  • You won’t be forced into the next generation
  • Your games will not be left behind, thanks to backward compatibility
  • Your Xbox One gaming accessories come into the future with you, too
  • You can buy games once at no added cost
  • You choose how to jump into the next generation of gaming
  • You are in control of a healthy and balanced gaming lifestyle
  • You will get more from your Xbox Game Pass Ultimate membership
Goed bezig Microsoft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

It’s our intent for all Xbox One games that do not require Kinect to play on Xbox Series X at the launch of the console.
Dat zijn er dus best veel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik weet niet of het een goed idee is om hier mijn vraag te stellen of het misschien beter was om een eigen topic te maken.

Ik heb momenteel nog een oudere 1st gen xbox one console met 500GB hdd en 2TB extra opslag.
En gebruik er een Full HD tv ermee. Ben aan het denken om te upgraden. Aangezien het wel verleidelijk word om de upgrade te maken. ( Ook omdat ik het fijn vind om me huidige data direct over te kunnen zetten)
Ik wil de upgrade maken om aan meer systeem snelheid te komen (aangezien ik weet dat de normale xbox one een stuk trager is.Plus als ik een nieuwe tv zou moeten kopen meteen 4K compatible console heb. Ik gebruik de console momenteel niet zo heel vaak tot zeer weinig. En zie daarom ook weinig reden om de full price te betalen voor de nieuwere XBOX series X console (ook niet wetende wat die gaat kosten, maar een goede 500 euro zal niet eens zo vreemd zijn,

En daarom denk ik aan om voor een goedkopere (mits 2ehands) XboX one X te kijken. (voor een beetje goed zoeken wel voor 230 euro te krijgen..
Doe ik hier goed aan? En hoe lang zal de normale Xbox one nog mee komen met nieuwere titels.?

EDIT: Ik heb het toch maar gedaan. Wetende dat de nieuwste toch te duur voor mij word.
Kan de komende 4 a 5 jaar weer prima verder. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Robin4 op 17-07-2020 03:31 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Op basis van het bericht dat Microsoft stopt met de One X en One S Digital, verwacht ik straks een uitverkoop van de voorraden van deze uitgaande modellen :)

Zelf ben ik erg benieuwd naar launch van de Series X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Fireshade schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:19:
Op basis van het bericht dat Microsoft stopt met de One X en One S Digital, verwacht ik straks een uitverkoop van de voorraden van deze uitgaande modellen :)

De Xbox One X wordt al een tijdje regelmatig voor minder dan €300 aangeboden. Die uitverkoop is dus allang bezig. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik snap er geen reet meer van. Ik heb altijd zonder problemen game clips kunnen recorden. Als ik een screen shot wil maken gaat dat wel. Maar werkt ook maar half. Maar als ik op Xbox logo klik en dan op record gebeurt er gewoon niks. Ik heb een Xbox one x

Als ik naar instellingen ga dan voorkeuren. Opnemen en delen kan ik bij opnamelocatie ook alleen intern kiezen. Misschien daar iets mee te maken ?

[ Voor 22% gewijzigd door Baskes1986 op 17-07-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Oh heb hem al. Keek YouTube filmpje. Volgens mij werkt het weer. Moest HDMI eruit halen Xbox opnieuw opstarten en volgens mij doet hij het weer. Supervaag maar top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49

Sagat

Is pappa x2!

Damn had deze gemist (helpt ook niet dat ik de FP maar amper check :$ )

Aan de ene kant logisch, aan de andere kant toch wel iets wat ik niet verwacht had op zo'n korte termijn al.
Helemaal omdat ze aangekondigd hadden de s en x nog 2 jaar (toch?) te ondersteunen...

Oh well......stel mijn x kapt er mee, dan is er nog repair voor wat 2-5 jaar wellicht nog wel meer, en ik verwacht op kortere termijn dan dat een series x te kopen die compatible is.....en de meeste games zijn er ook voor pc......
maar toch, altijd enge gedachte :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 17-07-2020 16:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je hier gewoon prijzen uit kunt afleiden. De Series X op de prijs van de One X + of - 50, de Series S op plusminus 350 (ook weer met die marge) en dan de One S nog een paar jaar voor rond de 200.

Op die manier kan MS het hele segment van kopers bedienen van een console die past bij de wensen. Over 2 a 3 jaar de One S eruit, een kleine prijsverlaging voor de Series X en S en dan een ultimate version voor de oude Series X prijs + 50 of 100. Om zo de markt klaar te stomen voor de prijzen voor de next next gens ;)

Ok, allerlaatste deel is megaspeculatief. Maar het eerste deel lijkt me vrij logisch na dit nieuwsbericht.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:54:
Ik denk dat je hier gewoon prijzen uit kunt afleiden. De Series X op de prijs van de One X + of - 50, de Series S op plusminus 350 (ook weer met die marge) en dan de One S nog een paar jaar voor rond de 200.

Op die manier kan MS het hele segment van kopers bedienen van een console die past bij de wensen. Over 2 a 3 jaar de One S eruit, een kleine prijsverlaging voor de Series X en S en dan een ultimate version voor de oude Series X prijs + 50 of 100. Om zo de markt klaar te stomen voor de prijzen voor de next next gens ;)

Ok, allerlaatste deel is megaspeculatief. Maar het eerste deel lijkt me vrij logisch na dit nieuwsbericht.
Iedereen die langer dan 1 jaar economie heeft gehad zal je gedachtegang onderschrijven hoor. Maar valt of staat met of je die tussenstap interessant kan maken. Maar heb dat ook al wel al een paar keer hier gepost. Ik blijf geen gratis business advies geven :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind het vooral opvallend vroeg, vooral gezien de huidige stocktekorten.
Mijn theorie is dat we de series x misschien wel eens een paar maanden vroeger dan verwacht zouden kunnen zien. Niet op zijn minst omdat we ook geruchten opgevangen hebben dat de series S pas een tijd NA de launch van de X zal komen, en wat zien we? De One S blijft voorlopig WEL nog in productie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gears quest lijkt gefixt te zijn... Althans, ik kon de stempelkaart activeren en trailer kijken werd ook geteld. Het is me alleen niet duidelijk of je een willekeurige achievement in gears 5 moet halen of specifiek een van de nieuwe (en dan ga ik er even vanuit dat er nieuwe zijn).
Ik had de game nog helemaal niet gespeeld, maar de achievement voor boot camp wordt niet geteld lijkt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
Finraziel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 20:55:
Gears quest lijkt gefixt te zijn... Althans, ik kon de stempelkaart activeren en trailer kijken werd ook geteld. Het is me alleen niet duidelijk of je een willekeurige achievement in gears 5 moet halen of specifiek een van de nieuwe (en dan ga ik er even vanuit dat er nieuwe zijn).
Ik had de game nog helemaal niet gespeeld, maar de achievement voor boot camp wordt niet geteld lijkt het.
Je moet een achievement halen uit Gears 5: Operation 4
Als je Escape speelt en kiest voor The Malfunction dan heb je binnen kwartier een achievement binnen.

Deze achievement "Let's Try That One Again, Shall We?" behaal je als je een switch/handle omzet bij de Med Bay. Dit hoef je waarschijnlijk niet eens zelf te doen want dat doet een medespeler wellicht voor je. Het werd voor mij gedaan. Gewoon meespelen en gaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 00:06
Ik heb al geruime tijd een bepaalde issue met mijn One S. Als ik Fifa 20 online co-op speel, dan heb ik zo nu en dan dat de gehele sound wegvalt voor een aantal seconden (zeg even 10) en vervolgens komt de sound terug en is er niets aan de hand.

Ik heb dit ook 1x gehad met Forza Horizon 2.

De cache legen en de One S naar fabrieksinstellingen resetten (weliswaar met behoud van games) werkten niet. Andere suggesties?

Herkenbaar voor mensen?

[ Voor 16% gewijzigd door Janterworst op 18-07-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

Janterworst schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:26:
Ik heb al geruime tijd een bepaalde issue met mijn One S. Als ik Fifa 20 online co-op speel, dan heb ik zo nu en dan dat de gehele sound wegvalt voor een aantal seconden (zeg even 10) en vervolgens komt de sound terug en is er niets aan de hand.

Ik heb dit ook 1x gehad met Forza Horizon 2.

De cache legen en de One S naar fabrieksinstellingen resetten (weliswaar met behoud van games) werkten niet. Andere suggesties?

Herkenbaar voor mensen?
is dit ook als je de koptelefoon via de controller gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 20:49:
[...]

Ik vind het vooral opvallend vroeg, vooral gezien de huidige stocktekorten.
Mijn theorie is dat we de series x misschien wel eens een paar maanden vroeger dan verwacht zouden kunnen zien. Niet op zijn minst omdat we ook geruchten opgevangen hebben dat de series S pas een tijd NA de launch van de X zal komen, en wat zien we? De One S blijft voorlopig WEL nog in productie.
Ik denk dat de series X nu echt snel op de markt komt. Het is corona tijd, praktisch niemand gaat op vakantie, game verkopen zijn gestegen als een malle. Nu zou de perfecte moment zijn om hem in September te gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 00:06
nexhil schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 10:10:
[...]

is dit ook als je de koptelefoon via de controller gebruikt?
Ik weet dit even niet meer. Zou ik nog een keer moeten uitproberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 14:11:
[...]

Ik denk dat de series X nu echt snel op de markt komt. Het is corona tijd, praktisch niemand gaat op vakantie, game verkopen zijn gestegen als een malle. Nu zou de perfecte moment zijn om hem in September te gaan verkopen.
Zou wel een dikke move zijn! Gewoon releasen en hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ik verwacht het zeer zeker niet maar na de gamepresentatie afsluiten met "Vanaf volgende week verkrijgbaar."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat Microsoft dat best zou willen, maar er was volgens mij toch ook een gerucht dat het eigenlijk het plan was om eerder op de markt te komen maar dat corona daar roet in het eten gooit?
Corona maakt het natuurlijk nog leuker om eerder uit te komen, maar het maakt het tegelijk ook lastiger.

En eigenlijk zitten we dit in het verkeerde topic te bespreken natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Finraziel

6 minuten ongeveer voor de Gears 5 punchcard.

Die gast post elke week wat guides om zsm punchcard of xbox game pass quests te voltooien.

Edit: Instructies uitgevoerd en werkt perfect. +500 voor de punch card en +50 voor de dagelijkse achievement.

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 18-07-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:16:
@Finraziel

6 minuten ongeveer voor de Gears 5 punchcard.

Die gast post elke week wat guides om zsm punchcard of xbox game pass quests te voltooien.

Edit: Instructies uitgevoerd en werkt perfect. +500 voor de punch card en +50 voor de dagelijkse achievement.

[Video: Gears of War 5 Operation 4: Brothers in Arms Punch Card Rewards Guide - Earn Any New Achievement]
Ja ik volg hem ook al, hij moet echt eens wat meer subs krijgen, zijn erg handige video's van hem :)
Had gezien dat hij de video geupload had, maar vandaag aan de pes quest gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verbaas me erover dat ik nergens de Xbox One Controller elite Series 2 kan vinden, weet iemand toevallig of hier een reden voor is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:56:
Ik verbaas me erover dat ik nergens de Xbox One Controller elite Series 2 kan vinden, weet iemand toevallig of hier een reden voor is?
IRL bij een winkel of gewoon online? Want online is die prima te vinden. IRL is het denk ik een te duur product om veel op voorraad te hebben, want denk niet dat het product dusdanig vaak in een winkel wordt gekocht. Bij de MM zie ik hem ook niet vaak liggen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:09:
[...]

IRL bij een winkel of gewoon online? Want online is die prima te vinden. IRL is het denk ik een te duur product om veel op voorraad te hebben, want denk niet dat het product dusdanig vaak in een winkel wordt gekocht. Bij de MM zie ik hem ook niet vaak liggen.
Ik kom hem momenteel alleen bij Microsoft en Amazon tegen, bol.com heeft hem niet op voorraad. Echt jammer want de controller is nog geen jaar uit, dit word goed zoeken na eentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:04
@G_Dragon Waarom bestel je hem niet gewoon bij amazon/Microsoft? Heb je meteen "de koop op afstand" verzekering en je kunt gewoon met Ideal betalen :)

Beide bedrijven leveren heel netjes en je hebt goede aftersales

[ Voor 18% gewijzigd door LuisjeNL op 19-07-2020 11:35 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@G_Dragon Er zijn aardig wat problemen met de Series 2. Vooral veel stick drift en dubbele registratie van de, ik meen, RB.

Ik heb mijne na 2 weken ook met stick drift opgestuurd naar Microsoft in Frankfurt. Die hoopnik deze week terug te krijgen.

Zou dus best kunnen dat ze bezig zijn met een v2.1 en de originele v2 niet meer aanbieden vanwege de vele problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Van die demo's zijn niet echt aan mij besteed, maar ik zag crosscode staan bij de new arrivals van gamepass... Aangezien Linus daar ik meen vorig jaar over aan het gushen was (op pc dan wel) maar eens gedownload. Nog maar een uurtje of anderhalf gespeeld (net eerste chapter afgerond) maar vooralsnog spreekt de stijl en humor me erg aan :)
Ik zag iemand het vergelijken met onder anderen ys games en het doet in ieder geval wel wat denken aan ys origin die ik ook echt helemaal geweldig vind (krijg alweer zin in een nieuwe playthrough). Denk dat ik hier voorlopig wel aardig wat uurtjes in kwijt raak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outriders zag er leuk uit qua trailer totdat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-gS33qu_IV5ShxdMCYl2QViQsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mnIVjD5c3VE7qRdIQT4Q9GWr.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry, zit eerst anderhalve minuut naar enkele humans te kijken en allerlei fancy beesten. Heeft iemand "weeeeer" de 13 in een dozijn "punk / steam / nazi / mini-gunner" bedacht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister even gedaan. Is op zich wel aardig. Mix tussen Counter Strike (kleine maps, 4v4, bom planten, 1 leven (of in een andere mode maar beperkt aantal en je koopt je wapens met het geld wat je verdient tussen de potjes in), Apex Legends (verschillende personages met elk hun eigen abilities, maar ook wapens) en wat andere invloeden (third person camera, reviven van je teammates als ze down-but-not-out zijn.

Het stijltje is wel wat kinderlijk, kinderlijker dan nodig was imo en de balans is nog even zoek omdat niet iedereen even goed is. Als er dus 4 man in een squad en party zitten, dan walsen ze wat makkelijk over de anderen heen. Maar het is niet onmogelijk of zo. Ik denk alleen dat de skill gap snel te groot wordt voor leuke potjes, maar we gaan het zien.

Hij komt straks naar free to play. Als je nu bestelt kun je de beta al wel mee doen en elke speler die nu speelt heeft nog een extra code gekregen voor een vriend, dus hou dat ene topic op tweakers voor het delen van codes maar in de gaten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Niet direct regelateerd aan deze sale, maar gisteravond was er nog een ubisoft sale. AC Origins meegepakt voor 14 euro afgerond.

Dus dan heb ik nog Far Cry 5 + Vietnam DLC, AC Origins en Splinter Cell Blacklist (Backcompat) liggen voor de komende tijd. Denk ook dat Splinter Cell Blacklist pas op de Series X ga spelen gezien ze er dan misschien wel HDR aan kunnen toevoegen.

Over HDR gesproken. Iemand een goede reden om een LG B9 ipv een C9 te nemen buiten het prijsverschil ? Zo op het eerste gezicht is alleen de processor iets beter van de C9, maar of je dat gaat merken in game ?

*O* woohooo, mail van UPS. Elite V2 komt terug van reparatie.

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 21-07-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:24
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Over HDR gesproken. Iemand een goede reden om een LG B9 ipv een C9 te nemen buiten het prijsverschil ? Zo op het eerste gezicht is alleen de processor iets beter van de C9, maar of je dat gaat merken in game ?
Wat ik begrepen heb is dat de C9 (naast een andere SOC) meer DRAM heeft en een hogere peak brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

PepieNL schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:17:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat de C9 (naast een andere SOC) meer DRAM heeft en een hogere peak brightness.
Ja dat ook inderdaad. Nog maar eens over nadenken.

Ondertussen ook mijn Elite v2 terug van Microsoft. Nu wel netjes verpakt in een doos met bubbeltjesplastic. Opgestuurd op 1 juli zonder accessoires zoals thumbsticks, dpads en back paddles zoals in de verzend instructies stond aangegeven. Terug gekregen met:

1 setje kleine thumbsticks
1 ronde dpad
4 back paddles (2 grote en 2 kleine)

Aangezien ik via AliExpress ook nog een setje backpaddles had gekocht, heb ik nu dus 3 volledige setjes backpaddles, waarvan 2 origineel Microsoft. De AliExpress backpaddles zijn ook een paar milimeter kleiner viel me nu pas op en ze hebben in de aansluiting geen kleine gaatjes zodat ik altijd kan zien welke wel of niet origineel zijn.

In ieder geval goede service aangezien ik de grote backpaddles niet gebruik, maar wel nu 4 kleine achter op de controller heb zitten. Overigens wel dezelfde teruggekregen aan het serienummer te zien. Toch een ander serienummer. Ben benieuwd of de stickdrift nu weg is in de LS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Gedetailleerde vergelijking: https://www.rtings.com/tv...re/lg-c9-vs-lg-b9/802/915

TLDR: Op dit moment is er weinig verschil tussen de twee, met name gerommel in de marge. Ik ben zelf vorig jaar voor de C9 gegaan omdat het prijsverschil toen te verwaarlozen was en ik de sterkere CPU een fijner idee vond ivm het smart TV gedeelte.

offtopic:
LG WebOS + LG's magic remote = _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Gedetailleerde vergelijking: https://www.rtings.com/tv...re/lg-c9-vs-lg-b9/802/915

TLDR: Op dit moment is er weinig verschil tussen de twee, met name gerommel in de marge. Ik ben zelf vorig jaar voor de C9 gegaan omdat het prijsverschil toen te verwaarlozen was en ik de sterkere CPU een fijner idee vond ivm het smart TV gedeelte.

offtopic:
LG WebOS + LG's magic remote = _/-\o_
Het smart gedeelte gebruik ik nu al weinig op mijn huidige. Netflix en Amazon Prime worden door de XBox afgehandeld namelijk icm de media remote (die nog steeds niet gefixed is in de laatste update) Af en toe wil mijn vriendin nog wel eens Youtube of Netflix via de tv zelf starten ipv het via de Xbox te doen.

Over updates gesproken. Het valt me op dat er behoorlijk veel tijd zit tussen de uitrol. Gisteren stond er pas een bericht op WindowsCentral over een systeem update voor de Xbox. Ik dus snel kijken, maar bij mij staat die update er dus al sinds de 15e van juli op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Denk ook dat Splinter Cell Blacklist pas op de Series X ga spelen gezien ze er dan misschien wel HDR aan kunnen toevoegen.
Hmm, dat is inderdaad wel interessant. Die game franchise heeft echt baat bij een beter contrast

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:43
Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:41:
[...]

Hmm, dat is inderdaad wel interessant. Die game franchise heeft echt baat bij een beter contrast
Ik probeer deze te kopen maar dat lukt niet. Nadat ik de aankoop wil bevestigen krijg ik een witte overlay te zien met een laad icoontje maar er gebeurt verder niks. Iemand enig idee ? Heb het zowel op mijn telefoon als mijn laptop. Heb verder nog nooit Xbox 360 games gekocht digitaal dus wellicht dat ik iets verkeerds doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoor graag jullie aanraders bij de demo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

justifire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:02:
Summer Spotlight :*)
[YouTube: Summer Spotlight 2020]
Samurai Jack release had ik niet aan zien komen ! *O*
OT: Iemand die toevallig weet welk nummer er afspeelt in die video? Kon het niet vinden in de YouTube comments helaas. :9

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Omdat er heel veel demo's zijn en ik niet meteen een goed overzicht vond van alle titels + gameplay heb ik snel iets in elkaar geflanst.

https://boe2.be/xbox/

Eenvoudigweg een lijst van alle demo's voor de summer fest event: Klik een titel aan, en de eerste trailer die gevonden wordt op youtube wordt meteen afgespeeld. Dit laat me toe eenvoudigweg door de demo's te "browsen". Hoop dat het voor jullie ook nuttig kan zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:21:
Omdat er heel veel demo's zijn en ik niet meteen een goed overzicht vond van alle titels + gameplay heb ik snel iets in elkaar geflanst.

https://boe2.be/xbox/

Eenvoudigweg een lijst van alle demo's voor de summer fest event: Klik een titel aan, en de eerste trailer die gevonden wordt op youtube wordt meteen afgespeeld. Dit laat me toe eenvoudigweg door de demo's te "browsen". Hoop dat het voor jullie ook nuttig kan zijn :)
Top! Thanks, echt heel tof :D

Alleen de Back to Belt trailer klopt niet :P want ik krijg een "fixing an original xbox tray" filmpje haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Die Amerikanen (en een paar andere landen maar België en Nederland uiteraard uitgesloten) hebben het weer voor elkaar. Bij aankoop van $50 of meer aan Summer Spotlight Games krijgen ze een giftcard van $5 (Game Pass Ultimate-leden: $10). Dus 10-20% korting. En 5.000 Microsoft Rewards-punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Top! Thanks, echt heel tof :D

Alleen de Back to Belt trailer klopt niet :P want ik krijg een "fixing an original xbox tray" filmpje haha :P
Er zijn er een paar die niet kloppen. Soms wegens heel slechte SEO (corrigeert zichzelf wel de komende dagen neem ik aan, wanneer die games bekender worden), en een paar die letterlijk NIET op youtube terug te vinden zijn (grote faal van de devs :F).

*edit* De meest opvallende game voor mij is is wel The Vale: een spel dat je volledig blind speelt:

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 22-07-2020 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:46
Ja op een volledig zwart scherm 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Dat spel is toekomstbestendig want zal ook soepel draaien met 8K, 120fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Tussen al het nieuwe geweld door, mijn Xbox kapte er weer mee. En ik ben eens verder gaan zoeken.

Blijkbaar gaat naar verloop van tijd de harde schijf stuk. Op mijn oude schijf vond ik bergen errors.

Nu de huidige schijf eruit gehaald, compleet geformatteerd, opnieuw opgebouwd voor de Xbox. Weer ingebouwd, opgestart en werkt weer als een zonnetje.

Nu maar op instant on gezet, zodat de harde schijf actief blijft, eens zien hoe lang het nu goed gaat.. Ik weiger om nu nog een andere / nieuwe te kopen, zo vlak voor de launch van de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
ariekanari schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:54:
Die Amerikanen (en een paar andere landen maar België en Nederland uiteraard uitgesloten) hebben het weer voor elkaar. Bij aankoop van $50 of meer aan Summer Spotlight Games krijgen ze een giftcard van $5 (Game Pass Ultimate-leden: $10). Dus 10-20% korting. En 5.000 Microsoft Rewards-punten.
Wie heeft er nou geen US account ;)

Maar zonder gein, is zo gepiept en dan koop je alle digitale games met extra valuta korting bovenop de al lagere prijzen _/-\o_

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:59:
[...]

Wie heeft er nou geen US account ;)

Maar zonder gein, is zo gepiept en dan koop je alle digitale games met extra valuta korting bovenop de al lagere prijzen _/-\o_
Maar dan moet je weer aan de slag met tegoed kopen toch? Over het algemeen worden Nederlandse creditcards of PayPal niet geaccepteerd dacht ik.
Los van dat ik zelf eigenlijk toch niet meer echt wat koop nu ik gamepass heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Finraziel dan moet je idd tegoed kopen😁

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dacht dat er een speciale tegel zou komen voor de demo's? Heb die niet staan in ieder geval, maar kan via de Store de demo's wel vinden. Nu Destroy All Humans eens proberen, verder nog eens browsen wat mij aanspreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Destroy All Humans speelt lekker, met behoorlijk over de top humor. Prima game voor tussendoor gaat dat worden. Klang 2 is een ritme-game met een verhaal. Bijzonder gedaan wel, maar aan de menu's merk je wel dat hier niet met een enorm budget gewerkt is. Wel toffe tracks en fraaie effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Wom schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:57:
Dacht dat er een speciale tegel zou komen voor de demo's? Heb die niet staan in ieder geval, maar kan via de Store de demo's wel vinden. Nu Destroy All Humans eens proberen, verder nog eens browsen wat mij aanspreekt.
Ook maar een stuk of 10 demo's gedownload om te proberen die me aanspraken.

Komen er nog meer bij deze dagen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CallmeGod schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:44:
[...]

Ook maar een stuk of 10 demo's gedownload om te proberen die me aanspraken.

Komen er nog meer bij deze dagen ?
De iets van 70 die er nu zijn blijven het van wat ik begrepen heb. Kan ze toch niet allemaal proberen, dus vind het al meer dan prima eigenlijk.

Q4 cijfers van Microsoft zijn bekend. Xbox omzet is met 65% gestegen. Gok dat vele lockdowns daar flink aan geholpen hebben.Als je meer details wilt: https://www.microsoft.com...-Q4/press-release-webcast

[ Voor 28% gewijzigd door Wom op 22-07-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:51:
[...]

De iets van 70 die er nu zijn blijven het van wat ik begrepen heb. Kan ze toch niet allemaal proberen, dus vind het al meer dan prima eigenlijk.

[Twitter]

Q4 cijfers van Microsoft zijn bekend. Xbox omzet is met 65% gestegen. Gok dat vele lockdowns daar flink aan geholpen hebben.Als je meer details wilt: https://www.microsoft.com...-Q4/press-release-webcast
Lang leve gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Update van de Gamepass app voor iOS devices. Eindelijk ook goed bruikbaar op de iPad nu. Dat was tot voor deze update altijd kilo Utrecht tango. Nu dus een mooie en prima werkende iPad versie.

Morgen ook m’n nieuwe LG C9 binnen. Zag dat je die voor snelle games als Battlefield 5 en COD lekker op 1440/120hz moest zetten voor beter resultaat ipv 4k@60hz. Heb me er nog niet in verdiept, maar lees dat het in multiplayer net effe wat meer voordeel kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Geinig! Maar je gaat mij toch niet vertellen dat je die zomaar gekregen hebt :P

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:00

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Even een vraagje aan de kenners. Mijn Gamepass verloopt bijna. Ik heb de afgelopen tijd over de 40.000 punten verzameld met quests, met het idee om van deze punten Gamepass aan te schaffen. Echter kan ik bij 'Redeem' geen normale Gamepass (meer) vinden. Ik heb zelf geen behoefte aan Ultimate en/of PC. Gewoon de normale dus. De laatste keer heb ik deze via Bol.com als code aangeschaft.

Wat is nu de beste manier om deze punten om te zetten in Gamepass, op de voordeligste manier?

Kan ik bijvoorbeeld Microsoft tegoed kopen, en hiervan de normale Gamepass betalen? Of de punten bewaren voor iets beters, en gewoon weer via Bol een 3 maanden code kopen á 30,-?

Ik las her en der ook iets dat ik Live zou kunnen kopen (is 3 euro goedkoper dan Gamepass) en die dan via Gamepass Ultimate omzetten naar dezelfde duur in Gamepass. Echter heb ik de '1 euro' actie al gebruikt. Dus dan zou ik 1 maand Ultimate á 13,- moeten kopen. Dan is het pas voordelig als ik 5 maanden Live kan omzetten naar Ultimate.

Ik ben even de opties kwijt door alle verschillende mogelijkheden.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Belindo hoeveel maanden/jaar wil je nemen? Om van die 1 euro manier gebruik te maken dient je abbo eerst verlopen te zijn.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:00

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

LuisjeNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:59:
@Belindo hoeveel maanden/jaar wil je nemen? Om van die 1 euro manier gebruik te maken dient je abbo eerst verlopen te zijn.
Ik heb die 1 euro actie helaas al gebruikt, vóór ik wist dat Live werd omgezet. Werkt dit dan ook met een normale Ultimate? Dat ik dus van de punten een aantal maanden Live koop, en dan één maand Ultimate, zodat de Live wordt omgezet naar Ultimate? Of werkt dat niet meer?

Het aantal maanden is mij om het even, 3 maanden is minimum, maar als er een goede deal is voor een jaar, is dat ook prima.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Zag het voorbij komen op Reddit, best cool. Lijkt gewoon op de groene Adidas Stan Smith's maar met Xbox logo, ik zou ze wel kopen. :9 Zijn nu naar enkele game journalisten gestuurd begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nice, gesponsord door mij aangezien ik de afgelopen jaren aardig wat geld naar Adidas heb overgemaakt :$

Dit is ook zo'n globaliserings dingetje. Microsoft zou veel meer van haar kleding wereldwijd beschikbaar moeten maken. Ze hebben namelijk best leuke spullen. Die Onesie die ik in december heb ontvangen, moest namelijk ook weer via de UK.

Maar goed, en t-shirtje in de zomer met een klein Xbox logo ofoz.... Is toch gratis reclame voor je merk en je hebt er zat die dat doen. Zomaar een idee hoor meneer Greenberg. Trek je er vooral niets van aan en ga vooral door met je USA only marketing dingetjes. :F

Pagina: 1 ... 63 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.