Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:07:
Carrion is nu te downloaden via gamepass! Wordt goed ontvangen! En uiteraard weer in gamepass. Hier de trailer:

[YouTube: Carrion - Reveal Trailer]

Zei ik trouwens dat die te spelen is via Gamepass?
De belangrijkste vraag laat je onbeantwoord: komt ie ook in Gamepass?

Niet mijn game, maar wel creatief gedaan geloof ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan daar echt niet tegen. Op de een of andere manier krijg ik echt hoofdpijn van die actie games met grote pixels. Had ik al bij de allereerste Wolfenstein back back back. Vond het spel tof, maar kon het daardoor niet echt spelen.
Maar serieuze vraag, waarom maak je in 2020 een spel op die manier?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:34:
Ik kan daar echt niet tegen. Op de een of andere manier krijg ik echt hoofdpijn van die actie games met grote pixels. Had ik al bij de allereerste Wolfenstein back back back. Vond het spel tof, maar kon het daardoor niet echt spelen.
Maar serieuze vraag, waarom maak je in 2020 een spel op die manier?
Omdat het makkelijker te maken is met een klein team. En omdat het een bepaalde art style is die best door veel mensen gewaardeerd wordt. Althans dat is mijn inschatting.

Verder heb ik gisteren de nieuwe Superhot uitgespeeld. Aanrader voor iedereen die de eerste Superhot ook heeft gespeeld!

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 09:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:46
Belindo schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:02:
[...]

Ik heb die 1 euro actie helaas al gebruikt, vóór ik wist dat Live werd omgezet. Werkt dit dan ook met een normale Ultimate?
Ja dan werkt het nog met de normale prijs 13 a 15 euro volgens mijn.

- Je abbo laten verlopen,
- Dan je live gold tegoed toevoegen tot maximaal 35 maanden,
- 1 maand ultimate kopen, dan word alles omgezet naar game pass ultimate

Is niet zo heel lang geleden door een Tweaker bevestigd dat dit nog steeds werkt, even de zoekfunctie gebruiken (y)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:17
Verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door mobygo76 op 23-07-2020 12:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:28
LuisjeNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:46:
[...]

Is niet zo heel lang geleden door een Tweaker bevestigd dat dit nog steeds werkt, even de zoekfunctie gebruiken (y)
Dit werkt inderdaad nog steeds. Zojuist 2 maal 12 maand (Brazilië) Xbox Live Gold gekocht voor €26, daarna omgezet naar Game Pass Ultimate voor €12.99. "Terugkerende facturering uitgeschakeld, verloopt op 27-9-2022" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:46:
[...]

Bij mij werkte het ook met 36 maanden live en dan 13 euro betalen voor een maandje ultimate. Er verviel dan wel een maand, dus kwam uit op 36 maanden, niet 37. Je moet volgens mij alleen opletten dat je als je 3 12 maanden codes in wil voeren dat je niet de automatisch verlengen aanzet want dan krijg je een maand bonus en kun je code 3 niet invoeren. Heb je minder dan kun je daar wel gebruik van maken, en na elke code automatisch verlengen weer uitzetten want als het goed is krijg je dan de volgende keer weer hetzelfde aanbod.

Wel nog een keer de waarschuwing bij de Brazilië methode dat ik dus met hangende pootjes naar Xbox support moest omdat ik een of andere country mismatch fout kreeg bij de omzetting naar gamepass ultimate. Als ik het nog een keer zou doen zou ik gewoon Europese Xbox live codes kopen, ook al zijn die bijna twee keer zo duur.

Is wel even een flinke hap geld maar als je redelijk zeker weet dat je de komende 3 jaar wel met gamepass wil blijven spul spelen is het op termijn heel erg voordelig. En nu is waarschijnlijk ongeveer de laatste kans om het te doen aangezien Microsoft de 12 maanden codes al uit de verkoop haalt. Ik verwacht eigenlijk straks de aankondiging dat live gold met pensioen gaat en multiplayer gratis wordt (edit: misschien niet per se straks, maar ergens deze maanden in de dripfeed aan informatie).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:43
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Omdat het makkelijker te maken is met een klein team. En omdat het een bepaalde art style is die best door veel mensen gewaardeerd wordt. Althans dat is mijn inschatting.

Verder heb ik gisteren de nieuwe Superhot uitgespeeld. Aanrader voor iedereen die de eerste Superhot ook heeft gespeeld!

[YouTube: SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE | Reveal Trailer | Out July 16th]
Deze viel me al eerder op. Was afgelopen dagen slechts 15 euro maar nu weer 25.
Hoe lang duurt de single player ongeveer ?
En ik heb gelezen dat er een vervelende feature bij zit namelijk dat als je de game hebt uitgespeeld, je eerst 8 uur in game moet wachten om opnieuw te kunnen beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darow schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Deze viel me al eerder op. Was afgelopen dagen slechts 15 euro maar nu weer 25.
Hoe lang duurt de single player ongeveer ?
En ik heb gelezen dat er een vervelende feature bij zit namelijk dat als je de game hebt uitgespeeld, je eerst 8 uur in game moet wachten om opnieuw te kunnen beginnen.
Uurtje of 8 om het uit te spelen denk ik? Afhankelijk van skills natuurlijk en of je deel 1 hebt gespeeld. Want dat helpt wel enorm veel. Ehm die 8 uur is met name voor een achievement. Ik weet niet of dat verplicht is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Sega wil geen opvolger meer van Jet Set Radio maken, dus komt een Nederlandse ontwikkelaar met een copy. Muzikaal geholpen door dezelfde persoon als die de muziek maakte voor het origineel. Iets wat veel voor de sfeer doet uiteraard.

Volgens mij nog maar enkel PC, maar zou een doodzonde zijn als die game niet naar de consoles kwam natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:45:
[YouTube: Bomb Rush Cyberfunk - Official Gameplay Teaser Trailer]

Sega wil geen opvolger meer van Jet Set Radio maken, dus komt een Nederlandse ontwikkelaar met een copy. Muzikaal geholpen door dezelfde persoon als die de muziek maakte voor het origineel. Iets wat veel voor de sfeer doet uiteraard.

Volgens mij nog maar enkel PC, maar zou een doodzonde zijn als die game niet naar de consoles kwam natuurlijk.
Mooi om te zien dat ze zelfs de orignele graphics intact hebben gelaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:52

Toshirou

Vinyl Surfer

Eindelijk DQ11 naar de Xbox, dat is altijd een game geweest die ik graag op de Xbox had gezien! En die trailer van Exomecha is wel echt cool! :D

Straks maar thuis de rest bekijken.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt de Gamepass deal ook bij verlenging? Mijn Gamepass Ultimate is per 5 augustus afgelopen, ik zoek eigenlijk een mooie manier om te verlengen??

Kan ik nu (als het 5 augustus is geweest, geen automatische verlenging, gewoon nog XBox Live kopen en dan een Gamepass Ultimate daar voor de zelfde looptijd overheen gooien??

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Bullet NL wachten tot hij afgelopen is :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Toshirou schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 18:48:
Eindelijk DQ11 naar de Xbox, dat is altijd een game geweest die ik graag op de Xbox had gezien! En die trailer van Exomecha is wel echt cool! :D

Straks maar thuis de rest bekijken.
DQ11 is een goede game, maar ik heb me iets teveel door de hype laten meeslepen. Ben denk ik op 90% van de game, maar echt geen zin om verder te spelen... verhaal boeit me net wat te weinig, idem voor de gameplay. Wel groot fan van de art style!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:07:
Carrion is nu te downloaden via gamepass! Wordt goed ontvangen! En uiteraard weer in gamepass. Hier de trailer:

[YouTube: Carrion - Reveal Trailer]

Zei ik trouwens dat die te spelen is via Gamepass?
Vanavond ook geprobeerd... Was in eerste instantie even bang dat de game me te lastig zou zijn, maar de controls moeten even klikken en dat gebeurde na een half uurtje of zo toch wel, waarna ik ook veel effectiever die vervelende twee-potige wezens en hun gemene wapens kon ambushen en opvreten...
Erg vermakelijke game tot nu toe :)
Zal inderdaad niet heel lang de aandacht vasthouden, maar zeer smakelijk tussendoortje, perfect voor gamepass dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat een verrassende games :)
  • Fable lijkt me erg gaaf, alleen even wachten op meer informatie en beelden.
  • Crosfire X word hopelijk een single player, want het ziet er erg goed uit en ben erg benieuwd naar het verhaal.
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 was voor mij de grootste verassing, weet nog dat ik ooit deel 1 heb gespeeld op de pc. Had niet durven hopen dat er na 13 jaar nog een vervolg zou komen..
  • Grounded lijkt mij erg gaaf om lekker solo te spelen, beetje een soort Minecraft maar dan in het gras met insecten
  • Halo Infinitie Zoals halo moet zijn, lekker old school knallen en zag er ook nog eens erg goed uit
  • Tell Me Why Het mysterieuze geheim van het verleden wat duidelijk heerst in de trailer trekt echt mijn aandacht en geeft daarmee ook aan dat misschien wel een sterke story kan bevatten, kan er al zin in krijgen.
  • State Of Decay 3 Dit is de enigste titel waar ik mij zorgen om maak, deel 1 was ontzettend mooi en heb ik 4 keer uitgespeeld. Helaas was in deel 2 de focus op co-op waardoor er solo bijna niet doorheen te komen was en ik helaas na veel irritatie moest stopen met spelen. Ik hoop dat ze deel 3 dan ook stukken beter maken en teruggaan naar de manier van deel 1
  • Watch Dogs 3 Ja wat kan ik erover zeggen, bij de vorige show van Ubisoft wist ik al dat ik hem ga halen.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-07-2020 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Op Reddit maken ze nu een groot issue van die texture pop-in op 4:38 in de Halo gameplay video. Beetje slecht dat dit in een pre-recorded video te zien is natuurlijk, maar kan gebeuren lijkt me. Verder lijkt het me een leuke game om te spelen (ik heb geen vorige Halo ervaring). Het is niet het mooiste spel, maar het draait hier natuurlijk ook in 4K 60FPS als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:52

Toshirou

Vinyl Surfer

Louw Post schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:10:
[...]

Op Reddit maken ze nu een groot issue van die texture pop-in op 4:38 in de Halo gameplay video. Beetje slecht dat dit in een pre-recorded video te zien is natuurlijk, maar kan gebeuren lijkt me. Verder lijkt het me een leuke game om te spelen (ik heb geen vorige Halo ervaring). Het is niet het mooiste spel, maar het draait hier natuurlijk ook in 4K 60FPS als het goed is.
Er vielen mij nog meer kleine oneffenheden op zoals in het begin wanneer de camera naar boven gaat dat het gras aan de onderkant van het scherm verdwijnt. Maar goed de release is nog even van ons vandaan, dus no worries there. Al viel het mij wel direct op... :X

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gras viel mij ook op ja, maar dit zijn typisch van die optimalisatie dingen die ze er echt nog wel uit poetsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Voor de mensen hier die Game Pass Ultimate hebben: https://news.xbox.com/en-...ass-ultimate-summer-mode/
For the next 8 weeks, Xbox Game Pass Ultimate members will get access to awesome games, new Perks, double rewards points, sweepstakes, and more.
Ze schakelen nog even een versnelling hoger zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Wom schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:31:
Voor de mensen hier die Game Pass Ultimate hebben: https://news.xbox.com/en-...ass-ultimate-summer-mode/

[...]

Ze schakelen nog even een versnelling hoger zo lijkt het.
In de VS, ook in de EU?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
G_Dragon schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 08:28:
Wat een verrassende games :)
  • Fable lijkt me erg gaaf, alleen even wachten op meer informatie en beelden.
  • Crosfire X word hopelijk een single player, want het ziet er erg goed uit en ben erg benieuwd naar het verhaal.
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 was voor mij de grootste verassing, weet nog dat ik ooit deel 1 heb gespeeld op de pc. Had niet durven hopen dat er na 13 jaar nog een vervolg zou komen..
  • Grounded lijkt mij erg gaaf om lekker solo te spelen, beetje een soort Minecraft maar dan in het gras met insecten
  • Halo Infinitie Zoals halo moet zijn, lekker old school knallen en zag er ook nog eens erg goed uit
  • Tell Me Why Het mysterieuze geheim van het verleden wat duidelijk heerst in de trailer trekt echt mijn aandacht en geeft daarmee ook aan dat misschien wel een sterke story kan bevatten, kan er al zin in krijgen.
  • State Of Decay 3 Dit is de enigste titel waar ik mij zorgen om maak, deel 1 was ontzettend mooi en heb ik 4 keer uitgespeeld. Helaas was in deel 2 de focus op co-op waardoor er solo bijna niet doorheen te komen was en ik helaas na veel irritatie moest stopen met spelen. Ik hoop dat ze deel 3 dan ook stukken beter maken en teruggaan naar de manier van deel 1
  • Watch Dogs 3 Ja wat kan ik erover zeggen, bij de vorige show van Ubisoft wist ik al dat ik hem ga halen.
Crossfire x krijgt zeer zeker een single player. Alleen zal deze niet in gamepass verschijnen. Het multiplayer gedeelte waaronder battle royale zal wel gewoon in de gamepass komen.
Zou dit jaar moeten uitkomen. Ik kijk er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:52

Nogne

>.<

Darow schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:21:
[...]

Crossfire x krijgt zeer zeker een single player. Alleen zal deze niet in gamepass verschijnen. Het multiplayer gedeelte waaronder battle royale zal wel gewoon in de gamepass komen.
Zou dit jaar moeten uitkomen. Ik kijk er erg naar uit.
Dan heb ik dat gisteren helemaal verkeerd begrepen, ik dacht juist dat ze de singleplayer lieten zien en dat die ook in de Gamepass zou zitten.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darow
Nogne schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:26:
[...]

Dan heb ik dat gisteren helemaal verkeerd begrepen, ik dacht juist dat ze de singleplayer lieten zien en dat die ook in de Gamepass zou zitten.
Dat was volgens mij ook de single player die ze hebben laten zien.

Net gevonden: The CrossfireX campaign will be available in a Premium Battle Pass at launch in addition to a variety of modes in the free to play multiplayer experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze benoemen specifiek bij de giveaway dat dat alleen voor de VS is en refereren ook aan mensen voor wie het geen zomer is (oftewel zuidelijk halfrond), dus lijkt me voor de rest gewoon global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik waag het te betwijfelen of Nederland en België vergelijkbare Quest-bonussen gaan krijgen. We zien het volgende week. Ik ga de genoemde spellen vast vooruit installeren.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:06
Nogne schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:26:
Was ook wat sneaky gedaan. Zie de CrossfireX screenshot uit mijn post in het XSX topic. Er verscheen een tekstje onderin beeld waarin het 'duidelijk' werd aangegeven :+

https://gathering.tweaker...message/63178842#63178842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zijn hier mensen die toevallig nog dauntless spelen? Speel het al een tijd op PC en heb het ergens vorig jaar op xbox geprobeerd en kort daarna weer verwijderd omdat de performance absurd slecht was (+- 20fps op een One S). Nooit begrepen omdat het zelfs op een nintendo switch beter draait.
Weet iemand of die performance ondertussen beter is?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:37:
[...]

Vanavond ook geprobeerd... Was in eerste instantie even bang dat de game me te lastig zou zijn, maar de controls moeten even klikken en dat gebeurde na een half uurtje of zo toch wel, waarna ik ook veel effectiever die vervelende twee-potige wezens en hun gemene wapens kon ambushen en opvreten...
Erg vermakelijke game tot nu toe :)
Zal inderdaad niet heel lang de aandacht vasthouden, maar zeer smakelijk tussendoortje, perfect voor gamepass dus :)
Heb net de game op 1000GS gezet. Is niet al te lastig. Maar af en toe kun je wat verdwalen. Er zit in tegenstelling tot veel metroidvania type games geen map in. Wel vermakelijk. :) Denk dat ik er een uurtje of 6/7 over heb gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carrion uitgespeeld... 8 uur zou wel kunnen, misschien iets korter. Helaas niet precies te zien want geen stats beschikbaar (ik snap niet waarom Microsoft vereist dat de dev dat ondersteunt, gespeelde tijd kunnen ze prima op eigen houtje bijhouden).

Waar dat vandaan kwam dat je 8 uur zou moeten wachten voor een nieuwe game, geen idee. Ik kan gewoon een nieuwe game starten nu. Ook voor de achievements niet nodig. Enige wat ik nog moet is de containment units, ben ik nu nog aan het proberen maar je loopt daar wel tegen het grootste minpunt van de game aan.

Deze game had eigenlijk namelijk gewoon een kaart nodig en dat heeft ie niet. Daar is op zich ook wel wat voor te zeggen, zelf verkennen, maar ik vind de wereld heel erg verwarrend. Zolang je vooruit in de game blijft gaan valt het wel mee, maar om die containment units te vinden moet je backtracken en zelfs met een video er bij die laat zien waar die rotdingen allemaal zitten vind ik het erg lastig want ik heb nu ik alle abilities heb geen flauw idee meer welke route de game je oorspronkelijk liet nemen, alles is met elkaar verbonden maar wel op een heel verwarrende manier. En de pixel graphics helpen ook niet, locaties springen er niet echt uit, veel lijkt toch wel op elkaar.

Maar goed, uiteindelijk als je niet per se die laatste achievements wil maakt dat niet heel veel uit. De game is wel echt erg leuk vind ik. Hij duurt niet te lang, zeker een aanrader om eens tussendoor te spelen :)

Klein grappig puntje, er staat iemand in de credits voor 'pointless business meetings' _O- (even verderop zag ik dat dat iemand van Devolver was :+)

Edit @uchiha tijntje huh... Net jouw post helemaal niet gezien, en nu een uur later zie ik er ineens een notificatie van :?
Ik moet er nog eentje... Probeer de nuclear power plant weer te vinden. Ik blijf het een erg verwarrend level design vinden :P

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 25-07-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:40:
Carrion uitgespeeld... 8 uur zou wel kunnen, misschien iets korter. Helaas niet precies te zien want geen stats beschikbaar (ik snap niet waarom Microsoft vereist dat de dev dat ondersteunt, gespeelde tijd kunnen ze prima op eigen houtje bijhouden).

Waar dat vandaan kwam dat je 8 uur zou moeten wachten voor een nieuwe game, geen idee. Ik kan gewoon een nieuwe game starten nu. Ook voor de achievements niet nodig. Enige wat ik nog moet is de containment units, ben ik nu nog aan het proberen maar je loopt daar wel tegen het grootste minpunt van de game aan.

Deze game had eigenlijk namelijk gewoon een kaart nodig en dat heeft ie niet. Daar is op zich ook wel wat voor te zeggen, zelf verkennen, maar ik vind de wereld heel erg verwarrend. Zolang je vooruit in de game blijft gaan valt het wel mee, maar om die containment units te vinden moet je backtracken en zelfs met een video er bij die laat zien waar die rotdingen allemaal zitten vind ik het erg lastig want ik heb nu ik alle abilities heb geen flauw idee meer welke route de game je oorspronkelijk liet nemen, alles is met elkaar verbonden maar wel op een heel verwarrende manier. En de pixel graphics helpen ook niet, locaties springen er niet echt uit, veel lijkt toch wel op elkaar.

Maar goed, uiteindelijk als je niet per se die laatste achievements wil maakt dat niet heel veel uit. De game is wel echt erg leuk vind ik. Hij duurt niet te lang, zeker een aanrader om eens tussendoor te spelen :)

Klein grappig puntje, er staat iemand in de credits voor 'pointless business meetings' _O- (even verderop zag ik dat dat iemand van Devolver was :+)

Edit @uchiha tijntje huh... Net jouw post helemaal niet gezien, en nu een uur later zie ik er ineens een notificatie van :?
Ik moet er nog eentje... Probeer de nuclear power plant weer te vinden. Ik blijf het een erg verwarrend level design vinden :P
Die 8 uur wachten was in de game Superhot, niet in Carrion :)

Aaaaaah, die Nuclear Power Plant is irritant! Maar die had ik uiteindelijk via een youtubue video wel gevonden. Dat was de enige die ik niet zelf kon vinden. Even zoeken :)

Vanaf 6 minuut 50 even kijken. Daar gaat die naar Nuclear Power Plant. De startomgeving is je denk ik wel bekend. Dan kun je hem daarna even volgen. :)

Ik vond hem ook wel leuk :) Maar dus idd een map zou niet hebben misstaan. Zeker niet op het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:50:
[...]

Die 8 uur wachten was in de game Superhot, niet in Carrion :)

Aaaaaah, die Nuclear Power Plant is irritant! Maar die had ik uiteindelijk via een youtubue video wel gevonden. Dat was de enige die ik niet zelf kon vinden. Even zoeken :)

[YouTube: CARRION - Part 5 Gameplay Playthrough (Nuclear Power Plant)]

Vanaf 6 minuut 50 even kijken. Daar gaat die naar Nuclear Power Plant. De startomgeving is je denk ik wel bekend. Dan kun je hem daarna even volgen. :)

Ik vond hem ook wel leuk :) Maar dus idd een map zou niet hebben misstaan. Zeker niet op het einde.
Toevallig net toch gevonden met een tip van steam forum dat ie in de frontier Highlands zat, nu ook 1000/1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-11-2021
Misschien doe ik wat verkeerd ofzo.. maar update of download van spellen gaat ontzettend traag.
Als ik naar Detailed network statistics ga dan zie ik:
Download speed: 94.61 Mbps
Upload speed: 30.80 Mbps
Packet loss: 0%
MTU: 1480
Latency: 14ms
Wired connection
NAT Type: Open

Die snelheden komen wel overeen met mijn internet abonnement. welke 100/30 is.

Echter bij het downloaden of updaten van games zie ik maar een maximale snelheid van soms 15 Mbps. Maar ook heel vaak rond de 1 Mbps... En dan heb ik verder geen apparaten aan staan die streamen. En ook tv kastje staat uit.

Hoe kan dit toch? Een update van 17gig ben ik meer dan een halve dag mee bezig. Dat kan toch niet waar zijn dat we in deze tijden met zulke grote updates/spellen nog zulke snelheden kunnen halen.

Is er wat verkeerd aan een instelling/netwerk? Of ligt dat echt bij microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Gebruik je Wi-Fi of bekabeld?
wifikabelhuren schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:00:
Misschien doe ik wat verkeerd ofzo.. maar update of download van spellen gaat ontzettend traag.
Wired connection

Echter bij het downloaden of updaten van games zie ik maar een maximale snelheid van soms 15 Mbps. Maar ook heel vaak rond de 1 Mbps... En dan heb ik verder geen apparaten aan staan die streamen. En ook tv kastje staat uit.

Hoe kan dit toch? Een update van 17gig ben ik meer dan een halve dag mee bezig. Dat kan toch niet waar zijn dat we in deze tijden met zulke grote updates/spellen nog zulke snelheden kunnen halen.

[ Voor 95% gewijzigd door Mr_Tomatohead op 26-07-2020 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Als je instant-on gebruikt dan wil opnieuw starten ook nog wel eens helpen.
Ik neem aan dat je alle benodige poorten op de router open c.q. geforward hebt staan.

[ Voor 56% gewijzigd door ariekanari op 26-07-2020 12:26 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
Mr_Tomatohead schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:21:
Gebruik je Wi-Fi of bekabeld?
[...]
bekabeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Toevallig mensen hier die net zoals ik gebruik maken van een home cinema systeem en een goede tip hebben voor een party mic oplossing?

Turtle beach recon headset werkt maar is niet echt een fijn dingetje, een plantronics 100 hx zit dan weer prima maar die zorgt ervoor dat Dolby Atmos niet meer naar de speakers gestuurd kan worden :-(

Zijn dus open ear headsets zodat het geluid niet geblokkeerd word :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 09:41
ariekanari schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:24:
Ik neem aan dat je alle benodige poorten op de router open c.q. geforward hebt staan.
UPnP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:24:
Gezien zijn netwerkstatistieken wel, het gebeurd wel eens vaker dat een bepaalde server waar een spel op staat tijdelijk wat langzamer is......

Met de snelheid die zijn xbox weer geeft is iig niet mis.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wifikabelhuren schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:00:
Wired connection

Als ik zo kijk kan het inderdaad aan upnp liggen of/en aan de server.

Bij mij is ziggo 500mbit met 5 kpn superwifi schotels in het huis en ik haal rond de 226/340 Volgens de Xbox one X via WiFi.

Meestal hangt het stabiel tussen de 180/220

Daadwerkelijk haal ik via speedtest : 123 Mbps = 15.375 MB/s

Dit is dan via WiFi. Maar goed, ik heb ook echt ALLES geautomatiseerd en aan WiFi hangen. Van Philips Hue lampen door het hele huis tot aan de camera’s honeywell thermostaat,rookmelders, synology, TV, koelkast, wasmachine, roomba’s, apple meuk, koffiezetapparaat en alle knijpijzers (stuk of 5)

Soms heb ik in de nacht ook lage internetsnelheid en dat wijt ik aan dat de amerikanen dan gamen en updaten etc. Dan gaat het ook met 3mbps.

Anyway probeer het anders overdag en kijk ook of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2020 @ 00:10:
[...]

Als ik zo kijk kan het inderdaad aan upnp liggen of/en aan de server.

Bij mij is ziggo 500mbit met 5 kpn superwifi schotels in het huis en ik haal rond de 226/340 Volgens de Xbox one X via WiFi.

Meestal hangt het stabiel tussen de 180/220

Daadwerkelijk haal ik via speedtest : 123 Mbps = 15.375 MB/s

Dit is dan via WiFi. Maar goed, ik heb ook echt ALLES geautomatiseerd en aan WiFi hangen. Van Philips Hue lampen door het hele huis tot aan de camera’s honeywell thermostaat,rookmelders, synology, TV, koelkast, wasmachine, roomba’s, apple meuk, koffiezetapparaat en alle knijpijzers (stuk of 5)

Soms heb ik in de nacht ook lage internetsnelheid en dat wijt ik aan dat de amerikanen dan gamen en updaten etc. Dan gaat het ook met 3mbps.

Anyway probeer het anders overdag en kijk ook of dat verschil maakt.
Als ik dan een speedtest uitvoer tijdens het downloaden, dan heb ik ineens een bandbreedte van 90mbit over blijkbaar. Want de download staat dan nog steeds aan rond 1mbps te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:30:
Toevallig mensen hier die net zoals ik gebruik maken van een home cinema systeem en een goede tip hebben voor een party mic oplossing?

Turtle beach recon headset werkt maar is niet echt een fijn dingetje, een plantronics 100 hx zit dan weer prima maar die zorgt ervoor dat Dolby Atmos niet meer naar de speakers gestuurd kan worden :-(

Zijn dus open ear headsets zodat het geluid niet geblokkeerd word :)
Dan kan je beter je headset gebruiken voor Atmos, games met Atmos via speakers zijn er misschien 3 of zo voor headsets meer

(ben dan ook benieuwd wat voor truukjes ze op de xbox series x gaan uithalen met 3d geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wifikabelhuren schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:18:
[...]

Als ik dan een speedtest uitvoer tijdens het downloaden, dan heb ik ineens een bandbreedte van 90mbit over blijkbaar. Want de download staat dan nog steeds aan rond 1mbps te downloaden.
ligt het niet aan het spel (populariteit, oudere games) ? Ik heb ook 500mbit maar bv fortnite elke dinsdag update krijgt het voor elkaar om e hele dag er over te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
quorumz schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:52:
[...]

ligt het niet aan het spel (populariteit, oudere games) ? Ik heb ook 500mbit maar bv fortnite elke dinsdag update krijgt het voor elkaar om e hele dag er over te doen
Het gaat dan ook voornamelijk om fortnite ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEYdGKOACiTOFyci3FKjbCtueTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mydNbF6mKL9j7GYQVLOtFywL.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht bovenstaand plaatje je met warme gevoelens laten terugdenken aan je jeugd, dan heb ik goed nieuws. Morgen komt de "early acces" versie van Grounded uit. Grounded wordt gemaakt door een klein team van Obsidian Entertainment en is DE digitale speelbare versie van Honey I shrunk the kids. Hieronder een trailer uit de Xbox Game showcase van vorige week.

Gameinformer heeft in april een coverage gedaan over de game en een paar leuke artikeltjes geschreven. Die kun je hier vinden:

https://www.gameinformer.com/grounded

Hieronder een toelichting op wat het spel precies is :)
Grounded is a survival game that can be played either in first-person or a third-person. In the game, the protagonist is shrunk to the size of an ant and must strive to survive in a backyard. In the game, the player character needs to consume an adequate amount of food and water, or they will lose health due to starvation or dehydration respectively. The backyard is filled with various bugs and insects, including spiders, bees, dust mites, mantis and ladybugs. Different insects serve different purposes in the game. For instance, spiders were one of the game's apex predators that will hunt down the players, ladybugs can lead players to food source, while an aphid can be cooked and consumed for food. Players can also cut down grass to collect dewdrops. The game has an accessibility option for players who have arachnophobia, which allows players to decide how scary spiders are going to be in the game.

As players progress in the game, they will visit new areas in the backyard. The game's difficulty would slowly increase and enemies that are more dangerous would be introduced. Throughout the game, players need to scavenge resources in the world in order to construct a base so as to defend themselves from hostile enemies, in particular during nighttime as some of the insects become more aggressive. The resources can also be used to craft different tools, traps and weapons, such as axes, spears and bows and arrows, to defeat enemies. Players also need to manage their stamina as the playable character may become exhausted in sustained combat. The game can be played solo, though it also has a four-player cooperative multiplayer mode.
Ik heb er in ieder geval veel zin in om het spel te ontdekken. De game is voor iedereen met Gamepass morgen te spelen. Hij is ook te koop voor 29,95 euro. Maar waarom zou je dat nu al doen...

Wel een disclaimer. Het betreft dus een "early acces game". dus we kunnen wellicht wat bugs (haha, woordspeling) en/of updates verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
quorumz schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:51:
[...]

Dan kan je beter je headset gebruiken voor Atmos, games met Atmos via speakers zijn er misschien 3 of zo voor headsets meer

(ben dan ook benieuwd wat voor truukjes ze op de xbox series x gaan uithalen met 3d geluid)
Het gaat mij om de daadwerkelijk uitvoer van de Dolby Atmos track, ik bedoel dus niet perse hoogtekanalen. Zodra er een headset gedetecteerd word kan de Xbox geen Dolby Atmos track naar de receiver sturen.

Ik speel niet met een headset omdat dat in verhouding met mijn cinema set echt belabberd is (no offence :) )

Headset is sowieso maar softwarematige hoogtekanalen aangezien ze allemaal stereo zijn ;)

Als je 3d geluid wilt ervaren: hellblade: senua's sacrifice op gamepass. Die game heeft 3D Binaural Sound. Dan is het echt of iemand in je oor staat te fluisteren. :*)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:01:
[Afbeelding]

Mocht bovenstaand plaatje je met warme gevoelens laten terugdenken aan je jeugd, dan heb ik goed nieuws. Morgen komt de "early acces" versie van Grounded uit. Grounded wordt gemaakt door een klein team van Obsidian Entertainment en is DE digitale speelbare versie van Honey I shrunk the kids. Hieronder een trailer uit de Xbox Game showcase van vorige week.

[YouTube: Grounded - Official Story Trailer]

Gameinformer heeft in april een coverage gedaan over de game en een paar leuke artikeltjes geschreven. Die kun je hier vinden:

https://www.gameinformer.com/grounded

Hieronder een toelichting op wat het spel precies is :)

[...]

Ik heb er in ieder geval veel zin in om het spel te ontdekken. De game is voor iedereen met Gamepass morgen te spelen. Hij is ook te koop voor 29,95 euro. Maar waarom zou je dat nu al doen...

Wel een disclaimer. Het betreft dus een "early acces game". dus we kunnen wellicht wat bugs (haha, woordspeling) en/of updates verwachten. :)
Wait what?! Dit beteked dat ik vanavond Grounded al kan spelen _/-\o_ :9~
Dat maakt mij gelukkig, leek mij een aparte maar vooral interessante game.
Vanavond Gta maar voor een keer laten liggen en lekker grounded spelen :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen er last van dat Grounded niet opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:54:
[...]

Volgens mij gaat hij pas over kwartiertje ofzo live. :)
Laat ja , kan er ook niks over vinden op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:18
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:57:
[...]

Ik moet hem eerst nog installeren.. Heb geen install knop als ik hem in de store ga zoeken.
Dat had ik net ook, zag em ook niet in gp. Gezocht in de store op de one zelf, toen stond er wel een instal knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:57:
[...]

Ik moet hem eerst nog installeren.. Heb geen install knop als ik hem in de store ga zoeken.
Oh dat is vreemd .. kon hem gisteren al installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:00:
[...]

Ah kan hem nu wel installeren :) Gaat met 250Mbps. Dus die is al bijna binnen :)
Nicee!
Grounded is expected to release at the same time across all platforms on July 28, 2020, at 10:00 PDT (UTC - 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:03:
Hmm moet die wel opstarten. Maar dat doet die niet.. heb geen rechten ofzo... :P

Nahja, nu wel, want heb hem maar gekocht... ;)
Ah zelfde probleem als mij dus, op twitter spelen er al Xbox mensen hoe dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@uchiha tijntje hahaha ik ben al 3 keer doodgegaan, 1e keer door mieren. Wat een heerlijke game, tot wanneer kunnen we deze preview spelen? Of wanneer komt de volledige game uit :o ?

Dit is een mooie single player ervaring _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
G_Dragon schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:52:
@uchiha tijntje hahaha ik ben al 3 keer doodgegaan, 1e keer door mieren. Wat een heerlijke game, tot wanneer kunnen we deze preview spelen? Of wanneer komt de volledige game uit :o ?

Als het donker word is het wel heel erg donker , merk nu echt met me oled tv dat zwart zwart is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:52:

Pffff, ik word geowned door beetles :P. Enige wat ik makkelijk kan killen zijn mites... haha. Zeker een mooie ervaring. Ik wil vandaag iig een beetle gekilled hebben voor zijn armor... Heb jij al pijlen kunnen maken?

En ik wil snel die canteen maken voor mijn water...

Ik heb ik mijn game leven veel spinnen gezien... maar deze zijn toch wel echt erg creepy..

Vanaf 7 uur gespeeld. Toppertje :) Story line content is nog erg beperkt, maar base building en crafting zit er prima in. De sfeer is erg tof. Erg solide basis om hier verder op door te bouwen! En dat voor een kiddy game! :P Obsidian is echt een leuke ontwikkelaar!

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-07-2020 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:15
CallmeGod schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:26:
[...]

Als het donker word is het wel heel erg donker , merk nu echt met me oled tv dat zwart zwart is.
Iets te donker zelfs, vond het looten en craften voor de eerste run zo iets te onoverzichtelijk worden. Grappig spel met leuke puzzel elementen. Morgen maar eens verder gaan en een langere sessie plannen om de basic skills nog maar eens door te nemen en eigen te maken, voelde nu nog niet echt intuïtief aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 00:50:
[...]

Iets te donker zelfs, vond het looten en craften voor de eerste run zo iets te onoverzichtelijk worden. Grappig spel met leuke puzzel elementen. Morgen maar eens verder gaan en een langere sessie plannen om de basic skills nog maar eens door te nemen en eigen te maken, voelde nu nog niet echt intuïtief aan.
Torches! :) Zijn redelijk eenvoudig te craften en helpen echt een hele hoop. Ook met een torch kun je nog vechten. En anders even een slaapplek craften, zodat je kunt slapen tot zonsopgang (vanaf 20:00 tot 06:00 kun je slapen als je wilt). Daar zit geen penalty aan, behalve dat je food en water verliest als je wakker wordt. Verder kan die slaapplek ook dienen als spawn point als je dat selecteert.

Als je verder een spin ziet... Snel wegwezen. In het begin zijn dat echt insta deaths. Ik ben nu bezig om een basis te bouwen waar ik kan koken en smoothies maken :P Zodat je gewoon een voorraadje hebt voor als je lang op pad gaat. Heb nog alleen een muur met een deur gebouwd, maar wil een paar mooie verdiepingen erop :D. Verder ben ik nog op zoek naar resources om pijlen te maken voor mijn boog. Dat lijkt me wel tof!

Het craften en base building is uiteindelijk vrij eenvoudig, maar je moet er idd even voor gaan zitten om de menu’s enzo even goed te doorgronden.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2020 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:26:
[...]

Haha dit dus, je moet ja die grot in om die neiten te stoppen met knagen, ik denk och lukt wel zonder torch.
Dat ging niet op bij mijn OLED :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:27:
[...]

Pffff, ik word geowned door beetles :P. Enige wat ik makkelijk kan killen zijn mites... haha. Zeker een mooie ervaring. Ik wil vandaag iig een beetle gekilled hebben voor zijn armor... Heb jij al pijlen kunnen maken?

En ik wil snel die canteen maken voor mijn water...

Ik heb ik mijn game leven veel spinnen gezien... maar deze zijn toch wel echt erg creepy..

Vanaf 7 uur gespeeld. Toppertje :) Story line content is nog erg beperkt, maar base building en crafting zit er prima in. De sfeer is erg tof. Erg solide basis om hier verder op door te bouwen! En dat voor een kiddy game! :P Obsidian is echt een leuke ontwikkelaar!
Nee ik ging 3 keer dood, ben gestopt nadat ik me bag terug had uit die grot.
Maar wil er vandaag weer mee verder :o
Wanneer komt de volledige game trouwens uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:18:
[...]

Nee ik ging 3 keer dood, ben gestopt nadat ik me bag terug had uit die grot.
Maar wil er vandaag weer mee verder :o
Wanneer komt de volledige game trouwens uit?
Geen idee wanneer die uitkomt. Ik hoop dat ze met enige regelmaat nieuwe content uitbrengen. Mijn streven in deze gamepreview is om gewoon een wolfspider te kunnen killen. Ik doe nu maar 1% damage en wordt geinstakillt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:41:
[...]

Geen idee wanneer die uitkomt. Ik hoop dat ze met enige regelmaat nieuwe content uitbrengen. Mijn streven in deze gamepreview is om gewoon een wolfspider te kunnen killen. Ik doe nu maar 1% damage en wordt geinstakillt :)
Oh dat is niet best, waar zitten die wolfspiders?
Sterkste wat ik tot nu tegen me heb gehad zijn de mieren haha :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:15
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 01:20:
[...]

Torches! :) Zijn redelijk eenvoudig te craften en helpen echt een hele hoop. Ook met een torch kun je nog vechten. En anders even een slaapplek craften, zodat je kunt slapen tot zonsopgang (vanaf 20:00 tot 06:00 kun je slapen als je wilt). Daar zit geen penalty aan, behalve dat je food en water verliest als je wakker wordt. Verder kan die slaapplek ook dienen als spawn point als je dat selecteert.

Als je verder een spin ziet... Snel wegwezen. In het begin zijn dat echt insta deaths. Ik ben nu bezig om een basis te bouwen waar ik kan koken en smoothies maken :P Zodat je gewoon een voorraadje hebt voor als je lang op pad gaat. Heb nog alleen een muur met een deur gebouwd, maar wil een paar mooie verdiepingen erop :D. Verder ben ik nog op zoek naar resources om pijlen te maken voor mijn boog. Dat lijkt me wel tof!

Het craften en base building is uiteindelijk vrij eenvoudig, maar je moet er idd even voor gaan zitten om de menu’s enzo even goed te doorgronden.
Ja klopt, ik wisselde het spelen ook af met mijn vriendin maar was toen tijdens mijn beurt vooral de weg kwijt en kon niet goed scavagen en craften. Kwamen er toen ook achter dat je na een death alles ook weer opnieuw moest onderzoeken? Dat icm het donkere tijdstip en het opnieuw zoeken naar resources zorgde er toen even voor dat ik 'm maar even afsloot. Kwam er op het laatst pas achter dat je met de rugzakjes opzoeken de inventory weer opnieuw had, info die ik vandaag wél ga toepassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
D'r is vast iemand die een mooi Grounded topic wil maken, toch? Dan kan de inhoudelijke discussie netjes in een eigen topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:24:
D'r is vast iemand die een mooi Grounded topic wil maken, toch? Dan kan de inhoudelijke discussie netjes in een eigen topic :)
Zal er wel eventjes een maken, geef me 10 min

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:29:
Psychonauts 1 (originele xbox game) is gratis te downloaden :). One X enhanced!!
Vreemd, ik zie hem alleen staan voor €9,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Omdat ik ooit hier eens de vraag had gesteld of het mogelijk was om je tv/Xbox automatisch te laten switchen van mode (game/cinema/vivid/standard mode), hier het antwoord.

Handig dus voor diegene die net als ik de Xbox ook gebruiken voor Netflix of Amazon Prime. Dat ziet er namelijk in game mode niet echt optimaal uit.
AUTO LOW LATENCY MODE (ALLM)
What it is: Whether a source (such as a game console) can request the TV switch into a low latency mode (such as game mode).
When it matters: Console gaming; both Xbox One S/X support ALLM.

This tests whether a game console can request the TV switch into a game mode when a game is being played, and into a non-game mode when non-game content is played. This is one of the new specs introduced with HDMI 2.1 and has been backported to some HDMI 2.0 TVs such as 2018 Samsung TVs. This feature is useful if you use a game console for watching other content, like Netflix, and want to use a fully-featured picture mode for this content. Currently, only the Xbox One S / One X support the official HDMI ALLM spec.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:34:
[...]

Hmm, apart. Heb hem vanmorgen geïnstalleerd.

https://www.google.nl/amp...x-360-right/1100-6480295/

Wellicht was het een foutje en is het gecorrigeerd.
Raar. Ik heb gisteren gekeken en vanmorgen en beide keren was deze 9.99 euro. Heb je toevallig een US account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
harrytasker schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:29:
[...]

Raar. Ik heb gisteren gekeken en vanmorgen en beide keren was deze 9.99 euro. Heb je toevallig een US account?
Was maar relatief kort dat hij gratis kon worden gedownload. Dezelfde dag was hij weer tegen betaling te vinden. Geen idee of dit een fout of niet was? Heb hem ooit op de originele Xbox gespeeld, maar had wat moeite om erin te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
Eén van de Xbox-titels die maar updates blijft krijgen is Bleeding Edge. Of deze game volledig de route van Sea of Thieves gaat nemen weet ik niet, maar de spelers die ik volg op Twitter zijn wel enthousiast. In ieder geval is er een grote update met een nieuw karakter; een nieuwe map en een aantal nodige toevoegingen verschenen vandaag.

Volgende is oa. aangepast, maar de lijst is vele malen langer nodig in de link.
New Fighter: Azrael
New Map: Facility 665
Competitive Leaderboards
Custom Queue
Map Mods
New Customizations
New Lighting Scenarios
Makutu Rework
Balancing and bug fixes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ibOwuGlP-N6oS1KVZgct3JfeRrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eukIZaUijqpjWMkT8LXsjY8b.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/remjoOzpr0ssEvkFCdiOYPIBf-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IfgIFovUCG0aCJeGAoVGEmgW.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Cuphead krijgt nieuwe content, exclusief voor de Xbox-versie. Maar het is niet de content waar je op zou hopen ;+
StudioMDHR adds that it wants to celebrate the Xbox fans that believed in the game from the beginning, so will be releasing a free update for fans on Xbox One that will add a digital art gallery, behind-the-scenes commentary features, and a playable soundtrack to the game. Unfortunately this update is still in its early stages of planning, StudioMDHR saying that it's putting the effort in to making this update the same kind of excellence that it aims for in all its work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:14:
Eén van de Xbox-titels die maar updates blijft krijgen is Bleeding Edge. Of deze game volledig de route van Sea of Thieves gaat nemen weet ik niet, maar de spelers die ik volg op Twitter zijn wel enthousiast. In ieder geval is er een grote update met een nieuw karakter; een nieuwe map en een aantal nodige toevoegingen verschenen vandaag.

Volgende is oa. aangepast, maar de lijst is vele malen langer nodig in de link.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bleeding Edge was een grappige game, maar als je met randoms speelt is het gewoon niet zo leuk. Met Sea of Thieves en nu in Grounded is het solo spelen ook nog leuk :)

Jammer dat ze voor Cuphead misschien toch wat meer focus hebben gelegd op de netflix serie en de port wellicht dan de DLC die 3 jaar geleden is aangekondigd :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-07-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:41:
[...]

Jammer dat ze voor Cuphead misschien toch wat meer focus hebben gelegd op de netflix serie en de port wellicht dan de DLC die 3 jaar geleden is aangekondigd :P
Origineel is uit 2017 en verkocht direct goed bij release. Dus je kunt wel stellen dat ze met die DLC ook wel al een kleine drie jaar bezig zijn. Ik snap dat het ontwikkelproces bij een dergelijke langdurig is, maar dit wordt wel overdreven.

Overigens is er een leveldesigner van Cuphead naar de ontwikkeling van Tunic gegaan. Dat team is dus verdubbeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:01:
[...]
Overigens is er een leveldesigner van Cuphead naar de ontwikkeling van Tunic gegaan. Dat team is dus verdubbeld :+
Haha, dat geeft mij echter wel weinig moed voor extra voortgang van Tunic. :+

Edit: Ik heb mijn friendslist even opgeschoond. Wellicht in mijn grote schoonmaak actie nog wat tweakers verwijderd (verwacht ik eerlijk gezegd niet), maar dan is dat niet bewust :P

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-07-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13
Ik ben aan het rondkijken om m'n oude retro games (SNES & Megadrive) op een 'moderne' tv te kunnen spelen tijdens de staycation zonder allemaal verloopjes & kabels.

Nu heb ik enkele opties gevonden op Amazon en ook de NVIDIA Shield ziet er uit als een capabel device.
In het verleden heb ik wel eens emulatoren op de XONE voorbij zien komen, maar dan moet de console in developer mode worden gezet om die UWP applicaties te kunnen sideloaden. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar volgens mij kun je dan niet meer van de normale services gebruik maken, toch?

Iemand hier ervaringen met goede emulatoren op de XONE?
Het lijkt me dan sowieso handig om een 2e console neer te zetten, zodat er niet continu hoeft te worden geswitched tussen de verschillende modi.

Naar mijn weten is bespreken van emulatoren op Tweakers gedoogd. Zo niet, dan mogen jullie de vraag verder negeren.

Modbreak:Uit de FAQ:
Modificeren of chippen van gameconsoles
Het modificeren of chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om onder andere gedownloade of gekopieerde spellen te spelen zijn zaken waarvoor je op GoT niet terecht kunt. Ook zogeheten flashkaartjes voor bijvoorbeeld de Nintendo DS zijn niet bespreekbaar. Bij het installeren van Linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.

Er word verwacht dat je op de hoogte bent van deze regels

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 02-08-2020 14:13 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:30:
Ik ben aan het rondkijken om m'n oude retro games (SNES & Megadrive) op een 'moderne' tv te kunnen spelen tijdens de staycation zonder allemaal verloopjes & kabels.

Nu heb ik enkele opties gevonden op Amazon en ook de NVIDIA Shield ziet er uit als een capabel device.
In het verleden heb ik wel eens emulatoren op de XONE voorbij zien komen, maar dan moet de console in developer mode worden gezet om die UWP applicaties te kunnen sideloaden. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar volgens mij kun je dan niet meer van de normale services gebruik maken, toch?

Iemand hier ervaringen met goede emulatoren op de XONE?
Het lijkt me dan sowieso handig om een 2e console neer te zetten, zodat er niet continu hoeft te worden geswitched tussen de verschillende modi.

Naar mijn weten is bespreken van emulatoren op Tweakers gedoogd. Zo niet, dan mogen jullie de vraag verder negeren.
*knip*

zie modbreak

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 02-08-2020 14:14 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.