Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Prima natuurlijk. Zo'n DJ simulator is veel leuker dan bijv. een Goat Simulator :P
Waarschijnlijk kan je ook "in-app" liedjes erbij kopen (voor je mixes), net als bij Just Dance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Darow schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:45:
[...]

Ik heb hem onlangs gestuurd voor reparatie. Na drie weken heb ik dan eindelijk een nieuwe terug gekregen.
De medewerker zei mij dat er inderdaad leveringsproblemen waren maar deze zijn opgelost.
Ik zou dan verwachten dat hij gedurende komende tijd weer beschikbaar moet komen bij verschillende winkels.
Pff 3 weken. Gelukkig heb ik mijn Elite v1 nog. Elite v2 gaat vanmiddag mee met UPS. Kijken hoe lang dat gaat duren.

Moest wel weer wennen aan de tension (of gebrek daaraan) van de V1 aangezien ik de tension op de V2 op maximale weerstand heb staan. Dan voelen de thumbsticks van de V1 echt heel erg los.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:28
@MRE-Inc

Ik vond ook het weer wennen aan de paddles, De V2 is zoveel kleiner en steviger

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LuisjeNL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:55:
@MRE-Inc

Ik vond ook het weer wennen aan de paddles, De V2 is zoveel kleiner en steviger
Klopt, dat had ik ook. Ik moest niet alleen wennen aan de stick tension, maar in zijn geheel aan de v1. Het voelde eigenlijk best wel vreemd. De v2 is echt wel een vooruitgang (op de issues na).

Had overigens een setje extra v2 paddles gekocht via Ali. Die waren gisteren binnen gekomen. De grote paddles van zowel de v1 als de v2 vind ik niet lekker zitten als je plaatst zoals ze moeten, dus grote onder, kleine boven. Dan kan ik mn controller niet lekker vasthouden. Ik speel dus voortaan met 4 kleine paddles op de v2. 8 euro inclusief verzenden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Gisteren de DLC gekocht voor Minecraft Dungeon .
Samen vanochtend met me zoon van 7 de 2 levels uitgespeeld nu weer wachten op de volgende DLC.

De €5 zeker de moeite waard mits je van simpele RPG achtige games houdt.

Zeker een aanrader om met je zoon/dochter door de levels te vechten.

DLC Jungle Awakens te verkrijgen via Microsoft store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CallmeGod schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:06:
Samen vanochtend met me zoon van 7 de 2 levels uitgespeeld nu weer wachten op de volgende DLC.

Had hem ook gehaald (heb voor een tientje de unlock gedaan waar je oa deze en volgende dlc voor krijgt, ook al zat daar helaas geen gamepass korting op) en inderdaad leuk.

Maar als je maar 2 levels gedaan hebt dan moet je de eerste nog eens wat beter gaan verkennen want daar kun je nog een bonus level in unlocken.

Eerste level is trouwens ook echt groot, deed er in mijn eentje een uurtje over om alles te verkennen (op een difficulty waarbij de meeste standaard vijanden nog met 1 klap neer gingen). Tweede (normale) heb ik nog niet gespeeld (nieuwe baan/functie begonnen deze week wat aardig in mijn game tijd eet).

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 04-07-2020 13:23 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Finraziel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:20:
[...]

Had hem ook gehaald (heb voor een tientje de unlock gedaan waar je oa deze en volgende dlc voor krijgt, ook al zat daar helaas geen gamepass korting op) en inderdaad leuk.
Maar als je maar 2 levels gedaan hebt dan moet je de eerste nog eens wat beter gaan verkennen want daar kun je nog een bonus level in unlocken.
Ik zag het net op YouTube inderdaad, die kunnen we nog wel keer doen. Ik weet niet hoeveel DLC ze gaan uitbrengen maar ik zal ze direct kopen mits deze zelfde prijs klasse blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:06:

ik dacht dat het 3 levels waren plus een gratis level?
heb de hero edition maar gekocht voor 18 euro anders ben je alleen eigenaar van de dlc :) (dus zo werkt het verdien model van gamepass hehe)

volgende dlc is idd weer 5 euro (korting met gold) duurt nog wel even

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 04-07-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:43:
[...]

heb de hero edition maar gekocht voor 18 euro anders ben je alleen eigenaar van de dlc :) (dus zo werkt het verdien model van gamepass hehe)

3 levels ja, 2 meteen zichtbaar en een waar je de toegang tot moet vinden. Dat gratis level is er inderdaad ook nog, heb je geen dlc voor nodig.

Wat maakt het uit als je niet de eigenaar bent van de game zelf, zolang je gamepass hebt? 1st party games gaan er volgens mij nooit uit toch... Kan het me voorstellen als je gamepass niet door wil laten lopen, maar als je toch de komende jaren nog hebt dan lijkt me de unlock naar hero net zo goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
quorumz schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:43:
[...]

Ja klopt , zie het ook staan Creeping winter volgende DLC.
Mocht ik het spel uit hebben gespeeld en ooit geen gamepass meer willen( I dont think So)
dan heb ik toch samen met me zoon er plezier aan gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Alleen jammer dat deze trailer zo weinig zegt. Ik zit in de minderheid die Shadow Warrior 2 een veel leukere game vond dan Shadow Warrior 1, en zou ze graag verder in die richting zien gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Waar ik voorheen altijd de link naar de 360 games links liet liggen, klik ik de laatste 2 weken er steeds vaker op om te kijken of er nog wat leuks tussen zit wat straks op de XSX beter gaat spelen icm die HDR/extra fps.

https://www.theverge.com/...ic-hdr-support-framerates

https://www.xbox.com/en-u.../xbox-one-x-enhanced-list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:06:
[...]

Waar ik voorheen altijd de link naar de 360 games links liet liggen, klik ik de laatste 2 weken er steeds vaker op om te kijken of er nog wat leuks tussen zit wat straks op de XSX beter gaat spelen icm die HDR/extra fps.

https://www.theverge.com/...ic-hdr-support-framerates

https://www.xbox.com/en-u.../xbox-one-x-enhanced-list
Moet zeggen dat ik het op papier een vette ontwikkeling vind, maar ik vraag me af welke games ik dan zou gaan spelen die dit hebben (gaan hebben i guess?).....hebben jullie al bepaalde games voor ogen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sagat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:01:
[...]

Moet zeggen dat ik het op papier een vette ontwikkeling vind, maar ik vraag me af welke games ik dan zou gaan spelen die dit hebben (gaan hebben i guess?).....hebben jullie al bepaalde games voor ogen?
Ik heb vorige week Splinter Cell Blacklist gekocht. Erg veel plezier gehad van SC Conviction en zag wat voorbij komen van Blacklist wat er al goed uit zag op een One X. Op Youtube staan wel wat video's wat exact de verbeteringen zijn.

Volgens de lijst met Xbox One X Enchanced Games, heeft deze game op de One X al 4k Ultra HD. Als deze met game op de SXS ook nog eens HDR krijgt, dan is dat mooi meegenomen. Ik hen nu voor 6,99 een prima game die er grafisch ook nog eens goed uitziet op de One X en straks wellicht nog beter op de Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Ik heb vorige week Splinter Cell Blacklist gekocht. Erg veel plezier gehad van SC Conviction en zag wat voorbij komen van Blacklist wat er al goed uit zag op een One X. Op Youtube staan wel wat video's wat exact de verbeteringen zijn.

Volgens de lijst met Xbox One X Enchanced Games, heeft deze game op de One X al 4k Ultra HD. Als deze met game op de SXS ook nog eens HDR krijgt, dan is dat mooi meegenomen. Ik hen nu voor 6,99 een prima game die er grafisch ook nog eens goed uitziet op de One X en straks wellicht nog beter op de Series X.
Misschien (lees waarschijnlijk) is het probleem dat ik en merken hopper ben, en laatste tijd meer retro gamer dan current gen. ik ging qua 'main' van ps2, naar x360, naar ps4, met een hoop daartussen. Want ja ik wil wel 'compleet' blijven :S

Maar ik mis de 360 dus niet (kan ook niet, ik heb er nog 2 staan O+ ).....toevallig dit weekend met een vriend pgr 3 nog gedaan en daar zou ik 4k/hdr echt wel tof vinden, maar nog maar zelden dat ik daar spontaan zin in heb...en voor mijn sf4 fix. Ja meestal op de 360, maar die speelt ook prima op de ps4...

Maar vind het wel serieus tof dat ze dit doen, echt wel een retro lovers dream! (tenzij je echt purist bent natuurlijk, want de spellen zijn niet meer zoals ze bedoeld waren ;) dat ben ik dus duidelijk niet)

Ik verwacht dat ook de meerderheid van de gamers liever wel die improvements krijgt, de puristen moeten hun oude games dan maar op de bijbehorende platformen blijven spelen.....ja toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:52

Nogne

>.<

Sagat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:08:
[...]
Ik verwacht dat ook de meerderheid van de gamers liever wel die improvements krijgt, de puristen moeten hun oude games dan maar op de bijbehorende platformen blijven spelen.....ja toch?
Als purist speel je inderdaad liever de originele game op de console waarop het is uitgebracht. Ik moet er alleen niet meer aan denken om de SNES op te starten en met van die korte controller kabels voor de TV te zitten, dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de SNES emulator op de Switch. Zelfde voor de Xbox, ik heb onlangs een Xbox aangeschaft en had Fable 2 en 3 nog nooit gespeeldt. Nu had ik daarvoor een Xbox 360 kunnen halen, maar omdat ze beschikbaar zijn voor de Xbox One heb ik ze daar (met alle plezier) op gespeeld.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nogne schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:13:
[...]

Als purist speel je inderdaad liever de originele game op de console waarop het is uitgebracht. Ik moet er alleen niet meer aan denken om de SNES op te starten en met van die korte controller kabels voor de TV te zitten, dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de SNES emulator op de Switch. Zelfde voor de Xbox, ik heb onlangs een Xbox aangeschaft en had Fable 2 en 3 nog nooit gespeeldt. Nu had ik daarvoor een Xbox 360 kunnen halen, maar omdat ze beschikbaar zijn voor de Xbox One heb ik ze daar (met alle plezier) op gespeeld.
Snes games kan je vaak niet eens meer spelen op je platte tv.....zijn wel weer oplossingen voor (upscalers) en wireless pads voor het kabel issue......maar das een andere discussie ;)

Maar verder helemaal eens, voor de gewone gamers die een paar titles missen of willen ontdekken is dit geniaal.

Ik ben er nog niet uit of ik straks voor ps5 of XSX maar dit zijn wel punten voor het ms kamp :D

Hoewel ik op dit moment verwacht pas in 2021 over te stappen, misschien zelfs nog later....

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch maar F12020 gekocht, de Schumacher editie, waar ik het eigenlijk niet van zin was. De reviews zijn toch wel allemaal behoorlijk positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:26:
[...]

Snes games kan je vaak niet eens meer spelen op je platte tv.....zijn wel weer oplossingen voor (upscalers) en wireless pads voor het kabel issue......maar das een andere discussie ;)

Maar verder helemaal eens, voor de gewone gamers die een paar titles missen of willen ontdekken is dit geniaal.

Ik ben er nog niet uit of ik straks voor ps5 of XSX maar dit zijn wel punten voor het ms kamp :D

Hoewel ik op dit moment verwacht pas in 2021 over te stappen, misschien zelfs nog later....
De echte purist zal ook nog een beeldkannon hebben staan natuurlijk.
Ben ook geen purist, maar heb wel nog mijn oude crt tv staan en mijn originele Xbox. Staat nog op de planning om een keer aan te sluiten, hopelijk werkt het nog allemaal, en dan weer emulators op die Xbox te draaien.
Maar goed, wel erg off topic zo, sorry :+

Wat betreft bc games nu nog... Ik vind het vooral wel interessant omdat er nog zoveel 360 games zijn die ik niet gespeeld heb. Maar aan de andere kant heb ik al geen tijd om alle interessante nieuwe games die in gamepass verschijnen te spelen. Heb wel laatst split second nog eens geïnstalleerd, die wil ik weer eens proberen als een vriend van me langs komt, als het goed is kan die in split screen. Daarvoor is het dus wel fijn dat die 360 game gewoon beschikbaar blijft nu op de one x en straks op de series x :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:23:
Heeft er iemand ook klachten over de slechte bouwkwaliteit van de steelseries arctis 9? Ik doe niets raars, maar aan beide kanten is de plastic verbinding tussen de headband en de oorschelpen gescheurd dan wel gebroken... Echt bizar.
Yup, al 2 teruggestuurd en geld terug gehad en nu over op de Razer Treshser 7.1 Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het trouwens normaal dat er geen gamepass quests zijn op dit moment? Zag gister wel nog de kopjes in de app maar geen nieuwe quests, vandaag zijn zelfs de kopjes weg. Is dit hoe ze naar een nieuwe maand schakelen, of gaat er bij mij nou wat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:57
Ik heb net even in mijn app gekeken op de telefoon, maar ik heb verschillende Questen staan. Ik neem aan die van wekelijks en maandelijks.

Ik heb Speel golf met je vrienden en Ace Combat 7: Skies Unknown op wekelijks

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18
Finraziel schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:57:
Is het trouwens normaal dat er geen gamepass quests zijn op dit moment? Zag gister wel nog de kopjes in de app maar geen nieuwe quests, vandaag zijn zelfs de kopjes weg. Is dit hoe ze naar een nieuwe maand schakelen, of gaat er bij mij nou wat mis?
Het loopt een beetje uit de pas met het einde van de maand. Maar de laatste dag van de maand heeft nooit een dagelijkes quest. Vanaf 19.00 uur staan de wekelijkse en maandelijkse quests weer online.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:57:
Ja is normaal en ik heb het al eerder gezien, minimaal 2x dat het me is opgevallen. Gisteren zag ik namelijk ook niks in de gamepass app qua quests. Zou idd best met de maand overgang te maken kunnen hebben. Dacht eerst dat het elke maandag avond was omdat de nieuwe quests ook op dinsdag komen dat je dus niks ziet in de app.

Zal het eens in de gaten houden of het volgende week maandag avond ook zo is dat je niks te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn net online gekomen volgens mij... Terwijl ik aan het spelen was triggerden ineens een stel quests maar om de play gamepass quest te krijgen moest ik mijn game opnieuw starten.
Beetje vaag dat er nu pas nieuwe monthly quests zijn, kwart van de maand is al om. Maar goed, ze zijn er weer, yay :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:34:
Ze zijn net online gekomen volgens mij... Terwijl ik aan het spelen was triggerden ineens een stel quests maar om de play gamepass quest te krijgen moest ik mijn game opnieuw starten.
Beetje vaag dat er nu pas nieuwe monthly quests zijn, kwart van de maand is al om. Maar goed, ze zijn er weer, yay :)
Staat ook een eind datum bij en dat loopt vaak tot en met de eerste week van de volgende maand. Waarom ? Geen idee, maar de dagelijkse quests komen bij mij ook vaak na 18:00 of 19:00 uur in de app te staan en lopen dus niet van 00:00 - 23:59.

Merkte overigens wel dat de +50 voor de dagelijkse achievement vaak buggy is. Als ik op een nieuwe dag die even aanklik en daarna een achievement haal en deze dan weer probeer te verzilveren dat het dan niet lukt. Blijf ik van die +50 tegel af en haal dan een achievement en verzilver ik hem dan, dan gaat het meestal wel goed.

Wat me ook opviel is dat wanneer je om 23:45 een achievement haalt en om 00:01 de +50 wilt verzilveren, dat het dan ook niet werkt waardoor het dus lijkt dat de +50 voor een achievement wel elke dag om 00:00 reset, maar dat kan ook toeval zijn.

Heb momenteel een 8 week streak. Wel alvast wat hele makkelijke achievements aan het op sparen zodat als ik straks toch op vakantie ga en je 3 achievements in een willekeurige Xbox game moet halen, ik die via mijn iPhone of iPad via streaming even makkelijk kan halen zonder de streak te verbreken.

Sommige van die gasten in de US waar het programma al veel langer loopt, betalen met al die punten gewoon de helft van hun nieuwe console ermee.

En om nog even het nut van de gamepass quests en bij behorende te winnen punten te bespreken. Door die quests ben ik begonnen met Journey to the savage planet. Een game die ik zonder gamepass en gamepass quests nooit gespeeld zou hebben, maar nu enorm veel plezier aan beleef. Grafisch vind ik het erg mooi, sfeertje en wereld spreken me enorm aan. Had ik niet van mezelf verwacht. :) Ga de DLC dus ook maar kopen als ik hem uitgespeeld heb.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 08-07-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Staat ook een eind datum bij en dat loopt vaak tot en met de eerste week van de volgende maand. Waarom ? Geen idee, maar de dagelijkse quests komen bij mij ook vaak na 18:00 of 19:00 uur in de app te staan en lopen dus niet van 00:00 - 23:59.
Ik zie nu dat de monthly loopt tot 3 augustus, wellicht is het dan tot de eerste maandag van de maand. Ben benieuwd of we volgende maand dan op 4 augustus om 19 uur weer nieuwe krijgen.
Merkte overigens wel dat de +50 voor de dagelijkse achievement vaak buggy is. Als ik op een nieuwe dag die even aanklik en daarna een achievement haal en deze dan weer probeer te verzilveren dat het dan niet lukt. Blijf ik van die +50 tegel af en haal dan een achievement en verzilver ik hem dan, dan gaat het meestal wel goed.

Wat me ook opviel is dat wanneer je om 23:45 een achievement haalt en om 00:01 de +50 wilt verzilveren, dat het dan ook niet werkt waardoor het dus lijkt dat de +50 voor een achievement wel elke dag om 00:00 reset, maar dat kan ook toeval zijn.
Ehhhmmm... Die heb ik helemaal niet? -O-
Moet je daar iets aparts voor doen? Of staat die ergens anders dan in de gamepass app?
Daar zou het wel echt een flink stuk rapper mee kunnen gaan. Ik heb alleen die dailies van 5 puntjes per stuk voor überhaupt spelen en inloggen op de app.
Heb momenteel een 8 week streak. Wel alvast wat hele makkelijke achievements aan het op sparen zodat als ik straks toch op vakantie ga en je 3 achievements in een willekeurige Xbox game moet halen, ik die via mijn iPhone of iPad via streaming even makkelijk kan halen zonder de streak te verbreken.

Sommige van die gasten in de US waar het programma al veel langer loopt, betalen met al die punten gewoon de helft van hun nieuwe console ermee.

En om nog even het nut van de gamepass quests en bij behorende te winnen punten te bespreken. Door die quests ben ik begonnen met Journey to the savage planet. Een game die ik zonder gamepass en gamepass quests nooit gespeeld zou hebben, maar nu enorm veel plezier aan beleef. Grafisch vind ik het erg mooi, sfeertje en wereld spreken me enorm aan. Had ik niet van mezelf verwacht. :) Ga de DLC dus ook maar kopen als ik hem uitgespeeld heb.
Ja, ik had precies hetzelfde met die game :)
Het is dat ik niet zoveel tijd meer heb dus ga denk ik niet meer echt alle achievements er voor halen, maar ik was een aardig end op weg want hij blijft gewoon leuk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Journey to the savage planet is erg tof idd! Zou hem zonder gamepass ook niet hebben gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Finraziel die +50 staat idd niet in de gamepass app op je telefoon, die staat in de rewards app op je XBox zelf. Daar krijg je elke week ook een dagelijkse schat van +100 (soms +500) en krijg je ook elke dinsdag 3 opdrachten om te doen voor +10, +40 en +50 waarmee je een streak kunt opbouwen. Bij week 3 krijg je extra +100, bij week 5 kreeg ik +1000.

De opdrachten zijn vaak heel makkelijk:

1. Bekijk de aanbevolgen game in de store voor +10
2. Behaal 3 achievements in een willekeurige Xbox game (deze verschilt nog wel eens)
3. Doe 50 Bing zoekopdrachten in Edge (Chromium) op je telefoon.

Bij week 20 krijg je dus +2500

https://www.microsoft.com/store/productId/9N43KFKG7HZT

In de rewards app staan verder nog van die opdrachten om in de store aanbevolen films en games te kijken voor +5 en kan je in 1 minuut +25 verdienen en de volgende dag staan er weer 1 of 2 nieuwe bij. Je hoeft alleen op de tegel te klikken en meteen weer op B om terug te gaan, je hoeft die aanbevolen game/film niet eens te bekijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kD3aFQ1ufqCAnnCodKqEjkZHMBE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/F5Vrr6SdmWEv8S41lKOBL0zr.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrTG7ZcTkAVlMsgEE9xRmIR9NdQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/lWcEiON7vOSj38ODy6QXgzMA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NEuRWGvZmmrg439I4EiIENFgGC8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4v9RGhkwxzJDAFS5Wovio7Me.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNMC7M-OPgRw68tM7h6T6CD-B0g=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eNaBFqKzeTmOynTSZ5yKuU50.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 145% gewijzigd door MRE-Inc op 08-07-2020 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Er is ook een EA Publisher Sale gaande. Kan alleen de directe link niet meer vinden, maar games zoals A way out, Battlefield, Unravel etc zijn ook allemaal met korting.

Edit: gevonden:

https://www.xbox.com/NL-N...ale?id=Pubsalegame_Week28

Battlefield Hardline: 9,99. Ik weet nog dat ik de ultimate versie voor 109 heb gekocht (welliswaar in het buitenland, dus dat was ongeveer de helft, maar toch)

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 09-07-2020 09:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe SuperHot komt er aan. Gratis als je de eerste gekocht hebt/koopt voor 16 juli.

https://news.xbox.com/en-...ntrol-delete-coming-soon/

Dit is nog zo'n game die ik door Gamepass best veel gespeeld heb. Voornamelijk tussendoor, maar op een of andere manier bleef ik dan altijd langer doorspelen. Zat trouwens ook bij Gold. Overigens vind ik 25 euro dan wel weer vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:38:
Nieuwe SuperHot komt er aan. Gratis als je de eerste gekocht hebt/koopt voor 16 juli.

https://news.xbox.com/en-...ntrol-delete-coming-soon/

Dit is nog zo'n game die ik door Gamepass best veel gespeeld heb. Voornamelijk tussendoor, maar op een of andere manier bleef ik dan altijd langer doorspelen. Zat trouwens ook bij Gold. Overigens vind ik 25 euro dan wel weer vrij prijzig.
Dus eigenlijk gratis voor iedereen die al langere tijd gold heeft ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:50:
[...]

Dus eigenlijk gratis voor iedereen die al langere tijd gold heeft ?
Nee, want bij mij staat bij de eerste Superhot dat ik hem kan spelen met Gold of kan kopen. Als je de game dus koopt (deel 1 dus) dan krijg je deel 2 dus gratis. Dat je hem met Gold hebt, betekent dus niet dat je hem gekocht hebt en derhalve dus geen recht hebt op de gratis deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Erg interessant inderdaad en mooi om te lezen hoe ze omgaan met hun aankopen. Dit belooft goede games als studios hun creative vrijheid blijven behouden (en misschien wel vrijer met Microsoft die financieel erachter staat).

Ben erg benieuwd wat er 23 juli gaat komen en of er misschien nog een paar studios aangekondigd worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Met name richting potentiële overnamekandidaten, het zijn dus geen loze woorden als Microsoft zegt dat ze creatieve, artistieke vrijheid en eigen bedrijfscultuur kunnen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben een tijdje geleden een discussie gehad over de beste headsets. Uiteindelijk was ik zelf erg tevreden met de Steelseries Arctis 9. Maar aan beide kanten is het plastic gewoon afgebroken waardoor de oorschelpen er maar wat los bij hangen...

Een beetje zoals dit:

https://i.imgur.com/ls5DxXc.jpg
https://i.redd.it/9ryw0oah0eo31.jpg

Zit nu te denken of ik hem eigenlijk wel wil omruilen of dat ik gewoon mijn geld terug wil om een nieuwe te kopen. Echt wel jammer, want het was een erg fijne headset qua geluid en opties voor voicechat enzo.
ariekanari schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:37:
[...]

Met name richting potentiële overnamekandidaten, het zijn dus geen loze woorden als Microsoft zegt dat ze creatieve, artistieke vrijheid en eigen bedrijfscultuur kunnen behouden.
Ja ik vind het erg tof dat "hobbyprojecten" van kleine teams als Grounded en Bleeding Edge gewoon gemaakt mogen worden. Met Gamepass vinden ze wel een publiek :)

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-07-2020 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:52:
We hebben een tijdje geleden een discussie gehad over de beste headsets. Uiteindelijk was ik zelf erg tevreden met de Steelseries Arctis 9. Maar aan beide kanten is het plastic gewoon afgebroken waardoor de oorschelpen er maar wat los bij hangen...

Een beetje zoals dit:

https://i.imgur.com/ls5DxXc.jpg
https://i.redd.it/9ryw0oah0eo31.jpg

Zit nu te denken of ik hem eigenlijk wel wil omruilen of dat ik gewoon mijn geld terug wil om een nieuwe te kopen. Echt wel jammer, want het was een erg fijne headset qua geluid en opties voor voicechat enzo.

[...]

Ja ik vind het erg tof dat "hobbyprojecten" van kleine teams als Grounded en Bleeding Edge gewoon gemaakt mogen worden. Met Gamepass vinden ze wel een publiek :)
Herkenbaar. Dat hadden 2 Turtle Beach headsets ook. Mn Astro gaat nog lekker mee. Wellicht een A30/40? De A50 is erg duur maar imo ook wel waard, gezien ik nu al een paar jaar met dat ding doe.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:30
Mensen hier die NFS Heat hebben en mij kunnen uitleggen hoe ik een auto kan verkopen?

Ik zie alleen maar, wat is het, 6 of 8 auto's in de garage/showcase. Maar niet de auto die ik kwijt wil.

Ik weet dat als je daar op een auto klikt je bij Sell komt. Maar ik krijg die auto gewoon niet te zien.

Zo krijg ik daar meer auto's niet te zien, dus op basis van wat is die selectie? Dno... Het is iig wel een gewoon gekochte auto, dus moet ook verkoopbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NeutraleTeun

Enkel starter cars kun je niet verkopen.
How to Sell Cars in Need For Speed Heat
To sell a car in Need For Speed Heat you’ll need to do the following:

Head to the Garage
Select the "Showcase" option
Switch to your own cars
Select the car you'd like to sell
Select "sell" to get the money and lose the car for good (or at least until you buy another one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:08:
[...]

Die gaat toch ook werken op de XsX?
Ze zeggen van wel, maar het is nog niet helemaal duidelijk. Pas bij launch is er zekerheid denk ik.

Al kan ik begrijpen dat je het even niet wilt af laten hangen van mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:52:
Ja vond ik ook mooi dat Grounded gewoon nu gemaakt kan worden. Maar noem me gek, maar ik lig in de zomer regelmatig op mijn grasveldje in mijn achtertuin te kijken naar mieren, kleine spinnetjes en kevertjes om me zelf af te vragen hoe het zou zijn als ik zelf zo klein zo zijn. Met Grounded kun je het nu virtueel zelf doen. Al vraag ik me af hoe lang ik het leuk zal vinden. Volgens mij moet je ook van alles craften, harvesten etc om in leven te blijven zoals in How to survive (game was 2 jaar geleden in Gold geloof ik). Op een gegeven moment moest je dan telkens terug naar je basis omdat je geen health meer had, slaap nodig had etc etc.

@Martinspire De A30 heb ik begin 2011 gehaald. Prima headset maar is wel on-ear ipv over-ear. Moet je wel rekening mee houden. Uiteindelijk door het vele gebruik wat losser gaan zitten en in het midden gebroken (eigen stomme fout).

Ik zit nog steeds te wachten op de LucidSound LS50 tot dat die naar EU komt. Importeren kost je een extra 85euro aan importheffingen/verzendkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUa6CZa9gUymn82UksrtlONKcfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PQtgOlJgCKhV4bAiSrUAXMFg.png?f=fotoalbum_large

Hey, wat verschijnt daar opeens? :+

// Is wel vanaf de Playstation, maar neem aan dat deze ook op Xbox komt toch? TOCH!? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 10-07-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00
Zag net voor het eerst dat er ook een One X “Tacobell” edition is. Moet zeggen dat die wel heel vet is. Ook netjes verpakt en een Elite 2 controller is inbegrepen.
Maar helaas redelijk zeldzaam, was een actie die je kon winnen of zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mosin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:58:
Zag net voor het eerst dat er ook een One X “Tacobell” edition is. Moet zeggen dat die wel heel vet is. Ook netjes verpakt en een Elite 2 controller is inbegrepen.
Klopt die is zeker fraai. Bij aanschaf van een maaltijd bij Taco Bell kreeg je een soort van kraskaart en kon je er eentje winnen. Helaas niet in NL verkrijgbaar. Had ook een speciaal start up geluidje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:58:
Ah die ziet er heel anders uit dan ik dacht:
https://www.reddit.com/r/...ition_cant_believe_i_won/

Vind er niks Taco-Bell-achtig aan, maar idd niet verkeerd.
@Martinspire De A30 heb ik begin 2011 gehaald. Prima headset maar is wel on-ear ipv over-ear. Moet je wel rekening mee houden. Uiteindelijk door het vele gebruik wat losser gaan zitten en in het midden gebroken (eigen stomme fout).
Mja die A30/A40 of whatever ken ik ook niet zo. Die A50 zit wel over je horen heen. Die van mij heb ik sinds eind 2015 en werkt nog prima. Met nieuwe oorschelpen (die ik dus vervangen heb, speaker zelf is nog wel origineel en kun je niet echt vervangen, maar wat op je hoofd rust dus wel), gaat ie nog wel even mee.

Ik denk dat ik nog even wacht tot er wat meer headsets voor de Series X zijn om wellicht een nieuwe aan te schaffen. Zo kan de switch tussen pc/xbox wel wat makkelijker en zit er bv geen bluetooth op. Oja en het opladen gaat niet zo heel handig, ik gebruik nu alweer een paar jaar gewoon een kabeltje ipv de base station, als die dan usb-c is ipv micro, dan werkt dat ook weer wat handiger met minder kabels op mn bureau :P

[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2020 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00
@MRE-Inc
Inderdaad, zag een unboxing video ervan op Youtube met dat start up geluidje. Best grappig gedaan.
Direct even op Ebay gezocht, waar 1 te koop staat voor 512 euro of dollar. Maar dan heeft ‘ie de Elite controller eruit gelaten O-)

@Martinspire
Echt een mooi apparaatje inderdaad. Wat zijn de kleuren van Taco Bell, geel met rood of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
YouTube: BIG AAA Xbox July 2020 Showcase Event Detailed | Hundreds of Games |...

Big AAA games showcase, zeker de moeite waard om het filmpje te kijken.

Kan niet wachten tot 23 Juli wanneer de games daadwerkelijk worden getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Xbox One eigenaren kunnen tussen 21 en 27 juli aan de slag met meer dan 60 nieuwe, gratis demo's.

https://nl.ign.com/cris-t...2020-demos-naar-huiskamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Mensen hier ervaring met 'hardware' bestellingen in de MS store? Ik heb vorige week zo'n telefoonclip voor op mijn controller besteld. Netjes via PayPal betaald. Maar sindsdien blijft de bestelling op 'in behandeling' staan. Ik kan op de site nergens meer info achterhalen. De bestelling zelf is netjes via email bevestigd, maar ook daar heb ik verder niets meer vernomen.

Ik wil graag in contact komen met MS, maar ik heb geen flauw idee hoe. Ik zie geen emailadressen staan. De chatbot snapt er ook geen hol van. Ik heb gewoon geen idee meer eigenlijk...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rossi46 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:16:
Mensen hier ervaring met 'hardware' bestellingen in de MS store? Ik heb vorige week zo'n telefoonclip voor op mijn controller besteld. Netjes via PayPal betaald. Maar sindsdien blijft de bestelling op 'in behandeling' staan. Ik kan op de site nergens meer info achterhalen. De bestelling zelf is netjes via email bevestigd, maar ook daar heb ik verder niets meer vernomen.

Ik wil graag in contact komen met MS, maar ik heb geen flauw idee hoe. Ik zie geen emailadressen staan. De chatbot snapt er ook geen hol van. Ik heb gewoon geen idee meer eigenlijk...
https://support.microsoft...oft-store-contact-support
Verkoop- en klantenondersteuning voor Microsoft Store:

0800 020 5934
Beller is sneller! :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 18:01
Rossi46 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:16:

Laatst deze clip ook zelf bij Microsoft besteld. Duurde dik een week voor die werd verzonden. Maar wel netjes geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Heeft een van jullie de afgelopen week de wekelijkse schat (+100) in de MS Reward app langs zien komen?
Ik heb 'm niet gezien namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Tnx, heb ze even gebeld. Je merkt direct dat dit soort bedrijven niet op dit soort sales is ingesteld. Werd vriendelijk te woord gestaan hoor, ze zag het probleem inderdaad ook en zou het uitzetten naar het escalatie team. Reactie kan over een paar dagen, maar wellicht ook over een paar weken komen :')

Ik merk het wel, toch meer een hebbedingetje, maar ik bestel niet snel nog een keer hardware bij MS denk ik.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk wel blij met de FC6 aankondiging. Ik ben het type wat met een reskin en wat meer mogelijkheden in een nieuwe setting al zeer tevreden zou zijn. Met veel plezier 5 en New Dawn gespeeld.

Wel vreemd, voorheen moest ik niet zo veel hebben van open wereld games, maar de laatste paar jaar trekt mih dat toch steeds meer. Arkham Knight, Mad Max, Far Cry, allemaal games die ik met heel veel plezier gespeeld heb.

Al is nu rondjes knallen in F1 2020 ook wel weer eens lekkr hoor. Super concentreerd racen heeft ook wel iets als je net die snellere tijd er uit perst. Speelt dan ook best fijn en ziet er meer dan prima uit. En dan is dit een antieke engine op een antieke console.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 16:39
De Xbox one remaster van Far Cry 3 is nu maar 3 euro in de MS store:
https://www.microsoft.com...ssic-edition/bv2zvp7pjzwl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

wjsiebes schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:42:
[...]

Laatst deze clip ook zelf bij Microsoft besteld. Duurde dik een week voor die werd verzonden. Maar wel netjes geleverd.
Ik heb ooit 2 batterijen gekocht, duurde ook een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over twee weken komt Grounded uit in Xbox Game Preview! Misschien een beetje raar maar daar kijk ik echt naar uit :P Heb de film Honey, I shrunk the kids vroeger echt te vaak gezien. :)

Maar nu nog eerst wat weekjes knallen in Sea of Thieves. Misschien wel de game die mij het meest verrast heeft deze generatie... Deze game heeft mijn drive naar het 100% completen van de achievements in games die ik speel wat doen wegebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:35:
Deze game heeft mijn drive naar het 100% completen van de achievements in games die ik speel wat doen wegebben. :P
Vandaag is dus de dag dat Pasen en Pinkersten op één dag vallen ? :)

Grounded stond gisteren bij mij op mn dashboard. Gelijk maar even aangeklikt om te laten installeren. Ben er ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 11:22
Weet iemand of de deal van gamepass voor een euro nog geldt? Erg benieuwd of je via live dan nog kan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:43
mike0001 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 18:18:
Weet iemand of de deal van gamepass voor een euro nog geldt? Erg benieuwd of je via live dan nog kan updaten
Ja die werkt nog.
Vorige week bij mij zelf gedaan en vandaag geprobeerd bij een vriend. Helaas kan de klantenservice geen maand eraf halen dus nu een maand wachten, de laatste 12 maanden toevoegen en dan omzetten naar game pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 11:22
Darow schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:39:
[...]

Ja die werkt nog.
Vorige week bij mij zelf gedaan en vandaag geprobeerd bij een vriend. Helaas kan de klantenservice geen maand eraf halen dus nu een maand wachten, de laatste 12 maanden toevoegen en dan omzetten naar game pass.
Oke want als je live hebt en dan kijkt bij gamepass is het voor 1 maand 1 euro en verder 13. Hoe heb je dat gedaan dan? Want idd is ook voor een vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:43
mike0001 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:18:
[...]

Oke want als je live hebt en dan kijkt bij gamepass is het voor 1 maand 1 euro en verder 13. Hoe heb je dat gedaan dan? Want idd is ook voor een vriend
Ik heb zelf vorige week 2,5 jaar aan Xbox live tegoed gekocht en geactiveerd. Vervolgens de pagina bezocht om voor 1 euro gamepass aan te schaffen. Deze zet al je Xbox live maanden tot een Max van 36 om in gamepass. Dit kun je wel maar eenmaal doen als ik het allemaal goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Xbox Live is weer eens supersnel. Ja echt. Nieuwe Gamepass quest voor +500 om oa een achievement in Gears 5 te halen. 63.08GB in een klein half uur. Regelmatig de snelheid boven de 500MBps gezien. Lekker weer na de toch wat tegenvallende snelheid tijdens Covid19.

Er is ook weer een systeem update geweest. Echter de pagina waar normaal de changelog staat, is nog niet bijgewerkt.

Volume up/down en mute nog steeds niet gefixed. :(

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 15-07-2020 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darow schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:22:
[...]

Ik heb zelf vorige week 2,5 jaar aan Xbox live tegoed gekocht en geactiveerd. Vervolgens de pagina bezocht om voor 1 euro gamepass aan te schaffen. Deze zet al je Xbox live maanden tot een Max van 36 om in gamepass. Dit kun je wel maar eenmaal doen als ik het allemaal goed heb begrepen.
Zolang deze voorwaarden zo bestaan kan het wel vaker, alleen die 1 euro is eenmalig.
Ik heb die 1 euro actie gelijk gedaan toen ze er mee begonnen vorig jaar maar toen had ik nog maar tot maart dit jaar live of zo en dacht dat ik liever op de pc wou gaan gamen. Dit jaar weer terug bij Xbox en begin juni 3 jaar live gestapeld en om kunnen zetten naar gamepass ultimate, enige verschil was dat ik nu 13 euro moest betalen voor een maand maar ik zit nu dus gebakken tot juni 2023.
Maar ik verwacht dat ze deze voorwaarden tegen die tijd toch echt wel eens aangepast zullen hebben... Ze zullen ooit toch wel eens gewoon geld aan ons willen gaan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:35:
Over twee weken komt Grounded uit in Xbox Game Preview! Misschien een beetje raar maar daar kijk ik echt naar uit :P Heb de film Honey, I shrunk the kids vroeger echt te vaak gezien. :)

Maar nu nog eerst wat weekjes knallen in Sea of Thieves. Misschien wel de game die mij het meest verrast heeft deze generatie... Deze game heeft mijn drive naar het 100% completen van de achievements in games die ik speel wat doen wegebben. :P
Heh blijft interessant, de zin en onzin van achievements! Ikzelf heb er ook even minder mee te maken omdat ik nu op een device speel die geen support heeft voor cheevo's. Aan de ene kant mis ik het wel, aan de andere kant geeft het ook wel een soort van rust :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-08 21:06
Darow schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:22:
[...]

Vraagje daarover. Ik heb dit dus al een keer gedaan en mijn abo (Live Gold incl. Gamepass) loopt nu tot 10-12-2020. Terugkerende betaling heb ik uitgeschakeld.
Kan ik nu dus weer 3 jaar Live bijkopen en dit voor 1 euro extra omzetten naar Live incl. Gamepass? Zoja, moet ik hiervoor dan bijvoorbeeld eerst wachten tot 11-12-2020 zodat hij verlopen is, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja als je live koopt zolang je ultimate hebt wordt de waarde van live omgezet in de waarde van ultimate en krijg je dus fors minder maanden. Mijn ultimate loopt in januari af en ik heb geen interesse erin, maar om mijn live die ik wel wil hebben te verlengen moet ik dus wachten tot ultimate echt is afgelopen.
Voor zo een omzetting geldt hetzelfde. (als dat dan nog steeds kan)

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2020 09:00 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-08 21:06
ArthurMorgan schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:59:
Ja als je live koopt zolang je ultimate hebt wordt de waarde van live omgezet in de waarde van ultimate en krijg je dus fors minder maanden. Mijn ultimate loopt in januari af en ik heb geen interesse erin, maar om mijn live die ik wel wil hebben te verlengen moet ik dus wachten tot ultimate echt is afgelopen.
Voor zo een omzetting geldt hetzelfde. (als dat dan nog steeds kan)
Ok, wachten dus tot 11-12-2020 en dan hopen dat die deal nog steeds bestaat om Live om te zetten naar Gamepass Ultimate. Of is die deal sowieso maar eenmalig en twee keer toepasbaar op het zelfde account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
MRE-Inc schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:31:
Xbox Live is weer eens supersnel. Ja echt. Nieuwe Gamepass quest voor +500 om oa een achievement in Gears 5 te halen. 63.08GB in een klein half uur. Regelmatig de snelheid boven de 500MBps gezien. Lekker weer na de toch wat tegenvallende snelheid tijdens Covid19.
Deze quest werkt bij mij niet. Kan deze niet activeren en ook het bekijken van de trailer levert geen vinkje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@ariekanari Klopt, bij mij werkt het ook niet. Zal het straks nog eens proberen. Toch makkelijk +500 erbij. Al moet ik zeggen dat Microsoft de laatste tijd wel weer flink zit te kloten met die gamepass quests en bij behorende punten die te verdienen zijn.

Ook die +50 voor een dagelijkse achievement. Je moet vooral NIET op die tegel klikken op je XBox als je nog GÉÉN achievement hebt gehaald, dan werkt het voor die dag namelijk niet meer, ook als je daarna alsnog een achievement haalt.

Vanavond nog even de 10 weken streak vol maken voor +1000 en ik zit binnen 4 maanden op 26.000 punten ongeveer. :)

EDIT: Net geprobeerd en werkt dus nog steeds niet. Gisteren stond de melding: verloopt over 30 dagen er nog bij. Die staat nu op 29 dagen. Dat werkt dus wel :')

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 16-07-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

En wat je kan je doen met die punten? Zie die daily's steeds voorbij komen in Gamepass maar snap niet wat je er mee kan doen, dus daarom negeer ik het tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Nogne schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:11:
En wat je kan je doen met die punten? Zie die daily's steeds voorbij komen in Gamepass maar snap niet wat je er mee kan doen, dus daarom negeer ik het tot nu toe.
Je kunt deze inwisselen voor o.a. MS tegoed. Ik zou echter niet meedoen aan de prijsvragen waarmee je een Xbox One X kunt winnen, volgens mij trekken ze al jaren geen maandelijke winnaars meer.

In de Rewards-app is een tab Inwisselen aanwezig. Of kijk op de Rewardswebpagina (en levert ook nog een paar punten op).
Controleer wel of je bent aangemeld met hetzelfde Microsoft-account als waarmee je bent aangemeld op een Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ariekanari schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:40:
[...]

Je kunt deze inwisselen voor o.a. MS tegoed. Ik zou echter niet meedoen aan de prijsvragen waarmee je een Xbox One X kunt winnen, volgens mij trekken ze al jaren geen maandelijke winnaars meer.

In de Rewards-app is een tab Inwisselen aanwezig. Of kijk op de Rewardswebpagina (en levert ook nog een paar punten op).
Controleer wel of je bent aangemeld met hetzelfde Microsoft-account als waarmee je bent aangemeld op een Xbox.
Ahh nice, dat klinkt wel goed. Moet ik toch meer eens wat Gamepass quests gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Nogne die punten staan voor geld. Ongeveer 1000 punten staat voor ongeveer 1 euro. In de USA loopt dat programma al veel langer en ik zie op social media regelmatig dat bezitters van Xbox consoles hun controller, 1 jaar gold of zelfs hun hele One X er mee betaald hebben.

Hier is het programma wat minder uitgebreid (nog), maar hopenlijk zal je hier ook tzt dezelfde hoeveelheid punten kunnen sparen per maand. Ik zit nu ongeveer op 5000 - 6000 punten per maand. Sinds maart 2020 echt actief mee begonnen en zit nu op een kleine 25.000.

@ariekanari ik spaar het ook lekker op. Er was wel iemand hier op tweakers die zijn gehele tegoed had verzilverd voor Surface Pro tablet deelnames en er ook daadwerkelijk één had gewonnen. Dan heb je toch een device van zo'n pak hem beet 600 euro of meer te pakken.

Verder leveren aankopen in de Microsoft Store ook punten op. 20 per uitgegeven euro dacht ik. Dus als je een game koopt op je Xbox en je doet mee aan het rewards programma, dan spaar je ook punten. Beetje koekje van eigen deeg, maar toch.

Ik heb wel eens een film gehuurd via mn Xbox (Joker) Huur je 3 films, dan krijg je 2500 punten echter was toen de voorwaarde dat die gehuurde film minstens 4,99 moest kosten. Huurde je een film van 3.99 dan telde die niet mee voor je stempelkaart. Wilde die maand nog meer films huren voor die 2500 punten, maar de films die 4.99 kosten toen, waren niet mijn smaak.

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 16-07-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
MRE-Inc schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:52:
Hier is het programma wat minder uitgebreid (nog), maar hopenlijk zal je hier ook tzt dezelfde hoeveelheid punten kunnen sparen per maand. Ik zit nu ongeveer op 5000 - 6000 punten per maand. Sinds maart 2020 echt actief mee begonnen en zit nu op een kleine 25.000.
Hoe kom je aan 5000-6000/maand?
Laat maar, ik heb het al "gevonden". Deze 1/2 maand heb ik "Je hebt deze maand 3.205 punten verdiend! Je blijft Niveau 2"
Dan kom je wel richting de genoemde te verdienen punten.

[ Voor 23% gewijzigd door ariekanari op 16-07-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ariekanari schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Hoe kom je aan 5000-6000/maand?
Laat maar want env kijken levert op dat ik deze 1/2 maand op "Je hebt deze maand 3.205 punten verdiend! Je blijft Niveau 2"
Dan kom je wel richting de genoemde te verdienen punten.
De dagelijkse quests in de gamepass app. Je krijgt als je ze bijna allmaal doet, inclusief de wekelijkse een bonus van 1000 aan het eind van de maand. Elke dag 10 voor een zoekopdracht via je browser op je desktop als je Edge Chromium gebruikt, al zie ik die nu niet meer staan op mijn rewards pagina.

Via de XBox nog je wekelijkse opdracht / stempelkaart waarbij je bij week 1, 3, 5 en 10 een bonus krijgt van 100 of meer. Dan nog een stempelkaart die wel eens in de rewards app verschijnt voor 1000.

Tel je die bij elkaar op, dan kom je aan het eind van de maand wel aan een kleine 5000 punten. Kost je een paar minuten per dag en die heb ik wel :D

En dan vergeet ik nog de dagelijkse +50 voor een achievement.

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 16-07-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gears quest doet het hier inderdaad ook niet.
Trailers met Nederlandse tekst blijft trouwens ook wel erg, maar Microsoft denkt dat we hier heel erg aan localisation hangen... Maar ze lijken het dan weer niet belangrijk genoeg te vinden om het echt goed te doen.
"Dom is aangekomen" oh moet ie op dieet? _O-

Ik zit trouwens ondertussen ook bijna op 5k punten... Begin juni begonnen en deze maand pas ook de quests uit de rewards app gaan doen. Dat gaat inderdaad best rap ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 16-07-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk bij de One. Kan ik makkelijk 2 xboxen in mijn huis zetten, gewoon met 1 liveaccount, en ik ben ook de enige gebruiker, en dan een poos op de eerste spelen en dan naar de andere kamer en gewoon eenvoudig verder gaan op de andere? Met cloudsaves gaat dat uiteraard prima. Maar worden de updates ook gewoon op beide gezet, en is het ook gewoon een kwestie van aanzetten en spelen. Dus dat het eigenlijk in geen enkel opzicht uitmaakt welke je aanzet.

Heb nu gewoon 1 XoX, maar wil vanaf de next consoles naar 2 dezelfde gaan zodat het niet uitmaakt waar ik de Xbox aan zet. En gewoon na een uur naar de andere kan gaan en vrij eenvoudig verder kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik had gisteravond die trailer van Gears 5 idd ook bekeken, maar het geluid uit staan. Telde dus idd niet mee. Deze maand doe ik het rustig aan met de rewards. Zit nu nog maar op 1200 ongeveer. Komt ook omdat ik binnenkort op vakantie ga en dan toch de wekelijkse niet kan voltooien.

Wil de wekelijkse streak wel volhouden. Week 20 is +2500. Vanavond dus een 10 weken streak volmaken. Heb iig voor als ik in het buitenland zit en 3 achievements moet halen al 3 simple achievements klaar staan in Mafia III. Vaak is het de ene week 50 Bing searches + 3 achievements in een willekeurige game + 1x bekijk Game X in de store.

@ArthurMorgan Heel simpel: Ja, het werkt precies zoals je beschrijft. Heb zelf ook 2 Xbox One console's thuis staan. Één One X in de woonkamer en één One Elite op de slaapkamer van mijn zoon. Op beide staat mijn account. Zolang je bij het installeren van een game beide consoles kiest (als je het via de browser koopt, kun je kiezen op welke console je ze wil installeren) werkt dat prima. Het enige wat verschilt is volgens mij je achtergrond.

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 16-07-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:27:
Hoe zit dat eigenlijk bij de One. Kan ik makkelijk 2 xboxen in mijn huis zetten, gewoon met 1 liveaccount, en ik ben ook de enige gebruiker, en dan een poos op de eerste spelen en dan naar de andere kamer en gewoon eenvoudig verder gaan op de andere? Met cloudsaves gaat dat uiteraard prima. Maar worden de updates ook gewoon op beide gezet, en is het ook gewoon een kwestie van aanzetten en spelen. Dus dat het eigenlijk in geen enkel opzicht uitmaakt welke je aanzet.

Heb nu gewoon 1 XoX, maar wil vanaf de next consoles naar 2 dezelfde gaan zodat het niet uitmaakt waar ik de Xbox aan zet. En gewoon na een uur naar de andere kan gaan en vrij eenvoudig verder kan spelen.
Maakt niks uit. Beide draaien gewoon als normaal, save game (upload) synchronisatie is bijna instant in mijn ervaring (soms heeft ie net een minuut extra nodig) en als je ze beide in instant-on hebt staan krijgen beide gewoon updates binnen.

Het enige wat je hebt is dat je bij een internet storing enkel je digitale gekochte games op de home/hoofd xbox kan spelen ivm de licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Caayn schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:32:
[...]
Maakt niks uit. Beide draaien gewoon als normaal, save game synchronisatie is bijna instant in mijn ervaring (soms heeft ie net een minuut extra nodig) en als je ze beide in instant-on hebt staan krijgen beide gewoon updates binnen.

Het enige wat je hebt is dat je bij een internet storing enkel je digitale gekochte games op de home/hoofd xbox kan spelen ivm de licentie.
Kijk dat is goed om te horen :)
Dank je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mijn XoX blijft problemen geven, continue installation stopped en een voorraad E105 errors.

Internet maakt mij niet veel wijzer. Wat heb ik al geprobeerd:

- Cache gecleared
- Externe harde schijf losgekoppeld
- Complete reset van de console, naar fabrieksinstellingen
- Stroom eraf voor 60seconden
- Nieuwe interne harde schijf (ivm E105 error)
- Garantie is verlopen

Iemand nog tips of ideeën, alvorens ik met een dure baksteen zit..
Pagina: 1 ... 62 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.