Finraziel schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:34:
Ze zijn net online gekomen volgens mij... Terwijl ik aan het spelen was triggerden ineens een stel quests maar om de play gamepass quest te krijgen moest ik mijn game opnieuw starten.
Beetje vaag dat er nu pas nieuwe monthly quests zijn, kwart van de maand is al om. Maar goed, ze zijn er weer, yay

Staat ook een eind datum bij en dat loopt vaak tot en met de eerste week van de volgende maand. Waarom ? Geen idee, maar de dagelijkse quests komen bij mij ook vaak na 18:00 of 19:00 uur in de app te staan en lopen dus niet van 00:00 - 23:59.
Merkte overigens wel dat de +50 voor de dagelijkse achievement vaak buggy is. Als ik op een nieuwe dag die even aanklik en daarna een achievement haal en deze dan weer probeer te verzilveren dat het dan niet lukt. Blijf ik van die +50 tegel af en haal dan een achievement en verzilver ik hem dan, dan gaat het meestal wel goed.
Wat me ook opviel is dat wanneer je om 23:45 een achievement haalt en om 00:01 de +50 wilt verzilveren, dat het dan ook niet werkt waardoor het dus lijkt dat de +50 voor een achievement wel elke dag om 00:00 reset, maar dat kan ook toeval zijn.
Heb momenteel een 8 week streak. Wel alvast wat hele makkelijke achievements aan het op sparen zodat als ik straks toch op vakantie ga en je 3 achievements in een willekeurige Xbox game moet halen, ik die via mijn iPhone of iPad via streaming even makkelijk kan halen zonder de streak te verbreken.
Sommige van die gasten in de US waar het programma al veel langer loopt, betalen met al die punten gewoon de helft van hun nieuwe console ermee.
En om nog even het nut van de gamepass quests en bij behorende te winnen punten te bespreken. Door die quests ben ik begonnen met Journey to the savage planet. Een game die ik zonder gamepass en gamepass quests nooit gespeeld zou hebben, maar nu enorm veel plezier aan beleef. Grafisch vind ik het erg mooi, sfeertje en wereld spreken me enorm aan. Had ik niet van mezelf verwacht.

Ga de DLC dus ook maar kopen als ik hem uitgespeeld heb.
[
Voor 11% gewijzigd door
MRE-Inc op 08-07-2020 11:40
]