Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 03-07 19:47

Player1S

Formerly known as L1nt

Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:33:
Holyshit. BREAKING.

Microsoft is shutting down Mixer and partnering with Facebook Gaming

https://www.theverge.com/...rtnership-xcloud-features

[Twitter]
Terwijl de gehele Mixer community wachtte op een fatsoenlijke reactie betreft alle shit die afgelopen weekend is uitgekomen over partners die andere streamers aangerand hebben....

Player1s Twitch

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:02
Ik ben nu wel benieuwd of de ingebouwde streaming van de xbox wel blijft werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:34
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:33:
Holyshit. BREAKING.

Microsoft is shutting down Mixer and partnering with Facebook Gaming

https://www.theverge.com/...rtnership-xcloud-features

[Twitter]
Verdikkeme, waarom nou weer met FB?! -O-
Segafreak83 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:26:
[...]

Verdikkeme, waarom nou weer met FB?! -O-
Omdat dat waarschijnlijk de enige toko is die er nog geld voor over had om stuff over te nemen. Dat is nog altijd goedkoper dan het helemaal opdoeken.

Ben benieuwd of Ninja en Shroud nog mee gaan of dat die weer lekker terug naar Twitch gaan.

Ik had al lang het idee dat Mixer ook geen lang leven beschoren was, wel jammer maar zo werkt het nou eenmaal. Microsoft is goed met het lanceren van unieke producten. Zodra ze wat proberen na te doen, gaat het al snel fout.

Het zal me niet verbazen als Bing ook nog het loodje gaat leggen dit jaar want dat gaat eigenlijk ook nergens heen. Sure de techniek is leuk, maar volgens mij moet die ook nog eens winst gaan maken.

Voordeel voor de next-gen is wel dat er geen Mixer integratie meer is en je gewoon lekker op Twitch over kan gaan. Wellicht dat ze daarom ook nu de stekker eruit trekken ipv later. Let maar op, er komt over een maand of wat nog een samenwerkingsverband tussen Xbox en Twitch

[Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2020 21:59]

Martinspire - PC, PS4, X1

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20:49
Oh god no geen Facebook, straks zitten er api’s in die alsnog sneaky meedraait terwijl je dat van je homescreen geknikkerd hebt.

Xbox: J3THPA1N

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:32
Ik zit er het zelfde in ik ga de Mixer app zo snel mogelijk deïnstalleren om te voorkomen dat deze mogelijk automatisch wordt vervangen door een FB Gaming-app met alle FB tracking cookies.
Ik heb niets met het kijken naar streams op om het even welke streamingsdienst maar met FB wil ik niets te maken hebben.

Shit. Verwijderen van de Mixer gaat niet want Mixer is sinds de "nieuwe Mixer" gaan app meer maar geïntegreerd in de MS dashboard/firmwware.
Ik ben echt niet blij.

[Voor 21% gewijzigd door ariekanari op 22-06-2020 22:37]

Xbox Live Gamertag Exophase Gamertag gamerdvr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14:31
ariekanari schreef op maandag 22 juni 2020 @ 22:31:
Ik zit er het zelfde in ik ga de Mixer app zo snel mogelijk deïnstalleren om te voorkomen dat deze mogelijk automatisch wordt vervangen door een FB Gaming-app met alle FB tracking cookies.
Ik heb niets met het kijken naar streams op om het even welke streamingsdienst maar met FB wil ik niets te maken hebben.

Shit. Verwijderen van de Mixer gaat niet want Mixer is sinds de "nieuwe Mixer" gaan app meer maar geïntegreerd in de MS dashboard/firmwware.
Ik ben echt niet blij.
Ik heb sinds vier of vijf jaar nergens meer iets van Facebook geïnstalleerd en hoop niet dat dit straks in de Xbox (of Series X...) terecht komt.. Dan is het een no buy voor mij.. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over..

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:45
Maar goed dat Phil naar me geluisterd heeft mbt Mixer :) Hoop zo snel mogelijk een systeem update zodat die hele zooi eruit is al verwacht ik dat dit nog wel even zal duren. Zal wellicht een rebranding krijgen ofzo, dat is ook nog mogelijk.
MRE-Inc schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:47:
[...]

Ik neem aan dat je het hebt over de wijzigingen in de update en niet om mijn bericht ;)

Zijn er uberhaupt hier gebruikers die Mixer gebruiken om te kijken of om zelf te streamen ? Net zo als die clubs. Ben lid van 2 clubs, geen idee wat ik daar mee kan doen. Mixer start ik alleen op voor een Gamepass quest en zodra die gestart is, ram ik op B om weer terug te gaan van waar ik kwam. Die hele zooi mag er van mij uit.

Ga HDMI-CEC fixen en de mute button op de XBox Remote ipv deze onzin en zorg nou eens voor een gui die niet om de 4 weken verandert.

XBL: MRE Inc

ACC is nu ook beschikbaar op de consoles, ze hebben van wat ik begreep in ieder geval de hele physic engine overgezet (alsmede menu 1 op 1 overgenomen).

Maar graphics, gaat beetje low/medium PC settings, maar van dag->nacht racen is bijzonder interessant.
https://xboxclips.co/sine...3d-4162-ac36-d727a734fe42

De vraag van de dag, wat klopt er niet aan deze clip? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:53:
ACC is nu ook beschikbaar op de consoles, ze hebben van wat ik begreep in ieder geval de hele physic engine overgezet (alsmede menu 1 op 1 overgenomen).

Maar graphics, gaat beetje low/medium PC settings, maar van dag->nacht racen is bijzonder interessant.

De nr 10 staat boven jou?
Je gamertag klopt niet? Het is SinergyX niet SinergyXL?
spoiler:
pun intented ;)

Het is Silverstone maar het regent niet?

Acties:
  • +1Henk 'm!
kevlar01 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:15:
[...]

De nr 10 staat boven jou?
Je gamertag klopt niet? Het is SinergyX niet SinergyXL?
spoiler:
pun intented ;)

Het is Silverstone maar het regent niet?
hahaha, bijna :P

Nee, ging mij op de virtuele spiegel, vanaf het moment dat het schemerig werd (je ziet hele baan nog prima), werd zicht op de spiegel overkill donker, enige wat je ziet is paar witte stipjes van de koplampen van de persoon achter je.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:43

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:42:
https://majornelson.com/2...n-xbox-game-pass-console/

Night Call is een nieuwe game direct beschikbaar in gamepass.

[YouTube: Night Call - Coming to Nintendo Switch and Xbox One June 24th!]

Een beetje mixed reviews, maar Eurogamer vind ik altijd wel prima om te lezen en die hebben de game het label "recommended" gegeven.

https://www.eurogamer.net...is-crime-and-a-cab-driver
Top gamepass game weer, ik zou dit niet snel gekocht hebben, maar nu zeker even proberen!

in het verlengde daarvan, gister ook even 'the bards tale' geprobeerd.....what can i say, het is sowieso niet mijn genre, en tsja zowel gfx als ook gameplay kwamen wat gedateerd over......voice acting is wel erg goed, maar denk dat ik deze persoonlijk weer van mijn schijf af mik.
Maar wel leuk om even zelf geproefd te hebben wat het is.
Ha ik dacht eerst dat ze samshodown chars in for honor wilde doen! andersom is idd logischer :+
Dus ja top game, en leuk dat dit erbij gekomen is, nu hopen dat de seasonpasses een keer in de reclame gaan (de eerst heb ik iig al)

10 second ninja DONE

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:14
Zijn hier mensen die een Xbox One aangesloten hebben via Bluetooth op een Bluetooth speaker? Mijn broertje wilt zijn Xbox One aansluiten op een Harman Kardon Go+Play, maar helaas heeft die speaker geen optische ingang. Nu hadden we deze (https://nl.aliexpress.com/i/4000070561746.html) een tijd geleden besteld, maar die is nooit binnen gekomen. Die zou moeten werken maar we zoeken dus een soortgelijke. Nu kwam ik dit tegen: https://www.bol.com/nl/p/...NNyA.1_7_8.9.ProductImage Zou dat ook werken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aeensing
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:43:
Zijn hier mensen die een Xbox One aangesloten hebben via Bluetooth op een Bluetooth speaker? Mijn broertje wilt zijn Xbox One aansluiten op een Harman Kardon Go+Play, maar helaas heeft die speaker geen optische ingang. Nu hadden we deze (https://nl.aliexpress.com/i/4000070561746.html) een tijd geleden besteld, maar die is nooit binnen gekomen. Die zou moeten werken maar we zoeken dus een soortgelijke. Nu kwam ik dit tegen: https://www.bol.com/nl/p/...NNyA.1_7_8.9.ProductImage Zou dat ook werken?
Net gekeken in de instellingen voor je maar ik kan nergens bluetooth optie vinden of dat jij je audio uit via bluetooth kunt doen. Het gaat allemaal via hdmi of optisch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 17:18
Lees zijn vraag nog eens 😉

Durf er zelf niet 100% antwoord op te geven maar dat is een leuk adaptertje zeg!

[Voor 61% gewijzigd door PepieNL op 24-06-2020 17:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Je moet eerder op de links klikken want de vraag lezend dacht ik ook dat hij een bluetooth speaker direct aan een Xbox wou koppelen...
Met zo'n ding er tussen lijkt me dat het gewoon moet lukken maar ik heb zo'n ding niet dus geen garantie... Anders gewoon bestellen en uitproberen, werkt het niet dan stuur je hem terug.

Gamertag: Finraziel42

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19:45

Koning-Admiraal

De commandant!

-

[Voor 105% gewijzigd door Koning-Admiraal op 24-06-2020 19:03]

‪Set your goals high, and don't stop till you get there.‬

Acties:
  • +1Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
Behoorlijk divers aanbod aan games moet ik zeggen. The Falconeer steekt er wel met kop en schouders bovenuit kwa sfeer en graphics. Of is het de Nederlandse ondertoon in het Engels bij die video wat mij zo aanspreekt? :+

Ben wel blij dat de focus op kleinere titels blijft. Merk wel dat je al die grote AAA titels achter elkaar beu kan worden. Iets kleins en interessant uitgewerkt kan soms ook juist de juiste snaar raken. Hoop alleen dat we snel nog iets gaan zien van Tunic. Die game viel mij een paar jaar geleden positief op, maar de informatie de vrijgegeven wordt is en blijft vrij summier. Had die in een dergelijke oplijsting als nu gedeeld wordt wel verwacht eigenlijk.

Al ben ik ook direct helemaal hype van die minuut aan audiosnippet die Halo deelde vandaag, dus wat dat betreft ben ik ook wel een kuddedier :+
Ben wat verpest door de MCU films geloof ik, want het voelt allemaal wat vreemd aan op de een of andere manier. Het is een grote titel die er aan komt, maar het pakt mij nog niet. Gevoelsmatig klopt er iets niet.

[Voor 11% gewijzigd door Wom op 24-06-2020 23:24]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Interessant, nieuwe strategy game komt naar Xbox: Little Big Workshop:

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Vanaf 24 september.

Ik heb hem al op PC waar ie in Early Access zit en het is wel een geinig spelletje. Niet te moeilijk, goede tijdverspilling.

• aeensing
SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:53:

Hoe is die game? Ik heb ac1 en ik zit in twijfel of ik acc moet halen of verder moet gaan met pc2

Was bij ac1 redelijk snel afgehaakt ivm een fiat 500 wat echt sloom aanvoelde.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

@uchiha tijntje the messenger iets voor jou? zeer moelijke 2d arcade action!

En! misschien heb je me motivatie gegeven, je hebt diablo 3 niet gemaxed! Wellicht dat ik dat dan wel ga doen! Hoewel de kans 'iets' :+ waarschijnlijker is dat jij die missende cheevo even in een avondje erbij klapt :P

Ik moet er nog een stuk of 10-14 (overigens wel op ps4, maar inhoudelijk verschillen de doelen niet afaik)

10 second ninja DONE

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
Weer een rally game? Hebben ze niks beter te bieden?! Dit is jammer, want de bibliotheek qua games biedt zoveel meer :(

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Toshirou schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 08:59:
[...]

Weer een rally game? Hebben ze niks beter te bieden?! Dit is jammer, want de bibliotheek qua games biedt zoveel meer :(
Misschien interessant punt, met het succes van gamepass, zou het games with gold prince mogelijk niet verlengd worden? Aan de andere kant, als ze het op de manier doen, met voornamelijk fillers en af en toe wat verdwaalde toppers dan houden ze wel hun woord.....?

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 08:35:
@uchiha tijntje the messenger iets voor jou? zeer moelijke 2d arcade action!

En! misschien heb je me motivatie gegeven, je hebt diablo 3 niet gemaxed! Wellicht dat ik dat dan wel ga doen! Hoewel de kans 'iets' :+ waarschijnlijker is dat jij die missende cheevo even in een avondje erbij klapt :P

Ik moet er nog een stuk of 10-14 (overigens wel op ps4, maar inhoudelijk verschillen de doelen niet afaik)
Die laatste achievement van Diablo is echt een grind achievement die ik niet ga halen, haha. Iets van 250 of 500 keer een side missie spelen ofzo. Dat is zelfs mij teveel van het goede :)

Verder heeft Sea of Thieves mij in haar greep, waardoor ik amper andere spellen speel. Heb deze maand maar iets van 800 gamerscore gehaald. Een laagterecord sinds november 2016 ofzo :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:01:
[...]

Die laatste achievement van Diablo is echt een grind achievement die ik niet ga halen, haha. Iets van 250 of 500 keer een side missie spelen ofzo. Dat is zelfs mij teveel van het goede :)

Verder heeft Sea of Thieves mij in haar greep, waardoor ik amper andere spellen speel. Heb deze maand maar iets van 800 gamerscore gehaald. Een laagterecord sinds november 2016 ofzo :P
Haha blijven spelen dat SoT! dan kan ik zeggen dat ik je een maand verslagen heb (mag ik me nog steeds flink kwaad maken de komende dagen dan :P )

en ja, die grind cheevo is er inderdaad een waar ik ook niet vrolijk van werd, misschien daar toch maar wat hulp voor inroepen om die met iemand samen snel/optimaal te doen.

Mijn probleem is meer, als ik iets leuk vind kan ik het uren spelen, maar als de zin voorbij is, dan is het moeilijk om iets weer op te pakken....maar wie weet, ik vond (en vind!) het echt wel leuke gameplay en zou het wel tof vinden om die game te maxen)

the messenger: ik heb hem al kort geprobeerd op epic, maar gestopt (ik zal niet zeggen dat het alleen door 'geen achievements' komt, maar helpen doet het niet :P )
Ben wel van plan het nogmaals te proberen op xbox....enige jammere hierbij is dat ik doorgaan zo'n game dan liever speel met een dpad die meer gericht is op 2d gaming, en voor de one, heb ik dan weinig tot geen opties, in principe werken x360 controllers niet toch? ach ja, kan het altijd testen natuurlijk.
(ik heb enkele x360 controllers met fijnere dpads, de standaard pad van de 360 heeft nog een slechtere dpad dan de one pad verwacht ik)
Anders wellicht via gamepass pc (als de game daar uberhaupt ook inzit)

10 second ninja DONE

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:01:
[...]

Die bounties moet je niet in je eentje gaan doen... Kies een torment niveau dat je heel makkelijk aan kan en join multiplayer games voor bounties. Iedereen gaat dan op eigen houtje de bounties doen waardoor je er 4 keer zo snel doorheen gaat.
En dat doen mensen niet voor de achievement natuurlijk, maar voor de bounty materials die je als beloning krijgt (dat kistje wat Tyrael je geeft als je alle bounties in een act af hebt). Die zijn nodig voor allerlei cube recepten en gebruiken mensen om betere gear te grinden. Als je echt end game speelt dan gaat deze dus eigenlijk ook vanzelf.

Finraziel schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:38:
[...]

Die bounties moet je niet in je eentje gaan doen... Kies een torment niveau dat je heel makkelijk aan kan en join multiplayer games voor bounties. Iedereen gaat dan op eigen houtje de bounties doen waardoor je er 4 keer zo snel doorheen gaat.
En dat doen mensen niet voor de achievement natuurlijk, maar voor de bounty materials die je als beloning krijgt (dat kistje wat Tyrael je geeft als je alle bounties in een act af hebt). Die zijn nodig voor allerlei cube recepten en gebruiken mensen om betere gear te grinden. Als je echt end game speelt dan gaat deze dus eigenlijk ook vanzelf.
Nu alleen de Staff of Herding nog.... dat is pas een grind :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nou, omdat hij binnenkort uit gamepass verdwijnt heb ik deze week eindelijk life is strange 2 gespeeld... Maar ik heb me er doorheen moeten slepen. Als er geen deadline achter gezeten had weet ik niet of ik hem uitgespeeld had.

LiS 1 en Before the Storm vond ik echt geweldig. Deel 1 had de time travel mechanic om je te hooken en ik vind het verhaal echt fantastisch. BtS werkte voor mij omdat het voort borduurde op de band die ik al had met Chloe. Sterker nog, ik heb LiS1 opnieuw gespeeld na BtS omdat ik daarna niet meer kon leven met mijn originele keuze aan het einde (wie hem gespeeld heeft weet dan vast wat mijn originele keuze was en de nieuwe).

Deel 2? Meh... De power er in is niet van jou, en voor de eerste 2/3 van de game lijkt het ook nauwelijks invloed op het verhaal te hebben. Ze hadden die power er uit kunnen laten en met minimale aanpassingen had het verhaal exact hetzelfde kunnen zijn (tot de laatste derde dus). Alle karakters die je tegenkomt zie je maar even, alleen de 2 broers worden opgebouwd... En dat is op zich wel goed gedaan, maar het is jammer dat de andere karakters erg weinig ontwikkeling krijgen omdat ze steeds maar één episode echt in beeld zijn.

Maar het allerergste van de game is imho dat het één grote slecht nieuws show is... Ja, in deel 1 ging het ook steeds mis, maar het werd goed afgewisseld met leuke dingen. Het had een perfecte feel good/feel bad balans. Bovendien had ik in deel 1 het gevoel dat ik werkelijk invloed had op wat er gebeurde. Ja tuurlijk de werkelijke keuze in het verhaal is beperkt want je kunt gewoon niet een compleet andere kant op gaan, maar het voelde alsof wat Max deed er in ieder geval echt toe deed. In deel 2, alles is uitzichtloos, het is vanaf het begin duidelijk dat de beste keuze zou zijn om níet te vluchten. En er zijn diverse punten in het verhaal waar het heel erg duidelijk is wat er mis gaat, maar de game geeft je op die momenten alleen een schijnkeuze. Deel 2 is een extreem pessimistische blik op de wereld en is erg deprimerend. Het is compleet uit balans, de ontwikkelaar is naar mijn idee compleet vergeten dat een game leuk hoort te zijn. Daarnaast vind ik het vreemd dat de enige min of meer geldige reden die ik zie om te vluchten (de overheid zou experimenten doen op degene met de power) compleet genegeerd wordt. Het einde gaf ook totaal geen voldoening wat mij betreft (en ik heb de mogelijke eindes bekeken en heb niet het idee dat er een betere bij zat).

Ik had van tevoren al zo'n gevoel dat deel 2 nooit zou kunnen tippen aan deel 1 voor mij, daarom had ik hem nog niet gespeeld... Jammer dat dat dus inderdaad zo blijkt te zijn.

Finraziel schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:08:
Nou, omdat hij binnenkort uit gamepass verdwijnt heb ik deze week eindelijk life is strange 2 gespeeld... Maar ik heb me er doorheen moeten slepen. Als er geen deadline achter gezeten had weet ik niet of ik hem uitgespeeld had.

LiS 1 en Before the Storm vond ik echt geweldig. Deel 1 had de time travel mechanic om je te hooken en ik vind het verhaal echt fantastisch. BtS werkte voor mij omdat het voort borduurde op de band die ik al had met Chloe. Sterker nog, ik heb LiS1 opnieuw gespeeld na BtS omdat ik daarna niet meer kon leven met mijn originele keuze aan het einde (wie hem gespeeld heeft weet dan vast wat mijn originele keuze was en de nieuwe).

Deel 2? Meh... De power er in is niet van jou, en voor de eerste 2/3 van de game lijkt het ook nauwelijks invloed op het verhaal te hebben. Ze hadden die power er uit kunnen laten en met minimale aanpassingen had het verhaal exact hetzelfde kunnen zijn (tot de laatste derde dus). Alle karakters die je tegenkomt zie je maar even, alleen de 2 broers worden opgebouwd... En dat is op zich wel goed gedaan, maar het is jammer dat de andere karakters erg weinig ontwikkeling krijgen omdat ze steeds maar één episode echt in beeld zijn.

Maar het allerergste van de game is imho dat het één grote slecht nieuws show is... Ja, in deel 1 ging het ook steeds mis, maar het werd goed afgewisseld met leuke dingen. Het had een perfecte feel good/feel bad balans. Bovendien had ik in deel 1 het gevoel dat ik werkelijk invloed had op wat er gebeurde. Ja tuurlijk de werkelijke keuze in het verhaal is beperkt want je kunt gewoon niet een compleet andere kant op gaan, maar het voelde alsof wat Max deed er in ieder geval echt toe deed. In deel 2, alles is uitzichtloos, het is vanaf het begin duidelijk dat de beste keuze zou zijn om níet te vluchten. En er zijn diverse punten in het verhaal waar het heel erg duidelijk is wat er mis gaat, maar de game geeft je op die momenten alleen een schijnkeuze. Deel 2 is een extreem pessimistische blik op de wereld en is erg deprimerend. Het is compleet uit balans, de ontwikkelaar is naar mijn idee compleet vergeten dat een game leuk hoort te zijn. Daarnaast vind ik het vreemd dat de enige min of meer geldige reden die ik zie om te vluchten (de overheid zou experimenten doen op degene met de power) compleet genegeerd wordt. Het einde gaf ook totaal geen voldoening wat mij betreft (en ik heb de mogelijke eindes bekeken en heb niet het idee dat er een betere bij zat).

Ik had van tevoren al zo'n gevoel dat deel 2 nooit zou kunnen tippen aan deel 1 voor mij, daarom had ik hem nog niet gespeeld... Jammer dat dat dus inderdaad zo blijkt te zijn.
Ben het grotendeels wel met je eens. Ik had het spel na episode 2 even neergelegd, want het klikte nog niet echt. Pas toen episode 5 bijna uitkwam ben ik er weer aan begonnen en toen kwam er op een of andere manier wel weer die klik. Misschien vanwege je deadline ook wellicht te snel de episodes achter elkaar gespeeld?

Het is verder wel grappig dat je begint over het verhaal en de extreem pessimistische blik op de wereld en het deprimerend gevoel, want die discussie wordt nu ook flink gevoerd in The Last of Us 2 topic. :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:35:
[...]

Ben het grotendeels wel met je eens. Ik had het spel na episode 2 even neergelegd, want het klikte nog niet echt. Pas toen episode 5 bijna uitkwam ben ik er weer aan begonnen en toen kwam er op een of andere manier wel weer die klik. Misschien vanwege je deadline ook wellicht te snel de episodes achter elkaar gespeeld?

Het is verder wel grappig dat je begint over het verhaal en de extreem pessimistische blik op de wereld en het deprimerend gevoel, want die discussie wordt nu ook flink gevoerd in The Last of Us 2 topic. :)
Ja, ik zag die parallel met tlou2 inderdaad ook :)
Maar die heb ik zelf niet gespeeld dus kan er niet echt zelf iets over zeggen. De kritiek punten die ik er over gehoord heb doen me echter wel denken dat ik er een beetje een gelijkaardig probleem mee zou kunnen hebben als bij LiS2.

Overigens hou ik juist helemaal niet van games in stukjes spelen en wacht bij episodische games dus altijd tot hij helemaal uit is. Als er veel tijd tussen zit heb ik al snel het gevoel niet goed genoeg meer te weten hoe het ook weer zat en dan heb ik er geen zin meer in tenzij ik helemaal opnieuw begin.

[Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 26-06-2020 22:26]

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
Ik hoop dat gears tactics eindelijk eens naar de xbox one komt. Maar zal nog wel lang duren zeker?
Finraziel schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:08:

het hele spel zoog, ergerde me kapot aan dat jongste kind en te tempo was te laag en lang niet zo gaaf en spannend als de vorige delen..
uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 02:33:
[...]

Ik verwacht met de nieuwe series X aan het einde van het jaar.
November als het goed is maar er zijn geruchten van eerder....

[Voor 4% gewijzigd door quorumz op 27-06-2020 07:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 07:22:
[...]

het hele spel zoog, ergerde me kapot aan dat jongste kind en te tempo was te laag en lang niet zo gaaf en spannend als de vorige delen..

[...]

November als het goed is maar er zijn geruchten van eerder....
De dynamiek tussen de broers kon ik op zich nog wel waarderen (al moet je er maar zin in hebben, heb mensen het ook opvoed simulator zien noemen), maar inderdaad het tempo was ik nog vergeten. Er zijn hele stukken waar veel te weinig gebeurt inderdaad.

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb lis1 en bts hoog zitten maar na al deze reacties gaat lis2 toch echt van mijn wishlist.

Gelukkig is de backlog nog lang genoeg om het tot de winter sale vol te houden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:54
Lis2 was helaas niet zo pakkend als 1 en bts.. Hopelijk wordt Tell me why weer een vette!

[Voor 11% gewijzigd door elpino.rv op 27-06-2020 14:51]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:37

Notna

Where are you?®

Vandaag begonnen aan Observation uit de Gamepass. Het speelt als een Sci-Fi film en ik ben oprecht benieuwd naar het verhaal. Ik speel het samen met mijn zoon van 11; die vindt het ook leuk om mee te helpen met de puzzles.

Visueel een mooi spel, controls zijn wel een dingetje. Erg traag en inaccuraat. Naarmate je verder komt in het verhaal krijg je ook steeds meer opties om te doen en te ontdekken.

Beetje hetzelfde idee als 'Deliver Us The Moon', dus als je die leuk vond kan je dit ook wel waarderen.

Pro-tip voor de achievement en 100% whores: Er zijn collectibles missable. Zorg dus dat je alles goed bekijkt ;)

[Voor 10% gewijzigd door Notna op 29-06-2020 15:12]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Eén van de weinige exclusives die ik nog niet heb gespeeld is ReCore. Nu is daar een 'Definitive Version' van uit, die een groot deel van de issues uit de originele release zou moeten oplossen. Echter kun je daar niet echt reviews van vinden, dus was benieuwd of iemand uit ervaring daar iets over kan zeggen? Zit niet in GamePass dacht ik, maar benieuwd of het de moeite waard is eigenlijk :)

• Nogne

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Afgelopen zaterdag mijn Gamepass geactiveerd, nadat die was geactiveerd Sea of Thieves opgestart. Wat is dit een super leuke game, liet het aan vrienden zien en anderhalf uur later stond ik met 3 vrienden op een boot.

Verder dan een schat graven komen we nog niet, maar het spel geeft ons nu al genoeg plezier (en frustratie als je net wat kisten hebt opgegraven en iemand anders laat je boot zinken :P).

Xbox: NogneNL

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:26:
Eén van de weinige exclusives die ik nog niet heb gespeeld is ReCore. Nu is daar een 'Definitive Version' van uit, die een groot deel van de issues uit de originele release zou moeten oplossen. Echter kun je daar niet echt reviews van vinden, dus was benieuwd of iemand uit ervaring daar iets over kan zeggen? Zit niet in GamePass dacht ik, maar benieuwd of het de moeite waard is eigenlijk :)
Spreek uit ervaring : “Kan je geld beter in de sloot gooien, heb je meer plezier van...”
Begin is best tof, maar na een uur wordt het echt boring.
Combineer dat met clunky gameplay en een dev die halverwege de pet aan de wilgen heeft gehangen en je weet genoeg.

Acties:
  • +7Henk 'm!
justifire schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Spreek uit ervaring : “Kan je geld beter in de sloot gooien, heb je meer plezier van...”
Combineer dat met clunky gameplay en een dev die halverwege de pet aan de wilgen heeft gehangen en je weet genoeg.
Knikt instemmend.

Verder gisteren met @easygoingfox een toffe Sea of Thieves sessie gehad. Ik was bezig met wat die nieuwe Order of the Souls missies waarbij je die ghost ships moet killen toen hij joinde. Ik was helaas out of ammo dus zijn eerste taak was om mee op zoek te gaan naar wat nieuwe cannonballs.

Beetje bij beetje verzamelden we wat ammo, waarbij we zwaar onder vuur werden genomen door die ghost ships. Nadat we weer flink wat ammo hadden en weer redelijk wat ghost ships hadden neergehaald, kwamen we ineens een AI pirate ship tegen met nog maar iets van 4 cannon balls ofzo... Best een tricky situatie want je hebt eigenlijk wel wat meer cannonballs nodig om ze neer te krijgen. Toen we out of ammo waren dacht ik nog ineens aan de tnt barrel die ik boven in het kraaiennest had liggen. Easygoingfox als kapitein voer dan ook zeer vakkundig dicht naar het AI schip, zodat ik hun schip kon opblazen met de tnt barrel. We liepen zelf enorme damage op (5 gaten en een mast neer), maar gelukkig was het AI schip ook zeer snel down. :) Gelukkig hadden we nog genoeg planks om ons schip te repareren en konden we wederom op zoek naar nieuwe ammo. Uiteindelijk gevonden en hadden we de missie vrij snel afgerond en waren we level 5 Emissary geworden.

Snel naar een outpost om alle loot die we inmiddels hadden verzameld in te leveren. En dat was best een hoop. Ook de vier Emissary quests opgepikt en we hadden het idee om die nog even snel af te ronden voordat we zouden stoppen. Dat zijn vrij eenvoudige quests, waarbij je gewoon 4 captains moet killen op een eiland en in ruil daarvoor krijg je leuke loot :).

De eerste 3 quests hadden we klaar en we voeren met alle loot (12 skulls en nog wat ander spul) naar het laatste eiland. Daar aangekomen zagen we een ander sloopje naderen. We hadden de hoop dat ze ons met rust zouden laten, maar dat was helaas niet het geval. Easygoingfox aan het roer en ik aan de kanonnen hadden we een leuk kat en muis gevecht, waarbij we over en weer damage deden.

Tijdens ons gevecht nadererde er ook een Brig (schip met 2 masten). We lieten de sloop zinken, maar tijd om te kijken of ze leuke loot bij zich hadden was er dus niet bij vanwege de Brig. Dus we besloten maar om te kijken of we konden ontsnappen. Ze zaten ons lang en dicht achterna, totdat Easygoingfox een mooie misleidende actie maakte door een 180 graden actie uit te voeren uit hun zichtlijn zodat we onze voorsprong konden vergroten. Helaas waren ze volhardend en bleven ze ons achterna gaan. Totdat we besloten om maar direct de storm in te varen. Met een beetje geluk zagen we dat door de bliksem hun mast werd vernietigd, waardoor de achterstand van ze flink toenam. Of ze zelf nog schade hadden door het eerdere gevecht, of door de storm, of dat ze er genoeg van hadden... dat weet ik niet, maar het schip zonk en konden we eindelijk veilig bij een outpost aanmeren. Maar uiteraard niet voor dat we een paar prachtige screenshots wilden maken van hoe prachtig de game eruit ziet tijdens de zonsondergang.

Wat dus een simpel boottochtje had moeten worden, eindigde dus in een 2.5 uur durende sessie met continue dreiging van zowel AI als andere spelers. :)

Waarbij andere games je aan je hand meenemen in een singleplayer story line om je alle setpieces te laten ervaren op een manier waarop de developer dat wil, geeft Rare een aantal uitstekende bouwstenen, waarmee je als speler, en zeker in coop, je eigen verhaal maakt. Je moet er voor open staan, maar als dat zo is kunnen in mijn optiek weinig story driven games aan dit soort ervaringen tippen.

Daarom hoop ik dat MS Sea of Thieves nog lang zo goed blijft ondersteunen en hoop ik dat Grounded dezelfde ondersteuning krijgt, want ik zie in die game dezelfde potentie als in Sea of Thieves.
Nogne schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:34:
[...]

Hoe doe je dat als ik vragen mag? Elke keer als ik een tnt barrel heb dan weet ik alleen mezelf kapot te maken.
Ik was zelf ook natuurlijk opgeblazen :P. Maar als je een tnt barrel vast hebt kun je hem ontsteken met de right trigger. Dan kun je hem of vasthouden en een kamikaze actie uitvoeren. Of je kunt hem loslaten en ver weg rennen :P. Ik hield hem vast zodat ik zeker wist dat ik het schip zou raken, want het was onze laatste kans omdat we volledig out of ammo waren. :)

[Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-06-2020 15:38]

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nogne

Nogne

uchiha tijntje schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:28:
[...]
Easygoingfox als kapitein voer dan ook zeer vakkundig dicht naar het AI schip, zodat ik hun schip kon opblazen met de tnt barrel
Hoe doe je dat als ik vragen mag? Elke keer als ik een tnt barrel heb dan weet ik alleen mezelf kapot te maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19:32
justifire schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Dit. Recore was veel belovend en meestal speel ik dit soort spellen met veel plezier uit maar bij Recore heb ik de end credits nog steeds niet gezien terwijl ik de game sinds dag 1 in bezit heb.

@Wom De definitive edition voegt met name een extra robot companion toe waarmee je toegang krijgt tot gebieden die in de originele release zaten maar ontoegankelijk waren. Een handjevol QOL fixes zoals verbeterde laad tijden, map en fast travels opties.

Acties:
  • +2Henk 'm!
* Wom schrapt ReCore van lijstje 'nog te spelen games'.

Dank voor de feedback. Ik ga dan toch maar Doom Eternal moeten opstarten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 16:43
Mooi verslag van wederom een mooie sessie @uchiha tijntje! Blijft een heerlijk spel en de euforie was groot toen het plan om de storm in te varen lukte en de brig zonk :)

Xbox Gamertag: easygamingfox

Acties:
  • +2Henk 'm!

Ik weet dat er wel eens getwijfeld wordt aan GamePass en of dit goed voor de industrie is. In het verleden al een aantal ervaringen hier gedeeld en kwam deze vandaag tegen. Toch ook weer een positief bericht over de service van iemand die er direct mee te maken heeft (is de uitgever van de game).

Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:05:
[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]

Ik weet dat er wel eens getwijfeld wordt aan GamePass en of dit goed voor de industrie is. In het verleden al een aantal ervaringen hier gedeeld en kwam deze vandaag tegen. Toch ook weer een positief bericht over de service van iemand die er direct mee te maken heeft (is de uitgever van de game).
Zolang developers en publishers zien dat het werkt is het prima. :) Gamers die klagen over fillers en middelmatigheid overtuig je toch niet.

360Gamertag.....PSN ID

• BM
  • Registratie: september 2001

BM

Moderator Spielerij
Wat ik me nog wel afvraag: hoe komt het dat ze meer verkopen omdat ze in Gamepass zitten. Ik neem voor het gemak ff aan dat Microsoft ze niet voor elke Gamepass speler de aankoopprijs geeft, en dat ze (dus) ook niet in de sales meegenomen worden. Zou het dan echt puur de extra exposure zijn?

Hoe dan ook, mooi om te zien dat devs er ook enthousiast over zijn. Ik weet dat ik niet echt vergelijkbaar ben met de gemiddelde gamer die hier rond loopt, maar ik heb sinds maart 2019 geen game meer gekocht...daarvoor moet ik alweer terug naar september 2018 (Forza Horizon 4). Grappig eigenlijk om dat terug te zien.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:05:
[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]

Ik vraag me wel af hoeveel de gamepass quest daar nog invloed op had. Zelf heb ik de game geïnstalleerd, quest gehaald en de game weer verwijderd want is niet mijn ding. Ongetwijfeld is het wel positief want heel veel mensen komen zo in aanraking met de game en daar zullen ook redelijk wat mensen bij zitten die de game wel cool vinden, maar ik verwacht dat hij volgende maand echt niet meer zo populair zal zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!
BM schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:30:
Wat ik me nog wel afvraag: hoe komt het dat ze meer verkopen omdat ze in Gamepass zitten. Ik neem voor het gemak ff aan dat Microsoft ze niet voor elke Gamepass speler de aankoopprijs geeft, en dat ze (dus) ook niet in de sales meegenomen worden. Zou het dan echt puur de extra exposure zijn?

Hoe dan ook, mooi om te zien dat devs er ook enthousiast over zijn. Ik weet dat ik niet echt vergelijkbaar ben met de gemiddelde gamer die hier rond loopt, maar ik heb sinds maart 2019 geen game meer gekocht...daarvoor moet ik alweer terug naar september 2018 (Forza Horizon 4). Grappig eigenlijk om dat terug te zien.

Ik denk dat het idd exposure is. Zoiets als je een leeg terras ziet.. Daar ga je minder snel zitten. Op een voller terras is dat anders. Als je je vrienden in je friendlist het ziet spelen, dan ben je het denk ik ook eerder geneigd om het te proberen. Zeker bij wat onbekendere games.

En ik denk dat er best wel wat mensen zijn die gamepass games gewoon kopen met de korting die ze krijgen als ze het bevalt. Zelf heb ik de neiging om veel sneller in game dingen te kopen als een spel me echt bevalt wat ik normaliter niet snel doe, zoals een boot in Sea of Thieves :)

Edit:

En na een leuke coop sessie in Sea of Thieves gisteren is het weer lastig om solo te varen. Je bent echt kansloos tegen een sloop met 2 personen. :)

[Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-06-2020 20:52]

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopeZ
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:02:
* Wom schrapt ReCore van lijstje 'nog te spelen games'.

Dank voor de feedback. Ik ga dan toch maar Doom Eternal moeten opstarten.
Toch nog even een heel klein beetje tegengas geven; Recore def was de eerste game die ik op de X speelde na een game droogte sinds de 360 en de game heeft mij toch nog wel geboeid tot aan de eind baas. Daar kwam ik met geen mogelijkheid langs en heb ik Recore ge-rage-uninstalled :P

De game is absoluut gemiddeld, redelijk met MadMax te vergelijken kwa grindiness.
LopeZ schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:42:
[...
De game is absoluut gemiddeld, redelijk met MadMax te vergelijken kwa grindiness.
Ja, waarom moet je nu MadMax erbij halen. :P Dat is een van mijn meest gespeelde games van de afgelopen jaren. Maar gameplay zelf is niet te vergelijken, toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopeZ
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Wom schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:49:
[...]

Ja, waarom moet je nu MadMax erbij halen. :P Dat is een van mijn meest gespeelde games van de afgelopen jaren. Maar gameplay zelf is niet te vergelijken, toch?
Zeker niet, er is geen auto namelijk. Maar als je doelloos wilt rondlopen in de woestenij dan zit je met Recore goed :P

De vergelijking gaat alleen over het eindeloos grinden. "Ren hiernaar toe en vindt een orb" dat is mij vooral bijgebleven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deel de algemene mening over ReCore: begint best wel leuk, waardoor je je afvraagt waarom dit spel niet populairder is.
En dan word je losgelaten in de open wereld, en het is gewook ruk :(
En Mad Max vond ik dan weer wel ERG leuk om te doen, terwijl dat in principe gewoon rijden is van marker naar marker

Nu begonnen aan Witcher: Thronebreakers. Toch wel erg pittinge uitdaging in dit spel :)

[Voor 17% gewijzigd door boe2 op 30-06-2020 09:28]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Nogne

Nogne

BM schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:30:
Ze verkopen meer door mond op mond reclame, ik heb bijvoorbeeld afgelopen weekend mijn Gamepass geactiveerd. Hierdoor heb ik Sea of Thieves ontdekt, en vond dit zo een tof spel dat ik het liet zien aan vrienden. En 1.5 uur later hadden 3 vrienden het gekocht en stonden wij met z'n 4en op een boot.

Dit zijn dus al 3 verkochte games, en ik verwacht dat er ook een klein bedrag gaat naar die studio omdat ik met Gamepass het spel speel.

Nogne schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:39:
[...]

Ze verkopen meer door mond op mond reclame, ik heb bijvoorbeeld afgelopen weekend mijn Gamepass geactiveerd. Hierdoor heb ik Sea of Thieves ontdekt, en vond dit zo een tof spel dat ik het liet zien aan vrienden. En 1.5 uur later hadden 3 vrienden het gekocht en stonden wij met z'n 4en op een boot.

Dit zijn dus al 3 verkochte games, en ik verwacht dat er ook een klein bedrag gaat naar die studio omdat ik met Gamepass het spel speel.
Top! Mocht je nog een keer een piraat nodig hebben om een Galleon mee te vullen, meld ik me graag aan :)

360Gamertag.....PSN ID

• Nogne

Nogne

uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:40:
[...]

Top! Mocht je nog een keer een piraat nodig hebben om een Galleon mee te vullen, meld ik me graag aan :)
Zal je vanavond even toevoegen, weet wel dat je met de minst ervaren piraten op zee gaat :9

Begin nu het redelijk door te hebben, alleen schieten met een kanon terwijl je vaart is voor mij nog iets te hoog gegrepen (lees: schiet steeds in het water).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18:19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:03:
Het twitter account van gamepass is echt grappig om te volgen :)
[Embed]
Haha geniaal. Comic Sans ook als lettertype. :P

Echt een aanrader om te volgen, ze hebben vaker geniale Tweets (ook reacties op andere gebruikers). :D

Mijn website

Acties:
  • +2Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 16:43
Nogne schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:44:
[...]

Zal je vanavond even toevoegen, weet wel dat je met de minst ervaren piraten op zee gaat :9

Begin nu het redelijk door te hebben, alleen schieten met een kanon terwijl je vaart is voor mij nog iets te hoog gegrepen (lees: schiet steeds in het water).
Voeg mij ook gerust toe, speel het nu een paar weken en altijd leuk om met nieuwe piraten de zee onveilig te maken. Gamertag = easygamingfox.

Xbox Gamertag: easygamingfox

Acties:
  • +1Henk 'm!
Niks voor mij. Heb nog leren draaien op SL1200's en moest al wennen toen ik bij mijn eerste gigs CDJ's voor mijn neus had. Maar de basisgameplay van dergelijke ritme-games staat natuurlijk al een tijdje als een huis. Combineer dit met een modern sausje en ik zie wel een markt hoor. Vooral veel 12-jarige zolder DJ's, dat dan weer wel :p

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:38:
[...]

Ik zie hem nog niet in de store staan waar ik hem kan kopen. Dus nog geen idee wat de prijs is?
Hij is al op PC in de Epic Store geweest. Daar is ie €15,99 maar dat was niet de lanceerprijs volgens mij. Je bent er alleen wel redelijk vlot doorheen, dus vandaar dat ik het zeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Noooooooooooooooo :P

maar in dit geval kan ik er mee leven, was klein collector projectje van me, maar ik heb ongeveer elke (standaard) versie van de soul calibur reeks inmiddels, zal nog wel is fototjes schieten! ;)

10 second ninja DONE

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:45
Iemand een idee hoe het zit met de Elite v2 controller ? Ze zijn overal uitverkocht/niet leverbaar namelijk. Schijnen dus aardig wat problemen mee te zijn. Onder andere stick drift, buttons die niet reageren of dubbele input geven.

Wellicht dat Microsoft een V2.1 gaat releasen binnenkort ? Vanmiddag net mijne proberen aan te melden bij Amazon, maar die willen alleen het geld terug storten zodat ik een nieuwe kan kopen als ze weer op voorraad zijn. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik mijne als aanbieding voor 139e heb gekocht en dan eventueel een nieuwe voor 179e mag gaan kopen. Ik meld hem nu wel aan bij Microsoft zelf. (Had ik wellicht meteen moeten doen, maar bij problemen moet je altijd eerst contact opnemen met de partij waar je het gekocht hebt, dacht ik, dus dat netjes gedaan.)

Amazon gaf wel een refund van 46 euro met behoud van de controller, dus bij eventuele reparatie vanuit Microsoft onder de streep een Elite v2 voor 93€. Voor het ongemak volgens de Amazon medewerker.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:09
MRE-Inc schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:03:
Iemand een idee hoe het zit met de Elite v2 controller ? Ze zijn overal uitverkocht/niet leverbaar namelijk. Schijnen dus aardig wat problemen mee te zijn. Onder andere stick drift, buttons die niet reageren of dubbele input geven.

Wellicht dat Microsoft een V2.1 gaat releasen binnenkort ? Vanmiddag net mijne proberen aan te melden bij Amazon, maar die willen alleen het geld terug storten zodat ik een nieuwe kan kopen als ze weer op voorraad zijn. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik mijne als aanbieding voor 139e heb gekocht en dan eventueel een nieuwe voor 179e mag gaan kopen. Ik meld hem nu wel aan bij Microsoft zelf. (Had ik wellicht meteen moeten doen, maar bij problemen moet je altijd eerst contact opnemen met de partij waar je het gekocht hebt, dacht ik, dus dat netjes gedaan.)

Amazon gaf wel een refund van 46 euro met behoud van de controller, dus bij eventuele reparatie vanuit Microsoft onder de streep een Elite v2 voor 93€. Voor het ongemak volgens de Amazon medewerker.
Ik heb hem onlangs gestuurd voor reparatie. Na drie weken heb ik dan eindelijk een nieuwe terug gekregen.
De medewerker zei mij dat er inderdaad leveringsproblemen waren maar deze zijn opgelost.
Ik zou dan verwachten dat hij gedurende komende tijd weer beschikbaar moet komen bij verschillende winkels.

[Voor 0% gewijzigd door Darow op 01-07-2020 19:23. Reden: Nieuwe gekregen en duidelijker beschreven]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:00

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Edit: En ook meteen uitgesteld. 8)7

[Voor 19% gewijzigd door Miesjh op 02-07-2020 08:42]

Xbox Live: Miesjh NL

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True