Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06-07 00:18
uchiha tijntje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:41:
[...]

Ben denk ik een van de weinig die die koppeling wel leuk vond :) Met name omdat je op die manier wat meer informatie kreeg over de antagonist. En dat via goede acteurs in plaats van cutscenes :p Ben namelijk wel fan van twee van de belangrijkste acteurs uit die serie, dus dat hielp denk ik wel mee :)
Hier ook hoor, ik vond het echt een superleuk concept, goed verhaal en ook nog eens goed uitgewerkt. Ik heb pas 2 jaartjes een Xbox one en dit was de eerste game die ik erbij heb gehaald, Ik heb hem 2x direct achter elkaar uitgespeeld. Heb nu Control klaarliggen voor als ik Death Stranding heb uitgespeeld, alleen roept The Last of Us 2 ook om nog daarvoor gespeeld te worden. Luxe problemen zo met 2 consoles :X

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:05
uchiha tijntje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:04:
[...]

Hij is zeker tof. :) Beetje een love or hate game volgens mij op een of andere manier. Vind het altijd nog erg jammer dat er geen dlc of zelfs een vervolg op is gekomen.
Ik vind momenteel de base game zelf al goed genoeg, hopelijk krijgen we met de nieuwe consoles weer meer van deze Single Player games. Die time abilities doen me soms een beetje terug denken aan Max Payne :P.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 07:21
Nieuwe systeem update loopt hier binnen.
Badges

Badges are coming this month. Subscribers to Xbox Game Pass or Xbox Live Gold will see their subscription next to their gamertag on Home and in the guide.
We’ve also added badge imprints to game tiles in My games & apps, Home, and the guide to help people quickly identify which games come from their Xbox Game Pass membership.

Home update
Clicking your gamerpic in the upper-left corner of Home used to open the guide, just like the guide button on the controller does. Now, to save a step, clicking the gamerpic opens the profile card directly, giving you immediate access to your profile, account info, and subscriptions.

Mixer browsing boost
With the June 2020 release, we’ve removed the tile maximum from the browse galleries, allowing you to discover all the content you want to watch with no limits.
Bron: Xbox Support

Edit: NL support is ng niet bijgewerkt. Switchen naar US dus.

[Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 16-06-2020 17:29]

XBL: MRE Inc

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02-07 17:52
Iemand ervaring met deze headset? pricewatch: Razer Thresher 7.1 Wireless Headset Xbox One

En dan vooral qua duurzaamheid, bouwkwaliteit en natuulijk geluid.
https://acc.505games.com/console-community-faq-guide/
Zoals het er voor staat, max 30fps op beide consoles.. :/ Had dan een 1440/60 optie voor de X toegevoegd.

Oja, en maar max 20 man online :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:33:
Zoals het er voor staat, max 30fps op beide consoles.. :/ Had dan een 1440/60 optie voor de X toegevoegd.

Een optie had inderdaad het beste geweest.
Voor mij geldt echter 4K > 60 FPS
Vermoedt dat ze toekomstgericht nu voor 4K 30 FPS zijn gegaan zodat ze met de Series X makkelijk over kunnen naar 4K 60/120 fps (framerate is immers makkelijker vrij te geven dan dat je straks met upscaled 4K graphics zit)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:42

LopeZ

Too much is never enough

uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:09:
De eerste drie missies (incl. tutorial level) van Desperados 3 gedaan. Echt een toffe game! Heb over de eerste twee echte missies drie kwartier en een uur gedaan. Lang leve quicksave :). Elke missie heeft trouwens ook leuke objectives, die je pas ziet als je de missie 1 keer hebt uitgespeeld, hierdoor is de replay waarde per level ook nog eens uitgebreid. Echt top!
En hoe zijn de controls?

Voor wie de game nog niet kent, de release trailer is gisteren online gekomen:

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:33:

15 unieke autos, en maar 24 in totaal, en 11 banen. Dan vind ik 40 euro toch stevig aan de prijs eigenlijk...

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

justifire schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 07:43:
[...]

Een optie had inderdaad het beste geweest.
Voor mij geldt echter 4K > 60 FPS
Vermoedt dat ze toekomstgericht nu voor 4K 30 FPS zijn gegaan zodat ze met de Series X makkelijk over kunnen naar 4K 60/120 fps (framerate is immers makkelijker vrij te geven dan dat je straks met upscaled 4K graphics zit)
4k met teruggeschroefde details, ik heb beide getest op de PC kant, 4k ziet er wel 'scherper' uit, maar mist aanzienlijke details (en drawdistances) tov een 1440 modus, ze hebben flink moeten inleveren op de zwakkere CPU's van consoles (van 50 naar 20 man lobby), geen crossplay, denk dat de game 'succes' van AC niet eens gaat overtreffen :P
BM schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:06:
[...]

15 unieke autos, en maar 24 in totaal, en 11 banen. Dan vind ik 40 euro toch stevig aan de prijs eigenlijk...
Het is ook technisch de GT series game, geen multiclass ding, puur GT3 racing, de PC kant is een aardig hoog aangeschreven racer, maar had toch iets meer verwacht voor de specs van de X.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 03:58
BM schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:06:
[...]

Dit is geen game waar het om de variatie aan auto's gaat. Het is een echte racegame, waar het gaat om het racen.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 03:58
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:18:
[...]

4k met teruggeschroefde details, ik heb beide getest op de PC kant, 4k ziet er wel 'scherper' uit, maar mist aanzienlijke details (en drawdistances) tov een 1440 modus, ze hebben flink moeten inleveren op de zwakkere CPU's van consoles (van 50 naar 20 man lobby), geen crossplay, denk dat de game 'succes' van AC niet eens gaat overtreffen :P

[...]

Het is ook technisch de GT series game, geen multiclass ding, puur GT3 racing, de PC kant is een aardig hoog aangeschreven racer, maar had toch iets meer verwacht voor de specs van de X.
AC moeten ze gewoon niet uitbrengen op de (huidige) consoles. De oorspronkelijke AC op de console was ook één groot drama. Heeft heel lang geduurd voordat dat een beetje een fatsoenlijke game werd. Toen was bijna iedereen allang afgehaakt.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:51:
[...]

Pff, waarom is dit nou weer nodig. Dit interesseert toch helemaal niemand iets?
Ik neem aan dat je het hebt over de wijzigingen in de update en niet om mijn bericht ;)

Zijn er uberhaupt hier gebruikers die Mixer gebruiken om te kijken of om zelf te streamen ? Net zo als die clubs. Ben lid van 2 clubs, geen idee wat ik daar mee kan doen. Mixer start ik alleen op voor een Gamepass quest en zodra die gestart is, ram ik op B om weer terug te gaan van waar ik kwam. Die hele zooi mag er van mij uit.

Ga HDMI-CEC fixen en de mute button op de XBox Remote ipv deze onzin en zorg nou eens voor een gui die niet om de 4 weken verandert.

MRE-Inc schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:47:
[...]

Zijn er uberhaupt hier gebruikers die Mixer gebruiken om te kijken of om zelf te streamen ? Net zo als die clubs. Ben lid van 2 clubs, geen idee wat ik daar mee kan doen. Mixer start ik alleen op voor een Gamepass quest en zodra die gestart is, ram ik op B om weer terug te gaan van waar ik kwam.
Mixer gebruik ik nog wel eens om te streamen zodat iemand anders mijn beeld ook kan zien. Maar er zijn er genoeg die gewoon streamen met publiek.

Clubs is wat vaag maar is ook wat onhandig. Er is totaal geen animo om iets te gaan chatten of berichten achter te laten, want in de apps zit het ook weggestopt. Wel zie je mensen in clubs aanwezig, maar zodra ze een game opstarten, gaat dat weer weg en krijg je er ook niet makkelijk notificaties van (wat ook weer niet teveel moet worden voor elk bericht). Ik ben ook lid van een paar clubs maar dr gebeurt gewoon niks mee. Sommige games krijgen wel berichten van devs over updates e.d. maar verder is het stil. Tweakers doen er ook niet veel mee en dat is wel jammer want het is op zich een makkelijke manier om wat mensen toe te voegen om mee te spelen.

Je kunt zelfs een club party starten waar dus iedereen van die club makkelijk aan mee kan doen, maar er is gewoon niemand die deze feature gebruikt.

Geef mij maar gewoon Discord integratie, die is tenminste nog wel populair.
Die hele zooi mag er van mij uit.
Dat jij het niet gebruikt wil niet zeggen dat niemand het gebruikt. Er zijn echt veel mensen die via mixer e.d. streamen, dat blijft er wel in.
Ga HDMI-CEC fixen en de mute button op de XBox Remote ipv deze onzin en zorg nou eens voor een gui die niet om de 4 weken verandert.
Die bugs hadden inderdaad gefixed moeten zijn, maar degenen die Mixer maken, zijn niet degenen die met HDMI of afstandsbedieningen bezig zijn.

En ik las laatst dat de dashboard voor de XSX hetzelfde blijft, dus die gaat ook niet veel veranderen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:19
Ik had best interesse in de Cyberpunk One X. Maar ik word kotsmisselijk van die scalpers die zorgen dat het ding amper te bestellen is om hem dan vervolgens voor € 100,00 meer op MP of op Tweakers te zetten. Ik hoop dat echt dat ze die console aan de straatstenen niet kwijt zullen raken, gadver.

Ik snap echt wel dat LE van console een meerwaarde kunnen hebben als je ze verkoopt, dat heb ik ook met mijn Animal Crossing Switch. Maar om nou een LE console aan te schaffen om hem gelijk door te verkopen… dat is gewoon vies en die gasten zorgen ervoor dat ik, die daadwerkelijk erop wil gaan spelen, er geen enkele te pakken kan krijgen. En nee, ik betaal nog geen euro meer bij de MP en Tweakers verkopers die meer vragen dan dat ze betaald hebben.
Gisteravond heb ik Session geprobeerd. De subtitel dat het een skate-simulatie is, is niet gelogen. Zelf in de assisted besturingsmodus vond ik het flink lastig. Maar als je dan een truc hebt gedaan is de voldoening wel vele malen groter.

Heb de andere besturingsmethodes nog niet geprobeerd, maar begreep dat er ook een inzit die te lijkt op die van SKATE 3. Dat ga ik vanavond eens proberen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MRE-Inc
Martinspire schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:51:
[...]
Mixer gebruik ik nog wel eens om te streamen zodat iemand anders mijn beeld ook kan zien. Maar er zijn er genoeg die gewoon streamen met publiek.
De laatste keer dat ik Mixer gebruikte kon je geen opnamen maken van 30 seconden/1 minuut etc. Ja dan kan je op mixer je stream downloaden en het dan editten enzo. Pff veel te veel moeite.

Wellicht wordt ik te oud voor zulke dingen. Ik snap die hype niet van een of andere gast met paars haar die zich zelf zonodig ik beeld moet zien en allerlei kut muziek draait tijdens zijn stream en dom loopt te lullen. En dat er dan mensen naar kijken....tja....Ik game dan liever zelf. Maar goed, ik zei al, ik word te oud voor deze ongein.
Clubs is wat vaag maar is ook wat onhandig. Er is totaal geen animo om iets te gaan chatten of berichten achter te laten, want in de apps zit het ook weggestopt. Wel zie je mensen in clubs aanwezig, maar zodra ze een game opstarten, gaat dat weer weg en krijg je er ook niet makkelijk notificaties van (wat ook weer niet teveel moet worden voor elk bericht). Ik ben ook lid van een paar clubs maar dr gebeurt gewoon niks mee. Sommige games krijgen wel berichten van devs over updates e.d. maar verder is het stil. Tweakers doen er ook niet veel mee en dat is wel jammer want het is op zich een makkelijke manier om wat mensen toe te voegen om mee te spelen.

Je kunt zelfs een club party starten waar dus iedereen van die club makkelijk aan mee kan doen, maar er is gewoon niemand die deze feature gebruikt.

Geef mij maar gewoon Discord integratie, die is tenminste nog wel populair.
Ah, me nooit verdiept in die clubs. Zo klinkt het wel handig, maar als niemand er gebruik van maakt en Microsoft het niet soort van promoot, dan zal het een weinig populaire feature worden.
Dat jij het niet gebruikt wil niet zeggen dat niemand het gebruikt. Er zijn echt veel mensen die via mixer e.d. streamen, dat blijft er wel in.
Klopt, maar van mij mag het eruit. Zou mooi zijn als je tijdens de installatie van een update kan opgeven of je een aantal dingen wel of niet wil. En dat het erin blijft, weet ik ook wel. Microsoft heeft er aardig wat voor neergelegd en ook wat van die populaire gasten binnengehaald om op Mixer te gaan ipv Twitch etc etc.
Die bugs hadden inderdaad gefixed moeten zijn, maar degenen die Mixer maken, zijn niet degenen die met HDMI of afstandsbedieningen bezig zijn.
Geen idee, ze zullen allemaal wel onderling met elkaar samenwerken mag ik hopen. Heb ook geen flauw idee waar je issues neer kunt leggen. Op het insider forum bij reddit mag je niet posten als je geen insider bent als ik de regels goed heb gelezen, dus wat blijft er dan over ? Ja contact opnemen met Xbox support ofzo....
En ik las laatst dat de dashboard voor de XSX hetzelfde blijft, dus die gaat ook niet veel veranderen.
Veranderen om te veranderen ben ik ook niet zo'n voorstander van. Krijg je van die Battlefield 3 > 4 praktijken dat de complete soldier en vehicle layout ineens anders is om maar wat te veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-07 16:42

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Ik gebruik zelf ook Mixer af en toe om vrienden mee te laten kijken.
Maar kijken naar andere mensen die aan het gamen zijn is voor mij ook niet weg gelegd tenzij het e-sports is (al hoewel ik alleen maar in Rocket League en bepaalde Sim Races geinterreseerd ben)

Clubs worden best veel gebruikt in games waarbij veel community interactie is. Zo ben ik bijvoorbeeld lid van een Rocket League trading club en een Elite Dangerous screenshot club. Daar wordt allebei best veel gepost, helemaal de Rocket League trading club.

En de GUI heeft toevallig kort achter elkaar 2 grote updates gehad (home verticaal en die custom tabs in de guide), maar daarvoor was het dashboard al heel lang hetzelfde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: februari 2001

Honesty

kattenneus!

wvkreg schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:54:
Iemand ervaring met deze headset? pricewatch: Razer Thresher 7.1 Wireless Headset Xbox One

En dan vooral qua duurzaamheid, bouwkwaliteit en natuulijk geluid.
Net voor mijn zoontje gekocht maar nog niet binnen, zaterdag heeft hij hem en zal ik het laten weten.

Geannuleerd omdat hij niet op de switch past.

[Voor 4% gewijzigd door Honesty op 17-06-2020 20:10]

festina lente

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02-07 17:52
Heb hem sinds gisteren binnen ook voor mijn zoon van 8😄. Twijfel over de aansluitpunten bij de oordoppen. Beetje gevoelig.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Heb de demo gespeeld.
Dit is dus gewoon Dark Souls in een vriendelijk jasje.
Heerlijke exploring en brute bossbattles !
Als je dood gaat verlies je je rugzak, die je dan op kan halen op de locatie waar je het leven liet.
Zelfs het welbekende You Died scherm zit er in _/-\o_

[Voor 25% gewijzigd door justifire op 17-06-2020 22:14]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:04:
[...]

Heb de demo gespeeld.
Dit is dus gewoon Dark Souls in een vriendelijk jasje.
Heerlijke exploring en brute bossbattles !Als je dood gaat verlies je je rugzak, die je dan op kan halen op de locatie waar je het leven liet.
Zelfs het welbekende You Died scherm zit er in _/-\o_
Nou, dat klinkt wel tof :) Benieuwd wanneer het echt uitkomt. Wat mij betreft met de launch van de Series X :P

[Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2020 20:13]

Gamertag

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23:49
Ondertussen heb ik assassins creed 1 uitgespeeld en ga ik verder met deel 2 daarna is alle resident evil aan de beurt. Ik probeer de Backlog echt drastisch te verminderen.

Xbox: J3THPA1N

• iwaarden
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06-07 00:18
Cyrax0508 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:54:
Ik had best interesse in de Cyberpunk One X. Maar ik word kotsmisselijk van die scalpers die zorgen dat het ding amper te bestellen is om hem dan vervolgens voor € 100,00 meer op MP of op Tweakers te zetten. Ik hoop dat echt dat ze die console aan de straatstenen niet kwijt zullen raken, gadver.

Ik snap echt wel dat LE van console een meerwaarde kunnen hebben als je ze verkoopt, dat heb ik ook met mijn Animal Crossing Switch. Maar om nou een LE console aan te schaffen om hem gelijk door te verkopen… dat is gewoon vies en die gasten zorgen ervoor dat ik, die daadwerkelijk erop wil gaan spelen, er geen enkele te pakken kan krijgen. En nee, ik betaal nog geen euro meer bij de MP en Tweakers verkopers die meer vragen dan dat ze betaald hebben.
Kijk eens in de pricelist op Budgetgaming.nl, er komen er regelmatig weer wat beschikbaar bij de Gamemania en Bol.com, ook in het Cyberpunk topic zijn er mensen die hem voor kostprijs willen verkopen.

Het lijkt erop dat de scalpers een misser maken bij deze console en ze langzaamaan weer retour gaan omdat ze er geen winst op kunnen pakken.

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:57
aeensing schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:59:
Ondertussen heb ik assassins creed 1 uitgespeeld en ga ik verder met deel 2 daarna is alle resident evil aan de beurt. Ik probeer de Backlog echt drastisch te verminderen.
Hoe heb je dit spel ervaren? Ik merk dat ik bij de oudere games moeite heb om commitment te blijven tonen. Verouderde gameplay kan soms frustrerend werken. Tof dat je deze spellen toch nog meepakt, ik kies meestal eieren voor mijn geld en zie het als een loss :+

• aeensing
Blaauw87 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:44:
[...]

Hoe heb je dit spel ervaren? Ik merk dat ik bij de oudere games moeite heb om commitment te blijven tonen. Verouderde gameplay kan soms frustrerend werken. Tof dat je deze spellen toch nog meepakt, ik kies meestal eieren voor mijn geld en zie het als een loss :+
De game is leuk, maar herhalend. Je merkt ook dat ze toen nog niet de draai konden vinden qua verhaallijn. Verder heb ik het idee dat de tinten iets warmer zijn dan toen op de 360. Desondanks blijft het een mooie game en heb ik geen frustratie als ik bepaalde dingen niet haal dan behalve memory block 6 dat ik eerst 30+ keer dood moest gaan om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik alle aanvallen het beste kan counteren en ze dan snel als ze op de grond liggen naar Petrus te sturen.

Ik heb de free weekend gespeeld tijdens beta, het lijkt erg leuk, maar het is gewoon een timed-puzzel spelletje. Je moet precies wat stukken loshalen voor de belangrijkste onderdelen, je moest ze naar de juiste 'gates' sturen, niets mag ontploffen, repeat, repeat, repeat :P

SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:49:
[...]

Ik heb de free weekend gespeeld tijdens beta, het lijkt erg leuk, maar het is gewoon een timed-puzzel spelletje. Je moet precies wat stukken loshalen voor de belangrijkste onderdelen, je moest ze naar de juiste 'gates' sturen, niets mag ontploffen, repeat, repeat, repeat :P
Het is een soort puzzelgame (first person wel) in space waar je voertuigen uit elkaar haalt. Beetje zen ook wel. Ik snap het wel, lijkt me toch nog wel leuk om te doen. Al vraag ik me af of ie met een muis niet wat makkelijker te spelen is...

• kleinelievewolff
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 06-07 16:27
Weet er iemand of er ook leuke (side of horizontal) shooters zijn zoals 1942 en R-type van vroegah? Dus met power-ups en een eindbaas per level. Ik ben ze nog niet tegengekomen helaas.

• Malandro
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:00
kleinelievewolff schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:17:
Weet er iemand of er ook leuke (side of horizontal) shooters zijn zoals 1942 en R-type van vroegah? Dus met power-ups en een eindbaas per level. Ik ben ze nog niet tegengekomen helaas.
Sky Force

• kleinelievewolff
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 06-07 16:27
Dat is exact wat ik bedoel! Thanks :)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:05
uchiha tijntje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:04:
[...]

Hij is zeker tof. :) Beetje een love or hate game volgens mij op een of andere manier. Vind het altijd nog erg jammer dat er geen dlc of zelfs een vervolg op is gekomen.
Ben nu net klaar met act 3 :) wat een heerlijke game, mogen er meer van zulke Single Player games komen. Hou van die sterke focus op een verhaal

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:53
kleinelievewolff schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:17:
Sine Mora (Free GwG; xbox 360)

Xbox Live Gamertag Exophase Gamertag gamerdvr

• TTMJ!
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 02:56
*snip* V&A is niet toegestaan op het forum

[Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2020 17:38]

i5 4460 | ASrock B85M Pro4| MSI R9 280x | Crucial 250 gb SSD | Crucial 2x4 gb ddr3 | Sharkoon MS120 met x3 fans | Be Quiet! Straight Power e10 400W

• MRE-Inc
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:21:
https://www.windowscentra...-xbox-pc-gameplay-preview

Grounded wordt echt goed ontvangen. Tot zover weer de mediocre Gampass filler narrative.
Zou ook coop in komen las ik vanochtend, dat wist ik zelf niet.

En die Gamepass filler narrative zal altijd blijven totdat Sony zelf met zo'n dienst komt waar games als bugsnax, stray etc inkomen. Dan is het natuurlijk de beste service ooit.

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:21:
https://www.windowscentra...-xbox-pc-gameplay-preview

Grounded wordt echt goed ontvangen. Tot zover weer de mediocre Gampass filler narrative.
Daarnet wat gameplay gezien, die spinnen zijn echt behoorlijk eng. Ook oogt het beter dan ik zou verwachten eigenlijk. Animaties, graphics, etc. ziet er allemaal heel goed uit eigenlijk. Als ik de previews zo lees is iedereen wel postief gestemd zo op het eerste gezicht.

justifire schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:05:
Waarom speelt niemand hier de Grounded demo eigenlijk ?
Leuk al die tweets, maar gaat toch niets boven eigen ervaring :)
Ben bezig met Session en FC: New Dawn. Ik wacht wel totdat de full release er is :)

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:16:
[...]

Ik zit niet in de insider ring. Ben een beetje huiverig voor een push update midden in een game :). Geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is, maar dat is eigenlijk de enige reden dat ik me daar nooit voor heb aangemeld.
Dat kan wel eens gebeuren jah....
MRE-Inc schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:43:
[...]

Zou ook coop in komen las ik vanochtend, dat wist ik zelf niet.

En die Gamepass filler narrative zal altijd blijven totdat Sony zelf met zo'n dienst komt waar games als bugsnax, stray etc inkomen. Dan is het natuurlijk de beste service ooit.
Maar die is er... PS now doet volgens mij niet heel veel onder voor gamepass, alleen stoppen ze niet meteen alle first parties er dag 1 in... Maar om een of andere reden lopen PlayStation fans er niet warm voor... Sony lijkt het ook totaal niet te pushen dus dat zal een deel van de reden zijn, maar ook bv EA access leek niemand leuk te vinden daar toen dat kwam, wat toen hier nog heel populair was (nu een beetje weg door gamepass). Goed, off topic hier eigenlijk, maar ik snap het niet. Laten wij maar gewoon zelf van gamepass genieten en ons er verder niet druk om maken :)

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nu in de gamepass, zit wel wat humor in :P

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:42

LopeZ

Too much is never enough

Het klinkt wat ondankbaar maar ik zie het remastered gedeelte er niet aan af?
Toevallig ben ik nu Diablo3 aan het spelen en die is toch een stukje beter oud geworden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:02

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

kleinelievewolff schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:22:
[...]
Dat is exact wat ik bedoel! Thanks :)
Wellicht is dit ook interessant (al hoewel de focus vooral lijkt te liggen op x360 shmups :) )
https://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=1&t=62157

10 second ninja DONE

LopeZ schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:02:
[...]

Het klinkt wat ondankbaar maar ik zie het remastered gedeelte er niet aan af?
Toevallig ben ik nu Diablo3 aan het spelen en die is toch een stukje beter oud geworden.
Naar zo'n label kijk ik niet eens meer, het is een game, of dat nu ooit een game was of nu is geworden, het is een game :P

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:55:
[...]

Naar zo'n label kijk ik niet eens meer, het is een game, of dat nu ooit een game was of nu is geworden, het is een game :P
Oneens, ik ben retro gamer, maar medievil op ps1 trek ik heel moeilijk, de remake is door de prachtige remastered gfx veel beter te behappen, hoewel de gameplay natuurijk in beide versies leuk (nou ja voor mij dan) is.

Dus ja sommige games zijn in orginele vorm nu leuk en ook over 10-20 jaar, maar remasters hebben (Bij mij iig) zeker ook hun bestaansrecht :)

10 second ninja DONE

In ander nieuws, EA hiddencode was blijkbaar makkelijk te vinden, echter:
Due to legal reasons beyond our control, users from your country (Netherlands) cannot participate in sweepstakes.
Altijd leuk :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

PS Cyberpunk begint een beetje een lachertje te worden, het is gewoon weer uitgesteld... (19 nov) zit je met je mooie pre order sinds de E3 vorig jaar (over watchdogs 3 maar niet te spreken want daar is helemaal geen datum meer van bekend)

[Voor 53% gewijzigd door quorumz op 19-06-2020 10:25]

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:57
quorumz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:20:
[YouTube: Rocket Arena - Reveal Trailer | EA Play 2020]

PS Cyberpunk begint een beetje een lachertje te worden, het is gewoon weer uitgesteld... (19 nov) zit je met je mooie pre order sinds de E3 vorig jaar (over watchdogs 3 maar niet te spreken want daar is helemaal geen datum meer van bekend)
Ziet er best grappig uit :) Small team based shooters zijn best tof :) Al mis ik wel nog de echte knallers voor de next gen, hopen dat dit bij de volgende presentatie wordt gebracht.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:20:
[YouTube: Rocket Arena - Reveal Trailer | EA Play 2020]

Was het met de witcher 3 niet gelijksoortig? dat die ook echt meerdere malen was uitgesteld? Wat dat betreft doet het me erg aan blizzard denken 'its done when its done'

Verder, en no offense he, maar ik snap het pre orderen niet zo goed meer.....met digitale games kan je altijd op dag 1 spelen, en als je echte wil preloaden om met minuut 1 te beginnen, dan kan je dat ook nog doen op de dag dat ie uitkomt of een week van te voren ofzo.....

Als je voor de fysieke game gaat of bepaalde pre order bonus zaken wilde, dan snap ik het uiteraard wel :)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:21:
[...]

Was het met de witcher 3 niet gelijksoortig? dat die ook echt meerdere malen was uitgesteld? Wat dat betreft doet het me erg aan blizzard denken 'its done when its done'

Verder, en no offense he, maar ik snap het pre orderen niet zo goed meer.....met digitale games kan je altijd op dag 1 spelen, en als je echte wil preloaden om met minuut 1 te beginnen, dan kan je dat ook nog doen op de dag dat ie uitkomt of een week van te voren ofzo.....

Als je voor de fysieke game gaat of bepaalde pre order bonus zaken wilde, dan snap ik het uiteraard wel :)
oh maar ik pre-order ze digitaal ergens goedkoper en dan is het maar afgeschreven :P zo spreid je het tenminste nog een beetje hehe. (pre-order is dan een groot woord want ik krijg het spel pas op dag dat het uit is) -> even als voorbeeld, koop net 5 minuten geleden Marvel's avengers voor zo'n 38 euro digitaal

[Voor 5% gewijzigd door quorumz op 19-06-2020 11:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ziet er erg fraai uit moet ik zeggen :o Op de originele Xbox ooit Panzer Dragoon Orta gespeeld, maar dit gaat er wel dik over. Begreep dat het van Nederlandse ontwikkelaar is? Is ook exclusief voor Xbox begrijp ik? Niet dat het direct een betere game wordt dan, maar leuk te weten dat dergelijke titels ook hun aandacht hebben in ieder geval.

Dat gaat enkel over het multiplayer gedeelte neem ik aan? Ik kijk namelijk wel uit naar de campaign die Remedy aan het maken is. Counterstrike-achtige gameplay met een campaign zoals Max Payne? Ik ben voor!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Aangezien mijn garantie 1 juni op mijn 2de XBX was verlopen, dacht ik.. fuck it, gewoon een SSD erin. Wat tutorials erbij gepakt (die doen een overkill aan losschroeven), paar tooltjes, en inmiddels zit er een SSD in :P Enige nadeel, nog 8 minuten wachten op een trage USB stick (2.0...) voordat ik kan weten dat hij weer doet :D

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ondertussen journey to the savage planet uitgespeeld en op 100% completion gezet... Erg leuke game die ik echt niet geprobeerd had zonder gamepass :)

En omdat ik er eigenlijk toch nog niet echt helemaal genoeg van had toch ook de dlc er bij gehaald. Volgens mij is dit de 2e keer ooit dat ik een losse DLC (geen season pass) voor de volle prijs gekocht heb. Niet dat het veel was, 8 euro, maar je bent een budget gamer of niet hè.

De dlc is ook niet echt groot. Ik heb nu zo'n 2 uur er in gespeeld volgens de stats en diezelfde stats pagina geeft aan dat ik al op 80% completion van de dlc zit. Zou ik normaal dus veel te kort vinden, maar ik gun het de dev nu ook gewoon omdat ik hun geweldige game nu zo via gamepass heb mogen spelen :) @uchiha tijntje volgens mij heb jij ook eens zoiets gezegd, ben het dus volledig met je eens :)

Finraziel schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:42:
Ondertussen journey to the savage planet uitgespeeld en op 100% completion gezet... Erg leuke game die ik echt niet geprobeerd had zonder gamepass :)

En omdat ik er eigenlijk toch nog niet echt helemaal genoeg van had toch ook de dlc er bij gehaald. Volgens mij is dit de 2e keer ooit dat ik een losse DLC (geen season pass) voor de volle prijs gekocht heb. Niet dat het veel was, 8 euro, maar je bent een budget gamer of niet hè.

De dlc is ook niet echt groot. Ik heb nu zo'n 2 uur er in gespeeld volgens de stats en diezelfde stats pagina geeft aan dat ik al op 80% completion van de dlc zit. Zou ik normaal dus veel te kort vinden, maar ik gun het de dev nu ook gewoon omdat ik hun geweldige game nu zo via gamepass heb mogen spelen :) @uchiha tijntje volgens mij heb jij ook eens zoiets gezegd, ben het dus volledig met je eens :)
:)

Heb het nu ook met Sea of Thieves. Zou het nooit geprobeerd hebben als die niet in gamepass had gezeten, maar heb er nu echt al veel uur in gestoken. Dus heb ook gewoon wat euro’s er tegen aan gegooid voor wat leuke skins. Iets wat ik volgens mij nog nooit heb gedaan bij een game die ik voor normale retail prijs heb moeten kopen. Value and price! :)

Gamertag

Acties:
  • +2Henk 'm!
Lief dagboek, uur 5.
Het was niet de schijf, de hele sata lijkt gewoon niet te werken :/

Heb nu wel de meest unieke collectie, een Fat die reboot, een X die artifacts geeft (en crashed), een X die E100 t/m E106 doet en een S die 'error local savings' blijft geven (en no way dat ik daar een SSD in ga zetten, traag klote ding).

Is het al november? :D

• MRE-Inc
Finraziel schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:42:

Journey ga ik ook mee verder na Mafia III. Mede door Gamepass en de Gamepass quests die ik nog dagelijks doe.

Merk ook dat mijn voorkeur steeds meer uit gaat naar dit soort games dan Assassins Creeds, Mafia’s, Battlefield etc. Dat is veel grinden, herhalende missies etc. en op een gegeven moment ben ik het wel zat. Ben wel fan van dat cartoony achtige geworden.

@SinergyX Heb hier nog een One Elite staan die vrij weinig gebruikt wordt. Kun je je collectie aanvullen ;)

(is van junior, dus die mag niet weg en wordt gebruikt als backup)

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 20-06-2020 00:41]

Acties:
  • +7Henk 'm!
Lief dagboek, bijna uur 7.
Het is gelukt :D Na contact te hebben gehad met wat mensen in US, werd ik gewezen op een heel andere video, die blijkbaar wel werkt. Je kan gewoon op de schijf alle logs nakijken, daarin staat redelijk omschreven wat er fout ging (zo kan je dus helemaal niet 'even' je bluray schijf vervangen, die is locked aan het moederbord), en daar bleek het dus niet de sata, maar gewoon de satakabel te zijn :P

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

SinergyX schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 01:27:
Lief dagboek, bijna uur 7.
Het is gelukt :D Na contact te hebben gehad met wat mensen in US, werd ik gewezen op een heel andere video, die blijkbaar wel werkt. Je kan gewoon op de schijf alle logs nakijken, daarin staat redelijk omschreven wat er fout ging (zo kan je dus helemaal niet 'even' je bluray schijf vervangen, die is locked aan het moederbord), en daar bleek het dus niet de sata, maar gewoon de satakabel te zijn :P
Ik rough het nog maar even uit met mijn mechanische disken in zowel mijn x als mijn pro. Als ik me echt te erg ga storen dan wellicht toch maar een kleine externe ssd waarmee ik dan beide consoles af en toe kan blessen met verminderde laad tijden........vermoeddelijk als ik dat doe ,dat het dan een kleine stap is om beide consoles ook intern van ssd te voorzien, maar ik vind het nu nog te prijzig...

Desondans is het was best al storend om van een snes game met zero load times over te gaan naar een ps4 pro game met 30-50 seconden laad tijd, in het freaking zelfde genre (1 on 1 beat em up......met het geen op mijns cherm verschijnt met red dead redemption 2 heb ik er een stuk minder moeite mee dat ik moet wachten...)

10 second ninja DONE

Ooh die SSD was echt niet om de snelheid, ik heb gewoon geen HDD's meer om mee te vervangen, deze had ik nog over en de Xbox was kapot, geen idee of een SSD intern echt veel uitmaakt, als alle games toch extern staan.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

SinergyX schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 13:17:
Ooh die SSD was echt niet om de snelheid, ik heb gewoon geen HDD's meer om mee te vervangen, deze had ik nog over en de Xbox was kapot, geen idee of een SSD intern echt veel uitmaakt, als alle games toch extern staan.
Heh ok, tsja lijkt me dat het sowieso geen kwaad kan. voor de zekerheid eerste stukkie maar in ot
offtopic:
in mijn pro heb ik een 2TB disk, volgens mij al iets sneller dan de standaard disk die erin zit, maar blijf mechanish. in principe daarme zelfs voor mijn packrat gedrag genoeg ruimte

in mijn xb1x uhm kweet het eigenijk niet eens? ik denk 1tb? en daarnaast nog een externe mechanishe 2tb schijf....mede door gamepass zit mijn xbx one x vaker vol dan mijn ps4. Dus wel 2 vliegen in een klap als ik die mechanishe eruit shop en dan daar een 2tb schijf in mik, helemaal omdat de meest gespeelde en of games met veel laadtijd dan op ssd kunnen, en minder gespeelde of games als gato robo dan op de externe.
Probleem is dat die nog,,,+- 200 kosten? (guesstimate) en dat vind ik gewoon een hoop geld vs de lol die ik eruit haal, gezien ik momenteel (inmiddels al bijna een jaar) ook heel veel retro speel en daar net zo veel zo niet meer lol uit haal dan met current gen
Dan spaar ik die 200 dan liever even uit en stop ik dat in mijn pc upgrade budget, zodat ik ook nieuwere systemen dan kan gaan emuleren, en bijkomend voordeel dat ik straks ook nieuwere ms game dan op pc wsl net zo goed zo niet beter dan als op mijn huidige x kan spelen.......

Dus ja decissions! verder ken ik mezelf, op dit moment geen interesse in de aankomende series x en ps5, maar als de games komen die echt niet of niet zo goed meer speelbaar zijn op de huidige current gen, dan kan ik er erg snel op terugkomen ;)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:04:
[...]

Heh ok, tsja lijkt me dat het sowieso geen kwaad kan. voor de zekerheid eerste stukkie maar in ot
offtopic:
in mijn pro heb ik een 2TB disk, volgens mij al iets sneller dan de standaard disk die erin zit, maar blijf mechanish. in principe daarme zelfs voor mijn packrat gedrag genoeg ruimte

in mijn xb1x uhm kweet het eigenijk niet eens? ik denk 1tb? en daarnaast nog een externe mechanishe 2tb schijf....mede door gamepass zit mijn xbx one x vaker vol dan mijn ps4. Dus wel 2 vliegen in een klap als ik die mechanishe eruit shop en dan daar een 2tb schijf in mik, helemaal omdat de meest gespeelde en of games met veel laadtijd dan op ssd kunnen, en minder gespeelde of games als gato robo dan op de externe.
Probleem is dat die nog,,,+- 200 kosten? (guesstimate) en dat vind ik gewoon een hoop geld vs de lol die ik eruit haal, gezien ik momenteel (inmiddels al bijna een jaar) ook heel veel retro speel en daar net zo veel zo niet meer lol uit haal dan met current gen
Dan spaar ik die 200 dan liever even uit en stop ik dat in mijn pc upgrade budget, zodat ik ook nieuwere systemen dan kan gaan emuleren, en bijkomend voordeel dat ik straks ook nieuwere ms game dan op pc wsl net zo goed zo niet beter dan als op mijn huidige x kan spelen.......

Dus ja decissions! verder ken ik mezelf, op dit moment geen interesse in de aankomende series x en ps5, maar als de games komen die echt niet of niet zo goed meer speelbaar zijn op de huidige current gen, dan kan ik er erg snel op terugkomen ;)
Ik heb door gamepass en de play later lijst juist minder de neiging om veel tegelijk geïnstalleerd te hebben. Kom voor nu wel prima toe met de 1 TB standaard schijf in de one x.
Ik zou dan ook juist het geld voor een SSD opzij zetten om straks wel wat sneller een xsx te halen. Maakt niet uit of je al gelijk echte xsx games wil gaan spelen, alle games gaan beter lopen waarschijnlijk. Op zijn minst zouden laadtijden nog een stuk lager moeten zijn dan je met een ssd in de one x zou kunnen krijgen want die is nog duidelijk cpu beperkt.

• aeensing
Finraziel schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:09:
[...]

Ik heb door gamepass en de play later lijst juist minder de neiging om veel tegelijk geïnstalleerd te hebben. Kom voor nu wel prima toe met de 1 TB standaard schijf in de one x.
Ik zou dan ook juist het geld voor een SSD opzij zetten om straks wel wat sneller een xsx te halen. Maakt niet uit of je al gelijk echte xsx games wil gaan spelen, alle games gaan beter lopen waarschijnlijk. Op zijn minst zouden laadtijden nog een stuk lager moeten zijn dan je met een ssd in de one x zou kunnen krijgen want die is nog duidelijk cpu beperkt.
Maar de One X is krachtig zat. 6 teraflops is ook geen kattepis. Zelfs spellen als metro exodus of rdr2 zien er ziek mooi uit.

De SSD vs HDD merk je echt wel, bottleneck of niet.

Series X komt hier alleen in huis als ze in 2terabyte editie ook gaan releasen of dat je het als bij de one kunt vervangen.

Trouwens ik heb een vraag met betrekking tot een game. Vroegah was ik verslaafd aan Skies of Arcadia en VOORAL Grandia II op mijn dreamcast. Is er een soortgelijk spel ook op de Xbox one? JRPG met humor dus.

[Voor 58% gewijzigd door aeensing op 21-06-2020 00:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!
aeensing schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:03:
[...]

Maar de One X is krachtig zat. 6 teraflops is ook geen kattepis. Zelfs spellen als metro exodus of rdr2 zien er ziek mooi uit.

De SSD vs HDD merk je echt wel, bottleneck of niet.

Series X komt hier alleen in huis als ze in 2terabyte editie ook gaan releasen of dat je het als bij de one kunt vervangen.

Trouwens ik heb een vraag met betrekking tot een game. Vroegah was ik verslaafd aan Skies of Arcadia en VOORAL Grandia II op mijn dreamcast. Is er een soortgelijk spel ook op de Xbox one? JRPG met humor dus.
Maar dat is de gpu :) ik doel op de cpu... Dat is vooral de beperkende factor waarom je niet nog meer merkt van een SSD in een one x. De data moet op de one namelijk allemaal nog via de cpu ingeladen worden en zal veelal ook gecomprimeerd moeten worden.

Verder is de one x zeker ook al een pracht apparaat (hell, heb er net zelf opnieuw een gekocht, voor een half jaar :+), alleen als de vraag is om nu 200 euro uit te geven om dat apparaat iets sneller te maken, of die 200 euro voor nu apart te leggen om over een half jaar een nog veel sneller apparaat te kopen dan is dat mijn keuze. Maar het is allemaal persoonlijk, zo zit ik zelf ook niet zo met de kleinere opslagruimte. Ook is het nog afwachten hoe duur de nieuwe precies wordt en hoeveel impact er in werkelijkheid is op oude games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aeensing
Dat de CPU een bottleneck is kan ik me niet voorstellen maar ik geloof je de winst is bij mij toch echt wel groot. Bij FH4 geen lag in menu meer. Fallout 76, RDR2, GTA5, doom etc etc laden veel sneller. De snelheidswinst hangt hier toch echt wel rond de 30/40%

Daar ben ik ook erg benieuwd naar naar de impact qua performance op oude games

Ik hoop dat ze bij de oude xbox 1 games geen zwarte randen meer omheen hebben. Alle games die ik speel is kleiner dan mijn volledige tv scherm.

Zelf denk ik dat de xbox series X rond de €399 gaat hangen. Qua opslag als alles backwards compatible is, is 2tb echt wel een must. Voor mijn one X zit een 2tb 860 evo twv €330. Voor mij maakt dat niet echt uit qua bedrag. Extern heb ik ook 4tb 860 evo.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Gisteravond Far Cry: New Dawn uitgespeeld. Blij dat ik ook gelijk een passend einde aan Far Cry 5 heb kunnen geven. Want daar haalde ik niet echt voldoening uit.

spoiler:
Je hebt nu namelijk wel de mogelijkheid om Joseph een kogel door zijn kop te jagen. Noem mij een sadist, maar ik voelde me daar zeer prettig bij.

Verder terecht dat deze game niet voor full-price te koop werd aangeboden. Het is op alle vlakken wat minder dan deel 5. Je kunt in veel minder gebouwen, minder locaties om te verkennen en de missies zijn ook wat eenvoudiger van opzet. Maar een leuke toevoeging aan Far Cry 5, die het verhaal nu echt rond maakt.

Enkel nog een paar van die verkenningstochten doen, wat ik hele goede toevoeging vind, en ik kan op naar de volgende. Misschien toch Doom Eternal nog eens een kans geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!
aeensing schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:11:
Dat de CPU een bottleneck is kan ik me niet voorstellen maar ik geloof je de winst is bij mij toch echt wel groot. Bij FH4 geen lag in menu meer. Fallout 76, RDR2, GTA5, doom etc etc laden veel sneller. De snelheidswinst hangt hier toch echt wel rond de 30/40%

Daar ben ik ook erg benieuwd naar naar de impact qua performance op oude games

Ik hoop dat ze bij de oude xbox 1 games geen zwarte randen meer omheen hebben. Alle games die ik speel is kleiner dan mijn volledige tv scherm.

Zelf denk ik dat de xbox series X rond de €399 gaat hangen. Qua opslag als alles backwards compatible is, is 2tb echt wel een must. Voor mijn one X zit een 2tb 860 evo twv €330. Voor mij maakt dat niet echt uit qua bedrag. Extern heb ik ook 4tb 860 evo.
Maar de bc games kunnen gewoon op een externe schijf staan hè... Alleen de native series x games moeten op de interne SSD.

Edit: wordt wel een beetje off topic zo, excuus. Mijn bedoeling was alleen om de overweging Xbox one nu nog te voorzien van een SSD te bespreken.

[Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 21-06-2020 11:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:24:
Pfff dat Desperados 3 is echt wel erg pittig als je niet veel van dat soort games hebt gespeeld :) Ben nu bij missie 9 aanbeland. Maar vraag me ten zeerste af of ik deze game op 100% kan uitspelen... Elk level heeft ook een x aantal challenges (badges), waaronder een speedrun challenge.. Net een level gespeeld waar ik 2 uur over heb gedaan.. De speedrun tijd is 22 minuten :P
Waarom heb ik zo het donkerbruine vermoeden dat jij deze game dinsdag toch op 100% hebt staan 🤔

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Finraziel schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:25:
[...]

Maar de bc games kunnen gewoon op een externe schijf staan hè... Alleen de native series x games moeten op de interne SSD.

Edit: wordt wel een beetje off topic zo, excuus. Mijn bedoeling was alleen om de overweging Xbox one nu nog te voorzien van een SSD te bespreken.
Persoonlijk vind ik het nog wel mee vallen hoor, ik heb ook nog geen tr’s gezien ;)

Om je vraag te beantwoorden, op zich wel eens dat 200 eur een hoop geld is om te investeren in iets wat op heel korte termijn last gen gaat zijn, maar daarom dus bij mij ook het idee om extern te gaan, dan kan ik de disc ook nog is rouleren tussen mijn ps4 en xb1 (en zelfs nog pc). En zelfs bij intern is het geen weggegooid geld omdat ik bij upgraden naar series x de one x bij mijn zoon op zijn kamer zet. Zijn s gaat dan naar mijn retro hokkie.

Verder ben ik nog steeds geen fan van day one instappen. Nu met bc en ook gamepass is slechte/beperkte launch line up dan geen of iig minder een nadeel maar nog steeds is er de hoge prijs en eventuele issues en beschikbaarheid maar goed ik begrijp de mensen die wel graag op dag 1 willen instappen ook. Ik heb het vroegah ook vaak gedaan.

Maar ssd afsluitend.
Dus denk dat ik nog ‘een tijdje’ het aankijk en voor de snappy laadtijden gewoon accepteer dat ik het op dit moment niet het geld waard vind. Zal proberen er niet te veel over te zeuren over laadtijden (iets met dubbeltje en eerste rang ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mja ik vind het er nog steeds een beetje muf uit zien. Maar moet daarbij ook melden dat ik al een paar weken Warface Breakout heb gespeeld en die heeft eigenlijk hetzelfde, maar speelt nog wel aardig. Verschil daarmee is dat bij deze game veel grotere afstanden te schieten zijn en je dus wat meer aan snipers hebt (en dat vind ik dus zelf wat minder haha)

Deze game dus:

Alleen is die game, ondanks dat het alles daarvoor heeft, geen F2P game. Ik verwacht wel dat die binnenkort F2P wordt, wellicht rond de launch van deze game.

Wat ik verder merk, in games als deze maar niet alleen, dat als een game (maakt niet uit welke) een paar maanden uit is, het aantal tryhards erg groot wordt, waardoor er bij veel potten veel minder aan is. Zeker bij BR games heb ik daar veel last van. Ik speel dan nog wel dagelijks zo'n spel, maar niet 12u+ per dag zoals sommigen doen. En qua matchmaking mag er ook wel wat veranderen. Veel games krijgen er commentaar voor, maar dat soort tryhards mogen wel in hun eigen pool van spelers worden gegooid. Skill Based Matchmaking dus, die ervoor zorgt dat je altijd nog wel een kans hebt om te winnen. Al heb je bij bv Warzone ook nog te maken dat je vrolijk met pc-spelers wordt gematched die lekker een hoge FOV, veel minder detail (opvallender en je kunt door rook kijken), etc spelen dat het ook niet meer eerlijk is. Maar als je zoveel uur per dag speelt, dan is er voor de doorsnee gamer ook gewoon minder aan want je weet gewoon dat ipv 50%, je bv maar 10% kans hebt. Met een beetje pech wordt dat ook weer minder.

Je ziet het bij veel games, zeker die ook langer al beschikbaar zijn. Een nietszeggende rank helpt al wel wat, dan zijn ze wat minder boos als ze niet zomaar winnen, maar is toch ook niet voldoende.

Als je, zoals ik, veel games door elkaar speelt, dan merk je gewoon dat je minder plezier haalt uit bepaalde games zolang ze wat langer beschikbaar zijn. Ik heb nog gewoon een baan en wil niet vastzitten aan 1 game, maar het lijkt er steeds vaker op dat ik alleen maar mensen tegen me krijg die niets anders doen dan de hele dag op Twitch streamen en daar is gewoon niet tegenop te boksen. En dan ben ik dus nog iemand die regelmatig gamed. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe dat moet zijn voor mensen die heel af en toe een spelletje spelen en wat die allemaal meemaken. Een aantal collega's zie ik ook nooit een BR game winnen, wat een groot deel van de appeal van die games helemaal onderuit haalt. Niet dat het vol moet zitten met bots, maar er moet toch wat meer ontwikkeling op dit vlak komen om het een beetje leuk te houden voor iedereen.

[Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2020 10:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:58

Rivanov

Apple freak

Holyshit. BREAKING.

Microsoft is shutting down Mixer and partnering with Facebook Gaming

https://www.theverge.com/...rtnership-xcloud-features

[Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 22-06-2020 20:38]

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | LG OLED55B6v :: Xbox One X

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 06-07 10:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:33:
Holyshit. BREAKING.

[Twitter]
Mixer gebruikte ik al niet en Facebook Gaming zal het ook niet worden. ;)

"When you grow up your heart dies"

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 18:34
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:33:
Holyshit. BREAKING.

[Twitter]
Altijd slecht nieuws brengen als er ander groot nieuws is. (WWDC van Apple)
Even snel dit nieuws er uit gooien terwijl alle aandacht naar Apple gaat vanavond.

Maar mag toch hopen dat xCloud geen verplichte Facebook login oid gaat krijgen? Snap de relatie tussen xCloud en FB nog niet zo goed. Of is het net als vroeger bij Hyves, dat je een tabje had met games oid? :+

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:58

Rivanov

Apple freak

menzo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:49:
[...]

Altijd slecht nieuws brengen als er ander groot nieuws is. (WWDC van Apple)
Dat hoef je mij niet te vertellen. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | LG OLED55B6v :: Xbox One X

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True