Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:48:
[...]
Verder kijken dan je neus lang is MRE :+

[Afbeelding]
Damn. Ikzelf gooi mijn controller gewoon in de schuif met andere gaming accessoires wanneer ik hem niet gebruik :P

En is die elite controller dan zo snel leeg dat die zijn eigen charger nodig heeft? Mijn "gewone" controller moet ik gemiddeld 1 keer per maand aan de usb kabel hangen.

[Voor 65% gewijzigd door boe2 op 10-06-2020 10:56]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:34
@boe2

De elite V2 komt met een charge pad, houder waar je hem op kan leggen. ;)

Handig als je dat dan alsnog kan gebruiken.

Wel erg prijzig :+

[Voor 29% gewijzigd door LuisjeNL op 10-06-2020 11:13]

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 01:16:
[...]

Top bedankt maar heb je wel de laatste update van mei 2020 op je Xbox One staan?

Zie ook https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Bij mei 2020 staan 3 updates. Bij de laatste van 28 mei doet de volume up en down en de mute knop het niet meer. Ben benieuwd of je dan wel de laatste update hebt aangezien @Cerenas ook al aangaf dat het bij hem ook niet meer werkte.
Ja, de laatste update van 29 mei 2020 staat erop, en er zijn geen nieuwe updates, zegt ie.
De volumeknoppen doen het bij mij.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
@boe2 Schuif is lade neem ik aan ? :)

Nee, de elite's gaan vrij lang mee. Mijn Elite v1 maakt overigens gebruik van de in 2013 gekochte charge kit. Dus zo'n oplaadbare accu van Microsoft zelf. Zelfs 7 jaar later doen ze het beide nog prima. Ik houd iig nooit in de gaten of de accu leeg is en ik speel bijna wel elke avond een paar uurtjes.

Als straks mijn 2e setje back paddles binnen zijn, dan leg ik mijn v2 niet meer elke avond op de charge dock. Doe dat nu nog wel omdat ik de paddles dus omgedraaid heb en als ik de controller nu normaal (dus niet op de dock) neerleg, worden de bovenste paddles ingedrukt.

Waarom is er overigens nog geen review van Tweakers van de Elite v2 ? Zijn toch aardig wat grote wijzigingen tov de v1.

XBL: MRE Inc

• MRE-Inc
  • Nu online
@Fireshade Bedankt voor het controleren. Erg vaag dan. Heb natuurlijk zelf ook al de batterijen vervangen door frisse nieuwe, maar dan werken ze ook niet.

Voor de zekerheid, jij hebt een Xbox One X en niet een normale One of S of SAD ? De overige knoppen werken namelijk wel bij mij.

Een complete reset van mijn Xbox heb ik geen zin in want dan wil ik ook echt schoon beginnen en niet met behoud van games en instellingen.

• Fireshade
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:36:
@Fireshade
Voor de zekerheid, jij hebt een Xbox One X en niet een normale One of S of SAD ? De overige knoppen werken namelijk wel bij mij.
Aha, misschien maakt dat uit: ik heb een One S.

• MRE-Inc
  • Nu online
Fireshade schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:49:
[...]

Aha, misschien maakt dat uit: ik heb een One S.
Hmm misschien. Zal het vanavond nog eens testen en ook op de oude normale One die boven staat. Moet ik die even aansluiten op de tv op de slaapkamer.

Nog even op Reddit/Insider forum gekeken, en er is iig 1 iemand die het ook ervaart:

https://new.reddit.com/r/...onger_controls_tv_volume/

Wauw, ze doen gewoon een "Dice-je", anders gezegd, bugs laten terugkomen (als het echt een bug is)

https://www.reddit.com/r/...le_to_change_volume_with/
https://www.reddit.com/r/...x_media_remote_no_longer/

[Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 10-06-2020 12:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:31:
@boe2 Schuif is lade neem ik aan ? :)

Waarom is er overigens nog geen review van Tweakers van de Elite v2 ? Zijn toch aardig wat grote wijzigingen tov de v1.
Je kan altijd zelf nog een user review maken :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 23:16
Ik zag dit net op Reddit: als je een film koopt via de Microsoft Store, krijg je het spel Sonic Mania erbij. De goedkoopste film kost $4.99. In de voorwaarden staat dat het alleen geldt voor de US en Puerto Rico, maar misschien dat het ook werkt als je met VPN betaalt. Iemand ervaring hiermee?

Het kopen en activeren van een buitenlandse Live Gold-kaart ging zonder problemen. 😊

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:07

mr.DJ95

Boost!

Weet iemand hoe je de console codes (1 maand game pass en game) moet redenen als je deze hebt geslipt bij de initiële installatie? Ik heb geen codes maar de activatie zit op de console.

Iemand de Cyberpunk controller al eens goed bekeken en de QR code gevonden?

[https://youtu.be/XiHw7MrTx30

[Voor 23% gewijzigd door mr.DJ95 op 10-06-2020 22:30]

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:53
Eindelijk A Plague Tale: Innocence op 100% gezet. Game Pass (Ultimate) is toch best wel een fijn abonnement.

[Voor 34% gewijzigd door ariekanari op 10-06-2020 22:32]

Xbox Live Gamertag Exophase Gamertag gamerdvr

Acties:
  • +2Henk 'm!
https://www.gameinformer....e-excited-for-wasteland-3

Artikeltje over Wasteland 3. Ga ik zeker proberen zodra die uit komt in Gamepass.

Daarnaast komt volgende week Grounded uit voor Insiders. Zal ongetwijfeld veel kritiek krijgen vanwege de gekozen artstyle, maar het lijkt me erg tof om hem te gaan spelen. Lekker gaan exploreren en geen enkele speelsessie is hetzelfde. Zo heb ik al 3 weken geen andere spellen gespeeld dan Sea of Thieves. Dat is voor mij echt uniek. Maar het is ook een unieke ervaring vind ik. Jammer dat ik daar pas 2 jaar na dato ben acher gekomen :P

Gamertag

• MRE-Inc
  • Nu online
@ariekanari das best een understatement :)

@uchiha tijntje Ik vond het al vreemd dat ik boven je stond in de achievement lijst, maar het verklaart nu een hoop.

Ook m’n Xbox die boven staat even aangesloten op een tv. Zit normaal op een monitor aangesloten, maar ook op de andere Xbox werkt de Xbox One remote niet mbt volume knoppen. Best kut.

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:14

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

uchiha tijntje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:45:
https://www.gameinformer....e-excited-for-wasteland-3

Artikeltje over Wasteland 3. Ga ik zeker proberen zodra die uit komt in Gamepass.

Daarnaast komt volgende week Grounded uit voor Insiders. Zal ongetwijfeld veel kritiek krijgen vanwege de gekozen artstyle, maar het lijkt me erg tof om hem te gaan spelen. Lekker gaan exploreren en geen enkele speelsessie is hetzelfde. Zo heb ik al 3 weken geen andere spellen gespeeld dan Sea of Thieves. Dat is voor mij echt uniek. Maar het is ook een unieke ervaring vind ik. Jammer dat ik daar pas 2 jaar na dato ben acher gekomen :P
Grounded heeft mijn interesse ook wel. Al is de zomer meestal een wat mindere periode kwa gaming bij mij.

En eerlijk, denk dat SOT nu pas op een punt staat dat het voor iedereen potentieel een toffe ervaring kan zijn. Knap hoe Rare dat opgevolgd heeft.

Kennen jullir XIII nog? De game, niet de comics. Die komt terug!

[Voor 8% gewijzigd door Wom op 11-06-2020 22:51]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23:49

Xbox: J3THPA1N

Acties:
  • +1Henk 'm!
aeensing schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Leuk, maar dat is voor de ps5 en xbox series X. Wij zitten vooralsnog in de huidige generatie.
heel leuk, je mist even het punt dat de games op alle xbox'n te spelen zijn. Dat is het hele concept van MS juist. Daarom is het geen slimme zet van Sony om ps5 exclusives te maken (ik zou niet gelijk mijn 3 consoles even upgraden)

[Voor 15% gewijzigd door quorumz op 12-06-2020 10:52]

De vraag is of deze games ook cross gen uitkomen. Ik verwacht deels van wel, zeker als ze in 2021 uitkomen. Als ze later uitkomen zie ik dat niet meer gebeuren.

@quorumz Tot op een bepaalde hoogte in de overgangsperiode voor wat betreft Xbox game studios. Een XGS game over 3 jaar op de Series X zal niet meer te spelen zijn op de One is mijn inschatting. En dat is prima.

[Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2020 10:54]

Gamertag

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:52:
De vraag is of deze games ook cross gen uitkomen. Ik verwacht deels van wel, zeker als ze in 2021 uitkomen. Als ze later uitkomen zie ik dat niet meer gebeuren.

@quorumz Tot op een bepaalde hoogte in de overgangsperiode voor wat betreft Xbox game studios. Een XGS game over 3 jaar op de Series X zal niet meer te spelen zijn op de One is mijn inschatting. En dat is prima.
fair enough.. maar dan gok ik dat de huidige xbox one s en xbox one x toch niet meer verkocht worden en vervangen zijn door xbox series s en xbox series x :)

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 08:14

Nogne

Weet niet waar hij over praat

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:52:

Of dat de game wel te spelen is maar niet in 4K maar in 1080p. Al zie ik de kans klein in dat 3rd party developers ook veel rekening gaan houden met de vorige generatie (weet niet of dat heel lastig is met het ontwikkelen van games voor de Xbox).

Xbox: NogneNL

Wom schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:50:
[...]

Kennen jullie XIII nog? De game, niet de comics. Die komt terug!

[YouTube: XIII Remake - Official Gameplay Trailer | Summer of Gaming]
Ben een beetje bang dat deze game gaat ondersneeuwen in al het next-gen en crossgen geweld, maar de grafische stijl spreekt mij enorm aan. Zou ook graag een remake zien van Auto Modellista. Had die toen op de OG Xbox en dat speelde best wel fijn. Heeft nooit de aandacht gekregen die het verdiende vond ik.
quorumz schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:11:
[YouTube: DEATHLOOP – Official PS5 Gameplay Reveal Trailer: Welcome to Blackreef]

Dat is flauw, vorig jaar de trailer op de E3 en nu is het een timed Sony exclusive....(ik laat hem toch zien want hij komt ook voor xbox uit alleen wanneer....)
Wel interessante gameplay. Is er wel eentje om in de gaten te houden. Dat hij timed exclusive is, is wat onhandig, maar dit is typisch een game die ik toch pas een jaar of twee na release oppak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 23:34
@justifire grappig, dat was het eerste waar ik ook aan moest denken.

Sowieso heb ik dat al een paar keer goed gegokt, niet kopen omdat ik verwacht dat dat type game er wel in komt.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Bleeding Edge heeft een update gekregen met oa. leaderboards (iets waar half hun forum vol over stond) en een daily quest systeem zodat je sneller credits kan krijgen (karakter progressie ging nogal traag voorheen). Meer info: https://www.bleedingedge....akutu-rework-leaderboards

Wom schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:29:
Bleeding Edge heeft een update gekregen met oa. leaderboards (iets waar half hun forum vol over stond) en een daily quest systeem zodat je sneller credits kan krijgen (karakter progressie ging nogal traag voorheen). Meer info: https://www.bleedingedge....akutu-rework-leaderboards
Ik vond het een vermakelijke game, maar die moet je echt met een vaste groep spelen. Anders wordt je volledig geowned. :) En die groep heb ik niet. In Sea of Thieves bijvoorbeeld kan ik me solo prima vermaken. :)

Gamertag

• Fireshade
  • Niet online
aeensing schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Leuk, maar dat is voor de ps5 en xbox series X. Wij zitten vooralsnog in de huidige generatie.
Backward compatible, weet je nog?

• aeensing
Fireshade schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:59:
[...]

Backward compatible, weet je nog?
Maar, niet verplichtend. Dat is geheel aan de ontwikkelaar zelf. First party devs wel. Kijk anders naar dealer gaming die had het onlangs erover.

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-07 14:44

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

Geeft mij nog even de kans om RE II :F uit te spelen, maar of dat er ooit nog van komt als je RE VII :9 hebt uitgespeeld.

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:06:
[...]

Ik vond het een vermakelijke game, maar die moet je echt met een vaste groep spelen. Anders wordt je volledig geowned. :) En die groep heb ik niet. In Sea of Thieves bijvoorbeeld kan ik me solo prima vermaken. :)
Vind hem solo ook prima te pruimen.
Beetje taggen en wat spelers die voor de objective willen gaan is eigenlijk wel voldoende.
Uiteraard is in een team met voice chat spelen het beste, maar imho niet strikt noodzakelijk.
Leuke game, eindelijk weer eens iets origineels :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• RovloSQL
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08:03
Mooie vergelijking van de consoles uit dit Bright filmpje:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-07 14:44

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

mr.DJ95 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:31:
Weet iemand hoe je de console codes (1 maand game pass en game) moet redenen als je deze hebt geslipt bij de initiële installatie? Ik heb geen codes maar de activatie zit op de console.

Iemand de Cyberpunk controller al eens goed bekeken en de QR code gevonden?

[https://youtu.be/XiHw7MrTx30
En nu in ABN... :|

Je bedoelt dat je ze bij de installatie niet hebt geactiveerd?

Instelingen - Account - Meegeleverd met deze Xbox - Deze Xbox wordt geleverd met

Daar zie je alles staan _/-\o_

QR code brengt je naar het YouTube Cyberpunk kanaal :)

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

justifire schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:40:
[...]

Vind hem solo ook prima te pruimen.
Beetje taggen en wat spelers die voor de objective willen gaan is eigenlijk wel voldoende.
Uiteraard is in een team met voice chat spelen het beste, maar imho niet strikt noodzakelijk.
Leuke game, eindelijk weer eens iets origineels :)
Ik irriteerde me teveel aan mensen die gewoon zichzelf steeds in een 1vs4 battle gaan storten ipv even wachten tot je team bij elkaar is. Dan ben je gewoon kansloos tegen een beetje een goed team. :)

Gamertag

Acties:
  • +13Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Gisteravond de One X maar eens helemaal uit elkaar gehaald en wat nieuwe pasta aangebracht. Had ik dus veel eerder moeten doen. Ding is nu weer gewoon normaal qua fan geluid. Heerlijk gewoon. De fan was overigens zo goed als stof vrij. Eigenlijk de hele console wel. Prima te doen dit klusje. Kan weer mee tot de release van de XSX.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:57
uchiha tijntje schreef op zondag 14 juni 2020 @ 01:25:
Vandaag Desperados 3 gekocht. Komt dinsdag uit. Lijkt me erg leuk om weer eens zo’n game te spelen. Weer eens wat anders dan Sea of Thieves de afgelopen weken. :)
Ik ben benieuwd hoe dit met een controller gaat, laat maar weten wat je er van vindt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 22:29
MRE-Inc schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:13:
Gisteravond de One X maar eens helemaal uit elkaar gehaald en wat nieuwe pasta aangebracht.
Wat is dat blauwe spul voor zooi?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:38:
[...]

Wat is dat blauwe spul voor zooi?
Dat zijn thermal pads.

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
@Sir_Hendro zie het antwoord van @Finraziel

In de YouTube handleiding bleven ze allemaal mooi zitten op het koelblok. Bij mij was het 50-50 ongeveer. Heb er verder niks meegedaan en lekker zo gelaten.

Overigens heeft MRE Inc Junior mee geholpen. Heb hem het meeste werk laten doen zodat hij het ook zo kan leren. Beetje aanwijzingen geven en uitleggen hoe sommige onderdelen werken. Zo wilde hij bv met een kleine schroevendraaier de oude restanten thermal pasta die er omheen lagen verwijderen ( geen idee hoe die kleine dingetjes heten op de laatse foto).

Aldoende leert men. En hij heeft een gedeelte van zijn schuld van 100€ ingelost.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-07 16:35
Ik ben op zoek naar een draadloze goede headset. Op dit moment heb ik de plantronics RIG 400, maar wil ik graag een draadloze.

Op veel sites raden ze de Steelseries arctis 9x aan maar de gebruikersreviews laten mij ook sterk twijfelen. Deze klagen namelijk over verbindingsproblemen.

Een alternatief zou zijn de ASTRO Gaming A50 Wireless Headset. Echter vind ik deze niet zo mooi en hij is nog eens een stuk duurder.

Voor een prijs van 200 euro of zelfs meer verwacht ik een uitstekend apparaat. Hebben jullie ervaringen met deze headsets?

[Voor 0% gewijzigd door Darow op 14-06-2020 14:59. Reden: typo]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02-07 17:52
Darow schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:58:
Ik ben op zoek naar een draadloze goede headset. Op dit moment heb ik de plantronics RIG 400, maar wil ik graag een draadloze.

Op veel sites raden ze de Steelseries arctis 9x aan maar de gebruikersreviews laten mij ook sterk twijfelen. Deze klagen namelijk over verbindingsproblemen.

Een alternatief zou zijn de ASTRO Gaming A50 Wireless Headset. Echter vind ik deze niet zo mooi en hij is nog eens een stuk duurder.

Voor een prijs van 200 euro of zelfs meer verwacht ik een uitstekend apparaat. Hebben jullie ervaringen met deze headsets?
Ja, Steelseries is prima headset. Bouwkwaliteit is echter redelijk, de verbinding headset naar schelp is bij mij(n) zoon als twee keer afgebroken (deels). Ik heb tweemaal een RMA ingediend en gekregen, maar nu toch maar gewisseld naar Razer. De 9x heeft zeker geen verbindingsproblemen! En hij is zeker cool, omdat hij ook tegelijk bluetooth kan afspelen.

De Astro is wat meer oldskool. Wat ouder, maar meer solide. Geen hands-on ervaring. Volgens vele reviews wel zeer goed.

Kijk ook eens hiernaar: pricewatch: Razer Thresher 7.1 Wireless Headset Xbox One

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-07 18:34

Ik heb al jaren een Turtle Beach 600. Prima apparaat. Toevallig van de week 1 bij besteld voor mijn werk. Waren (zijn misschien?) In de aanbieding bij bol.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:44
Deze moesten ze eigenlijk bij de one X Cyberpunk 2077 editie bijdoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 19:46
Bah wat een gedrocht. Ze hebben zoveel echt prachtige controllers uitgebracht, jammer dat ze voor cyberpunk zo de plank misslaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
SecondGuess schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:01:
Bah wat een gedrocht. Ze hebben zoveel echt prachtige controllers uitgebracht, jammer dat ze voor cyberpunk zo de plank misslaan.
Is geen officiële release, maar een mock-up van iemand die ook die aangepaste XSX-consoles ontwerpt die je wel eens voorbij ziet komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 19:46
Ah ok ben te snel van stapel gelopen. Het is ook dat ik de cyberpunk xbox ook al een oogzeer vind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 06:49
uchiha tijntje schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:07:
[...]

Haha daar ben ik ook benieuwd naar. Gelukkig zit er een pauze mode in waarin je acties kunt uitzetten volgens mij :). Maar zal wel mijn ervaring hier terugkoppelen.
Zal goed gaan vermoed ik, heb Shadow Tactics: Blades of the Shogun met controller gespeeld en dat ging perfect. Staat overigens op Game Pass, aanrader voor liefhebbers van dit genre. Hoop dat ze D3 op termijn ook toevoegen ☺️

Xbox Gamertag: easygamingfox

Acties:
  • +1Henk 'm!
wvkreg schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:59:
[...]

Ja, Steelseries is prima headset. Bouwkwaliteit is echter redelijk, de verbinding headset naar schelp is bij mij(n) zoon als twee keer afgebroken (deels). Ik heb tweemaal een RMA ingediend en gekregen, maar nu toch maar gewisseld naar Razer. De 9x heeft zeker geen verbindingsproblemen! En hij is zeker cool, omdat hij ook tegelijk bluetooth kan afspelen.

De Astro is wat meer oldskool. Wat ouder, maar meer solide. Geen hands-on ervaring. Volgens vele reviews wel zeer goed.

Kijk ook eens hiernaar: pricewatch: Razer Thresher 7.1 Wireless Headset Xbox One
Ik zou niet zeggen dat de Astro oud is. Bevat gewoon de laatste technieken en werkt gewoon prima. Het sluit niet direct aan op de console maar via zijn eigen kastje waar je hem ook in kunt zetten om op te laden. Nou vond ik dat zelf niet heel betrouwbaar werken (hij moet precies in de pinnetjes landen), wie weet hebben ze dat in een nieuwe revisie nog aangepakt, maar usb-micro gaat ook prima.

Hij houdt het erg lang uit, ik denk dat ik wel 16 uur op 1 lading kan doen. Gebruik hem nu (iets van 1 of 2 jaar na aankoop) nog steeds dagelijks en merk weinig problemen met accu.

Oorschelpen zijn te vervangen, heb ik een tijdje geleden gedaan toen ze wat vaal werden en slijtage toch wat begon te zien. Maar omdat je ze dus kunt vervangen zonder de hele headset te vervangen, vind ik dat echt een plus. Heb er zelf de leren schelpen op gezet en zit heerlijk.

Is ook erg stevig. Meerdere keren van tafel geflikkerd, al dan niet met wat scheldwoorden en hij werkt nog prima. Ik heb voorheen ook Turtle Beaches gehad (iets met 500 toen die het duurst was), maar die gingen elke keer stuk bij de ophanging van oorschelpen, deze zal langer heel blijven dan de Xbox, gok ik zo. Geluid is dik in orde, zowel qua volume als qua detail. 3d gebruik ik zelf niet echt en over de kwaliteit kan ik ook niet zo heel veel zeggen (ik ben slechthorend), maar volgens mij zit dat wel snor.

Dat groen met je aan wennen, maar ik vind het wel wat hebben. En dat ik hem na aansluiten ook op PC kan gebruiken, vind ik wel fijn. Zelf heb ik de SPDIF van de Xbox doorgelust via PC naar de headset, zodat ik zowel chat als audio heb via pc. Hierdoor kan ik dus ook gewoon youtuben als ik in een lobby zit te wachten.

Ook is microfoon muten erg makkelijk. gewoon de microfoon naar boven bewegen en weer terug om te praten. Vergeet je het niet en zit je niet met knopjes te kloten.

Microfoon is trouwens goed in het wegfilteren van bijgeluiden. Gezien mijn headset hard staat, zie ik in de chat geen echo terug komen en ook de mobiele airco bij mijn bureau hoor je er niet in terug.

En je hebt dus 0,0 problemen met verbinden. Hij doet het gewoon altijd. Ook als ik naar de wc ga. Door beton heen gaat het wel wat minder, maar op dezelfde verdieping kan ik rustig een kamer verderop staan.

[Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2020 13:07]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!
Weet niet of jullie de indie-titels een beetje bijhouden, maar ID@Xbox heeft flink wat nieuwe (ook exclusieve) games aangekondigd. Trailers ed. vind je hier:

YouTube: ID@Xbox

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 03:47

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-07 18:47

'
Plantronics Rig 800LX hierzo, erg fijne headset. Blijft comfortabel na lange speelsessies, audio is prima en ook chat werkt top. USB reciever werkt tevens op de PC dus makkelijk te wisselen. Schijnt alleen heel slecht beschikbaar te zijn :|

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 22:29
Ziet er niet echt uit als of dat effectief werkt. Zou koelpasta niet beter werken?
Sir_Hendro schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Ziet er niet echt uit als of dat effectief werkt. Zou koelpasta niet beter werken?
Ja, maar dan worden de fouttoleranties een stuk kleiner denk ik. Het koelblok moet dan veel nauwer aansluiten op alle chippies. Bovendien is dit voldoende voor waar het op zit.
Als ik me niet vergis zijn dat vrm's waar het op zit, de stroomvoorziening voor de cpu/gpu. Het is dus niet dat die dingen zelf mee rekenen aan de game zeg maar. De cpu zelf stoot veel meer hitte uit en daar is dus ook koelpasta gebruikt ipv zo'n pad.

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-06 14:13

BruceWayne

Heeft een alterego

Mijn oudste zoon (10 jaar) wil Sea of Thieves gaan spelen. Hij begint wat streamers te volgen en daar wordt die game veel gespeeld schijnbaar. Nu hebben we een PS4 en een Switch thuis staan, maar ik begrijp dat hij daar niet op uitkomt. Google gaf wel wat vage websites met geruchten over GamePass op Switch, maar geloof dat dit geen juiste info is?

Hij speelt nu vooral Minecraft, maar ondanks dat die game ook van Microsoft is (dacht ik?) is die wel op de Playstation te spelen. Gaat dat bij Sea of Thieves ook het geval zijn in de toekomst?

Bijkomende vraag: is die game wel geschikt voor iemand van 10 jaar? GTA 5 mag hij van ons nog niet spelen en Fortnite mag hij pas bij een goed rapport. Of is er een alternatief wat dan eventueel iets kindvriendelijker is?
BruceWayne schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:19:
Mijn oudste zoon (10 jaar) wil Sea of Thieves gaan spelen. Hij begint wat streamers te volgen en daar wordt die game veel gespeeld schijnbaar. Nu hebben we een PS4 en een Switch thuis staan, maar ik begrijp dat hij daar niet op uitkomt. Google gaf wel wat vage websites met geruchten over GamePass op Switch, maar geloof dat dit geen juiste info is?

Hij speelt nu vooral Minecraft, maar ondanks dat die game ook van Microsoft is (dacht ik?) is die wel op de Playstation te spelen. Gaat dat bij Sea of Thieves ook het geval zijn in de toekomst?

Bijkomende vraag: is die game wel geschikt voor iemand van 10 jaar? GTA 5 mag hij van ons nog niet spelen en Fortnite mag hij pas bij een goed rapport. Of is er een alternatief wat dan eventueel iets kindvriendelijker is?
Minecraft is een beetje de uitzondering, waarschijnlijk omdat die game al ontzettend populair was voordat Microsoft deze kocht. Andere games van hun zullen ze niet naar de PlayStation brengen nee. Ze brengen wel alles ook uit op de pc, maar dat is omdat Microsoft dat ook als hun platform ziet.

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Finraziel schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:22:
[...]

Minecraft is een beetje de uitzondering, waarschijnlijk omdat die game al ontzettend populair was voordat Microsoft deze kocht. Andere games van hun zullen ze niet naar de PlayStation brengen nee. Ze brengen wel alles ook uit op de pc, maar dat is omdat Microsoft dat ook als hun platform ziet.
OK, dat is duidelijk, bedankt. Helaas hebben we hier enkel Chromebooks in huis (naast onze zakelijke laptops), dus dat wordt een lastig verhaal om daar Sea of Thieves op te krijgen. Zal eens kijken of er een alternatief is op de PS4 voor Sea of Thieves. Want om nu een Xbox in huis te halen, naast een Switch en PS4, gaat moeders de vrouw niet OK vinden verwacht ik.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:59

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

BruceWayne schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:35:
[...]

OK, dat is duidelijk, bedankt. Helaas hebben we hier enkel Chromebooks in huis (naast onze zakelijke laptops), dus dat wordt een lastig verhaal om daar Sea of Thieves op te krijgen. Zal eens kijken of er een alternatief is op de PS4 voor Sea of Thieves. Want om nu een Xbox in huis te halen, naast een Switch en PS4, gaat moeders de vrouw niet OK vinden verwacht ik.
Blijft lastig die echtgenotes ;) nee ik snap het op zich wel, maar er komen natuurlijk wel wat opties aan in de toekomst, ik denk dan met name aan xcloud, waar je games kan streamen, nu heb je daar nog een xbox voor nodig (denk ik) uiteindelijk hoogst waarschijnlijk niet meer.....maar ja is dat over 6 maanden...12..24? ik durf het niet te zeggen.
Ik denk wel dat nu de next gen console launches aanstaande zijn er 2e hands best leuke deals te scoren zijn. Afhankelijk van hoe graag je zoon het wil kan je desnoods de ps4 (in)ruilen....Anders optie is wellicht een pc in the cloud (shadow of iets als stadia kan beiden via chrombooks verwacht ik....denk alleen dat stadia sea of thieves niet zal kriijgen gezien dat een ms exclusive is...) maar goed kost uiteraard allemaal geld en heeft allemaal ook eigen voor en nadelen, succes met de keuze iig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Hobbies kosten nou eenmaal geld. Als je van voetballen (buiten op het veld) houdt, red je het ook niet met een paar voetbalschoenen. Dan zal je ook voor in de winter wat dikkere kleding moeten kopen, een sporttas moeten aanschaffen en vervoer voor uitwedstrijden (vaak door ouders zelf) moeten regelen.

Met gamen precies hetzelfde. Je weet dat sommige games niet op een concurrerend platform uitkomen, dan zal je of moeten kiezen of de portemonnee moeten trekken en daarbij rekening houden of de aanschaf het waard is.

Overigens heeft moeders de vrouw er natuurlijk geen moeite mee om handtasje 6 bij jurkje 8 en schoenen 15 te kopen...

Een andere optie is sparen en/of voorschieten en terug betalen. Elke zater auto laten wassen/tuin snoeien etc. etc. Zo doe ik het ook thuis met junior. Leren ze ook dat niet alles altijd maar direct te koop is en dat er voor gewerkt moet worden.

[Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 15-06-2020 12:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 07:34

Hier de steelseries 9X zo'n 3 maanden in gebruik.

Pro's: zit heerlijk, goed geluid en kort opladen voor lange sessies (met gemak +25 uur na 2 uurtjes laden). Bluetooth verbinding met telefoon (tijdens game sessie).

Cons: Prijs en verbinding die af en toe weg valt.

Dat laatste is wel een dingetje. Gemiddeld 1x per sessie (van 2 uur) valt de verbinding weg. Soms connect de headset zelf, soms moet ik hem uit en weer aan zetten, hij verbindt dan wel automatisch. Hoop nog steeds op een update waarbij deze bug verholpen wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-06 19:59
MRE-Inc schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:37:
Hobbies kosten nou eenmaal geld. Als je van voetballen (buiten op het veld) houdt, red je het ook niet met een paar voetbalschoenen. Dan zal je ook voor in de winter wat dikkere kleding moeten kopen, een sporttas moeten aanschaffen en vervoer voor uitwedstrijden (vaak door ouders zelf) moeten regelen.

Met gamen precies hetzelfde. Je weet dat sommige games niet op een concurrerend platform uitkomen, dan zal je of moeten kiezen of de portemonnee moeten trekken en daarbij rekening houden of de aanschaf het waard is.

Overigens heeft moeders de vrouw er natuurlijk geen moeite mee om handtasje 6 bij jurkje 8 en schoenen 15 te kopen...

Een andere optie is sparen en/of voorschieten en terug betalen. Elke zater auto laten wassen/tuin snoeien etc. etc. Zo doe ik het ook thuis met junior. Leren ze ook dat niet alles altijd maar direct te koop is en dat er voor gewerkt moet worden.
Het is IMO echter onnodig om een kind van 10, 3 consoles te geven. Sporten, buiten spelen etc lijkt me belangrijker dan 3 consoles te hebben. Zeker op die leeftijd.

Ik heb er zelf ook wel eens over gedacht om naast mijn xbox een ps4 te halen voor de exclusives. Maar ik zit al genoeg achter het scherm. Ondanks dat het een hobby is vind ik vrienden, sporten en buiten komen minstens, zo niet belangrijker dan gamen. Ben persoonlijk ook van mening dat je niet bepaald gelukkig wordt als je 60 uur pw. alleen maar zit te gamen om maar een getal te noemen.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +2Henk 'm!
swoutr schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:06:
[...]

Het is IMO echter onnodig om een kind van 10, 3 consoles te geven. Sporten, buiten spelen etc lijkt me belangrijker dan 3 consoles te hebben. Zeker op die leeftijd.

Ik heb er zelf ook wel eens over gedacht om naast mijn xbox een ps4 te halen voor de exclusives. Maar ik zit al genoeg achter het scherm. Ondanks dat het een hobby is vind ik vrienden, sporten en buiten komen minstens, zo niet belangrijker dan elke game kunnen spelen. Ben persoonlijk ook van mening dat je niet bepaald gelukkig wordt als je 60 uur pw. alleen maar zit te gamen om maar een getal te noemen.
Dat jij er niet gelukkig van wordt, betekend niet dat anderen er niet gelukkig van worden. Ieder zijn ding. En zolang Sony verder weinig gaat doen met Multiplayer en de meeste multiplayer games allemaal cross platform gaan, is het ook minder een probleem om een andere console te kopen dan de vriendjes hebben. Sterker, het zorgt ervoor dat ze dan naar dat ene vriendje gaan die de game kan spelen die zij niet hebben. Toen ik klein was, was het al normaal om naar een vriendje te gaan, omdat we daar dan op zijn Sega konden spelen. Dat is nu echt niet anders.

Martinspire - PC, PS4, X1

• swoutr
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Dat jij er niet gelukkig van wordt, betekend niet dat anderen er niet gelukkig van worden. Ieder zijn ding. En zolang Sony verder weinig gaat doen met Multiplayer en de meeste multiplayer games allemaal cross platform gaan, is het ook minder een probleem om een andere console te kopen dan de vriendjes hebben. Sterker, het zorgt ervoor dat ze dan naar dat ene vriendje gaan die de game kan spelen die zij niet hebben. Toen ik klein was, was het al normaal om naar een vriendje te gaan, omdat we daar dan op zijn Sega konden spelen. Dat is nu echt niet anders.
Daarom staat er ook "ben persoonlijk ook van mening".
En als dat ervoor zorgt dat ze dan inderdaad naar hun vriendjes gaan brengt dat direct een sociaal aspect met zich mee. Weet zelf nog dondersgoed dat ik vroeger naar een vriendje ging die een gloednieuwe ps2 kreeg met gta vice city, de hele middag zitten spelen met zijn 4en.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:59

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

[...]

Ik heb er zelf ook wel eens over gedacht om naast mijn xbox een ps4 te halen voor de exclusives. Maar ik zit al genoeg achter het scherm. Ondanks dat het een hobby is vind ik vrienden, sporten en buiten komen minstens, zo niet belangrijker dan gamen. Ben persoonlijk ook van mening dat je niet bepaald gelukkig wordt als je 60 uur pw. alleen maar zit te gamen om maar een getal te noemen.
offtopic:
Ik ben het aan de ene kant met je eens, aan de andere kant, je kan met 3 consoles ook prima buiten spelen sporten en kan socialisen etc, net zo goed als je met een console ook prima 10 uur per dag kan gamen. Als ouder ben je uiteraard wel degene die dat moet monitoren.

Maar goed redelijk ot, dus indien er behoefte is om er meer over te praten, ergens topic maken of in dm

10 second ninja DONE

• aeensing
Hallo ik heb een vraag over de hele resident evil reeks.
Ik heb alle Delen op xbox one behalve code veronica (backwards compatibillity) alleen ik begrijp niet in welke volgorde ik moet beginnen. Moet ik eerst revelations 1&2 doen of beginnen met resident evil origins collection?

Als ik met origins moet beginnen moet ik dan resident evil HD eerst spelen of resident evil 0? Aangezien die beide op 1 disc staan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Sagat schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:10:
[...]

Blijft lastig die echtgenotes ;) nee ik snap het op zich wel, maar er komen natuurlijk wel wat opties aan in de toekomst, ik denk dan met name aan xcloud, waar je games kan streamen, nu heb je daar nog een xbox voor nodig (denk ik) uiteindelijk hoogst waarschijnlijk niet meer.....maar ja is dat over 6 maanden...12..24? ik durf het niet te zeggen.
Ik denk wel dat nu de next gen console launches aanstaande zijn er 2e hands best leuke deals te scoren zijn. Afhankelijk van hoe graag je zoon het wil kan je desnoods de ps4 (in)ruilen....Anders optie is wellicht een pc in the cloud (shadow of iets als stadia kan beiden via chrombooks verwacht ik....denk alleen dat stadia sea of thieves niet zal kriijgen gezien dat een ms exclusive is...) maar goed kost uiteraard allemaal geld en heeft allemaal ook eigen voor en nadelen, succes met de keuze iig!
Had stiekem al eens zitten kijken en tweedehands is er best wel wat aanbod en de prijzen vallen best wel mee als ik eerlijk ben. Had begrepen dat je Sea of Thieves ook kunt spelen via Xbox GamePass. Dan zou hij het een maand kunnen proberen om te zien of hij het leuk vind.

Denk dat een deel van de aantrekkingskracht het feit is dat hij het regelmatig tegenkomt op Twitch. Hij speelt zelf Minecraft maar kijkt ook hoe andere Minecraft spelen (ben te oud om dat te snappen, maar als hij het leuk vind is dat prima :+). Echter is één van de personen die hij volgt Sea Of Thieves gaan spelen, vandaar zijn interesse. Grappig hoe marketing tegenwoordig werkt ;)

De PS4 inruilen gaat hem niet worden, want die was eigenlijk meer voor papa :+
MRE-Inc schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:37:
Dat zou ik normaal ook wel doen, maar hij heeft zojuist "al zijn spaarcentjes" uitgegeven aan een Switch. Met klusjes te doen (eieren rapen bij de kippen, de afvalcontainer buitenzetten, etc.) verdiende hij wat en dat verdubbelden wij. En toen hij het bedrag bij elkaar had waren ze overal uitverkocht :+

Maar mijn vraag was meer om te polsen of hij Sea Of Thieves kon spelen via andere consoles. Zoveel zit hij nu ook niet te gamen, zeker in de zomer niet. Maar goed, eens zien hoe lang hij het blijft vragen ;)
[...]

Wil er geen opvoedkundig topic van maken hier, maar we beperken het aantal uur wat hij mag gamen. En of dat dan op een Switch of PS4 is (of Xbox eventueel) moet hij zelf weten. Wel gaat de Switch meestal mee als hij naar vriendjes gaan. Die hebben er volgens mij ook allemaal één en dan spelen ze naast elkaar op de Switch. Daar heb ik ook geen moeite meer.

En wees niet bang, hij komt meer dan genoeg buiten. ;) Een eigen boomhut, wat kippen en schapen en een bos direct achter onze tuin. Ik moet meer opletten voor teken dan voor tekort aan beweging :+

Goed, allen bedankt voor de input. Heb geleerd dat Sea Of Thieves enkel voor Xbox of PC uitkomt en dat er niet echt alternatieven zijn op de andere consoles. Ik kende de game zelf verder niet, maar zag dat het gemaakt wordt door Rare. Die ken ik nog wel van Donkey Kong. Maar goed, eens zien hoe lang de interesse en de vraag blijft. Er staat hier ook nog een ingebouwde trampoline die als zonneplaats voor de kat dient :+

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-07 16:35
Dank voor jullie reacties allemaal.

Helaas is het nu nog niet echt duidelijker geworden of de Arctis 9x nu verbindingsproblemen heeft.
@wvkreg zegt zeker geen verbindingsproblemen en @Chabio zegt weer gemiddeld 1x per sessie (van 2 uur) valt de verbinding weg.\
Zijn er hier nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Verder vraag ik me dan af wat zouden storende factoren kunnen zijn waardoor de verbinding kan verbreken?

Wat betreft de Astro, hier had ik inderdaad al over gelezen dat het docking station niet zo fijn is. Verder schijnt hij met een gewone kabel ook sneller op te laden dan in het docking station. Alleen de prijs, ik vind 200 voor de 9x al veel en deze is nog eens 75 euro duurder.

Wat betreft de plantronics die ik nu heb, hier ben ik kwa kwaliteit tevreden over. Ik merk wel dat ik wat pijn aan mijn oren krijg wanneer ik hem langer draag (3+ uren). Het geluid vind ik heel erg goed, maar dit is ook mijn eerste headset dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Betreffend andere suggesties dan bovenstaande, bedankt maar ik hou het op een keuze uit deze twee. Ze komen beide bij meerdere reviews naar voren als toch wel een van de beste.

Ik heb overigens een tijdje terug gevraagd naar de duur van het opsturen van een Elite v2 controller. Gezien de mijne nu al 11 werkdagen weg is en ik nog niks heb gehoord, heb ik nogmaals contact gehad met de klantenservice.
- Het is normaal dat de status niet veranderd in je order bij MS
- In plaats van vervangen proberen ze nu de controller echt te repareren, dit houdt in dat het allemaal wat langer duurt.

En als laatste voor @aeensing.

1,2,3,0, code veronica, 4, revelations, 5, revelations 2, 6,7

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 06:56
MRE-Inc schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:13:
Gisteravond de One X maar eens helemaal uit elkaar gehaald en wat nieuwe pasta aangebracht. Had ik dus veel eerder moeten doen. Ding is nu weer gewoon normaal qua fan geluid. Heerlijk gewoon. De fan was overigens zo goed als stof vrij. Eigenlijk de hele console wel. Prima te doen dit klusje. Kan weer mee tot de release van de XSX.
Speelde dit weekend 'No man's sky' en de fan ging ook aardig hard tekeer.
Welke tutorial(s) heb je gebruikt voor het openen en nieuwe paste aan te brengen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 07:35
Darow schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:46:
Dank voor jullie reacties allemaal.

Helaas is het nu nog niet echt duidelijker geworden of de Arctis 9x nu verbindingsproblemen heeft.
@wvkreg zegt zeker geen verbindingsproblemen en @Chabio zegt weer gemiddeld 1x per sessie (van 2 uur) valt de verbinding weg.\
Zijn er hier nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Verder vraag ik me dan af wat zouden storende factoren kunnen zijn waardoor de verbinding kan verbreken?
Ik heb de 9x nu inmiddels een maandje of twee in gebruik en bij mij is hij nog niet uitgevallen. Het ligt echt aan de situatie/opstelling in huis denk ik. De een heeft er veel last van en de ander helemaal niet. Het enige wat er denk ik op zit om het zeker te weten is door er een te bestellen en hem te testen.

• swoutr
Hoe zit het eigenlijk met de persco's van Ms en de xbox? Zou zouden elke maand tot aan de release met nieuwe informatie en een inside xbox komen toch? Helemaal nog niks vernomen van wat er deze maand nog geshowed gaat worden? Of wanneer... Ik dacht vorige maand gelezen te hebben dat er een Halo Infinite gameplay reveal gepland stond? Is dit ook vertraagd ivm de BLM protesten oid?

BruceWayne schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:09:
[...]

Goed, allen bedankt voor de input. Heb geleerd dat Sea Of Thieves enkel voor Xbox of PC uitkomt en dat er niet echt alternatieven zijn op de andere consoles.
Er is een starter's guide verschenen, die Rare heeft uitgebracht om alle nieuwe spelers te verwelkomen. Dus als er een moment is om te starten, dan is het nu wel. Maar let wel dat de rating van de game 16+ is, dus geen idee of je dat OK vindt of niet ;) Maar kan mij voorstellen als hij met wat vriendjes samen dit kan spelen je echt wel toffe avonturen kunt beleven.
swoutr schreef op maandag 15 juni 2020 @ 18:44:
Hoe zit het eigenlijk met de persco's van Ms en de xbox? Zou zouden elke maand tot aan de release met nieuwe informatie en een inside xbox komen toch? Helemaal nog niks vernomen van wat er deze maand nog geshowed gaat worden? Of wanneer... Ik dacht vorige maand gelezen te hebben dat er een Halo Infinite gameplay reveal gepland stond? Is dit ook vertraagd ivm de BLM protesten oid?
Nog geen officiele data bekend vrees ik. Het is wel bevestigd dat we in july meer gaan zien van Halo: Infinite, maar precieze data is nog onbekend.

[Voor 33% gewijzigd door Wom op 15-06-2020 19:48]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
elpino.rv schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:33:
[...]

Speelde dit weekend 'No man's sky' en de fan ging ook aardig hard tekeer.
Welke tutorial(s) heb je gebruikt voor het openen en nieuwe paste aan te brengen?
De eerste de beste die ik tegenkwam :)

Om me het zelf makkelijk te maken heb ik foto’s gemaakt en 6 Tupperware bakjes op een rij gezet en een labeltje erop met bv “Schroef case achterkant”. Je kan dan bij het in elkaar zetten gewoon weer alle bakjes met schroeven langs alleen dan in de andere volgorde.

Deze pasta heb ik gebruikt: https://azerty.nl/product...-4-thermische-pasta-grijs

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 06:56
MRE-Inc schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:35:
[...]

De eerste de beste die ik tegenkwam :)

Om me het zelf makkelijk te maken heb ik foto’s gemaakt en 6 Tupperware bakjes op een rij gezet en een labeltje erop met bv “Schroef case achterkant”. Je kan dan bij het in elkaar zetten gewoon weer alle bakjes met schroeven langs alleen dan in de andere volgorde.

Deze pasta heb ik gebruikt: https://azerty.nl/product...-4-thermische-pasta-grijs

[Video: 🔥 Stop your Xbox One X from Overheating - Full strip down and Thermal Paste Instructions]
Thnx! Snel door de video gegaan en hij legt het heel rustig en duidelijk uit... ga hem een keer op m'n gemak kijken of ik denk dat ik het ook maar eens ga doen!

Heb je iets aan de thermal pads gedaan of enkel nieuwe pasta?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online
Ben op de gok begonnen aan quantum break en geen spijt van, wat een verborgen pareltje!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!
Control heeft wel wat mechanismes waardoor je die game als spiritueel opvolger mag beschouwen. Maar QB had vooral last van de koppeling met tv en de bijbehorende serie. De game zelf vond ik goed, zeker grafisch.

Wetende dat Remedy weer een SP-campaign maakt voor de XSX ben ik daar ook zeker benieuwd naar :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wom schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:21:
Control heeft wel wat mechanismes waardoor je die hame als spiritueel opvolger mag beschouwen. Maar QB had vooral last van de koppeling met tv en de bijbehorende serie. De game zelf vond ik goed, zeker grafisch.

Wetende dat Remedy weer een SP-campaign maakt voor de XSX ben ik daar ook zeker benieuwd naar :)
Ben denk ik een van de weinig die die koppeling wel leuk vond :) Met name omdat je op die manier wat meer informatie kreeg over de antagonist. En dat via goede acteurs in plaats van cutscenes :p Ben namelijk wel fan van twee van de belangrijkste acteurs uit die serie, dus dat hielp denk ik wel mee :)

Gamertag

Acties:
  • +1Henk 'm!
Kan het artikel niet meer vinden zo snel, maar had ergens een commentaar gelezen dat men de reviews van Quantum Break aangreep om de slechte launch van de Xbox One 'af te straffen'. Er was een, naar nu blijkt, foute focus op TV icm Xbox en Quantum Break was daar een voorbeeld van. En dat heeft de game goeie reviews gekost.

Lees de reviews maar terug, weinig die echt problemen hadden met de graphics of gameplay. Velen roemden het verhaal zelfs. Maar de verplichte serie die men moest downloaden was er teveel aan. Want dat was 'besmet' en je moest als reviewer laten zien dat je dat toch echt niks vond.

Zijn zat games met lange cutscenes die daar niet op worden afgestraft, maar bij QB was het een probleem. Ach ja, hij is goedkoop te krijgen nu, dus ik kan hem alleen maar aanraden.

Wom schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:47:
Kan het artikel niet meer vinden zo snel, maar had ergens een commentaar gelezen dat men de reviews van Quantum Break aangreep om de slechte launch van de Xbox One 'af te straffen'. Er was een, naar nu blijkt, foute focus op TV icm Xbox en Quantum Break was daar een voorbeeld van. En dat heeft de game goeie reviews gekost.

Lees de reviews maar terug, weinig die echt problemen hadden met de graphics of gameplay. Velen roemden het verhaal zelfs. Maar de verplichte serie die men moest downloaden was er teveel aan. Want dat was 'besmet' en je moest als reviewer laten zien dat je dat toch echt niks vond.

Zijn zat games met lange cutscenes die daar niet op worden afgestraft, maar bij QB was het een probleem. Ach ja, hij is goedkoop te krijgen nu, dus ik kan hem alleen maar aanraden.
Zelfs in gamepass :P. Zie nu dat die 103GB is... zal wel komen door die serie haha. En one X enhanced. Misschien toch nog maar eens downloaden om te kijken hoe die er nu uitziet.

[Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-06-2020 23:56]

Gamertag

• MRE-Inc
  • Nu online
elpino.rv schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:26:
[...]

Thnx! Snel door de video gegaan en hij legt het heel rustig en duidelijk uit... ga hem een keer op m'n gemak kijken of ik denk dat ik het ook maar eens ga doen!

Heb je iets aan de thermal pads gedaan of enkel nieuwe pasta?
Enkel nieuwe pasta. Heb nu sinds zaterdag een stuk of 6 verschillende games gespeeld en de X is nu echt stil. Bij die games begon de X altijd wel flink te blazen.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 07:12:
[...]

Aah jammer, de trailer zag er wel grappig uit. Wat was er mis mee?
Vond West of Dead totaal niet lekker spelen.
Camerastandpunten zijn beroerd.
En dan nog stukken in het donker waar je amper overzicht hebt.
Is ook niet echt een twin stick shooter en ook niet echt een tactical shooter, eigenlijk het slechtste van beide genres ....
Maar gratis met game pass dus probeer hem, dan hoor ik graag jouw visie op dit prul >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 ... 59 ... 62 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True