Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:37
G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:54:
[...]

ah super dat het niet waar is ! Want dan kan ik mijn Externe 3TB HDD ook meenemen _/-\o_
Daarnaast had ik nu een WD 4 TB extern HDD en deze is nu retour want stuk. Ik geloof dus meer in een SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:57:
[...]

Daarnaast had ik nu een WD 4 TB extern HDD en deze is nu retour want stuk. Ik geloof dus meer in een SSD.
Ik ben zeer tevreden over de T5, zelfs zo tevreden dat ik er ook een aan me Smart TV heb hangen.
Vervelend dat die WD 4TB stuk is gegaan, ik zou even wachten op meer reacties van andere tweakers over de ssd. Ben benieuwd wat anderen naast mijn mening ervan vinden

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kruusbes
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 13:28
@Finraziel en @Rossi46 Thx voor de heldere uitleg.

@justifire Haha, ik laat mijn vriendin omdopen tot Ingrid, en ga aan de slag met die 0.2.... Lastig klusje... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:53

LopeZ

Too much is never enough

Ik kan mij herinneren dat er hier een Streets of Rage 4 fan was dus ik dacht ik share deze youtube video even. Het is een kort kijkje achter de schermen van de development van de game met concept art, level design en hitboxes etc :)

[YouTube: Streets of Rage 4 early prototypes, animation, camera, environment and AI tools & debug]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:58

DoctorV64

Cosmopoliet

wvkreg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:46:
Heeft er iemand toevallig een Samsung T5 SSD pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart in gebruik met de X-Box als externe schijf? En zo ja, hoe performt deze op USB3.0 en wat zijn de ervaringen?
Ik heb deze T5 ook aan mijn Xbox One X hangen en vind dat het qua laadtijden behoorlijk wat uitmaakt.
Kijk even naar deze Youtube film om een beeld te krijgen

Een tijd PUBG gespeeld en het laden voordat de game begint gaat echt een stuk sneller.
Forza Horizon 4 laadt ook gewoon sneller.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:30
Hier ook een tevreden gebruiker van de T5 (1TB icm OneX). Red Dead laadt bijna een minuut sneller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
DoctorV64 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:45:
[...]

Ik heb deze T5 ook aan mijn Xbox One X hangen en vind dat het qua laadtijden behoorlijk wat uitmaakt.
Kijk even naar deze Youtube film om een beeld te krijgen [YouTube: XBOX One X SSD vs Internal HDD Game Load Times]

Een tijd PUBG gespeeld en het laden voordat de game begint gaat echt een stuk sneller.
Forza Horizon 4 laadt ook gewoon sneller.
Oef, wel een duur grapje nog steeds. Zo'n SSD kost gewoon de helft van de console zelf... Ik denk dat ik maar op de XSX wacht ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb een M2 SSD 512GB aan mijn Xbox One X hangen, en daar staan alleen de games op die ik veel speel.
De snelheid is zeker merkbaar ten opzichte van de interne disk.

Ik had de SSD destijds gekocht voor de Xbox One S, en daar was het al erg goed merkbaar.

Dus mijn advies: Externe SSD is een goede investering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:36

Nogne

>.<

Duur grapje is het zeker, maar heb sinds aanschaf de interne 1TB vervangen voor een 2TB SSD en heb er nog geen dag spijt van. Forza start nu redelijk snel op (duurt nog steeds lang :p).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Nogne schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:30:
Duur grapje is het zeker, maar heb sinds aanschaf de interne 1TB vervangen voor een 2TB SSD en heb er nog geen dag spijt van. Forza start nu redelijk snel op (duurt nog steeds lang :p).
Was bij jou de garantie al verlopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nogne schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:30:
Ik moet zeggen dat ik weinig games 'tegelijk' speel en mijn Xbox (daarom) op 'instant on' laat staan. Wat dat betreft kan ik ook niet wachten op die feature in de XSX, waarbij je meerdere games vanuit die stand vliegensvlug kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

PurpleBlue schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:35:
[...]

Was bij jou de garantie al verlopen dan?
Nee maar dat risico wilde ik wel lopen, aangezien het vervangen van de HDD/SDD makkelijk is dan het vervangen van een gemiddelde HDD in een consumenten laptop. Bij de PS4 gaat het misschien makkelijk, maar het is niet zo dat het met de Xbox veel moeilijker is, je hebt alleen wat extra stappen.
Rossi46 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:37:
[...]

Ik moet zeggen dat ik weinig games 'tegelijk' speel en mijn Xbox (daarom) op 'instant on' laat staan. Wat dat betreft kan ik ook niet wachten op die feature in de XSX, waarbij je meerdere games vanuit die stand vliegensvlug kan laden.
De enige games die ik nu speel zijn Forza Horizon 4 en Fable 2 (als ik deze heb uitgespeeld dan ga ik door naar deel 3). En over 14 dagen kan ik mijn "laatste" 12 maanden Xbox live gold claimen, zodat ik de totale 36 maanden voor 1 euro kan omzetten naar Gamepass.

Switchen tussen de games gaat super snel (geen idee of ik 'instant on' aan hebt staan, daar moet ik eens naar gaan kijken.

[ Voor 45% gewijzigd door Nogne op 08-06-2020 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvkreg
Rossi46 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Oef, wel een duur grapje nog steeds. Zo'n SSD kost gewoon de helft van de console zelf... Ik denk dat ik maar op de XSX wacht ;)
Er is ook een 500GB versie voor 88 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:47:
[...]

Er is ook een 500GB versie voor 88 euro.
Die is met Modern Warfare alleen al bijna vol :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oude Dead Island 2 Gameplay, jammer dat deze game nooit is uitgekomen.
Ziet er allemaal erg cartoony uit in de vroege gameplay, hopelijk wouden ze het wel realistisch als deel 1 maken.
[YouTube: Dead Island 2 - Leaked Gameplay Build [HD 1080P]]

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Nogne schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:43:
Nee maar dat risico wilde ik wel lopen, aangezien het vervangen van de HDD/SDD makkelijk is dan het vervangen van een gemiddelde HDD in een consumenten laptop. Bij de PS4 gaat het misschien makkelijk, maar het is niet zo dat het met de Xbox veel moeilijker is, je hebt alleen wat extra stappen.
Heb je dan ook meteen de koelpasta vervangen?
Met die extra stappen, doel je dan op de indeling van de schijf?

Voor mij geen moeite een SSD in een laptop te vervangen, dus het overwegen waard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vanwege een gamepass quest Journey to the Savage Planet geinstalleerd en opgestart. Die game zou ik normala gesproken nooit gekocht laat staan gestart hebben, maar het begin was echt wel leuk. Ben niet zo van dit soort games met teleporters/vreemde wezens en fictieve omgevingen, maar deze game heeft me verrast. Hopen dat de rest ook zo leuk blijft. Gamepass FTW.

Enne, ik herhaal mijn vraag nog maar even: iemand hier een Xbox One Remote die kan testen of volume omhoog/omlaag en volume mute niet meer werkt sinds de laatste update ?

Deze dus:

Afbeeldingslocatie: https://d3fa68hw0m2vcc.cloudfront.net/13c/102112750.jpeg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

MRE-Inc schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:03:
Vanwege een gamepass quest Journey to the Savage Planet geinstalleerd en opgestart. Die game zou ik normala gesproken nooit gekocht laat staan gestart hebben, maar het begin was echt wel leuk. Ben niet zo van dit soort games met teleporters/vreemde wezens en fictieve omgevingen, maar deze game heeft me verrast. Hopen dat de rest ook zo leuk blijft. Gamepass FTW.

Enne, ik herhaal mijn vraag nog maar even: iemand hier een Xbox One Remote die kan testen of volume omhoog/omlaag en volume mute niet meer werkt sinds de laatste update ?

Deze dus:

[Afbeelding]
Ik heb de remote liggen. Kan het zometeen wel even proberen, maar is er recentelijk een update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Louw Post schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:12:
[...]

Ik heb de remote liggen. Kan het zometeen wel even proberen, maar is er recentelijk een update geweest?
Ja er is de 28 een update geweest (de 3e update in mei 2020) die meer heeft stuk gemaakt dan gefixt bij mij. N

Zie hier: https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

De eerste update van mei bracht HDMI-CEC, maar die is in de laaste (3e) update van 28 mei weer verwijderd.

Tevens doet sinds de update van 28 mei dus de volume mute / omhoog/omlaag niet meer als ik bv Netflix kijk via de Xbox One X. De Xbox stuurde gewoon die signalen door naar mijn tv, maar nu werkt dat dus niet meer, maar alleen via de Xbox One Remote dus niet.

Ik heb onlangs een Elite v2 controller gekocht en daarmee kun je dus ook via een van de paddles + wellekeurige knop datzelfde mute/volume omhoog/omlaag signaal naar je tv sturen en dat werkt dus wel !!!.

Daarom wil ik dus graag weten of anderen het ook hebben. Maar tof als je het zou willen testen (Graag zo snel mogelijk ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weet iemand of dit kan?
Ik heb Assassis Creed Odyssey geleend, de standaard versie op disc. vind het zo'n gaaf spel dat ik deze wil verwijderen van de xbox en de Ultimate versie in de store aanschaffen.

Kan ik daarna gewoon verder spelen met cloud saves?

(ik denk het wel maar wil het even zeker weten)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:27
@Gunner dat is hoe het werkt, en waarschijnlijk update hij gewoon je game dus verwijderen hoeft niet.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:49
Gunner schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:27:
Weet iemand of dit kan?
Ik heb Assassis Creed Odyssey geleend, de standaard versie op disc. vind het zo'n gaaf spel dat ik deze wil verwijderen van de xbox en de Ultimate versie in de store aanschaffen.

Geen ervaring mee met dit specifieke spel maar in de regel werkt dat zonder problemen. Het is namelijk hetzelfde spel alleen je krijgt er wat DLC smuk bij. De andere kant op weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:27:
Weet iemand of dit kan?

Je kan ook gewoon de ultimate versie kopen in de store zonder de game te verwijderen, dan kan je de dlcs na aankoop installeren en direct spelen zonder het hele spel opnieuw te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:30:
[...]

Je kan ook gewoon de ultimate versie kopen in de store zonder de game te verwijderen, dan kan je de dlcs na aankoop installeren en direct spelen zonder het hele spel opnieuw te installeren.
Okay dat zou nog handiger zijn

Dank voor de snelle reacties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

PurpleBlue schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:54:
[...]

Heb je dan ook meteen de koelpasta vervangen?
Met die extra stappen, doel je dan op de indeling van de schijf?

Voor mij geen moeite een SSD in een laptop te vervangen, dus het overwegen waard :P
Nee die heb ik niet vervangen, ik hoor mijn Xbox ook niet dus tot nu toe ook nog geen reden om mijn koelpasta te vervangen.

En met extra stappen bedoel ik dat het niet 1 onderdeel losmaken is en vervangen, je moet je Xbox redelijk uit elkaar halen voordat je bij de HDD bent aangekomen. Je kan er voor kiezen om je oude HDD naar je SSD te klonen of met een schone SSD beginnen (de tool die het clonen ondersteund kan ook een lege gepartioneerde disk maken van je nieuwe SSD/HDD).

Zelf heb ik de volgende video eerst bekeken voordat ik hem had open gemaakt: YouTube: Xbox One X Scorpio 2TB Internal Hard Drive Upgrade Using Windows
En heb de volgende tool gebruikt om de partities aan te maken:
https://gbatemp.net/downl...artitioning-script.34239/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Microsoft is weer Microsoft.....

Verbeter me als ik het verkeerd zie, maar volgens mij is het dus nu zo als je een XBox Bundle koopt met bv Forza Horizon 4 voor 299 en je FH4 niet speelt dat je de code te koop kan aanbieden voor een leuk bedrag waardoor jouw aanschaf niet 299 is, maar 279 of minder bv.

Met onderstaande log je dus voor het eerst in op je Xbox en kan je direct (of later) de game redemen zonder daadwerkelijk een code te hebben. Niet bepaald consument vriendelijk lijkt mij....
Redeem offers at setup
During the Setup Process for your new console, the content and service offers attached to the console will appear to redeem. Click “Claim it” to redeem each item. Once redeemed, your content can be found in your digital library under My Games & Apps.

You can also redeem any item at a later date if you so choose.

Disclaimer: All included digital content will be attached to the first Microsoft Account that redeems it.
https://www.xbox.com/en-US/consoles/digital-direct

Afbeeldingslocatie: https://compass-ssl.xbox.com/assets/ee/db/eedb32a0-731e-4e03-8514-f390c7ebfa2c.jpg?n=Digital-Direct_Feature-Image-Priority-0_Setup_1040x585.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 08-06-2020 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
MRE-Inc schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:08:

Verbeter me als ik het verkeerd zie, maar volgens mij is het dus nu zo als je een XBox Bundle koopt met bv Forza Horizon 4 voor 299 en je FH4 niet speelt dat je de code te koop kan aanbieden voor een leuk bedrag waardoor jouw aanschaf niet 299 is, maar 279 of minder bv.

Met onderstaande log je dus voor het eerst in op je Xbox en kan je direct (of later) de game redemen zonder daadwerkelijk een code te hebben. Niet bepaald consument vriendelijk lijkt mij....

[...]

You can also redeem any item at a later date if you so choose.

Disclaimer: All included digital content will be attached to the first Microsoft Account that redeems it.

[Afbeelding]
Goed gevonden, vervalt daarmee de code die je erbij kreeg? In theorie kan je dan met 1 aanschaf van een console 2 account vullen met de geleverde content. Hmm. Toch maar even m'n Cyberpunk doos checken op redeemcodes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had begrepen dat dit gedaan wordt om fraude tegen te gaan. Schijnt dat de keys die bij bundles zitten vaak al gebruikt zijn voordat de set verkocht is. Niet voor niks dat de websites waar je keys kunt kopen vaak spellen aanbieden uit bundles.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

mr.DJ95 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:11:
[...]

Goed gevonden, vervalt daarmee de code die je erbij kreeg? In theorie kan je dan met 1 aanschaf van een console 2 account vullen met de geleverde content. Hmm. Toch maar even m'n Cyberpunk doos checken op redeemcodes.
Geen idee, zag het net langskomen en weet niet eens of dit al live is of dat dit Digital Direct later dit jaar komt. Denk niet dat de codes die je nu nog bij een bundel hebt, verlopen. Dat zou te gek voor woorden zijn.

Maar goed ik heb destijds de BF1 bundle ook wat goedkoper kunnen maken door de codes van oa BF1 en BF2 die erbij zaten, te verkopen.

@Wom , die codes zitten in de doos en zijn niet bedekt zoals bv Xbox tegoed kaarten. Die hebben een kraslaagje die je eraf moet halen alvorens de code te zien. Als je een nieuwe Xbox koopt in de winkel of online, dan kun je toch gewoon die codes voorzien van een kraslaag ? Geen code of geen kraslaag aanwezig, retour sturen.

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 08-06-2020 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Nogne schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:06:
[...]

Nee die heb ik niet vervangen, ik hoor mijn Xbox ook niet dus tot nu toe ook nog geen reden om mijn koelpasta te vervangen.

En met extra stappen bedoel ik dat het niet 1 onderdeel losmaken is en vervangen, je moet je Xbox redelijk uit elkaar halen voordat je bij de HDD bent aangekomen. Je kan er voor kiezen om je oude HDD naar je SSD te klonen of met een schone SSD beginnen (de tool die het clonen ondersteund kan ook een lege gepartioneerde disk maken van je nieuwe SSD/HDD).

Zelf heb ik de volgende video eerst bekeken voordat ik hem had open gemaakt: YouTube: Xbox One X Scorpio 2TB Internal Hard Drive Upgrade Using Windows
En heb de volgende tool gebruikt om de partities aan te maken:
https://gbatemp.net/downl...artitioning-script.34239/
Dank voor je uitleg!
Zal het eens overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

[...]

[Afbeelding]
Ze willen dus niet dat men dat door gaat verkopen. Is aan de ene kant wat van te zeggen, aan de andere kant gaat het ze geen bal aan wat jij of ik met die codes doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, zelfde ervaring. Ondanks dat de Gamepass quest al popte zodra ik de game startte (tijdens het laden zelfs) toch maar even een stukje gespeeld en hij begint in ieder geval heel erg leuk.
Moet wel zeggen, ik heb mezelf even terug moeten fluiten om wat geduldiger te gaan spelen. Er is geen kaart, maar je ziet wel in welke richting je objectives zijn. In eerste instantie rende ik gewoon achter zo'n objective aan, maar raakte alleen maar verdwaald en had geen flauw idee meer wat waar was. Vervolgens opnieuw vanuit mijn schip gaan verkennen en dan echt stukje bij beetje om echt in mijn hoofd een beeld van de wereld te krijgen. Ook gelijk meerdere chests/secrets gevonden waar ik voorheen dus gewoon langsgerend was, en heb nu 2 keer zoveel leven/endurance (moet je ook spul voor vinden).
Heb de achievements bekeken en ga deze zeker niet op 1000 zetten (zitten er wat lastige of in ieder geval behoorlijk tijdrovende tussen), maar wel leuk om even verder te spelen nog inderdaad :)

[...]

[Afbeelding]
Ja, mijn Cyberpunk Xbox heeft dat al. Geen codes in de doos (alleen een kartonnetje waar je niks aan hebt verder), maar bij eerste opstarten vraagt hij of je ze wil claimen. Ik snap het op zich wel, het is niet bedoeld om los door te verkopen.
Heb hem vooralsnog nog maar niet geclaimd, om in ieder geval de optie er in te houden om de Xbox met game samen weer te verkopen (want dat kan volgens mij wel, zolang je hem nog maar niet zelf geclaimd hebt).
Wel jammer dat de game niet ook weer ontkoppeld kan worden voor zo'n geval.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

MRE-Inc schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:21:
[...]

Ja er is de 28 een update geweest (de 3e update in mei 2020) die meer heeft stuk gemaakt dan gefixt bij mij. N

Zie hier: https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

De eerste update van mei bracht HDMI-CEC, maar die is in de laaste (3e) update van 28 mei weer verwijderd.

Tevens doet sinds de update van 28 mei dus de volume mute / omhoog/omlaag niet meer als ik bv Netflix kijk via de Xbox One X. De Xbox stuurde gewoon die signalen door naar mijn tv, maar nu werkt dat dus niet meer, maar alleen via de Xbox One Remote dus niet.

Ik heb onlangs een Elite v2 controller gekocht en daarmee kun je dus ook via een van de paddles + wellekeurige knop datzelfde mute/volume omhoog/omlaag signaal naar je tv sturen en dat werkt dus wel !!!.

Daarom wil ik dus graag weten of anderen het ook hebben. Maar tof als je het zou willen testen (Graag zo snel mogelijk ;) )
Hier werkt het ook niet meer inderdaad, voorheen wel. Bij mij hangt de Xbox aan de tv met een versterker ertussen. (Met de laatste update erop van 28-5.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Segafreak83 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:37:
[...]

Ze willen dus niet dat men dat door gaat verkopen. Is aan de ene kant wat van te zeggen, aan de andere kant gaat het ze geen bal aan wat jij of ik met die codes doe..
Dit dus. Als ik een game los koop, kan ik hem ook gewoon verkopen. Gaat dus niemand wat aan wat ik er mee wil doen.

@Finraziel ik vond vooral de omgeving mooi als je door de tunnel bent gekomen. Verder nog niet echt gekomen omdat ik de gamepass quest wilde doen die bij mij ook direct ontgrendelde. Ben toen wel even vanaf de bank verder wezen spelen maar zal het zeker oppakken binnenkort.

Dus die Digital Direct zit dus al op de Cyberpunk consoles en is dus al live. Dat de game niet ontkoppelt kan worden, had dat niet iets te maken met dat enorme geklaag over de plannen van Microsoft bij de release van de One in 2013 ?

@Louw Post Bedankt voor het testen. Weet ik dat het niet aan mij ligt. Ga ik eens op de insider fora van Microsoft kijken of er daar iets op te vinden is of dat dit probleem bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Dit dus. Als ik een game los koop, kan ik hem ook gewoon verkopen. Gaat dus niemand wat aan wat ik er mee wil doen.

@Finraziel ik vond vooral de omgeving mooi als je door de tunnel bent gekomen. Verder nog niet echt gekomen omdat ik de gamepass quest wilde doen die bij mij ook direct ontgrendelde. Ben toen wel even vanaf de bank verder wezen spelen maar zal het zeker oppakken binnenkort.

Dus die Digital Direct zit dus al op de Cyberpunk consoles en is dus al live. Dat de game niet ontkoppelt kan worden, had dat niet iets te maken met dat enorme geklaag over de plannen van Microsoft bij de release van de One in 2013 ?

@Louw Post Bedankt voor het testen. Weet ik dat het niet aan mij ligt. Ga ik eens op de insider fora van Microsoft kijken of er daar iets op te vinden is of dat dit probleem bekend is.
Maar zijn die gamecodes niet “FOR PROMOTION ONLY !!!” ?
Verkopen is dus eigenlijk illegaal :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Rivanov schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:51:
Oke, ik kon de 1 Month GPU code niet redeemen omdat ik al aan de maximum van 36 maanden stacked zat.
Dus even contact opgenomen met Xbox Support Chat. Kon twee dingen doen;
- Wachten tot 1 maart en dan de code redeemen
- Nu direct m'n 36 maanden reduceren naar 35 maanden zodat de code per direct verzilverd kon worden

Heb ervoor gekozen om hun door m'n Gold abbo naar 35 maanden terug te zetten en zij hebben nu de code voor mij verzilverd. Heb nu voor de komende 35 maanden weer Game Pass Ultimate! :)
Beetje late reactie, maar mijn Live & Gamepass zijn verlopen en wil nu gaan verlengen. Vraag me af of ik het nu goed begrijp.
Dus ik kan via cdkeys xbox Live Brazilie aanschaffen, dan een 1 maand GPU code, dan eerst via VPN XBL activeren, vervolgens de 1 maand GPU en dan automatisch verlengen aanzetten?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:50:
[...]

Nee dat zijn die gamepass en 14 dagen gold codes ;)

Pfff Xbox insider forum zit op Reddit :') :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:44:
[...]

Ja, zelfde ervaring. Ondanks dat de Gamepass quest al popte zodra ik de game startte (tijdens het laden zelfs) toch maar even een stukje gespeeld en hij begint in ieder geval heel erg leuk.
Moet wel zeggen, ik heb mezelf even terug moeten fluiten om wat geduldiger te gaan spelen. Er is geen kaart, maar je ziet wel in welke richting je objectives zijn. In eerste instantie rende ik gewoon achter zo'n objective aan, maar raakte alleen maar verdwaald en had geen flauw idee meer wat waar was. Vervolgens opnieuw vanuit mijn schip gaan verkennen en dan echt stukje bij beetje om echt in mijn hoofd een beeld van de wereld te krijgen. Ook gelijk meerdere chests/secrets gevonden waar ik voorheen dus gewoon langsgerend was, en heb nu 2 keer zoveel leven/endurance (moet je ook spul voor vinden).
Heb de achievements bekeken en ga deze zeker niet op 1000 zetten (zitten er wat lastige of in ieder geval behoorlijk tijdrovende tussen), maar wel leuk om even verder te spelen nog inderdaad :)
Journey to the savage planet is idd echt een toffe game. Zou hem zelf ook niet hebben gekocht zonder gamepass, maar het is echt een van de leukere spellen die ik dit jaar heb gespeeld. De humor is tof en de besturing is voor een first person platformer echt goed gedaan, in tegenstelling tot Doom Eternal. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronster schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:57:
[...]

Beetje late reactie, maar mijn Live & Gamepass zijn verlopen en wil nu gaan verlengen. Vraag me af of ik het nu goed begrijp.
Dus ik kan via cdkeys xbox Live Brazilie aanschaffen, dan een 1 maand GPU code, dan eerst via VPN XBL activeren, vervolgens de 1 maand GPU en dan automatisch verlengen aanzetten?
Lees mijn post van een paar pagina's terug even...
Finraziel in "[XBO] Xbox One - Deel 7"
Op pepper zeiden anderen weer dat het wel gewoon werkte, maar wellicht is er heel recent iets aan veranderd... Of ik heb gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Finraziel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:58:
[...]

Lees mijn post van een paar pagina's terug even...
Finraziel in "[XBO] Xbox One - Deel 7"
Op pepper zeiden anderen weer dat het wel gewoon werkte, maar wellicht is er heel recent iets aan veranderd... Of ik heb gewoon pech.
Thanks! Het is me gelukt.

[ Voor 32% gewijzigd door Ronster op 08-06-2020 15:53 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 11:32
Meer mensen problemen met 100% packet loss de laatste dagen? Ik heb KPN.
Alles is wired aangesloten en PC etc heeft het allemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lHybridl schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:31:
Meer mensen problemen met 100% packet loss de laatste dagen? Ik heb KPN.
Alles is wired aangesloten en PC etc heeft het allemaal niet
Nope hier kpn glasvezel geen packetloss alleen wat last dat updates downloaden wat fluctueren qua snelheid terwijl ik 500mb/s heb.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mr.DJ95
Poah wat is dit vet. Dit doen ze toch wel erg goed bij MS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOtqwP-stCUC1dGVWuhZ39cyr3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lRKMHeqkByLm9zv8sWKuWBlM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:55:
[...]

Even een uv lampje halen ;) Ben je nog meer onder de indruk.
Zag al foto's voorbij komen op Reddit inderdaad. Super tof gedaan.

Weet iemand of ze genummerd zijn?

Zelfs m'n pa heeft er 1 gehaald, ouwe gamer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:32
Ziet er vet uit ja,echt een limited edition.Stond op het punt om eentje te kopen. Het is dat die next-gen consoles over half jaar komen :(

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Amaze86 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:38:
Ziet er vet uit ja,echt een limited edition.Stond op het punt om eentje te kopen. Het is dat die next-gen consoles over half jaar komen :(
Ik had er graag een willen kopen, voor op de slaapkamer wanneer ik te lui ben om naar de woonkamer te gaan. Maar helaas overal uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@BlazeMuis Was sinds vanochtend nog volop te koop online bij GM en MM.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Amaze86 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:43:
@BlazeMuis Was sinds vanochtend nog volop te koop online bij GM en MM.
MediaMarkt was gister al uitverkocht, Gamemania stond 'ie op €499 vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BlazeMuis schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:44:
[...]

MediaMarkt was gister al uitverkocht, Gamemania stond 'ie op €499 vanmorgen.
https://nl.pepper.com/aan...77-limited-edition-148792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Is toch echt uitverkocht! Daarnaast wás het €499 vanmorgen toen ik op de Gamemania website keek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
mr.DJ95 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:53:

[Afbeelding]
Damn. Echt een van de mooiste special edition van een console ooit. Ik heb de Animal Crossing Switch, dat vond ik de mooiste SE van een console, maar deze is nog mooier. Toen hij nog te kopen was had ik hem een aantal keer in het mandje maar met de komst van de next gen maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BlazeMuis schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:53:
[...]

Is toch echt uitverkocht! Daarnaast wás het €499 vanmorgen toen ik op de Gamemania website keek.
Sinds vanmiddag is die uitverkocht,vanochtend stond die idd op €499 maar die prijs was snel aangepast naar €399,had rond 10 uur gekeken en rond 13.00 was die nog beschikbaar en MM had er nog 4 online op voorraad,en smiddags had nedgame ook een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Amaze86 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:58:
[...]

Sinds vanmiddag is die uitverkocht,vanochtend stond die idd op €499 maar die prijs was snel aangepast naar €399,had rond 10 uur gekeken en rond 13.00 was die nog beschikbaar en MM had er nog 4 online op voorraad,en smiddags had nedgame ook een paar.
Helaas heb ik daar niet zoveel meer aan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
justifire schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:50:
[...]

Vroeger kreeg je een game in een doosje waar die tekst met koeie letters op stond, of een blanko doosje met enkel een disc.

Daarna kreeg je een download code.

En tegenwoordig krijg je hem digital direct op je console.

Je koopt toch een bundel van een console met game en die bundel krijg je.

Ik vind de stap van disc naar code erger dan van code naar digital direct.

Een code is over het algemeen toch al minder waard dan een disc. Zo heb ik de Forza Horizon 4 code voor €15 gekocht die iemand bij een console had gekregen terwijl de game nog zo goed als full price was. €15 besparing op een console is nou ook niet meteen om over naar huis te schrijven.

Het enige nadeel wat ik zie is dat je bij deze Cyberpunk Collectors Edition misschien juist ook een hardcopy (collectors edition) van cyberpunk zelf wilt.
Amaze86 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:58:
[...]

Ik heb er vanmiddag 1 opgehaald bij de Gamemania voor €299,-. Ik had hem daar gisteren om 16:00 uur gereserveerd. Per fysieke Gamemania hebben ze er 2 gekregen.

Ik vind hem echt heel bruut, er zitten echt zoveel kleine leuke details op. Mooie upgrade ten opzichte van mijn oude Xbox One met zijn baksteen adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:21
mr.DJ95 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:53:

[Afbeelding]
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Ik vind dit echt erg lelijk. Drie keer moeten kijken wat ik nu zag en dacht daarna dat het folie er nog af gehaald moest worden oid. Gelukkig ziet de zwarte er mooi en zakelijk uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben ik nu de enige tweede die de uitvoering zoals hier boven spuuglelijk vind?
Ik begreep de hele heisa om de Scorpion laucheditie ook al niet.
Het ding moet voor mij zo onopvallend mogelijk zijn.

Edit: beter leren tellen...

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2020 00:31 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Toen ik hem de eerste keer voorbij zag komen in het teaser filmpje op embedded 480p vond ik hem er eigenlijk ook niet uitzien, maar in real life is het echt een heel strak ding, er zitten een boel leuke details op de console zelf en de controler, zelfs custom geluidjes voor aan/uit en disc eject.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@G_Dragon De 'upgrade' werkte prima :)

Hoe kan je trouwens voorkomen dat een aankoop automatisch gedownload wordt vanuit de store? Een collega zegt dat ie alles handmatig moet downloaden na aankoop maar voor zover ik weet gaat dat al sinds mensenheugnis automatisch

(Googlen brengt me alleen op de bekende 'instant on' opties.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Gunner

In de Xbox game pass app kun je aangeven op welke Xbox je je games geïnstalleerd wilt hebben, zal ook wel via je Xbox/Microsoft account kunnen.

Of..... Bij de power instellingen op de Xbox zelf zorgen dat hij zijn harde schijf niet uit zet (When Xbox is off, turn off storage)

Of..... Zijn eigen netwerk laat het niet toe :)

[ Voor 24% gewijzigd door LuisjeNL op 09-06-2020 09:41 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Bullet NL schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:30:
Ben ik nu de enige tweede die de uitvoering zoals hier boven spuuglelijk vind?
Ik begreep de hele heisa om de Scorpion laucheditie ook al niet.
Het ding moet voor mij zo onopvallend mogelijk zijn.

Edit: beter leren tellen...
Hier nog iemand die naar niets van snapt...

Ik heb zelf overigens wat afwijkende controllers liggen, dat vind ik best gaaf, maar dat hele Cyberpunk ding ik niet om aan te gluren :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:37:

Hoe kan je trouwens voorkomen dat een aankoop automatisch gedownload wordt vanuit de store? Een collega zegt dat ie alles handmatig moet downloaden na aankoop maar voor zover ik weet gaat dat al sinds mensenheugnis automatisch

Zou inderdaad handig zijn als je dat automatisch downloaden uit kon zetten... ik heb me nu aangeleerd om na 'aankoop' (vooral bij de gratis gwg games) direct naar het kruisje te gaan om de download te annuleren. Een van de weinige dingen die ik in het andere kamp fijner vind werken, daar zet je dingen eerst in je library en moet je daarna apart kiezen ze te downloaden (is 1 klik meer).

Zelf wat gegoogled en wordt gesuggereerd dat het samenhangt met de optie om games en apps automatisch uptodate te houden. Maar dat zou ik zelf niet uit willen zetten, dan moet je als er een update is voor een game die je speelt steeds wachten op die update in plaats van dat de console het mooi al voor je geregeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Finraziel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:55:
Zelf wat gegoogled en wordt gesuggereerd dat het samenhangt met de optie om games en apps automatisch uptodate te houden. Maar dat zou ik zelf niet uit willen zetten, dan moet je als er een update is voor een game die je speelt steeds wachten op die update in plaats van dat de console het mooi al voor je geregeld heeft.
Ik kan het even niet checken maar ik weet bijna zeker dat ik dat vinkje uit heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:37:

Ah super om te horen!
Als ik via de Xbox zelf iets koop download hij hem gelijk, alleen als via de laptop een aankoop doe krijg ik de keus op welke Xbox ik mijn aankoop wil installeren. Dit klik ik vaak weg, waardoor hij niks gaat installeren.

Heb mijn Xbox altijd in Energy Saving staan, alle game/dash updates voert hij in deze modus wel uit _/-\o_
Verder heb ik geen idee of die automatische download uit te zetten is. Weet wel dat er bij de modus Instant On meer mogelijk is kwa op afstand installeren.

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 09-06-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
Als ik het goed heb gevolgd allemaal zijn er enkele users hier die hun Xbox Elite controller series 2 hebben opgestuurd voor reparatie. Ik merkte zelf dat de a knop niet altijd goed pakt en had vrij veel last van drift sticks. Ik heb hem dus 11 dagen terug opgestuurd. Wanneer ik de tracking bekijk is hij 10 dagen geleden al aangekomen, echter heb ik tot nu toe niks meer gehoord. Hoelang heeft dit bij jullie geduurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Darow volgens mij was ik hem rond de 9 werkdagen kwijt.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Darow schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:24:
Als ik het goed heb gevolgd allemaal zijn er enkele users hier die hun Xbox Elite controller series 2 hebben opgestuurd voor reparatie. Ik merkte zelf dat de a knop niet altijd goed pakt en had vrij veel last van drift sticks. Ik heb hem dus 11 dagen terug opgestuurd. Wanneer ik de tracking bekijk is hij 10 dagen geleden al aangekomen, echter heb ik tot nu toe niks meer gehoord. Hoelang heeft dit bij jullie geduurd?
Kunnen ze iets doen aan de A knop die niet altijd een input registreert? Ik heb er zelf ook last van maar van wat ik tot zover heb gelezen is dat het een "ontwerp" dingetje is wat niet gezien wordt als mankement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
alarma2nd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:39:
[...]

Kunnen ze iets doen aan de A knop die niet altijd een input registreert? Ik heb er zelf ook last van maar van wat ik tot zover heb gelezen is dat het een "ontwerp" dingetje is wat niet gezien wordt als mankement.
Echt een duidelijk antwoord heb ik bij de klantenservice niet gekregen.
Ik hoop dat de volgende het in ieder geval wat minder heeft. Jammer voor een controller van 170 euro.

@luisjeNL Thanks, ik wacht nog rustig even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
alarma2nd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:39:
[...]

Waarom een Elite 2 en geen Scuf? Scuf lijkt me toch echt betere kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Deze dus:

[Afbeelding]
Ja, die heb ik. ik kan nog steeds gewoon de volume omhoog of omlaag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 10:31
wvkreg schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Waarom een Elite 2 en geen Scuf? Scuf lijkt me toch echt betere kwaliteit..
Op welk vlak zit er verschil tussen een Scuf en een Elite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog wat fysieke games in de aanbieding bij iBood:

Shadow of War | Silver Edition € 14,95
Shadow of War | Definitive Edition € 14,95
Mortal Kombat X € 11,95
LEGO Marvel Super Heroes 2 | Deluxe € 17,95
LEGO DC Super-Villains + Poppetje € 15,95
Mad Max € 10,95

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Fireshade schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:37:
[...]

Ja, die heb ik. ik kan nog steeds gewoon de volume omhoog of omlaag doen.
Top bedankt maar heb je wel de laatste update van mei 2020 op je Xbox One staan?

Zie ook https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Bij mei 2020 staan 3 updates. Bij de laatste van 28 mei doet de volume up en down en de mute knop het niet meer. Ben benieuwd of je dan wel de laatste update hebt aangezien @Louw Post ook al aangaf dat het bij hem ook niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Blaauw87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:15:
[...]

Op welk vlak zit er verschil tussen een Scuf en een Elite?
Bouwkwaliteit en zeker ook aanpassings mogelijkheden plus natuurlijk de looks 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wvkreg schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 07:16:
[...]

Bouwkwaliteit en zeker ook aanpassings mogelijkheden plus natuurlijk de looks 😄
Dus geen verschil? :) De bouwkwaliteit van de Elite is ook zeer goed en er zijn meer dan genoeg aanpassingsmogelijkheden. Kijkende naar Reddit zijn de Scuf controllers ook zeker nier probleem vrij.

[ Voor 8% gewijzigd door alarma2nd op 10-06-2020 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
alarma2nd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 07:47:
[...]

Dus geen verschil? :) De bouwkwaliteit van de Elite is ook zeer goed en er zijn meer dan genoeg aanpassingsmogelijkheden. Kijkende naar Reddit zijn de Scuf controllers ook zeker nier probleem vrij.
Zeker verschil, scuf staat bij gamers bekend als betrouwbaar en goed gebouwd terwijl ik van de elite 2 juist hoor dat er veel problemen zijn zoals een haperende a knop en matige feedback. Maar ieder zijn ding natuurlijk, scuf is ook nog weer duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:14:
[...]

Zeker verschil, scuf staat bij gamers bekend als betrouwbaar en goed gebouwd terwijl ik van de elite 2 juist hoor dat er veel problemen zijn zoals een haperende a knop en matige feedback. Maar ieder zijn ding natuurlijk, scuf is ook nog weer duurder.
Past scuf niet gewoon bestaande Xbox controllers aan? Dus bouwkwaliteit zal toch niet veel verschil in zitten?
Welke scuf heb je het ook over? Ik vind het wel interessant maar ik zie verschillende versies...
De prestige heeft zo te zien geen verwisselbare sticks wat ik toch echt wel zou missen. Voor een racegame bijvoorbeeld is het fijn om een hogere stick te hebben maar bij andere games wil je dat weer absoluut niet.
De elite vraag ik me dan weer af hoeveel er werkelijk aangepast is, dat lijkt als ik het zo zie een reguliere Elite v1 te zijn, maar met andere sticks en aangepaste paddles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Finraziel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:29:
[...]

Past scuf niet gewoon bestaande Xbox controllers aan? Dus bouwkwaliteit zal toch niet veel verschil in zitten?
Welke scuf heb je het ook over? Ik vind het wel interessant maar ik zie verschillende versies...
De prestige heeft zo te zien geen verwisselbare sticks wat ik toch echt wel zou missen. Voor een racegame bijvoorbeeld is het fijn om een hogere stick te hebben maar bij andere games wil je dat weer absoluut niet.
De elite vraag ik me dan weer af hoeveel er werkelijk aangepast is, dat lijkt als ik het zo zie een reguliere Elite v1 te zijn, maar met andere sticks en aangepaste paddles.
Ik bedoel scuf designer, dus de Prestige.
Zij bouwen zelf, geen aangepaste elite 2. Zie https://scufgaming.com/eu...ve-reasons-to-choose-scuf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:33:
[...]

Ik bedoel scuf designer, dus de Prestige.
Zij bouwen zelf, geen aangepaste elite 2. Zie https://scufgaming.com/eu...ve-reasons-to-choose-scuf
Is dat de juist link? Misschien mis ik iets, maar volgens mij zegt die pagina niks over aanpassen of zelf bouwen.
Op het gewicht, formaat en cosmetics na gelden al die punten volgens mij ook gewoon voor de standaard Elite.

Edit: ik zie dat de prestige technisch gezien wel sticks kan wisselen... Maar niet zo makkelijk als de elite. Zij geven aan dat ze niet willen dat het ding tijdens spelen los kan raken, wat ik me voor kan stellen voor competitief spelen, maar het is een stuk minder handig als je wat meer casual speelt en vaak tussen games wisselt. https://support.scufgamin...cks-on-the-SCUF-Prestige-

[ Voor 30% gewijzigd door Finraziel op 10-06-2020 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn 2e Xbox Elite V2 controller ook al, de eerste had een defect aan de RT knop.
Opgestuurd onder garantie zonder accessoires en losse knoppen en kreeg binnen 3 dagen een splinternieuwe met accessoires.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2020 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@G_Dragon

Lucky 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@G_Dragon Mazzel hoor. Maar niet minder gegund. Enne, dat 2e setje kleine back paddles wil je natuurlijk wel graag van af.

Ik zit al bijna 2 weken te wachten op mijne via Ali. Status al een week op: Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:40:
@G_Dragon Mazzel hoor. Maar niet minder gegund. Enne, dat 2e setje kleine back paddles wil je natuurlijk wel graag van af.

Ik zit al bijna 2 weken te wachten op mijne via Ali. Status al een week op: Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij.
Ik gebruik die paddles helemaal niet :p erg he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:42:
[...]

Ik gebruik die paddles helemaal niet :p erg he :X
Ik heb ze ook bijna een jaar niet gebruikt. Kon er in het begin niet aan wennen om mijn controller anders vast te houden. Maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend en dan kun je niet meer zonder.

De shift functie ben ik vooral fan fan ;) . Paddle + A op het normale dashboard en je favoriete app/game wordt gestart.

In game Paddle + X of Y voor een screenshot of filmpje ipv onhandig dubble tap op de guide button en dan nog een keer X of Y.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nice:

Als je nog wat vakantie geld over hebt, ja kan ook je eigen gamertag er in laten zetten.
https://www.geekmadedesigns.com/listing/610037746/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaFsCRoUEAEhHE5?format=jpg&name=large

[ Voor 43% gewijzigd door MRE-Inc op 10-06-2020 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Zeker netjes :) .
Zelf gemaakt?
Edit: nee dus :+

[ Voor 35% gewijzigd door PurpleBlue op 10-06-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:01:
Nice:

Als je nog wat vakantie geld over hebt, ja kan ook je eigen gamertag er in laten zetten.
https://www.geekmadedesigns.com/listing/610037746/

[Afbeelding]
WAUW!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Tof ontwerp inderdaad!

Ik zit al langer te kijken naar een Elite/Scuf. De prijs zorgt er alleen echt voor dat ik 'm niet koop. De Xbox heb ik een paar maanden geleden nieuw gekocht voor 180 euro, dat een controller dezelfde prijs heeft gaat mij wat ver :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie houder, maar wordt wel erg prijzig om hier te krijgen :/
Shipping to The Netherlands: €34.71

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
En jammer dat er geen lader in zit. Zijn de shipping costs per product of per bestelling, anders kunnen wij best met een groep van Tweakers iets inkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Als er nu een lader in verwerkt zat, dan had ik hem meteen gekocht. Helaas

Holy shit *O*

[ Voor 14% gewijzigd door LuisjeNL op 10-06-2020 10:54 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Kan daar ook een elite 2 in? :P Ah daar hebben ze een andere voor gemaakt!

Ik ga hem bookmarken!
Ik zie alleen een Elite v1 versie met idd uitsparingen voor de back paddles. Maar volgens mij zijn de back paddles van de v2 iets anders qua vormgeving en formaat. Tevens moet je de backpaddles dan plaatsten met de kleine boven en de grote onder. Ik hen het namelijk nu net andersom. De grote boven en de kleine onder. Dan gaat zo'n steun al niet passen.

Zal dan wel weer mooi zijn als de oplaad dock van de v2 erin zou passen.

Verder kijken dan je neus lang is MRE :+

Afbeeldingslocatie: https://i.etsystatic.com/16529218/r/il/f2275a/2360737935/il_fullxfull.2360737935_etxp.jpg

@Blaauw87 Ik snap je punt wel mbt een console en controller voor dezelfde prijs, maar als het je hobby is en je hebt er veel plezier van, waarom dan niet ? Moet financieel natuurlijk ook te doen zijn.

Overigens zou ik die headset ook wel willen. Is volgens mij de Rosé gold versie van de LS35 van LucidSound.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 10-06-2020 10:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:48:
[...]

Ik zie alleen een Elite v1 versie met idd uitsparingen voor de back paddles. Maar volgens mij zijn de back paddles van de v2 iets anders qua vormgeving en formaat. Tevens moet je de backpaddles dan plaatsten met de kleine boven en de grote onder. Ik hen het namelijk nu net andersom. De grote boven en de kleine onder. Dan gaat zo'n steun al niet passen.

Zal dan wel weer mooi zijn als de oplaad dock van de v2 erin zou passen.

Verder kijken dan je neus lang is MRE :+

[Afbeelding]

@Blaauw87 Ik snap je punt wel mbt een console en controller voor dezelfde prijs, maar als het je hobby is en je hebt er veel plezier van, waarom dan niet ? Moet financieel natuurlijk ook te doen zijn.

Overigens zou ik die headset ook wel willen. Is volgens mij de Rosé gold versie van de LS35 van LucidSound.
Haha, ja wilde die link naar de elite 2 net posten :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 58 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.