Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Top, ik denk dat het rondrennen wel goed komt. Samen ook Overcooked helemaal uitgespeeld, gaat mij meer om de subtiele RPG facetten, ik ga eens kijken of ik haar kan overhalen. Thanks!uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:06:
[...]
Erg laagdrempelig. Zeker in het begin en zeker in coop.Er is een revive optie voor als iemand down gaat. Verder is het ook vrij intuïtief qua besturing. Wijs het linkerpookje naar de kant waar je op wil
Dit in tegenstelling tot 3d games waar het lastig is als je daar geen ervaring mee hebt. Uiteraard kun je het jezelf zo moeilijk maken als je wilt. Enige aandachtspunt. Er is niet een pauze knop die het spel ook daadwerkelijk pauzeert volgens mij als je in coop speelt.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:22
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
De RPG facetten zijn op zich vrij eenvoudig, namelijk hoe hoger het cijfertje hoe beterBlaauw87 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:34:
[...]
Top, ik denk dat het rondrennen wel goed komt. Samen ook Overcooked helemaal uitgespeeld, gaat mij meer om de subtiele RPG facetten, ik ga eens kijken of ik haar kan overhalen. Thanks!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Net vorige week Far Cry 5 los voor 17,49 gehaald en de DLC van Hours of Darkness voor 8,39. Nu de Gold Edition voor 22,49. Oh wel, die 2.50 is voor al die games die ik in gamepass heb gespeeld. Weer een klein beetje minder plaatsvervangende schaamte
Vreemd dat dit de deals voor deze week zijn aangezien ik 27 mei beide al heb gekocht voor exact dezelfde prijs.
Nog mensen hier met de originele Xbox One remote (die kleine fantastische afstandbediening)? Blijkt dus dat met de laatste mei update de remote geen mute signaal en volume + en - meer doorgeeft naar de Xbox.
Ik weet dat je je tv moet instellen op de xbox om de xbox signalen door te kunnen laten geven naar je tv zoals volume hoger of lager of het volume mute/unmute en dat werkt ook. Dat heb ik getest door op de Elite v2 dmv de shift functionaliteit in te stellen via linker onderste paddle + RB is TV geluid muten. ALs ik dat dus via de Elite uitvoer, dan wordt dat signaal prima naar de TV gestuud en gaat de TV op mute. Doe ik het via de mute knop op de Xbox One Remote, dan gebeurd er dus niks.
Prima update die mei update

XBL: MRE Inc
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Mocht je nog een leuke game zoeken om couch-coop te spelen (als de miss niet zo’n gamer is) dan kan ik Unruly Heroes ook van harte aanradenBlaauw87 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:34:
[...]
Top, ik denk dat het rondrennen wel goed komt. Samen ook Overcooked helemaal uitgespeeld, gaat mij meer om de subtiele RPG facetten, ik ga eens kijken of ik haar kan overhalen. Thanks!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dus als ik het goed begrijp heb je eerst je Game Pass Ultimate laten verlopen (die je met de 1 euro deal had gekregen voor 3 maanden). Daarna had je geen lopend abo meer, Xbox Live Gold aangeschaft en toen weer een keer die 1 euro deal voor Game Pass Ultimate afgesloten? Hopelijk werkt dat in maart 2021 ook nog als mijn GP Ultimate afloopt....WinterBase schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:21:
Heb nu weer Xbox Game Pass Ultimate tot juni 2022. Had al eens gebruik gemaakt van de 1 euro deal en had toen nog maar 3 maanden Live op m'n account staan. Nu 24 maanden Live aangeschaft en voor 12,99 euro de upgrade naar Ultimate gedaan. Lekker
Ja precies, alleen was het nu geen 1 euro meer maar 12,99. Wat nog steeds een goede deal is imodraakhoofd schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:53:
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb je eerst je Game Pass Ultimate laten verlopen (die je met de 1 euro deal had gekregen voor 3 maanden). Daarna had je geen lopend abo meer, Xbox Live Gold aangeschaft en toen weer een keer die 1 euro deal voor Game Pass Ultimate afgesloten? Hopelijk werkt dat in maart 2021 ook nog als mijn GP Ultimate afloopt....
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ja gamepass is zelfs fullpriced een schijntje voor de service die je krijgt.WinterBase schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:04:
[...]
Ja precies, alleen was het nu geen 1 euro meer maar 12,99. Wat nog steeds een goede deal is imo
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Sinds de laatste update (29-05) houdt mijn Xbox mijn gespeelde tijd niet meer bij. Dit geldt voor meerdere games. Rebooten en opnieuw inloggen boden geen soelaas. Achievements poppen wel gewoon.
Meerdere mensen met soortgelijke problemen? Iemand met dé oplossing? Bedankt voor het meedenken :-)
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat zo lijkt het. Toen ik mijn One S net had, had ik daar ook last van. Is vanzelf weer weggegaan overigens. Weet niet of je in het insider programma oid zit? Maar als je even terugleest lijken de laatste patches door de stagiares gemaaktvinmatjel schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:08:
Ha Leute,
Sinds de laatste update (29-05) houdt mijn Xbox mijn gespeelde tijd niet meer bij. Dit geldt voor meerdere games. Rebooten en opnieuw inloggen boden geen soelaas. Achievements poppen wel gewoon.
Meerdere mensen met soortgelijke problemen? Iemand met dé oplossing? Bedankt voor het meedenken :-)
Voorbeeld uit 2014: https://answers.microsoft...f6-47bc-a7c3-300b50907ed6
Heb ik ook gemerkt toevallig (bij RDR2), maar kan je niets brengen qua oplossing helaas.vinmatjel schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:08:
Ha Leute,
Haha, daar heeft het alle schijn van! Irritant is het wel. Houd graag bij hoe verzeild ik ben geraakt in een bepaalde game. Nou ja, voorlopig maar een game spelen waarbij de tijd sowieso niet wordt bijgehouden, tot er een oplossing isWom schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:37:
[...]
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat zo lijkt het. Toen ik mijn One S net had, had ik daar ook last van. Is vanzelf weer weggegaan overigens. Weet niet of je in het insider programma oid zit? Maar als je even terugleest lijken de laatste patches door de stagiares gemaakt
Voorbeeld uit 2014: https://answers.microsoft...f6-47bc-a7c3-300b50907ed6
Ben wel overigens wel Insider lid, maar draai geen softwaretests.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MKVyZlSy9e7Fv6dowmBzHQSu.png?f=user_large)
https://www.samsung.com/us/shop/access/tv/
Het was al bekend dat Samsung en Xbox een samenwerking waren aangegaan, maar de eerste uiting daar van is nu ook zichtbaar. GamePass wordt één van de diensten die je direct vanaf je Samsung TV kunt bedienen. Dit zal dus icm xCloud zijn, zodat je enkel een controller nodig hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 03-06-2020 12:30 ]
En precies zoals ik het in de toekomst ook zou willen zien, alhoewel ik het nu vanwege de voordelen lekker bij een Xbox kacheltje hou
[ Voor 64% gewijzigd door LuisjeNL op 03-06-2020 13:28 ]
Lichtpuntje...
Al vraag ik mij wel af of dit exclusief voor Samsung is, of dat we ook bij LG een dergelijke app kunnen downloaden in de toekomst.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Echter is de Xbox App van Netflix wel wat sneller .
vandaag even opgengehaald, en bleek er een klein stuje te zijn losgeschoten/afgebroken?
:strip_exif()/f/image/unmik1GJoAUGEN0Ap8B6WNXw.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier zat hij:
:strip_exif()/f/image/oQ4CH53vg1KfnX3dy4f5IV8j.jpg?f=fotoalbum_large)
De andere joystick:
:strip_exif()/f/image/syPIvimCpW20VTGngXKFxaRS.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit er zo weer in te klikken / lijmen?
Of kan ik het hele stick mechanisme vervangen?

Ik kan hem als het ware "op" de schakelaar zetten, en iets klemmen onder het zilveren frame.LuisjeNL schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:56:
@PurpleBlue
Zo te zien klikken de onderste pootjes vast, probeer het eens uit.
Echter wanneer ik dan op de knop druk (stick in druk) dan schiet hij weer los.
Hmm das klote. Ik heb 2 weken geleden zo'n onderdeel via ebay gekocht voor mijn zoon zijn elite controller. Maar om dat onderdeel in zijn geheel op een Elite te vervangen moet er gesoldeerd worden. Daar hadden we geen zin in.PurpleBlue schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:05:
[...]
Ik kan hem als het ware "op" de schakelaar zetten, en iets klemmen onder het zilveren frame.
Echter wanneer ik dan op de knop druk (stick in druk) dan schiet hij weer los.
Had jij dan hetzelfde in de Elite controller?MRE-Inc schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:26:
[...]
Hmm das klote. Ik heb 2 weken geleden zo'n onderdeel via ebay gekocht voor mijn zoon zijn elite controller. Maar om dat onderdeel in zijn geheel op een Elite te vervangen moet er gesoldeerd worden. Daar hadden we geen zin in.
Nee niet dat er onderdelen los kwamen. Mijn zoon had met zijn ELite controller het probleem dat zijn linker stick niet meer goed functioneerdeals je die indrukte. Eerst met wat karton geprobeerd te fixen, maar naar verloop van tijd werkte dat ook niet meer. Dus toen een: 3D controller Joystick Axis Analog Sensor Module via ebay besteld.PurpleBlue schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:46:
[...]
Had jij dan hetzelfde in de Elite controller?
Toen die geleverd werd vorige week en mijn zoon hem wilde vervangen, kreeg hij hem niet los. Ik heb toen even gekeken, en het blijkt dus dat die vast gesoldeerd zitten op het board en je die dus niet zo kan vervangen. Het kan wel, maar je moet wel even solderen.
Dan zal ik ook op zoek gaan naar een nieuwe, en deze omsolderenMRE-Inc schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:54:
[...] en het blijkt dus dat die vast gesoldeerd zitten op het board en je die dus niet zo kan vervangen. Het kan wel, maar je moet wel even solderen.
Ik heb mijne gekocht in de link die ik gegeven heb. Was met een kleine week binnen vanuit de UK dacht ik. ALs je handig bent met solderen, dan is het denk ik zo gebeurd. Ik ben er niet handig mee, dus ik zou meer verkloten dan repaarerenPurpleBlue schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:59:
[...]
Dan zal ik ook op zoek gaan naar een nieuwe, en deze omsolderen
Succes ermee. Hoor wel of het gelukt is.
EDIT: weet ook niet of er verschil zit tussen deze modules voor een normale of elite controller. Wij spelen hier alleen maar met elite controllers. Dus voordat je koopt dat wel even uitzoeken.
[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 03-06-2020 17:06 ]
Ik zal het even uitzoeken, en wellicht eerst proberen te lijmen (zonder dat de stick vast zitMRE-Inc schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 17:05:
[...]
Ik heb mijne gekocht in de link die ik gegeven heb. Was met een kleine week binnen vanuit de UK dacht ik. ALs je handig bent met solderen, dan is het denk ik zo gebeurd. Ik ben er niet handig mee, dus ik zou meer verkloten dan repaareren![]()
Succes ermee. Hoor wel of het gelukt is.
EDIT: weet ook niet of er verschil zit tussen deze modules voor een normale of elite controller. Wij spelen hier alleen maar met elite controllers. Dus voordat je koopt dat wel even uitzoeken.
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 19-09 09:35
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Eerst wordt die Xbox app overal gepusht en nu moet je er weer vanaf? Echt eenduidig zijn ze nu ook niet in hun beleid he? Zoals je zegt zou alles wat met het Xbox-platform te maken heeft in één enkele app moeten zitten. En aangezien GamePass een dienst is die Xbox levert, zou je dat dus onder de Xbox app verwachten.Martinspire schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 18:19:
Hmm, ik kreeg net in de Xbox app voor PC een melding dat die vervangen wordt door de Game Pass app. Wel vreemd, ik had eerder andersom verwacht, maar nu moet je die dus gebruiken voor chat en parties. Op zich geen probleem mee, maar blijf het nog een beetje vreemd vinden.
Of staat dit weer los van die Xbox game bar toestanden?

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Nog vijf jaar, dan heb je enkel nog game pass en geen Xbox meer.Wom schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:03:
[...]
Eerst wordt die Xbox app overal gepusht en nu moet je er weer vanaf? Echt eenduidig zijn ze nu ook niet in hun beleid he? Zoals je zegt zou alles wat met het Xbox-platform te maken heeft in één enkele app moeten zitten. En aangezien GamePass een dienst is die Xbox levert, zou je dat dus onder de Xbox app verwachten.
Ik voorzie minimaal 50 TF op de nieuwe lijn Samsung tv’s tegen die tijd.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Dus......
Volgend jaar eindelijk space legs in elite dangerous EN het komt voor de xbox one!
Heb een druppetje hard-pvc lijm gebruik (via satéprikker) om de onderkant vast te zetten, en een speldpuntje secondelijm tussen het plastic en metaal:
:strip_exif()/f/image/uugpFrZw2wpRl6sUIedo5nGe.jpg?f=fotoalbum_large)
(ik heb een klem gebruikt om de knop ingedrukt te houden, en zo het clipje zonder spanning te laten drogen)
Zojuist controller getest, en werkt weer als voorheen!
Mocht hij het toch weer begeven, kan in ik inderdaad een nieuwe stick bestellen en omsolderen.
En nu de controller toch open is, een mooie gelegenheid om de controller een ander kleurtje te geven.
[ Voor 5% gewijzigd door PurpleBlue op 03-06-2020 21:44 ]
Dat is dan meer geluk dan wijsheid, op mijn 6 jaar oude Sony is de app niet vooruit te branden of loopt vast, hebben al meerdere mensen (in de loop der jaren over geklaagd, Sony weet het, maar heeft het nooit opgelost.Rockvee2 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:48:
Netflix/Youtube werkt nog steeds prima op mijn 5 jaar oude Samsung TV.
Echter is de Xbox App van Netflix wel wat sneller .
Niet dat het verder uitmaakt, ik kijk toch via mijn console.
Ah het was dus echt afgebroken als ik het zo zie. Maar mooi dat het nu werktPurpleBlue schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:42:
Eind van de middag de controller verder uit elkaar gehaald, zodat ik het beter kon bekijken.
Heb een druppetje hard-pvc lijm gebruik (via satéprikker) om de onderkant vast te zetten, en een speldpuntje secondelijm tussen het plastic en metaal:
[Afbeelding]
(ik heb een klem gebruikt om de knop ingedrukt te houden, en zo het clipje zonder spanning te laten drogen)
Mocht hij het toch weer begeven, kan in ik inderdaad een nieuwe stick bestellen en omsolderen.
En nu de controller toch open is, een mooie gelegenheid om de controller een ander kleurtje te geven.
En dat andere kleurtje ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien als het af is!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hier gaat het tweaker-hart sneller van kloppenPurpleBlue schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:42:
Eind van de middag de controller verder uit elkaar gehaald, zodat ik het beter kon bekijken.
[Afbeelding]
Het blijft 1 app? Xbox app wordt volledig opnieuw ontworpen en wordt gerebrand.Wom schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:03:
[...]
Eerst wordt die Xbox app overal gepusht en nu moet je er weer vanaf? Echt eenduidig zijn ze nu ook niet in hun beleid he? Zoals je zegt zou alles wat met het Xbox-platform te maken heeft in één enkele app moeten zitten. En aangezien GamePass een dienst is die Xbox levert, zou je dat dus onder de Xbox app verwachten.
Enige speciale is dat op het moment er een aparte beta app is voor de pc gamepass gebruikers.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Edit:
En groot Sega nieuws!!!
https://www.trueachieveme...lvr.it&utm_medium=twitter
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2020 13:07 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dit is de eerste uitbreiding (tesamen met een hele grote balance update)boe2 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:26:
Toeval, vorige week de base game uitgespeeld, echt verbazend goed. Zijn er nog al expansions geweest of is dit de eerste?
Game is geweldig !
Is dan ook niet voor niets uitgeroepen tot GOTY2019 door justigameranking.net
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/deals/games/xbox
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 05-06-2020 09:21 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Is de RNG bullshit opgelost?justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:43:
[...]
Dit is de eerste uitbreiding (tesamen met een hele grote balance update)
Game is geweldig !
Is dan ook niet voor niets uitgeroepen tot GOTY2019 door justigameranking.net
Ik zag het ook. Maar in de gamepass app kun je nog niet streamen van Xbox to pc.Martinspire schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 18:19:
Hmm, ik kreeg net in de Xbox app voor PC een melding dat die vervangen wordt door de Game Pass app. Wel vreemd, ik had eerder andersom verwacht, maar nu moet je die dus gebruiken voor chat en parties. Op zich geen probleem mee, maar blijf het nog een beetje vreemd vinden.
Wat ik nodig had voor Minecraft dungeons. De save is namelijk niet gedeeld tussen pc en xbox. En om op pc nou opnieuw te beginnen.
Waarom ik wil streamen naar pc ipv tablet? De Pc heeft geen batterij nodig en groter sherm.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Lekker die dlc halen man, kom je hem vanzelf een keer tegenuchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:23:
[...]
Is de RNG bullshit opgelost?Na 20 runs nog steeds niet de juiste dungeon kunnen vinden voor de laatste achievement heb ik het opgegeven
en misschien ook niet
Daar zitten zeker goeie deals tussen, heb nu 1 maand een Xbox maar mijn backlog begint al te groeien. En vanaf 22 Juni heb ik ook Gamepass (dan kan ik mijn 3e jaar Xbox Live Gold claimen en omzetten naar Gamepass).justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:17:
Vijfhonderddrieendertig Xbox games / uitbreidingen in de aanbieding![]()
PS/XBL: Nogne
Vasara? never heard of it maar, als het retro shmups zijn consider me interested!ariekanari schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:39:
Toch maar de Vasara Collection gekocht voor €0,99 terwijl dit niet echt noodzakelijk was aangezien ik deze ook kan spelen op SNES Mini Classic of op de PC beide via RetroArch. Hoe leuk ik het ook vind om af en toe en SHMUP te spelen zijn arcade classics en andere oude 8- en 16-bit emulaties echt geen €9,99+ waard.
En dan........is het het waard? Valide q, maar alleen maar een die je zelf kan beantwoorden.
Ik zie dat het 2 arcade shmups betreft.....en ik ja ik doe zelfs ook best veel met retrogaming (zowel echt hardware+crt als idd emulatie met achievements
Als je het dan omrekent naar die ful price van 10 euro....mja, dan zou het dus 5 credit per game zijn voor 1 euro per credit, dat is wat vroegah de arcade prijzen ook waren.
Dus........is dat een eerlijke prijs? ik ga er vanuit dat als je interesse hebt in deze games, en ze dus wil proberen te maxen qua cheevo, wil '1 credit' runnen of (indien van toepassing) je met leaderboards wil bezighouden? dan zou je dat makkelijk moeten halen.
Dis imho, ja dat is het waard, als je van het genre houdt, maar dat is net zoals ik niet 100euro voor een collectors edition voor een......red dead redemption of nu TLOU2 op ps4 over zou hebben, maar genoeg mensen wel, en dan ook absoluut lol voor hun geld krijgen.
Ik heb zelfs nog rondo of blood gespeeld gister (op een echte pce, maar dan wel met het cd stuk middels een Super sd3)) en kreeg het niet voorelkaar om de game te patchen naar engels, dus mogelijk toch dan aanschaffen als combo met SOTN...hoewel ik die dus al heb als x360 live arcade game....)
En ja daar heb ik wel iets voor over, maar ook weer niet de 20 euro die ze standaard vragen, maar ook daar vind ik dat geen gekke prijs voor de content die je krijgt!
anyways TLDR
voor 10 euro is het voor mij ook een skip, en zelfs met korting twijfel ik normaal nog, maar voor deze prijs waar je niet eens een kwart biertje meer voor kan kopen, yup, backlog has increased!
Het is een fijne tijd om gamer te zijn. Ik ben een patient gamer en zeer gierig maar denk dat er mogelijk nog wel meer aankopen zullen volgen......cuphead bijvoorbeeld in de reclame........de game waarvoor ik instapte bij xbox one en die ik +- 2,5 jaar later nog steeds niet hebNogne schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:50:
[...]
Daar zitten zeker goeie deals tussen, heb nu 1 maand een Xbox maar mijn backlog begint al te groeien. En vanaf 22 Juni heb ik ook Gamepass (dan kan ik mijn 3e jaar Xbox Live Gold claimen en omzetten naar Gamepass).

@justifire die free to play games zijn ook best geinig, met name die ouwe meuk van konami dan
[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 05-06-2020 11:19 ]
10 second ninja DONE

:strip_exif()/f/image/nGm84IQR5qNCJ6S7uJnkIJdw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/scwtLX5kR1GooBo0trYzVkZK.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt goed verzorgd vind ik, de verpakking ook! Voegt toch wat toe bij het uitpakken van zo'n speciale console
:strip_exif()/f/image/08ziYKXrxD7360i3xLcoSIZY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xJvBeHbCQRzQBWLOWUDaAhxh.jpg?f=fotoalbum_large)
Detail is echt geweldig op zowel de console als de controller... Die krassen, inclusief die no future, zitten ook echt in het plastic. Op de console zitten ook allemaal voelbare randjes.
:strip_exif()/f/image/lNbqNuM7OxqD9410AwiGZlPv.jpg?f=fotoalbum_large)
De onderkant vind ik eigenlijk nog het gaafste. Fijn dat er ook gelijk een standaard bijgeleverd wordt, maar helaas heb ik op dit moment geen plek om hem rechtop neer te zetten. Heb wel al een nieuw tv meubel op de planning staan waar dat wel in gaat (al zo gepland voor de xsx
Ok, beetje vreemd, binnen een jaar van verkoop van mijn one x en een half jaar voor de xsx uitkomt toch weer zo'n ding kopen... Maar ik miste het Xbox ecosysteem toch wel, heb een aantal financiële meevallers (waaronder een structurele

Gamertag: FinrazielNL
Nu nog even geduld tot de game zelf er is
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dik ding man !Finraziel schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:51:
Ok... Ik kon het niet laten![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt goed verzorgd vind ik, de verpakking ook! Voegt toch wat toe bij het uitpakken van zo'n speciale console
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Detail is echt geweldig op zowel de console als de controller... Die krassen, inclusief die no future, zitten ook echt in het plastic. Op de console zitten ook allemaal voelbare randjes.
[Afbeelding]
De onderkant vind ik eigenlijk nog het gaafste. Fijn dat er ook gelijk een standaard bijgeleverd wordt, maar helaas heb ik op dit moment geen plek om hem rechtop neer te zetten. Heb wel al een nieuw tv meubel op de planning staan waar dat wel in gaat (al zo gepland voor de xsx), dus komt nog wel goed.
Ok, beetje vreemd, binnen een jaar van verkoop van mijn one x en een half jaar voor de xsx uitkomt toch weer zo'n ding kopen... Maar ik miste het Xbox ecosysteem toch wel, heb een aantal financiële meevallers (waaronder een structurele) en hij is gewoon zo cool
![]()
Nu de game nog
Ik heb mijn One X ook verticaal staan. Bevalt prima.Finraziel schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:51:
Ok... Ik kon het niet laten![]()
De onderkant vind ik eigenlijk nog het gaafste. Fijn dat er ook gelijk een standaard bijgeleverd wordt, maar helaas heb ik op dit moment geen plek om hem rechtop neer te zetten. Heb wel al een nieuw tv meubel op de planning staan waar dat wel in gaat (al zo gepland voor de xsx), dus komt nog wel goed.
Ha, ik dacht al, ik meende me te herinneren toen ik je post las, dat je hem niet zo lang geleden verkocht had. Nu dus vlak voor de release (4/5 maand) toch weer een nieuwe gekocht. Dan heb je idd een leuke meevaller. Al zou ik het ook doen als mijn huidige One X defect zou gaan.Ok, beetje vreemd, binnen een jaar van verkoop van mijn one x en een half jaar voor de xsx uitkomt toch weer zo'n ding kopen... Maar ik miste het Xbox ecosysteem toch wel, heb een aantal financiële meevallers (waaronder een structurele) en hij is gewoon zo cool
![]()
Ja Xbox eco systeem is echt prima nu ze gewoon alleen op gameing focussen (en geen tv randzaken) en differentiatie aanbrengen in controllers/consoles etc. Voor ieder wat wils.
Veel plezier ermee. Ben zelf niet zo'n fan van Cyberpunk en ga die game denk ik ook niet spelen, maar de console ziet er prima uit !!
https://www.mediamarkt.nl...berpunk-2077-1659151.html
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Natuurlijk net terwijl ik een quest aan het afronden was in FO76
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Welkom! En ja, het is echt een mooie tijd om gamer te zijn! Met gamepass heeft xbox een top deal, maar voor bijna alle platformen kan je redelijk goedkoop instappen en echt dikke games voor weinig spelen!Nogne schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:41:
@Sagat ik ben wat dat betreft ook best gierig, maar kon de XOX deal voor 290 euro niet laten liggen (heb net een nieuwe TV dus wilde wel eens wat pracht en praal zien). En dit is de perfecte kans om alle Fables en Gears of Wars spellen te spelen, dus die heb ik gelijk gehaald. En normaal ben ik totaal geen racefan, maar Forza Horizon 4 is echt super vet (die zat bij de Xbox).
10 second ninja DONE
Maar... wel een waarschuwing, voor wie ook de gierige vrek uit wil hangen net zoals ik nu blijkbaar nodig vond
Had 3 x een code voor Brazilië geactiveerd via VPN... dat ging prima. Maar daarna kon ik gamepass ultimate niet meer activeren (een of andere currency conversion error en de melding dat ik een abonnement voor een andere regio had).
Chat support gesproken, die vond het probleem (ze zagen een US gold abo, niet Brazilië, wat wellicht mijn geluk geweest is). Na checken met het offline team mocht ze mijn abonnement eenmalig annuleren en vervangen door een NL versie. Daarna lukte het wel... maar geen enkele garantie dus dat ze dat altijd doen, kreeg ook expliciet de waarschuwing dat ze dit niet nog een keer doen.
Goed, ik ben nu klaar voor 3 jaar, maar ben ook gelijk wel weer genezen van het gebruiken van buitenlandse codes, het is het eigenlijk gewoon niet waard (ook al kom ik er nu echt heel erg goed mee weg).
Anyway... tijd om Minecraft Dungeons te gaan proberen
https://www.reddit.com/r/...old_cards_from_brazil_or/
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 05-06-2020 14:31 ]
Ja, Brazilië. Op pepper staat dat regelmatig en ik meen dat het hier ook wel genoemd is dat je dan extra goedkoop live gold kan kopen.MRE-Inc schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:21:
@Finraziel maar dan heb je toch gewoon een verkeerde gold gekocht ? Bij sommige sites staat er expliciet bij dat het gold kaarten zijn voor bepaalde regio's. Waar heb je ze gekocht ?
https://www.reddit.com/r/...old_cards_from_brazil_or/
Zoals ik zei, ik ben er nu goed mee wegkomen maar eigenlijk is het ook gewoon dom... Weet niet waarom ik dat nou weer ging doen eigenlijk, ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort trucjes. Doe het nu ook niet meer (goed, makkelijk praten wel met 3 jaar ultimate in de pocket).
Ik bedoelde welke siteFinraziel schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:34:
[...]
Ja, Brazilië. Op pepper staat dat regelmatig en ik meen dat het hier ook wel genoemd is dat je dan extra goedkoop live gold kan kopen.
Zoals ik zei, ik ben er nu goed mee wegkomen maar eigenlijk is het ook gewoon dom... Weet niet waarom ik dat nou weer ging doen eigenlijk, ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort trucjes. Doe het nu ook niet meer (goed, makkelijk praten wel met 3 jaar ultimate in de pocket).
Zie het idd ook vaak op pepper voorbijkomen, maar ik heb nog tot mei 2021 GPU. Laatst wel een giftcard in Brazilie Brazillianse giftcard gekocht en het verzilveren werkte ook zonder vpn. Had je je Game Pass Ultimate dan ook via vpn gedaan ?
Maar het scheelt wel een heleboel geld. De normale prijzen voor XBL Gold zijn nu zo'n 45 euro gemiddeld. Ik kon destijds bij de Intertoys 3 kaarten voor 25 per stuk kopen. Dat scheelt gewoon zo veel....
Heb net een speedtest gedaan en het ligt niet aan mijn bandbreedte.
Ja, de site probeerde ik niet te noemenMRE-Inc schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:50:
[...]
Ik bedoelde welke site
Zie het idd ook vaak op pepper voorbijkomen, maar ik heb nog tot mei 2021 GPU. Laatst wel een giftcard in Brazilie Brazillianse giftcard gekocht en het verzilveren werkte ook zonder vpn. Had je je Game Pass Ultimate dan ook via vpn gedaan ?
Maar het scheelt wel een heleboel geld. De normale prijzen voor XBL Gold zijn nu zo'n 45 euro gemiddeld. Ik kon destijds bij de Intertoys 3 kaarten voor 25 per stuk kopen. Dat scheelt gewoon zo veel....
Maar ja er stond dus bij code voor Brazilië, ik neem toch aan dat er geen Europese of Amerikaanse variant van Braziliaanse codes is
Mijn geluk denk ik dat het voor support vervolgens uitzag als een US abo waardoor ik er uit zag alsof ik gewoon stom de verkeerde gebruikt had ipv dat ik probeerde misbruik te maken van lagere prijzen in een minder welvarend land.
De prijs van gold op zich is inderdaad wel wat hoog tegenwoordig, maar het feit dat je er bijna gratis (ik heb nu eenmalig 13 euro betaald) gamepass ultimate van kan maken maakt dat driedubbel goed natuurlijk.
Maar het was puur bedoeld ter info dat het niet altijd zomaar goed gaat, die buitenlandse codes. Als support me niet zo gematst had dan had ik er niks van kunnen zeggen, was gewoon helemaal mijn eigen stomme schuld geweest.
Minecraft dungeons is inderdaad erg leuk, nu een paar uur gespeeld. In eerste instantie lijkt het lekker simpel beetje hakken, maar al vrij snel kwam ik vijanden (miniboss?) tegen waar ik serieus voor uit moest kijken. Ben nog niet dood gegaan maar scheelde af en toe maar heel weinig. Vind al interessante equip waarbij het echt al afwegen is wat je liever hebt, niet zomaar de hoogste stats kiezen. Ga me hier nog wel even mee vermaken
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
DLC is tof !
Survival mode is pittig en laat je continue op de teentjes lopen.
Hoop nieuwe vijanden en omgevingen.
Aanpassingen van armor en wapens zijn ook flink gebalanceerd.
Wat een heerlijk spel
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 05-06-2020 16:26 ]
Hij bevalt prima tot nu toe idd, ben nu op zoek naar de labyrinth armor, om een mod build te maken. Eens kijken hoe goed die turrets kunnen worden.justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:26:
[...]
DLC is tof !
Survival mode is pittig en laat je continue op de teentjes lopen.
Hoop nieuwe vijanden en omgevingen.
Aanpassingen van armor en wapens zijn ook flink gebalanceerd.
Wat een heerlijk spel
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Heb enkel nog survival gespeeld, zit mooie gear tussenXgar schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:17:
[...]
Hij bevalt prima tot nu toe idd, ben nu op zoek naar de labyrinth armor, om een mod build te maken. Eens kijken hoe goed die turrets kunnen worden.

Die turrets zijn echte lifesavers !
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik heb AC Origins op disc. Nu wil ik er Gold van maken.. weet iemand of je dan het hele spel nog eens moet kopen? Ik zie nergens een optie in de store staan voor de Gold-uitbreiding..justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:17:
Vijfhonderddrieendertig Xbox games / uitbreidingen in de aanbieding![]()
Rotterdam
Als jij wat je graag wilt hebben buiten het orginele spel koopt dan heb je ook de gold versie heGOLD EDITION inhoud*
Assassin’s Creed® Origins game met het Gold Edition artwork.
De Season Pass:
Speel nieuwe avonturen, verhoog je max. level en verbeter je Assassin met de Assassin's Creed Origins Season Pass
Toegang tot 2 uitbreidingen in 2018
Ontgrendel 2 exclusieve aanpassingspakketten
Exclusief wapen op dag één
Basispakket Helix-punten**
Het Digital Deluxe Pack:
Een exclusieve missie Ambush at Sea: Neem het roer over in het gevecht voor de ruige zeeën.
Het Desert Cobra Pack, inclusief:
De Desert Cobra outfit: Sluip door het zand en sla zo snel toe als de wind met deze outfit.
Fangs, het paard: Dit paard jaagt je vijanden angst aan, bekleed met slagtanden.
Snakes on a shield legendarische uitrusting: Deze dubbele slangen beschermen hun meester.
Eye of Apep legendarisch zwaar wapen: Deze slang bijt niet, maar toch doet hij je pijn.
The Fang, legendarische sikkel: The Fang is gemaakt om alles te versplinteren wat het aanraakt.
Drie extra vaardigheidspunten om de vaardigheden van jouw Assassin te verbeteren.**
Maar de speciale verkoop editions, daar zul je denk ik niet naar kunnen upgraden. Goede truc om gamers toch wat meer te laten uitgeven bij het uitkomen van de game, daarom zul je misschien niet alles apart kunnen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door LuisjeNL op 06-06-2020 09:51 ]
Lichtpuntje...
Enkel op Xbox en Steam? ID@Xbox titel dan oid?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Gewoon de season pass halen.GS88 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:53:
@LuisjeNL
[Afbeelding]
Sommige delen zijn niet te koop?
Meer heb je niet nodig (uit eigen ervaring)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
ID@xbox

Zelf een harde schijf gekocht, errors wezen daarop, maar was niet helemaal duidelijk.
Dus nieuwe schijf gepartioneerd, software van de Xbox erop gezet, inbouwen, booten en hij werkt weer
Kan dat dat enkel gebundeld is met de gold versie, dan heb je gewoon pechGS88 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:53:
@LuisjeNL
[Afbeelding]
Ik zou zoals hierboven al aangegeven is gewoon de season pass halen, volgens mij kom je dan al om in alles wat je kunt doen
Lichtpuntje...
Nice ! Heb paar weken terug ook een gewone one gefixt zelfde probleem de hdd.Segafreak83 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:04:
Mijn Xbox One X was kapot gegaan, maar viel buiten de garantie (net 3 maanden ), Microsoft vroeg €260 (oid) om deze te repareren, dat dus niet gedaan.
Zelf een harde schijf gekocht, errors wezen daarop, maar was niet helemaal duidelijk.
Dus nieuwe schijf gepartioneerd, software van de Xbox erop gezet, inbouwen, booten en hij werkt weer.
Maare 260 euro is wel absurd een nieuwe was 2 weken terug 280 euro

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sommige onderdelen zijn ook los te koop, andere alleen via een bundel. Dat Calamity-zwaard lijkt bijvoorbeeld inbegrepen bij de Season Pass, die Ambush at Sea-missie en het Desert Cobra-Pack bij het Deluxe Pack.GS88 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:53:
@LuisjeNL
[Afbeelding]
Je moet dus niet al die onderdelen met een prijs bij de Gold-edition los aanschaffen, want dan betaal je dubbel!
Volgens mij heb je om jouw disc-versie "Gold" te maken alleen de Season Pass en het Deluxe Pack nodig:
https://www.microsoft.com...-season-pass/btmwwbxdbr7h
https://www.microsoft.com...-deluxe-pack/bz84mz9zgjps
[ Voor 7% gewijzigd door MartijnS72 op 06-06-2020 15:07 ]
Vandaag the long dark geprobeerd... Geinig spelletje, doet een beetje denken aan firewatch, maar dan survival en zelfs op de makkelijkste moeilijkheidsgraad waar specifiek bij staat als je het verhaal gewoon wil volgen is het erg makkelijk om dood te gaan en heb je om de haverklap honger, dorst, ben je moe of riskeer je overbelasting van je enkel omdat je te veel zooi mee sleept...
Sfeer is wel goed, echt verlaten in de sneeuw, en het weet goed het gevaar van de kou over te brengen. Vind het wel een beetje suf dat je niet gewoon sneeuw kan eten, eerste poging ging ik snel dood omdat ik niks te drinken had... Met niks anders dan verse sneeuw om me heen...
Graphics zijn redelijk basaal, daarom ook wel wat suf dat de performance nogal slecht is (one x heeft regelmatig framedrops onder de 30). Maar op zich geen probleem voor het spelen.
Mijn type game is het echter niet dus ben nadat mijn gamepass quest popte niet heel lang meer doorgegaan. Next!
Waar heb je de (OS?) software vandaan?Segafreak83 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:04:
Dus nieuwe schijf gepartioneerd, software van de Xbox erop gezet, inbouwen, booten en hij werkt weer.
De link heb ik zo niet paraat, maar die kun je downloaden bij Microsoft, OSU1.
Lichtpuntje...
Ik heb voor mijn Tera SSD swap deze link gebruikt: YouTube: Replacing a Faulty Xbox One Hard Drive (Tutorial) Weet even niet of het serie specifiek is (XBox One, S of X)
Je moet er wel je hele console voor open trekken. Voor ons geen probleem, maar ik zie Henk en Ingrid dat niet snel doen.LuisjeNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:15:
Verbazend makkelijk hebben ze dat gemaakt, echt je gebruikers zelf de mogelijkheid geven om het te vervangen. Ze hadden het ook dicht kunnen timmeren natuurlijk.
Verwijderd
Maar Henk en Ingrid hebben 2.2 kinderen volgens de statistieken dus die roppen de xbox naar zijn gootje waardoor Henk door Ingrid alsnog wordt genoodzaakt om te proberen te repareren want Ingrid kan de koters niet in bedwang houden.Segafreak83 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:35:
[...]
Je moet er wel je hele console voor open trekken. Voor ons geen probleem, maar ik zie Henk en Ingrid dat niet snel doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2020 15:26 ]
Zojuist ook mijn nieuwe X geinstalleerd. De aanschafprijs is nu wel erg lekker, en vond ik dit een mooi moment om mijn brakke PS3 te gaan vervangen. Ik ben nog niet helemaal thuis in de abonnement structuur van Microsoft. Er zit in de verpakking een code voor Forza Horizon 4 (vet spel trouwens), een code voor 1 maand gold, en 1 maand gamepass. Nu las ik hier dat gold live, eenmalig omgezet kan worden naar gamepass voor de periode zolang gold loopt. Is het dan handig gelijk een code te kopen voor langere tijd, en dan pas de code voor gamepass in te voeren? Dan zou je voor deze periode van zeg 1 jaar gratis gamepass hebben. Heb ik dit goed begrepen? Sorry als de vraag als eens voorbij gekomen is, maar heb dit niet kunnen vinden.
Groet,
Henk
Best bijzonder, 0.2 kind, hoe werkt dat?Verwijderd schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:26:
[...]
Maar Henk en Ingrid hebben 2.2 kinderen volgens de statistieken dus die roppen de xbox naar zijn gootje waardoor Henk door Ingrid alsnog wordt genoodzaakt om te proberen te repareren want Ingrid kan de koters niet in bedwang houden.
In de praktijk ga je beide codes niet gebruikenKruusbes schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:49:
Dag allen,
Zojuist ook mijn nieuwe X geinstalleerd. De aanschafprijs is nu wel erg lekker, en vond ik dit een mooi moment om mijn brakke PS3 te gaan vervangen. Ik ben nog niet helemaal thuis in de abonnement structuur van Microsoft. Er zit in de verpakking een code voor Forza Horizon 4 (vet spel trouwens), een code voor 1 maand gold, en 1 maand gamepass. Nu las ik hier dat gold live, eenmalig omgezet kan worden naar gamepass voor de periode zolang gold loopt. Is het dan handig gelijk een code te kopen voor langere tijd, en dan pas de code voor gamepass in te voeren? Dan zou je voor deze periode van zeg 1 jaar gratis gamepass hebben. Heb ik dit goed begrepen? Sorry als de vraag als eens voorbij gekomen is, maar heb dit niet kunnen vinden.
Groet,
Henk
Je kunt maximaal drie jaar Live Gold 'stapelen'. Dus je kunt nu (als je momenteel geen Live Gold abonnement hebt lopen) 3x 12 maanden Live Gold kopen en activeren. Dan loopt je abonnement tot 7 juni 2022.
Vervolgens kun je eenmalig (!) gebruik maken van de mogelijkheid om voor €1,- je huidige Live Gold abonnement (die in dit voorbeeld dus nog 3 jaar loopt) om te zetten naar een Live Ultimate abonnement. Dat is Live Gold + Gamepass.
Let op! Stel je gebruikt nu je code voor 1 maand Live Gold, dan moet je daarna heel moeilijk doen om aan een 3 jaar Live Gold abonnement te komen. Immers, je hebt al een maand lopen, dus de code van die 3e 12 maanden van het voorbeeld hierboven kun je dan niet inwisselen, omdat je daarmee op 3 jaar en 1 maand zou komen en dat weigert het systeem (maximaal 3 jaar vooruit).
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
... how awesome is this?!?
— BenjiBizz (@BenjiBizzz) 7 juni 2020
What a incredible console!
This Details 🤤 *Wow*
Now its time to say THANK YOU for this :@CyberpunkGame @CP2077Countdown @Xbox @XboxDACH @coshy_90 @tostspender @fabiandoehla @GMaxee and all the other's theyre worked on !!
Wow Wow wow 🥰🥰 pic.twitter.com/yzu3UYTosW
[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 08-06-2020 10:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Als je inderdaad gelijk voor 3 jaar gaat moet je bij het invoeren van de codes ook opletten dat je vooral niet automatisch verlengen aanzet, want dan krijg je een maand gratis en ga je dus over de 36 maanden heen. Heb je minder dan 36 maanden aan codes die je wil gebruiken dan kun je dat uiteraard wel gebruiken. Het schijnt als je meer codes hebt en je zet tussen het invoeren in telkens automatisch verlengen uit dat je bij elke code 1 gratis maand kunt krijgen.Rossi46 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:23:
[...]
In de praktijk ga je beide codes niet gebruikenAlthans, afhangende van hoe lang je denkt gebruik te willen maken van Live Gold en/of Gamepass.
Je kunt maximaal drie jaar Live Gold 'stapelen'. Dus je kunt nu (als je momenteel geen Live Gold abonnement hebt lopen) 3x 12 maanden Live Gold kopen en activeren. Dan loopt je abonnement tot 7 juni 2022.
Vervolgens kun je eenmalig (!) gebruik maken van de mogelijkheid om voor €1,- je huidige Live Gold abonnement (die in dit voorbeeld dus nog 3 jaar loopt) om te zetten naar een Live Ultimate abonnement. Dat is Live Gold + Gamepass.
Let op! Stel je gebruikt nu je code voor 1 maand Live Gold, dan moet je daarna heel moeilijk doen om aan een 3 jaar Live Gold abonnement te komen. Immers, je hebt al een maand lopen, dus de code van die 3e 12 maanden van het voorbeeld hierboven kun je dan niet inwisselen, omdat je daarmee op 3 jaar en 1 maand zou komen en dat weigert het systeem (maximaal 3 jaar vooruit).
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk isCheck overigens van te voren nog wel even of die €1,- actie nog loopt. Beetje lullig als je straks 3 jaar Live Gold loopt terwijl de actie niet meer loopt.
De actie om het geheel om te zetten naar gamepass ultimate werkt nog steeds, vorige week nog gedaan. Als je nooit eerder ultimate gehad hebt betaal je inderdaad 1 euro daarvoor om alles om te zetten. Ik heb het zelf voor de tweede keer gedaan en betaalde 13 euro (en zit nu goed tot juni 2023).
Let op dat je gamepass ultimate activeert, niet gewoon gamepass! Als je het op de Xbox zelf doet moet je dat specifiek omzetten. Als je iets activeert dat 10 euro kost dan zit je fout, het moet 1 of 13 euro zijn.
En ik weet niet hoe die codes uit de doos zich hier toe verhouden, ik heb die zelf niet gebruikt omdat ik vermoed dat ze roer in het eten zouden kunnen gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 08-06-2020 07:53 ]
Je kunt van MS zeggen wat je wilt, maar hun special editions zijn wel erg cool. Hele mooie details ditMRE-Inc schreef op maandag 8 juni 2020 @ 01:21:
Die Cyberpunk One X heeft nog wat verborgen teksten
[Embed]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb er sinds vorig jaar een aan de Xbox hangen, heb hem voor me verjaardag gekregen van mijn vriendin.wvkreg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:46:
Heeft er iemand toevallig een Samsung T5 SSD pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart in gebruik met de X-Box als externe schijf? En zo ja, hoe performt deze op USB3.0 en wat zijn de ervaringen?
Weet niet of je op de Xbox One X of de One S speelt?
Maar bij mijn Xbox One X merk ik veel winst in laadtijden, scheelt soms zo al 15sec bij GTA V of Dragonball z Kakarot en andere games. Het is heel erg per game verschillend hoeveel winst in laadschermen je maakt.
Het is ook nog eens een aankoop met de blik op de toekomst, want de Xbox Series X kan geen externe HDD ondersteunen na wat ik het laatst heb gelezen en gehoord.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik (mijn zoon) heeft een X Box One S (Fortnite edition) dus met de 1 TB HDD. Aangezien de X Box USB 3.0 en de SSD USD 3.2 zou ik wat snelheid verlies verwachten... vandaar de vraag.G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:51:
[...]
Ik heb er sinds vorig jaar een aan de Xbox hangen, heb hem voor me verjaardag gekregen van mijn vriendin.
Weet niet of je op de Xbox One X of de One S speelt?
Maar bij mijn Xbox One X merk ik veel winst in laadtijden, scheelt soms zo al 15sec bij GTA V of Dragonball z Kakarot en andere games. Het is heel erg per game verschillend hoeveel winst in laadschermen je maakt.
Het is ook nog eens een aankoop met de blik op de toekomst, want de Xbox Series X kan geen externe HDD ondersteunen na wat ik het laatst heb gelezen en gehoord.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Dat is niet waar hoor. Voor je old skool games kan je gewoon externe usb disk/ssd er aan hangen. je kan die speciale seagate flashdrives straks kopen voor die nieuwe technology die alleen in nieuwe games zit (net als de disk die intern in de series x zit)G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:51:
[...]
ah super dat het niet waar is ! Want dan kan ik mijn Externe 3TB HDD ook meenemenquorumz schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:53:
[...]
Dat is niet waar hoor. Voor je old skool games kan je gewoon externe usb disk/ssd er aan hangen. je kan die speciale seagate flashdrives straks kopen voor die nieuwe technology die alleen in nieuwe games zit (net als de disk die intern in de series x zit)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die 0.2 verlies in snelheid krijg je zeker dubbel weer terug in laadtijden door de technologie van de SSD.wvkreg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:53:
[...]
Ik (mijn zoon) heeft een X Box One S (Fortnite edition) dus met de 1 TB HDD. Aangezien de X Box USB 3.0 en de SSD USD 3.2 zou ik wat snelheid verlies verwachten... vandaar de vraag.
Teminste bij mijn Xbox One X haal ik snellere laadtijden dan mijn interne HDD.
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2020 08:56 ]
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.