Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
ariekanari schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:59:
Even wachten met het aanschaffen van Game Pass Ultimate, wellicht dat een medetweaker e.e.a. nog even kan verduidelijken rondom het omzetten van Xbox Gold naar Game Pass Ultimate.
Prima, geen haast.
Schaap360 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:02:
[...]
Kort gezegd kan je door deze truc. Voor om en nabij 75 euro twee jaar lang geramd zitten voor xbox game pass ultimate. Of 3 jaar voor iets meer geld. Het is zonde als je deze deal maar gebruikt voor 4 maandjes xbox live ultimate.
Ik heb het momenteel niet heel breed om 75 euro neer te leggen voor Xbox Live of game pass, vandaar dat die 1 euro deal wel lekker is nu. Ik kan het best missen, zo heel veel game ik niet tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af hoeveel MS in de buidel moet tasten om GTA erin te krijgen. Wel leuk voor iedereen die GamePass heeft maar verder weinig games gekocht en/of het niet zo breed hebben. Is wel een titel die je gespeeld moet hebben imo (al is het maar het begin).

Wellicht doen ze het nu om de discussies rond de E3 en nieuwe consoles wat te beïnvloeden. Dat GamePass meer is dan alleen first party en indies.

In ieder geval een aardige zet. Ben benieuwd of ie in GamePass blijft. Wellicht een deal voor 1 jaar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:54:
Vraag me af hoeveel MS in de buidel moet tasten om GTA erin te krijgen. Wel leuk voor iedereen die GamePass heeft maar verder weinig games gekocht en/of het niet zo breed hebben. Is wel een titel die je gespeeld moet hebben imo (al is het maar het begin).

Wellicht doen ze het nu om de discussies rond de E3 en nieuwe consoles wat te beïnvloeden. Dat GamePass meer is dan alleen first party en indies.

In ieder geval een aardige zet. Ben benieuwd of ie in GamePass blijft. Wellicht een deal voor 1 jaar.
Tja zo bijzonder is het nou ook weer niet. Al een paar jaar op de markt met met de afgelopen feestdagen en bijbehorende aanbiedingen was die voor 15€ te krijgen. Normale prijs rond de 22 euro volgens mij.

@Westland1940 het is heel simpel. Je hebt 2 keuzes:

1. Je koopt nu die 3 maanden gamepass voor 1 euro. Je logt daarna in op je microsoft account en zet terugkerende betaling uit zodat je na die 3 maanden niet automatisch door blijft betalen.

Nadeel, na die 3 maanden zul je het volledige bedrag moeten betalen voor gamepass als jet toch wil verlengen. Dat is dus 10euro voor GamePass en 14,99 voor GamePass Ultimate (mag je ook op de pc gebruiken)

Voordeel. Goedkoop 3 maanden gamen voor 1 euro.

2. Je koopt nu 3 jaar Xbox Live Gold en activeert die codes. Daarna koop je voor 1 euro die Gamepass deal waardoor je 3 jaar Xbox Live Gold wordt omgezet naar Gamepass Ultimatie voor 3 jaar. Tot 3-1-2023 kun je dan lekker gamen zonder bijkomende kosten. Uiteraard ook weer inloggen op je MS account om terugkerende betaling uit te zetten zodat in februari 2023 je geen rekening krijgt van 14,99 omdat je abo dan automatisch verlengt is.

Nadeel: het is wat duurder dan die 1 euro maar met een beetje goed zoeken vind je 3 jaar Xbox Live Gold voor rond de 80-90 euro. Je kan natuurlijk ook 1 jaar of 2 jaar nemen, maar dan wordt je 1 jaar of 2 jaar Xbox Live Gold omgezet in respectievelijk 1 of 2 jaar Gamepass Ultimate.

Voordeel: 1 jaar, 2 jaar of 3 jaar ongelooflijk goedkoop gamen via Gamepass Ultimate.
Voordeel:

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
Werkt die €1 deal ook als je abbonement verloopt? Heb namelijk destijds tot juni 2020 gedaan en wist toen nog niet van deze (truc).

In Juni wil ik dus voor 3 jaar verlengen mits dit mogelijk is.

Heb nu namelijk ultimate en al eens gebruik gemaakt van de €1 deal.

[ Voor 15% gewijzigd door CallmeGod op 03-01-2020 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 10:16
Een spel van 6 jaar oud inmiddels. Gaaf spel hoor, maar is dit echt nog zo'n grote titel?

Ik zou meer onder de indruk zijn van een RDR2 :*)
Notna schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:40:
[...]

Zag het pushbericht op de app net langskomen idd. Wat een titel voor Gamepass!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Westland1940 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:54:
[...]
Maar, je kan nu dus feitelijk 3 maanden Game pass + 1 maand Xbox Live kopen voor 1 euro? En als die game pass bijna eindigt, kan je dit zonder andere kosten stop zetten?
Je kunt het zelfs direct na aanschaffen alweer stop zetten. Het abonnement verloopt dan automatisch op de datum dat deze is afgelopen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
@Westland1940

En als je tijdens het kopen aanvinkt dat ze automatisch een nieuwe maand mogen afschrijven na afloop van de huidige, dan krijg je nog een maand extra ook.

En zoals @sjaool aangeeft, je kunt daarna direct via de site je abonnement stopzetten zonder iets te verliezen :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik wilde net de Ultimate activeren, zonder succes.

Ik heb geen van al die betaal opties, dus ging ik voor de Microsoft-rekeningsaldo. 5 euro erop gegooid om die 1 euro deal te betalen, kan ik het niet afronden? Moet je minimaal 12,99 erop zetten voor als je daarna doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 11:24:
Of je kunt gewoon de normale prijs betalen voor zo’n geweldige service. d:)b
Dat doen we daarna wel weer :+

@Westland1940 het makkelijkst is een PayPal account aanmaken. Kost niks maar werkt wel makkelijk.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Oké, ik heb nu dus 5 euro op mijn Microsoft saldo. Ik had al een Paypal account, (wel met een ander e-mail, weet niet of dat uit maakt). Als ik vervolgens klik hoe ik de rest wil betalen, dus nu via Paypal, dan kom ik op een page terecht waar ik een of andere card moet toevoegen,

"Please add a credit card to complete your purchase.", ik heb dat allemaal niet. Daarom kies ik toch juist voor Paypal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Ik heb vanavond tijd en anders morgenmiddag. Ik weet niet hoe sterk afgestemd deze speedruns zijn overigens, dus je zal mij misschien het één en ander uit moeten leggen. Heb in het verleden bijna alle Halo's op Legendary uitgespeeld en vrij competitief Halo online gespeeld. Het wereldje van Halo is mij dus opzich wel bekend, alleen die van de speedruns niet echt.
timmie271 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:47:
[...]

Halo the master chief collection?

Teller staat nu op 695 achievements :)

@Ereaser En ik zoeken ook nog wat speedrun slachtoffers voor Reach als die er zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Blaauw87 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:29:
Ik heb vanavond tijd en anders morgenmiddag. Ik weet niet hoe sterk afgestemd deze speedruns zijn overigens, dus je zal mij misschien het één en ander uit moeten leggen. Heb in het verleden bijna alle Halo's op Legendary uitgespeeld en vrij competitief Halo online gespeeld. Het wereldje van Halo is mij dus opzich wel bekend, alleen die van de speedruns niet echt.

[...]
Dan moet @Ereaser eerst ook nog tijd hebben, maar moet eerlijk bekennen dat ik alleen vanavond tijd heb (morgen verjaardag) :P

En speedrun is vooral zo snel mogelijk op Legendary erdoorheen gaan en indien mogelijk wat glitches gebruiken die in het spel zitten :)
Westland1940 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:19:
Oké, ik heb nu dus 5 euro op mijn Microsoft saldo. Ik had al een Paypal account, (wel met een ander e-mail, weet niet of dat uit maakt). Als ik vervolgens klik hoe ik de rest wil betalen, dus nu via Paypal, dan kom ik op een page terecht waar ik een of andere card moet toevoegen,

"Please add a credit card to complete your purchase.", ik heb dat allemaal niet. Daarom kies ik toch juist voor Paypal?!
Heb je een creditcard of bankrekening eraan gekoppeld? Dat was geloof ik ook nog een van de vereisten.

[ Voor 29% gewijzigd door timmie271 op 04-01-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Juist, ik had al gelezen dat je inderdaad moest koppelen, zojuist gedaan. Helaas duurt deze bevestiging van Paypal 2-3 business dagen...dus dit weekend geen game pass voor mij.

edit: Een kennis van mij heeft wel Paypal met een gekoppelde rekening, daarmee is het nu gelukt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Westland1940 op 04-01-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Blaauw87 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:56:
Een spel van 6 jaar oud inmiddels. Gaaf spel hoor, maar is dit echt nog zo'n grote titel?

Ik zou meer onder de indruk zijn van een RDR2 :*)

[...]
Tja kwalitatief een erg goeie game. De echte liefhebbers hebben hem natuurlijk allang en breed gespeeld, is natuurlijk al relatief goedkoop in de aanbiedingen geweest, maar toch....

Ik zag gisteren toch vele mensen in mijn friendlist GTA5 spelen, ik vond het al zo opmerkelijk (niet wetende nog dat deze in de gamepass zit).

Voor de minder bedeelden onder ons en de wat latere instappers toch wel erg lekker om deze erbij te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Ja gelijk heb je hoor, ik heb toentertijd erg genoten van dit spel. Maar ik hoop stiekem dat meer grote titels aan zullen sluiten. Wordt ook nog steeds veel gestreamd, al zijn dit volgens mij wel de pc mods..

Mijn vriendin is nu helemaal gek op Overcooked 2, grappig spel om samen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Nou update over tekken 6, kon hem via de s van mijn zoon idd gewoon claimen 8)7 denk dat het komt omdat die idd op nl staat.

Oh en gta 5, zou hem zelf niet snel gekocht hebben niet omdat ik minder bedeeld ben maar omdat het mijn genre niet is. Ik heb hem wel voor de ps3 gekregen van een vriend, en dat wel even geprobeerd. En ja de sfeer is subliem. Voor ‘gratis’ wil ik hem op de one ook nog wel even proberen dan. Sowieso word de mp volgens mij nog relatief veel gespeeld, dus ook op dat vlak goede aanwinst voor gamepass

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb door een eigen fout een code voor jaar xbox live Brazilië over. Was vergeten dat je max 36 maanden mag en met verlengen aanzetten ga je over dat limiet heen.. dus laatste code kreeg ik niet werkend... Knip. Aan- en verkopen is niet toegestaan op het forum.

Activatie ervan was echt super makkelijk met mijn telefoon en gratis vpn app!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2020 17:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MRE-Inc schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 22:37:
[...]

2. Je koopt nu 3 jaar Xbox Live Gold en activeert die codes. Daarna koop je voor 1 euro die Gamepass deal waardoor je 3 jaar Xbox Live Gold wordt omgezet naar Gamepass Ultimatie voor 3 jaar. Tot 3-1-2023 kun je dan lekker gamen zonder bijkomende kosten. Uiteraard ook weer inloggen op je MS account om terugkerende betaling uit te zetten zodat in februari 2023 je geen rekening krijgt van 14,99 omdat je abo dan automatisch verlengt is.

Nadeel: het is wat duurder dan die 1 euro maar met een beetje goed zoeken vind je 3 jaar Xbox Live Gold voor rond de 80-90 euro. Je kan natuurlijk ook 1 jaar of 2 jaar nemen, maar dan wordt je 1 jaar of 2 jaar Xbox Live Gold omgezet in respectievelijk 1 of 2 jaar Gamepass Ultimate.

Voordeel: 1 jaar, 2 jaar of 3 jaar ongelooflijk goedkoop gamen via Gamepass Ultimate.
Voordeel:
3 jaar, moet je dan 3x 12 maanden bestellen? of zijn er ook deals voor een abbo van 3 jaar?
Beste deal die ik vond was: https://www.cdkeys.com/xb...ip-xbox-one-360-eu-cd-key

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ToolkiT schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:02:
[...]

3 jaar, moet je dan 3x 12 maanden bestellen? of zijn er ook deals voor een abbo van 3 jaar?
Beste deal die ik vond was: https://www.cdkeys.com/xb...ip-xbox-one-360-eu-cd-key
Je hebt kaartjes van 1 maand, 3 maanden of 12 maanden. Je moet dus 3x 12 maanden kopen. Je kan als ik het goed heb, 36 maanden bij elkaar op stapelen, dus als je nu nog 8 maanden hebt staan en je gaat nu 3x 12 maanden daaraan toevoegen, dan verlies je dus 8 maanden en kun je beter wachten totdat die 8 maanden verlopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:12
Volgens mij was het max. 33 maanden, dit maakt dan samen met de aanbieding van 3 maanden in totaal 36 maanden.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

En je verliest btw niks als je bv zoals.ik met 2.5 jaar gold een jaar erbij doet zegt ie dat het niet kan. Athans zo ging het net met Braziliaanse gold. Hij gaf gewoon error dat ik over de 36 maanden ga.
Was wel heel goedkoop btw. 28 euro per jaar. Dus 56 euro voor 2 jaar en 1 euro ultimate upgrade. Dus 57 euro voor 2 jaar en half jaar ultimate gamepass.

Owh ja en koop niet in 1x die 3 jaar. Doe eerst 2 jaar want als je dan renewal aanzet krijg je extra maanden. Dus dan ga je met 2 jaar athans bij mij ging dat zo, naar 2 jaar en 5 maanden xbox live gold met 2x 12 maanden codes. Dus dan werkt zoals bij mij die 3e jaar code niet...

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 06-01-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wie zegt dat je over 2 jaar nog wel een Xbox hebt :P. Of dat je uberhaupt nog kan / wilt gamen. Waarom dan voor 3 jaar een abonnement afsluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door Stimulate14 op 07-01-2020 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
@Stimulate14 niet gaan trouwen/samenwonen dan :+ zo gek is het niet om te verwachten dat je de komende 3 jaar nog gamed ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:54:
Wie zegt dat je over 2 jaar nog wel een Xbox hebt :P. Of dat je uberhaupt nog kan / wilt gamen. Waarom dan voor 3 jaar een abonnement afsluiten.
Omdat je hem nu nog voor 1 euro kan omvormen naar gamepass ultimate. Ik heb 2.5 jaar voor 57 euro. Wat normaal 29 maanden x 14 euro is.
Gezien mijn neefje nu mijn oude xboz one heeft kan hij lekker los met gamepass. En ik heb leuke pc dus kan ook los ermee. Is altijd een gok maar voor dat geld is het de gok wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

LuisjeNL schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:53:
@Stimulate14 niet gaan trouwen/samenwonen dan :+ zo gek is het niet om te verwachten dat je de komende 3 jaar nog gamed ;)
Tikkie, ik ben af :'( . Sterker nog, komt een kleine aan over een paar weken ;w Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je al zo'n 30 jaar gamet kun je er wel redelijk vanuit gaan dat je dat blijft doen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Tikkie, ik ben af :'( . Sterker nog, komt een kleine aan over een paar weken ;w Xbox.
Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen (2 en 6) en game ook nog genoeg hoor. De series X (of PS5) komt er hier ook gewoon day 1 :)

Komt allemaal goed ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen (2 en 6) en game ook nog genoeg hoor. De series X komt er hier ook gewoon day 1 :)

Komt allemaal goed ;)
Hier ook een kleine van 3,5 jaar. Sport, gezin,40 urige werkweek exclusief reistijd en ik game gewoon door. Soms 1 uurtje, soms een half uurtje, maar vaak genoeg ook 3 tot 4 uur op een avond. Dan maar wat vermoeider op mijn werk aankomen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 07-01-2020 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gelukkig :).
Is er hier nog een Discord groep ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:11:
Gelukkig :).
Is er hier nog een Discord groep ofzo?
Voor COD / Tweakers is hij er wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Ben zelf 33 jaar oud, 3 kinderen van resp. 10/8/6 jaar oud, met 60-70 uur werken per week en muziekles (zowel mijzelf als de kinderen), clubjes voor ze en ik heb ook gewoon zat tijd nog hoor :P

Sterker nog; nu mijn zoon 10 is vind hij het super leuk om coop games te doen of iig games die je in teamverband kan doen zoals Destiny 2, Remnant, Strange Brigade etc.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

[...]
:) Voor je het weet zijn ze weer de deur uit, heerlijk..... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

:+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
[...]

Ik kan je zeggen dat het heerlijk is met de kleine slapend op je buik en dan lekker zitten gamen op de bank.
Ik heb het 2 keer mogen meemaken en dat waren de beste game avonden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

ErwinJ schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:06:
[...]

Ik kan je zeggen dat het heerlijk is met de kleine slapend op je buik en dan lekker zitten gamen op de bank.
Ik ben benieuwd :). Ook van het weekend onderstaande zitzak besteld, zit/ligt echt geweldig voor de tv. Kan niet wachten :9 .

https://www.terapy.nl/zitzakken/baloo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:45
ErwinJ schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:06:
[...]

Haha hier geprobeerd.. kleine is nu 4 maanden. Maar als hij maar iets van flitsen ziet van het scherm doet hij er alles aan om zich om te draaien naar het scherm.

En tjah om nou al die bewegende flitsende beelden al de hele tijd te tonen aan mijn zoontje van 4 maanden... nee dat doe ik nog liever niet (niet langdurig)... dus dan zit mijn gameavond er weer snel op 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:43:
[...]

Ben zelf 33 jaar oud, 3 kinderen van resp. 10/8/6 jaar oud, met 60-70 uur werken per week en muziekles (zowel mijzelf als de kinderen), clubjes voor ze en ik heb ook gewoon zat tijd nog hoor :P

Sterker nog; nu mijn zoon 10 is vind hij het super leuk om coop games te doen of iig games die je in teamverband kan doen zoals Destiny 2, Remnant, Strange Brigade etc.
Ga dan meteen Overcooked doen. Wellicht leert ie dan nog wat van koken en krijgt ie er plezier in. Is dat 1 extra taak die je straks niet meer hoeft te doen :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Damn, had de uitbreidingen voor Rage 2 gekocht en ben klaar met die Rise of The Ghosts (was prima, iets te makkelijk aangezien ik al max upgrades had) en heb gewoon moeten zoeken op Google hoe ik Terrormania moest starten :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
stijn1309 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:37:
[...]

Haha hier geprobeerd.. kleine is nu 4 maanden. Maar als hij maar iets van flitsen ziet van het scherm doet hij er alles aan om zich om te draaien naar het scherm.

En tjah om nou al die bewegende flitsende beelden al de hele tijd te tonen aan mijn zoontje van 4 maanden... nee dat doe ik nog liever niet (niet langdurig)... dus dan zit mijn gameavond er weer snel op 8)7
Haha, mijn 2 dames zijn dus nu ook Xbox fan :) dus toen maar snel een tweede aangeschaft anders was ik die van mij kwijt :).

heb ze geleerd dat PS4 een fout word is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:02

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ErwinJ schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:25:
[...]

Haha, mijn 2 dames zijn dus nu ook Xbox fan :) dus toen maar snel een tweede aangeschaft anders was ik die van mij kwijt :).

heb ze geleerd dat PS4 een fout word is >:)
Xbox is toch alleen maar goed voor Forza Horizon? O-) :>

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Jorgen schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 17:14:
[...]

Xbox is toch alleen maar goed voor Forza Horizon? O-) :>
Echt niet. Voor veel meer games })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wanneer die tui reclame weg gaat? Ik had al eerder gelezen dat er een update komt maar microsoft zegt niks hierover tegen mij. Belachelijk dat je geld neerlegt en reclame erop toe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:09:
Wie weet wanneer die tui reclame weg gaat? Ik had al eerder gelezen dat er een update komt maar microsoft zegt niks hierover tegen mij. Belachelijk dat je geld neerlegt en reclame erop toe krijgt.
Kan ik geen antwoord op geven. Die reclame heb nog altijd niet gezien op de Xbox hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens :)
Hoop dat het snel weggaat inderdaad, we betalen toch niet voor niks voor Xbox Live Gold.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:42:
Als ik zie hoeveel mensen maar 1 euro betalen voor gamepass de komende 3 jaar moeten ze toch iets :P.

Gisteren Arise, a simple story uitgespeeld. In tegenstelling tot Lake Ridden kan ik deze game wel aanbevelen!

https://www.metacritic.co...-one/arise-a-simple-story

[YouTube: Arise: A Simple Story - Announce Trailer | PS4]
Ziet er grafisch wel tof uit, maar qua gameplay kan ik het niet echt plaatsen. Soort mix tussen Flower en een walking simulator?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Als ik zie hoeveel mensen maar 1 euro betalen voor gamepass de komende 3 jaar moeten ze toch iets :P.

Gisteren Arise, a simple story uitgespeeld. In tegenstelling tot Lake Ridden kan ik deze game wel aanbevelen!

[YouTube: Arise: A Simple Story - Announce Trailer | PS4]
Ziet er leuk uit! Die ga ik binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[YouTube: Arise: A Simple Story - Launch Trailer | XBox One]
Gefixed voor je O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb het ook niet. Loopt je browser te klooien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:56:
[...]

Hierbij wat meer beelden. :) Kun je vast wel een goed beeld vormen van de gameplay.

[YouTube: Arise: A Simple Story Review - One of the Biggest Surprises of 2019]
Misschien iets voor mijn wederhelft. Die is helemaal van de Rayman. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimulate14 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:37:
[...]

Ik heb het ook niet. Loopt je browser te klooien?
Nee hij zit in mijn home dashboard naast alle spellen die erop staan aan de rechterkant.

Ik maak er vanmiddag wel een foto van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:28:
[...]

Nee hij zit in mijn home dashboard naast alle spellen die erop staan aan de rechterkant.

Ik maak er vanmiddag wel een foto van.
Ik heb hem ook... vind ik niet kunnen op een Spel Console waar je ook nog eens maandelijks/jaarlijks een abo op betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tui reclame op het dashboard. Vind het ook niet kunnen. Stond hier iemand in het topic die daarover met MS contact had opgenomen en dat diegene te horen had gekregen dat MS meer klachten had gehad en het terug zou draaien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dqt1ico6pW4LHs90wHydmywG/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 09-01-2020 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:46:
Tui reclame op het dashboard. Vind het ook niet kunnen. Stond hier iemand in het topic die daarover met MS contact had opgenomen en dat diegene te horen had gekregen dat MS meer klachten had gehad en het terug zou draaien.

[Afbeelding]
Yup, hier ook. Blegh :N

Also; set je console eens even heel snel in het Engels, brrrr :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier staat de add ook op het homescreen, kan eigenlijk niet voor een betaalde Xbox Live/Gamepass dienst.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:56:
[...]

Hierbij wat meer beelden. :) Kun je vast wel een goed beeld vormen van de gameplay.

[YouTube: Arise: A Simple Story Review - One of the Biggest Surprises of 2019]
Ziet er goed uit!

Maar staat niet op gamepass volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:51:
[...]

Yup, hier ook. Blegh :N

Also; set je console eens even heel snel in het Engels, brrrr :+
Haha ja waarom die op NL staat, weet ik ook niet. Volgens mij ooit eens gedaan omdat mijn zoon er ook op speelt en geen Engels kon. Hij is nu 16 en kan wel Engels. Zal het vanavond aanpassen :)

Windows computers heb ik ook altijd in het Engels. Mijn iPhone en iPad dan weer in het Nederlands. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 09-01-2020 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is er mis met ons eigen Nederlands? Gewoon lekker zou laten staan dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:45:
wat is er niet mis mee?

- Crappy vertalingen
- Klinkt voor geen meter in films, series, muziek.
- schelden kunnen we alleen maar met ziektes

Tja die Tui reclame? Lig er geen seconde wakker van. Niet opdringerig, neemt niet halve scherm over. Lekker laten gaan. Normaal stond daar reclame voor games die ik toch niet speel of wil kopen dus dat er nu reclame staat voor reizen die ik toch niet kan of wil betalen :+
Keek sowieso al nauwelijks naar dat blokje.

Als MS met die centen weer wat leuke titels kan toevoegen aan Gamepass......

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 09-01-2020 13:50 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Belangrijkste is dat de termen juist zijn als je verstoringen gaat zoeken op het internet :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Dit heb ik dus ook!

Ik ben nu vrij dus ik ga hem wel op engels zetten en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:12
Nee, hier ook reclame, de xbox heeft bij mij altijd al op Engels gestaan.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind het vreemd dat m'n PiHole het niet afvangt, zal dan toch ergens met andere legitieme code worden ingeladen of iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exorcist schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:26:
Ik vind het vreemd dat m'n PiHole het niet afvangt, zal dan toch ergens met andere legitieme code worden ingeladen of iets.
Paar pagina's terug heb ik dat al geschreven. Wordt waarschijnlijk vanaf het zelfde domein geserveerd als de xbox live services en die heb ik niet geblokkeerd anders verschijnen je Achievement popups niet. Zelfde als met youtube advertenties die je niet of heel moeilijk kunt blokken via pihole omdat die ook vanaf het zelfde domein komen waar de youtube film op gehost wordt.

De achterliggende url van de advertentie wordt bij mij wel door pihole geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MRE-Inc schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:38:
[...]

Paar pagina's terug heb ik dat al geschreven. Wordt waarschijnlijk vanaf het zelfde domein geserveerd als de xbox live services en die heb ik niet geblokkeerd anders verschijnen je Achievement popups niet. Zelfde als met youtube advertenties die je niet of heel moeilijk kunt blokken via pihole omdat die ook vanaf het zelfde domein komen waar de youtube film op gehost wordt.

De achterliggende url van de advertentie wordt bij mij wel door pihole geblokkeerd.
Ja, dacht ik inderdaad al, zelfde concept als Youtube. Ah well, erger me er niet bijzonder aan maar ik vind het aan de andere kant ook echt niet kunnen op een apparaat die je gekocht hebt en ook nog 's allerlei (betaalde) diensten op afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

[Afbeelding]
Dit kan echt niet nee :') !!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:54:
Zit er dik in dat gamepass ook gaat werken op de nieuwe xbox generatie. Sterker nog, in de USA is er ook een variant waarbij je de Xbox er 'gratis' bij krijgt en vervolgens heb je naar Y maanden recht op een 'gratis' upgrade naar de nieuwste console. Private lease voor je gaming zegmaar :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:45:
Met Nederlands en sich niets, maar voor vertalingen van software; nee dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:50:
[...]

wat is er niet mis mee?

- Crappy vertalingen
Vertalingen liggen aan de vertalers; schelden kan helaas met veel meer woorden en of het niet klinkt in onze taal is puur een kwestie van smaak. Ik weet niet of je wel eens Uncharted op de ps3 of ps4 hebt gespeeld, maar die games zijn echt uitstekend vertaald en klinken daardoor erg goed in het Nederlands.

Maar je kunt natuurlijk altijd nog emigreren en je tot Engelsman laten naturaliseren. :p

Ik vind persoonlijk juist de onnodige verengelsing van onze taal een gruwel. Devices, coins, connections, chemistry, etc. Allemaal woorden die we allang hebben en niks toevoegen aan het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

sdk1985 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:05:
[...]

Zit er dik in dat gamepass ook gaat werken op de nieuwe xbox generatie. Sterker nog, in de USA is er ook een variant waarbij je de Xbox er 'gratis' bij krijgt en vervolgens heb je naar Y maanden recht op een 'gratis' upgrade naar de nieuwste console. Private lease voor je gaming zegmaar :+ .
Dat gaat in Nederland ook nog wel komen, ben ik van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Stimulate14 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:55:
[...]

Dit kan echt niet nee :') !!!!!!!
Nou nou, dat kan misschien ook even net iets anders lijkt me?

Ik vind het persoonlijk nergens meer over gaan, tuurlijk ik snap dat Microsoft ook ergens hun extra centen vandaan moeten halen (naast de gamepass/gold/etc), maar een TUI reclame, houd op hoor. Krijgen we straks ook reclame te zien op het dashboard voor aambeienzalf ofzo?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:10:
[...]

Vertalingen liggen aan de vertalers; schelden kan helaas met veel meer woorden en of het niet klinkt in onze taal is puur een kwestie van smaak. Ik weet niet of je wel eens Uncharted op de ps3 of ps4 hebt gespeeld, maar die games zijn echt uitstekend vertaald en klinken daardoor erg goed in het Nederlands.

Maar je kunt natuurlijk altijd nog emigreren en je tot Engelsman laten naturaliseren. :p

Ik vind persoonlijk juist de onnodige verengelsing van onze taal een gruwel. Devices, coins, connections, chemistry, etc. Allemaal woorden die we allang hebben en niks toevoegen aan het Nederlands.
Oh, in het dagelijkse leven vind ik Nederlands een hele mooie taal hoor maar ik hoef het niet in films, series, muziek of games te horen.

Ik ben een mod bij een redelijk grote Mixer streamer en zij speelt geregeld Overwatch en ik cringe elke keer als die Nederland Nederlands spreekt.

Ik speel dus alles lekker in het Engels omdat dat gewoon veel prettiger klinkt voor mij

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:26:
[...]

Oh, in het dagelijkse leven vind ik Nederlands een hele mooie taal hoor maar ik hoef het niet in films, series, muziek of games te horen.

Ik ben een mod bij een redelijk grote Mixer streamer en zij speelt geregeld Overwatch en ik cringe elke keer als die Nederland Nederlands spreekt.

Ik speel dus alles lekker in het Engels omdat dat gewoon veel prettiger klinkt voor mij
Het universum zingt voor mij!!
Die bedoel je toch? :9
Daar heb ik dan eigenlijk weer niet zo'n problemen mee aangezien dat niet specifiek voor ons landje gedaan is maar iedereen het zo hoort, het karakter is gewoon Nederlands. Net zoals je Mercy bijvoorbeeld Duits hoort spreken. Enige vreemde is dat bij Sigma je het ook in het Nederlands hoort als ie in jouw team zit waar je bij andere heroes het dan juist in het Engels hoort...

Verder cringe ik ook heel hard van vertaalde games over het algemeen hoor... Weet nog dat ik meen NFS een keer automatisch naar Nederlands overschakelde puur aan de hand van je locatie (niet de ingestelde taal). Was niet te spelen tot ze dat patchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:50:
[...]

wat is er niet mis mee?

- Crappy vertalingen
Crappy vertalingen? Heb je de vertaling door de Belgen al eens gezien? Bovendien zijn er prima Nederlandse films en series. Er zijn ook heel goede Nederlandstalige bands. Daarnaast is smaak subjectief.

Schelden kunnen ze hier verder ook prima en niet allen met ziektes. Amerikanen kunnen alleen maar schelden over coïtus met hun moeder... Vertaal dat eens naar het Nederlands... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Frostpunk nu op GamePass, ga ik van het weekend eens voor zitten. Anderen dit spel al eens gespeeld? Hoop dat het niet te hardcore is en ik onderuit op de bank dit kan spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:55
Wat is volgens jullie de beste XBox headset.
Ik heb nu getest:

1, X Box eigen - shit kwaliteit, matig geluid. Teruggestuurd...
2, Turtle Beach 600, goed geluid, zeer slechte bouwkwaliteit. Eerste was gebroken. RMA, toen refunded.
3. Lucidsound LS35x: Super geluid en bediening, Mic (boommic) kwetsbaar en slechte kwaliteit en geluid. Viel ook vaak uit op gebioed van mic. Tweemaal RMA, toen refunded.
4. Steelseries arctis 9x: Huidige headset sinds 1 dag, super geluid, wel redelijk zacht in sommige games op maximaal volume, goede kwaliteit, goede mic.

Tot nu voor mij de laatste, maar wat zijn jullie ervaringen en meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:34:
Ik heb nu getest:

2, Turtle Beach 600, goed geluid, zeer slechte bouwkwaliteit. Eerste was gebroken. RMA, toen refunded.
3. Lucidsound LS35x: Super geluid en bediening, Mic (boommic) kwetsbaar en slechte kwaliteit en geluid. Viel ook vaak uit op gebioed van mic. Tweemaal RMA, toen refunded.
4. Steelseries arctis 9x: Huidige headset sinds 1 dag, super geluid, wel redelijk zacht in sommige games op maximaal volume, goede kwaliteit, goede mic.

Zelf heb heb ik de TB 700. Prima headset maar ik neig als vervanging naar de 9x. :) Lees er veel goede verhalen over.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Heeft iemand nog tips voor wat leuk is voor op de console vanuit de gamepass? Momenteel is het primair bij Forza gebleven. Dirt rally viel me tegen en rocket league was ik stiekem vanuit de pc al op uitgekeken. Overcooked 1/2 al uitgespeeld (pc). Ben voorzichtig aan outerworld begonnen maar je moet wel érg veel ongeinformeerde keuzes in het begin maken dus het kan zijn dat die game me niet trekt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:34:
Ik heb nu getest:

Vergeet de Astro A50 niet. Draadloos, stevige bouwkwaliteit (die TB's knakten na zoveel jaar, huidige Gen3 A50 gaat alweer 4 jaar mee nu), je kunt de oorschelpen vervangen (door oorsmeer wordt dat wel smerig bv) en hij is gewoon op te laden voor een dag aan gameplezier. Gebruik hem niet alleen voor gaming, maar gewoon de hele dag en ik denk dat ie toch wel een uur of 12 doet met 1 accu op vrij hoog volume (slechthorend, je moet wat). Bijladen kan ook gewoon met micro-usb. Zelf laad ik hem niet via het laadstation op omdat de contacten niet helemaal goed erin schuiven, maar met kabeltje gaat dat gewoon prima. Mute gewoon door microfoon omhoog te klappen. Geluid en mogelijkheden zijn ook dik in orde dus ik zou hem er zeker bij zetten als je het geld er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, zojuist geprobeerd om alles op de xbox one x naar engels verenigde staten te zetten maar dat helpt geen ene klap. In plaats van Tui reclame krijg je dan van een of andere headset. In plaats van dat het advertentie heet, heet het dan sponsored. Kortom, lood om oud ijzer. Lost niks op en ik raak hier geagiteerd van. Morgen maar even de makers van Windows maar even bellen!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2020 22:44 . Reden: Naamsverbastering verwijderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
Martinspire schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:25:
[...]

Vergeet de Astro A50 niet. Draadloos, stevige bouwkwaliteit (die TB's knakten na zoveel jaar, huidige Gen3 A50 gaat alweer 4 jaar mee nu), je kunt de oorschelpen vervangen (door oorsmeer wordt dat wel smerig bv) en hij is gewoon op te laden voor een dag aan gameplezier. Gebruik hem niet alleen voor gaming, maar gewoon de hele dag en ik denk dat ie toch wel een uur of 12 doet met 1 accu op vrij hoog volume (slechthorend, je moet wat). Bijladen kan ook gewoon met micro-usb. Zelf laad ik hem niet via het laadstation op omdat de contacten niet helemaal goed erin schuiven, maar met kabeltje gaat dat gewoon prima. Mute gewoon door microfoon omhoog te klappen. Geluid en mogelijkheden zijn ook dik in orde dus ik zou hem er zeker bij zetten als je het geld er voor over hebt.
Wat zijn suggesties voor ietwat goedkopere headsets? Ik vind de bedragen van de A50 en Arctis 9x toch wel behoorlijk. Het fanatieke/competitieve gamen is bij mij wel verleden tijd waardoor perfect surround sound toch iets minder belangrijk is. Zijn de mindere modellen dan echt gelijk zo fragiel en slecht qua audio?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:28:
Hallo, zojuist geprobeerd om alles op de xbox one x naar engels verenigde staten te zetten maar dat helpt geen ene klap. In plaats van Tui reclame krijg je dan van een of andere headset. In plaats van dat het advertentie heet, heet het dan sponsored. Kortom, lood om oud ijzer. Lost niks op en ik raak hier geagiteerd van. Morgen maar even de makers van Windows maar even bellen!
De opmerking over taal aanpassen was iemands mening over Nederlandse teksten in het menu. Dat is niet voorgedragen als oplossing voor ongewenste reclame. :o

@Blaauw87 Ik heb de Turtle Beach 700 voor als ik wil praten. Voor de rest gebruik ik een oude bedrade Sennheiser en een nieuwere bedrade Beyerdynamic. De geluidskwaliteit van die laatste twee is veel beter als van de Turtle Beach. Die is niet heel slecht maar als je voor hetzelfde geld een bedrade koptelefoon van een goed merk koopt, zit je meestal een stuk beter qua geluid en comfort (om over lelijke groene stickers nog maar te zwijgen.)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2020 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blaauw87 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:39:
[...]

Wat zijn suggesties voor ietwat goedkopere headsets? Ik vind de bedragen van de A50 en Arctis 9x toch wel behoorlijk. Het fanatieke/competitieve gamen is bij mij wel verleden tijd waardoor perfect surround sound toch iets minder belangrijk is. Zijn de mindere modellen dan echt gelijk zo fragiel en slecht qua audio?
De Turtle Beach 600 is nu voor €77,- bij Coolblue te krijgen (2e kansje). Hier gebruik ik niet anders meer als ik ga gamen. Heb er ook de Dolby Atmos licentie bijgekocht via de MS Store. Voor de casual gamer die toch een fatsoenlijk geluid wenst is hij meer dan prima (heb er zelf iets van €100,- voor betaald toen hij net uitkwam)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Blaauw87 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:39:
[...]

Coolermaster MH751 of MH752. Prima headsets die heel betaalbaar zijn.

@D-Ed je weet dat surround op een headset een sprookje is, toch? De drivers zitten zo dicht op elkaar dat het voor je gehoor gewoon allemaal van dezelfde kant af komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 09-01-2020 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:17:
[...]

@D-Ed je weet dat surround op een headset een sprookje is, toch? De drivers zitten zo dicht op elkaar dat het voor je gehoor gewoon allemaal van dezelfde kant af komt.
I know maar de eerste week kon ik het gratis testen en vond het toen gewoon een stuk beter klinken mét de Atmos licentie.. (overigens ook met mijn bedrade Sony headset dus het is echt een software dingetje d:)b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@D-Ed wellicht stukje wens/hoop, maar fijn dat je er baat bij hebt. Belangrijkste is hoe jij het beleeft natuurlijk. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:28:
@D-Ed wellicht stukje wens/hoop, maar fijn dat je er baat bij hebt. Belangrijkste is hoe jij het beleeft natuurlijk. 👍🏻
Nee hoor, Of werkt dat ook al zo bij dit soort bedragen? _O- Ik ervaar een mooier geluid dan zonder de Atmos setting (voller/completer..) Dus voor dat tientje een perfecte aanvulling bij welke headset dan ook d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:17:
[...]

Volgens die redenatie zouden mensen helemaal niet positioneel moeten kunnen horen want je oren zitten nog net wat dichter bij elkaar.
Of je bedoelt van die rare headsets met 25 drivers in een schelp gepropt? Komt dat nog veel voor? Volgens mij is het tegenwoordig vooral software wat de surround effecten maakt in een headset, maar dat kan dan ook prima werken afhankelijk van de implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Finraziel schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 06:54:
[...]

Volgens die redenatie zouden mensen helemaal niet positioneel moeten kunnen horen want je oren zitten nog net wat dichter bij elkaar.
Of je bedoelt van die rare headsets met 25 drivers in een schelp gepropt? Komt dat nog veel voor? Volgens mij is het tegenwoordig vooral software wat de surround effecten maakt in een headset, maar dat kan dan ook prima werken afhankelijk van de implementatie.
Nee, want dan komt het geluid echt van een andere locatie en dat kunnen we wel bepalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje:

Wij hebben gisteren een nieuwe tv meubel gekocht en gelijk aan de achterkant 5 gaten gemaakt zodat de warme lucht weg kan, nu vraag ik mij af hoe de airflow aan de voorkant van de Xbox One X werkt. Ik denk zelf dat het beter is om het deurtje van de meubel open te zetten tijdens het gamen, maar vraag het me af.

Heb al gezocht op google naar airflow Xbox One X, krijg geen duidelijk beeld of de Xbox ook aan de voorkant koude lucht aantrekt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BLRGk4L/Xbox-one-X-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bH0ZBJD/Xbox-one-x.jpg
2 gaten achter de console en boven die twee gaten zitten er nog 3, is alleen niet zichtbaar op de foto helaas.
Die kabels aan de rechterzijde ga ik dit weekend nog beter wegwerken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:24:
Vraagje:

Wij hebben gisteren een nieuwe tv meubel gekocht en gelijk aan de achterkant 5 gaten gemaakt zodat de warme lucht weg kan, nu vraag ik mij af hoe de airflow aan de voorkant van de Xbox One X werkt. Ik denk zelf dat het beter is om het deurtje van de meubel open te zetten tijdens het gamen, maar vraag het me af.

Heb al gezocht op google naar airflow Xbox One X, krijg geen duidelijk beeld of de Xbox ook aan de voorkant koude lucht aantrekt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
2 gaten achter de console en boven die twee gaten zitten er nog 3, is alleen niet zichtbaar op de foto helaas.
Die kabels aan de rechterzijde ga ik dit weekend nog beter wegwerken.
Ik heb een vergelijkbare oplossing met extra gaten in de achterkant maar hou tijdens het gamen voor de zekerheid wel het deurtje open..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
Verwijderd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:46:
[...]

De opmerking over taal aanpassen was iemands mening over Nederlandse teksten in het menu. Dat is niet voorgedragen als oplossing voor ongewenste reclame. :o

@Blaauw87 Ik heb de Turtle Beach 700 voor als ik wil praten. Voor de rest gebruik ik een oude bedrade Sennheiser en een nieuwere bedrade Beyerdynamic. De geluidskwaliteit van die laatste twee is veel beter als van de Turtle Beach. Die is niet heel slecht maar als je voor hetzelfde geld een bedrade koptelefoon van een goed merk koopt, zit je meestal een stuk beter qua geluid en comfort (om over lelijke groene stickers nog maar te zwijgen.)
Thanks! Zal er eens naar kijken. Ik zet inderdaad ook soms mijn Plantronics (Backbeat Fit 500) koptelefoon op als ik mijn vriendin niet wil storen met het geluid. Gek genoeg kan ik met deze telefoon wel bellen via een ingebouwde microfoon maar lukt dit niet op de Xbox, zowel bedraad als zonder kabel.

Anderen ook bedankt voor de suggesties! Ik zal eens kijken naar een leuk model dat er niet uitziet als een My First Sony met onnodige drukke kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToolkiT schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:36:
[...]

Ik heb een vergelijkbare oplossing met extra gaten in de achterkant maar hou tijdens het gamen voor de zekerheid wel het deurtje open..
Ah toevallig :), ben een beetje voorzichtig geworden omdat dit mijn 3e Xbox One X al is.
De vorige waren allemaal kapot gegaan in mijn oude tv kastje.
Trekt de Xbox One X aan de voorkant ook lucht aan?

Pagina: 1 ... 33 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.